Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ja gok dat het komt door de assassinscreed games, far cry, rayman etc.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:21:
[...]
Waarschijnlijk (zoals ik) ooit je Uplay gekoppeld aan een console en een ubisoft game gespeeld?Ik heb bijvoorbeeld ooit FC3 gespeeld op de PC en mijn xbox360 gekoppeld (helaas aan een ander uplay account).
Nu ff alles in the division aanklikken behalve het saaie petje
Misschien een idee om onderstaande te linken/plaatsen in TS?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Top, zal de link (niet het plaatje, want HUGEmelantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:33:
Ja dit is 1 van de weinige features wat ik echt ontzettend tof vindt van Uplay. Helemaal doordat je dus ook gewoon 20% korting kan krijgen ermee. Heb heel wat ubi games gespeeld, dus heb inclusief de 100 points voor de 20% korting nog genoeg over om alles te kunnen unlocken voor the Division![]()
Misschien een idee om onderstaande te linken/plaatsen in TS?
[afbeelding]
Misschien een kleinere thumbnail van maken?Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:40:
[...]
Top, zal de link (niet het plaatje, want HUGE) in de TS zetten.

Gebruik dan even een meer lokale versie, niet die onzin van imgurl.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:40:
[...]
Top, zal de link (niet het plaatje, want HUGE) in de TS zetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Plaatje wordt al opgeknipt en bij de juiste wing geplaatst, maar thanks.SinergyX schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:08:
[...]
Gebruik dan even een meer lokale versie, niet die onzin van imgurl.
[afbeelding]
5min ...SinergyX schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:08:
[...]
Gebruik dan even een meer lokale versie, niet die onzin van imgurl.
[afbeelding]
//edit; staat erin, klikbaar gedeelte bij skills/abilities (host tnet
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2016 10:22 ]
Mag ik vragen waar? Bestel ik het ook
Computers are useless. They can only give you answers.
Hoeft toch ook niet? Als jij je PSN ID gekoppeld hebt aan je UPlay account, dan kun je gewoon met je uplay account inloggen om bij dezelfde gegevens te komen.Paulus07 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:20:
Er is trouwens nog geen telefoon app voor stats of iets toch? Had die uplay gedownload maar dan kan je weer niet via PSN inloggen -_-
Kan met de app niet inloggen met uplay account. blijft een melding geven dat email of pasword fout is. Via de site werkt het wel met zelfde logins. (copy/paste)Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:22:
[...]
Hoeft toch ook niet? Als jij je PSN ID gekoppeld hebt aan je UPlay account, dan kun je gewoon met je uplay account inloggen om bij dezelfde gegevens te komen.
Achja, nu de 3 tracks maar eens luisteren van die OST
[ Voor 6% gewijzigd door Paulus07 op 26-02-2016 10:45 ]
Net ook maar eens gedaan met mijn xbox360 account, gebruik dat ding nooit meer. Helaas lijkt het er niet op dat het met terugwerkende kracht gaat. Zal dus weer eens wat xbox games moeten opstarten binnenkort om even wat uplay punten te gaan scoren.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:21:
[...]
Waarschijnlijk (zoals ik) ooit je Uplay gekoppeld aan een console en een ubisoft game gespeeld?Ik heb bijvoorbeeld ooit FC3 gespeeld op de PC en mijn xbox360 gekoppeld (helaas aan een ander uplay account).
Ik ook en vooral benieuwd wanneer ze die zullen opsturen..Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:00:
Darn it! Weer per ongeluk iets gepreordered..![]()
[afbeelding]
Oplossing van het eerste raadsel uit het voorbeeld hier:
Laat ik dan vast maar meteen de eerste zeur zijn: Gebruik spoiler tagsBendalf schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:04:
[...]
Ik ook en vooral benieuwd wanneer ze die zullen opsturen..
Oplossing van het eerste raadsel uit het voorbeeld hier
Ik gok namelijk dat de meeste "puzzels" in dit boek van dat niveau zijn en hier de oplossing gaan dumpen maakt het boek niet leuker om te lezen ook al zijn ze kinderlijk simpel.
Ik had de oplossing -gelukkig- nog niet gezien, kwam er net zelf achter. Zoals AcXeller al zegt, gebruik liever spoiler tags.Bendalf schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:04:
[...]
Ik ook en vooral benieuwd wanneer ze die zullen opsturen..
Oplossing van het eerste raadsel uit het voorbeeld hier:spoiler:"Move off Manhattan Island now"
Ik ook maar dan voor 65Khallouki schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:21:
Zojuist gepreordered bij gamesplanet voor 67 euro! (gold edition). Kan niet wachten!
Ik nog niet xD Maar ik wil eigenlijk pas aan het puzzelen slaan als ik t fysieke boek heb, ipv die screenshots al helemaal uitwerkenKtenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:14:
[...]
Ik had de oplossing -gelukkig- nog niet gezien, kwam er net zelf achter. Zoals AcXeller al zegt, gebruik liever spoiler tags.
Hyped.......
GT: The Bozzz88
had na advies hier 100 punten ingewisseld voor 20% korting; maar die code kwam maar niet.
game bij andere retailer besteld. toch 100 punten weg.
ticket gemaakt; 20% discount code ontvangen [..] leuk, maar ik had the division reeds gekocht.
nieuw ticket gemaakt; of de 20% discount code kon inwisselen voor 100punten; dat hebben ze uitgevoerd.
netjes hoor
//edit
Q: WTF zijn Phoenix credits?
"Adds a pack of 30 Phoenix Credits to the Rewards Claim Vendor, use these to purchase high level equipment."
A: Pheonix tokens is a currency in the game purchasable with real money used to buy emotes and cosmetic items. There is a screenshot floating about confirming at least this so far. There has been no confirmed reports that these credits can be used to buy weapons or gear.
[ Voor 48% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2016 12:33 ]
Zal er nog een NL versie komen? Zoals wel bij gta 5 en niet bij destiny.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:00:
Darn it! Weer per ongeluk iets gepreordered..![]()
[afbeelding]
Wil hem ook graag hebben
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Kennelijk kun je daarmee cosmetica en emotes kopen. Phoenix credits is met echt geld te kopen, volgens onderstaande screenshot:himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:09:
+1 voor ubisoft:
had na advies hier 100 punten ingewisseld voor 20% korting; maar die code kwam maar niet.
ticket gemaakt; 20% discount code ontvangen [..] leuk, maar ik had the division reeds gekocht.
nieuw ticket gemaakt; of de 20% discount code kon inwisselen voor 100punten; dat hebben ze uitgevoerd.
netjes hoor
//edit
"Adds a pack of 30 Phoenix Credits to the Rewards Claim Vendor, use these to purchase high level equipment."
A: Pheonix tokens is a currency in the game purchasable with real money used to buy emotes and cosmetic items. There is a screenshot floating about confirming at least this so far. There has been no confirmed reports that these credits can be used to buy weapons or gear.

Verwijderd
Dat vond ik ook al.himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:09:
+1 voor ubisoft:
netjes hoor
//edit
Ik had ook 100 credits gebruikt voor de 20% korting maar geen code ontvangen.
Ticket aangemaakt en een dag later een code via de mail ontvangen voor 20% korting.
Helaas nu geen credits meer voor de extra dingen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 12:51 ]
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat dat niet gebeurt. Ze zouden het dan ook in andere talen moeten vertalen. Het is een leuke goodie, maar niet belangrijk genoeg om het in x talen uit te brengen.Mars18 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:47:
[...]
Zal er nog een NL versie komen? Zoals wel bij gta 5 en niet bij destiny.
Wil hem ook graag hebben
Ik denk dat dat ook makkelijker gezegd is dan gedaan. Het is 1 ding om een boek te vertalen. Het is compleet iets anders om er dan voor te zorgen dat alle puzzels en cluess dan nog kloppen. Ik denk dat het safe is om te zeggen dat die niet in een andere taal uitkomtKtenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:52:
[...]
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat dat niet gebeurt. Ze zouden het dan ook in andere talen moeten vertalen. Het is een leuke goodie, maar niet belangrijk genoeg om het in x talen uit te brengen.
Uitgaande van de screenshot van een puzzel uit het boek (hier enkele posts voor), waarin de clue uit de zinnen gehaald kon worden (spoiler?melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:54:
[...]
Ik denk dat dat ook makkelijker gezegd is dan gedaan. Het is 1 ding om een boek te vertalen. Het is compleet iets anders om er dan voor te zorgen dat alle puzzels en cluess dan nog kloppen. Ik denk dat het safe is om te zeggen dat die niet in een andere taal uitkomt
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 26-02-2016 12:57 ]
Het gaat om het boek hier, niet de game.baronruud schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:56:
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel een game in het Nederlands. Gewoon Engels, klaar.
Toegevoegd aan FAQ.himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:09:
Ik zal alle vragen die hier gesteld worden vanaf nu toevoegen aan de FAQ. Wellicht kan ik het straks nog mooi onderverdelen per categorie.
Verwijderd
Ik zou me ondertussen even beperken tot de officiële berichtgevingen van Ubisoft zelf en niet een plaatje van reddit met onzekere herkomst. Met andere woorden tot de informatie die we vinden bij uPlay zelf.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:07:
[...]
Toegevoegd aan FAQ.
Ik zal alle vragen die hier gesteld worden vanaf nu toevoegen aan de FAQ. Wellicht kan ik het straks nog mooi onderverdelen per categorie.
Ubisoft en Massive hebben namelijk recentelijk nog in de media gecommuniceerd dat er geen ingame microtransactions zouden zijn. Enkel cosmetische DLC die je in een first party store zou kunnen aanschaffen en downloaden. Dit zou dus ook suggereren dat dit niet aan een aparte currency gekoppeld is.
Eens. Echter is het wel aannemelijk dat de cosmetics ook in-game te koop zullen zijn. Aangezien via uplay al phoenix credits te unlocken valt (m.b.v. uplay units), lijkt het me niet gek dat de phoenix credits daarvoor gebruikt kunnen worden.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:24:
[...]
Ik zou me ondertussen even beperken tot de officiële berichtgevingen van Ubisoft zelf en niet een plaatje van reddit met onzekere herkomst. Met andere woorden tot de informatie die we vinden bij uPlay zelf.
Ubisoft en Massive hebben namelijk recentelijk nog in de media gecommuniceerd dat er geen ingame microtransactions zouden zijn. Enkel cosmetische DLC die je in een store zou kunnen aanschaffen en downloaden. Dit zou dus ook suggereren dat dit niet aan een aparte currency gekoppeld is.
Verwijderd
High level gear klinkt wat mij betreft niet als cosmetische gear. Nogmaals dat idee berust puur op een reddit plaatje waarvan de precieze herkomst niet valt vast te stellen. Die 30 credits die je unlockt dat is overigens ook een éénmalig gegeven.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:26:
[...]
Eens. Echter is het wel aannemelijk dat de cosmetics ook in-game te koop zullen zijn. Aangezien via uplay al phoenix credits te unlocken valt (m.b.v. uplay units), lijkt het me niet gek dat de phoenix credits daarvoor gebruikt kunnen worden.
Alles wat we weten vanuit officiële kanalen suggereert dat Phoenix Credits waarschijnlijk een soort van endgame currency is. Het plaatje gevonden op Reddit conflicteert op meerdere niveau's met de officiële Ubisoft communicatie.
Ik snap je punt, maar ik heb het niet over high level gear. Enkel het kopen van cosmetics met die currency klinkt mij aannemelijk en heb ik in de FAQ gezet. Maar ik zal de officiële berichten in de gaten houden daarover.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:31:
[...]
High level gear klinkt wat mij betreft niet als cosmetische gear. Nogmaals dat idee berust puur op een reddit plaatje waarvan de precieze herkomst niet valt vast te stellen. Die 30 credits die je unlockt dat is overigens ook een éénmalig gegeven.
Alles wat we weten vanuit officiële kanalen suggereert dat Phoenix Credits waarschijnlijk een soort van endgame currency is. Het plaatje gevonden op Reddit conflicteert op meerdere niveau's met de officiële Ubisoft communicatie.
Ik vind het wel heel aannemelijk dat phoenix credits de microtransaction currency is. Er is zeker weten wel microtransactions (alleen cosmetics e.d. niet pay2win) maar daar heeft ubisoft al de afgelopen tig games een aparte currency voor bedacht. (R6 credits in R6:Siege en Helix credits in Assassin's creed o.a.). Daarom vind ik het ook erg aannemlijk dat phoenix voor cosmetische items wordt gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:31:
[...]
High level gear klinkt wat mij betreft niet als cosmetische gear. Nogmaals dat idee berust puur op een reddit plaatje waarvan de precieze herkomst niet valt vast te stellen. Die 30 credits die je unlockt dat is overigens ook een éénmalig gegeven.
Dit is natuurlijk allemaal speculatie, en het is inderdaad niet uit betrouwbare bron, daar heb je gelijk in. ik ga hier meer in op de credits zelf en niet op het feit of dat wel/niet in de QA moet staan
[ Voor 10% gewijzigd door Melantrix op 26-02-2016 13:39 ]
Verwijderd
Dat is nu precies het probleem, je hebt de geruchten in de FAQ gezet en de officiële communicatie niet. Een betere oplossing zou zijn als je bijv. zou neerzetten: Phoenix Credits zijn een ingame currency waarmee high lever gear aangeschaft kan worden, verdere informatie ontbreekt voor alsnog en zal toegevoegd worden wanneer meer duidelijk is.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:35:
[...]
Ik snap je punt, maar ik heb het niet over high level gear. Enkel het kopen van cosmetics met die currency klinkt mij aannemelijk en heb ik in de FAQ gezet. Maar ik zal de officiële berichten in de gaten houden daarover.
Ik heb er altijd grote problemen mee wanneer men geruchten simpelweg herhaald, zeker zonder dat het duidelijk is dat dit niet feitelijk is. Als ik de FAQ nu lees, maak je namelijk zeer sterke claims die dus rechtstreeks met Ubisoft's communicatie conflicteren.
Ik zou zeggen google even op The Division en microtransactions en lees goed wat er allemaal staat.
Maar Ubisoft heeft duidelijk aangegeven dat de cosmetische gear als DLC via first party stores aangeleverd zal worden. Ze gebruiken hele specifieke taal in de interviews hierover, die duidelijk suggereert dat er dus geen ingame microtransacties zullen zijn. Slechts DLC packs zoals je die bijv. in een Playstation Store kan vinden. Ik zoek het artikel er wel bij, anders blijven we aan de gang.melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:37:
[...]
Ik vind het wel heel aannemelijk dat phoenix credits de microtransaction currency is. Er is zeker weten wel microtransactions (alleen cosmetics e.d. niet pay2win) maar daar heeft ubisoft al de afgelopen tig games een aparte currency voor bedacht. (R6 credits in R6:Siege en Helix credits in Assassin's creed o.a.). Daarom vind ik het ook erg aannemlijk dat phoenix voor cosmetische items wordt gebruikt.
Dit is natuurlijk allemaal speculatie, en het is inderdaad niet uit betrouwbare bron, daar heb je gelijk in. ik ga hier meer in op de credits zelf en niet op het feit of dat wel/niet in de QA moet staan
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 18:53 ]
Knap werk KtenolixKtenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:35:
[...]
Ik snap je punt, maar ik heb het niet over high level gear. Enkel het kopen van cosmetics met die currency klinkt mij aannemelijk en heb ik in de FAQ gezet. Maar ik zal de officiële berichten in de gaten houden daarover.
je moet het maar allemaal willen opvolgen en bijhouden!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:40:
[...]
Dat is nu precies het probleem, je hebt de geruchten in de FAQ gezet en de officiële communicatie niet. Een betere oplossing zou zijn als je bijv. zou neerzetten: Phoenix Credits zijn een ingame currency waarmee high lever gear aangeschaft kan worden, verdere informatie ontbreekt voor alsnog en zal toegevoegd worden wanneer meer duidelijk is.
Ik heb er altijd grote problemen mee wanneer men geruchten simpelweg herhaald, zeker zonder dat het duidelijk is dat dit niet feitelijk is. Als ik de FAQ nu lees, maak je namelijk zeer sterke claims die dus rechtstreeks met Ubisoft's communicatie conflicteren.
Ik zou zeggen google even op The Division en microtransactions en lees goed wat er allemaal staat.
[...]
Maar Ubisoft heeft duidelijk aangegeven dat de cosmetische gear als DLC via first party stores aangeleverd zal worden. Ze gebruiken hele specifieke taal in de interviews hierover, die duidelijk suggereert dat er dus geen ingame microtransacties zullen zijn. Slechts DLC packs zoals je die bijv. in een Playstatio Store kan vinden. Ik zoek het artikel er wel bij, anders blijven we aan de gang.
http://www.gamesradar.com...sactions-save-vanity-dlc/"Magnus's statement is correct, there will be no microtransactions at all. Not even for vanity items. Vanity items will be sold as DLC, through the regular first-party stores." So, no microtransactions, except for yes, there are apparently vanity microtransactions.
This whole kerfuffle seems to stem from Ubisoft dancing around the word "microtransaction," which can admittedly leave a bad taste in the mouth if it's seen as something that impacts gameplay. Vanity microtransactions are generally viewed more favorably though, so I'm not sure why it couldn't just be said that the game will feature microtransactions, but nothing that could be considered "pay-to-win." This whole "not as I define them" shtick is just confusing. In the meantime, I've reached out to Ubisoft for further clarification.
Deze bedoel je? Ik vind het alsnog niet echt duidelijk. Ze zeggen, we hebben geen microtransactions, behalve een dlc met cosmetische items die we verkopen door first party stores. Dit is ook een vorm van microtransactions. Niet micro miss maar het komt op t zelfde neer
Dit artikel bijv: http://www.tcthedivision....sactions-in-the-division/ zegt weer tegenovergestelde: dat er wel cosmetische microtransactions zullen zijn.
1 ding wat we zeker weten is dat er geen pay2win systeem zal zijn, en als er microtransactions zijn dat dan via DLC of ingame shizzle gaat. Maar het lijkt er wel sterk op dat je iig met echt geld ingame cosmetische items kan kopen. Hoe dat precies werkt weten we pas 9 maar
[ Voor 9% gewijzigd door Melantrix op 26-02-2016 13:50 ]
Verwijderd
Dat is één van de voorbeelden, en terwijl het niet geheel duidelijk is. Is het wel duidelijk genoeg om te zien dat het niet strookt met wat er nu bijv. in de FAQ over Phoenix Coins staat.melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:47:
[...]
[...]
http://www.gamesradar.com...sactions-save-vanity-dlc/
Deze bedoel je? Ik vind het alsnog niet echt duidelijk. Ze zeggen, we hebben geen microtransactions, behalve een dlc met cosmetische items die we verkopen door first party stores. Dit is ook een vorm van microtransactions. Niet micro miss maar het komt op t zelfde neer
DLC packs via een first party store=/=ingame P2W currency.
Wat ik er in ieder geval uit op maak is dat The Division geen Pay2Win game gaat worden, dus dat er geen equipment/wapens gekocht kunnen worden met echt geld.
Desalniettemin heb ik het gedeelte geschrapt uit de FAQ tot officiële berichten.
[ Voor 14% gewijzigd door Ktenolix op 26-02-2016 13:52 ]
Dat hoeft niet per se. Siege heeft twee soorten microtransactions. R6 credits die je moet kopen met geld en waarmee je skins kan kopen. Daarnaast hebben ze DLC van 1 weapon skin voor 3 euro te koop. (bijv emeralt of platinums skin) Dus het kan alsnog zo zijn dat Phoenix voor microtransactions wordt gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:50:
[...]
Dat is één van de voorbeelden, en terwijl het niet geheel duidelijk is. Is het wel duidelijk genoeg om te zien dat het niet strookt met wat er nu bijv. in de FAQ over Phoenix Coins staat.
DLC packs via een first party store=/=ingame P2W currency.
punt is, we weten het pas als het spel uit is of wanneer Ubisoft hierop reageert.
Kan je mij uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Welke tools voor VPN etc..Bozznl schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:03:
Jajjj ook de gold edition pre-order voor 41 euro in de Argentijnse xbox-store.
Hyped.......
Verwijderd
En dat is dus waar dit geheel in elkaar stort, want misschien moet je nog eens de beschrijving op uPlay lezen die gisteren met deze info is geüpdate. Met Phoenix Credits schaf je immers high level gear aan, en het eerste waar je dan aan denkt zijn weapons en armor, geen cosmetic stuff, dat heeft immers weinig met je level van doen.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:50:
Het gaat er in die interviews volgens mij ook om dat het woordje microtransactions niet gebruikt wordt in combinatie met The Division.
Wat ik er in ieder geval uit op maak is dat The Division geen Pay2Win game gaat worden, dus dat er geen equipment/wapens gekocht kunnen worden met echt geld.
http://www.pcgamesn.com/t...ft-prefers-to-call-it-dlcIn a recent interview with Eurogamer, The Division's creative director Magnus Jansen gave a bit of a confusing answer when asked if the game would be supported by DLC or microtransactions.
"It's definitely just the one - the DLC," said Jansen."I don't know if there's a globally agreed definition of the word microtransactions, but you don't pay to win or advance or anything like that. We have DLC plans - which we're not talking about now - and obviously you'll pay for that, but in addition to that there's no microtransactions, as I define them.""
Ubisoft have since clarified this statement by revealing that vanity items will be sold through "first-party stores", but the company is being very careful to avoid the term 'microtransaction', instead opting for the less harsh 'DLC'.
Haribo112 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:03:
[...]
Het gaat om het boek hier, niet de game.

Kan dit ook voor de PS4 versie?Sephirus schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:53:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Welke tools voor VPN etc..
Verwijderd
Ik begrijp dat de FAQ is geüpdate, dus we verspreiden iig geen geruchten meer. Maar wat bij Siege het geval is hoeft bij The Division niet zo te zijn. We hebben dat recente interview dat onderstreept dat er enkel en alleen DLC pakketen zullen zijn en geen currency die je kan aanschaffen oid. Zo simpel is het gewoon. Het wordt onnodig complex gemaakt, maar het staat er toch vrij duidelijk. Alle commotie wordt puur veroorzaakt door dat Reddit plaatje, dat als het al legitiem is gewoon op oude informatie gebaseerd kan zijn.melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:52:
[...]
Dat hoeft niet per se. Siege heeft twee soorten microtransactions. R6 credits die je moet kopen met geld en waarmee je skins kan kopen. Daarnaast hebben ze DLC van 1 weapon skin voor 3 euro te koop. (bijv emeralt of platinums skin) Dus het kan alsnog zo zijn dat Phoenix voor microtransactions wordt gebruikt.
punt is, we weten het pas als het spel uit is of wanneer Ubisoft hierop reageert.
Ik heb het in die post niet eens over wat je met die credits kunt kopen. Ik heb het over het feit dat ubisoft in haar interviews erg om het woord microtransactions heen draait.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:55:
[...]
En dat is dus waar dit geheel in elkaar stort, want misschien moet je nog eens de beschrijving op uPlay lezen die gisteren met deze info is geüpdate. Met Phoenix Credits schaf je immers high level gear aan, en het eerste waar je dan aan denkt zijn weapons en armor, geen cosmetic stuff, dat heeft immers weinig met je level van doen.
[...]
http://www.pcgamesn.com/t...ft-prefers-to-call-it-dlc
Dan spreken ze zelf toch ontzettend tegen? In dat interview wordt gezegd:
Dus het is geen pay2win, maar je kunt wel high level equipment kopen met phoenix credits. Als het goed is kun je die alleen verkrijgen met uplay units."I don't know if there's a globally agreed definition of the word microtransactions, but you don't pay to win or advance or anything like that. We have DLC plans - which we're not talking about now - and obviously you'll pay for that, but in addition to that there's no microtransactions, as I define them."
Volgens hun definitie van microtransacties kunnen ze echter in principe alles aanbieden in vorm van DLC (dus ook wapens) en dus geen microtransacties bevatten, maar ondertussen wel lekker pay2win zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Ktenolix op 26-02-2016 14:14 ]
Dat staat bij de beschrijving van de phoenix credits in uplay.Rpower18 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:08:
Waar lezen jullie dat je high level gear kan aanschaffen met Phoenix credits? Ik lees alleen dat de Phoenix credits gebruikt gaan worden voor cosmetics en emotes (Reddit plaatje).

Verwijderd
Dat is dus het gehele punt, nergens in de officiële communicatie is er ooit gesteld dat je Phoenix Credits met geld kunt gaan aanschaffen. Dat idee is puur te danken aan het Reddit plaatje.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:06:
[...]
Dan spreken ze zelf toch ontzettend tegen? In dat interview wordt gezegd:
[...]
Dus het is geen pay2win, maar je kunt wel high level equipment kopen met phoenix credits. Als die phoenix credits vervolgens met echt geld te koop zijn, dan is het in feite gewoon pay2win.
Volgens hun definitie van microtransacties kunnen ze in principe alles aanbieden in vorm van DLC (dus ook wapens) en dus geen microtransacties bevatten, maar ondertussen wel lekker pay2win zijn.
Ik denk dat Phoenix Credits het equivalent zijn van bijv. de Strange Coins in Destiny. Dat komt iig min of meer overeen met de uPlay beschrijving.
Ze benadrukken overigens ook dat ze 'vanity' oftewel cosmetische DLC beschikbaar zullen stellen. Daar is niks P2W aan. Dit alles geeft aan dat ze wel wat extra's willen verdienen, maar ze precies begrijpen hoe dit te doen zonder de ingame economie te ontwrichten. Met andere woorden, iig wat mij betreft, zijn hun beweringen gewoon consistent.
Hier trouwens nog een plaatje dat onderstreept dat Phoenix Credits duidelijk aan wapens en dergelijke gekoppeld zijn.
http://i.imgur.com/5K9j1Ma.jpg (is blijkbaar te breed, dus klik even de link)
EDIT:
We kunnen op zijn minst concluderen dat de introductie van deze credits en de communicatie er omheen onhandig is en veel onduidelijk laat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 14:18 ]
geen idee; ook speculaas, gezien er nog geen officieel bericht is; op die manier kan ubisoft zeggen, het is geen pay2win, want iedereen kan die gear/items bemachtigen. betaal je er voor, gaat het sneller
[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2016 14:21 ]
Ik denk dat vooral daar het probleem ligt. Ubisoft is niet duidelijk genoeg in haar interviews erover. Ze draaien erg om dat woord microtransactions heen. Sommige mensen kunnen wel een duidelijk bericht eruit extraheren, maar veel mensen ook niet. Daar krijg je uiteindelijk speculaties van.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:13:
[...]
EDIT:
We kunnen op zijn minst concluderen dat de introductie van deze credits en de communicatie er omheen onhandig is en veel onduidelijk laat.
[ Voor 43% gewijzigd door Ktenolix op 26-02-2016 14:21 ]
Verwijderd
Dat eerste dat idee deel ik dus, maar het tweede zou en het spel 'breken' en staat haaks op wat Massive nu al tijden roept.himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:20:
my 2ct; je krijgt/verdiend die 'phoenix' credits bij quests en diverse handelingen. die phoenix credits kun je inzetten voor kopen van high-end items [..] of je betaald euros en unlocked ze sneller/eerder ....??
geen idee; ook speculaas, gezien er nog geen officieel bericht is
Zeker, het is onhandig en onduidelijk. Maar ik begrijp wat ze proberen te zeggen. Er zijn aardig wat spellen die je cosmetische DLC via een externe store laten aanschaffen. Het concept van microtransations is echter vaak gekoppeld aan eoa in game premium currency.Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:21:
[...]
Ik denk dat vooral daar het probleem ligt. Ubisoft is niet duidelijk genoeg in haar interviews erover. Ze draaien erg om dat woord microtransactions heen. Sommige mensen kunnen wel een duidelijk bericht eruit extraheren, maar veel mensen ook niet. Daar krijg je uiteindelijk speculaties van.
Ik hoop dat ze snel het één en ander zullen toelichten, volgens mij moeten ze ook wel.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 14:24 ]
Hebben ze trouwens niet aangegeven dat er maandelijkse/weekelijkse events voor Season Pass houders zijn? Misschien dat je ze via die events verdient.himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:20:
my 2ct; je krijgt/verdiend die 'phoenix' credits bij quests en diverse handelingen. die phoenix credits kun je inzetten voor kopen van high-end items [..] of je betaald euros en unlocked ze sneller/eerder ....??
geen idee; ook speculaas, gezien er nog geen officieel bericht is; op die manier kan ubisoft zeggen, het is geen pay2win, want iedereen kan die gear/items bemachtigen. betaal je er voor, gaat het sneller
Misschien dat er dus een aparte vendor komt voor de Phoenix credits die je dan ook kan verdienen met speciale events etc. Zo is dat toch ook bij destiny met bijv wekelijkse quests etc?
[ Voor 54% gewijzigd door Rpower18 op 26-02-2016 14:26 ]
dat sowieso; DLC geeft meer 'events' zou het niet uitsluitenj dat je daarmee (extra) phoenix credits verdiend.Ereaser schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:23:
[...]
Hebben ze trouwens niet aangegeven dat er maandelijkse/weekelijkse events voor Season Pass houders zijn? Misschien dat je ze via die events verdient.
ach, 8 maart komt dichterbij (yet so far far away) , zullen t binnenkort allemaal zelf kunnen uitzoeken
Verwijderd
Ja, zo werkt dat ongeveer bij Destiny ja, heb het zelf al een flinke tijd niet gespeeld. Maar je had o.a. weeklies waarbij je strange coins kon verdienen.Rpower18 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:23:
Voor mijn gevoel is inderdaad wat FrenzyX zegt het meest voor de hand liggend.
Misschien dat er dus een aparte vendor komt voor de Phoenix credits die je dan ook kan verdienen met speciale events etc. Zo is dat toch ook bij destiny met bijv wekelijkse quests etc?
https://itunes.apple.com/...id1084514583?i=1084515947
[ Voor 3% gewijzigd door Ktenolix op 26-02-2016 14:36 ]
Ik ben het wel met je eens wat je allemaal hierboven noemt. Maar wat Ktenolix hier ook zegt, Ubisoft/Massive draait wel heel erg om het woord microtransactie heen. Dat is begrijpelijk vanwege veel shit dat over games heen is gegaan afgelopen jaar (bijv BOIII). Maar ik heb ook gehoord (volgens mij op de officiele twitch stream) dat je cosmetische shit kan kopen. Of dat nou DLC is of niet, het blijft microtransacties. Wat ubisoft hier probeert (En dat merkt Ktenolix hier terecht op) is het verkopen als 'wij hebben geen micro transacties' maar ondertussen verkopen ze DLC voor een paar euro (Zoals in Siege. Ik denk dat die vergelijking goed opgaat omdat het beide Ubisoft games zijn die in de buurt van elkaar opgaan. Aangezien dit gaat over een verdien model heeft Ubisoft daar zeker heel wat over te zeggen, en de developers iets minder, die moet maar iets verzinnen om daar goed mee om te gaan).Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:31:
[...]
Ja, zo werkt dat ongeveer bij Destiny ja, heb het zelf al een flinke tijd niet gespeeld. Maar je had o.a. weeklies waarbij je strange coins kon verdienen.
Dit gaat overigens niet echt meer over die Phoenix credits. De screenshot die je stuurt en de beschrijving van uplay doet inderdaad denken dat het een soort van high level currency is en niet een currency waarmee je dingen kan kopen met echt geld. Maar goed dat is natuurlijk alsnog afwachten aangezien dat nog steeds een mogelijkheid is.
iig is het niet slim van Ubisoft om nu stil te blijven. Dit gaat een leven leiden en voor je het weet hebben ze een microtransactie gezeik aan hun broek hangen zoals bij o.a. BOIII
Totaal geen issues met microtransacties, zolang het maar geen pay to win gaat worden..melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:52:
[...]
Ik ben het wel met je eens wat je allemaal hierboven noemt. Maar wat Ktenolix hier ook zegt, Ubisoft/Massive draait wel heel erg om het woord microtransactie heen. Dat is begrijpelijk vanwege veel shit dat over games heen is gegaan afgelopen jaar (bijv BOIII). Maar ik heb ook gehoord (volgens mij op de officiele twitch stream) dat je cosmetische shit kan kopen. Of dat nou DLC is of niet, het blijft microtransacties. Wat ubisoft hier probeert (En dat merkt Ktenolix hier terecht op) is het verkopen als 'wij hebben geen micro transacties' maar ondertussen verkopen ze DLC voor een paar euro (Zoals in Siege. Ik denk dat die vergelijking goed opgaat omdat het beide Ubisoft games zijn die in de buurt van elkaar opgaan. Aangezien dit gaat over een verdien model heeft Ubisoft daar zeker heel wat over te zeggen, en de developers iets minder, die moet maar iets verzinnen om daar goed mee om te gaan).
Dit gaat overigens niet echt meer over die Phoenix credits. De screenshot die je stuurt en de beschrijving van uplay doet inderdaad denken dat het een soort van high level currency is en niet een currency waarmee je dingen kan kopen met echt geld. Maar goed dat is natuurlijk alsnog afwachten aangezien dat nog steeds een mogelijkheid is.
iig is het niet slim van Ubisoft om nu stil te blijven. Dit gaat een leven leiden en voor je het weet hebben ze een microtransactie gezeik aan hun broek hangen zoals bij o.a. BOIII
Wat mij betreft koopt iedereen zich scheel aan cosmetische onzin om zo een beetje de rekeningen van ubi te spekken waardoor we uiteindelijk meer content gaan krijgen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Verwijderd
Dat cosmetische DLC uiteindelijk een vorm van microtransactions blijft, dat halen al die sites ook allemaal aan. Ik ben het daar natuurlijk ook gewoon mee eens. Ik begrijp echter wel waarom Massive en Ubisoft die nuance willen aanhalen. Ik heb dat ondertussen ook al uitgelegd in een bovenstaande post.melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:52:
[...]
Ik ben het wel met je eens wat je allemaal hierboven noemt. Maar wat Ktenolix hier ook zegt, Ubisoft/Massive draait wel heel erg om het woord microtransactie heen. Dat is begrijpelijk vanwege veel shit dat over games heen is gegaan afgelopen jaar (bijv BOIII). Maar ik heb ook gehoord (volgens mij op de officiele twitch stream) dat je cosmetische shit kan kopen. Of dat nou DLC is of niet, het blijft microtransacties. Wat ubisoft hier probeert (En dat merkt Ktenolix hier terecht op) is het verkopen als 'wij hebben geen micro transacties' maar ondertussen verkopen ze DLC voor een paar euro (Zoals in Siege. Ik denk dat die vergelijking goed opgaat omdat het beide Ubisoft games zijn die in de buurt van elkaar opgaan. Aangezien dit gaat over een verdien model heeft Ubisoft daar zeker heel wat over te zeggen, en de developers iets minder, die moet maar iets verzinnen om daar goed mee om te gaan).
Het maakt ook allemaal niet uit verder want het is een semantische kwestie.
We moeten gewoon de onvermijdelijke clarificatie van Ubisoft even afwachten.
ben zelf 'fan' van microstransacties, mits het niet pay2win wordt [..] maar een compromise is primaNLRev0lution schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:12:
[...]
Totaal geen issues met microtransacties, zolang het maar geen pay to win gaat worden..
Wat mij betreft koopt iedereen zich scheel aan cosmetische onzin om zo een beetje de rekeningen van ubi te spekken waardoor we uiteindelijk meer content gaan krijgen.
neem de asiatische markt, daar is 'pay2win' heel gewoon en geaccepteerd. ook ik doe eraan mee; werk 60u in de week, dan heb ik niet alle tijd om kansloos te grinden. Wil prima 10tje betalen voor iets wat een kiddie van 15 in middagje bij elkaar klikt. Prima toch?!
ik betaal, en "koop daarmee tijd" maar als het echt een negatief inpact heeft op samenhang van niet betalers dan gaat het snel mis.
er vanuit gegaan dat cosmetische items straks te koop zijn, afhankelijk hoe leuk de game is gaan er vast nog wel euros van mijn rekening naar die van ubisoft.
Ik zou het ook geen probleem vinden om te betalen voor vanity items, of dat nou via DLC is of direct ingame, whatev. Ik ben een sucker for looks.himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:15:
[...]
ben zelf 'fan' van microstransacties, mits het niet pay2win wordt [..] maar een compromise is prima
neem de asiatische markt, daar is 'pay2win' heel gewoon en geaccepteerd. ook ik doe eraan mee; werk 60u in de week, dan heb ik niet alle tijd om kansloos te grinden. Wil prima 10tje betalen voor iets wat een kiddie van 15 in middagje bij elkaar klikt. Prima toch?!
ik betaal, en "koop daarmee tijd" maar als het echt een negatief inpact heeft op samenhang van niet betalers dan gaat het snel mis.
er vanuit gegaan dat cosmetische items straks te koop zijn, afhankelijk hoe leuk de game is gaan er vast nog wel euros van mijn rekening naar die van ubisoft.
Siege heeft bijv skins die alleen te koop zijn met geld en niet met ingame credits. Dat is opsich begrijpelijk en ik kan er mee leven, maar ik zou het beter vinden als ze ook beschikbaar komen voor de ingame credits. Maak het dan gewoon een ongelovelijk hoog bedrag.
+1.melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:19:
Het maakt mij persoonlijk ook niet zoveel uit. Ik zou het wel heel vervelend vinden als er content beschikbaar komt dat alleen via transacties beschikbaar komt. (een cosmetische item oid is nog tot daar aan toe) Ik ben zelf wel van mening dat alles eigenlijk beschikbaar moet zijn voor iedereen in een game, als je er dan oneindig voor moet grinden is prima, maar het moet wel mogelijk zijn.
Siege heeft bijv skins die alleen te koop zijn met geld en niet met ingame credits. Dat is opsich begrijpelijk en ik kan er mee leven, maar ik zou het beter vinden als ze ook beschikbaar komen voor de ingame credits. Maak het dan gewoon een ongelovelijk hoog bedrag.
In principe zou het besteden van echt geld enkel een proces moeten versnellen, zoals himlims ook al aangeeft. Elk item zou gewoon beschikbaar moeten zijn zonder echt geld te besteden. Al is het wel verleidelijker om toch echt geld te gebruiken om dat exclusieve item te kopen, omdat het anders niet te verkrijgen is. Is ook een verdien-model.
Het 'probleem' is dat je 80 euro of meer uit gaat geven voor het spel en wat DLC's, dan kan je van mij niet verwachten dat ik even een 10'tje uit ga geven om verloren tijd in te halen
Pay2Win is altijd een recept voor falen als je het mij vraagt. Misschien is het geaccepteerd in Azië maar hier in Europa, no way ^^
Verwijderd

Verwijderd
eerder verkopen denk ik zoVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:25:
Lijkt erop dat je ook wapens kunt kopen met phoenix-credits (zie rechtsonderin de value van t wapen)
[afbeelding]
Kijk je überhaupt wel eens naar posts die voor jou geplaatst zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:25:
Lijkt erop dat je ook wapens kunt kopen met phoenix-credits (zie rechtonderin de value van t wapen)
[afbeelding]
Verwijderd
https://twitter.com/natchai_/status/703220985181372417
Ah, goed om te lezen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:29:
Community manager zegt dat ze op een later moment op de Phoenix Credits in zullen gaan. Ik hoop dat ze met later niet over 4 dagen bedoelen oid.
Zit zelf te denken aan mid-range hybrid glass canon. Flinke damage + wat healing. Mijn squad bestaat verder uit een glass cannon mid/long range sniper + een tank. Wellicht nog een short range glass canon voor de close combat.
Verwijderd
https://twitter.com/natchai_/status/703229905409073152There will be no microtransactions, and definitely no P2W
Suggereert des te meer dat de Phoenix Coins iig niet te koop zullen zijn.
Glass cannon builds leken mij ook wel interessant, voor de PvE lijkt het me ook nog steeds best viable. Maar in de Dark Zone gaf Stamina, iig in de beta, echt veel meer rendement. Dus ik denk dat ik gaandeweg mijn build gewoon ga afstemmen, neig nu iig naar een (saaie) hybrid.xeple schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:51:
Hoe gaan de meeste van jullie spelen qua build ?
Zit zelf te denken aan mid-range hybrid glass canon. Flinke damage + wat healing. Mijn squad bestaat verder uit een glass cannon mid/long range sniper + een tank. Wellicht nog een short range glass canon voor de close combat.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 15:56 ]
Goed om te horen. Misschien een soort van Division only market oid? Aangezien t logo tzelfde is als the Division?Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:53:
Nog een korte reactie van die CM
[...]
https://twitter.com/natchai_/status/703229905409073152
Verwijderd
Klinkt mij logisch in de oren. Officiële high end SHD gear, zoiets zal het wel zijn ja, iig lore technisch.melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:56:
[...]
Goed om te horen. Misschien een soort van Division only market oid? Aangezien t logo tzelfde is als the Division?
Ja daarom, je kan namelijk ook Division tech vinden voor craften. Dus misschien high-level weapons die soort van apart droppen. Kan een verwijzing zijn dat de first wave rogue is gegaan.. Nu ik dat zo zeg klinkt dat wel heel logisch in de oren zegVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:58:
[...]
Klinkt mij logisch in de oren. Officiële high end SHD gear, zoiets zal het wel zijn ja, iig lore technisch.
Rogue in de DZ, aparte loot system qua currency en crafting, niemand weet waar de first wave is en wat er mee gebeurd is etc etc..
PMSephirus schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:53:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Welke tools voor VPN etc..
GT: The Bozzz88
Zou jij mij ook kunnen helpen?
stuur mij jullie instructie in [ubb]-code toe, voegen we dat aan de TS toe
https://uk.gamesplanet.co...edition-uplay-key--2631-2
[ Voor 58% gewijzigd door NiblerBE op 26-02-2016 18:39 ]
Hebben we toch een voordeel van die mogelijke BREXITNiblerBE schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 18:38:
Net gold gekocht voor PC "63.25 euro"
https://uk.gamesplanet.co...edition-uplay-key--2631-2
Heb me vanmiddag best vermaakt met het doorlezen van al die reactie's op de Phoenix coins. Al dat speculeren deed me denken aan Office Space
En nu weer OT:
Arekkz heeft in een Tweet aan mij gezegd dat hij zijn theorie morgen in een filmpje post over phoenix credits etc. Ik ben heel benieuwd, die kerel had t tot nu toe vaak goed en heeft ook t een en ander achter de schermen mee gekregen.
[ Voor 58% gewijzigd door Gropah op 28-02-2016 01:05 ]
Gewoon full yolo glass canon. Dikke M4 met een SMG en rushen als de malle. Een goede aanval is de beste verdediging nietwaarVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:53:
Nog een korte reactie van die CM
[...]
[...]
Glass cannon builds leken mij ook wel interessant, voor de PvE lijkt het me ook nog steeds best viable. Maar in de Dark Zone gaf Stamina, iig in de beta, echt veel meer rendement. Dus ik denk dat ik gaandeweg mijn build gewoon ga afstemmen, neig nu iig naar een (saaie) hybrid.

Ben erg benieuwd. Hij heeft het inderdaad vaak bij het rechte eind. Sowieso vind ik zijn filmpjes altijd erg informatief.melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:34:
[...]
En nu weer OT:
Arekkz heeft in een Tweet aan mij gezegd dat hij zijn theorie morgen in een filmpje post over phoenix credits etc. Ik ben heel benieuwd, die kerel had t tot nu toe vaak goed en heeft ook t een en ander achter de schermen mee gekregen.
melantrix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:34:
[reddit]I know there are many threads about this topic, but none that explain it logically. So, with that being said, let's look at this............logically;
Clue #1 - In Arekkz video, we see a blue weapon with a value of 148 Phoenix Credits.
Clue #2 - The Uplay store mentions that we can use Phoenix Credits for "High End Gear."
Clue # 3 - The devs have mentioned, on many occasions, that there will be NO P2W microtransactions.
Now, if you put all this together, simple logic will tell us that, there is a 3rd currency in the game, that will be used to purchased high end gear, you know, the yellow stuff. Or, it could simply just be used for cosmetics, and the wording is just really bad.
It's pretty simple really. They are called Phoenix Credits. Phoenix is a symbol of rebirth, rising from the ashes. It's a special kind of currency to acquire the highest gear in the game. Which makes perfect sense. Think about it, when you get to levels 25-30, you may have 50k normal credits, and 35k DZ credits, it would be too easy to buy high end gear. This stuff is going to be special, so it needs a special currency.
You are NOT going to be able to purchase these with real money, you will have to get them through selling things and rewards for game play. They will be like renown points in R6S, which are used to unlock more agents and some weapon skins, but that cannot be purchased with real money.
Here is another "logical" thought; they could also have a use in the crafting station. Let's say you need so many parts of fabric, tools, weapon parts, etc, PLUS, so many Phoenix Credits to craft a high end weapon. Makes perfect since.
If I'm wrong, I will be the first one to eat crow. In fact, I am so sure I'm "mostly" right about this, that I'm willing to bet a Gold Edition version of The Division, on the device of your choice, for the first person to private message me with proof that I'm wrong.
we kunnen denk ik wel aannemen dat die phoenix currency bestaat (zie uplay-club enzo) maar officieel is er nog steeds geen duidelijkheid gegeven, afgezien van 2 tweetjes;
dus;
• PVE Credits; buiten darkzone, quests, loot, drops en verkopen wapens
• DZ Credits; alleen te bemachtigen in de darkzone; mogelijk is er 'valuta exchange' mogelijk
• Phoenix Credits; alleen te bemachtigen bij volbrengen opdrachten, missies of special events; mogelijkheid tot exclusieve items mogelijk zowel cosmetisch als gear (niet officieel bevestigd)
//edit; kunnen speculaas blijven eten, moeten gewoon even wachten op officieel bericht
[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2016 22:58 ]
Verwijderd
Wat is er bijzonder aan zijn tweet? Hij quote de tweet die hier nu al iets van 4 keer geshared is.Paulus07 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:18:
Take a look at @MarcoStyleNL's Tweet: https://twitter.com/Marco...s/703329967275433984?s=09
Ik bedoel je hoeft enkel de post boven je te lezen om dezelfde tweet tegen te komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 00:34 ]
Kort antwoord: Ja dat kan, maar het is nog niet bekend wat de prijs gaat worden.Gurbezz schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:01:
Kun je eigenlijk de Season Pass ook los kopen en zo ja, is er al bekend wat dat moet gaan kosten? Je hebt nu namelijk van Nvidia de actie dat je de game er bij krijgt als je een videokaart koopt, dus dan zou ik los daar nog de Season Pass bij willen halen
wanneer je die speler zo bezig ziet hoop ik dat ze de UI wel gaan verbeteren voor appeal, is niet bepaald overzichtelijk of praktisch: waarom niet 'gewoon' een webshop achtige layout met thumbs/previews van het item.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst