Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Wootism schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:25:
[...]

Klopt, en het komt er gewoonweg op neer dat het gewoon beide is.
Zowel een beta als stress/cheat/whatever servertest, als zowel een demo om te laten zien hoe tof het allemaal wel niet is. Hoppa iedereen happy :)

De mensen die zich scharen achter "het is toch maar een beta en het wordt allemaal beter" zullen waarschijnlijk teleurgesteld zijn in het uiteindelijke product.
Zelf verwacht ook niet dat het allemaal perfect is op lauchday, heb me tot nu wel weer kostelijk vermaakt met de huidige staat van de beta, ook in de DZ. _/-\o_ (op PC).

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Kidjuh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:19:
Stresstest is het enige goede woord voor deze open beta/demo/blabla.
Is een beta ook voor bedoeld. Eerste indruk van het spel en kijken of het allemaal goed draait. Wtf verwacht je dan? Hele game gratis ff 4 dagen proberen?
Ktenolix schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:29:
Vanavond voor het eerst een aantal keren zelf rogue gegaan. Man man man wat vet zeg! De spanning was op sommige momenten erg hoog, vooral als je door 4 à 6 man achterna wordt gezeten. :D
Naar extraction punt met group van 4, allemaal lui neerknallen met loot. Alles extracten. En dan naar de libary op het dak en allemaal daar campen tot de status over is. En herhalen. Is wel geinig ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Heeft iemand dit al gezien?

YouTube: The Division - Free Paramedic, Firefighter, Police and Hunter Gear Set

Krijg 4 gratis outfits; Paramedic, Firefighter, Police, Hunter. Ik heb de instructies gevolgd en alles werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Walance schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:18:
[...]

Het is een spel van Ubisoft... dus staat het niet op Steam, maar op Uplay...
Toch wel, ondertussen gevonden op steam en dan opgestart, maar heeft dan wel uplay nodig idd.

Enkele vragen:
- kan je met 2 co-op spelen? Of is een squad altijd met 4?
- waarom zie ik andere mensen? Is dit een mmo?
- het is gewoon een rpg met quests, skills, talents en zulke zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:08
SideShow schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:15:
Enkele vragen:
- kan je met 2 co-op spelen? Of is een squad altijd met 4?
- waarom zie ik andere mensen? Is dit een mmo?
- het is gewoon een rpg met quests, skills, talents en zulke zaken?
Ja

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

sacinici schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:00:
Heeft iemand dit al gezien?

YouTube: The Division - Free Paramedic, Firefighter, Police and Hunter Gear Set

Krijg 4 gratis outfits; Paramedic, Firefighter, Police, Hunter. Ik heb de instructies gevolgd en alles werkt nog.
Heb die code gefixt zonder VPN en ingevoerd in Uplay, hij zei niet dat de code fout was maar kreeg ook geen ander bericht.. Hoe werkte het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thaerel schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:33:
[...]

Heb die code gefixt zonder VPN en ingevoerd in Uplay, hij zei niet dat de code fout was maar kreeg ook geen ander bericht.. Hoe werkte het bij jou?
Hola of andere proxy/vpn gebruiken; code is pas va 8 maart te gebruiken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Thaerel schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:33:
[...]

Via VPN een Amerikaanse UPlay account aangemaakt, AGENTORIGINS code ingevoerd en ik kreeg toen een andere code van 16 cijfers/letters lang (via scherm en email). Die laatste kan je alleen na de release invoeren op je main UPlay account.

EDIT: Ik heb Tunnelbear VPN gebruikt. Eenvoudig (chrome extensie, gratis, makkelijk weer uit te schakelen).

[ Voor 9% gewijzigd door sacinici op 21-02-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
sacinici schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:52:
[...]

Via VPN een Amerikaanse UPlay account aangemaakt, AGENTORIGINS code ingevoerd en ik kreeg toen een andere code van 16 cijfers/letters lang (via scherm en email). Die laatste kan je alleen na de release invoeren op je main UPlay account.

EDIT: Ik heb Tunnelbear VPN gebruikt. Eenvoudig (chrome extensie, gratis, makkelijk weer uit te schakelen).
Hmmmm, interessant. Werkt het alleen op die manier en zal deze code gaan werken na release dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Ik heb helemaal geen VPN gebruikt en kreeg het alsnog.. klopt dat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

himlims_ schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:56:
[...]

heb me ook solo prima weten te vermaken, zeker nu alle loot wel gevonden is, rest er weinig anders te doen dan rogue en trollen. Vanmiddag 1e keer een manhunt overleeft ... lullig 700DZ :F credits en vervolgens 20.000dz credits verdiend met rogue's killen, dat gaat veel harder :?

[afbeelding]
Volgens mij hangt het er vanaf hoeveel dz credits iemand heeft die jij killt. Want volgens mij als je ongeveer 10.000 credits hebt laat je wel 2000 vallen, miss nog wel meer als rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Rpower18 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:05:
[...]

Volgens mij hangt het er vanaf hoeveel dz credits iemand heeft die jij killt. Want volgens mij als je ongeveer 10.000 credits hebt laat je wel 2000 vallen, miss nog wel meer als rogue?
Correct, zie ik ook als ik rogue ga. Toen ik zo'n 7k had, dropte ik dacht ik zo'n 900. Dus met 10k zou je zo'n 1200-1300 droppen denk ik zo. En dan groupje van 4 man heb je zo 5k erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
rolandos582 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:46:
[...]

Is een beta ook voor bedoeld. Eerste indruk van het spel en kijken of het allemaal goed draait. Wtf verwacht je dan? Hele game gratis ff 4 dagen proberen?
Ik probeerde alleen een gulde middenweg te vinden tussen iedereen :'(

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Kidjuh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:19:
[...]

Ik probeerde alleen een gulde middenweg te vinden tussen iedereen :'(
Achja 8)7 ik vermaak me prima en spel draait erg fijn. Dus ik laat mijn preorder gewoon doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:15:
[...]

Correct, zie ik ook als ik rogue ga. Toen ik zo'n 7k had, dropte ik dacht ik zo'n 900. Dus met 10k zou je zo'n 1200-1300 droppen denk ik zo. En dan groupje van 4 man heb je zo 5k erbij.
weet niet hoe dat precies in elkaar steekt, heeft ook met je rogue lvl te doen, heb wel drops van 2000-45000dz-credits gehad toen met nog 8sec. op de klok werd neergeschoten. Dan verlies je 4500dz-credits, en als je de manhunt overleefd dan krijg je 609dz-credits :F zal vast nog wel eea aan afgesteld gaan worden de weken na lancering.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BS824UtV4loDOh8RIXVQg4Oc/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7OXfffFkGclMf07a8N9ZoAMI/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0FEkkSavIw8y6y1GVr9TLwLi/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 22-02-2016 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:16

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Had dit ook gedaan, code gekregen die je kan redeemen na release.
Kreeg ik 10 dagen terug al het hele agentorigins-pakket gedownload en wel op de Xbox omdat dit standaard bij de seasonpass zit :P
Code maar aan een maat gegeven die geen gold-edition gepreordered heeft.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 00:30:
[...]

Kreeg ik 10 dagen terug al het hele agentorigins-pakket gedownload en wel op de Xbox omdat dit standaard bij de seasonpass zit :P
helaas :(
-O-

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

nvm was weer lomp bezig, mozilla gepakt en zenmate gebruikt. In 1x goed en 5 code's geclaimd met random emailadressen. Ik las dat code's ook voor PS4/xbox kunnen zijn etc. Dus dan maar gewoon 5. Hopelijk werken ze wel in EU. We zullen zien 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door rolandos582 op 22-02-2016 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Beta heeft een prima indruk gegeven, dit spel moet je niet alleen willen spelen. Co'op met vrienden is genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Nol_NL schreef op maandag 22 februari 2016 @ 02:33:
Beta heeft een prima indruk gegeven, dit spel moet je niet alleen willen spelen. Co'op met vrienden is genieten :)
In darkzone is het wel noodzakelijk ja, alhoewel met randoms opteamen ook prima is. De normale levels kan ook zonder team makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 02:37
Normale levels kunnen ook alleen inderdaad, maar dan ben ik er denk ik snel klaar mee. Alleen mis ik de sfeer en de tactische elementen van het samenspelen. De betere loot die je met elkaar krijgt en samen een missie tot en goed einde brengen, geven het spel zoveel meer. Ik merk dat het spel dan veel beter tot zijn recht komt. Al vond ik de missies op hard met zijn drieën zelfs nog redelijk pittig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4u
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2023

G4u

justifire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 00:30:
[...]

Ik ga dat thuis even checken, als dat klopt dan krijgt iemand hier zonder key de mijne wel

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Helaas zit het weekend er weer op. Wellicht dat we nog een dag verlenging krijgen, maar ik moet toch werken. :p

Ik moet zeggen dat de open beta als een verbetering voelt ten opzichte van de closed beta. Met name de Dark Zone is wat meer gevuld. Bovendien heeft het nu ook zin om op zoek te gaan naar de kistjes.

Nog steeds ben ik aangenaam verrast door de sfeer van de game. Het voelt goed aan, ook al zijn enkele delen van de stad erg leeg. Pas bij de release kan je dat echt beoordelen. Ik moet wel zeggen dat de NPC's nog steeds over een klein vocabulaire beschikken. Civilians reageren doorgaans allemaal hetzelfde, maar als je eentje kunt helpen (flesje water geven bijvoorbeeld) dan hoor ik ze daar echter niet om vragen. Thugs heten kennelijk allemaal Alex. Ik hoop dat dit straks wel gefixed wordt. :)

De Base of Operations ziet er ook gaaf uit. Het idee dat je perks en skills vrijspeelt door wings te unlocken/upgraden is mooi gemaakt. Ik vraag me af in hoeverre er variate is in het verkrijgen van wing supplies. Ik snap dat er een belangrijk persoon eerst gered moet worden (kennelijk zijn ze allemaal ontvoerd?). Anyways, nadat je enkele delen geupgrade hebt, zie je die wing ook veranderen. Erg mooi. :)

Verder vindt ik het live-menu leuk, maar soms onhandig. Bijvoorbeeld als je een nieuw cosmetisch item aan het checken bent, maar je staat in de subway (donker). Dan zie je gewoon niet wat je aan het doen bent en hoe het eruit ziet. Bovendien is de appearance menu wel aan een make-over toe. Het makkelijk kunnen scrollen per categorie zou bijvoorbeeld wel handig zijn. Of een indicator dat een item nieuw is, heb ik ook niet gezien. De rest van de menu's zijn goed uitgewerkt, daar kon ik mijn weg wel goed in vinden.

Ik ben erg benieuwd hoe het craften gaat werken. Ik heb doorgaans al verschillende soorten materialen weten te vinden. Jammer dat dit niet uit te proberen was (wel begrijpelijk overigens). Het modden van een wapen is ook mooi gedaan. Het enige punt waar ik me aan stoor is het hebben van gekleurde mods. Soms heeft mijn hand-grip een tan kleur, terwijl de rest van het wapen zwart is. Ik had liever ongekleurde mods/wapens gezien, waarbij je zelf met een weapon skin kunt bepalen wat de kleur gaat zijn. In de closed beta had ik overigens een cyan weaponskin bemachtigd met een side-mission, dit keer helaas niet gelukt. ;p

Er zijn ook verschillende soorten intel te vinden in de PvE areas. Ik heb ze, wanneer ik ze zag, allemaal opgepakt en bekeken via het intel-overzicht menu. De voice-recordings daar klonken wel realistisch, ben benieuwd hoe dit uiteindelijk een goed beeld gaat vormen van de situatie voor, tijdens en na de outbreak. Altijd een leuke toevoeging. :)

De graphics vindt ik er eigenlijk wel goed uitzien. Vooral het dynamische weer-cyclus dwingt je soms zelfs je tactiek aan te passen. Bijvoorbeeld bij dichte mist moet je toch echt wat dichterbij zien te komen. :) Erg gaaf. De manier waarop objecten (ramen, stukken hout, reclameborden) stukgemaakt kunnen worden is ook erg gedetailleerd. Wat ik wel jammer vindt is dat er schijnbaar geen bullet penetration is. Ik kan wel door een autoruit een thug neerschieten, maar niet door een doek heen. Wellicht dat dit uitgezet is, maar lijkt me toch echt een goede toevoeging aan het realisme van het spel. Grafische downgrade zal er, vergeleken met de trailer van e3 2013, zeker zijn geweest, maar het spel ziet er zeer zeker gaaf uit. Wel had ik soms last van gebouwen die 'ineens' scherp leken te worden. Beetje jammer, maar het stoort mij niet. Gameplay > beauty.

Dan de gameplay. Man man man, wat gaaf. I.c.m. de ambiance van het spel is dit de reden van mijn pre-order. Het spel speelt erg lekker. Coversysteem werkt naar mijn mening ook dikke prima. Het is even wennen dat (op PS4) X cover is en O klimmen. Hopelijk kun je dit aanpassen in het spel later, heb dit nog niet gezien in de settings namelijk. Bulletsponge, tja, je houdt er van, of je houdt er niet van. Het is voor mij geen probleem. Ik had er zelfs geen moeite mee om met 1 magazine meerdere thugs neer te halen. Het is gewoon een RPG-dingetje. :) Ik heb dit weekend momenten alleen gespeeld en momenten samen gespeeld. Samen spelen blijft toch vele malen leuker, maar alleen is het ook zeer zeker goed te doen. Wat ik wel jammer vindt is dat ik van de radio-chat tijdens missies niet veel mee krijg. Op dat moment ben ik vaak te druk met de vijanden. Of het met cutscenes beter was gegaan? Wellicht, maar verlies je veel van de seamless-experience.

Dit spel zit vol met kleine details, die best indrukwekkend zijn. Het seamless overgaan van de BoO naar de PvE zone, of van PvE naar Dark Zone, etc. Er is geen laadscherm. Dichtbij de muren van de DZ hoor je soms zelfs de helikopter aankomen, of dat iemand een lichtsignaal afvuurt (naast het geschreeuw van de vuurgevechten). Daarnaast het inzakken van de autovering als je erop springt. Ramen die erg gedetailleerd stuk gaan. Het gemakkelijk klimmen van een ladder, het zijn geen houterige animaties. Er zijn daarnaast nog wel meer kleine details op te merken. :)

De Dark Zone. Zorgt voor veel aangename, maar ook erg spannende momenten. Van het bij het bemachtigen van goede loot, bij het extraction point te lopen zweten om niet afgemaakt te worden, naar het afmaken van andere spelers (vaak outnumbered) om vervolgens met hun loot ervandoor te gaan en achterna gezeten te worden. Soms heb ik lopen vloeken naar het scherm, omdat een klojo net me afgeschoten heeft, terwijl ik mijn kostbare loot aan het vastknopen was aan het touw. Geweldig!
Toch zijn er nog wel wat zaken die verbeterd kunnen worden. NPC's lijken gewoon vol in je gezicht te spawnen. Werkt niet echt mee als je tegen andere spelers vecht tijdens extraction. Mocht je doodgaan, om wat voor reden dan ook, drop je erg veel Dark Zone keys en currency. Dat je contaminated items en daarnaast wat experience verloren gaat, dat is logischer. Liever zou ik een soort kluis willen hebben waarin ik wat currency in op kan slaan, dat ik niet altijd met max currency rondloop. Hoe meer je hebt, hoe meer je ook dropped on death. De DZ keys die droppen zijn gewoon te veel. Bij 3 keys drop ik er soms 2. Verder zijn turrets op dit moment totaal niet geschikt voor de DZ. Dat kreng target zelfs non-hostile spelers, waardoor je rogue gaat. Het is ook erg gemakkelijk om iemand rogue te laten gaan, door opzettelijk voor zijn turret te gaan staan.

Ach ja. Er is nog veel meer om over te praten, maar voor mij is het sowieso duidelijk: mijn pre-order is dik verdiend. :) Ik kan niet wachten!

Edit: oeps, het is een beetje een lang verhaal geworden. :+

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:00: Of een indicator dat een item nieuw is, heb ik ook niet gezien.
Ik vind het ook niet echt opvallen, maar er staat als het goed is een klein uitroeptekentje bij in de linker- of rechter bovenhoek van de categorie en het item zelf.
Evenals het equipped-icoontje (pijltje).

Goede verhaal overigens! Kan me er heel erg in vinden, al ben ik nog niet zo ver gekomen als The Dark Zone of een extraction.

Samen met een vriend de Subway Morgue gedaan en kleine side-missions. Bevalt erg goed moet ik zeggen.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:15
Heb me dit weekend prima vermaakt met The Division open beta. Vond de technical wing missie leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speek1984 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:15:
[...]

Ik vind het ook niet echt opvallen, maar er staat als het goed is een klein uitroeptekentje bij in de linker- of rechter bovenhoek van de categorie en het item zelf.
Evenals het equipped-icoontje (pijltje).

Goede verhaal overigens! Kan me er heel erg in vinden, al ben ik nog niet zo ver gekomen als The Dark Zone of een extraction.

Samen met een vriend de Subway Morgue gedaan en kleine side-missions. Bevalt erg goed moet ik zeggen.
Dat equipped-icoontje heb ik inderdaad gezien, maar dat uitroeptekentje kennelijk niet. :+ Dat mag dan wel wat duidelijker. :P Of een preview van het item, zodat ik niet eerst het item hoef te equipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:00:
Ik ben erg benieuwd hoe het craften gaat werken. Ik heb doorgaans al verschillende soorten materialen weten te vinden. Jammer dat dit niet uit te proberen was (wel begrijpelijk overigens). Het modden van een wapen is ook mooi gedaan. Het enige punt waar ik me aan stoor is het hebben van gekleurde mods. Soms heeft mijn hand-grip een tan kleur, terwijl de rest van het wapen zwart is. Ik had liever ongekleurde mods/wapens gezien, waarbij je zelf met een weapon skin kunt bepalen wat de kleur gaat zijn.
Sommige mods (bijv. underbarrel) komen in verschillende varianten, blue, red, natural etc. ik had een forgrip in 4 verschillende kleurtjes/uitvoeringen terwijl het model hetzelfde was.
Er zijn ook verschillende soorten intel te vinden in de PvE areas. Ik heb ze, wanneer ik ze zag, allemaal opgepakt en bekeken via het intel-overzicht menu. De voice-recordings daar klonken wel realistisch, ben benieuwd hoe dit uiteindelijk een goed beeld gaat vormen van de situatie voor, tijdens en na de outbreak. Altijd een leuke toevoeging. :)
er zijn zelfs cutscenes :P kun je bijv. op je gemakje terug kijken wanneer je party offline is
De graphics vindt ik er eigenlijk wel goed uitzien. Vooral het dynamische weer-cyclus dwingt je soms zelfs je tactiek aan te passen. Bijvoorbeeld bij dichte mist moet je toch echt wat dichterbij zien te komen. :) Erg gaaf. De manier waarop objecten (ramen, stukken hout, reclameborden) stukgemaakt kunnen worden is ook erg gedetailleerd. Wat ik wel jammer vindt is dat er schijnbaar geen bullet penetration is.
VOnd het zo onlogisch als maar zijn kan; soms kan ik iemand niet raken wanneer die achter een houten plankje zit, andere keer zit die achter een stenen muur waar je de kogels doorheen schiet :F
Ik kan wel door een autoruit een thug neerschieten, maar niet door een doek heen. Wellicht dat dit uitgezet is, maar lijkt me toch echt een goede toevoeging aan het realisme van het spel. Grafische downgrade zal er, vergeleken met de trailer van e3 2013, zeker zijn geweest, maar het spel ziet er zeer zeker gaaf uit. Wel had ik soms last van gebouwen die 'ineens' scherp leken te worden. Beetje jammer, maar het stoort mij niet. Gameplay > beauty.
Die post-fx shater is zeker aan te raden (zie link sectie TS). Heb de GFX van ultra naar high gezet (zie amper verschil) maar draait wel stabieler nu :P
Dan de gameplay. Man man man, wat gaaf. I.c.m. de ambiance van het spel is dit de reden van mijn pre-order. Het spel speelt erg lekker. Coversysteem werkt naar mijn mening ook dikke prima. Het is even wennen dat (op PS4) X cover is en O klimmen. Hopelijk kun je dit aanpassen in het spel later, heb dit nog niet gezien in de settings namelijk. Bulletsponge, tja, je houdt er van, of je houdt er niet van. Het is voor mij geen probleem. Ik had er zelfs geen moeite mee om met 1 magazine meerdere thugs neer te halen. Het is gewoon een RPG-dingetje. :)
zeker met 'end-game-gear' was het neerschieten van mobs kinderspel. Maar de echte fun begint pas in de DZ, man man wat hebben we lopen trollen, rennen en ook hulpvaardig geweest. Wel vraag ik me af hoe dat gaat al straks de volledige darkzone zichtbaar is; dan zit je met 24(?) man in de DZ, die dan ineens 3x zo groot is.

[quote]Ik heb dit weekend momenten alleen gespeeld en momenten samen gespeeld. Samen spelen blijft toch vele malen leuker, maar alleen is het ook zeer zeker goed te doen. Wat ik wel jammer vindt is dat ik van de radio-chat tijdens missies niet veel mee krijg. Op dat moment ben ik vaak te druk met de vijanden. Of het met cutscenes beter was gegaan? Wellicht, maar verlies je veel van de seamless-experience.
De Dark Zone.
:9~ _/-\o_ i wanna go back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Nol_NL schreef op maandag 22 februari 2016 @ 02:33:
rolandos582 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 02:39:
[...]

In darkzone is het wel noodzakelijk ja, alhoewel met randoms opteamen ook prima is. De normale levels kan ook zonder team makkelijk.
Heb gisteren ook nog met een groep randoms rondgelopen ging ook gewoon goed.. wat npc's afgaan en tussendoor wat rogues afleggen ging gewoon goed en dat zonder communicatie. Vriendin lag op bed dus kon niet via voice praten wel via chat maar was verder eigg. niet nodig. Want ik was leader en ze volgenden me gewoon waar ik naartoe ging en andersom deed ik dit ook.

Was wel veel leuker dan de Closed Beta vond ik in de DZ. Meer NPC's en meer kistjes die je kon pakken, zat meer uitdaging in dan de closed beta.

Ga hem denk ik vanavond ook maar pre-orderen :) heb nu al zin in dat het spel uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:48
Is het zo dat als je in een party zit en je gebruikt de ingame spraak dat iedereen je hoort praten of alleen je party members?
Heb nog niet in een party gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:31:
[...]
er zijn zelfs cutscenes :P kun je bijv. op je gemakje terug kijken wanneer je party offline is

[
[...]
:9~ _/-\o_ i wanna go back[video]
Hoe heb jij die cutscenes teruggekeken? Ik vind dit namelijk ook een dingetje, je krijgt vrij weinig mee van het verhaal omdat het gewoon eenvoudigweg te gezellig is met gasten via TS oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:16:
[...]

Hoe heb jij die cutscenes teruggekeken? Ik vind dit namelijk ook een dingetje, je krijgt vrij weinig mee van het verhaal omdat het gewoon eenvoudigweg te gezellig is met gasten via TS oid :+
zaten niet in de BETA, opmerking is meer aanvulling op hoe verhaal verteld wordt;
- dialoog (side-missies ed)
- zo'n vision/playback (naam kwijt)
- phone calls
- cut scenes
- random intel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
beebie121 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:14:
Is het zo dat als je in een party zit en je gebruikt de ingame spraak dat iedereen je hoort praten of alleen je party members?
Volgens mij hoort iedereen je gewoon praten, ik hoorde gisteren andere gasten uit andere party iets van pools of Russisch tegen elkaar praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:18:
[...]

zaten niet in de BETA, opmerking is meer aanvulling op hoe verhaal verteld wordt;
- dialoog (side-missies ed)
- zo'n vision/playback (naam kwijt)
- phone calls
- cut scenes
- random intel
*echo ;)

Maar de laatste punten is inderdaad prima, dat volg ik ook zonder problemen. Maar kreeg het gevoel dat t dialoog in de side missions ook een deel van het verhaal vertellen (vooral je doel dat je er bent bijv bij de Morgue mission). MAar daar krijg je dus weinig van mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 08:44
Heb gisteren ook tegen beter weten in het spel geprobeerd en tot mijn verbazing draaide hij eigenlijk nog wel goed. Af en toe duurt het even voordat de AI enemies in beeld komen maar verder weinig last van lagg o.i.d. Ondanks alles op low quality en dat de enemies af en toe eerst onzichtbaar zijn vind ik het nu al ontzettend vet spel, echter om te gaan spelen moet ik echt dikke upgrade doen of geheel nieuw systeem aanschaffen.

Heb met dit gespeeld;

AMD RADEON HD 7700 SERIES
AMD Phenom(tm) 2 X3 720 DDR5 8GB

Aangezien ik er zelf weinig verstand van heb ben ik benieuwd of iemand mee kan adviseren te upgraden of volledig nieuw systeem aan te schaffen? Bedankt alvast en hopelijk tot snel in de DZ xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik weet het nog niet met deze game, de gameplay vind ik eigenlijk wel prettig, maar ik vind de wereld buiten de missielocaties zo enorm leeg. Kan me niet voorstellen dat dit in de release heel veel anders gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOMEKKKKK schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:20:
Heb gisteren ook tegen beter weten in het spel geprobeerd en tot mijn verbazing draaide hij eigenlijk nog wel goed. Af en toe duurt het even voordat de AI enemies in beeld komen maar verder weinig last van lagg o.i.d. Ondanks alles op low quality en dat de enemies af en toe eerst onzichtbaar zijn vind ik het nu al ontzettend vet spel, echter om te gaan spelen moet ik echt dikke upgrade doen of geheel nieuw systeem aanschaffen.

Heb met dit gespeeld;

Aangezien ik er zelf weinig verstand van heb ben ik benieuwd of iemand mee kan adviseren te upgraden of volledig nieuw systeem aan te schaffen? Bedankt alvast en hopelijk tot snel in de DZ xD
heb nog wel een 2e hands systeem wat op med-high draait ;-)
* himlims_ heeft nieuwe pc gekocht voor deze game 8)7

Keuze ligt bij je zelf, die kan niemand voor jou maken. Heb je geduld? wacht tot volgende maand, dan worden de nieuwe generatie 14nm GPU's aangekondigd (waarschijnlijk eind zomer in de schappen) ik kon daarop niet wachten :X >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:58
Heb m dit weekend ook heel even kunnen proberen, en vond het zeker een spel dat ik wat uitgebreider wil spelen.

Vond het qua gameplay in de categorie mass effect / uncharted vallen, maar ging wel een stuk sneller dood. Me is wat dat betreft een stuk vergeeflijker als je wat langer buiten cover staat. Ook win ik de health aanduideing niet altijd even goed. van 3 volle balkjes naar dood ging soms heel snel.

Daarnaast vond ik het co-op ook duidelijk leueker dan solo.

Denk niet dat ik hem full-priced zal halen, maar als er een leuke aabieding is voor de PS4 versie, dan pak ik hem wel mee.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TOMEKKKKK schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:20:

Heb met dit gespeeld;

Misschien is het handig om hier een wat uitgebreidere vraag op Desktop aanschaf oid aan te maken? Dan kunnen we je wat makkelijker hiermee helpen. Zonder dat de console mensen hier daar last van hebben ;)
shoombak schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:21:
Ik weet het nog niet met deze game, de gameplay vind ik eigenlijk wel prettig, maar ik vind de wereld buiten de missielocaties zo enorm leeg. Kan me niet voorstellen dat dit in de release heel veel anders gaat zijn..
Jawel, hij is flink gevult, zie deze tweet van de Developers: https://pbs.twimg.com/tweet_video/CaUey3jUsAAMmwj.mp4

[ Voor 49% gewijzigd door Melantrix op 22-02-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tijdens het spelen van de missies ook bewust de cutscenes die er waren geskipped, zodat ik straks bij full release er nog deels als maagd in ga. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
beebie121 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:14:
Proximity chat!!
Iedereen binnen een bepaalde afstand kan jou horen.

Op de PS4 was de ingame chat af en toe behoorlijk brak. Zodoende hebben wij daar vrijwel geen gebruik van gemaakt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:21
Heb dit weekend ook de Beta een paar uur gespeeld.
Beetje ziekjes dus niet veel uren kunnen maken.
Gister redelijk wat van de wereld gezien en als de volledige game straks voller is zal dit zeker beter zijn.
Ben nog niet in de DZ geweest, dus daar kan ik nog weinig over zeggen.
Voor de rest speelt de game goed, even wennen na vele uren R6: Siege, maar zeker goed.

Nu in twijfel om deze wel of niet te kopen, wacht misschien wel tot deze in de aanbieding(min 25%) is.
Moet ook nog een andere PC komen dit jaar, dus dan wordt de game alleen maar mooier.

[ Voor 8% gewijzigd door MadMax12 op 22-02-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:31:
[...]

Proximity chat!!

Op de PS4 was de ingame chat af en toe behoorlijk brak. Zodoende hebben wij daar vrijwel geen gebruik van gemaakt.
Klopt inderdaad. Ik moest noodgedwongen altijd een party aanmaken, omdat de proximity chat te laat in werking treed als ik spreek, waardoor het eerste deel van mijn zin wegviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Jackal131 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:31:
[...]

Proximity chat!!

Op de Xbox was de ingame chat zelfs zo goed dat op een gegeven moment de party gecrashed was en we het niet eens door hadden :)

Gisteren weer rogue's gejaagd. Waren 2 gasten die bij die ene entrance en dan rechts boven aan een trap zaten. Ze dachten slim te zijn, maar toen gingen wij met zijn 3en tegelijk naar boven door in elkaar op de trap te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zoals bij bijna alle games is de voice gewoon niet belangrijk genoeg voor de ontwikkelaars om er echt prioriteit aan te geven. Ik verkies nog altijd een Vent of TS server om je voice te regelen, en dan heb je ook geen gezeik met andere mensen die je kunnen horen met proximity chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit kan ik wel waarderen. :+ Geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Zo, t weekend is voorbij en wat een deceptie is The Division gebleken, helaas.

Waar te beginnen (PC). De storyline content duurde zegge en schrijven een half uurtje, dus uitgaande van dat er inderdaad '10 or more' main storyline missies zijn zoals de devs hebben aangegeven, dan kunnen we dus uitgaan van 3 tot 6 uur aan content. De inhoud nog even buiten beschouwing gelaten, de mechanics waren me helaas veels te simpel. Ga achter muurtje zitten, peek, schiet, repeat tot alle waves voorbij zijn. Het begon me nog voor t einde van de beta al te vervelen.

Het schieten zelf stelt ook niet zoveel voor met zo weinig recoil maar met zo'n lage damage per kogel ben je voor je gevoel meer aan het herladen dan echt aan t schieten. Enfin, headshotjes en t is snel klaar. Maar dan in de PvP, ben je 1 of 2 ranks lager, dan kan je een vuurgevecht winnen alwel shaken. 20 headshots zijn dan onvoldoende voor een kill in sommige gevallen, en tsja, als mensen dan ook nog de medic perk spammen terwijl je van alle kanten wordt belaagd, dan zijn vuurgevechten met hogere ranks gewoon geen optie meer.

Dan het loot extracten, ja er moeten nog veel perks bijkomen maar de sticky bomb is lastig te balanceren. Iedereen wacht nu tot de heli er is, laatste paar seconden, 8 sticky bombs op de extractor en hopla, weg loot. Je bent vrijwel per definitie te laat na een respawn om je eigen loot terug te claimen/veroveren en dat is toch wel erg jammer.

Grafisch is de game gewoon dik in orde, niets bijzonders, maar dik in orde en 't klinkt geweldig bij vlagen. Overigens waren de eerste seconden in de game al direct een bugfeest. Zwevende gunmodels, 3d renders die niet helemaal lekker gingen, maatjes die uit de rug schieten in plaats van de loop etc. Grappige dingen maar niets game breakings. )

Maarja, alles bij elkaar is het een game met:
-Naar verwachting erg weinig content
-Simpele coverbased shootting gameplay, geen revolutionaire of facinerende game mechanics
-Inventory management elke 5 seconden om te kijken of dat nieuwe item beter is of niet
-PvP actie wat lekkere chaos is maar de risk/reward verhouding is helemaal scheef
-Skill kan hogere levels niet compenseren in PvP gevechten, erg jammer

Helaas is dit ook de algemene indruk bij de mensen waar ik mee speel. Louter gecancelde pre-orders en/of er niet meer naar uitkijken. Zonde, hopelijk gaat het na de launch nog erg op de schop of blijkt dat ze nog veel of uberhaubt interessante game mechanics achter de hand hebben gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:34:
[...]
Klopt inderdaad. Ik moest noodgedwongen altijd een party aanmaken, omdat de proximity chat te laat in werking treed als ik spreek, waardoor het eerste deel van mijn zin wegviel.
Het viel me op dat dit voornamelijk was binnen de eigen squad. Open een gegeven moment werden wij namelijk (per ongeluk) beschoten door een paar Engelsen, waardoor ze rogue werden. Ze hebben meteen hun excuses aangeboden en vroegen of we hun wilden sparen :D (zij waren met 2 en wij met 4).

Die Engelsen waren heel goede te verstaan, terwijl de mensen in mijn eigen squad vrijwel niet te verstaan waren. Voornamelijk doordat delen van zinnen wegvielen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er op dat je meer een hardcore shooter gewend bent dan een cover based play for fun shooter. Niks mis mee, maar je moet dit niet vergelijken met games als Battlefield of (een heel klein beetje) COD. Het is voor een breder publiek, de mechanics zijn daarom "simplified".

Ik ben ook erg benieuwd naar hoeveel storyline er in zal zitten, maar ik ben dan ook nog nooit een hele goede storyline tegen gekomen in een semi-openworld online game.

Ach ieder zijn of haar smaak, wees blij dat de Beta er bij heeft geholpen en dat je niet de game moest afwachten (kopen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:43:
Open een gegeven moment werden wij namelijk (per ongeluk) beschoten door een paar Engelsen, waardoor ze rogue werden. Ze hebben meteen hun excuses aangeboden en vroegen of we hun wilden sparen :D
you go rogue; you die! ... no exceptions! >:)

maar helaas niet door een shotgun (wat zijn die guns nutteloos zeg, shit dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:49:
[...]

Lijkt er op dat je meer een hardcore shooter gewend bent dan een cover based play for fun shooter. Niks mis mee, maar je moet dit niet vergelijken met games als Battlefield of (een heel klein beetje) COD. Het is voor een breder publiek, de mechanics zijn daarom "simplified".

Ik ben ook erg benieuwd naar hoeveel storyline er in zal zitten, maar ik ben dan ook nog nooit een hele goede storyline tegen gekomen in een semi-openworld online game.

Ach ieder zijn of haar smaak, wees blij dat de Beta er bij heeft geholpen en dat je niet de game moest afwachten (kopen) ;)
Klopt, daar heb je ook helemaal gelijk in, deze mechanics passen gewoon niet zo mij al vond ik Borderlands wel briljant. Wat dat betreft ben ik wel erg blij met de beta om het zelf te ervaren, goede ontwikkeling van Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:41:

Waar te beginnen (PC). De storyline content duurde zegge en schrijven een half uurtje, dus uitgaande van dat er inderdaad '10 or more' main storyline missies zijn zoals de devs hebben aangegeven, dan kunnen we dus uitgaan van 3 tot 6 uur aan content. De inhoud nog even buiten beschouwing gelaten, de mechanics waren me helaas veels te simpel. Ga achter muurtje zitten, peek, schiet, repeat tot alle waves voorbij zijn. Het begon me nog voor t einde van de beta al te vervelen.
Er zijn 10 missies (minimaal) voor elke wing, er zijn 3 wings dus 30 missies. Er is dus 15 uur aan main missions plus alle sidecontent. Dat veranderd je gameplay feel niet, maar er is wel meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
melantrix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:54:
[...]
Er zijn 10 missies (minimaal) voor elke wing, er zijn 3 wings dus 30 missies. Er is dus 15 uur aan main missions plus alle sidecontent. Dat veranderd je gameplay feel niet, maar er is wel meer ;)
En dan heb je de side-missions nog niet genoemd. En dan bedoel ik niet alle 'encounters'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je vergeet dat er naast die main-missions nog een tal side-missions te doen zijn, die samen ook wel goed zijn voor een aantal uurtjes. Zie hier bijvoorbeeld.
Het schieten zelf stelt ook niet zoveel voor met zo weinig recoil maar met zo'n lage damage per kogel ben je voor je gevoel meer aan het herladen dan echt aan t schieten. Enfin, headshotjes en t is snel klaar. Maar dan in de PvP, ben je 1 of 2 ranks lager, dan kan je een vuurgevecht winnen alwel shaken. 20 headshots zijn dan onvoldoende voor een kill in sommige gevallen, en tsja, als mensen dan ook nog de medic perk spammen terwijl je van alle kanten wordt belaagd, dan zijn vuurgevechten met hogere ranks gewoon geen optie meer.
Dit ben ik dan wel met je eens. Ik had gisteren bijna 1 blokje health van een speler eraf geschoten met een full mag van m'n blauwe shotgun. Dat mag nog wel wat meer balancing krijgen.
Dan het loot extracten, ja er moeten nog veel perks bijkomen maar de sticky bomb is lastig te balanceren. Iedereen wacht nu tot de heli er is, laatste paar seconden, 8 sticky bombs op de extractor en hopla, weg loot. Je bent vrijwel per definitie te laat na een respawn om je eigen loot terug te claimen/veroveren en dat is toch wel erg jammer.
Tja, dat is gewoon hoe het zit. Je kunt, als je een beetje goed kijkt, op zich wel in de gaten krijgen wie iets van plan is. Misschien dat die granaten een beetje OP zijn, maar toch. Je bent gewoon kwetsbaar als je je tasje aan het vastknopen bent. :+
Grafisch is de game gewoon dik in orde, niets bijzonders, maar dik in orde en 't klinkt geweldig bij vlagen. Overigens waren de eerste seconden in de game al direct een bugfeest. Zwevende gunmodels, 3d renders die niet helemaal lekker gingen, maatjes die uit de rug schieten in plaats van de loop etc. Grappige dingen maar niets game breakings.
Ik hoop dat ze deze kleine bugs toch weten te fixen. Ik heb zelf al eens in een auto vastgezeten, dat was ook geen pretje. Deuren stonden wel open though. :+
Helaas is dit ook de algemene indruk bij de mensen waar ik mee speel. Louter gecancelde pre-orders en/of er niet meer naar uitkijken. Zonde, hopelijk gaat het na de launch nog erg op de schop of blijkt dat ze nog veel of uberhaubt interessante game mechanics achter de hand hebben gehouden.
Hmm. Ik heb over het algemeen juist het idee dat ook veel mensen erg gecharmeerd zijn van de game. Er zijn er genoeg die teveel ervan verwachten, maar goed. De developers hebben wel in een interview (heb zo de link niet) aangegeven dat er nog wat verrassingen klaar staan, dus ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:01:
[...]

En dan heb je de side-missions nog niet genoemd. En dan bedoel ik niet alle 'encounters'.
het is een RPG; dus dat is idd 10x van hetzelfde, persoonlijk heb ik daar weinig op tegen. Maar variatie zal wel beperkt zijn. Echter denk ik dat dat je 'oneindig' bezig kunt zijn met encounters, vinden van mensen, en dat soort random missies. Dat zal ongetwijfeld uitgebreid gaan worden na lancering (met introducutie van DLC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:04

tha_crazy

Mafketel

Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:12:

[...]

Dit ben ik dan wel met je eens. Ik had gisteren bijna 1 blokje health van een speler eraf geschoten met een full mag van m'n blauwe shotgun. Dat mag nog wel wat meer balancing krijgen.
Je weet dat je ook je Health kan boosten he?

Toen ik gister 1v3 gegankt werd bij de ingang van de DZ heb ik ook wat health gear aan gedaan zodat ik tegen de 7000 aan liep.
Toen kregen ze me niet meer dood en kon ik hun makkelijk afknallen (leverde 400dps in ervoor)

Dus hoeft niet per-se gelijk aan de balance te liggen als je de stats van een andere speler niet weet.
Want zo is het ook dat als ik bijna dood ben met 7k health en maar 440 skill power heb, dat ik amper 1/4e van een blokje health terug krijg als ik mijn healing skills gebruik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Wat ik trouwens ook nog niet voorbij heb zien komen...

Op een gegeven moment was ik wel even klaar met de DZ. Ik heb de squad toen verlaten en dacht nog even doelloos rond te zwerven door de beschikbare straten van NYC. Voor ik het wist was ik 3 uur verder, haha.
Hoe moet dat straks wel niet in de retail versie van het spel :o ?
tha_crazy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:20:
[...]

Toen ik gister 1v3 gegankt werd bij de ingang van de DZ heb ik ook wat health gear aan gedaan zodat ik tegen de 7000 aan liep.
Toen kregen ze me niet meer dood en kon ik hun makkelijk afknallen (leverde 400dps in ervoor)
Inderdaad. Ik ben net zo lang aan het puzzelen geweest met gear tot ik een build had met 6500Hp en bijna 5500 dps. Alleen daardoor al gaat de game een hoop tijd vergen.

[ Voor 45% gewijzigd door Jackal131 op 22-02-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dus hoeft niet per-se gelijk aan de balance te liggen als je de stats van een andere speler niet weet.
Want zo is het ook dat als ik bijna dood ben met 7k health en maar 440 skill power heb, dat ik amper 1/4e van een blokje health terug krijg als ik mijn healing skills gebruik :+
Dat is waar, maar zou de verhouding DPS-HP-Skill een beetje goed moeten zijn denk ik? Nu lijkt het wel alsof je als health-tank gewoon niet te doden bent, maar toch zelf genoeg schade kunt aanrichten.

Ik ben er overigens nog niet over uit hoe ik m'n build ga maken. Enerzijds lijkt een tank me wel vet, anderzijds een DPS build. Het mooie is dat je elk gewenst moment de overstap kunt maken. Geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik gister 1v3 gegankt werd bij de ingang van de DZ heb ik ook wat health gear aan gedaan zodat ik tegen de 7000 aan liep. Toen kregen ze me niet meer dood en kon ik hun makkelijk afknallen (leverde 400dps in ervoor)
hier ook Stamina over DPS (zeker in DZ) 7-8K health is best pittig (incasseer meerdere headshots van sniper >:) ) met paar kleine aanpassingen (gloves en holser met +dmg voor gun-x) maakte de DPS acceptabel (3500). Andere teammaat ging volledig voor de DPS, dan loop ik prominent voorop (tanken) en hij flankt en finished ze. Dat bleek erg te goed werken

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 22-02-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
zo, 't free beta weekend is voorbij en god, wat heb ik genoten. Ik speel deze game via mijn nvidia shield op mijn 65" vanuit mijn luie zetel met een controller en het was plezier vanaf minuut 1.
Er was reeds zoveel te doen in deze beta dus ik denk dat de volledige game wel eens in mijn top 3 van langs gespeelde games ooit terecht zal komen.
Schieten voelt leuk aan en vind het super dat je best wat 'tactiek' nodig hebt om vijanden te kunnen omleggen. Eerst even turret neerplaatsen voor cover fire, dan zelf rond gaan en van cover to cover ongezien in de flank aanvallen.

Grafisch is dit 1 van de mooiere games (sneeuwstormen zijn echt prachtig) van het moment, loopt ook vlotjes op 60fps met mijn gtx970. Alles bij elkaar is het een game met:
-naar verwachting veel content
-een coverbased shooter die wat meer tactiek vereist (en minder afhangt van een split seconde reactie)
-uitgebreid inventory systeem dat je toelaat je character te personaliseren volgens je eigen speelstijl (ik had persoonlijke voorkeur voor sniper met silencer)
-pvp actie met de nadruk op teamplay. Met controller op pc tegen muis/keyboard spelers geeft natuurlijk logischerwijs wel een nadeel dus ik lag vaak als eerste op de grond
-vaak draait het om skills/tactiek/teamplay ipv levels (in de beta dan toch). Ik speelde bvb vlot als level 4 tegen level 8 in de darkzone met mijn groep.

Dit is ook de indruk bij mensen waarmee ik speel. Op mijn steamlijst hebben er nu velen ook een preorder geplaatst of hun preorder 'geupgrade' met season pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:04

tha_crazy

Mafketel

Jackal131 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:20:

[...]

Inderdaad. Ik ben net zo lang aan het puzzelen geweest met gear tot ik een build had met 6500Hp en bijna 5500 dps. Alleen daardoor al gaat de game een hoop tijd vergen.
Ik bleef op een gegeven moment alle vendors afgaan om zo veel mogelijk te maxxen.
Even helemaal niet gelet op skill power trouwens, daar ga ik in de release wel mee aan de slag :P
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:24:
[...]

Dat is waar, maar zou de verhouding DPS-HP-Skill een beetje goed moeten zijn denk ik? Nu lijkt het wel alsof je als health-tank gewoon niet te doden bent, maar toch zelf genoeg schade kunt aanrichten.

Ik ben er overigens nog niet over uit hoe ik m'n build ga maken. Enerzijds lijkt een tank me wel vet, anderzijds een DPS build. Het mooie is dat je elk gewenst moment de overstap kunt maken. Geweldig. :)
Ik denk dat de balance wel erg goed is.
Want als jij een full skill-power build doet, kan jij ook dat shield krijgen met 10k health
Of mensen met 1 sticky bomb one-shotten
Of vanaf 1 balkje leven naar full-health gaan als je 4-5k HP hebt.

Het zijn keuzes :P
bij 1v3 ging ik maar voor een full HP build.
Maar daarna toch weer 400dps erbij en de HP weer teruggeschroefd.

FYI, goed leesvoer voor builds:
https://www.reddit.com/r/...s_stamina_vs_skill_power/

[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 22-02-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoepap schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:27:
Grafisch is dit 1 van de mooiere games (sneeuwstormen zijn echt prachtig) van het moment, loopt ook vlotjes op 60fps met mijn gtx970. Alles bij elkaar is het een game met:
hoe? kom amper op stabiele fps uit, behalve wanneer ga terug schroeven naar high. welke settings draai jij dat je wel 60fps stabiel hebt?

PS; kan de gene die loopt de kloten met de spelerregistratielijst hiermee stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:31:
[...]

PS; kan de gene die loopt de kloten met de spelerregistratielijst hiermee stoppen?
Lijst ziet er toch goed uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slim :+

Rogue compilatie
[YouTube: https://youtu.be/K3OHAXz4HKw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jackal131 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:20:
Wat ik trouwens ook nog niet voorbij heb zien komen...

Op een gegeven moment was ik wel even klaar met de DZ. Ik heb de squad toen verlaten en dacht nog even doelloos rond te zwerven door de beschikbare straten van NYC. Voor ik het wist was ik 3 uur verder, haha.
Hoe moet dat straks wel niet in de retail versie van het spel :o ?
Dit heb ik dus ook :P en in de beta stiekem kijken hoe ver je het niet beta afgeschermde gebied in kan :P Kom je soms net op nieuwe stukken uit. Krijg je er ook nog extra XP voor :)

Als met release heel die map er is. whoaaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:31:
[...]

hoe? kom amper op stabiele fps uit, behalve wanneer ga terug schroeven naar high. welke settings draai jij dat je wel 60fps stabiel hebt?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
2600k, 16gb ram standaard "high" settings, gtx970 strix, voorlaatste nvidia drivers.

Uplay fps counter aan, stabiel op 59fps (nvidia experience lockt op 59fps wanneer er naar shield wordt gecast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:08
Zou mooi zijn als je 2 graphics settings zou hebben, 1 voor de normale area en 1 voor dark zone.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Ik heb het spel een half uurtje gespeeld. Kon mij niet echt behagen. Ik had heel erg het gevoel dat ik in een assasins creed met moderne setting beland was. De NPC's die allemaal net beginnen te praten als je in de buurt bent... in de verte NPC's ineens in beeld zien verschijnen... combat was me echt te arcadish. een NPC waar ik tig kogels in had gejaagd bleef net zo bewegen en terugschieten als daarvoor.

Het bewegen in dekking en de graphics vond ik wel erg gaaf...Helaas geen sneeuw gezien. Voor mij voelt het spel voelt vooral erg leeg en hol aan. Ik zou er graag wat meer ambiance en een tikkeltje meer realisme in terugzien.

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
i don't get it .. wat wil men hiermee bereiken? rogue kan niet weg lopen [..] *O* maar die kan je wel neer schieten :? ik snap het niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiezzz
  • Laatst online: 31-07 19:40
Sjoepap schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:06:
2600k, 16gb ram standaard "high" settings, gtx970 strix, voorlaatste nvidia drivers.

Uplay fps counter aan, stabiel op 59fps (nvidia experience lockt op 59fps wanneer er naar shield wordt gecast)
1080p neem ik aan?

5820k @ 4.2Ghz.
16GB RAM @ 2400Mhz.
2x EVGA GTX 970 SC (+125Mhz clock +300Mhz memory boven op de factory overclock).

1440P Spel op High settings en geen 60fps stable.
Het verschil tussen 1 GTX 970 & 2 met SLI vind ik in deze game (te) weinig...

60FPS stable zou echt welkom zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jarlian schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:09:
Ik heb het spel een half uurtje gespeeld. Kon mij niet echt behagen. Ik had heel erg het gevoel dat ik in een assasins creed met moderne setting beland was. De NPC's die allemaal net beginnen te praten als je in de buurt bent... in de verte NPC's ineens in beeld zien verschijnen... combat was me echt te arcadish. een NPC waar ik tig kogels in had gejaagd bleef net zo bewegen en terugschieten als daarvoor.

Het bewegen in dekking en de graphics vond ik wel erg gaaf...Helaas geen sneeuw gezien. Voor mij voelt het spel voelt vooral erg leeg en hol aan. Ik zou er graag wat meer ambiance en een tikkeltje meer realisme in terugzien.
Ik heb enkele keren wat NPC's gezien die kreupel liepen nadat ik er wat kogels in gestopt had. Wat betreft de leegte, wacht tot de release. :) Er is al een paar keer aangegeven door de developers dat de content in de beta bewust teruggeschroefd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiezzz
  • Laatst online: 31-07 19:40
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:14:
[...]

i don't get it .. wat wil men hiermee bereiken? rogue kan niet weg lopen [..] *O* maar die kan je wel neer schieten :? ik snap het niet helemaal
De maatjes van de rogue beschermen de rogue volgens mij.
Dus als jij de rogue wilt neerknallen, moet je zelf rogue gaan, want je raakt waarschijnlijk zijn vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Ik denk dat dit mensen zijn die elkaar kennen en zo een poging wagen om de rogue te beschermen. Je zou hem van bovenaf kunnen beschieten, maar de kans is groot dat je de anderen raakt en zo zelf rogue gaat. Waarop de anderen jou neer kunnen schieten dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:17:
[...]

Ik denk dat dit mensen zijn die elkaar kennen en zo een poging wagen om de rogue te beschermen. Je zou hem van bovenaf kunnen beschieten, maar de kans is groot dat je de anderen raakt en zo zelf rogue gaat. Waarop de anderen jou neer kunnen schieten dan. :+
thx voor toelichting, had nog niet helemaal gesnapt

eitje; molotov + claymore erop + burning bullets .... easy picking (vooral dat in de fik zetten gaat belangrijk worden bij full game; men kan niet meer healen, switchen van wapen etc.) dan aan de noord kant trap af, naar de doodloopende straat in het westen. Daar met je sniper gaan zitten campen op de deur [..] kom maar hoor ...

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 22-02-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, wat een ongelofelijk goeie game gaat dit worden (in my opinion).
Heel zaterdag een een deel van zondag mee vermaakt.

Leuk om de Rogue filmpjes hierboven te zien, zo deden ik en een paar maten het ook.
wachten tot de extraction point bijna hing. Allemaal sticky bomb erop en knallen maar.

Op een gegeven moment een groepje van 8-9 man die stonden te extracten. Allemaal dood.
Loot pakken, wachten tot het touw hangt en extracten maar.

Helaas kregen we Rogue Rank 5 en werd er een manhunt op ons verricht. 1000 DZ cash weg, paar keys en gelijk een DZ rank omlaag. Maar het was het zeker waard.

Gold Edition wordt gepreordered as we speak B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Nou, alleen spelen is geen zak aan. Samen is wel leuk, maar als dit het hele spel was, niet echt waard het te kopen.

Beetje PVP gedaan, wat items gejat that's it? had op meer co-op gerekend :/ vooral als je 10x hetzelfde ziet begint het aardig te vervelen, verder is de game tot dusver niet echt moeilijk :/

Ze hadden zelfs maar 1 missie op hard -_- ik dacht dat dit een Beta was geen demo? Ben tot dusver blij dat ik hem nog niet gekocht heb.

[ Voor 49% gewijzigd door Bjorn89 op 22-02-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorn89 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:19:
Nou, alleen spelen is geen zak aan. Samen is wel leuk, maar als dit het hele spel was, niet echt waard het te kopen.

Beetje PVP gedaan, wat items gejat that's it? had op meer co-op gerekend :/

Ze hadden zelfs maar 1 missie op hard -_- ik dacht dat dit een Beta was geen demo? Ben tot dusver blij dat ik hem nog niet gekocht heb.
Wat verwacht jij van een beta dan? Dat je alles kunt doen wat je in het volledige spel ook kunt doen? Nee hoor. De beta was er juist om bepaalde aspecten van de game te testen. Daarom is er ook veel uit gestript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:19:

Op een gegeven moment een groepje van 8-9 man die stonden te extracten. Allemaal dood.
Loot pakken, wachten tot het touw hangt en extracten maar.
Mijn ervaring was dat dit nu een stuk lastiger is, 9/10 keer spawnde er NPC's op het extraction point, 20-30 seconden voordat de helicopter arriveerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:27:
[...]

Mijn ervaring was dat dit nu een stuk lastiger is, 9/10 keer spawnde er NPC's op het extraction point, 20-30 seconden voordat de helicopter arriveerde.
en dat laat je een heli komen; maait alle NPC's neer, maar extract niets!
laat een nieuwe heli komen .... en repeat

dat harkt lekker door met xp/credits en loot >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik heb de game ook maar aangeschaft voor de Xbox (Gold edition in Argentinië voor €41,79 voor de mensen die het nog niet wisten) na het spelen van de open beta, het sfeertje bevalt me wel alleen hoop ik dat er straks voldoende balans in de DZ zit. Dark zone was voor mij eerder een Death Zone, ik was echt cannon fodder :w

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:23:

Wat verwacht jij van een beta dan? Dat je alles kunt doen wat je in het volledige spel ook kunt doen? Nee hoor. De beta was er juist om bepaalde aspecten van de game te testen. Daarom is er ook veel uit gestript.
Andersom vraag ik me af of PVE wel zo breed is, natuurlijk kunnen ze zaken er wel uitslopen, maar als dat allemaal neerkomt op die huidige encounters (kill, bevrijd of zoek clues), lijkt de game toch echt eind-content rond DZ te hebben.

Dit weekend was ook beta van Black Desert, waar end-content ook PVP is, maar daar heb je zo'n enorme brede bezigheden, dat ik me daar 10x meer tijd aan kan besteden dan wat ik nu heb gezien. (ja, beide zijn bèta's).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit was een vrij aardige beta/demo/whatever. Overduidelijk dat de game redelijk gestripped was van missies, area's, game-mechanics en andere zaken.

Wat dat betreft snap ik de kritiek niet zo dat er weinig was te beleven, want was te verwachten en er komt nog veel content uit bij release als ik het zo een beetje inschat.

Heb zowel solo als met groepjes missies en de DZ gedaan en beide manieren is het spelen waard. Met name solo is de DZ gewoon wel tof soms, want je kan echt weinig mensen vertrouwen...het wordt er lekker paranoia van. :D

Met een groepje was ook wel tof, voornamelijk omdat je dan wat meer kans maakt tegen alle rogue groepjes en die ook lekker kan op jagen. En als het groepje dan zelf rogue gaat (al dan niet bewust) dan overleef ik het zowaar soms.

Twee zaken waar ik bij de recensies wat meer antwoord op hoop te krijgen is of het verhaal een beetje lekker wordt uitgediept. Best belangrijk voor een RPG en een normaal gesproken nogal solo-speler als ik.

Nummer 2 is ik hoop dat ze het cheaten in de hand kunnen houden, nu had ik gasten die me one-shooten dwars door een betonnen muur, terwijl ze hun man-hunt status onderhielden door buiten de beta grens te staan. (Geen idee hoe ze dat laatste voor elkaar kregen...wellicht hadden ze een hoekje gevonden ergens die begrenst was door die "rode muur" maar nog net in de beta zat (je krijgt een timer geloof ik).

Dat ze buiten de rode muur stonden was nog wel te accepteren, maar one-shooten door een betonnen muur...nah.

Verder ook wel geinig was een soort camp-plek voor rogues vlak bij zo'n DZ-ingang, paar keer daar gestaan om die gasten omver te krijgen...was niet makkelijk, maar uiteindelijk wel gelukt...veel teamwerk met total strangers en opofferingsgezindheid van een aantal spelers.

Al met al vind ik het rogue-aspect leuker dan ik had gedacht, maar ik wil wel meer verhaal en meer te doen buiten de DZ...oh en geen zombies...ik ben zombies, ruimtewezens en tovenaars zo fokking zat dat ik weiger Star Wars te kijken uit angst dat daar ook zombies in zitten. :+

Oh en als iemand hier samen heeft gespeeld met een gast die een hele slechte mic had met veel ruis...sorry ik ga een nieuwe kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ktenolix schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:23:
[...]

Jup, een open beta is een volledig toegankelijke game(misschien iets minder content) om o.a.te stress testen.
Dit is gewoon een demo, wat daar niet duidelijk aan is snap ik niet?

Of waren alle open-beta's die ooit zijn gereleased allemaal zo? Kan me iig niet herrineren dat dat zo was. En heb verschillende beta's gespeeld.

Dit is gewoon een kleine demo, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Misschien is het al eens eerder gepost maar dan toch.

Kan iemand mij wat meer uitleggen over Skill Power? Als die hoger van waarde is kun je dan langer doen met je skills of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:50:
[...]

Andersom vraag ik me af of PVE wel zo breed is, natuurlijk kunnen ze zaken er wel uitslopen, maar als dat allemaal neerkomt op die huidige encounters (kill, bevrijd of zoek clues), lijkt de game toch echt eind-content rond DZ te hebben.

Dit weekend was ook beta van Black Desert, waar end-content ook PVP is, maar daar heb je zo'n enorme brede bezigheden, dat ik me daar 10x meer tijd aan kan besteden dan wat ik nu heb gezien. (ja, beide zijn bèta's).
Ik denk dat het inderdaad dat soort type missies blijven, maar dan in veelvoud. Het is ook een RPG, dus moeten grinden voor loot/etc zit er dik in.

Wat betreft end-game content is er nog vrij weinig bekend. Het kan inderdaad zich veel af gaan spelen in de DZ. :)
micmulder schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:59:

Kan iemand mij wat meer uitleggen over Skill Power? Als die hoger van waarde is kun je dan langer doen met je skills of iets dergelijks?

[ Voor 17% gewijzigd door Ktenolix op 22-02-2016 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

bla bla bla. zo vind ik guildwars/ wow en dat soort games eenzijdig.

zoek 10 eieren van dit, kill de baas hiervan, zoek 5 blaadjes en maak een drankje. zus en zo..
of dat niet eentonig is? en dat in een of andere fancy crap wereld met elfjes

sorry dat moest er ff uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Nickrsd op 22-02-2016 12:03 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk van de skill die je gebruikt beinvloed het de duratie of de power van je skills. Of soms zelfs beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Nickrsd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:02:
bla bla bla. zo vind ik guildwars/ wow en dat soort games eenzijdig.

zoek 10 eieren van dit, kill de baas hiervan, zoek 5 blaadjes en maak een drankje. zus en zo..
of dat niet eentonig is? en dat in een of andere fancy crap wereld met elfjes

sorry dat moest er ff uit.
Mag je vinden, net zoals ik mijn menig heb over deze game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skill power heeft invloed op ... je skills :+

dus bijv. het healen, de dmg van je turretje of sterkte van je schild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Dat trucje om mensen rogue te laten gaan zodra ze een turret gebruiken was trouwens ook wel grappig.

Ze zetten een turret neer.
Je schiet 1-2x op de turret, waardoor je niet rogue gaat.
Turret gaat los op jou, andere persoon gaat rogue.
En easy money :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat turretje heeft mij (als rogue) wel geholpen; je bent 'on the run', en er zit een trap in de buurt waar je vanaf kunt ... gooi je turretje onderaan de trap. Ga via de trap/ladder/touwtje naar beneden; de agents die achter je aan zitten nemen 9/10x dezelfrde route. Maar jouw turretje welke onderaan de trap staat, schiet ze 1 voor 1 neer wanneer ze via de trap na beneden gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:27:
[...]

True, maar met een groepje van 8-9 man en ons eigen team +4 = 12-13 man heb je die mobs zo dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Earzz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:46:
Ik heb de game ook maar aangeschaft voor de Xbox (Gold edition in Argentinië voor €41,79 voor de mensen die het nog niet wisten) na het spelen van de open beta, het sfeertje bevalt me wel alleen hoop ik dat er straks voldoende balans in de DZ zit. Dark zone was voor mij eerder een Death Zone, ik was echt cannon fodder :w
€41,- ?!
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Hmm zag em bij G2Play de gold edition 69,99.. denk vanavond maar eens bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:11:
Dat trucje om mensen rogue te laten gaan zodra ze een turret gebruiken was trouwens ook wel grappig.

Ze zetten een turret neer.
Je schiet 1-2x op de turret, waardoor je niet rogue gaat.
Turret gaat los op jou, andere persoon gaat rogue.
En easy money :D
Is dat zo? Ik zag wel dat er gasten waren die op turrets schoten waarna die turrets los gingen, maar degene waarvan de turret was ging pas rogue toen hij/zij werkelijk ging schieten op de ander of duurt het gewoon langer bij een turret? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van het weekend de bèta ook nog even aangeslenterd.
Moet zeggen dat het erg lekker speelt.
De gameplay zelf voelt lekkerder aan ten opzichte van de closed bèta.
In tegenstelling tot de closed beta is het nu een stuk minder interessant om rogue te gaan.
Op een gegeven moment was ik level 11 DZ en had ik 8000 DZ funds, en dus rogue gegaan, en uiteindelijk doodgegaan...
Bij terugkomst checkpoint bleek dat ik level 10 DZ was en nog 5250 DZ funds over had :/
Mocht je een man hunt achter je aan hebben ben je 5 min verder als je niemand achter je krijg en maximale DZ funds is uit mijn hoofd max. 650 DZ.

Al met al blijft mijn gold pre-order mooi staan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Begrijp ik het goed dat de beta op de ps4 al voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:07:
Begrijp ik het goed dat de beta op de ps4 al voorbij is?
beta is 7minuten geleden afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
😂 wilde het net gaan proberen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:04:
Van het weekend de bèta ook nog even aangeslenterd.
Moet zeggen dat het erg lekker speelt.
De gameplay zelf voelt lekkerder aan ten opzichte van de closed bèta.
In tegenstelling tot de closed beta is het nu een stuk minder interessant om rogue te gaan.
Op een gegeven moment was ik level 11 DZ en had ik 8000 DZ funds, en dus rogue gegaan, en uiteindelijk doodgegaan...
Bij terugkomst checkpoint bleek dat ik level 10 DZ was en nog 5250 DZ funds over had :/
Mocht je een man hunt achter jen hebben ben je 5 min verder als je niemand achter je krijg en maximale DZ funds is uit mijn hoofd max. 650 DZ.

Al met al blijft mijn gold pre-order mooi staan :7
Betaalt slecht Rogue gaan :(

En zelfs manhunts kunnen heel erg saai zijn.

Underpowerde level 5 npc's kunnen dan wel weer fun zijn :):
Pagina: 1 ... 25 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst