Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:53:
heeft iemand 'het' boek al ergens te koop gezien? of moeten we ook daarop wachten tot het 8 maart is?
//edit: Tom Clancy's The Division: New York Collapse
Ik heb het boek hier al gezien op de salontafel en het keukenblad :p
Toevallig kreeg ik net een uurtje geleden een mail binnen:
I am pleased to let you know that your pre-ordered book has been made available by the publisher.

Your books should be dispatched soon, so please review the details below and make sure your shipping address and items are correct.
Helaas een beetje vage termen maar daar moet ik het mee doen :)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:19:

Btw, wie heeft het in de Start post van de topic het Dark Zone/PvP stuk vern**kt?
geen idee, heb sinds vorige week niets meer aan veranderd. vond wel prima zo :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Defqonwolf schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Jup same here!

Vind het jammer, vriend van me ging em ook pre-orderen alleen heeft het niet gedaan omdat hij 'slechte' reviews las en omdat de map kleiner is dan dat ie normaal zou worden en wie weet wat er nog gecancelled wordt is zijn beklag..

Achja ga ik maar met Tweakers samen spelen!! :D kan niet wachten tot hij uit is :D

Btw, wie heeft het in de Start post van de topic het Dark Zone/PvP stuk vern**kt?
salimme vriend, helft van de content is niet beschikbaar. Ik wacht tot na de relese, voor ik weer een miskoop doe bij pre-orders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Ben blij dat er een beta uitkwam voor dit spel. Nu weet ik dat dit niets voor mij is. Geld bespaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:26
Ik heb beide betas gespeeld en ik vond het leuk. Toch koop ik hem niet op de release en wacht ik de reviews af. De gameplay werd op een gegeven moment toch eentonig, en de pve was saai en voelde als grinden.

Hoop dat dit niet zo is bij het volledige spel.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

jooncheez schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:42:
Ik heb beide betas gespeeld en ik vond het leuk. Toch koop ik hem niet op de release en wacht ik de reviews af. De gameplay werd op een gegeven moment toch eentonig, en de pve was saai en voelde als grinden.

Ja het is toch een soort van MMO en geen die hard FPS. Misschien zit daar het verschil wel bij mensen die het wel of niet leuk vinden. Zolang het maar geen tweede Destiny wordt (waar de content wel heel karig is) dan vind ik het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Bjorn89 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:36:
[...]

salimme vriend, helft van de content is niet beschikbaar. Ik wacht tot na de relese, voor ik weer een miskoop doe bij pre-orders. :+
Nja ik laat mij niet leiden door reviews..
Heb de 2 beta's gespeeld en ik vind het fun om te spelen, vind ik belangrijker dan andere mensen hun mening.
En ik ken genoeg games waar content van geschrapt is of niet beschikbaar was.

Maar we weten ook niet wat er nog precies bij komt he.. Kan best zijn als WoW dat er expansions uitkomen die ook weer de map vergroten..

Tuurlijk er is een heel deel van de map verwijderd en dat met je tablet spelen is verwijderd maar verder volgens mij toch niet zoveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
jooncheez schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:42:
... en de pve was saai en voelde als grinden.

Tja, dat heb je bij dit type games. Reken er dus maar op dat dat wel het geval gaat zijn.

Ik heb er geen moeite mee en ben het grinden wel gewend.
Op de dag van de release ben ik vrij en zal ik helemaal los gaan oOo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Defqonwolf schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:47:
[...]

Nja ik laat mij niet leiden door reviews..
Heb de 2 beta's gespeeld en ik vind het fun om te spelen, vind ik belangrijker dan andere mensen hun mening.
En ik ken genoeg games waar content van geschrapt is of niet beschikbaar was.

Maar we weten ook niet wat er nog precies bij komt he.. Kan best zijn als WoW dat er expansions uitkomen die ook weer de map vergroten..

Tuurlijk er is een heel deel van de map verwijderd en dat met je tablet spelen is verwijderd maar verder volgens mij toch niet zoveel..
Waarom is die functie eigenlijk verwijderd, ik had al een vriend met Tablet en alles klaar staan in de open-beta kwam ik erachter dat het niet in het spel zat :+

Ik snap je punten heel goed, zo ben ik zelf ook. Alhoewel ik wel enigsinds laat leiden door reviews bij titels die al meermaals kut zijn bij release(denk bijvoorbeeld aan de laatste Heroes of Might and Magic reeks).

Ik heb de open-beta ook gespeeld, maar ik vond het gewoon erg kaal en deed me denken aan Watch Dogs(die ik overigens 2 jaar na dato ook gekocht heb voor een schappelijkere prijs :+ )

Ik wacht nog even met The Division, na de open-beta ben ik nog niet geheel overtuigd... de basis leek me wel leuk maar de eerste indruk(vergeleken met het gevoel dat ik kreeg bij o.a de filmpjes) is niet zo gehyped bij mij.

Dan kijk ik toch meer uit naar DOOM :P

Ik denk dat ik hem wel ga kopen(maar liever dan met enkele DLC included(i.e steam sale oid), maar ik wacht gewoon nog even (massive backlog :P).

De squad based gameplay was wel erg leuk, maar als single player allleen vond ik het niet echt waard kwa missies.

En aangezien ik het liefste met vrienden game, die waren ook niet (nog) niet overtuigd van het spel vanwege het korte open Beta Weekend(dat had wel 1 week langer mogen duren met wat meer content).

Zoals ik al zei, blij dat jij hem voor jouw smaak wel geweldig vind en overgehaald bent. Ik heb teveel negatieve ervaringen gehad met pre-orders /games die niet deliveren wat ze zeggen(Peter Molyneux b.v) dat ik erg sceptisch ben geworden(misschien wel een zuurpruim vanwege het gebitch op miniscule dingen op de Universiteit :+ :P)

Voor mij is het gewoon een leuke co-op game tot nu toe

[ Voor 19% gewijzigd door Bjorn89 op 24-02-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Bjorn89 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:10:
[...]

Waarom is die functie eigenlijk verwijderd, ik had al een vriend met Tablet en alles klaar staan in de open-beta kwam ik erachter dat het niet in het spel zat :+

Ik snap je punten heel goed, zo ben ik zelf ook. Alhoewel ik wel enigsinds laat leiden door reviews bij titels die al meermaals kut zijn bij release(denk bijvoorbeeld aan de laatste Heroes of Might and Magic reeks).

Ik heb de open-beta ook gespeeld, maar ik vond het gewoon erg kaal en deed me denken aan Watch Dogs(die ik overigens 2 jaar na dato ook gekocht heb voor een schappelijkere prijs :+ )

Ik wacht nog even met The Division, na de open-beta ben ik nog niet geheel overtuigd... de basis leek me wel leuk maar de eerste indruk(vergeleken met het gevoel dat ik kreeg bij o.a de filmpjes) is niet zo gehyped bij mij.

Dan kijk ik toch meer uit naar DOOM :P

Ik denk dat ik hem wel ga kopen(maar liever dan met enkele DLC included(i.e steam sale oid), maar ik wacht gewoon nog even (massive backlog :P).

De squad based gameplay was wel erg leuk, maar als single player allleen vond ik het niet echt waard kwa missies.

En aangezien ik het liefste met vrienden game, die waren ook niet (nog) niet overtuigd van het spel vanwege het korte open Beta Weekend(dat had wel 1 week langer mogen duren met wat meer content).

Zoals ik al zei, blij dat jij hem voor jouw smaak wel geweldig vind en overgehaald bent. Ik heb teveel negatieve ervaringen gehad met pre-orders /games die niet deliveren wat ze zeggen(Peter Molyneux b.v) dat ik erg sceptisch ben geworden(misschien wel een zuurpruim vanwege het gebitch op miniscule dingen op de Universiteit :+ :P)

Voor mij is het gewoon een leuke co-op game tot nu toe
Daarom is iedereen anders he :)

Blijkbaar is die gecancelled omdat het te overpowerred zou zijn zeker voor in de DZ als je op rogue/manhunt zou gaan.. Meer weet ik ook niet.

Ja mijn vrienden gaan het misschien ook niet spelen, maar op de PC spelerslijst van Tweakers zie ik genoeg mensen al staan dus daar kan ik dan ook mee samen spelen (mits ze dit willen natuurlijk :) )

Is mijn 4e pre-order ofzo (3x Fifa en 1x BF4), nog niks te klagen gehad hierover, behalve dan dat BF4 de eerste 6 maanden klote was :P

Ik kijk er, zoals meerdere mensen hier, naar uit om lekker te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@defqonwolf; zelfde verhaal; vrienden spelen op console, en beperkte uplay friendslist. Maar het aantal lijkt te groeien in de spelerregistratielijst (is dat een woord?)

Zo heeft iedereen wel iets; ene koopt geen preorders, andere :r op DLC en ik boycot iedere game die door EA uitgegeven wordt :+

Die tablet functie was best tof, maar is al lang geleden aangegeven dat die niet doorgezet wordt.

Kracht van de game zit m natuurlijk in het co-op, hoewel ik dat beperkt heb gedaan, was ook de solo DZ/PVP ervaring best positief. Wel leuk om op hard/insane een missie te farmen die eigenlijk voor groep bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:31:
@defqonwolf; zelfde verhaal; vrienden spelen op console, en beperkte uplay friendslist. Maar het aantal lijkt te groeien in de spelerregistratielijst (is dat een woord?)

Zo heeft iedereen wel iets; ene koopt geen preorders, andere :r op DLC en ik boycot iedere game die door EA uitgegeven wordt :+

Die tablet functie was best tof, maar is al lang geleden aangegeven dat die niet doorgezet wordt.

Kracht van de game zit m natuurlijk in het co-op, hoewel ik dat beperkt heb gedaan, was ook de solo DZ/PVP ervaring best positief. Wel leuk om op hard/insane een missie te farmen die eigenlijk voor groep bedoeld is.
Ja inderdaad :) Wij hebben trouwens vrijdag of zaterdag nog samen gespeeld (zag het in die lijst pas wie je was :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:33:
[...]

Ja inderdaad :) Wij hebben trouwens vrijdag of zaterdag nog samen gespeeld (zag het in die lijst pas wie je was :P )
die (onbedoelde) speedrun bij de doktor was wel rap :) hoop dat ze een timer toevoegen, dat je speedrun rankings hebt. maar dat zal wel niet. Geloof dat ik nog wel een opname heb van die run, zal eens gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:58:
[...]

die (onbedoelde) speedrun bij de doktor was wel rap :) hoop dat ze een timer toevoegen, dat je speedrun rankings hebt. maar dat zal wel niet. Geloof dat ik nog wel een opname heb van die run, zal eens gaan zoeken.
Hehe ja ging wel snel indd :P Ja kijk maar is wel grappig om eens terug te zien :P

Maar was goeie tip ff alles afknallen en die explosive op zijn rug triggeren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dopiej op 24-02-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:31:
En aangezien jij nu zelf ook weer een console hebt, heb je geen gebrek aan vrienden om mee te spelen :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
@jackal131; ik zal geen online shooters meer op console spelen; "Die had ik met muis echt wel gehad" en dat blijkt, meestal wel top3 notering bij shooters. Behalve UT, daar ben ik te oud voor aan het worden.

Maar stel dat the-division nog uit een budget bakje kan trekken, join ik je sessie wel weer :) was toch altijd leuk met battlefield en MAG :P t.net clubje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:15:
Maar stel dat the-division nog uit een budget bakje kan trekken, join ik je sessie wel weer :) was toch altijd leuk met battlefield en MAG :P t.net clubje
MAG staat nog steeds in mijn top 3 beste shooters, naast GT blijft het ook de enige reden om een PS4 te gaan komen als die games ooit komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:51
Mezelf ook even op de lijst gezet (ps4) Gezien mijn vrienden hem op de pc gaan spelen hoop ik hier wat leuke mensen te vinden om de DZ mee onveilig te maken.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
ik hou alles in de gaten m.b.t. The division ben nog niet overtuigd, maar ik merk wel aan mijzelf dat ik niet kan wachten tot de release. Komt meer door de post apocalyptische setting denk ik. Ben totaal niet bekend met RPG games maar in combinatie met een shooter zoals deze kan het tegen vallen of heel erg mee vallen. Ik ben wel nieuwsgierig wat voor content er straks allemaal beschikbaar is in de game. Ben wel bang dat je veel co-op moet gaan spelen om het maximale uit de game te halen.

Daarom heb ik mezelf maar in de Playstation 4 registratielijst gezet van tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik wil ook een guide van het spel kopen, net als bij destiny :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Weet iemand hier of je via Uplay/Ubisoft ook een digitale versie van The Division Gold kunt kopen?

Ik ben na de beta om en heb genoeg punten in Uplay om die 20% korting te scoren echter wil ik deze wel digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Dooiedibbes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:24:
Weet iemand hier of je via Uplay/Ubisoft ook een digitale versie van The Division Gold kunt kopen?

Ik ben na de beta om en heb genoeg punten in Uplay om die 20% korting te scoren echter wil ik deze wel digitaal.
Ik heb hier ook een tijdje naar gezocht, helaas heb ik voor de ps4 niks gevonden en heb ik hem gewoon in de psn store gekocht.
Wel zou je met een bijv. een US account ofs wss goedkoper kunnen krijgen in die store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dooiedibbes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:24:

...klik zelf even op de store, dat zou je minder tijd/moeite kosten dan hier de vraag te stellen

http://shop.ubi.com/store...ductID.319657400/sac.true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:37:
[...]

...klik zelf even op de store, dat zou je minder tijd/moeite kosten dan hier de vraag te stellen

http://shop.ubi.com/store...ductID.319657400/sac.true
Ja maar daar kon ik het dus niet vinden, enkel de fysieke versie.

Voor de ps4, dit was ik vergeten te vermelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dooiedibbes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:39:

aha, dan niet; alleen fysiek bij mijn weten

leuke achtergrond info van de agent origins

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dooiedibbes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:39:
[...]

https://store.playstation...clancy's%20the%20division

Je heb't gold wat dus ook season pas heeft en gewoon standaard wel op letten scheelt volgens mij als je gold haalt ipv season pass apart.
himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:40:
[...]

aha, dan niet; alleen fysiek bij mijn weten
Digitaal is ie ook beschikbaar voor pre order, moet je wel er op letten dat je geld in portemonnee heb't of paypal / credit card heb't toegevoegd want je betaalt pas 2 dagen voor de release.
Als je via online site pre ordered en paypal/credit card waarschijnlijk ook dan faalt hij weet niet waarom dit deed hij laatst toen ik plants vs zombies gw2 wou bestellen, via playstation store zelf werkt prima.
De game staat op playstation store > games > upcoming releases, de link die ik eerder al deelde is nederlandse playstation store.
Beste kun je via playstation store zelf op de playstation 4 bestellen, want dat werkt volgens mij probleemloos, de site heeft ook geen iDEAL betaling optie.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:22:
[...]

MAG staat nog steeds in mijn top 3 beste shooters, naast GT blijft het ook de enige reden om een PS4 te gaan komen als die games ooit komen.
Een beetje offtopic misschien, maar de enige reden? Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk, maar deze trailer die vandaag is uitgekomen laat maar zien waarom bij menig gamer Uncharted 4 ook in dat rijtje thuis hoort.

YouTube: UNCHARTED 4: A Thief's End (4/26/2016) - Story Trailer | PS4

Zipper is trouwens al een flink aantal jaren opgedoekt, dus daar hoef je niks meer van te verwachten. Ik denk ook niet dat Sony de MAG ip snel zal afstoffen, maar goed wie weet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:55:

Een beetje offtopic misschien, maar de enige reden? Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk, maar deze trailer die vandaag is uitgekomen laat maar zien waarom bij menig gamer Uncharted 4 ook in dat rijtje thuis hoort.
Vanaf deel 2 vond ik er al geen ... meer aan, daar zal deel 4 weinig verandering in maken, dus ja.. nog steeds enige reden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:06:
[...]

Vanaf deel 2 vond ik er al geen ... meer aan, daar zal deel 4 weinig verandering in maken, dus ja.. nog steeds enige reden :P
Zoals ik al zei, iedereen zijn eigen smaak uiteraard. Maar eigenlijk zou je zo'n game enkel al willen omwille van de graphics. Anyway, nvm Uncharted, let's get on with The Division.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen na de twee beta's nog steeds twijfelen of ze de Division wel of niet kopen, adviseer ik ze om t spel vooral NIET te kopen.

Ik was al na een half uurtje verknocht aan de Division en razend enthousiast. Ben je dat niet dan gaat deze game 't niet worden voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:13:
Als mensen na de twee beta's nog steeds twijfelen of ze de Division wel of niet kopen, adviseer ik ze om t spel vooral NIET te kopen.

Ik was al na een half uurtje verknocht aan de Division en razend enthousiast. Ben je dat niet dan gaat deze game 't niet worden voor jou.
Hele goede advies van jou ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:13:

Bij meer andersom geworden, eerste alpha in december was ik helemaal happy, settings, details, meteen gold edition preorder gedaan. Maar met elke beta werd het weer wat minder, laatste beta heb ik denk 5 uurtjes geklokt (tegen bijna 20 in Black Desert).

Zal met bij release wel eerst genoeg vermaken met het verhaal, vanaf daar kijk ik wel verder.. als het allemaal DZ centered is, hoop ik maar dat ik er inmiddels genoeg uur in heb zitten om de prijs te rechtvaardigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:17:
[...]

Bij meer andersom geworden, eerste alpha in december was ik helemaal happy, settings, details, meteen gold edition preorder gedaan. Maar met elke beta werd het weer wat minder, laatste beta heb ik denk 5 uurtjes geklokt (tegen bijna 20 in Black Desert).

Zal met bij release wel eerst genoeg vermaken met het verhaal, vanaf daar kijk ik wel verder.. als het allemaal DZ centered is, hoop ik maar dat ik er inmiddels genoeg uur in heb zitten om de prijs te rechtvaardigen :P
Klopt dat het met elke bèta minder en minder werd, ik hoorde zelf dat de actuele game nog minder gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze het niet zullen doen hoor, maar het spel speelt zich minstens in 2018 af. Wat nu als The Division niet meer dan een simulatie voor SHD agents is? Een soort van VR/Animus project. Dit zou ze wel een loophole verschaffen om creatievere enemy factions in het spel te verwerken. Ik weet alleen niet hoe goed zoiets zou mixen met Tom Clancy's universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:23:
[...]

Heb jij dat stuk al uitgespeeld dan? Ik kon niet voorbij die landing.. moeilijk stuk :/

Volgens mij 1x X gedaan om iets te skippen, moet zeker dan helemaal opnieuw beginnen?
Nee ik viel steeds uit die helicopter in het water en omdat ik de zwem skill nog niet had verdronk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar word je lekker vrolijk van. Maakt wel gelijk duidelijk mochten mensen daar nog over twijfelen dat in The Division de hele wereld in chaos verkeert en niet enkel NYC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stelletje sarcasten hier :+ niks te doen ofzo?

* Ktenolix had net de ps4 aangezet.. Maar was gewoon blind aan het staren omdat ie niet wist wat ie moest spelen

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:02:

* Ktenolix had net de ps4 aangezet.. Maar was gewoon blind aan het staren omdat ie niet wist wat ie moest spelen
Dat probleem heb ik dus nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ktenolix schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:02:

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:12:
[...]

Dat probleem heb ik dus nu ook.
Hier hetzelfde, weet van ellende niet meer wat ik moet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Haha, en nu krijgen die xbox'ers al die troep als eerste door hun strot geduwd. Ben ik even blij dat ze de pc tenminste bugvrij gaan opleveren. #ConsoleBuggyAsHell

offtopic:
Stiekem wel blij dat het alleen bij de DLC en niet de full game is.

[ Voor 22% gewijzigd door AcXeller op 24-02-2016 17:28 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

AcXeller schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:25:
Haha, en nu krijgen die xbox'ers al die troep als eerste door hun strot geduwd. Ben ik even blij dat ze de pc tenminste bugvrij gaan opleveren. #ConsoleBuggyAsHell
XBOX1=/=Alle consoles. Maar goed ik ben blij dat de Pc's door hun open natuur zoveel hackers en cheaters aantrekken en daardoor de consoles minder interessant zijn voor cheaters. #PCsCheatersHeaven (See how that works) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:29:
[...]

XBOX1=/=Alle consoles. Maar goed ik ben blij dat de Pc's door hun open natuur zoveel hackers en cheaters aantrekken en daardoor de consoles minder interessant zijn voor cheaters. #PCsCheatersHeaven (See how that works) :P
offtopic:
PVE rules :p

Ik ben wat dat betreft wel benieuwd hoe ze dat soort zaken aanpakken. Ik kan mij voorstellen dat iemand die betaald heeft voor een product niet zomaar gekicked mag worden omdat hij aan het cheaten is ook al staat er vast ergens in de EULA dat dat niet mag. Daarbij wil je echt 100% zekerheid hebben voordat je misschien per ongeluk een false positive gaat bannen.

Het lijkt mij een leuk idee om cheaters die meerdere malen positief zijn geflagged als cheater gewoon allemaal op een eigen server/instance te laten landen zodat cheaters tegen cheaters uit gaan komen. En voor de devvers is het een mooie omgeving om te kijken hoe er nog meer gecheat word anders dan de methodes die al herkend worden.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcXeller schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:00:
[...]

offtopic:
PVE rules :p

Ik ben wat dat betreft wel benieuwd hoe ze dat soort zaken aanpakken. Ik kan mij voorstellen dat iemand die betaald heeft voor een product niet zomaar gekicked mag worden omdat hij aan het cheaten is ook al staat er vast ergens in de EULA dat dat niet mag. Daarbij wil je echt 100% zekerheid hebben voordat je misschien per ongeluk een false positive gaat bannen.

Het lijkt mij een leuk idee om cheaters die meerdere malen positief zijn geflagged als cheater gewoon allemaal op een eigen server/instance te laten landen zodat cheaters tegen cheaters uit gaan komen. En voor de devvers is het een mooie omgeving om te kijken hoe er nog meer gecheat word anders dan de methodes die al herkend worden.
Van mij mogen ze hard aangepakt worden. Maar ik vind een soort van cheat enabled server wel een oplossing. Denk alleen dat veel van de cheaters de illusie van macht juist zo aantrekkelijk vinden, dus dat ze juist tegen pure players gematched willen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:02:
[...]

Van mij mogen ze hard aangepakt worden. Maar ik vind een soort van cheat enabled server wel een oplossing. Denk alleen dat veel van de cheaters de illusie van macht juist zo aantrekkelijk vinden, dus dat ze juist tegen pure players gematched willen worden.
Het idee is dan ook dat je als cheater niet weet dat je op zo'n server zit ;)

En het is ook niet de bedoeling om cheats aan te hebben staan, maar gewoon een normale versie van een instance. Echter vergallen ze dan alleen voor andere cheaters het spel plezier en niet voor de non-cheaters. Want ze hebben al bewezen dat ze zoeken naar bugs om te misbruiken in hun voordeel, dus op deze manier hebben de devvers meteen een mooie honeypot voor nieuwe cheats. Cheaters zullen weinig door hebben behalve dat ze misschien zelf gaan roepen dat de PVP toxic is geworden met al die cheaters >:)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcXeller schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:10:
[...]

Het idee is dan ook dat je als cheater niet weet dat je op zo'n server zit ;)

En het is ook niet de bedoeling om cheats aan te hebben staan, maar gewoon een normale versie van een instance. Echter vergallen ze dan alleen voor andere cheaters het spel plezier en niet voor de non-cheaters. Want ze hebben al bewezen dat ze zoeken naar bugs om te misbruiken in hun voordeel, dus op deze manier hebben de devvers meteen een mooie honeypot voor nieuwe cheats. Cheaters zullen weinig door hebben behalve dat ze misschien zelf gaan roepen dat de PVP toxic is geworden met al die cheaters >:)
Komen ze natuurlijk vanzelf achter en dan gaan ze wel VPN'en op een nieuwe account, maar ja het idee is verder niet onaardig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Gedowngrade graphics" van de PC zien er slecht uit :N

60 FPS PC Gameplay Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58

swv

Owjee toch niet weer Watch Dogs taferelen? Ziet er meer console achtig uit. Ik ben zelf trouwens wel tevreden met wat de PS4 uitpoept aan graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 22:36
Ik ook wel over wat de PC weergeeft...

En ik begrijp de keuzes van de developers ook wel...

Niet iedereen heeft een OctaCore SLi/CrossFire Rig staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Het valt mij ook op, dat de game al weken op voorraad ligt bij de shops ?

Ben niet weg geblazen door de gameplay(gunplay), ben het grotendeels wel eens met totalbiscuit.
Al is dit op basis van de eerdere open beta 1.0 en niet beta 1,1 waar al wat darkzone dingen gefixt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

sww89 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:39:
Owjee toch niet weer Watch Dogs taferelen? Ziet er meer console achtig uit. Ik ben zelf trouwens wel tevreden met wat de PS4 uitpoept aan graphics.
Doe ff normaal man, heb je die trailer wel bekeken met je "ziet er console-achtig" uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

nFo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:00:
Het valt mij ook op, dat de game al weken op voorraad ligt bij de shops ?

Ben niet weg geblazen door de gameplay(gunplay), ben het grotendeels wel eens met totalbiscuit.
Al is dit op basis van de eerdere open beta 1.0 en niet beta 1,1 waar al wat darkzone dingen gefixt zijn.
[video]
Waar zie jij dat de game op voorraad is dan?

Volgens mij is dit filmpjes al eerder gepost, en ik ben helaas bij de eerste minuut al afgehaakt.. Mensen die gaan zeuren dat ze te weinig content krijgen kan ik helaas niet serieus nemen... Je krijgt iets wat je gratis mag uitproberen en dan alsnog zeiken. Ik begrijp er niks van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rpower18 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:22:
[...]
Volgens mij is dit filmpjes al eerder gepost, en ik ben helaas bij de eerste minuut al afgehaakt.. Mensen die gaan zeuren dat ze te weinig content krijgen kan ik helaas niet serieus nemen... Je krijgt iets wat je gratis mag uitproberen en dan alsnog zeiken. Ik begrijp er niks van.
Precies, die gast kan zijn nick beter veranderen in totalnuts of iets in de trant van im a english azijnpisser......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Wootism schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:16:
[...]

Doe ff normaal man, heb je die trailer wel bekeken met je "ziet er console-achtig" uit?
Nou niet zo op de man spelen. Ik heb de trailer bekeken en ja het komt overeen met wat ik op de PS4 zag. Komt waarschijnlijk door de slechte kwaliteit van het filmpje. Deze maakt op mij veel meer indruk YouTube: The Division (BETA) PC Gameplay 4K Ook omdat je niet naar snel afwisselende beelden zit te kijken.

En de knipoog naar Watch Dogs was een geintje. (maar in elke grap zit een kern van waarheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

Ach mensen hebben altijd wat te zeiken...
Moet je voor de grap de YouTube-comments eens lezen van de video die BraveHendrik hierboven postte.
Gezeur over E3 graphics, en het niet hebben van reflecties in ramen en spiegels....

Men is nooit tevreden.
Mijn PS4 haalt het grafisch nooit t.o.v. een PC, maar keek tijdens de beta mijn ogen uit hoe tof het er allemaal uit zag :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mensen die een harde plasser krijgen van ontzettend mooie graphics moeten maar simulatieprogramma's gaan kijken of gewoon naar buiten gaan. Ik snap best dat men teleurgesteld is, aangezien de graphics niet overeenkomen met die uit de eerste beelden van de e3, maar hoe denk je dat dat komt? Men wil altijd spel dat zo mooi is als de natuur buiten, dat zo groot is als een continent, zo uitgebreid is als het kookboek van Sonja Bakker (geen idee of dat uitgebreid is, ga er maar uit van wel --for the sake of the argument). Daar moet de game industrie maar op inspelen.

Ik hoop dat deze mensen vooral wegblijven en het spel niet kopen. Voor mij blijven de gameplay en de ambiance toch de belangrijkste dingen. Ja, het is leuk als het er goed uit ziet, maar het is voor mij geen dealbreaker. Ik vind het er overigens op alle platforms er gewoon heel goed uit zien, dus ik snap het punt van zeiken niet helemaal.

Overigens is dit niet zozeer een aanval op iemand hier, maar meer over het algemeen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 22:36
We kunnen met z'n allen ook weer Operation Thunderbold Co-Op doen op de Amiga...

Zag er toen erg Vet uit, maar volgens mij zou iedereen er nu z'n neus voor ophalen... ;)

(oh, jezus, wat ben ik oud...)

[ Voor 12% gewijzigd door uray op 24-02-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

[...]

Waar zie jij dat de game op voorraad is dan?

Bart smit , intertoys ect,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

nFo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:23:
[...]

Ik denk dat webshops dit alleen doen voor meer pre-orders. Er staat namelijk verder wel gewoon bij de dat de release op 8 maart is. Dus eigenlijk zegt de status "Op voorraad" niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Rpower18 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:39:
[...]

Ik denk dat webshops dit alleen doen voor meer pre-orders. Er staat namelijk verder wel gewoon bij de dat de release op 8 maart is. Dus eigenlijk zegt de status "Op voorraad" niet zoveel.
Ja zal inderdaad wel zijn, om meer pre orders te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wootism schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:29:

en het niet hebben van reflecties in ramen en spiegels....
Dat ziet er dan ook echt niet uit, in auto ruiten enz valt het niet zo op. Maar als je ergens in een ruimte een hele spiegel muur hebt dan oogt het wel erg 1995 als die spiegel niet spiegelt.
nFo schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:23:
[...]

Hoe vaak ik al niet een Game bij Bart Smit besteld heb weken voor release en die de volgende dag niet kwam terwijl er wel stond "Voor xx besteld morgen in huis".

Levert na wat klagen via de email meestal wel een giftcard van 5,- op trouwens >:)
Wootism schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:16:
[...]

Nou ik snap anders wel wat hij bedoelt, ziet er prima uit maar ik ben er ook niet door weg geblazen eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://ign.com/videos/201...-character-tour-ign-first

luister vooral even naar de laatste 30s van het filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Donstil schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:46:
[...]

Dat ziet er dan ook echt niet uit, in auto ruiten enz valt het niet zo op. Maar als je ergens in een ruimte een hele spiegel muur hebt dan oogt het wel erg 1995 als die spiegel niet spiegelt.

[...]
Spiegels zijn notoir lastig om goed te doen in een game, omdat het ontzettend veel rekenkracht vergt. Niet lastig te bedenken: de hele ruimte moet opeens dubbel gerenderd worden, inclusief alle bewegingen en models van de speler(s).

https://www.quora.com/Why...ors-in-their-environments

https://www.reddit.com/r/gaming/comments/12j1jn/

Dit heeft niets te maken met de restricties van de consoles, maar dit is zelfs op de PC een grote performance issue. Ik kan je ook uberhaupt niet serieus nemen als je deze graphics er '1995' vind uitzien.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jeroenimoes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:58:
[...]

Spiegels zijn notoir lastig om goed te doen in een game, omdat het ontzettend veel rekenkracht vergt. Niet lastig te bedenken: de hele ruimte moet opeens dubbel gerenderd worden, inclusief alle bewegingen en models van de speler(s).

https://www.quora.com/Why...ors-in-their-environments

Dit heeft niets te maken met de restricties van de consoles, maar dit is zelfs op de PC een grote performance issue. Ik kan je ook uberhaupt niet serieus nemen als je deze graphics er '1995' vind uitzien.
Wel grappig dat een achterlicht van een bus in de game gewoon een (simpelere) reflectie van de wereld laat zien? Dit is dan op de pc, dat wel. Zoom maar eens met een scope op een achterlicht in en loop wat heen en weer.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:58:
. Ik kan je ook uberhaupt niet serieus nemen als je deze graphics er '1995' vind uitzien.
Ik had het puur over de spiegels in mijn 1995 comment, staat er ook duidelijk trouwens.

Kijk het is absoluut niet onmogelijk, wordt al jaren gedaan in videogames.

In GTA5 deden de spiegels het zelfs op de last gen consoles dacht ik.

Edit: Duke Nukem in 1996 had het al :+
Afbeeldingslocatie: http://img.gamefaqs.net/screens/f/6/8/gfs_42049_2_19.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 24-02-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:06:
[...]

Wel grappig dat een achterlicht van een bus in de game gewoon een (simpelere) reflectie van de wereld laat zien? Dit is dan op de pc, dat wel. Zoom maar eens met een scope op een achterlicht in en loop wat heen en weer.
Dat is een shader-truucje. Niet te vergelijken met een echte spiegel, of je moet er een 'beslagen' of 'vieze' spiegel van maken (wat ze vaak ook zo oplossen).

Het shader-truucje van zulke reflecties is gewoon de 'reflectie' van een low-res bitmap van een zogeheten cubemap. Het materiaal gebruikt dit plaatje als referentie, zodat niet de hele spelwereld dubbel hoeft te worden gerenderd voor de reflecties. Dat deze in the Division redelijk dynamisch zijn is best knap gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde truucje. Het schaalt wat moeilijker naar spiegels..
Donstil schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:12:
[...]

Ik had het puur over de spiegels in mijn 1995 comment, staat er ook duidelijk trouwens.

Kijk het is absoluut niet onmogelijk, wordt al jaren gedaan in videogames.

In GTA5 deden de spiegels het zelfs op de last gen consoles dacht ik.

Edit: Duke Nukem in 1996 had het al :+
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tJnnM.jpg?1

Nogmaals, lees je een beetje in als je er meer over wilt weten. Gewoon stellen 'in 1996 kon het wel' is geen argument. Als je de reden wilt weten, verdiep je je er wat meer in. Kost je 5 minuten. Deze reddit psot doorlezen:

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2016 22:23 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh interessant. Ga ik doen 👍

Al is het wel vreemd dat andere developers het wel voor elkaar lijken te krijgen in soortgelijke games. Of BV in GTA waar de map nog wel wat groter is.

Niet dat ik The Division (of welke game dan ook) ervoor laat liggen hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
Donstil schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:34:
Ooh interessant. Ga ik doen 👍

Al is het wel vreemd dat andere developers het wel voor elkaar lijken te krijgen in soortgelijke games. Of BV in GTA waar de map nog wel wat groter is.

Niet dat ik The Division (of welke game dan ook) ervoor laat liggen hoor.
Sommige engines / games lossen het in creatief op. Spiegels in bijvoorbeeld GTA V zijn er wel, maar erg schaars. Zo kunnen ze de ruimte waar de spiegel hangt maximaal beinvloeden zodat het met de rekenkracht meevalt. In GTA herinner ik me alleen spiegels op enkele indoor plekken zoals de badkamer van je appartement. Of denk aan de Portal games: er is een reden dat de levels er heel eenvoudig uitzien en geometrisch eenvoudig zijn ;)

En ik kan het niet laten - ik ben als mapdesigner actief geweest voor Black Mesa en ken de Source engine en de basics van gamedesign uit persoonlijke interesse - Ik leg daarom kort uit hoe simpele reflecties op materialen zoals poeltjes water of natte tegels worden gedaan:

Deze materialen 'reflecteren' een soort 360 graden panoramafoto in zeer lage resolutie. Deze panorama van de omgeving worden geleverd door onzichtbare "360-graden camera's" die de developer in de map plaatst. De reflectieshader gebruikt automatisch de dichtsbijzijnde cubemap; het is dus aan de mapdeveloper om genoeg cubemaps te plaatsen en op de logische plekken.

In de Source engine waren de cubemaps statisch, dus dynamische lichten (en player models) werden niet gereflecteerd. Dit komt door de werking van de engine: de cubemaps werden in de maps opgeslagen (veel cubemaps zorgden dus voor grote bestandsgroottes).

Wat dus juist heel knap is aan de Snowdrop engine van the Division is dat ze deze cubemaps dynamisch hebben weten te krijgen. Die worden in dit spel dus realtime gerenderd; dat vereist dus ook weer rekenkracht. Maar een stuk minder kracht die nodig is voor echte spiegels d.m.v. raytracing.
Daarbij moet wel worden opgemerkt natuurlijk dat de Source engine al verouderd is en de hardware van toen geen dynamische cubemaps aankon.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Jeroenimoes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:08:
[...]

Sommige engines / games lossen het in creatief op. Spiegels in bijvoorbeeld GTA V zijn er wel, maar erg schaars. Zo kunnen ze de ruimte waar de spiegel hangt maximaal beinvloeden zodat het met de rekenkracht meevalt. In GTA herinner ik me alleen spiegels op enkele indoor plekken zoals de badkamer van je appartement. Of denk aan de Portal games: er is een reden dat de levels er heel eenvoudig uitzien en geometrisch eenvoudig zijn ;)
*knip*
Interessant!
Ga je des te meer de complexiteit van de hedendaagse game-engines waarderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
Wootism schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:23:
[...]

Interessant!
Ga je des te meer de complexiteit van de hedendaagse game-engines waarderen.
Dat is ook een van de redenen dat het ontwikkelen van een nieuwe engine en de daarbij horende tools heel veel tijd in beslag neemt, dat engines doorontwikkeld worden (Source, Frostbite, Unity, UnrealEngine, etc) en er voor die engines ook zeer uitvoerige (map)editors worden gemaakt. Source was nog 'oldskool' en moest je vaak helemaal opnieuw compilen om 1 klein dingetje te testen. Tegenwoordig maken ze WYSIWYG-editors die een boel ingame effecten direct renderen.

Maar het is een groot attest voor deze studio om met een enorme nieuwe en gehypte IP ook een grote, hagelnieuwe engine te ontwikkelen. Ik vind dat het resultaat er echt mag zijn!

Ik bedoel: dit is toch om van te kwijlen? :+ (4k screenshots)
https://www.flickr.com/photos/138012712@N02/

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2016 23:52 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:49:
[...]

Dat is ook een van de redenen dat het ontwikkelen van een nieuwe engine en de daarbij horende tools heel veel tijd in beslag neemt, dat engines doorontwikkeld worden (Source, Frostbite, Unity, UnrealEngine, etc) en er voor die engines ook zeer uitvoerige (map)editors worden gemaakt. Source was nog 'oldskool' en moest je vaak helemaal opnieuw compilen om 1 klein dingetje te testen. Tegenwoordig maken ze WYSIWYG-editors die een boel ingame effecten direct renderen.

Maar het is een groot attest voor deze studio om met een enorme nieuwe en gehypte IP ook een grote, hagelnieuwe engine te ontwikkelen. Ik vind dat het resultaat er echt mag zijn!

Ik bedoel: dit is toch om van te kwijlen? :+ (4k screenshots)
https://www.flickr.com/photos/138012712@N02/
Wauw, die had wel eerder mogen gepost worden!! :9~ :9~

edit:
Hier worden een heel aantal vragen die we hier stellen beantwoord. Bron is de twitch stream van the developers reddit
  • You do not start the game at level 4, it starts at level 1. (You know nothing Jon Snow)
  • The DZ vendors in Beta were purposely given (purple) items, they will not be so easily attainable full game. These were placed in for testing purposes.[/li]
  • There is an "in-game loot loop system" that we haven't experienced (interested in what this entails)
  • To those worried the Dark Zone is the only viable way to get the Best-In-Slot gear, equivalent and better gear can also be earned through PvE activities (missions, encounters, etc.) during a community podcast it was stated, "Some of the best gear in the game you'll be able to get through crafting" (Entirely unexplored system hype)
  • The appearance menu will have an updated UI come release to avoid the clutter we encountered in Beta
  • Missions will have 3 difficulties: Normal, Hard, Challenge Mode (My speculation: If it is anything reminiscent of WoW CMs, we're in for a treat)
  • It was stated by a dev there was end-game (besides the DZ) they weren't able to talk about quite yet
  • Majority of bugs reported/experienced during both Beta's have already been fixed for full game, they are beta builds for that reason
  • The full game will have 3 different colorblind settings
  • After launch, there will be weekly maintenance, addressing bugs, fixes, balancing, house cleaning, etc.
  • The BoO will have a DZ Funds Vendor that allows you to convert regular funds into DZ funds (based on an exchange rate of course)

[ Voor 49% gewijzigd door Melantrix op 25-02-2016 07:18 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Het grappige is dat de meeste zeikerds over de graphics mensen zijn die de 4k footage niet gezien hebben, en/of die het op een console/pc spelen die de 4k graphics niet kunnen renderen.

Ik vind zelf dat de game er super mooi uit ziet, en dat ze ook goed werk hebben gedaan om het te optimaliseren voor de wat mindere high end videokaarten. Ik zelf draai met een GTX770 op dit moment, en ik ben zelf tevreden over de optimalisatie en de nodige settings die in de PC versie aangepast kunnen worden.

Maar bovenal was ik zeer tevreden met de gameplay en shoot-outs. Het speelt gewoon lekker, al moest ik wel even wennen dat je met de knop "CTRL" klimt;)

[ Voor 5% gewijzigd door -Mach!- op 25-02-2016 09:02 ]

ut=life

• Dopiej
melantrix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:01:
[...]

Wauw, die had wel eerder mogen gepost worden!! :9~ :9~

edit:
Hier worden een heel aantal vragen die we hier stellen beantwoord. Bron is de twitch stream van the developers reddit
  • You do not start the game at level 4, it starts at level 1. (You know nothing Jon Snow)
  • The DZ vendors in Beta were purposely given (purple) items, they will not be so easily attainable full game. These were placed in for testing purposes.[/li]
  • There is an "in-game loot loop system" that we haven't experienced (interested in what this entails)
  • To those worried the Dark Zone is the only viable way to get the Best-In-Slot gear, equivalent and better gear can also be earned through PvE activities (missions, encounters, etc.) during a community podcast it was stated, "Some of the best gear in the game you'll be able to get through crafting" (Entirely unexplored system hype)
  • The appearance menu will have an updated UI come release to avoid the clutter we encountered in Beta
  • Missions will have 3 difficulties: Normal, Hard, Challenge Mode (My speculation: If it is anything reminiscent of WoW CMs, we're in for a treat)
  • It was stated by a dev there was end-game (besides the DZ) they weren't able to talk about quite yet
  • Majority of bugs reported/experienced during both Beta's have already been fixed for full game, they are beta builds for that reason
  • After launch, there will be weekly maintenance, addressing bugs, fixes, balancing, house cleaning, etc.
  • The BoO will have a DZ Funds Vendor that allows you to convert regular funds into DZ funds (based on an exchange rate of course)
Nice thanks voor de info :) d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-Mach!- schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:55:
Maar bovenal was ik zeer tevreden met de gameplay en shoot-outs. Het speelt gewoon lekker, al moest ik wel even wennen dat je met de knop "CTRL" klimt;)
gezien beperkt aantal actieve wapens (3) ben ik tijdens de beta aan het experimenteren geweest met keybinds, daarbij bleek scrollen erg praktisch; na beneden scrollen = dekking, na boven scrollen is klimmen.
misschien dat voor jou ook handig werk

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:38

tha_crazy

Mafketel

Hoe meer ik lees/zie over the division, hoe meer zin ik krijg om gewoon vrij te nemen.... :P

• NLRev0lution
  • Laatst online: 20-07 21:50
tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:18:
Hoe meer ik lees/zie over the division, hoe meer zin ik krijg om gewoon vrij te nemen.... :P
guess what... :X

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• swv

swv

Iedereen is het toch wel mee eens dat dit veel mooier reclame materiaal is dan die Youtube trailer van een paar posts terug? Naar mijn idee zien de textures er ook véél beter uit. Maar wat ik al zei: De meeste van ons, zo niet allemaal, hebben de beta al gespeeld en we weten dat het goed zit :)
Het grappige is dat de meeste zeikerds over de graphics mensen zijn die het op een console, of op een pc spelende die de 4k graphics niet kunnen renderen.

Ik vind zelf dat de game er super mooi uit ziet, en de ze ook een goed werk hebben gedaan om het te optimaliseren voor de wat mindere kaarten. Ik zelf draai met een GTX770 op dit moment, en ik ben zelf tevreden over de optimalisatie en de nodige settings die in de PC versie aangepast kunnen worden.

Maar bovenal was ik zeer tevreden met de gameplay en shootouts. Het speelt gewoon lekker, al most ik wel even wennen dat je met de knop "CTRL" klimt;)
Heb jij mij ooit horen zeggen dat ik het spel er slecht uit vind zien? Ik startte immers de discussie over consolekwaliteit. Daarmee bedoelde ik te zeggen dat als die trailer op de PS4 was opgenomen ik het ook had geloofd. Dat is niet zozeer een bash naar de pc versie maar een compliment voor de PS4 versie. Daar achteraan merkte ik al op dat Youtube nou niet de ideale bron is om een video op kwaliteit te beoordelen. Ik ben ook niet gek en ik denk heus wel realistisch om in te zien dat de screenshots gepost door Jeroenimoes gewoon echt waanzinnig mooi zijn wat je op geen enkele console voorlopig zult evenaren.

Wat is er trouwens 'grappig' aan ruim 1500 spenderen voor een pc die 4k aankan, terwijl je voor pricewatch: Sony PlayStation 4 500GB Zwart €329 al aardig in de buurt komt? Dat is meer een sneer naar de mensen die zo'n pc niet hebben en economisch denken dus is men maar bevooroordeeld en dom en heeft men geen recht van spreken. Ik laat wel iemand anders die wel een 4k pc heeft tonen hoe mooi het spel kan zijn. Dan kan ik daar even van genieten, een compliment geven zoals ik deed over de screens van Jeroenimoes, en verder met mijn leven. Zodra het dan 8 maart is en ik stop het schijfje in mijn PS4 dan ben ik die hele discussie al weer vergeten :Y)

Ik droom ook van een pc die uiteindelijk op 4k kan gamen. Feit is dat je ontiegelijk veel geld kwijt bent en dan heb je alsnog een videokaart, want dat is de grootste kostenpost, die dan matig presteert op 4k. Nou heb ik het geld wel, maar nog niet de interesse. Beter wachten op wat de nieuwe generatie gaat brengen.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Haha ja ik heb nog 98 vrije uren staan om vrij op te nemen..
M'n 3 weken vakantie is daar al vanaf gehaald..... :P
Dus ik zou vanaf dinsdag vrij kunnen nemen....

[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 25-02-2016 09:21 ]

• Jumpiefox
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Wat een gezeur zeg. De PC versie ziet er gewoon dik gelikt uit, velen malen beter dan de console versie vooral tijdens het spelen..screenshots vergelijken slaat sowieso nergens op. Plus je bent niet gebonden aan de matige 30fps en 720-1080p maar je kan lekker op 1440p of zelfs 3340x1440p spelen.
Als het spel er nog beter uit had gezien dan had 80% van de mensen het toch niet kunnen draaien, nu klaagt men al dat ze geen 60fps strak halen op ultra/very high..dus laat staat nog meer grafische pracht. Je kan niet verwachten van devs dat ze tijd en moeite in grafische pracht gaan steken die 5% van de pc userbase maar kan draaien.

The first casualty in war is always the truth...

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:07:
[...]

gezien beperkt aantal actieve wapens (3) ben ik tijdens de beta aan het experimenteren geweest met keybinds, daarbij bleek scrollen erg praktisch; na beneden scrollen = dekking, na boven scrollen is klimmen.
Hey! Dat is een goede zeg! Die ga ik zeker uitproberen! Thanks! _/-\o_

• NLRev0lution
  • Laatst online: 20-07 21:50
tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:21:
[...]

Haha ja ik heb nog 98 vrije uren staan om vrij op te nemen..
M'n 3 weken vakantie is daar al vanaf gehaald..... :P
Dus ik zou vanaf dinsdag vrij kunnen nemen....
Afwisselende diensten.. de 8e pas laat thuis, maar de 2 dagen erna vrij :*)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Laatste keer:

- PC ziet er (bijna) altijd beter uit dan console
- Playstation ziet er beter uit dan xbone
- Console is (bijna) altijd cheaters vrij
- PC games zijn goedkoper
- Aanschaf PC ligt hoog
- Console games zijn duurder maar soms exclusief content
- PC is je aim beter
- Console is chill vanaf de bank
- Xbone heeft maandje eerder DLC

next :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 25-02-2016 09:42 ]

• SinergyX
  • Nu online
Is dat wel zo? Via de 'lagere landen' kan je op de XBO toch wel bizar goedkoop je games kopen.

XBO versie in preorder, de PC versie koop ik later wel, ik werk niet met of/of.

melantrix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 00:01:
  • [b][li]To those worried the Dark Zone is the only viable way to get the Best-In-Slot gear, equivalent and better gear can also be earned through PvE activities (missions, encounters, etc.) during a community podcast it was stated, "Some of the best gear in the game you'll be able to get through crafting" (Entirely unexplored system hype)[/li][/b] [b][li]The appearance menu will have an updated UI come release to avoid the clutter we encountered in Beta[/li][/b]
  • [b][li]Majority of bugs reported/experienced during both Beta's have already been fixed for full game, they are beta builds for that reason[/li][/b]
  • [b][li]After launch, there will be weekly maintenance, addressing bugs, fixes, balancing, house cleaning, etc.[/li][/b]
Dit is erg goed om te horen! Maakt mij alleen maar meer hyped eigenlijk.

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ktenolix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Dit is erg goed om te horen! Maakt mij alleen maar meer hyped eigenlijk.
Ja erg goed om te zien dat het niet alleen via pvp hoeft maar dat je het ook kan craften. Maar denk zelf dat het via pvp wel makkelijker gaat en een betere 'joepie' factor heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DutchWalnut schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:02:
[...]

Ja erg goed om te zien dat het niet alleen via pvp hoeft maar dat je het ook kan craften. Maar denk zelf dat het via pvp wel makkelijker gaat en een betere 'joepie' factor heeft.
Klopt, dat hebben de devs ook gezegd. De DZ dropt sneller goede loot. In PvE moet je daar wat meer moeite voor doen. Maar de DZ zal ook gevaarlijker zijn dan in de beta, dus dan zou de beloning daarvoor ook groter moeten zijn (dus in de vorm van snellere loot).

voordeel van PVE loot is ... het is van jou op moment dat je het raapt (njha eigenlijk wanneer het dropt) bij DZ moet je het nog extracten. En kan me voorstellen dat best spannend wordt als je daar je fancy/paarse item in hebt zitten.

hoop dat ze straks mooie crafables hebben, dat je als speler echt moet overwegen; ga ik dit verkopen, deconstructen? of andere toepassing :P

• Paulus07
  • Niet online
Als de game nu eens op de deurmat valt. Sluit mooi aan met het weerbeeld buiten. koud en sneeuw :P

• Dopiej
Ja nog 2 weken bijna wachten jammer genoeg :O heb nu al zin het te spelen xD
En enigste nadeel is dat vriendin net uitgerekend dat weekend niet moet werken -.-

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

knip...

Ik ga daar niet aan wennen en daar moet je in mijn ogen ook niet aan willen wennen! Ik heb de keybinding van klimmen meteen gewijzigd naar SPACE. Coveren/action button zitten nu allemaal op de muis :)

Scrollen kan ook een optie zijn hoe himlims aangeeft 8)

_________________________________________________________________________________________

Begin langzaam moe te worden van de eindeloze pc vs console posts 8)7. Het is lastig om te zeggen welk platform nou daadwerkelijk 'beter' is. Ik heb de beta op beide platformen gespeeld (PC/PS4) en naar mijn mening is het spel op beide platformen een genot is om te spelen!

[ Voor 25% gewijzigd door Irrival op 25-02-2016 10:18 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De Xbox en PS zijn al weer wat ouder en de PC ontwikkeling heeft ook niet stil gestaan. Bij een pc kan je onderdelen vervangen of met de tijd mee gaan, consoles kunnen dat nou eenmaal niet.
Ik heb the witcher 3 voor de PS4 gehaald, mede omdat het een game is die op de console goed te spelen is.
Persoonlijk vind ik het wel jammer als je een game moet spelen waarbij de graphics eigenlijk minder zijn dan ze zouden kunnen. Voelt alsof je niet alles uit het spel haalt. Dit zou mij eerder overhalen om the division voor de pc te halen dan de console.
Irrival schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:11:
Ik ga daar niet aan wennen en daar moet je in mijn ogen ook niet aan willen wennen! Ik heb de keybinding van klimmen meteen gewijzigd naar SPACE. Coveren/action button zitten nu allemaal op de muis :)

Scrollen kan ook een optie zijn hoe himlims aangeeft 8)
duimknop; rennen (shift)
duimknop; auto-walk (x)
scroll; klimmen
scroll; dekking
scrollclick; scope-aim/melee

relaxed spelen dan 100% muis. alleen kom je weer knoppen te kort voor de skills, die op toetsenbord zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 25-02-2016 10:19 ]

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 15:46
himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:07:
[...]

Wow, slim! Had ik vanwege het grote aantal keybinds in online shooters nooit bij stilgestaan, als hij uitkomt ga ik dit ook zeker instellen. Vond de standaard keybinds een beetje awkward, vraag me dan altijd af of de instellingen worden ingesteld voor een Amerikaanse standaard of de persoon heeft nooit echt reactie snelheid shooters gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Viper® schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:11:
De Xbox en PS zijn al weer wat ouder en de PC ontwikkeling heeft ook niet stil gestaan. Bij een pc kan je onderdelen vervangen of met de tijd mee gaan, consoles kunnen dat nou eenmaal niet.
Ik heb the witcher 3 voor de PS4 gehaald, mede omdat het een game is die op de console goed te spelen is.
Persoonlijk vind ik het wel jammer als je een game moet spelen waarbij de graphics eigenlijk minder zijn dan ze zouden kunnen. Voelt alsof je niet alles uit het spel haalt. Dit zou mij eerder overhalen om the division voor de pc te halen dan de console.
Dat blijft ook het grootste probleem van consoles. Echter liegen de verkoopresultaten er niet om, games worden gewoon erg goed verkocht voor consoles. Ikzelf ben ook overgestapt naar een console, vanwege het gemak. Spellen doen het altijd, je kunt lekker op de bank gamen, je kunt op een grote tv gamen. Het enige nadeel van consoles is dat ik de TV nodig heb. Soms gaat dat niet met een vriendin. :+

Het klopt inderdaad dat de ontwikkeling van de PC steeds verder gaat. Echter moet je zelf steeds opnieuw nieuwe hardware voor je PC kopen om een nieuw spel te kunnen spelen. Bij de console is het gewoon een uitgave voor de console zelf, daarnaast alleen voor de spellen. Dat de spellen in ruil daarvoor er iets minder uit komen te zien, c'est ça.

Edit: daarnaast zijn cheaters veel minder actief op console dan op PC's, vanwege de toegankelijkheid, maar dat is weer een andere discussie.

[ Voor 5% gewijzigd door Ktenolix op 25-02-2016 10:23 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ktenolix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:20:
[...]

Dat blijft ook het grootste probleem van consoles. Echter liegen de verkoopresultaten er niet om, games worden gewoon erg goed verkocht voor consoles. Ikzelf ben ook overgestapt naar een console, vanwege het gemak. Spellen doen het altijd, je kunt lekker op de bank gamen, je kunt op een grote tv gamen. Het enige nadeel van consoles is dat ik de TV nodig heb. Soms gaat dat niet met een vriendin. :+

Het klopt inderdaad dat de ontwikkeling van de PC steeds verder gaat. Echter moet je zelf steeds opnieuw nieuwe hardware voor je PC kopen om een nieuw spel te kunnen spelen. Bij de console is het gewoon een uitgave voor de console zelf, daarnaast alleen voor de spellen. Dat de spellen in ruil daarvoor er iets minder uit komen te zien, c'est ça.
Dat met die vriendin kan op 2 manieren opgelost worden.
1. vriendin de deur uit.
2. een 2e tv neerzetten (zoals ik het doe dus :+ )

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:17:
[...]

duimknop; rennen (shift)
duimknop; auto-walk (x)
scroll; klimmen
scroll; dekking
scrollclick; scope-aim/melee

relaxed spelen dan 100% muis. alleen kom je weer knoppen te kort voor de skills, die op toetsenbord zitten.
Dat kan voor sommigen inderdaad een oplossing zijn. Ik hanteer altijd een aantal standaard principes bij elk spel.

Shift = sprinten/rennen/dashen
SPACE = springen/dodgen/dashen

De rest is vrij inzetbaar, ben overigens nooit een fan geweest om scroll te betrekken in de button layout, maar daar gaat zeker mee geëxperimenteerd worden in The Division. ;)

tha_crazy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:23:
[...]

Dat met die vriendin kan op 2 manieren opgelost worden.
1. vriendin de deur uit.
2. een 2e tv neerzetten (zoals ik het doe dus :+ )
Zijn valide opties. Ik heb het nu vaak zo geregeld dat ze van mij GTST mag kijken, als ik daarvoor of daarna de TV maar kan claimen. :)

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ktenolix schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:24:
[...]

Zijn valide opties. Ik heb het nu vaak zo geregeld dat ze van mij GTST mag kijken, als ik daarvoor of daarna de TV maar kan claimen. :)
Daar bestaan tablets voor 8)

Pagina: 1 ... 28 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst