tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:23:
Dat met die vriendin kan op 2 manieren opgelost worden.
1. vriendin de deur uit.
2. een 2e tv neerzetten (zoals ik het doe dus :+ )
compleet OT
* himlims_ heeft nog een 42" LG te koop (prikkie)

AMA: http://www.ign.com/articl...assive-anything-ign-first

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:38

tha_crazy

Mafketel

himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:25:
[...]

compleet OT
* himlims_ heeft nog een 42" LG te koop (prikkie)

AMA: http://www.ign.com/articl...assive-anything-ign-first
Verder OT dan,
Ik moet nog een nieuwe tv hebben inderdaad, maar neig dan meer naar 60" aangezien ik ruim 5 meter van m'n tv af zit :P

Zag trouwens op reddit een IGN First van een level 27.
Wat kan die gast bagger spelen :X zat me helemaal op te vreten en heb t maar afgezet

[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 25-02-2016 10:27 ]

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Verder OT dan,
Ik moet nog een nieuwe tv hebben inderdaad, maar neig dan meer naar 60" aangezien ik ruim 5 meter van m'n tv af zit :P

Wat kan die gast bagger spelen :X zat me helemaal op te vreten en heb t maar afgezet
VR bril en dan in firstperson spelen. door de sneeuwstormen heen :P
tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Verder OT dan,

:X HD beamer *kuch* Epson 1975w *O* gamed zoooo gaaf

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Paulus07 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:28:
[...]

VR bril en dan in firstperson spelen. door de sneeuwstormen heen :P
Dat lijkt me best vet in the division imho.
Volgens mij leent het spel zich er echt goed voor, maar 3rd person is ook vet :P
himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:28:
[...]

:X HD beamer *kuch* Epson 1975w *O* gamed zoooo gaaf
Zou graag willen, maar ga liever voor een UDH tv :9~
Heb er wel over na zitten denken hoor, maar dan moet ik de woonkamer zo donker zien te krijgen :P

Verwijderd

Er minder uit zien op een console..het zal wel aan mij liggen maar ik vind het reuze meevallen. Ziet er toch retestrak uit hoor op de PS4. En inderdaad, groot voordeel vind ik dat je daar niet eens aan kunt upgraden. Lekker rustig, bij mijn PC wilde ik altijd de nieuwste hardware, het beste van het beste en betaalde me een breuk daaraan. Voor dat beetje meer grafische geweld... PS4 draait prima met The Division.

Ik kan in ieder geval niet meer wachten tot het 8 maart is. Heb er ontzettend veel zin in. Heb bewust heel weinig gespeeld in de BETA omdat ik nog lekker verrast wil worden, maar wat zag het er lekker uit.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:31:
Er minder uit zien op een console..het zal wel aan mij liggen maar ik vind het reuze meevallen. Ziet er toch retestrak uit hoor op de PS4. En inderdaad, groot voordeel vind ik dat je daar niet eens aan kunt upgraden. Lekker rustig, bij mijn PC wilde ik altijd de nieuwste hardware, het beste van het beste en betaalde me een breuk daaraan. Voor dat beetje meer grafische geweld... PS4 draait prima met The Division.

Ik kan in ieder geval niet meer wachten tot het 8 maart is. Heb er ontzettend veel zin in. Heb bewust heel weinig gespeeld in de BETA omdat ik nog lekker verrast wil worden, maar wat zag het er lekker uit.
Eens, op de PS4 ziet het er prima uit.
Bij de closed beta heb ik ook even de PC versie getest met alles op max (I5 6500, 2x R9 280x, 16GB ddr4) en dat zag er ook we erg gaaf uit hoor.
Maar, het op de bank hangen met een biertje wint het wel.
Plus dat ik meer mensen op de PS4 ken.

Verwijderd

tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:33:
[...]
Eens, op de PS4 ziet het er prima uit.
Bij de closed beta heb ik ook even de PC versie getest met alles op max (I5 6400, 2x R9 280x, 32GB ddr4) en dat zag er ook we erg gaaf uit hoor.
Maar, het op de bank hangen met een biertje wint het wel.
Plus dat ik meer mensen op de PS4 ken.
Ik kan me voorstellen dat dat er ook erg gaaf uitziet, maar kijk eens wat je daar alleen al aan grafische kaarten geweld voor nodig hebt.

Plus het op de bank met biertje (whiskey mag ook) argument.. ;)

• Paulus07
  • Niet online
PS4 versie ziet er meer dan prima uit. belichting, rook, sneeuw etc dikke prima. Zeker als jet het contrast goed zet. Enige wat je misschien mist met de PS4 versie is de draw distance.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:37:
[...]

Ik kan me voorstellen dat dat er ook erg gaaf uitziet, maar kijk eens wat je daar alleen al aan grafische kaarten geweld voor nodig hebt.

Plus het op de bank met biertje (whiskey mag ook) argument.. ;)
Eens, dat is ook wel een beetje het verschil.
Een console van 400 euro tegen een PC met alleen al 600 euro aan videokaarten (ten tijde van aanschaf) en dan de skylake build erbij tikt er ook weer 500 euro bij, en dan komt er nog een SSD, voeding en kast bij. Fatsoenlijke monitor, muis en toetsenbord.
Dan zit je al snel over de 1200-1300 euro en ja, dan kan je het op max spelen, maar het prijsverschil is dan ook enorm.

En daarom zal je mij ook nooit horen klagen "Op de PC ziet het er beter uit!" aangezien ik de kosten prima weet van het verschil tussen de 2 :P

Verwijderd

tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:43:
[...]
Eens, dat is ook wel een beetje het verschil.
Een console van 400 euro tegen een PC met alleen al 600 euro aan videokaarten (ten tijde van aanschaf) en dan de skylake build erbij tikt er ook weer 500 euro bij, en dan komt er nog een SSD, voeding en kast bij. Fatsoenlijke monitor, muis en toetsenbord.
Dan zit je al snel over de 1200-1300 euro en ja, dan kan je het op max spelen, maar het prijsverschil is dan ook enorm.

En daarom zal je mij ook nooit horen klagen "Op de PC ziet het er beter uit!" aangezien ik de kosten prima weet van het verschil tussen de 2 :P
Ik heb het jaren gedaan, maar ik weiger momenteel om iedere x maanden mijn PC te upgraden om maar mee te kunnen. Ik heb er het geld gewoon niet voor. Dan koop ik liever eens in de x jaar een nieuwe console. :)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:45
Obsessief alles op max zetten en dan 60 fps willen is idd duur.

Maar op de ps4 draai je medium op 30 fps.

[ Voor 26% gewijzigd door haarbal op 25-02-2016 10:53 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58

swv

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:47:
[...]

Ik heb het jaren gedaan, maar ik weiger momenteel om iedere x maanden mijn PC te upgraden om maar mee te kunnen. Ik heb er het geld gewoon niet voor. Dan koop ik liever eens in de x jaar een nieuwe console. :)
Inderdaad, nadeel is dat bepaalde genres dan niet te spelen zijn op de consoles. Daarom zou ik zelf wel overwegen om uiteindelijk beide in huis te hebben. Nou heb ik wel een knappe MacBook, maar een GT 750m is nou niet ideaal om oa The Division fatsoenlijk te kunnen spelen. Wat ik zelf dan nog lastig vind is de keuze voor een bepaald platform wanneer je graag met vrienden in co-op wil spelen. Wordt het dan toch de steam versie of toch maar PS4? Waarschijnlijk toch het laatste.

Overigens was het niet mijn bedoeling eigenlijk om weer de hele discussie tevoorschijn te halen. Ik vond alleen de trailer niet zo indrukwekkend en ik hapte te snel toe. Maar nu hebben we wel iets om te tijd te doden voor het 8 maart is 8)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

[...]

Daarom heb ik destijds geïnvesteerd in 2 krachtige GPU's.
Nu was mijn upgrade dus vrij goedkoop, hoefde alleen t mobo, cpu en ram te upgraden.
Deze videokaarten gaan nog wel een jaartje of 3 mee :P

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:31:
Aaah, brings back memories!
Als ik een game opstartte op m'n PC was ik altijd aan half uur bezig met het prutsen in de settings om er grafisch alles uit te trekken wat mijn videokaartje aan kon. Het niet op max settings kunnen spelen gaf altijd zo'n rot gevoel ;(

Na weer eens €600+ uitgegeven te hebben aan een videokaart die na een jaar de ultra-settings niet meer aan kon heb ik mij toch eens achter m'n oren gekrabd.... Toen toch maar eens een console geprobeerd.
Vind het heerlijk moet ik zeggen :)

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
[...]

Ik heb 1,5 jaar geleden weer nieuwe onderdelen gekocht.
Ik hou het toch op PC. Al mijn vrienden spelen op PC en shooters.. ik kan totaal niet overweg met controller wat betreft shooters.. Fifa piece of cake maar shooters nee :P
Misschien over 2 jaar als spullen van pc outdated zijn (en er misschien kinderen zijn) dan overwegen om dan een (PS5/6? :P ) te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

sww89 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:18:
[...]

Iedereen is het toch wel mee eens dat dit veel mooier reclame materiaal is dan die Youtube trailer van een paar posts terug? Naar mijn idee zien de textures er ook véél beter uit. Maar wat ik al zei: De meeste van ons, zo niet allemaal, hebben de beta al gespeeld en we weten dat het goed zit :)

[...]

Heb jij mij ooit horen zeggen dat ik het spel er slecht uit vind zien? Ik startte immers de discussie over consolekwaliteit. Daarmee bedoelde ik te zeggen dat als die trailer op de PS4 was opgenomen ik het ook had geloofd. Dat is niet zozeer een bash naar de pc versie maar een compliment voor de PS4 versie. Daar achteraan merkte ik al op dat Youtube nou niet de ideale bron is om een video op kwaliteit te beoordelen. Ik ben ook niet gek en ik denk heus wel realistisch om in te zien dat de screenshots gepost door Jeroenimoes gewoon echt waanzinnig mooi zijn wat je op geen enkele console voorlopig zult evenaren.

Wat is er trouwens 'grappig' aan ruim 1500 spenderen voor een pc die 4k aankan, terwijl je voor pricewatch: Sony PlayStation 4 500GB Zwart €329 al aardig in de buurt komt? Dat is meer een sneer naar de mensen die zo'n pc niet hebben en economisch denken dus is men maar bevooroordeeld en dom en heeft men geen recht van spreken. Ik laat wel iemand anders die wel een 4k pc heeft tonen hoe mooi het spel kan zijn. Dan kan ik daar even van genieten, een compliment geven zoals ik deed over de screens van Jeroenimoes, en verder met mijn leven. Zodra het dan 8 maart is en ik stop het schijfje in mijn PS4 dan ben ik die hele discussie al weer vergeten :Y)

Ik droom ook van een pc die uiteindelijk op 4k kan gamen. Feit is dat je ontiegelijk veel geld kwijt bent en dan heb je alsnog een videokaart, want dat is de grootste kostenpost, die dan matig presteert op 4k. Nou heb ik het geld wel, maar nog niet de interesse. Beter wachten op wat de nieuwe generatie gaat brengen.
Het "grappige" is dat als je afgaat op de 4k footage de details, belichting en de techniek achter de engine super mooi is, maar dat mensen het alsnog afzeiken.
Zij het door onwetendheid van de footage, of afwezigheid van de hardware om dit zelf voor je neus te renderen.
Zoals ik al aangaf heb ik zelf helemaal geen high end kaart, een GTX770, ik heb ook een PS4, dus ik ben helemaal niet elitair hierover, het is meer dat mensen graag zeiken op dingen die ze eigenlijk begeren, maar "bij gebrek aan" het maar afschuiven op iets anders wat daar dan weer gerelateerd aan is.

Uiteindelijk gaat het erom dat de balans goed is zodat het gros van de mensen deze game op hun console en pc's kunnen spelen, alleen is de kortzichtigheid van sommige mensen af en toe een beetje jammer.
Zoals ik al in m'n vorige post aangaf hebben de dev's de grafische opties voor de pc goed tweakbaar gehouden in het menu. Waardoor gamers makkelijk kunnen up- en downscalen als hun hardware dat toelaat.

[ Voor 7% gewijzigd door -Mach!- op 25-02-2016 11:06 ]

ut=life

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
melantrix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:01:
The full game will have 3 different colorblind settings
Ik ben redelijk kleuren blind, maar had niet echt moeite om kleuren te onderscheiden.
Behalve de kleur van de coyote tan skin :P , maar ga er vanuit dat de color blind mode alleen effect heeft op UI elementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Wootism schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Als ik een game opstartte op m'n PC was ik altijd aan half uur bezig met het prutsen in de settings om er grafisch alles uit te trekken wat mijn videokaartje aan kon. Het niet op max settings kunnen spelen gaf altijd zo'n rot gevoel ;(

Na weer eens €600+ uitgegeven te hebben aan een videokaart die na een jaar de ultra-settings niet meer aan kon heb ik mij toch eens achter m'n oren gekrabd.... Toen toch maar eens een console geprobeerd.
Dit soort dingen zou allemaal niet zo aan de orde zijn als we met z'n allen mensen in hun 'waarde' laten.
Iedereen heeft z'n voorkeur op welke platform hij/zij speelt. Daar heeft die persoon zijn eigen redenen voor. Voor de speelervaring is een spel niet altijd aan te geven op welk platform het spel beter is, de een houdt van een muis in z'n handen, de ander een controler, de ander wil op de bank relaxt zitten bij z'n vriendin om te gamen, de andere alleen op een zolder kamertje afgesloten van z'n sociale wereld;)

Er is als speelervaring niet zoiets als beter, dit is per persoon verschillend.

ut=life

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

-Mach!- schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:23:
[...]

Dit soort dingen zou allemaal niet zo aan de orde zijn als we met z'n allen mensen in hun 'waarde' laten.
Iedereen heeft z'n voorkeur op welke platform hij/zij speelt. Daar heeft die persoon zijn eigen redenen voor. Voor de speelervaring is een spel niet altijd aan te geven op welk platform het spel beter is, de een houdt van een muis in z'n handen, de ander een controler, de ander wil op de bank relaxt zitten bij z'n vriendin om te gamen, de andere alleen op een zolder kamertje afgesloten van z'n sociale wereld;)

Er is als speelervaring niet zoiets als beter, dit is per persoon verschillend.
Het was geen aanval en heeft niks te maken met elkaar in hun waarde laten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

laat t snel 8 maart zijn, dan hoef ik deze kak niet meer te lezen.........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:42:
laat t snel 8 maart zijn, dan hoef ik deze kak niet meer te lezen.........
Dat hoeft nu ook niet, daar kies je toch zelf voor ;)

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Zijn er misschien mensen die een Division TeamSpeak willen gaan leiden? Ik lever de dedicated server en bandbreedte. Heb alleen een groepje mensen nodig die net zoals mijn CSGO teamspeak de boel een beetje in de gaten houden.

Enige ervaring met teamspeak is wel vereist.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Zo. Heb hem toch ook maar gepreordered. 38 euro op GamesPlanet vond ik wel een acceptabele prijs. Wat betreft die TeamSpeak, ben zeker geïnteresseerd om er tegen die tijd gebruik van te maken, maar van het leiden ervan heb ik helaas geen kaas gegeten.

• Dopiej
NeHoX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:44:
Zijn er misschien mensen die een Division TeamSpeak willen gaan leiden? Ik lever de dedicated server en bandbreedte. Heb alleen een groepje mensen nodig die net zoals mijn CSGO teamspeak de boel een beetje in de gaten houden.

Hoe bedoel je in de gaten houden? Als admin op de TS zitten dan of wat bedoel je?

• Bendalf
  • Laatst online: 11-09 07:56
En waarom eens niet Discord proberen: https://discord.gg/0ezBMpYOe84Mn3ty
Heb er goede ervaringen meer (vooral de combinatie van voice en text channels)

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Defqonwolf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:55:
[...]

Hoe bedoel je in de gaten houden? Als admin op de TS zitten dan of wat bedoel je?
Klopt. Gewoon met een groepje wat actief is en de game speelt. Zal er zelf ook regelmatig zijn.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Precies dat dus! Ik was eerst ook anti qua consoles. Maar ik zie het verschil eigenlijk amper, ik kijk op een groter scherm, heb eigenlijk altijd vloeiende gameplay en hoef er niets aan te doen om dat voor elkaar te krijgen.

• Dopiej
NeHoX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:06:
[...]

Klopt. Gewoon met een groepje wat actief is en de game speelt. Zal er zelf ook regelmatig zijn.
Tja ik heb opzich wel wat ervaring met TS enigste probleem is dat ik geen vast dagen/tijden heb dat ik online ben.
Vriendin werkt in het ziekenhuis in de ploegen dus kan zijn dat ik bijvoorbeeld de ene donderdagavond er wel ben en dan tot woensdags misschien weer niet. Of als ze op bed ligt kan ik wel op TS zitten maar niet praten.. Weet niet of dat wat uit zou maken?
The Division cosplay reached new heights

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sLlfCXD.png

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36
NeHoX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:06:
[...]

Wel ervaring met Teamspeak, maar werk wel in een Ploegendienst, dus zeer onregelmatig aanwezig...
Voor de buitenwereld althans, voor mij zit er logica in.. ;)

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50
tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:23:
[...]

Dat met die vriendin kan op 2 manieren opgelost worden.
1. vriendin de deur uit.
2. een 2e tv neerzetten (zoals ik het doe dus :+ )
3. Het spel samen met je vrouw spelen 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6v4IWiCack8]

@ 4:00 - DLC 2 verandert de hele map in een Dark Zone :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2016 13:40 ]

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
NeHoX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:44:

heb hetzelfde als iedereen, ben te weinig online ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht je je beta-files nog niet verwijderd hebben, dan mag je het nu met een gerust hart doen.
Ik ging er niet van uit dat de beta gepatched zou worden naar full-game, maar voor de mensen die daar wel van uit gingen is er nu een antwoord van Natchai.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pink jacket gesignaleerd in de Division!!!!!

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:10:
pink jacket gesignaleerd in de Division!!!!!

[video]
Zou goed staan bij een pink weapon skin :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DCcGZYz.jpg

• Dendeyy
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-10-2024
Bendalf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:01:
En waarom eens niet Discord proberen: https://discord.gg/0ezBMpYOe84Mn3ty
Heb er goede ervaringen meer (vooral de combinatie van voice en text channels)
True, ook veel ervaring met Discord. Gebruik hem nu ook al een tijdje, erg positief over.

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Ik heb nog een vraag die jullie experts misschien beter kunnen beantwoorden.
Zit er nog andere PvP in dan de Dark Zone die we in de beta gezien hebben? Want dit werd nogal eentonig. Vooral door het Rogue systeem blijft echte PvP een beetje uit.

Dat is ook mijn volgende bezorgdheid, namelijk dat het snel eentonig wordt. Dat is ook de reden dat ik niet van Ubisoft games houdt. Bij Watch Dogs en Assassins Creed moet je nagenoeg steeds hetzelfde doen. Loop naar een point of interest en doe dit. En dat dan 30x in 5 verschillende varianten. Dat gevoel kreeg ik nu ook een beetje.

Begrijp me niet verkeerd, de beta was echt wel gaaf! Maar ik twijfel over het eentonige stukje, met name de 'PvP' in de Dark Zone.
steel123 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:29:
Ik heb nog een vraag die jullie experts misschien beter kunnen beantwoorden.
Zit er nog andere PvP in dan de Dark Zone die we in de beta gezien hebben? Want dit werd nogal eentonig. Vooral door het Rogue systeem blijft echte PvP een beetje uit.

Dat is ook mijn volgende bezorgdheid, namelijk dat het snel eentonig wordt. Dat is ook de reden dat ik niet van Ubisoft games houdt. Bij Watch Dogs en Assassins Creed moet je nagenoeg steeds hetzelfde doen. Loop naar een point of interest en doe dit. En dat dan 30x in 5 verschillende varianten. Dat gevoel kreeg ik nu ook een beetje.

Begrijp me niet verkeerd, de beta was echt wel gaaf! Maar ik twijfel over het eentonige stukje, met name de 'PvP' in de Dark Zone.
Het huidige spel bevat inderdaad maar 1 pvp-deel, dat is de Dark Zone. Echter komt er straks wel een DLC met een 'survival mode', waarin waarschijnlijk een ander deel pvp wordt (of heel de map). Daarover is echter nog vrij weinig bekend.

• Paulus07
  • Niet online
leek hier buiten net ook even op the division. Dikke muur van hagel/sneeuw :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:54:
leek hier buiten net ook even op the division. Dikke muur van hagel/sneeuw :P
Ubisoft is en blijft een baas in marketing :+

@#^&@%$&#$&^#!@$#% Ubisoft, don't you have enough of my freaking money 8)7

http://blog.ubi.com/the-d...ollapse-new-trailer-book/ <<< blog post van ubisoft waar meer informatie te vinden is.

[ Voor 37% gewijzigd door Melantrix op 25-02-2016 18:42 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

melantrix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:32:
[...]

Ubisoft is en blijft een baas in marketing :+

[video]

@#^&@%$&#$&^#!@$#% Ubisoft, don't you have enough of my freaking money 8)7

http://blog.ubi.com/the-d...ollapse-new-trailer-book/ <<< blog post van ubisoft waar meer informatie te vinden is.
Shit, misschien toch maar even kopen. :+ waar hebben jullie em gekocht?

• Bendalf
Ik heb een pre-order gedaan bij Amazon. Nu zie ik wel dat die pas zouden leveren na 18/3. Iemand anders weet van andere shops?
Bendalf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:52:
Ik heb een pre-order gedaan bij Amazon. Nu zie ik wel dat die pas zouden leveren na 18/3. Iemand anders weet van andere shops?
Ktenolix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:45:
[...]

hij is te koop bij Bol.com. Ik twijfel nog, ben dus eind maart jarig maar nu wil ik hem eigenlijk bij release :/

Ktenolix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:45:
bol, heb filmpje gezien van inhoud vond opmaak en 'geschreven' notities wel interessant. beetje extra achtergrond bij het verhaal en situatie.

melantrix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:54:
[...]

[...]

hij is te koop bij Bol.com. Ik twijfel nog, ben dus eind maart jarig maar nu wil ik hem eigenlijk bij release :/
Vervroegd cadeautje voor jezelf? Zo heb ik de game ook voor mezelf gekocht.
Ik ben overigens in oktober al jarig..

• Dopiej
Ktenolix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:05:
[...]

Vervroegd cadeautje voor jezelf? Zo heb ik de game ook voor mezelf gekocht.
Ik ben overigens in oktober al jarig..
Hehe ik heb me vriendin eens lief aangekeken :P 8)7
Defqonwolf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:06:
[...]

Hehe ik heb me vriendin eens lief aangekeken :P 8)7
Dat heb ik dus ook geprobeerd, maar ze ziet het nut er (nog >:) )niet van in om het vroeger te laten komen |:(

• Dopiej
melantrix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:11:
[...]

Dat heb ik dus ook geprobeerd, maar ze ziet het nut er (nog >:) )niet van in om het vroeger te laten komen |:(
Die van mij zei (zoals altijd) "Ja maar dan het komend half jaar geen spellen meer kopen hoor!" :X

Verwijderd

Season Pass Details & End Game News :*)

Wacht...dit is vast al gepost...want het is een video van voor de open beta. Dat had ik natuurlijk weer even niet door. :')

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2016 19:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:15:
[video]

Season Pass Details & End Game News :*)

Wacht...dit is vast al gepost...want het is een video van voor de open beta. Dat had ik natuurlijk weer even niet door. :')
Is al eerder gepost
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:44:
Hier wordt uitlegt welke outfits je met de seasonpas krijgt (skip naar 4:18)

[video]

Verwijderd

Dat realiseerde ik inderdaad...maar je moet nooit al je faals verbergen. ;)

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een berg weapon skins maar dit keer met video ;)

Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

melantrix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:11:
[...]

Dit spel kost 38 piek en dat mag je zonder toestemming niet uitgeven van je vriendin? Dat lijkt me een zwaar leven. Maar gooi 2 oude spellen op Ebay en je bent er ook.

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Heb de Gold Edition ook maar besteld voor de PS4. Kan eigenlijk niet wachten tot het zover is. Een vriend van me gaat zelfs voor de Sleeper Agent Edition. Wordt het horloge eigenlijk wat? Beetje kwalitatief?

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:41:
[...]

Dit spel kost 38 piek en dat mag je zonder toestemming niet uitgeven van je vriendin? Dat lijkt me een zwaar leven. Maar gooi 2 oude spellen op Ebay en je bent er ook.
Tja iedereen is anders he.. Ik heb de Gold Edition gekocht die was 70 euro. Maar als je een vriendin hebt die gamen en games haat en tijdverspilling vind is het niet zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

haha leuk verhaal, mijn vriendin hier vindt het ook totale onzin en waste of money.. jammer dan:)
net een dikke pc gekocht en de ps4 staat al maanden stof te happen, so what? als ik dat wil, wil ik dat.. betaal het zelf en kan het permiteren..

zij hebben andere hobbies..? 40+ paar schoenen???

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Verwijderd

Nickrsd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:22:
haha leuk verhaal, mijn vriendin hier vindt het ook totale onzin en waste of money.. jammer dan:)
net een dikke pc gekocht en de ps4 staat al maanden stof te happen, so what? als ik dat wil, wil ik dat.. betaal het zelf en kan het permiteren..

zij hebben andere hobbies..? 40+ paar schoenen???
precies, ieder z'n hobby. je werkt er toch voor?

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:45

Audione0

Strijdt der titanen

Ja helemaal juist. Als een vriendin iets probeert te verbieden is het heel simpel ------->deur!
Wel alles bespreekbaar houden overigens als het de spuigaten uit begint te lopen, maar verbieden, not done :)

Even dit buiten beschouwing te laten. Zijn we het met zn alle nu niet een keer zat te pre-orderen en dat het spel straks niets blijkt te zijn?

[ Voor 18% gewijzigd door Audione0 op 25-02-2016 21:36 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
Audione0 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:35:
Ja helemaal juist. Als een vriendin iets probeert te verbieden is het heel simpel ------->deur!
Wel alles bespreekbaar houden overigens als het de spuigaten uit begint te lopen, maar verbieden, not done :)

Even dit buiten beschouwing te laten. Zijn we het met zn alle nu niet een keer zat te pre-orderen en dat het spel straks niets blijkt te zijn?
Deur wijzen is lastig, wonen samen, gaan in september trouwen :P
Maar ze verbied het ook niet maar ze vind et gewoon geldverspilling :P (niet dat we niet genoeg verdienen en hebben)

On:

Nja iedereen heeft zijn eigen opvatting wat hij leuk vindt en niet he. Ik stel misschien minder eisen aan graphics en jij weer wel snapje.. En denk ook dat ze niet dit spel zo lang uitgesteld hebben om uiteindelijk een game uit te geven wat niks is..

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Heb mijn vriendin gewoon haar eigen ps4 en laptop gegeven :+ the division vind ze nog niet heel boeiend maar dat maakt niet uit, die komt er toch wel :P

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Bendalf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:52:
Voor de case versie neem ik aan? Waarom bij hun eigenlijk? Vanwege de prime korting?

Zelf gekocht bij uplay zelf met 20% korting van de punten. Dikke prima, scheelde €3 met andere websites. Dan maar bij uplay zelf, die hebben hun zaken goed voor elkaar zou je zeggen toch.

• Bendalf
rolandos582 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:04:
[...]

Voor de case versie neem ik aan? Waarom bij hun eigenlijk? Vanwege de prime korting?

Zelf gekocht bij uplay zelf met 20% korting van de punten. Dikke prima, scheelde €3 met andere websites. Dan maar bij uplay zelf, die hebben hun zaken goed voor elkaar zou je zeggen toch.
Oh, misschien niet duidelijk genoeg geweest. Dit ging over het boek: http://blog.ubi.com/the-d...ollapse-new-trailer-book/

• rolandos582
Bendalf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:10:
[...]
Oh, misschien niet duidelijk genoeg geweest. Dit ging over het boek: http://blog.ubi.com/the-d...ollapse-new-trailer-book/
Hmmm, ik volog je niet helemaal. Krijg je dat boek ergens gratis bij? Ik vermoed dat je de case versie hebt. En die moet nog shipped worden uiteraard. Speel je op PS4/xbox? Zou gewoon bij nederlandse shop bestellen. Kan je tenminste de volgende werkdag spelen.
Wat een haat op vriendinnen weer zeg xD Ik heb gold edition voor 70 euro gekocht en mn pc geupgrade. Daarnaast mag ik echt wel dat boek kopen hoor, maar het is ook een ideale verjaardagscadeau en dat wil ik ook prima daarvoor hebben. Baal alleen dat het nog zo lang duurt :+

Overigens is het mn vrouw :P

Defqonwolf schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:14:
Die van mij zei (zoals altijd) "Ja maar dan het komend half jaar geen spellen meer kopen hoor!" :X
Riiiight - "Ga jij dan ook halfjaar niet naar de kapper? ^) " dat levert je zo 3x 'Sleeper Agent Editie' op
AcXeller schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:22:
Een berg weapon skins maar dit keer met video ;)

[video]
Meerdere skins geloot?

in de closed beta had ik er 1'tje gevonden
en open-beta 0. Wat is jullie success rate of ervaring?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 25-02-2016 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ubisoft Club is geupdate:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0VA6Jqa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7VvPyCn.jpg

Uplay App ook:

http://imgur.com/a/UUP4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En men is al up-in-arms over de Phoenix Credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
interressant wel hoor! Zijn dat gewoon je coins die je ook krijgt bij aankoop van games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:03:
[...]

interressant wel hoor! Zijn dat gewoon je coins die je ook krijgt bij aankoop van games?
je krijgt ze door dingen te unlocken (zie de uplay app) en daar krijg je uplay coins voor die je kan gebruiken om dingen te "kopen" had ik nu maar al die coins die ik van Anno 2052 had niet uitgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gelukkig bijna alles kunnen unlocken.

btw met die phoenix-credits kun je wss cosmetics en emotes mee unlocken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p54YFMi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:05:
[...]

je krijgt ze door dingen te unlocken (zie de uplay app) en daar krijg je uplay coins voor die je kan gebruiken om dingen te "kopen" had ik nu maar al die coins die ik van Anno 2052 had niet uitgegeven :P
Maar ik heb genoeg coins atm. Die kan ik ook gebruiken toch. En krijg dan nieuwe door te spelen.
Of zijn het andere soort coins als die je krijgt bij games aankopen etc

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 26-02-2016 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:38:
[...]

Maar ik heb genoeg coins atm. Die kan ik ook gebruiken toch. En krijg dan nieuwe door te spelen.
Of zijn het andere soort coins als die je krijgt bij games aankopen etc
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik goed dat je met een non-marksman(sniper) gun geen headshot bonus krijgt?

Zat ik dan voor niks met mijn assault the head-shotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:48:
Begrijp ik goed dat je met een non-marksman(sniper) gun geen headshot bonus krijgt?

Zat ik dan voor niks met mijn assault the head-shotten?
DMR's hebben een bonus op headshots (135% heb ik voorbij zien komen) en met je AR Headshots is niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:49:
[...]

DMR's hebben een bonus op headshots (135% heb ik voorbij zien komen) en met je AR Headshots is niks mis mee :)
150% bonus op mijne.

Overigens waarom heb ik more info staan bij sommige en geen unlocks?
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/90bs06.png

Moet je daar iets voor doen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:38:
[...]

Riiiight - "Ga jij dan ook halfjaar niet naar de kapper? ^) " dat levert je zo 3x 'Sleeper Agent Editie' op

[...]

Meerdere skins geloot?

Members only:
Haha nee hoor, kom ik over 2 maanden met ander spel zegt ze weer hetzelfde maar geeft wel weer toe aan mijn zielige blik _O-

Ik heb 1 skin geloot in de Open Beta maar meer ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 01:50:
[...]

150% bonus op mijne.

Overigens waarom heb ik more info staan bij sommige en geen unlocks?
[afbeelding]

Moet je daar iets voor doen oid?
Dat zijn waarschijnlijk de exclusieve items, waarvoor je iets speciaals moet doen.

Bijvoorbeeld de Shortbows Sports jacket en cap zijn respectievelijk de Open en Closed Beta rewards. Daarvoor moet je dus aan beide hebben deelgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:38:
Meerdere skins geloot?

25 uur closed beta, 19 uur open beta => 0,0 skins :+

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:12:
[...]

Dat zijn waarschijnlijk de exclusieve items, waarvoor je iets speciaals moet doen.

Bijvoorbeeld de Shortbows Sports jacket en cap zijn respectievelijk de Open en Closed Beta rewards. Daarvoor moet je dus aan beide hebben deelgenomen.
Beide kapot gespeeld, dus lijkt me kans dat ik die niet zou krijgen.
AcXeller schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:22:
[...]

25 uur closed beta, 19 uur open beta => 0,0 skins :+
Same, alleen mijn RB6 gekregen omdat ik die ff gespeeld heb voor 10 uur

[ Voor 22% gewijzigd door rolandos582 op 26-02-2016 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:29:
[...]

Beide kapot gespeeld, dus lijkt me kans dat ik die niet zou krijgen.
Die beta rewards heb je ook vrij gespeeld (zie het groene vinkje in de hoek). Het was meer een voorbeeld van een exclusive item dat niet met punten geunlocked kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:31:
[...]

Die beta rewards heb je ook vrij gespeeld (zie het groene vinkje in de hoek). Het was meer een voorbeeld van een exclusive item dat niet met punten geunlocked kan worden. :)
Ah dat zijn die Shortbows Sports Jacket & Cap? Best raar want op eerdere screens stond wel unlocks maar bij mij enkel more info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:33:
[...]

Ah dat zijn die Shortbows Sports Jacket & Cap? Best raar want op eerdere screens stond wel unlocks maar bij mij enkel more info.
Ik heb even bij mezelf gekeken, maar ik kan bijvoorbeeld gewoon de Master Craft Kit unlocken, terwijl er bij jou enkel 'more info' en een slotje bij staat. Het enige wat ik niet kan unlocken is de R6 outfit, omdat ik dat spel niet heb. :+

Wat staat er bij more info bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:37:
[...]

Ik heb even bij mezelf gekeken, maar ik kan bijvoorbeeld gewoon de Master Craft Kit unlocken, terwijl er bij jou enkel 'more info' en een slotje bij staat. Het enige wat ik niet kan unlocken is de R6 outfit, omdat ik dat spel niet heb. :+

Ja niks dus. Je klikt erop maar er verschijnt niks. Bij sommige staat nu : Earn more units to unlock maar bij lang niet allemaal. Daar staat dan weer more info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:39:
[...]

Ja niks dus. Je klikt erop maar er verschijnt niks. Bij sommige staat nu : Earn more units to unlock maar bij lang niet allemaal. Daar staat dan weer more info.
Dat komt wellicht dan doordat je geen units meer hebt. Mijn units zijn nu op en dit is nu mijn overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/3ka6fsj63/Screen_Shot_2016_02_26_at_07_43_23.png

Alles wat nu gelocked is (uitgezonderd R6 outfit) was net nog beschikbaar toen ik nog units had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:44:
[...]

Dat komt wellicht dan doordat je geen units meer hebt. Mijn units zijn nu op en dit is nu mijn overzicht:

[afbeelding]

Alles wat nu gelocked is (uitgezonderd R6 outfit) was net nog beschikbaar toen ik nog units had.
Ah dat zou best kunnen. Krijg toch nog 100 punten als hij geleverd word ivb mijn preorder. Dus dan unlock ik heet meest wel weer. Die craft ding & Centurions Basketball Fan Pack of broker outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
En dat kan je allemaal vinden in Uplay?
Kan op dit moment niet op me pc thuis kijken dus.. en screenshots hierboven zijn ook geblokkeerd hier -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Defqonwolf schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:49:
En dat kan je allemaal vinden in Uplay?
Kan op dit moment niet op me pc thuis kijken dus.. en screenshots hierboven zijn ook geblokkeerd hier -.-
https://club.ubi.com/#!/en-GB/collection/rewards

Is de link om te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:37:
[...]

Ik heb de R6 outfit wel kunnen unlocken terwijl ik enkel de Beta heb gespeeld en niet het volledige spel bezit. Had ergens de hoop dat het zo zou werken, maar had het niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
zal em vanmiddag bekijken, game sites zijn hier geblocked...

edit: ff op gsm zitten kijken kon indd ook wat unlocken (Shortbows Sports Jacket en Cap)
En kan blijkbaar ook voor 20 credits Spray Stripes - Urban Snow Weapon skin unlocken..
En ook wat wallpapers..
En bij de rest moet ik meer credits hebben voor te kunnen unlocken..

[ Voor 33% gewijzigd door Dopiej op 26-02-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
* RoeKoe heeft gelukkig nog ruim 500 credits :)

[ Voor 67% gewijzigd door RoeKoe op 26-02-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
RoeKoe schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:21:
*RoeKoe heeft gelukkig nog ruim 500 credits :)
Hehe ja ik heb er maar 20 omdat ik uplay verder nog nooit gebruikt heb :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb UPlay ook nooit gebruikt, dus mijn units waren schaars. :+ Ik heb wel de soundtrack weten te downloaden (bevat drie exclusieve tracks) en die klinken goed. :D

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ktenolix schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:46:
Ik heb UPlay ook nooit gebruikt, dus mijn units waren schaars. :+ Ik heb wel de soundtrack weten te downloaden (bevat drie exclusieve tracks) en die klinken goed. :D

Members only:
Mooie aanvulling Ktenolix!
Staan dingen tussen die ik ook nog niet eens wist :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:49:
[...]

Mooie aanvulling Ktenolix!
Staan dingen tussen die ik ook nog niet eens wist :P
Mooi! Daar doe ik het voor. :)

Overigens heeft Natchai (Community Manager Ubisoft) bevestigd dat 'turret baiting' gefixed zal worden in de release. :)
Klik!

[ Voor 27% gewijzigd door Ktenolix op 26-02-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:02:
[...]

zal em vanmiddag bekijken, game sites zijn hier geblocked...

edit: ff op gsm zitten kijken kon indd ook wat unlocken (Shortbows Sports Jacket en Cap)
En kan blijkbaar ook voor 20 credits Spray Stripes - Urban Snow Weapon skin unlocken..
En ook wat wallpapers..
En bij de rest moet ik meer credits hebben voor te kunnen unlocken..
dit uplay credits/club systeem is toch wel leuke feature van ubisoft; je wordt beloont voor het spelen van hun games. Dat kan een financiele korting zijn, digitale extras of bonus content. Erg tof gedaan, leuker dan die badges of crap kaartjes van steam :X Bij EA krijg je dan weer free-games, maar dat is dan ook enige reden om Origin op te starten >:)

Zoals verwacht gaat ze 'turret-bait' aanpassen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m5QbxE9.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:56:
Zoals verwacht gaat ze 'turret-bait' aanpassen
[...]
Je was me net voor. :P

Once again bewijzen ze dat ze niet zo incompetent zijn als de meeste pessimisten denken. :)

Zie hier een lijst (WIP) van collectibles/encounters/POI's.

[ Voor 17% gewijzigd door Ktenolix op 26-02-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was mijn sleeper agent edition toch zomaar ineens gecancelled..bleek dat dat was omdat hij goedkoper was geworden, maar dat ze dan niet gewoon het verschil terug storten, daar snap ik werkelijk niets van. Nou ja, geen probleem opnieuw gepreordered en nu dus weer vol ongeduld wachten op 8 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ah heb 610 credits. geen idee hoe ik er aan ben gekomen maarja :P nog nooit uplay geopend ook :P
Pagina: 1 ... 29 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst