Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het is in ieder geval wel weer iets nieuws van ubisoft. Was zo klaar met far cry 4 en die primal doet me al helemaal niks :P

Is die browser "game" trouwens al online? Dat je in je eigen omgeving kan zien hoe snel een outbreak zou gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:20
Dat is geen gold edition (dus zonder season pass)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bij de wehkamp ook en daar hebben ze nu ook een 7,50 kortingscode.

Afbeeldingslocatie: http://cdn-media.amplience.com/wehkamp/images/350_450_SLAYER_kortingsbon_wk8.jpg

Voor de liefhebbers.

Komt volgens mij nog wel verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik zie daar het volgende bij staan:
Bestel nu en ontvang bij aankoop de Hazmat, Paramedic, Policeman & Fireman Gear set DLC's en een Intertoys Giftcard t.w.v. €5.-
Ik dacht dat dit alleen voor bol.com en gamemania gold? Kennelijk heeft intertoys ook die exclusiviteit.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:47:
[...]

-O- stond wel bij de link, open je hem is het inderdaad niet de gold

hacks! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 13:51
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:47:
[...]

Ook was ik opzoek naar de gold edition voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteravond even zitten kijken. Ben zelf nog niet echt overtuigd.

Speelde zelf veel Destiny en nu BF4. Vroeger ook wel borderlands gedaan.
Het lijkt een beetje een combinatie van alles te zijn. Wel de guns/equipment/realisme van COD/BF4 met de shooting elementen van borderlands en het looting systeem van Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Heb een uurtje of 14 in de beta op de PC gespeeld. En ik moet zeggen dat ik terughoudend positief ben!

Ja, ik heb mij erg vermaakt met de game, het geluid is net zo goed als de graphics op ultra, het schieten voelt lekker en je blijft spelen om toch je gun/character van nieuwe gear te voorzien.

Maar, de darkzone is echt te saai, heb er uren rondgelopen in hetzelfde patroon, hopen dat de NPC's nog leven of iemand rogue gaat. Er is echt geen fuck te doen daar. Hoop dat de Darkzone meer gaat bieden dan wat random NPC's en het rogue/extraction systeem want anders wordt de game snel saai.

Ik hoorde ergens dat de game maar 10 mission zal hebben? Twee zaten er al in de beta en waren binnen no-time uitgespeeld. Dit voelt veel te weinig voor zo'n grote triple A game. Maar hier ik kan ik geen bron voor vinden. De missions zelf vond ik wat zwakjes, steeds 4 tot 6 mobs die per keer "spawnen" en that's it. Hier en daar even je interaction key ingedrukt houden en voila, je hebt de missie alweer voltooid.

Ook ben ik niet de grootste fan van de je handje vasthoudende besturing. Druk spatie en je character rent, springt en glijdt in cover. Ik wil meer controle en zelf kunnen springen, bukken waar en wanneer ik wil (midden op straat bijvoorbeeld zonder cover).

De map zelf, hoewel visueel prachtig, is vrij eentonig. Elke straat lijkt op de ander met weinig echte herkenningspunten. Na 14 uur rondgelopen te hebben kan ik je nog niet de weg wijzen door de wereld/darkzone.

Afgezien van de minpunten is de besturing prima, het spel loopt en schiet fijn. De loot is de drive achter de game en dat doet het ook prima. Van de 14 uur heb ik zeker een uur of 2 in mijn inventory gezeten, gear, wapens en addons vergelijken voor max dps. :P

Dus ik wacht de reviews af voordat ik deze game aanschaf en ik hoop dat het spel zelf veel en veel meer te bieden heeft dan de beta deed. En ik weet dat veel dingen zoals talent trees en crafting niet in de beta zaten. Maar ik bedoel meer op events, missies en activiteiten in de darkzone.

Het lijkt mij geweldig als er soort van random events in de darkzone zitten, dat een groep NPC's van point A, naar point B moeten. En jij ze moet verdediging en andere spelers ze moeten killen oid. Of een rogue storing, dan 50% van de spelers in de darkzone ineens rogue zijn zonder reden en er tijdelijk een soort deathmatch chaos ontstaat! Dat soort dingen om de darkzone te veranderen in een interessante afwisselende en uitdagende zone ipv de saaie zone waar niks te doen valt als niemand rogue gaat en anderen de NPC's al gedood hebben.

Ik wacht het voorlopig lekker af.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=45945865,noline]Maar, de darkzone is echt te saai, heb er uren rondgelopen in hetzelfde patroon, hopen dat de NPC's nog leven of iemand rogue gaat. Er is echt geen fuck te doen daar. Hoop dat de Darkzone meer gaat bieden dan wat random NPC's en het rogue/extraction systeem want anders wordt de game snel saai.
Er zal meer te zien en te doen zijn in de Darkzone, we hebben nu maar een klein gedeelte gezien.
Ik hoorde ergens dat de game maar 10 mission zal hebben? Twee zaten er al in de beta en waren binnen no-time uitgespeeld. Dit voelt veel te weinig voor zo'n grote triple A game. Maar hier ik kan ik geen bron voor vinden. De missions zelf vond ik wat zwakjes, steeds 4 tot 6 mobs die per keer "spawnen" en that's it. Hier en daar even je interaction key ingedrukt houden en voila, je hebt de missie alweer voltooid.
Dit was maar een startup missie, er zijn 3 filmpjes gepost van lvl 25 gameplay en die was nog niet eens helemaal afgelopen na ruim 20minuten... dus het is niet zo gedaan. vergeet ook niet de berg aan side missions, echo's, intel die gevonden kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dreanor schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:10:
Dan heb je dat niet goed begrepen. Er zijn 10 missies per wing. Je hebt 3 wings, dus 30 missies. Hierbij zijn er ook nog een aantal side missies. Vervolgens kun je de hoofdmissies nog eens op 3 verschillende moeilijkheidsgraden spelen, als je dat zou willen (en waarom niet?).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Via gamesplanet.com + de 5% korting is hij 64,21 :) Scheelt toch weer een paar euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is al een keer eerder aangehaald hier, maar er zijn wel meer dan 10 main-missions. Sterker nog, er zijn er 10 per wing (dus 3x10=30). Daarnaast zijn er nog talloze side-missions en encounters. Al met al genoeg te doen. Zie ook hier.
Ook ben ik niet de grootste fan van de je handje vasthoudende besturing. Druk spatie en je character rent, springt en glijdt in cover. Ik wil meer controle en zelf kunnen springen, bukken waar en wanneer ik wil (midden op straat bijvoorbeeld zonder cover).
Ik denk dat je parkour-mode aan had staan? Op de PC is dit in je settings aan of uit te zetten. Als het uit staat moet je zelf ergens overheen klimmen. Het zonder cover kunnen bukken of springen is helaas niet mogelijk. Je kunt eventueel wel jumping jacks doen (spring je toch nog een beetje :+).
De map zelf, hoewel visueel prachtig, is vrij eentonig. Elke straat lijkt op de ander met weinig echte herkenningspunten. Na 14 uur rondgelopen te hebben kan ik je nog niet de weg wijzen door de wereld/darkzone.
Welkom in het echte Manhattan. :)
Het lijkt mij geweldig als er soort van random events in de darkzone zitten, dat een groep NPC's van point A, naar point B moeten. En jij ze moet verdediging en andere spelers ze moeten killen oid. Of een rogue storing, dan 50% van de spelers in de darkzone ineens rogue zijn zonder reden en er tijdelijk een soort deathmatch chaos ontstaat! Dat soort dingen om de darkzone te veranderen in een interessante afwisselende en uitdagende zone ipv de saaie zone waar niks te doen valt als niemand rogue gaat en anderen de NPC's al gedood hebben.
Dat zijn op zich goede ideeën. Je weet dat je feedback kunt geven aan de developers in het ubisoft forum? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 13-09 13:51
Guys, thanks voor de moeite maar cdkeys is een grijze seller. Gamesplanet in tegenstelling een normale Ubisoft erkende seller en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nivali schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:22:
[...]

Guys, thanks voor de moeite maar cdkeys is een grijze seller. Gamesplanet in tegenstelling een normale Ubisoft erkende seller en goedkoper.
http://www.g2play.net/cat...old-edition-uplay-cd-key/

Heb ik em vandaan, iets duurder dan die gamesplanet (69.99) maar weet ook iig zeker dat die betrouwbaar is, heb daar al veel games gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Defqonwolf schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:36:
[...]

Heb ik em vandaan, iets duurder dan die gamesplanet (69.99) maar weet ook iig zeker dat die betrouwbaar is, heb daar al veel games gekocht..
Gamesplanet is een officiele Ubisoft reseller (check de website maar), dus dat zit bij beide wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thaerel schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:38:
[...]

Gamesplanet is een officiele Ubisoft reseller (check de website maar), dus dat zit bij beide wel goed :)
Oh maar geloof ik wel :P maar ik bedoel te zeggen dat die 1,5 euro mij niet uitmaakt en ik het dan ergens koop waar ik vaker koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Wat kost zo'n season pass nu eigenlijk los? Ik heb ff snel op internet gekeken maar kon het zo snel niet terugvinden. Krijg alleen maar die gold editions. Ik wil het spel eigenlijk wel pre orderen maar ben benieuwd wat nu de goedkopere/slimmere optie is.

Eerst alleen de vanilla game en later de season pass, mocht het spel me bevallen en meer bekend is over de content. Of gelijk Gold edition met season pass en een blinde gok doen. ( ook al heb ik beide bèta's gespeeld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
jantje 2 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:05:
Wat kost zo'n season pass nu eigenlijk los? Ik heb ff snel op internet gekeken maar kon het zo snel niet terugvinden. Krijg alleen maar die gold editions. Ik wil het spel eigenlijk wel pre orderen maar ben benieuwd wat nu de goedkopere/slimmere optie is.

Eerst alleen de vanilla game en later de season pass, mocht het spel me bevallen en meer bekend is over de content. Of gelijk Gold edition met season pass en een blinde gok doen. ( ook al heb ik beide bèta's gespeeld )
Volgens mij heb ik gezien voor de PS4 en Xbox dat ie $39.99 is €36,34
Maar weet niet zeker hoor.
En voor pc kan ik ook niks vinden op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:05:

Season pass is nog niet los te koop. Als je in uplay de gold edition koopt zie je dat de season pass er voor 39,99 bij zit, dus de verwachting is dat dat de uiteindelijke prijs wordt - % bij andere (grijze) resellers.

Ik ben zelf voor gold gegaan. In dit spel ga ik sowieso me meer dan genoeg vermaken en aangezien het een RPG is zou ik niet graag content mislopen. Er zijn genoeg sellers op dit moment om de prijs genoeg te doen zakken om het aantrekkelijk te maken, iig voor mijn portomonee ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
season pass is momenteel alleen via uplay te koop

wil je die toch NU hebben, dien je een gold aan te schaffen

mogelijk dat de season bij 3e wel te koop is, maar zolang niet op de resessers lijst staat kijk ik er niet na :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik heb hier de seasonpass voor PC gevonden voor 29,99 euro
https://www.mmoga.com/Upl...Division-Season-Pass.html?

Maar het lijkt erop dat de prijs tussen de 29,99 en 39,99 zit. Als je toch eventueel denkt om de seasonpass te kopen dan is lange termijn de gold editie toch vaak goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Defqonwolf schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:36:
[...]

Dat is ook een grijze seller.( wat is daar mis mee, goedkoop importeren mag toch ook?)

Steam, Green Man Gaming, Games Planet, Good Old Games, uPlay, Origin zijn officiele.

Maar die cd keys zijn veel goedkoper, als je ze in andere landen koopt(vaak). Verder nog nooit problemen mee gehad. Zolang je EU regio koopt

[ Voor 4% gewijzigd door Bjorn89 op 23-02-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
De release is 8 maart maar heeft er iemand een idee om wat uur we kunnnen starten? Twijfel om dan een dagje verlof te nemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bjorn89 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:24:
[...]
Dat is ook een grijze seller.( wat is daar mis mee, goedkoop importeren mag toch ook?)
Probleem is dat bij key sites de herkomst niet echt duidelijk is, als het uit een ander land komt en daardoor goedkoper is praat je inderdaad grijze import.

Helaas kunnen die keys ook met een gefraudeerde creditcard gekocht zijn en aan jou worden door verkocht. Of keys vragen voor review exemplaren onder verschillende aliassen en deze vervolgens doorverkopen. Of misschien dat ze een systeem gehacked hebben en een berg keys hebben gestolen etc. etc.

De vraag is dus of jij hier ten eerste morele bezwaren tegen hebt en of je het risico wilt lopen dat je key misschien wel ongeldig verklaard word.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bendalf schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:43:
De release is 8 maart maar heeft er iemand een idee om wat uur we kunnnen starten? Twijfel om dan een dagje verlof te nemen :-)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zelf neig ik naar dezelfde tijden als beta, dus uurtje of 10 in EU..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bugs in de open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Bendalf schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:43:
Het staat me bij dat ik gehoord heb dat ze de servers los gooien op het moment dat het ergens op de wereld 8 maart is (Oceanië). Ik hoorde een aantal amerikanen zeggen dat ze dus al op de 7e los konden gaan (en dus wij ook). Ik meen dat dat in de stream van Hamish gezegd werd. Of dit daadwerkelijk zo gaat zijn...afwachten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:05:
[...]

Het staat me bij dat ik gehoord heb dat ze de servers los gooien op het moment dat het ergens op de wereld 8 maart is (Oceanië). Ik hoorde een aantal amerikanen zeggen dat ze dus al op de 7e los konden gaan (en dus wij ook). Ik meen dat dat in de stream van Hamish gezegd werd. Of dit daadwerkelijk zo gaat zijn...afwachten.
Ik heb even een tweet naar Hamish gestuurd, kijken of hij reageerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
melantrix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:08:
[...]

Goede actie. We gaan het horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bugs in de open beta

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:08:
[...]

heb m op uplay zitten nalv speel sessie met ubisoft party bij http://www.twitch.tv/thedivisiongame
maar op twitter reageert ie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Na 12 uur in de beta te hebben doorgebracht, kan ik niet wachten tot het 8 maart is ;) Meestal probeer ik een beta/demo en ben er dan snel klaar mee....deze niet! In begin veel op de details in het spel gelet, ondanks de copy/paste van auto's (waar ik later niet eens meer op lette) is de sfeer, met name die sneeuw echt super gedaan...snachts als je hier en daar schoten hoort, of een hond blaffen....heel tof!

denk (hoop) dat dit een hele goeie titel wordt! Destiny heb ik er alvast voor afgegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Bontes schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:26:
Destiny heb ik er alvast voor afgegooid ;)
Als de DLC komt van Destiny, dan zal ik het wel weer af en toe oppakken. Destiny is absoluut geen slechte game. Er is alleen een gebrek aan content op dit moment (als je vooral PVE gericht bent).

Maar voor nu is het even gebeurd met Destiny en zal de aandacht volledig op The Division zijn gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
ik vind mmo's leuk, en ben groot fan van shooters. maar een combinatie van die twee is zeer beperkt.
hopelijk geeft 'the division' nu een push aan dit genre, daar waar desitny al mee begonnen is.
zo ging dat bij het moba genre ook, ... ik blijf hoop houden dat er een soort World-Of-Warcraft-shooter komt

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
AcXeller schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:59:
[...]

Probleem is dat bij key sites de herkomst niet echt duidelijk is, als het uit een ander land komt en daardoor goedkoper is praat je inderdaad grijze import.

Helaas kunnen die keys ook met een gefraudeerde creditcard gekocht zijn en aan jou worden door verkocht. Of keys vragen voor review exemplaren onder verschillende aliassen en deze vervolgens doorverkopen. Of misschien dat ze een systeem gehacked hebben en een berg keys hebben gestolen etc. etc.

De vraag is dus of jij hier ten eerste morele bezwaren tegen hebt en of je het risico wilt lopen dat je key misschien wel ongeldig verklaard word.
Nog niet meegemaakt of gehoord dat dat is gebeurd.. achja zie het vanzelf wel.. en anders is het jammer van de 70 euro :+
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:32:
offtopic:
ik vind mmo's leuk, en ben groot fan van shooters. maar een combinatie van die twee is zeer beperkt.
hopelijk geeft 'the division' nu een push aan dit genre, daar waar desitny al mee begonnen is.
zo ging dat bij het moba genre ook, ... ik blijf hoop houden dat er een soort World-Of-Warcraft-shooter komt
Just my tought..
Heb hetzelfde als jou, alleen dat ik al 4 jaar gestopt ben met WoW (tussendoor nog wel wat mmo gespeeld , Rift, Cabal Online, en ook private WoW servers voor de fun)
Maar zat hier echt op te wachten :)

[ Voor 27% gewijzigd door Dopiej op 23-02-2016 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:23:
[...]

heb m op uplay zitten nalv speel sessie met ubisoft party bij http://www.twitch.tv/thedivisiongame
maar op twitter reageert ie wel
Tenzij hij dat niet mag zeggen.. Heb Yannick, ubisoft support en the division game erbij getagged. We gaan het zien..

Nu nog niks gehoord :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Jackal131 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:30:
[...]

Als de DLC komt van Destiny, dan zal ik het wel weer af en toe oppakken. Destiny is absoluut geen slechte game. Er is alleen een gebrek aan content op dit moment (als je vooral PVE gericht bent).

Maar voor nu is het even gebeurd met Destiny en zal de aandacht volledig op The Division zijn gericht.
Destiny heb ik 1 jaar fanatiek gespeeld, toffe en gezellige tijd. Het is idd absoluut geen slecht spel, enkel is het TE pvp gericht...buiten dat vind ik het level systeem van light sinds TTK waardeloos, evenals de wapens. De tijd van Fatebringer, Icebreaker/Blackhammer, Hunger/GJALLA ;) vond ik het leukst. En de dlc's breiden het spel niet uit, het is een nieuw gedeelte en het oude is dood, en niet interessant meer voor loot, etric light, the reef, prison etc...wat zonde is!

Zal ongetwijveld wel weer een kijkje nemen als er wat nieuws uitkomt, maar voorlopig The Division

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Wilde ik net de Gold preorderen.... is hij overal uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Wootism schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:13:
Wilde ik net de Gold preorderen.... is hij overal uitverkocht :'(
I highly doubt it.... define overal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

falcon123 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:17:
[...]

I highly doubt it.... define overal? :P
De plekken waar de PS4 versie rond de 89,- kost. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootism schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:18:
[...]

Hij is in de PS Store nog wel te koop, maar dan voor een tientje extra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootism schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:18:
[...]

uplay store zelf? met 20% korting zou je eronder moeten komen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ktenolix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:19:
[...]

Hij is in de PS Store nog wel te koop, maar dan voor een tientje extra..
True, desondanks jammer dat te langzaam preorderen mij €10,- extra gaat kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Wootism schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:22:
[...]

True, desondanks jammer dat te langzaam preorderen mij €10,- extra gaat kosten :P
http://www.amazon.co.uk/T...ion-Edition/dp/B01AW1T1Q0

59.99 GBP = 76.9233 EUR
Dan moet die wel uit UK komen maar donno of dat een issue is :P
Terwijl amazon.de 99,99 euro is

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 23-02-2016 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evion
  • Laatst online: 12-09 13:08
The Division Closed & Open Beta, Intro en 1e missie:

Het liefst wil ik niet negatief beginnen, alleen ergerde ik me dood toen ik het intro-filmpje niet kon skippen. De ‘Need to play this game’ was zo hoog dat de irritatie factor erg hoog was toen dat intro-filmpje niet geskipt kon worden. Maar goed, indrukwekkend was de intro zeker.

Op het moment dat ik de helikopter uitstapte voelde ik gelijk een klik met haar, mijn character.
Ze had mooie slanke benen, groene ogen en een mooi kopie.
We liepen een stukje van de helikopter vandaan omdat het nogal waaide, de omgeving rook naar vers vlees.

Er was gelijk een opdracht beschikbaar en we moesten kennismaken met de Base of Operations.
Voordat we daar waren moesten we eerst een marathon lopen en we werden ook nog opgehouden door een aantal creeps die haar probeerde te vermoorden.

Ze schoot van zich af alsof haar leven ervan hing. Haar mooie blonde lokken gingen alle kanten op, de kogels en granaten vlogen om de oren, het was spannend en intens. Op het moment dat we werden omsingelt en achter een auto weg kropen kwam daar de redder in nood.
De persoon waarmee ik een LAN party had, die waren we vergeten.

Nadat alle creeps vermoord waren en de Base of Operations unlocked was, moesten we een gigantisch groot gebouw in voor een missie. Eenmaal aangekomen bij de roltrap zagen we weer allerlei creeps haar tegemoet komen. Dit keer waren ze uitgerust met verbeterde uitrusting en hadden ze paarse gezichten.
Ze was er niet van gecharmeerd en knalde erop los, wederom vloog alles om haar oren en de redder in nood was opeens geen reddende engel meer.
We werden van achteren beslopen door een paars mannetje met een honkbalknuppel.

Het bloed spoot alle kanten op en met moeite konden we wegkruipen van de creeps.
Totdat we erachter kwamen dat we een unieke gave bezaten.
Bleek dat we met onszelf konden genezen.. je moet het maar weten.
We stonden weer op onze voeten en gaven de meneer met de honkbalknuppel een watjekouw.

Aangekomen in het restaurant gedeelte, we moesten daar een aantal mensen redden die daar opgejaagd verscholen. Ze waren wat geschrokken van onze komst, ze zaten gebukt achter wat banken en stoelen.
We wisten niet wat er aan de hand was totdat mijn redder een kogel door zijn borst kreeg.

Het werd weer een ouderwets potje knokken tot bloedend aan toe. In de hoop dat we elke griezel gedood hadden, kwamen daar de broers en zwagers van meneer de honkbalknuppel.
Een spectaculaire intro, het was alsof ze bloeddorstig waren, bloedhonden.
Een horde van griezels kwam op ons af en ik ging net zoals de mevrouw in het wit achter een bank verschuilen.

Al snel kwamen we tot de conclusie dat verschuilen geen zin heeft en we moesten vechten tot de dood. Ze pakte haar M4 en begon om haar heen te schieten, ze schoot de ene bloedhond af na de andere. Het was een slow motion, ingezoomd op de situatie, het was episch.

Na de slag bij restaurant & Co moesten we een ladder op. We kwamen uit bij een kist die haar een blauwe sniper gaf. Ze zag er zo goed uit met dat stukje metaal in haar handen. Het was alsof ze herboren werd. Super Saiyan Girl IV, weet je wel.. rambo met meisjes kleren.

Het laatste gedeelte van de missie speelde af op een dak. Behoorlijk groot dak met allerlei invalshoeken. We moesten dit bespreken met elkaar, alleen was daar geen tijd voor.
Super Saiyan Girl IV had haar eigen weg gekozen en vuurde per ongeluk één kogel af.
Me nieuwe Logitech muis had even wat kuren.

Relatief makkelijk knalde we ons door de 1e batch van griezels, totdat we oppercreep zagen, achter een machine geweer. Hij vuurde zijn hele magazijn op haar leeg en er was geen ontkomen aan.
We moeten zo snel mogelijk weg van de railing waar we de 1e batch hadden doodgeschoten.

Sprintend, vallend en opstaan moesten we door de vuurzeef van kogels. Het had weinig gescheeld en zij met haar reddende engel had het niet gehaald. Schietend achter een muur moesten we de vijand zo snel mogelijk uitschakelen. Er kwamen steeds meer griezels tevoorschijn en de vuurzeef van oppercreep bleef maar doorgaan. Cheater.

De deuren gingen open en daar kwam de rest van de schoonfamilie van meneer de honkbalknuppel.
Het was code rood, het luchtalarm ging af, we konden geen kant meer op.
We schoten de kogels sneller dan dat we konden herladen, het was erop of ten onder.

Het werd ook steeds warmer in die kamer waar we zaten met de LAN party, het zweet zat op onze bovenlip. Vochtig, klotsende oksels zaten we op onze tanden te bijten, op geluk van zegen…

De reddende engel was opeens veranderd in Captain America, daar liep hij dan, een schild waar Kel'Thuzad jaloers op zou zijn. Met zijn handgeweer schakelde hij de ene bloedhond uit na de andere. Oppercreep was erg teleurgesteld in zijn handlangers en besloot afscheid te nemen van zijn machinegeweer, eindelijk een fair fight.

Captain America en Super Saiyan Girl IV zijn samen de sleutel tot de juiste combinatie van deze missie, het stukje wat ontbrak.

- Ontopic:
Wel een aardige game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

melantrix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:21:
[...]

uplay store zelf? met 20% korting zou je eronder moeten komen volgens mij
Ik heb geen 100points om in te wisselen :-(
falcon123 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:23:
[...]

http://www.amazon.co.uk/T...ion-Edition/dp/B01AW1T1Q0

59.99 GBP = 76.9233 EUR
Dan moet die wel uit UK komen maar donno of dat een issue is :P
Terwijl amazon.de 99,99 euro is
Hmm, dat is misschien wel interessant!
Kom daar met versturen op €84,- uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
Ik heb zojuist de sleeper editie maar besteld (120,-). Wilde eigenlijk ook de gold (90,-) maar voor 30 euro meer toch maar de sleeper editie gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan het album nu ook pre-orderen (volgens mij is dat al eerder hier genoemd) maar je kan vanaf nu tot release elke vrijdag een track op youtube verwachten, volgens deze blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:47:
[video]

Je kan het album nu ook pre-orderen (volgens mij is dat al eerder hier genoemd) maar je kan vanaf nu tot release elke vrijdag een track op youtube verwachten, volgens deze blog.
Nice! Daar zit ik al heel lang op te wachten. Er zijn hier en daar wel wat remixes van de muziek gebruikt bij de trailer, maar het officiële album liet nog op zich wachten. Ik twijfel nog wel of ik hem voor 10 EU moet gaan pre-orderen. :p

Elke vrijdag vanaf nu tot de release? Dat zijn er maar 2. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ktenolix op 23-02-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Nice! Daar zit ik al heel lang op te wachten. Er zijn hier en daar wel wat remixes van de muziek gebruikt bij de trailer, maar het officiële album liet nog op zich wachten. Ik twijfel nog wel of ik hem voor 10 EU moet gaan pre-orderen. :p

Elke vrijdag vanaf nu tot de release? Dat zijn er maar 2. :+
Ja, ik ook. alleen hoop ik dat hij op Google Music beschikbaar komt (ik gebruik dat ipv spotify). Ik gebruik zelf 0 van apple, dus om nou een account enzo te moeten aanmaken alleen om die album te kunnen kopen.. :X

*nog 2. dus in totaal 3 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
melantrix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:47:
[video]

Er is al 1 nummer beschikbaar op spotify en die klinkt heel erg lekker. Doet me denken aan de soundtrack van The Dark Knight van Hans Zimmer en laat dat nou 1 van de dikste soundtracks ooit zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49
@ J.Christ, Funny Story...

ZIt die Soundtrack niet toevallig bij de Sleeper Agent Edition ? Just Curious...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:15
Paulus07 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:48:
[...]

Bij de wehkamp ook en daar hebben ze nu ook een 7,50 kortingscode.

[afbeelding]

Voor de liefhebbers.

Komt volgens mij nog wel verzendkosten bij.
Vraag me dan wel af of hier ook de verschillende skins bij zitten? Staat nergens op de wehkamp site, maar aangezien intertoys ze blijkbaar ook bijlevert.. blijken ze dus niet alleen bol/gamemania exclusive te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

endZORRRR schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:46:
[...]

Vraag me dan wel af of hier ook de verschillende skins bij zitten? Staat nergens op de wehkamp site, maar aangezien intertoys ze blijkbaar ook bijlevert.. blijken ze dus niet alleen bol/gamemania exclusive te zijn?
Nah, das gewoon een extratje die je erbij krijgt als je pre-ordered. Die krijg je als het goed is bij elk bedrijf die de pre-order aanbiedt. Ze proberen natuurlijk interessant te doen door te doen alsof het heel exclusief is, maar het stelt niet veel hoor haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thaerel schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:08:
[...]

Nah, das gewoon een extratje die je erbij krijgt als je pre-ordered. Die krijg je als het goed is bij elk bedrijf die de pre-order aanbiedt. Ze proberen natuurlijk interessant te doen door te doen alsof het heel exclusief is, maar het stelt niet veel hoor haha :+
* elk Nederlands bedrijf kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Weet iemand hier of de Gold editie voor de PS4 nog op voorraad komt bij Bol.com? Anders stuur ik zelf even een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
endZORRRR schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:46:
[...]

Bij de wehkamp hebben ze het over 1 skin:
Reserveer nu en ontvang bij release de Hazmat uitrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:15:
[...]

Bij de wehkamp hebben ze het over 1 skin:
Reserveer nu en ontvang bij release de Hazmat uitrusting.
Dat is de standaard pre-order bonus inderdaad, de overige outfits zijn onderdeel van de season pass en daarnaast zijn sommigen verkrijgbaar bij enkele retailers als bonus bij de gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb de gold editie met 20% korting besteld bij Uplay, met 100 Uplay credits ben ik dus maar 79,99 kwijt. Inclusief verzending. Das een mooi prijsje dacht ik zo.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Dat is de standaard pre-order bonus inderdaad, de overige outfits zijn onderdeel van de season pass en daarnaast zijn sommigen verkrijgbaar bij enkele retailers als bonus bij de gewone versie.
Er is nogal wat onduidelijkheid over deze extra outfits. Bol.com en gamemania leveren ze. Maar wehkamp bijvoorbeeld niet. Uplay zelf ook niet.
Bij de xbox gold editie was een paar dagen terug te zien dat je alle 7 outfits kreeg, echter las ik vanochtend dat dit weer niet meer het geval is. Het is weer lekker onduidelijk zo.

Onderstaand het antwoord van uplay op mijn vraag over de ps4 gold editie:

Bedankt voor het in contact treden met Ubisoft Klantenservice met betrekking tot uw The Divison.

Mijn excuses voor dit late antwoord, wij ervaren op dit moment extreme drukte.

Graag help ik u verder met uw vragen.

Al onze preorders zouden op de dag van release moeten toekomen bij u.

Helaas zit in de Gold Edition van The Division gekocht via de Uplay enkel de Hazmat Gear set.
De 4 Gear Sets zijn een retailer exclusive in Europa.
Het kan zijn dat deze op een latere datum toegevoegd worden aan de Season Pass. Dit is helaas nog geen zekerheid.

Mijn excuses hiervoor

[ Voor 11% gewijzigd door KookSpook op 23-02-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KookSpook schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:49:
[...]

Er is nogal wat onduidelijkheid over deze extra outfits. Bol.com en gamemania leveren ze. Maar wehkamp bijvoorbeeld niet. Uplay zelf ook niet.
Bij de xbox gold editie was een paar dagen terug te zien dat je alle 7 outfits kreeg, echter las ik vanochtend dat dit weer niet meer het geval is. Het is weer lekker onduidelijk zo.

Bedankt voor het in contact treden met Ubisoft Klantenservice met betrekking tot uw The Divison.

Helaas zit in de Gold Edition van The Division gekocht via de Uplay enkel de Hazmat Gear set.
Het kan zijn dat deze op een latere datum toegevoegd worden aan de Season Pass. Dit is helaas nog geen zekerheid.

Mijn excuses hiervoor
Bizar, heb jij toevallig een bron voor het verdwijnen van de DLC uit de Xbox versie? Gezien de beschrijving van de season pass, had ik goede hoop dat de outfits van de Xbox versie een goede indicatie was wat andere platforms konden verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:00:
[...]

Bizar, heb jij toevallig een bron voor het verdwijnen van de DLC uit de Xbox versie? Gezien de beschrijving van de season pass, had ik goede hoop dat de outfits van de Xbox versie een goede indicatie was wat andere platforms konden verwachten.
https://division.zone/201...s-removed-from-xbox-page/

Blijft afwachten wat ubi gaat doen, maar onduidelijk is het wel :?

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 23-02-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg onduidelijk allemaal. Maar goed informatie over de open beta lekte ook via een xbox kanaal, werd vervolgens ontkend en verwijderd, om vervolgens toch grotendeels waar te blijken. Hopelijk dus dat het toch het geval blijkt dat dit gewoon bij de season pass zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KookSpook schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:49:
[...]

Mijn excuses hiervoor
Bedankt voor je input! We dachten al dat het exclusief voor Bol en GameMania was, maar kennelijk Intertoys en Bart Smit ook. Ben benieuwd welke retailers de outfits nog meer aanbieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Ktenolix op 23-02-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

zijn die outfits nou zo zo zo speciaal dan? een police, medic, firefighter en een hunter pakje.. oke leuk.
maar er zal toch ook wel toffe cosmetics in de game te vinden zijn...?

die national guard vind ik zelf erg vet eruit zien :) en die krijgen we voor als nog wel

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:48:
zijn die outfits nou zo zo zo speciaal dan? een police, medic, firefighter en een hunter pakje.. oke leuk.
maar er zal toch ook wel toffe cosmetics in de game te vinden zijn...?

die national guard vind ik zelf erg vet eruit zien :) en die krijgen we voor als nog wel
Uiteraard, er zijn zelfs ontzettend veel verschillende cosmetics te vinden. De bonus content hierboven genoemd, zijn echter niet alleen maar cosmetics, maar ook wapens en GoBags. Het zullen geen super goede wapens zijn, hooguit goed om mee te beginnen.

Bonus content is, voor mij althans, een leuke bijkomstigheid. Ik heb de Gold Edition alleen vanwege de Season Pass gekocht, niet voor de extra items (ik wist niet eens dat ik de sets (police/medic/fire) erbij kreeg vanwege Bol.com :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Ik kan me wel voorstellen dat het wat lastig gaat worden om complete outfits bij elkaar te scoren in-game, meeste zal gewoon random spul zijn in verschillende kleuren. Dus als je dan meerdere complete setjes kan krijgen is altijd leuk, wapens en andere gear zal waarschijnlijk redelijk snel een te laag level zijn gok ik. Ik ga er zelf ook niet meer voor betalen maar als ik met een beetje moeite zaken gratis kan krijgen dan heb ik dat er wel voor over ;)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

AcXeller schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:00:
Ik kan me wel voorstellen dat het wat lastig gaat worden om complete outfits bij elkaar te scoren in-game, meeste zal gewoon random spul zijn in verschillende kleuren. Dus als je dan meerdere complete setjes kan krijgen is altijd leuk, wapens en andere gear zal waarschijnlijk redelijk snel een te laag level zijn gok ik. Ik ga er zelf ook niet meer voor betalen maar als ik met een beetje moeite zaken gratis kan krijgen dan heb ik dat er wel voor over ;)
Aan de andere kant: als iedereen in het begin trots in hun pre-order pakje gaat rondlopen is daar de lol ook snel vanaf. Kom je jezelf 10 keer tegen in de DZ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Wootism schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:44:
[...]

Aan de andere kant: als iedereen in het begin trots in hun pre-order pakje gaat rondlopen is daar de lol ook snel vanaf. Kom je jezelf 10 keer tegen in de DZ....
Zal wel meevallen, als ik goed naar het volgende filmpje kijk dan kan je pas in de DZ vanaf lvl 14. En tegen die tijd zullen een hoop mensen al andere kleding hebben gescoord. Voor team vorming lijkt het me dan wel leuk dat je allemaal in het zelfde pak loopt :)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

AcXeller schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:57:
[...]

Zal wel meevallen, als ik goed naar het volgende filmpje kijk dan kan je pas in de DZ vanaf lvl 14. En tegen die tijd zullen een hoop mensen al andere kleding hebben gescoord. Voor team vorming lijkt het me dan wel leuk dat je allemaal in het zelfde pak loopt :)
Zo ver ik weet kan je de DZ meteen ingaan ondanks je level. Hoor het hem in ieder geval niet zeggen.
Voor teamvorming kan het inderdaad wel erg tof zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw filmpje van de Dark Zone op level 20 :)

[YouTube: https://youtu.be/mBkt7_bQaZs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Wootism schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:41:
[...]

Zo ver ik weet kan je de DZ meteen ingaan ondanks je level. Hoor het hem in ieder geval niet zeggen.
Nog eens even gekeken maar hij kan met z'n lvl 16 inderdaad al meteen naar DZ04 (22-24) lopen. Die levels zullen dus meer op moeilijkheid gericht zijn dan op restricties van het gebied. Komt er waarschijnlijk dus nog steeds op neer dat je met je lvl 6 beter niet de DZ01 in kan gaan welke dus lvl 14-16 npc zou hebben :+

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
nickvanozzie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:10:
Ik heb de gold editie met 20% korting besteld bij Uplay, met 100 Uplay credits ben ik dus maar 79,99 kwijt. Inclusief verzending. Das een mooi prijsje dacht ik zo.
Dat dacht ik ook niet :p (52 Euro voor Gold Edition :-D)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

greyfox1987 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:15:
[...]

Ok... :o Das een nog mooier prijsje ja.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiblerBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-04 13:51
greyfox1987 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:15:
[...]

Zet er dan gelijk een link bij waar je deze hebt gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
NiblerBE schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:04:
[...]

Zet er dan gelijk een link bij waar je deze hebt gehaald...
Omdat je het zo lief vraagt ;-)

http://www.xbox.com/pt-BR/

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
PS4 gaat denk tot 8 maart niet meer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Gelijk gecheckt en in de braziliaanse PSN store is de gold 270 real (62 euro). Man jij houdt wel van een koopje :+
Ik deel met m'n vrouw dus ik moest of US of NL helaas..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Kju schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:13:
[...]

Gelijk gecheckt en in de braziliaanse PSN store is de gold 270 real (62 euro). Man jij houdt wel van een koopje :+
Ik deel met m'n vrouw dus ik moest of US of NL helaas..
Zoals al vaker gezegd is de Argentijnse XBox store het goedkoopst, 699 Peso (Ongeveer €41,80).
Weet niet hoe het met PSN zit maar wellicht is hij daar ook goedkoper.

[ Voor 8% gewijzigd door Earzz op 24-02-2016 10:18 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Earzz schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:17:
[...]

Zoals al vaker gezegd is de Argentijnse XBox store het goedkoopst, 699 Peso (Ongeveer €41,80).
Je kan dan alleen maar met CC betalen, in de Braziliaanse store kan je met gift cards kopen.
260BR = €65 aan giftcards via offgamers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
Ereaser schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:19:
[...]

Je kan dan alleen maar met CC betalen, in de Braziliaanse store kan je met gift cards kopen.
En dan is er helemaal geen verschil met de versie die je in de nederlandse store kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Gisterenochtend toch maar de GOLD (PS4) bestelt via bol.com, ze waren gisteren niet beschikbaar maar nu wel weer :)

Heb er enorm veel zin aan! De beta was voor mij voldoende om de game te kopen. Maar 3 bugs ontdekt. Een missie in de hospital met de lift en 2 maten van mij hebben een foutmelding gekregen met connection lost.

Nog maar een paar dagen afwachten dus. :D

Edit: +1 voor de TS, ziet er super uit.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 24-02-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Als je nog een PS4 zoekt bij bol.com kan je een bundel maken met the divison, dan is het spel maar 30 euro :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Laatst online: 31-08 18:49
Na het spelen van de open beta afgelopen maandag maar gepreordered op wehkamp.nl omdat ik 7.50 korting kreeg en zo op 42.50 uit kwam :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sephirus schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:24:
[...]

En dan is er helemaal geen verschil met de versie die je in de nederlandse store kan halen?
Nope.
Ereaser schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:19:
[...]

Gratis vpn en gewoon mijn Nederlandse (AbnAmro/ics) creditCard was anders geen probleem.

Heb iets van €37,- betaald een paar weken terug.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft iemand 'het' boek al ergens te koop gezien? of moeten we ook daarop wachten tot het 8 maart is?
//edit: Tom Clancy's The Division: New York Collapse
libbes1979 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:54:
begrijp ik goed dat je het spel koopt + een season pass ?
wanneer je de gold koopt wel ja,

lees aub even de TS de afgelopen +40/50 posts zijn allemaal al tich keer besproken en beschreven
- verschillende DLC
- seasonpass
- goedkoopste retailers
- cosmetische bonus crap bij preorder

[ Voor 72% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
begrijp ik goed dat je het spel koopt + een season pass ?

PSN: libbes1979

Acties:
  • +1 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:53:
heeft iemand 'het' boek al ergens te koop gezien? of moeten we ook daarop wachten tot het 8 maart is?

[...]

wanneer je de gold koopt wel ja,

lees aub even de TS de afgelopen +40/50 posts zijn allemaal al tich keer besproken en beschreven
- verschillende DLC
- seasonpass
- goedkoopste retailers
- cosmetische bonus crap bij preorder
Het boek kan je preorderen bij Bol.com en wordt geleverd op 8 maart. Sterker nog er zijn 2 boeken. Een survival guide en een roman die het verhaal zelf beschrijft oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:58:
[...]

Het boek kan je preorderen bij Bol.com en wordt geleverd op 8 maart. Sterker nog er zijn 2 boeken. Een survival guide en een roman die het verhaal zelf beschrijft oid
Survival guide schijnt hints te hebben voor extra items die je kan vinden in de game... ben nu wel geneigd om die te halen aangezien hij niet in bij de CE zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleur bekennen? http://imgur.com/a/oxIY2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
In de beta heb ik de Dark Blue en de Olive Drab gevonden. Die Olive Drab was nauwelijks te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Survival guide schijnt hints te hebben voor extra items die je kan vinden in de game... ben nu wel geneigd om die te halen aangezien hij niet in bij de CE zit.
Klopt, die wil ik eigenlijk ook graag hebben. Even afwachten of ik hem zelf haal of het kan uithouden tot mijn verjaardag (eind maart ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
In de uiteindelijke game ga ik gewoon weer elk hoekje en deurtje af om items te vinden :P Met de beta ook veel gedaan. Zoeken naar die telefoontjes etc.

De drone was redelijk simpel te vinden. hopelijk de andere met iets meer moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

melantrix schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:12:
[...]

Klopt, die wil ik eigenlijk ook graag hebben. Even afwachten of ik hem zelf haal of het kan uithouden tot mijn verjaardag (eind maart ) :+
Bedankt voor de tip beiden. Heb hem inderdaad op de pre-order geplaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Paulus07 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:17:
In de uiteindelijke game ga ik gewoon weer elk hoekje en deurtje af om items te vinden :P Met de beta ook veel gedaan. Zoeken naar die telefoontjes etc.

De drone was redelijk simpel te vinden. hopelijk de andere met iets meer moeite :)
Jup same here!

Vind het jammer, vriend van me ging em ook pre-orderen alleen heeft het niet gedaan omdat hij 'slechte' reviews las en omdat de map kleiner is dan dat ie normaal zou worden en wie weet wat er nog gecancelled wordt is zijn beklag..

Achja ga ik maar met Tweakers samen spelen!! :D kan niet wachten tot hij uit is :D

Btw, wie heeft het in de Start post van de topic het Dark Zone/PvP stuk vern**kt?

[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 24-02-2016 11:23 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst