Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 09:14
kom er dus net achter dat pc morgen om 6 uur sochtens pas open gaat :O

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Zijn er serieus mensen die geloven dat een foto ervoor zorgt dat een winkel de embargo gaat schenden?
"Als je vrienden van een brug af springen, dan spring je er zelf toch niet achterna?"

Mij lijkt het dat als je het spel niet mee krijgt dat een foto van iemand anders die het spel wel heeft echt niet de druppel is die ervoor zorgt dat je hem wel mee krijgt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Nilltris schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:56:
Zijn er serieus mensen die geloven dat een foto ervoor zorgt dat een winkel de embargo gaat schenden?
"Als je vrienden van een brug af springen, dan spring je er zelf toch niet achterna?"

Mij lijkt het dat als je het spel niet mee krijgt dat een foto van iemand anders die het spel wel heeft echt niet de druppel is die ervoor zorgt dat je hem wel mee krijgt...
Een foto laat het embargo vervallen, omdat er anders oneerlijke concurrentie plaats kan vinden. Vandaar dus.

Ik kreeg hem pas mee na het tonen van deze foto: https://drive.google.com/...N2c/view?usp=docslist_api

[ Voor 10% gewijzigd door GamezMaster op 07-03-2016 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Beltoni schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:10:
Spel is aan het downloaden. De gold edition voor vier tientjes in de Argentijnse store kon ik hem niet laten liggen. Eerste buitenlandse aankoop dus was nog wel even spannend. Ben benieuwd wanneer ik er in kan, het downloaden gaat weer lekker rap op de XB1.
Hurray *O* , weer iemand van mijn friendslist die m heeft gekocht.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Nieuwe nvidia driver is ook beschikbaar! >:)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Bij mijn vriendengroep waarmee ik game was ook wel grappig.
Game altijd op maandagavond met stuk of 6 mensen samen (CoD, BF) en ze waren nogal sceptisch over dit spel. Maar omdat ik en een andere gast het nu gekocht hebben gaan ze allemaal overstag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Laatst online: 14-06-2023
GamezMaster schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:02:
[...]

Een foto laat het embargo vervallen, omdat er anders oneerlijke concurrentie plaats kan vinden. Vandaar dus.

Ik kreeg hem pas mee na het tonen van deze foto: https://drive.google.com/...N2c/view?usp=docslist_api
Dat jij hem nu wel hebt meegekregen heeft niets te maken met het vervallen van een embargo (meer met een verkoper die een zwakke rug heeft). Jij impliceert dat als je de foto laat zien je hem ten alle tijden vandaag mee krijgt en dat is dus niet zo. Het is aan de verkoper of hij het product wel of niet vroeg verkoopt.Het embargo loopt nog gewoon.

Mij maakt het overigens niet uit hoor, ik wacht wel. Maar ik ben bang dat je alle broekies hier valse hoop geeft door te zeggen dat je het spel mee krijgt als je de foto laat zien. Je vergroot de kans misschien wel maar het is geen garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 17:12
Nilltris schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:10:
[...]

Dat jij hem nu wel hebt meegekregen heeft niets te maken met het vervallen van een embargo (meer met een verkoper die een zwakke rug heeft). Jij impliceert dat als je de foto laat zien je hem ten alle tijden vandaag mee krijgt en dat is dus niet zo. Het is aan de verkoper of hij het product wel of niet vroeg verkoopt.Het embargo loopt nog gewoon.

Mij maakt het overigens niet uit hoor, ik wacht wel. Maar ik ben bang dat je alle broekies hier valse hoop geeft door te zeggen dat je het spel mee krijgt als je de foto laat zien. Je vergroot de kans misschien wel maar het is geen garantie.
Over het algemeen werkt het (bij de MM iig) wel zo. Zodra je kunt aantonen dat het product bij één van de nederlandse filialen al wel verkocht wordt, dan krijg je het mee. Meerdere malen aan den lijve ondervonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:52
Zojuist is een vriend van me naar MM Rotterdam geweest en heeft voor ons beide de sleeper agent edition meegekregen. Ze liggen daar gewoon. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk weer is wat interessants om naar te kijken

Complete Guide To Leveling up Fast

[YouTube: https://youtu.be/Pp0O-HnL7Qk]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nilltris schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:56:
Defqonwolf schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:08:
Bij mijn vriendengroep waarmee ik game was ook wel grappig.
Game altijd op maandagavond met stuk of 6 mensen samen (CoD, BF) en ze waren nogal sceptisch over dit spel. Maar omdat ik en een andere gast het nu gekocht hebben gaan ze allemaal overstag :P
Ja dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nog een tip om eventueel Ubisoft punten te scoren voor aankopen met division:

Koop rayman legends. Super vette game en veel punten scoren :)
En is in de ubi-shop 5 euro zie ik net: http://shop.ubi.com/store....true#VXTpDZ90mR8xF8Oj.97

:o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo39
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 14:26
Yoo Stinger... Ik heb helaas de PC versie anders was ik wel gejoined. Mijn neef heft wel PS4 en heb doorgegeven zodat hij jullie kan joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:26:
Nog een tip om eventueel Ubisoft punten te scoren voor aankopen met division:

:o _/-\o_
krijg je ook uplay punten bij activen van game?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Game Mania Nederland @GameManiaNLD
The Division is vanaf NU in alle Game Mania stores beschikbaar! *Ruuuuun!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Blijkbaar is Power Unlimited nu al bezig met de PC versie??

https://www.twitch.tv/powerunlimited

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramazan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Hoi Allen,

Zojuist het spel opgehaald bij de Mediamarkt Rotterdam centrum. Het spel ligt netjes in de schappen bij de game afdeling.

Heel veel speel plezier iedereen. Ik hoop dat dit niet te off topic is.

Mijn excuses mocht het wel zo zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 07-03-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:38:
[...]

krijg je ook uplay punten bij activen van game?
Dat niet volgens mij. Wel met uitspelen van levels. En dat is zeker geen straf met deze game. Dikke fun en ook uitdaging :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramazan
himlims_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:51:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad Wauw!
Jammer dat het op deze manier moet, maar misschien dat het nu wat beter bij mensen door gaat dringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramazan
Bravehendrik,

Je hebt een punt, maar naar mijn mening is er niks mis mee om anderen te helpen / ondersteunen.

Zulke reacties zijn nogal onnodig :-)

Als je mijn post leest zie je ook dat ik bij voorbaat al aangaf dat ik misschien off topic ben met alle goede bedoelingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Evion
  • Laatst online: 12-09 13:08
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Inderdaad Wauw!
Jammer dat het op deze manier moet, maar misschien dat het nu wat beter bij mensen door gaat dringen.
Je moet natuurlijk ook begrijpen, dat we in het heetst van de strijd zitten.
De release is om de hoek en dan kan je dit soort dingen verwachten.

Laat het lekker gaan, morgen wordt er weer inhoudelijk gepraat ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Evion schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:05:
[...]

Nee hoor, morgen word het nog veel erger met mensen die zeggen dat ze al 3 uur bij de brievenbus zitten en nog niks gehad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Niet dat het mijn taak is om dat te doen :P, maar nee dat laten we niet gaan. Want de topic wordt zo veel te vol met onzin berichten. Er is niet voor niks een Discord channel hiervoor. Wil je het zó graag hebben over je bestelling, ga dat dan lekker gezellig daar doen, dan blijft deze static topic gewoon lekker opgeruimd en hebben de modjes straks niet zo veel te doen :>

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ramazan schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:01:
Bravehendrik,

Je hebt een punt, maar naar mijn mening is er niks mis mee om anderen te helpen / ondersteunen.

Zulke reacties zijn nogal onnodig :-)

Als je mijn post leest zie je ook dat ik bij voorbaat al aangaf dat ik misschien off topic ben met alle goede bedoelingen.
Er is inderdaad niks mis met andere helpen, naar mijn idee werd er ook niet naar jou reactie gerefereerd.
Buiten dat, ik vind de reactie alleen wauw ook onnodig, geeft verder helemaal geen meerdere aan dit topic, alleen dat het bevuilend is.
[...]

Jij moet begrijpen dat het vervelend voor andere mensen is om alleen maar, en ik noem het even "gezanik", van andere mensen te moeten lezen dat hun preorder geannuleerd is en dat The Division bij andere winkels te krijgen is, ook erg vervelend is.
Dat betreft vind ik de reactie " dat we in het heetst van de strijd zitten" een zwak excuus.
Als het kerst is mag ik dan ook door rood rijden en alles doen wat god verboden heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramazan
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:14:
[...]

Er is inderdaad niks mis met andere helpen, naar mijn idee werd er ook niet naar jou reactie gerefereerd.
Buiten dat, ik vind de reactie alleen wauw ook onnodig, geeft verder helemaal geen meerdere aan dit topic, alleen dat het bevuilend is.

[...]

Jij moet begrijpen dat het vervelend voor andere mensen is om alleen maar, en ik noem het even "gezanik", van andere mensen te moeten lezen dat hun preorder geannuleerd is en dat The Division bij andere winkels te krijgen is, ook erg vervelend is.
Dat betreft vind ik de reactie " dat we in het heetst van de strijd zitten" een zwak excuus.
Als het kerst is mag ik dan ook door rood rijden en alles doen wat god verboden heeft?
Is het dan juist niet handig om te weten waar je het alsnog kan aanschaffen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

melantrix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:13:
[...]

Niet dat het mijn taak is om dat te doen :P, maar nee dat laten we niet gaan. Want de topic wordt zo veel te vol met onzin berichten. Er is niet voor niks een Discord channel hiervoor. Wil je het zó graag hebben over je bestelling, ga dat dan lekker gezellig daar doen, dan blijft deze static topic gewoon lekker opgeruimd en hebben de modjes straks niet zo veel te doen :>
Tja, dan ga je mensen verplichten om discord te joinen om te slowchatten. Is het een dictatuur hier in dit topic? Dikke facepalm.

Ik kom hier om mee te lezen. Vet boeien dat er zeer logische berichten tussen zitten. Ik erger me veel meer aan de berichten van de dictatuur.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
En nu weer graag ON TOPIC over het verkoop van het spel en het spel zelf! :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
d:)b
nickvanozzie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Tja, dan ga je mensen verplichten om discord te joinen om te slowchatten. Is het een dictatuur hier in dit topic? Dikke facepalm.

Ik kom hier om mee te lezen. Vet boeien dat er zeer logische berichten tussen zitten. Ik erger me veel meer aan de berichten van de dictatuur.
d:)b d:)b d:)b

EENSCH!

Wil weten of de MM Amersfoort hem al verkoopt, dan rij ik even langs.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Ricloo86 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:21:
d:)b
[...]

d:)b d:)b d:)b

EENSCH!

Wil weten of de MM Amersfoort hem al verkoopt, dan rij ik even langs.
Ja die verkoopt al zal zo ff bon posten als dat mag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YEeeuuuh, Bol.com heeft hem zojuist verzonden! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evion
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:14:
[...]
Het is geen zwak excuus, het is een feit. Mensen zijn al 2 jaar aan het wachten en nu is eindelijk de tijd daar... mensen zijn enthousiast en door te reageren als 'Zeurende $user mode' creëer je een muur. |:(

Door je reactie te zien, zit het allemaal erg hoog en snap ik niet waar jullie je druk om maken.

Ik ben persoonlijk zo enthousiast dat het giert door me lichaam, kan niet wachten om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ik dacht ook even die nieuwe graphics driver installeren, loopt ie vast. 30min gewacht en opnieuw opgestart. Nu is die slecht geinstalleerd, en kan ik nieuwe windows erop knallen want ik kom niet meer in me windows om hem opnieuw te updaten.

GG blue screens. Naja, hopelijk voor 06:00 klaar. Is er al iemand aan het spelen? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
  • Laatst online: 07-11-2023
OinkOink schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Ja die verkoopt al zal zo ff bon posten als dat mag
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/25frmzs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/120tkwh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:25:
Ik dacht ook even die nieuwe graphics driver installeren, loopt ie vast. 30min gewacht en opnieuw opgestart. Nu is die slecht geinstalleerd, en kan ik nieuwe windows erop knallen want ik kom niet meer in me windows om hem opnieuw te updaten.

GG blue screens. Naja, hopelijk voor 06:00 klaar. Is er al iemand aan het spelen? O-)
Shit ja ik lees op Reddit ook al van dit soort verhalen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:25:

vergelijkbaar issue; krijg ineens error 'page error in none paged area' :? nog even snel reinstalle tegenaan gooien, zal wel lukken voor 06.00u toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:05:
Nieuwe nvidia driver is ook beschikbaar! >:)
die driver liet dus keihard mijn 2de scherm crashen en daardoor mijn nVidia driver over zijn nek gaan... :(

sidenote, ik kreeg net een sms'je dat ik mijn sleeper bij Game Mania kan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg je die mooie rode letters? wil ik ook!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:28:
[...]

vergelijkbaar issue; krijg ineens error 'page error in none paged area' :? nog even snel reinstalle tegenaan gooien, zal wel lukken voor 06.00u toch?
kijken of je in safe mode kan starten... DDU er over heen en dan 1 eerdere versie.. ik had hetzelfde en op deze manier opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:29:
hoe krijg je die mooie rode letters? wil ik ook!!!!!
wanneer je ePenis +100cm is :+ zie de ubb-codes uitleg

verwijderen via safe-mode zou systeem weer operationeel kunnen maken, zo melden enkele users op reddit.

goed getest dus door nvida }:O
oude drivers; http://www.nvidia.com/Download/Find.aspx?lang=en-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:28:
[...]

Shit ja ik lees op Reddit ook al van dit soort verhalen .
Kwam het al meer tegen inderdaad, beetje jammer. Normaal gaat het altijd goed maar dit is een beetje jammer.
himlims_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:28:
[...]

Ja ik krijg dus flikkerend beeld, en dan iets met graphic error oid op blue screen. Maarja moest sowieso nog nieuwe windows op me andere ssd gooien. Dus dat maar even regelen. Maarja moet nog wel werken tot 01.00 nu. Daarna maar ff regelen. Hopelijk is er dan ook een nieuwe versie, want nu liep hij gewoon in de installatie compleet vast. Ctrl + alt + del etc werktte ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verkopen ze bij Mediamarkt ook de Gold Edition voor PS4? Zoja voor welke prijs? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Hierbij de bon van de normale versie, gekocht bij MM Amsterdam Centrum (Oosterdok)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/34xi17c.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
*O* en ik ben online op de X1! *O*

Tijd om eens te ontdekken wat er allemaal te vinden is
spoiler:
in Brookyn
. En eindelijk eens wat meer missies dan alleen maar de eerste Medical en Tech :P

[edit]

kan haast niet beter het gamen zo:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sC9c2djwd4N4mmJ4Y7w7XAad/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Jaguar645 op 07-03-2016 16:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Laten we alle 'ik heb hem al gekocht bij x' berichten achterwegen laten?? Dit gaat namelijk helemaal niet over het spel. Het wordt al vaker gezegd en niemand wordt er beter van om te zien dat persoon X het spel al heeft.

Noem me een zeikerd maar ben echt niet de enige!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearWizz schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:40:
Laten we alle 'ik heb hem al gekocht bij x' berichten achterwegen laten?? Dit gaat namelijk helemaal niet over het spel. Het wordt al vaker gezegd en niemand wordt er beter van om te zien dat persoon X het spel al heeft.

Noem me een zeikerd maar ben echt niet de enige!
Sommige mensen worden hier wél beter van want dan weten ze dat ze 'm ook kunnen halen en waar. Man wat zijn mensen toch ontzettend aan het zeuren zeg. Kunnen we dus ook de zeurberichten achterwege laten? Noem me een zeikerd maar ben echt niet de enige! ;)

Excuses voor deze off-topic reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:41:
[...]

Sommige mensen worden hier wél beter van want dan weten ze dat ze 'm ook kunnen halen en waar. Man wat zijn mensen toch ontzettend aan het zeuren zeg. Kunnen we dus ook de zeurberichten achterwege laten? Noem me een zeikerd maar ben echt niet de enige! ;)

Excuses voor deze off-topic reactie. :)
Of er wordt naar desbetreffende winkel gebeld i.p.v. alles te moeten posten ;)
Wat ben ik toch slim zeg.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Hey, rustig! Ik zeg toch dat dat niet mijn taak is? EN ik verplicht niemand, je kan ook een slowchat gewoon op tweakers aanmaken. Het staat hier duidelijk aangegeven door de Mods dat het *niet* de bedoeling is hier te slow chatten etc etc. Als je dan doorgaat en je wordt daarvoor gewaarschuwd mag je daarmee doen wat jij wilt.

Ik ben in ieder geval dan niet schuldig als de topic op slot gaat omdat we er niet mee kunnen omgaan. En dan is niemand geholpen, degene die wilen weten waar ze het spel kunnen kopen niet, en degene die het over het spel willen hebben:)
Evion schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:25:
[...]

Het is geen zwak excuus, het is een feit. Mensen zijn al 2 jaar aan het wachten en nu is eindelijk de tijd daar... mensen zijn enthousiast en door te reageren als 'Zeurende $user mode' creëer je een muur. |:(

Door je reactie te zien, zit het allemaal erg hoog en snap ik niet waar jullie je druk om maken.

Ik ben persoonlijk zo enthousiast dat het giert door me lichaam, kan niet wachten om te spelen.
Ik ben zelf ook mega enthousiast, en met mij meerdere. Niemand kan hier wachten maar dat is nog geen excuus om het topic vol te spammen met berichten als mijn preorder is gecancelled tot ik heb hem nu hier gekocht..

Nogmaals, ik wijs jullie alleen op wat in de topic start staat, ik leg jullie niks op, omdat ik dat niet wil en niet kan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evion
melantrix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:44:
[...]
Ik ben zelf ook mega enthousiast, en met mij meerdere. Niemand kan hier wachten maar dat is nog geen excuus om het topic vol te spammen met berichten als mijn preorder is gecancelled tot ik heb hem nu hier gekocht..

Nogmaals, ik wijs jullie alleen op wat in de topic start staat, ik leg jullie niks op, omdat ik dat niet wil en niet kan :+
Ik keur dat gedeelte ook niet goed, wil alleen niet dat bepaalde gebruikers met de zweep gaan slaan omdat men enthousiast is!
Er wordt te hoog van de toren afgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Evion schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:47:
[...]

Ik keur het ook niet goed, wil alleen niet dat bepaalde gebruikers met de zweep gaan slaan omdat men enthousiast is!
En in middels hebben we al 3 pagina's vol met off topic gezeur vanuit beide standpunten. *O*
En ja, ik besef dat ik daar nu ook aan bij draag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Zo gaat het altijd de dag van of voor de release van grote games hier. Het is nou eenmaal wat het meest speelt op het moment.. Morgen is alles weer normaal.

Iemand info over MM Breda?

[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 07-03-2016 16:51 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evion schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:47:
[...]

Ik keur dat gedeelte ook niet goed, wil alleen niet dat bepaalde gebruikers met de zweep gaan slaan omdat men enthousiast is!
Dat snap ik ook wel, maar ik denk dat je het niet moet zijn als te hoog van de toren blazen. We zijn hier met z'n allen verantwoordelijk voor t topic en als die opslot gaat is gewoon niemand geholpen daarmee. Daarom zeggen wij(ik en anderen) dit. Omdat we gewoon willen voorkomen dat dat gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexia0087
  • Laatst online: 16:01
Klopt het dat de season pass, pas vanaf 8 maart geactiveerd kan worden als ik hem nu probeer te verzilveren krijg ik dat de code niet geldig is? Meer mensen hier last van?

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zijn er PC spelers die vannacht om 06:00 los gaan, morgenvroeg rond 08:00 of morgenmiddag vanaf 15:00?
Add Mr_Rolandos, TS3 oid kan leuk zijn. Samen levelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 18:59
rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:53:
Zijn er PC spelers die vannacht om 06:00 los gaan, morgenvroeg rond 08:00 of morgenmiddag vanaf 15:00?
ja baas! Grtz, looyenss

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evion
melantrix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:51:
[...]

Dat snap ik ook wel, maar ik denk dat je het niet moet zijn als te hoog van de toren blazen. We zijn hier met z'n allen verantwoordelijk voor t topic en als die opslot gaat is gewoon niemand geholpen daarmee. Daarom zeggen wij(ik en anderen) dit. Omdat we gewoon willen voorkomen dat dat gebeurd ;)
Ik snap wat je bedoelt ;)
Men is zo enthousiast dat je slow-chat of iets in die trend bijna niet kan tegenhouden en zeker niet voor de release van een grote game.

Genoeg over dit, ik wil namelijk ook niet dat het topic op slot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apexia0087 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:52:
Klopt het dat de season pass, pas vanaf 8 maart geactiveerd kan worden als ik hem nu probeer te verzilveren krijg ik dat de code niet geldig is? Meer mensen hier last van?
Activeren zou wel moeten lukken. Ik heb gister de code voor de season-pass geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is zover ik weet niks verteld over de activatie tijden van de season pass.. Ik zou morgen het nog eens proberen en anders een support ticket insturen bij Ubiosoft. Lijkt me eigenlijk dat ie gewoon moet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Heb zelf ook de season pass afgelopen weekend geactiveerd. Had geen enkel probleem, ik kreeg er ook een popup van te zien.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Vraagje aan de mensen die nu al spelen: level je net zo snel als tijdens de beta of hebben ze dat aangepast?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Eigenlijk gaat dat net als in elke RPG in het begin best snel maar je hebt wel steeds meer XP nodig dus het vertraagd wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig als mensen bij specifieke vragen, zoals bijv. het activeren van een season pass ook vermelden over welk platform het gaat. Niet elk systeem werkt precies hetzelfde natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:53:
Ik heb je toegevoegd, voor mij wordt het wel pas morgenavond (moet gewoon werken) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
MM Enschede iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker! Moet je 053-4814000 bellen.
En anders kan je beginnen01 of Niqo90 even vragen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Voor de mensen met driver problemen bij het updaten van de nieuwste Nvidia driver.

Dit komt doordat er 2+ monitoren aangesloten zijn.

Als je er 1 los koppelt, driver installeert, en het 2e scherm weer aansluit, dan gaat het wel goed.

Bron: https://forums.geforce.co...hread-released-3-7-16-/3/

[ Voor 24% gewijzigd door xavento op 07-03-2016 17:11 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
xavento schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:09:
Voor de mensen met driver problemen bij het updaten van de nieuwste Nvidia driver.

Als je er 1 los koppelt, driver installeert, en het 2e scherm weer aansluit, dan gaat het wel goed.
Bron? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de drivers geïnstalleerd met 3 monitors aangesloten. Geen enkel probleem ondervonden. Ook na rebooten niet. Niet dat er geen problemen zijn, maar ik vraag me af in hoeverre ze daar aan gerelateerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:59:
Vraagje aan de mensen die nu al spelen: level je net zo snel als tijdens de beta of hebben ze dat aangepast?
Van level 4 tot level 7 ging het vrij snel, voor level 8 moest je wel wat meer moeite doen. Vooral het laatste stukje omdat er net niet genoeg dingen beschikbaar waren die xp opleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xavento schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:09:

Bron: https://forums.geforce.co...hread-released-3-7-16-/3/
Wie heeft er nou 2, je kan er toch maar op eentje te gelijk kijken. Patsers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Weet niet of het al gepost is, zo ja - mijn excuus(daar bedoelde ik het embargo verhaal mee :) )

Zojuist de game opgehaald bij Nedgame nadat ik een mail binnen heb gekregen.

Een vestiging van Gamemania hier in Nederland schijnt de game verkocht te hebben - zij hebben een boete gekregen.

Nadat dat bekend is geworden kregen de Nedgame filialen een telefoontje dat de embargo opgeheven is en de game verkocht mag worden.

*bron; een medewerker van Gamemania kan dit bevestigen(oud klasgenoot)*

Ik heb de game in ieder geval al in de ps4 zitten en ga zo direct meteen gamen!

Zie jullie online!

[ Voor 4% gewijzigd door KevinJK88 op 07-03-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Betekend dit dat mensen op de PC versie ook al online kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Snailerfreak schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:16:
Betekend dit dat mensen op de PC versie ook al online kunnen?
Daarnet nog neit, ik verwacht zoals gezegd vanaf 06:00 morgenvroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:22
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:13:
[...]

Ehhh... mensen die meer doen op een PC behalve gamen?
Op het werk heb ik er ook 2, en ik zou niet meer zonder willen :)

Verder, ontopic:

Ik kom net thuis en schakel net op de PU stream in. Zijn er hier mensen die wat streams hebben gevolgd en wat zijn de eerste bevindingen? Ik heb nog een 50 Euro tegoed bon liggen voor de PS Store dus eigenlijk is het een no-brainer, maar Watch Dogs was gehyped en viel uiteindelijk wat tegen. Als de eerste bevindingen positief zijn denk ik dat die 50 Euro vanavond nog besteed is :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:13:
[...]

Ik heb er 3 ;) simulator games zijn toch iets leuker op 3 schermen dan op 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Ook maar eerst even een stream kijken, weet nog niet of ik het koop.
Welke streams kijken jullie ?
http://www.twitch.tv/skategk

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 07-03-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/j6peg7.png

Zou het waar zijn? 00:01 ipv 06:00? 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik reken er niet op, ik denk nog steeds 06:01 en dat ze met die 00:01 US tijd aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:37:
[...]

ik reken er niet op, ik denk nog steeds 06:01 en dat ze met die 00:01 US tijd aanhouden.
Naja er staat wel duidelijk dat het 00:01 voor elke tijdzone is. Dus als het ergens 8 maart 00:01 word, dan gaat hij live. Tenminste, zo zegt hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:37:
[...]

"Elk uur wanneer het 8 maart wordt, zal het voor die tijdzone live gaan" - Klinkt toch wel vrij duidelijk zo. Komt op mij over dat het gewoon 00.00 live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:39:
[...]

"Elk uur wanneer het 8 maart wordt, zal het voor die tijdzone live gaan" - Klinkt toch wel vrij duidelijk zo. Komt op mij over dat het gewoon 00.00 live gaat.
Naja dit dus inderdaad. Klinkt voor mij ook erg logisch, want als je released op 8 maart. Is dit om 00:01. Er is nog hoop boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begrijp me niet verkeerd, het klinkt logischg met wat hij zegt, en stiekem hoop ik het ook...

maar dit houdt in dat deze medewerker alles tegenspreekt van Ubisoft Massive... hoop doet leven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik heb goede ervaringen met hem, meestal lost hij alles wel op + geeft goede informatie.

Her spreekt elkaar inderdaad tegen, had hem nog een bericht gestuurd maar geen reply.

00:01 of 06:00 scheelt natuurlijk nogal. Geef mij maar 00:01 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb vanmiddag de gehele pc spelers lijst bij mn friends ge-add.. als jullie een friend request op uplay hebben van jagerNL, dan ben ik het.. hoop komende tijd met jullie te gamen :D

see ya morguh

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Nickrsd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:42:
ik heb vanmiddag de gehele pc spelers lijst bij mn friends ge-add.. als jullie een friend request op uplay hebben van jagerNL, dan ben ik het.. hoop komende tijd met jullie te gamen :D

see ya morguh
Waar vind je die lijst?

gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Bij GameMania werd mij net verteld dat de season pass morgen pas werkt.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04
rewards preview in uplay
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YBFSWGh5mFvnOArhfcCcjub3/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qgcb18UCuZUdNnwjPEPAZMkl/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XDQGjrOXOOi5mXObgKaIH0iN/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Helaas klopt er niks van wat deze Ubisoft knakker zegt :(

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Niets nieuws toch? Ik heb ze een tijdje geleden al unlocked via de site.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:16
Hoe krijg je die rewards op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Op de officiele stream van The Division staat gewoon 6AM. We zullen het ermee moeten doen.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Is al 2 weken bekend, ik heb 3 dingen niet. Maar dat haal ik nog wel keer.
jezzer schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:54:
[...]
Helaas klopt er niks van wat deze Ubisoft knakker zegt :(
Waarom weet je dat zo zeker? Het zou toch zomaar kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47
rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:56:
Op Reddit, op hun site, in uPlay én op hun stream wordt aangegeven dat voor de PC één tijd geldt, geen regio tijd, en er is één iemand van de KS die zegt dat het ander is. Weegt niet op tegen de andere informatie voorziening.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Guys, net gestart. In het begin moet je 'complete activation' bij een computer doen. Dit gaat echter niet. De kamer staat ook vol anderen. Jullie ook last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:56:
[...]

Is al 2 weken bekend, ik heb 3 dingen niet. Maar dat haal ik nog wel keer.

[...]

Even getest met een VPN vanuit een land waar het al 8 maart 00.01 is geweest. Geen geluk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezzer schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:05:
[...]

Even getest met een VPN vanuit een land waar het al 8 maart 00.01 is geweest. Geen geluk helaas.
Wat een verrassing.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jezzer schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:05:
[...]

Los van het feit dat dat niet werkt omdat de tijd gewoon wereldwijd 06:01 is, gaat het via vpn ook niet werken aangezien je 1. ook je systeem tijd zou moeten meeveranderen en 2. je een nederlands uplay account hebt en niet een <vul je verre oosterse land hier in> account. Helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ach we zien het wel om 00:01, en anders word het gewoon 06:00. Dat is ook prima. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
melantrix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:11:
[...]

Los van het feit dat dat niet werkt omdat de tijd gewoon wereldwijd 06:01 is, gaat het via vpn ook niet werken aangezien je 1. ook je systeem tijd zou moeten meeveranderen en 2. je een nederlands uplay account hebt en niet een <vul je verre oosterse land hier in> account. Helaas ;)
Werkt anders prima met de meeste games hoor :) Speel alle games die wel unlocken op een bepaalde regio tijd altijd wanneer het die betreffende tijd is ergens in deze wereld.
De reden waarom het bij The Division niet lukt is idd omdat het een wereldwijde release is. Wel irritant om streamers al op de PC te zien spelen. Blijkbaar geeft Ubisoft meer om dat soort mensen }:O

Pagina: 1 ... 40 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst