Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:43:
bijna(?) alle kleding te vinden in de beta

[video]

wanneer je die speler zo bezig ziet hoop ik dat ze de UI wel gaan verbeteren voor appeal, is niet bepaald overzichtelijk of praktisch: waarom niet 'gewoon' een webshop achtige layout met thumbs/previews van het item.
De developers hebben tijdens de stream aangegeven dat de appearance tab aangepakt zou worden in full. Hoe het exact eruit komt te zien is nog niet bekend. Een verbetering hopelijk. :p

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ktenolix schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:36:
[...]

De developers hebben tijdens de stream aangegeven dat de appearance tab aangepakt zou worden in full. Hoe het exact eruit komt te zien is nog niet bekend. Een verbetering hopelijk. :p
Less cluttered was het uigangspunt.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Game wordt in het Midden-Oosten al verkocht.

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_56d08f58cfb3b.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:10:
Game wordt in het Midden-Oosten al verkocht.

[afbeelding]
Hebben ze dus helemaal niks aan. Servers zijn enkel actief voor geauthoriseerde accounts op het moment, de rest krijgt gewoon een error melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:14:
Hebben ze dus helemaal niks aan. Servers zijn enkel actief voor geauthoriseerde accounts op het moment, de rest krijgt gewoon een error melding.
is dan soort van pre-order met fysiek schijfje/boekje :) wanneer die game hier in de schappen zou liggen zijn er vast mensen die m aanschaffen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:18:
[...]
is dan soort van pre-order met fysiek schijfje/boekje :) wanneer die game hier in de schappen zou liggen zijn er vast mensen die m aanschaffen
Ik begrijp de appeal ook wel, maar ja praktisch heb je er gewoon niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:14:
[...]

Ooh echt. Zonde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
Kwam net een een aantal tweets tegen. Misschien wel interessant om te delen.
Celebrate 1 million likes on Facebook with #TheDivision and receive a free weapon skin. -- http://tomclancy-thedivis...n-GB/fb-redeem/index.aspx https://pbs.twimg.com/media/CcOl985UcAE9dxh.jpg
Bron: @TheDivisionBlog

Inloggen met je Ubisoft account je krijgt een gratis weapon skin na 15 maart.
Purchase select 3-Month Xbox Live memberships to receive a free weapon skin for #TheDivision. https://pbs.twimg.com/media/CcOw97jXEAAMEWe.png

Gratis weapon skin als je 3 maanden Xbox Live koopt.
Select Japanese retailers will be selling a Division bundle in extremely limited quantities starting 10th of March. https://pbs.twimg.com/media/CcOyGQYWEAAWw6A.jpg

Limited editions Division bundels. Of ze ook ooit naar Nederland komen? Geen idee.
So yea the division Is available in Jordan @TheDivisionBlog https://pbs.twimg.com/media/CcOU08bW8AACKAj.jpg
Bron: @Ghaythshammout9

De game schijnt dus al verkocht te worden. Wat hierboven ook al werd gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Nou, weer ff snel alle Ubisoft games gedownload (allemaal gratis via Xbox Gold!) en gespeeld om die alle U coins (of hoe heten die dingen..) binnen te halen om zo weer alle items voor de Division te unlocken.

En het is gelukt!

Alleen het Rainbow Siege 6 vest blijft gelocked aangezien ik die niet ga kopen ;)

8 maart... bring it!

PS. Bovenstaande facebookactie werkt ook gewoon door met je uplay account in te loggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Timmor op 27-02-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmor schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:37:
Nou, weer ff snel alle Ubisoft games gedownload (allemaal gratis via Xbox Gold!) en gespeeld om die alle U coins (of hoe heten die dingen..) binnen te halen om zo weer alle items voor de Division te unlocken.

En het is gelukt!

Alleen het Rainbow Siege 6 vest blijft gelocked aangezien ik die niet ga kopen ;)

8 maart... bring it!
Ik doe hetzelfde op mijn PS3 en PS4, maar ook allemaal gratis via PS+. Heb al jaren geen Ubisoft game gekocht, dit wordt mijn eerste Ubi game sinds lange tijd. Wel gelijk goed met de Gold edition natuurlijk.

Liep overigens ook steeds te klooien met de benaming van die Uplay punten, maar ik geloof dat de officiële benaming "Units" is, hoe kan het ook anders (moet natuurlijk met een U beginnen).

EDIT: Dat vest heb ik overigens ook gewoon weten te unlocken, volgens Uplay bezit ik dat spel gewoon, maar ik heb enkel de Beta ervan gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheel tegen mijn gewoontes in heb ik gewoon een pre-order uitstaan. :o Ik snap mezelf niet meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smakelijke daily prijspool bij nvidia uk; https://contests.nvidia.com/en-gb/the-division-contest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Minder smakelijk is de beperking van deelnemende landen.
OPEN TO LEGAL RESIDENTS OF THE UNITED KINGDOM, SWEDEN, NORWAY, FINLAND, AND DENMARK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:41:
[...]

Ik doe hetzelfde op mijn PS3 en PS4, maar ook allemaal gratis via PS+. Heb al jaren geen Ubisoft game gekocht, dit wordt mijn eerste Ubi game sinds lange tijd. Wel gelijk goed met de Gold edition natuurlijk.

Liep overigens ook steeds te klooien met de benaming van die Uplay punten, maar ik geloof dat de officiële benaming "Units" is, hoe kan het ook anders (moet natuurlijk met een U beginnen).

EDIT: Dat vest heb ik overigens ook gewoon weten te unlocken, volgens Uplay bezit ik dat spel gewoon, maar ik heb enkel de Beta ervan gespeeld.
Welke spellen? Ik wilde vandaag nog ff kijken naar ps+ spellen waarmee ik die units kon verdienen, maar weet niet welke via ubisoft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:52:
[...]

Welke spellen? Ik wilde vandaag nog ff kijken naar ps+ spellen waarmee ik die units kon verdienen, maar weet niet welke via ubisoft werken.
In mijn geval AC III, Grow Home, Valiant Hearts, FC3 Blood Dragon en AirMech Arena (F2P).

Wikipedia: Uplay

EDIT: Hier kan je overigens ook alle games zien, en met welke acties je units kunt verdienen. https://club.ubi.com/#!/en-GB/games/all-games

EDIT 2: Far Cry 3 Blood Dragon lijkt enkel op PC Uplay Units te geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Blijft nice deze oude trailer + audio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Geen idee of het al eens gepost is geweest: The Full Story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Soms kun je een game ook al meenemen bij bijvoorbeeld de Mediamarkt als je de dag voor release vlak voor sluitingstijd langsgaat en ernaar vraagt. Of ze zijn de kopstelling al aan het opstellen en kun je de game al meenemen, soms met een knipoog van de verkopers. Je kunt de game immers toch nog niet spelen tot de officiele release :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
middagje+ vingerverven

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vvz5DnBZyTDLBQYJjTcOwkLh/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom worden er berichten verwijderd? is dit t DDR topic ofwat?

Ongetwijfeld omdat het weer eens over de schreef ging hier. Commentaar leveren op modereren is prima, maar niet hier, daar is een andere plek voor...

[ Voor 56% gewijzigd door Koekiemonsterr op 29-02-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Bendalf schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:26:
Geen idee of het al eens gepost is geweest: The Full Story

[video]
Ziet er officieel uit? Waar komt dat vandaan? En zit dit niet gewoon ingame dan?

Ow wacht, volgens mij heb ik deze een tijd geleden al gezien, al was ie toen niet 11 min?

Ah ik zie het: meerdere trailers achter elkaar geplakt

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2016 18:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:38:
[...]

Ziet er officieel uit? Waar komt dat vandaan? En zit dit niet gewoon ingame dan?

Ow wacht, volgens mij heb ik deze een tijd geleden al gezien, al was ie toen niet 11 min?
Dat is eh vrij oud, zijn de filmpjes waarmee o.a. T spel is aangekondigd op de e3 in 2013. Dit is gewoon een compilatie.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Timmor schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 18:37:

PS. Bovenstaande facebookactie werkt ook gewoon door met je uplay account in te loggen.
thank you for signing up!

Your exclusive weapon skin will be available in tom clancy's the division after march 15, 2016

Lijkt er wel op, mooi man. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand hier Tom Clancy's the Division: Agent Origins gezien? En is dat de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:34:
Iemand hier Tom Clancy's the Division: Agent Origins gezien? En is dat de moeite waard?
ja, is de moeite waard om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:34:
Jep, die zijn best tof om te zien. Het acteerwerk is niet echt super, maar goed je kunt er ook niet zo heel veel van verwachten denk ik zo. :+ Zie hier trouwens een reddit post met linkjes naar alle AO videos (incl. making of).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ktenolix schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:24:
[...]

Jep, die zijn best tof om te zien. Het acteerwerk is niet echt super, maar goed je kunt er ook niet zo heel veel van verwachten denk ik zo. :+ Zie hier trouwens een reddit post met linkjes naar alle AO videos (incl. making of).
Cool thnx!

Ik heb hem nu als een grote file gedownload (met subs). Misschien zo maar alvast even kijken.

Ze leggen het verhaal alvast wat uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:41:
[...]

Cool thnx!

Ik heb hem nu als een grote file gedownload (met subs). Misschien zo maar alvast even kijken.

Een klein beetje ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:41:
[...]

Cool thnx!

Ik zou het meer zien als een manier om in het verhaal te komen. Filmpjes vertellen meer hoe agents geactiveerd worden en in welke situaties ze zich bevinden. Het geeft dus meer context dan dat het een verhaal verteld over the division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik heb inmiddels gekeken.
Best wel geinig ja, leuk ook hoe ze game elementen hierin verwerkt hebben.

En ik zag hierin de Kriss Vector gebruikt worden door twee agents. Die had ik in de Beta niet gezien, afgelopen jaar zelf mee geschoten, erg tof ding. Het wapen bij uitstek voor dit soort situaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:28:
Nou ik heb inmiddels gekeken.
Best wel geinig ja, leuk ook hoe ze game elementen hierin verwerkt hebben.

En ik zag hierin de Kriss Vector gebruikt worden door twee agents. Die had ik in de Beta niet gezien, afgelopen jaar zelf mee geschoten, erg tof ding. Het wapen bij uitstek voor dit soort situaties.
Er werden iig bij Dark Zone vendors gewoon Vectors verkocht in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Level 27 character tour door Game Director Ubisoft

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 07:11:

[video]
Volgens mij zag ik het al eerder bij de beta voorbij komen, maar hier zie ik het nu ook. Naast wapens is armor ook te modden? Ik zie bij wat armor items Empty mod slot staan, bijvoorbeeld op 0:20 in het filmpje hierboven. Ik heb er verder niet veel informatie over gevonden, maar:

- In het menu is er een mod optie, zoals bij het weapons menu ook het geval is. Nu kan het gewoon betekenen dat ze hetzelfde menu delen, maar dat bij armor de optie greyed out is, maar dat lijkt mij gewoon crappy design. Laat dan die optie weg. Nu doet vermoeden dat het modden mogelijk is in dat menu.

Je kunt @ 0:20 ook zien dat de Hybrid mask een paars item is met de volgende minor attributes:
  • +9% Disorient Resistance;
  • +2 Mod Slot
Dat suggereert dat armor, naast wapens, ook te modden is. Ik vraag me dan wel af hoe dat eruit gaat zien. Ik denk niet dat je zichtbare mods erop kunt maken, zoals bij wapens het geval is. Ik verwacht meer dat je, al dan niet gecrafte, mods met +x critical damage o.i.d. erop kunt modden.

Overigens zie ik op hetzelfde tijdstip ook een sorteerfunctie voor de inventory. I like. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ktenolix op 29-02-2016 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 07:11:

[video]
Wat mij opviel is hoe groot je backpack wordt! Dat wordt dus veel zooi meeslepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ktenolix schreef op maandag 29 februari 2016 @ 07:36:
[...]

- In het menu is er een mod optie, zoals bij het weapons menu ook het geval is. Nu kan het gewoon betekenen dat ze hetzelfde menu delen, maar dat bij armor de optie greyed out is, maar dat lijkt mij gewoon crappy design. Laat dan die optie weg. Nu doet vermoeden dat het modden mogelijk is in dat menu.

Je kunt @ 0:20 ook zien dat de Hybrid mask een paars item is met de volgende minor attributes:
  • +9% Disorient Resistance;
  • +2 Mod Slot
Als je kijkt naar de Rapid assault mask die er onder staat zie je dat daar al een mod actief is ;).
edit:

Hij komt ook nog even langs op 12:06 en zie daar de "Advanced Performance Mod"

Maar dit kon je al zien vanaf de closed beta, ik verwacht dus net als jou dat je hier ook nog wat leuke stappen op kan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door AcXeller op 29-02-2016 09:29 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Xecuter NL schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Wat mij opviel is hoe groot je backpack wordt! Dat wordt dus veel zooi meeslepen ;)
Extra upgrade:

Afbeeldingslocatie: http://www.harkema-lederwaren.nl/wp-content/uploads/2014/04/secc-le-touquet-boodschappenkar-groen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 14-09 19:38

tha_crazy

Mafketel

Zo ik ben gereed voor the division
9-10-11 maart vrij O-)
Post komt hier altijd pas in de middag, dus weinig nut om de 8ste de hele dag vrij te nemen.
Alleen jammer genoeg de 12e een verjaardag en uit eten.
Daarna mn vriendin naar bed schoppen zodat ik kan gamen :P

[ Voor 20% gewijzigd door tha_crazy op 29-02-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_crazy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:50:
Zo ik ben gereed voor the division
9-10-11 maart vrij O-)
Post komt hier altijd pas in de middag, dus weinig nut om de 8ste de hele dag vrij te nemen.
Alleen jammer genoeg de 12e een verjaardag en uit eten.
Daarna mn vriendin naar bed schoppen zodat ik kan gamen :P
Whahaha, ik geloof er geen reet van dat jij je 'vriendin naar bed schopt' dan denk ik dat je nog beter kunt proberen een kat in de badkuip te stoppen, kom je met minder krassen uit denk ik zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben ook gereed voor TD :)
Alleen bij mij is het in de 1e week weinig spelen, aangezien vriendin gewoon thuis is.
Maar dat maakt niet uit ze zit in april ergens een week voor der werk in Center Parks ofzo :)

@Paulus
Mooi cosmetic upgrade van je backpack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:11:
[...]

Whahaha, ik geloof er geen reet van dat jij je 'vriendin naar bed schopt' dan denk ik dat je nog beter kunt proberen een kat in de badkuip te stoppen, kom je met minder krassen uit denk ik zo. ;)
Ik ben gewoon met het eten Bob, ze wordt altijd wat moe van alcohol enzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_crazy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:41:
[...]

Sneaky bastard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36
tha_crazy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:41:
[...]

Know your Enemy....
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Hier ook de gold edition in pre order staan. Aangemeld voor de community, dus helemaal klaar er voor!

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Yep })
Die ken ik maar al te goed gelukkig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Crap... ik wilde wachten... maar ik ben te zwak. Toch maar pre-order gedaan. :P
Beta was al verslavend. Dus moet goedkomen.
En gelukkig heb ik een vriendin getroffen die graag mee kijkt tijdens het gamen.
Dus geen GTST / RomCom blokkades. :D

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostley schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:03:
En gelukkig heb ik een vriendin getroffen die graag mee kijkt tijdens het gamen.
waar pikken jullie die gamende chicks toch op? menig versleten, maar verder dan keertje wii ben ik nooit gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:49:
Hier ook de gold edition in pre order staan. Aangemeld voor de community, dus helemaal klaar er voor!
Dat moet ik nog even uitvogelen. Hoe voeg ik mezelf toe aan die community en waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:36:
[...]

Dat moet ik nog even uitvogelen. Hoe voeg ik mezelf toe aan die community en waar vind ik die?
Je kunt het beste mij of bravehendrik toevoegen op PSN. Vervolgens kun je in het Friends-menu een lijstje van communities van vrienden zien. Daar zie je dan onze Division community staan.

Stel dat het niet lukt, dan kan ik je altijd nog een invite sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:36:
[...]

Precies wat @Ktenolix zegt: Ik heb hem gevonden via bravehendrik

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze allebei net even een vriendschapsverzoekje gestuurd dan maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostley
  • Laatst online: 17-08-2024
himlims_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:20:
[...]

waar pikken jullie die gamende chicks toch op? menig versleten, maar verder dan keertje wii ben ik nooit gekomen :+
Tsja, lucky I guess. (afgezaagd, ik weet :P ) Krijg zelfs klachten als ik te lang geen GTA doe.

Wat is eigenlijk het voordeel van die communities?
Is dat voor het sneller vinden van groepen NL'ers bijv. ?
(Nooit gebruikt, dus geen idee... :? )

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 13-09 10:38
Is er eigenlijk ook iets van een clan aspect in the division?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Volgens mij wel, maar ik heb er zelf nog niets van gezien.

Hier nog een stukje uit een interview: Link

Kevin on Facebook asks: How many players will be part of a clan/guild?

Right now we have no plans to cap the number of players who can be affiliated to any particular clan. We are also looking to have a very extensive web-based clan support system for all players in The Division. But we should have more to come around all this soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeKoe schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:09:
Volgens mij wel, maar ik heb er zelf nog niets van gezien.

Hier nog een stukje uit een interview: Link

Kevin on Facebook asks: How many players will be part of a clan/guild?

Right now we have no plans to cap the number of players who can be affiliated to any particular clan. We are also looking to have a very extensive web-based clan support system for all players in The Division. But we should have more to come around all this soon.
is wel van 2013; toen de trailers nog mooi waren, tablets ondersteund werden en homo's nog in de kast zaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:25:
[...]

is wel van 2013; toen de trailers nog mooi waren, tablets ondersteund werden en homo's nog in de kast zaten :+
toen de batavieren nog met zn vijven waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Heb mezelf erbij gezet in de PC spelerslijst en geprobeerd een link te maken naar de juiste tabbladen, maar het werkt helaas niet zoals de normale Excel (daar is het makkelijk).

Tot 8 maart boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thaerel schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:43:
Heb mezelf erbij gezet in de PC spelerslijst en geprobeerd een link te maken naar de juiste tabbladen, maar het werkt helaas niet zoals de normale Excel (daar is het makkelijk).

Tot 8 maart boys!
Ja ik ben er ook naar aan het kijken :P Ik hou vol om het werkend te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daarnaast, Er is door onder andere Boomslangg_ al een paar x geopperd in zijn podcasts dat het spel clan system nodig heeft, maar dat er nog nooit echt een bevestiging is gegeven door de developers dat dat er ook daadwerkelijk in zit. Ik ga er van uit dat het iig niet @ launch beschikbaar is.

Volgens mij is dit overigens weer zoiets waar uplay roet in het eten gooit.. Bij siege is dit ook een veel gevraagde feature maar is nog niet geimplementeerd. Ik kan me zo indenken dat de reden daarvoor de integratie met uplay is en dat dat dus lastig is te implementeren om dat een clan systeem in uplay zelf moet worden geimplementeerd en niet ingame.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb het geluk dat ik voor m'n werk een review-exemplaar van deze game in mijn schoot geworpen (nou ja, aangevraagd netjes ;) ) krijg. Heb met gamemaatjes de beta's gespeeld, maar daar ontbrak voor mijn gevoel nog zo veel aan + de beperkte gebieden.. Het liep ook niet helemaal lekker op WQHD, dus hopelijk hebben ze daar flink aan gesleuteld. Ben zeer benieuwd!
Himlims :w Wil je uit de kast komen jongen? Heb ik iets gemist? ;)

[ Voor 29% gewijzigd door 2Dutch op 29-02-2016 14:48 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2Dutch schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:47:
Heb het geluk dat ik voor m'n werk een review-exemplaar van deze game in mijn schoot geworpen (nou ja, aangevraagd netjes ;) ) krijg. Heb met gamemaatjes de beta's gespeeld, maar daar ontbrak voor mijn gevoel nog zo veel aan + de beperkte gebieden.. Het liep ook niet helemaal lekker op WQHD, dus hopelijk hebben ze daar flink aan gesleuteld. Ben zeer benieuwd!
offtopic:
hiiiii 2dutch :+ long time no see :w hoe is ie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Defqonwolf schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:46:
[...]

Ja ik ben er ook naar aan het kijken :P Ik hou vol om het werkend te krijgen :P
ja.. verwijzen naar een link van het tabblad werkt niet en verwijzen naar een punt in het document doet het ook niet zoals in normale Excel.. Erg vaag, maar dat komt doordat het een online versie is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

himlims_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:48:
offtopic:
hiiiii 2dutch :+ long time no see :w hoe is ie???
Ja beetje gamend nog he, als ouwe oma zijnde.. :+ Jij bent ook nog fanatiek aan d'n elektronischen spelen ziet ik. Heel goed. Zie nu pas dat je ook de topicstarter bent, nice! Mooi uitgewerkte TS ook, zie hem nu pas voor het eerst..slecht ;)

yup slinger DM ff an

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 29-02-2016 14:56 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2Dutch schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Ja beetje gamend nog he, als ouwe oma zijnde.. :+ Jij bent ook nog fanatiek aan d'n elektronischen spelen ziet ik. Heel goed. Zie nu pas dat je ook de topicstarter bent, nice!
offtopic:
dat is sinds ossforce neit weg geweest hoor :) jij hebt die game zeker nog van je oude contacten bij ubisoft? die wilde wel sponseren :P
-->. DMén?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
voor de geintereseerde, een grappig online tooltje:
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/26574262/idcard.png

Over microtransactions: Dit is zeker 100% waar en wel goed om te beseffen. (is in zekere mate hier ook wel zo genoemd, maar dit is wel een goede opsomming ;))

http://segmentnext.com/20...-doesnt-want-you-to-know/

[ Voor 38% gewijzigd door Melantrix op 29-02-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thaerel schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:49:
[...]

ja.. verwijzen naar een link van het tabblad werkt niet en verwijzen naar een punt in het document doet het ook niet zoals in normale Excel.. Erg vaag, maar dat komt doordat het een online versie is denk ik.
Weet niet wie het is maar diegene heeft het voor elkaar met scripts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zo. Even de Sheet bewerkt. De knoppen zijn nu klikbaar en verwijzen naar de juiste sheets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Marcel317 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:11:
Zo. Even de Sheet bewerkt. De knoppen zijn nu klikbaar en verwijzen naar de juiste sheets. :)
Toppie d:)b _/-\o_

Zat toch redelijk in de buurt als ik kijk naar jou script :P

[ Voor 12% gewijzigd door Dopiej op 29-02-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Defqonwolf schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:12:
[...]

Toppie d:)b _/-\o_

Zat toch redelijk in de buurt als ik kijk naar jou script :P
Ik zag iemand nagenoeg dezelfde manier gebruiken inderdaad haha. Beetje omslachtige manier wel, voor zoiets simpels, maar out of the box ondersteunt google docs het niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcel317 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:11:
super! nu hopen dat het bljift staan :) en pc vs console bashing via spelerregistratie lijst klaar is

smakelijke(?) gameplay _O- oOo
[YouTube: https://youtu.be/skjDNR1dpuc]

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 29-02-2016 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marco praat over armor ratings etc.

Rond de 6:00 legt hij ook de armor mods uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de pc gamers :D

Valt me ergens wel mee/tegen hoeveel er van Nvidia gebruikt wordt. Maar daar in tegen had het spel enorm veel graphical options. Developers hebben daar dus icm de nieuwe snopdrop engine veel werk in gestop. Ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt, maar in eerste instantie ben ik erg positief. Voor zowel AMD en Nvidia users is dit een goede zaak :)

[ Voor 69% gewijzigd door Melantrix op 29-02-2016 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 24-07 11:10
melantrix schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:57:
voor de geintereseerde, een grappig online tooltje:
[afbeelding]

Over microtransactions: Dit is zeker 100% waar en wel goed om te beseffen. (is in zekere mate hier ook wel zo genoemd, maar dit is wel een goede opsomming ;))

http://segmentnext.com/20...-doesnt-want-you-to-know/
Inderdaad een leuke tool.
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/89984647/idcard.png
Misschien een idee om je eigen ID card te integreren in de lijst met gamers ofzo!?

Heb mijn ID Card in een Cell in link vorm in de sheet geplakt :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Bunta op 29-02-2016 19:22 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/16534405/idcard.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ask Ubisoft Massive Anything - http://www.ign.com/articl...anything-ign-first?page=1

Spoiler: Nieuwswaarde ligt dicht bij 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
Doe ik ook aar even mee....
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/28986685/idcard.png

En even printen met m'n Canon Fotoprinter op een Sticker en die op een of andere Pas en het lijkt echt nog wat... Lijkt dan he... ;)

[ Voor 52% gewijzigd door uray op 29-02-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/38937342/idcard.png

I'm in! Nog iets langer als een weekje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Weet er iemand of er een nacht verkoop / nacht release komt? zo ja, welke winkels doen hier aan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Niemand durft hier zijn eigen foto op ze division ID te zetten ;)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uray
Bozznl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:39:
Niemand durft hier zijn eigen foto op ze division ID te zetten ;)?
Nope, dan schrik ik anderen af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

rolandos582 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:21:
[afbeelding]

I'm in! Nog iets langer als een weekje :o
2 Meter! :o Dat is een schietschijf in de darkzone.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/11991707/idcard.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Nou, met foto van mezelf :9
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/55995806/idcard.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zag deze op reddit voorbij komen en vond het wel grappig gedaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Bozznl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:47:
[...]

2 Meter! :o Dat is een schietschijf in de darkzone.. >:)
Ik ben een echte beer. Full yolo tank erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Ik ook dan maar...
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/50508610/idcard.png

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Gold edition voor de PS4 digitaal gepreordered na het spelen van de beta.

Kun je dit spel ook prima alleen spelen en uitspelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 06:45:
Ik heb de Gold edition voor de PS4 digitaal gepreordered na het spelen van de beta.

Kun je dit spel ook prima alleen spelen en uitspelen?
Ja dat is goed te doen. Al is het aan te raden om het met een squad te doen. Dan is de dark zone anders te spelen en waars leuker en kan je de hogere moeilijkheids graden wat beter aan. (alles schaalt wel mee overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Is er al enig bericht over preloaden van de game op ps4? Wil dinsdag zsm beginnen en niet wachten op de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://bushwickdaily.com/wp-content/uploads/2014/12/seven-days.gif
(klik!) :+

[ Voor 28% gewijzigd door Ktenolix op 01-03-2016 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:07:
Is er al enig bericht over preloaden van de game op ps4? Wil dinsdag zsm beginnen en niet wachten op de download.
Een paar dagen voor de release datum is ie te preloaden.

Ik geloof vanaf de 6de te preloaden, dat staat bij de automatische download info bij het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:39:
[...]

Een paar dagen voor de release datum is ie te preloaden.

Ik geloof vanaf de 6de te preloaden, dat staat bij de automatische download info bij het spel.
Ah, dan moet ik daar maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:48:
Ah, dan moet ik daar maar eens kijken.
Op de PS4 in de bibliotheek bij het spel kijken en dan op de aflopende tijd klikken.

Daar staat alle info over de betaling en preload datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

oke, dus een moet het gehele spel opnieuw preloaden? heb nu niet een flinke update over de beta heen en klaar?? kan je beta verwijderen..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:07:
heb zon vermoeden dat we va vrijdag kunnen pre-loaden, baseer dit op het volgende; diverse gamestores gaan hun keys per vrijdag uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:26
Nickrsd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:20:
oke, dus een moet het gehele spel opnieuw preloaden? heb nu niet een flinke update over de beta heen en klaar?? kan je beta verwijderen..?
Beta kan je verwijderen, stond tijdje terug al hier in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/xl/67841230/idcard.png

Doen we ook maar mee :)
Heb der zin in! Nog 7 dagen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Afbeeldingslocatie: http://the.divisionid.com/c/l/50393863/idcard.png

}:O
Pagina: 1 ... 31 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst