Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:13:
Waarschijnlijk ontzettttteend domme vraag.. Maar ik snap echt te weinig van die verschillende tijden... Kunnen de PC versies nou Dinsdag avond al gewoon gespeeld worden of pas woensdag avond?
Iedereen kan dinsdag spelen, dan is het immers de 8ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:14:
[...]

Iedereen kan dinsdag spelen, dan is het immers de 8ste.
Maar dan ook om 6 uur aka net uit je werk of pas om 12 uur snachts? das voor mij de grote vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:00:

Er is op PSN nu wel een voeg 100E toe krijg 15E terug aktie, dus ja..
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:15:
[...]

Maar dan ook om 6 uur aka net uit je werk of pas om 12 uur snachts? das voor mij de grote vraag :P
Ik geloof dat alle Nederlandse versies om 18:00 wel ontsloten zijn.
http://blog.eu.playstatio...on-store-get-an-extra-15/

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
https://www.playstation.com/nl-nl/legal/top-up2016/

gewoon ff via de store opwaarderen

[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 06-03-2016 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:18:
Ik vind persoonlijk het Spoiler gebeuren een beetje geneuzel met dit soort games.

Voor het verhaal begrijp ik het maar voor de rest wordt er altijd zo in doorgeslagen door de meesten.

Vraagt er iemand welke gun met welke uitbreiding het best is gaat er een ander lopen zaniken over de spoiler tag.

Jammer dat we niet een directe richtlijn is als het aankomt op de spoiler tag in game topics.

Wat mij betreft is het alles "verhaal technisch" in spoilers. De rest niet.

Wil je echt 100% niets lezen dan is hier niet komen maar gewoon doorspelen de beste methode natuurlijk.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Het gaat mij ook vooral om, dat alle verhullingen omtrent het verhaal in spoiler-tags gezet worden. Dat is gewoon iets wat je zelf moet ontdekken.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:15:
[...]

dinsdag 8 maart om 06:00 kan je los gaan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
rolandos582 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:05:
[...]

dinsdag 8 maart om 06:00 kan je los gaan. O-)
Dus dat wordt de wekker zetten om 05:15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Morgen middag om 14:00 gaan de servers open.
http://forums.ubi.com/sho...0%93-servers-opening-time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wat dus al eerder is gezegd vanaf 14:00 kunnen alleen mensen met de fysieke versie het dan spelen en mensen met een digitale versie moeten wachten tot dinsdag 06:00 als goed is tot dat die unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:40:
[...]

Wat dus al eerder is gezegd vanaf 14:00 kunnen alleen mensen met de fysieke versie het dan spelen en mensen met een digitale versie moeten wachten tot dinsdag 06:00 als goed is tot dat die unlocked is.
Niet alle mensen met een digitale versie, PC is 06:00 of iig via steam dacht ik, XBL en PSN zijn gewoon om 00:01 unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:42:
[...]

Niet alle mensen met een digitale versie, PC is 06:00 of iig via steam dacht ik, XBL en PSN zijn gewoon om 00:01 unlocked.
Hmm ok, Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
falcon123 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:40:
[...]

Bron ?

Vooralsnog is alleen die forum post het enige officiële wat ik heb kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:56:
[...]

Bron ?

Vooralsnog is alleen die forum post het enige officiële wat ik heb kunnen vinden.
Bron is Massive Ubisoft, zoals op hun forums / website is gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:00:
[...]

Bron is Massive Ubisoft, zoals op hun forums / website is gezegd
Vooralsnog is die forum post het enige aan officiële verklaringen vanuit Ubisoft/Massive zelf.
Daar staat simpelweg 14:00 uur Nederlandse tijd gaan de servers live.
Ervan uitgaande dat het een wereldwijde release is en ze de Australische tijd aanhouden 00:01 8 maart zoals genoemd in de post, dan klopt 14:00 7 maart NL toch gewoon ?

Het is wel duidelijk gecommuniceerd door ze :+

[ Voor 4% gewijzigd door xeple op 06-03-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:15:
[...]

Vooralsnog is die forum post het enige aan officiële verklaringen vanuit Ubisoft/Massive zelf.
Daar staat simpelweg 14:00 uur Nederlandse tijd gaan de servers live.
Ervan uitgaande dat het een wereldwijde release is en ze de Australische tijd aanhouden 00:01 8 maart zoals genoemd in de post, dan klopt 14:00 7 maart NL toch gewoon ?
http://blog.ubi.com/the-d...-to-expect-on-launch-day/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Dan spreken ze elkaar goed tegen by Ubisoft.

Dit komt uit dat blog wat op 2 maart is gepost.
Players who have purchased digital copies can begin preloading today for Xbox One; Thursday, March 3 at 6PM CET / 9AM PT for PC (Steam/Uplay); and March 6 at 00:01AM local time on PlayStation 4 – except Japan where it will be available on March 8 at 00:01AM. In the US, digital copies of The Division for Xbox One, PS4, and PC will be active at 12:01AM EST on March 8.
Dit is wat een dag later door Ubisoft op de forums verschijnt.
The servers go live officially on March 8 at 00:01AM Australian Eastern Daylight Time (AEDT)*.

Players who have purchased digital copies can begin preloading today for Xbox One, Thursday, March 3rd at 6pm CET / 9am PT for PC (Steam/Uplay) and March 6th at 00:01AM local time on PlayStation 4 -– except Japan where it will be available on March 8 at 00:01AM local time.

*(March 7, 2PM CET/8AM EST/5AM PST)
Edit:
Zie dit nu staan in me Uplay client:

All PC versions of the game will be available worldwide on March 8th at 6AM CET/12AM EST & March 7th 9PM PST

[ Voor 6% gewijzigd door xeple op 06-03-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:22:
[...]

[...]

[...]

Edit:

All PC versions of the game will be available worldwide on March 8th at 6AM CET/12AM EST & March 7th 9PM PST
Om gewoon te miereneuken... er staat bij, digitaal is 12:01 EST (dat is de US, en wij lopen 6 uur voor) dus 06:01.

Heb je al een schijfje thuis, dan kan je morgen vanaf 14:01 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Evion schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:33:
[...]

Dus dat wordt de wekker zetten om 05:15 :)
Ben gewend aan nachtdiensten, dus ik ben dan nog wakker voor uurtje of 3. Gelijk ff kennis maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zo het idee dat er weinig gekeken wordt naar de footer post van dit topic :+ (N.B.: dat rode blokje tekst net boven de quick reply)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ktenolix schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:38:
Ik heb zo het idee dat er weinig gekeken wordt naar de footer post van dit topic :+ (N.B.: dat rode blokje tekst net boven de quick reply)
Modbreak:Dat gevoel heb ik ook, dus voorlopig gaat de quick reply maar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:22:
[...]

[...]

[...]

Edit:

Ja volgens mij hebben ze dat inderdaad later gecorrigeerd, ik let verder niet echt op de PC tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Je weet dat er ook al een tweakers division community is? waar dus waarschijnlijk de meesten van ons al bij zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik me bewust van en respecteer dat ook. Je bent niet gebonden aan één community, het geeft je juist meer opties om een geschikte game voor jou als speler te vinden. Net als ik ook vind dat onze leden ook bij andere communities, zoals Tweakers, moeten kunnen joinen. We zijn hier uiteindelijk om te gamen en plezier te beleven!!

Hopelijk tot ziens in bijvoorbeeld de Dark Zone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben naast andere communitys op zoek naar andere om gezellig te spelen. Stinger ik join jullie zo wel. 8) 8) @DigitalError hoe heet die van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
PU gaat morgenmiddag vanaf 15:00 beginnen met een 24 uur stream van The Division waarbij elk uur goodies worden wegegeven: http://www.pu.nl/media/vi...n-review-marathon-stream/

Zag zelfs dat ze zo'n smartwatch in de aanbieding hebben :9 Maar dat boek of hoodie ofzo zou ook niet erg zijn 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
*gewauwel over launch tijd*
Hoe zit het eigenlijk met de early game? Ik wil alles wel op hard doen voor meer xp + items. Maar stel ik ben level 7, als jij net begint op level 1. Dan kan je wss niet eens samen?

[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 07-03-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 01:02:
[...]

*gewauwel over launch tijd*
Hoe zit het eigenlijk met de early game? Ik wil alles wel op hard doen voor meer xp + items. Maar stel ik ben level 7, als jij net begint op level 1. Dan kan je wss niet eens samen?
Ja ik zou jou wel kunnen joinen waardoor ik dan in nadeel ben vanwege hoge level maar je kunt mij niet joinen zeg maar. Als ik het goed heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 07-03-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 01:06:
[...]

Ja ik zou jou wel kunnen joinen waardoor ik dan in nadeel ben vanwege hoge level maar je kunt mij niet joinen zeg maar. Als ik het goed heb.
Maar je krijgt wel hogere level mobs dus meer xp. Maar spawnen er ook meer als je in group zit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 01:13:
[...]

Maar je krijgt wel hogere level mobs dus meer xp. Maar spawnen er ook meer als je in group zit eigenlijk?
Ja difficult/hoeveelheid vijanden is gebaseerd op de grootte van de groep. Ik vond tijdens de beta hard mode in m'n 1tje makkelijker dan met z'n 4'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
falcon123 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 01:17:
[...]

Ja difficult/hoeveelheid vijanden is gebaseerd op de grootte van de groep. Ik vond tijdens de beta hard mode in m'n 1tje makkelijker dan met z'n 4'en.
Hmmm juist ja. Ben benieuwd. Maar het normale level gaat ook tot 30? Of wat, want alleen missies doen tot level 30 is ook zo boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welp... Ubisoft is bezig met de promoties... Het sneeuwde goed toen ik naar mijn werk ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 06:42:
Welp... Ubisoft is bezig met de promoties... Het sneeuwde goed toen ik naar mijn werk ging :)
Ik kreeg al de neiging om Driving Home for Christmas te gaan draaien, behalve dan dat ik naar mijn werk reed en dat ook niet voor Kerstmis was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:17:
[...]

Ik kreeg al de neiging om Driving Home for Christmas te gaan draaien, behalve dan dat ik naar mijn werk reed en dat ook niet voor Kerstmis was. :P
Hoorde het op de radio, hier in zeeland enkel regen en hele lichte sneeuw niet genoeg om te blijven liggen..
Wou dat het wel wat sneeuwde dan krijg je nog meer zin om TD te gaan spelen :P tenminste ik toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Iemand enig idee wanneer we de reviews kunnen verwachten?

[ Voor 12% gewijzigd door Odieus op 07-03-2016 08:12 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

Odieus schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:09:
Iemand enig idee wanneer kunnen we de reviews verwachten?
Ik verwacht een paar dagen na de release.
Donderdag oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

tha_crazy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:10:
[...]

Ik verwacht een paar dagen na de release.
Donderdag oid
Ik bedoelde niet de tweakers review, maar wanneer het embargo verloopt ;)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odieus schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:09:
Iemand enig idee wanneer we de reviews kunnen verwachten?
Reviewers krijgen op hetzelfde moment toegang tot het spel als de rest van de spelers. Normaliter krijgen ze volgens mij early-access, maar dat is hier dus niet het geval.

Het zal dus even langer duren. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ktenolix op 07-03-2016 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ervan uit dat er een embargo ligt op het publiceren van recensies over deze game (Big Budget Ubisoft titel). Mocht je iemand kennen bij de media, dan kan die je er zo meer over vertellen. Ik verwacht ze overigens wel eerder dan donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:14:
[...]

Reviewers krijgen op hetzelfde moment toegang tot het spel als de rest van de spelers. Normaliter krijgen ze volgens mij early-access, maar dat is hier dus niet het geval.

Het zal dus even langer duren. :)
Ik schrijf regelmatig recensies en het is zo vaak niet meer hoor dat je van te voren al access tot de game krijgt. Beetje mosterd na de maaltijd gevoel soms, maar we doen ons best. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:15:
[...]

Ik schrijf regelmatig recensies en het is zo vaak niet meer hoor dat je van te voren al access tot de game krijgt. Beetje mosterd na de maaltijd gevoel soms, maar we doen ons best. ;)
80-90% van de games krijg ik wel degelijk een early-access voordat die publiekelijk gaan. Is eerder standaard dan uitzonderling. Maar misschien gaat dat bij het windows platform anders.

Have fun, you console gamers today!

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 07-03-2016 08:26 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:23:
[...]

80-90% van de games krijg ik wel degelijk een early-access voordat die publiekelijk gaan. Is eerder standaard dan uitzonderling. Maar misschien gaat dat bij het windows platform anders.

Have fun, you console gamers today!
Misschien dat dat beter werkt voor grote platforms zoals tweakers, wij krijgen ze vaak wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:28
van het weekend toch nog maar snel de game gekocht. Twijfelde beetje omdat geen van mijn vrienden de game op de ps4 gaat spelen. Zag gelukkig dat er al aardig wat tweakers mij toegevoegd hebben dus het moet wel goed gaan komen met mensen om mee te spelen :D

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47
Bah, ik kom er nu achter dat we pas morgenochtend kunnen spelen. Ik had zin om weer eens een midnight launch mee te maken. Ik weet nog dat ik met de release van D3 zo'n anderhalf tot twee uur hebt geprobeerd in te loggen terwijl op mijn andere monitor de marathon stream van de PU online stond.

Helemaal grappig was nog dat ze wat geouwehoer hadden omdat één van die gasten kon gaan spelen - de andere twee niet - maar die kon zijn scherm niet laten zien. Dus die wilde een webcam pakken en dat vond die andere dude niet zo'n fijn idee want als dat mis ging zou die de hele stream eruit gooien. Was lachen.

Dan denk ik dat ik vroeg uit bed gaat morgen om stipt om 6 uur te spelen, gelukkig ben ik - toevallig - vrij dus dat komt allemaal razendgoed uit.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Meer endgame details zijn bekend btw.
Geen zin om de hele lijst hier op te maken :P

https://www.reddit.com/r/...nd_game_details_revealed/

[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 07-03-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
tha_crazy schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:49:
Meer endgame details zijn bekend btw.
Geen zin om de hele lijst hier op te maken :P

Daar staan een paar interessante dingen tussen!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Er staan wel meer dan een paar dingen tussen die interessant zijn. Ik liep al een tijdje te twijfelen over deze game, maar heb zaterdag toch de knoop maar doorgehakt en heb op UPlay de Gold edition aangeschaft. Zo te zien hoef ik daar voorlopig geen spijt van te hebben, er is zo meteen meer dan genoeg te beleven en te vinden in deze game.

Ik heb er alvast zin in om te beginnen. :9 :9~

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:16
Al iemand een update gekregen van Wehkamp. Ik heb daar de sleeper edition in bestelling staan maar zie nog een (geschatte) levertijd van 2-3 dagen.

Ik hoop niet dat deze geannuleerd wordt net als bij bol.com. Eindelijk een game waar ik weer echt naar uit kijk. Zelf een stuk of 10 x naar New York geweest dus ik ga echt genieten.

Alle wapens:

http://thedivision.gamewiki.net/List_of_all_Weapons

[ Voor 9% gewijzigd door Physx op 07-03-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik lees op subreddit /r/thedivision dat de gameservers zojuist UP zijn voor PS4 en XBONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bij wie moet ik zijn om een aanpassing in de Spelerslijst te laten doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ter info:
Door een technische fout is jouw reservering voor The Division inderdaad geannuleerd. Via de volgende link is het alsnog mogelijk de game te bestellen. Als je dit vandaag nog doet, heb je de game morgen op release alsnog in huis. The Division – Gold Edition – PS4: http://bit.ly/1Tlq5XW Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Laten we het nu weer over The Division hebben? Klagen over Bol mag hier niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ktenolix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:51:
Ter info:

[...]

Laten we het nu weer over The Division hebben? Klagen over Bol mag hier niet. :p
Ik kreeg het ook ja.
Nu weer dat fucking contactformulier vinden van PSN om te annuleren _O-

Tevens wel 1 klacht nog even.
Iedereen mag hem weer bestellen......... je bestelling wordt niet gewoon weer actief verklaard.

[ Voor 17% gewijzigd door tha_crazy op 07-03-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:08:
Bij wie moet ik zijn om een aanpassing in de Spelerslijst te laten doen?
drop me een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Spel is aan het downloaden. De gold edition voor vier tientjes in de Argentijnse store kon ik hem niet laten liggen. Eerste buitenlandse aankoop dus was nog wel even spannend. Ben benieuwd wanneer ik er in kan, het downloaden gaat weer lekker rap op de XB1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waarschijnlij kzit je al te kijken, maar de officiele twitch is live

http://www.twitch.tv/thedivisiongame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 64mike53
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 13:06
Begrijp dat de servers nu online zijn. Zag eerder op internet staan dat wij in Nederland pas om 0:00 uur vannacht kunnen spelen? Zie dat Twitch nu al aardig actief is. Is dit alleen andere kant van de wereld of kunnen we hier ook al spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
64mike53 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:28:
Begrijp dat de servers nu online zijn. Zag eerder op internet staan dat wij in Nederland pas om 0:00 uur vannacht kunnen spelen? Zie dat Twitch nu al aardig actief is. Is dit alleen andere kant van de wereld of kunnen we hier ook al spelen?
Kijk in footer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
himlims_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:11:
waarschijnlij kzit je al te kijken, maar de officiele twitch is live

http://www.twitch.tv/thedivisiongame
Waarschijnlijk kijk ik niet, haha. Streams zijn natuurlijk verre van spoiler vrij.

Om 0.00 ga ik los en morgen een dagje vrij. Ik hoop dat ik dan aardig wat missies gedaan heb en dan kan ik wel weer eens een stream checken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:37:
[...]

Waarschijnlijk kijk ik niet, haha. Streams zijn natuurlijk verre van spoiler vrij.

Om 0.00 ga ik los en morgen een dagje vrij. Ik hoop dat ik dan aardig wat missies gedaan heb en dan kan ik wel weer eens een stream checken.
meeste streamer zijn <lvl 4 ... zo veel spoilers valt wel mee, i got needs!!! freaking rehab takes too long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:38:
[...]

meeste streamer zijn <lvl 4 ... zo veel spoilers valt wel mee, i got needs!!! freaking rehab takes too long
Ja daarom juist toch spoiler.. Je bent in beta's na lvl 4 begonnen dus je weet niet wat er daarvoor gebeurd.. dat vind ik wel spoiler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:37:
[...]

Je kan rustig kijken, bij http://www.twitch.tv/thedivisiongame geeft hij netjes aan wanneer hij door de beta-content heen zit. Tot die tijd zijn het vooral de missies die iedereen al 100x gespeeld heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootism schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Je kan rustig kijken, bij http://www.twitch.tv/thedivisiongame geeft hij netjes aan wanneer hij door de beta-content heen zit. Tot die tijd zijn het vooral de missies die iedereen al 100x gespeeld heeft. :)
net als in de closed/open beta; stream kijken en wachten tot ze naar DZ gaan, en dan 'op hun joinen' >:) all hunt hamish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
Zojuist ben ik langs Nedgame Haarlem en Intertoys Haarlem geweest. Beide vestigingen hebben aangegeven vast te zitten aan de embargo. Ze hebben het wel al in huis, maar mogen nog niet verkopen. Elke verkoop wordt geregistreerd. Eerder verkopen = boete

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
extreme schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:58:
Zojuist ben ik langs Nedgame Haarlem en Intertoys Haarlem geweest. Beide vestigingen hebben aangegeven vast te zitten aan de embargo. Ze hebben het wel al in huis, maar mogen nog niet verkopen. Elke verkoop wordt geregistreerd. Eerder verkopen = boete
Ik heb een screenshot van iemand die de game heeft ontvangen + bon, daarmee krijg je het meestal wel mee.
Ga het zo proberen bij de MediaMarkt hier om de hoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
GamezMaster schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Ik heb een screenshot van iemand die de game heeft ontvangen + bon, daarmee krijg je het meestal wel mee.
Delen wordt gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Als het lukt laat ik het hier weten, en plaats ik het screenshot online =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heeft iemand zijn PS4 aan op dit moment? Zag gister volgens mij dat de install (disc variant) 37GB was. Klopt dit of is dit de data op de bluray die de playstation leest?

Heb namelijk niet gezien of de game iets heeft geinstallerd nadat ik de disc erin had gedaan. Heb alleen de 1,7GB patch voorbij zien komen. En de BETA heb ik gedeinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:19

meneerdeman

Mister The Man

Paulus07 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:06:
Heeft iemand zijn PS4 aan op dit moment? Zag gister volgens mij dat de install (disc variant) 37GB was. Klopt dit of is dit de data op de bluray die de playstation leest?

Heb namelijk niet gezien of de game iets heeft geinstallerd nadat ik de disc erin had gedaan. Heb alleen de 1,7GB patch voorbij zien komen. En de BETA heb ik gedeinstalleerd.
Bij mij was de download 38GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

meneerdeman schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Bij mij was de download 38GB
En digitale download was 35,7GB geloof ik, dus ergens in die regionen zit je gewoon goed.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
[...]

Oehh ben benieuwd! Anders ga ik vanavond na 't werk ook gelijk ff langs de Mediamarkt in Utrecht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:27
O noo :o,

Er is iets ontdekt over het leveling system:

spoiler:
Het zal de zelfde leveling systeem bevatten als Destiny!

Oftewel, een levelcap tot level 30, en daarna kan je je armor e.d. uplevelen waardoor je "Gear Score" omhoog gaat. Deze Gear Score zorgt ervoor dat je kansen tegen enemies verbeteren.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Mezelf ook toegevoegd aan de lijst (PC).
Heb er zin in, al weet ik nog steeds niet wat ik er precies van moet verwachten.
Ben wel toe aan een nieuwe game...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 22:29
clockw1ze schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:20:
[...]

Oehh ben benieuwd! Anders ga ik vanavond na 't werk ook gelijk ff langs de Mediamarkt in Utrecht :o
Ik ook. Ben heel benieuwd of ze hem verkopen aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Defqonwolf schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Nee maar daarom is de quickreply ook uitgezet door de mods omdat niemand de Footer bekijkt voor ze reageren.. ;)
Blijkt maar weer dat die topic warnings slecht werken.
Ik lees de warning eigenlijk alleen maar als ik een url van iets zoek :P
Tjiwa schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:34:

spoiler:

Oftewel, een levelcap tot level 30, en daarna kan je je armor e.d. uplevelen waardoor je "Gear Score" omhoog gaat. Deze Gear Score zorgt ervoor dat je kansen tegen enemies verbeteren.

Dat is dus niet hetzelfde als Destiny ;)
spoiler:
In Destiny bepaald je light level hoeveel damage je doet en krijgt, dus je kan een poep wapen hebben en de rest heel goed dan doe je nog steeds goede damage en ontvang je weinig.

Gear score is gewoon een indicatie van je totale gear. Als je dan een slecht wapen hebt met voor de rest goede gear doe je weinig damage maar krijg je ook weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Net gebeld met de plaatselijke Gamewinkel.

Ik kan vanmiddag langskomen om the Division op te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Tjiwa schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:34:

spoiler:

En dit is hoe anders dan iedere andere MMO? GW2, WoW hanteren hetzelfde principe, level voor je basis stats en daarna verder upgraden door middel van gear. Dat men er een cijfertje aan hangt zie ik niet als een enorm probleem.

Ik begrijp echt wel dat er mensen gaan zijn die alles van dat cijfer af gaan laten hangen, maar zolang wij als Tweakers dat maar niet gaan doen is er niks aan de hand toch. Volgens de spelerlijsten is de playerbase best aanzienlijk en met slechts max. 4 man fireteams kunnen we die echt wel vullen met Tweakers. Problem solved! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
benjamin19 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:43:

welke plaatselijke winkel is het? geen embargo dat ze het nog niet mogen verkopen ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
extreme schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:45:
[...]

welke plaatselijke winkel is het? geen embargo dat ze het nog niet mogen verkopen ofzo?
Gameshop Play-it. Hoorde van een vriend in Rotterdam. Dat ze daar al in de schappen liggen in de Mediamarkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

Ik denk ook echt dat een embargo aanhouden v.a. vandaag meer een theoretische exercitie is. Alsof Ubisoft nu nog gaat handhaven, nu wereldwijd al zoveel gamewinkels te vroeg hebben uitgeleverd en Ubisoft zelf de servers voor fysieke kopieën al open heeft staan.. Een claim houdt geen stand.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die geen geduld hebben:

Arekzz is nu live op Twitch aan het streamen

http://www.twitch.tv/arekkzgaming

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Houd eens op met het posten over de problemen die bol.com heeft veroorzaakt. Het is nu duidelijk dat je gold editions gewoon nog kan bestellen. Meer berichten over dat je order geannuleerd is voegt niets toe.

Feedback over moderatie kan hier: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 07-03-2016 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Division Full Character Creation & Customization

Twitch live stream Arekkz Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:05:

[video]

Precies wat ik wou zien, kan ik alvast mijn character mentaal gaan plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]

Ik was net bezig om zo'n filmpje op te zoeken. Kwam er al een aantal tegen, maar dan met wat spoilers erin. Thanks!

edit:
Arekkz is overigens best snel met het plaatsen van footage. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Ktenolix op 07-03-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:07:
[...]

Precies wat ik wou zien, kan ik alvast mijn character mentaal gaan plannen.
Die heb ik in de open beta al gepland. Drukte op randomize en kreeg een char die serieus 1 op 1 op mijn broertje leek. Mijn vader dacht dat het hem echt was en werd boos omdat ie kaal was.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou denk dat ik zoiezo wel al half uur tot 3 kwartier zoet ben met char maken xD
Misschien dat morgenochtend al eens doen voor ik ga werken gewoon om 6u wekkertje ipv half 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:10:
[...]

Die heb ik in de open beta al gepland. Drukte op randomize en kreeg een char die serieus 1 op 1 op mijn broertje leek. Mijn vader dacht dat het hem echt was en werd boos omdat ie kaal was.. :+
Haha, tja zo kan het inderdaad gaan.. :P
Ktenolix schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Ik was net bezig om zo'n filmpje op te zoeken. Kwam er al een aantal tegen, maar dan met wat spoilers erin. Thanks!

edit:
Arekkz is overigens best snel met het plaatsen van footage. :+
Nou zo spoiler vrij is het helaas niet, maar dat komt omdat ze de character creation mooi ingame geïntegreerd hebben. Ach ja, ik wist het al
spoiler:
dat we zouden beginnen in die borough
, dus het is geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:12
Zin in Zin in :) Helaas wachten tot morgen want dan krijg ik hem pas binnen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
[...]

Heb je inmiddels al een screenshot dat je kan delen met ons? alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Laatst online: 25-08 10:53
benjamin19 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:43:

Nice! Vergeet niet om een foto van de bon hier op het forum te plaatsen. Dan krijgen meer Tweakers hem hopelijk mee vanmiddag of vanavond.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Hazmat Gear Set is dat een aparte activatie of gaat dat automatisch?

PC versie

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 07-03-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 20:10

Kju

[video]

Niks aan. Onze eigen vuileharrie is al bezig

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Laatst online: 25-08 10:53
extreme schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:17:
[...]

Heb je inmiddels al een screenshot dat je kan delen met ons? alvast bedankt.
Hier is ie: https://drive.google.com/...UZVYTFj/view?pref=2&pli=1

Helaas is er geen versie van deze foto waarop je de verkoopdatum kunt lezen. De clanmember van gamez en mij die deze foto deelde is momenteel aan het werk.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat de CC zo gelimiteerd is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kju schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:23:
[...]

Niks aan. Onze eigen vuileharrie is al bezig

[video]
Die is inderdaad beter, ik mis alleen die lelijke (vrouwelijke) character van hem :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GamezMaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 20:10

Kju

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:28:
[...]

Die is inderdaad beter, ik mis alleen die lelijke (vrouwelijke) character van hem :*)
Nou, deze is niet minder lelijk... :N

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:27
Vuvuzela schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:29:
[...]

Als je dit laat zien geven ze het evt wel mee? bedankt iig
Als je dit laat zien, dan krijg je de Sleeper Agent Edition mee =P

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
Bedankt! Ik ga langs Mediamarkt Amsterdam Noord na werk. Dan laat ik de embargo overrulen door die foto.
Pagina: 1 ... 39 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst