Defqonwolf schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:47:
[...]
Nja ik laat mij niet leiden door reviews..
Heb de 2 beta's gespeeld en ik vind het fun om te spelen, vind ik belangrijker dan andere mensen hun mening.
En ik ken genoeg games waar content van geschrapt is of niet beschikbaar was.
Maar we weten ook niet wat er nog precies bij komt he.. Kan best zijn als WoW dat er expansions uitkomen die ook weer de map vergroten..
Tuurlijk er is een heel deel van de map verwijderd en dat met je tablet spelen is verwijderd maar verder volgens mij toch niet zoveel..
Waarom is die functie eigenlijk verwijderd, ik had al een vriend met Tablet en alles klaar staan in de open-beta kwam ik erachter dat het niet in het spel zat
Ik snap je punten heel goed, zo ben ik zelf ook. Alhoewel ik wel enigsinds laat leiden door reviews bij titels die al meermaals kut zijn bij release(denk bijvoorbeeld aan de laatste Heroes of Might and Magic reeks).
Ik heb de open-beta ook gespeeld, maar ik vond het gewoon erg kaal en deed me denken aan Watch Dogs(die ik overigens 2 jaar na dato ook gekocht heb voor een schappelijkere prijs

)
Ik wacht nog even met The Division, na de open-beta ben ik nog niet geheel overtuigd... de basis leek me wel leuk maar de eerste indruk(vergeleken met het gevoel dat ik kreeg bij o.a de filmpjes) is niet zo gehyped bij mij.
Dan kijk ik toch meer uit naar DOOM
Ik denk dat ik hem wel ga kopen(maar liever dan met enkele DLC included(i.e steam sale oid), maar ik wacht gewoon nog even (massive backlog

).
De squad based gameplay was wel erg leuk, maar als single player allleen vond ik het niet echt waard kwa missies.
En aangezien ik het liefste met vrienden game, die waren ook niet (nog) niet overtuigd van het spel vanwege het korte open Beta Weekend(dat had wel 1 week langer mogen duren met wat meer content).
Zoals ik al zei, blij dat jij hem voor jouw smaak wel geweldig vind en overgehaald bent. Ik heb teveel negatieve ervaringen gehad met pre-orders /games die niet deliveren wat ze zeggen(Peter Molyneux b.v) dat ik erg sceptisch ben geworden(misschien wel een zuurpruim vanwege het gebitch op miniscule dingen op de Universiteit

)
Voor mij is het gewoon een leuke co-op game tot nu toe
[
Voor 19% gewijzigd door
Bjorn89 op 24-02-2016 12:13
]