Het Moderatiestatus loket

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
Hi,

In het verleden heb ik een aantal mismoderaties gedaan waardoor ik geen moderatie meer mag doen :$ . Graag zou ik toch weer willen modereren. Ik heb de faq gelezen.
Het was wel even zoeken want op diverse plaatsen wordtnaar de mod faq vsrwezen op https://tweakers.net/revi...nt-net-moderatie-faq.html
Maar die is ver plaatst naar reviews: Tweakers.net moderatie FAQ. zie ook post 3 en 5 van dit topic.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:12

Tubby

or not to be

Beetje gek waarom het hier gevraagd moet worden ipv bij de push message; maar bij deze; graag weer aan :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:03

Santford

FP PowerMod
Nico Klus schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:29:
Hi,

In het verleden heb ik een aantal mismoderaties gedaan waardoor ik geen moderatie meer mag doen :$ . Graag zou ik toch weer willen modereren. Ik heb de faq gelezen.
Het was wel even zoeken want op diverse plaatsen wordtnaar de mod faq vsrwezen op https://tweakers.net/revi...nt-net-moderatie-faq.html
Maar die is ver plaatst naar reviews: Tweakers.net moderatie FAQ. zie ook post 3 en 5 van dit topic.
Jouw moderatie rechten zijn heel lang geleden uitgeschakeld. Goed dat je op zoek bent gegaan naar de moderatie FAQ, echter heb je een nog ouder artikel gevonden dan waar jouw eerste linkje naar verwees.

De huidige versie van de moderatie FAQ vind je hier: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Nico Klus schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:29:
Hi,

Je linkt daar naar een oude en een extreem oude versie. De oude heb ik laatst offline laten halen, die ander moet dus eigenlijk ook weg. De juiste link staat in de topicstart en de topicwarning: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2. Neem die dus even door. :)

@Tubby, ook graag even de FAQ doornemen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
Dirk schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:05:
[...]

Je linkt daar naar een oude en een extreem oude versie. De oude heb ik laatst offline laten halen, die ander moet dus eigenlijk ook weg. De juiste link staat in de topicstart en de topicwarning: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2. Neem die dus even door. :)

OK, thnx.
Beetje off topic, maar ik klikte gewoon de eerste google hit https://www.google.com/search?q=tweakers+moderatie+faq

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Visgek82 op 22-07-2021 20:07 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:12

Tubby

or not to be

Dirk schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:05:
[...]

al gedaan toen bij de DM

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nico Klus schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 14:02:
[...]

OK, thnx.
Beetje off topic, maar ik klikte gewoon de eerste google hit https://www.google.com/search?q=tweakers+moderatie+faq
Tja, Google is (gelukkig) niet alwetend, alhoewel ik de juiste link er ook tussen zie staan.

Jouw moderatierechten staan weer aan. :)
Tubby schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:04:
[...]

al gedaan toen bij de DM
En ook jij mag het weer proberen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik zou graag mijn moderatierechten terug hebben, heb al een bericht gestuurd aan Bor met mijn excuses voor mijn eerdere bericht. Hij weet wat er speelde en dat zal niet nog een keer gebeuren.

Ik hoor het wel :)

Faq is doorgelezen en begrepen.

[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 22-07-2021 20:34 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan is er ook voor jouw een tweede kans. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Me0wt0n
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-08 10:13
Tijd terug mijn modstatus gedactiveerd omdat ik
dus iets te royaal bezig geweest met het uitdelen van de scores.

Heb de FAQ even bestudeerd en zal wat kritischer zijn in het gebruik van de moderatie.

Mag ik mijn modstatus weer geactiveerd hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ja, jij mag het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protonin
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-04-2024
Heb de ModeratieFAQ doorgenomen, en snap nu wat er mis was gegaan, gaarne m’n moderatierechten weer activeren, Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombaron
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-09 21:34
Ik heb een paar keer compensatie ge-mod, ik zal voortaan me gewoon aan de regels houden, en daar dus mee stoppen. Ook heb ik enkele keren vanwege een meningsverschil een -1 gegeven, ook daar heb ik van geleerd.

Kan mijn moderatierecht weer geactiveerd worden?

[ Voor 23% gewijzigd door Bombaron op 07-08-2021 14:56 . Reden: Bericht iets te vroeg verstuurd, oeps! ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, jullie mogen het beiden weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major Oof
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-04 15:16
Ik gaf eigenlijk best wel onzin comments al gauw een +3. Na het lezen van de FAQ is me wel duidelijk waarom dat niet zo'n kek ding is om te doen. Graag zou ik me daar ook in willen verbeteren als jullie het toestaan.

~ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jij mag het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Beste moderator die er over gaat, kan mijn - of + beoordeling optie er eindelijk is vanaf na bijna 2 jaar of zelfs langer alweer :) ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
beezjeh schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:47:
Beste moderator die er over gaat, kan mijn - of + beoordeling optie er eindelijk is vanaf na bijna 2 jaar of zelfs langer alweer :) ??
Ik heb je reactie even naar het juiste topic verplaatst. :)

Verder is het moderatiesysteem meer dan plussen en minnen, dus ik wil graag dat je de ModeratieFAQ eerst eens doorneemt en duidelijk laat blijken dat jij je aan de regels daarin wil houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Dirk schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:58:
[...]

Ik heb je reactie even naar het juiste topic verplaatst. :)

Verder is het moderatiesysteem meer dan plussen en minnen, dus ik wil graag dat je de ModeratieFAQ eerst eens doorneemt en duidelijk laat blijken dat jij je aan de regels daarin wil houden.
Uiteraard zou ik mij er aan willen houden en heb er bewust afstand van genomen, maar de momenten dat ik er gebruik van wil maken is niet fijn zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, jij mag het weer proberen. Echter, let wel op dat als je je niet aan de richtlijnen houdt, je moderatierechten zo weer uitgaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brulaapjes
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15-09-2021
Delete maar... verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door Brulaapjes op 15-09-2021 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:10

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik zou graag mijn moderatierecht weer terug willen hebben. Blijkbaar heb ik mij schuldig gemaakt aan strategisch stemmen. Ik was mij niet bewust dat dit niet is toegestaan.

Ik heb de FAQ trouwens bestudeerd en zou adviseren om eerder de visie achter het punten systeem in de FAQ naar voren te laten komen. Hierbij zou ik dan ook uit leggen hoe punten precies worden gewogen (mean, most, median range) en welke invloed een moderator hierop kan uitoefenen, en wat hierbij dan dus gewenst en ongewenst gedrag is.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jij mag het weer proberen. :)

De rest van jouw opmerkingen zullen we overwegen en kijken of en hoe we eventueel de faq willen aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DamirB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-08 02:41
Hi all,

Mijn modstatus is jaren geleden uitgezet (begrijpelijk, ik was jong en keek niet heel objectief naar een bepaalde discussie) maar ik begin het nu toch wel een beetje te missen. Zou ik misschien een 2e kans kunnen krijgen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
DamirB schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:53:
Hi all,

Mijn modstatus is jaren geleden uitgezet (begrijpelijk, ik was jong en keek niet heel objectief naar een bepaalde discussie) maar ik begin het nu toch wel een beetje te missen. Zou ik misschien een 2e kans kunnen krijgen?

Alvast bedankt!
Als je je aan de richtlijnen uit de moderatie FAQ gaat houden kan je het bij deze weer proberen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dadanio
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-03 16:13
Ik zou graag mijn moderatierecht weer terug willen hebben. Blijkbaar heb ik mij schuldig gemaakt aan strategisch stemmen. Ik was mij niet bewust dat dit niet is toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, je mag het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carbidsjitter
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 18:15
Hier hetzelfde, FAQ gelezen, liet mijn eigen mening wat te ver gaan in de moderatie, kan dit weer hersteld worden ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

carbidsjitter schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:21:
Hier hetzelfde, FAQ gelezen, liet mijn eigen mening wat te ver gaan in de moderatie, kan dit weer hersteld worden ?
Bij deze kun je weer aan de slag dan :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyphlan
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-08 06:14
.

[ Voor 99% gewijzigd door Zyphlan op 25-09-2021 19:09 . Reden: Verkeerde tab gepost , msg kan verwijderd worden ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyphlan
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-08 06:14
.

[ Voor 99% gewijzigd door Zyphlan op 25-09-2021 19:09 . Reden: Verkeerde tab gepost , msg kan verwijderd worden ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• checkraise
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-10-2021
mensen geen verschil kunnen maken tussen a) niet relevant of b) niet mee eens

wanneer stoppen jullie nu eens met dit verschrikkelijke systeem?

elke discussie die de daadwerkelijk belangrijke feiten betreft, komt op min 1 vanwege 'gevoelentjes'

ik ga bijna denken dat het niet jullie doel is om goede discussies te hebben in de comment sectie

tweakers wordt een gevoelige echo kamer vol met robots

maar ondertussen wel maatschappelijk en politiek gevoelige nieuwsberichten blijven plaatsen voor de clicks, he? maar mensen niet toestaan om te ventileren omdat het min 1 volk heel de dag schuimbekkend comments aan het minnen is, als bange leraren in een klaslokaal die in de kramp schiet van elke mening die dicht bij de waarheid komt maar niet comfortabel is

sad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oké.. Ik begrijp dat ons moderatiesysteem niet bij jou als gebruiker past, dat kan.

Als je concrete voorbeelden hebt van reacties met volgens jou 'daadwerkelijk belangrijke feiten' die ondanks dat toch op -1 belanden, dan zien we die graag verschijnen in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX. Ik zou dan wel een iets andere schrijfstijl/toon kiezen dan dat wat je hier plaatst.

Ik wil je verder wijzen op de mogelijkheid om standaard reacties met niveau -1 ook open te klappen. Dat is een instelling onder het kopje 'Reacties'. Vervolgens zie je alles wat geschreven is direct, in plaats van dat je het nog moet openklappen.

Afgezien daarvan kan ik inhoudelijk echt heel weinig met je commentaar op deze manier.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ssn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-01 09:51

ssn

Mijn moderatie rechten staan uit, heb ik net vernomen via de push bericht. Dan ging ik de Moderatie FAQ lezen en inderdaad heb ik precies gedaan wat ik moest niet doen, 8)7
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening.
Ik snap de beslissing. Als jullie de rechten terug willen geven, dan hou ik bij de richtlijnen, anders niet dan snap ik het ook. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stanny
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
mijn eigen mening heeft te hard doorgewogen bij het stemmen en tactisch stemmen is ook gebeurd. de regels nog even opgefrist, ik zal er op letten de regels beter na te leven als ik terug mee mag stemmen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ssn schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 22:39:
Mijn moderatie rechten staan uit, heb ik net vernomen via de push bericht. Dan ging ik de Moderatie FAQ lezen en inderdaad heb ik precies gedaan wat ik moest niet doen, 8)7
[...]
Ik snap de beslissing. Als jullie de rechten terug willen geven, dan hou ik bij de richtlijnen, anders niet dan snap ik het ook. Bedankt!
stanny schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:09:
mijn eigen mening heeft te hard doorgewogen bij het stemmen en tactisch stemmen is ook gebeurd. de regels nog even opgefrist, ik zal er op letten de regels beter na te leven als ik terug mee mag stemmen
Prima, jullie beiden kunnen na deze korte pauze weer aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zou ik ook weer mogen modereren?
Ik heb blijkbaar mijn eigen mening wat te zwaar laten meewegen af en toe O-)

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ja, jij mag het ook weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 22:20
Mag ik weer modereren? En gana jullie ook ingrijpen op al die kansloze -1 en die onterecht gegeven worden op zaken die zeker +1 zijn? Ik gaf die een +2 omdat ik vind dat het gewoon aandacht nodig heeft. Ik ben helemaal klaar met dat meningmodden wat een select groepje doen en verwacht dat daar ook op ingegrepen wordt
En stop alsjeblieft eens met het verwijderen van zinvolle post. Heel veel staat op niet toegankelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door fvdberg op 14-11-2021 15:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
fvdberg schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:59:
Mag ik weer modereren? En gana jullie ook ingrijpen op al die kansloze -1 en die onterecht gegeven worden op zaken die zeker +1 zijn? Ik gaf die een +2 omdat ik vind dat het gewoon aandacht nodig heeft. Ik ben helemaal klaar met dat meningmodden wat een select groepje doen en verwacht dat daar ook op ingegrepen wordt
En stop alsjeblieft eens met het verwijderen van zinvolle post. Heel veel staat op niet toegankelijk.
Los van dat je met honing meer bereikt dan azijn.
Los van dat ik er niet over ga.
Los van dat je 29oktober je account graag verwijderd wou zien.

Wat is er veranderd? Jij? Tweakers? Mede Tweakers?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
jack zomer schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:10:
[...]

Los van dat je met honing meer bereikt dan azijn.
Los van dat ik er niet over ga.
Los van dat je 29oktober je account graag verwijderd wou zien.

Wat is er veranderd? Jij? Tweakers? Mede Tweakers?
Mod graag actie!
Dit is exact het probleem.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als ik het zo eens aanhoor, met al je reacties hier en op de FP, lijkt het me niet heel handig om je moderatierechten te geven.

Voorbeeld:
Ik gaf die een +2 omdat ik vind dat het gewoon aandacht nodig heeft.
Dat is nou nét niet de bedoeling dus....

Daarnaast, waarom moderatierechten terugvragen als je een paar dagen geleden nog aangaf dat je account beeindigd moest worden? Dat is niet heel erg logisch zou ik zo denken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
fvdberg schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:33:
[...]

Mod graag actie!
Kom op, verklaar je nader. Welk probleem? Ik zie geen enkel probleem in mijn oprechte interesse over wat deze omzwaai ten opzichte van 29okt heeft veroorzaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
@fvdberg Aangezien je op mijn collega @Bor al bot en gefrustreerd hebt gereageerd, en dat in dit topic doodleuk weer doet, heb ik niet echt het idee dat je serieus een poging wil doen. Verzoek is dus afgewezen.

Mocht het onduidelijk zijn wat we precies van frontpagemoderators verwachten, lees dan nog eens de PM door die je gekregen hebt. Als je dan nog vragen hebt, kun je die in de PM aan Bor stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
Jullie zijn compleet de weg kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
jack zomer schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:41:
[...]

Kom op, verklaar je nader. Welk probleem? Ik zie geen enkel probleem in mijn oprechte interesse over wat deze omzwaai ten opzichte van 29okt heeft veroorzaakt.
Zodra je een andere mening hebt die je kan onderbouwen wordt je bij voorbaat afgeserveerd.
Er worden discussies gevoerd die Tweakers onwaardig zijn door de algehele mismoderatie zaken die in de aandacht moeten krijgen standaard een 20-30 tal -1 zonder reden. Actie wordt niet genomen. Vrijheid van meningsuiting bestaat niet hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
Oh ja en heel veel wordt klakkeloos verwijderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat heeft allemaal alleen *letterlijk* niks met het onderwerp van dit topic te maken.

Als je over dat soort complottheorien wil discussieren, kun je dat dus beter niet in dit topic doen, maar er een eigen topic voor aanmaken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
Complot theorieën nu wordt ie mooi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
fvdberg schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:44:
[...]

Zodra je een andere mening hebt die je kan onderbouwen wordt je bij voorbaat afgeserveerd.
Er worden discussies gevoerd die Tweakers onwaardig zijn door de algehele mismoderatie zaken die in de aandacht moeten krijgen standaard een 20-30 tal -1 zonder reden. Actie wordt niet genomen. Vrijheid van meningsuiting bestaat niet hier.
oke, maar waarom ben ik dan het probleem als ik naar jou beweegredenen vraag?
fvdberg schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:33:
[...]

Mod graag actie!
die snap ik even niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
RoD schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:45:
@fvdberg Aangezien je op mijn collega @Bor al bot en gefrustreerd hebt gereageerd, en dat in dit topic doodleuk weer doet, heb ik niet echt het idee dat je serieus een poging wil doen. Verzoek is dus afgewezen.

Mocht het onduidelijk zijn wat we precies van frontpagemoderators verwachten, lees dan nog eens de PM door die je gekregen hebt. Als je dan nog vragen hebt, kun je die in de PM aan Bor stellen.
Doe niet zo kinderachtig ik ben zo bot omdat jullie dat ook zijn. En niemand serieus modereert op die front page als iemand een van de mainstream afwijkende mening heeft. Verder wordt er niks gedaan tegen dat kansloze op de man spelen.
Ik wil gewoon mijn moderatie rechten terug.
En zou graag zien dat er meer oog komt voor eerlijk modereren en normaal gedrag. Dat is de frustratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
jack zomer schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:40:
[...]

oke, maar waarom ben ik dan het probleem als ik naar jou beweegredenen vraag?

[...]

die snap ik even niet...
Soms moet je je ergens niet mee bemoeien

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
fvdberg schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:42:
[...]

Soms moet je je ergens niet mee bemoeien
vrijheids van meningsuiting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
Je bent aan het zagen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Goed, en hierbij is deze discussie afgesloten. Drammen gaat niet helpen, en graag niet met andermans modstatus bemoeien als je geen crew bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: NU.nl: Gebruik CoronaMelder-app neemt steeds meer af'

Ik krijg in deze reactie een aantal -1's en ik zie niet in waarom ik deze zou moeten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:03

Santford

FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:10:
Verwijderd in 'nieuws: NU.nl: Gebruik CoronaMelder-app neemt steeds meer af'

Ik krijg in deze reactie een aantal -1's en ik zie niet in waarom ik deze zou moeten krijgen.
Voor jouw vraag is er het mismoderatie topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XXX.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh... excuses, waar ook. Thanx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 11:31
Bericht gehad dat mijn mod-rechten tijdelijk uit zijn gegaan. Dat is inmiddels een maand terug. Ik ben het niet eens met Bor in deze, in die zin dat ik de FAQ gelezen heb en die is voor interpretatie vatbaar. Ik snap zijn punt wel (maar dat van mij ook). Hoe tijdelijk is tijdelijk?

[ Voor 26% gewijzigd door Rataplan_ op 18-11-2021 13:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Hoe tijdelijk tijdelijk is hangt af van jouw opstelling en wil om je aan te passen. Dat laatste zie ik hier eigenlijk niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dirk schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:45:
Ja, jij mag het ook weer proberen. :)
Thanks! Maar is nog niet ingeschakeld zo te zien?

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jouw moderatiestatus staat op actief en jouw knoppen werken, wat is het probleem?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rataplan_
Dirk schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:46:
Hoe tijdelijk tijdelijk is hangt af van jouw opstelling en wil om je aan te passen. Dat laatste zie ik hier eigenlijk niet...
Ik zeg toch dat ik zijn punt wel snap? Wat willen jullie dan? Ik hoef toch zeker niet op m'n knieën? We zijn toch volwassenen die een discussie maar ook een meningsverschil kunnen hebben?
Ik zet me al ruim 20 jaar in op deze site om fatsoenlijke, gegronde reacties te posten, nieuws te submitten, typos door te geven, soms reviews te maken. Daar hoor je niemand over. Dan doe je een keer iets waar de mods het niet mee eens zijn en zonder discussie krijg je gelijk een gevangenisstraf ipv een taakstraf. Dat is beeje het gevoel dat ik erbij krijg, tamelijk unfair en eenrichtingsverkeer, en eerlijk gezegd ook wel wat machtsvertoon. Dat maakt de ervaring hier een héél stuk minder de laatste jaren.
Het feit dat ik het niet eens ben met het een en ander staat los van het feit dat ik me aan de regels kan houden. Ik ben het ook niet eens met 30 km p/u rijden in lange straten zonder gebouwen, vind ik ook vreemd. Maar ik rij tóch netjes 30 want ik ben een nette burger.
Dus als dat het magische zinnetje is: ja ik heb het begrepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nee, dat is niet het magische zinnetje. Wat ik wil zien is de wil om je aan te passen en dat zie ik niet in deze en voorgaande communicatie. Jouw moderatierechten blijven dus voorlopig uit staan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rataplan_
Dirk schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:22:
Nee, dat is niet het magische zinnetje. Wat ik wil zien is de wil om je aan te passen en dat zie ik niet in deze en voorgaande communicatie. Jouw moderatierechten blijven dus voorlopig uit staan.
Tja. Ik geef aan het niet met jullie eens te zijn in deze, maar me wél aan de regels te willen houden. Maar nee, dat is niet genoeg. Ik móet het blijkbaar met jullie eens zijn óf doen alsof.
Ik denk dat er véél mensen zijn die zich niet kunnen vinden in allerlei regelgeving. Maar toch houden ze zich aan die regeltjes en ze gedragen zich (nouja, meeste dan). En dan is het toch goed? Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
De discussie was niet over het afnemen van de rechten, dat punt zie ik wel en dat heb ik ook aangegeven. De discussie ging over de FAQ die voor interpretatie vatbaar is. Maardáár mag je niks over zeggen.
Ik kom hier al jaren met louter goede bedoelingen. Maar ik word hier veroordeeld en de mond gesnoerd voor wie ik ben en hoe ik denk, en niet over hoe ik me gedraag. Dat gaat een delicate grens over en zegt meer over jullie dan over mij.
Jammer.

[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan_ op 19-11-2021 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
Mag ik mijn moderatie rechten terug?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

fvdberg schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:51:
Mag ik mijn moderatie rechten terug?
Nee, daar heb ik op basis van eerdere reacties helaas geen vertrouwen in.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
Zeehond schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:52:
[...]

Nee, daar heb ik op basis van eerdere reacties helaas geen vertrouwen in.
Dan delen we in elk geval een ding:
Ik heb ook geen vertrouwen in jou

ik wil graag nu mijn moderatierechten terug.

[ Voor 8% gewijzigd door fvdberg op 20-11-2021 21:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rataplan_
Jammer dat er dan weer niemand reageert op een inhoudelijke en opbouwende reactie.
Ik heb aangegeven dat ik de faq begrijp. Ik heb aangegeven dat ik me eraan wil houden. Wat willen jullie nog meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De verdere communicatie geeft geen reden tot vertrouwen, daar veranderd een enkele zorgvuldig geformuleerde reactie niets aan, sorry.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rataplan_
Vertrouwen tot wat? Ik heb al 3x gevraagd wat jullie nog meer willen dan dat ik de regels opvolg. Geef dan eens een bruikbaar antwoord waar ik wat mee kan?

[ Voor 23% gewijzigd door Rataplan_ op 24-11-2021 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

@Rataplan_ even voor mijn beeldvorming... je bent het niet eens met de regels, maar je wil wel graag met inachtneming van de regels modereren. Nu mag je natuurlijk gewoon je eigen mening hebben over hoe de regels zijn vormgegeven, maar waarom wil je graag modereren als je je niet in het systeem kan vinden?

Dit is niet vervelend bedoeld, het is een oprechte vraag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fvdberg
@RoD kan je me leuk een pushmessage sturen en dreigen met een ban omdat ik door zou drammen
maar feit is dat jullie gewoon NIET reageren in het topic en reacties vanuit jullie niet onderbouwd zijn.
Jullie reageren ook niet op PB

Maar prima jullie je zin, zal me eind Februari wel weer melden.

Hopelijk is die corona shit dan ook ene keer over en wordt er weer normaal gemod ipv dat kinderachtige meningmodden waar jullie totaal niet tegen ingrijpen.

want dat is wel de reden waardoor ik wat tegengas heb gegeven en jullie de modrechten hebben ingetrokken
@Dirk held! verwijder die posts maar gelijk. Spreek jullie wel weer in Februari

[ Voor 6% gewijzigd door fvdberg op 24-11-2021 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rataplan_
RoD schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:32:
@Rataplan_ even voor mijn beeldvorming... je bent het niet eens met de regels, maar je wil wel graag met inachtneming van de regels modereren. Nu mag je natuurlijk gewoon je eigen mening hebben over hoe de regels zijn vormgegeven, maar waarom wil je graag modereren als je je niet in het systeem kan vinden?

Dit is niet vervelend bedoeld, het is een oprechte vraag.
Als eerste, ik bedoel mijn communicatie ook niet vervelend, maar zeg wel waar het op staat. Derhalve nog een voorbeeld: wellicht ben of was jij het ook niet eens met dat we naar 110 KM/u zijn gegaan op de snelweg. Maar tòch doen we dat netjes (ik althans wel). Regels zijn er om opgevolgd te worden, of je er nou wat van vindt of niet. Dat geldt op heel veel plaatsen maar ook op internet / fora. Wat me dwars zit op 't moment, is dat je op andere plaatsen goed is zolang je je maar aan die regels houdt (of je het er mee eens bent of niet), maar hier ligt dat schijnbaar anders.

Maar zoals ik al eerder aangaf, ik ben het niet persé oneens met de regels. Ik heb een discussie gehad (of proberen te hebben) over de FAQ waarin staat dat ongewenste reacties met -1 gewaardeerd kunnen worden, en ik quote:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Ik gaf een (of meerdere wellicht) reacties een -1 omdat 'ik liever had gezien dat ze niet geplaatst waren'. En dat overigens met in achtneming van de context van de post. Er zit altijd een stuk subjectiviteit in modereren (we zijn nou eenmaal niet allemaal gelijk geprogrammeerde robots), maar ik probeer altijd objectief te reageren en ook te modereren. Maar er zijn nou eenmaal posts bij die kant noch wal raken, of waarin scheldwoorden staan, of zo dramatisch nederlandsch dat je ze liever niet had gezien. Terwijl ze soms weliicht wél enigszins in context van de thread zijn. In geval van de -1 is de FAQ daarin echter tamelijk duidelijk. En als jullie dat anders willen, lijkt het me nodig vooral het eerste stukje van de -1 in de FAQ te herschrijven.
Hier ging mijn discussie met Bor over, waardoor ik denk ik al met 1:0 achterstond want 'ik zou in de gaten worden gehouden' na de eerste pushmessage.

Bij +2 / +3 staat er echter wat anders in de FAQ, daar staat bv wat concreter genoemd dat het ontopic moet zijn. Ik kreeg 4 reacties mee in mn push-message:

MrFax in 'nieuws: Klant klaagt Canon aan voor uitschakelen scanfunctie wannee... --> +3, die is inderdaad subjectief. Die post had daar niet moeten staan, maar had ergens in een forum moeten staan. Die had ik niet mogen +3'en.

Gelunox in 'reviews: Windows' gebreken - Vallen en opstaan in aanloop naar Wi... --> +3, had wellicht beter een +2 of heel misschien een +1 moeten zijn maar is verder wel volledig ontopic. De taakbalk in W11 is mondiaal... laat ik het dan netjes zeggen 'veelbesproken'. Ik ben ik wel van mening dat iedereen mag gewezen worden op het feit dat deze taakbalk een stuk minder productief is en het belangrijk is mensen hierop te wijzen voor ze 'zomaar' (of door MS gepusht) gaan updaten.

Xfade in 'nieuws: Apple introduceert MacBook Pro's met M1 Pro- en Max-socs, n... --> +3, subjectief had niet gemogen, ondanks dat ik me kapot erger aan zulks verloedering van NL taalgebruik.

DePruus in 'nieuws: Apple toont M1 Pro- en M1 Max-chips met maximaal 10 cpu-c... --> +2, eerlijk gezegd zie ik hier het probleem niet zo. Wellicht is die post zelf niet zo inhoudelijk, de onderliggende gedachte (althans voor mij) is dat praktisch alle fabrikanten laten zien dat het ook zonder notch kan in een laptop. En dat is wel een behoorlijk ontopic en ook veelbesproken probleem / ding met de nieuwe MacBooks. Dat mag dan toch wel onder de aandacht gebracht, en vond ik wel een positieve toevoeging ook voor anderen. Want zo'n notch zit wel echt in de weg. En om in +2 FAQ termen te blijven: dat is toch wel nuttig voor het grote publiek.

Zoals ik al aangaf kan ik me echter wel vinden in de punten die hier zijn aangegeven, zeker de 1e en de 3e, die waren gewoon zonder discussie verkeerd gemodereerd. Ik denk echter ook dat met name de FAQ over -1 voor interpretatie vatbaar is, en zolang dat zo is moet of kan je daar mensen ook niet afstraffen. En ik snap ook dat je niet met iedereen een welles nietes discussie kunt hebben, daar zijn er teveel members voor. Maar een beetje twee-richtingsverkeer zou toch wel mooi zijn. Ik doe ook een hoop dingen (ook moderaties) wél goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Allereerst, dank voor de uitgebreide uiteenzetting. Ik zet je rechten weer aan zodat je weer kan modereren :)
Rataplan_ schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:26:

Gelunox in 'reviews: Windows' gebreken - Vallen en opstaan in aanloop naar Wi... --> +3, had wellicht beter een +2 of heel misschien een +1 moeten zijn maar is verder wel volledig ontopic. De taakbalk in W11 is mondiaal... laat ik het dan netjes zeggen 'veelbesproken'. Ik ben ik wel van mening dat iedereen mag gewezen worden op het feit dat deze taakbalk een stuk minder productief is en het belangrijk is mensen hierop te wijzen voor ze 'zomaar' (of door MS gepusht) gaan updaten.

DePruus in 'nieuws: Apple toont M1 Pro- en M1 Max-chips met maximaal 10 cpu-c... --> +2, eerlijk gezegd zie ik hier het probleem niet zo. Wellicht is die post zelf niet zo inhoudelijk, de onderliggende gedachte (althans voor mij) is dat praktisch alle fabrikanten laten zien dat het ook zonder notch kan in een laptop. En dat is wel een behoorlijk ontopic en ook veelbesproken probleem / ding met de nieuwe MacBooks. Dat mag dan toch wel onder de aandacht gebracht, en vond ik wel een positieve toevoeging ook voor anderen. Want zo'n notch zit wel echt in de weg. En om in +2 FAQ termen te blijven: dat is toch wel nuttig voor het grote publiek.
Ik wil nog even op deze twee voorbeelden hierboven specifiek ingaan. Alhoewel ik je redenatie goed kan volgen, zijn die reacties wmb geen +2 of hoger waard, om de simpele reden dat ze matig zijn onderbouwd. Jij kan met jouw kennis van zaken wellicht inschatten dat ze een goed/relevant punt maken, maar dat kun je niet uit de reactie zelf halen. Als die reacties beter waren onderbouwd of als er bronnen waren gegeven, dan had wellicht met dezelfde boodschap in de reactie een hogere score gegeven kunnen worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rataplan_
RoD schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:42:
Allereerst, dank voor de uitgebreide uiteenzetting. Ik zet je rechten weer aan zodat je weer kan modereren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Weet je, laat ook maar...

[ Voor 96% gewijzigd door Postman op 25-11-2021 20:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bij het deactivatie bericht heb je voorbeelden gekregen. Daar staat de door jou aangehaald reactie los van zoals je ziet. Je bent voorzien van voorbeelden waarin je puur op mening modereert en hierbij de moderatierichtlijnen negeert.

Daarbij is een spelfout verbeteren volgens mij geen ninja edit en heb ik niet gezien dat je ook die reactie onjuist hebt gemodereerd. Had ik dat wel gezien dan had het niet uitgemaakt. Moderaties op eigen reacties laten we doorgaans altijd buiten beschouwing. De opmerkingen over dictatuur vind ik overigens ongepast.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 25-11-2021 20:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Postman
Bor schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:37:
De opmerkingen over dictatuur vind ik overigens ongepast.
Klopt, was overbodig. En daar bied ik mijn excuses voor aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Postman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:47:
[...]

Klopt, was overbodig. En daar bied ik mijn excuses voor aan.
Geen probleem. Ik waardeer je excuses en snap eventuele frustraties. Je had overigens ook gewoon op het bericht mogen reageren hoor. Wellicht had ik extra uitleg kunnen geven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Postman
Bor schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:48:
[...]

Geen probleem. Ik waardeer je excuses en snap eventuele frustraties. Je had overigens ook gewoon op het bericht mogen reageren hoor. Wellicht had ik extra uitleg kunnen geven?
Denk dat het voorlopig goed is zo. Had al zelf besloten lang geleden niet meer te reageren omdat de moderaties vaak op meningen gebaseerd zijn, maar uiteindelijk maak ik mezelf er ook schuldig aan.

Mocht ik ooit weer behoefte hebben aan een modstatus dan meld ik mij wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Postman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:03:
[...]

Denk dat het voorlopig goed is zo. Had al zelf besloten lang geleden niet meer te reageren omdat de moderaties vaak op meningen gebaseerd zijn, maar uiteindelijk maak ik mezelf er ook schuldig aan.

Mocht ik ooit weer behoefte hebben aan een modstatus dan meld ik mij wel.
Prima, dat is geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thejman1989
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:31
Kunnen jullie mijn moderatie mogelijkheden weer terug geven? Ik heb de handleiding inmiddels gelezen en snap nu wat de bedoeling is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Thejman1989 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:15:
Kunnen jullie mijn moderatie mogelijkheden weer terug geven? Ik heb de handleiding inmiddels gelezen en snap nu wat de bedoeling is.
Prima, bij deze kun je weer aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Hi,

In het verleden heb ik meerdere comments een +3 gegeven, terwijl ze dat niet verdienden. Had ik achteraf gezien niet moeten doen, daar is het moderatiesysteem immers niet voor. Ik vermoed dat ik teveel op Reddit zit, waar het zwart-of-wit upvote systeem zorgt voor extremen. Iets is immers goed (upvote/+3) of niet goed (downvote/-1). Geen excuus, wel de reden.

Hierbij het vriendelijke verzoek om mijn rechten weer te herstellen. Modereren doe ik sowieso weinig, maar wat ik wel mis is soms even kijken hoe de scores zijn verdeeld op een bepaalde reactie.
Geen enkel probleem als ik de functionaliteit niet terug krijg overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
XFlame schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:49:
Hi,

In het verleden heb ik meerdere comments een +3 gegeven, terwijl ze dat niet verdienden. Had ik achteraf gezien niet moeten doen, daar is het moderatiesysteem immers niet voor. Ik vermoed dat ik teveel op Reddit zit, waar het zwart-of-wit upvote systeem zorgt voor extremen. Iets is immers goed (upvote/+3) of niet goed (downvote/-1). Geen excuus, wel de reden.

Hierbij het vriendelijke verzoek om mijn rechten weer te herstellen. Modereren doe ik sowieso weinig, maar wat ik wel mis is soms even kijken hoe de scores zijn verdeeld op een bepaalde reactie.
Geen enkel probleem als ik de functionaliteit niet terug krijg overigens.
Als je je in het vervolg aan de richtlijnen uit de Moderatie FAQ gaat houden is het geen probleem om jouw moderatiemogelijkheid weer aan te zetten. Laat maar even horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Bor schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:58:
[...]

Als je je in het vervolg aan de richtlijnen uit de Moderatie FAQ gaat houden is het geen probleem om jouw moderatiemogelijkheid weer aan te zetten. Laat maar even horen.
Jep, ben ik wel van plan. Het gaat mij vooral om de mod scores weer te kunnen zien. Als ik alleen die rechten weer zou mogen krijgen, voor mij ook meer dan prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
XFlame schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:22:
[...]

Jep, ben ik wel van plan. Het gaat mij vooral om de mod scores weer te kunnen zien. Als ik alleen die rechten weer zou mogen krijgen, voor mij ook meer dan prima.
Bij deze kan je het weer proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robin_groot
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-08 13:21
Ik dacht dat dit een soort reddit was maar dan met een gemiddelde score.
Ik heb de FAQ gelezen en weet nu beter.

Graag zou ik mijn moderatie rechten terug krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan mag je het weer proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• waj
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-08 16:25

waj

Kunnen jullie mijn moderatie mogelijkheden weer terug geven? Ik heb de handleiding inmiddels gelezen en begrepen dat ik fout zat, met vriendelijke groet waj

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

waj schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:20:
Kunnen jullie mijn moderatie mogelijkheden weer terug geven? Ik heb de handleiding inmiddels gelezen en begrepen dat ik fout zat, met vriendelijke groet waj
Prima, je kunt weer aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DestroBan
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-02 08:23
Een half jaar geleden zijn mijn moderatie mogelijkheden uitgeschakeld, maar zou het mogelijk zijn om deze weer terug te geven? Ik had inderdaad het moderatie systeem nog niet gelezen en foutieve scores gegeven. Ik heb bewust een lange periode de reacties bekeken en scores geëvalueerd voor ik dit terug aanvraag.

Alvast bedankt,
Thomas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
DestroBan schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:34:
Een half jaar geleden zijn mijn moderatie mogelijkheden uitgeschakeld, maar zou het mogelijk zijn om deze weer terug te geven? Ik had inderdaad het moderatie systeem nog niet gelezen en foutieve scores gegeven. Ik heb bewust een lange periode de reacties bekeken en scores geëvalueerd voor ik dit terug aanvraag.

Alvast bedankt,
Thomas
Bij deze kan je het weer proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowgman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:18
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wowgman op 05-01-2023 11:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Prima, dan staan bij deze jouw moderatierechten weer aan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik zou graag gewoon weer kunnen zien hoeveel votes iets heeft gekregen, kan dit gewoon weer aangezet worden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Lodo schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:20:
Ik zou graag gewoon weer kunnen zien hoeveel votes iets heeft gekregen, kan dit gewoon weer aangezet worden?
Indien je akkoord gaat met https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2 kunnen ze weer aan :).

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Is niet echt van toepassing lijkt mij, ik wil niet voten, ik wil het alleen kunnen zien.
Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Let op:
Lees de ModeratieFAQ even door voordat je vraagt om je moderatierechten weer in te schakelen.
Vragen over moderaties en vreemde moderaties mag je melden in Het kleine-mismoderatietopic