Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:38

tha_crazy

Mafketel

Aangezien ik her en der lees dat Amazon en Gamesplanet de keys/discs eerder gaan uitzenden.
Heb ik de stoute schoenen eens aangetrokken en gevraagd of dit bij bol.com ook het geval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
tha_crazy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:25:
Aangezien ik her en der lees dat Amazon en Gamesplanet de keys/discs eerder gaan uitzenden.
Heb ik de stoute schoenen eens aangetrokken en gevraagd of dit bij bol.com ook het geval is :)
Ik heb pre order geplaatst bij de ubi store, gaat die ook eerder versturen.?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Helaas, Danny van bol.com weet ons te melden dat ze niet eerder verstuurd zullen worden.
Beste heer X

Hartelijk dank voor je e-mail van 1 maart 2016.

Je geeft aan verhalen te hebben gelezen over het feit dat het spel The Division bij andere winkels eerder leverbaar zal zijn dan bij ons.

Ik heb het spel voor je nagekeken en ik zie dat het spel vanaf 8 Maart leverbaar is bij ons. Deze zul je dan hoogstens 9 Maart in huis hebben. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Danny
Justin2000 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:59:
[...]

Dat zal je bij Ubi zelf moeten vragen

[ Voor 17% gewijzigd door tha_crazy op 01-03-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justin2000 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:59:
[...]

maak even een ticket aan bij ubisoft

bol.com; die verzend pas vanaf 8 maart (heb mijn order daar terug getrokken; bol kon de gold niet uitleveren - is geannuleerd)

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2016 10:12 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
tha_crazy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:00:
Helaas, Danny van bol.com weet ons te melden dat ze niet eerder verstuurd zullen worden.
je mag toch verwachten dat ze de 7e afsturen.. dit stond vermeld op de site zodat je de 8e de disc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamemania levert ook pas de game op de 8ste helaas... ach.. .heb ik nog een goede nachtrust voor dat ik 2 weken vrij ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mag toch hopen dat Danny het verkeerd heeft. 8 Maart moet dat spel bij mij op de mat liggen.

Anders volgen er consequenties! :(

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

P33R schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:11:
[...]

je mag toch verwachten dat ze de 7e afsturen.. dit stond vermeld op de site zodat je de 8e de disc hebt.
Ja ga ik ook wel vanuit, maar bijvoorbeeld amazon en gamesplanet beginnen vrijdag al met de levering.
Dus hoopte dat bol.com dit ook zou doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:11:
[...]

bol.com; die verzend pas vanaf 8 maart (heb mijn order daar terug getrokken; bol kon de gold niet uitleveren - is geannuleerd)
PC/PS4/XBONE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:11:
[...]

Ik heb em bij G2Play gekocht en daar staat bij dat ik em 8 maart opgestuurd krijg mijn key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
tha_crazy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:25:
Net of dat bij een always online spel nog veel nut heeft tegenwoordig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

shoombak schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Net of dat bij een always online spel nog veel nut heeft tegenwoordig ;(
Beetje wel,
Als je de disk/key al eerder binnen hebt dan de release dag, dan kan je ook al eerder pre-loaden.
En dit heeft winst voor 2 partijen.
1. De servers. Die hebben minder stress op de release dag want iedereen kan al 2-3 dagen van te voren pre-loaden
2. De consument. Deze kan op release dag gelijk en stabieler spelen aangezien niet iedereen de game nog moet updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 01-03-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

tha_crazy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Beetje wel,
Als je de disk/key al eerder binnen hebt dan de release dag, dan kan je ook al eerder pre-loaden.
En dit heeft winst voor 2 partijen.
1. De servers. Die hebben minder stress op de release dag want iedereen kan al 2-3 dagen van te voren pre-loaden
2. De consument. Deze kan op release dag gelijk en stabieler spelen aangezien niet iedereen de game nog moet updaten.
Ik denk daarom ook dat Ubi het totaal niet boeiend vind of het spel de 6e of 8e wordt uitgeleverd. Bol maakt daar blijkbaar een eigen keuze, ik geloof nl niet dat ze de spellen pas echt op de 8e binnen hebben.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Ik denk daarom ook dat Ubi het totaal niet boeiend vind of het spel de 6e of 8e wordt uitgeleverd. Bol maakt daar blijkbaar een eigen keuze, ik geloof nl niet dat ze de spellen pas echt op de 8e binnen hebben.
disks liggen al meer dan week voorradig in NLD (meeste retailers hebben ze inmiddels binnen)

ongetwijfeld dat gamemania de afspraken niet waarborgt; en de game eerder verkoopt

gebeurt dat, dan gaan de andere retailers ook over tot verkoop, ik blijft 'gokken' op as. vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

UTADDICT schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Verwacht ik ook niet.
Sterker nog, ik verwacht dat ze deze of nu al hebben liggen, of uiterlijk donderdag/vrijdag binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:31:
[...]

disks liggen al meer dan week voorradig in NLD (meeste retailers hebben ze inmiddels binnen)

ongetwijfeld dat gamemania de afspraken niet waarborgt; en de game eerder verkoopt

gebeurt dat, dan gaan de andere retailers ook over tot verkoop, ik blijft 'gokken' op as. vrijdag
De gamemania bij mij heeft aangegeven hem pas de 8ste te verkopen... was hopen dat ik hem al eerder kon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:33:
[...]

De gamemania bij mij heeft aangegeven hem pas de 8ste te verkopen... was hopen dat ik hem al eerder kon kopen...
Zou aan de ene kant niet eerlijk zijn tegenover de mensen die online key kopen, die krijgen em pas de 8e binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:33:
[...]

Verkopen op de 8e vind ik fair, als we het hebben over een fysieke kopie ophalen in een winkel. Als je eenmaal weer thuis bent kun je direct aan de slag.

Echter, online bestellingen en verzendingen zouden niet pas de 8e verstuurd moeten worden, dan interpreteren ze de regels vanuit Ubi verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTADDICT schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Verkopen op de 8e vind ik fair, als we het hebben over een fysieke kopie ophalen in een winkel. Als je eenmaal weer thuis bent kun je direct aan de slag.

Echter, online bestellingen en verzendingen zouden niet pas de 8e verstuurd moeten worden, dan interpreteren ze de regels vanuit Ubi verkeerd.
ben ik helemaal met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

UTADDICT schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Mijn ervaring met bol.com is dat de game de 7e verzonden wordt zodat je hem de 8ste binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
als jij kijkt bij je bol.com bestellingen staat er duidelijk bezorging op verschijningsdatum en dat is dus de 8e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

P33R schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:21:
als jij kijkt bij je bol.com bestellingen staat er duidelijk bezorging op verschijningsdatum en dat is dus de 8e
We reageren op een email van een medewerker van Bol die aangeeft dat de game de 9e binnen is bij de klant, zie eerdere post. Hoewel, hij gaf 'hoogstens' aan, dus wellicht ook een kans op de 8e.

[ Voor 11% gewijzigd door UTADDICT op 01-03-2016 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omtrent de leverdatum via bol.com:

Ik heb zojuist een live-chat gehad met een medewerker van Bol.com. Daar heb ik hem de vraag gesteld of hij mij wist te vertellen wanneer het spel verstuurd zou worden. Zijn reactie daarop:
"Dat kan ik je niet met zekerheid zeggen. Soms is dat op de dag van release, soms een dag ervoor."
Mijn antwoord daarop was een nieuwe vraag, of hij dat na kon vragen. Ik zou graag het spel op releasedag in huis willen hebben.
Dit gaat hij voor mij navragen aan de inkoper en komt binnen twee werkdagen met een antwoord.

Wordt dus vervolgd...

Overigens geeft de Bol.com medewerker (in een aantal posts hiervoor) het volgende aan:
Ik heb het spel voor je nagekeken en ik zie dat het spel vanaf 8 Maart leverbaar is bij ons. Deze zul je dan hoogstens 9 Maart in huis hebben.
Hij heeft het er niet zozeer over het leveren van de gereserveerde items, maar over het leveren het spel bij een nieuwe bestelling wellicht?

[ Voor 25% gewijzigd door Ktenolix op 01-03-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ktenolix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:27:
Omtrent de leverdatum via bol.com:

Ik heb zojuist een live-chat gehad met een medewerker van Bol.com. Daar heb ik hem de vraag gesteld of hij mij wist te vertellen wanneer het spel verstuurd zou worden. Zijn reactie daarop:

[...]

Mijn antwoord daarop was een nieuwe vraag, of hij dat na kon vragen. Ik zou graag het spel op releasedag in huis willen hebben.
Dit gaat hij voor mij navragen aan de inkoper en komt binnen twee werkdagen met een antwoord.

Wordt dus vervolgd...
Hehe, nice!

"We vragen het voor je na, en komen uiterlijk 9 maart met een antwoord"

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ach ja of het nu wel of niet op een bepaalde dag verzonden zal worden. Je hebt nog altijd te maken met die postNL die soms tergend slecht bezig zijn. -_- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
UTADDICT schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:23:
[...]

We reageren op een email van een medewerker van Bol die aangeeft dat de game de 9e binnen is bij de klant, zie eerdere post. Hoewel, hij gaf 'hoogstens' aan, dus wellicht ook een kans op de 8e.
en reageer op die van een mede werker van de rabobank 8)7

zelfde info over het zelfde onderwerp. wat er staat staat er toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dit is dus de reden waarom ik overgestapt ben op digitale service (voor de pc iig). Pre-ordered bij Uplay zelf = gegarandeerd access @ day 1 :D

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

P33R schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:35:
[...]

en reageer op die van een mede werker van de rabobank 8)7

zelfde info over het zelfde onderwerp. wat er staat staat er toch...
Om maar even in te haken op de Rabobank - die worden er immers bijgehaald - wat er daar staat, zo is het nooit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Goed om even orde op zaken te stellen.
Mijn ervaring met bol.com is dan een pre-order die op tijd is geplaatst of zelfs nog een paar dagen van te voren op de dag van de release binnen is.
Ik heb zelf nog nooit gehad dat bol.com hem pas op de dag van de release zelf verstuurd.

Hetgene waar het mij om ging is of de game al van het weekend verzonden zou worden of iets ervoor, zodat er eventueel de mogelijkheid zou zijn om te pre-loaden.

Dus, heb je bij bol.com besteld, verwacht je game maar gewoon op de 8ste.
Als ze hem pas de 8ste zouden versturen schieten ze zichzelf in de voet, want dan rijd ik de 8ste nog naar een andere winkel toe om hem op te halen

[ Voor 20% gewijzigd door tha_crazy op 01-03-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met ene Eddie gesproken, die kon me vertellen dat bol.com de 7e verzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Ook mijn ervaring is dat bol.com altijd netjes levert op de dag van de release en de avond ervoor een verzendbevestiging per mail wordt gestuurd. Ik maak me er dus absoluut niet druk om en verwacht mijn Sleeper Agent edition voor de pc gewoon op de 8ste...

Daarnaast staat er bij de bestelling ook gewoon levering op de releasedatum:
Afbeeldingslocatie: http://snag.gy/MgjYR.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door NL-RaVeR op 01-03-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
NL-RaVeR schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:46:
Ook mijn ervaring is dat bol.com altijd netjes levert op de dag van de release en de avond ervoor een verzendbevestiging per mail wordt gestuurd. Ik maak me er dus absoluut niet druk om en verwacht mijn Sleeper Agent edition voor de pc gewoon op de 8ste...
Same here, altijd de game op de dag van release gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit topic is bedoeld voor alle ervaring rondom de game, niet over de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is het shopping forum (SF)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand op reddit heeft trouwens getracht de formule te achterhalen om DPS te berekenen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I3upw5p.png

Korte uitleg - Lange uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:52:
Iemand op reddit heeft trouwens getracht de formule te achterhalen om DPS te berekenen:
[afbeelding]

Korte uitleg - Lange uitleg
Serieus? Echt tijd te veel........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Of iemand die het leuk vind om te doen in zijn vrije tijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

denk kleine 10+ uur bezig geweest met photoshop tekening waar je he-le-maal niets aan hebt; waarom? omdat het kan, of leuk vind

The-Divison Hype Train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Theorycrafting is vrij standaard in RPG communities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19
Misschien is dit al gevraagd, maar met search kom ik er niet echt.

Hoe werkt het nou met de missies, stel ik join een vriend, en we ronden een missie af, dan is hij bij hem voltooid, maar al ga ik dan terug "mijn eigen game in", is ie dan ook al voltooid?

In de beta wilde ik een side missie doen (gedeelte waar je spawnt was een side missie dat je uit zo'n hologram memory iemand moest zoeken), toen joinde ik een vriend, toen was die missie verdwenen van de kaart. Paar uur later ging die vriend weg en werd er gevraagd of ik terug naar m'n eigen game wou, toen stond de missie er weer tussen.

Dus eigenlijk is het niet handig om continue in iemand anders z'n game te zitten, dan gaat je eigen progress niet verder? Vind dat verre van handig tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co2301 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:04:

Hoe werkt het nou met de missies, stel ik join een vriend, en we ronden een missie af, dan is hij bij hem voltooid, maar al ga ik dan terug "mijn eigen game in", is ie dan ook al voltooid?

In de beta wilde ik een side missie doen (gedeelte waar je spawnt was een side missie dat je uit zo'n hologram memory iemand moest zoeken), toen joinde ik een vriend, toen was die missie verdwenen van de kaart. Paar uur later ging die vriend weg en werd er gevraagd of ik terug naar m'n eigen game wou, toen stond de missie er weer tussen.

Dus eigenlijk is het niet handig om continue in iemand anders z'n game te zitten, dan gaat je eigen progress niet verder? Vind dat verre van handig tbh.
Zo scheen het in de Beta inderdaad te werken. Ben het met je eens dat het voor de algehele progressie niet super handig is. Had daar eigenlijk nog niet heel erg bij stil gestaan..

Je BoO upgrade overigens wel gewoon mee geloof ik, dus waarschijnlijk als je een nieuwe missie unlockt dan unlock je die ook in je eigen instance. Zo lossen ze dat op waarschijnlijk. Dan mis je uiteindelijk toch geen vooruitgang, je hebt slechts wat extra active missions op je kaart, maar dat vind ik persoonlijk geen ramp.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:04:

In principe kan je de missies doen die beschikbaar zijn in de instance van de party leader. Je vriend had dus de missie niet beschikbaar vanwege het feit dat hij hem al had gedaan, of omdat hij hem nog niet had opgevraagd bij een situation board.
Wanneer je dan weer naar je eigen game gaat, heb je weer je eigen instance en zie je dus je missies die jij wel beschikbaar hebt.

Als jij missies doet, in welke instance dan ook, heb je dat gewoon voltooid. het is dus niet zo wanneer je een missie doet in de instance van je vriend, je die niet hebt gedaan bij je eigen instance.

teminste, dat is hoe ik hem begrijp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:08:
[...]

In principe kan je de missies doen die beschikbaar zijn in de instance van de party leader. Je vriend had dus de missie niet beschikbaar vanwege het feit dat hij hem al had gedaan, of omdat hij hem nog niet had opgevraagd bij een situation board.
Wanneer je dan weer naar je eigen game gaat, heb je weer je eigen instance en zie je dus je missies die jij wel beschikbaar hebt.

Als jij missies doet, in welke instance dan ook, heb je dat gewoon voltooid. het is dus niet zo wanneer je een missie doet in de instance van je vriend, je die niet hebt gedaan bij je eigen instance.

Is het dan niet raar dat ik die side missie niet kon doen? Of kan je alleen normale missies herhalen, en side-missies niet? (map was updated door situation board, 100% zeker van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:08:
[...]

Je kon in een anders wereld alle beschikbare encounters side-missions etc. clearen, als je dan terug in je eigen wereld was dan stonden deze allemaal nog op de kaart. Je krijgt wel gewoon de beloningspunten en de BoO upgrades, maar de map neemt dus niet mee wat je al wel hebt gedaan in een andere wereld. Ik denk dat de BoO gewoon centraal is in welke missies je kunt doen, en die update wel mee.
co2301 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:12:
[...]

Is het dan niet raar dat ik die side missie niet kon doen? Of kan je alleen normale missies herhalen, en side-missies niet? (map was updated door situation board, 100% zeker van).
Veel mensen gingen niet bij de situation board langs, en daar kreeg je al die side-missions.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:12:
[...]

Het kan zijn dat je die inderdaad niet zomaar kan herhalen, behalve door bijv. zoiets van een progress menu die niet beschikbaar was tijden de Beta. Daarnaast kan je de situation boards meerder malen updaten. Het kan dus zijn dat er nog een update beschikbaar was? En dat je hem dus niet voor een 2e keer hebt 'opgehaald'?
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:13:
[...]

Je kon in een anders wereld alle beschikbare encounters side-missions etc. clearen, als je dan terug in je eigen wereld was dan stonden dezen allemaal nog op de kaart. Je krijgt wel gewoon de beloningspunten en de BoO upgrades, maar de map neemt dus niet mee wat je al wel hebt gedaan in een andere wereld. Ik denk dat de BoO gewoon centraal is in welke missies je kunt doen, en die update wel mee.

[...]

Veel mensen gingen niet bij de situation board langs, en daar kreeg je al die side-missions.
Hm daar had ik volgens mij geen last van. sowieso is dat een bug, want bovenstaande is hoe ik het heb begrepen van uitleg op een Stream/youtube video of post ergens. Weet niet meer precies waar :+

[ Voor 40% gewijzigd door Melantrix op 01-03-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zodra de game op de mat valt:

Afbeeldingslocatie: https://45.media.tumblr.com/bb5eb13a498694e65bdf20e7b70b4269/tumblr_o0uyxfiOxl1qlrh5po2_500.gif

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:13:
[...]

Het kan zijn dat je die inderdaad niet zomaar kan herhalen, behalve door bijv. zoiets van een progress menu die niet beschikbaar was tijden de Beta. Daarnaast kan je de situation boards meerder malen updaten. Het kan dus zijn dat er nog een update beschikbaar was? En dat je hem dus niet voor een 2e keer hebt 'opgehaald'?
Hmm heb in de 10 uur dat ik gespeeld heb 2-3x naar dat board gekeken, maar de 2e keer had ik geen update. Dacht eigenlijk dat je dat board dus niet kon updaten.

Nja waarschijnlijk wordt het wat meer duidelijk in de volledige game, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:16:
[...]

Hmm heb in de 10 uur dat ik gespeeld heb 2-3x naar dat board gekeken, maar de 2e keer had ik geen update. Dacht eigenlijk dat je dat board dus niet kon updaten.

Nja waarschijnlijk wordt het wat meer duidelijk in de volledige game, thanks.
Je hebt ook een board in de Social zone, waar je begint! Die vergeten veel mensen, maar die kan je dus óók 2x updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- eerst 2uur character customization
- dan steentjes en objecten schieten; schade model :P
- na paar uur keer naar base of operations :+ freaking doktor voor de 794ste keer redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:18:
[...]

- eerst 2uur character customization
- dan steentjes en objecten schieten; schade model :P
- na paar uur keer naar base of operations :+ freaking doktor voor de 794ste keer redden
Vergeet de level 1-4 niet waarvan we nog 0 hebben meegekregen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:16:
[...]

Je hebt ook een board in de Social zone, waar je begint! Die vergeten veel mensen, maar die kan je dus óók 2x updaten!
Inderdaad, er was ook nog eens een vrouw van de JTF die een paar extra missies gaf. Iets dat veel mensen over het hoofd zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
[...]

Ja die had ik ook al gezien! Krijg je een melding oid als die kan updaten, of moet je gewoon maar eens in de zoveel tijd langs rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Inderdaad, er was ook nog eens een vrouw van de JTF die een paar extra missies gaf. Iets dat veel mensen over het hoofd zagen.
Inderdaad.

To sum it up:
  1. Situation board Social zone 2x
  2. Situation board BoO 2x
  3. Situation report JTF dame achter een tafel in BoO
En dat is alleen de beta, er zullen er een stuk meer zijn, en vaker geupdate worden in de full game! :9~
co2301 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Ja die had ik ook al gezien! Krijg je een melding oid als die kan updaten, of moet je gewoon maar eens in de zoveel tijd langs rennen?
Je moet het zelf in de gaten houden helaas :|

[ Voor 21% gewijzigd door Melantrix op 01-03-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Inderdaad.

To sum it up:
  1. Situation board Social zone 2x
En dat is alleen de beta, er zullen er een stuk meer zijn, en vaker geupdate worden in de full game! :9~
Ik bedoelde dus die dame in Camp Hudson die mensen over het hoofd zagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:22:
[...]

Ik bedoelde dus die dame in Camp Hudson die mensen over het hoofd zagen. ;)
Donders, die had je ook nog inderdaad!~

To sum it up 2.0:
  1. Situation board Camp Hudson bij ingang PvE area(Social zone) 2x
  4. Situation report JTF dame in 1 van de tenten in Camp Hudson (Social Zone)

[ Voor 41% gewijzigd door Melantrix op 01-03-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:21:
wat ik van die janick begrijp; ze zijn daily-geil daar

dus ga er maar vanuit dat je dagelijks/wekelijks en maandelijke missies gaat krijgen; daar durf ik mijn gold versie om te verwedden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:29:
[...]

wat ik van die janick begrijp; ze zijn daily-geil daar

dus ga er maar vanuit dat je dagelijks/wekelijks en maandelijke missies gaat krijgen; daar durf ik mijn gold versie om te verwedden :)
Dat is ook al indirect bevestigd als je kijkt naar wat je krijgt bij de season pass.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Het begin gebied buiten Camp Hudson is een level 2-4 area (Chelsea).
Daarnaast vangen we in de Agent Journey trailer een korte glimp op van Brooklyn en hebben we Brooklyn ook al vaker in voorgaande gameplay presentaties gezien. De Agent Journey trailer is echter van een maand geleden. Dus het feit dat ze daar nog steeds Brooklyn in laten zien lijkt mij geen toeval.

Met andere woorden, erg grote kans dat we wel degelijk al iets hebben meegekregen van het ~level 1 gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:30:
[...]

Het begin gebied buiten Camp Hudson is een level 2-4 area (Chelsea).
Daarnaast vangen we in de Agent Journey trailer een korte glimp op van Brooklyn en hebben we Brooklyn ook al vaker in voorgaande gameplay presentaties gezien. De Agent Journey trailer is echter van een maand geleden. Dus het feit dat ze daar nog steeds Brooklyn in laten zien lijkt mij geen toeval.

Met andere woorden, erg grote kans dat we wel degelijk al iets hebben meegekregen van het ~level 1 gebied.
Ik heb de Chelsea level niet zodanig meegekregen, maar van alles wat in de beta zat(en wat op de map staat van de full game (wat je ook kon zien in de beta)) was niks brooklyn. Daarnaast hebben we niks meegekregen van de eerdere levels omdat je blijkbaar volgens het verhaal met een heli naar binnen wordt gevlogen en daar aan land komt met level 4. Developers hebben dat ook een aantal keer genoemd: "Nee progress wordt niet meegenomen omdat je op level 1 begint, je begint in de beta bij level 4. Wat denk je wat daarvoor gebeurde." etc etc. Ik verwacht nog wel het een en ander daar dus.

Ik betwijfel dus ook of we uberhaupt wat hebben gezien van eerste levels qua area. chelsea zou kunnen ,maar ik zou het wel vreemd vinden. Iig level 1 is nog mystery :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Toch maar gepreordered net. Ben benieuwd! Eerst maar eens zorgen dat ik wat volk op Uplay krijg die het ook spelen

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:34:
[...]

Ik heb de Chelsea level niet zodanig meegekregen, maar van alles wat in de beta zat(en wat op de map staat van de full game (wat je ook kon zien in de beta)) was niks brooklyn. Daarnaast hebben we niks meegekregen van de eerdere levels omdat je blijkbaar volgens het verhaal met een heli naar binnen wordt gevlogen en daar aan land komt met level 4. Developers hebben dat ook een aantal keer genoemd: "Nee progress wordt niet meegenomen omdat je op level 1 begint, je begint in de beta bij level 4. Wat denk je wat daarvoor gebeurde." etc etc. Ik verwacht nog wel het een en ander daar dus.

Ik betwijfel dus ook of we uberhaupt wat hebben gezien van eerste levels qua area. chelsea zou kunnen ,maar ik zou het wel vreemd vinden. Iig level 1 is nog mystery :P
Dat is dus mijn punt, we worden straks vanuit Brooklyn ingevlogen naar Manhattan. De Agent Journey trailer geeft daar heel sterk de aanwijzing voor omdat het een soort van chronologische volgorde hanteert. Het gaat van Brooklyn->Camp Hudson->Base of Operations etc.

Chelsea is expliciet niet het daadwerkelijke begin, want dat is de wijk van Manhattan die je het eerst ziet als je Camp Hudson uitloopt.

Edit: Hier nog even de Agent Journey trailer vanaf het Brooklyn punt - YouTube: Tom Clancy’s The Division - Agent Journey [EUROPE]
Het is subtiel, maar als je erbij stilstaat is het een erg sterke hint dat Brooklyn het begin gebied is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Ik ga dinsdag overdag echt in een complete division blackout.
Ik wil er niks van weten LALALALALALALALALALALALALA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_crazy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:47:
[...]

Ik ga dinsdag overdag echt in een complete division blackout.
Ik wil er niks van weten LALALALALALALALALALALALALA

Ik hoop dan maar dat je mijn posts niet gelezen hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:41:
[...]

Dat is dus mijn punt, we worden straks vanuit Brooklyn ingevlogen naar Manhattan. De Agent Journey trailer geeft daar heel sterk de aanwijzing voor omdat het een soort van chronologische volgorde hanteert. Het gaat van Brooklyn->Camp Hudson->Base of Operations etc.

Chelsea is expliciet niet het daadwerkelijke begin, want dat is de wijk van Manhattan die je het eerst ziet als je Camp Hudson uitloopt.

Edit: Hier nog even de Agent Journey trailer vanaf het Brooklyn punt - YouTube: Tom Clancy’s The Division - Agent Journey [EUROPE]
Het is subtiel, maar als je erbij stilstaat is het een erg sterke hint dat Brooklyn het begin gebied is.
Maar je spreekt jezelf nu dus tegen? Als we 1-4 in brooklyn zouden beleven, dan is het dus juist onlogisch dat Chelsea al level 2-4 is. Aangezien je pas bij level 4 naar manhattan wordt gevlogen.

voor de duidelijkheid, ik ben het met je eens dat brooklyn erg aannemelijk is als begin gebied en dat hoop ik ook ten zeerste. Maar nu dat ik zie dat Chelsea dus 2-4 is, begin ik daar wel wat meer aan te twijfelen. Juist omdat alles in manhatten vanaf level 4 leek te zijn, vond ik het een heel aannemelijke theorie.
Maar de developers zouden wel gek zijn als ze een compleet nieuw gedeelte van de map (brooklyn) zouden ehbben gemaakt puur voor 1 level, er van uit gaande dat het qua levels natuurlijk op elkaar aansluit.

[ Voor 20% gewijzigd door Melantrix op 01-03-2016 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:49:
[...]

Ik hoop dan maar dat je mijn posts niet gelezen hebt. ;)
Speculatie boeit me niet :P
De werkelijkheid wel :P

wel is het zo, 2 woorden, 9 letters
D U U R T L A N G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:49:
[...]

Maar je spreekt jezelf nu dus tegen? Als we 1-4 in brooklyn zouden beleven, dan is het dus juist onlogisch dat Chelsea al level 2-4 is. Aangezien je pas bij level 4 naar manhattan wordt gevlogen.
Ik spreek mezelf niet tegen, dat maak jij ervan. Jij had het globaal over 'level' 1-4 en dat we daar niks van gezien hebben. Nu is een open world RPG natuurljk niet rigide in levels te verdelen, maar elke regio heeft wel een geassocieerde level range. Chelsea heeft dus een range van 2-4, dat valt binnen jouw range van daar hebben we nog niks van gezien. Even ter verduidelijking, ik denk dat de beta gewoon een generic level 4 heeft gehanteerd, het zou zomaar kunnen dat je ook level 3 kan zijn wanneer je in de heli stapt. Als dat niet het geval is, dan weet je iig dat Brooklyn of welk beginner's gebied daarvoor dan ook niet echt open is, maar erg on rails zodat ze ongeveer weten hoeveel xp je in de tussen tijd verzamelt.

Ik zeg dus dat je iig als level 1 in Brooklyn gaat beginnen, of je uberhaupt xp kunt verdienen daar en hoeveel acht ik verder niet zo relevant. Nogmaals, normaal gesproken kan je in een open world RPG levels niet zo klinisch determineren, slechts globaal koppelen aan een regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Ik zeg dus dat je iig als level 1 in Brooklyn gaat beginnen, of je uberhaupt xp kunt verdienen daar en hoeveel acht ik verder niet zo relevant. Nogmaals, normaal gesproken kan je in een open world RPG levels niet zo klinisch determineren, slechts globaal koppelen aan een regio.
dat van jezelf tegenspreken was niet als aanval ofzo bedoeld he ;)

Ik denk dat hier de crux in zit, dat je dat dus niet zo klinisch kan determineren. Ik had het wel lelijk gevonden als de developers Brooklyn hadden gemaakt voor 1 a 2 xp levels. Dan had ik liever dat ze meer tijd in de main map hadden gestoken. (dat was dus mijn redenatie)
Uiteindelijk gaan we het wel zien, Het lijkt erop dat brooklyn inderdaad het begin is (alles lijkt daarop te wijzen iig) maar ik hoop dus wel van harte dat het significant is en dat we er dus ook daadwerkelijk was aan hebben. Niet een tutorial leveltje waar je binnen een paar minuten doorheen banjerd bij wijze van spreken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waarom zou je op lvl 30 niet terug kunnen naar Brooklyn?/het begin punt?
zullen ze vast wel iets op bedacht hebben dat je in de NYC-marathon simulator steeds rondjes mag blijven lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:58:
[...]

dat van jezelf tegenspreken was niet als aanval ofzo bedoeld he ;)
Dat geloof ik graag, ik benadrukte enkel dat ik mezelf uiteindelijk dus niet heb tegengesproken. Ik kan sowieso wel tegen een stootje, maar ik laat de feiten graag voor zich spreken.
Ik denk dat hier de crux in zit, dat je dat dus niet zo klinisch kan determineren. Ik had het wel lelijk gevonden als de developers Brooklyn hadden gemaakt voor 1 a 2 xp levels. Dan had ik liever dat ze meer tijd in de main map hadden gestoken. (dat was dus mijn redenatie)
Uiteindelijk gaan we het wel zien, Het lijkt erop dat brooklyn inderdaad het begin is (alles lijkt daarop te wijzen iig) maar ik hoop dus wel van harte dat het significant is en dat we er dus ook daadwerkelijk was aan hebben. Niet een tutorial leveltje waar je binnen een paar minuten doorheen banjerd bij wijze van spreken :+
Het is natuurlijk de vraag of je naar Brooklyn terug kunt keren op een zeker punt. Dat is iig iets dat eigenlijk geheel onduidelijk is. Nou op het gegeven na dat 1 missie in de allereerste E3 trailer "The Underground" heet en dat is nu precies de benaming voor de eerste DLC. De kans is dus op zijn minst vrij groot dat we ooit naar Brooklyn terug keren, misschien niet in de vanilla game, maar mogelijk dan wel wanneer de eerste expansie dropt. Maar goed dat is allemaal vrij speculatief.

Wat betreft het steken van tijd, we weten sinds 2013 dat ze de Brooklyn assets klaar hebben. Dus die tijd is er sowieso al ingestoken. Brooklyn is verder overigens huge vergeleken met Manhattan en zelfs dat zit er niet volledig in, dus het is maar de vraag hoeveel van Brooklyn precies speelbaar zal zijn. Gebaseerd op de e3 trailer denk ik dat iig Broolyn Heights en Downtown Brooklyn erin zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:41:
[...]

Wat bedoel je met het "Brooklyn" punt?
Die brug? Of moet ik nog wat verder kijken?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:12:
[...]

Wat bedoel je met het "Brooklyn" punt?
Die brug? Of moet ik nog wat verder kijken?
Dat klopt, de Manhattan bridge vanaf de Brooklyn zijde gezien. Zie bijv. het hek op deze foto en het filmpje mocht je twijfelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:13:
[...]

Dat klopt, de Manhattan bridge vanaf de Brooklyn zijde gezien. Zie bijv. het hek op deze foto en het filmpje mocht je twijfelen.
Mm misschien zit Brooklyn er dan toch in ja, al is dat voor een paar levels wel wat overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:18:
[...]

Mm misschien zit Brooklyn er dan toch in ja, al is dat voor een paar levels wel wat overbodig.
Klopt, misschien hebben ze echt maar 2 of 3 straten erin, wat je dus ongeveer bij de E3 2013 build zag. Of misschien dat we gewoon later terug mogen keren en dat het gebied groter is. Ik weet het ook niet.

We weten iig ook dat er een Uplay reward is voor het bereiken van Manhattan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zou toch wel erg tof zijn als ze na een half jaar (oid) met Queens/Brooklyn komen als dlc. En dan later weer een andere wijk enz.

Zodat we nog maanden kunnen vertoeven in deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:47:
Zou toch wel erg tof zijn als ze na een half jaar (oid) met Queens/Brooklyn komen als dlc. En dan later weer een andere wijk enz.

Zodat we nog maanden kunnen vertoeven in deze wereld.
Dat zou heel cool zijn, maar we weten van de Beta en verscheidene analyses dat we iig een deel van Manhattan krijgen dat in grootte vergelijkbaar is met de map van Fallout 4. Vergelijk nu hoe groot geheel Manhattan is met bijv. Queens en Brooklyn. Dan zal je zien dat het erg onwaarschijnlijk is dat dit DLC toevoegingen zullen zijn, hooguit een paar wijken van deze boroughs en Queens zou ik sowieso maar uit mijn hoofd zetten. Krijgen ze heel Manhattan en Brooklyn erin tegen 2019 dan is dat een prestatie van formaat.

Wikipedia: Borough (New York City)

EDIT: Ik zit trouwens nog eens goed naar de E3 trailer van 2013 te kijken, en het betreft hier de vrij kleine wijk DUMBO van Brooklyn, dus nog geeneens de eerder door mij aangehaalde Brooklyn Heights en/of Downtown Brooklyn. Het stukje onder de Manhattan brug van de Agent Journey trailer is op een steenworp afstand van het DUMBO politie station waar de E3 trailer eindigt. Dus ik denk dat we een op zijn minst een paar blokken van de wijk DUMBO kunnen verwachten, zodat we ook een mooi uitzicht op Manhattan krijgen (net zoals in die E3 trailer). De vraag is dan nog enkel waar en wanneer we op de heli stappen.

EDIT 2: DUMBO staat blijkbaar ook letterlijk voor Down Under the Manhattan Bridge Overpass.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
[...]

Tijdens beide Beta's snapte ik eigenlijk niets van die Situation Boards. Ik bedoel hiermee, wat is de trigger zodat je kan updaten? Tijdens de beta ging ik rustig de openstaande missies af en af en toe kwam ik langs een Situation Board maar meestal kon ik er niets mee doen 8)7.
Als ik jullie bovenstaande reacties goed interperteer lijkt het er op dat iedere Situation Board uniek is en unieke (side)missies kan unlocken, klopt dat?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bunta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:11:
[...]

Tijdens beide Beta's snapte ik eigenlijk niets van die Situation Boards. Ik bedoel hiermee, wat is de trigger zodat je kan updaten? Tijdens de beta ging ik rustig de openstaande missies af en af en toe kwam ik langs een Situation Board maar meestal kon ik er niets mee doen 8)7.
Als ik jullie bovenstaande reacties goed interperteer lijkt het er op dat iedere Situation Board uniek is en unieke (side)missies kan unlocken, klopt dat?
Als ik het goed herinner hadden de JTF officers unieke updates, maar de situation boards (na de eerste keer) niet. Durf het echter niet met zekerheid te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 01-03-2016 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beat me to it. Wederom expliciete vermelding van Brooklyn. Het zou me onderhand sterk verbazen als het niet in de game zit.

EDIT: Dat stukje met Faye Lau is waarschijnlijk ook pre Manhattan, gezien hoe ze over Manhattan en Brooklyn praat. Het klinkt echt als haar inleiding van de algehele missie net nadat de agents zijn geactiveerd.
Bovendien zien we meteen daarna wederom een besneeuwd DUMBO, Brooklyn.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:51:
[...]

Dat zou heel cool zijn, maar we weten van de Beta en verscheidene analyses dat we iig een deel van Manhattan krijgen dat in grootte vergelijkbaar is met de map van Fallout 4. Vergelijk nu hoe groot geheel Manhattan is met bijv. Queens en Brooklyn. Dan zal je zien dat het erg onwaarschijnlijk is dat dit DLC toevoegingen zullen zijn, hooguit een paar wijken van deze boroughs en Queens zou ik sowieso maar uit mijn hoofd zetten. Krijgen ze heel Manhattan en Brooklyn erin tegen 2019 dan is dat een prestatie van formaat.

EDIT: Ik zit trouwens nog eens goed naar de E3 trailer van 2013 te kijken, en het betreft hier de vrij kleine wijk DUMBO van Brooklyn, dus nog geeneens de eerder door mij aangehaalde Brooklyn Heights en/of Downtown Brooklyn. Het stukje onder de Manhattan brug van de Agent Journey trailer is op een steenworp afstand van het DUMBO politie station waar de E3 trailer eindigt. Dus ik denk dat we een op zijn minst een paar blokken van de wijk DUMBO kunnen verwachten, zodat we ook een mooi uitzicht op Manhattan krijgen (net zoals in die E3 trailer). De vraag is dan nog enkel waar en wanneer we op de heli stappen.

EDIT 2: DUMBO staat blijkbaar ook letterlijk voor Down Under the Manhattan Bridge Overpass.
Nou een flink stuk van Brooklyn of Queens moet toch wel mogelijk zijn via DLC lijkt me. Als ze halen games over internet duwen dan is een grote update ook wel mogelijk. Misschien geen €10,- dlc maar een echt grote losse pack zoals bv met Destiny gebeurd, waar je dan ook gewoon weer voor moet betalen.

Al vond ik de map van Fallout4 prima, ik heb de game niet helemaal uitgespeeld (verloor interesse halverwegen) maar had geen moment het idee dat het echt klein was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:25:
[...]

Beat me to it. Wederom expliciete vermelding van Brooklyn. Het zou me onderhand sterk verbazen als het niet in de game zit.

EDIT: Dat stukje met Faye Lau is waarschijnlijk ook pre manhattan, gezien hoe ze over Manhattan en Brooklyn praat. Het klinkt echt als haar inleiding van de algehele missie net nadat de agents zijn geactiveerd.
Bovendien zien we meteen daarna wederom een besneeuwd DUMBO, Brooklyn.
De Beta begon met die cutscene in de helicopter https://www.youtube.com/watch?v=WnrRM4KR5Uc doorspoelen naar 2:45. Als je een beetje fantasie hebt speel je een aardig stuk om die chick te redden en naar de helicopter te vluchten om vervolgens naar Manhattan te vliegen. Ik zet mijn geld ook op een stukje Brooklyn gameplay!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:50:
[...]

Nou een flink stuk van Brooklyn of Queens moet toch wel mogelijk zijn via DLC lijkt me. Als ze halen games over internet duwen dan is een grote update ook wel mogelijk. Misschien geen €10,- dlc maar een echt grote losse pack zoals bv met Destiny gebeurd, waar je dan ook gewoon weer voor moet betalen.

Al vond ik de map van Fallout4 prima, ik heb de game niet helemaal uitgespeeld (verloor interesse halverwegen) maar had geen moment het idee dat het echt klein was.
Ik heb het zelf niet gespeeld, maar de consensus is dat FO4 een grote map heeft. Maar maakt het uit als ze de andere ~70% van Manhattan toevoegen via DLC ipv. bijv. Queens? Het gaat er uiteindelijk toch gewoon om dat de spelwereld uitbreidt? Daarom zie ik Queens gewoon echt niet gebeuren, ze hebben meer dan genoeg aan (de rest van) Manhattan en Brooklyn.

Denk dat we sowieso echt niet een veel grotere wereld moeten verwachten, los dan van hoeveel extra Brooklyn er in de game zit. Of ze moeten de game echt nog jaren gaan ondersteunen en niet over 3-4 jaar al een The Division 2 uitbrengen.
Bunta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:50:
[...]

De Beta begon met die cutscene in de helicopter https://www.youtube.com/watch?v=WnrRM4KR5Uc doorspoelen naar 2:45. Als je een beetje fantasie hebt speel je een aardig stuk om die chick te redden en naar de helicopter te vluchten om vervolgens naar Manhattan te vliegen. Ik zet mijn geld ook op een stukje Brooklyn gameplay!
Ja ik heb nagenoeg geen twijfel over het feit dat we in Brooklyn gaan beginnen. De vraag is echt puur hoeveel er te doen zal zijn in Brooklyn en hoelang dat allemaal zal duren.

EDIT: Ik krijg zo'n beetje het idee dat de hoofdmissie zal zijn om orde te herstellen in het 'ground zero' gebied waar de verspreiding van het virus begon, zodat er gezocht kan worden naar de daders en aanleiding van het geheel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:54:
[...]

Ik heb het zelf niet gespeeld, maar de consensus is dat FO4 een grote map heeft. Maar maakt het uit als ze de andere ~70% van Manhattan toevoegen via DLC ipv. bijv. Queens? Het gaat er uiteindelijk toch gewoon om dat de spelwereld uitbreidt? Daarom zie ik Queens gewoon echt niet gebeuren, ze hebben meer dan genoeg aan (de rest van) Manhattan en Brooklyn.
Ja joh lekker belangrijk toch of ze nou daadwerkelijk Queens toevoegen of Manhattan groter maken dat is mijn punt ook helemaal niet, ik dacht echter dat Manhattan er al in zijn geheel inzat dus vandaar.

Als de map gedurende de tijd maar groeit en zo nieuwe mogelijkheden bied vind ik het prima en dat zie ik via DLC wel gebeuren. Met alleen nieuwe kleuren voor petjes en broekjes gaan ze de gamer niet vasthouden.

Dat moeten ook nieuwe gebieden worden net zoals bij Destiny waar het nu al vaak mee vergeleken wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 01-03-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:03:
[...]

Ja joh lekker belangrijk toch of ze nou daadwerkelijk Queens toevoegen of Manhattan groter maken dat is mijn punt ook helemaal niet, ik dacht echter dat Manhattan er al in zijn geheel inzat dus vandaar.

Als de map gedurende de tijd maar groeit en zo nieuwe mogelijkheden bied vind ik het prima en dat zie ik via DLC heus wel gebeuren. Net zoals bij Destiny waar het nu al vaak mee vergeleken wordt.
Nee het is echt het centrale deel van Manhattan, het overgrote deel zit er niet in. De map eindigt bijv. precies bij Central Park. Het wordt dus ook aangenomen dat dit ooit via DLC zal worden toegevoegd. Maar gezien dat we nu een klein deel hebben ~ter grootte van de FO4 map, acht ik het dus onwaarschijnlijk dat we zelfs maar het gehele Manhattan in de game krijgen. Dat zou The Division iig tot een gigantische game maken mocht ze dat lukken. Ik heb liever dat ze kleine uitbreidingen toen, met nieuwe interessante missies en modes, dan dat er gigantisch veel stedelijk oppervlak bij komt.

Ik heb Destiny vanaf de TTK uitbreiding niet gespeeld, maar de 2 paketten daarvoor waren nou niet bepaald substantieel te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:51:
[...]

Opzich klinkt je theorie heel aannemelijk, maar je vergeet hier nog wel de geschiedenis tussen 2013 en nu. Er is namelijk ook vaak aan het begin gecommuniceerd over een veel grotere map. Het kan dus zo zijn dat de brooklyn uit 2013 er niet inzit vanwege reasons. Bedoel, drone is eruit vanwege balans, graphics zijn anders dan toen etc etc. Ze hebben zelfs een map gedeeld van heel manhattan island plus omliggende delen van t vasteland waaronder brooklyn. Ik zou er dus ook niet té veel van uit gaan dat de brooklyn uit de 2013 trailer er in zit. Het kan wel, en de verwachting is er ook wel naar. Maar ik ben denk ik nog wel wat voorzichtiger dan jij denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:14:
[...]

Opzich klinkt je theorie heel aannemelijk, maar je vergeet hier nog wel de geschiedenis tussen 2013 en nu. Er is namelijk ook vaak aan het begin gecommuniceerd over een veel grotere map. Het kan dus zo zijn dat de brooklyn uit 2013 er niet inzit vanwege reasons. Bedoel, drone is eruit vanwege balans, graphics zijn anders dan toen etc etc. Ze hebben zelfs een map gedeeld van heel manhattan island plus omliggende delen van t vasteland waaronder brooklyn. Ik zou er dus ook niet té veel van uit gaan dat de brooklyn uit de 2013 trailer er in zit. Het kan wel, en de verwachting is er ook wel naar. Maar ik ben denk ik nog wel wat voorzichtiger dan jij denk ik ;)
Zou het puur op 2013 gebaseerd zijn, dan zou ik net zo terughoudend zijn als jij. Maar koppel het nu aan de trailer van januari '16 en de trailer van vandaag. De bird's eye view van DUMBO, Brooklyn uit de trailer van vandaag laat eigenlijk vrijwel hetzelfde gebied zien als het eindshot van de 2013 trailer. Het is dus erg aannemelijk. Je moet eigenlijk je best doen om iets anders te geloven m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:17:
[...]

Zou het puur op 2013 gebaseerd zijn, dan zou ik net zo terughoudend zijn als jij. Maar koppel het nu aan de trailer van januari '16 en de trailer van vandaag. De bird's eye view van DUMBO, Brooklyn uit de trailer van vandaag laat eigenlijk vrijwel hetzelfde gebied zien als het eindshot van de 2013 trailer. Het is dus erg aannemelijk. Je moet eigenlijk je best doen om iets anders te geloven m.i.
Ik heb echt zojuist de trailer gezien, en inderdaad, als je de Flyover over de brooklyn bridge ziet, ziet het er inderdaad uit alsof we daar wat gaan doen. Dan blijf natuurlijk nog wel de vraag hoe groot het daar is, en hoeveel we daar kunnen doen.

Nog 6 dagen, 4 uur, 35 minuten en xx seconden en dan weten we het allemaal zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:23:
[...]

Ik heb echt zojuist de trailer gezien, en inderdaad, als je de Flyover over de brooklyn bridge ziet, ziet het er inderdaad uit alsof we daar wat gaan doen. Dan blijf natuurlijk nog wel de vraag hoe groot het daar is, en hoeveel we daar kunnen doen.

Nog 6 dagen, 4 uur, 35 minuten en xx seconden en dan weten we het allemaal zeker :+
Yep, can't wait!

Edit: Het is trouwens de Manhattan bridge, het verschil is dat de Manhattan bridge 1 boog heeft en de Brooklyn bridge heeft er 2. Ze liggen trouwens heel dicht bij elkaar, bij de E3 trailer zie je ze allebei op het eind.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Achja het blijft speculeren wat we doen. Ik kan niet wachten, staat al lekker in me uplay. Hopelijk komt er nog een dag early access ofzo. Ik ga gelijk los wanneer ze hem releasen. Gebeurt dat gewoon om 00:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:04:
Achja het blijft speculeren wat we doen. Ik kan niet wachten, staat al lekker in me uplay. Hopelijk komt er nog een dag early access ofzo. Ik ga gelijk los wanneer ze hem releasen. Gebeurt dat gewoon om 00:00?
Dat is ook allemaal speculatie. Zag wel een berichtje dat ze het ons binnenkort laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik kan nu al aan de import versie komen.. is deze dan gelijk te spelen of locken ze hem tot volgende week ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:28:
ik kan nu al aan de import versie komen.. is deze dan gelijk te spelen of locken ze hem tot volgende week ?
Je bent afhankelijk van de servers, en ik heb nog geen bericht gezien van iemand die op de server kon.
Die schakelaar gaat waarschijnlijk op zijn vroegst op de 7de om.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie van plan om eerst solo te gaan spelen of meteen van start af in een groep van 4 tweakers?
Ik heb de beta maar even kunnen spelen dus ik weet niet wat het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:27:
[...]

Dat is ook allemaal speculatie. Zag wel een berichtje dat ze het ons binnenkort laten weten.
Welk berichtje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:35:
Zijn jullie van plan om eerst solo te gaan spelen of meteen van start af in een groep van 4 tweakers?
Persoonlijk ga ik missies eerst alleen spelen...groepjes hebben de neiging de missies te rushen, althans dat was mijn ervaring in de beta-demo. Ik speel graag rpg's en daar neem ik ook altijd wel mijn tijd. De missies daarna lekker snel (en op het meest moeilijke niveau) er doorheen jagen heb ik geen probleem mee verder. :)

De DarkZone daarin tegen direct met een groepje tweakers lijkt me wel weer tof, met name omdat ik verder ook nog niet zoveel vrienden op de PS4 heb. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het was even zoeken, maar iemand had een screencap van een gesprek met Ubi support gepost.

http://i.imgur.com/5UpwuHr.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als deze game wordt wat ik denk; 1e run volledig solo, wil dat mooi op mijn gemak verkennen en ontdekken. vind dat bij (mmo)rpg vaak wel leukste, en met groep ervaar ik dat minder. volgen vast nog wel een paar playthroughs meer :) Hoeveel karakters kan je eigenlijk aanmaken? 4 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:59:
[...]

Het was even zoeken, maar iemand had een screencap van een gesprek met Ubi support gepost.

[afbeelding]
Ach dat heeft toch iets sneus, de chat medewerker geeft aan dat er dus ook al telefonisch contact geweest is.
Oftewel er is iemand zo zenuwachtig op zijn/haar zolderkamertje dat hij/zij twee keer contact opneemt met support over de levering.

Als je werkt binnen een dergelijke support functie zou je dan toch ook willen typen

"ZEUR NIET ZO, JE KRIJGT JE SPELLETJE ECHT WEL OP TIJD EN ZONIET DAN DRAAIT DE WERELD GEWOON DOOR HOOR" :+
Solo, ik speel eigenlijk alleen single plager games en dit soort games gewoon als single player game.
shakespeare schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:28:
Nou kwaad kan het niet, tenzij hij heel veel duurder is.

Dus je kunt hem in ieder geval alvast installeren (als het een console versie is) en misschien gaat de connectie met de server wel al eerder "aan" ofz en dan zit jij maar mooi te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:00:
[...]

als deze game wordt wat ik denk; 1e run volledig solo, wil dat mooi op mijn gemak verkennen en ontdekken. vind dat bij (mmo)rpg vaak wel leukste, en met groep ervaar ik dat minder. volgen vast nog wel een paar playthroughs meer :) Hoeveel karakters kan je eigenlijk aanmaken? 4 toch?
Persoonlijk doe ik die solo run wel een keer later op een alt, vind het toch leuker om met een groep in het begin meteen de content door te werken.

EDIT: In de Beta waren er iig 4 character slots, dus ga er wel van uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Direct met andere. Wel op ons gemak, zodat we alles rustig kunnen ervaren. Daarna proberen niet teveel uit elkaar te levelen want het eerste weekend na de launch staat er direct een LAN-party voor de deur, waar we heel het weekend los kunnen gaan in The Division _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Gewoon zo snel mogelijk alle missies rushen tot level 8. En dan DZ in, hopelijk met groepje maar als het solo moet. Dan maar solo.
Pagina: 1 ... 32 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst