Het Moderatiestatus loket

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah_777
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
-edit- mis

[ Voor 92% gewijzigd door Cheetah_777 op 20-07-2022 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcovd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:08
Ik heb ook een hele tijd al geen modrechten meer en kan ik me ook niet herinneren of ik hier uberhaupt een melding van heb gehad. Kan iemand hem aanzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
De uitschakeling was in 2013, niet vreemd dat je je dat niet meer herinnerd. :) Dus als je de ModeratieFAQ doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen we jouw moderatierechten weer aanzetten. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcovd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:08
Dat gaan we doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, dan mag je het weer proberen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingAardvark
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:08
Op 21 januari 2022 een waarschuwing gehad (via pushmessage) over opmerkelijke beoordelingen mijnerzijds. Dit klopt ook: ik heb me bij een lopende discussie (van andere gebruikers overigens) iets te veel laten meeslepen door persoonlijke emotie, en het moderatiesysteem daarbij op een manier gebruikt waar het niet voor bedoeld is.

Inmiddels heb ik de FAQ doorgenomen, dus hierbij het verzoek om mijn moderatierechten weer aan te mogen zetten.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
RagingAardvark schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:09:
Op 21 januari 2022 een waarschuwing gehad (via pushmessage) over opmerkelijke beoordelingen mijnerzijds. Dit klopt ook: ik heb me bij een lopende discussie (van andere gebruikers overigens) iets te veel laten meeslepen door persoonlijke emotie, en het moderatiesysteem daarbij op een manier gebruikt waar het niet voor bedoeld is.

Inmiddels heb ik de FAQ doorgenomen, dus hierbij het verzoek om mijn moderatierechten weer aan te mogen zetten.

Bij voorbaat dank!
Prima, je mag het bij deze weer proberen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik zou graag weer kunnen modereren op de front page met de scores zodat je -1 of juist +2 kan geven.

Ja het is een tijdje geleden de fout maar nu weet ik beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:30:
Hi, ik zou graag weer kunnen modereren op de front page met de scores zodat je -1 of juist +2 kan geven.

Ja het is een tijdje geleden de fout maar nu weet ik beter
Wanneer je aangeeft je in het vervolg aan de moderatie richtlijnen zoals omschreven in de moderatie FAQ te gaan houden mag je het nog een keer proberen. Laat maar even horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:10:
[...]

Wanneer je aangeeft je in het vervolg aan de moderatie richtlijnen zoals omschreven in de moderatie FAQ te gaan houden mag je het nog een keer proberen. Laat maar even horen.
ik ga me er aan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan mag je het weer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:18
Hoi, mijn rechten zijn tijdje terug ook afgenomen geweest, net de moderatie FAQ doorgenomen, zouden mijn rechten terug kunnen geactiveerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:23:
Hoi, mijn rechten zijn tijdje terug ook afgenomen geweest, net de moderatie FAQ doorgenomen, zouden mijn rechten terug kunnen geactiveerd worden?
Je mag het bij deze nog een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bove027
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ola!

Mijn moderatie is weg wat ik heb wat frivool lopen +3/-3 gedaan een paar keer. Ik kan de oorspronkelijke "je mag niets" melding niet meer terug vinden trouwens....

Mag ik weer modereren? Ik zal me weer gedragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:04
Beste,

Ik heb op zondag 31-07 bericht gehad dat mij moderatierechten (tijdelijk) zijn afgenomen. Ik ben me niet van bewust geweest dat te vaak +3 geven tegen de regels was. Ik heb de moderatie FAQ doorgenomen, zouden mijn moderatierechten terug kunnen geactiveerd worden?

Met vriendelijke groet,
TechFox

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@bove027 en @TechFox, jullie kunnen weer aan de slag met modereren. De rechten staan weer aan :)

Voor bove027; neem nog wel voor de zekerheid even een kijkje bij de moderatie faq.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 15:33
Hallo mijn moderatiestatus staat uit en ik wil deze graag weer aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellboyFromHell
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 02-09 08:16
*knip*, zullen we wel een beetje constructief blijven? Sowieso niet echt het topic voor dit soort discussies.

[ Voor 84% gewijzigd door Zeehond op 20-08-2022 17:09 ]

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ook ik zou graag mijn modstatus weer terug willen ruime afkoel periode is verstreken en ik ben akkoord met de moderatie faq.
Zal me sowieso terughoudend opstellen maar doet me een beetje zeer dat ik als oud gediende dit uit heb staan in mijn profiel.

Dank

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

baxic schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 17:16:
Hallo mijn moderatiestatus staat uit en ik wil deze graag weer aan zetten.
Als je akkoord gaat met de ModeratieFAQ kan ik ze weer aanzetten.
cyclone schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 12:10:
Ook ik zou graag mijn modstatus weer terug willen ruime afkoel periode is verstreken en ik ben akkoord met de moderatie faq.
Zal me sowieso terughoudend opstellen maar doet me een beetje zeer dat ik als oud gediende dit uit heb staan in mijn profiel.

Dank
Jouw moderatierechten staan weer ingeschakeld :)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 20:27

d3x

graag had ik mijn moderatie rechten terug actief.

uit de FAQ te lezen merk ik dat ik te snel richting -1 gaf waar dit eigenlijk volgens de FAQ een 0 waarde correcter is.

BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

d3x schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:20:
graag had ik mijn moderatie rechten terug actief.

uit de FAQ te lezen merk ik dat ik te snel richting -1 gaf waar dit eigenlijk volgens de FAQ een 0 waarde correcter is.
Bij deze staan ze weer aan dan :) Succes met modereren.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 15:33
Zeehond schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 17:08:
[...]

Als je akkoord gaat met de ModeratieFAQ kan ik ze weer aanzetten.

[...]

Jouw moderatierechten staan weer ingeschakeld :)
doe ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Bij deze kun je weer modereren :)

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferdinand Oeinck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 23:24
Kunnen mijn moderatie rechten weer aangezet worden?
Uit de FAQ heb ik kunnen opmaken dat ik onterecht een te hoge score heb gegeven aan berichten die anderen een te lage score hadden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ferdinand Oeinck schreef op maandag 5 september 2022 @ 18:04:
Uit de FAQ heb ik kunnen opmaken dat ik onterecht een te hoge score heb gegeven aan berichten die anderen een te lage score hadden gegeven.
Het is inmiddels best een poos geleden, dus als je je dit keer aan de richtlijnen blijft houden dan kun je wat mij betreft weer aan de slag.

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Hallo,

ik had in een topic over het eruit stappen van een technisch lid van de toezichthouder een reactie van dit technisch lid een te hoge score gegeven (inderdaad meer omdat de moderatie al hoog was en als waardering, niet zozeer om dat *bloos* inderdaad zo'n inhoudelijk sterke reactie is)

nieuws: Technisch lid Hubert van toezichthouder inlichtingendiensten stopt om...

Ik snap dat dit niet de bedoeling is. Hopelijk mag ik binnenkort weer meedoen met het modereren.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je de moderatie faq nu goed doorgenomen hebt, dan kun je wat mij betreft weer aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doom71
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-09 16:55
Mijn moderatie is uitgeschakeld omdat ik met een +3 reageerde op de volgende post: ahu in 'Technisch lid Hubert van toezichthouder inlichtingendiensten stopt om nieuwe wet' Het leek er op dat de persoon die deze reactie gepost had degene was waar in het artikel over geschreven werd. ik vond de reactie wel passen bij een +3. En met mij de meesten die gereageerd hebben op die post. Ik vind het echt triest dat Tweakers voor zoiets een ban geeft. Misschien niet de juiste score maar ik beledig er niemand mee, scheld niemand uit. Vond het alleen wel lief dat hij er van moest blozen van de loftrompet die gestoken werd, vandaar mijn +3. Doe er mee wat je wilt, maar als dit het niveau is waarop moderators mensen beoordelen, dan is het nog erger gesteld met Tweakers dan ik al dacht.

Edit: ik ga hier niet bedelen om moderatie weer aan te laten zetten. De faq ken ik, ik erken ook dat mijn beoordeling onjuist was. Jullie zien maar wat jullie ermee doen.

M.vr.gr. doom71

[ Voor 9% gewijzigd door doom71 op 14-09-2022 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 10:44
doom71 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 18:41:
Mijn moderatie is uitgeschakeld omdat ik met een +3 reageerde op de volgende post: ahu in 'Technisch lid Hubert van toezichthouder inlichtingendiensten stopt om nieuwe wet' Het leek er op dat de persoon die deze reactie gepost had degene was waar in het artikel over geschreven werd. ik vond de reactie wel passen bij een +3. En met mij de meesten die gereageerd hebben op die post. Ik vind het echt triest dat Tweakers voor zoiets een ban geeft. Misschien niet de juiste score maar ik beledig er niemand mee, scheld niemand uit. Vond het alleen wel lief dat hij er van moest blozen van de loftrompet die gestoken werd, vandaar mijn +3. Doe er mee wat je wilt, maar als dit het niveau is waarop moderators mensen beoordelen, dan is het nog erger gesteld met Tweakers dan ik al dacht.

Edit: ik ga hier niet bedelen om moderatie weer aan te laten zetten. De faq ken ik, ik erken ook dat mijn beoordeling onjuist was. Jullie zien maar wat jullie ermee doen.

M.vr.gr. doom71
Ik zie er niet eens een +1 in, laat staan een +3. Spotlight is bedoeld om een reactie die behoorlijk wat toevoegt aan het artikel of behoorlijk informatief is omhoog te stemmen, niet om eenvoudige reacties, hoe lief ze misschien ook zijn, te beoordelen.

[ Voor 3% gewijzigd door TheVivaldi op 17-09-2022 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doom71
TheVivaldi schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:06:
[...]

Ik zie er niet eens een +1 in, laat staan een +3. Spotlight is bedoeld om een reactie die behoorlijk wat toevoegt aan het artikel of behoorlijk informatief is omhoog te stemmen, niet om eenvoudige reacties, hoe lief ze misschien ook zijn, te beoordelen.
Zoals ik al in mijn post zeg weet ik echt wel goed te modereren.
*knip*

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 19-09-2022 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

doom71 schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:44:
[...]

Zoals ik al in mijn post zeg weet ik echt wel goed te modereren.
*knip*
Tja en toch deed je de moderatie die je deed :) Het is niet helemaal de plaats van TheVivaldi om feedback te geven maar de juiste score voor de betreffende reactie was echt niet lastig te vinden. Dus graag niet zo op de man reageren en indien nodig gewoon een topic report aanmaken.

Verder vooropgesteld: dat je aangeschreven werd vanwege die moderatie is omdat dat een 'makkelijke' manier is om een groep gebruikers te vinden die op zo'n manier naar het moderatiesysteem kijkt. Het betekent dus niet dat het meteen ook de enige moderatie is die er naast zat. Het is nu eenmaal een eenvoudige score om te bepalen volgens de richtlijnen (vrijwel klip en klaar zelfs) en dan is het ook eenvoudig om meerdere mensen in één keer aan te schrijven daarop.

Verder vind ik het lastig om te begrijpen wat je nu precies wilt. Je geeft aan verder gewoon zo goed als mogelijk met het moderatiesysteem te werken, maar toch ben je wel bereid om afzwaaiers als de bovenstaande goed te praten. Je geeft enerzijds aan dat je de richtlijnen kent en weet dat je fout zat, maar tegelijkertijd spreek je ook een waardeoordeel uit over crew die dezelfde richtlijnen dan ook echt toepast in de praktijk?

Bedelen om dingen terug te krijgen is echt niet nodig; zo moeilijk doen we daar niet over (vooral niet bij de 1e keer). Maar we willen wel een beetje het idee hebben dat het dan in het vervolg beter zal gaan en gezien bovenstaande kom ik daar nu niet helemaal uit. Je geeft aan dat wij maar moeten doen wat we willen, maar wat wil jij zelf? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVivaldi
Cloud schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:25:
[...]

Het is niet helemaal de plaats van TheVivaldi om feedback te geven
Mijn excuses. Toen ik reageerde, dacht ik dat dit Het kleine mismoderatietopic was. Ik klik soms wel eens per ongeluk het verkeerde topic op de lijst aan. Meestal zie ik dan wel dat ik fout zit, maar in dit geval was zijn reactie zó geschreven met ook een specifieke link naar een reactie, dat het op het mismoderatietopic leek. En dat klagen over uitgeschakelde modrechten was vorige week ook in het mismoderatietopic aan de orde, dus ook daar kon ik het niet direct aan zien. Vandaar dus mijn feedback. Maar ik zie nu dat het het modstatustopic was en daar is het inderdaad níet mijn plaats om feedback te geven. Nogmaals mijn excuses.

[ Voor 9% gewijzigd door TheVivaldi op 19-09-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doom71
Cloud schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:25:
[...]

Tja en toch deed je de moderatie die je deed :) Het is niet helemaal de plaats van TheVivaldi om feedback te geven maar de juiste score voor de betreffende reactie was echt niet lastig te vinden. Dus graag niet zo op de man reageren en indien nodig gewoon een topic report aanmaken.

Verder vooropgesteld: dat je aangeschreven werd vanwege die moderatie is omdat dat een 'makkelijke' manier is om een groep gebruikers te vinden die op zo'n manier naar het moderatiesysteem kijkt. Het betekent dus niet dat het meteen ook de enige moderatie is die er naast zat. Het is nu eenmaal een eenvoudige score om te bepalen volgens de richtlijnen (vrijwel klip en klaar zelfs) en dan is het ook eenvoudig om meerdere mensen in één keer aan te schrijven daarop.

Verder vind ik het lastig om te begrijpen wat je nu precies wilt. Je geeft aan verder gewoon zo goed als mogelijk met het moderatiesysteem te werken, maar toch ben je wel bereid om afzwaaiers als de bovenstaande goed te praten. Je geeft enerzijds aan dat je de richtlijnen kent en weet dat je fout zat, maar tegelijkertijd spreek je ook een waardeoordeel uit over crew die dezelfde richtlijnen dan ook echt toepast in de praktijk?

Bedelen om dingen terug te krijgen is echt niet nodig; zo moeilijk doen we daar niet over (vooral niet bij de 1e keer). Maar we willen wel een beetje het idee hebben dat het dan in het vervolg beter zal gaan en gezien bovenstaande kom ik daar nu niet helemaal uit. Je geeft aan dat wij maar moeten doen wat we willen, maar wat wil jij zelf? :)
Ik vind het modereren een nuttige toevoeging van Tweakers en zou dit ook wel weer willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

doom71 schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:55:
[...]

Ik vind het modereren een nuttige toevoeging van Tweakers en zou dit ook wel weer willen gebruiken.
Dan zou ik nu weer lekker aan de slag gaan met modereren :)

• RxTweak
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 10:10
Vraagje, ik kreeg vandaag een berichtje over de hervormingen van het tweakers moderatiesysteem. Helemaal prima goede zet van tweakers. :)

Wat ik alleen niet begrijp.. er staat in het bericht dat je een karma score van minimaal 250 moet hebben en een reactiescore van minimaal 0,5. Beide heb ik, maar toch zegt het berichtje dat ik niet aan de eisen voldoe. Hoe zit dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RxTweak schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:52:
Vraagje, ik kreeg vandaag een berichtje over de hervormingen van het tweakers moderatiesysteem. Helemaal prima goede zet van tweakers. :)

Wat ik alleen niet begrijp.. er staat in het bericht dat je een karma score van minimaal 250 moet hebben en een reactiescore van minimaal 0,5. Beide heb ik, maar toch zegt het berichtje dat ik niet aan de eisen voldoe. Hoe zit dit?
Je hebt gelijk. De waarde op je profiel wordt mogelijk op een iets andere manier berekend dan de waarde die gebruikt wordt voor de drempel.

Wordt onderzocht :) Zie ook Wij willen een vriendelijker Tweakers.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RxTweak schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:52:

De weergave van de score in je profiel nu bijgewerkt naar de juiste representatie. De echte score was 0,49, dus dat komt helemaal goed lijkt me :)

• RxTweak
Cloud schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:12:
[...]

De weergave van de score in je profiel nu bijgewerkt naar de juiste representatie. De echte score was 0,49, dus dat komt helemaal goed lijkt me :)
Aii al die flauwe grapjes die me een -1 hebben gekost komen nu terug. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RxTweak schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:17:
[...]

Aii al die flauwe grapjes die me een -1 hebben gekost komen nu terug. :(
Heb even snel gekeken en dat valt volgens mij wel mee. Ik zag wel een grapje op -1 komen maar dat zijn er helemaal niet zo veel. Het lijkt vooral te komen door het aantal 0-reacties.

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:27
Goedemorgen..
Lees net het topic over modereren en probeerde sinds lange tijd weer eens te modereren, maar dat lukte niet, terwijl ik verder wel aan de voorwaarden voldoe volgens mij.
Zou het bij mij misschien aan gezet kunnen worden?

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Modstatus op profielpagina geeft aan dat deze geactiveerd zou zijn.
Wanneer ik probeer te modereren moet ik de 'activatiewizard' doorlopen maar bij de 2de stap blijft de 'volgende' button greyed-out.
Voldoe ik niet aan de rechten om te modereren of is dit een bug?

[ Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 21-09-2022 10:41 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

eL_Jay schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:40:
Modstatus op profielpagina geeft aan dat deze geactiveerd zou zijn.
Wanneer ik probeer te modereren moet ik de 'activatiewizard' doorlopen maar de 2de stap blijft greyed-out.
Voldoe ik niet aan de rechten om te modereren of is dit een bug?
Dat is waarschijnlijk een bug, zie het andere feedbacktopic over Vriendelijker Tweakers dat ik hierboven gelinkt heb :)

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Inmiddels is daar ook een bugreport voor gemaakt: [Bug] 'Volgende'-button greyed out activeren FP-moderatie

Wellicht even in een andere browser proberen. Bij mij ging het goed in Firefox.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• RxTweak
Cloud schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:41:
[...]

Dat is waarschijnlijk een bug, zie het andere feedbacktopic over Vriendelijker Tweakers dat ik hierboven gelinkt heb :)
Ah dan heb ik hier duidelijk een onjuist beeled bij, thx voor het checken.

Meer algemeen dan de vraag: wat is het beleid omtrent flauwe grappen? Ik vraag het omdat ik vanaf nu beter op de scores ga letten en dan kan ik me geen -1 permiteren voor een flauwe (uiteraard respectvolle) grap.

Dit is overigens mijn laatste berichtje over dit onderwerp, wil verder niet te veel tijd opslurpen van de moderators aangezien jullie al een drukke dag hebben denk ik met deze wijziging.

[ Voor 9% gewijzigd door RxTweak op 21-09-2022 10:49 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Grappen zijn helaas de vreemde eenden binnen ons moderatiesysteem. We willen reacties beoordelen op kwaliteit maar grappen passen daar niet in, die kun je (vrijwel) uitsluitend subjectief beoordelen. Misplaatste grappen zijn duidelijk -1, dat snapt iedereen wel. Maar waar de andere grappen op horen te komen is niet echt te definiëren. We kunnen daar niet een set richtlijnen voor maken. Maar ga in de meeste gevallen uit van een 0 voor een grap, sporadisch een +1 als hij echt goed valt. En nee, dat is eigenlijk niet vooraf te voorspellen doorgaans :)

Gelukkig is doorgaans die subjectiviteit niet een groot probleem, omdat de hoeveelheid grappen en grollen toch niet zo groot is. Dat is ook niet het doel van reageren op de FP, we willen ook daadwerkelijk graag reacties zien met kwaliteit/inhoud. Dus tenzij je uitsluitend grappen plaatst als reacties, zullen afwijkende scores hiervan dus niet snel een probleem vormen in het grotere geheel :)

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

In het kader van een community voor de toekomst (FP-artikel) en het leuk voor iedereen houden, wil ik vragen of mijn FP-modrechten weer aangezet kunnen worden. Dit is jaren geleden eens uitgezet, omdat ik uit onvrede met bepaalde reacties wel eens een subjectieve beoordeling gaf. Ik had sindsdien ook geen behoefte meer mij met dit systeem bezig te houden, maar wil als ervaren Tweakers-lid toch mijn steentje gaan bijdragen. De FAQ is mij bekend.

Meteen daarbij de feedback dat het enorm handig zou zijn als er naast het -1/+3 systeem een duimpjes-systeem zou staan zoals op het forum. Ik zie vaker reacties langskomen in de strekking het een- of het ander, maar waarom niet alletwee? Dan kan ik lekker objectief een score geven maar ook een duimpje omlaag als ik het er niet mee eens ben.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
RxTweak schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:48:
[...]
(...)Meer algemeen dan de vraag: wat is het beleid omtrent flauwe grappen? Ik vraag het omdat ik vanaf nu beter op de scores ga letten en dan kan ik me geen -1 permiteren voor een flauwe (uiteraard respectvolle) grap.
(...)
Er staat wel iets over grappen in de FAQ:
Het niveau +1 is bedoeld voor alle overgebleven reacties die een relevante on-topic bijdrage leveren aan de discussie en niet voldoen aan de strengere criteria voor een +2 of +3. +1-reacties bevatten kennis die bij het grote publiek aanwezig is. Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden. Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening. Ook vragen moeten goed geformuleerd zijn en de schrijver moet bijvoorbeeld zelf al mogelijke oplossingen of oorzaken aanreiken om een +1-waardering te ontvangen.
Een niet geslaagde grap zou, zoals ik het lees, op 0 moeten komen. -1 is alleen voor negatieve reacties, trolls, flamebaits etc. Wellicht zien veel mensen jouw flauwe grap als troll of flamebait...

iRacing Profiel

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:10
Beste Tweakers,
Enige tijd geleden is mijn modstatus weggenomen omdat ik het niet eens was met het beleid. Nu lees ik met vol bewondering de frontpage post over een vriendelijker Tweakers. Dit sluit exact aan bij iets waar ik al jaren voor pleit in de feedback en surveys.
Nu het beleid is veranderd, en zeker omdat dat nu helemaal aansluit met hoe ik denk over gewenst en ongewenst gedrag op Tweakers en online in het algemeen, zou ik daar graag weer actief aan bij kunnen dragen door middel van het modereren van reacties op de frontpage. Bij deze dus een 'open sollicitatie' om weer te kunnen modereren. Uiteraard met volledig begrip van de huidige, vernieuwde regels.

• Ron555
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Beste Tweakers,
ik heb al enige tijd geen modstatus meer. had me niet aan de regels gehouden.
Zojuist het bericht gezien op de frontpage. Wat me er aan herrinnert dat ik dat toch wel weer terug wil dus ik heb de FAQ doorgenomen en zal me aan de regels houden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Daejji @Kuusj @Travelan @Ron555

Jullie moderatierechten staan weer aan. Ik ga niet op specifieke gevallen in maar hou je in het vervolg inderdaad aan de ModeratieFAQ, dat is leuker voor iedereen :)

Voor meer informatie over de wijzigingen omtrent het moderatiesysteem en met name de drempel tot gebruik, wil ik jullie graag doorverwijzen naar het plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers.

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
Ik heb de FAQ doorgelezen en zie wat ik niet goed gedaan had, mogen mijn moderatie rechten weer aan? Dank :)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Plofkotje schreef op woensdag 21 september 2022 @ 14:01:
Ik heb de FAQ doorgelezen en zie wat ik niet goed gedaan had, mogen mijn moderatie rechten weer aan? Dank :)
Bij deze, succes met modereren :)

• Toin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 13:08
Ik kreeg de volgende melding:

..."Helaas voldoet jouw account op dit moment (nog) niet aan alle eisen om het moderatiesysteem te kunnen blijven gebruiken. De eisen zijn:

- minimaal 250 karmapunten;
- een gemiddelde frontpage-reactiescore van 0,5 óf geen (gemodereerde) reacties."

Ik zie op mijn profiel alleen een reactiescore van 0,461. Wordt dat dan bedoeld?

Lukt dat wel om een gemiddelde, dat over ruim 20 jaar berekend is, nog significant omhoog te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santford
  • Laatst online: 15:20

Santford

FP PowerMod
Toin schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:39:
Ik kreeg de volgende melding:

..."Helaas voldoet jouw account op dit moment (nog) niet aan alle eisen om het moderatiesysteem te kunnen blijven gebruiken. De eisen zijn:

- minimaal 250 karmapunten;
- een gemiddelde frontpage-reactiescore van 0,5 óf geen (gemodereerde) reacties."

Ik zie op mijn profiel alleen een reactiescore van 0,461. Wordt dat dan bedoeld?

Lukt dat wel om een gemiddelde, dat over ruim 20 jaar berekend is, nog significant omhoog te krijgen?
Jouw reactiescore is inderdaad 0,461. Je kijkt naar het juiste getal.
Als ik het zo zie is jouw gemiddelde reactiescore berekend over 95 gemodereerde reacties.
Dan zou je met 8 on-topic reacties (er vanuit gaande dat er geen off-topic of ongewenste reacties bijkomen) weer boven een gemiddelde van 0,5 uit moeten komen. Dat moet haalbaar zijn in een half jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interactie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 00:38
Zouden mijn modrechten, na het lezen van de FAQ, weer geactiveerd kunnen worden? BvD 🤗

How long a minute is depends on what side of the bathroom door you're on.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Interactie schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:06:
Zouden mijn modrechten, na het lezen van de FAQ, weer geactiveerd kunnen worden? BvD 🤗
Yes. Als het goed is kun je ze nu zelf activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-08 13:48
Goedendag: kan ik mijn mod rechten weer terug krijgen? Ze zijn een aantal jaren terug uitgezet, en ik zou het graag wel weer eens willen proberen, nu de moderaties hopelijk ook wat meer meer op toon worden bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

batteries4ever schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:20:
Goedendag: kan ik mijn mod rechten weer terug krijgen? Ze zijn een aantal jaren terug uitgezet, en ik zou het graag wel weer eens willen proberen, nu de moderaties hopelijk ook wat meer meer op toon worden bekeken.
Dat is al een poos geleden inderdaad :) Bij deze is de blokkade weggehaald en kun je ze zelf gewoon activeren via de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batteries4ever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-08 13:48
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:12
Mijn profiel zegt: Modstatus = Geactiveerd.

Maar als ik op de Frontpage een reactie wil modereren krijg ipv de score popup een popup met de melding:
"Om te kunnen modereren dien je eerst je moderatierechten te activeren" + een blauwe 'Activeer' button die niks doet.

Hoe nu?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Kalief schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:11:
Mijn profiel zegt: Modstatus = Geactiveerd.

Maar als ik op de Frontpage een reactie wil modereren krijg ipv de score popup een popup met de melding:
"Om te kunnen modereren dien je eerst je moderatierechten te activeren" + een blauwe 'Activeer' button die niks doet.

Hoe nu?
Dat is vreemd; je profiel voldoet verder wel gewoon (reactiescore is hoog genoeg en karma ook). Sterker nog, de backend zegt dat je gewoon kunt modereren. Je interne status is ook geactiveerd, dus je zou die hele popup niet meer moeten zien.

Als je verder geen adblockers of soortgelijke dingen gebruikt, zou ik even kijken in Stoute bugs of je daar een soortgelijk probleem tegenkomt. En anders een topic aanmaken om een bug te melden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalief
  • Laatst online: 00:12
Cloud schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:14:
[...]

Als je verder geen adblockers of soortgelijke dingen gebruikt, zou ik even kijken in Stoute bugs of je daar een soortgelijk probleem tegenkomt. En anders een topic aanmaken om een bug te melden :)
Gevonden. Bij de [Bugs] was iemand die een verschil bemerkte tussen Edge en Firefox. Bleek dat de Activeer-button het bij mij niet deed in Chrome maar wel in Firefox. 🤷🏽‍♂️

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
Goedenavond,

Ik ben al erg lang lid, maar omdat ik te weinig reacties geef (minder dan 0,5 per dag) mag ik niet meer modden? Echt super onnozele reden... Je zou juist zeggen dat ik door mijn ervaring een beetje weet hoe Tweakers reacties eruit zouden moeten zien...

Wil ik graag even kwijt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

BasZer schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:48:
Ik ben al erg lang lid, maar omdat ik te weinig reacties geef (minder dan 0,5 per dag) mag ik niet meer modden? Echt super onnozele reden... Je zou juist zeggen dat ik door mijn ervaring een beetje weet hoe Tweakers reacties eruit zouden moeten zien...
Het is niet het aantal reacties dat de oorzaak is, het is dat de gemiddelde score die je op je reacties krijgt te laag is (kleiner dan 0,500). Anders gezegd, je plaatst gemiddeld meer reacties die als 0 of -1 beoordeeld worden, dan dat je reacties plaatst die met +1 of hoger beoordeeld worden.

Het idee daarachter is dat gebruikers minder bijdragen aan de site (als het gaat om reacties), waarschijnlijk ook niet de beste moderaties zullen uitvoeren. Dat gezegd hebbende kun je voorlopig nog gewoon modereren hoor :) Je hebt tot 19 april volgend jaar om die reactiescore bij te trekken voordat het systeem geheel in werking treedt. Zie ook de .plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Cloud schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:39:
Dat gezegd hebbende kun je voorlopig nog gewoon modereren hoor :)
Is dat zo? Want ik moest direct na de aankondiging van het plan handmatig de moderatie weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pommetje71
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-07 13:44
Een tijd geleden zijn mijn moderatie rechten per abuis ontnomen. Bij deze vriendelijk verzoek deze weer aan te zetten. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

TheVivaldi schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:50:
[...]
Is dat zo? Want ik moest direct na de aankondiging van het plan handmatig de moderatie weer aanzetten.
Iedereen moest dat éénmalig doen inderdaad. Het verschil is dat je je nu ook kon activeren als je nog niet aan de voorwaarden voldeed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Cloud schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 17:50:
[...]

Iedereen moest dat éénmalig doen inderdaad. Het verschil is dat je je nu ook kon activeren als je nog niet aan de voorwaarden voldeed :)
A, ik snap het. Dank voor de uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

pommetje71 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:21:
Een tijd geleden zijn mijn moderatie rechten per abuis ontnomen. Bij deze vriendelijk verzoek deze weer aan te zetten. Bij voorbaat dank.
Niet echt per abuis natuurlijk; die uitschakeling ging uiteraard gepaard met een reden waarom dat gedaan is. Die heb je gelezen :)

Ik heb je rechten weer ingeschakeld nu, op voorwaarde dat je nu dan wel volgens de ModeratieFAQ gaat modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pommetje71
Bedankt voor het aanzetten van mijn moderatie rechten. ik wilde weer een bericht modereren maar nu krijg ik vandaag een bericht dat ik al meer dan 6 maanden niet heb gemodereerd. Ik heb dat ook niet kunnen doen omdat het al die uit heeft gestaan. Dus nu is het automatisch uitgeschakeld. Dat is denk ik niet helemaal goed gegaan.
Zouden jullie deze weer kunnen activeren?

Bij voorbaat bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

pommetje71 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:16:
Bedankt voor het aanzetten van mijn moderatie rechten. ik wilde weer een bericht modereren maar nu krijg ik vandaag een bericht dat ik al meer dan 6 maanden niet heb gemodereerd. Ik heb dat ook niet kunnen doen omdat het al die uit heeft gestaan. Dus nu is het automatisch uitgeschakeld. Dat is denk ik niet helemaal goed gegaan.
Zouden jullie deze weer kunnen activeren?

Bij voorbaat bedankt.
Je voldoet inderdaad eigenlijk niet aan de eisen die het nieuwe systeem stelt. Ik was onder de indruk dat je dan voorlopig nog wel kon activeren maar pas vanaf april 2023 niet meer. Bij deze heb ik je moderatierechten handmatig weer geactiveerd.

Maar je gemiddelde reactiescore is bijzonder laag door een aantal reacties die we van je hebben moeten verwijderen. Probeer dat soort reacties (en gewone -1 reacties) dus voortaan écht te vermijden en op een positieve manier met reacties bij te dragen in de toekomst. Je hebt niet heel veel reacties geplaatst nog, dus als je gewoon een aantal on-topic reacties plaatst de komende tijd dan is die score wel recht te trekken :)

Mocht je je moderatierechten namelijk weer kwijtraken, dan zul je ze in elk geval niet meer kunnen activeren zolang je niet voldoet aan de gestelde eisen. Hier kun je meer lezen over die wijzigingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pommetje71
Bedankt Cloud, ik ga mijn best doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 06:24
Beste mods, zou ik mijn mod rechten weer mogen hebben? Deze zijn jaren geleden uitgezet omdat ik de scores toen gebruikte als like knop. Na de podcast geluisterd te hebben en het artikel gelezen te hebben begrijp ik nu hoe jullie score systeem werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, jij kunt je modrechten weer activeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeznetsov1982
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-08 13:04
hallo ik wil graag gebruik maken van moderatie, maar dan krijg ik een pop up met blauwe activeren knop, als ik op de activeren knop druk gebeurt er niks.

hoe kan ik mijn mod rechten actieveren?

Met vriendelijke groet,
Dimitri

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
Koeznetsov1982 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:01:
hallo ik wil graag gebruik maken van moderatie, maar dan krijg ik een pop up met blauwe activeren knop, als ik op de activeren knop druk gebeurt er niks.

hoe kan ik mijn mod rechten actieveren?

Met vriendelijke groet,
Dimitri
Jouw profiel voldoet aan de eisen en de blauwe knop suggereert dat je zou moeten kunnen activeren.
Anderhalve week geleden merkte een medegebruiker een verschil op tussen browsers, hij kon in Chrome niet activeren maar in Firefox wel (Kalief in "Modstatus klachtenloket").
Er loopt een topic over in Stoute Bugs (Marvellanius in "[Bug] 'Volgende'-button greyed out activeren FP-moderatie"). Kan dit bij jou ook aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenaii
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-09 15:59
Zou ik mijn mod rechten terug mogen? Het is ooit weggehaald vanwege mismoderatie / onprofessioneel gedrag naar een powermod, ik gaf een +3 op een gevoelige reactie waar het wellicht beter een +1 of 0 had kunnen zijn omdat ik vond dat het inhoudelijk bijdroeg aan de discussie, maar de toon was natuurlijk niet handig van de gebruiker. De betreffende reactie: https://tweakers.net/nieu...ction=15998138#r_15998138

Nadat ik hierop werd aangesproken door een powermod gaf ik "lol" als reactie en zodoende werden de rechten gedeactiveerd. Misschien niet de handigste zet maar in mijn optiek werkt dan de reactie van de powermod helemaal averechts, de powermod deed een aanname dat ik de waarschuwing niet serieus nam, dat is dan ook niet meer dan een aanname; Natuurlijk neem ik dat serieus, maar het komt neerbuigend over en vandaar mijn onprofessionele reactie, daarbij mijn excuses hiervoor. Ik vind nog steeds dat dit beter had gekunt, waarschuwen kan op een betere manier, ik vind niet dat ik het gevoel moet krijgen dat ik tegen een politieagent praat dan tegen een medetweaker.

Mijn reactiescore is 1,000 en mijn reacties/forumberichten zijn verder nooit aanstootgevend geweest, ik gedraag mij verder altijd netjes op Tweakers en probeer inhoudelijk te blijven, ik heb mij altijd aan de richtlijnen gehouden op dit ene incident na.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Je kunt je moderatierechten weer inschakelen. Lees wel even de ModeratieFAQ door voordat je begint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 16:12
Ik heb de FAQ gelezen.
Is het mogelijk om mijn moderatie rechten weer in te schakelen svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

swex schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:03:
Ik heb de FAQ gelezen.
Is het mogelijk om mijn moderatie rechten weer in te schakelen svp.
Je kunt weer modereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Is het mogelijk om mijn moderatie weer te activeren? Ik heb de nieuwe richtlijnen en de faq gelezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Saybia schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:58:
Is het mogelijk om mijn moderatie weer te activeren? Ik heb de nieuwe richtlijnen en de faq gelezen.
Yes. Als het goed is kun je ze zelf weer activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Kunnen mijn modrechten ook weer aangezet worden? Ik ben op de hoogte van de huidige richtlijnen, alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik zou graag zien dat mijn modrechten weer worden geactiveerd: het is onderhand 10 jaar geldeden dat deze werden uitgeschakeld :)

Wust um yn 'e moele ha? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jullie kunnen allebei je moderatierechten weer inschakelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik heb inmiddels geen idee hoe lang de modrechten al uit staan bij mij, maar als daar wat in aangepast kan worden.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

lameeuw schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:57:
Ik heb inmiddels geen idee hoe lang de modrechten al uit staan bij mij, maar als daar wat in aangepast kan worden.....
Dat was ergens in 2015, dat is lang genoeg geleden zou ik zeggen ;) Bij deze kun je ze zelf weer inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkman
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 22:54
Zouden jullie mijn moderatierechten willen heractiveren?
Een poos terug zijn ze voor mij geblokkeerd.

Ik heb eens de moderatiesysteem FAQ doorgenomen, ik zal vanaf nu eerlijke scores geven :$

Gr, Pinkman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Pinkman schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:42:
Zouden jullie mijn moderatierechten willen heractiveren?
Een poos terug zijn ze voor mij geblokkeerd.

Ik heb eens de moderatiesysteem FAQ doorgenomen, ik zal vanaf nu eerlijke scores geven :$

Gr, Pinkman
Je moderatierechten staan weer aan :) Het is wel zo dat je op dit moment niet geheel aan de eisen van het moderatiesysteem voldoet, omdat je reactiescore te laag is (onder de 0,500). Ik heb de rechten dan ook handmatig voor je geactiveerd.

Probeer dus wel voortaan op een positieve manier met reacties bij te dragen in de toekomst. Je hebt niet heel veel reacties geplaatst nog, dus als je gewoon een aantal on-topic reacties plaatst de komende tijd dan is die score wel recht te trekken :)

Mocht je je moderatierechten namelijk weer kwijtraken, dan zul je ze in elk geval niet meer kunnen activeren zolang je niet voldoet aan de gestelde eisen. Hier kun je meer lezen over de recente wijzigingen aan het moderatiesysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Hey, mijn rechten zijn een jaar of 5(?) geleden afgenomen. Bij nader inzien ook terecht, maar ik zou ze graag terug willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Je kunt je moderatierechten weer inschakelen. Lees wel even de ModeratieFAQ door voordat je begint. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Dirk schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:48:
Had ik inderdaad al gedaan en ook geprobeerd. Maar ik blijf de melding krijgen dat ik voldoe aan de karma en de reactie score eisen, maar het niet kan activeren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XB5ioYttH-9E672XCwx4edGcUHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IBNfLDjzUSEYVi99zCeQi2W9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cem
  • Laatst online: 05-03 12:54

cem

Graag zou ik willen vragen om mijn moderatierechten te heractiveren. Ik heb de FAQ gelezen en ik voldoe volgens de check op mijn moderatiestatus aan de eisen. Hartelijk dank alvast.

PS: Ik zie hetzelfde scherm als dannyh53 net voor mij

Mvg,
Cem

[ Voor 12% gewijzigd door cem op 24-10-2022 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:55
niet meer nodig

[ Voor 93% gewijzigd door marrabel op 24-10-2022 15:46 . Reden: ik heb activatieknop inmiddels gevonden ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
@Danny Phantom en @cem

Zover ik kan zien voldoen de accounts van jullie beiden aan de voorwaarden en is jullie moderatiestatus niet geblokkeerd. Ik heb de vraag doorgezet naar Stoute bugs, er wordt naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:28
dasiro in 'AMD gebruikt geen omstreden 12Vhpwr-connector voor RDNA 3-gpu's'

kan er gekeken worden wie hier -1 op gemod heeft, zelfs al staat het nu (imho onterecht) op 0, want ik snap in de verste verte niet wat hier flame/troll/misplaatst, kwetsend of ook maar enigszins in strijd zou zijn met de AV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford

Santford

FP PowerMod
dasiro schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:25:
dasiro in 'AMD gebruikt geen omstreden 12Vhpwr-connector voor RDNA 3-gpu's'

kan er gekeken worden wie hier -1 op gemod heeft, zelfs al staat het nu (imho onterecht) op 0, want ik snap in de verste verte niet wat hier flame/troll/misplaatst, kwetsend of ook maar enigszins in strijd zou zijn met de AV
Voor vragen over moderaties op reacties kun je terecht in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX, daar breng je reacties met mismoderaties onder onze aandacht en lezen anderen mee die helpen om reacties op de juiste score te krijgen :).
Een -1 zie ik ook niet in jouw reactie, daar zal ik naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:28
oops, sorry. bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Ik zou graag willen dat mijn mod rechten weer aangezet worden. Zal ze gaan gebruiken zoals het hoort. Alvast bedankt
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Let op:
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic