Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:16
038Zwolle schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 07:59:
Pffff The Division besteld bij Wehkamp. Als het goed is komt hij tussen 12:00 en 16:00, maar ik twijfel om gewoon alsnog naar de MM te fietsen en een kopie op te halen om 10:00uur
Bij mij ook. Maar aangezien ik de PS4 sleeper edition heb besteld voor 120,- wacht ik hem maar even gewoon af :-) Moet vanavond ook nog naar het ziekenhuis (vriendin staat op het punt te bevallen :-)

Als die bij de MM goedkoper is kan je de wehkamp gewoon retour sturen

[ Voor 8% gewijzigd door Physx op 08-03-2016 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
038Zwolle schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 07:59:
Pffff The Division besteld bij Wehkamp. Als het goed is komt hij tussen 12:00 en 16:00, maar ik twijfel om gewoon alsnog naar de MM te fietsen en een kopie op te halen om 10:00uur
Ik had het besteld bij BOL, komt vandaag. Gisteren naar de Mediamarkt geweest omdat hij al werd verkocht. Die van BOL stuur ik gewoon terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omisys schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 07:57:
Had je hem bij ubisoft zelf moeten pre-orderen voor de police/firefighter gear sets? Ik heb hem al maanden geleden besteld bij een andere site maar volgens mij heb ik de pre-order bonus niet :'(
Nee, ik heb hem elders gekocht maar krijg de outfits ook. Je kunt ff naar de Rewards Claim Vendor gaan in je BoO (Base of Operations). Die zou je de bonus items moeten geven. ;)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
Iemand hier het boek ook besteld?
Zou vandaag geleverd worden, maar mijn bestelling staat nog op "in afwachting" bij bol.com ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:04:
Iemand hier het boek ook besteld?
Zou vandaag geleverd worden, maar mijn bestelling staat nog op "in afwachting" bij bol.com ...
Ja, ook bij BOL. Ik vermoed dat het vandaag op de post gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
Ktenolix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Ja, ook bij BOL. Ik vermoed dat het vandaag op de post gaat. :)
Hmmmm, net even contact gehad via de chat en het ziet ernaar dat er vandaag niet geleverd wordt.
Iets met "staat nog op reserveren, doorsturen naar juiste afdeling zodat ze alsnog zorgen dat ze verzonden worden" :-(

Waarschijnlijk morgen gaf de dame van de chat aan.
Jammer, hadden eigenlijk vandaag binnen moeten komen.
Kan morgen pas serieus een paar uur gamen, had het wel leuk gevonden om eerst even te kunnen lezen.

[ Voor 14% gewijzigd door smoken op 08-03-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
heeft niemand anders last van input lag op de pc? ik blijf echt zeker 3 seconden door rennen terwijl ik me key allang niet meer ingedrukt houdt. dat is gewoon niet fijn speelbaar. en in pvp helemaal een no go.

ik heb mijn NVidia drivers geupdate maar daar kan het toch niet door komen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:04
Ik kan donderdagavond pas spelen. :(
Tegen die tijd is alles hopelijk gewoon stabiel. Zijn er al mensen met een indruk van de Season Pass inhoud? Vraag me af of het de moeite waard is die nu al te hebben, eerst DLC is pas juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-04 14:01
Vannacht rond een uurtje of 2 toevallig wakker geworden dus dacht laat ik eens kijken of het werkt. Kon gewoon inloggen en een beetje spelen maar na 10 minuten werd ik er telkens uitgegooid en dan kreeg ik zo'n schermpje met een error code, heb geen screenshot helaas. Hoop dat ze dit vanavond hebben gefixt, na werk eerst sporten en dan knallen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wolkeh schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:12:
Tegen die tijd is alles hopelijk gewoon stabiel. Zijn er al mensen met een indruk van de Season Pass inhoud? Vraag me af of het de moeite waard is die nu al te hebben, eerst DLC is pas juni.
Season pass inhoud:
Ktenolix in "[Multi] The Division"

Het is het zeker wel waard n.m.m. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:00:
[...]

Dat is prachtig dat het aan de lopende band gebeurt, maar dan snap ik al helemaal niet dat ze dit eigenlijk zo stil mogelijk houden. Geef er in het begin een paar keer goed aandacht aan en dan kan je toch echt wat minder verontwaardiging verwachten.

Ik vind het "stil houden tot aan launch" namelijk irritanter dan dat ze aan timed-exclusives doen. :P
Dit hebben ze helemaal niet stil gehouden, was al bekend vanaf het moment dat ze bekend hebben gemaakt dat de Xbox One het "lead platform" zou zijn. Het spel is natuurlijk een keer of wat uitgesteld, maar ze hebben het wel laten weten (lang geleden).
wolkeh schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:12:
Ach, als je een beetje zoekt, ik had het spel voor de Xbox + Season Pass voor 45 euro, dat lukt je op geen van de platformen wanneer je ze los koopt...

[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2016 08:19 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:04
Ktenolix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:14:
[...]

Season pass inhoud:
Ktenolix in "[Multi] The Division"

Het is het zeker wel waard n.m.m. :)
Ja dit riedeltje is bekend. Heb het over daadwerkelijke inhoud in-game naast de komende DLC's plus één sidearm. De content drops, bonus events en exclusive outfits, etc. Maar waarschijnlijk te vroeg om daar een oordeel over te vellen op dag 1 ;)

@Bullet, ik had de game ergens bij gekregen. Dus zal 'm sowieso los moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:39
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:00:
[...]

Ik had het besteld bij BOL, komt vandaag. Gisteren naar de Mediamarkt geweest omdat hij al werd verkocht. Die van BOL stuur ik gewoon terug :9
Ik heb the Division bij Wehkamp voor 44EUR . Maarja die 10 Euro heh 8)7
Ik denk dat ik zometeen gewoon op de fiets stap:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Pfff ik twijfel nog enorm om hem te halen, kom vanmiddag wel toevallig langs de MM :P.
Ik had Destiny ook op dag 1 besteld maar daar was ik vrij vlot op uitgekeken (5x hetzelfde rondje wandelen etc.)
Ben bang dat dit spel dezelfde uitkomst zal hebben. Misschien toch nog even de reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Gisteren gespeeld op de PS4 en ik ben zeer onder de indruk, speelt gewoon lekker weg.

Zit alleen nu wel vast op een missie die ik op Hard heb gezet terwijl ik die eigenlijk niet aan kan. Waren ook geen andere spelers in de buurt. Misschien zijn er vanavond wat meer aangezien dit een begin missie is.

Vaag me af of je die missie ook kan resetten naar Normal. Kon het gisteren zo gauw niet vinden.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand al ervaring met dit spel ICM ultrawide/3440x1440 EN/OF AMD fury chips? Ben benieuwd naar performance ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Iusedto schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:25:
Gisteren gespeeld op de PS4 en ik ben zeer onder de indruk, speelt gewoon lekker weg.

Zit alleen nu wel vast op een missie die ik op Hard heb gezet terwijl ik die eigenlijk niet aan kan. Waren ook geen andere spelers in de buurt. Misschien zijn er vanavond wat meer aangezien dit een begin missie is.

Vaag me af of je die missie ook kan resetten naar Normal. Kon het gisteren zo gauw niet vinden.
Als je bij de poort van de missie staat zie je wel in beeld dat je op vierkantje ofzoiets kan drukken voor matchmaking. In dat menu kan je de difficulty aanpassen en spelers zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:06
Diversity schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:23:
Pfff ik twijfel nog enorm om hem te halen, kom vanmiddag wel toevallig langs de MM :P.
Ik had Destiny ook op dag 1 besteld maar daar was ik vrij vlot op uitgekeken (5x hetzelfde rondje wandelen etc.)
Ben bang dat dit spel dezelfde uitkomst zal hebben. Misschien toch nog even de reviews afwachten.
Ik ben hier ook een beetje bang voor. Ik kijk ondertussen af en toe wel een stream op Twitch.
Ziet er super gelikt uit, toffe actie. Ik hou ook van het tech sfeertje en met name de RPG elementen kunnen mij wel bekoren :)

Ik ben alleen bang dat het misschien wat snel repetitief wordt. Maar ook ik ga de eerste reviews even afwachten.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:27:
[...]

Als je bij de poort van de missie staat zie je wel in beeld dat je op vierkantje ofzoiets kan drukken voor matchmaking. In dat menu kan je de difficulty aanpassen en spelers zoeken.
Normaal kan de moeilijkheid ook nog aanpassen als je eenmaal bezig bent.
Op de kaart ga je naar de missie en daar kan je ergens de moeilijkheid nog aanpassen.
Missie wordt dan wel herstart vanaf begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlimaxs schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:12:
Vannacht rond een uurtje of 2 toevallig wakker geworden dus dacht laat ik eens kijken of het werkt. Kon gewoon inloggen en een beetje spelen maar na 10 minuten werd ik er telkens uitgegooid en dan kreeg ik zo'n schermpje met een error code, heb geen screenshot helaas. Hoop dat ze dit vanavond hebben gefixt, na werk eerst sporten en dan knallen! >:)
Ik had ongeveer de zelfde ervaring maar bij mij was het 10 over twaalf dat ik wakker werd en dacht ik zal eens kijken of het al werkt.
Heb toen tot 5:40 zitten gamen zonder problemen, daarna douchen en nu op het werk.
Alles ging perfect in het spel zonder problemen of bugs.
Zag dat er nog een paar van de tweakers lijst rond liepen vannacht maar denk probeer een stukje alleen om even te wennen aan het spel want de beta heb ik maar een uurtje ofzo kunnen spelen.
Ging prima alleen je moet wel zorgen dat je eigen level een beetje gelijk is aan missie level die je gaat spelen want 2 levels boven je eigen level en je komt er bijna niet door alleen.
Heb me prima vermaakt met the Division vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
CDKeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Gister mijn pre order voor de PS4 opgehaald bij Intertoys. Eerder in de winkel gereserveerd. Er zouden volgens het pre order formulier dat ik van hen kreeg de vier gratis gear sets bij zitten. Echter geen code oid ontvangen. Ze komen hier nog op terug zei het winkelpersoneel.

Iemand anders die dit ook heeft gehad of bij een andere winkel?

[ Voor 5% gewijzigd door DPhoenix op 08-03-2016 08:33 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:31:
[...]

Ik had ongeveer de zelfde ervaring maar bij mij was het 10 over twaalf dat ik wakker werd en dacht ik zal eens kijken of het al werkt.
Heb toen tot 5:40 zitten gamen zonder problemen, daarna douchen en nu op het werk.
Zag dat er nog een paar van de tweakers lijst rond liepen vannacht maar denk probeer een stukje alleen om even te wennen aan het spel want de beta heb ik maar een uurtje ofzo kunnen spelen.
Ging prima alleen je moet wel zorgen dat je eigen level een beetje gelijk is aan missie level die je gaat spelen want 2 levels boven je eigen level en je komt er bijna niet door alleen.
Bikkel, helenacht gamen en naar het werk, respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Spel is weer te bestellen via de ing rentepuntenwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 16:12
Ik krijg hem vandaag binnen tussen 11:00 en 15:00 dus wordt pas vanavond spelen :P Mijn uplay acoount is Joenino dus mochten mensen samen willen spelen voel je vrij om me toe te voegen :)

Ps. Iemand toevallig een idee of SLI een beetje goed werkt met The division? Heb namelijk even tijdelijk een 2e GTX 970 erin zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Joenino op 08-03-2016 08:41 ]

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:31:
[...]

Merk dit ook gelijk inderdaad. Speel ik al level 9, bijna 10. Zo'n missie met level 6. En je gaat constant dood want hun kunnen het niveau niet aan. Kga nu maar slapen, zijn nog teveel perfomance problemen atm. Kogels die pas 2 sec later registreren etc wat vannacht niet zo was. Hopelijk vanmiddag goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Ik krijg het niet voor elkaar om m'n agent origins code te activeren. Heb die toen via VPN aangevraagd, maar geeft aan dat de code niet geldig is.

Je moet hem op de PS4 toch invullen bij code inwisselen? Of via ubisoftclub ofzo?

Gister al fftjes gespeeld, bij mediamarkt opgepikt :D Heb helemaal geen lag gehad en de gameplay blijft heerlijk, bijna level 6 nu. Het enigste ik merkte is dat de audio soms 'wegvalt/glitched' terwijl de voice over blijft doorpraten, meerdere mensen dit gemerkt?

[ Voor 36% gewijzigd door clockw1ze op 08-03-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 14:30
Ik had hem gisteren gekocht bij MediaMarkt Den Bosch. Daarna even een uurtje gespeeld.
Samengevat moet ik zeggen dat ik onder de indruk ben, normaal ben ik helemaal niet het MMO type maar het spelen in een (semi)realistische setting past mij wel goed. Destiny kon mij bijvoorbeeld helemaal niet bekoren.
Grafisch is het op de PS4 helemaal prima, ik heb af en toe de indruk dat de hitreg niet helemaal 100% is, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik nog met het basiswapen speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Aangezien ik de set al heb ivb season pass, voor de gelukkigen. Zal wss alleen werken op PC.
Geen idee of ze werken, aangemaakt met VPN etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 18:52
rolandos582 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:43:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Aangezien ik de set al heb ivb season pass, voor de gelukkigen. Zal wss alleen werken op PC.
Geen idee of ze werken, aangemaakt met VPN etc.
Allemaal gecheckt werken niet, maar bedankt voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Ok mijn eerste indruk van deze game.
Ik had de BETA nog niet gespeeld, dus ik ging er volledig blank in.

Na het bekijken van wat streams op Twitch (op consoles zag het er al goed uit), ging het gisteravond echt kriebelen.
Helaas heb ik gewoon een kantoorbaan, en zat ik dus een beetje in twijfel.
Wachten tot 12 uur, en nog een "uurtje" spelen? of het dinsdagavond oppakken?

Toch maar de keuze gemaakt, om te wachten tot 12 uur en éénmaal in de game was ik direct verslaafd.
Alles ziet er werkelijk waar briljant uit, en deze game geeft mij in tegenstelling tot de BF's/COD's (copy - paste games) echt een gevoel dat het vernieuwend is, eindelijk het gevoel wat je van een game mag gaan verwachten anno 2016.

Ik heb me vannacht prima vermaakt maar 2:15 moest ik toch echt naar me bed.
Zit hier nu op me werk, maar zou het liefst een dagje vrij nemen... En dat heb ik allang niet meer gehad bij een game ;) >:)
Vanavond weer vrolijk verder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Zitten de servers op X1 eigenlijk even vol als op PC? Hoeveel spelers per server zijn er? Iedereen op 1..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
goosche schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:48:
[...]

Allemaal gecheckt werken niet, maar bedankt voor de moeite :)
Hmm best spijtig. Naja had ook niet verwacht dat die VPN truck zou werken. Gelukkig heb ik ze met season pass. Thanks voor het melden iig.

Welke fout krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Neefdave schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:38:
Spel is weer te bestellen via de ing rentepuntenwinkel.
Bedankt voor de tip, meteen besteld :). 40 euro is wel een schappelijke prijs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoolz14 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:34:
[...]

Bikkel, helenacht gamen en naar het werk, respect.
Klein bikkeltje. Ik hoef maar tot 12:30 uur te werken dus om 1 uur vanmiddag ga ik weer vrolijk verder met the Division :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 00:16:
[afbeelding]

Dit zie ik in mijn account details in uplay staan. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik al die packs zie vanwege agent origins (via vpn) of dat ik dat zie vanwege season pass. Heeft iemand gold edition en nog niet de agent origins geactiveerd? (of andersom) dan kunnen we uitsluiten of het werkt of niet met VPN ;)
Inclusief agent origins (+-geactiveerd 2 weken geleden)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/euIQgJJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Protax schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:50:
Ok mijn eerste indruk van deze game.
Ik had de BETA nog niet gespeeld, dus ik ging er volledig blank in.

Na het bekijken van wat streams op Twitch (op consoles zag het er al goed uit), ging het gisteravond echt kriebelen.
Helaas heb ik gewoon een kantoorbaan, en zat ik dus een beetje in twijfel.
Wachten tot 12 uur, en nog een "uurtje" spelen? of het dinsdagavond oppakken?

Toch maar de keuze gemaakt, om te wachten tot 12 uur en éénmaal in de game was ik direct verslaafd.
Alles ziet er werkelijk waar briljant uit, en deze game geeft mij in tegenstelling tot de BF's/COD's (copy - paste games) echt een gevoel dat het vernieuwend is, eindelijk het gevoel wat je van een game mag gaan verwachten anno 2016.

Ik heb me vannacht prima vermaakt maar 2:15 moest ik toch echt naar me bed.
Zit hier nu op me werk, maar zou het liefst een dagje vrij nemen... En dat heb ik allang niet meer gehad bij een game ;) >:)
Vanavond weer vrolijk verder _/-\o_
Ik ga er vanavond ook volledig blank in. En laten we hopendat ik het zelfde gevoel heb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zijn de verwachtingen waargemaakt ? kan ik hem straks halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
shakespeare schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:00:
zijn de verwachtingen waargemaakt ? kan ik hem straks halen ?
Lees mijn post een stukje naar boven.
Ik vind het zeker de moeite waard, denk dat ik hier LANG plezier aan ga beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ves schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 06:10:
[...]

PC of console? Want ik had er geen last van op de PS4.
Op de PC. Het gebeurt ook alleen als de partyleader op dat moment crasht. En nu zit ik vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Stel je wil buiten de DZ in je uppie rondlopen en ontdekken. Kan je dat dan ook ergens instellen of aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:04:
Stel je wil buiten de DZ in je uppie rondlopen en ontdekken. Kan je dat dan ook ergens instellen of aangeven?
Gewoon niet in een squad gaan is voldoende. Iedereen heeft namelijk zijn/haar eigen instantie van de PvE wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:04:
het is precies andersom.
je kan wat instellen of aangeven als je niet alleen wil gamen maar met anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Deze staat nog steeds in shooters ja? Ik zit iedere keer in het verkeerde forum te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 20:47
Redelijke launch van the division moet ik zeggen, was om zes uur opgestaan om de launch te spelen. Na wat ervaringen met mmo launches was ik wel wat huiverig. Kon toen ik inlogde meteen spelen, eerste safe house binnen en kon net het grote aantal spelers daarbinnen aanschouwen voor de server er uitknalde. Bleek later eigenlijk heel Ubisoft er zon beetje uit te liggen, de game servers plus all servicse waaronder de website.

Half uur later kwam de website weer omhoog en vijf minuten later ook weer de login server. Daarna lekker kunnen spelen, heb nog net een missie op hard mode kunnen spelen voordat ik richting werk moest.

Ben benieuwd naar de rest van het spel, heb al een paar blueprints op zak voor het voor mij nog onbekende craft systeem.

Spel loopt op ultra en doet het prachtig, zoals ook hierboven aangeven ga ik hier nog wel een tijd plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:07:
[...]

het is precies andersom.
je kan wat instellen of aangeven als je niet alleen wil gamen maar met anderen.
Ktenolix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:05:
[...]

Gewoon niet in een squad gaan is voldoende. Iedereen heeft namelijk zijn/haar eigen instantie van de PvE wereld.
Oke vanavond eens kijken :) kwam gister een tweaker tegen buiten de DZ dus gisteren lache missies gedaan en dingen testen in de game.

Vandaag met een collega rondlopen in de game en dingen uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 15-09 18:59
Failed to Synchronize Achievements! ;w

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Welke class gaan jullie eerst aanmaken?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Mars18 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:17:
Ik ga zoiezo eerst voor de Tank, lekker hp builden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Mars18 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:17:
.

[ Voor 17% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 08-03-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lange dag vandaag.. gisteren besloten om maar niet te gaan wachten tot 0:00, maar nu begint het aardig te jeuken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
shoombak schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:19:
Lange dag vandaag.. gisteren besloten om maar niet te gaan wachten tot 0:00, maar nu begint het aardig te jeuken O-)
Ik zit ook af te tellen op kantoor :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Pff hier zelfs zo erg dat ik, terwijl ik aftel tot 10:00 en toch maar naar de media markt ga... Niets anders doe dan het tweakersforum verversen en op twitch streams kijk (wat ik normaal ook nooit doe).

Lang geleden dat ik dit heb gehad zeg.... |:( 8)7 |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 21:17

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:09:
Deze staat nog steeds in shooters ja? Ik zit iedere keer in het verkeerde forum te kijken.
Schept ook iedere keer weer mijn verbazing :o
Met alle perks die je kan verdienen in CoD, zullen we die dan maar in het rpg-subforum plaatsen ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:16:
[...]

[...]

Oke vanavond eens kijken :) kwam gister een tweaker tegen buiten de DZ dus gisteren lache missies gedaan en dingen testen in de game.

Vandaag met een collega rondlopen in de game en dingen uitzoeken.
Let wel, standaard staat je privacy mode op friends only. Die kunnen je dan gewoon joinen. Wil je dat niet moet je in group management (O op PC) de privacy menu omhoog halen (F op pc, staat onderaan de menu) en dan op Private zetten. In de beta was het zo dat hij deze setting niet onthield :(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
zonder teveel spoilers, kom je nu op straat al wat meer "mobs" tegen dan in de beta? ik vond het geheel zo leeg als je gewoon rond aan het lopen was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Hier helaas hetzelfde verhaal.. Eerst nog even de werkdag door en daarna meteen naar huis, kliekjes opwarmen en gaaaaan met die banaan! :9

Ik zag hier trouwens meerdere posts over Gamesplanet voorbij komen, daar hebben mensen dus wel goede ervaring mee?

Ze hebben daar de Season Pass voor omgerekend 31 euro zag ik net, scheelt toch weer 9 euro ten opzichte van de Uplay store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justifire schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:25:
[...]

Schept ook iedere keer weer mijn verbazing :o
Met alle perks die je kan verdienen in CoD, zullen we die dan maar in het rpg-subforum plaatsen ? :+
Ik heb al een TR aangemaakt, mocht dat helpen. Dying Light en Shadow of Mordor staan dan weer wel in RPG. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Krijg de game vandaag binnen, maar kan vandaag niet spelen en morgen ook maar eventjes :( , en heb er net zoveel zin gekregen, vind de game op de streams er gewoon erg goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
vegetto1983 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:26:
zonder teveel spoilers, kom je nu op straat al wat meer "mobs" tegen dan in de beta? ik vond het geheel zo leeg als je gewoon rond aan het lopen was..
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, aangezien ik de 'Beta' wat leeg vond.
Ik lees het topic lekker mee, maar ben nog niet helemaal overtuigd dat dit mijn Destiny verslaving gaat vervangen, wil nog even een paar dagen wachten en kijken of iedereen nog helemaal hypu is.

[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 08-03-2016 09:37 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

toch wel jammer dat ik met de gold edition de 4 gearset zoals de medic, police, brandweer niet heb.. :(

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:38:
toch wel jammer dat ik met de gold edition de 4 gearset zoals de medic, police, brandweer niet heb.. :(
Die moet je wel hebben. Die zit bij de Season Pass. Het duurde wel even voordat ik 'm binnen kreeg. Sowieso pas toen ik bij de Base of Operations kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik lees ook nog lekker de recensies mee hier.

Nog nooit een soortgelijk spel gespeeld, maar wil mij hier eens aan wagen, mits de reacties zo lovend blijven.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Veel game plezier vandaag met The Division! Ik hou jullie posts in de gaten!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Is het iemand gelukt om die Agent Origins code te activeren op de PS4? Heb er toen eentje aangevraagd via VPN en die code ook ontvangen toen, maar als ik hem wil redeemen in de PS Store geeft ie aan dat hij niet geldig is. Werkt ie toch niet in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Ik ben nu al een uurtje of langer aan het knallen. Net mijn eigen hoofdkwartier ontgrendeld. Maar ik ben heel mijn dlc/pre order pakjes nog niet tegengekomen.

Iemand enig idee waar je ze kan ophalen?

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Derde DLC The Division komt op alle systemen tegelijk uit"

Bron: Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52

Dark Angel

Corvette LS Power

Griffx schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:34:
[...]

Hier ben ik ook heel benieuwd naar, aangezien ik de 'Beta' wat leeg vond.
Ik lees het topic lekker mee, maar ben nog niet helemaal overtuigd dat dit mijn Destiny verslaving gaat vervangen, wil nog even een paar dagen wachten en kijken of iedereen nog helemaal hypu is.
Van de 1.5 uur die ik nu gespeeld heb ongeveer net zover als de beta was het nou niet echt druk op straat. :'(

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

PaRaDoX4 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:02:
Ik ben nu al een uurtje of langer aan het knallen. Net mijn eigen hoofdkwartier ontgrendeld. Maar ik ben heel mijn dlc/pre order pakjes nog niet tegengekomen.

Rewards vendor achterin je base of operations

[ Voor 4% gewijzigd door Odieus op 08-03-2016 10:05 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:02:

In je base of operations binnenkomend rechtdoor, rechts langs de trap die naar boven gaat. daar aan het einde staat de reward vendor daar kan je ze halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Dopiej schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:05:
[...]

In je base of operations binnenkomend rechtdoor, rechts langs de trap die naar boven gaat. daar aan het einde staat de reward vendor daar kan je ze halen.
Had m toevallig net gevonden. Toch bedankt jongens

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:53

tha_crazy

Mafketel

Dark Angel schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:04:
[...]

Van de 1.5 uur die ik nu gespeeld heb ongeveer net zover als de beta was het nou niet echt druk op straat. :'(
En dat is op zich ook best logisch dat het niet super druk is.
Er is een virus uitgebroken en bijna iedereen is dood.
Dan kan je geen 1000en mensen op straat verwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:06:
[...]

Denk dat hij medespelers bedoeld.
Maar je hebt meerdere layers toch? Vind het wel fijn dat het niet a la MMO bomvol staat met heen en weer springende/dansende/handenklappende/in het niks schietende mensen. Krijg ook echt het idee dat mijn squad en ik de stad moeten veroveren :)

Trouwens gisteravond toch maar de Gold Edition nog snel gepreordered. Als ik net zo verslaafd ben aan de release als aan de beta, komt die season pass toch goed van pas :9

[ Voor 13% gewijzigd door CrawlFish op 08-03-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

CrawlFish schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:09:
[...]

Denk dat hij medespelers bedoeld.
Maar je hebt meerdere layers toch? Vind het wel fijn dat het niet a la MMO bomvol staat met heen en weer springende/dansende/handenklappende/in het niks schietende mensen. Krijg ook echt het idee dat mijn squad en ik de stad moeten veroveren :)
Medespelers zie je sowieso niet in je PvE instance tenzij die onderdeel zijn van je team.
Elke DZ heeft geloof ik een max van 24 spelers oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:12:
[...]

Medespelers zie je sowieso niet in je PvE instance tenzij die onderdeel zijn van je team.
Precies, dit vind ik een goede keuze van de devs.
Denk dat het verwarring bracht voor veel mensen in de beta omdat je, nadat je uit de helikopter kwam, juist wel veel medespelers zag. Zodra je echter de stad in ging zag je niemand meer. Denk dat daar veel mensen de mist in gingen. Het was nooit de bedoeling om de stad te flooden met spelers, dit zou een negatieve impact hebben op de sfeer en impressie van het spel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Laatst online: 13-07 15:29
tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:12:
[...]

Ik heb ook alleen maar anderen gezien bij het start punt in de safe zone, bommetje vol daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

CrawlFish schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:14:
[...]

Precies, dit vind ik een goede keuze van de devs.
Denk dat het verwarring bracht voor veel mensen in de beta omdat je, nadat je uit de helikopter kwam, juist wel veel medespelers zag. Zodra je echter de stad in ging zag je niemand meer. Denk dat daar veel mensen de mist in gingen. Het was nooit de bedoeling om de stad te flooden met spelers, dit zou een negatieve impact hebben op de sfeer en impressie van het spel denk ik.
En niet te vergeten het Griefen in de hand werken.
Wel ben ik benieuwd naar de complete map met encounters enzovoorts.
Ik heb er zeker zin in en zit dan ook totaal niet gefocussed op m'n werk
w0utje89 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Ik heb ook alleen maar anderen gezien bij het start punt in de safe zone, bommetje vol daar..
En dat hoort ook, het start punt is een HUB, en ik geloof dat er ook meer zijn hiervan.
Dat zijn de plaatsen waar je friendly players ziet.
De DZ is een ander verhaal, daar is het een grote FFA als het ware

Je kan het vergelijken met diablo 3, je hebt een eigen instance tenzij je speler toelaat tot je party.

[ Voor 26% gewijzigd door tha_crazy op 08-03-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:16:
[...]

zit dan ook totaal niet gefocussed op m'n werk
Haha herkenbaar, ben toaal niet productief vandaag.. denk dat ik morgen maar een dag vrij neem om m'n 'jeuk' te verlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrawlFish
tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:16:
[...]

En niet te vergeten het Griefen in de hand werken.
Wel ben ik benieuwd naar de complete map met encounters enzovoorts.
Ik heb er zeker zin in en zit dan ook totaal niet gefocussed op m'n werk
Precies, tweakers op werk, af en toe mailtje beantwoorden. Gelukkig moet ik vanmiddag eerder weg i.v.m. doktersafspraak :-D vrouwtje vanavond weg.. game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 15-09 16:52

Dark Angel

Corvette LS Power

tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:06:
[...]

ik bedoelde meer de random events op straat en had toch meer burgers verwacht buiten de Darkzone.
Snap best dat het geen GTA

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

RoeKoe schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:18:
[...]

Haha herkenbaar, ben toaal niet productief vandaag.. denk dat ik morgen maar een dag vrij neem om m'n 'jeuk' te verlichten.
Gister tot half 6 gewerkt en vandaag ook weer een uur eerder begonnen, ik ben om half 3 weg.
Daarna de rest van de week vrij dus ik zal verder niet klagen.
CrawlFish schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:18:
[...]

Precies, tweakers op werk, af en toe mailtje beantwoorden. Gelukkig moet ik vanmiddag eerder weg i.v.m. doktersafspraak :-D vrouwtje vanavond weg.. game on!
Das pas geluk bij een ongeluk :P
Dark Angel schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:19:
[...]

ik bedoelde meer de random events op straat en had toch meer burgers verwacht buiten de Darkzone.
Snap best dat het geen GTA
Qua burgers zie eerder, er is een virus en 80-90%? oid is dood, dan is het niet meer zo druk natuurlijk :P
Random Events zijn volgens mij wel meer, maar daar heb ik even geen zicht op.
Want deze waren wel teruggeschroeft voor de Beta

[ Voor 25% gewijzigd door tha_crazy op 08-03-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egari
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-05 17:58
w0utje89 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Andere spelers kom je in je groep tegen, bij verschillende safe zones (safe houses, base of operations, Dark Zone checkpoints) en in de Dark Zone. In de stad zelf, dus buiten de Dark Zone en de safe zones, zal je enkel en alleen spelers in je groep zien. Mocht je met random mensen willen spelen dan is er in de meeste (if not all) safe zones een optie tot Matchmaking waarbij geinteresseerde spelers aan elkaar gekoppeld worden.
De matchmaking optie kan je ook terugvinden voor specifiek de main missies middels de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
vegetto1983 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:26:
Gisteren op de ps4 kwam ik er meer tegen en ook lastiger om uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wanneer kunnen we de reviews verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
melantrix schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:25:
[...]

Let wel, standaard staat je privacy mode op friends only. Die kunnen je dan gewoon joinen. Wil je dat niet moet je in group management (O op PC) de privacy menu omhoog halen (F op pc, staat onderaan de menu) en dan op Private zetten. In de beta was het zo dat hij deze setting niet onthield :(
Oke zal eens kijken in de settings vanavond (ps4 versie). Vond het al zo vreemd dat ik ineens iemand tegenkwamen de naam op de map zag terugkomen zonder dat ik iets had geaccepteerd etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Zo ik heb hem toch maar opgehaald bij de MM. Het exemplaar die ik ge pre orderd heb stuur ik terug.
Of iemand moet interesse hebben? Voor 46 EURO kun je hem ophalen in Zwolle. (Na vanmiddag)

PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Laatst online: 15-09 20:55
clockw1ze schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:56:
Is het iemand gelukt om die Agent Origins code te activeren op de PS4? Heb er toen eentje aangevraagd via VPN en die code ook ontvangen toen, maar als ik hem wil redeemen in de PS Store geeft ie aan dat hij niet geldig is. Werkt ie toch niet in Europa?
Je moet de code eerst invoeren op de www.thedivisiongame.com/redeem
De code die je hieruit krijg kun je invoeren in de PS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

shoombak schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:22:
Wanneer kunnen we de reviews verwachten?
Zodra er voldoende uren in het spel gestoken zijn.
Sowieso gaat het op metacritic pas over 8 uur open.

Aan de andere kant neem ik reviews pas vanaf donderdag/vrijdag serieus, aangezien je niet na 3 uur spelen er al een review over kan schrijven gezien de grootte van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben zeer geïnteresseerd in The Division maar niemand van mijn vrienden gaat hem halen, ik ben dan ook bang dat deze game in je eentje erg saai word ( geen groep voor communicatie ed. ).

Zit ik hier fout en kan je deze game goed solo spelen of is het echt leuker met een groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Roshnak schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:23:
Ik ben zeer geïnteresseerd in The Division maar niemand van mijn vrienden gaat hem halen, ik ben dan ook bang dat deze game in je eentje erg saai word ( geen groep voor communicatie ed. ).

Zit ik hier fout en kan je deze game goed solo spelen of is het echt leuker met een groep?
Je kan het spel solo spelen, maar je kan bijvoorbeeld met mensen van hier samen spelen of je kan in game een party vormen met random mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Roshnak schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:23:

Je kan de game prima solo spelen.
De matchmaking die erin zit is prima en werkt vlot.
Squad play maakt het spel wel een stuk leuker.

Maar er is hier een spelerslijst op Tweakers waar je wel wat mensen kan vinden om mee te spelen, weet niet op welk platform je hem wilt gaan halen?

Mocht je hem op de PS4 halen, kan je mij sowieso wel toevoegen.
Ik ga er vanuit dat ik hier weer heel wat avonden aan kwijt ben namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 08-03-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Volgens mij is er nog niet gesproken over een Teamspeak server voor de PC gamers onder ons.
Wat ons betreft zijn jullie van harte welkom op onze Teamspeak server:

ts.solidaritygaming.com

Mocht er behoefte zijn aan meerdere kanalen voor squads, geef maar een gil.
Ik ben hier vanavond ook te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:22:
[...]

Oke zal eens kijken in de settings vanavond (ps4 versie). Vond het al zo vreemd dat ik ineens iemand tegenkwamen de naam op de map zag terugkomen zonder dat ik iets had geaccepteerd etc :P
Als je dat oranje bolletje bedoelt dan klopt dat, dat houdt je ook. Dat is puur map based en als je op dezelfde plek zou staan zie je hem niet. Is denk ik puur gedaan om subtiel uit te nodigen om met elkaar in de squad te gaan zitten ;) Maar als je dat neit doet zie je elkaar dus alleen in de map, voor de rest zit je in een aparte instance.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

tha_crazy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Je kan de game prima solo spelen.
De matchmaking die erin zit is prima en werkt vlot.
Squad play maakt het spel wel een stuk leuker.

Maar er is hier een spelerslijst op Tweakers waar je wel wat mensen kan vinden om mee te spelen, weet niet op welk platform je hem wilt gaan halen?

Mocht je hem op de PS4 halen, kan je mij sowieso wel toevoegen.
Ik ga er vanuit dat ik hier weer heel wat avonden aan kwijt ben namelijk.
Ik wil hem gaan halen op de PS4. Ik zal de spelerslijst er eens bij gaan halen. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Protax schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:27:
Volgens mij is er nog niet gesproken over een Teamspeak server voor de PC gamers onder ons.
Wat ons betreft zijn jullie van harte welkom op onze Teamspeak server:

ts.solidaritygaming.com

Mocht er behoefte zijn aan meerdere kanalen voor squads, geef maar een gil.
Ik ben hier vanavond ook te vinden :)
We gaan gebruik maken van Discord, zie mijn sig..
Tenminste ben ik van plan, en ik weet meerdere tweakers ook..

[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 08-03-2016 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
Dopiej schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:28:
[...]

We gaan gebruik maken van Discord, zie mijn sig..
Ook goed! Zie ik jullie vanavond daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Dennis_k schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Je moet de code eerst invoeren op de www.thedivisiongame.com/redeem
De code die je hieruit krijg kun je invoeren in de PS store.
Dat heb ik toen gelijk al gedaan, toen kreeg ik een mail van Ubisoft met een code van 12 characters.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lSMHLA1.jpg

Misschien moet ik het vandaag gewoon proberen. Gister was de game officieel nog niet "released" natuurlijk.
Of is het andere mensen al wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik heb mij aangemeld voor de spelerslijst, ik ga zo in de pauze de game ophalen.

Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 23:16
Ik ga hem vanavond installeren maar heb morgenavond pas tijd om hem op te starten. Vrijdag, zaterdag en zondag lekker 3 dagen veel gamen.

Wat ik me n og af vraag. Als je met een high lvl char en een low lvl char een missie doet. Wordt dan de damage output nog geschaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb me ook aangemeld op de spelerslijst voor PC! Feel free to add, ik zal zelf vanavond de lijst ook eens even door om mensen toe te voegen (Uplay naam: The.Sticky). :)
Pagina: 1 ... 43 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst