Hmm iemand die mij kan vertellen hoeveel bijvoorbeeld de pvp gear kost op level 20 of 30 ?
ik heb nauwelijks wat pvp gedaan maar ben al rank 16 en al meer dan 5000 punten bij elkaar verzameld. Het voelt behoorlijk unbalanced dat met de juiste gear, stats,skills en perks je zoveel punten bij elkaar kan halen op low level dat het voelt dat ik dit misschien moet gaan farmen voordat ik doorga met levelen.
De pve mobs in de dark zone zijn veel pittiger dan in de beta, ben zeker een uur bezig geweest met 3 level 11 mobs (als level 10) die geel waren. Maarja de rewards zijn zoveel beter dan in de story mode. Ben al volledig blauw en heb al genoeg gear verzameld om de komende 5 levels zonder problemen door te komen. Ik merkte ook wel op dat mobs nu veel frequenter "spawnen" wanneer je de helicopter laat komen, behoorlijk irrirant wanneer er ook rogues op de loer liggen.
Gister bewees maar weer dat in de dark zone de gear alles bepalend is, denk dat ik op dit moment al 9 rogues heb gekilled die meestal mij al eerste jumpte maar geen idee hadden wat voor gear ik aanhad toen ze begonnen met aanvallen. Natuurlijk kwamen de eerste rogues met de reden dat ik cheaten maar het kwam er gewoon op neer dat de gear zoveel beter is.
[
Voor 50% gewijzigd door
Zidanexo op 09-03-2016 10:09
]