Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat je character over naar werkelijke spel, kon daar even niks over vinden. Op zich zou ik het niet heel erg vinden als ik helemaal over nieuw moet beginnen (hopelijk met een volledige costum character build, want nu liepen er heel veel rond die op mij leken), maar ik had nou net zo'n leuke pom-pom-beanie (die ga ik nog het meest missen dan). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:44
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:11:
Gaat je character over naar werkelijke spel, kon daar even niks over vinden. Op zich zou ik het niet heel erg vinden als ik helemaal over nieuw moet beginnen (hopelijk met een volledige costum character build, want nu liepen er heel veel rond die op mij leken), maar ik had nou net zo'n leuke pom-pom-beanie (die ga ik nog het meest missen dan). ;)
Wordt niet meegenomen. Je begint dus weer vanaf 0.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitchell-CWD schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:13:
[...]

Wordt niet meegenomen. Je begint dus weer vanaf 0.
M'n mutsje... ;(

Nou ja eigenlijk beter eigenlijk...maar toch...zal je zien dat ik nooit meer dat mooie rood/roosachtige pom-pom-beanie vind. :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat je character over naar werkelijke spel, kon daar even niks over vinden. Op zich zou ik het niet heel erg vinden als ik helemaal over nieuw moet beginnen
de game begint bij lvl 4, en alle imba items en hacks van de beta/demo worden overgenomen naar de final game :X

laatste dag ook een shirtje geloot welke mij prima beviel:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7OXfffFkGclMf07a8N9ZoAMI/medium.jpg
farm wel nieuwe :+

ps; je kunt nieuw karakter maken = random cosmetics, die items in shared-stash plaatsen, en vervolgens nieuw karakter beginnen. O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BTBjeVp1a58]

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snap niet wat hier de 'faal' aan in, diverse manhunt kunnen beeindigen die daar zaten te campen. komt allemaal aan op coordineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
De faal is dat hij zelf Rogue geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zalaroth schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:30:
De faal is dat hij zelf Rogue geworden is.
Ja, omdat hij ook een non-hostile speler raakt. Op 0:15 zie je de 4e man weglopen.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, en de character creation is in de endgame ook uitgebreider (filmpje is al wat ouder en is al eerder gepost denk ik):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Nouja, 8 faces, 5 haircuts en dan je skincolor? :P

Moet wel zeggen dat die male gezichten een stuk beter/mooier zijn dan de vrouwelijke versies, enkele daarvan heb je toch twijfel dat het een man is :P

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2016 13:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:38:
Nouja, 8 faces, 5 haircuts en dan je skincolor? :P
Pfff nee zitten inderdaad geen elfjes met grote tetten in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:58:
[...]

Is dat zo? Ik zag wel dat er gasten waren die op turrets schoten waarna die turrets los gingen, maar degene waarvan de turret was ging pas rogue toen hij/zij werkelijk ging schieten op de ander of duurt het gewoon langer bij een turret? :?
Duurt iets langer geloof ik, na ongeveer een halve health bar ging de turret eigenaar rogue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:41:
[...]

Pfff nee zitten inderdaad geen elfjes met grote tetten in...
Niet eens een boobslider.. en dit noemen ze een RPG? RPG anno 2016 hóórt een boobslider te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2016 13:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:51:
[...]

Niet eens een boobslider.. en dit noemen ze een RPG?
_O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelf ook met een aantal bugs in de game te maken gehad, waaronder dat je character achter een muurtje vast blijft zitten waardoor je je niet meer kunt bewegen.
Hieronder de bug genaamd "Luke Skywalker".

Console

PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:30:
Zelf ook met een aantal bugs in de game te maken gehad, waaronder dat je character achter een muurtje vast blijft zitten waardoor je je niet meer kunt bewegen.
Hieronder de bug genaamd "Luke Skywalker".

Console
[video]

PC
[video]
Ik hoop dat deze persoon de glitches dan ook gemeld heeft bij de developers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ff vraagje he? de beta begint met het aankomen met je chopper.. en dan ben je lvl4..

hoe is dat in het spel zelf? begin je dan wel met lvl 1..? of is het begin wel het zelfde.. dat je met lvl 4 begint.
dat is toch gek? wie begint er nu met lvl 4..? rare standaard dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Nickrsd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:04:
ff vraagje he? de beta begint met het aankomen met je chopper.. en dan ben je lvl4..

hoe is dat in het spel zelf? begin je dan wel met lvl 1..? of is het begin wel het zelfde.. dat je met lvl 4 begint.
Daar gaat waarschijnlijk nog een hoop vooraf inderdaad. Logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dat nooit gehad? dat bij een RPG de eerste paar levels gewoon niks waard zijn en je er fluitend doorheen gaat? Is toch heerlijk dat ze dat voor je skippen omdat ze weten hoe ubergoed je bent ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

himlims_ in "[Multi] The Division"

img

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is overigens onwaarschijnlijk dat je in hetzelfde gebied zit voordat je de heli in gaat. Mogelijk dus dat Brooklyn het gebied is waar je de eerste 4 levels doorbrengt. Ik ben dan wel benieuwd hoe groot Brooklyn dan precies is en of je later terug kan keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:22:
[...]

de game begint bij lvl 4, en alle imba items en hacks van de beta/demo worden overgenomen naar de final game :X

...
Volgens mij neem je niets mee naar de final game...
quote: Reddit Open Beta FAQ
Will my progress in the Beta carry over to the full game when it releases?
Unfortunately, no. We’d like to keep things fair for those who are unable to participate in the Beta.
Volgens mij krijg je wel een cadeautje in de final game als je hebt ingelogd tijdens de open beta...
quote: Community Manager
5. Will I receive anything for participating in the beta?
As a thank-you for participating in the beta, you may be eligible to receive special in-game rewards that can be unlocked in the full release of the game! More details about this will be revealed at a later date. Follow @thedivisiongame on Twitter to stay informed about these opportunities.
http://forums.ubi.com/showthread.php/1389505-Open-Beta-FAQ

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik hoorde van een vriend btw dat de season pass maar jaar geldt? is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouD
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2022
Defqonwolf schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:18:
Dit klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Dus als er daarna expansion uitkomt moet je apart betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Defqonwolf schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:18:
Een seizoen is maar 3 maanden, dus een jaar is best schappelijk ;)

Of expansions eronder vallen verschilt een beetje per dev.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenimoes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:16:
[...]

Volgens mij neem je niets mee naar de final game...

[...]
Ever heard of sarcasm? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 10:12
Mijn sarcasm-o-meter ging niet af...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ceased2Be schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:21:
[...]

Een seizoen is maar 3 maanden, dus een jaar is best schappelijk ;)

Of expansions eronder vallen verschilt een beetje per dev.
zo staat het interdaad geadverteerd; 12maanden geldig

begrijp van andere ubisoft-game spelers dat zij altijd adverteren met geldigheid van 12maanden, in praktijk krijg je ook het 2e jaar content (mits de uitgever/ontwikkelaar dat uitbrengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:32:
[...]

begrijp van andere ubisoft-game spelers dat zij altijd adverteren met geldigheid van 12maanden, in praktijk krijg je ook het 2e jaar content (mits de uitgever/ontwikkelaar dat uitbrengen)
Ok das dan simpel ik doe gewoon de gold edition :) en dan kan ik volgend jaar nog verder kijken of ik wel of niet een nieuwe aanschaf als die er dan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:34:
[...]

Ok das dan simpel ik doe gewoon de gold edition :) en dan kan ik volgend jaar nog verder kijken of ik wel of niet een nieuwe aanschaf als die er dan is :)
wat ik er van begrijp ben je met de gold 'klaar' en zul je geen 2e season pass moeten kopen na 1jr. maar ubisoft adverteerd met 12maanden - dan zijn ze in iedergeval ingedekt als ze anders besluiten.

https://uk.gamesplanet.co...edition-uplay-key--2631-2 is volgens mij goedkoopste optie (officiele retailer) ... sidenote; heb daar besteld, tot heden nog geen key. dat gebeurd schijnbaar paar dagen voor release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:37:
[...]

wat ik er van begrijp ben je met de gold 'klaar' en zul je geen 2e season pass moeten kopen na 1jr. maar ubisoft adverteerd met 12maanden - dan zijn ze in iedergeval ingedekt als ze anders besluiten.

https://uk.gamesplanet.co...edition-uplay-key--2631-2 is volgens mij goedkoopste optie (officiele retailer) ... sidenote; heb daar besteld, tot heden nog geen key. dat gebeurd schijnbaar paar dagen voor release
Ik denk dat ik de mijne ook hier ga bestellen.. heb hem nog niet goedkoper kunnen vinden!
Ja, key krijg je 12-24 uur voor de release meestal, dus dat kan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thaerel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:43:
[...]

Ik denk dat ik de mijne ook hier ga bestellen.. heb hem nog niet goedkoper kunnen vinden!
Ja, key krijg je 12-24 uur voor de release meestal, dus dat kan kloppen.
is 67.23 €
Ik koop em voor 69.99 wel bij G2Play (daar heb ik meedere games al gekocht en ben ik zeker van me zaak :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er zijn goedkopere verkooppunten, maar, deze staat op de officiele (erkende) retailerslijst(zie TS). Daar heb ik meer vertrouwen in dan obscure website uit zuid-amerika, maar ieder voor zich :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

Toch vreemd dat je voor de PS4 overal de volle mep blijft betalen voor de Gold Edition en de PC versie een stuk goedkoper is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootism schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:46:
[...]

Toch vreemd dat je voor de PS4 overal de volle mep blijft betalen voor de Gold Edition en de PC versie een stuk goedkoper is. :(
offtopic:
noem mij 1 game waarbij dat niet zo is; console betaal je -altijd- meer dan op PC.
(op langer termijn kan PC goedkoper zijn dan console; geen live/psn+ en 20euro minder per game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wootism schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:46:
[...]

Op de Xbox One heb je het voordeel dat je in een andere store kan kopen.
Zo is de Gold Edition maar €65 als je hem met braziliaanse gift cards koopt.
In Argentinië is hij nog goedkoper, maar die hebben geen gift cards dus moet je met een CreditCard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ereaser schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:53:
[...]

Op de Xbox One heb je het voordeel dat je in een andere store kan kopen.
Zo is de Gold Edition maar €65 als je hem met braziliaanse gift cards koopt.
In Argentinië is hij nog goedkoper, maar die hebben geen gift cards dus moet je met een CreditCard betalen.
Ah, wist ik niet! Ideaal voor Xbox gebruikers ;( . Toch bizar dat het soms gewoon de helft kan schelen....
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:47:
[...]

offtopic:
noem mij 1 game waarbij dat niet zo is; console betaal je -altijd- meer dan op PC.
(op langer termijn kan PC goedkoper zijn dan console; geen live/psn+ en 20euro minder per game)
Ik ben wel echt blij dat je er offtopic tags bij hebt gezet. Leest een stuk beter zo.
Af en toe wordt ik echt kriebelig van dat overdreven correcte gedrag van sommige users.

[ Voor 33% gewijzigd door Wootism op 22-02-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Wootism schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:00:
[...]

Ah, wist ik niet! Ideaal voor Xbox gebruikers ;( . Toch bizar dat het soms gewoon de helft kan schelen....

[...]

Ik ben wel echt blij dat je er offtopic tags bij hebt gezet. Leest een stuk beter zo. |:(
Af en toe wordt ik echt kriebelig van dat overdreven correcte gedrag van sommige users.
Tja op pc werkt het ook wat makkelijker d.m.v. Vpn he. Ik heb bijvoorbeeld BF4 + Premium toen gekocht in Mexico, 50 euro en hier was het 80 of 90 euro..
Daar is het dus goedkoper maar vraag me niet waarom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:32:
[...]

Spelen ze het iig op safe; voor het komende jaar zal er wel al een roadmap zijn met e.e.a. in ontwikkeling. Mocht het spel zwaar floppen krijgen ze iig geen rechtzaak aan hun broek van gefrustreerde gamers die 12+ maanden aan content was beloofd.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ceased2Be schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:20:
[...]

Spelen ze het iig op safe; voor het komende jaar zal er wel al een roadmap zijn met e.e.a. in ontwikkeling. Mocht het spel zwaar floppen krijgen ze iig geen rechtzaak aan hun broek van gefrustreerde gamers die 12+ maanden aan content was beloofd.
Precies, alle season passes(sowieso van Ubisoft) is 1 jaar geldig. Het is voorlopig nog niet voorgekomen dat je daarna een 2e seasonpass kon kopen of dat er content uit kwam na 1 jaar. Maar stel dát het gebeurd, zou ubisoft ubisoft niet zijn als ze daar cash uit zouden willen kunnen halen, en dat kan op deze manier :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De open beta reward is vandaag bevestigd door hamish op de officiële stream :) ik zal, als ik het op de site bevestigd zie, de TS aanpassen.

Ten overvloede: dit is de NY shortbows jacket
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/g6xqcmkq9/Screen_Shot_2016_02_11_at_10_38_42.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Zo, heb de gold edition ook net gepre-ordered :)
Kan niet wachten tot 8 maart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Beta is nu voorbij toch of kan ik vanavond nog kort spelen als ik thuis ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Paulus07 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:50:
Beta is nu voorbij toch of kan ik vanavond nog kort spelen als ik thuis ben?
De Beta is afgelopen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Oke. Wist niet of ze eventueel nog een verlenging hadden net als met de CB.

Nog trouwens + punten voor ubisoft dat alle servers etc goed werkte. Geen enkel probleem gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta facts:

6.4 miljoen Sleeper Agents zijn ontwaakt tijdens deze Open Beta (grootste beta ooit op huidige generatie platforms).
Gemiddeld zijn deze Sleeper Agents 5 uur actief geweest, waarvan 2 uur in de Dark Zone. Onder de Sleeper Agents zijn toch ruim 50% Rogue gegaan.

Tot slot zijn er meer dan 63.309.800 contaminated items extracted. :)

Als bonus, hier een 4k60fps showcase van de game:

[ Voor 11% gewijzigd door Ktenolix op 22-02-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:59:
Beta facts:

6.4 miljoen Sleeper Agents zijn ontwaakt tijdens deze Open Beta (grootste beta ooit op huidige generatie platforms).

Tot slot zijn er meer dan 63.309.800 contaminated items extracted. :)
Het kan niet anders dan dat dit virus globaal gaat door al deze sleeper agents met hun koortsachtige horders mentaliteit. :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wat trouwens ook tof was zijn die sneeuw stormen met dichte mist. Zeker in de DZ. dan was het echt spannend om te ontkomen omdat je niet zag wat er op je af komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Paulus07 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:25:
Wat trouwens ook tof was zijn die sneeuw stormen met dichte mist. Zeker in de DZ. dan was het echt spannend om te ontkomen omdat je niet zag wat er op je af komt :)
Dat gold natuurlijk ook andersom. Door de mist kon je ook makkelijker wegkomen. Even langs een plek met veel NPCs en je had weer tjjd gewonnen!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Damn wat baal ik dat de beta op PS4 al voorbij is. Ik verheugde me er zo op om nog even te spelen :(
Dan maar pre-orderen :P

[ Voor 11% gewijzigd door speek1984 op 22-02-2016 20:47 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
[...]

vaker gekocht daar? Toch weer €9 goedkoper als mijn verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:15
Zal de goedkoopste prijs voor een PS4 versie rond de 56/60 euro blijven? Ik ben namelijk aan het rondkijken voor de goedkoopste retailer, die uiteraard wel betrouwbaar is. Pricewatch geeft 53 euro aan als de goedkoopste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
endZORRRR schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:01:
Zal de goedkoopste prijs voor een PS4 versie rond de 56/60 euro blijven? Ik ben namelijk aan het rondkijken voor de goedkoopste retailer, die uiteraard wel betrouwbaar is. Pricewatch geeft 53 euro aan als de goedkoopste optie.
https://rentepunten.ing.n...e=1&query=division#107852

37,95 + 1900 rentepunten (voor de mensen met rekening bij ING)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had nooit gedacht ooit nog een pre order bij ubisoft te doen na de slechte ervaringen in het verleden met games als ghostrecon maar na het probleemloos spelen van de beta gisteren toch maar zojuist een pre order gedaan bij uplay.
Aangezien ik daar nog wat credit punten had kreeg ik 20% korting, dus voor 71 euro.
The division is even wennen na jaren BF4 spelen maar ik denk dat het wel wat kan worden alleen Battlefield is prima solo te spelen maar the division zal toch een stuk leuker zijn in een groepje van 3 of 4 dus als er nog wat mensen zijn van 20 plus die serieus een groepje willen vormen dan pm me maar.
Voor de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:55:
Had nooit gedacht ooit nog een pre order bij ubisoft te doen na de slechte ervaringen in het verleden met games als ghostrecon maar na het probleemloos spelen van de beta gisteren toch maar zojuist een pre order gedaan bij uplay.
Aangezien ik daar nog wat credit punten had kreeg ik 20% korting, dus voor 71 euro.
The division is even wennen na jaren BF4 spelen maar ik denk dat het wel wat kan worden alleen Battlefield is prima solo te spelen maar the division zal toch een stuk leuker zijn in een groepje van 3 of 4 dus als er nog wat mensen zijn van 20 plus die serieus een groepje willen vormen dan pm me maar.
voor de PS4? zoek ik nog een groepje gamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Voor de Ps4 zoek ik ook nog een leuk clubje gamers! Wel alleen doordeweeks na 20:00 pas..

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spelerslijst

[ Voor 77% gewijzigd door himlims_ op 22-02-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Nog helemaal niet aandachtig naar gekeken, maar kom net deze perk tegen:

Black Market Vendor – Gives the player access to Dark Zone fund purchases within their Base of Operations.
Requires: Dark Zone Ops upgrade to Security Wing

Moet ik hier uit opmaken dat je de Black Market guns van de checkpoints in je eigen BoO kan kopen? En zo ja, iemand enig idee of dat dan ook random/anders is zoals de verschillende checkpoints?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:59:
Gemiddeld zijn deze Sleeper Agents 5 uur actief geweest, waarvan 2 uur in de Dark Zone. Onder de Sleeper Agents zijn toch ruim 50% Rogue gegaan.
Ja, ik verdomme ook, zit een paar minuten in die dark zone, iemand vraagt teamen? ja ok, 30 sec later schiet die eikel iemand neer.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

haarbal schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:04:
[...]

Ja, ik verdomme ook, zit een paar minuten in die dark zone, iemand vraagt teamen? ja ok, 30 sec later schiet die eikel iemand neer.
Is toch geniaal man :D
Heb echt zeer toffe momenten meegemaakt terwijl ik in een team zat met drie andere Rogue-agents _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

leuk filmpje, ik vind het leuk hoe ze het shooter/ rpg samen mergen. nu snap je ook waarom je een balance in dps/health en skill power moet gaan bouwen. anders kan je niet bepaalde wapens dragen met hun specialty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:37:
[...]

Nee, en de character creation is in de endgame ook uitgebreider (filmpje is al wat ouder en is al eerder gepost denk ik):

[video]
Hoeveel poppetjes kan je hebben?
Met destiny kan je er 3 hebben.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mars18 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 06:46:
[...]

Hoeveel poppetjes kan je hebben?
Met destiny kan je er 3 hebben.
In de beta kon je 2 hebben en zoals ik voorbij zag komen dacht ik in de full game 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
wat een lekker game is dit zeg ! :D

ben gisteren de laatste dag van de beta nog eventjes lost moeten gaan omdat een gozer onze loot ging stelen :D

YouTube: Manhunt last day Open Beta The Division

ps: is er trouwens nieuws over de dlc ? hoogstwaarschijnlijk deze avond de game preorderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het volgende filmpje nog niet voorbij gekomen:

Check ook @ 2:50, lijkt op de airburst mod van de seeker mine. Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
itons schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:11:
[...]

https://rentepunten.ing.n...e=1&query=division#107852

37,95 + 1900 rentepunten (voor de mensen met rekening bij ING)
Ik twijfel nog of ik hem hier ga halen
Alleen vraag ik mij af wanneer ze hem leveren.

[ Voor 5% gewijzigd door KookSpook op 23-02-2016 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dit straks de opening scene van de full game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gisteren filmpje gezien van marcostylnl (?) met daarin '10 things you didn't know about the division'

ook daarin werd aankopen van paarse/gele items (al dan niet via currency exchange) bevestigd als 'de' manier hoe je aan die items komt.

krijg namelijk steeds meer de indruk dat blauwe items drops zijn, en alles daarboven gekocht moet worden of reward is van een missie. Als dat daadwerkelijk het geval is, is de game al kapot voor deze uitgekomen is;
- rogue gaan heeft 0 meerwaarde
- items pve farmen, en pvp kopen :?
- valt weinig te looten wat interresant is, binnen 1wk is iedereen volledig end-gear

echter kan ik dit -nergens- bevestigd krijgen. weet iemand meer hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een goed filmpje met uitleg over de stats die DPS beïnvloeden, ranked top 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:13:
gisteren filmpje gezien van marcostylnl (?) met daarin '10 things you didn't know about the division'

ook daarin werd aankopen van paarse/gele items (al dan niet via currency exchange) bevestigd als 'de' manier hoe je aan die items komt.

krijg namelijk steeds meer de indruk dat blauwe items drops zijn, en alles daarboven gekocht moet worden of reward is van een missie. Als dat daadwerkelijk het geval is, is de game al kapot voor deze uitgekomen is;
- valt weinig te looten wat interresant is, binnen 1wk is iedereen volledig end-gear

Bedoel je deze:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6v4IWiCack8]

Hij heeft het daar inderdaad over het feit dat je goede loot via de vendors kunt kopen (met name DZ vendor). Ik mag toch hopen dat goede loot ook gewoon dropped. Anders wordt het inderdaad een groot drama ben ik bang.

Edit: deze persoon zegt dat ie een paars wapen via een drop verkregen heeft:
I got a level 4 purple semi-auto sniper rifle from the Level 2 Decontamination place that outperformed by blue level 8, so its possible
Vergeet niet dat je ook paarse/gele wapens kunt craften. Ik geloof dat ik ergens een dev heb horen zeggen dat craften ook een van de belangrijkste manieren zal zijn om goede loot te krijgen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ktenolix op 23-02-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 13:51
Zojuist ook een preorder gedaan bij gamesplanet voor €66,52 met de 5% coupon. Nog altijd geen uplay key ontvangen, maar schijnbaar krijg je deze 12-24 uur voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nivali schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:46:
Zojuist ook een preorder gedaan bij gamesplanet voor €66,52 met de 5% coupon. Nog altijd geen uplay key ontvangen, maar schijnbaar krijg je deze 12-24 uur voor release.
Klopt, ik heb em gekocht bij g2play en daar staat:

Note: This is a PRE-ORDER, the key will be delivered upon release. Released on 8th of March 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:17

In het filmpje wordt inderdaad aangegeven dat je PVE geld kan inwisselen voor Darkzone Currency.
Niet dat je euro's kan inwisselen om zo items te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis_k schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:56:
[...]

In het filmpje wordt inderdaad aangegeven dat je PVE geld kan inwisselen voor Darkzone Currency.
Niet dat je euro's kan inwisselen om zo items te kopen.
Dat is ook niet wat himlims bedoeld geloof ik. :) Meer het feit dat de beste gear enkel via vendors te verkrijgen is en niet via drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als dat daadwerkelijk het geval is, is de game al kapot voor deze uitgekomen is;
Nou weet ik dat jij er een gelukkig wat meer van af weet maar ik krijg echt jeuk van hoe vaak dit soort opmerkingen in diverse vormen langs komen. Nou snap ik ook best wel dat ook developers fouten maken maar ik neem aan dat een team van zeer waarschijnlijk 100+ man/vrouw die werkzaam zijn ik de game-industrie over het algemeen wel redelijk weten waar ze mee bezig zijn.

Ik vind World of Tanks hier dan ook een mooie van, er word steen en been geklaagd en ze doen elke keer acties die erg veel weg hebben van moneygrabs. Echter zijn ze er behoorlijk succesvol mee en word hun gedrag toch geslikt, gewoon omdat zij een beter inzicht hebben hoe hun klanten reageren en hoe je de mensen het beste kunt prikkelen. En nee, dit is helaas niet altijd het leukste aan het spel maar wel het meest winstgevend.

Mijn conclusie: Ze weten vaak beter hoe de massa reageert dan je denkt, wat niet direct in ons voordeel is.
krijg namelijk steeds meer de indruk dat blauwe items drops zijn
Ik heb zelf het idee dat dit ook level afhankelijk is, bij de lagere levels krijg je voornamelijk groene drops en dan later komt blauw er bij. Ik kan mij goed voorstellen dat paars en misschien zelfs de gele drops ook zullen vallen als je meer naar de lvl 30 gaat.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AcXeller schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:01:
[...]

[...]

Ik heb zelf het idee dat dit ook level afhankelijk is, bij de lagere levels krijg je voornamelijk groene drops en dan later komt blauw er bij. Ik kan mij goed voorstellen dat paars en misschien zelfs de gele drops ook zullen vallen als je meer naar de lvl 30 gaat.
Ik denk dat dit inderdaad ook het geval is. @himlims_ Er staat nergens dat high level loot dropt, maar er staat ook vrijwel nergens dat dat niet het geval is. Alleen dat je dat kon kopen via de Vendor. Dat wil niet zeggen dat het niet gaat droppen. Ik denk ook dat de Vendor in de Beta speciaal hogere levels beschikbaar had. Daarnaast hangt het ook af van welke enemies e.d. je killt. Ik denk dat het wel goed komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Na het spelen van de beta ben ik erg enthousiast geworden, maar toch valt mij 1 ding op: alle enemies lijken op elkaar. Hierboven staat wat level 25 gameplay: de enemies lijken erg op de enemies die ik op level 4 in de beta tegen kom... Nu snap ik dat ze hoger level zijn, sterker zijn en misschien wat nieuwe skills hebben.

Aan de ene kant vind ik het goed dat het niet over-the-top onrealistisch is, aan de andere kant: wat meer (sci-fi?) soorten enemies voor de afwisseling lijkt mij ook niet verkeerd. Helemaal bosses etc komen toch anders over als het 'doodnormale' mensen zijn. 30 kogels in het hoofd van een mens schieten voelt toch raar... Ik ben benieuwd hoe het qua PvE zit. Nog meer richting de RPG kant gaan zou ik zeker toejuichen (30 man raids vs een boss, echte RPG dungeons maar dan in shooter style)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Ik heb hem ook gekocht met de 5% korting! Thanks voor de tip! Scheelt toch weer een paar euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:19:
Na het spelen van de beta ben ik erg enthousiast geworden, maar toch valt mij 1 ding op: alle enemies lijken op elkaar. Hierboven staat wat level 25 gameplay: de enemies lijken erg op de enemies die ik op level 4 in de beta tegen kom... Nu snap ik dat ze hoger level zijn, sterker zijn en misschien wat nieuwe skills hebben.
er zijn 34 verschillende fracties, waarvan we er 2 gezien hebben. Maar zou wel mooi zijn dat er meer variatie komt in skills en gevechten op zicht. Hard is niets meer dan normal maar met meer stamina en dmg op de NPC's. Ik zou liever zien dat ze met andere skills en vaardigheden komen aanzetten; wat de gameplay 'harder' maakt :+
AcXeller schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:01:

Mijn conclusie: Ze weten vaak beter hoe de massa reageert dan je denkt, wat niet direct in ons voordeel is.
heb je wel punt, maar heb zelf fair-share of experience als gaat om game ontwikkeling en hebben en houden in de industrie. Daarbij ervaren ontwikkelaars dit soms ook; het is vaak toch een dictatuur. Wanneer men boven op de toren zegt dat het zo moet, gaat het zo gebeuren. Mede daarom zie je ook vele een eigen (indie)studio beginnen.

Er zijn al zo veel games geweest die geweldig systeem hadden, maar door 1/2 lullige beslissingen overhoop geholpen zijn.

Momenteel kunnen we ook weinig anders dan speculeren :+ vond het wel een benoemswaardig gegeven. In de beta/demo/preview heb ik niemand gehoord dat zij een paarse/gele drop hebben gekregen. Maar alleen via de shop te koop. Als dat in de release de enige manier is, zou ik dat erg bijzonder vinden.
Rpower18 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:39:
Als je de lvl 25 filmpjes kijkt zie je ook een purple drop, dus ik maak me geen zorgen. Het zit wel gewoon in de game.
fijn, ook weer gerust gestelt :)

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Als je de lvl 25 filmpjes kijkt zie je ook een purple drop, dus ik maak me geen zorgen. Het zit wel gewoon in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:35:
[...]
er zijn 3 verschillende fracties, waarvan we er 2 gezien hebben. Maar zou wel mooi zijn dat er meer variatie komt in skills en gevechten op zicht. Hard is niets meer dan normal maar met meer stamina en dmg op de NPC's. Ik zou liever zien dat ze met andere skills en vaardigheden komen aanzetten; wat de gameplay 'harder' maakt :+
*kuch*

- Rioters (gezien);
- Cleaners (gezien);
- Rikers;
- Last Man Batallion;

klik!

Dat zijn er 4. :D

Ik denk dat de vijanden ook betere tactiek gebruiken als je op hard speelt. Meer flanken, meer granaten o.i.d.

[ Voor 3% gewijzigd door Ktenolix op 23-02-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:35:
[...]
er zijn 34 verschillende fracties, waarvan we er 2 gezien hebben. Maar zou wel mooi zijn dat er meer variatie komt in skills en gevechten op zicht. Hard is niets meer dan normal maar met meer stamina en dmg op de NPC's. Ik zou liever zien dat ze met andere skills en vaardigheden komen aanzetten; wat de gameplay 'harder' maakt :+
Ktenolix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:45:
Ik denk dat de vijanden ook betere tactiek gebruiken als je op hard speelt. Meer flanken, meer granaten o.i.d.
Er zal natuurlijk best wel wat variantie in de facties zitten, maar ik maak mij toch een klein beetje zorgen over hoe groot dat verschil gaat zijn. Dit is een van de weinige gevaren die ik zie voor dit spel. PvP ziet er goed uit, maar afwisselende / endgame PvE vinden ook veel mensen belangrijk. Nu zijn het toch vooral enemies met guns, flames, close combat en granaten. Ik hoop dat we de echte afwisseling / endgame bosses gewoon nog niet gezien hebben.

Wat voorbeelden die ik nu even verzin: een boss die verschillende soorten drones bestuurt of een factie die door de ramp gemuteerde honden op je af stuurt etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die jannick(?) van massive heb ik het volgende horen zeggen - iets in de richting van:

"We willen een RPG, maar kunnen in deze setting geen draken introduceren. Dat zou dan bijv. een helicopter kunnen worden. Of een grote/dikke eindbaas, dat kan een poppetje in een bio-machenic suit zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ign.com/videos...w-for-a-new-rpg-ign-first

filmpje van IGN first waar in ze de Shooting Range in de BoO laten zien en rond 2:39 sawed off shotgun sidearm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:09:
die jannick(?) van massive heb ik het volgende horen zeggen - iets in de richting van:

"We willen een RPG, maar kunnen in deze setting geen draken introduceren. Dat zou dan bijv. een helicopter kunnen worden. Of een grote/dikke eindbaas, dat kan een poppetje in een bio-machenic suit zijn."
Oke dat klink goed, ben erg benieuwd!

Ik hoop dat het spel een succes wordt en dit de basis wordt voor een nieuw soort RPG, zoals WoW ooit deed. Is er iets bekent over de DLC, bijvoorbeeld of de DLC de level cap verhoogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:24:
http://www.ign.com/videos...w-for-a-new-rpg-ign-first

filmpje van IGN first waar in ze de Shooting Range in de BoO laten zien en rond 2:39 sawed off shotgun sidearm...
Gisteravond nog gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga me schamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:27:
[...]

Oke dat klink goed, ben erg benieuwd!

Ik hoop dat het spel een succes wordt en dit de basis wordt voor een nieuw soort RPG, zoals WoW ooit deed. Is er iets bekent over de DLC, bijvoorbeeld of de DLC de level cap verhoogt?
Er is nog niet zo heel veel bekend over de DLC. Hetgeen wat wel bekend is staat hier. Het gaat om drie uitbreidingen:
  • Underground – “The first expansion, called “Underground”, lets a squad of four players explore new territory in a post-epidemic New York City underworld.”
  • Survival – “In the second expansion, called “Survival”, players will have to try to survive in a hostile environment that will challenge even the most hardcore Division players.”
  • Last Stand – “The third and final expansion is (perhaps fittingly) titled “Last Stand”.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Survival makt heel nyc een grote dz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:32:
Correctie: Niet heel NYC want de map is alleen een stuk van Manhattan.
Geen Brooklyn, Queens, The Bronx, Staten Island enz.. :) (hoop dat er expansions komen met die stukken er wel in, anders lijkt mij dat de map toch aan de kleine kant zou worden op gegeven moment..)

[ Voor 20% gewijzigd door Dopiej op 23-02-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:32:
Lijkt me erg vet, maar wat maakt het anders dan DZ? Het enige is dat je niet meer naar een non-pvp zone kunt, denk ik. Het lijkt me wel dat je er eerst voor moet kiezen om naar een survival-instance moet gaan, alvorens je daar terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:35:
[...]

Lijkt me erg vet, maar wat maakt het anders dan DZ? Het enige is dat je niet meer naar een non-pvp zone kunt, denk ik. Het lijkt me wel dat je er eerst voor moet kiezen om naar een survival-instance moet gaan, alvorens je daar terecht komt.
De speculatie gaat met die DLC meer richting Central Park. Dat het park een survival omgeving wordt. Daar is aan het begin ook een aanwijzing voor gegeven volgens mij.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:37:
[...]

De speculatie gaat met die DLC meer richting Central Park. Dat het park een survival omgeving wordt. Daar is aan het begin ook een aanwijzing voor gegeven volgens mij.. :9~
Oke, maar dan geldt mijn vraag alsnog. :) Dan zou Central Park een DZ worden? Hopelijk komt er deze twee weken nog wat meer info vrij, want wij hebben immers niks te doen nu en het 'nieuws' droogt op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij Intertoys is die 58 euro
http://www.intertoys.nl/g...m-clancy-s-the-division-1
Bartsmit ook 58
http://www.bartsmit.com/n...m-clancy-s-the-division-2

[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 23-02-2016 10:47 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst