Ik snap geen f**k van de darkzone, iedereen doet maar wat volgens mij!
Bijna weekend en dus richting huis. En dan in de avond de beta proberen op ps4. draaien de servers beetje lekker?
Darkzone is vrij simpel loot verzamelen en dat extracten voordat je het kwijt bent want je dropped loot als je gekilled word door een spelerFrank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:43:
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Je dropt alleen je DarkZone loot toch?jezzer schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:52:
[...]
Darkzone is vrij simpel loot verzamelen en dat extracten voordat je het kwijt bent want je dropped loot als je gekilled word door een speler
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat begrijp ik, een keer heb ik wat extract is ook gelukt, ik ga alsnog dood daarna heb ik mijn loot niet gekregen. Moet ik dan eerst terug naar de safezone???jezzer schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:52:
[...]
Darkzone is vrij simpel loot verzamelen en dat extracten voordat je het kwijt bent want je dropped loot als je gekilled word door een speler
Wat ik nu veel mee maakt is dat ze op elkaar schieten voor de loot...
Krijg je gelijk een email met een key nadat je hem redeemed hebt? Vanmiddag via de redeem website een beta key ingevoerd onder mijn account. Sindsdien niets gekregen. Kreeg alleen een email dat ik "garanteed"acces zou krijgen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heeft iemand van jullie een code van Bartsmit gekregen? Had wel verwacht er 1 te krijgen bij m'n pre-order..
I served in a company of heroes.
Ik krijg deze melding als ik m'n beta code invul op de uplay website:
Moet ik nu gewoon wachten..?YOU HAVE ALREADY REDEEMED YOUR BETA CODE
Before the beta starts, we will send you your access key via the email address associated with your Uplay account.
edit:Frank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:43:
Je loot aan je helicopter touwtje hangen is niet voldoende. Je moet in leven blijven totdat de heli weer verdwijnt. Je loot verschijnt geloof ik ergens in je base of operations.
[ Voor 46% gewijzigd door xeple op 29-01-2016 17:12 ]
Niet bedelen aub
[ Voor 70% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2016 19:26 ]
Heel simpel, daar dropt leuke loot (boxes, NPC's), alleen het eruit krijgen moet je doen via een heli-drop (1,5 minuut wachten). Je kan vrij iedereen in die zone ook neerknallen (krijg je rogue-status) om zo hun loot te jatten (goed te zien aan een radiation-logo zakje op hun ruk). Zo kan je het geluk hebben bij extraction dat je vriendelijke mensen tegenkom, die even helpen verdedigen/wacht staan.Frank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:43:
Anderen lopen juist daar weer rond om op die rogues te jagen, exp te halen en hun loot weer jatten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb je via mail gedaan of via de chat?Roydie13 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:43:
[...]
Net weer een nieuwe key gekregen van bol.com klantenservice. Deze werkt prima! Ze hebben dus blijkbaar wel een oplossing voor niet-werkende keys.
Later op de avond en van het weekend kan in eindelijk gaan spelen op de PS4. Mocht er een community of andere spelers zijn, voeg me gerust toe:
PSN: RutgerJanssen
PSN: RutgerJanssen
Samen here, ben een beetje bang dat er niets meer gaat komen omdat ze ook geen beta access meer geven bij pre orders uit de psn storem0nk schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:01:
Krijg je gelijk een email met een key nadat je hem redeemed hebt? Vanmiddag via de redeem website een beta key ingevoerd onder mijn account. Sindsdien niets gekregen. Kreeg alleen een email dat ik "garanteed"acces zou krijgen.
Speelt leuk weg en ziet er ook best goed uit vind ik. Missie die je kan doen was kort helaas.
Nu een beetje in de darkzone geweest. Kan leuk zijn maar ik was alleen en dan valt dat best tegen.
Enorme chaos op dit moment:)
Nu een beetje in de darkzone geweest. Kan leuk zijn maar ik was alleen en dan valt dat best tegen.
Enorme chaos op dit moment:)
Verwijderd
Voor als je geen mail gekregen heb't aka beta confirm mail met key.
http://forums.ubi.com/sho...ere-do-I-find-my-beta-key
http://forums.ubi.com/sho...ere-do-I-find-my-beta-key
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.
Code wel redeemed dus..
Via mail! Heb alleen nog steeds geen opvolgende code van ubisoft gekregen >.<
Dat word in mijn ogen nog een vet probleem, als je de game later haalt.. Je komt dan waarschijnlijk alleen maar hogere levels tegen waar je niet tegen op kunt.SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:19:
[...]
Heel simpel, daar dropt leuke loot (boxes, NPC's), alleen het eruit krijgen moet je doen via een heli-drop (1,5 minuut wachten). Je kan vrij iedereen in die zone ook neerknallen (krijg je rogue-status) om zo hun loot te jatten (goed te zien aan een radiation-logo zakje op hun ruk). Zo kan je het geluk hebben bij extraction dat je vriendelijke mensen tegenkom, die even helpen verdedigen/wacht staan.
Anderen lopen juist daar weer rond om op die rogues te jagen, exp te halen en hun loot weer jatten.
Please hold while you're connected with an agent.
Determining your queue position...
570
Determining your queue position...
570
Ik ga hem op de PC spelen, dus hier nog een code voor de PS4: 4PQT-BJNG-BPRK
Code via Nvidia over, maar volgens mij kan deze ook voor de PS4/XONE worden gebruikt, dit weet ik echter niet 100% zeker. Anyhoo, wie 'm wil mag hem hebben:
XHUFJ64CYGAM
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-gb/beta/
Overigens kreeg ik net ook een mailtje met als onderwerp 'The beta is now open!', maar of hij nu voor iedereen open is of alleen voor mijn geregistreerde Uplay-account wordt me niet duidelijk.
XHUFJ64CYGAM
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-gb/beta/
Overigens kreeg ik net ook een mailtje met als onderwerp 'The beta is now open!', maar of hij nu voor iedereen open is of alleen voor mijn geregistreerde Uplay-account wordt me niet duidelijk.
Beide codes hierboven zijn gebruikt... Altijd fijn als mensen de codes gebruiken en geen bericht achterlaten...
Mocht iemand nog een PS4 code hebben, hoor ik het graag.
[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 29-01-2016 18:36 ]
Inderdaad een bedankje zou toch best fijn zijn, en ik hoef niet elke keer voor niets een code te copy pasteSqueakyClean schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:33:
Beide codes hierboven zijn gebruikt... Altijd fijn als mensen de codes gebruiken en geen bericht achterlaten...

Ik heb ze zelfs allebei op de ubi site en de PS-store geprobeerd...TRAXION schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:37:
[...]
Inderdaad een bedankje zou toch best fijn zijn, en ik hoef niet elke keer voor niets een code te copy paste
Ik heb nog 397 wachtenden voor me vanwege een niet werkende PC-key.
Level is geen probleem, die behaal je buiten de darkzone, de rank die je daar bent en de gear die je daar haalt, kan je inderdaad wat achterstand opleveren.Frank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:54:
[...]
Dat word in mijn ogen nog een vet probleem, als je de game later haalt.. Je komt dan waarschijnlijk alleen maar hogere levels tegen waar je niet tegen op kunt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mensen op de Xbox One die Darkzone willen spelen? Heb vrij veel tijd dit weekend
Voeg me maar toe, gamertag staat in m'n signature.
[XBO/PSN: BroedersKolk]
1 missie in de beta... De rest zijn gare side quests. De pvp voegt totaal niks toe. Hersenloos elkaar afschieten. Als je vijanden verslagen hebt kunnen ze het veld weer betreden en doe je hetzelfde weer. Het armor en wapen systeem zit goed in elkaar maar daar is het echt mee gezegt.
Had wel wat meer content verwacht voor de beta. Ik ga het niet kopen. Klaar met die waardelose ubisoft games.
Als je iets nieuws brengt laat mensen het meemaken wat voor spel je gaat neerzetten...
Had wel wat meer content verwacht voor de beta. Ik ga het niet kopen. Klaar met die waardelose ubisoft games.
Als je iets nieuws brengt laat mensen het meemaken wat voor spel je gaat neerzetten...
ga je nou serieus haten op de beta? Als je uberhaupt iets hebt gevolgd van alle content van de afgelopen maanden was het je duidelijk geworden dat er zo weinig content in de beta is omdat ze het verhaal zo veel als mogelijk geheim willen houden. Je kan wat je hierboven gewoon nog niet roepen omdat dit de beta is en nog geen full release. Ik zou zeggen, geniet van je weekend en kom na 8 maart maar terug om dan je oordeel klaar te hebben over het spel op basis van het spel, of de reviews die je gelezen hebt.zlpsycho schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:01:
1 missie in de beta... De rest zijn gare side quests. De pvp voegt totaal niks toe. Hersenloos elkaar afschieten. Als je vijanden verslagen hebt kunnen ze het veld weer betreden en doe je hetzelfde weer. Het armor en wapen systeem zit goed in elkaar maar daar is het echt mee gezegt.
Ik ben zelf juist erg blij met deze ontwikkeling. Beter dan gare preorder bonussen oid, maar gewoon keihard een beta zodat ze het spel goed kunnen testen en je zelf een klein voorproefje krijgt van het spel, gameplay en sfeer.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Je krijgt ook geen key in psn store..shoombak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:44:
[...]
Samen here, ben een beetje bang dat er niets meer gaat komen omdat ze ook geen beta access meer geven bij pre orders uit de psn store
Je zoekt de beta op en download hem. Instant acces.
Als een nieuw spel moet je jezelf tonen. Ben er bij watchdogs toen ook ingetrapt..melantrix schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:04:
[...]
ga je nou serieus haten op de beta? Als je uberhaupt iets hebt gevolgd van alle content van de afgelopen maanden was het je duidelijk geworden dat er zo weinig content in de beta is omdat ze het verhaal zo veel als mogelijk geheim willen houden. Je kan wat je hierboven gewoon nog niet roepen omdat dit de beta is en nog geen full release. Ik zou zeggen, geniet van je weekend en kom na 8 maart maar terug om dan je oordeel klaar te hebben over het spel op basis van het spel, of de reviews die je gelezen hebt.
Ik ben zelf juist erg blij met deze ontwikkeling. Beter dan gare preorder bonussen oid, maar gewoon keihard een beta zodat ze het spel goed kunnen testen en je zelf een klein voorproefje krijgt van het spel, gameplay en sfeer.
Heb even de pvp gespeeld, een team gevormd met vreemden en vond het supervet.
Hij hoort ook thuis onder the shooters. Net als Destiny. Zou niet goed zijn als hij onder de hoofdnoemer RPG zou vallen als bv the witcher.rejer schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:54:
Nog steeds een bij de forum shooters? Zelfs in de opening van de game spreken ze over een RPG.
zelfs in de intro van de game zeggen ze RPG. Wow ook maar bij shooter daar hebben hunters ook guns.jezzer schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:18:
[...]
Hij hoort ook thuis onder the shooters. Net als Destiny. Zou niet goed zijn als hij onder de hoofdnoemer RPG zou vallen als bv the witcher.
[ Voor 8% gewijzigd door rejer op 29-01-2016 19:20 ]
Ok, fuck The Division.
Zo dicht bij release, en ik kan niet eens schieten?
Het zal wel aan mij liggen.
Je moet een stukje verder lopen, dan kun je je wapens gebruiken. Althans, ik neem aan dat je bedoelt dat je je wapens niet kunt trekken in het begin?unfor schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:21:
Ok, fuck The Division.
Ik ook niet, totaal niks van bol.com anyway ik ga hem niet zo kopen en heb mijn game gecanceld.Roydie13 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:50:
[...]
Via mail! Heb alleen nog steeds geen opvolgende code van ubisoft gekregen >.<
Even alt tabben als je ingame bent.unfor schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:21:
Ok, fuck The Division.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Start de beta nog een x op, had ik ook dat ik niet kon schieten eerste x..daarna geen last meer van gehadunfor schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:21:
Ok, fuck The Division.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Gerestart en controller unplugged voor de zekerheid, kan nu wel schieten..Nickrsd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:24:
[...]
Start de beta nog een x op, had ik ook dat ik niet kon schieten eerste x..daarna geen last meer van gehad
Wel triest, zo dicht bij release zo buggy.
Kun je niet meer terug uit de darkzone??
Qua bugs ben ik nog niet iets vervelends tegen gekomen. Hij speelt erg lekker. Enige waar ik mij aan irriteer is dat ik niet schuin over objecten kan leapen.
Het aantal kogels mag ook wat minder om het iets spannender te maken.
Het aantal kogels mag ook wat minder om het iets spannender te maken.
beta key van nvidia site is er niet mee. weet iemand nog andere site? voor pc
https://contests.nvidia.c...ivision-beta-key-giveaway
https://contests.nvidia.c...ivision-beta-key-giveaway
[ Voor 30% gewijzigd door icegodd op 29-01-2016 19:45 ]
Terug door de deur waar je in kwamFrank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:25:
Kun je niet meer terug uit de darkzone??
moeten ze vaker doen zo`n beta, deze koop ik zeker weten niet bij release , ziet er mooi uit maar totaal mijn spel niet
kingfriko
Voor mij is het spel niet speelbaar. Elke 10 seconden freezes van 2-3 seconden in dark zone, solo ging het wel prima, maar dit is echt een verschrikking.
Sowieso valt het me zwaar tegen hoe slecht geoptimaliseerd dit spel is. Alle moderne spellen 70-100 fps, maar dit spel komt net aan de 40-50 op medium.
Sowieso valt het me zwaar tegen hoe slecht geoptimaliseerd dit spel is. Alle moderne spellen 70-100 fps, maar dit spel komt net aan de 40-50 op medium.
[ Voor 33% gewijzigd door pica op 29-01-2016 19:48 ]
Iemand ervaring dat je je key netjes "redeemt" maar vervolgens blijft de mail achterwege.
Probeer ik mijn mail account opnieuw te activeren, geeft ie aan dat deze al gekoppeld is....
In de Store valt hij nog steeds niet te downloaden.
Oftewel; geen division...
Probeer ik mijn mail account opnieuw te activeren, geeft ie aan dat deze al gekoppeld is....
wijze woorden
Spamsite, doe maar niet
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2016 19:28 ]
waar speel je hem op dan? Ik heb niets verbazingwekkend qua pc maar geen stottertje gezien nog, loopt vloeiend als water.pica schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:47:
Voor mij is het spel niet speelbaar. Elke 10 seconden freezes van 2-3 seconden in dark zone, solo ging het wel prima, maar dit is echt een verschrikking.
Welke settings speel jij dan? 
Ik speel 'm in 1080p op Ultra en vind de graphics niet waanzinnig. Heb de beta ook op Xbox One en vind de graphics aardig gelijk.
Ik speel 'm in 1080p op Ultra en vind de graphics niet waanzinnig. Heb de beta ook op Xbox One en vind de graphics aardig gelijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ook 1080p op 144hz monitor met alles op max. De game ziet er helaas (nog) niet zo uit als de tech demo die we als eerste teaser zagen maar op zich prima, al weet je dat het wederom een multiplatform, dus port game is.Rivanov schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:00:
Welke settings speel jij dan?
[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-01-2016 20:04 ]
Heeft niets daarmee te maken, heb alle graphics settings geprobeerd. Schijnen meer mensen last van te hebben:SouLLeSSportal schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:00:
[...]
waar speel je hem op dan? Ik heb niets verbazingwekkend qua pc maar geen stottertje gezien nog, loopt vloeiend als water.
http://forums.ubi.com/sho...g?p=11323144#post11323144
Heb het even gespeeld, deze sla ik over.
Ik heb nu al zo'n been there done that gevoel, jammer.
Ik heb nu al zo'n been there done that gevoel, jammer.
Zo even op de pc testen denk ik, herkent die mijn linker en rechter muisknop niet.....
schiet op dus.
schiet op dus.
Hier ook last van dat het spel stop naar 20 seconden.
Hey mensen,
Ik heb zojuist ook een beetje de beta gedaan en wat videos gemaakt. Ik speel op een lenovo y50 laptop met een gtx960m kaart.
(hier meer video's van games op deze laptop op mijn kanaal: YouTube: baelrog)
Wat kun je zo verwachten?
- 2 volledige quests
- armor looten en equippen
- wapens looten en customizen
- veel noob aims
- paar grote gevechten.
Enjoy the video: YouTube: Lenovo y50 - y70 GTX 960m - The Division Beta Part 4
Btw las ff de reacties: spel stopt niet na 20 seconden, wel stopt het als ik Alt - Tab naar windows. Ook geeft het spel problemen als je het opstart met een M GPU (laptop), maar dit is makkelijk op te lossen (fix staat op reddit)
Ik heb zojuist ook een beetje de beta gedaan en wat videos gemaakt. Ik speel op een lenovo y50 laptop met een gtx960m kaart.
(hier meer video's van games op deze laptop op mijn kanaal: YouTube: baelrog)
Wat kun je zo verwachten?
- 2 volledige quests
- armor looten en equippen
- wapens looten en customizen
- veel noob aims
- paar grote gevechten.
Enjoy the video: YouTube: Lenovo y50 - y70 GTX 960m - The Division Beta Part 4
Btw las ff de reacties: spel stopt niet na 20 seconden, wel stopt het als ik Alt - Tab naar windows. Ook geeft het spel problemen als je het opstart met een M GPU (laptop), maar dit is makkelijk op te lossen (fix staat op reddit)
Dit probleem had ik ook, game restarten en je hebt kans dat het wel werkt.tha_crazy schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:01:
Zo even op de pc testen denk ik, herkent die mijn linker en rechter muisknop niet.....
schiet op dus.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar +1 dit.zlpsycho schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:01:
En een grote openwereld game zonder laadtijdenSouLLeSSportal schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:03:
[...]
ook 1080p op 144hz monitor met alles op max. De game ziet er helaas (nog) niet zo uit als de tech demo die we als eerste teaser zagen maar op zich prima, al weet je dat het wederom een multiplatform, dus port game is.
Ik vind het nog best meevallen, maar de wereld oogt vrij dood/statisch
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2016 21:49 ]
Nog steeds niks? Ik heb hetzelfde probleem.Valandil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:48:
Iemand ervaring dat je je key netjes "redeemt" maar vervolgens blijft de mail achterwege.
Niks noppes nada...Roydie13 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:04:
[...]
Nog steeds niks? Ik heb hetzelfde probleem.
Ik kan ook geen andere key gebruiken (heb nl. nu twee keys) omdat hij aangeeft dat ik al een key geregistreerd heb, maar geen bevestigingsmail ontvangen en ook niet te downloaden vanuit de playstore...
Lees op bepaalde forum dat ik niet de enige ben, maar dit zuigt wel!
wijze woorden
Hmm bummer ja.. Wat vrienden hebben vanmiddag wel een code gekregen, lijkt wel of wij net buiten de boot vallen ofzo?Valandil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:12:
[...]
Niks noppes nada...
Ik kan ook geen andere key gebruiken (heb nl. nu twee keys) omdat hij aangeeft dat ik al een key geregistreerd heb, maar geen bevestigingsmail ontvangen en ook niet te downloaden vanuit de playstore...
Lees op bepaalde forum dat ik niet de enige ben, maar dit zuigt wel!

Geen idee, heb netjes mijn code ingevoerd kreeg de melding dat het succesvol was en ik een mail zou ontvangen. Daarna is het doodstil gebleven.Roydie13 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:14:
[...]
Hmm bummer ja.. Wat vrienden hebben vanmiddag wel een code gekregen, lijkt wel of wij net buiten de boot vallen ofzo?
Ook kan ik niet inloggen op mijn uplay account, althans kan mij password niet laten resetten. Ze geven aan een link te sturen naar mijn mail met een pw reset, maar ook dit komt niet aan. Zit ook niet mijn spambox etc..
Ga morgen wel met ubisoft helpdesk mailen/chatten.
wijze woorden
ik heb constant driver crash na 30 seconden zon beetje, met geluk kan ik 1 minuut spelen
nvidia driver al geupdate, maar krijg de crash er niet uit. iemand tips?
nvidia driver al geupdate, maar krijg de crash er niet uit. iemand tips?
Beta zelf loopt voor mij wel aardig, 50-90 fps, 1080p Ultra met Supersample op 100%.. 4K was niet te doen, <30 fps.
Ook al is de game in beta, en heb je vrij weinig acces too, ik zie de gameplay niet veranderen van begin tot eind, begon het na 3 uur al saai te vinden.
The Darkzone was ook kaal, en mensen over het algemeen lopen gewoon langs je, of je word plots afgeknalt. Heb je een pve zone gevonden, wil je loot verzenden, spawnen plots npcs in je gezicht die je afknallen.. tja..
Ook al is de game in beta, en heb je vrij weinig acces too, ik zie de gameplay niet veranderen van begin tot eind, begon het na 3 uur al saai te vinden.
The Darkzone was ook kaal, en mensen over het algemeen lopen gewoon langs je, of je word plots afgeknalt. Heb je een pve zone gevonden, wil je loot verzenden, spawnen plots npcs in je gezicht die je afknallen.. tja..
[ Voor 28% gewijzigd door JinShepard op 29-01-2016 22:34 ]
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Speelt beter dan ik had verwacht. Graphics zijn redelijk met wat mooie (weer) effecten en het geluid klinkt lekker en erg Heat-achtig. Het hele Destiny rpg gebeuren past niet helemaal bij de setting, maar is wel aardig in combinatie met de 3rd person cover based gameplay. De Darkzone is potentieel interessant en werkt nu best aardig solo omdat je andere non-hostile spelers niet meteen wilt aanvallen en zij jou ook niet meteen aanvallen, maar heeft nog wat extra content nodig net zoals de open wereld dat ook nodig heeft. Buiten de missie voelt het nog net allemaal wat te leeg aan.
Hopelijk is de open wereld wat levendiger bij retail zodat het niet alleen de missies grinden wordt en hopelijk zijn er ook geen Ubisoft bugs (die er nu wel zijn).
Hopelijk is de open wereld wat levendiger bij retail zodat het niet alleen de missies grinden wordt en hopelijk zijn er ook geen Ubisoft bugs (die er nu wel zijn).
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ja precies..same story. Heb Ubisoft helpdesk wel al een mail gestuurd, maar dat zal vast nog een eeuw duren voor zij reageren en dan is de beta weer voorbijValandil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:17:
[...]
Geen idee, heb netjes mijn code ingevoerd kreeg de melding dat het succesvol was en ik een mail zou ontvangen. Daarna is het doodstil gebleven.
Ook kan ik niet inloggen op mijn uplay account, althans kan mij password niet laten resetten. Ze geven aan een link te sturen naar mijn mail met een pw reset, maar ook dit komt niet aan. Zit ook niet mijn spambox etc..
Ga morgen wel met ubisoft helpdesk mailen/chatten.

Ik vind het een tof spel. Heb vanmiddag samen met een vriend de Dark Zone aardig onveillig gemaakt. Best spannende momenten, maar nog niet even spannend als DayZ.
Het rogue-systeem heeft wel wat, maar wat mij tegenzit is dat je uiteindelijk een "manhunt" krijgt. Prima, laat die gasten maar komen, maar elke kogel die je afvuurt zorgt ervoor dat de timer weer naar vijf minuten springt. Dat is iets te veel van het goede.
Maak er of 2,5 van en laat hem dan resetten, of vijf minuten zónder reset. Ook zie je dat er veel mensen nog steeds erg aan het 'care bearen' zijn. Da's jammer want het haalt de spanning uit de Dark Zone.
Het rogue-systeem heeft wel wat, maar wat mij tegenzit is dat je uiteindelijk een "manhunt" krijgt. Prima, laat die gasten maar komen, maar elke kogel die je afvuurt zorgt ervoor dat de timer weer naar vijf minuten springt. Dat is iets te veel van het goede.
Maak er of 2,5 van en laat hem dan resetten, of vijf minuten zónder reset. Ook zie je dat er veel mensen nog steeds erg aan het 'care bearen' zijn. Da's jammer want het haalt de spanning uit de Dark Zone.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
.... Tja.. Het is wel een beta natuurlijk.JinShepard schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:29:
Heb je een pve zone gevonden, wil je loot verzenden, spawnen plots npcs in je gezicht die je afknallen.. tja..
care bearen?SacreBleu schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:49:
Ik vind het een tof spel. Heb vanmiddag samen met een vriend de Dark Zone aardig onveillig gemaakt. Best spannende momenten, maar nog niet even spannend als DayZ.
[ Voor 53% gewijzigd door Donstil op 29-01-2016 22:51 ]
De darkzone vind ik erg irritant, we zijn met 3 man op extraction point.. Ik alleen en twee die samen spelen.. Zien aan mij dat ik loot bij me heb, besluiten mij te killen en de loot te verdelen.. Dit is voor mij een dooddoener.. Voor de rest vind ik de game top!
Ja das nou eenmaal het spel heFrank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:51:
De darkzone vind ik erg irritant, we zijn met 3 man op extraction point.. Ik alleen en twee die samen spelen.. Zien aan mij dat ik loot bij me heb, besluiten mij te killen en de loot te verdelen.. Dit is voor mij een dooddoener.. Voor de rest vind ik de game top!
Dát is nu juist wat ze wilde bereiken met de Dark Zone. Betere loot, maar wel het risico dat iemand je helemaal aan bonkers schiet.Frank1973 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:51:
Mensen die PvP vermijden, en lopen te gillen dat ze 'neutral' zijn. Het spannende is juist het feit dat mensen elkaar proberen neer te schieten om hun gear te kunnen extracten. Het komt nu met enige regelmaat voor dat 8 man om de helicopter staan om hun loot weg te laten vliegen.Donstil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:49:
care bearen?
Het leukste is wanneer mensen dat proberen en er komt een groep rogues aangewandeld. Dan zit je hart soms in je keel.
[ Voor 34% gewijzigd door SacreBleu op 29-01-2016 23:01 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
dubbelpost
[ Voor 98% gewijzigd door SacreBleu op 29-01-2016 23:01 ]
Oké cool. Kende de term niet.
Ben zelf nog niet echt in de DarkZone geweest.
Vanmiddag heel even maar toen zat er helemaal niemand anders in, dus dat zal wel iets van een Netwerk storing/bug zijn ofz.
Vanmiddag heel even maar toen zat er helemaal niemand anders in, dus dat zal wel iets van een Netwerk storing/bug zijn ofz.
Term komt, volgens mij, vanuit Eve Online waar sommige mensen nooit aan PvP doen, omdat de consequenties vaak hoog zijn. Dus die blijven allemaal in een 'veilig' stukje binnen Eve. Net zoals in de Dark Zone, je raakt al je Dark Zone loot kwijt, wat Dark Zone experience én Dark Zone currency. Dus veel mensen spelen op safe. Da's jammer, want spannend is het dan niet.Donstil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:02:
Oké cool. Kende de term niet.
Soms vind ik het wel sneu, omdat ik die mensen ook liever niet af wil maken, maar soms moet je het zekere voor het onzekere nemen. Soms reviven we ze, soms is het een harde les.
De game voelt echt aan als zo'n typische game die leuk is voor een paar uurtjes en daarna weer stof mag happen op je harddisk.
-Grafisch ziet het er wel oke uit, niet heel boeiend.
-Interface is weer zo'n slechte console port
-Wereld is erg saai/statisch
-Grootste probleem: weinig skill. Ook al is het een shooter, het gaat met name om wat voor gear je hebt, aimen == sproeien en darkzone == zergen, oftewel, als je in de minderheid bent maak je (vrijwel) geen kans.
Jammer.
-Grootste probleem: weinig skill. Ook al is het een shooter, het gaat met name om wat voor gear je hebt, aimen == sproeien en darkzone == zergen, oftewel, als je in de minderheid bent maak je (vrijwel) geen kans.
Jammer.
[ Voor 11% gewijzigd door Junia op 29-01-2016 23:14 ]
Ik ben zelf ook niet echt een Online speler. Mijn vrienden gamen verder niet echt dus "sta er alleen voor" altijd
, kan me daarom wel voorstellen dat spelers iets als de DarkZone zien als een moetje.
Ik ga het zeker proberen maar als ik er zo afgemaakt ga worden als in andere online games dan heb je best kans dat ik me ook alleen op de single player zal richten.
Ik ga het zeker proberen maar als ik er zo afgemaakt ga worden als in andere online games dan heb je best kans dat ik me ook alleen op de single player zal richten.
voor de mensen met crashes.. Ik herrinner mij dat ik met witcher 3 ook gekut had. Ik moest toen via nvidia configuratie scherm het spel division aan de tab 3d instellingen beheren toevoegen. vanuit daar moet je dan energiebeheer naar optimaal zetten. Dit werkte bij mij
Nou dat waren 20 geweldige minuten, deze game is echt niks voor mij, dodelijk saai. Grafisch niks bijzonders, typische shoot & cover game, ik zal vast wel het idee achter de game missen, maar aan de andere kant zegt dat ook direct genoeg over de game zelf.
[ Voor 51% gewijzigd door NotSoSteady op 29-01-2016 23:46 ]
speelt wel nice en lekker. zit er op sommige momenten ook nice uit met belichting, mist etc.
Heb wel af en toe het gevoel van: wat ben ik in hemelsnaam aan het doen
Snap de inventory ook nog niet helemaal. Soms heb je armor van level 4 en level 7. maar die van level 4 is dan beter ofzo volgens de stats
PS4 screen:
Heb wel af en toe het gevoel van: wat ben ik in hemelsnaam aan het doen
Snap de inventory ook nog niet helemaal. Soms heb je armor van level 4 en level 7. maar die van level 4 is dan beter ofzo volgens de stats
PS4 screen:

Niks geen crash gehad, dik 2,5u gespeeld net.NotSoSteady schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:45:
Nou dat waren 20 geweldige minuten, deze game is echt niks voor mij, dodelijk saai. Grafisch niks bijzonders, typische shoot & cover game, ik zal vast wel het idee achter de game missen, maar aan de andere kant zegt dat ook direct genoeg over de game zelf.
Vind het top game! Zat te twijfelen om R6 te kopen maar gaat denk ik deze worden!
Nu me vrienden nog overhalen mee te doen
Ik ook niet, had het na 20 minuten al gezien.Defqonwolf schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 01:07:
[...]
Niks geen crash gehad, dik 2,5u gespeeld net.
Vind het top game! Zat te twijfelen om R6 te kopen maar gaat denk ik deze worden!
Nu me vrienden nog overhalen mee te doen
Wie speelt er mee?
Dit spel moet je echt samen doen met ingame voicechat. Wie heeft er zin om met een groepje de darkzone onveilig te maken? Invite me via uplay username: Thanatos-1986
PC only!
Dit spel moet je echt samen doen met ingame voicechat. Wie heeft er zin om met een groepje de darkzone onveilig te maken? Invite me via uplay username: Thanatos-1986
PC only!
Ik ga hem, na wat uurtjes gespeeld te hebben wel halen.
Hopen dat ik tegen die tijd wat mensen zover heb om mee te spelen, maar ik heb me prima met de beta vermaakt.
Ga ik er 100+ uur insteken? Nee, dat denk ik niet.
Hopen dat ik tegen die tijd wat mensen zover heb om mee te spelen, maar ik heb me prima met de beta vermaakt.
Ga ik er 100+ uur insteken? Nee, dat denk ik niet.
Zo een 10 uurtjes gespeeld en stop er nu mee. Had zo nog door kunnen gaan maarja bedtijd. Speelt super weg dit en erg leuk. Dit is een game die ik erg lang kan spelen.
Garfisch ziet het er ook erg goed uit. Ff twitter linkje, geen gedoe nu
Garfisch ziet het er ook erg goed uit. Ff twitter linkje, geen gedoe nu
[ Voor 12% gewijzigd door jezzer op 30-01-2016 03:43 ]
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen een spel in zijn geheel kunnen afkraken/'beoordelen' op basis van een flinter van het hele spel.
Het is een BETA. Het is een test. Wacht nu gewoon eens op het hele spel.
Omg..
Overigens: DZ werkt zoals hij is aangekondigd. Groupleave en groupkill is van te voren te verwachten, welkom in de echte wereld! Learn to live with it, and suck it up.
Overigens2: wat een geweldig spel (tot nu toe ja). Grafisch prachtig op de PC (gtx970 +i5 4590). Helemaal wat ik er van verwachtte, en ben in spanning aan het wachten op de retail!
Overigens3: 'care bearen' moest ik wel even om lachen! Klinkt wel leuk!
Omg..
Overigens: DZ werkt zoals hij is aangekondigd. Groupleave en groupkill is van te voren te verwachten, welkom in de echte wereld! Learn to live with it, and suck it up.
Overigens2: wat een geweldig spel (tot nu toe ja). Grafisch prachtig op de PC (gtx970 +i5 4590). Helemaal wat ik er van verwachtte, en ben in spanning aan het wachten op de retail!
Sproeien heeft weinig zin, de recoil/accuracy van veel wapens laat dat niet toe. Zergen is amper een goede tactiek, als je je daar een beetje op voorbereid maak je van een meerderheid snel een minderheid.Junia schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:08:
De game voelt echt aan als zo'n typische game die leuk is voor een paar uurtjes en daarna weer stof mag happen op je harddisk.
Jammer.
Ik heb gistermiddag met een maatje gespeeld en konden ons prima redden met z'n tweeen zelfs tegen teams van vier spelers. Niet altijd, maar vaker dan verwacht. Alleen in de Dark Zone zal niet leuk zijn, net als Rainbow Six Siege dat ook niet is.
Skill is, in mijn beleving, nog steeds belangrijk, gisterenavond met vier man gespeeld waarvan twee direct naar de Dark Zone zijn gekomen, en toch wisten die zich ook te verdedigen tegen spelers die, naar hun wapens kijkend, een veel grotere kans maakte.
Er zijn ook genoeg andere voorbeelden van games waar gear belangrijk is maar niet alles zegt, zoals Eve Online en GTA.
Valt allemaal best mee tenzij je het in je eentje moet doen, dan kan het tegenvallen.
Ik heb me nu al meer dan 5 uur dik vermaakt met deze game. En ik ben nog niet inde darkzone geweest. Heb me 2 vrienden gespeeld en dan is het een stuk moeilijker. Ai is in mijn ogen ook niet slecht je wordt soms gewoon geflankt 😂. Als ik de reacties zo zie zijn er maar enkele mensen die ook echt alles onderzoeken. Ik ben bijvoorbeeld al een aantal deuren die met een lockpick open gemaakt moesten worden en hier vond ik dan betere spullen. Erg leuk en naar mijn weten is de wereld ook niet saai. Wat voor drukte verwachten mensen met deze setting er is een virus verspreid heel veel mensen zijn dood of gevlucht. Speel wel op de PS4 dus ik vindt degraphics gewoon prima!!!
Er zijn veel mensen die zich niet verdiept hebben in wat the Division nou precies is. Voor diegenen die een run en gun shooter verwachten met een hoog tempo zal dit spel echt een teleurstelling zijn, want dat is dit spel niet en heeft het nooit willen zijn. Daarmee is het spel dus niet voor iedereen, maar dat is Siege of CoD of BF ook niet.Macchill schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 08:10:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen een spel in zijn geheel kunnen afkraken/'beoordelen' op basis van een flinter van het hele spel.
Omg..
Darkzone is toch wel een beetje het lastige gedeelte van het spel. Je kan er als lone wolf rondrennen maar je loopt gewoon meer risico als je anderen tegen komt. Maar je kan prima extraction points gebruiken als je slim speelt. Wat betreft care bearen; bij EVE is er een behoorlijk risico buiten de veilige gebieden. Je kan er veel krijgen maar ook veel verliezen. In de Dark Zone kan je alleen maar dingen verliezen die bij de Dark Zone horen. Items die je al hebt gecleared verlies je niet. DZ currency en keys wel. Daardoor is de Dark Zone wel spannend maar nooit echt frustrerend.
Grootste minpunten voor mij op dit moment:
- Omslachtige inventory, ben best lang bezig om uit te zoeken waar mijn nieuwe loot is gebleven.
- Bij het kopen van nieuwe gear kun je wel zien dat nieuwe gear beter of slechter is maar er is niet een directe 1-op-1 vergelijking tussen wat je equipped hebt.
- Bij het lopen vast komen te zitten achter kleine obstakels. Ze zijn te klein om cover achter te zoeken en vaak kan je dan niet met ctrl (op PC) er overheen. Dit is voornamelijk zo met afstapjes.
- De functies bij de verschillende keys zijn niet echt logisch ingedeeld. Ja je kan je keys rebinden (gelukkig!) maar de toggle tussen cover/confirm (spatie) en de jump over (ctrl) is niet echt heel fijn. Voor fast travel heb je dan weer X die je zo goed als nergens anders voor gebruikt
Ondanks deze minpunten ga ik het spel wel kopen want de algemene sfeer en gameplay bevalt me prima.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Mocht er iemand hier nog een beta code voor een vriend van mij hebben voor de ps? Ik kreeg een code van bol.com maar die werkt niet
Heb nu ook 1 avond gespeeld, tot nu toe alleen PvE en ben daar nu leverl 7
Vanavond na het werk maar eens een avondje in de darkzone gaan.
Tot nu toe speelt en ziet het er goed uit.
Ik speel met een 21:9 monitor op 2560 x1080 resolutie en dit word gelukkig goed ondersteund.
Samen met een I7-2600K en een GTX970 en alles op ultra +/- 45FPS.
Als ik de reflections 1 stap omlaag zet naar high en AA ook 1 stap lager dan gemiddeld 50/60FPS
Ben zeker benieuwd hoe het uiteindelijk spel zal worden.
Vanavond na het werk maar eens een avondje in de darkzone gaan.
Tot nu toe speelt en ziet het er goed uit.
Ik speel met een 21:9 monitor op 2560 x1080 resolutie en dit word gelukkig goed ondersteund.
Samen met een I7-2600K en een GTX970 en alles op ultra +/- 45FPS.
Als ik de reflections 1 stap omlaag zet naar high en AA ook 1 stap lager dan gemiddeld 50/60FPS
Ben zeker benieuwd hoe het uiteindelijk spel zal worden.
Gok dat er geen access codes meer verstuurd worden door ubisoft, gistermiddag al die code ingediend...
Mensen nemen de beslissing samen te werken om loot veilig te stellen, en dan zijn ze carebears?SacreBleu schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:49:
lol

Er zitten nog wel ruwe kantjes aan, maar de game speelt lekker weg, lekkere shoot 'n loot en ook eens een keer een shooter waar je met mindere twitch skills redelijk kunt meekomen, voor mij als trage slak een verademing. Wat hadden mensen verwacht? Te veel waarschijnlijk.
[ Voor 24% gewijzigd door __Tripps__ op 30-01-2016 09:45 ]
Meer mensen last van error op ps4. Service not available
Volgens mij gingen ze de server herstarten
Klopt. De timer en melding daarvoor stond al ongeveer een minuut of 30 in beeld
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst