Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Aha even de hud leren kennen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ik krijg de error : MIKE 20240078

Heeft dat te maken met die server restart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
baronruud schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:30:
Ik krijg de error : MIKE 20240078

Heeft dat te maken met die server restart?
Ja klopt even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
server zijn 3 uur down voor onderhoud, start 10:00. rond 13:00u kun je weer

[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 30-01-2016 10:31 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Crap, was net 20min onderweg in het spel :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ben benieuwd of ze nog wat nieuwe missies of iets na de server maintenance toevoegen zou wel leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wie heeft zin om met mij te spelen op de ps4?

Voeg toe felixenkasper24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:39:
Wie heeft zin om met mij te spelen op de ps4?

Voeg toe felixenkasper24
Ik ben nu ff niet bij me PS4 maar ik ga vanavond en misschien vanmiddag spelen samen met nog een vriend. Add me MordyNL. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
Bedankt voor de info mannen! Heb de hele dag gepland hiervoor, en was me al een potje aan het vloeken net... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Mvandenberg91 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:41:
[...]

Ik ben nu ff niet bij me PS4 maar ik ga vanavond en misschien vanmiddag spelen samen met nog een vriend. Add me MordyNL. ;)
Vnvd kan ik niet :(, wil nu nog een uurtje pakken voor de rest ook druk met school:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:43:
[...]

Vnvd kan ik niet :(, wil nu nog een uurtje pakken voor de rest ook druk met school:(.
Helaas kan het nu niet omdat de servers voor 3 uur down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tylocke schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 09:20:
[...]

Darkzone is toch wel een beetje het lastige gedeelte van het spel. Je kan er als lone wolf rondrennen maar je loopt gewoon meer risico als je anderen tegen komt. Maar je kan prima extraction points gebruiken als je slim speelt. Wat betreft care bearen; bij EVE is er een behoorlijk risico buiten de veilige gebieden. Je kan er veel krijgen maar ook veel verliezen. In de Dark Zone kan je alleen maar dingen verliezen die bij de Dark Zone horen. Items die je al hebt gecleared verlies je niet. DZ currency en keys wel. Daardoor is de Dark Zone wel spannend maar nooit echt frustrerend.
Gister uiteindelijk gestopt met 11 uur op de teller, oftewel ik heb me prima vermaakt :+

Darkzone ben ik nog niet helemaal uit, solo heb ik meegemaakt dat er 4-6 mensen apart van elkaar de extraction zone verdedigen en elkaar helpen. Maar helaas iets vaker dat een extraction zone gecamped word door gasten die rogue gaan zodra de heli er is. Als je alleen bent kan je hier eigenlijk niets mee. Werd wel op den duur gekilled met een maatje en toen gingen we meteen terug voor wraak, kennelijk hadden meer mensen dat idee wat de rogue groep van 4 werd keihard opjaagt en afgemaakt door niet blije mensen. Dat was dan wel weer leuk >:) Die timer mag wat mij betreft dus zelf wat hoger komen.

Ik zal niet zeggen dat de Darkzone weg moet want je vertrouwd inderdaad niemand meer in de Darkzone en dat lijkt me een logische wereld na het voorval. Maar zoals tegenwoordig vaker het geval is word je verplicht om samen te werken wil je een kans hebben. Dat ik dood geschoten word heb ik niet zo zeer problemen mee maar solo iets extracten is wel erg lastig en soms gewoon onmogelijk. Hoop dat hier nog een aanpassing in zal komen die het voor de solo speler iets makkelijker maakt. Ik kan namelijk prima aan loot komen door rogues of AI te nekken.
- Bij het kopen van nieuwe gear kun je wel zien dat nieuwe gear beter of slechter is maar er is niet een directe 1-op-1 vergelijking tussen wat je equipped hebt.
Druk eens op 'g' in de winkel of wat de compare knop ook mag zijn
Macchill schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 08:10:
Overigens: DZ werkt zoals hij is aangekondigd. Groupleave en groupkill is van te voren te verwachten, welkom in de echte wereld! Learn to live with it, and suck it up.
Welkom in de echte wereld is één kogel in je hoofd en je bent alles kwijt om daarna met een nieuw karakter te moeten beginnen. Maar dit is een spelletje en dat moet voor een ieder vermaak geven. Dit soort acties lijken misschien leuk nu in de beta maar kan de hele darkzone toxic maken zodat het een shoot-on-sight gaat worden en je alleen met een squad een kans maakt. En dat terwijl het hele spel (waarschijnlijk) solo gedaan kan worden moet je opeens voor je leuke items met vier man gaan spelen omdat je anders geen extract kan doen. Ik heb gelukkig wel een paar vrienden die ook spelen maar ik wil er nooit afhankelijk van worden.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Roydie13 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:38:
[...]

Ja precies..same story. Heb Ubisoft helpdesk wel al een mail gestuurd, maar dat zal vast nog een eeuw duren voor zij reageren en dan is de beta weer voorbij ;w
Op de site staat inmiddels al dat ze problemen hebben en niet kunnen garanderen dat je nog toegang krijgt tot de beta versie.... lekker dan.

Ik zeg: beta verlengen tot dat ze het spel releasen...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CgrftG0Y11kPW50QjFavSiUf/full.jpg
low-low-low voldoet niet aan mimale systeem eisen

maar gaat prima als lone-wolf in de DZ; spulletjes van andere jatten en extracten >:) moet alleen je tactieken wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Manmanman waarom moet er precies nu aan de servers word gewerkt... Schiet hier ook geen zak mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valandil schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:49:
[...]

Op de site staat inmiddels al dat ze problemen hebben en niet kunnen garanderen dat je nog toegang krijgt tot de beta versie.... lekker dan.

Snap uberhaupt niet waarom ze beta acces garanderen en dan maar 1 weekend beta doen, doe er gewoon nog een paar beta weekends voor de release, meer feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Mvandenberg91 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:45:
[...]

Helaas kan het nu niet omdat de servers voor 3 uur down zijn.
Hoe laat komen ze weer online dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Hoe laat komen ze weer online dan ?
13:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

DZ player bracket wat houdt dat in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is the division cross play multiplayer btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren uitvoerig het spel kunnen testen (10 uur gespeeld bijna; verslaafd, welnee, hoe kom je erbij?). Eerste impressie: jammer dat de graphics zo gedownscaled zijn.
Valt helaas niets aan te doen, maar het belemmerd de gameplay niet. Heb nu alle missies en zijmissies gedaan samen met 3 vrienden, wat het wel tot een echte uitdaging maakt. Daarna mijn uurtjes in de darkzone doorgebracht. Joinen verliep af en toe wat moeizaam, maar verder kwam het uiteindelijk wel goed na ong 5 minuten wachten. Darkzone is een leuke uitdaging, zeker als je jezelf als team een target maakt door rogue te gaan en dan proberen de manhunt te overleven.
Nadelen tot nu toe: kleine stash (zit al helemaal vol, dus heb niks aan extraction...), vastzitten achter wat kleine objecten, contaminated darkzone loot (snap er geen hol van, iedere keer als ik er naartoe loop, kan ik geen loot vinden terwijl ik lvl 12 ben) en de verschillende stats van alle zooi die je vindt. Alles lijkt enorm op elkaar en je hebt geen idee wat je er mee moet doen. Verder valt er voor mij niet heel veel op aan te merken. Ik kijk er naar uit! Top spel, zeker het kopen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 13:58
Valandil schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:49:
[...]

Ah ja ik zie het.. Hopen dat bij de volgende 'wave' van keys we er bij zitten, maar het zal wel niet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:29:
Gisteren uitvoerig het spel kunnen testen (10 uur gespeeld bijna; verslaafd, welnee, hoe kom je erbij?). Eerste impressie: jammer dat de graphics zo gedownscaled zijn.
Valt helaas niets aan te doen, maar het belemmerd de gameplay niet. Heb nu alle missies en zijmissies gedaan samen met 3 vrienden, wat het wel tot een echte uitdaging maakt. Daarna mijn uurtjes in de darkzone doorgebracht. Joinen verliep af en toe wat moeizaam, maar verder kwam het uiteindelijk wel goed na ong 5 minuten wachten. Darkzone is een leuke uitdaging, zeker als je jezelf als team een target maakt door rogue te gaan en dan proberen de manhunt te overleven.
Nadelen tot nu toe: kleine stash (zit al helemaal vol, dus heb niks aan extraction...), vastzitten achter wat kleine objecten, contaminated darkzone loot (snap er geen hol van, iedere keer als ik er naartoe loop, kan ik geen loot vinden terwijl ik lvl 12 ben) en de verschillende stats van alle zooi die je vindt. Alles lijkt enorm op elkaar en je hebt geen idee wat je er mee moet doen. Verder valt er voor mij niet heel veel op aan te merken. Ik kijk er naar uit! Top spel, zeker het kopen waard.
In de mainbasis staat je stash die kan je leeghalen. Beste spullen equip je en de rest verkoop je bij de vendors aan de linkerkant (als je main base binnenkomt). Rinse en repeat totdat je beste gear hebt.

Stats hebben invloed op damage/health/tech. In de beta is dit nog niet belangrijk, in de full release moet je boven bepaalde waardes zitten om speciale abilities van high level wapens/gear te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren van 17:00 tot 04:00 lopen spelen :X verslavend! Vind de sfeer in de game echt top en het ziet er niet normaal mooi uit op de PC, ter vergelijking de PS4 opgestart en dat was bedroevend vergeleken met de pc versie. Jammer dat ik niet eens in de buurt kom van 60fps (blijf dan op 30-50steken max) op ultra settings, speel het op high maar dat ziet er al te vet uit.

Voor de rest vind ik wel dat de Dark zone spannend maar ook een beetje saai is? Er is eigenlijk bar weinig te doen, de mobs respawnen niet zo snel en continue maar rogue worden is ook niet bepaald leuk en slim :P

Ben er wel uit, de game koop ik zeker. Ga me denk ik echt wel heel wat dagen vermaken maar hoop dat de Dark zone wat uitgebreider wordt.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Spel is zeker leuk, voor mij een 8 (1-10).
Darkzone vind ik tegenvallen, veels te veel herhalend, na een uurtje spelen begint het saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ben er nog niet over uit maar dat zal eerder door het aantal content en mogelijkheden komen dan het spel zelf. Op wat bugs na hier en daar is het al best speelbaar. Darkzone vind ik nog wat tegenvallen, gisteravond was iedereen zowat rogue waardoor ik er snel weer uit gegaan ben.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
baal er wel van dat de servers er precies nu moeten uitliggen, had net zo mooi de tijd om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
helemaal mee eens, net een klein beetje tijd in dit drukke weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:12:
baal er wel van dat de servers er precies nu moeten uitliggen, had net zo mooi de tijd om te spelen...
OVer 50min weer up volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
Tof spel. Heb me gisteren solo goed vermaakt en dan is het nog maar beta! Deze ga ik zeker kopen.
Solo in de darkzone een paar keer keihard afgeschoten met wat goede loot. Hoort erbij en maakte het ook extra spannend.

Als iemand later vandaag of morgen met een groep de darkzone in wil: Uplay: Brobobby

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!
solique schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:02:
Ben er nog niet over uit maar dat zal eerder door het aantal content en mogelijkheden komen dan het spel zelf. Op wat bugs na hier en daar is het al best speelbaar. Darkzone vind ik nog wat tegenvallen, gisteravond was iedereen zowat rogue waardoor ik er snel weer uit gegaan ben.
rogue agents kun je neer schieten zonder dat je zelf rogue gaat. daarlangs leveren ze al snel 250-500dz-credits op. En ~3000 dz credits kun je leuke gun kopen bij safehouse
PirE schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Stats hebben invloed op damage/health/tech. In de beta is dit nog niet belangrijk, in de full release moet je boven bepaalde waardes zitten om speciale abilities van high level wapens/gear te unlocken.
dat is in de beta weldegelijk van toepassing; als ik niet juiste armor draag werkt talent van gun niet.

nog tweakers die op de pc spelen?
uplay; hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Valandil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:17:
[...]

Geen idee, heb netjes mijn code ingevoerd kreeg de melding dat het succesvol was en ik een mail zou ontvangen. Daarna is het doodstil gebleven.

Ook kan ik niet inloggen op mijn uplay account, althans kan mij password niet laten resetten. Ze geven aan een link te sturen naar mijn mail met een pw reset, maar ook dit komt niet aan. Zit ook niet mijn spambox etc..

Ga morgen wel met ubisoft helpdesk mailen/chatten.
Hetzelfde hier. Zou deze game ook graag even uitproberen, maar helaas :|

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Op dit moment heb ik ook problemen met de Key te activeren, volgens uPlay omdat er geen contact kan worden gemaakt met de Ubisoft server. Dus we proberen het later nog eens.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Heel de dag gespeeld, goed vermaakt, echter..

-weinig NPC's, dit is met name in Destiny toch aanzienlijk minder. (zowel binnen als buiten de DarkZone)
-Darkzone beetje saai ? aangezien dit de end game wordt toch niet geheel onbelangrijk.

Ben iig heel blij met de matchmaking, dacht eerst dat enkel voor missies gold, echter vanaf lvl 8 ook mogelijk om te matchmaken voor de DarkZone.

DarkZone zelf, vond ik best leuk, ligt er heel erg aan in wat voor pool mensen je gegooid wordt, heb een paar keer een leuke groep gehad in een "carebear" poel, zodat er heel wat blauwe loot voorbij is gekomen, ook al de eerste purple submachine gun gekocht. Hoop vandaag genoeg geld te farmen voor de legendary assault rifle. (van de DarkZone vendors, geen random drop),

Echter paar keer met mensen gematched die nog niet echt wisten van hoe of wat en dat icm met rogues die al wel het een en ander wisten, = veel deaths.

Of dit echter genoeg is om mij deze game meer als een maand te zien spelen, weet ik niet, het is redelijk herhalend en als je in een zogenoemde carebear poel terrecht komt ook aanzienlijk makkelijk om gear te farmen, dit icm weinig NPC's of harde "bossfights" (ala Destiny op hard/nightmare mode) maakt het voor mij iig weinig spannend om te blijven spelen. (Ik was bij Destiny toch meer "hooked")

(sorry voor de vele Destiny vergelijkingen, maar voor mij zijn er veel overeenkomsten)

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

Ben er ook niet omver geblazen van. Tis wel geinig maar ja. Het is ook erg multiplayer focussed jammer genoeg en daarnaast Ubisoft. DLC seasonpass etc. En daarna na nog meer DLC om te kopen etc.

Nog ff wat meer spelen. Zoveel andere games ook nog om te spelen, huidige zoals Dota 2 en komende zoals Dying Light Enhanced.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

GSlayer schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:31:
Heel de dag gespeeld, goed vermaakt, echter..

-weinig NPC's, dit is met name in Destiny toch aanzienlijk minder. (zowel binnen als buiten de DarkZone)
-Darkzone beetje saai ? aangezien dit de end game wordt toch niet geheel onbelangrijk.

Ben iig heel blij met de matchmaking, dacht eerst dat enkel voor missies gold, echter vanaf lvl 8 ook mogelijk om te matchmaken voor de DarkZone.

DarkZone zelf, vond ik best leuk, ligt er heel erg aan in wat voor pool mensen je gegooid wordt, heb een paar keer een leuke groep gehad in een "carebear" poel, zodat er heel wat blauwe loot voorbij is gekomen, ook al de eerste purple submachine gun gekocht. Hoop vandaag genoeg geld te farmen voor de legendary assault rifle. (van de DarkZone vendors, geen random drop),

Echter paar keer met mensen gematched die nog niet echt wisten van hoe of wat en dat icm met rogues die al wel het een en ander wisten, = veel deaths.

Of dit echter genoeg is om mij deze game meer als een maand te zien spelen, weet ik niet, het is redelijk herhalend en als je in een zogenoemde carebear poel terrecht komt ook aanzienlijk makkelijk om gear te farmen, dit icm weinig NPC's of harde "bossfights" (ala Destiny op hard/nightmare mode) maakt het voor mij iig weinig spannend om te blijven spelen. (Ik was bij Destiny toch meer "hooked")

(sorry voor de vele Destiny vergelijkingen, maar voor mij zijn er veel overeenkomsten)
Ik hoop dat het vooral te maken heeft met het feit dat we in een low level dark zone zitten.

Zou me niks verbazen als de high level dark zones wat anders in mekaar zitten. Bedoel, wie gaat er nou op lvl 8 in de dark zone uren hangen terwijl hij nog tig missies te spelen heeft en allerlei stuff kan unlocken?
Tenminste dat klinkt best logisch toch? Dat de darkzones zo rond het level dat je bereikt wanneer je alle missies hebt gedaan wat meer uitdaging en content te bieden hebben. Ik zou als dev ook niet veel tijd in een zone steken kwa content als je weet toch 90% van de spelers daar toch niet gaan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Lees net dit op IGN:
Though it’s a role-playing game first and foremost, The Division also draws from the hardcore survivalism of Day Z or State of Decay. When your sleeper agent awakens, their belongings include just three days of food, water, and supplies.

After that, you must scour for resources like ammo and weapons. The whole point is to drive players to explore and discover.
Heb gisteren de beta even twee uurtjes gespeeld en zal straks zeker verder gaan en ik kan me nog wel herinneren dat ik energy bars en water heb geloot maar niet dat er een soort survivability aspect in de game zat. Weet iemand of al bevestigd is dat dit er in zit? Dat je absoluut 'moet' scavengen naar supplies om te overleven ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The Chosen One schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:48:
Ben er ook niet omver geblazen van. Tis wel geinig maar ja. Het is ook erg multiplayer focussed jammer genoeg en daarnaast Ubisoft. DLC seasonpass etc. En daarna na nog meer DLC om te kopen etc.

Nog ff wat meer spelen. Zoveel andere games ook nog om te spelen, huidige zoals Dota 2 en komende zoals Dying Light Enhanced.
Ik vind al die dlcs juist wel tof,
Het kan de game lang fris houden, nieuwe wijken in NYC, nieuwe missies enz.

Als ze het goed doen wil ik daar wel voor betalen. Ala Destiny enz.

Edit: Op de One doet hij het inmiddels weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 30-01-2016 13:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Blaim schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:56:
Lees net dit op IGN:

[...]

Heb gisteren de beta even twee uurtjes gespeeld en zal straks zeker verder gaan en ik kan me nog wel herinneren dat ik energy bars en water heb geloot maar niet dat er een soort survivability aspect in de game zat. Weet iemand of al bevestigd is dat dit er in zit? Dat je absoluut 'moet' scavengen naar supplies om te overleven ofzo? :?
Nee dat is niet aan de orde. Het geven je tijdelijke buffs (30 sec). Zo geeft een energy bar 40% increased healing voor 30 sec.

Deze consumables vind je terug in je inventory onder een bepaald tabje (stash ?). Anyway, daar kun je ook zien welke consumable wat voor buff geeft.

[ Voor 11% gewijzigd door xeple op 30-01-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
dat de game dlc krijgt ( net zoals elke andere game ) vind ik niet heel erg. zolang de basis game maar interessant genoeg is, als dat zo is kan je altijd nog overwegen om dlc te halen als je er nog niet genoeg van hebt gehad. de beta heeft zeker m'n interesse gepakt, maar de komen nog veel meer games die ik wil spelen opdat moment uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-01-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vindt het maar behoorlijk meh tot nu toe. Kan er niet helemaal de vinger op leggen waarom, maar ik mis in ieder geval het open wereld gevoel... je kunt maar selecte gebouwen betreden en zelfs daar niet alles exploren. Had van een MMO (daar wordt het mee geadverteerd) wel wat meer sandbox verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
Frank J. schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:24:
Members only:
Is in gebruik helaas! Geen andere gulle gever voor een ps4 code (PM)? Krijg maar niks van Ubisoft. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Roydie13 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:54:
[...]

Is in gebruik helaas! Geen andere gulle gever voor een ps4 code (PM)? Krijg maar niks van Ubisoft. :-(
in PS store ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
Yap! Is al in use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zojuist even 30-45 minuten gespeeld, maar vind er bar weinig aan. Ik loop een beetje rond, schiet random NPC's overhoop en doe random missies. Wat is het doel van het spel?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
__Tripps__ schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 09:40:
[...]

Mensen nemen de beslissing samen te werken om loot veilig te stellen, en dan zijn ze carebears?

lol
Yup, zo noem je mensen die PvP vermijden. Dat heb je geod gezien. Sticker voor jou. 8)7

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk toch echt als je het spel leuk wilt vinden, je met andere moet samenwerken net zoals destiny, anders blijft er inderdaad biks bijzonders van over. Met een team jagen op rogues in de darkzone is bijvoorbeeld supervet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Preorder cancellen op Steam kan dat zomaar? :?

Steam stelt :

Door te klikken op onderstaande knop om door te gaan, ga je akkoord met het feit dat Valve je onmiddellijke toegang verschaft tot deze digitale inhoud zodra je aankoop is voltooid, zonder rekening te houden met de terugkeerperiode van 14 dagen. Dit betekent dat je de mogelijkheid tot ontbinding van de aankoop laat vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Frank76NL schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:43:
Preorder cancellen op Steam kan dat zomaar? :?

Steam stelt :

Door te klikken op onderstaande knop om door te gaan, ga je akkoord met het feit dat Valve je onmiddellijke toegang verschaft tot deze digitale inhoud zodra je aankoop is voltooid, zonder rekening te houden met de terugkeerperiode van 14 dagen. Dit betekent dat je de mogelijkheid tot ontbinding van de aankoop laat vervallen.
Dat Steam het in zijn algemene voorwaarden zet maakt dat het nog niet rechtsgeldig gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Donstil schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:46:
[...]

Dat Steam het in zijn algemene voorwaarden zet maakt dat het nog niet rechtsgeldig gelukkig.
Dank! Het zetje dat ik nodig had om verder te zoeken. :P

Can I refund my pre-order?
You may refund your pre-order any time prior to the release of the game.
If the pre-order title was purchased more than 3 months ago, you may not be able to refund back to your original payment method. However, you may still request a credit to your Steam wallet.
For more information on how to submit a refund request, click here.

https://support.steampowe...le.php?ref=6345-QIDX-7244

[ Voor 10% gewijzigd door FrankNLD op 30-01-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

Minder dan 2 uur spelen = refund kunnen aanvragen volgens mij.
Geen idee hoe dat met beta´s zou werken.

[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 30-01-2016 14:55 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
The Chosen One schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:55:
Minder dan 2 uur spelen = refund kunnen aanvragen volgens mij.
Geen idee hoe dat met beta´s zou werken.
Slaat dat niet op de volledige game dan? Bij preorder schaf je de game aan, niet de beta lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Je kan steam preorder op eender welk moment cancellen voor de release in maart. Zelfs al speel je dit weekend >2h de beta.

Edit bron: http://steamcommunity.com...ons/0/451851477872134046/

[ Voor 27% gewijzigd door Sjoepap op 30-01-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 12:10
Gisteren m'n code redeemed, vandaag dan uiteindelijk een mail gekregen voor access. Je moet dus gewoon even wachten.. wel jammer dat er al een dag voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
We gaan voor de herkansing, wie wilt er samenspelen op de ps4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Eindelijk mijn access code gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn NAT port open krijg. Bij Black Ops blijft die ook maar op Moderate staan, als ik de ports forward gaat die zelfs op strict =/. Gaat om een Davolink 2020, heb het ook al via portforward.com geprobeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Kidjuh op 30-01-2016 15:13 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:39
Weet iemand hoe het zit met de pre-order code voor de beta? Ik had hem zojuist ingevuld en er stond dat ik een beta code in mijn mail zou krijgen, alleen hoelang duurt dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
Eindelijk! Ik ook! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogue systeem is er echt gebouwd om abused te worden, lachwekkend gewoon :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Zojuist de Golden gun gekocht in de Darkzone, denk dat mijn endgame wel behaald is binnen de beta :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

gister met een maatje beetje de beta ontdekken, wel leuk die missie, en side missies..
net een uurtje in de DZ rondgehangen, wat een lol man haha geniaal..

eerst met andere onbekende wat loot verzameld en veilig gesteld. maar daarna de bad guy uitgehangen..
je word wel een manhunt dan, echt vet haha. vooral met een maatje samen.

deze game ga ik wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

alleen ff een vraagje he, hoe zit dat nu precies met de dps en damage van guns.. ik speel nog steeds met de eerste m4 want die doet nog het meeste dps.. andere guns die ik loot zijn lager in dps,, maar wel hogere rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:08:
We gaan voor de herkansing, wie wilt er samenspelen op de ps4??
Kom maar op: Bierbeer

Zit in de darkzone moet zeggen dat ik het eigenlijk niet zo leuk vind daar, maar ik zoek een toffe party om ff mee rond te hangen . 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Kan iemand hier antwoord op geven... je kan voor pve (dus niet DZ) makkelijk matchen met randoms. Aangezien de moeilijkheid omhoog schaalt... wordt de loot dan ook beter? M.a.w. kun je de beste pve loot wel in je eentje halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

yinx84 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:27:
Kan iemand hier antwoord op geven... je kan voor pve (dus niet DZ) makkelijk matchen met randoms. Aangezien de moeilijkheid omhoog schaalt... wordt de loot dan ook beter? M.a.w. kun je de beste pve loot wel in je eentje halen?
Loot schaalt mee. Hard missie met z'n tweeen gaf mij greens, maar met z'n vieren blues.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Zojuist heb ik de Beta op de pc ook gespeeld. Helaas vond ik het allemaal een beetje karig. De functies die voor mij de doorslag zouden moeten geven missen allemaal en zijn niet beschikbaar tijdens de Beta (waarom bijvoorbeeld niet 1 blueprint vrijgeven voor het laten zien wat "craften" inhoud).

Daarnaast vond ik de besturing wat knuppelig. Zo had ik regelmatig dat wanneer ik een hekje over wilde dat ik dan net iets te schuin stond waardoor het niet werkte. Vergelijkbare problemen had ik met het schuilen. Ik ben daarom ook bang dat de Windows versie niet meer dan een goedkope console poort is en dat hier geen verbetering in zal komen.

Ook de graphics vind ik behoorlijk tegenvallen, maar misschien dat ik te verwend ben met de graphics van GTA 5. Watch_dogs vond ik er beter uit zien.

Tijdens de missies viel het me ook wel op dat er heel veel herhaling is in de gameplay, bijvoorbeeld de "Hostage" missies zijn allemaal vergelijkbaar (vermoord de slechterikken en zoek de sleutel) waardoor voor mij deze "side-missions" een beetje irritant begonnen te worden. Ook het tegenkomen van slechterikken tijdens het rondlopen is allemaal een beetje hetzelfde (geen verassingen of schrik momenten).

Het concept daarintegen vind ik wel bijzonder en interessant. Ik heb daarom ook nog niet besloten of ik het laat liggen of niet, i.i.g. voor mij geen pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
weet nog steeds niet of ik hem zal halen. Ben meer een singleplayer persoon. Het idee erachter is wel nice. De stad ziet er ook goed uit. Het is alleen zo leeg helaas. Het straalt ook geen gevaar uit of iets waarvan je langzamer door de stad zal gaan bewegen op zoek naar voedsel of medkits etc om te overleven.

Ik weet het het is een beta en nog niet de volledige game. maar toch. weet het nog niet. Mis nog invulling op iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 19:05
zijn er meer mensen die constant graphics driver crash krijgen?

heb hier geen problemen met spellen als BF3 en BF4, wildstar draait super, devilian draait super en rift ook. nu division ge installeert en constant driver crash binnen 30 seconden. heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, game opnieuw, maar niks helpt zover.

speel met een i5 4690K, 16gb geheugen en gtx 770 2gb. windows 10 64 met nieuwste drivers van nvidia gedownload en experience niet mee genomen

iemand tips?

[ Voor 17% gewijzigd door huntedjohan op 30-01-2016 18:11 ]

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

huntedjohan schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:53:
zijn er meer mensen die constant driver crash krijgen?

heb hier geen problemen met spellen als BF3 en BF4, wildstar draait super, devilian draait super en rift ook. nu division ge installeert en constant driver crash binnen 30 seconden. heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, game opnieuw, maar niks helpt zover.

iemand tips?
Lijkt me handig om te vermelden welke driver crasht.

Zelf heb ik nog geen enkele crash gehad bij The Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 19:05
Hakulaku schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:54:
[...]

Lijkt me handig om te vermelden welke driver crasht.

Zelf heb ik nog geen enkele crash gehad bij The Division.
bericht geupdate. bedankt voor de tip

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

huntedjohan schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:53:
zijn er meer mensen die constant graphics driver crash krijgen?

speel met een i5 4690K, 16gb geheugen en gtx 770 2gb. windows 10 64 met nieuwste drivers van nvidia gedownload en experience niet mee genomen

iemand tips?
Op reddit zijn er verschillende mensen die hetzelfde probleem hebben. Veel daarvan met een 770 toevallig.

https://www.reddit.com/r/...vers_crashing_constantly/

Deze tip werkte voor een aantal mensen.
Turn particles down to high and turn the wind effects for snow particles off. You won't crash.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Was linkje vergeten met screenies gister nacht :*)
Settings toch nog goed gekregen, kan dus naar beneden scrollen in de video settings en nu ziet het er niet meer uit als xbox graphics :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/c/c9/c9303646_4.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/5/57/5748a418_1.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/a/a7/a771a843_2.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/3/31/319a900a_3.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/2/24/24eeae6e_6.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/1/1f/1ff5003a_5.jpeg

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

jezzer schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:16:
Settings toch nog goed gekregen, kan dus naar beneden scrollen in de video settings en nu ziet het er niet meer uit als xbox graphics :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi zo, snap dan ook niet dat mensen zeggen dat de graphics tegenvallen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu een paar uurtjes gespeeld sinds donderdag. Bevalt me wel, al vraag ik me wel af hoeveel content er echt in komt. Dit voelt me een beetje als het begin van GTA, dan zijn de missies ook wat makkelijk.

Vind het wel irritant dat je jezelf alleen te voet voort kan bewegen.
Een klein stukje overbruggen kost zo al snel enkele minuten en in een lege wereld betekend dat dus dat je alleen maar over de map aan het sprinten bent.
jezzer schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:16:
Ziet er tof uit ja. Op welke videokaart is dit want dit lijkt me niet op een pc met de prijs van een Xbox?

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 30-01-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Donstil schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:23:
Vind het wel irritant dat je jezelf alleen te voet voort kan bewegen.
Een klein stukje overbruggen kost zo al snel enkele minuten en in een lege wereld betekend dat dus dat je alleen maar over de map aan het sprinten bent.
Over het lopen gesproken, ik heb constant het idee dat er geen hol klopt van de afstanden die je moet overbruggen. Staat er iets van 100 meter ben je bijna een minuut aan het hardlopen, ik ben geen Usain Bolt maar de 100 meter doe ik toch echt een partijtje sneller 8)7

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Tylocke schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:23:
[...]

Erg mooi zo, snap dan ook niet dat mensen zeggen dat de graphics tegenvallen.
Ja misschien kijken die ook over de settings heen waar ik in eerste instantie ook over heen keek want om eerlijk te zijn was ik eerst ook niet tevreden haha maar los daarvan zijn er altijd zeurpieten :P
Donstil schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:23:

[...]

Ziet er tof uit ja. Op welke videokaart is dit want dit lijkt me niet op een pc met de prijs van een Xbox?
Een 980 Ti
Mooiste van de game vind ik om eerlijk te zijn nog de gameplay want het speelt echt heel lekker en soepel met de mechanics die ze gebruiken

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:05
AcXeller schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:47:
[...]

Gister uiteindelijk gestopt met 11 uur op de teller, oftewel ik heb me prima vermaakt :+

Darkzone ben ik nog niet helemaal uit, solo heb ik meegemaakt dat er 4-6 mensen apart van elkaar de extraction zone verdedigen en elkaar helpen. Maar helaas iets vaker dat een extraction zone gecamped word door gasten die rogue gaan zodra de heli er is. Als je alleen bent kan je hier eigenlijk niets mee. Werd wel op den duur gekilled met een maatje en toen gingen we meteen terug voor wraak, kennelijk hadden meer mensen dat idee wat de rogue groep van 4 werd keihard opjaagt en afgemaakt door niet blije mensen. Dat was dan wel weer leuk >:) Die timer mag wat mij betreft dus zelf wat hoger komen.

Ik zal niet zeggen dat de Darkzone weg moet want je vertrouwd inderdaad niemand meer in de Darkzone en dat lijkt me een logische wereld na het voorval. Maar zoals tegenwoordig vaker het geval is word je verplicht om samen te werken wil je een kans hebben. Dat ik dood geschoten word heb ik niet zo zeer problemen mee maar solo iets extracten is wel erg lastig en soms gewoon onmogelijk. Hoop dat hier nog een aanpassing in zal komen die het voor de solo speler iets makkelijker maakt. Ik kan namelijk prima aan loot komen door rogues of AI te nekken.

[...]

Druk eens op 'g' in de winkel of wat de compare knop ook mag zijn

[...]

Welkom in de echte wereld is één kogel in je hoofd en je bent alles kwijt om daarna met een nieuw karakter te moeten beginnen. Maar dit is een spelletje en dat moet voor een ieder vermaak geven. Dit soort acties lijken misschien leuk nu in de beta maar kan de hele darkzone toxic maken zodat het een shoot-on-sight gaat worden en je alleen met een squad een kans maakt. En dat terwijl het hele spel (waarschijnlijk) solo gedaan kan worden moet je opeens voor je leuke items met vier man gaan spelen omdat je anders geen extract kan doen. Ik heb gelukkig wel een paar vrienden die ook spelen maar ik wil er nooit afhankelijk van worden.
Weet jij de nicknames nog van die rogue spelers? Want de situatie die je beschrijft lijkt namelijk op een actie van mij als rogue speler. We waren met een groepje van 4 namelijk maximaal level rogue en waren 5 minuten zichtbaar voor iedereen. Als je beschoten wordt en je schiet terug gaat de teller weer op 5 minuten. Redelijk apart als je namelijk 4.30 hebt overleefd, dat zou anders gemaakt moeten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb nog een PS4 beta code over. First come first served!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

yinx84 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:27:
Wat voor PVE is er dan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Beta bevalt me erg goed. Graphics zijn prima en gameplay is vloeiend. TTK heb ik geen moeite mee. Missie op hard is af en toe wel pittig :-)

Ben geen echte bugs tegengekomen, af en toe zit je vast op een een trapje of blok beton. Enige gekke wat ik ben tegengekomen is dat ik niet met de side mission vendors kon praten en de map kon updaten toen ik in een party zat. Pas toen ik weer alleen was kon ik de side missions ophalen en mijn map updaten.

Ik ben om 21.00 uur (22.00 uur bedoel ik) weer online om DZ te spelen (PS4). Zou het leuk vinden om samen met anderen te spelen. Wie ruimte heeft of wil joinen, graag. :-)

@MrVegeta: Moeilijkheid wordt geschaald. Je kunt een missie op Hard spelen, maar bij 4 spelers wordt de moeilijkheid hoger dan bij 1 speler. Je kunt het dus alleen doen.

[ Voor 14% gewijzigd door The_Bash op 30-01-2016 20:50 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Tweede kans gegeven vandaag, maar ik vind het zo verschikkelijk saai.. rond lopen in DZ waar bij elke contamination/landmark niks is 90% van de tijd, loop een beetje heen en weer, rogue worden had leuk geweest zijn als je niet direct voor iedereen zichtbaar ben van de andere kant van de map(op de map). Als er niet nog veel meer content is in de release snap ik niet helemaal wat er zo tof aan is, maar ja das puur persoonlijk natuurlijk.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

The_Bash schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:44:
@MrVegeta: Moeilijkheid wordt geschaald. Je kunt een missie op Hard spelen, maar bij 4 spelers wordt de moeilijkheid hoger dan bij 1 speler. Je kunt het dus alleen doen.
Ah dus de PVE met groups zijn de missies die je ook solo kan doen, go it. Ik ben het wel aardig eens met Jin. So far ben ik niet onder de indruk van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan je ook in je eentje spelen en de moeilijkheid onhoog gooien? Alles is wel heel makkelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Om even een klein detail voor de grafische piepers te geven: Zoom eens in met een scope op de achterlichten van een bus en je ziet een reflectie van de stad in dat spiegelbeeld. En niet in doom 1 looks, gewoon prima reflectie. Ik moet alleen nog steeds toegeven dat de tech demo onze hoop veel te hoog heeft doen zijn, ik snap die reverse marketing niet echt bij games. Geef iig de Pc spelers de kans die opties zo hoog mogelijk te zetten, ook al zou dat lagere fps betekenen, dat is op eigen risico van die speler.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:17
Iemand zin om te spelen nu op de PC? Uplay: StrayBullets_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:22:
Kan je ook in je eentje spelen en de moeilijkheid onhoog gooien? Alles is wel heel makkelijk nu.
dat is mogelijk, verdien je ook meer xp + credits voor. krijg niet de indruk dat het verschil maakt of je allen of met 4en bent qua loot en xp. gaat alleen wat sneller als je met meer bent.
JinShepard schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:44:
Tweede kans gegeven vandaag, maar ik vind het zo verschikkelijk saai.. rond lopen in DZ waar bij elke contamination/landmark niks is 90% van de tijd, loop een beetje heen en weer, rogue worden had leuk geweest zijn als je niet direct voor iedereen zichtbaar ben van de andere kant van de map(op de map). Als er niet nog veel meer content is in de release snap ik niet helemaal wat er zo tof aan is, maar ja das puur persoonlijk natuurlijk.
wanneer je party (volledig) buiten de DZ is, en vervolgens weer terug gaat; krijg je een nieuwe instance/server; het speelt namelijk best lastig wanneer er veel agents zijn. want dan kom je minder npc's tegen.

vind het hele rogue princiepe wel leuk, maar .. die 5min. timer is beetje onmogelijk; daarmee bedoel ik op het kunnen wegkomen met 5min. want je mag niemand raken of geraakt worden .. dan gaat je timer weer terug naar 5min.

Of wanneer je in party zit en iemand door je vuurlinie te lopen; voila, de gehele party is rogue .. en dus snel dood wanneer je dat niet verwacht. Met alle gevolgen van dien.
Ook is navigeren door de stad lastig omdat je minimap geen map is :? en je niet kunt lopen en kaartlezen tegelijk (nep agent O-) ) maar dat soort details zullen vast nog wel komen.

Inmiddels aardig wat gespeeld :X krijg melding dat mijn systeem niet voldoet aan de eisen, maar werkt wel. zolang gameplay maar leuk is. En dat laatste begint nu wel eentonig te worden. Misschien is het de beperkte inhoud, ruimte of grinds, maar ik hoop echt dat er meer afwisseling komt in de uiteindelijke versie.
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:50:
Om even een klein detail voor de grafische piepers te geven: Zoom eens in met een scope op de achterlichten van een bus en je ziet een reflectie van de stad in dat spiegelbeeld. En niet in doom 1 looks, gewoon prima reflectie.
klinkt goed (pc kan dat niet) vond detail van guns ook super; reload animatie volledig kloppend van LMG :P of de barrel als je langdurig schiet wordt rood gloeiend (sneeuw sist daarop).
Ik moet alleen nog steeds toegeven dat de tech demo onze hoop veel te hoog heeft doen zijn, ik snap die reverse marketing niet echt bij games. Geef iig de Pc spelers de kans die opties zo hoog mogelijk te zetten, ook al zou dat lagere fps betekenen, dat is op eigen risico van die speler.
precies, je zou zeggen dat ze lesje met watchdogs geleerd hadden (of was die e3 van division eerder getoont dan watchdogs?) Zou met overigens niet verbazen dat ze die beelden wel uit de snowengine potentieel kunnen halen. Maar dat ten koste gaat van andere zaken, of dat alleen kan op 5000$ syseempjes :+ idk. de screenshots van jezzer zien er wel tof uit jezzer in "[Multi] The Division"
BluRay schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:01:
verzoek verstuurd, user; HollandHards

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 30-01-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
BluRay schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:01:
Buddy! }) Rond 11 ook wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Heeft iemand nog een extra beta code ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Vooruit, omdat je zo aandringt :P

Members only:

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
.........Iemand heeft hem al gebruikt... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Vriendelijk om dan ook te zeggen wie hem heb gebruikt.. :(

[ Voor 60% gewijzigd door ds75 op 30-01-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk om de beelden te halen van de e3 je wel een 980ti nodig had voor 1080p.
Nou dat is dus totaal nutteloos voor ubi om voor dat hondje vol mensen die game zo mooi te maken. Helemaal dat je voor de huidige ultra settings een 970 nodig hebt( al een stuk grotere markt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:17
CrapperDeCrap schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:14:
[...]

Buddy! }) Rond 11 ook wel online.
jeej ik wacht op je. Stuur maar een berichtje op Uplay als je start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
BluRay schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:27:
[...]

jeej ik wacht op je. Stuur maar een berichtje op Uplay als je start.
Duurt nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
Zit nog steeds te wachten op mijn key pffff, man man man. Waarom kunnen ze dat nooit goed oplossen tijdens zo'n beta. Heb me al ergens vorig jaar ervoor opgegeven. Volgens mij in maart 2015 oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:23:
Ik denk om de beelden te halen van de e3 je wel een 980ti nodig had voor 1080p.
Nou dat is dus totaal nutteloos voor ubi om voor dat hondje vol mensen die game zo mooi te maken. Helemaal dat je voor de huidige ultra settings een 970 nodig hebt( al een stuk grotere markt).
zo komen we dus nooit uit die console graphics als we maar games blijven maken voor de midden moot. Games als far cry, crysis, metro2033, kingdom come deliverance etc, die de pc's van 4000e zelfs over hun max kunnen pushen, dat zorgt voor vooruitgang. Het is volgens mij niet zo super lastig om de settings van max terug te schroeven in een game voor de spelers die geen uberdikke pc hebben maar wel je de optie geven om de game op zo hoog mogelijke grafische settings te zetten als je pc dat aankan.

het is gewoon typisch ubisoft, hypen met supermooi beeld, dan downgraden naar huidige console generatie graphics omdat daar per game meer verdiend wordt, en de pc krijgt daardoor maar een dumbed down versie terwijl we prima hogere textures etc kunnen draaien op de gemiddelde tweakers pc.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:42:
[...]

zo komen we dus nooit uit die console graphics als we maar games blijven maken voor de midden moot. Games als far cry, crysis, metro2033, kingdom come deliverance etc, die de pc's van 4000e zelfs over hun max kunnen pushen, dat zorgt voor vooruitgang. Het is volgens mij niet zo super lastig om de settings van max terug te schroeven in een game voor de spelers die geen uberdikke pc hebben maar wel je de optie geven om de game op zo hoog mogelijke grafische settings te zetten als je pc dat aankan.

het is gewoon typisch ubisoft, hypen met supermooi beeld, dan downgraden naar huidige console generatie graphics omdat daar per game meer verdiend wordt, en de pc krijgt daardoor maar een dumbed down versie terwijl we prima hogere textures etc kunnen draaien op de gemiddelde tweakers pc.
Nou bij crysis kreeg je z'n zware game dat de ps3 het destijds ( op lage settings) nauwelijks kon draaien. Nou is de markt op de console verl groter en richten ontwikkelaars daar meer op, sowieso worden de meeste games van console naar pc geport. Op dit moment sinds crysis (3) zijn er geen baanbrekende games op grafisch gebied aangekondigd ( watch dogs, the division en the witcher 3 allemaal gedowngrade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
JinShepard schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:44:
Een boel lootable objects zijn ook gewoon disabled :) Je kunt bijvoorbeeld ook niks op dit moment met DarkZone keys waar je die normaal kunt gebruiken voor de grote kisten. Ze willen het eea nog achter de hand houden voor de release gewoon.

En als je rogue bent ben je echt niet direct vanaf de andere kant van de map zichtbaar... het kantelpunt ligt rond de 100m of je wel of niet te zien bent. Tenzij je voor manhunt bent aangemerkt dan ben je wel overal zichtbaar maar dat is dan ook weer niet zo gek vind ik :)
Pagina: 1 ... 11 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst