Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:25:
[...]

Heilige poep, dat gaat hard. Is de lol er zo niet snel van af? Ik doe alles juist lekker op m'n gemak.
Achja grinden hé. Game komt uit in mijn weekend dus kwam mooi uit. Het is jammer inderdaad, maar ik besteed er teveel uur aan. DZ 30 ben je ook zo, maar volledig max gear duurt wel ff.

Achja en dan word het af en toe spelen. Tot de DLC uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Partypooper schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:21:
Wat een toffe game is dit! Voor de mensen die vanavond willen spelen op de Xbox die kunnen mij toevoegen! (GT staat onder mijn avatar) :) Ben overigens nog maar level 7.. :p
ik zal je vanavond even toevoegen op als ik thuis ben :), mijn GT op xbox is : Tjompy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:00
rolandos582 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:26:
[...]

Achja grinden hé. Game komt uit in mijn weekend dus kwam mooi uit. Het is jammer inderdaad, maar ik besteed er teveel uur aan. DZ 30 ben je ook zo, maar volledig max gear duurt wel ff.

Achja en dan word het af en toe spelen. Tot de DLC uitkomt :)
Maar DZ level eindigt toch niet bij 30? Ik meen in de video van Arekz een item gezien te hebben van 30-50, ofwel lvl 50 DZ.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:25:
[...]

Heilige poep, dat gaat hard. Is de lol er zo niet snel van af? Ik doe alles juist lekker op m'n gemak.
Jup same here :)
beetje genieten ook van hoe het eruit ziet enzo en gewoon wat rondlopen en proberen om collectables enzo te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jackal131 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Maar DZ level eindigt toch niet bij 30? Ik meen in de video van Arekz een item gezien te hebben van 30-50, ofwel lvl 50 DZ.
Volgens mij is het nu lvl 30? Miss word het uigebreid, maar ik kan het mis hebben. Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:27:
[...]

Heb je dan niet een DZ area gezien met level bracket 30-50? Oftewel de vijanden hebben levels binnen deze range.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik heb een vermoeden dat ik een deel van mijn Hazmat (pre order) set weg heb gedaan. Kan iemand mij vertellen of er ook een soort kogelvrij vest bij de set hoort te zitten? Op alle plaatjes zie ik deze terug maar ik kan het nergens vinden. Wel heb ik de schoenen, broek, shirt, muts en tas nog tussen mijn spul zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitchell-CWD schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:16:
[...]

UHD TV maakt niet uit als je op console speelt, of heb je je tv aangesloten op een beest van een gaming PC? :P

Hier ook werken helaas... Wordt een lange dag!
Nee klopt, ik speel op de PS4, maar ik heb een vrij oude Full HD en die was toen al niet de beste die er was, dus wat scherper kan het zeker wel hoor. ;) En in dit geval, size matters! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kijk eens bij onderstaan filmpje van Arekkz op 0:52!

Staat toch echt lvl 30 rank 50!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:41:
[...]

Nee klopt, ik speel op de PS4, maar ik heb een vrij oude Full HD en die was toen al niet de beste die er was, dus wat scherper kan het zeker wel hoor. ;) En in dit geval, size matters! :P
Technisch scherper zal het niet worden, maar een TV met een beter contrast en kleurweergave kan natuurlijk wel de ervaring verbeteren :)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Jackal131 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:41:
Kijk eens bij onderstaan filmpje van Arekkz op 0:52!

[video]

Staat toch echt lvl 30 rank 50!
Ja, je darkzone rank staat los van je lvl. Dus als je lvl 30 bent, maar je hebt nog niets gedaan in de darkzone, kun je nog even vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:40
Hmm iemand die mij kan vertellen hoeveel bijvoorbeeld de pvp gear kost op level 20 of 30 ?

ik heb nauwelijks wat pvp gedaan maar ben al rank 16 en al meer dan 5000 punten bij elkaar verzameld. Het voelt behoorlijk unbalanced dat met de juiste gear, stats,skills en perks je zoveel punten bij elkaar kan halen op low level dat het voelt dat ik dit misschien moet gaan farmen voordat ik doorga met levelen.

De pve mobs in de dark zone zijn veel pittiger dan in de beta, ben zeker een uur bezig geweest met 3 level 11 mobs (als level 10) die geel waren. Maarja de rewards zijn zoveel beter dan in de story mode. Ben al volledig blauw en heb al genoeg gear verzameld om de komende 5 levels zonder problemen door te komen. Ik merkte ook wel op dat mobs nu veel frequenter "spawnen" wanneer je de helicopter laat komen, behoorlijk irrirant wanneer er ook rogues op de loer liggen.

Gister bewees maar weer dat in de dark zone de gear alles bepalend is, denk dat ik op dit moment al 9 rogues heb gekilled die meestal mij al eerste jumpte maar geen idee hadden wat voor gear ik aanhad toen ze begonnen met aanvallen. Natuurlijk kwamen de eerste rogues met de reden dat ik cheaten maar het kwam er gewoon op neer dat de gear zoveel beter is.

[ Voor 50% gewijzigd door Zidanexo op 09-03-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Family Guy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:22:
Met smart dit topic aan het volgen _/-\o_

Dankzij de Russische key die ik gekregen had heb ik gisteren nog niet kunnen/willen spelen. Vanavond dan maar eens gaan zitten voor het echte werk.

Als mijn vrienden al een hoger level hebben (gisteren al gespeeld) en ik ga als newb vanavond met hun co-op, wat kan ik dan verwachten? Ga ik dan insta-killed worden of krijg ik m'n eigen niveau tegen net zoals hun? Of is het af te raden om met hogere levels co-op te gaan?

Bij een ja op die laatste vraag, wellicht dat iemand vanavond rond 6 ook voor het eerst begint met spelen. Als die nog een co-op buddy zoekt: feel free to add me. uPlay-account naam staat links <---
Ben ik ook benieuwd naar.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 20:42
Nog mensen die vanavond willen gaan knallen?
Voeg me maar toe fevo-1190 ben nog maar level 4 dus lekker aan het begin.

Morgen maar even de keys inleveren, zodat ik gratis gear krijg:) 3 of 4 codes gehad van bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Mars18 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:49:
[...]

Ik heb het nog niet live geprobeerd maar in de beta was het prima te doen (in PVE) om samen te spelen, ik denk wel dat de gene met het hoogste level weinig tot geen XP krijgt van missies die veel lager dan hem zijn, maarja de beta ging maar tot level 8 dus dat is een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Snailerfreak schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:45:
[...]

Ja, je darkzone rank staat los van je lvl. Dus als je lvl 30 bent, maar je hebt nog niets gedaan in de darkzone, kun je nog even vooruit :)
is dat zo? dus als ik lvl 30 ben en geen DZ heb gedaan kom ik in het 1e gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:55:
[...]

is dat zo? dus als ik lvl 30 ben en geen DZ heb gedaan kom ik in het 1e gebied?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
oh dat wist ik niet, das opzich wel lekker :) genoeg te doen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om 's avonds een paar uurtjes te spelen? Missies of een beetje exploren. Ben nog niet in de darkzone geweest, maar met een leuk team wil ik dat best proberen :) Ben nu lvl 8. PSN=SHuijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet eens proberen iedereen bij te houden. Ik zit nu op level 3 en heb weinig tijd omdat ik deze maand ook aan het verhuizen ben. Waarschijnlijk word ik dus de mosterd na de maaltijd, maar dat haalt mijn fun echt niet weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:59:
Iemand zin om 's avonds een paar uurtjes te spelen? Missies of een beetje exploren. Ben nog niet in de darkzone geweest, maar met een leuk team wil ik dat best proberen :) Ben nu lvl 8. PSN=SHuijs
Ik zou dan nog even doorlevelen.

Gisteren als level 14 de DZ in gegaan en had mijn health toen al naar bijna 11.000 gebracht, maar was toch binnen een paar hits neer door elite NPCs. Kans is dus redelijk groot dat als je als lvl 8 de DZ in gaat, dat je niet raar moet opkijken dat je met 1 hit neer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:03:
Ik ga niet eens proberen iedereen bij te houden. Ik zit nu op level 3 en heb weinig tijd omdat ik deze maand ook aan het verhuizen ben. Waarschijnlijk word ik dus de mosterd na de maaltijd, maar dat haalt mijn fun echt niet weg. ;)
Ja daarom heb hetzelfde, vriendin die thuis is dus meestal pas na 22.30u ff uurtje spelen ofzo. En komend weekend is ze ook vrij dus helemaal geen gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
zijn er niet verschillende "ranges" lvl dark zones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
vegetto1983 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:05:
Jawel, staat ook in de TS uitgelegd volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vegetto1983 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:05:
Klopt. Afhankelijk van de DZ player bracket (je character level), worden die Dark Zone secties gevuld met vijanden binnen een bepaald level range. Bijvoorbeeld bij een DZ Player Bracket 01-14 gelden de volgende enemy levels:
  • DZ06 29-30
  • DZ05 27-29
  • DZ04 22-24
  • DZ03 16-18
  • DZ02 13-15
  • DZ01 10-12
Het spel bevat de volgende DZ Player Brackets (jouw character level bepaald in welk bracket je komt):
  • 01-14
  • 15-19
  • 20-24
  • 25-29
  • 30-30
Zie hier meer uitleg daarover.

[ Voor 45% gewijzigd door Ktenolix op 09-03-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:04:
[...]

Ja daarom heb hetzelfde, vriendin die thuis is dus meestal pas na 22.30u ff uurtje spelen ofzo. En komend weekend is ze ook vrij dus helemaal geen gamen :P
De straat op schoppen. Moet ik ook nog doen voor het weekend hahahaha 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo, voor mij is het echt lang geleden dat ik op mijn werk zat en alleen maar denk aan "HUIS! Ik wil gamen"!! Of dat ik om half 12 's avonds zat te wachten op 00:01 omdat er een release is en vervolgens veeeeeeeeelste laat naar bed ga om de volgende dag helemaal brak te zijn.. Ben geen die hard gamer meer (jaja leeftijd..) maar ik vind dit echt een moddervette game! Had wat twijfels na de closed beta, die werden na de open beta al stukken minder en die zijn nu echt helemaal weg..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Swaxie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:06:
[...]

De straat op schoppen. Moet ik ook nog doen voor het weekend hahahaha 8)7 8)7 8)7
Haha ja is net haar vrije weekend komend weekend. Maar maakt niet uit want ga trouwpak uitzoeken en savonds lekker uit eten dus :P
toch geen tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic de afgelopen dagen vooral gevolgd, maar uiteindelijk heb ik ook de game aangeschaft (je moet toch iets doen met die rentepunten :P), omdat deze game het meest interessant is om te spelen wanneer er een hoog aantal spelers is (zoals Beakzz volgens mij ook al eens heeft aangegeven). Daarbij hebben een aantal vrienden de game ook gekocht en dus heb ik meteen een aantal medespelers om los te gaan op één of twee avonden / middagen per week.

Ik houd het topic wel in de gaten, maar het zal nog wel even duren voordat de game bij mij bezorgd zal zijn.

Er is trouwens nu 1 recensie zichtbaar op metacritic (Cheat Code Central) en die beloont de game met een 9,2. Er zijn ook ook gebruikersrecensies en die zijn op zijn zachtst gezegd wat minder positief. Al zie ik daar toch vooral opmerkingen terugkomen over gebrek aan originaliteit en de neergang in reputatie van Ubisoft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:09:
Er is trouwens nu 1 recensie zichtbaar op metacritic (Cheat Code Central) en die beloont de game met een 9,2. Er zijn ook ook gebruikersrecensies en die zijn op zijn zachtst gezegd wat minder positief. Al zie ik daar toch vooral opmerkingen terugkomen over gebrek aan originaliteit en de neergang in reputatie van Ubisoft...
Jammer is dat. Het is m.i. niet correct om het spel af te kraken, omdat het door Ubisoft gepublished is.

[ Voor 34% gewijzigd door Ktenolix op 09-03-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:04:
[...]

Dat "probleem" heb ik (nog) niet. Mijn vriendin woont in Peru, dus die kan in dat opzicht niet tegenhouden. Maar ik sta iedere dag om 5.30 op, om te zorgen dat ik op tijd op mijn werk ben, dus laat gamen zit er niet echt in. Daarnaast studeer ik Spaans, MVC (eind van de maand examen) en ben ik allerlei informatie aan het binnenharken hoe ik mijn vriendin (verloofde) naar Nederland ga krijgen later dit jaar. Dus veel tijd heb ik niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:11:
[...]

Dat "probleem" heb ik (nog) niet. Mijn vriendin woont in Peru, dus die kan in dat opzicht niet tegenhouden. Maar ik sta iedere dag om 5.30 op, om te zorgen dat ik op tijd op mijn werk ben, dus laat gamen zit er niet echt in. Daarnaast studeer ik Spaans, MVC (eind van de maand examen) en ben ik allerlei informatie aan het binnenharken hoe ik mijn vriendin (verloofde) naar Nederland ga krijgen later dit jaar. Dus veel tijd heb ik niet. ;)
Vanuit allerlei landen komen ze Europa binnen momenteel, moet toch niet zo moeilijk zijn ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even mijn eerste indrukken op een rijtje. Ik ben momenteel level 5 dus het zijn echt de eerste indrukken.
Ik speel zelf op de xbox one.
Graphics zien er goed uit. Op een paar pop-ups na ziet het er prachtig uit.
Game is tot zover vermakelijk. Het schieten is erg leuk en doordat je de kogels na een agressieve knal daadwerkelijk ziet ''vliegen'' maakt het dat vuurgevechten intens kunnen aanvoelen. Spongy vind ik enemies over het algemeen niet. Als je goed raakt zijn ze zo dood. Elite vijanden zijn wel spongy maar ik vind het persoonlijk niet storend.
Het cover systeem werkt, maar ik vind het nog erg wennen en het verloopt voor mij nog niet helemaal soepel. Als ik vanuit cover wil wegrennen zit er voor mijn gevoel een ''delay'' maar dat is wellicht wennen.

Het skill-systeem, de worldmap, questlog en inventory ziet allemaal super uit en werkt top.

Het is verhaal is tot nu toe saai en nietszeggend. Karakters zijn naar mijn mening totaal niet interessant. NPC's op straat zijn dom en reageren dom. Gegijzelden bevrijd je voor xp.. Het voelt niet alsof je daadwerkelijk iemand helpt.. Je bevrijd ze en rent door. Daar kom ik dan ook gelijk tot het punt wat ik tot nu toe heb...... De game is naar mijn mening NIET immersive..... De wereld is prachtig maar saai, er ligt een hoop troep op straat maar er is niks bijzonders te vinden.. NPC's dolen maar wat rond en zeggen vreemde dingen als je langsloopt. En persoonlijk baal ik ongeveer elke 5minuten dat deze game niet first person is... Wat was het dan naar mijn mening genieten om alles goed op straat bekijken. Helaas gaan veel details op straat en headquarters (en iedere andere ervaring die zou moeten bijdragen tot het inleven in je karakter!) in 3rd person perspectief naar mijn mening verloren..

Al met al vind ik het tot nu toe een vermakelijke game. Maar nog niet iets bijzonders kunnen ervaren. Want van character creation tot quests en van enemies tot npc´s vind ik alles nog mediocre.
Ik ben echter zeker nog niet uitgespeeld en ik ben benieuwd of het nog spannender wordt en of er meer te doen zal zijn. Ook ga ik de co/op-multiplayer nog proberen....

Wie een keer samen wilt gamen op xbox one add: ShakerFrazyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:12:
[...]

Vanuit allerlei landen komen ze Europa binnen momenteel, moet toch niet zo moeilijk zijn ;)
Wat dat aangaat kun je beter vluchteling zijn. De stappen die ik moet nemen samen met haar zijn zeker niet mals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nipje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:35:
Ik heb een vermoeden dat ik een deel van mijn Hazmat (pre order) set weg heb gedaan. Kan iemand mij vertellen of er ook een soort kogelvrij vest bij de set hoort te zitten? Op alle plaatjes zie ik deze terug maar ik kan het nergens vinden. Wel heb ik de schoenen, broek, shirt, muts en tas nog tussen mijn spul zitten.
De gear die als costmetics wordt gezien (die dus in het hele rechter tab staat) kan je niet weg doen.
Het kan goed zijn dat er een chest armor piece bij zat, maar die kan je voor zo ver ik weet niet terug halen. Ik heb de meeste van de wapens uit de outfit sets maar gewoon verkocht want ze hadden echt beroerde stats.

Het ziet er trouwens ook naar uit dat er geen paarse quality gear meer is of ligt dat aan mij? Er zijn in ieder geval geen crafting materials meer voor...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Userreviews....

De helft bestaad uit gefrustreerde koters die denken intressant te zijn door ubisoft af te kraken. De meeste die ene onvoldoldoende geven hebben de game niet niet eens. Zelfs de regering zijn nog betrouwbare dan userreviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:10:
[...]
Jammer is dat. Het is m.i. niet correct om het spel af te kraken, omdat het door Ubisoft gepublished is.
Inderdaad. De mensen die kritiek hebben, hebben de game waarschijnlijk nog niet eens aangeraakt en zijn alleen aan het Ubi bashen.

Naar mijn mening heeft Ubi, met de release van The Division, toch weer wat krediet opgebouwd (bij mij althans).
De release is volgens mij redelijk soepeltjes verlopen (gisteren op een gegeven moment wel behoorlijke lag) en de game zelf is ook zeer onderhoudend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:13:
En persoonlijk baal ik ongeveer elke 5minuten dat deze game niet first person is... Wat was het dan naar mijn mening genieten om alles goed op straat bekijken. Helaas gaan veel details op straat en headquarters in 3rd person perspectief naar mijn mening verloren..
Deze game in First Person zou een killer zijn voor alle shooters momenteel, jammer dat je de camera niet kan switchen.

Heb wel een nieuwe tik met dit spel, overal de autobanden kapot schieten :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Griffx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:18:
[...]

Deze game in First Person zou een killer zijn voor alle shooters momenteel, jammer dat je de camera niet kan switchen.

Heb wel een nieuwe tik met dit spel, overal de autobanden kapot schieten :+
Tja had je dan van te voren kunnen weten he dat het Third Person was ;)

Hahaha ja je bent niet de enigste met die autobanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden ze ook maar geen autoband moeten worden. Ze vragen er toch ook gewoon om om lek geschoten te worden? Voor mijn gevoel zijn het een soort kogel magneten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Nieuwevolger schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:15:
Userreviews....

De helft bestaad uit gefrustreerde koters die denken intressant te zijn door ubisoft af te kraken. De meeste die ene onvoldoldoende geven hebben de game niet niet eens. Zelfs de regering zijn nog betrouwbare dan userreviews...
Daarbij is het toch totaal niet interessant wat een ander ervan vindt, is echt persoonlijk.
En afkraken waar je niet goed in bent is iesie piesie natuurlijk.

Een goede opbouwende review om een overweging te maken is een ander verhaal.

Kan niet in iemand zijn porto kijken maar in mijn geval ga ik af op vrienden, koop de game en geef het een kans, staat het mij niet aan zal ik wellicht 15euro verlies maken, maar heb toch altijd wel even fun gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:20:
Hadden ze ook maar geen autoband moeten worden. Ze vragen er toch ook gewoon om om lek geschoten te worden? Voor mijn gevoel zijn het een soort kogel magneten. :P
Ik heb meer de neiging om alle deuren van auto's dicht te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gister weer heerlijk bezig geweest op de ps4. Weinig missies gedaan en gewoon rondlopen door de straten :D
Beetje telefoons verzamelen, verloren agents zoeken, drones etc.

Daarna nog even die 1e missie gedaan die ook in de beta zat in die sporthal.
Missie completed en BAM ps4 error. :(

Hopelijk heeft de game het wel goed opgeslagen anders kan ik hem vanaaf weer opnieuw gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mvandenberg91 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Ja, dat ook...maar dat gaat vanzelf als je er achter schuilt. ;) Gisteren ook een kofferbak gesloten overigens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
weet niet of het al eens is genoemd, maar is er nu niemand die het opvalt dat he character helemaal niets maar dan ook echt helemaal niets zegt, soms zit dat mens tegen je te mauwen en hij staat daar maar als een doofstomme, zijn maar details maar dat vind ik echt bizar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:24:
[...]

Ja, dat ook...maar dat gaat vanzelf als je er achter schuilt. ;) Gisteren ook een kofferbak gesloten overigens. :P
Levert je zelfs een trophy op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
vegetto1983 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:25:
weet niet of het al eens is genoemd, maar is er nu niemand die het opvalt dat he character helemaal niets maar dan ook echt helemaal niets zegt, soms zit dat mens tegen je te mauwen en hij staat daar maar als een doofstomme, zijn maar details maar dat vind ik echt bizar..
Klopt, kwam ik ook gister achter! Misschien is de division in het geheim ook een cult waarin wordt verplicht niet te praten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Misschien verstaat hij het niet, is hij echt doofstom, spreekt hij enkel met zijn vuisten..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:27:
[...]

I noticed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Mvandenberg91 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Er een vijand tussenbeuken is volgens mij een achievement :P Kreeg iig een achievement toen ik gister een deur dicht beukte met een vijand ertussen :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Joenino schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:31:
[...]

Er een vijand tussenbeuken is volgens mij een achievement :P Kreeg iig een achievement toen ik gister een deur dicht beukte met een vijand ertussen :P
Had de vijand het overleeft ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Ricloo86 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Misschien verstaat hij het niet, is hij echt doofstom, spreekt hij enkel met zijn vuisten..........
Misschien is hij door
spoiler:
die explosie
ze stem verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024
Nou het gaat lekker en werkt mooi met het elkaar toevoegen en vinden ingame (PC) via de NL Agents Facebook groep. We zitten nu op de +50 man en er zijn al diverse groepjes bezig geweest gisteren. Mochten er mensen zijn die het gemist hebben, graag in contact komen met andere Nederlandse Agents hierbij nogmaals.

https://www.facebook.com/groups/TheDivisionAgentsNL/

Daarnaast wil ik graag melden dat de beloofde Agent Origins Sets NIET beschikbaar zijn voor ons, deze zijn/waren alleen bestemd voor de Amerikaanse markt. Dit heb ik bevestigd gekregen van Ubisoft. Voor de europeese markt hebben ze een aparte website opgericht.

https://communityintelligence-thedivisiongame.ubi.com/

[ Voor 31% gewijzigd door MCRoadkill op 09-03-2016 10:38 ]

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Misschien is het een broer of zus van:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/83/Claude_from_Grand_Theft_Auto_III.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:15:
Userreviews....

Hahaha! Ik hecht er ook niet al te veel waarde aan. Soms kunnen ze waardevol zijn wanneer er weinig over een spel te vinden is, maar dat is het dan ook. De gemiddelde user reviews gaat ook niet veel verder dan: dit spel is de bom of ik heb het dit misbaksel na 3 uur afgezet vanwege de vele foutmeldingen.

Bij een big budget game als deze zullen er genoeg recensies volgen en informatie te vinden zijn.

Btw, bij die ene recensie zijn de eerste commentaren ook direct negatief en wordt er gesteld dat de recensie gerushed om de eerste te zijn (clickbait...). Ik moet wel bekennen dat de recensie weinig informatie bevat en de ommekeer van een negatieve beta-ervaring met een positieve ervaring met het uiteindelijke ervaring komt wel enigszins verrassend over, maar goed. In de laatste paragraaf wordt ook nog een open deur ingetrapt: in singleplayer is de game saai...

Er zullen de komende dagen nog wel meer recensies volgen en daaruit kunnen we wellicht meer informatie verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joenino schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:31:
[...]

Volgens mij is dat toch echt alleen voor het dichtbeuken van die deur, dat er iemand tussen zit maakt niet uit, maar is wel cooler natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:55
Als je op basis van een review de game wilt kopen zou ik even wachten tot die van tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ricloo86 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Alle auto deuren in de hele game sluiten is een Trophy/Achievement toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

In half-life 1 en 2 zegt het character ook helemaal niets, toch waren dat ook top games... ook dat waren dan wel FPS games O-)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Zidanexo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:34:
[...]

Had de vijand het overleeft ? :D
Haha gene idee hij was wel dood maar kan ook zijn dat hij neergeschoten werd hij was namelijk al bijna dood maar moest reloaden dus sprint op hem af om een klap te geven. Rende echter tegen de deur aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
ThePrutser schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:46:
[...]

In half-life 1 en 2 zegt het character ook helemaal niets, toch waren dat ook top games... ook dat waren dan wel FPS games O-)
Ga je nou games uit 1998 en 2004 vergelijken met een AAA game uit 2016?... 8)7

Ik twijfel nog steeds of ik 'm ga kopen, het idee van armored hoodies (bullit sponges) staat me nog erg tegen in deze semi-realistische setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:55
MonkeySandwich schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Ik twijfel nog steeds of ik 'm ga kopen, het idee van armored hoodies (bullit sponges) staat me nog erg tegen in deze semi-realistische setting.
Waarom volg je dan niet wat twitch streams? Dan krijg je wel een redelijk beeld van de game.
Het is alleen wel een spoiler m.b.t. de missies in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Donstil schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Alle auto deuren in de hele game sluiten is een Trophy/Achievement toch?
good luck :+ :P zou ik niet aan beginnen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Family Guy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:22:
Met smart dit topic aan het volgen _/-\o_

Dankzij de Russische key die ik gekregen had heb ik gisteren nog niet kunnen/willen spelen. Vanavond dan maar eens gaan zitten voor het echte werk.

Als mijn vrienden al een hoger level hebben (gisteren al gespeeld) en ik ga als newb vanavond met hun co-op, wat kan ik dan verwachten? Ga ik dan insta-killed worden of krijg ik m'n eigen niveau tegen net zoals hun? Of is het af te raden om met hogere levels co-op te gaan?

Bij een ja op die laatste vraag, wellicht dat iemand vanavond rond 6 ook voor het eerst begint met spelen. Als die nog een co-op buddy zoekt: feel free to add me. uPlay-account naam staat links <---
Mars18 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:49:
[...]

Bij mij was het gisteravond andersom. Ik was samen met iemand van gelijk level (5 op dat moment) aan het spelen, toen er een bekende van me joinde die level 10 is. We zaten midden in een missie op Hard mode en toen hij er bij kwam zorgde dat er voor dat de vijanden en bosses een stuk taaier en moeilijker werden. Dus het niveau van de vijanden wordt denk ik ergens gebalanceerd tussen het hoogste en laagste level. Al ging hij met z'n level 10 ook vrij snel neer door bosses.

Hoe de exacte balans is durf ik dus niet te zeggen, maar stel dat jij level 2 bent en je vrienden level 10, dan is de kans heel erg groot dat je zo goed als altijd one-shot neer bent door vijanden. Het is dus, in het begin van het spel, zeker raadzaam om samen te spelen met mensen van je eigen level. Gelukkig is daar een heel fijn en goed werkend Matchmaking systeem voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:40:
[...]

Volgens mij is dat toch echt alleen voor het dichtbeuken van die deur, dat er iemand tussen zit maakt niet uit, maar is wel cooler natuurlijk. :P
Idd! Het was al laat vanacht maar zat volgens mij echt niemand tussen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Mochten mensen behoefte hebben aan een TS server ik heb er 1 en die mag gebruikt worden.
185.85.81.54:6000 WW: 12Stacks

Wel graag geen misbruik er van maken. Ik bied het aan om het spelen makkelijker te maken, het is natuurlijk niet bedoeld om mensen op te gaan beledigen of continu te gaan lopen schreeuwen.

Veel plezier ermee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
Joenino schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:59:
Mochten mensen behoefte hebben aan een TS server ik heb er 1 en die mag gebruikt worden.
185.85.81.54:6000 WW: 12Stacks

Wel graag geen misbruik er van maken. Ik bied het aan om het spelen makkelijker te maken, het is natuurlijk niet bedoeld om mensen op te gaan beledigen of continu te gaan lopen schreeuwen.

Veel plezier ermee :)
De meeste gebruiken op dit moment Discord of de ingame voice chat volgens mij..
Discord address staat in me sig ;)

En denk dat er zoiezo niet beledigingen enzo zulle komen als er mensen van hier joinen (volgens mij bijna iedereen hier wel 20+ en verstandig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:02:
[...]

De meeste gebruiken op dit moment Discord of de ingame voice chat volgens mij..
Discord address staat in me sig ;)

En denk dat er zoiezo niet beledigingen enzo zulle komen als er mensen van hier joinen (volgens mij bijna iedereen hier wel 20+ en verstandig :) )
Altijd handig om meerdere opties te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hoe gooi je een granaat ( ps4 ) hahaha?

ik ga hem vanavond toch weer even proberen.. ben nog niet overtuigd maar heb hem wel aangeschaft.
doen jullie de missies alleen of met een groep ?

Ik ben bij die operation base, vanuit daar kan je weer 3 missies doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:07:
hoe gooi je een granaat ( ps4 ) hahaha?

ik ga hem vanavond toch weer even proberen.. ben nog niet overtuigd maar heb hem wel aangeschaft.
doen jullie de missies alleen of met een groep ?

Ik ben bij die operation base, vanuit daar kan je weer 3 missies doen.
Links op D-pad indrukken. Inhouden is type granaat selecteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:15
Alweer 16 uur in de game zitten, zeer verslavend ,momenteel level 15. Darkzone level 12, best pittig soms. Zeker het extraction point op het dak van de parkeerplaats. Wie zin heeft om vanavond wat te spelen: JAVIER-VICENTE speel op PS4.

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:07:
[...]
En daarna R2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Ik blijf maar twijfelen of ik deze in huis zou halen (PS4). Ik ben geen fervente online-speler, al hebben een drietal vrienden de game ook gekocht, samen spelen komt er toch nooit van aangezien de tijdstippen bij mij niet matchen met die van hun.

Is het haalbaar / even leuk om de game 'solo' (uit) te spelen, of is co-op echt een must? Je kan ook met onbekenden online spelen neem ik aan, maar dat is niet hetzelfde vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Jelliuz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:14:
Ik blijf maar twijfelen of ik deze in huis zou halen (PS4). Ik ben geen fervente online-speler, al hebben een drietal vrienden de game ook gekocht, samen spelen komt er toch nooit van aangezien de tijdstippen bij mij niet matchen met die van hun.

Is het haalbaar / even leuk om de game 'solo' (uit) te spelen, of is co-op echt een must? Je kan ook met onbekenden online spelen neem ik aan, maar dat is niet hetzelfde vind ik..
Solo kan ook hoor, alleen in DZ gaat dat wel lastig.
Je kan je aanmelden in de spelerslijst en mensen van GoT toevoegen om mee te spelen, zijn der genoeg online dus.
En je kan indd ook gewoon matchmaking openen en met random mensen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45

ik zit net zo , ik twijfel ook om deze te halen , destiny was erg tof , maar ben altijd bang met dit soort games dat het snel saai en eentonig word .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
taker1987 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:16:
[...]

ik zit net zo , ik twijfel ook om deze te halen , destiny was erg tof , maar ben altijd bang met dit soort games dat het snel saai en eentonig word .
Welkom in de wereld van MMO :) Het is altijd herhalen herhalen herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Maarr... Hoe ga je weer terug uit je "granaat-modus"?
Laatst wou ik een granaat gooien, maar dacht ik ja laat maar zitten ik wil gewoon schieten.
Hoe switch je terug naar gunmodus? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
clockw1ze schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:21:
[...]

Laatst wou ik een granaat gooien, maar dacht ik ja laat maar zitten ik wil gewoon schieten.
Volgens mij kun je gewoon op driehoekje drukken om je wapen te selecteren

OF 2x snel drukken om je handwapen te selectere

[ Voor 6% gewijzigd door Swaxie op 09-03-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clockw1ze schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:21:
[...]

Volgens mij gebruikte ik daar O (back) voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:22:
[...]

What he said!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:22:
[...]

correct en tevens juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024

Ik ben ooit met Destiny begonnen terwijl maar 1 vriend van me het af en toe speelde. Ondertussen een enorme lijst mensen via Tweakers opgebouwd waar ik regelmatig mee samen speel en waarvan nu ook een hoop The Divison gekocht hebben. Ik raad aan om gewoon lekker via Tweakers samen te spelen, dan kom je van zelf relaxte gasten tegen d:)b

PSN: Timmehhh84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
Op dit moment draai ik de game met een R9 290, op een Asus 2560x1440 UHD monitor.
Het ziet er al top uit, en om eerlijk te zijn heb ik het ook nog niet gefinetuned.

2 vragen:

- Kan je ergens de optimale settings vinden voor je videokaart in deze game? Of kan ik er blind op vertrouwen dat hij de juiste settings automatisch pakt?

- Zou het nut hebben om de kaart te gaan upgraden, om optimaal te profiteren van mijn beeldscherm? Welke kaart zouden jullie aanraden voor deze game met mijn resolutie?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

MonkeySandwich schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Niet per se, wilde alleen maar aangeven dat er wel meer games zijn waarin de main character niks zegt.

Verder ben ik aan de hand van de "running reviews" nog niet echt overtuigd om deze game te kopen. De positieve dingen die ik dan weer lees worden weer weerlegt met een "maar dit .... maar dat..." Dus om het al een AAA game te noemen vind ik wat vroeg... terwijl de games uit 98 en 04 wel hun waarde bewezen hebben toentertijd.

Ik houd het voorlopig nog even bij het volgen van de reviews, totdat ik overga tot een eventuele aanschaf O-)

[ Voor 9% gewijzigd door ThePrutser op 09-03-2016 11:30 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Mvandenberg91 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:35:
[...]

Misschien is hij door
spoiler:
die explosie
ze stem verloren!
spoiler:
Dat vond ik echt wel zó slecht he!
Helicopter ontploft voor onze neus. Door wat? Geen idee!
Een 2e helicopter pikt ons dan maar op. Waar komt die opeens vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35

ronalddus

Buffalo77

Protax schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:24:
Op dit moment draai ik de game met een R9 290, op een Asus 2560x1440 UHD monitor.
Het ziet er al top uit, en om eerlijk te zijn heb ik het ook nog niet gefinetuned.

2 vragen:

- Kan je ergens de optimale settings vinden voor je videokaart in deze game? Of kan ik er blind op vertrouwen dat hij de juiste settings automatisch pakt?

- Zou het nut hebben om de kaart te gaan upgraden, om optimaal te profiteren van mijn beeldscherm? Welke kaart zouden jullie aanraden voor deze game met mijn resolutie?

Ik speel met dezelfde kaart en resolutie en ga binnenkort ook is kijken welke settings weinig toevoegen, maar veel van je systeem vragen

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Protax schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:24:

2 vragen:

Ik ben nooit een fan van automatische settings. Hier komt vaak een stukje 'sjoemel' aan te pas. Zo heb ik met een GTX970 - i5 4670K een automatische standaard van low/medium (first boot). Dit heb ik meteen naar high/ultra gezet met een stukje finetuning!

Als je gaat vragen naar upgrades zou ik ook altijd een budget erbij plaatsen, maakt het een stuk makkelijker om je te adviseren ;)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Ik twijfel ook nog heel erg, de beta was erg vermakelijk, maar ik ben benieuwd hoe lang hij houdbaar is. Als ik lees dat mensen al lvl 15-30 zijn, dan maak ik me een klein beetje zorgen

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
kibber schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:12:
[...]

Zo'n vermoeden heb ik ook... Ik heb jaren geleden ooit iets gekocht in de rentepuntenwinkel, ik meen iets van een dvd box ofzo en dat ging redelijk snel... Daar moet wel bij gezegd worden dat het geen recent uitgebrachte box was...

We zullen het zien! Het is in ieder geval positief dat ze niet nog orders aannemen voor de PS4 versie.
heb ze vandaag even gebeld, toch even checken of dit wel helemaal goed ging. Werd aangegeven dat mijn bestelling was aangemeld bij TNT, en dat het goed zou moeten lopen en ik binnen enkele dagen 'm zou moeten hebben. Ben benieuwd, hoop op voor het weekend! :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
skip-5 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:32:
Ik twijfel ook nog heel erg, de beta was erg vermakelijk, maar ik ben benieuwd hoe lang hij houdbaar is. Als ik lees dat mensen al lvl 15-30 zijn, dan maak ik me een klein beetje zorgen
Wat dat betreft hoef je dat niet te doen hoor, is genoeg content, ja als je puur alleen de main missions speelt nu level je best snel, maar ik heb genoeg encounters/side missions gedaan. En gewoon wat rond gelopen op zoek naar echo's en drones enzo dat je je goed kan bezig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-04 14:01
Ben op het moment level 8, heb me tot nu toe zeer vermaakt. Dacht even de Darkzone in te gaan maar had geen schijn van kans tegen die gasten daar! Vant weekend is me vriendin op vakantie dus kan ik mooi het hele weekend gamen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
ronalddus schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:31:
[...]

Ik speel met dezelfde kaart en resolutie en ga binnenkort ook is kijken welke settings weinig toevoegen, maar veel van je systeem vragen
Hoe loopt de game bij jou? Voor mijn gevoel soepel, maar denk dat er meer uit te halen valt.
Maar om nou + 600 euro uit te geven voor een 980ti is mij een beetje te gek.
Vraag me af of een dergelijke investering het waard is, qua gameplezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 15:45
Ik heb gister een uur of 8 in het spel gezeten en ik zit nu op lvl 10, de mensen die nu al richting de 30 of al 30 zijn die doen het er puur om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heren,

wie heeft er zin om vanavond een aantal missies te doen ? voeg me even toe op PSN Liqzor-

uurtje of half 8 ? ben bij de de operation base.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

je heb altijd van die no-life gasten bij, wat een vind..? vind jij dat ook? oke..
ik ben nooit verder met fallout dan lvl 15 gekomen, omdat het mn spel niet is..
andere die zweren erbij dus? moet ik dat dan ook..

trek lekker zelf je oordeel

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Daradius schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:27:
[...]

ik zal je vanavond even toevoegen op als ik thuis ben :), mijn GT op xbox is : Tjompy
Prima! Zie ik vanavond vanzelf een friend request tegemoet. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:35:
heren,

wie heeft er zin om vanavond een aantal missies te doen ? voeg me even toe op PSN Liqzor-

uurtje of half 8 ? ben bij de de operation base.
Dan zal ik ook wel online zijn. PSN:SHuijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
[quote]Protax schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:24:

2 vragen:
Kan je ergens de optimale settings vinden voor je videokaart in deze game? Of kan ik er blind op vertrouwen dat hij de juiste settings automatisch pakt?
Nee, zie YouTube performance video's
1440P + alles op max is toch minimaal een 980/980 Ti

https://www.google.nl/url...g2=4Tq4fC5QwSZ8mhvpE5OWOg

[ Voor 14% gewijzigd door Bjorn89 op 09-03-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gisteren tot lvl 5 gekomen, moet zeggen dat ik het stuk in het Stadium al vrij pittig vond.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
taker1987 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:16:
[...]

Hier een Destiny verslaafde met 1400 uur destiny ervaring, Division is een leuke afwisseling.
Je hoort veel mensen zeggen dat deze games op elkaar lijk, ja qua loot systeem wel, maar verder stopt de vergelijking.

Heb er nu een avondje inzitten, en kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan, en dat gevoel was met Destiny al een paar weekjes weg.

PC Specs

Pagina: 1 ... 47 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst