Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:54
My bad :x
opperdoes schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:53:
vanaf reddit:

spoiler:
Stuck on Brooklyn
Continue to the northwest corner of the map and keep trying doors along the fence line until it repeats the cutscene, same thing happened to me.
Juist thanks!!!

spoiler:
game is nog wel wat buggy. Denk dat mn cutscene niet ging lopen, omdat ik met een Amerikaan in party zat die nog niet die area in mocht, ivm release tijd oid

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien ik wederom door een fuck-up mijn pakketje pas morgen krijg (ipv vandaag), dank ik iedereen die de spoiler-tags goed weet te gebruiken.

_/-\o_

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ktenolix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:59:
Aangezien ik wederom door een fuck-up mijn pakketje pas morgen krijg (ipv vandaag), dank ik iedereen die de spoiler-tags goed weet te gebruiken.

_/-\o_
Heb je de sleeper edition ? de normale is toch brievenbus post. Bij mij ligt die in de bus op moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:32

Roshnak

PSN: Roshgill

Even snel een vraagje, ik heb de beta nog op de PS4 staan, moet deze eraf voordat ik de gehele game installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:02:
Even snel een vraagje, ik heb de beta nog op de PS4 staan, moet deze eraf voordat ik de gehele game installeer?
Dat hoeft niet, het zijn aparte installaties. Je kunt het sowieso verwijderen.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
Het is eigenlijk niet goed voor mij om al deze reacties te lezen. Het gaat te erg kriebelen, daarom al 5 keer in de rentepuntenwinkel van ING gekeken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Krijg opeens 4 codes van BOL in mijn mail, terwijl ik het spel terug ga sturen. ik neem aan dat ze het spel gewoon moeten terugnemen zolang ik de sealing niet verwijder? Aangezien ze wel codes per mail hebben gestuurd die ik kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:07:
Krijg opeens 4 codes van BOL in mijn mail, terwijl ik het spel terug ga sturen. ik neem aan dat ze het spel gewoon moeten terugnemen zolang ik de sealing niet verwijder? Aangezien ze wel codes per mail hebben gestuurd die ik kan gebruiken.
Gisteren bij Bol besteld en heb inderdaad zojuist een zelfde mail ontvangen.

Edit: zou zeggen dat ze die game inderdaad terug moeten nemen. En wat betreft de codes. gewoon gebruiken joh haha

[ Voor 11% gewijzigd door Swaxie op 08-03-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:30
Toch nog wel een paar vervelende bugs tegengekomen.

Ik zit heel vaak onder de map waardoor ik dus niet kan bewegen. De game laad vervolgens uit zichzelf opnieuw en weer zit ik onderdaan in de map, een soort van infinite loop.

Na de missie in het metromortarium ging de lift niet meer open waardoor we moesten leaven en de missie niet meer als voltooid werd gezien.

Maar dat hoort nu eenmaal bij een release en het zal in de nabije toekomst wel gepatched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:32:
[...]

En daarom neem ik reviews de komende dagen nog niet serieus.
Je kan het nu nog niet helemaal goed doorhebben het spel.
Nee het helpt ook dat Ubisoft geen review versies heeft verstuurd naar de pers. Dat het spel goed speelt is wel duidelijk en wat het is ook, maar ik ben "bang" dat we heel snel mensen gaan horen die door alle content heen zijn dan wel dat het meer van hetzelfde is. Ik hoop het natuurlijk niet, want de setting spreekt me meer aan dan bv. Destiny.

Hopelijk is de reden dat zonder volle servers de ervaring niet hetzelfde is en de pers om die reden het spel niet eerder heeft gekregen. Zelf wacht ik het wel even rustig af, want ik wil toch nog ff wat andere games afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Smeldor schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:12:
Toch nog wel een paar vervelende bugs tegengekomen.

Ik zit heel vaak onder de map waardoor ik dus niet kan bewegen. De game laad vervolgens uit zichzelf opnieuw en weer zit ik onderdaan in de map, een soort van infinite loop.

Na de missie in het metromortarium ging de lift niet meer open waardoor we moesten leaven en de missie niet meer als voltooid werd gezien.

Maar dat hoort nu eenmaal bij een release en het zal in de nabije toekomst wel gepatched worden.
Platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 09:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:45:
[...]

Waar ik benieuwd naar ben is of dit op een bepaald platform speelt of op alle platformen?
Playstation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024
ormagon schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:58:
Leuk artikel/interview op The Verge over de 320 graffiti pieces en 230 reclame-uitingen in het spel die veel bijdragen aan het authentieke gevoel en oriëntatie binnen de game: http://www.theverge.com/2...er-interview-nyc-graffiti

Het gevoel voor detail in combinatie met action RPG maakt het een ideale game voor mij. De setting is ijzersterk gedaan en vervolgens oneindig pielen met gear en skills. Het voelt een beetje als een mix tussen Diablo, Elders Scrolls en Gears of War. Drie van mijn favoriete series.
Inderdaad, je krijgt een soort MMO shooter. Geniaal!

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Wat vinden jullie nu van de game tot nu toe? Is het subliem? Gewoon leuk.. Een must have? Ik heb een half uurtje meegeken met Matimio op zijn live stream en het zag er leuk uit. Ik weet alleen niet of ik daar nu hele avonden mee kan vullen voor maanden, wat ik wil al jaren met Bf3 en Bf4 heb kunnen doen. Ik ben benieuwd naar jullie reactie! Want mijn vinger zweeft boven de bestel knop! :D

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

RoyK schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:17:
Wat vinden jullie nu van de game tot nu toe? Is het subliem? Gewoon leuk.. Een must have? Ik heb een half uurtje meegeken met Matimio op zijn live stream en het zag er leuk uit. Ik weet alleen niet of ik daar nu hele avonden mee kan vullen voor maanden, wat ik wil al jaren met Bf3 en Bf4 heb kunnen doen. Ik ben benieuwd naar jullie reactie! Want mijn vinger zweeft boven de bestel knop! :D
Just push the button man! :+

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

haha, ja ik heb iets teveel games gekocht de laatste tijd waar ik na een week niet meer mee bezig was dus ik ben een beetje voorzichtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nogmaals, dit kan je nog niet zeggen. Wil je hier echt antwoord op hebben zal je echt moeten wachten tot aankomend weekend ongeveer. Pas dan heb je een indicatie hoe verslavend het is voor mensen. Sterker nog, wil je dit echt weten dan moet je wachten tot er maanden voorbij zijn zodat je weet of mensen die voor een maand of langer willen en kunnen spelen..

That being said, ik heb een uur gespeeld en ik heb genoten. Is dat een indicatie voor jou? nee, want ik ben jou niet and vice versa. Als je de stream ziet en het lijkt je leuk kan je het of proberen, of langer streams kijken en de reviews van aankomende weekend afwachten..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
egbert-jan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:05:
Het is eigenlijk niet goed voor mij om al deze reacties te lezen. Het gaat te erg kriebelen, daarom al 5 keer in de rentepuntenwinkel van ING gekeken. 8)7
Hij zal er wel snel uit zijn.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Ik had het zelfde, ik heb na 4 uur mee lezen en streams kijken de game al klaar liggen :D
Alleen zal dit niet me main game zijn, maar zo te zien ga ik me er best mee vermaken, scheelt ook wel dat de rest van onze clan hem ook (heeft) besteld.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
. Ik weet alleen niet of ik daar nu hele avonden mee kan vullen voor maanden, wat ik wil al jaren met Bf3 en Bf4 heb kunnen doen.
Dus je aankoop is afhankelijk van welke "wildvreemde"mensen in dit topic je het spel af of aan gaan raden? Helemaal niemand hier weet of dit spel na zelfs maar een week volop spelen nog wel leuk is dan wel genoeg content heeft dus ik zou persoonlijk gewoon een waarzegster benaderen voor dit probleem ;)

Dus of nu gokken of rustig afwachten en bij twijfel zeg ik nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:25:
[...]

Dus je aankoop is afhankelijk van welke "wildvreemde"mensen in dit topic je het spel af of aan gaan raden? Helemaal niemand hier weet of dit spel na een week volop spelen nog wel leuk is dan wel genoeg content heeft dus ik zou persoonlijk gewoon een waarzegster benaderen voor dit probleem ;)

Dus of nu gokken of rustig afwachten en bij twijfel zeg ik nee ;:+
Inderdaad, en wij kunnen het spel bijvoorbeeld wel aanraden en geweldig vinden.. maar wie weet koop je het en vind je het toch niks en zeg je tegen ons van ja jullie zeiden dat het geweldig is..

Gewoon wachten en content bekijken ;) dan kom je er vanzelf achter wat je leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
egbert-jan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:05:
Wat is dat met die rentepuntenwinkel? Heb daar nog nooit van gehoord, kan je het spel dan goedkoper halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Wat vinden jullie nu van de game tot nu toe? Is het subliem? Gewoon leuk.. Een must have?
Dat bepaal jij en niemand anders.

Ik ben ervan uitgegaan dat ik dit een maandje speel (Dark Souls 3 volgende maand)
In dat maandje speel ik 2 a 3 avonden , 2 a 3 uur is dus 8 tot 12 keer en 16 tot 36 uur totaal
Aanschaf was € 53.

Plezier per uur in een maand spelen maximaal kost me € 3,31 tot € 1,48 per uur.
Lijkt me duidelijk :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 15-09 18:59
Iusedto schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:32:
[...]

Dat bepaal jij en niemand anders.

Ik ben ervan uitgegaan dat ik dit een maandje speel (Dark Souls 3 volgende maand)
In dat maandje speel ik 2 a 3 avonden , 2 a 3 uur is dus 8 tot 12 keer en 16 tot 36 uur totaal
Aanschaf was € 53.

Plezier per uur in een maand spelen maximaal kost me € 3,31 tot € 1,48 per uur.
Lijkt me duidelijk :P
Heb deze rekenmethode nooit begrepen :P weet je wat je kan verdienen in die tijd :P Kan je het spel wel goedkoper maken, je maakt hem juist duurder :D

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
looyenss schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:33:
[...]

Heb deze rekenmethode nooit begrepen :P weet je wat je kan verdienen in die tijd :P Kan je het spel wel goedkoper maken, je maakt hem juist duurder :D
Ik verdien niets in mijn avonden, dat doe ik meer dan genoeg overdag.
En hobbies mogen geld kosten lol

PS, mijn eerste post was licht sarcastisch bedoeld hoor ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
looyenss schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:33:
[...]

Je moet het anders zien. Het is niet wat je verdient het is wat je het waard vind. Als jij naar de bios gaat betaal je grofweg 10 euro voor een film van 2 uur. 5 euro per uur dus. Voor een game is het in bovenstaande rekening dus goedkoper. Het is simpel een manier om te bereken of je het wel het geld waard vindt.

Stel je bent van plan een game voor 300 uur te spelen (of je hebt er al 300 uur in zitten) dan kan je met deze berekening kijken of je het waard vindt om bijv een season pass te kopen. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
DaanDH schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:31:
[...]

Wat is dat met die rentepuntenwinkel? Heb daar nog nooit van gehoord, kan je het spel dan goedkoper halen?
bij de ing krijg je van elke euro die je spaart 100 punten ofzo, heb zelf iets van 48000 punten. kans zit er dik in dat iedereen hier gewoon genoeg punten heeft om the division voor 38 euro te kopen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 18:21
Ik heb het spel nu al een aantal uren gespeeld.
Is echt fantastisch, in het begin zijn de missions best makkelijk. Zeker diegene die we ook in de beta hebben gezien.
Deze worden steeds moeilijker en leuker om te doen.
Ben wel achter een paar dingen gekomen:
  • Koop nooit, maar dan ook echt nooit wapens
  • Verkoop nooit gear, altijd deconstructen
  • Side-missions zijn na level 10 een must om te levellen, tenzij je missions eindeloos wilt herhalen
  • Side-missions gaan 10x zo snel als normale missions
  • Alle side-missions in een gebied completen geeft een item om te craften (epic is het enige wat ik tot nu toe gekregen heb)
  • Alle wings zijn &*()& behalve medical
Echt enorm naar m'n zin tot nu toe.
Kan niet wachten tot end-game _/-\o_

PS: Ben level 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Nieuwevolger schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:36:
[...]

bij de ing krijg je van elke euro die je spaart 100 punten ofzo, heb zelf iets van 48000 punten. kans zit er dik in dat iedereen hier gewoon genoeg punten heeft om the division voor 38 euro te kopen daar.
Haha dat klinkt goed, ga ik meteen even nakijken! Thanks voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
Nieuwevolger schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:36:
[...]

Het maakt de drempel om het spel aan te schaffen wat lager. Ik heb me best met destiny vermaakt en voor 38 euro ga ik het zeker wel proberen.

Ik hoop alleen dat ik er tijd voor vrij kan maken werk nieuw huis etc. Is het een spel wat je ook gewoon voor een uurtje kan oppakken om vooruitgang te boeken of word het in de toekomst lang raiden met grotere groepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Acroynum schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:39:
Is echt fantastisch, in het begin zijn de missions best makkelijk. Zeker diegene die we ook in de beta hebben gezien.
  • Side-missions zijn na level 10 een must om te levellen, tenzij je missions eindeloos wilt herhalen
  • Alle side-missions in een gebied completen geeft een item om te craften (epic is het enige wat ik tot nu toe gekregen heb)

Waarom nooit kopen en verkopen? Benw el benieuwd wat je redenatie daarvoor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Acroynum schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:39:

Nice nice, kan ook niet wachten.
Level 15, maar wat is het max level ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:42:
[...]

Waarom nooit kopen en verkopen? Benw el benieuwd wat je redenatie daarvoor is?
Wapens worden veeeeeeeeeeeeeeeels te duur.
Beter om ze te craften, uit elk geweer haal je bijvoorbeeld 1 crafting item van even hoge kwaliteit.
2 blauwe gun-crafting sjizzle = 1 nieuwe gun (level 14).

Om ditzelfde wapen te kopen heb je ongeveer 8K currency nodig.
Mars18 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:42:
[...]

Nice nice, kan ook niet wachten.
Level 15, maar wat is het max level ?
Max level is 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Acroynum schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:45:
[...]

Wapens worden veeeeeeeeeeeeeeeels te duur.
Beter om ze te craften, uit elk geweer haal je bijvoorbeeld 1 crafting item van even hoge kwaliteit.
2 blauwe gun-crafting sjizzle = 1 nieuwe gun (level 14).

Om ditzelfde wapen te kopen heb je ongeveer 8K currency nodig.

[...]

Max level is 30
Maar als je een high level wapen verkoopt krijg je dan ook niet meer geld terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acroynum
melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:46:
[...]

Maar als je een high level wapen verkoopt krijg je dan ook niet meer geld terug?
Ja maar weegt niet tegen elkaar op.
Je kan bijvoorbeeld level 2 rare guns deconstructen en dan een level 15 wapon maken. EDIT*
Dit kost je ongeveer 900 currency.

Terwijl ik ( kijk nu even bij de vendor ) tussen de 600 - 800 currency krijg per wapen als ik deze verkoop.
Dus in totaal zou ik nu door level 14 wapens te deconstructen ongeveer 1500 betalen voor een nieuw wapen als ik deze zelf maak tegen de 8K-9K als ik er 1 koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesulac
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
RoyK schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:20:
[...]

haha, ja ik heb iets teveel games gekocht de laatste tijd waar ik na een week niet meer mee bezig was dus ik ben een beetje voorzichtig.
Had jij niet zo'n plaat gemaakt voor The Division met Amsterdam?
Dat zou het wel rechtvaardigen om the kijken of de sfeer die jij met je plaat hebt neergezet, ook behaald kan worden in de game.

Noem het research ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb een afspraak gemaakt met een waarzegster. Ik mag zo langs komen. Ik moest drie kiezelstenen, een kippenei en een oude schoenveter meenemen. Ze zal mn toekomst bepalen of ik de game aanschaf straks of niet. Fingers crossed. Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht de grotere reviews even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Thesulac schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Had jij niet zo'n plaat gemaakt voor The Division met Amsterdam?
Dat zou het wel rechtvaardigen om the kijken of de sfeer die jij met je plaat hebt neergezet, ook behaald kan worden in de game.

Noem het research ;)
haha, ja klopt. Rotterdam en Amsterdam. Best gek dat ik de game eingelijk nog niet besteld heb heh.. O-) Zo loopt het soms.. teveel op mn to-do lijstje met te weinig tijd. Daarom moet ik mn game tijd nuttig besteden. :+ Nu moet ik weer verder aan mn werk... bofkonten die nu al aan het gamen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RoyK schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:58:
Ik heb een afspraak gemaakt met een waarzegster. Ik mag zo langs komen. Ik moest drie kiezelstenen, een kippenei en een oude schoenveter meenemen. Ze zal mn toekomst bepalen of ik de game aanschaf straks of niet. Fingers crossed. Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht de grotere reviews even af.
Zo dan heb je nog geluk, want met de release van Fallout 4 zat er een wachttijd van 3 weken op de gemiddelde waarzegger :+

Succes met verder twijfelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:04
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:38:
[...]

Eerst maar eens kijken of ik het wat vind, dan kan ik die content later ook nog kopen!
Is mij voor een spel waarvan ik geen idee heb of ik het wat vind teveel.

Maar goed om te zien dat jij ook speelt vriend, wel weer tijd voor een paar potjes, long time ago!
Zeker man! We hebben 'm allemaal nu van ons groepje, waren redelijk stoked na de beta(s). Dus je kan ons wel weer online verwachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Toevallig een dag vrij vandaag, niet eens bedoelt maar wel zeer welkom :*) .
Merk nu wel dat de darkzone een stuk lastiger is dan in de beta. Word echt helemaal kapot geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 03:47
Heb een vraagjes en misschien heeft iemand daar antwoord op; als ik speel zie ik eigenlijk nooit spelers? Is dit geen MMO? Is de map alles wat we nu zien of krijg je nog andere delen erbij? het voelt namelijk allemaal niet heel groot aan en beperkt tot online, behalve dat je matchmaking kan maken tot 4 personen, had graag een dynamische wereld willen zien waar je random mensen door de stad zou zien lopen behalve bij missies oid.. voelt leeg aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Military Forces DLC PACK | Cosmetics Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:34:

[video]
Kan die dingen niet kopen voor de PC, in de store :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een kortingscode voor Kinguin? Ik heb code MARCH5 gevonden voor nog extra 5% korting - ze hebben al zowat de laagste prijs van nl maar er mag nog wel wat vanaf van mij ..
anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 15-09 13:47
Tweakwondo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:33:
Heb een vraagjes en misschien heeft iemand daar antwoord op; als ik speel zie ik eigenlijk nooit spelers? Is dit geen MMO? Is de map alles wat we nu zien of krijg je nog andere delen erbij? het voelt namelijk allemaal niet heel groot aan en beperkt tot online, behalve dat je matchmaking kan maken tot 4 personen, had graag een dynamische wereld willen zien waar je random mensen door de stad zou zien lopen behalve bij missies oid.. voelt leeg aan :/
De PvE voor missies is een wereld voor jou en je crew. Darkzone is wel wat je bedoeld en zie je random mensen rennen. Is ook logisch anders sta je 30min per quests te wachten tot je eindelijk mag knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:39:
Iemand nog een kortingscode voor Kinguin? Ik heb code MARCH5 gevonden voor nog extra 5% korting - ze hebben al zowat de laagste prijs van nl maar er mag nog wel wat vanaf van mij ..
anyone?
KINGUINCRAZY7 da's dus 7% korting

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik zit te twijfelen of ik zo langs de MM ga om hem te halen, ben eigenlijk nog bezig met primal. redelijk ver al... 2 games tegelijk werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakwondo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:33:
nope; get is een TPSORPG geen Massiv Multiplayer. denk dat vele daarop zitten te wachten, een 'world of warcraft' shooter done right

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:34:

[video]
snap niet dat geen part is van season pass......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:18:
[...]

Dat zijn nou microtransacties;) Werkt hetzelfde als bij Siege. Je krijgt alle content wel als in DLC, maar je hebt mini 'dlc' lees ingame cosmetic content dat je kan kopen voor een klein bedrag. Dat valt dus niet binnen je season pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Wat snap je daar niet aan? Wat je voor de Season Pass krijgt is bekend, dit is gewoon een manier om extra inkomsten te genereren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Dat zijn nou microtransacties;) Werkt hetzelfde als bij Siege. Je krijgt alle content wel als in DLC, maar je hebt mini 'dlc' lees ingame cosmetic content dat je kan kopen voor een klein bedrag. Dat valt dus niet binnen je season pass.
Sorry hoor dat niet snap maar er zijn al outfits part van season pass, dat dit niet part is van season pass is alleen maar gierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Dat vroeg ik me ook af toen ik zag dat er voor deze outfits betaald moest worden.
Ikzelf heb namelijk ook de gold edition.
Ik weet alleen niet of Ubisoft al een reden gegeven heeft waarom season pass houders ook voor deze outfits moeten betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:23:
[...]

Dat vroeg ik me ook af toen ik zag dat er voor deze outfits betaald moest worden.
Ikzelf heb namelijk ook de gold edition.
Ik weet alleen niet of Ubisoft al een reden gegeven heeft waarom season pass houders ook voor deze outfits moeten betalen.
Season pass =/= cosmetic packs. Dat is een bundel voor alle dlc, dit is geen dlc dit is een cosmetic pack ;)
[...]

Sorry hoor dat niet snap maar er zijn al outfits part van season pass, dat dit niet part is van season pass is alleen maar gierig.
Je moet het als een bonus zien dat die AgentOrigins erbij zit in de season pass. Dat is niet een gegeven geweest en was ook geen verkoop punt voor hen. Het is zelfs nu nog onzeker of dat het er wel echt in zit (eerst zien dan geloven)

We krijgen de DLC gratis en andere dingen (kijk het filmpje maar van year 1 content) Dit is echt puur microtransacties

[ Voor 39% gewijzigd door Melantrix op 08-03-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Season pass =/= cosmetic packs. Dat is een bundel voor alle dlc, dit is geen dlc dit is een cosmetic pack ;)

[...]

Je moet het als een bonus zien dat die AgentOrigins erbij zit in de season pass. Dat is niet een gegeven geweest en was ook geen verkoop punt voor hen. Het is zelfs nu nog onzeker of dat het er wel echt in zit (eerst zien dan geloven)

We krijgen de DLC gratis en andere dingen (kijk het filmpje maar van year 1 content) Dit is echt puur microtransacties
Hoezo geen dlc ? wat zijn de outfits in de season pass dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:26:
[...]

Hoezo geen dlc ? wat zijn de outfits in de season pass dan ?
Dat is een bonus cosmetic pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zolang je die outfits vrij kan spelen is het geen probleem, maar als het enkel met aparte dlc te verkrijgen is die niet in de season pass zit dan is het weer een suffe move. Het hele idee achter een season pass is dat je vooruit voor de dlc van het eerste "seizoen" betaald. Maar nu Ubisoft geld nodig heeft om zijn aandelen te behouden zal het wel apart betalen zijn :p

@ reacties hier boven : Ja hoor we geven het een ander naampje en het is weer goed. Volgende keer krijg je bonus huizen waar je in kan of bonus eindbazen. Ik snap heel goed hoe het in elkaar zit, maar dat maakt het voor mij niet minder bull...Het is gewoon content die je download = dlc.
melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:32:
[...]

Let op ik zal het even uitleggen.
Dank je, maar ik snap wel hoe een bedrijf zijn sh+t verkoopt. Verder hou ik er over op, maar mijn mening blijft dat dit content is die je download en je met een season pass het idee geeft aan mensen dat het een compleet pakket is voor het eerste jaar/seizoen.

[ Voor 52% gewijzigd door Beakzz op 08-03-2016 16:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:27:
Zolang je die outfits vrij kan spelen is het geen probleem, maar als het enkel met aparte dlc te verkrijgen is die niet in de season pass zit dan is het weer een suffe move. Het hele idee achter een season pass is dat je vooruit voor de dlc van het eerste "seizoen" betaald. Maar nu Ubisoft geld nodig heeft om zijn aandelen te behouden zal het wel apart betalen zijn :p
Jongens stop alsjeblieft, wees even bewust van het verschil hier. Hier was ik dus al bang voor toen ze zeiden dat er geen microtransacties zouden zijn in-game... Ze gaven daarmee het signaal af dat alles wat hierna uitkomt via de ubi store een DLC is en dat is het niet :X

Let op ik zal het even uitleggen.

In de season pass zitten alle DLC (die zijn benoemdn in de Year 1 plan filmpje. Het zijn er 3 en komen uit in April, Mei en zomer 2016). Daarnaast krijg je daily en weekly challenges. etc.

Waar jullie het over hebben zijn outfitpack en =/= is niet een dlc. zie hier Ubi store

Je krijgt dus alle dlc en meer gratis. outfitpacks daarintegen niet

De AgentOrigins is puur een bonus waarschijnlijk vanwege de haat over dat het US only was oid. Vaak worden deze dingen juist n een seasonpass gestopt omdat het in andere landen een pre-order bonus is. zo kan je er voro zorgen dat seasonpass owners toch alle pre-order bonussen krijgen. Maar alles wat daarna uit komt maakt geen uit van de seasonpass puur omdat het geen dlc is.

Beakzz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:27:

@ reacties hier boven : Ja hoor we geven het een ander naampje en het is weer goed. Volgende keer krijg je bonus huizen waar je in kan of bonus eindbazen. Ik snap heel goed hoe het in elkaar zit, maar dat maakt het voor mij niet minder bull...Het is gewoon content die je download = dlc.
Je hoort mij niet zeggen dat ik het ook niet balen vindt dat het neit in de seasonpass zit, maar ze hebben ook nooit gezegd dat dat wel zo is. Daarnaast vind ik dit geen dlc. Dit is juist een typisch voorbeeld van microtransacties en dat zit ook nooit in seasonpasses bij andere games. DLC is in mijn ogen veel groter. Het had gewoon veel beter geweest als Ubisoft dit microtransacties had genoemd en niet in het lijstje van te kopen producten in de store had gezet.

Maar voor de duidelijkheid, nee je had er geen recht op. Ze hebben nooit gezegd dat outfitpacks in seasonpass zou zitten en ze hebben met het year 1 content filmpje duidelijk gecommuniceerd wat dlc is en wat je wél krijgt in je seasonpass..

https://twitter.com/UbisoftClub/status/707230071665381376

gratis 50 extra uplay points als je The division in de eerste week hebt gespeeld! *O*

[ Voor 35% gewijzigd door Melantrix op 08-03-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Ik word er op de ps4 steeds uitgegooid met de melding dat de server niet bereikbaar is. Zijn er meer die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:33
Bam! Wat een heerlijke game. Zojuist even met Beltoni een paar missies gedaan. En dat is best leuk! Goed opgezet tot nu toe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 17:54
Ik heb me net aangemeld voor de Tweakers Spelerslijst (PC).
Hoe kan ik hier nu in game wat mee doen?

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:39
Zo, een uur of 5 gespeeld. Vermaak me zeer goed met het spel. Speelt lekker en heb nauwelijks last van lag oid. Ik heb een paar momenten gehad dat mijn char niet wilde schieten en opeens alles dood was.

Ik weet niet of dit een spel is om een langere tijd te spelen. Maar voor korte termijn raad ik het iedereen wel aan. (ben na 5 uur level 9 en heb nog een gigantisch gebied om te verkennen. Dan ben ik nog niet eens in de DZ geweest.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Gister nacht en vanmorgen ff gespeeld (5.5uur).. Een heerlijk game! Vooral met een groepje tweakers of andere die graag babbelen. Dat is het leukste.. Speelt lekker weg!

Ik helemaal blij met m'n p416 van de national guard, alleen naar 15 min vind je al beter...

Alleen de kleding is wel Nice! Alleen jammer dat ik geen brandweer pakkie heb, doe het nu met de national guard set, en ander stuff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jup99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08 14:31
De game net opgehaald, pre-order bij Bart Smit.
Ik heb 3 codes gekregen (Paramedic Police Firefighter), de Hazmat heb ik niet maar die hoorde toch bij de pre-order?

De Police gear set code heb ik geactiveerd, ik kan de set ergens nergens selecteren in het spel... :?

- Hebben jullie wel Hazmat ontvangen ?
- Hoe kan ik de Police gear selecteren.

Ik speel op de Xbox one. In de game ben ik net level 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Ben ik de enige of vinden jullie ook dat de graphics voor de PC vergeleken met de beta een stuk minder zijn geworden? Ik haal gewoon 15-20meer fps maar de game ziet er gewoon duidelijk minder mooi uit in veel stukken. Tijdens de instanced missies ziet het er prachtig uit maar tijdens het free roamen zien de textures vooral van de gebouwen er slecht uit? Ps: Heeft er iemand ook al een sneeuwstorm mee gemaakt zoals ze in de beta ook te vinden waren? 10uur gespeeld al en 0x een sneeuwstorm...

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik ben net begonnen met de tutorial en op een gegeven moment moet je je identiteit verifieren. Dit lukt dus niet, we staan hier met een stuk of 20 man maar te dralen bij die laptop.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Hmmm iemand een idee hoe je aan je preorder code komt voor je hazmatsuit? Ben bang dat ik Wehkamp.nl moet gaan bellen want zie nergens een aparte code erbij zitten terwijl dit er wel bij had moeten zitten volgens de beschrijving ten tijden van preorderen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Jefboy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:01:
Ik ben net begonnen met de tutorial en op een gegeven moment moet je je identiteit verifieren. Dit lukt dus niet, we staan hier met een stuk of 20 man maar te dralen bij die laptop.

Iemand een idee?
logout en terug in, en probeer het nog een keer, werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou het aanpassen van je karakter op eerste hand valt wel behoorlijk tegen. Paar gezichtjes, paar type haar, dat kan toch allemaal wel uitgebreider, zeker voor een dergelijke game.
[...]

Nou ik snap het wel maar dan puur en alleen als marketing tool. Naar mijn mening zou alles wat gewoon op de disk staat beschikbaar moeten zijn en niet 80% en de andere 20% unlocked "ineens" als je nog meer geld neerlegt.

Maar goed het is zo, we veranderen er niets aan ben ik bang.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Jefboy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:01:

Iemand een idee?
Probeer dit eens.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2sctYzQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet me denken aan jumping jack menigte dat deuren blokkeerde tijdens beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb hem toch maar gehaald.. nu even "installing game data" en gaan met die banaan!
ben benieuwd..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:32

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben de tutorial uit, dus als iemand samen wilt gamen; PSN is Roshgill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Ik krijg bij het opstarten alleen een zwart scherm te zien. Wel hoor ik een intro geluid , en dan komt de spel cursor ook tevoorschijn, maar meer niet.

Als ik de cursor middenrechts op het scherm beweeg hoor ik wel wat "whoomp" geluiden, dus ik neem aan dat dat de menu items zijn. Ctrl/Alt/del of Alt/Tab doet ook niks dus ik kan te;kens mijn PC resetten..

Snap er niks van, heb de beta ook gespeeld zonder problemen..

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:12
-DUS- schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:00:
Ik krijg bij het opstarten alleen een zwart scherm te zien. Wel hoor ik een intro geluid , en dan komt de spel cursor ook tevoorschijn, maar meer niet.

Als ik de cursor middenrechts op het scherm beweeg hoor ik wel wat "whoomp" geluiden, dus ik neem aan dat dat de menu items zijn. Ctrl/Alt/del of Alt/Tab doet ook niks dus ik kan te;kens mijn PC resetten..

Iemand enig idee?
Alt-enter, zodat de game in een aparte window komt. Dan in het spel je resolutie en full-screen (of full-screen windowed) instellen, toepassen en go for it (tenminste, bij mij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
-DUS- schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:00:

Iemand enig idee?
Heb je toevallig de nieuwste driver van nvidia geinstalleerd (364.47)? die lijkt namelijk nogal wat problemen te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Nee, heb een ATI R9 390X, met laatste drivers.

UPDATE: Ik las net op het Uplay forum dat er al van een "Black screen bug" gesproken wordt.. :/

daar heeft iemand hem aan de gang gekregen door rechtstreeks van uit de installatie map TheDivision.exe als admin uit te voeren. Dus zojuist geprobeerd, en ja, dan werkt hij!

[ Voor 106% gewijzigd door -DUS- op 08-03-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
Add mij op PC : Kuyor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
net met MCRoadk1ll gespeeld.

Ik ben verkocht

cya in a few months!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:40
ben al een tijdje aan het spelen op de pc maar vind het solo een beetje saai, iemand die samen wil spelen? kan evt zelfs met teamspeak etc. Ben nu rond de level 10.

Me Uplay username is: Zidanexo22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dark Zone Community Easter Egg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Nickrsd

-DUS- schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:09:

UPDATE: Ik las net op het Uplay forum dat er al van een "Black screen bug" gesproken wordt.. :/

daar heeft iemand hem aan de gang gekregen door rechtstreeks van uit de installatie map TheDivision.exe als admin uit te voeren. Dus zojuist geprobeerd, en ja, dan werkt hij!
Dit heb ik ook een paar x gehad met de nieuwste nvidia drivers.. X opnieuw opstarten en klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gaan we weer, delta error. Server rip 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
beetje een tof spel dan ?? zit er ook aan te denken om hem te halen .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:20

Vuvuzela

My spire is forming

taker1987 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:39:
beetje een tof spel dan ?? zit er ook aan te denken om hem te halen .
ja

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Laatst online: 10-09 15:45
-DUS- schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:09:

Hier ook regelmatig een zwart scherm als ik het spel op start, krijg het dus niet altijd. Als ik het spel sluit en opnieuw aanzet werkt het ook gewoon. Mochten anderen hier ook nog last van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Inmiddels is de PS4 versie niet meer te verkrijgen via de ING. Gelukkig heb ik vanmorgen al een bestelling geplaatst. Ben benieuwd wanneer hij op de mat valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Krijg je eigenlijk meer xp in groeps? Of het is alleen meer/sterkere mobs. Ik snap dat je meer xp krijgt want meer mobs. Maar geeft de missie zelf ook meer?

Bijna level 12 atm, alles op hard gedaan en dat valt soms best tegen. Wel jammer dat je niet meer xp krijgt van de missie op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
kibber schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:05:
Inmiddels is de PS4 versie niet meer te verkrijgen via de ING. Gelukkig heb ik vanmorgen al een bestelling geplaatst. Ben benieuwd wanneer hij op de mat valt!
Ik ook... Hoop nou wel dat ze d'r genoeg hebben en snel verzenden. heb nog geen ervaring met de rentepuntenwinkel, maar heb ergens een donker bruin vermoeden dat het dramatisch wordt...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
Mogen we hier ook epeen posten?

http://imgur.com/ZEPEkjS

:)F :)F :)F

[ Voor 9% gewijzigd door Acroynum op 08-03-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
rolandos582 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:14:
Krijg je eigenlijk meer xp in groeps? Of het is alleen meer/sterkere mobs. Ik snap dat je meer xp krijgt want meer mobs. Maar geeft de missie zelf ook meer?

Bijna level 12 atm, alles op hard gedaan en dat valt soms best tegen. Wel jammer dat je niet meer xp krijgt van de missie op hard.
Wel betere rewards ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:20
Kan iemand mij misschien helpen? Ik kan de game echt niet spelen, ik heb het eerste deel kunnen doorlopen met wat kleine problemen. Nu in Manhattan krijg ik steeds maar de volgende error op het scherm en dan sluit The Division af.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kWyJZhK.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:01
Gefeliciteerd, je bent een addict :')

En, is The Division meer als dat de beta liet zien? Is er meer dan nonstop slechte Ai neermaaien?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Alle keizers, nu al max lvl? Ik hoop dat de game nog genoeg content heeft om het allemaal interessant te houden. Lijkt vooralsnog een toffe co op game met niet zoveel diepgang. Beetje cover shieten, weinig interessante rpg elementen, niet al te snuggere AI en niet zo bijzonder verhaal. Hoop dat dat nog zal veranderen.

Leuk, maar magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
kevz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:44:
[...]

Gefeliciteerd, je bent een addict :')

En, is The Division meer als dat de beta liet zien? Is er meer dan nonstop slechte Ai neermaaien?
Ja veel meer, maar wordt wel een beetje eentonig.
Missies zijn wel enorm leuk, maar ik houd gewoon niet zo van levellen :9
Nog maar 7 levels nu en dan kijken hoe het spel is.

Zit te hopen op goede contact met die challenges.
Ben al wel de hele tijd aan het sparen voor crafting gear etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mehh spel zit wel vol bugs. Kan niet eens op full screen spelen. Meer like full screen windowed want je ziet bovenin die windows balk.

Ben al 4x door de map gevallen tijdens een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is begonnen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K2tBPo5.jpg

Seeker mine is nuteloos btw volgens mij werkt de skill niet eens zelfs niet met mods, alleen de gas functie werkt wel via mods, voor de rest explodeert het ding ver buiten range van target zelfs bij een ambush.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Lekker dan. Van Kinguin een Russische key gekregen terwijl dat nergens stond.

Iemand hier ervaring mee?

Steam ID = Ackerfiets

Pagina: 1 ... 45 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst