Kan iemand mij vertellen waar het getal linksonder in de interface (die rechthoek naast je char met je ammo en health enzo) voor staat?
Dat zijn de hoeveelheid kogels in de clip van je secondary gun
Zie inderdaad veel gezeur met die darkzone chests.. Sprak vandaag iemand in m'n squad die zei dat hij er al 5 had geopend deze beta? Zijn ze disabled of zijn ze lootable na een x aantal minuten/274 uur?
PSN: Kidjuh
iemand die in SLI speelt? Hoe is de support voor SLI? Schaalt het goed? Geen rare issues?
edit: interesante benchmarks:
http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2462638
edit: interesante benchmarks:
http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2462638
[ Voor 33% gewijzigd door Sjoepap op 31-01-2016 03:01 ]
Verwijderd
Dank UJaguar645 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:18:
Dat zijn de hoeveelheid kogels in de clip van je secondary gun
Naast je crosshair heb je een klein balkje, dit is je ammo count van je clip. Tevens is het de timer als je reload.
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 31-01-2016 07:50 ]
Ik dacht ook dat ze uitgeschakeld waren voor de Beta. Het blijkt echter dat ze gelinked zijn aan de ecounters met de bewakers en dat ze op een timer zitten. Als je dus bij een kist bent en hij gaat niet open dan heb je (1) niet alle vijanden gedood of (2) er is al iemand anders geweest.Kidjuh schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:55:
Zie inderdaad veel gezeur met die darkzone chests.. Sprak vandaag iemand in m'n squad die zei dat hij er al 5 had geopend deze beta? Zijn ze disabled of zijn ze lootable na een x aantal minuten/274 uur?
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Denk ook dat ze niet snel respawnen. Eergisteren konden we telkens geen chest openenen. Gisteren kwamen we in een (schone) instance, en elke kist konden we openen. Heeft ons aardig wat opgelevert.Kidjuh schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:55:
Toen ik keek voor een nieuwe landmark zag ik aan de andere kant van de map skulls van rogue agents.Jaguar645 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 01:00:
[...]
En als je rogue bent ben je echt niet direct vanaf de andere kant van de map zichtbaar... het kantelpunt ligt rond de 100m of je wel of niet te zien bent. Tenzij je voor manhunt bent aangemerkt dan ben je wel overal zichtbaar maar dat is dan ook weer niet zo gek vind ik
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Skulls op de map geven ook plekken aan waar je dood bent gegaan in het verleden. Bij een mouse-over moet dat zichtbaar zijn dan.JinShepard schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:26:
[...]
Toen ik keek voor een nieuwe landmark zag ik aan de andere kant van de map skulls van rogue agents.
Mja, Rogue agents lopen nu gewoon out of bounds, problemen solved....JinShepard schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:26:
[...]
Toen ik keek voor een nieuwe landmark zag ik aan de andere kant van de map skulls van rogue agents.
Ik weet gelukkig wel het verschil tussen de skulls van rogue agents en mijzelfKaasdipje schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:29:
[...]
Skulls op de map geven ook plekken aan waar je dood bent gegaan in het verleden. Bij een mouse-over moet dat zichtbaar zijn dan.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Verwijderd
Echt een no-go deze game. Heb nu zelf stuk of 20 jassen en maar één muts!!!
Ik wil meer mutsen en minder jassen!!!!
😂Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:55:
Echt een no-go deze game. Heb nu zelf stuk of 20 jassen en maar één muts!!!Ik wil meer mutsen en minder jassen!!!!
Iemand hier met een 980ti die op 1080speeltmet ultra settings speelt? Zo ja, blijf je makkelijk boven de 60fps?
The first casualty in war is always the truth...
Bijna altijd ja, soms een dipje maar meestal boven de 60fps.Jumpiefox schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:20:
Iemand hier met een 980ti die op 1080speeltmet ultra settings speelt? Zo ja, blijf je makkelijk boven de 60fps?
Ik ben onderhand dood gegooid met jassen, schoenen en caps, alleen broeken wat minder. Pro-tip van Bunta: Geef hulpzoekende NPC's wat te zuipen of te knagen, ze hebben geen nagel om aan hun reet mee te krabben maar ze geven je wel lekkere warme jassen, schoenen en capsVerwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:55:
Echt een no-go deze game. Heb nu zelf stuk of 20 jassen en maar één muts!!!Ik wil meer mutsen en minder jassen!!!!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Heb gister weer veel uurtjes genoten van de darkzone wel zijn er drie dingen die ze echt moeten fixen:
1. Je hebt bij de bovenste ingang van de darkzone aan de linkerkant een steegje. Je kan mensen killen en naar boven gaan en niemand die je kan raken
2. De out of bound glitch als je rogue agent bent. Ren je achter iemand aan rent hij de beta uit en hij is weg.
3. Onzichtbaar/onsterfelijkheids glitch komt soms bij mensen voor bij mij nog niet gebeurt. Maar je wordt dan ineens door iemand die onzichtbaar is vermoord, lijkt me een fout met het joinen van een bepaalde darkzone instance.
Voor de rest top game en ga nog wel even spelen vandaag
1. Je hebt bij de bovenste ingang van de darkzone aan de linkerkant een steegje. Je kan mensen killen en naar boven gaan en niemand die je kan raken
2. De out of bound glitch als je rogue agent bent. Ren je achter iemand aan rent hij de beta uit en hij is weg.
3. Onzichtbaar/onsterfelijkheids glitch komt soms bij mensen voor bij mij nog niet gebeurt. Maar je wordt dan ineens door iemand die onzichtbaar is vermoord, lijkt me een fout met het joinen van een bepaalde darkzone instance.
Voor de rest top game en ga nog wel even spelen vandaag
wat ik nog niet goed snap zijn die 'contaminated' zones (rode zones op de map) Er is er 1 buiten de Dark Zone (met veel loot) en enkele binnen de dark zone. Dus deze vereisen dat je een masker op hebt van een bepaald level of anders sterf je langzaamaan als je in die zone bent? Hoe kom je precies aan die maskers of hoe level je die maskers op? Ik ben al in een level 2 contaminated zone gegaan en had daar blijkbaar een masker voor maar geen idee hoe ik eraan was geraakt.
Ik dacht ook dat de hele dark zone 'contaminated' was (vandaar dat je dus loot eerst moet extracten eer je ze kan gebruiken), maar dat is dus blijkbaar niet het geval en er zijn zelfs contaminated zones buiten de dark zone?
Snap er niet al te veel van....
Ik dacht ook dat de hele dark zone 'contaminated' was (vandaar dat je dus loot eerst moet extracten eer je ze kan gebruiken), maar dat is dus blijkbaar niet het geval en er zijn zelfs contaminated zones buiten de dark zone?
Snap er niet al te veel van....
Verwijderd
OK spel.
Vanuit de beta concludeer ik dat die dark zones, zerg zones gaan zijn.
Zat er met 3 maten in, elke keer als we flare gebruikten, joinden er mensen en kwam er een mannetje of 12 op je af gerend om je loot te jatten. Dit ging steeds wel goed, maar toch, bij full release gaat zoiets frustrerend zijn. Als ze dat soort zaken fatsoenlijk fixen (en PVE gear even goed maken als PVP gear) dan haal ik m denk ik wel. Iig geen preorder voor mij.
Vanuit de beta concludeer ik dat die dark zones, zerg zones gaan zijn.
Zat er met 3 maten in, elke keer als we flare gebruikten, joinden er mensen en kwam er een mannetje of 12 op je af gerend om je loot te jatten. Dit ging steeds wel goed, maar toch, bij full release gaat zoiets frustrerend zijn. Als ze dat soort zaken fatsoenlijk fixen (en PVE gear even goed maken als PVP gear) dan haal ik m denk ik wel. Iig geen preorder voor mij.
Weet iemand hoe proximity chat werkt op ps4? Ik speel meestal met vrienden dan zitten we wel in een party, maar ik hoor nooit iemand buiten onze eigen party, weet ook niet of ze ons horen?! Of werkt dit alleen als je niet in een party zit?
Zijn er hier nog mensen die een beta code over hebben voor de PS4? Zou graag ook de game willen checken.
Verwijderd
preorder en cancel je preorder via sony, dan heb je een code..quelake schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:36:
Zijn er hier nog mensen die een beta code over hebben voor de PS4? Zou graag ook de game willen checken.
code-inwisselpagina is niet meer beschikbaarquelake schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:36:
Pro-tip van himlims_; maak nieuw karakter aan (random kleding) dump dat in je stash (die gedeeld is over al je karakters) repeatBunta schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:30:
[...]
Ik ben onderhand dood gegooid met jassen, schoenen en caps, alleen broeken wat minder. Pro-tip van Bunta: Geef hulpzoekende NPC's wat te zuipen of te knagen, ze hebben geen nagel om aan hun reet mee te krabben maar ze geven je wel lekkere warme jassen, schoenen en caps
[ Voor 50% gewijzigd door himlims_ op 31-01-2016 12:45 ]
Dat werkt al 2 dagen niet meer omdat het vol zitVerwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:37:
[...]
preorder en cancel je preorder via sony, dan heb je een code..
PMquelake schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:36:
Gisteren de beta even alleen geprobeerd en het zal wel een goede game zijn, maar ik kan hem zonder twijfelen skippen. Je moet dit bijna wel met een squad spelen en als ik met een vaste groep speel heb ik altijd zo'n verplicht gevoel om te spelen ook al zit ik dan ff in een ander spel. Alleen is er niet veel aan dus deze slaan we over.
Verwijderd
Meest irritante is als je low health ben't want dat geeft het idee dat je rogue ben't terwijl dit niet zo is omdat je health bar dan rood kleurt, als je niet rogue wilt gaan moet je vooral opletten off er skull op de nameplate staat inclusief timer.
Gelukkig niet, scam site waar je eerst iets in moet vullen, abonnement van 12 euro per maand aan moet gaan voor een beta key. Dacht 't nieticegodd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:51:
ik krijg deze site niet werkend, iemand anders gelukt?
scam
pc beta key

Nog mensen op PC die samen Dark Zone willen doen nu? Voeg maar toe Dopiej
[ Voor 16% gewijzigd door Dopiej op 31-01-2016 14:48 ]
Klopt iets niet dan met de game denk ik. Heb 2 miezerige gtx670 speel alles op ultra en gemiddeld 40-45fps. Een 980Ti hoort dan toch met gemak 60fps als minimum te halen? Merk ook dat me fps tussen high en alles op ultra + de settings die je met de hang nog hoger kan zetten ook niet veel impact heeft op fps.JinShepard schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:28:
[...]
Bijna altijd ja, soms een dipje maar meestal boven de 60fps.
Geen idee, nick vergeet ik binnen 5 minuten. Heb wel het idee dat het gister en vandaag een stuk beter ging met extractions. Misschien dat mensen merken dat rogue gaan meer consequenties heeft dan ze fijn vinden of misschien dat het gros de beta al heeft verlaten.Aramiss schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:56:
[...]
Weet jij de nicknames nog van die rogue spelers? Want de situatie die je beschrijft lijkt namelijk op een actie van mij als rogue speler. We waren met een groepje van 4 namelijk maximaal level rogue en waren 5 minuten zichtbaar voor iedereen. Als je beschoten wordt en je schiet terug gaat de teller weer op 5 minuten. Redelijk apart als je namelijk 4.30 hebt overleefd, dat zou anders gemaakt moeten worden
Ik zit op 55-70 fps op 1440p dus voor 1080p moet je dat makkelijk kunnen halen.Jumpiefox schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:20:
Volgens mij blijft op Ultra de sharpness slider even goed op 75% staan en die op 100% zetten maakt een wereld van verschil qua graphics en zo zijn er nog meer settings volgens mij die je nog hoger kan zetten dan wat standaard ultra is. Ultra is bij lange na niet Max in de meeste games
[ Voor 13% gewijzigd door jezzer op 31-01-2016 17:06 ]
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Wat ik trouwens een minder puntje vind van de game is wanneer ik bv in gevecht ben met een anderr speler in DZ ik soms geen idee heb of ik nu wel of niet aan het schieten ben. Op een gegeven moment hoor je niks meer en zie je het ook niet meer.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Dan is je magazijn leeg...jezzer schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:02:
Wat ik trouwens een minder puntje vind van de game is wanneer ik bv in gevecht ben met een anderr speler in DZ ik soms geen idee heb of ik nu wel of niet aan het schieten ben. Op een gegeven moment hoor je niks meer en zie je het ook niet meer.
Nice, vermaak me prima.himlims_ schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:06:
FYI: beta wordt verlengt met 24uur
Heb nog een mooie scar-h buitgemaakt van 2 rogue agents die een poging deden mij te killen.
Origin: l-MakroN-l
Well mijn specs, zie mijn sig, ik haal max 55 fps en min 40 fps als ik via NVIDIA controle panel Dynamic Super Resolution gebruik en van 1080p naar 1440p ga, helaas..jezzer schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:55:
[...]
Ik zit op 55-70 fps op 1440p dus voor 1080p moet je dat makkelijk kunnen halen.
Volgens mij blijft op Ultra de sharpness slider even goed op 75% staan en die op 100% zetten maakt een wereld van verschil qua graphics en zo zijn er nog meer settings volgens mij die je nog hoger kan zetten dan wat standaard ultra is. Ultra is bij lange na niet Max in de meeste games
Wat doen jullie dan in de beta? Er is maar 1 (korte) missie die je kan spelen en voor de rest is het alleen de Dark Zones waar het eigenlijk gewoon een soort PVP game is?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Er zijn ook nog een hele zwik side misslons, sommige zijn heel kort, andere iets langer maar het zijn er voldoende om even zoet te zijn.MrVegeta schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:36:
Wat doen jullie dan in de beta? Er is maar 1 (korte) missie die je kan spelen en voor de rest is het alleen de Dark Zones waar het eigenlijk gewoon een soort PVP game is?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je bedoeld van die zus is ontvoerd en die killer die ergens verborgen zit? Dat was ook ongeveer 40 minuten tijd (met 15 minuten lopen). Nou ja, blij dat jullie het wel leuk vinden. Ik ben op zich wel benieuwd geraakt naar het product, maar ben niet zo onder de indruk van deze beta als bijvoorbeeld Star Wars the Old Republic en World of Warcraft vroeger.Donstil schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:44:
[...]
Er zijn ook nog een hele zwik side misslons, sommige zijn heel kort, andere iets langer maar het zijn er voldoende om even zoet te zijn.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Eigenlijk valt er geen reet meer te doen. Dark zone is gewoon een sprint sim. NEt een uur lang lopen rond rennen en misschien maar 3x een groep mobs tegen gekomen. Te weinig leven. Spel zelf is wel vet maar ze hadden voor de beta de dark zone wel wat voller mogen maken of de respawn timers lekker kort houden
Ja dat idd, en gevangen genomen burgers bevrijden, aanwijzingen vinden, telefoon gesprekken met informatie zoeken/aanhoren, random events.MrVegeta schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:46:
[...]
Je bedoeld van die zus is ontvoerd en die killer die ergens verborgen zit? Dat was ook ongeveer 40 minuten tijd (met 15 minuten lopen). Nou ja, blij dat jullie het wel leuk vinden. Ik ben op zich wel benieuwd geraakt naar het product, maar ben niet zo onder de indruk van deze beta als bijvoorbeeld Star Wars the Old Republic en World of Warcraft vroeger.
Zit zat in voor een Demo/Beta naar mijn gevoel, vroeger waren er zat karigere demo's in ieder geval.
Maar goed als jij het niets vind dan is het geen game voor jou, prima toch? Je kan niet alles spelen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
We have good news to all #TheDivisionBeta players out there! How about a 24h extension
We gaan een dagje langer
We gaan een dagje langer
[ Voor 26% gewijzigd door KookSpook op 31-01-2016 19:55 ]
himlims_ in "[Multi] The Division"KookSpook schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:54:
We have good news to all #TheDivisionBeta players out there! How about a 24h extension
We gaan een dagje langer
* himlims_ is nog niet overtuigd van de gameplay
wacht de reviews/release wel af wat er nog in zit. het feit dat ze zo ongelofelijk terughouden zijn over variatie, gamemodus en endgame ... werkt voor mij niet positief gezien ubisoft

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 31-01-2016 19:57 ]
Nog mensen die nu samen willen spelen? Voeg me maar toe Dopiej
Geweldig die "extension"
Kan m uberhaupt niet spelen omdat ze nog steeds de activatie mail niet hebben verstuurd. Al 3 dagen!
Schijt ubisoft!
Kan m uberhaupt niet spelen omdat ze nog steeds de activatie mail niet hebben verstuurd. Al 3 dagen!
Schijt ubisoft!
wijze woorden
Ik bedoelde het niet neerbuigend oid, zoals ik zei ben ik wel benieuwd naar het eindproduct want op zich is de gameplay wel leuk. Vooral als je je karakter goed kan uitbouwen met wat vrienden. Als er dan ook nog wat leuke missies in zitten en een interessant verhaal zijn ze al een heel eind.Donstil schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:50:
[...]
Ja dat idd, en gevangen genomen burgers bevrijden, aanwijzingen vinden, telefoon gesprekken met informatie zoeken/aanhoren, random events.
Zit zat in voor een Demo/Beta naar mijn gevoel, vroeger waren er zat karigere demo's in ieder geval.
Maar goed als jij het niets vind dan is het geen game voor jou, prima toch? Je kan niet alles spelen.
Het lijkt erop dat alle graphics settings nog niet in de beta zitten, waaronder Ambient Occlusion. http://wccftech.com/the-d...s-nvidia-effects-missing/ Dit is een Nvidia Gameworks game.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Nee ik vergis me. De Nvidia Gameworks features zitten al wel in de beta
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
als ze in de uiteindelijke game meer content/missies/random dingen stoppen is het misschien een aanschaf waard. De wereld,looks etc zijn het wel waard. Mis alleen de uitdaging nu in deze mooi opgezette wereld.
Zag net iemand http://gfycat.com/ConstantWatchfulChicken posten, nu al cheaters?
Ik wacht toch de reviews af voor aanschaf.
Het concept vind ik geweldig, maar het DZ gedeelte ben ik snel op uitgekeken. Ben ook bang dat het PvP gedeelte de game gaat overrulen. Eerst even afwachten hoe 'belangrijk' dat DZ gaat worden. (o.a. loot die beter is dan PvE)
De eerste paar potjes zijn nog leuk en spannend. Wie kan je wel vertrouwen en wie niet? Heerlijk gevoel. Maar na twee dagen kom je er wel achter dat je nooit niemand kan vertrouwen en dat het groepje met de meeste mensen wint. Wanneer je dit weet is de positieve spanning er al vanaf.
Het is gewoon echte PvP waarbij het alleen uitmaakt hoeveel vriendjes je hebt.
Ook heb ik een paar keer in het grote winnende groepje gezeten. Maar dat gaf me geen voldoening, met z'n allen bij elkaar waren we zwaar in overmacht en niemand kon iets tegen ons beginnen. Maar daardoor voelde ik me niet skilled of iets dergelijks.
Het concept vind ik geweldig, maar het DZ gedeelte ben ik snel op uitgekeken. Ben ook bang dat het PvP gedeelte de game gaat overrulen. Eerst even afwachten hoe 'belangrijk' dat DZ gaat worden. (o.a. loot die beter is dan PvE)
De eerste paar potjes zijn nog leuk en spannend. Wie kan je wel vertrouwen en wie niet? Heerlijk gevoel. Maar na twee dagen kom je er wel achter dat je nooit niemand kan vertrouwen en dat het groepje met de meeste mensen wint. Wanneer je dit weet is de positieve spanning er al vanaf.
Ook heb ik een paar keer in het grote winnende groepje gezeten. Maar dat gaf me geen voldoening, met z'n allen bij elkaar waren we zwaar in overmacht en niemand kon iets tegen ons beginnen. Maar daardoor voelde ik me niet skilled of iets dergelijks.
en wat moet ik hier op zien?rejer schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:14:
Zag net iemand http://gfycat.com/ConstantWatchfulChicken posten, nu al cheaters?
Nog 2 PC beta keys:
En de Deadzone... Ik hoop dat het een stuk "drukker" gaat worden met NPC's. Vond het snel al eentonig.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
En de Deadzone... Ik hoop dat het een stuk "drukker" gaat worden met NPC's. Vond het snel al eentonig.
PSN/XBL: DarkTaufu
Uhmmmmm volgens mij zie ik toch echt een teller die begint bij 10000 kogels, onbeperkt zou ik het niet noemen.
Het is een bèta ook he, trouwens maar goed dat deze dingen gevonden worden. Zo slordig als in je RTM game breaking bugs zitten. Zie op verschillende fora mensen klagen over "godmode" enzo maar wat dan..... Daar zijn beta's voor. Kan wel om die bugs/glitches hoe je het ook wilt noemen lachen, als ze maar niet in de RTM zitten.
Daar zijn betas voor, maar dat ze het een beta noemen is natuurlijk onzin.Bunta schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:14:
[...]
Uhmmmmm volgens mij zie ik toch echt een teller die begint bij 10000 kogels, onbeperkt zou ik het niet noemen.
Het is een bèta ook he, trouwens maar goed dat deze dingen gevonden worden. Zo slordig als in je RTM game breaking bugs zitten. Zie op verschillende fora mensen klagen over "godmode" enzo maar wat dan..... Daar zijn beta's voor. Kan wel om die bugs/glitches hoe je het ook wilt noemen lachen, als ze maar niet in de RTM zitten.
Zo dicht bij release is het natuurlijk een demo, de game moet nu wel bijna op disc staan om het op tijd bij retailers te krijgen.
Iedereen met een beetje kennis snapt dat dit een demo is, net zoals vrijwel alle "betas" van AAA titels dichtbij release.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 31-01-2016 23:27 ]
Leg maar uit dan want ik begrijp er helemaal niets van.unfor schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:24:
[...]
Daar zijn betas voor, maar dat ze het een beta noemen is natuurlijk onzin.
Zo dicht bij release is het natuurlijk een demo, de game moet nu wel bijna op disc staan om het op tijd bij retailers te krijgen.
Iedereen met een beetje kennis snapt dat dit een demo is.
Naar mijn weten is een demo een klein deel van een compleet product of een timed release om jou tot aankoop over te laten gaan.
Nou daar heb je zelf de Division demo al omschreven.Bunta schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:28:
[...]
Leg maar uit dan want ik begrijp er helemaal niets van.
Naar mijn weten is een demo een klein deel van een compleet product of een timed release om jou tot aankoop over te laten gaan.
Dat is juist wat inderdaad die spanning brengt. Kan ik iemand wel of niet vertrouwen. Vandaag heb ik (in een groep van 4) genoeg mensen laten leven die met een kleinere groep of alleen waren. Daar kun je ook mooi het 'handjes in de lucht' gebaar voor maken. Maar het blijft een beetje aftasten, maar dat houdt het leuk. Ook een groepje van 3 niet aangevallen, we zijn ze voorbij en ze beginnen in onze rug te schieten, dat hebben ze gewetenZalaroth schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:23:
Maar om nou te zeggen dat de grootste groep altijd wint of altijd andere non-lethal agents killed, nee, dat heb ik (op de PS4) in ieder geval niet meegemaakt.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
idd hij blijft schieten zonder te reloaden.. Funny. Na twee dagen gespeeld te hebben heb ik de beta ook wel geizen. Ik denk wel dat ik hem ga halen , maar niet gelijk..
Het is alleen nog geen compleet product anders waren wij wel bedolven onder missies, wat niet het geval is. Dit is een server test en als er gekke dingen naar voren komen kunnen die pipo's zeker wel in zeer korte tijd nog genoeg omgooien. Sorry maar het blijft bij mij de bèta noemer houden
Ik ben eigenlijk best bezorgd over de hoeveelheid informatie die er is over in-game activiteiten, hoeveelheid missies enzo. Aangezien ik er toch ingetrapt ben om te pre-orderen zou ik eigenlijk op best wat diepgaande informatie over mijn toekomstige DLC willen hebben.
Ze zullen ongetwijfeld ook wel op disc staan al, maar dit is toch echt een beta hoor.unfor schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:24:
[...]
Daar zijn betas voor, maar dat ze het een beta noemen is natuurlijk onzin.
Iedereen met een beetje kennis snapt dat dit een demo is, net zoals vrijwel alle "betas" van AAA titels dichtbij release.
Door de data die ze hier hebben verzameld kunnen ze bijvoorbeeld een day one patch uitbrengen.
Overigens ben ik blij dat ik de game niet gepreorderd heb, was er snel al mee klaar. Misschien dat ik het ooit koop als het in de grabbelbak ligt, of voor 40€ te koop is inclusief alle DLC (net zoals bij Destiny het geval was, alleen had ik daar jammer genoeg heel veel geld er in gestopt in het 1e jaar...).
[ Voor 19% gewijzigd door jesse111 op 01-02-2016 00:31 ]
Je denkt dat dit hoort bij de beta als een bug? De eerste releases zijn er al, aimbot, unlimited ammo, unlimited grenades, no cooldown, beetje standaard pakket bij elke shooter.Bunta schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:14:
[...]
Enige wat ze kunnen doen is een anti-cheat gaan gebruiken, deze mods staan al RTM klaar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Van het weekend in totaal maar 1 darkzone kist open kunnen maken.
In deze kisten zitten wel een leuke beloning, namelijk 1000 DZ cash.
Zeker de moeite waard!
Nieuwe info DLC content
In deze kisten zitten wel een leuke beloning, namelijk 1000 DZ cash.
Zeker de moeite waard!
Nieuwe info DLC content
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 07:27 ]
Heeft wellicht iemand nog een beta code voor de PS4 in de DM? Ik heb helaas niets gekregen en wil graag een kijkje nemen. 
Verder lees ik regelmatig dat het spel redelijk eentonig wordt en dat er in de DZ nogal hufterig wordt gespeeld (entrance camping, kicken uit groep vlak voor extraction).
Liggen die ervaringen in lijn met die van jullie? Ik heb nog niet kunnen spelen, maar wil me wel graag een mening vormen voordat het spel uitkomt. Bovenstaande punten tellen voor mij best wel zwaar mee.
Hopelijk tik ik nog ergens een key op de kop en kan ik het zelf ervaren...
Verder lees ik regelmatig dat het spel redelijk eentonig wordt en dat er in de DZ nogal hufterig wordt gespeeld (entrance camping, kicken uit groep vlak voor extraction).
Liggen die ervaringen in lijn met die van jullie? Ik heb nog niet kunnen spelen, maar wil me wel graag een mening vormen voordat het spel uitkomt. Bovenstaande punten tellen voor mij best wel zwaar mee.
Sorry, geen key in de aanbiedingSqueakyClean schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:13:
Heeft wellicht iemand nog een beta code voor de PS4 in de DM? Ik heb helaas niets gekregen en wil graag een kijkje nemen.
Ik vind het spel totaal niet eentonig, er is genoeg te doen op gebied van looten, teamwork, skills opbouwen etc.
In de darkzone kan er hufterig gespeels worden, ik raad dan ook aan om nooit alleen hier naar binnen te gaan maar met vrienden of andere spelers waarmee je in een squad zit.
Entrance camping komt weleens voor, maar deze spelers worden uiteindelijk roque waardoor andere spelers in de servers op deze gaan jagen.
Kicken uit de groep vlak voor extraction heb ikzelf niet mee mogen maken en heb hier niemand anders verder over gehoord.
Goed om te horen. Ik probeer de subreddit en dit topic te volgen en op Reddit kwam het regelmatig terug. Nu is het natuurlijk ook dat er in het algemeen meer wordt geklaagd dan geprezen, dus vandaar de vraag hier.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:20:
[...]
Sorry, geen key in de aanbieding![]()
Ik vind het spel totaal niet eentonig, er is genoeg te doen op gebied van looten, teamwork, skills opbouwen etc.
In de darkzone kan er hufterig gespeels worden, ik raad dan ook aan om nooit alleen hier naar binnen te gaan maar met vrienden of andere spelers waarmee je in een squad zit.
Entrance camping komt weleens voor, maar deze spelers worden uiteindelijk roque waardoor andere spelers in de servers op deze gaan jagen.
Kicken uit de groep vlak voor extraction heb ikzelf niet mee mogen maken en heb hier niemand anders verder over gehoord.
Ik heb geprobeerd om filmpjes te vermijden, maar als het me niet lukt om de beta te spelen, zal ik het proberen daar uit te halen.
Edit: net een key gehad van shoombak!

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 01-02-2016 09:00 ]
Ik heb afgelopen weekend af en toe kans gehad om te spelen, en heb een aantal keer enemies weggejaagd bij een DZ chest. Maar echt elke keer was hij niet te openen. Niet omdat ik niet rank genoeg had oid maar gewoon helemaal niet mee te interacten.. Kreeg helemaal niks van een UI overlay oid. Hebben jullie dit ook meegemaakt?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik heb een Key in de aanbieding voor Xbox One, DM voor wie hem wil. Regels net als vroeger, eersie wint.
Dit heb ik op de lijst met known issues/bugs zien staan, volgens mij zonder workaround/oplossing.melantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:39:
Ik heb afgelopen weekend af en toe kans gehad om te spelen, en heb een aantal keer enemies weggejaagd bij een DZ chest. Maar echt elke keer was hij niet te openen. Niet omdat ik niet rank genoeg had oid maar gewoon helemaal niet mee te interacten.. Kreeg helemaal niks van een UI overlay oid. Hebben jullie dit ook meegemaakt?
AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial
Wordt in dit filmpje uitgelegd.melantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:39:
Ja die had ik gezien en ook gebruikt om te kijken wat ik verkeerd deed. Maar hij zegt daar dat wanneer er geen enemies zijn en je kan de kist niet openen dat je dan later terug moet komen omdat hij dan net geloot is. Maar ik heb regelmatig gehad dat ik daar aankwam en een zooi enemies moest uitschakelen, en vervolgens dat ding alsnog niet kon openen.
Het kan natuurlijk zo zijn dat de enemies sneller respawnen dan dat de kist geopend kan worden, maar dat zou wel erg lelijk zijn

Heb zelf ook een aantal keer gehad dat er inderdaad enemies waren ik alsnog de kist niet kon openen.melantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:58:
[...]
Ja die had ik gezien en ook gebruikt om te kijken wat ik verkeerd deed. Maar hij zegt daar dat wanneer er geen enemies zijn en je kan de kist niet openen dat je dan later terug moet komen omdat hij dan net geloot is. Maar ik heb regelmatig gehad dat ik daar aankwam en een zooi enemies moest uitschakelen, en vervolgens dat ding alsnog niet kon openen.
Het kan natuurlijk zo zijn dat de enemies sneller respawnen dan dat de kist geopend kan worden, maar dat zou wel erg lelijk zijn
Laten we het er maar op houden dat het een bug van de beta is en dat het in het volledige game wel gewoon werkt.
Ja dat is mijn vraag dus inderdaad, of het een bug is of dat de timing niet klopt (of dat dan ook onder de categorie van niet gewenst/bug valt houden dan maar even in het middenVerwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:02:
[...]
Heb zelf ook een aantal keer gehad dat er inderdaad enemies waren ik alsnog de kist niet kon openen.
Laten we het er maar op houden dat het een bug van de beta is en dat het in het volledige game wel gewoon werkt.
in ieder geval doe ik dan niks fout
Zijn er zo ps4 spelers online? Beetje in de DZ rommelen
Ik ben er vanavond de hele avond.GMacD schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:58:
ik join zo wel als er nog plek is.GMacD schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:58:
PSN Biacas
Ik ook!
Alleen eerst downloaden als ik thuis kom... Hopelijk niet al te groot...
Ik ben aangenaam verrast door de Beta. Ik had de Division na de laatste E3 trailer eigenlijk al opgegeven. Maar na het spelen van de Beta zie ik enorm veel potentie voor deze game.
"May our framerates be high and our temperatures low."
20+ gbSqueakyClean schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:23:
[...]
Ik ook!
Alleen eerst downloaden als ik thuis kom... Hopelijk niet al te groot...
"May our framerates be high and our temperatures low."
Ja, ik zag 27Gb...!
Ik heb ook van Bol.com nog een key gekregen alleen deed Ubi er wat lang over om hem te activeren. het is wel een leuk spel alleen na een tijdje slaat de verveling al snel toe. Wat ik tot nu toe nog het leukst vind is solo players hunten en die dan klillen voor de loot. Wel zorgen dat je een mooie verstop plek hebt om te zitten en jezelf te verdedigen.
Ik heb trouwens nog geen 1 keer iemand horen praten in de DZ. Zit dit er niet in? Lijkt me namelijk wel lache als je dat hoort. Mits het geen irritante franse,duitse,amerikaanse kleuters zijn
yeahrejer schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:14:

gisteren zaten we in server waren ze allemaal oneopend; geloof dat we kleine 4000-5000credits hadden naar de run. er zit een cooldown op - hoelang dit is, is mij onbekend.melantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:39:
je kunt wel de DZ uit gaan met je party; nieuwe groep maken, en terug naar DZ -> nieuwe instance, soms zijn de kistjes nog ongeopend. ook krijgen de vendors nieuwe gear -> dit truukje moet je doen wil je full-paars worden.
Alleen de DZ in, gaat prima, moet alleen je gamestijl aanpassen. Zelf vind ik het misschien nog wel leuker dan in party; als je rogue gaat verneuk je het alleen voor jezelf
- out of bounds rennen wanneer je rogue bent -> teleport naar safehouse, en daar telletje afwachten
- rennen met granaat in de hand gaat ~15% sneller dan met je gun
- in gebouw zakken; kun je door neimand geraakt worden
Wacht de full-release af voor aankoop; sterk twijfel over replay value en afwisseling in gameplay. als er een vorm van (team)deathmatch komt .. doe ik het ervoor. Maar als 'het dit is' het pvp/multiplayer dan laat ik m liggen.
tjah ... gezien ik uit ervaring weet dat ubisoft he-le-maal geen flikker geeft om hackers en cheaters - gaat deze game er niet komen
https://www.reddit.com/r/...be_plagued_with_cheaters/
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 01-02-2016 10:50 ]
Nog steeds besloten om de game te cancelen?CamelNLD schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:29:
Ik heb ook van Bol.com nog een key gekregen alleen deed Ubi er wat lang over om hem te activeren. het is wel een leuk spel alleen na een tijdje slaat de verveling al snel toe. Wat ik tot nu toe nog het leukst vind is solo players hunten en die dan klillen voor de loot. Wel zorgen dat je een mooie verstop plek hebt om te zitten en jezelf te verdedigen.
Zelf vind ik dat de game totaal niet na een tijdje saai wordt, integendeel juist.
Het teamwork en het verder ontwikkelen van mijn character/weapons spreekt me juist erg aan.
Het leukste is met een paar vrienden de darkzone te verkennen, wat in de actuele game allemaal groter en leuker zal worden.
Hm dat van een nieuwe instance is misschien een goed idee. Ik zat constant in dezelfde instance en ze waren allemaal continue leeghimlims_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:36:
[...]
yeahpc gaming ftw
[...]
gisteren zaten we in server waren ze allemaal oneopend; geloof dat we kleine 4000-5000credits hadden naar de run. er zit een cooldown op - hoelang dit is, is mij onbekend.
je kunt wel de DZ uit gaan met je party; nieuwe groep maken, en terug naar DZ -> nieuwe instance, soms zijn de kistjes nog ongeopend. ook krijgen de vendors nieuwe gear -> dit truukje moet je doen wil je full-paars worden.
Alleen de DZ in, gaat prima, moet alleen je gamestijl aanpassen. Zelf vind ik het misschien nog wel leuker dan in party; als je rogue gaat verneuk je het alleen voor jezelfmaar er wordt al redelijk wat geexploid;
- out of bounds rennen wanneer je rogue bent -> teleport naar safehouse, en daar telletje afwachten
- rennen met granaat in de hand gaat ~15% sneller dan met je gun
- in gebouw zakken; kun je door neimand geraakt worden
Wacht de full-release af voor aankoop; sterk twijfel over replay value en afwisseling in gameplay. als er een vorm van (team)deathmatch komt .. doe ik het ervoor. Maar als 'het dit is' het pvp/multiplayer dan laat ik m liggen.

Ik las ergens dat er ook veel gecheat wordt met je stats. Blijkbaar worden die dingen berekend en opgeslagen client side. Oftewel, je kan allemaal shit veranderen waardoor je desynced rondloopt, unlimited ammo hebt etc etc. Vrij lelijk en ik was het ook tegengekomen in mijn sessie.
Ik vind het erg tof allemaal, maar de replay ben ik wel benieuwd naar, en ook de vulling van de complete DZ. Van mij mogen er wel meer plekken zijn met NPC's
Ik zat gister in een party met wat vrienden en konden mensen horen die via gamechat aan het praten waren.Paulus07 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:36:
Ik heb trouwens nog geen 1 keer iemand horen praten in de DZ. Zit dit er niet in? Lijkt me namelijk wel lache als je dat hoort. Mits het geen irritante franse,duitse,amerikaanse kleuters zijn
Normaal gesproken als je in een party zit hoor je de in-game voices niet.
Ik heb zelf ook een paar keer gehad dat ik ze hoorde, was wel vet ietsVerwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:40:
[...]
Ik zat gister in een party met wat vrienden en konden mensen horen die via gamechat aan het praten waren.
Normaal gesproken als je in een party zit hoor je de in-game voices niet.
Andere vraag, hoe gebruik je op de PC text chat? Ik ben er eindelijk achter dat als je op Enter drukt je wat kan typen, maar dat is per zone, niet voor je groep oid. Weet iemand hoe je dat aanpast?
Heb nu ongeveer 20 uur in de beta zitten. Speelt heerlijk.
Paar dingetjes die mij wel irriteren.
Het switchen van granaten en switchen van ammo (incindiary, explosive etc) gaat niet echt lekker.
Mijn DPI is the hoog om lekker door dat menu heen en weer te switchen. vaak selecteer ik iets anders dat wat bedoeld was.
Hebben meer mensen daar last van?
nog een klein vraagje. een maat van mij wil de beta vandaag nog even gaan spelen. Is er nog ergens een plaats waar beta keys te halen zijn ?
Paar dingetjes die mij wel irriteren.
Het switchen van granaten en switchen van ammo (incindiary, explosive etc) gaat niet echt lekker.
Mijn DPI is the hoog om lekker door dat menu heen en weer te switchen. vaak selecteer ik iets anders dat wat bedoeld was.
Hebben meer mensen daar last van?
nog een klein vraagje. een maat van mij wil de beta vandaag nog even gaan spelen. Is er nog ergens een plaats waar beta keys te halen zijn ?
Ja, ik wil eerst kijken wat de game verder doet. Het was dan wel een beta, maar ik vind het zelfs voor een beta vrij beperkt. Het doet mij ook erg denken aan diablo op den duur. Je blijft constant hetzelfde doen alleen maar om betere gear te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:38:
[...]
Nog steeds besloten om de game te cancelen?
Zelf vind ik dat de game totaal niet na een tijdje saai wordt, integendeel juist.
Het teamwork en het verder ontwikkelen van mijn character/weapons spreekt me juist erg aan.
Het leukste is met een paar vrienden de darkzone te verkennen, wat in de actuele game allemaal groter en leuker zal worden.
Mijn mening tot op heden:
Gameplay algemeen.
Het speelt als een solide shooter, de gunplay is prima en het cover systeem werkt 90% van de tijd prima.
Waarom 90%? Soms vind ik het lastig hoe de game besluit om mij uit cover de laten schieten, ook is het X ingeduwd houden om naar cover de rennen soms vervelend, maar snap het ook wel. Dus dat is meer mijn probleem dan de game
Wapens
Ja gewoon goed, veel soorten wapens die allemaal fijn schieten.
Het modden van je gun is ook echt prettig, alleen lijken suppresors weinig nut te hebben.
De melee van wapens mag wel wat beter, dat is meer houterig en lijkt niet altijd te registeren.
Graphics
IMHO ziet het er goed uit, op zowel PC als PS4.
Natuurlijk ziet het er op de PC wat beter uit.
E3 display wordt niet gehaald, maar ondanks dat zal ik er niet over klagen
PVP
Hier ben ik niet heel tevreden over.
Ik heb het idee dat als je degelijke loot wilt, je echt met een team moet gaan lopen.
Tevens is het spawncampen bij de ingang wel erg vervelend, maar dat kan je dan weer voorkomen door een andere spawn te kiezen gelukkig.
Tevens hoop ik niet dat de DZ FFA het is, maar dat er ook wat andere modussen bijkomen.
consumables
Deze mogen wat meer opvallend in de game, ik vergeet ze vaak en kwam er zondagavond achter dat ik een complete stack van vanalles had.
Zijn wel erg leuk om te gebruiken (de ammo types dan, de rest nog geen ervaring mee)
Al met al, ik laat m'n pre-order staan.
Maar wel voor de PS4, gezien de problemen die er nu al zijn met Cheaten en dat alles client side wordt berekend.
Gameplay algemeen.
Het speelt als een solide shooter, de gunplay is prima en het cover systeem werkt 90% van de tijd prima.
Waarom 90%? Soms vind ik het lastig hoe de game besluit om mij uit cover de laten schieten, ook is het X ingeduwd houden om naar cover de rennen soms vervelend, maar snap het ook wel. Dus dat is meer mijn probleem dan de game
Wapens
Ja gewoon goed, veel soorten wapens die allemaal fijn schieten.
Het modden van je gun is ook echt prettig, alleen lijken suppresors weinig nut te hebben.
De melee van wapens mag wel wat beter, dat is meer houterig en lijkt niet altijd te registeren.
Graphics
IMHO ziet het er goed uit, op zowel PC als PS4.
Natuurlijk ziet het er op de PC wat beter uit.
E3 display wordt niet gehaald, maar ondanks dat zal ik er niet over klagen
PVP
Hier ben ik niet heel tevreden over.
Ik heb het idee dat als je degelijke loot wilt, je echt met een team moet gaan lopen.
Tevens is het spawncampen bij de ingang wel erg vervelend, maar dat kan je dan weer voorkomen door een andere spawn te kiezen gelukkig.
Tevens hoop ik niet dat de DZ FFA het is, maar dat er ook wat andere modussen bijkomen.
consumables
Deze mogen wat meer opvallend in de game, ik vergeet ze vaak en kwam er zondagavond achter dat ik een complete stack van vanalles had.
Zijn wel erg leuk om te gebruiken (de ammo types dan, de rest nog geen ervaring mee)
Al met al, ik laat m'n pre-order staan.
Maar wel voor de PS4, gezien de problemen die er nu al zijn met Cheaten en dat alles client side wordt berekend.
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 01-02-2016 10:48 ]
Is inderdaad wel grappig, vooral de reactie als je iemand net dood hebt geschoten die eerst op een teammate schootmelantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:45:
[...]
Ik heb zelf ook een paar keer gehad dat ik ze hoorde, was wel vet iets
Andere vraag, hoe gebruik je op de PC text chat? Ik ben er eindelijk achter dat als je op Enter drukt je wat kan typen, maar dat is per zone, niet voor je groep oid. Weet iemand hoe je dat aanpast?

/group voor je partymelantrix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:45:
[...]
Ik heb zelf ook een paar keer gehad dat ik ze hoorde, was wel vet iets
maar hoe je vervolgens weer terug gaat naar regulier /world (?) niet geprobeerd
Ah zo simpelhimlims_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:52:
[...]
/group voor je party
maar hoe je vervolgens weer terug gaat naar regulier /world (?) niet geprobeerd

Ik ga straks nog even een potje knallen op de ps4. Wie mee wilt doen kan mij toevoengen. PSN in mijn sig.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst