Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote FujiFilm X-series mirrorless-ilc topic Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste
Acties:

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Grin schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:52:
Ik ben maar een hobbyfotograaf in vergelijking met jouw werk. Maar met schaamrood op de kaken wil ik je best wat linkjes geven...
De meeste van deze foto's zijn met de 16mm geschoten, vooral de Techno-Classica Essen en Interclassics Maastricht.
Dat ziet er prima uit inderdaad!
En ach.... ik ben ook maar hobby-bob ;)

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

• dunki
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 12-01 08:04
Ik heb zo juist een update gedaan van de firmware op mijn XT-2. Alleen als ik naar de firmwareversie kijk, dan zie ik nog steeds 4.10 staan i.p.v. 4.30. Is dit gebruikelijk of gaat hier iets fout?

Ik heb netjes de stappen die hier staan gevolgd:
http://www.fujifilm.com/s...ure_interchangeable2.html

En ik heb hier de firmware gedownload:
http://www.fujifilm.com/s...firmware/x/xt2/index.html

Helemaal gek van windsurfen!

• PdeBie
  • Niet online
Stap 1 is gezet :)

pricewatch: Fujifilm Fujinon XF35mm F2 R WR Zwart

35mm f2 vandaag gekocht. Zit nog mooi €50 cashback op ook.

50mm f2 binnenkort maar op MP zetten.

PdeBie wijzigde deze reactie 26-12-2018 15:21 (20%)

• gebruikershaes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10:10
Leuk en veelzijdig lensje die 35mm. Zelf wil ik heel graag de 8-16mm 2.8, maar 2k uitgeven is gewoon te pijnlijk.

• begintmeta
  • Registratie: november 2001
  • Niet online