Hmmm....heb er zeker zin in! Maar dit spel word zo hard gehyped (en is van Ubisoft...) waardoor het haast wel tegen moet vallen. Nou, we gaan het vrijdag zien
PSN: Maichel
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Met name dat het spel van Ubisoft is wil nog wel eens een teleurstelling geven, maar aan de andere kant.... Wat ik begreep is dat het spel voor het eerst door een "nieuwe" studio is ontwikkeld. Ik heb nog een beetje hoopMaichel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:18:
Hmmm....heb er zeker zin in! Maar dit spel word zo hard gehyped (en is van Ubisoft...) waardoor het haast wel tegen moet vallen. Nou, we gaan het vrijdag zien
Cogitationis poenam nemo patitur
Precies, we gaan het zien. Ik zou denken dat Ubisoft niet nog een keer zo'n tegenvaller kan gebruiken waarbij een dikke hype zo hard tegenvalt. Maar ja, dat dacht ik na Watchdogs enzo ook....Bullet NL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:21:
[...]
Met name dat het spel van Ubisoft is wil nog wel eens een teleurstelling geven, maar aan de andere kant.... Wat ik begreep is dat het spel voor het eerst door een "nieuwe" studio is ontwikkeld. Ik heb nog een beetje hoop
Ubisoft heeft anders dit jaar twee hele nette spellen neergezet (Syndicate en Siege). Toegegeven dat o.a. Siege wat netwerk problemen heeft, maar dat komt door de bugysoft van uplay. Die zorgt voor veel problemen. Maar de games opsich hebben weinig bugs en zijn écht ontzettend verslavend. Dus als dat de standaard is heb ik wel goede hoop voor the Division.Maichel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:23:
[...]
Precies, we gaan het zien. Ik zou denken dat Ubisoft niet nog een keer zo'n tegenvaller kan gebruiken waarbij een dikke hype zo hard tegenvalt. Maar ja, dat dacht ik na Watchdogs enzo ook....
Fingers crossed
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat het een Ubisoft game is is voor mij juist wel een goed teken. Ubisoft Games die mij op voorhand aanspraken hebben me eigenlijk nog nooit teleur gesteld.Maichel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:18:
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 27-01-2016 13:40 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik weet niet waar je de redenatie vandaan haalt, maar ik voel me lichtjes aangesproken omdat ik hierboven siege aanhaal..Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:47:
Voor de mensen die bang zijn dat The Division ook een flop gaat worden omdat Rainbow Six Siege dit ook is, hier het verschil tussen beiden:
Rainbow Six Siege is door Ubisoft Montreal gedeveloped. Met andere woorden, het spel is in Canada ontwikkeld.
The Division is door Ubisoft Massive gedeveloped. Deze kantoor van Ubisoft zit in Zweden.
Beide spellen hebben een heel ander team van ontwikkelaars etc.
Ik vraag me dan ook elke keer weer af waar iemand het dan op baseert dat The Division ook een flop gaat worden, omdat het Ubisoft is en dat Rainbow Siege en Watchdogs volgens deze personen ook slecht was? Voor deze mensen heb ik een tip:
Ga gewoon eerst de beta van The Division spelen, als het je dan nog niet bevalt kan je nog altijd je preorder cancelen en je objectieve mening hier delen.
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk dat Rainbow (Syndicate niet gespeeld) een pareltje is. Maar Rainbow weinig bugs? Een hele waslijst aan problemen\bugs kan ik opsommen, die deze prachtige game toch een stuk minder prachtig maken, helaas.... want Rainbow is idd heeel verslavend en ook uniek.melantrix schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:27:
[...]
Ubisoft heeft anders dit jaar twee hele nette spellen neergezet (Syndicate en Siege). Toegegeven dat o.a. Siege wat netwerk problemen heeft, maar dat komt door de bugysoft van uplay. Die zorgt voor veel problemen. Maar de games opsich hebben weinig bugs en zijn écht ontzettend verslavend. Dus als dat de standaard is heb ik wel goede hoop voor the Division.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 14:10 ]
Nou naar mijn idee zijn vrijwel alle problemen terug te brengen op serverproblemen. en dat is uplay, niet rainbow. Er zijn glitches, maar die zijn op 1 hand te tellen, waarbij imo de voornaamste en meest irritante bug is dat je door de muur clipt. Voor de rest is 99% van die waslijst serverproblemen.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:07:
[...]
Je hebt helemaal gelijk dat Rainbow (Syndicate niet gespeeld) een pareltje is. Maar Rainbow weinig bugs? Een hele waslijst aan problemen\bugs kan ik opsommen, die deze prachtige game toch een stuk minder prachtig maken, helaas.... want Rainbow is idd heeel verslavend en ook uniek.
Ik hoop dat de komende patches de game echt fixen.
Buiten bugs en server-issues, de game moet uiteindelijk nog iets aan inhoud hebben. Hoewel het een unieke setting is, begint het voor mij al beetje 'been there done that' te worden, Unity was bv inhoudelijk een erg fijn te spelen game, maar had maar een zeer kleine replay-value. Syndicate.. tja, dat is gewoon een nostalgisch probleem, de originele Syndicate is mij gewoon heiligVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:07:
Je hebt helemaal gelijk dat Rainbow (Syndicate niet gespeeld) een pareltje is. Maar Rainbow weinig bugs? Een hele waslijst aan problemen\bugs kan ik opsommen, die deze prachtige game toch een stuk minder prachtig maken, helaas.... want Rainbow is idd heeel verslavend en ook uniek.
Ik hoop dat de komende patches de game echt fixen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Syndicate origineel? Dit gaat over Assassin's creed Syndicate, die heeft geen eerder versie gehad?SinergyX schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:13:
[...]
... Syndicate.. tja, dat is gewoon een nostalgisch probleem, de originele Syndicate is mij gewoon heilig
Kolere, nu je het zegt.. ik had heel AC:S voorbij laten gaan, dacht dat Syndicate die shooter ook van Ubi was.melantrix schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:14:
[...]
Syndicate origineel? Dit gaat over Assassin's creed Syndicate, die heeft geen eerder versie gehad?volgens mij vergelijk je nu twee verschillende games
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha, ik eh zou AC:S wel aanraden hoor, als je een fan van de serie bent. Hij is érg leuk en een van de leukste sinds ACIISinergyX schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:15:
[...]
Kolere, nu je het zegt.. ik had heel AC:S voorbij laten gaan, dacht dat Syndicate die shooter ook van Ubi was.
Ik ga weer in hoekje zitten, wachtend tot vrijdag.
Verwijderd
Serverproblemen it ismelantrix schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:11:
[...]
Nou naar mijn idee zijn vrijwel alle problemen terug te brengen op serverproblemen. en dat is uplay, niet rainbow. Er zijn glitches, maar die zijn op 1 hand te tellen, waarbij imo de voornaamste en meest irritante bug is dat je door de muur clipt. Voor de rest is 99% van die waslijst serverproblemen.
Daarom zeg ik dat uplay gefixed moet worden, want alle games van ubisoft hebben daar last van, helemaal wanneer ze online zijn. Dat zie je heel goed als je kijkt naar Unity vs Syndicate. Unity had ENORM veel problemen en die had ook als zo'n beetje enige spel van de AC reeks flink wat online integratie (app, coop, multiplayer, community collectibles etc etc.) Daarintegen heeft Syndicate vrijwel geen problemen, geen bugs etc maar heeft ook géén online content. Volgens mij op z'n hoogst een stat vergelijking o.i.d.
Dus ubisoft, fix uplay gewoon ff
Zoals ik het begrijp moet je singleplayer/multiplayer even loslaten. Je hebt de stad NY waar je in speelt. Dat kan je alleen verkennen of samen met vrienden. En een specifiek deel van NY kan je andere spelers tegen komen.Paulus07 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:28:
Zit er trouwens een verhaallijn in the division om te volgen als je in je eentje speelt ipv online?
Filmpjes etc die ik nu gezien heb zijn vaak graphics vergelijkingen etc, maar nog niet echt een idee van een verhaal.
Lijkt me namelijk wel nice. beetje als in the last of us maar dan met multiplayer omgevingen maar dus wel een verhaallijn. Of draait het echt gewoon op MP en knallen op elkaar?
[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 27-01-2016 14:33 ]
Astjeblieft, hier wat reviews die door mede tweakers gemaakt zijn.Paulus07 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:28:
Zit er trouwens een verhaallijn in the division om te volgen als je in je eentje speelt ipv online?
Filmpjes etc die ik nu gezien heb zijn vaak graphics vergelijkingen etc, maar nog niet echt een idee van een verhaal.
Lijkt me namelijk wel nice. beetje als in the last of us maar dan met multiplayer omgevingen maar dus wel een verhaallijn. Of draait het echt gewoon op MP en knallen op elkaar?
Nadeel, die game is afaik volledige SP, iets wat ik bij Unity juist leuk vond, was het MP aspect.melantrix schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:20:
[...]
Haha, ik eh zou AC:S wel aanraden hoor, als je een fan van de serie bent. Hij is érg leuk en een van de leukste sinds ACII
Ik doe Siege op PS4...leuk spelletje ja! Met Steam heb ik dan weer niks te makenmelantrix schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:27:
[...]
Ubisoft heeft anders dit jaar twee hele nette spellen neergezet (Syndicate en Siege). Toegegeven dat o.a. Siege wat netwerk problemen heeft, maar dat komt door de bugysoft van uplay. Die zorgt voor veel problemen. Maar de games opsich hebben weinig bugs en zijn écht ontzettend verslavend. Dus als dat de standaard is heb ik wel goede hoop voor the Division.
Wat ik overigens dan wel weer tof vind van uplay t.o.v. steam of origin is het uplay points systeem. DAt je door het spelen van ubisoft games leuke extra's kan verdienen waar onder 20% korting op welke aankoop dan ook![]()
Steam op de PS4?Maichel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:27:
[...]
Ik doe Siege op PS4...leuk spelletje ja! Met Steam heb ik dan weer niks te maken
Donstil schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:20:
Weet iemand wanneer de beta unlocked? is dat vanaf 00:01 vanavond (Morgen dus eigenlijk) of ergens later op de dag?
melantrix schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:14:
Spel is speelbaar in NL om vrijdag 1 uur smiddags voor pc en ps4, en xbox dag eerder. Waars drie dagen daarna dus ik verwacht eigenlijk tot zondag middag..
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Oke duidelijk, morgen 13:00 is dus de verwachting. Na het werk maar eens opstarten.
Herkenbaar! Groot voordeel in The Division is voice chat als je bij andere spelers in de buurt bent. Hierdoor kun je makkelijker communiceren in de public areas. Ik zal je iig toevoegen op PSN voor het geval je een keer iemand wilt uitnodigen.GSlayer schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:56:
Hoop dat er een goede matchmaking in komt voor de mensen zonder vaste groep, in destiny viel mij dit iig flink tegen en ben ik uiteindelijk daardoor gestopt.
Voor mij is het ideaal op welk moment dan ook kunnen spelen en vooral multiplayer, iets wat met destiny perfect was, echter niet op de moeilijkere levels, waar dus totaal geen matchmaking in zat. en communiceren in de "tower" was in mijn tijd iig nihil. Tel daarbij op dat mijn vrienden geen Destiny spelen en je loopt zowat vast in een spel.
Weet niet of dit nu nog geld, maar moest toen van externe LFG websites de teamleden gaan zoeken (of hier op tweakers) imo verre van ideaal.
Weet iemand of hier al meer duidelijkheid over is ?
404 error: File not found | PSN: The_Bash
[ Voor 49% gewijzigd door himlims_ op 27-01-2016 18:36 ]
Hele verbetering iig tov Destiny, waarbij ik eigenlijk nog nooit iemand gehoord heb in de Tower. Zal je invite accepteren, lijkt me leuk!The_Bash schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:02:
[...]
Herkenbaar! Groot voordeel in The Division is voice chat als je bij andere spelers in de buurt bent. Hierdoor kun je makkelijker communiceren in de public areas. Ik zal je iig toevoegen op PSN voor het geval je een keer iemand wilt uitnodigen.
[ Voor 16% gewijzigd door GSlayer op 27-01-2016 18:07 ]
PVP ziet er netjes uit en is zeker wat ik ervan verwacht.himlims_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:49:
Youtube heb ik uitdit is laatste wat ik nog niet gezien had; precies wat ik me voorstel van DZ... spannend
[video]
Ja heel leuk als je via een schimmig blogje bij Amazon.com wil kopen welke vervolgens niet levert omdat je uit Nederland komt.
http://www.greenmangaming.com ... niet echt schimmig blogjeDonstil schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:36:
[...]
Ja heel leuk als je via een schimmig blogje bij Amazon.com wil kopen welke vervolgens niet levert omdat je uit Nederland komt.
op indiekings staat de kortingscode, vanuit daar klik je door naar GmGDonstil schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:53:
[...]
Maar je poste http://www.indiekings.com/2016/01/the-division-sale.html niet Greenmangaming.com
[ Voor 48% gewijzigd door himlims_ op 27-01-2016 20:24 ]
Ter info: Bij Greenmangaming krijg je geen beta-key.himlims_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
[...]
http://www.greenmangaming.com ... niet echt schimmig blogje
Agent intel test
Ik snap het inmiddels.himlims_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
[...]
Agent intel test
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 27-01-2016 19:58 ]
Welk amazon-truukje? Wil de beta wel spelen maar heb nog geen code.himlims_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
[...]
Agent intel test
[...]
op indiekings staat de kortingscode, vanuit daar klik je door naar GmG
voor beta kun je amazon-truukje doen
//edit
verse nvidia drivers voor de 970, division 'optimised' http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/97765/en-us
Ik bedoel juist dat ik doordat ik op de ps4 speel niets met steam te maken hebmelantrix schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:31:
[...]
Steam op de PS4?![]()
Uberhaupt als dat waar zou zijn, heb je het verkeerd. Alle ubi games op steam starten gewoon uplay op
Haha dat heb ik ook gedaanRam-G-maN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:29:
Je kunt ook bij Bol.com de game vooruitbestellen en kiezen voor acceptgiro. Dan kun je kosteloos de bèta spelen zonder dat je nog hebt betaald. Mocht het tegenvallen kun je het kosteloos annuleren. Zo heb ik het gedaan. Heb inmiddels ook maar voor de XBOX ONE hetzelfde gedaan en verzilverd aangezien ik daarop iets eerder kan beginnen.
Verwijderd
En dat is ethisch correct?Donstil schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:15:
[...]
Haha dat heb ik ook gedaan![]()
Werkt top, bol order is inmiddels geannuleerd want als de game bevalt koop ik hem toch in de Russische store
Ach breng zat geld bij Bol, Bol betaald verder ook niet voor dat stukje extra marketing vanuit Ubisoft lijkt me.
Ah dan heb ik het verkeerd begrepen. Maar dan nog zie ik de connectie niet met mijn comment over uplay problemen, maar ach het is laat en ik ben moeMaichel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:11:
[...]
Ik bedoel juist dat ik doordat ik op de ps4 speel niets met steam te maken heb
Top net gedaan, benieuwd of dat gaat lukken.Ram-G-maN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:29:
Je kunt ook bij Bol.com de game vooruitbestellen en kiezen voor acceptgiro. Dan kun je kosteloos de bèta spelen zonder dat je nog hebt betaald. Mocht het tegenvallen kun je het kosteloos annuleren. Zo heb ik het gedaan. Heb inmiddels ook maar voor de XBOX ONE hetzelfde gedaan en verzilverd aangezien ik daarop iets eerder kan beginnen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het heeft meer MMO trekjes dan een shooter. En zoals in elke MMO level je tot een level cap en ga je dan gear farmen. Maar naar mijn mening is het toch ook goed casual te spelen mocht je vrienden hebben die dat ook gaan doen. Het blijft natuurlijk wel een online game en met meerdere is het altijd leukeryinx84 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:47:
Ik snap nog steeds de constructie niet helemaal. Het is een MMO lees ik, maar lees ook dat er een campaign inzit met verhaal. Is dat het PvE gedeelte ofzo?
Ik heb weinig tijd/zin meer in MMO's na 5 jaar in Azeroth gewoont te hebbenWil graag weten of je als filthy casual in je eigen tempo het verhaal mee kan krijgen, zonder vaste co-op maten.
*kuch* proxy, hola, vpn etc. of key gaat werken in EU weten we niet, kan pas op 8 maart ingewisseld wordenBokkie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:11:
Beetje jammer weer alleen dat die agentorigins code alleen voor de US is
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 28-01-2016 08:34 ]
Kleur The Division naamFrank1973 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:48:
Hoeveel kleuren zijn er? Werkt dat hetzelfde als de borderlands loot? Bepaalde kleuren betere gear?
[ Voor 9% gewijzigd door Mvandenberg91 op 28-01-2016 09:00 ]
Het is geen MMO.. Er is een PvE die je met 4 man kan spelen, maar ook solo en daar ga je vooral veel van eht verhaal meekrijgen. Dan heb je het PvP gedeelte in de Dark Zone waar je met en x aantal mensen rondloopt, maar absoluut niet zoveel dat het onder MMO kan vallen. Het is een rpg en geen mmorpgMvandenberg91 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:24:
[...]
Het heeft meer MMO trekjes dan een shooter. En zoals in elke MMO level je tot een level cap en ga je dan gear farmen. Maar naar mijn mening is het toch ook goed casual te spelen mocht je vrienden hebben die dat ook gaan doen. Het blijft natuurlijk wel een online game en met meerdere is het altijd leuker
[ Voor 7% gewijzigd door Melantrix op 28-01-2016 09:01 ]
Je legt het iets beter uit jamelantrix schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Het is geen MMO.. Er is een PvE die je met 4 man kan spelen, maar ook solo en daar ga je vooral veel van eht verhaal meekrijgen. Dan heb je het PvP gedeelte in de Dark Zone waar je met en x aantal mensen rondloopt, maar absoluut niet zoveel dat het onder MMO kan vallen. Het is een rpg en geen mmorpg![]()
Op de vraag of je als filthy casual het spel kan doen, jazeker! Dat hebben de devs vaak genoeg beantwoord. Vraag is alleen of je er dan zoveel plezier uithaalt dan wanneer je met een team speelt.
Voor de rest. De eerste twitch streams zijn online!Nu nog een manier verzinnen om dat aan te kunnen zetten tijdens het werk
![]()
Deze hebben YT livestream vanaf 10uurhimlims_ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:02:
suggestie van te kijken streamers? ben niet zo thuis in xbone
[ Voor 18% gewijzigd door DeBaroN op 28-01-2016 09:10 ]
Gewoon ff op de wc gaan zitten een tijdjemelantrix schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Voor de rest. De eerste twitch streams zijn online!Nu nog een manier verzinnen om dat aan te kunnen zetten tijdens het werk
![]()
Ik heb je natuurlijk nog in mijn lijst, maar de rest van de ps4 spelende agents mogen mij ook toevoegen. Heb de middag vrij dus ben om 1u ook gewoon onlinetha_crazy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:03:
Ik zit vrijdag vanaf 1 uur te spelen op de PS4 en zal dan ook een Party aanmaken (voice chat)
Als je zin hebt om te joinen kan dat, een aantal heb ik volgens mij al op PS4 maar zo niet voel je vrij om me toe te voegen
Ik zeg, co-op?GMacD schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:12:
[...]
Ik heb je natuurlijk nog in mijn lijst, maar de rest van de ps4 spelende agents mogen mij ook toevoegen. Heb de middag vrij dus ben om 1u ook gewoon online
Klinkt goed! 2 more en we hebben een full squad!
[ Voor 9% gewijzigd door GMacD op 28-01-2016 09:16 ]
Ik heb al een vriendin hoorGMacD schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:16:
[...]
Klinkt goed! 2 more en we hebben een full squad!
edit: geen tinder tijdens division Vin!
tha_crazy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:13:
Ik zeg, co-op?
maak een DM-draadje!?baronruud schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:12:
[...]
Gewoon ff op de wc gaan zitten een tijdje
Dank voor de uitleg. Moet ik het een beetje zien als Diablo III? Co-op wordt aangeraden voor de ervaring, maar je kan prima alle content in je eentje zien, op eigen tempo.melantrix schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Het is geen MMO.. Er is een PvE die je met 4 man kan spelen, maar ook solo en daar ga je vooral veel van eht verhaal meekrijgen. Dan heb je het PvP gedeelte in de Dark Zone waar je met en x aantal mensen rondloopt, maar absoluut niet zoveel dat het onder MMO kan vallen. Het is een rpg en geen mmorpg![]()
Op de vraag of je als filthy casual het spel kan doen, jazeker! Dat hebben de devs vaak genoeg beantwoord. Vraag is alleen of je er dan zoveel plezier uithaalt dan wanneer je met een team speelt.
![]()
[ Voor 71% gewijzigd door Pannekoek81 op 28-01-2016 10:04 ]
GT: The Bozzz88
Hehe was net ff druk hier, dus kon niet reageren. maar inderdaad The division zelf en Arekkz zijn streamers waar ik dan zo naar zou kijken.himlims_ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:05:
http://www.twitch.tv/arekkzgaming eva zijn inmiddels live
Ik heb zelf Diablo III niet gespeeld/weinig van mee gekregen, dus kan die vergelijking niet goed maken. Maar wat je hier zegt klopt wel. Je kan alles solo doen en halen, maar co-op wordt zeer aangeraden voor ervaring, maar ook om het je zelf niet te lastig te maken. Als ik het goed begrepen had hebben ze het zo gemaakt dat de difficulty wel meeschaalt, maar je gaat ook krijgen dat AI je probeert te flanken, en dan is het handig om met meerder mensen te zijnyinx84 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:22:
[...]
Dank voor de uitleg. Moet ik het een beetje zien als Diablo III? Co-op wordt aangeraden voor de ervaring, maar je kan prima alle content in je eentje zien, op eigen tempo.
Ben erg benieuwd!Pannekoek81 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:30:
1e reactie. Grafisch prima in orde. Speelt verder ook leuk
[ Voor 19% gewijzigd door GSlayer op 28-01-2016 10:54 ]
beta lvl 8Mvandenberg91 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:07:
Weet iemand al tot welk lvl de Beta is? Misschien heb ik het over het hoofd gezien maar vroeg het me nu zo af
Spel is top. Sfeer is goed.Maverick! schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:49:
[...]
Ben erg benieuwd!
Rond achten ben ik ook online vanavond
dat was vooraf al bekend:GSlayer schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:09:
Max level weet ik zo niet, maar je hebt wel heel weinig storyline in de beta zitten zover, steamer zit uurtje te spelen en is nu al klaar qua story,
Hm, dat is dus precies hetzelfde als de alpha van vorig jaar op de XBO?himlims_ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:18:
[...]
dat was vooraf al bekend:
- start je base-of-operations
- haal de dokter
- open medische wing
- kill some more
- ga naar DZ
herhaal missies op hogere rank
Speelbare gebied schijnt wel groter te zijn dan in de alphaSinergyX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:21:
[...]
Hm, dat is dus precies hetzelfde als de alpha van vorig jaar op de XBO?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Alles leuk en aardig, maar dat zijn ook maar random events. Zonder nieuwe content is het voor mij niet echt interessant om nog te gaan doen. Plus dat het wel de suggestie wekt dat de game eigenlijk niet zo groot is.Bokkie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:24:
[...]
Speelbare gebied schijnt wel groter te zijn dan in de alpha
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 28-01-2016 11:29 ]
Helemaal mee eens.... Tot nu toe heel vermakelijkPannekoek81 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:30:
1e reactie. Grafisch prima in orde. Speelt verder ook leuk
Cogitationis poenam nemo patitur
Effe wat Twitch gekeken, maar het lijkt me wel gaaf.Pannekoek81 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:17:
[...]
Spel is top. Sfeer is goed.
Vanavond ben ik er helaas niet. Naar vrienden van amstel gedoe.
Je vindt de game te klein (suggestie is er) en dan ga je hem maar ook op de PC doen...Martinspire schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:26:
[...]
Alles leuk en aardig, maar dat zijn ook maar random events. Zonder nieuwe content is het voor mij niet echt interessant om nog te gaan doen. Plus dat het wel de suggestie wekt dat de game eigenlijk niet zo groot is.
Misschien dat ik hem dan nog op PC ga doen, maar verder niet veel denk ik. En dan in de main game moet die missie nog een keer. Wordt wel saai dan of niet?
The first casualty in war is always the truth...
Ik wil er wel 1 voor ps4 graagtha_crazy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:57:
Goed voor de liefhebber, ik heb nog een beta key over voor een platform naar keuze.
Wie heeft er nog geen en wilt hem graag hebben?
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Diagnose Specialist Ford
Beta op pc en ps4 gaan pas morgen van start. En je kan een beta key voor onder de euro kopen op verscheidene key sites, dus te laat ben je sowieso nietKzyto schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:01:
ahh crap net te laat.. zit grieperig thuis en verveel me dood. Denk leuk even Beta proberen op de PC.
Ben wel blij dat XBO dagje eerder mag (al kan ik vanavond pas spelen), heb m'n twijfels of de ubisoft servers het morgen wel gaan overlevenKzyto schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:01:
ahh crap net te laat.. zit grieperig thuis en verveel me dood. Denk leuk even Beta proberen op de PC.
tot heden eigenlijk verrasend weinig gelezen over niet kunnen connecten met het uplay netwerkSinergyX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Ben wel blij dat XBO dagje eerder mag (al kan ik vanavond pas spelen), heb m'n twijfels of de ubisoft servers het morgen wel gaan overleven
Je begint opnieuwDonstil schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:46:
Blijft je karakter bestaan eigen na de Beta? Of begin je opnieuw in de final?
Ik verwacht dat ze t wel gaan doen. Er was een podcast/stream van wat ze geleerd hadden met de alpha en wat ze allemaal getest hadden. Wat ik ervan mee kreeg (ik ben zelf in het systeem/netwerk wereldje bekend) klonk dat als een vrij solide test gebeuren. Natuurlijk gaat het qua aantallen flink schelen, maar ik heb er wel vertrouwen in!himlims_ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:13:
[...]
tot heden eigenlijk verrasend weinig gelezen over niet kunnen connecten met het uplay netwerk
maar precies wat je zegt; benieuwd hoe dat morgen gaat, maar eerste indrukken zijn zeker positief (ik had anders verwacht)
Thanks. En ja het is zeker gaaf. Dark zone wat moeilijk soms. Even wennen. Maar topMaverick! schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:37:
[...]
Effe wat Twitch gekeken, maar het lijkt me wel gaaf.
Have fun vanavond!
Hoe is dat? Veel mensen die rogue gaan of juist niet?Pannekoek81 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:58:
[...]
Thanks. En ja het is zeker gaaf. Dark zone wat moeilijk soms. Even wennen. Maar top
Ja aardig wat. Maar goed ook onbekende helpen je weleens.melantrix schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:00:
[...]
Hoe is dat? Veel mensen die rogue gaan of juist niet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq