"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Of gewoon via de playstation store... Na het weekend annuleren.tha_crazy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:02:
[...]
Helaas, mijn keys zijn op (had er een stuk of 8 ofzo)
Je kan er op G2A ook 1 krijgen (2 euro)
Of pre-order op bol.com en dan betalen via acceptgiro, zo kreeg ik er 2 namelijk
Weet niet hoe makkelijk Playstation daarin Is.baronruud schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:26:
[...]
Of gewoon via de playstation store... Na het weekend annuleren.
Amazon werkt ook blijkbaar.
Ik heb hem 2 dagen geleden gepre-ordered via PSN maar nog geen key mogen ontvangen..baronruud schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:26:
[...]
Of gewoon via de playstation store... Na het weekend annuleren.

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Als je naar het spel gaat staat er 1 'uitbreiding' bij, dat is beta en kan je meteen downloaden.RevellNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:29:
[...]
Ik heb hem 2 dagen geleden gepre-ordered via PSN maar nog geen key mogen ontvangen..
Geen key meer nodig.
Oh, nice! Beta is inmiddels aan het downloaden, thanks!Albinoraptor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:30:
[...]
Als je naar het spel gaat staat er 1 'uitbreiding' bij, dat is beta en kan je meteen downloaden.
Geen key meer nodig.
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
The first casualty in war is always the truth...
Klopt en PS4 1080p, was al bekend begin vorig jaar. JC3 was precies hetzelfde.Jumpiefox schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:58:
Ik leest net dat de game op 900p op de xbox one draait? is dat waar? En waar draait ie op de ps4 op, of is dat nog onbekend?
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-01-2016 14:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat is jouw bron en hoe oud is het bericht?Jumpiefox schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:58:
Ik leest net dat de game op 900p op de xbox one draait? is dat waar? En waar draait ie op de ps4 op, of is dat nog onbekend?
GT: The Bozzz88
Las het net op reddit @ Thedivision sub, van wat gasten die de game spelen nu. Weet ook niet of het waar is, vandaar dat ik het even vroeg.Bozznl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:01:
[...]
Wat is jouw bron en hoe oud is het bericht?
Zoals alle games, dat de Xbone versie altijd iets minder draait. Of je het ziet?Jumpiefox schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:58:
(wil niks oplaaien, is zo
EDIT: blijkbaar allebei 900p
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 28-01-2016 14:09 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bizar man, kocht de console denkend dat de "next gen" verhalen ons allemaal 1080p en 60fps laten beleven..maar nee hoor.SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:08:
Hm, twitter vermeld nu dat PS4 blijkbaar ook 900p draait? Ergens kom je wel bij een punt dat er nu games komen die gewoon grafisch te zwaar gaan worden, concessies moeten er komen. #pcmasterrace
Keuze net maar gemaakt, 900p..pffff. Kies ook voor de Pc versie, nieuwe GPU onderweg en knallen maar. Nu nog ff sparen voor een nieuw schermpje en dan gaan we lekker 1440p knallen.
Jij gaat op je PC van 300 euro ook geen 1440p draaien, zo moet je het ook weer vergelijken.Jumpiefox schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Bizar man, kocht de console denkend dat de "next gen" verhalen ons allemaal 1080p en 60fps laten beleven..maar nee hoor.
Keuze net maar gemaakt, 900p..pffff. Kies ook voor de Pc versie, nieuwe GPU onderweg en knallen maar. Nu nog ff sparen voor een nieuw schermpje en dan gaan we lekker 1440p knallen.
kun je een cover-shield plaatsen, en dat shield buffen zoals met reguliere dekking ook kan.
en .. kun je vervolgens een 2e shield daarlangs zetten (en krijg die ook de buff??) er vanuit gaan dat er 2 teammates zijn met coversield
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 28-01-2016 14:13 ]
Als ps4 versie 1080p was had je m wel daarop gehaald? Ik persoonlijk vind het verschil tussen 900p en 1080p bijna verwaarloosbaar.Jumpiefox schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Bizar man, kocht de console denkend dat de "next gen" verhalen ons allemaal 1080p en 60fps laten beleven..maar nee hoor.
Maar als je er echt voor wil gaan moet je idd voor PC gaan. Ik ben tevreden met hoe de X1 versie er nu uit ziet en ga vanavond lekker knallen
Verwijderd
5 uur ongeveer.roda_djavulen schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:21:
Net een bol.com preorder geplaatst voor de ps4 versie, iemand hier enig idee hoe lang het duurt voordat je dan je code krijgt?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik wil even zien hoe het er op PC uitziet ten opzichte van de Xbox One Alpha, maar verder ga ik hem ook daar niet actief spelen. De graphics zijn dan nog wel het enige nieuwe en mn PC is daarbij ook niet traag. Maar op gameplay gebied ben ik dus niet geïnteresseerd in de Alpha Betabaronruud schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Je vindt de game te klein (suggestie is er) en dan ga je hem maar ook op de PC doen...![]()
Die logica ontgaat mij
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 28-01-2016 14:23 ]
Tja, dit jaar is de next-gen alweer 3 jaar oud.Jumpiefox schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
kom je met mij gamen dan martin op de pc jeweetwel master race enzoMartinspire schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:22:
[...]
Ik wil even zien hoe het er op PC uitziet ten opzichte van de Xbox One Alpha, maar verder ga ik hem ook daar niet actief spelen. De graphics zijn dan nog wel het enige nieuwe en mn PC is daarbij ook niet traag.

Kom op zeg, ga jij nog steeds in op zulke termen?Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:24:
pc masterrace? wellicht masternerds......
Jij Pony.
@ hieronder, ik ben benieuwd naar echte ervaring, niet "van horen zeggen", of wat jij zegt ook klopt en wat die missie aan tijd kost.

[ Voor 39% gewijzigd door Xecuter NL op 28-01-2016 14:44 ]
Xecuter NL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:39:
Kunnen de xbone spelers al iets zeggen over hoe content rijk de beta is? Zitten maar 1-2 missies in lees ik...?
melantrix schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:12:
Ik hoor zojuist dat er maar 1 main mission te spelen is, en dat je daarna naast de side missions/events naar de dark zone gestuurd wordt. Just so you know
[ Voor 46% gewijzigd door Melantrix op 28-01-2016 14:41 ]
PC kan je ook niet met PS4 of Xbox one vergelijkenSinergyX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:11:
[...]
Jij gaat op je PC van 300 euro ook geen 1440p draaien, zo moet je het ook weer vergelijken.
Vaak moet je eens in de zoveel tijd wat aan je PC verbouwen om die specs en nieuwe games te kunnen spelen.
Gelukkig hebben de mensen met een PS4 of Xbox one hier geen last van
Verwijderd
PC vs Console wars incomingVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:58:
[...]
PC kan je ook niet met PS4 of Xbox one vergelijken![]()
Vaak moet je eens in de zoveel tijd wat aan je PC verbouwen om die specs en nieuwe games te kunnen spelen.
Gelukkig hebben de mensen met een PS4 of Xbox one hier geen last van
OT: Verschrikkelijk veel zin om vrijdag te gaan beginnen aan The Division. Helemaal na het zien van verschillende streams van Xbox spelers
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Beta verwijderen en opnieuw installeren, meer mensen hebben dit probleem..... (is tevens de oplossing)Bunta schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:11:
Lekker verhaal dit, mijn beta stond al keurig netjes klaar op mijn Xbox One dus ik snel naar huis om te kunnen beginnen, krijg ik de vraag of ik wel de eigenaar ben van deze game of app. Ga ik dus snel naar mijn Ubi account via https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access staat er gewoon helemaal niets........ Heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Voor iemand het vraagt, ja ik heb de game in pre-order staan uit de store......
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit heb ik ook gehad, bleek dat ze alsnog de code hebben gemaild.Bunta schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:11:
Lekker verhaal dit, mijn beta stond al keurig netjes klaar op mijn Xbox One dus ik snel naar huis om te kunnen beginnen, krijg ik de vraag of ik wel de eigenaar ben van deze game of app. Ga ik dus snel naar mijn Ubi account via https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access staat er gewoon helemaal niets........ Heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Voor iemand het vraagt, ja ik heb de game in pre-order staan uit de store......
Bij mij gaat het niet om een console war of wat wel of niet beter is.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:10:
[...]
PC vs Console wars incoming
OT: Verschrikkelijk veel zin om vrijdag te gaan beginnen aan The Division. Helemaal na het zien van verschillende streams van Xbox spelers
Als je voorgaande leest is het de manier waarop en hoe het gezegd wordt.
Ik probeer alleen een punt te maken met desbetreffende.
Bedankt voor de tip, zelf had ik het volgende bericht van Ubisoft gevonden:Roshnak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:14:
[...]
Dit heb ik ook gehad, bleek dat ze alsnog de code hebben gemaild.
If you purchased the game on the Xbox Marketplace:
1.Go to the Game Tile in my games and apps, click on the menu button then Manage game.
2.In the new window, select the Beta Tile and click again on the menu button then View game hub.
3.Select See in Store.
4.Select Bundle.
5.Select Download.
The console should download the Beta and synchronise the licence.
Launch the game again.
Please ensure that you're signed in to the console using the same account you used to purchase the game. Also, make sure that the console is connected to Xbox Live.
En ja dit werkt!
Heb net een paar streams gekeken en ik moet toch zeggen dat het er best leuk uitziet.
Enige waar ik benieuwd na ben is hoelang het uitdagend blijft.
Verwijderd
Idd, ik denk dat 'The darkzone' het enige uitdagende is als je de rest al gedaan hebt.038Zwolle schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:21:
Hmm kan helaas de beta niet preloaden via Uplay. Uplay is offline oid.....
Heb net een paar streams gekeken en ik moet toch zeggen dat het er best leuk uitziet.
Tenzij ze weer met OP dlcs komen natuurlijk
Ik heb het spel nu een paar uur gespeeld, het is echt niet zo dat je heel snel door het gebied heen bent, lekker met een groepje online vriendjes lekker een weg banen door New York, er komt DLC aan en verwacht dat het verhaal prima te doen is. Natuurlijk heb je mensen die overal door heen vliegen, maar nog genoeg side misions...038Zwolle schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:21:
Hmm kan helaas de beta niet preloaden via Uplay. Uplay is offline oid.....
https://contests.nvidia.c...ivision-beta-key-giveaway
Top, testen we hem op de pc ook eventha_crazy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:43:
Beta keys zijn hier te krijgen:
1 hoofd missie. Aantal side missies. Dark zone kun je in en dat was het. Prima om een idee te krijgen hoe het is.Xecuter NL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:39:
Kunnen de xbone spelers al iets zeggen over hoe content rijk de beta is? Zitten maar 1-2 missies in lees ik...?
@ hieronder, ik ben benieuwd naar echte ervaring, niet "van horen zeggen", of wat jij zegt ook klopt en wat die missie aan tijd kost.
Grafisch prima in orde.
Hoe lang ben je ongeveer bezig met het missie gedeelte? Kan ik ff wat plannenPannekoek81 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:57:
[...]
1 hoofd missie. Aantal side missies. Dark zone kun je in en dat was het. Prima om een idee te krijgen hoe het is.
Grafisch prima in orde.
Op hard de hoofd missie. Dacht zo'n 20 a 25 minuten. Weet niet precies meer. Maar het is leuk en uitdagend genoeg. Elkaar helpen en enorm veel kereltjes. Prima.baronruud schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:02:
[...]
Hoe lang ben je ongeveer bezig met het missie gedeelte? Kan ik ff wat plannen
Enige wat ik me afvraag is of er wel voldoende variatie gaat komen in de missies. Maar goed ga het spel wel kopen
Ik krijg naar het verkrijgen van een key en vervolgens het claimen de melding dat mijn code ongeldig is. Iemand ervaring?tha_crazy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:43:
Beta keys zijn hier te krijgen:
Het is voor US only at the moment blijkbaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Kupauw op 28-01-2016 16:20 ]
Ik heb het zelfde.Kupauw schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:17:
[...]
Ik krijg naar het verkrijgen van een key en vervolgens het claimen de melding dat mijn code ongeldig is. Iemand ervaring?

Ik heb het zelf verder niet getest aangezien ik al 2 keys heb.Kupauw schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:17:
[...]
Ik krijg naar het verkrijgen van een key en vervolgens het claimen de melding dat mijn code ongeldig is. Iemand ervaring?
Lees wel dit op reddit:
When you get the beta code, in the email under the beta code you can press Redeem and follow through the The Division websites, it will ask what platform, then to login with Uplay, then you can just put the code in and press next. It might say something about cant redeem in NA but ignore that, go check your Uplay desktop app and it should be there, with the option to preload.
Net geregistreerd, duurde even maar ging wel goed....Kupauw schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:17:
[...]
Hm, wellicht omdat mijn xbox account op USA staat ?

Ja dat zijn deze dingen:Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:24:
pc masterrace?

Met dat ellendige Windows erop.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gelukkig zijn die Windows dingen niet zo eigenwijs als dat merk met die aangevreten appel.Donstil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:34:
[...]
Ja dat zijn deze dingen:
[afbeelding]
Met dat ellendige Windows erop.
Maar serieus, gamen? Dat doe je toch op een Xbox
Overigens, The Division draait prima... Natuurlijk is het grafisch niet meer het gene wat ze tijdens de E3 of Gamescom hebben laten zien... (een jaar of tig geleden
Op naar de volledige versie van het spel.... Was de Xbox nu het leadplatform voor het spel? In de zin dat alle content eerder of (meer qua aantal) uit komt voor deze console?
Speelt lekker weg. Natuurlijk nog weinig mogelijkheden qua basis maar bevalt goed tot nu toe.
Al wat wapens kunnen upgraden en leuke gevechten gehad. Ai zit goed in elkaar probeert ook te flanken dus dat is soms erg opletten.
Moet wel toegeven dat ik er een goed gevoel over heb.
Ga dit weekend de dark zone nog wel even proberen.
Kwam wel als een verrasing heb me blijkbaar opgegeven voor de beta en had gister de key binnen.
Was het helemaal vergeten dus een leuke verassing
Vind persoonlijk de hud en de map tof en de manier hoe je van Cover naar Cover kunt sprinten.
Dit is al gevraagd, zie voorgaande posts.Nieuwevolger schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:08:
Voor de mensen die het al spelen, zit er nog wat in de missies wat op een verhaal lijkt of moet je gewoon slechte rikken doden en looten zoals destiny? Maak me toch een beetje zorgen om dat laatste.
ik zie anders geen antwoorden?Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:11:
[...]
Dit is al gevraagd, zie voorgaande posts.
en ubisoft raadt een 980 ti aan voor 1440P dus ik wens jullie er succes mee.
Moet je beter kijkenNieuwevolger schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:47:
[...]
ik zie anders geen antwoorden?

Gelukkig speel ik niet op PC
Gevonden blijkbaar sta ik onder een ander mailadres bekend in uplay
[ Voor 41% gewijzigd door Biatch op 28-01-2016 19:54 ]
Zal wel wennen zijn third person... Hoe bevalt het jullie om third person te spelen?
Ja dat leek mij ook al idd.bram1984 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:04:
Moet deze niet eens naar RPG verplaatst worden?
3rd person is top. Speel niet anders.fevo-1190 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:10:
Kan niet wachten! Morgen kan ik eindelijk uit me werk division spelen!
Zal wel wennen zijn third person... Hoe bevalt het jullie om third person te spelen?
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 28-01-2016 20:11 ]
Ach 1080p is leuk genoeg. 60fps + alles op ultra dan ben ik tevreden. 1440p stap ik wel naar over als ik geld heb voor een dikke scherm.Nieuwevolger schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:47:
[...]
ik zie anders geen antwoorden?
Tijdje naar streams lopen kijken en heb er echt wel zin in! Vind het ook wel dope dat je op de PC de UI kan aanpassen, net een vid van gezien.
cool, ik durf te wedden dat ook 'central park' beshcikbaar komt; dat is door de ontwikkelaars beschreven in het verhaal. Central Park dient als dump/begraafplaats/geinfecteerde zone. Tevens is dat gebied ook 'zichtbaar' op de map. Met dat in het achterhoofd verwacht ik central-park als speelbare zonde, al dan niet via DLCNieuwevolger schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:13:
http://www.gamekings.nl/n...-season-pass-content-aan/
Season pass info, komen 3 expansions aan.
Heb vandaag veeeeeel, heel veel, streams en podcast gezien en beluisterd. Bij sommige was ook iemand van massive of ubisoft aanwezig. Officeel mogen deze medewerkers niet vertellen behalve over de beta. Zonder zaken een naam te geven, of specifiek te benoemen, begrijp ik uit hun suggestieve antwoorden het volgende:
• Raids: end-game content, waarbij jij en andere het opnemen tegen bosses en unieke situaties (mij niet duidelijk geworden of dat afhankelijk is van het onderstaand punt)
• "Team up with foreign party's" zou een toekomstige functie zijn. Daarbij verstond ik iets over max 12 personen (ofwel 3 parties van 4 man)
• Trading: dat zou in de toekomst mogelijk moeten worden maar wel met restricties; wat die zijn [...] geen idee
• Clans/ranking: een feature voor later noemde een ontwikkelaar dit. Team-based gameplay en ranking zou op de roadmap staan.
• Game modes; anders dan standaard (T)DM in de DZ, zou er ook iets komen met intelligence (een CTF gameplay?)
• Intentie is om game +12maanden te ondersteunen met DLC en patches [..] allemaal niet officieel, maar suggestieve antwoorden
Dit zijn geen garanties! Of aankondigingen! Overzicht gebaseerd op suggestieve en 'mysterieuze' antwoorden van medewerkers gerelateerd aan 'the division' die ik heb opgevangen op streams en podcasts
Afgaande op alle content, gesprekken en interviews verwacht ik dat end-game draait om het volgende;
• raiden van 'elite bosses' en missies (party van +4 man)
• uitvoeren van de dailies
• grinden van DZ credits
• wachten op DLC
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
wat ik begrijp uit eerdere reacties in dit topic start de beta voor de PS4 EN PC as. vrijdag ~13:00uxenonNn schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:42:
Weet iemand of je om 00:00 al kan spelen?
himlims_ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:51:
[...]
wat ik begrijp uit eerdere reacties in dit topic start de beta voor de PS4 EN PC as. vrijdag ~13:00u
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
13.00 ook geen probleem.. Maar vandaag begonnen ze 10.00u
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Nu al geregeld gehad dat vijanden gewoon met twee schoten dood gingen.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik twijfel echt of ik 'm moet gaan kopen. Ondanks dat ik fan van Rainbow Six Siege ben, vind ik toch dat Ubisoft veel te laks is met zijn games...
Steam ID = Ackerfiets
Edit: laat maar haalde even AM en PM door elkaarhimlims_ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:51:
[...]
wat ik begrijp uit eerdere reacties in dit topic start de beta voor de PS4 EN PC as. vrijdag ~13:00u
[ Voor 12% gewijzigd door Wootism op 29-01-2016 00:22 ]
Mij vielen de graphics gisteren op als je net uit de helicopter stapt. Beetje moeilijk om uit te leggen maar het zag er eigenlijk niet helemaal lekker uit. De NPC's in de gele pakken vielen mij het meest op. Toen ik echter in de stad zelf liep merkte ik daar niets meer van, ben benieuwd of jij diezelfde ervaring hebt opde PS4 versie. Verder speelt de game lekker weg, veel plezier vandaag!GMacD schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:34:
Vandaag eindelijk op de PS4 de beta spelencan't wait!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Moet je dit samen spelen met vrienden of kan je random met een groepje spelen?
Er zit een matchmaking in die je grouped met andere randoms. Je kunt dan selecteren waarna je op zoek bent en vervolgens wordt je in een groep geplaatst. Als je bekend bent met MMO's dan heeft wel iets weg van een LFG finder. Je kunt het evt. ook solo spelen.Defqonwolf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:29:
Even snel vraagje, zit te twijfelen om The Division te kopen of R6 Siege.
Moet je dit samen spelen met vrienden of kan je random met een groepje spelen?
Oke ja dacht al zoiets van WoW achtig LFG, nog eerst even goede research doen want ga niet allebei R6 en The Division kunnen kopenxeple schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:32:
[...]
Er zit een matchmaking in die je grouped met andere randoms. Je kunt dan selecteren waarna je op zoek bent en vervolgens wordt je in een groep geplaatst. Als je bekend bent met MMO's dan heeft wel iets weg van een LFG finder. Je kunt het evt. ook solo spelen.
Misschien spuit 11 hoor, maar als je gamed op een xbox, game je ook op windowsBullet NL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:39:
[...]
Gelukkig zijn die Windows dingen niet zo eigenwijs als dat merk met die aangevreten appel.
Maar serieus, gamen? Dat doe je toch op een Xbox![]()
Overigens, The Division draait prima... Natuurlijk is het grafisch niet meer het gene wat ze tijdens de E3 of Gamescom hebben laten zien... (een jaar of tig geleden) Maar toch.... Het sfeertje zit er prima in....
Op naar de volledige versie van het spel.... Was de Xbox nu het leadplatform voor het spel? In de zin dat alle content eerder of (meer qua aantal) uit komt voor deze console?
Ik heb gisteren af en toe een blik op de streams kunnen werpen en wat ik zag beviel me wel. Gameplay lijkt me erg tof en graphics zijn niet verkeerd. Hopelijk vanavond zelf aan de slag voor een paar uur.
DLC's klinken wel interessant! Ben wel heel benieuwd wat ze qua gamemodes gaan toevoegen.. The dark zone lijkt me toch wel een uniek iets en als ze meer van zulke dingen in petto hebben, dan zie ik dat wel zitten! Gewoon de standaard CTF/TDM/OFA oid lijkt me ook niet super goed in de setting passen, maar dat is mijn mening xD Al met al, freaking ongelovelijk HYPED hiervoor

http://gamingbolt.com/the...n-xbox-one-initial-report
En trouwens volgens mij had ik gisteren helemaal geen last van framedrops of iets of het is me net opgevallen.
[ Voor 57% gewijzigd door Bozznl op 29-01-2016 09:05 ]
Graag DM sturen als je deze wilt.
WEG! Veel plezier met spelen Defqonwolf !
[ Voor 29% gewijzigd door melliw90 op 29-01-2016 09:09 ]
Verwijderd
Thanks!melliw90 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:06:
Ik heb nog een beta key over.
Graag DM sturen als je deze wilt.
WEG! Veel plezier met spelen Defqonwolf !
Weet iemand toevallig tot hoe wanneer je de beta kan spelen? of blijft die gewoon tot release beschikbaar? Kan het nergens vinden wanneer het sluit..
[ Voor 45% gewijzigd door Dopiej op 29-01-2016 09:18 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Oke thanks!Bokkie schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:18:
Beta is speelbaar tot en met zondag
^-- ook zo nu en dan wat beta codes
http://blog.ubi.com/the-d...-expansions-free-content/
^-- de 3 DLC's
[ Voor 35% gewijzigd door himlims_ op 29-01-2016 10:03 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Beta start/end:
XBox:
Start
January 28th
Thursday 10am CET | 4am EST | 1am PST
End
February 1
Monday 12pm CET | 6am EST | 3am PST
PS4, PC
Start
January: 29th
Friday 1pm CET | 7am EST | 4am PST
End
February 1
Dus voor PC is het tot zondagavond 12u als ik het goed zie.
[ Voor 9% gewijzigd door Dopiej op 29-01-2016 10:05 ]
Sowieso!038Zwolle schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:34:
Ben wel heel benieuwd na het matchmaking met onbekenden. Ik denk dat je, zoals in R6 siege, veel irritante players hebt die alleen maar lopen te kutten.
Ben je samen met de groep al 2 uur bezig om wat loot te sprokkelen in de DZ. Wil je net beginnen om te extracten, leave party and kill them all
Dat zie je verkeerdDefqonwolf schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:04:
Dit heb ik gevonden over de datums..
Beta start/end:
XBox:
Start
January 28th
Thursday 10am CET | 4am EST | 1am PST
End
February 1
PS4, PC
Start
January: 29th
Friday 1pm CET | 7am EST | 4am PST
End
February 1
Dus voor PC is het tot zondagavond 12u als ik het goed zie.

Ik had wel wat drops in darkzone toen we met 6 man tegen 4 man op een dak bezig waren, granaten willen toch wat drop geven hier en daar.Bozznl schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:03:
FYI... Voorlopig resultaat is 1080p op X1. Tov de alpha is het grafisch er schijnbaar ook op vooruit gegaan.
http://gamingbolt.com/the...n-xbox-one-initial-report
En trouwens volgens mij had ik gisteren helemaal geen last van framedrops of iets of het is me net opgevallen.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst