@fvdberg Ik sta ook afwijzend tegenover jouw verzoek.
Nee is dat niet gewijzigd?Bor schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 17:12:
[...]
We laten in dit geval de rechten uit staan. De situatie is niet gewijzigd sinds het vorige verzoek.
Op basis waarvan oordeel jij dat?
Omdat er weinig activiteit is?
Ik heb de moderatieFAQ gelezen, maar geen idee waardoor deze is uitgeschakeld, omdat dit al enkele jaren geleden is gebeurd. Ik ben benieuwd naar de oorzaak voordat het ingeschakeld wordt.
Op een positieve manier meedoen zou zeker helpen om jouw moderatierechten met vertrouwen opnieuw in te schakelen. Nu geef je ons weinig om te beoordelen of de situatie veranderd is na eerdere uitspraken over het gebruik van het moderatiesysteem.fvdberg schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 17:30:
[...]
Nee is dat niet gewijzigd?
Op basis waarvan oordeel jij dat?
Omdat er weinig activiteit is?
Ik sluit mij bij collega @Bor aan. Gezien je recente historie lijkt het heractiveren van je moderatierechten nu (nog) niet juist.
prima, ik zal proberen wat meer te reageren dan.
Als ik even naar jouw historie kijk, zie ik opvallend veel +3 en -1 bij reacties die dat niet waard zijn.Cardinal schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 17:32:
Ik heb de moderatieFAQ gelezen, maar geen idee waardoor deze is uitgeschakeld, omdat dit al enkele jaren geleden is gebeurd. Ik ben benieuwd naar de oorzaak voordat het ingeschakeld wordt.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@Dirk Dus een verkeerd gebruik van het modsysteem dus op basis van de FAQ. Helder. Verzoek het weer te activeren.
Je kunt weer aan de gang.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verzoek tot weer aanzetten moderatie, punt was duidelijk.
Heb zojuist de FAQ doorgelezen en zie in dat ik de +3’tje niet mag gebruiken ter compensatie op reacties (waarvan ik denk dat die geen -1 waard zijn). Excuses daarvoor en zou graag meer willen modereren.
Ik heb 2+ jaar gewacht. Mag die weer aan?Zeehond schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:42:
[...]
In 2020 kun je het opnieuw vragen. Lees is ieder geval de mod FAQ dan nog eens door leg de in de mail gegeven voorbeelden er eens naast.
Trusted
Jeetje, 2019. De tijd vliegt
200 fish found!
Thanks voor toevoegen faq. Helder nu. Graag moderatie weer aanzetten.
Prima, jij mag het weer proberen.
Hi allen, kunnen mijn moderatie rechten aub worden hersteld? Ik kan nergens vinden waar ik dit kan activeren. Dank!
Keep rolling sixes!
Op 3 november 2017 heb je destijds een mail ontvangen hierover op het in je profiel geregistreerde email adres. Als je https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2 even doorneemt en akkoord gaat deze toe te passen tijdens het modereren schakel ik je rechten weer in.Isheara schreef op maandag 2 mei 2022 @ 15:58:
Hi allen, kunnen mijn moderatie rechten aub worden hersteld? Ik kan nergens vinden waar ik dit kan activeren. Dank!
200 fish found!
Hoi @Zeehond ik ga akkoord met de moderatie regels en zal deze toepassen tijdens het modereren.
Keep rolling sixes!
Ik heb je modrechten weer ingeschakeld.
Beste,
Ik heb een bericht gekregen van AlphaRomeo.
Hij is van mening dat 3 moderaties onterecht waren.
Die moderaties gaan over etische onderwerpen, waar het op aankomt iemands levenservaring ipv dat bij exacte wetenschappen. Hiermee is het moeilijk aan te geven wanneer iets een + of een - wordt. Bij de exacte wetenschappen is dat "gemakkelijker".
AlphaRomeo blijft me lastig vallen hierover.
Ik vind dit ongewenst gedrag en de persoon moet hiermee stoppen en niet gaan dreigen met moderatie uit te zetten.
Dank u wel.
Ik heb een bericht gekregen van AlphaRomeo.
Hij is van mening dat 3 moderaties onterecht waren.
Die moderaties gaan over etische onderwerpen, waar het op aankomt iemands levenservaring ipv dat bij exacte wetenschappen. Hiermee is het moeilijk aan te geven wanneer iets een + of een - wordt. Bij de exacte wetenschappen is dat "gemakkelijker".
AlphaRomeo blijft me lastig vallen hierover.
Ik vind dit ongewenst gedrag en de persoon moet hiermee stoppen en niet gaan dreigen met moderatie uit te zetten.
Dank u wel.
Ook meningen kunnen objectief beoordeeld worden, namelijk op de mate waarin ze ontopic zijn, de kwaliteit van de argumentatie, algemeen fatsoen en eventuele herhaling.
Afgezien van een goed onderbouwd betoog zijn ze daarmee eigenlijk nooit een +3 waard, terwijl eigenlijk alleen onfatsoenlijk gebrachte meningen op -1 horen. Natuurlijk is het wel mogelijk om de kwaliteit van de argumentatie anders in te schatten, maar dat maakt een keer 1 punt verschil, niet het verschil tussen een 0 en +3 wat we bij jou zien.
De waarschuwing is dus terecht.
Afgezien van een goed onderbouwd betoog zijn ze daarmee eigenlijk nooit een +3 waard, terwijl eigenlijk alleen onfatsoenlijk gebrachte meningen op -1 horen. Natuurlijk is het wel mogelijk om de kwaliteit van de argumentatie anders in te schatten, maar dat maakt een keer 1 punt verschil, niet het verschil tussen een 0 en +3 wat we bij jou zien.
De waarschuwing is dus terecht.
Je zegt nu op een etisch vraagstuk dat jou mening de absolute waarheid is.
Ik ben hier sprakeloos van. Dat een persoon dit durft te zeggen is echt schokkend.
Ik zeg erbij dat mijn moderaties geen geweld, racisme, discriminatie verheerlijkte.
Ik ben hier sprakeloos van. Dat een persoon dit durft te zeggen is echt schokkend.
Ik zeg erbij dat mijn moderaties geen geweld, racisme, discriminatie verheerlijkte.
Nee.
Ik beoordeel de mening niet, ik beoordeel enkel de manier waarop die wordt gebracht.
Ik beoordeel de mening niet, ik beoordeel enkel de manier waarop die wordt gebracht.
@Teague zou je dit gewoon in de DM wisseling met @AlphaRomeo kunnen proberen op te lossen? Mocht je daar nu echt samen niet uitkomen, dan kun je met je klacht daarover bij @Dirk terecht.
Inhoudelijke klachten over sturing doen we namelijk niet publiekelijk behandelen. Dat is voor niemand prettig
Inhoudelijke klachten over sturing doen we namelijk niet publiekelijk behandelen. Dat is voor niemand prettig
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Beste moderators,
Mijn moderator status was tijdelijk uitgezet. Na de FAQ te hebben doorgelezen komt het door een fout van mijn kant over 'strategische stemmen' waar ik niet bekent mee was.
Ik zal hier beter op letten.
Het probleem is dat andersdenkende die een 'verkeerde' opmerking maken over een nieuws artikel meteen worden weggedrukt als -1 wat de sfeer verziekt (dit is al tijden aan de gang) deze minderheden groep kan niet worden gehoord op Tweakers omdat het moderator systeem zo is ingesteld dat als je een opmerking heb tegen het nieuws artikel / tegen overheid beleid etc het volgens de FAQ automatisch wordt gemarkeerd als ongewenst.
Zoals wel goed in de FAQ vermeld zijn er verschillende standpunten maar die neigen dus naar de kant van het nieuws artikel ipv verschillende nuances van verschillende mensen. Het wordt al snel dat persoonlijke meningen die de boventoon voeren dat mensen en ook meelopers snel een -1 geven om hun eigen gelijk vast te leggen.
Ik heb dit ook in de Tweakers enquête enigszins doorgegeven en hoop dat zoals meerdere met mij het moderator systeem in de toekomst kan worden aangepast zodat ook minderheden een platform hebben die hun mening kunnen plaatsen ipv alleen in de groep van ongewenst te komen.
Tot die tijd zou ik graag mijn moderatie status terug willen om zo berichten te beoordelen die een positief feedback zijn voor andersdenkende zodat hun politieke overtuiging / mening ook een bijdrage kunnen krijgen binnen de community
Bij voorbaat dank
Mijn moderator status was tijdelijk uitgezet. Na de FAQ te hebben doorgelezen komt het door een fout van mijn kant over 'strategische stemmen' waar ik niet bekent mee was.
Ik zal hier beter op letten.
Het probleem is dat andersdenkende die een 'verkeerde' opmerking maken over een nieuws artikel meteen worden weggedrukt als -1 wat de sfeer verziekt (dit is al tijden aan de gang) deze minderheden groep kan niet worden gehoord op Tweakers omdat het moderator systeem zo is ingesteld dat als je een opmerking heb tegen het nieuws artikel / tegen overheid beleid etc het volgens de FAQ automatisch wordt gemarkeerd als ongewenst.
Zoals wel goed in de FAQ vermeld zijn er verschillende standpunten maar die neigen dus naar de kant van het nieuws artikel ipv verschillende nuances van verschillende mensen. Het wordt al snel dat persoonlijke meningen die de boventoon voeren dat mensen en ook meelopers snel een -1 geven om hun eigen gelijk vast te leggen.
Ik heb dit ook in de Tweakers enquête enigszins doorgegeven en hoop dat zoals meerdere met mij het moderator systeem in de toekomst kan worden aangepast zodat ook minderheden een platform hebben die hun mening kunnen plaatsen ipv alleen in de groep van ongewenst te komen.
Tot die tijd zou ik graag mijn moderatie status terug willen om zo berichten te beoordelen die een positief feedback zijn voor andersdenkende zodat hun politieke overtuiging / mening ook een bijdrage kunnen krijgen binnen de community
Bij voorbaat dank
Gezien er momenteel rond meerdere punten discussie is gaan we de moderatierechten in jouw geval niet heractiveren.Larry4 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:58:
Beste moderators,
Bij voorbaat dank
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Beste mods,
Na de FAQ doornomen te hebben ziet het er naar uit dat ik moderatie helemaal verkeerd heb toegepast. Jullie systeem is duidelijk gebaseerd op kwaliteit en relevantie van de post ipv simpele up/down vote voor de eigen mening.
Hierbij de vraag als ik modereren opnieuw mag proberen?
Na de FAQ doornomen te hebben ziet het er naar uit dat ik moderatie helemaal verkeerd heb toegepast. Jullie systeem is duidelijk gebaseerd op kwaliteit en relevantie van de post ipv simpele up/down vote voor de eigen mening.
Hierbij de vraag als ik modereren opnieuw mag proberen?
Ik heb de FAQ doorgenomen en vandaar de vraag of mijn moderatie ook weer aangezet kan worden.
Beste mods,
Zelfde verhaal voor mij, modstatus op inactief gezet na een paar misplaatste stemmen. Ik heb me te veel berust op het strategisch stemmen, waarvan ik niet wist (maar ondertussen wel snap) dat het ongewenst stemgedrag was! Zou ik het na de moderatie FAQ gelzen te hebben nog eens mogen wagen? 😇
Zelfde verhaal voor mij, modstatus op inactief gezet na een paar misplaatste stemmen. Ik heb me te veel berust op het strategisch stemmen, waarvan ik niet wist (maar ondertussen wel snap) dat het ongewenst stemgedrag was! Zou ik het na de moderatie FAQ gelzen te hebben nog eens mogen wagen? 😇
Jij mag het ook weer proberen.
Er is geen “automatisch” systeem. Als een reactie op -1 staat, dan komt dat omdat iemand dat zo beoordeeld heeft en niet omdat het systeem dat gedaan heeft.Larry4 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:58:
Ik bedoel met "automatisch" dat het systeem hoe gemodereerd wordt naar de richting van ongewenst -1 gaat. Dit is inclusief de consensus van de groep mensen die geen kritiek willen horen en daarom wegdrukken als -1. Als je bijv tegen de EU of NATO bent of snapt dat er een en ander mis is met het coronabeleid van de overheid dan wordt dit al snel als misinformatie / nepnieuws neergezet. Waardoor de mensen dit als ongewenst gaan markeren. Terwijl de groep andersdenkende dit bericht juist waardevol vindt.TheVivaldi schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:54:
[...]
Er is geen “automatisch” systeem. Als een reactie op -1 staat, dan komt dat omdat iemand dat zo beoordeeld heeft en niet omdat het systeem dat gedaan heeft.
Bijv 40 mensen vinden dit bericht om persoonlijke reden onzin en modereren het als -1. en 20 mensen vinden het zeer informatief. Het moderatie systeem komt uit op een gemiddelde van -1 waardoor het bericht ongewenst de doorslag van 40 mensen. misschien moeten de punten anders 5 punten voor informatief oid
Het is onmogelijk dat een persoonlijk bias niet meeweegt in het moduleren.
Het is niet onmogelijk als je je best doet.Larry4 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:34:
Het is onmogelijk dat een persoonlijk bias niet meeweegt in het moduleren.
Hi,
Ik heb de FAQ nogmaals doogenomen, Ik zal wat minder scheutig met de 3+ omspringen
Kan die weer aan?
Ik heb de FAQ nogmaals doogenomen, Ik zal wat minder scheutig met de 3+ omspringen
Kan die weer aan?
Ik zal de mogelijkheid tot modereren weer voor je activeren. Wel zie ik dat je eerder rond dit punt gewaarschuwd bent waarbij je deze waarschuwing hebt genegeerd. Je krijgt nog een laatste kans bij deze.Gardibaldi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 10:26:
Hi,
Kan die weer aan?
Hoi,
Ik weet dat mijn moderatieve rechten zijn uitgeschakeld, alleen heb ik geen toegang meer tot het email adres waar toen de meldingen naar toe zijn gestuurd. Is het mogelijk om deze email opnieuw te ontvangen, zodat ik opnieuw kan bekijken waar het fout ging toen?
Dit is verder geen verzoek om mijn moderatieve rechten op dit moment in te schakelen want ik vermoed dat ik ze op dit moment toch niet geactiveerd krijg.
Ik weet dat mijn moderatieve rechten zijn uitgeschakeld, alleen heb ik geen toegang meer tot het email adres waar toen de meldingen naar toe zijn gestuurd. Is het mogelijk om deze email opnieuw te ontvangen, zodat ik opnieuw kan bekijken waar het fout ging toen?
Dit is verder geen verzoek om mijn moderatieve rechten op dit moment in te schakelen want ik vermoed dat ik ze op dit moment toch niet geactiveerd krijg.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Jouw moderatierechten zijn indertijd uitgeschakeld omdat je o.a. onterecht +3's aan het uitdelen was bij reacties die dat totaal niet verdienden waarmee je de moderatierichtlijnen compleet negeerde, ondanks een eerdere waarschuwing.Meg schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:00:
Hoi,
Dat was het ja, ik zal t.z.t. wel een verzoek doen. Zal wel de FAQ ondertussen doornemen. Dankjewel @Bor.Bor schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 17:05:
[...]
Jouw moderatierechten zijn indertijd uitgeschakeld omdat je o.a. onterecht +3's aan het uitdelen was bij reacties die dat totaal niet verdienden waarmee je de moderatierichtlijnen compleet negeerde, ondanks een eerdere waarschuwing.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Mijn modrechten zijn een tijdje geleden ingetrokken. Deze wil ik graag terug. Hoe gaat dat?
Als je de ModeratieFAQ doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen we jouw moderatierechten weer aanzetten.
Beste Tweakers-crew,
Mijn moderatierechten staan ook uit. Conform instructie moet ik hier een bericht plaatsen. Bij deze plaats ik dat bericht.
Graag verneem ik van jullie. Alvast dank!
Mijn moderatierechten staan ook uit. Conform instructie moet ik hier een bericht plaatsen. Bij deze plaats ik dat bericht.
Graag verneem ik van jullie. Alvast dank!
Voor jou geldt hetzelfde als hierboven:
Dirk schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 01:55:
Als je de ModeratieFAQ doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen we jouw moderatierechten weer aanzetten.
Beste,
Mijn moderatierechten staan al enige tijd (2-3 jaar inmiddels denk ik?) uit. Ik heb net de FAQ even doorgenomen. Zouden mijn moderatierechten weer hersteld mogen worden?
Mijn moderatierechten staan al enige tijd (2-3 jaar inmiddels denk ik?) uit. Ik heb net de FAQ even doorgenomen. Zouden mijn moderatierechten weer hersteld mogen worden?
De tijd gaat iets minder snel, 1 jaarxAznSinnage schreef op maandag 16 mei 2022 @ 19:53:
Beste,
200 fish found!
Hallo! Ik ben iets te druk met de +3 knop geweest, ik zal er de volgende keer beter op letten. Graag heb ik mijn moderatierechten weer terug, alvast bedankt!
Heel wat jaartjes ouder en wijzer zal ik mij zeker confirmeren aan de gestelde regels betreffende het modereren. Wordt er nog enige actie van mij verwacht?
Bij de eerste uitschakeling (en geen verdere complicaties) verwachten we enkel dat je netjes vraagt om herinschakeling en dat je daarbij duidelijk laat blijken dat je je voortaan aan de richtlijnen wil houden.
Ik ga er van uit dat alle discussie punten zijn opgelost en Ik heb inmiddels de FAQ meerdere keren doorgenomen. zoals eerder gezegd zal het strategisch modden niet meer voorkomen (in de praktijk gewoon geen +3 gebruiken is denk ik voor mij een veilige optieBor schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:00:
[...]
Gezien er momenteel rond meerdere punten discussie is gaan we de moderatierechten in jouw geval niet heractiveren.
Ik hoop hiermee weer mee te kunnen doen in het modden van berichten
Ook ik heb schijnbaar mijn reactie teveel geuit.
Ik beloof dit niet meer te doen, ik lees over het algemeen, wilde een plus geven en toen pas zag ik dat ik mij eerst moest verontschuldigen. Het zal niet mer gebeuren, vooral omdat ik alleen lees.
Bvd Phylantroop
Ik beloof dit niet meer te doen, ik lees over het algemeen, wilde een plus geven en toen pas zag ik dat ik mij eerst moest verontschuldigen. Het zal niet mer gebeuren, vooral omdat ik alleen lees.
Bvd Phylantroop
Iets bestellen? HardwareParadijs.nl Bellen
Ik kreeg de melding dat mijn moderatie uitgezet was en heb de faq even doorgenomen,
ik zie dat de +3 idd anders gebruikt dient te worden
Ik moet wel zeggen dat ook een 1 regel posting soms echt wel heel erg to the point kan zijn,
dat is immers echt zeer context gevoelig en dus vind ik de melding bij de moderatiestop
dat “1 regel postings kunnen geen +2” niet helemaal terecht !
Maar de +3 om voor je gevoel onterechte moderatie bij te werken klopt volgens de regels dus echt niet,
en zal hier niet meer voorkomen. Gaarne moderatierechten weer terug
Groet
ik zie dat de +3 idd anders gebruikt dient te worden

Ik moet wel zeggen dat ook een 1 regel posting soms echt wel heel erg to the point kan zijn,
dat is immers echt zeer context gevoelig en dus vind ik de melding bij de moderatiestop
Maar de +3 om voor je gevoel onterechte moderatie bij te werken klopt volgens de regels dus echt niet,
en zal hier niet meer voorkomen. Gaarne moderatierechten weer terug
Groet
Ik ga gewoon de stoute schoenen aan trekken en vragen of ik toch weer een poging mag doen.
Ja, ik weet dat ik niet onnodig berichten op +3 moet moderen en ja ik heb de moderatie FAQ ook gelezen en zal deze gaan volgen.
Ja, ik weet dat ik niet onnodig berichten op +3 moet moderen en ja ik heb de moderatie FAQ ook gelezen en zal deze gaan volgen.
Ik denk dat ik hier moet zijn met mijn klachten over mods. In dit geval Bor. Ik heb op meerdere manieren proberen aan te geven dat ik het niet eens ben met zijn visie. Alles wat ik terug krijg is dat ik het bij het verkeerde eind heb en dat het door de fouten in het systeem mijn schuld is dat hij de toon van de discussie niet aan staat.
Ik zou te ruim om gaan met de +3 en de voorbeelden die gelinkt worden samen met de uitleg in de FAQ maken dat Benjamin- in 'Nederlandse premier Rutte wil geen metadata van zijn sms-verkeer openbaren' ook nooit een plus drie kunnen zijn. Of er wordt met twee maten gemeten in mijn nadeel.
Dus kunnen de mod rechten weer terug?
Mocht dit tot vragen leiden zou ik graag een reactie ontvangen van iemand die weet wat omgangsvormen zijn en in staat is tot reflectie op het eigen handelen.
Ik zou te ruim om gaan met de +3 en de voorbeelden die gelinkt worden samen met de uitleg in de FAQ maken dat Benjamin- in 'Nederlandse premier Rutte wil geen metadata van zijn sms-verkeer openbaren' ook nooit een plus drie kunnen zijn. Of er wordt met twee maten gemeten in mijn nadeel.
Mocht dit tot vragen leiden zou ik graag een reactie ontvangen van iemand die weet wat omgangsvormen zijn en in staat is tot reflectie op het eigen handelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Derby op 20-05-2022 08:01 ]
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Als je een klacht over mij hebt kan je terecht bij @Dirk. Ik wil je wel vragen om het bij de feiten te houden.Derby schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 07:56:
Ik denk dat ik hier moet zijn met mijn klachten over mods. In dit geval Bor. Ik heb op meerdere manieren proberen aan te geven dat ik het niet eens ben met zijn visie. Alles wat ik terug krijg is dat ik het bij het verkeerde eind heb en dat het door de fouten in het systeem mijn schuld is dat hij de toon van de discussie niet aan staat.
Als ik even kijk naar de reactie waar je laatst van Bor een bericht over hebt gehad, ook de +2 is niet bedoeld om aan te geven dat je het met een reactie eens bent. In hoeverre is dat duidelijk?Larry4 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:45:
[...]
Ik ga er van uit dat alle discussie punten zijn opgelost en Ik heb inmiddels de FAQ meerdere keren doorgenomen. zoals eerder gezegd zal het strategisch modden niet meer voorkomen (in de praktijk gewoon geen +3 gebruiken is denk ik voor mij een veilige optie)
Ik hoop hiermee weer mee te kunnen doen in het modden van berichten
Phylantroop schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:11:
Ook ik heb schijnbaar mijn reactie teveel geuit.
Bvd Phylantroop
Jullie kunnen het weer proberen.ixit schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 19:24:
Ik kreeg de melding dat mijn moderatie uitgezet was en heb de faq even doorgenomen,
ik zie dat de +3 idd anders gebruikt dient te worden![]()
en zal hier niet meer voorkomen. Gaarne moderatierechten weer terug![]()
Groet
Ook jij kunt weer aan de gang, maar let erop dat jij al met je derde kans bezig bent!Meg schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 23:13:
Ik ga gewoon de stoute schoenen aan trekken en vragen of ik toch weer een poging mag doen.
Hiervoor mag je mij een persoonlijk bericht sturen.Derby schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 07:56:
Mijn fout lag bij strategisch stemmen wat mij ontschoten aangezien het al jaren geleden was dat ik de FAQ gelezen had en wellicht was die geupdate in de tussentijd.Dirk schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:57:
[...]
Als ik even kijk naar de reactie waar je laatst van Bor een bericht over hebt gehad, ook de +2 is niet bedoeld om aan te geven dat je het met een reactie eens bent. In hoeverre is dat duidelijk?
+2 Informatief als ik het informatief vind zoals voor zowel mijzelf als voor andere denk ik dat ik redelijk goed zit
maar dat kan natuurlijk een twistpunt zijn bij gebrek aan informatie.
Maar dat de persoonljike mening niet de doorslag mag geven komt het denk ik op neer.
Prima, jij mag ook weer aan de gang.
Hoi Dirk,
Met moderatie rechten zijn verdwenen.
Zou dit te herstellen zijn?
Alvast bedankt
mvg
Met moderatie rechten zijn verdwenen.
Zou dit te herstellen zijn?
Alvast bedankt
mvg
Hoi! Mijn modstatus is uitgezet en ik kan hem niet aan krijgen. Mij is niet helemaal duidelijk waarom.
Graag zou ik dit horen en wil ik vragen of de status weer aan kan.
Groet
Groet
Je hebt hierover op 19 mei een bericht ontvangen. Daar staat het eea in uitgelegd.thakgrandka schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:14:
Hoi! Mijn modstatus is uitgezet en ik kan hem niet aan krijgen. Mij is niet helemaal duidelijk waarom.
Groet
Ah oke, ik heb geen melding ontvangen. Waar zou deze naar gestuurd zijn?Bor schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:25:
[...]
Je hebt hierover op 19 mei een bericht ontvangen. Daar staat het eea in uitgelegd.
Je hebt een push message gekregen. Die staat ook als gelezen. Heb je hem misschien weg geklikt? Je kan hem in het berichtensysteem hier op Tweakers vinden.thakgrandka schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 12:44:
[...]
Ah oke, ik heb geen melding ontvangen. Waar zou deze naar gestuurd zijn?
Ah oke die heb ik niet ontvangen op mijn telefoon, heb hem nu in ieder geval gelezen. Wellicht iets te enthousiast met de +3. Ik zal de FAQ eens goed doorlezen.Bor schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 12:49:
[...]
Je hebt een push message gekregen. Die staat ook als gelezen. Heb je hem misschien weg geklikt? Je kan hem in het berichtensysteem hier op Tweakers vinden.
Edit: FAQ gelezen en begrepen, zal voorzichtiger zijn met mijn mods. Graag mijn mod status terug zetten
[ Voor 10% gewijzigd door thakgrandka op 21-05-2022 13:39 . Reden: FAQ Gelezen ]
Dirk hallooo
Laat mij ook weer proberen dan.
Laat mij ook weer proberen dan.
Oh oeps, jouw reactie heb ik blijkbaar over het hoofd gezien. Als je de ModeratieFAQ doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen we jouw moderatierechten ook weer aanzetten.
Bij deze staat de mogelijkheid tot modereren ook voor jou weer aan
Gedaan en zal mijn best doen om me aan de richtlijnen te houden.Dirk schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 01:55:
Dan mag je het weer proberen.
Dat is inderdaad al weer even geleden, je kunt weer aan de slagDurango schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:17:
Kan iemand het weer aanzetten
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Een tijdje geleden zij mijn modrechten ook uitgezet
Bij deze dus, mag ik het nog een keer proberen?
Yes, bij deze kun je weer aan de slag. Lees wel de ModeratieFAQ nog eens door en kijk ook nog eens goed naar de reden dat je rechten de vorige keer werden uitgeschakeld. Dit om te voorkomen dat je weer op die wijze doorgaatghalid schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:40:
Een tijdje geleden zij mijn modrechten ook uitgezet
Beste Mods,
N.a.v van (een terecht) berichtje van jullie heb ik de richtlijnen voor moderen doorgelezen. Hierin is mij snel duidelijk geworden dat ik inderdaad een een ander idee had van de moderatie (toekennen van +1 +2 en +3) dan dat er in de FAQ staat.
Zo besef ik nu dat mijn reactie in CH4OS in 'UCheck 4.4.2.0' eerder een +2 maximaal zou mogen hebben (gezien in mijn optiek het zeker waarde toevoegt dat ingebouwde tools van Microsoft hetzelfde doel kunnen bereiken als extra software te downloaden om het doel te bereiken, wat zeker aangekaart mag worden)
Op basis van deze informatie zal ik mij beter houden aan de richtlijnen.
Om mijzelf niet opnieuw in de fout te laten gaan, zal ik de FAQ in mijn favorieten lijst ook zetten.
Ik hoop dat hiermee mijn moderatie rechten mogen hersteld worden om deze fijne community alsnog verder te mogen helpen.
N.a.v van (een terecht) berichtje van jullie heb ik de richtlijnen voor moderen doorgelezen. Hierin is mij snel duidelijk geworden dat ik inderdaad een een ander idee had van de moderatie (toekennen van +1 +2 en +3) dan dat er in de FAQ staat.
Zo besef ik nu dat mijn reactie in CH4OS in 'UCheck 4.4.2.0' eerder een +2 maximaal zou mogen hebben (gezien in mijn optiek het zeker waarde toevoegt dat ingebouwde tools van Microsoft hetzelfde doel kunnen bereiken als extra software te downloaden om het doel te bereiken, wat zeker aangekaart mag worden)
Op basis van deze informatie zal ik mij beter houden aan de richtlijnen.
Om mijzelf niet opnieuw in de fout te laten gaan, zal ik de FAQ in mijn favorieten lijst ook zetten.
Ik hoop dat hiermee mijn moderatie rechten mogen hersteld worden om deze fijne community alsnog verder te mogen helpen.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
oeps verkeerde topic
[ Voor 255% gewijzigd door StefanDingenout op 17-06-2022 10:10 ]
Bor in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXX" dat hoort daar. Dit topic is voor mensen die hun moderatie rechten kwijt zijn en terug willen.StefanDingenout schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:33:
Onterechte -1 moderatie op dit comment
Off topic, ok, maar kritisch zijn op iemand zijn duidelijk irrationele bias is niet ineens ongewenst omdat het in dit geval met zijn religie te maken heeft.
Volgens mij had ik heel lang geleden ontrecht iemand zijn reactie een 3+ gegeven. Inmiddels snap ik wat wel en niet mag en hoop dat ik het weer mag proberen.
Ik heb de moderatie FAQ doorgenomen, zouden mijn moderatierechten terug kunnen geactiveerd worden? Thanks!
Jij mag het weer proberen.
Hoi: mijn moderatierechten zijn een aantal jaren geleden ontnomen omdat ik een nogal negatieve reactie over zelfmoord met een -1 gemodereerd heb. Hoe kan ik moderatie weer aan laten zetten?
Ik ben een tijdje terug uit het ProMod-schap gestapt. Sindsdien ben ik beginnend moderator, ik nam eerst aan dat dat het gemakkelijkste is omdat beginner en ervaren moderator status automatisch geregeld is.
Maar met alle moderaties die ik afgelopen tijd heb gedaan kom ik zeker wel boven de 50 in afgelopen maand zou ik denken. De vraag is dus: zit ik er zo naast met mijn schatting of is er iets anders aan de hand?
Maar met alle moderaties die ik afgelopen tijd heb gedaan kom ik zeker wel boven de 50 in afgelopen maand zou ik denken. De vraag is dus: zit ik er zo naast met mijn schatting of is er iets anders aan de hand?
Tjolk is lekker. overal en altijd.
In de afgelopen 30 dagen heb je nog net geen 50 reacties gemodereerd. Ik moet concluderen dat je er toch naast zit met jouw schatting.Tjolk schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:56:
Ik ben een tijdje terug uit het ProMod-schap gestapt. Sindsdien ben ik beginnend moderator, ik nam eerst aan dat dat het gemakkelijkste is omdat beginner en ervaren moderator status automatisch geregeld is.
Graag zou ik mijn moderatierechten weer terug krijgen. Zou iemand daarnaar willen kijken?
Ook voor jou: Als je de ModeratieFAQ doorneemt en belooft je aan de richtlijnen daarin te houden, dan zullen we jouw moderatierechten weer aanzetten.
Na een lange tijd geen modrechten meer gehad te hebben zou ik ze graag weer terug willen krijgen! Zoals @Dirk aangeeft heb ik alvast de FAQ doorgenomen en zal ik mij aan de richtlijnen houden!
Zucht...
Bij deze kun je dan weer aan de slagSgtElPotato schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 09:43:
Na een lange tijd geen modrechten meer gehad te hebben zou ik ze graag weer terug willen krijgen! Zoals @Dirk aangeeft heb ik alvast de FAQ doorgenomen en zal ik mij aan de richtlijnen houden!
Let op:
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic