Kan de pre order gear niet ontvangen. Naar de site gegaan. Redeem code. En dan een error met verzoek om het later te proberen.
Verder top spel
Verder top spel
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Mijn ervaring is koop geen keys bij sites zo als Kinquin g2a etc onbetrouwbaar, keys worden gekocht met gestolen credit card en dan verkocht aan sites zo als Kinquin of g2a etc.Family Guy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:06:
Lekker dan. Van Kinguin een Russische key gekregen terwijl dat nergens stond.
Iemand hier ervaring mee?
Nee bij die Nederlandse winkels die er 30 euro winst op maken...Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:09:
[...]
Mijn ervaring is koop geen keys bij sites zo als Kinquin g2a etc onbetrouwbaar, keys worden gekocht met gestolen credit card en dan verkocht aan sites zo als Kinquin of g2a etc.
Steam ID = Ackerfiets
Zo'n vermoeden heb ik ook... Ik heb jaren geleden ooit iets gekocht in de rentepuntenwinkel, ik meen iets van een dvd box ofzo en dat ging redelijk snel... Daar moet wel bij gezegd worden dat het geen recent uitgebrachte box was...Unigo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:14:
[...]
Ik ook... Hoop nou wel dat ze d'r genoeg hebben en snel verzenden. heb nog geen ervaring met de rentepuntenwinkel, maar heb ergens een donker bruin vermoeden dat het dramatisch wordt...
Kun je uit jou ervaring vertellen wat de gevolgen zijn als ik dan straks wél een Engelstalige versie heb? Kan ik die dan nog wel gewoon 'unlocken' op mijn uPlay account of?Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:09:
[...]
Mijn ervaring is koop geen keys bij sites zo als Kinquin g2a etc onbetrouwbaar, keys worden gekocht met gestolen credit card en dan verkocht aan sites zo als Kinquin of g2a etc.
Steam ID = Ackerfiets
Al mijn geactiveerde rewards waren ingame niet te redemen iig.jup99 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:14:
Iedereen heeft zijn gear sets gewoon werkend in het spel ?
Ik lees er namelijk niks over, ik zie mijn Police pack echter nergens.
Bij uplay code ingevoerd, mail ontvangen met code voor invoer Xbox store. Pack is geïnstalleerd maar ik kan nergens de pack kiezen.
Ben ik dan echt de enige ? (Als dat het geval is dan doe ik echt iets fout)
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
In Uplay op PC heb ik volgende actief staan op m'n account:jup99 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:14:
Bij uplay code ingevoerd, mail ontvangen met code voor invoer Xbox store. Pack is geïnstalleerd maar ik kan nergens de pack kiezen.
[ Voor 7% gewijzigd door SVDW91 op 08-03-2016 21:46 ]
Waar kan je dat zien dan, kan het niet vinden ?!SVDW91 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:43:
[...]
In Uplay op PC heb ik volgende actief staan op m'n account:
- Hazmat Pack
- Hunter Pack
- N.Y. Firefighter Pack
- N.Y. Paramedic Pack
- N.Y. Police Pack
- WW Language Pack
Deze zijn dus via pre-order en de Agent Origins code.
En daarnet een mail ontvangen i.v.m. activatie Hazmat.
"Thank you for redeeming your code. Your Hazmat Gear Set will automatically unlock on Uplay."
Btw, heeft er nog iemand last van flickering/strobing licht effect binnen in gebouwen (zoals Base of Op.)?
Systeem: Intel core i5-2500K, 8GB RAM, AMD Radeon HD6950 2GB
Edit:
De packs nog niet gaan bekijken bij de vendor, dus ik weet niet of ze wel degelijk in mn spel beschikbaar zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door uray op 08-03-2016 22:30 ]
FIFA Benelux Administrator
Lees dit eens door: http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guideJoenino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:36:
[...]Iemand anders ook last van crappy performance? Speel op 1440p met bijna alles op zijn hoogst en dan met de PC als in me Sig met de uitzondering dat ik er een 2e GTX970 in SLI bij heb. Gewoon moeite om constant 60 FPS te halen. Zal ik dan eindelijk de 3.5 + 0.5 issue ervaren (afterburner zegt 3.8 GB per kaart in gebruik)? Heb AA iig al van x8 naar x2 gedaan hopen dat dat gaat helpen, maar dat zien we morgen wel
[ Voor 10% gewijzigd door Bendalf op 08-03-2016 22:17 ]
Klinkt meer als server connectie probleem of lag dan een bug.MyUtd4Life schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:13:
Zojuist een heerlijke bug ervaren:
Kon in een missie geen loot en ammo oppakken en na iedereen gekilled te hebben werd de missie ook niet als compleet genoteerd. Die mag dus opnieuw...
Zit je misschien in een partychat?Misiek schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:20:
Mensen, een vraagje: ik speel op PS4. Ik heb een headset met mic. Echter heb ik proberen te chatten met andere spelers. Echter heb ik niet het idee dat het werkt. Ik heb andere spelers ook nog niet gehoord. Volgens mij zou er iets van 'proximity chat' in moeten zitten. Kan iemand mij uitleggen hoe de chat werkt?
[ Voor 19% gewijzigd door Jackal131 op 08-03-2016 22:35 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat kan natuurlijk ook. Daar had ik, maar vooral m'n maat, nog af en toe last van.morm schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:34:
[...]
Klinkt meer als server connectie probleem of lag dan een bug.
FIFA Benelux Administrator
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
reward claim vendor in main base of operations.jup99 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:14:
Alleen met fast travelDonstil schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:25:
Zit er nou helemaal geen Pauze in de game?
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Hele mooie link, maar te veel info voor een leek.. Ik heb een i5 6600k met 970 gtx..Bendalf schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:15:
[...]
Lees dit eens door: http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guide
Wil je alles op zijn hoogst in 1440p dan heb je minstens 980Ti in SLI nodig.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik speel met alles op high, sliders op 80% en AA. heb i5 4690k, gtx 970 en speel gemiddeld 60 fps soms in drukkere gebieden 50 maar het is goed speelbaarNickrsd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:09:
[...]
Hele mooie link, maar te veel info voor een leek.. Ik heb een i5 6600k met 970 gtx..
Wat is dat de beste preset? Of custom instelling?? Zodat ik de best gfx heb met aangenaam fps..?
Verwijderd
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je krijgt 3 soorten dingen, voor wapens/kleding/attachments. Bij je main base staat een crafting vendor. Kan je gear maken met die dingen.Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:37:
Wat doet het ontmantelen van gear nou eigenlijk?
Ik krijg er wel textiel voor maar wat moet ik daar verder mee?
Je kan er nieuwe gear van maken. Geldt overigens ook voor wapensDonstil schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:37:
Wat doet het ontmantelen van gear nou eigenlijk?
Ik krijg er wel textiel voor maar wat moet ik daar verder mee?
[ Voor 17% gewijzigd door Vuvuzela op 08-03-2016 23:41 ]
I served in a company of heroes.
GT: The Bozzz88
Issue heeft zichzelf opgelost na paar x rebootBozznl schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:45:
Vraagje ik kom met mijn cursor helemaal niet aan de linker kant van de base of operation als ik in de map zit (X1) alsof ik tegen een onzichtbare grens word tegengehouden. Hierdoor kan ik ook net niet fast travelen naar de boo bijv of way point aan de West kant plaatsen. Iemand enig idee ?
GT: The Bozzz88
Verwijderd
Kan volgens mij direct vanuit je inventory, er staat een knop gemapt onder in je schermdestroye schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:54:
Een hele stomme vraag misschien, maar waar kan je je gear ontmantelen? Heb veel gear in mijn rugzak.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 00:02 ]
rolandos582 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:39:
[...]
Je krijgt 3 soorten dingen, voor wapens/kleding/attachments. Bij je main base staat een crafting vendor. Kan je gear maken met die dingen.
En als je een blueprint oid krijgt, dan kan je die daar ook maken.
Ooh duidelijk. Dat zijn die BluePrints die niet in de beta zaten zeker?Tweakwondo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:39:
[...]
Je kan er nieuwe gear van maken. Geldt overigens ook voor wapens
I served in a company of heroes.
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 09-03-2016 00:43 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 09-03-2016 01:02 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Dacht dat het al aan mijn pc lag blijkbaar dus niet heb afentoe ook last van die zwarte schermen tussen doorRicardoC schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:44:
[...]
Hier ook regelmatig een zwart scherm als ik het spel op start, krijg het dus niet altijd. Als ik het spel sluit en opnieuw aanzet werkt het ook gewoon. Mochten anderen hier ook nog last van krijgen.
Alt+Enter drukken dan. Ik had het ook gisteren.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:18:
[...]
Dacht dat het al aan mijn pc lag blijkbaar dus niet heb afentoe ook last van die zwarte schermen tussen door
sorted.bits schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:23:
Gisteren gespeeld tot ik ongeveer level 12 was. Het viel me dus niet echt op dat ik 'sterker' was dan bijvoorbeeld op level 4. Het downen van bepaalde vijanden etc duurde soms nog erg lang.
Tot op een gegeven moment mijn broer online kwam en ik hem kon joinen zodra hij level 4 was. Ok, headshot frenzy!
[ Voor 14% gewijzigd door Dopiej op 09-03-2016 07:39 ]
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Code voor de Game, of ?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:47:
Hmmmm mailtje van ubisoft gekregen met code maar is al in gebruik volgens playstation store.
Had game pre ordered digitaal via psn store.
Verwijderd
Dacht ik ook heb hazmat dlc maar als activate zie ik dat om chemist pack gaat ofzo en die heb ik niet in lijst staan.uray schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:49:
[...]
Code voor de Game, of ?
Neem anders aan dat die automatisch geactiveerd is...
Is dat niet gewoon die Hazmat set, er is verder geen Chemist Pack.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:53:
[...]
Dacht ik ook heb hazmat dlc maar als activate zie ik dat om chemist pack gaat ofzo en die heb ik niet in lijst staan.
[ Voor 24% gewijzigd door uray op 09-03-2016 08:01 ]
Hazmat == chemist pack.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:53:
[...]
Dacht ik ook heb hazmat dlc maar als activate zie ik dat om chemist pack gaat ofzo en die heb ik niet in lijst staan.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Die is inderdaad ruk. Ik heb de Wireless Headset ook, bevalt me uitstekend.RoeKoe schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:12:
Net ff de Sony Gold Wireless Headset besteld, dat kleine oordopje wat je bij je PS4 krijgt is echt waardeloos
[ Voor 26% gewijzigd door Ktenolix op 09-03-2016 08:21 ]
Ja, die is Chill, gebruik hem ook voor m'n PC als ik de PS4 niet gebruik...RoeKoe schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:12:
Net ff de Sony Gold Wireless Headset besteld, dat kleine oordopje wat je bij je PS4 krijgt is echt waardeloos
Hazmat krijg je door te preorderen. Daarbij maakt het niet uit welk type.Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:31:
Hmm je kreeg toch je Hazmat als je gold edition pre-order deed?
Want heb die SWAT enzo wel gehad maar Hazmat nog niet..
dan ben ik denk ik genaaid want heb niks gehad..Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:33:
[...]
Hazmat krijg je door te preorderen. Daarbij maakt het niet uit welk type.Als het goed is krijg je van Ubisoft een mail met een code voor de Hazmat set.
Waar heb je hem gekocht ? Want volgens mij krijg je de Mail van de Winkel waar je hem hebt aangeschaft...Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:33:
[...]
dan ben ik denk ik genaaid want heb niks gehad..
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Daar kwam ik dus ook net achter bij wehkamp. Die gaan de codes dus vandaag pas opsturen via mail... Hoop dat ik er dan nog wat aan heb! Aangezien de gear vast niet voor al te hoge levels is.uray schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:34:
[...]
Waar heb je hem gekocht ? Want volgens mij krijg je de Mail van de Winkel waar je hem hebt aangeschaft...
Ik wel althans...
Rot zoeken naar missie punten of wat bedoel je? Aangezien standaard er een oranje GPS lijn door je scherm loopt met waar je heen moet. Maar een tutorial was voor niet ex beta spelers zeker een handig iets geweest.Griffx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:44:
Ervaring na een avondje spelen.
Erg leuk spel, wel wat vreemde bugs tegen gekomen.
Niet kunnen activeren van mijn account, wel 7x! uit de server moeten uitloggen en weer inloggen.
Een missie maar half kunnen doen omdat de mechanics niet werkten..
Destiny heeft een slechte tutorial, maar deze game heeft gewoon helemaal geen tutorial, het is dat een clan member erbij was die de Beta heeft gedaan, anders zou ik me nu nog de klere zoeken naar alles.
NPC's zijn een stuk sterker dan in de Beta!Jackal131 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:43:
Zijn er al mensen in de DZ geweest? Zo ja, hoe hebben jullie dat ervaren (mbt de NPCs)?
Gear niet, is allemaal LVL4...Joenino schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:44:
[...]
Daar kwam ik dus ook net achter bij wehkamp. Die gaan de codes dus vandaag pas opsturen via mail... Hoop dat ik er dan nog wat aan heb! Aangezien de gear vast niet voor al te hoge levels is.
Daar was ik dus al bang voor maarja ben pas level 5 misschien zijn het dan toch nog upgrades:Puray schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:46:
[...]
Gear niet, is allemaal LVL4...
Cosmetics zijn natuurlijk wel enigszins bruikbaar, ok, je moet het wat vinden natuurlijk.
Bij g2play.neturay schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:34:
[...]
Waar heb je hem gekocht ? Want volgens mij krijg je de Mail van de Winkel waar je hem hebt aangeschaft...
Ik wel althans...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Volgens mij is de gear die je krijgt alleen cosmetic, dus er zitten geen stats op. Je kunt je gear aanpassen via de appearance tab in het character menu.Joenino schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:44:
[...]
Daar kwam ik dus ook net achter bij wehkamp. Die gaan de codes dus vandaag pas opsturen via mail... Hoop dat ik er dan nog wat aan heb! Aangezien de gear vast niet voor al te hoge levels is.
I'm an Ironman!
Dan nog wel, ik ben LVL6 en loop nog steeds rond met m'n LVL4 Wapen...Joenino schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:47:
[...]
Daar was ik dus al bang voor maarja ben pas level 5 misschien zijn het dan toch nog upgrades:P
[ Voor 23% gewijzigd door uray op 09-03-2016 08:51 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
nee die missie punten vinden lukt wel, maar bij de missieJoenino schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:45:
[...]
Rot zoeken naar missie punten of wat bedoel je? Aangezien standaard er een oranje GPS lijn door je scherm loopt met waar je heen moet. Maar een tutorial was voor niet ex beta spelers zeker een handig iets geweest.
Die beta rewards dien je eerst via uplay te unlocken. Vervolgens kun je naar de Rewards Claim Vendor in je Base of Operations.enira schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:48:
Als je de closed/open beta gespeeld hebt kreeg je toch ook een soort van outfit welke je vervolgens kan ophale in je "base camp"? Had er toen een filmpje van gezien dat je naar een bepaald persoon toe moest lopen, maar die geeft me niets of kan ik niets selecteren.
Ja maar duurde bij mij ook tot gisteren avond 10u ofzo eer ik de messages kreeg dat ik m'n rewards op kon halen bij die vendor..Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:52:
[...]
Die beta rewards dien je eerst via uplay te unlocken. Vervolgens kun je naar de Rewards Claim Vendor in je Base of Operations.
Same here...Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:53:
[...]
Ja maar duurde bij mij ook tot gisteren avond 10u ofzo eer ik de messages kreeg dat ik m'n rewards op kon halen bij die vendor..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Inderdaad, het bevreemde me dat niemand dat hier genoemd had.RoeKoe schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:46:
[...]
NPC's zijn een stuk sterker dan in de Beta!
Heb er even een half uurtje in rond kunnen lopen en wat rogue agents mogen afmaken.. Tijdens de extraction komen er veel meer npc's op je af, en ze zijn dus een stuk sterker.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Dichterbij gaan zittenGriffx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:00:
Is er een mogelijkheid om je radar groter te zetten![]()
Ik zit op best een afstandje te gamen en zie daardoor best vaak de loot locaties niet
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Naar gezocht, maar niet gevonden in de settings.
latere missies op normal zijn pittig genoeg kan ik je vertellenScrisissszzz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:54:
Gisteren met 2 vrienden begonnen aan The Division. Had de closed beta ook gespeeld.
We deden als test de missie voor de medical wing op hard. Maar wat een verschil met normal zeg niet normaal. Het verschil daartussen is imo echt veel te groot!
Normal is te makkelijk en hard is wel heel hard...
Battle.net :: FazerFreak#2695
Verwijderd
Ok mooi..fazerfreak schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:09:
[...]
latere missies op normal zijn pittig genoeg kan ik je vertellen
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
UHD TV maakt niet uit als je op console speelt, of heb je je tv aangesloten op een beest van een gaming PC?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:09:
Het speelt absoluut heerlijk weg en ik wenste eigenlijk al ergens in de eerste paar minuten dat ik een UHD tv zou hebben die wat groter was, omdat het er zo tof uit ziet allemaal
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
er is wel een tutorial, maar niet op de normale manier. Je krijgt elke keer wanneer je voor het eerst een mechanic tegen komt (bijv je opent voor het eerst het menu van de crafting dude) een popup waar het in wordt uitgelegd. Maar ja tegelijkertijd is dit spel zo diep en complex dat het ook niet echt te doen is om alles in een tutorial te zetten. Voor de mensen die alles heben gevolgd sinds 2013 (zoals ik) is het nog steeds flink uitzoeken. Is naar mijn idee ook gewoon deel van de funGriffx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:44:
Ervaring na een avondje spelen.
Erg leuk spel, wel wat vreemde bugs tegen gekomen.
Niet kunnen activeren van mijn account, wel 7x! uit de server moeten uitloggen en weer inloggen.
Een missie maar half kunnen doen omdat de mechanics niet werkten..
Destiny heeft een slechte tutorial, maar deze game heeft gewoon helemaal geen tutorial, het is dat een clan member erbij was die de Beta heeft gedaan, anders zou ik me nu nog de klere zoeken naar alles.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Steam ID = Ackerfiets
Verwijderd
ik vanmorgen heel vroeg even 2 uurtjes voor het werk aan.Jackal131 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:43:
Zijn er al mensen in de DZ geweest? Zo ja, hoe hebben jullie dat ervaren (mbt de NPCs)?
Heilige poep, dat gaat hard. Is de lol er zo niet snel van af? Ik doe alles juist lekker op m'n gemak.rolandos582 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:21:
Vandaag ff level 30 worden, en dan level 30 darkzone behalen. En dan grinden voor max gear.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq