Ja dat is wat ik via de comments op de division site heb gevonden, maar of het waar is weet ik niet zeker..melantrix schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:09:
[...]
Dat zie je verkeerdHet is tot maandag 12 uur 'smiddags
![]()
ben benieuwd, hebben we al een tweakers ps4 team?
[ Voor 86% gewijzigd door SC4RF4C3 op 29-01-2016 10:35 ]
zijn er nog mensen die zo op de PC een potje gaan doen en zin hebben om samen te spelen? Uplay account=Yerap
Is er een TS voor PC spelers? Zie in OP zo niets staan. Ben wel bereid om te joinen met mensen dit weekend.
Ik ook wel voor zondagavond kan ik. En anders heb ik misschien nog wel een mumble server beschikbaar voor gebruik maar dan moet ik even vragen aan beheerder of ik die mag gebruikenKaasdipje schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:48:
Is er een TS voor PC spelers? Zie in OP zo niets staan. Ben wel bereid om te joinen met mensen dit weekend.
voeg mij maar toe;Kaasdipje schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:48:
user; hollandhards
platform; PC
ik speel bij/met/via; https://www.the100.io/groups/2270
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 29-01-2016 11:59 ]
Als ik 'm wil opstarten zegt ie "The game has not been released yet, it will be available on Uplay any time after the release date"
Had 'm al gepreloot en die beta key ingevoerd, hoe kan dit ?
Beta is pas speelbaar om 13:00(PC & PS4), misschien heeft dat er iets mee te maken?captainpeun schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:05:
Als ik 'm wil opstarten zegt ie "The game has not been released yet, it will be available on Uplay any time after the release date"
ik ga dit weekend ook de beta spelen op de pc.
mag mij toevoegen voor een party: jagerNL is uplayname
mag mij toevoegen voor een party: jagerNL is uplayname
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Jullie kunnen mij ook toevoegen op uplay, naam is Dopiej
Ah..Dat zou kunnenfalcon123 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:06:
[...]
Beta is pas speelbaar om 13:00(PC & PS4), misschien heeft dat er iets mee te maken?
Zag iedereen posten hier dus dacht dat ik iets gemist had..

Tx
Heb een code gehad van Bol.com, maar deze is invalid zodra ik deze in probeer te voeren, meer mensen problemen mee?
http://tomclancy-thedivis...L/beta/index.aspx#anchor1, en kiezen voor redeem code neem ik aan?
http://tomclancy-thedivis...L/beta/index.aspx#anchor1, en kiezen voor redeem code neem ik aan?
Yup, hier hetzelfde probleem! Heb het meteen gemeld, dus hopen dat ze met een oplossing komen!shoombak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:14:
Heb een code gehad van Bol.com, maar deze is invalid zodra ik deze in probeer te voeren, meer mensen problemen mee?
Ja np, sinds gister kon alleen XB1 spelen en vandaag PC & PS4captainpeun schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Ah..Dat zou kunnen![]()
Zag iedereen posten hier dus dacht dat ik iets gemist had..![]()
Tx
Ah oké. Nou hopelijk kunnen ze dat nog her en der tweaken.SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:09:
[...]
Ik had wel wat drops in darkzone toen we met 6 man tegen 4 man op een dak bezig waren, granaten willen toch wat drop geven hier en daar.
GT: The Bozzz88
Community Developers hebben zojuist opdracht voor vandaag geven voor iedereen die de Beta speelt: Zoveel mogelijk Cleaners killen. (zijn opdrachten zodat ze specifiek iets kunnen testen)
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
Link?melantrix schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:32:
Community Developers hebben zojuist opdracht voor vandaag geven voor iedereen die de Beta speelt: Zoveel mogelijk Cleaners killen. (zijn opdrachten zodat ze specifiek iets kunnen testen)
er is/was een bug wanneer je een wave te-snel (jah dat kan) killed, de 2e en 3e wave helemaal niet komen. misschien heeft het daar mee te doenmelantrix schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:32:
bol.com komt binnen 4 dagen met een oplossing.. ideaalRoydie13 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:19:
[...]
Yup, hier hetzelfde probleem! Heb het meteen gemeld, dus hopen dat ze met een oplossing komen!

Kan mooi op de achtergrond draaien op het werkt
Ja die automatische mail kreeg ik eerst ook, maar er volgde snel de onderstaande reactie:shoombak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:49:
[...]
bol.com komt binnen 4 dagen met een oplossing.. ideaal
In jouw e-mail geef je aan dat de BETA-code: XXXXXX niet werkt. Ik kan me erg goed voorstellen dat je graag een nieuwe code wilt ontvangen aangezien de BETA bijna van start gaat, om deze reden zal ik navraag doen bij mijn collega of het mogelijk is om je te voorzien van een nieuwe BETA-code. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.
Dus gewoon even reageren op de mail waar je code in staat, waarschijnlijk krijg je dan ook wel reactie.
Als mensen zo willen knallen, voeg me toe, ben zowat heel de dag beschikbaar (PS4)
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Zover ben ik volgens mij nog niet eens.melantrix schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:32:
Is dat een Missie oid?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Is er nog een groep waar ik me bij kan aansluiten? Ik start zodra de beta beschikbaar is. (Platform: PC en beschik over een mic)
yerap en dopiej toegevoegd.
Uplay: JaJa_jr86
zo maar is proberen
Uplay: JaJa_jr86
zo maar is proberen
Onder welke naam?GSlayer schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:57:
Als mensen zo willen knallen, voeg me toe, ben zowat heel de dag beschikbaar (PS4)
Nederlandse PS5 clan / 30+
Mijn uplay is Nielstr voor de mensen die vanavond willen spelen. Veel plezier! Heb zelf ook al wat mensen toegevoegd.
[ Voor 20% gewijzigd door Nielster op 29-01-2016 13:03 ]
Ik ben echt nog niet wakker haha
Verwijderd
Constant een error op PS4.
Die gast begint met de uitleg en er komt een error 'service not available'.
Hehe en ik moet nog het spel downloadenhimlims_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:02:
800mb patchidee van preloaden is dat je toch geen additionele download hebt?
Zal me niet verbazen dat Ubi servers het nu even niet meer trekken, factor 20 aan meer spelers tov gisteren.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:04:
Constant een error op PS4.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij mij staat er nog steeds "This game has not been released yet" maar zie op twitch en lees op andere plekken dat mensen het al op de PC aan het spelen zijn en ja ik heb al meerdere keren uplay opnieuw gestart. Altijd ik weer met pech
[ Voor 12% gewijzigd door Aslanboy1905 op 29-01-2016 13:09 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Nog meer ps4 gebruikers die menu in het Frans krijgen terwijl je duidelijk kiest voor Engels.
En waar baseer je dit op?SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:06:
[...]
Zal me niet verbazen dat Ubi servers het nu even niet meer trekken, factor 20 aan meer spelers tov gisteren.
Heb je bronvermelding?
Voor de mensen die op PC spelen: Als de game niet wilt starten via uPlay dan even naar de folder en de executable als administrator runnen.
Sorry? bron?Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:25:
En waar baseer je dit op?
Heb je bronvermelding?
Ik kijk gewoon naar R6 launch gecombineerd met de hoeveelheid die om 1 uur wilde gaan spelen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oke...SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:26:
[...]
Sorry? bron?Als mij iets niet zou verbazen, wat zou daar dan volgens jou een bron van moeten zijn?
Ik kijk gewoon naar R6 launch gecombineerd met de hoeveelheid die om 1 uur wilde gaan spelen.
Dus omdat volgens jou de servers van Ubisoft het niet trekt moeten we dit maar aannemen
En R6 is natuurlijk hetzelfde spel/server dan The division

Is zijn aanname echt zo vreemd dan? Ik vind het prima logisch als de servers overbelast zouden zijn en had waarschijnlijk de zelfde conclusie getrokken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:29:
[...]
Oke...
Dus omdat volgens jou de servers van Ubisoft het niet trekt moeten we dit maar aannemen
En R6 is natuurlijk hetzelfde spel/server dan The division
Voor dit soort dingen is een beta natuurlijk.
Ik zit er gewoon in vanaf 13:00 al
PSN: Kidjuh
Lucky
Ja, want blijkbaar klopt deze aanname dus nietDonstil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:42:
[...]
Is zijn aanname echt zo vreemd dan? Ik vind het prima logisch als de servers overbelast zouden zijn en had waarschijnlijk de zelfde conclusie getrokken.
Voor dit soort dingen is een beta natuurlijk.
is er hier al iemand aan het spelen via Steam? Staat bij mij nog steeds op "preload" 
En toevallig iemand die probeert om het in 4k te spelen? Interesseert me vooral om te weten wat voor een (monster) pc je daarvoor wel niet nodig hebt
@ SinergyX, BaronRuud: don't feed the troll...
En toevallig iemand die probeert om het in 4k te spelen? Interesseert me vooral om te weten wat voor een (monster) pc je daarvoor wel niet nodig hebt
[ Voor 9% gewijzigd door Sjoepap op 29-01-2016 14:01 ]
Zou je trouwens op meerdere pc's kunnen spelen?
Ik speel vanavond op mijn pc.
En morgen ben ik wrsch bij een vriend kan ik dan op mijn Uplay account inloggen op zijn pc en het spel daar downloaden en spelen?
En morgen ben ik wrsch bij een vriend kan ik dan op mijn Uplay account inloggen op zijn pc en het spel daar downloaden en spelen?
Mijn game is Japans blijkbaar... via Uplay.
Land en taal staat op Nederlands (belgie toevallig), Locatie Nederland, unicode gedoe Nederlands (Nederlands).
Uplay stond op Engels, Nederlands gemaakt. Niks veranderd.
Menus niet echt makkelijk zo en kan filmpjes niet skippen.
Kan ik ingame nog ergens de taal veranderen? Ander probleem? Herinstalleren kan maar... ja duurt ff zelfs met 100/100.
Land en taal staat op Nederlands (belgie toevallig), Locatie Nederland, unicode gedoe Nederlands (Nederlands).
Kan ik ingame nog ergens de taal veranderen? Ander probleem? Herinstalleren kan maar... ja duurt ff zelfs met 100/100.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Steam heeft problemen, hoor ik op de officiele stream van The Division. "We are aware and ar currently are working on a fix"Sjoepap schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:58:
is er hier al iemand aan het spelen via Steam? Staat bij mij nog steeds op "preload"
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Denk dat het niet uitmaakt met welke resolutie je speelt in de beta. Dat hoop ik tenminste want ik speel het op 1440p ultra en het ziet eruit als 860p xbox
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Lijkt mij toch gewoon mogelijk, is niet anders dan met Origin, steam of welke andere launcher/store.Defqonwolf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:03:
Zou je trouwens op meerdere pc's kunnen spelen?
Kan je niet alleen uplay starten? Hoe dan ook ga je via steam toch naar uplay toe. Desnoods executable buiten steam om starten.Sjoepap schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:58:
Heb net gespeeld. Voelt redelijk goed aan. Het is wel mooi hoe naadloos areas in elkaar overlopen. Zo heb je in het begin allemaal andere spelers maar zodra je de straat op loopt heb je meteen alleen je squad daar. Zelfde met je safehouse waar je alleen door loopt maar wel je squadmates op de radar hebt.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ok thanks!SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:08:
[...]
Lijkt mij toch gewoon mogelijk, is niet anders dan met Origin, steam of welke andere launcher/store.
Zeker dat werkte in dark zone erg goed, ik was een lagere lvl te zijn dan rest van het team, gewoon seamless switch ik van mijn (5-6?) zone naar de 8-8. Zo kan je ook de oranje dots op je map (zijn je friends) ook bijna realtime joinen en weer leaven.Tylocke schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:18:
Heb net gespeeld. Voelt redelijk goed aan. Het is wel mooi hoe naadloos areas in elkaar overlopen. Zo heb je in het begin allemaal andere spelers maar zodra je de straat op loopt heb je meteen alleen je squad daar. Zelfde met je safehouse waar je alleen door loopt maar wel je squadmates op de radar hebt.
Nog gezellige mensen die zometeen met mij samen willen knallen??? Ps4
ik zit op m'n werk dus heb na het bol.com gedoe met codes maar online in de PS Store een preorder gedaan, maar nu zie ik in mijn downloadrij: The Division - No Beta Access terugkomen en de losse beta is niet beschikbaar blijkbaar.
Ik neem aan je niet de Gold versie nodig hebt voor beta access?
[ Voor 12% gewijzigd door shoombak op 29-01-2016 14:42 ]
Nee je kreeg een beta code als je voor 20 januari gepreordered hebt dacht ik te lezen..shoombak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:41:
ik zit op m'n werk dus heb na het bol.com gedoe met codes maar online in de PS Store een preorder gedaan, maar nu zie ik in mijn downloadrij: The Division - No Beta Access terugkomen en de losse beta is niet beschikbaar blijkbaar.
Waarom bij bol.com?
Ik zoek op de goedkoopste en die zijn volgens mij 35 euro ofzo..
edit:
Sorry had niet het PS gezien

[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 29-01-2016 14:44 ]
is gisteren blijkbaar aangepast door Ubisoft, cancellen maar weer straksDefqonwolf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:43:
[...]
Nee je kreeg een beta code als je voor 20 januari gepreordered hebt dacht ik te lezen..
Waarom bij bol.com?
Ik zoek op de goedkoopste en die zijn volgens mij 35 euro ofzo..
edit:
Sorry had niet het PS gezien
UPDATE 28/1/16 1.55pm: Pre-orders for The Division no longer grant access to the game's closed beta.
We discovered the change while attempting "this one weird trick" on another of our office's machines today.
Ubisoft has not yet commented on the change to its policy - although the number of people pre-ordering then cancelling their Division pre-orders just to gain beta access is likely the cause.
yo luitjes die samen willen spelen en teamspeak gebruiken?
uplay: JaJa_jr86
Ik ben echt verbaasd hoe goed deze beta is van The Division. Wauw.
Speelt heerlijk weg idd, maar ik wacht sowieso een weekje tot na de release. Tegen die tijd zijn er genoeg die max lvl zijn en dan is kijken wat het waard is.
Ik was bang dat je de hele tijd rustig achter cover kon chillen en heads kon poppen, maar die ai is niet slecht.
Ik was bang dat je de hele tijd rustig achter cover kon chillen en heads kon poppen, maar die ai is niet slecht.
Zit naar die twitch Stream te kijken. Ziet er zo vet uit! Kan niet wachten tot ik thuis ben en em kan downloaden voor em vanavond te spelen
Ik was net met jou aan het spelen. Maar kreeg geen antwoord. Wilde teamspeak weten zodat ik kan verbinden., maar blijkbaar hoorde je mij niet over de voicechatCrapperDeCrap schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:50:
yo luitjes die samen willen spelen en teamspeak gebruiken?
uplay: StrayBullets_
Ik hoorde af en toe geruis en daarna n Duitser die rushde als n malle.BluRay schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:56:
[...]
Ik was net met jou aan het spelen. Maar kreeg geen antwoord. Wilde teamspeak weten zodat ik kan verbinden., maar blijkbaar hoorde je mij niet over de voicechat![]()
uplay: StrayBullets_
Teamspeak proberen?
Net even tutorial door gespeeld en even in de DZ geweest. Leuke game maar wel jammer om telkens alleen rond te moeten lopen, met party misschien toch iets interessanter!
Zijn er hier mensen die het spel via mediamarkt hebben gekocht en meer weten over de beta keys?
De website van mediamarkt is vrij duidelijk, maar de communicatie niet:
Wanneer de beta omgeving online staat, krijg je met 5 werkdagen de beta code toegestuurd. Groetjes Arno
Wanneer de beta omgeving online staat, krijg je met 5 werkdagen de beta code toegestuurd. Groetjes Arno
Ik hoor hem nogsteedsCrapperDeCrap schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:01:
[...]
Ik hoorde af en toe geruis en daarna n Duitser die rushde als n malle.
Teamspeak proberen?
Heb jij een server? kan je de gegevens sturen dan join ik ts.
Als ik het zo lees krijg je dus woensdag of donderdag de codesiempievk schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:02:
Zijn er hier mensen die het spel via mediamarkt hebben gekocht en meer weten over de beta keys?

Stuur m naar je uplay chat gebeuren.BluRay schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:03:
[...]
Ik hoor hem nogsteeds![]()
Heb jij een server? kan je de gegevens sturen dan join ik ts.
Hier ook PS4 gepreorderd maar geen code gekregen van bol.com.
Dan cancel ik hem wel weer. Prutsers
Zou The Division via PS Store preorderen, kan je gelijk de beta downloaden.CamelNLD schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:22:
Achteraf gezien kan je de preorder gewoon cancelen.
Dat werkt sinds gisteren dus niet meer! Wat een gezeik met die keysVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Zou The Division via PS Store preorderen, kan je gelijk de beta downloaden.
Achteraf gezien kan je de preorder gewoon cancelen.
Hmmm das mindershoombak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:25:
[...]
Dat werkt sinds gisteren dus niet meer! Wat een gezeik met die keys

Ik heb hem al gecanceld, beloven maar niet waarmaken.
Weet iemand hier iets over?
Unlike the previous E3 Demo, Brooklyn, Long Island, and Staten Island will not be in the final game at launch.
YouTube: Tom Clancy's Division New final trailer PS4 & XBOX ONE
en dat die companion app gecanceled is?
Unlike the previous E3 Demo, Brooklyn, Long Island, and Staten Island will not be in the final game at launch.
YouTube: Tom Clancy's Division New final trailer PS4 & XBOX ONE
Nee dat zijn andere delen van het spel. Ze hebben een deel van de map ingekort bij de release om de andere later in het spel te zetten. (mogelijk DLC waar voor betaald moet worden, Ubi ruikt geld vermoed ik)
Uitbreiding I: Underground – Deze uitbreiding opent een nieuw gebied dat onder New York is gesitueerd. Je zult dit nieuwe gebied kunnen verkennen in coöp met maximaal drie vrienden.
Uitbreiding II: Survival – In deze uitbreiding zullen spelers zo lang mogelijk moeten zien te overleven in een zeer vijandig gebied wat voor een flinke uitdaging kan zorgen.
Uitbreiding III: Last Stand – Details over deze uitbreiding worden later bekendgemaakt.
Uitbreiding II: Survival – In deze uitbreiding zullen spelers zo lang mogelijk moeten zien te overleven in een zeer vijandig gebied wat voor een flinke uitdaging kan zorgen.
Uitbreiding III: Last Stand – Details over deze uitbreiding worden later bekendgemaakt.
Hmm zou minder zijn om voor uitbreidingen te moeten betalen toch.. dan is een season pass goedkoper misschien dan losse maps te kopen..
Hoe kan ik de beta voor de PS4 downloaden.. .in de store staat hij als niet beschikbaar voor download...
wijze woorden
Net weer een nieuwe key gekregen van bol.com klantenservice. Deze werkt prima! Ze hebben dus blijkbaar wel een oplossing voor niet-werkende keys.shoombak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:25:
[...]
Dat werkt sinds gisteren dus niet meer! Wat een gezeik met die keys
Ik heb de beta net zo'n anderhalf uur gespeeld, bevalt me prima tot nu toe. Het is inderdaad geen standaard shooter, af en toe moet je de tijd nemen om te kijken hoe alles werkt. Ik vind dit zelf wel een fijne manier van spelen, je kan heel veel stats uitbreiden aan jezelf maar ook aan de verschillende basissen. Als je behoefte hebt aan actie zijn er genoeg kleinere missies te vinden.
De graphics vind ik zelf erg sfeervol, het gevoel van New York lijkt goed over te komen (ben er zelf nog nooit geweest). Daarnaast verwacht ik in een online open world action RPG geen cutting edge graphics.
De map is maar een gedeelte van Manhattan (alleen down town volgens mij), maar omdat je alles te voet doet voelt het toch vrij groot. Waarschijnlijk worden de spelers uiteindelijk keihard uitgehoerd met DLC.
Maar het grootste pluspunt is dat het tot nu toe nog niet aanvoelt als een typische Ubisoft game.
De graphics vind ik zelf erg sfeervol, het gevoel van New York lijkt goed over te komen (ben er zelf nog nooit geweest). Daarnaast verwacht ik in een online open world action RPG geen cutting edge graphics.
De map is maar een gedeelte van Manhattan (alleen down town volgens mij), maar omdat je alles te voet doet voelt het toch vrij groot. Waarschijnlijk worden de spelers uiteindelijk keihard uitgehoerd met DLC.
Maar het grootste pluspunt is dat het tot nu toe nog niet aanvoelt als een typische Ubisoft game.
iemand nu zin in darkzone @PS4 ? add me psn= Sc0rpi0n-4707 (0 = cjfer)
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Edit: keys zijn weg
[ Voor 88% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2016 16:42 ]
Ja dat is hetzelfde als bij een Bug natuurlijk. Als 100 mensen er wel last van hebben en 10 niet zegt dat niet dat het bij iedereen werkt natuurlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:48:
[...]
Ja, want blijkbaar klopt deze aanname dus niet
[...]
CamelNLD schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:22:
@ CamelNLDRoydie13 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:43:
[...]
Net weer een nieuwe key gekregen van bol.com klantenservice. Deze werkt prima! Ze hebben dus blijkbaar wel een oplossing voor niet-werkende keys.
Zou toch een mailtje naar de klantenservice van bol.com wagen voor een werkende code.
anyone??Valandil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:42:
Hoe kan ik de beta voor de PS4 downloaden.. .in de store staat hij als niet beschikbaar voor download...
wijze woorden
Allebei al wegMartinspire schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:48:
Hier nog 2 beta keys om in te wisselen via de site:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
PM me maar effe als je ze gebruikt, dan haal ik ze weg.
Of als ze niet meer werken en niemand dat heeft gemeld
Helaas zijn ze allebei al gebruikt...Martinspire schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:48:
Hier nog 2 beta keys om in te wisselen via de site:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
PM me maar effe als je ze gebruikt, dan haal ik ze weg.
Of als ze niet meer werken en niemand dat heeft gemeld
Dan staat die waarschijnlijk in je spambox....CamelNLD schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:22:
Heb al van 3 mensen gehoord, dat die daar binnen was gekomen vanaf Bol
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 29-01-2016 16:26 ]
Iemand met een PC code die liever op de PS4 speelt?
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 29-01-2016 16:35 ]
Iemand nog een PC code? Ik heb er 1 over. Graag DM, eerste bericht krijgt 'm.
Edit; Gone.
Edit; Gone.
[ Voor 8% gewijzigd door master_viper op 29-01-2016 16:37 ]
-= Very annoying forum person =-
Zag op twitter al wat langs komen, was bij E3 wel leuke feature, maar daarna werd het wel bizar snel stil rond die companion. Al mag die van mij gewoon nog 'smartglass style' terug komen als bv wereldmap (met ping mogelijkheid) en bv loadout.Defqonwolf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:29:
Op het begin krijg je ook (eerste keer starten) krijg aan de rechterkant iets van 4 regels die je vervolgens kunt accepteren. Dat zijn de ingame talen, als je er op 1 gaat staan en vervolgens je pijltjestoetsen gebruikt dan krijg je verschillende taal keuzes. De bovenste is geloof ik de menu taal, maar weet ik niet 100% zeker.The Chosen One schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:03:
Mijn game is Japans blijkbaar... via Uplay.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst