PSN: basjh
Ik ga het mooi afwisselen. Als er voor Destiny weer iets uit komt switch ik gewoon terug.Griffx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:40:
[...]
Hier een Destiny verslaafde met 1400 uur destiny ervaring, Division is een leuke afwisseling.
Je hoort veel mensen zeggen dat deze games op elkaar lijk, ja qua loot systeem wel, maar verder stopt de vergelijking.
Heb er nu een avondje inzitten, en kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan, en dat gevoel was met Destiny al een paar weekjes weg.
Destiny ben ik op het moment even klaar mee. Dus kan ik me vol op Division storten
PSN: Timmehhh84
Thanks, misschien toch maar eens kijken of ik ergens goedkoop een 980 of 980ti op de kop kan tikkenBjorn89 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:40:
[...]
1440P + alles op max is toch minimaal een 980/980 Ti
https://www.google.nl/url...g2=4Tq4fC5QwSZ8mhvpE5OWOg
Edit:
Als ik dit zo bekijk doen de AMD kaarten het ook heel goed:
http://techfrag.com/2016/...rform-exceptionally-well/
Maar ik kan er niet uit opmaken dat dit op mijn resolutie ook het geval is...
[ Voor 19% gewijzigd door Protax op 09-03-2016 11:47 ]
Ja hier ook, in het weekend wat Destiny trials en IB zodra die er weer is en verder Division.-Timmehhh- schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Ik ga het mooi afwisselen. Als er voor Destiny weer iets uit komt switch ik gewoon terug.
Destiny ben ik op het moment even klaar mee. Dus kan ik me vol op Division storten
En blijf ze steeds afwisselen van elkaar, hoewel dat qua controls best irritant is.
Nu ga ik steeds op een auto staan voor mobs ipv cover zoeken
Minimaal 980 of vergelijkbaar* dus fury(nano) / fury-x zullen ook zeker deze game moeten draaien.Protax schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Thanks, misschien toch maar eens kijken of ik ergens goedkoop een 980 of 980ti op de kop kan tikken
Edit:
Als ik dit zo bekijk doen de AMD kaarten het ook heel goed:
http://techfrag.com/2016/...rform-exceptionally-well/
Maar ik kan er niet uit opmaken dat dit op mijn resolutie ook het geval is...
Heb zelf een 390 (wacht op de nieuwe HBM 2.0 kaarten). Maar zelfs deze kaarten hebben er moeite mee, de game kan nog beter geoptemalizeerd worden denk ik.
Je resolutie staat er trouwens onder bij
[ Voor 10% gewijzigd door Bjorn89 op 09-03-2016 11:51 ]
Ik heb het meeste op high staan en dat loopt best goed. Nu ben ik weer heel gevoelig om een hoge FPS te halen, dus ik zou hem nog wat vloeiender willen. Ik speel wel op een monitor die overgeklokt is naar 110Hz, dus dat helpt welProtax schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Hoe loopt de game bij jou? Voor mijn gevoel soepel, maar denk dat er meer uit te halen valt.
Maar om nou + 600 euro uit te geven voor een 980ti is mij een beetje te gek.
Vraag me af of een dergelijke investering het waard is, qua gameplezier...
Dat zelfde gevoel heb ik dus ook, dat er nog wat meer uit te halen valt, maar daar moet ik nog even induiken.
Deze site (wel van Nvidia) kan goed helpen:
http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guide
Buffalo77 | Pokemon Unite
Verwijderd
Herkenbaar.Griffx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:44:
[...]
Nu ga ik steeds op een auto staan voor mobs ipv cover zoeken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat heb je zoal gedaan qua finetuning? Ik heb een i5 3570K met een GTX 970 (MSI) en bij mij gaf hij default de settings op High. Heb er gister nog niet zozeer naar gekeken, gezien ik de hele tijd stabiel 60 fps had. Enkel toen ik langs een vuurtje liep dropte die wel naar rond de 35 - 40.Irrival schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:32:
[...]
Ik ben nooit een fan van automatische settings. Hier komt vaak een stukje 'sjoemel' aan te pas. Zo heb ik met een GTX970 - i5 4670K een automatische standaard van low/medium (first boot). Dit heb ik meteen naar high/ultra gezet met een stukje finetuning!
Als je gaat vragen naar upgrades zou ik ook altijd een budget erbij plaatsen, maakt het een stuk makkelijker om je te adviseren
Was van plan om vanavond eens de settings in de duiken om te zien of de boel niet nog een tandje hoger kan en de overbodige troepjes wat lager kunnen, zodat 't nog nét iets mooier wordt, maar wel met behoud van een stabiele 60 fps.
Die masker heb je al, alleen het filter kun je verbeteren door upgrades in de Medical tak. (Base of Operations).Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:49:
Vraagje, ben gisteren pas begonnen met The Division. Op de map zie ik een contamination zone en daarvoor heb ik een masker nodig. Waar haal ik dat masker, of hoe en wat kan ik dat kopen of maken? Hoor het graag, txs.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat masker is een gear-item dat je equipped, te zien in je inventory (zoals knee-pads etc). Echter doet je character deze automatisch op in de Dark Zone en Contaminated Areas. Dat item is droppable en craftable loot.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:49:
Vraagje, ben gisteren pas begonnen met The Division. Op de map zie ik een contamination zone en daarvoor heb ik een masker nodig. Waar haal ik dat masker, of hoe en wat kan ik dat kopen of maken? Hoor het graag, txs.
Zoals Jackal aangeeft heb je dat masker al. Je start immers een character met bepaalde equipment. Het filter-level kun je inderdaad verhogen via medical wing upgrades.
[ Voor 13% gewijzigd door Ktenolix op 09-03-2016 11:53 ]
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
SHuijs
jullie voeg ik toe...
nog meer mensen ?
Ja goed idee, weet alleen niet of dit voor de PS4 ook kan.NLxAROSA schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:50:
[...]
Herkenbaar.Op PC daarom maar gelijk die controls omgewisseld.
Weet iemand dit?
Helaas niet, ik moet wachten op 22 maart. Pas dan heeft Bol het binnen en kan het verzonden worden. Het was eerst beschikbaar op 8 maart, maar dat is doorgeschoven.Mars18 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:50:
Hebben mensen al het boek doorgelezen?
Verwijderd
Ik gok vanavond geen tijd te hebben, maar je kunt me gerust toevoegen natuurlijk.shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:52:
basjh
SHuijs
jullie voeg ik toe...![]()
nog meer mensen ?
Nee, helaas niet.Griffx schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Ja goed idee, weet alleen niet of dit voor de PS4 ook kan.
Weet iemand dit?
Good to know, neig alweer meer naar kopenDopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:33:
[...]
Wat dat betreft hoef je dat niet te doen hoor, is genoeg content, ja als je puur alleen de main missions speelt nu level je best snel, maar ik heb genoeg encounters/side missions gedaan. En gewoon wat rond gelopen op zoek naar echo's en drones enzo dat je je goed kan bezig houden
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Ik kan vanavond wel mee knallen ik ben lvl 9 ( PSN is Roshgill )shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:52:
basjh
SHuijs
nog meer mensen ?
Verwijderd
Als ik het per ongeluk gedropt heb, kan ik er dan nog opnieuw aankomen? TxsKtenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:52:
[...]
Dat masker is een gear-item dat je equipped, te zien in je inventory (zoals knee-pads etc). Echter doet je character deze automatisch op in de Dark Zone en Contaminated Areas. Dat item is droppable en craftable loot.
Zoals Jackal aangeeft heb je dat masker al. Je start immers een character met bepaalde equipment. Het filter-level kun je inderdaad verhogen via medical wing upgrades.
Ik ben vanaf 19.45 online denk ikshakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:52:
basjh
SHuijs
nog meer mensen ?
PSN: Timmehhh84
Voor zover ik weet kun je dat item niet unequippen, en equipped items kunnen niet gedeconstruct/verkocht worden. Je kunt uiteraard wel een ander mask equippen. Er is alleen ten alle tijden een masker equipped. Hetzelfde geldt voor andere equipment overigens.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:57:
[...]
Als ik het per ongeluk gedropt heb, kan ik er dan nog opnieuw aankomen? Txs
Het dropped van items is sowieso niet mogelijk (alleen verkopen/deconstructen).
[ Voor 16% gewijzigd door Ktenolix op 09-03-2016 11:59 ]
Je hebt altijd een masker!! Maskers zijn inderdaad gewoon drops. Je krijgt vanzelf een betere!Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:57:
[...]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Je hebt sinds het begin al eentje geequipt, dus denk niet dat je er geen hebt. Je zal makkelijk nieuwere en betere masks vinden.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:57:
[...]
PSN/XBL: DarkTaufu
Hij is nu alles aan het downloaden en installen. Ik heb wel de beta gespeeld, maar met name het Darkzone gebeuren stond mij tegen (de set up daarvan). Maar van wat ik ondertussen gelezen heb, is er meer dan genoeg te doen buiten de Darkzone.
Zin an

Darkzone vind ik juist wel een leuke aanvulling op een gegeven moment heb je alle missies gedaan en kan je zeker binnen de darkzone met wat goede teamplay redelijk valuable items vinden. Ga er alleen niet in op een te laag level want je wordt gegarandeerd afgeschotenNotna schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:59:
Door een onverwachte donatie van mijn schoonvader mag ik mij vandaag ook voegen bij het Division XBO team
Hij is nu alles aan het downloaden en installen. Ik heb wel de beta gespeeld, maar met name het Darkzone gebeuren stond mij tegen (de set up daarvan). Maar van wat ik ondertussen gelezen heb, is er meer dan genoeg te doen buiten de Darkzone.
Zin an
is het nu de bedoeling om de single player missions alleen of met matchmaking te doen ?
zijn dit de enige missies die je kan doen ?
ik moet het allemaal nog even plaatsen.
Je kan er voor kiezen om de main missions die je doet om xp en punten te verzamelen om je wings uit te breiden samen met een party te doen maar je kan ze ook alleen doen.shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:06:
ik bak er alleen nog geen reet van.. snap het ook nog niet helemaal.
is het nu de bedoeling om de single player missions alleen of met matchmaking te doen ?
zijn dit de enige missies die je kan doen ?
ik moet het allemaal nog even plaatsen.
Nee je hebt ook nog losse encounters voor de verschillende wings en je hebt nog side missions die je kan doen, hiervoor kan je ook weer kiezen die alleen of samen te doen.
dat is niet heel hoog... kan iemand dat proberen uit te leggen?
Darkzone, raids, gear, gearscore, DLC's, mogelijk hogere levelcaps, spelen met vrienden. Gewoon, zoals bij elke MMO.shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:11:
ok, maar wat als je de 26 missies gedaan hebt. wat is dat je doel van de game ? de level cap is 30 ?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Er zal nog wel end-game content worden released in de vorm van een "raid" of iets wat er op lijkt. Daarnaast heb je de PVP encounters in de DZ die je kan doen.shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:11:
ok, maar wat als je de 26 missies gedaan hebt. wat is dat je doel van de game ? de level cap is 30 ?
Ik maak me er nog niet echt druk om, zal vast wel goed komen. Laat het gewoon over je heen komen
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 09-03-2016 12:26 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik en een vriend hadden op een magische manier 3 lock picks gekregen, geen idee waar die vandaan kwamenDonstil schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:17:
Hoe zit het eigenlijk met Lockpick zet je eens, ik kom net ergens een deur niet in maar ik heb nog helemaal nergens lockpick setjes gevonden
Random drop.Donstil schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:17:
Hoe zit het eigenlijk met Lockpick zet je eens, ik kom net ergens een deur niet in maar ik heb nog helemaal nergens lockpick setjes gevonden
Ik heb er in 15 levels 1 gevonden, vriend van me al 3.
Hier ook, had op een gegeven moment ineens 3 lock picks? Dacht hoe dan, die had ik eerder ook wel willen hebbenEreaser schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:17:
[...]
Ik en een vriend hadden op een magische manier 3 lock picks gekregen, geen idee waar die vandaan kwamen

was dat niet van die bag die je kreeg bij de reward vendor?RicardoC schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:19:
[...]
Hier ook, had op een gegeven moment ineens 3 lock picks? Dacht hoe dan, die had ik eerder ook wel willen hebben
Zou goed kunnen, daar zat zoveel zooi in dat ik gewoon A gespammed heb en daarna pas gekeken heb wat ik had gekregen.Dopiej schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:20:
[...]
was dat niet van die bag die je kreeg bij de reward vendor?
Verwijderd
Wanneer ik en een vriend tot dezelfde missie precies hetzelfde solo zouden spelen. Zou ik dan met betere gear kunnen eindigen? Of loopt dalijk iedereen van (bijv.) level 20 met dezelfde broek,schoenen etc. rond.
En is er veel variatie in costumes (zonder echt geld te betalen) of loopt iedereen er dalijk in dezelfde voddenzakken bij?
Gear en looks staan los van elkaarVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:27:
Hoe werkt het loot systeem nou eigenlijk precies.
Wanneer ik en een vriend tot dezelfde missie precies hetzelfde solo zouden spelen. Zou ik dan met betere gear kunnen eindigen? Of loopt dalijk iedereen van (bijv.) level 20 met dezelfde broek,schoenen etc. rond.
En is er veel variatie in costumes (zonder echt geld te betalen) of loopt iedereen er dalijk in dezelfde voddenzakken bij?
de comsecit items die droppen hebben geen stats en die bepalen je looks
(op je bagpack na dan)
Dus over algemeen kan je je looks redelijk customizen zonder je druk te hoeven maken over stats
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je krijgt allemaal andere loot, dus niet gelijk aan elkaar. (behalve bij rewards van bv sidemissions, blueprints)Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:27:
[ Voor 4% gewijzigd door UTADDICT op 09-03-2016 12:30 ]
Ja die snap ik ook niet helemaal, veel loot (kratten) wordt geshared over je fireteam lijkt het, maar die groene/ blauwe loot lijnen (weet ik veel hoe die heten) verschillen wel per agent?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:27:
En supply's zijn ook weer persoonlijk?
http://lmgtfy.com/?q=How+...stem+The+Division+Work%3FVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:27:
Verwijderd
De 'gewone' en 'dark zone' map. Stel ik houd van co-op exploren met een vriend. Stel ik ga exploren, heeft dit meerwaarde? En is dit zoals bijvoorbeeld Fallout/Skyrim, waar je gaat exploren en gaandeweg interessante dingen tegen komt zoals locaties,enemies,treasure? Of ga je exploren zoals bijvoorbeeld the Witcher 3 waar al van te voren points of interest vast staan op de world-map. Dus waar exploren eigenlijk mijn inziens geen enkele meerwaarde heeft.
Heb je het spel?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:33:
Bedankt. Laat ik maar gelijk door gaan met vragen. Ik moet toch iets met the division doen op mijn werk.
De 'gewone' en 'dark zone' map. Stel ik houd van co-op exploren met een vriend. Stel ik ga exploren, heeft dit meerwaarde? En is dit zoals bijvoorbeeld Fallout/Skyrim, waar je gaat exploren en gaandeweg interessante dingen tegen komt zoals locaties,enemies,treasure? Of ga je exploren zoals bijvoorbeeld the Witcher 3 waar al van te voren points of interest vast staan op de world-map. Dus waar exploren eigenlijk mijn inziens geen enkele meerwaarde heeft.
Anders heb je niet goed op de map gekeken volgens mij..
Exploren heeft zin, je komt allerlei events tegen en diverse loot op verstopte plekjes. ff paar leveltjes spelen, zie je het meteen.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:33:
Bedankt. Laat ik maar gelijk door gaan met vragen. Ik moet toch iets met the division doen op mijn werk.
Ja hoor, geen probleem. Je vind er genoeg in de loot drops van de mensen die je neer schiet. Plus ontelbare andere meuk. Die M249 is ook leukVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:57:
[...]
Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse
Verwijderd

Voor mensen op de PS4 die samen The Division willen spelen:
Voeg je toe aan mijn Tweakers PlayStation Community.
Alvast welkom.
Er bestaat al een PS4 community, speciaal voor TCTD.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:47:
[afbeelding]
Alvast welkom.
[ Voor 6% gewijzigd door Ktenolix op 09-03-2016 12:50 ]
Die van Dennis is een algehele PS4 community. Is toch net iets anders
https://untappd.com/user/OzzBier
Klopt, dus voor het doel van dit topic (het samenspelen in The Division) is het wellicht relevanter om de al bestaande community te joinen, ipv die van Dennis.nickvanozzie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:50:
[...]
Als je mensen zoekt om TD te spelen, lijkt me het handiger om een specifieke community daarvoor te joinen i.p.v. een algemene.nickvanozzie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:50:
[...]
https://open.spotify.com/album/5cIdK8l3v0B1jdtWlsvwS2
Daarnaast is er gewoon een community lijst waar je perfect mensen kan opzoeken om mee samen te spelen en waar je jezelf kan opzoeken. Dat is een stuk makkelijker dan je username hier droppenKtenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:52:
[...]
Als je mensen zoekt om TD te spelen, lijkt me het handiger om een specifieke community daarvoor te joinen i.p.v. een algemene.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Inderdaad, onderaan de pagina in het 'rode' gedeelte, link genaamd "spelerslijst"melantrix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:53:
[...]
Daarnaast is er gewoon een community lijst waar je perfect mensen kan opzoeken om mee samen te spelen en waar je jezelf kan opzoeken. Dat is een stuk makkelijker dan je username hier droppen
https://docs.google.com/s...PssQSAUM/edit?usp=sharing
Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse
Staat die al in de OP? Wellicht anders even doen.Ktenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:48:
[...]
Er bestaat al een PS4 community, speciaal voor TCTD.Zoek op mij of bravehendrik.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik heb het idee dat geen hond die TS leest..The Outlaw schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:58:
[...]
Staat die al in de OP? Wellicht anders even doen.
Als je even op dat nummertje 1 onderin drukt en de OP doorkijkt zie je het snel genoeg!The Outlaw schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:58:
[...]
Staat die al in de OP? Wellicht anders even doen.
Hij is wel een 'beetje' aan de lange kantKtenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:59:
[...]
Ik heb het idee dat geen hond die TS leest..
Daar zijn de shortcuts bovenaan ook voor.MCRoadkill schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:00:
[...]
Hij is wel een 'beetje' aan de lange kantMaar wel compleet
Als iedereen die hier *serieus* vragen heeft over de the Division nou eerst de TS doorkijkt, beschouw het eens als een 2e google. Dan heb je waarschijnlijk al lang en breed antwoord op je vraag, and then some.MCRoadkill schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:00:
[...]
Hij is wel een 'beetje' aan de lange kantMaar wel compleet
Ja ik zie liever een groot compleet TS dan een "Hier kunnen we kletsen over the division"
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Nope, is nog onbekend of dat komt of nietPSYVIRII schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:05:
Is er in The Division nog iets bekend over Clans ?
Hoewel deze onafhankelijk lijken is dit niet helemaal waar. Ik zag bijvoorbeeld mijn kneepads wel veranderen. Dus de broek en jas kun je customizen maar kleinere details in je gear zijn wel degelijk gerelateerd aan je 'echte' gear. Maar misschien is dit alleen kneepads, gloves en backpack.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:27:
Dat klopt inderdaad, maar die verschillen zijn niet erg groot.Snailerfreak schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:12:
[...]
Hoewel deze onafhankelijk lijken is dit niet helemaal waar. Ik zag bijvoorbeeld mijn kneepads wel veranderen. Dus de broek en jas kun je customizen maar kleinere details in je gear zijn wel degelijk gerelateerd aan je 'echte' gear. Maar misschien is dit alleen kneepads, gloves en backpack.
Het aantal verschillende cosmetica is erg groot. Er zullen dus, afgezien van de bonus content (preorder/Season Pass), niet gauw veel mensen zijn die hetzelfde aanhebben.
Verwijderd
Dat vroeg ik mij dus af.. Er zijn dus veel verschillende cosmeticaKtenolix schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:13:
[...]
Dat klopt inderdaad, maar die verschillen zijn niet erg groot.
Het aantal verschillende cosmetica is erg groot. Er zullen dus, afgezien van de bonus content (preorder/Season Pass), niet gauw veel mensen zijn die hetzelfde aanhebben.
Kun je in deze game ook gear gaan farmen? Gewoon door te exploren en events te doen?
Ja, het is net Diablo maar dan in shooter vormVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:15:
[...]
Dat vroeg ik mij dus af.. Er zijn dus veel verschillende cosmeticaDat is positief. En die verkrijg je oa door geluk hebben bij drops..
Kun je in deze game ook gear gaan farmen? Gewoon door te exploren en events te doen?
Events/encounters/missies/burgers helpen/vijanden/chests, geeft allemaal loot.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:15:
[...]
Dat vroeg ik mij dus af.. Er zijn dus veel verschillende cosmeticaDat is positief. En die verkrijg je oa door geluk hebben bij drops..
op xbox nog helemaal nergens last van gehad !Nyazzin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:16:
Hoe bevallen de verbindingen op PC, PS4 en Xbox One? Geen gekke lag of drop outs tot nu toe? Ik ga vanavond namelijk maar is starten met spelen.
PS4 gisteren 3x disconnect gehad, en maatjes die mee waren ook 3 tot 4x.Daradius schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:17:
[...]
op xbox nog helemaal nergens last van gehad !
Het niet kunnen verifiëren van mijn account in game was irritanter.
[ Voor 12% gewijzigd door Griffx op 09-03-2016 13:22 ]
Ik heb op de Xbox gisterenavond een aantal keer last gehad van een lagspike. Dat je dus wel kon schieten op tegenstanders, maar dat ze stil staan en de hits niet tellen. Hoop dat dit vanmiddag/vanavond beter gaat.Nyazzin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:16:
Hoe bevallen de verbindingen op PC, PS4 en Xbox One? Geen gekke lag of drop outs tot nu toe? Ik ga vanavond namelijk maar is starten met spelen.
Op de PS4 1x verbinding verbroken geweest gisteravond. Verder nergens last van.Nyazzin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:16:
Verwijderd
Ik blijf er bij dat het verrot is dat een game zoals bijvoorbeeld deze net uit is en je weet al exact wanneer de (betaal dlc) komt.
Zie ik dit nou zo krom of denken vele er gewoon luchtig over, op de manier van eerst kopen en dan zien we wel?
Imo is het hele betaalmodel zwaar achterhaald in deze tijd, dlc achter een betaalmuur zetten in een online game zorgt gewoon voor versplintering onder de gamers. Wat dus in de praktijk betekend dat je of alles koopt of de game aanschaft en op een gegeven moment maar stopt.
Ik zou zeggen 10euro voor een maand speeltijd zonder al die betaalde dlc meuk en dat soort onzin, wat er enkel maar voor zorgt dat een deel wel de betaal dlc heeft en een deel niet.
Ben ook zeer benieuwd wat end game gaat inhouden in de praktijk, ik heb vooralsnog geen interesse in pvp. Iemand een idee ofdat er ook end game is voor mensen die niet aan de pvp willen of perse georganiseerde pre made raiding?
Als ik via quick match oneindig door kan farmen en aan mijn character kan werken op hoog level en dus ilvl kan blijven opschroeven zou al geweldig zijn. Dit zijn zaken die ik wil weten! een roadmap over wanneer je je betaalde dlc gaat launchen boeit mij dan weer niet...
Ik hou het in de gaten allemaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 13:24 ]
ronalddus schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:48:
[...]
Ik heb het meeste op high staan en dat loopt best goed. Nu ben ik weer heel gevoelig om een hoge FPS te halen, dus ik zou hem nog wat vloeiender willen. Ik speel wel op een monitor die overgeklokt is naar 110Hz, dus dat helpt wel
Dat zelfde gevoel heb ik dus ook, dat er nog wat meer uit te halen valt, maar daar moet ik nog even induiken.
Deze site (wel van Nvidia) kan goed helpen:
http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guide
Van 60 Hz naar 95 not bad voor een monitor van 2012... hopelijk kom ik nog naar de 100, denk dat ik eerst een DP kabel moet kopen.
Gaan we dan samen ergens in een hoekje van de DZ campen en filmpjes maken?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:47:
[afbeelding]
Alvast welkom.
I served in a company of heroes.
Kleding zoals petjes, jas ext. krijg je vooral door mensen helpen op straat. Door water te geven en voedsel.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:15:
[...]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
hahahaha heldVuvuzela schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:23:
[...]
Gaan we dan samen ergens in een hoekje van de DZ campen en filmpjes maken?
Haha meestal kan het ook niet. Ik heb er eentje uit Korea geïmporteerd die bekend staat vanwege het overclocken.Bjorn89 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:22:
[...]
thanks, waarom heb ik nog nooit gedacht om een Monitor the overclocken
Van 60 Hz naar 95 not bad voor een monitor van 2012... hopelijk kom ik nog naar de 100, denk dat ik eerst een DP kabel moet kopen.
1440P, PLS (IPS) en 110Hz
Buffalo77 | Pokemon Unite
Ik heb er geen probleem mee, om dat het een plan is. Developers hebben zich gefocused op de main game en dlc komt later pas. Zullen vast een opzet hebben gemaakt voor de dlc, maar dat staat iig nog niet bij ons op de computers.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:21:
Weer een game die me interessant lijkt maar waarbij het hele betaal model icm te weinig duidelijkheid over lange termijn planning, me tegen houd om tot aanschaf over te gaan.
Ik blijf er bij dat het verrot is dat een game zoals bijvoorbeeld deze net uit is en je weet al exact wanneer de (betaal dlc) komt.Breng toch eerst de game uit en doe er alles aan dat die het eerste jaar zich op de kaart zet een aan geeft: hier ben ik en de komende jaren gaan we alles doen om indruk te maken.
Zie ik dit nou zo krom of denken vele er gewoon luchtig over, op de manier van eerst kopen en dan zien we wel?
Imo is het hele betaalmodel zwaar achterhaald in deze tijd, dlc achter een betaalmuur zetten in een online game zorgt gewoon voor versplintering onder de gamers. Wat dus in de praktijk betekend dat je of alles koopt of de game aanschaft en op een gegeven moment maar stopt.
Ik zou zeggen 10euro voor een maand speeltijd zonder al die betaalde dlc meuk en dat soort onzin, wat er enkel maar voor zorgt dat een deel wel de betaal dlc heeft en een deel niet.
Ben ook zeer benieuwd wat end game gaat inhouden in de praktijk, ik heb vooralsnog geen interesse in pvp. Iemand een idee ofdat er ook end game is voor mensen die niet aan de pvp willen of perse georganiseerde pre made raiding?
Als ik via quick match oneindig door kan farmen en aan mijn character kan werken op hoog level en dus ilvl kan blijven opschroeven zou al geweldig zijn. Dit zijn zaken die ik wil weten! een roadmap over wanneer je je betaalde dlc gaat launchen boeit mij dan weer niet...
Ik hou het in de gaten allemaal.
Er zijn voorlopig nog geen raids. The Division heeft andere dingen die op andere manieren werken. Ik zou zeggen kijk het filmpje door van year 1 plan, lees de links in de TS en bepaal of je het wel of niet wilt kopen.
Als ik je zo hoor zou ik het niet kopen
Verwijderd
LOL!Vuvuzela schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:23:
[...]
Ik zat al te twijfelen waar ik Dennis van kende (qua herinnering).
The Division != Call of Duty Black Ops III : Hardcore Search & DestroyVuvuzela schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:23:
[...]
Gisteren ook 3x Delta Error gehad, maar kon zo weer inloggen en meedoen zonder iets te verliezen.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:42:
Gisteren op de PS4 totaal geen last gehad van disconnects, wel wat last met het starten van de eerste missie, iets met laptop en veel mensen
Voor de mensen die nog moeten starten en niet kunnen inloggen op de computer en gesprek met mannetje achter het bureau aan kunnen gaan, log een keer uit en opnieuw in!
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
ik heb ook 1x een disconnect gehad, wat ik dan wel weer fijn vind is dat als je dan reconnect dat je meteen weer bij je group members in de party komt en ook nog op dezelfde plek ook.Ricloo86 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:47:
[...]
Gisteren ook 3x Delta Error gehad, maar kon zo weer inloggen en meedoen zonder iets te verliezen.
Voor de mensen die nog moeten starten en niet kunnen inloggen op de computer en gesprek met mannetje achter het bureau aan kunnen gaan, log een keer uit en opnieuw in!
Alleen dan zonder de 1 shot 1 killSephirus schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:44:
[...]
The Division != Call of Duty Black Ops III : Hardcore Search & Destroy
Gisteren tegen 20.00 even een enorme lagspike gehad, waarbij we even niets konden doen. Dit duurde ongeveer een minuut. Dit was ook zo bij iemand anders bij ons in de chatparty.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:42:
Gisteren op de PS4 totaal geen last gehad van disconnects, wel wat last met het starten van de eerste missie, iets met laptop en veel mensen
Daarna geen problemen meer gehad. Verder de hele dan gespeeld van 08.00 tot 22.00 en geen problemen gehad!
Dat je in de party gelijk weer word gegooit is mooi gedaan vooral dat je niet hoef te haasten. Zat tijd om weer te connecten.Daradius schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:49:
[...]
ik heb ook 1x een disconnect gehad, wat ik dan wel weer fijn vind is dat als je dan reconnect dat je meteen weer bij je group members in de party komt en ook nog op dezelfde plek ook.
psn: taker-mart
Inderdaad een ideaal systeem, ik en een andere vriend hadden 1x een freeze tijdens de 1e security wing missie. Maar we kwamen gewoon weer in de actie terecht na het opnieuw opstarten van de gamePSYVIRII schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:54:
[...]
Dat je in de party gelijk weer word gegooit is mooi gedaan vooral dat je niet hoef te haasten. Zat tijd om weer te connecten.
Op mijn PS4 (Eind 2014) stijgt ie behoorlijk op..taker1987 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:56:
hoe is de fan noise in deze game voor de mensen die hem digitaal hebben op de oude ps4 types ?
Ga hem vanavond weer is ff schoon stofzuigen haha, misschien dat 't wat helpt.
*Heb wel een physical versie, maar dat zou niks uit moeten maken toch?
[ Voor 9% gewijzigd door clockw1ze op 09-03-2016 13:59 ]
ik mid 2014 vandaar de vraagclockw1ze schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:58:
[...]
Op mijn PS4 (Eind 2014) stijgt ie behoorlijk op..
Ga hem vanavond weer is ff schoon stofzuigen haha, misschien dat 't wat helpt.
psn: taker-mart
Die van mij is ook mid 2014, maar heb sinds een jaar een externe cooler aan bevestigd.
Ik moet zeggen dat deze zeker zijn werk doet en de PS4 zelf goed koelt.
NeeVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:03:
Andere vraag, zitten PC spelers in dezelfde wereld als de PS4 spelers?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst