Volgens mij zijn er al best wel wat verkocht, maar ze komen misschien niet allemaal hier.
Fenomeen doet zich bij die van mij ook voor. De framerate wordt inderdaad iets lager maar het scherm blijft het wel gewoon doen. Ik dacht eerst dat je bedoelde dat die deels uit zou vallen. Het is naar mijn mening ook nog best wel werkbaar maar het is natuurlijk verrassend en voor sommigen irritant. Knopje aanraken en het wordt meteen weer normaal. Ik vermoed dat het een soort spaarfunctie is als een pré-slaapstand misschien. Het veranderen van de spaarstand (naar off) heeft trouwens geen effect.
Het was mijzelf trouwens nog niet eerder opgevallen...
Blijft het overigens wel een hele fraaie updeet vinden, maar daarvoor is ie ook flink aan de prijs. De camera is iets vlotter geworden met de AF (geen wereld van verschil trouwens), de knoppen zijn wat beter en de joystick is wel erg handig. Daarnaast kun je nu wat extra zaken instellen (Acros, grain bijvoorbeeld) die ook handig zijn en hem nog beter maken. De beeldkwaliteit was goed en 24 ipv 16 maakt op mij niet zo een grote indruk, wel mooi meegenomen natuurlijk. Het dubbele SD-slot is dan misschien nog wel van groter belang.
Het menu is nog even wennen trouwens en hij is natuurlijk wat zwaarder, maar nog lang niet zo zwaar als mijn "oude" Nikon's. Die zal ik nu wel helemaal nooit meer aanraken, maar dat was al met de ingebruikname van de X-E2 het geval

.
De bestaande X-T1 gebruikers hoeven trouwens niet bang te zijn dat hun speeltje nu slecht is, dat blijft ook nog erg mooi en wordt nu betaalbaarder

. Er komt ook nog eens een behoorlijk aantal 2e hands X-T1's op de markt, dus het instappen is nog aantrekkelijker.