Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:52:
Gewoon zo snel mogelijk alle missies rushen tot level 8. En dan DZ in, hopelijk met groepje maar als het solo moet. Dan maar solo.
Ik geloof dat de DZ nu minimaal een ~level 14 gebied is. Waarschijnlijk ga ik tot ik level 30 ben, hooguit zo nu en dan de DZ in.

YouTube: The Division: The Deepest Dive Into The Dark Zone Yet - IGN First

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:55:
[...]

Ik geloof dat de DZ nu minimaal een ~level 14 gebied is. Waarschijnlijk ga ik tot ik level 30 ben, hooguit zo nu en dan de DZ in.

YouTube: The Division: The Deepest Dive Into The Dark Zone Yet - IGN First
DZ is van lvl 1 - 30 (als ik het goed zeg) waarin het is opgedeeld in 5 (als ik het goed zeg) lvl segmenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:01:
[...]

DZ is van lvl 1 - 30 (als ik het goed zeg) waarin het is opgedeeld in 5 (als ik het goed zeg) lvl segmenten...
Dat weet ik dus niet zo zeker. Ik weet dat de player brackets opschalen, met een maximale scheiding tussen spelers van 4 levels. Maar tot het moment dat je de lvl 30 versie van de DZ unlocked, vraag ik me dus af of de enemies opschalen. Als dat niet zo is, dan toont het filmpje in mijn vorige reactie precies wat we mogen verwachten. Met enemy mobs die minstens level 14 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:04:
[...]

Dat weet ik dus niet zo zeker. Ik weet dat de player brackets opschalen, met een maximale scheiding tussen spelers van 4 levels. Maar tot het moment dat je de lvl 30 versie van de DZ unlocked, vraag ik me dus af of de enemies opschalen. Als dat niet zo is, dan toont het filmpje in mijn vorige reactie precies wat we mogen verwachten. Met enemy mobs die minstens level 14 zijn.
Volgens mij is het zo dat je gelijk al in DZ in kan. Maar je ware level bepaald welke items je krijgt etc.
Sowieso wil ik wisselen tussen DZ en normale game. DZ is veel vetter.

Ik vind het jammer dat die LMG's zo slecht zijn, erg jammer. Hoort bij mijn rambo.

[ Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 01-03-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:04:
[...]

er is een filmpje van een dev die in de DZ gaat exploren en dan naar hoger lvl gaat (ben op werk en kan hem dus niet linken) maar hij is er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:10:
[...]

Volgens mij is het zo dat je gelijk al in DZ in kan. Maar je ware level bepaald welke items je krijgt etc.
Sowieso wil ik wisselen tussen DZ en normale game. DZ is veel vetter.
Ik ga even onderzoeken hoe het precies zit. De DZ is trouwens heel vet, de beta heeft echter wel iets van een vertekend beeld gegeven van hoe het precies in zijn werk gaat straks. Want het hele gebied wordt straks bevolkt door 24 man. Dus in de praktijk zullen human encounters een stuk schaarser zijn dan het in de beta's was.
Daarnaast heb ik ook goede hoop voor de PvE, ben vooral benieuwd naar de Last Man Battalion.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:12:
[...]

er is een filmpje van een dev die in de DZ gaat exploren en dan naar hoger lvl gaat (ben op werk en kan hem dus niet linken) maar hij is er wel.
Dat is degene die ik zelf net geshared heb. Het klopt dat de DZ uit meerdere segmenten bestaat. Maar je hebt dus ook de player brackets, zoals bijv. in de beta waar je een 4-7 DZ had en dus een 8-8 player bracket.

Ik heb het nu puur over de player brackets en de minimale levels die we van de A.I. daar mogen verwachten.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:10:
Ik vind het jammer dat die LMG's zo slecht zijn, erg jammer. Hoort bij mijn rambo.
heerlijk de LMG's + ammo or RoF mod :P terugslag en afwijking op doel is eerste paar kogels, hoelanger je schiet hoe stabieler de aim. maaaaaaaaien maar :P perfect voor de rambo stijl, en door de gun te mounten op een cover/muurtje is het helemaal leuk.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:16:
[...]

heerlijk de LMG's + ammo or RoF mod :P terugslag en afwijking op doel is eerste paar kogels, hoelanger je schiet hoe stabieler de aim. maaaaaaaaien maar :P perfect voor de rambo stijl, en door de gun te mounten op een cover/muurtje is het helemaal leuk.
Ik hou van rambo, maar ik probeerde die LMG uit maar deed gewoon 0 dmg. Vergeleken met zo'n Scar of andere marksman die gewoon 5k deed op zen hoofd en je ook kan spammen.

Ik ben benieuwd tho, kan niet wachten. Ben 3 dagen vrij dus word nolifen dinsdag. Iemand die weet of hij om 00:00 uitkomt of bijvoorbeeld om 07:00? Like 0AM GMT of 0AM PST

YouTube: The Division: A Level 27 Character Tour - IGN First

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 01-03-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:13:
[...]

Dat is degene die ik zelf net geshared heb. Het klopt dat de DZ uit meerdere segmenten bestaat. Maar je hebt dus ook de player brackets, zoals bijv. in de beta waar je een 4-7 DZ had en dus een 8-8 player bracket.

Ik heb het nu puur over de player brackets en de minimale levels die we van de A.I. daar mogen verwachten.
die dz lvl's zijn de player lvl's (als je dus lvléd naar 30. Er komt pas een 30-30 bracket als je 30 bent, tot die tijd is het 1 shared DZ.. zo heb ik het begrepen

(excuses voor het niet kijken van filmpje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:20:
[...]

die dz lvl's zijn de player lvl's (als je dus lvléd naar 30. Er komt pas een 30-30 bracket als je 30 bent, tot die tijd is het 1 shared DZ.. zo heb ik het begrepen

(excuses voor het niet kijken van filmpje :) )
Dat van die 30-30 bracket klopt allemaal. Ik probeer alleen even uit te vogelen of er ook ooit level 4 mobs in de DZ te vinden zullen zijn of dat er een soort ondergrens is. In het IGN filmpje lijkt het namelijk dat je naarmate je een hoger level krijgt steeds verder in de DZ zal kunnen doordringen. Dit suggereert dus dat de NPC's een statisch level hebben (met een ondergrens van 14). Ik kan het echter nergens zo snel vinden of dit nu ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:25:
[...]

Dat van die 30-30 bracket klopt allemaal. Ik probeer alleen even uit te vogelen of er ook ooit level 4 mobs in de DZ te vinden zullen zijn of dat er een soort ondergrens is. In het IGN filmpje lijkt het namelijk dat je naarmate je een hoger level krijgt steeds verder in de DZ zal kunnen doordringen. Dit suggereert dus dat de NPC's een statisch level hebben. Ik kan het echter nergens zo snel vinden of dit nu ook echt zo is.
Ze scalen met je mee, dat was in beta ook zo. Als je playerlevel 7 was, had je hele andere darkzone als je dat je level 8 was. Dus ik vermoed hierin hetzelfde, je komt alleen mensen van je eigen level tegen met max 3 verschil. Dus de DZ veranderd constant naarmate je hoger level word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:25:
[...]

Dat van die 30-30 bracket klopt allemaal. Ik probeer alleen even uit te vogelen of er ook ooit level 4 mobs in de DZ te vinden zullen zijn of dat er een soort ondergrens is. In het IGN filmpje lijkt het namelijk dat je naarmate je een hoger level krijgt steeds verder in de DZ zal kunnen doordringen. Dit suggereert dus dat de NPC's een statisch level hebben. Ik kan het echter nergens zo snel vinden of dit nu ook echt zo is.
even als voorbeeld (lvl's zijn of waarschijnlijk)

lvl 1 - 7 / 7 - 15 / 16 - 24 (voorbeelden)

in deze zones heb je dan lvl 1 - 7 mobs, daarna 7 - 15, daarna 16 - 24.. zou heb ik de uitleg ervan begrepen.

Het enige waar ik bang voor ben is dat lvl 16 spelers naar low lvl gaan en daar gaan grieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dat filmpje van mij is erg interessant van level 27. Gewoon alles op hard doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:27:
[...]

Ze scalen met je mee, dat was in beta ook zo. Als je playerlevel 7 was, had je hele andere darkzone als je dat je level 8 was. Dus ik vermoed hierin hetzelfde, je komt alleen mensen van je eigen level tegen met max 3 verschil. Dus de DZ veranderd constant naarmate je hoger level word.
Ja ik twijfelde hier dus even aan, maar iemand op reddit had opgemerkt dat de segmenten andere levels hadden tussen het begin en het eind van dat IGN filmpje. Dus er is inderdaad nog steeds DZ scaling. Op het einde kan je ook zien dat DZ01 in de bracket van 1-14 een level van 10-12 heeft, dus dat is een vrij pittige uitdaging mocht je vroeg de DZ in willen.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:27:
[...]

even als voorbeeld (lvl's zijn of waarschijnlijk)

lvl 1 - 7 / 7 - 15 / 16 - 24 (voorbeelden)

in deze zones heb je dan lvl 1 - 7 mobs, daarna 7 - 15, daarna 16 - 24.. zou heb ik de uitleg ervan begrepen.

Het enige waar ik bang voor ben is dat lvl 16 spelers naar low lvl gaan en daar gaan grieven
Dat kan dus niet, daar is het bracket systeem voor. Al is er dus blijkbaar wel een 1-14 bracket haha. Maar goed tegen de tijd dat je bij de DZ bent zit je waarschijnlijk al rond de 6.

EDIT: Ik denk dat we dan ook meteen kunnen afleiden dat er maar 5 brackets zullen zijn, 1-14, 15-19, 20-24, 25-29 en 30-30.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks als ik thuis ben eens kijken :) ik twijfel nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:38:
Ik ga straks als ik thuis ben eens kijken :) ik twijfel nu ;)
Haha, dat had ik dus ook even. Maar omdat ze gelukkig in dat filmpje 2 verschillende brackets hebben gebruikt, is het nu wel vrij duidelijk.

Ik ben wel echt verbaasd over die player bracket van 1-14. Dat is een erg groot verschil namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
https://gyazo.com/eb828d9d0ae5b3abe338d54b1b72d547

Ook wel interessant voor de DLC dingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even voor de goede orde de data uit dat fimpje omtrent de brackets naast elkaar gezet.

In de 01-14 player bracket zijn de enemy levels als volgt:

DZ06: N/A (waarschijnlijk 29-30)
DZ05: N/A (waarschijnlijk 27-29)
DZ04: 22-24
DZ03: 16-18
DZ02: 13-15
DZ01: 10-12

In de 15-19 bracket zijn de enemy levels:

DZ06: 29-30
DZ05: 27-29
DZ02: 15-16
DZ01: 14-16

Hieruit kunnen we dus afleiden dat, iig volgens het IGN First filmpje, de opschaal factor vrij beperkt is en dat level 10 het laagste enemy level zal zijn in de DZ.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:54:
Ik heb even voor de goede orde de data uit dat fimpje omtrent de brackets naast elkaar gezet.

Hieruit kunnen we dus afleiden dat, iig volgens het IGN First filmpje, de opschaal factor vrij beperkt is en dat level 10 het laagste enemy level zal zijn in de DZ.
je hebt dus helemaal gelijk, ik zag nu idd de lvl bracket... ben benieuwd hoeveel er zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:30:
[...]

je hebt dus helemaal gelijk, ik zag nu idd de lvl bracket... ben benieuwd hoeveel er zijn...
Waarschijnlijk 5, het past iig precies. 1-14, 15-19, 20-24, 25-29 en 30-30. Ik zag zojuist iemand op reddit hetzelfde beweren, ik weet niet of hij ook zelf tot de conclusie was gekomen of dat er nog ergens een officiële bron voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://news.xbox.com/2016...ll_xboxmark_Organic_3.1.9 interessant artikel over xbox employee die new York Kent en t spel heeft gespeeld...

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Kijk dit filmpje voor endgame content. Sowieso ziet het er wel bruut uit maar die 140k damage crit? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
rolandos582 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:58:

Kijk dit filmpje voor endgame content. Sowieso ziet het er wel bruut uit maar die 140k damage crit? O.o
Hoe vaak ga je dit filmpje nog delen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jackal131 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:32:
[...]

Hoe vaak ga je dit filmpje nog delen?
Keer of 20? Elke pagina? 8)7
Q&A http://uk.ign.com/article...assive-anything-ign-first

Ook wel interessant : YouTube: The Division IGN AMA - Dark Zone Objectives, Takedowns & More

[ Voor 12% gewijzigd door rolandos582 op 02-03-2016 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:37:
http://news.xbox.com/2016...ll_xboxmark_Organic_3.1.9 interessant artikel over xbox employee die new York Kent en t spel heeft gespeeld...
Zulke teksten van journalisten op een platform dat extra exclusiviteit heeft moet je altijd met een korreltje zout nemen. Zo zal IGN ook nooit kritisch zijn door hun IGN First deal...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:54:

Wat gebeurt er als je een team van 3 man van bijvoorbeeld level 4 level 10 en level 20 hebt? Pakt ie dan de hoogste of de laagste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 03:42:
[...]

Wat gebeurt er als je een team van 3 man van bijvoorbeeld level 4 level 10 en level 20 hebt? Pakt ie dan de hoogste of de laagste?
Hmmm interessant, maar ik denk niet dat dit gaat. Als we kijken naar de beta, onder de level 7 of level 7 zag je alle spelers tot max level 7. Was je level 8, zag je ook enkel level 8. Dit zal hier ook zo zijn denk ik, en kunnen te grote level verschillen niet met elkaar spelen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 03:42:
[...]

De hoogste, maar je krijgt aanvankelijk een 'DZ mismatch' melding. De lager gerankten moeten dan vervolgens bij group management de optie selecteren om de hogere DZ player bracket te joinen. Voor de omgekeerde situatie is de optie niet aanwezig.
rolandos582 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 04:35:
[...]

Hmmm interessant, maar ik denk niet dat dit gaat. Als we kijken naar de beta, onder de level 7 of level 7 zag je alle spelers tot max level 7. Was je level 8, zag je ook enkel level 8. Dit zal hier ook zo zijn denk ik, en kunnen te grote level verschillen niet met elkaar spelen? ;w
De optie zat wel in de beta, maar was dus goed verstopt. Wij kwamen er bij de closed beta ook pas laat achter dat het kon. Daarvoor liepen we constant mensen te adviseren om eerst tot lvl 8 te levelen zodat ze ons konden joinen, maar dat bleek achteraf dus overbodig.

In de open beta leek het er trouwens op dat toen een lager gerankte onze bracket joinde, dat hij in de DZ gewoon lvl 8 was. Maar ik weet niet of dit een soort van camouflage was, of dat hij ook echt opgeschaald was naar ons level.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 01:48:
[...]

Zulke teksten van journalisten op een platform dat extra exclusiviteit heeft moet je altijd met een korreltje zout nemen. Zo zal IGN ook nooit kritisch zijn door hun IGN First deal...
Tuurlijk. Die kerel zal het natuurlijk flink mooi hebben opgeschreven etc etc. Maar ergens verwoord hij t wel goed, NYC is wel heel erg goed neergezet. Volgens mij zag ik n de closed Bèta ook zoiets soortgelijks op reddit.

Ik ben er zelf nog nooit geweest dus kan 't niet zelf bepalen helaas, maar als je bijv Google Maps erbij pakt dan zie je dat het werk erg nauwkeurig is nagemaakt. Kijk bijv alleen al naar de area rondom de BoO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
vanaf lvl 30 worden de brackets weggeknikkerd en wordt dz een grote zone. met lvl30+??

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had in de TS al een stukje over DZ sections geschreven. Zie hier. Let wel: WIP.

Ik zal deze sectie bijwerken met een mooi overzicht van de enemy levels per DZ sectie, per level bracket. Tot op heden weten we maar voor twee van de vijf level brackets (zoals FrenzyX al aan gaf) wat de bijbehorende enemy levels zijn per DZ sectie.

Zodra het spel uit is, kunnen we dat allemaal zelf uitzoeken. Vanaf 8 maart is alle informatie dus van harte welkom om de TS van correcte informatie te voorzien. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P33R schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:31:
vanaf lvl 30 worden de brackets weggeknikkerd en wordt dz een grote zone. met lvl30+??
De speler brackets blijven bestaan, maar voor de level 30 speler is er dan een totaal nieuwe versie van de DZ waarin een algehele herpopulatie heeft plaats gevonden. Het exacte level van de tegenstanders weet ik niet zo goed, maar ze hebben iig een minimum van level 30 dacht ik, mogelijk dat we inderdaad ook mobs van 32-34 mogen verwachten.
Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:35:
Ik had in de TS al een stukje over DZ sections geschreven. Zie hier. Let wel: WIP.

Ik zal deze sectie bijwerken met een mooi overzicht van de enemy levels per DZ sectie, per level bracket. Tot op heden weten we maar voor twee van de vijf level brackets (zoals FrenzyX al aan gaf) wat de bijbehorende enemy levels zijn per DZ sectie.

Zodra het spel uit is, kunnen we dat allemaal zelf uitzoeken. Vanaf 8 maart is alle informatie dus van harte welkom om de TS van correcte informatie te voorzien. :)
Nice, ziet er netjes uit. Zie alleen dat je hebt staan dat er een 29-30 bracket is. Maar net zoals we in de beta een 8-8 bracket hadden, zullen in het volledige spel max levels ook enkel tegen elkaar gematcht worden, oftewel 30-30 dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:38:
[...]

De speler brackets blijven bestaan, maar voor de level 30 speler is er dan een totaal nieuwe versie van de DZ waarin een algehele herpopulatie heeft plaats gevonden. Het exacte level van de tegenstanders weet ik niet zo goed, maar ze hebben iig een minimum van level 30 dacht ik, mogelijk dat we inderdaad ook mobs van 32-34 mogen verwachten.
Is het zelfs niet zo dat de laatste DZ player brackets 25-29 en 30-30 zijn? Bij bracket 30-30 zitten dan per DZ sectie weer verschillende level ranges van enemies, zoals dat bij voorgaande brackets ook zo het geval is (alleen dan level 30+).
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:38:
[...]
Nice, ziet er netjes uit. Zie alleen dat je hebt staan dat er een 29-30 bracket is. Maar net zoals we in de beta een 8-8 bracket hadden, zullen in het volledige spel max levels ook enkel tegen elkaar gematcht worden, oftewel 30-30 dus.
Tikfoutje :+

[ Voor 21% gewijzigd door Ktenolix op 02-03-2016 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:42:
[...]

Is het zelfs niet zo dat de laatste DZ player brackets 25-29 en 30-30 zijn? Bij bracket 30-30 zitten dan per DZ sectie weer verschillende level ranges van enemies, zoals dat bij voorgaande brackets ook zo het geval is (alleen dan level 30+).
Ja dat denk ik wel ja. Maar we hebben hier nog niet heel veel info over gehad.
Tikfoutje :+
Dat vermoeden had ik eigenlijk al.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 07:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trouwens, er was wat onduidelijkheid ontstaan over het mogelijk droppen van rare loot. Dit was al eerder tijdens een officiële stream bevestigd (en ook opgesomd hier), maar ik wilde toch even het bewijs in een filmpje laten zien:

Ik weet dat dit filmpje meerdere malen gepost is, het is alleen om aan te tonen dat hierin een purple drop te zien is. :)

EDIT: Zo te zien werkt het 'vanaf' tijdstip niet. Klik maar zelf door naar 11:35. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Ktenolix op 02-03-2016 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:52:
Trouwens, er was wat onduidelijkheid ontstaan over het mogelijk droppen van rare loot. Dit was al eerder tijdens een officiële stream bevestigd (en ook opgesomd hier), maar ik wilde toch even het bewijs in een filmpje laten zien:
[video]
Ik weet dat dit filmpje meerdere malen gepost is, het is alleen om aan te tonen dat hierin een purple drop te zien is. :)

EDIT: Zo te zien werkt het 'vanaf' tijdstip niet. Klik maar zelf door naar 11:35. :+
Je kunt natuurlijk veel afleiden van een beta, maar veel mensen doen net alsof de beta een perfecte representatie van het complete spel was. Het was wat mij betreft te verwachten dat op de hogere levels en met moeilijkere tegenstanders je kans zou maken op purple drops. Maar goed veel mensen zijn wantrouwend tegenover Ubisoft spellen en dat kan ik in principe wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:58:
[...]

Je kunt natuurlijk veel afleiden van een beta, maar veel mensen doen net alsof de beta een perfecte representatie van het complete spel is. Het was wat mij betreft te verwachten dat op de hogere levels en met moeilijkere tegenstanders je kans zou maken op purple drops. Maar goed veel mensen zijn wantrouwend tegenover Ubisoft spellen en dat kan ik in principe wel begrijpen.
Praat me er niet van. Te vaak mensen voorbij zien komen die het spel al aan het afkraken waren op basis van de omvang en inhoud van het spel tijdens de beta. Beta build ≠ full build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:00:
[...]

Praat me er niet van. Te vaak mensen voorbij zien komen die het spel al aan het afkraken waren op basis van de omvang en inhoud van het spel tijdens de beta. Beta build ≠ full build.
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna jammer dat ik midden in een verhuizing zit ten tijden van de release. Zal niet heel veel tijd hebben om te spelen in de eerste dagen, maar ga zeker een poging doen om wat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:58:
[...]
Maar goed veel mensen zijn wantrouwend tegenover Ubisoft spellen en dat kan ik in principe wel begrijpen.
Ik kan dat eigenlijk helemaal niet begrijpen,

Natuurlijk was daar het gedoe rond de Unity launch maar is dat echt reden om zo negatief te doen? soms lijkt het wel alsof Bashen op Ubisoft de nieuwe trend aan het worden is terwijl ze eigenlijk altijd wel solide producten afleveren naar mijn mening.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:21:
[...]

Ik kan dat eigenlijk helemaal niet begrijpen,

Natuurlijk was daar het gedoe rond de Unity launch maar is dat echt reden om zo negatief te doen? soms lijkt het wel alsof Bashen op Ubisoft de nieuwe trend aan het worden is terwijl ze eigenlijk altijd wel solide producten afleveren naar mijn mening.
Mja, Komt ook van o.a. Watchdogs met de valse beloften. Dat i.c.m. een slechte release jaar 2014 (met unity) doet veel mensen nu heel hard roepen. Maar afgelopen jaar en nu nog steeds zijn ze strak bezig. Het lijkt erop dat ze goed bezig zijn (in ieder geval met The division maar ook met AC reeks. Ik vind het namelijk erg positief dat ze die nu even uitstellen en herbepalen wat ze ermee willen doen) Daarnaast nog wat nieuwe ip's e.d.

Ik denk dat ze wel hun lesje geleerd hebben met o.a. unity en dat het nu een stuk beter gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
melantrix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:07:
[...]

Mja, Komt ook van o.a. Watchdogs met de valse beloften. Dat i.c.m. een slechte release jaar 2014 (met unity) doet veel mensen nu heel hard roepen. Maar afgelopen jaar en nu nog steeds zijn ze strak bezig. Het lijkt erop dat ze goed bezig zijn (in ieder geval met The division maar ook met AC reeks. Ik vind het namelijk erg positief dat ze die nu even uitstellen en herbepalen wat ze ermee willen doen) Daarnaast nog wat nieuwe ip's e.d.

Ik denk dat ze wel hun lesje geleerd hebben met o.a. unity en dat het nu een stuk beter gaat.
offtopic:
Ze mogen van mij best stoppen met het uitmelken van AC en FC. Far Cry Primal is ook weer hetzelfde spel in een nieuw (prehistorisch) jasje. Ze bevatten allen dezelfde elementen. Verover dit kamp/outpost/viewpoint om een nieuw stukje van de map vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:14:
[...]

offtopic:
Ze mogen van mij best stoppen met het uitmelken van AC en FC. Far Cry Primal is ook weer hetzelfde spel in een nieuw (prehistorisch) jasje. Ze bevatten allen dezelfde elementen. Verover dit kamp/outpost/viewpoint om een nieuw stukje van de map vrij te spelen.
Ja klopt, FarCry heeft ook wel zijn beste tijd gezien. AC syndicate vond ik nog wel tof, maar ze mogen van mij wel weer met een vernieuwing komen ala AC1 en 2. :*)

Maar goed, The Division is ook al vernieuwend. Daarnaast heb je nog For Honor en Ghost Recon Wildlands die wel interessant zijn.

Komt er gewoon op neer dat bashen op Ubisoft gewoon zóóó 2014 is :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Tweakers Spelerslijst
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FfzFVsHqMUMA1G9En6ZjuhBz/full.gif

de spelerslijst is overgezet naar ander overzicht en aanmelden enkel via lullig formuliertje.

is read-only gezet, jammer ... helaas blijkt een open document niet te werken; te danken aan de annonieme kleuters! toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Als ik een waarde wil wijzigen kunnen jullie dat doen of nieuw aanmelden?
Heb gister de ps4 mic gevonden dus die kan in het lijstje bij mij op ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:24:
[...]

is read-only gezet, jammer ... helaas blijkt een open document niet te werken; te danken aan de annonieme kleuters! toppie!
Helaas is het niet anders. Maar kudos voor de lijst!

Ik kwam trouwens nog een mooie legenda tegen van verschillende type icons (zowel op map als ingame):
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/3mcu1zoj9/Rt_QEv_C2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:22
Aangemeld voor de lijst. Zin om deze game samen met Tweakers te spelen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Poe dat is een beste prijs voor de gold edition zie ik nu pas. Wat kost gemiddeld een season pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Zo hupla, gisteravond een GTX 970 besteld, dus krijg de game er bij! Kan niet wachten om 'm in z'n volle glorie te kunnen spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 17:59
Neefdave schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:36:
Poe dat is een beste prijs voor de gold edition zie ik nu pas. Wat kost gemiddeld een season pass?
Prijs van de losse Season Pass is nog niet bekend voor zover ik weet. Heb zelf de gold edition voor PC besteld bij Kinguin, scheelde toch weer wat euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Paulus07 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:27:
Als ik een waarde wil wijzigen kunnen jullie dat doen of nieuw aanmelden?
Heb gister de ps4 mic gevonden dus die kan in het lijstje bij mij op ja :)
Same here! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Tweakers Spelerslijst

de spelerslijst is overgezet naar ander overzicht en aanmelden enkel via lullig formuliertje.

Super! heb er zin in!
Gurbezz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:36:
Zo hupla, gisteravond een GTX 970 besteld, dus krijg de game er bij! Kan niet wachten om 'm in z'n volle glorie te kunnen spelen :9~
Ik speelde de beta met 2x 970 in SLI you'll gonna like it!!

[ Voor 15% gewijzigd door NoFearWizz op 02-03-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Tweakers Spelerslijst

geniaal initiatief!
uplay toevoegen staat open! See u 8-3!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ga zoiezo eerst de missions enzo doen voor ik aan DZ ga beginnen. Lekker de boel wat ontdekken enzo :)
Kan zoiezo toch de release week niet veel spelen, de week erna wrsch. wel.
Heb al veel mensen toegevoegd van de spelerslijst dus dan kan ik altijd iemand joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een nieuwe Agent Intel missie beschikbaar (#03). De reward hiervoor zijn 3 pagina's uit het survival boek New York Collapse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 17:59
NoFearWizz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:42:
[...]

Super! heb er zin in!

[...]

Ik speelde de beta met 2x 970 in SLI you'll gonna like it!!
Serieus? Ik had echt beroerde performance, framedrops naar 30-35, stotteren. Aanpassen van de resolutie naar 1080p ipv 1440 hielp ook niks behalve dan dat ik pixels zat te tellen ;)

Had jij nog iets aangepast aan het SLI-profile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:05:
Er is een nieuwe Agent Intel missie beschikbaar (#03). De reward hiervoor zijn 3 pagina's uit het survival boek New York Collapse.
Ik vind het intitiatief van zoiets leuk, maar wel beetje plank misgeschoten dat je dan images krijgt die al een week geleden op de officiele blog zijn gedeeld.. Doe dan een 4e pagina oid.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:27:
Ik kwam trouwens nog een mooie legenda tegen van verschillende type icons (zowel op map als ingame):
[afbeelding]
Verschil tussen die loot - gear icoontjes zie ik echt amper :P
Maar Mech enemies? Interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Zo, ik ben binnen vier maanden van: "The Division? Meeh, ben niet zo van de MMO's en dit lijkt verdacht veel op WoW met guns." naar "Holy Mack, kan niet wachten!!!" gegaan. :o
Vooral de Open Beta heeft mij toch echt overgehaald, samen met alle YouTube filmpjes en uiteraard dit topic :+

Inmiddels pre-order geplaatst en aangemeld bij PS4 community. Ik ben er klaar voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat met m'n GTX 980 TI op 1440p op een constante 70+ FPS (high settings). Op ultra zat ik rond de 50 fps constant. Aangezien Ubi/Massive samenwerkt met nVidia voor dit game hoop ik dat de uiteindelijke performance toch wel beter zal zijn.

Ik kijk ongelofelijk hard uit naar deze game, maar 1 ding is me ONGELOFELIJK hard op de zenuwen aan het werken. Ubisoft zijn doodzwijgen over de exacte release time........ Ik zou zeer graag willen weten of ik dinsdag verlof dien te nemen of niet. Ik vind het absoluut bullocks dat ze hier niet gewoon transparant over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Verschil tussen die loot - gear icoontjes zie ik echt amper :P
Maar Mech enemies? Interessant :)
Is minder interessant dan je denk helaas. Staat voor mechanical enemy en is een type die ook bijv een Turret kan neerzetten. Het kan zijn dat je die ook bent tegengekomen in de Beta (ik iig wel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
melantrix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Is minder interessant dan je denk helaas. Staat voor mechanical enemy en is een type die ook bijv een Turret kan neerzetten. Het kan zijn dat je die ook bent tegengekomen in de Beta (ik iig wel ;))
Ah ok, in Alpha/Closed/Open beta niet tegen gekomen of het is me niet opgevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Ah ok, in Alpha/Closed/Open beta niet tegen gekomen of het is me niet opgevallen :P
Ik weet dat er sowieso 1 was tussen de cleaners in de DZ links boven in de map waar ook een chest verstopt was. Daar is het me vooral opgevallen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Speciaal voor deze game mn pc een hardware upgrade gegeven.. 8 maart kunnen we los:)
http://divisionid.com/c/xl/25992813/idcard.png
ook ff zo'n badge aangemaakt..

mijn account name is jagerNL <- Voeg me toe, of is er een lijst waar ik me kan toevoegen zodat ik mede tweakers kan friend requesten?! dit spel lijkt me geniaal om met tweakers te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:37:
Speciaal voor deze game mn pc een hardware upgrade gegeven.. 8 maart kunnen we los:)
http://divisionid.com/c/xl/25992813/idcard.png
ook ff zo'n badge aangemaakt..

mijn account name is jagerNL <- Voeg me toe, of is er een lijst waar ik me kan toevoegen zodat ik mede tweakers kan friend requesten?! dit spel lijkt me geniaal om met tweakers te spelen..
Het staat een aantal posts boven je :+ klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers Spelerslijst

Kan iemand mij verwijderen van de lijst? Heb namelijk weinig trek in nieuwe "vrienden".....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:15:
Ubisoft zijn doodzwijgen over de exacte release time........ Ik zou zeer graag willen weten of ik dinsdag verlof dien te nemen of niet. Ik vind het absoluut bullocks dat ze hier niet gewoon transparant over zijn.
Neem je toch gewoon woensdag verlof. Zit je sowieso goed 👍

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb het registratieformulier ook even netjes ingevuld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Neem je toch gewoon woensdag verlof. Zit je sowieso goed 👍
Ja, ik neem sowieso de week uit hoor ;) Lang geleden dat ik nog eens zo uitkijk naar een game en dat ik er verlof voor neem.
Ik wil gewoon vanaf minuut 1 kunnen spelen. Momenteel heb ik dinsdag ook verlof genomen, maar zou dit liefst annuleren als je pas vanaf dinsdagavond kan spelen, aangezien mijn verlofdagen niet zo rijkelijk bedeeld zijn.. Bij alle andere games weet je al een maand op voorhand het exacte uur van launch... Waarom is dit voor Ubisoft precies zo fucking moeilijk om mee te delen. Ik ben trouwens niet de enige die dit sentiment deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Gurbezz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:36:
Volle glorie kan, maar je zal dan wel concessies moeten doen op de framerate ;) Grote broer van de 970 haalt ultra 60 fps namelijk maar soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Brutal1ty schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Volle glorie kan, maar je zal dan wel concessies moeten doen op de framerate ;) Grote broer van de 970 haalt ultra 60 fps namelijk maar soms :P
Kreeg de 980ti niet stabiel op 60. gemiddeld
Tijd voor SLI support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

looyenss schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Tijd voor SLI support.
ik heb mn 970 gtx op high settings gezet, dat speelde prima, almost 60 fps steady.. soms een zakkertje naar 50/55.. Ultra is idd te hoog voor een 970

[ Voor 5% gewijzigd door Nickrsd op 02-03-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg net een email van een medewerker van Bol.com:
Je hebt onlangs contact opgenomen betreffende de leverdatum van je bestelling Tom Clancy's The Division - Gold Edition - PS4. Je ontvangt de game thuis op 8 maart aanstaande. Ik wens je alvast veel gameplezier toe.
Zoals verwacht heb je het spel op releasedag binnen en wordt het niet op releasedag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
[...]

Tijd voor SLI support.
Mijn oc 980 is dan zelfs weer een stapje lager uiteraard, maar zat op custom( want ultra is niet alles ultra) in de begin gebieden rond de 56 gemiddeld icm 4.5ghz 6600k en 3000mhz ddr4 8gb. Zag er wel goed uit, maar zo goed? Hmmm... Was ik het niet helemaal mee eens :p Let wel dit was slechts op 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tijd voor SLI support.
op 1080p constant 60fps op ultra zou toch moeten gaan...

Ik draaide op 1440p ultra settings een constante 50 fps. Aagezien je met de upgrade van 1080p naar 1440p meestal een 15-20 fps verliest bij dezelfde settings, zou je toch zeker die constante 60fps moeten hebben.

Anyhow, ik heb de beta op 1440p high settings gespeeld en dit zag er superslick uit! Het verschil in graphics tov ultra leek me op het eerste zicht miniem, maar het verschil in fps was wel groot. Aangezien ik een 165Hz monitor heb, pomp ik dan liever de nodige extra frames.
Ik hoop alleszins nog op een goede game-ready driver van nVidia die de game een leuke fps-boost geeft waardoor ultra misschien toch mogelijk wordt bij een 70+ fps :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:05:
[...]

op 1080p constant 60fps op ultra zou toch moeten gaan...

Ik draaide op 1440p ultra settings een constante 50 fps. Aagezien je met de upgrade van 1080p naar 1440p meestal een 15-20 fps verliest bij dezelfde settings, zou je toch zeker die constante 60fps moeten hebben.

Anyhow, ik heb de beta op 1440p high settings gespeeld en dit zag er superslick uit! Het verschil in graphics tov ultra leek me op het eerste zicht miniem, maar het verschil in fps was wel groot. Aangezien ik een 165Hz monitor heb, pomp ik dan liever de nodige extra frames.
Ik hoop alleszins nog op een goede game-ready driver van nVidia die de game een leuke fps-boost geeft waardoor ultra misschien toch mogelijk wordt bij een 70+ fps :9
4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF...?!

Met 1 GTX 980 TI haal jij meer dan 40 fps op 4K ultra settings...?!

I don't beliebe

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:49:
[...]

Kan iemand mij verwijderen van de lijst? Heb namelijk weinig trek in nieuwe "vrienden".....
aangepast!

indien er wijzigingen doorgevoerd moeten worden; graag per DM kenbaar maken
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:08:
[...]

WTF...?!

Met 1 GTX 980 TI haal jij meer dan 40 fps op 4K ultra settings...?!

I don't beliebe
gaat idd niet werken, niet op ultra iig

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2016 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

zit nu op 360k en vip1

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Mavors schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Serieus? Ik had echt beroerde performance, framedrops naar 30-35, stotteren. Aanpassen van de resolutie naar 1080p ipv 1440 hielp ook niks behalve dan dat ik pixels zat te tellen ;)

Had jij nog iets aangepast aan het SLI-profile?
Nope, speelde op 1080p en had FPS van rond de 60, niet echt framedrops gemerkt of zo. (was wel Shadowplay FPS counter heb geen tijd gehad om MSI Afterburner te bekijken om te zien of er een bottleneck was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42
Ik weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort, maar toch...
Draai zelf met een 6700k i.c.m. GTX980Ti steady 60FPS op 1440p Ultra, heb heel af een toe een dipje gezien in de Beta. Dit zal mijn inziens alleen maar beter worden. Hiervoor had ik een 780Ti SLI setup, maar SLI support is zo brak met zoveel games, dat ik daar maar vanaf gestapt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
uray schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:39:
Draai zelf met een 6700k i.c.m. GTX980Ti steady 60FPS op 1440p Ultra, heb heel af een toe een dipje gezien in de Beta. Dit zal mijn inziens alleen maar beter worden. Hiervoor had ik een 780Ti SLI setup, maar SLI support is zo brak met zoveel games, dat ik daar maar vanaf gestapt ben.
Er was niet eens SLI support in de beta. zelfde setup als jij alleen 2x 980ti. afterburner said only 1 card was used.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42
Dat van SLI support in de Beta, geen idee, in FallOut 4 had ik het besluit al genomen om afscheid te nemen van SLI, dus The Division alleen gespeeld met een Single 980Ti en dat beviel uitstekend...

[ Voor 7% gewijzigd door uray op 02-03-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
looyenss schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:40:
[...]

Er was niet eens SLI support in de beta. zelfde setup als jij alleen 2x 980ti. afterburner said only 1 card was used.
Not even noticed. Mijn GTX 970 Strix 4Gb draaide iig rond de 60. Aangezien ik afterburner niet aanhad, heb ik niet gezien of het SLI was of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Lijkt me een interessante game maar 100 euro voor het volledige spel...? Lekker prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uray schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:39:
Met alle respect, dit is een leugen.

Ik draai ook een i7 6700k i.c.m GTX 980 TI (OCed) en draai een steady 50-55fps op 1440p met ultra settings.

Kijk ook eens naar volgende benchmark: http://www.pcgameshardwar...cials/Benchmarks-1186853/

Onmogelijk dat jij met dezelfde setup een constante 60fps haalt met af en toe een dipje. Ik denk dat je bedoelt constant een dipje met af en toe 60 fps. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nopheros schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:00:
Lijkt me een interessante game maar 100 euro voor het volledige spel...? Lekker prijzig...
70 euro, is spel + season pass..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Defqonwolf schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:03:
[...]

70 euro, is spel + season pass..
Hier op tweakers staat Tom Clancy's The Division Gold Edition

vanaf € 99,-

Maar jij haalt je key natuurlijk van greenmangaming of een van die andere "key" sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:06:
[...]

vanaf € 99,-

Maar jij haalt je key natuurlijk van greenmangaming of een van die andere "key" sites?
79 eur op uplay store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:02:
[...]

Ik draai ook een i7 6700k i.c.m GTX 980 TI (OCed) en draai een steady 50-55fps op 1440p met ultra settings.

Kijk ook eens naar volgende benchmark: http://www.pcgameshardwar...cials/Benchmarks-1186853/

Onmogelijk dat jij met dezelfde setup een constante 60fps haalt met af en toe een dipje. Ik denk dat je bedoelt constant een dipje met af en toe 60 fps. O-)
Het zou best kunnen hoor. Scheelt +/- 5 fps. Je gaat hier wel uit van dezelfde hardware maar niet wat er tegelijkertijd draaid. Voor hetzelfde geld heb jij achtergrond processen e.d. runnen wat hij niet heeft waardoor zijn hardware effectiever gebruikt wordt en hij dus wel die constant 60fps haalt.

Als hij nou beweert hier 90fps te halen, is dat een ander verhaal natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:02:
[...]

Overclock GPU en daar is je 5 mistery fps ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:07:
[...]

Het zou best kunnen hoor. Scheelt +/- 5 fps. Je gaat hier wel uit van dezelfde hardware maar niet wat er tegelijkertijd draaid. Voor hetzelfde geld heb jij achtergrond processen e.d. runnen wat hij niet heeft waardoor zijn hardware effectiever gebruikt wordt en hij dus wel die constant 60fps haalt.

Als hij nou beweert hier 90fps te halen, is dat een ander verhaal natuurlijk ;)
Mijn PC is brand spanking new en heb geen weirdass processen running.. Vandaar dat ik het zeer vreemd vind. 60 fps constant is een groot verschil tussen 50-55 fps tbh. Misschien niet in cijfers maar in spelervaring wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nopheros schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:06:
[...]

vanaf € 99,-

Ja inderdaad maar zoals gezegd in Uplay issie 79 euro dus.. Die 99 is voor hard copy, 79 is voor digital ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:08:
[...]

Overclock GPU en daar is je 5 mistery fps ;-)
M'n GPU is reeds OC'ed zoals vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
Ik kan echt niet wachten op deze game. Nog eventjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:35

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Is dit het FPS piemelmeettopic geworden?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:20:
Is dit het FPS piemelmeettopic geworden?
Sorry dat je zo'n kleine hebt dat je niet kan meedoen.

Performance is nu eenmaal iets waar PC Master Race zich ook met bezighoudt.... Now sshhhh

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zouden ze bij de fysieke discs in de hoesjes nou ook een nep dollar biljet doen om het virus te verspreiden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:23:
Zouden ze bij de fysieke discs in de hoesjes nou ook een nep dollar biljet doen om het virus te verspreiden? :P
ik laat het je dinsdag ochtend weten als ik hem ophaal bij Game Mania ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:24:
[...]

ik laat het je dinsdag ochtend weten als ik hem ophaal bij Game Mania ;)
... If you still can..... })
Pagina: 1 ... 33 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst