Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:27:
Zolang je die outfits vrij kan spelen is het geen probleem, maar als het enkel met aparte dlc te verkrijgen is die niet in de season pass zit dan is het weer een suffe move. Het hele idee achter een season pass is dat je vooruit voor de dlc van het eerste "seizoen" betaald. Maar nu Ubisoft geld nodig heeft om zijn aandelen te behouden zal het wel apart betalen zijn

Jongens stop alsjeblieft, wees even bewust van het verschil hier. Hier was ik dus al bang voor toen ze zeiden dat er geen microtransacties zouden zijn in-game... Ze gaven daarmee het signaal af dat alles wat hierna uitkomt via de ubi store een DLC is en dat is het niet
Let op ik zal het even uitleggen.
In de season pass zitten alle DLC (die zijn benoemdn in de Year 1 plan filmpje. Het zijn er 3 en komen uit in April, Mei en zomer 2016). Daarnaast krijg je daily en weekly challenges. etc.
Waar jullie het over hebben zijn
outfitpack en =/=
is niet een dlc. zie hier
Ubi store
Je krijgt dus alle dlc en meer gratis. outfitpacks daarintegen
niet
De AgentOrigins is puur een bonus waarschijnlijk vanwege de haat over dat het US only was oid. Vaak worden deze dingen juist n een seasonpass gestopt omdat het in andere landen een pre-order bonus is. zo kan je er voro zorgen dat seasonpass owners toch alle pre-order bonussen krijgen. Maar alles wat daarna uit komt maakt
geen uit van de seasonpass puur omdat het geen dlc is.
Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:27:
Zolang je die outfits vrij kan spelen is het geen probleem, maar als het enkel met aparte dlc te verkrijgen is die niet in de season pass zit dan is het weer een suffe move. Het hele idee achter een season pass is dat je vooruit voor de dlc van het eerste "seizoen" betaald. Maar nu Ubisoft geld nodig heeft om zijn aandelen te behouden zal het wel apart betalen zijn
@ reacties hier boven : Ja hoor we geven het een ander naampje en het is weer goed. Volgende keer krijg je bonus huizen waar je in kan of bonus eindbazen. Ik snap heel goed hoe het in elkaar zit, maar dat maakt het voor mij niet minder bull...Het is gewoon content die je download = dlc.
Je hoort mij niet zeggen dat ik het ook niet balen vindt dat het neit in de seasonpass zit, maar ze hebben ook nooit gezegd dat dat wel zo is. Daarnaast vind ik dit geen dlc. Dit is juist een typisch voorbeeld van microtransacties en dat zit ook nooit in seasonpasses bij andere games. DLC is in mijn ogen veel groter. Het had gewoon veel beter geweest als Ubisoft dit microtransacties had genoemd en niet in het lijstje van te kopen producten in de store had gezet.
Maar voor de duidelijkheid, nee je had er geen recht op. Ze hebben nooit gezegd dat outfitpacks in seasonpass zou zitten en ze hebben met het year 1 content filmpje duidelijk gecommuniceerd wat dlc is en wat je wél krijgt in je seasonpass..
https://twitter.com/UbisoftClub/status/707230071665381376
gratis 50 extra uplay points als je The division in de eerste week hebt gespeeld!
[
Voor 35% gewijzigd door
Melantrix op 08-03-2016 16:48
]