Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 03:47
Lastig te zeggen dan want niet altijd worden pre order keys weggegeven, heb ik althans gehad. Meestal staat er ook bij wat voor versie het is. Maar goed heb je intussen de pre order key wel of niet gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:55
clockw1ze schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Dat heb ik toen gelijk al gedaan, toen kreeg ik een mail van Ubisoft met een code van 12 characters.
[afbeelding]

Misschien moet ik het vandaag gewoon proberen. Gister was de game officieel nog niet "released" natuurlijk.
Of is het andere mensen al wel gelukt?
Ik heb ze zojuist op het werk via de store geactiveerd.
https://account.sonyenter...eem-gift-card-flow.action

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis_k op 08-03-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Klopt het dat wij die AGENTORIGINS pack niet kunnen krijgen ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Zit al een tijdje mee te kijken in dit topic, en zal vanavond ook aan de slag. Waar ik in dit topic niks over kan vinden, en zelf wel benieuwd naar ben, krijg je alle voortgang mee als je PvE in een team speelt om vervolgens weer solo verder te gaan.

Bijvoorbeeld ik join iemand en we doen samen de eerste 5 missies, ik leave zijn sessie en ga solo verder. Heb ik dan de eerste 5 missies ook al gedaan, of moet ik dan de eerste 5 missies alsnog doen omdat het iemand anders zijn sessie was?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Volgde het topic (en de game) al een tijdje, maar was van plan de reviews af te wachten. Inmiddels toch maar besteld via ING Rentepuntenwinkel (ps4). Wel benieuwd wat de levertijd gaat worden! Mocht 'ie niet bevallen kan ik 'm altijd 2e hands nog kwijt voor ongeveer het zelfde bedrag als ik er voor betaald heb...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Godver...
Ik krijg deze error als ik het via de site probeer:
De code van de prepaidcard die u hebt ingevoerd is incorrect of niet langer geldig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:51:
Zit al een tijdje mee te kijken in dit topic, en zal vanavond ook aan de slag. Waar ik in dit topic niks over kan vinden, en zelf wel benieuwd naar ben, krijg je alle voortgang mee als je PvE in een team speelt om vervolgens weer solo verder te gaan.

Bijvoorbeeld ik join iemand en we doen samen de eerste 5 missies, ik leave zijn sessie en ga solo verder. Heb ik dan de eerste 5 missies ook al gedaan, of moet ik dan de eerste 5 missies alsnog doen omdat het iemand anders zijn sessie was?
Dit synced, dus dan heb jij het gewoon al gedaan. ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:54
Weet iemand hoe het precies met lootable kistjes/rugzakken en ammo caches, zie je die automatisch op de minimap, of moet je echt alle hoeken en gaten in een gebied checken om ze te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
co2301 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:04:
Weet iemand hoe het precies met lootable kistjes/rugzakken en ammo caches, zie je die automatisch op de minimap, of moet je echt alle hoeken en gaten in een gebied checken om ze te zien?
Ligt aan je perks geloof ik, in de beta kon je een area scan doen en dan zag je sommige kistjes. B.V. phonecalls, echoes en andere zaken moest je in de buurt lopen. Ik ga echt alles uitzoeken :) Ben al helemaal in de onderzoekersspirit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je in de buurt komt zie je het op je minimap. Weet niet precies wat de radius is, maar je kan het idd ook verbeteren/vergroten met een modded pulse skill.

Daarnaast, vergeet niet dat je skills on the fly kan veranderen. als je dan bijv een x de stad wil exploren en niet misies wil doen kan je dus tijdelijk deze modded skill aanzetten! :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Melantrix op 08-03-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Tot nu toe zag ik op de mini map grijze rondjes en daar lag meestal loot, items, kisten en zelfs zo een recorder.. kan zijn dat in de DZ dingen verborgen liggen of dat ik toch iets over het hoofd heb gezien. Er was overigens wel overal loot te vinden van lichamen tot kastjes in gebouwen etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Maken jullie gelijk 1 poppetje aan, of 4 ?
En wat is op dit moment het max level dat je kan worden?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Dit synced, dus dan heb jij het gewoon al gedaan. ;)
Ah, dat is wel netjes, maar wat nou als het volgende gebeurt,
Ik doe de eerste 5 missies samen met iemand anders, ga vervolgens solo verder en doe in mijn uppie nog een 5 missies. Na een tijdje ga ik weer samen met dezelfde persoon, waar hij gebleven was (dus de eerste 5 missies gedaan), en we doen samen 3 missies.

Waar gaat hij dan verder als ik weer solo ga? bij de 3 missies die ik samen deed, of bij de 5 missies (al iets verder dus) die ik solo heb gedaan?

>:)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Mars18 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:14:
Maken jullie gelijk 1 poppetje aan, of 4 ?
En wat is op dit moment het max level dat je kan worden?
Waarom 4? :o

@de rest thanks, ben nu net begonnen, zal eens kijken of ik het zelf kan testen.

Vind die eerste safe house in Brooklyn onhandig, door alle players op je minimap zie je niet of nauwelijks de NPC/ acties op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
co2301 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:19:
[...]

Waarom 4? :o

@de rest thanks, ben nu net begonnen, zal eens kijken of ik het zelf kan testen.

Vind die eerste safe house in Brooklyn onhandig, door alle players op je minimap zie je niet of nauwelijks de NPC/ acties op de kaart
Dacht omdat je meerdere klasses heb toch?
Net als in Destiny ;) ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ga zo ook beginnen. Heb geen idee welke classes er überhaupt zijn... Dat gaat nog wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Ah, dat is wel netjes, maar wat nou als het volgende gebeurt,
Ik doe de eerste 5 missies samen met iemand anders, ga vervolgens solo verder en doe in mijn uppie nog een 5 missies. Na een tijdje ga ik weer samen met dezelfde persoon, waar hij gebleven was (dus de eerste 5 missies gedaan), en we doen samen 3 missies.

Waar gaat hij dan verder als ik weer solo ga? bij de 3 missies die ik samen deed, of bij de 5 missies (al iets verder dus) die ik solo heb gedaan?

Simpel, jij hebt er dan 2 meer gedaan dan hij. Het spel houdt gewoon bij welke missies je hebt gedaan, en als je ze nog een keer speelt is dat gewoon een replay. Dus die vriend van jou doet er dan 5 die je de 1ex hebt gedaan, en vervolgens nog 3 samen. Jij hebt er dus in totaal 10 gedaan en hij 8. Jij hebt wel vaker gespeeld, maar progress is anders dan times played.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geen classes. Alleen een vorm van builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Klasses ?
Niets van gezien toen ik mijn char gisteren aanmaakte :?

Of bedoelen jullie de skills die je picked, turret, AOE scan of schild ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:20:
[...]

Dacht omdat je meerdere klasses heb toch?
Net als in Destiny ;) ;)
Nee, je kan dus on the fly je classes veranderen. Als jij eerst tank wilt spelen equip je de tank skills, wil je dan oppeens medic zijn kan je gewoon de medic skills equipen. Je hebt dus geen andere characters nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Ik wacht de reacties vanavond even af. Heb beide Beta's gespeeld maar ben nog wat huiverig. Wil me niet volledig mee laten slepen door de hype. Mochten de reacties dermate lovend zijn dan wil ik nog wel overstag gaan.

Maar welk platform? Xbox / PS4 / PC ?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:23:
Ik wacht de reacties vanavond even af. Heb beide Beta's gespeeld maar ben nog wat huiverig. Wil me niet volledig mee laten slepen door de hype. Mochten de reacties dermate lovend zijn dan wil ik nog wel overstag gaan.

Xbox krijgt eerder content. Maar voor de rest moet je kiezen wat je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Rivanov schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:23:

Komt me bekend voor. Ik wilde me ook niet mee slepen maar toch gehaald aangezien aantal vrienden hem al hadden, heb nog geen spijt gehad en vind het erg lekker spelen. Het systeem doet me denken aan dyinglight/dead island maar dan groters, online en in een jasje van een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de mensen die op het werk zitten (zoals ik nu):

http://8tracks.com/explore/the_division/hot/1

Wat muziek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:30
himlims_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 02:21:
vond de game er minder 'fancy' uit zien als in de beta, en toen wist ik het ineens weer:

De Post-FX settings; via reshade-fx

ziet er ineens meer E3'achtiger uit
Bedankt voor de tip! Gelijk geinstalleerd en wat een verschil!

Verder bevalt de game echt prima, voor ik het wist was er al weer 3 uur voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Lol raar, doe net een missie met een group, vervolgens moeten we naar manhattan. Iemand uit de VS kan daar niet heen, krijgt de melding dat het pas over 2 uur kan ivm de releasedag/ tijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gisteravond wat uurtjes gespeeld toen ik thuis kwam..tot level 4 ofzo, toen werd ik door een boss genadeloos 3x achter elkaar in de pan gehakt :P Vermoed dat ik vanwege een review-key iets eerder kon spelen, vrienden die al een key hadden moesten wachten?

Kon de eerste missie die je met anderen kun doen niet spelen met anderen..omdat ie geen andere spelers kon vinden (zag wel genoeg spelers bij de eerste safehouse), dus alleen verdergaan. Vanavond zitten we met 8 man ofzo, dus dat wordt knallen :9 En heb morgen op wat kleine dingen na vrij :o :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je zou ... de kleding van poppetje in de 'gedeelde' stash kunnen plaatsen; nieuwe karakter maken = nieuwe random kleding, en herhaal }:O

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
Tweakwondo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Lastig te zeggen dan want niet altijd worden pre order keys weggegeven, heb ik althans gehad. Meestal staat er ook bij wat voor versie het is. Maar goed heb je intussen de pre order key wel of niet gehad?
heb helaas maar 1 code gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Waar vind ik die bewuste Tweakers spelerslijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
mbttr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:01:
Waar vind ik die bewuste Tweakers spelerslijst?
Hier onderin dat rode vlak...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb een Facebook groep voor Nederlandse The Division spelers gemaakt. Dit is een plek om met elkaar in contact te kunnen komen en ingame te kunnen afspreken om een team te vormen of de The Dark Zone in gaan.

Iedereen is welkom PC/PS4/Xbox

Zie jullie daar :)

https://www.facebook.com/groups/TheDivisionAgentsNL/

[ Voor 3% gewijzigd door MCRoadkill op 08-03-2016 12:14 ]

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
MCRoadkill schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:03:
Ik heb een Facebook groep voor Nederlandse The Division spelers gemaakt. Dit is een plek om met elkaar in contact te kunnen komen en ingame te kunnen afspreken om een team te vormen of de The Dark Zone in gaan.

Leuk initiatief, heb me meteen aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
Mavors schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:17:
[...]

Leuk initiatief, heb me meteen aangemeld.

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte41
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 11:48

Heb me ook aangemeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Madstorm schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Dit probleem zal jij niet hebben, want je gaat gewoon niet solo spelen. >:)

Ik kan me voorstellen dat je verder gaat in de "save" van de partyleader.

[ Voor 9% gewijzigd door TheRecklezz op 08-03-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Dopiej schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Hier onderin dat rode vlak...
Ik zie hier echt niets onder? :p Sorry, ben nieuw op Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

d:)b me too!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
mbttr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Ik zie hier echt niets onder? :p Sorry, ben nieuw op Tweakers.
Als je onderin een reply wil plaatsen zie je rood vak met Let op:

en hele tekst erin, helemaal onderaan staat spelerslijst onderstreept daar kan je em openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
himlims_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:55:
[...]

je zou ... de kleding van poppetje in de 'gedeelde' stash kunnen plaatsen; nieuwe karakter maken = nieuwe random kleding, en herhaal }:O
Was het trouwens niet zo dat je al je kleding altijd tot je beschikking had?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56

Mooi initiatief. Zal em ook oplijsten in onze Discord server. Zou je die ook op de FB page kunnen zetten (zie een van mijn eerdere Posts of onderaan in de footer)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
Bendalf schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:26:
[...]

Mooi initiatief. Zal em ook oplijsten in onze Discord server. Zou je die ook op de FB page kunnen zetten (zie een van mijn eerdere Posts of onderaan in de footer)

Thanks
Dikke prima ik zou zeggen plaats de link maar in de groep ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 09:16

ronalddus

Buffalo77

Leuk!
Ik heb me aangemeld. Vanmiddag na 17u even aanslingeren :)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Via ing rentepuntenwinkel the division (ps4) te koop voor 37,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
www.kinguin.net
That's your 3% discount korting code! Enjoy it!
code:
1
CART_42629897

Coupon is valid till 2016-03-11

[ Voor 3% gewijzigd door icegodd op 08-03-2016 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03

Nice, ik heb me ook aangemeld. Zojuist de Sleeper Agent Edition (PC) ontvangen op me werk. Nu nog ff werken en vanavond los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Zie verschillende edities langskomen hier, welke zijn er (ps4)?
En waar doe je goed aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:50:
En waar doe je goed aan?
Als je Uplay punten te besteden hebt kan je 100 punten inruilen tegen 20% korting en dan bv. de Gold versie kopen incl. season pass. Ik heb dit gedaan voor de PC. Ik weet niet hoe dit op de console werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 16:12

Aangemeld :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 16:12
MCRoadkill schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:53:
[...]

ALs je uplay punten te besteden heb kan je 100 punten inruilen tegen 20% korting en dan bv. de gold versie kopen incl. season pass. Ik heb dit gedaan voor de PC. Ik weet niet hoe dit op de console werkt.
Daarover, je kan een aantal gratis dingen activeren voor The Division! Zoals wat rare mats en nog wat cosmetica dingen even uit me hoofd. Tis gratis dus activeren die hap :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik hoor positieve geluiden.. maar is de kritiek op de content en de langdurigheid ook daarmee weggenomen?

kan iemand een korte review hierover geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Trouwens (ik speel nog niet) kan iemand nou bevestigen of we starten in Brooklyn? Daar was een paar dagen geleden het een en ander om te doen (sommige wisten het zeker enz, andere juist niet).

Hoe zit dat nu?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
Joenino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:00:
[...]

Daarover, je kan een aantal gratis dingen activeren voor The Division! Zoals wat rare mats en nog wat cosmetica dingen even uit me hoofd. Tis gratis dus activeren die hap :D
Klopt, dit kan je unlocken via de Uplay client onder "Rewards" en die kan je dan weer ophalen bij de ingame "Reward vendor" Het enige dat ik mis is de Sports Jacket liep de open Beta mis....ik had andere dingen, ik heb wel de Sports Cap van de Closed Beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
shakespeare schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:01:
ik hoor positieve geluiden.. maar is de kritiek op de content en de langdurigheid ook daarmee weggenomen?

kan iemand een korte review hierover geven...
no offense maar het spel is nog net een halve dag uit, en je verwacht nu een review? Wil je antwoord op bovenstaande vragen zal je toch echt even langer geduld moeten hebben.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

What he said! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:02:
Trouwens (ik speel nog niet) kan iemand nou bevestigen of we starten in Brooklyn? Daar was een paar dagen geleden het een en ander om te doen (sommige wisten het zeker enz, andere juist niet).

Hoe zit dat nu?
hierboven staat dat beantwoord met spoiler tags, gemist denk ik?

spoiler: Begin area
Brooklyn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:04
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:50:
En waar doe je goed aan?
Bij bol.com is nu de Gold Edition voor €90 Rick ;)
Denk dat qua content je voor die extra €30-35 wel goed zit. Als je 'm later los wil kopen moet het via PS store. Daar is hij nu €40, denk dat dat nog wel een tijd blijft ook.

[ Voor 25% gewijzigd door wolkeh op 08-03-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:03:
[...]

hierboven staat dat beantwoord met spoiler tags, gemist denk ik?

spoiler: Begin area
Brooklyn
Ja ff pauze op het werk en kan straks pas spelen. Sinds gister ruim 300 Posts dus die heb ik niet allemaal terug gelezen.

Maar thnx! Ben benieuwd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 15-09 19:46
Ktenolix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Ja, ook bij BOL. Ik vermoed dat het vandaag op de post gaat. :)
Verschijningsdatum bij bol.com is verschoven naar 22-3-2016 ..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Is deze game (net als Destiny) fully online?
Of stel dat PSN plat is (gebeurd niet zo heel vaak gelukkig) kan je dan nog in de pve gamen?

Division ligt ook voor Griff klaar 8) vanmiddag ff ophalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Griffx op 08-03-2016 13:18 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Ik zit vaak via matchmaking missies te doen met onbekende personen. Ik hoor altijd geruis of geluiden van hen waarop ik aanneem dat zij een werkende microfoon hebben. Dat te denken zet ik mijn mic aan en begin tegen ze te praten. Krijg nooit gehoor terug, is er een indicatie dat laat zien dat je aan het praten bent, zoals je ziet bij andere spelers? In de opties heb ik voip geactiveerd en lijkt de mic daar te werken. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Griffx schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:17:
Of stel dat PSN plat is (gebeurd niet zo heel vaak gelukkig) kan je dan nog in de pve gamen?

Nope, is inderdaad always online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

Fully online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Als ik mag afgaan op de beta, always online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakwondo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:18:
Ik zit vaak via matchmaking missies te doen met onbekende personen. Ik hoor altijd geruis of geluiden van hen waarop ik aanneem dat zij een werkende microfoon hebben. Dat te denken zet ik mijn mic aan en begin tegen ze te praten. Krijg nooit gehoor terug, is er een indicatie dat laat zien dat je aan het praten bent, zoals je ziet bij andere spelers? In de opties heb ik voip geactiveerd en lijkt de mic daar te werken. Iemand enig idee?
Nee, voor zover ik weet is er geen indicatie dat jij aan het praten bent.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Ktenolix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:20:
[...]

Nee, voor zover ik weet is er geen indicatie dat jij aan het praten bent.
Nee is er niet
Laat verd... die stofzuiger uit.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgeleverd bij de buren, straks na het werk fijn ophalen. :) En dan mijn headset maar weer eens afstoffen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tweakwondo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:18:
Je kan wel zien dat andere mensen aan het praten zijn als ze een soort van equalizer naast hun naam hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
looyenss schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:22:
[...]

Nee is er niet
Laat verd... die stofzuiger uit.
Erg jammer dat je ook niet zo'n sound wave-form ziet wanneer je zelf praat.
Gister hoorde ik iemand praten in een groep dus ik dacht praat terug, maar had geen idee of het nou wel of niet doorkwam. Maar staat standaard aan dus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Lekkere user rating op steam: 48% positive. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
unfor schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:26:
Tja je hebt altijd azijnzeikers he :) Snap niet dat je na paar uur een game te spelen al kan zeggen of het goede of slechte game is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Altijd je eigen mening volgen, nooit die van iemand anders.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd naar de gene die hem al spelen of ze het spel echt zo vet vinden als men zegt?

Ik zie het nog niet zo zitten in dit spel denk ook vrij snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Ik wil 'm eigenlijk alleen al kopen om door New York te kunnen lopen.. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Iusedto schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:27:
[...]

Altijd je eigen mening volgen, nooit die van iemand anders.
Mijn mening was na de beta: Meh..
Ik wacht wel even tot hij voor 15 euro te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk nu al dat game laggy is geeft nogal komisch effect, je doet een headshot met sniper en gaat 1 tot 2 seconden later dood, had niet echt last van tijdens de beta.
Zijn ook side missions die heel onduidelijk zijn waar geen idee heb't hoe je het dak in komt of gebouw, nog geen idee off bugged is of gewoon heel onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:01

tha_crazy

Mafketel

En daarom neem ik reviews de komende dagen nog niet serieus.
Je kan het nu nog niet helemaal goed doorhebben het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:32:
Merk nu al dat game laggy is geeft nogal komisch effect, je doet een headshot met sniper en gaat 1 tot 2 seconden later dood, had niet echt last van tijdens de beta.
Zijn ook side missions die heel onduidelijk zijn waar geen idee heb't hoe je het dak in komt of gebouw, nog geen idee off bugged is of gewoon heel onduidelijk.
Had ik met de beta ook, zat in een party met iemand met een hoge ping. Denk dat dat ermee te maken had

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
smoken schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Verschijningsdatum bij bol.com is verschoven naar 22-3-2016 ..... :-(
Wat? dafuq! Ben ik blij dat ik mijn bestelling heb geannuleerd en toen de digitale Gold versie heb gekocht bij Uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Hmm vraag voor degene die al een paar missies gedaan hebben (geen spoiler voor het verhaal)

spoiler:
Ik heb nu de hoofdmissie in Brooklyn gedaan, maar ik kan niet naar Manhattan?? Ik kan alleen of naar mn safe house, of die missie opnieuw spelen. Iemand dit ook? Weet niet wat ik nu/ kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
MCRoadkill schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:34:
[...]

Wat? dafuq! Ben ik blij dat ik mijn bestelling heb geannuleerd en toen de digitale Gold versie heb gekocht bij Uplay.
Sorry, mijn melding betrof het boek (was een quote op een bericht van vanmorgen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
unfor schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:31:
[...]

Zo zie je maar weer, lol
Ik boycot eigenlijk alle Ubisoft games en deze had ik in principe ook nooit gespeeld.
Beta ook geboycot

Ik bleef wel steams kijken op Twitch omdat de gameplay me toch erg aansprak.
Gisteren in een opwelling de PS4 versie gekocht en de hele avond gespeeld. Ik kon gewoon niet stoppen, heel raar.

Nog aparter: aangezien de PS4 beneden staat is hij meer voor mijn vrouw en kids en ga ik dus vanavond ook nog de PC versie kopen 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
unfor schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:31:
[...]

Voor €15,- vind je het nog steeds meh en dan zijn de servers uitgestorven. Er zijn zoveel goede games dus waarom ooit een game kopen waar je nu al meh bij denkt? Zelf vind ik mijn tijd investeren in een game meer waard dan die paar tientjes dus ik koop alleen games waar ik enthousiast van word of om lol te trappen met vrienden.

Miskopen gooi ik dan ook gewoon letterlijk in de kliko. Behalve digitaal natuurlijk, want daar zit mijn PS4 omheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
wolkeh schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:04:
[...]

Bij bol.com is nu de Gold Edition voor €90 Rick ;)
Denk dat qua content je voor die extra €30-35 wel goed zit. Als je 'm later los wil kopen moet het via PS store. Daar is hij nu €40, denk dat dat nog wel een tijd blijft ook.
Eerst maar eens kijken of ik het wat vind, dan kan ik die content later ook nog kopen!
Is mij voor een spel waarvan ik geen idee heb of ik het wat vind teveel.

Maar goed om te zien dat jij ook speelt vriend, wel weer tijd voor een paar potjes, long time ago!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
smoken schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:35:
[...]

Sorry, mijn melding betrof het boek (was een quote op een bericht van vanmorgen)
Ik heb hierover contact gehad met de helpdesk deze ochtend en ze zouden uitzoeken waarom het nog niet is verzonden.
Zal dus te maken hebben met een levering o.i.d. die ze nog niet ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Neophytez schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:38:
[...]

Ik heb hierover contact gehad met de helpdesk deze ochtend en ze zouden uitzoeken waarom het nog niet is verzonden.
Zal dus te maken hebben met een levering o.i.d. die ze nog niet ontvangen hebben.
Ja, wel balen.....ze zouden mij ook nog een terugkoppeling geven.
Mijn doel was om vandaag veel te lezen, morgenavond is pas mijn eerste mogelijkheid om echt wat uurtje te gamen ...

(fulltime baan, 2 kids ... prioriteiten he!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:06

Roshnak

PSN: Roshgill

PS4 versie ligt nu naast mij op het bureau, en normaal werken lukt denk ik niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Roshnak schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:42:
PS4 versie ligt nu naast mij op het bureau, en normaal werken lukt denk ik niet meer....
Same here, vanmorgen even char gemaakt en naar die 1e safe zone gelopen.. en nu al hele dag niks gedaan op werk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:32:
Waar ik benieuwd naar ben is of dit op een bepaald platform speelt of op alle platformen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
goddomme sinds wanneer verkoopt de ing games... the division voor 37.- (ps4). heb hem gister alleen al besteld bij de mediamarkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:24
Ik zit ook al de hele dag op tweakers en reddit te kijken, tijd gaat zo langzaam. Gelukkig kan ik 3 uur naar huis, nog even volhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Omisys schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:45:
Ik zit ook al de hele dag op tweakers en reddit te kijken, tijd gaat zo langzaam. Gelukkig kan ik 3 uur naar huis, nog even volhouden!
Same as I'm doing :P ohja en nog op de Discord wat te chatten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• co2301
spoiler:
Iemand Brooklyn al uit?
Ik kan alleen die zelfde missie herhalen.. Verder niks op de map. What to do? :'(

[ Voor 9% gewijzigd door co2301 op 08-03-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:46:
[...]

Same as I'm doing :P ohja en nog op de Discord wat te chatten :P
Same xD Ik heb nog het geluk dat ik met een leverancier bezig ben in een support sessie. Ze moeten wat onderzoeken en ik zit er bij om het in de gaten te houden, antwoorden te geven en evt toegang tot dingen te geven. Discord FTW :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
co2301 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:47:
spoiler:
Iemand Brooklyn al uit?
Ik kan alleen die zelfde missie herhalen.. Verder niks op de map. What to do? :'(
please, gebruik spoilers...

[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 08-03-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 13:30
spoiler:
Iemand Brooklyn al uit?
Ja gister avond al.

spoiler:
Ik had op een gegeven moment een missie vanuit de safe house gekregen. Die heb ik gedaan. Kwam ik op een dak terecht. Naar beneden gegaan via een touw. Moest richting een hek lopen. En toen begon de cut-scene.

[ Voor 1% gewijzigd door SlideR NL op 08-03-2016 13:51 . Reden: Quote ook in spoiler tags gezet ipv alleen die van mezelf ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
SlideR NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:50:
[...]

Ja gister avond al.

spoiler:
Ik had op een gegeven moment een missie vanuit de safe house gekregen. Die heb ik gedaan. Kwam ik op een dak terecht. Naar beneden gegaan via een touw. Moest richting een hek lopen. En toen begon de cut-scene.
spoiler:
ik kan dat hek door, en verder lopen, maar gebeurt niks.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Iemand [spoiler]Brooklyn[/spoiler] al uit?
NVM, spuit 11 :+

[ Voor 10% gewijzigd door Melantrix op 08-03-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:51
vanaf reddit:

spoiler:
Stuck on Brooklyn
Continue to the northwest corner of the map and keep trying doors along the fence line until it repeats the cutscene, same thing happened to me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Leuk artikel/interview op The Verge over de 320 graffiti pieces en 230 reclame-uitingen in het spel die veel bijdragen aan het authentieke gevoel en oriëntatie binnen de game: http://www.theverge.com/2...er-interview-nyc-graffiti

Het gevoel voor detail in combinatie met action RPG maakt het een ideale game voor mij. De setting is ijzersterk gedaan en vervolgens oneindig pielen met gear en skills. Het voelt een beetje als een mix tussen Diablo, Elders Scrolls en Gears of War. Drie van mijn favoriete series.
Pagina: 1 ... 44 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst