yup.MsG schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:32:
Moet je weer helemaal opnieuw als je de closed beta ook al hebt gespeeld?
Verwijderd
Mooi om te lezen, heb eigenlijk dezelfde ervaring met de game. Sfeertje is helemaal mijn ding.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:47:
Gisteravond eerste ervaring met dit spel en ik moet zeggen dat ik de sfeer geweldig vind. De lege wereld past wel bij deze game (zal bij de release wellicht drukker zijn).
De encounters waren een beetje eentonig, met name omdat Alex best wel vaak dood ging. Ik mag hopen dat de bad-guys iets meer te zeggen krijgen in de release. Loot was prima verder, genoeg kistjes, rugzakjes en drops.
Voornamelijk solo gespeeld ten eerst om het spel te leren kennen op mijn eigen tempo en ik moet zeggen dat dat prima te spelen was. Zelfs de darkzone, wat ik dan wel weer spannend vond omdat je als solo speler best kwetsbaar ben (lees: ik ben redelijk vaak dood gegaan).
De tweede reden voor solo was eigenlijk omdat, toen ik via het matchmaking systeem, in een groepje de Market Squaregarden missie voor de tweede keer deed, de missie erg matig inlaadde. Met als gevolg dat ik ergens in de catacomben van het station viel (dwars door de vloeren heen) en daar continue dood viel bij de respawn. Nou weet ik niet of dat een bug was of dat mijn connectie zuigt (tot nu toe nog nooit problemen gehad) maar goed dat werkte dus niet zo heel lekker.
Verder vond ik op de ps4 de graphics er prima uitzien, mooie sfeer (zoals al gezegd) weinig problemen er mee. Geluid stond wel erg zacht, maar dat kan aan de headphones liggen, enkel ik kon het ook niet echt harder zetten (alle softmatige schuivers voor audio stonden al op max). Nog niet achter hoe de proxy-chat werkt en ook in groepsverband leek de voicechat het niet te doen, maar ook dat kan aan die fokking headphone liggen.
Daarnaast bevalt het me wel dat niet alle loot mee telt voor de stats, heb al redelijk wat drops voor cosmetische kleding en geeft best toffe mogelijkheden.
Ik snap overigens de discussie BETA/Demo niet zo (of beter de kritiek aan gebrek aan content), het is namelijk overduidelijk dat allerlei content gelocked is (sterker nog, in deze beta wordt je er continue aan herinnerd dat zaken zijn gelocked voor deze beta).
Er gaat dus nog heel wat bijkomen qua rpg-achtige mechanics en content. En het hele bullet-sponge verhaal vond ik best meevallen (dat schijnt wel aangepast te zijn sinds de CB), maar het is niet iets waar ik me aan stoor, omdat het een vrij duidelijke keuze is voor een rpg-mechanic, maar voor liefhebbers van shooters kan het wel vreemd zijn ja.
Wel een positieve indruk dus deze eerste kennismaking...vanavond wat meer met groepjes hoop ik (sta al in de tweaker ps4 groep en anders gewoon matchmaking) en dan hopen dat ik wat minder door de vloeren heen zak.
mbt t door de grond zakken, zelf niet eerder meegemaakt. Wel dat ik ergens vast kom te zitten als een teamm8 een deur opent terwijl ik naast de deur sta
Ben de beta doorlopen met een maatje, sfeertje is wel tof gedaan, zeker dat als het soms heel erg sneeuwt. Maar......toch wat vraagtekens bij een titel die zolang in ontwikkeling is geweest.
- npc's die in de safezone als een blok beton blijven staan en bijna niet reageren als je tegen ze aanloopt.
- npc's die je bevrijd uit kamertjes, reageren allemaal hetzelfde...ze wuiven en lopen weg, enkel is de huiskleur anders.
- De auto's....volgens mij zijn ze los geslagen met copy/paste...elke straat heeft auto's met precies dezelfde schade.
- npc's op straat bewegen erg slecht, reageren slecht in GTA5 is dit veeeel beter.
- De loot zit ook (tot nu toe voor mij) apart in elkaar kwa stats....denk je om maar wat te noemen knappe kniebeschermers te hebben (lvl
gaat je dps omhoog, maar knalt je health enorm omlaag...of visa versa...ben nog niks tegen gekomen wat alles een beetje opkrikt, het blijft kiezen health of dps.
- Had meer random spelers verwacht in de spelwereld ipv enkel vrienden uit je lijst.
De missies zijn wel tof, teminste die grotere dan...kreeg een beetje max payne gevoel bij die missie in dat basketball stadion.;)
Ik geef het vanmiddag nog een slinger en dan maar is kijken wat ik doe 8 maart...het is te veel copy/paste kwa objecten op straat en mannetjes die er lopen...weet niet of dit anders is bij de full release, anders is het watchdogs 2.0 en ben je na een maand klaar.
- npc's die in de safezone als een blok beton blijven staan en bijna niet reageren als je tegen ze aanloopt.
- npc's die je bevrijd uit kamertjes, reageren allemaal hetzelfde...ze wuiven en lopen weg, enkel is de huiskleur anders.
- De auto's....volgens mij zijn ze los geslagen met copy/paste...elke straat heeft auto's met precies dezelfde schade.
- npc's op straat bewegen erg slecht, reageren slecht in GTA5 is dit veeeel beter.
- De loot zit ook (tot nu toe voor mij) apart in elkaar kwa stats....denk je om maar wat te noemen knappe kniebeschermers te hebben (lvl
- Had meer random spelers verwacht in de spelwereld ipv enkel vrienden uit je lijst.
De missies zijn wel tof, teminste die grotere dan...kreeg een beetje max payne gevoel bij die missie in dat basketball stadion.;)
Ik geef het vanmiddag nog een slinger en dan maar is kijken wat ik doe 8 maart...het is te veel copy/paste kwa objecten op straat en mannetjes die er lopen...weet niet of dit anders is bij de full release, anders is het watchdogs 2.0 en ben je na een maand klaar.
Verwijderd
Als je turret schiet in darkzone gaat eigenaar er van rogue dus pas op als je turret plaatst wordt trouwens gefixed.
was onaangekondigd, en dan gooien ze er straks 24u extra game tijd bij; weer in de headlines bij alle game nieuws paginas op maandagJackal131 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:21:
[...]
Niks nieuws. Was met de closed ook zo. Als je pech hebt, dan is dat morgen weer zo.
heb hier echt nog geen enkele keer last van gehad, maarja je hebt ook van die sukkels die constant door je vuur heen lopen waardoor iedereen al rogue gaatVerwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:41:
Als je turret schiet in darkzone gaat eigenaar er van rogue dus pas op als je turret plaatst wordt trouwens gefixed.
Wat is nou een goede manier om DZ-funds te verdienen? Ik verdien nu vooral geld door overbodige loot te verkopen, maar het moet ook anders kunnen lijkt me.
Ik ben nu druk om level 8 en hoger te worden omdat ik kisten kan openen. De loot die ik tot nu toe verzameld heb valt me een beetje tegen en omdat ik weinig geld heb kan ik ook niks moois kopen.
Is er trouwens een snelle manier om spullen vanuit je stash naar je inventory te krijgen? Ik ga nu iedere keer terug naar de base of operations maar dat vind ik een beetje omslachtig. Gezien de setting is het logisch, maar toch.
Ik ben nu druk om level 8 en hoger te worden omdat ik kisten kan openen. De loot die ik tot nu toe verzameld heb valt me een beetje tegen en omdat ik weinig geld heb kan ik ook niks moois kopen.
Is er trouwens een snelle manier om spullen vanuit je stash naar je inventory te krijgen? Ik ga nu iedere keer terug naar de base of operations maar dat vind ik een beetje omslachtig. Gezien de setting is het logisch, maar toch.
Verwijderd
Buiten combat moet je gewoon direct rogue gaan als je iemand raakt, en in combat na aantal schoten pas met friendly fire dmg met 50% of zelfs meer verlaagt tot de persoon rogue gaat, want dan is het geen friendly meer.DigitalError schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:44:
[...]
heb hier echt nog geen enkele keer last van gehad, maarja je hebt ook van die sukkels die constant door je vuur heen lopen waardoor iedereen al rogue gaat
Tijdens de closed beta kon je gewoon iedereen poke'n oftewel uitlokken om rogue te gaan, want iemand raken express ga je niet rogue, daarom is huidig systeem ook zo slecht nu.
Nooit rogue gaan anders gaat jou DZ funds met rap tempo omlaag.kibber schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:46:
Wat is nou een goede manier om DZ-funds te verdienen? Ik verdien nu vooral geld door overbodige loot te verkopen, maar het moet ook anders kunnen lijkt me.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2016 11:55 ]
Verwijderd
De sneeuw en mist is inderdaad mooi gedaan.Bontes schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:34:
Ben de beta doorlopen met een maatje, sfeertje is wel tof gedaan, zeker dat als het soms heel erg sneeuwt.
De keuze voor stats zit op zich nog wel logisch in elkaar, althans het ligt een beetje in lijn met hoe de developer heeft bedacht om te gaan met de klassen (fighter, healer, tech).- De loot zit ook (tot nu toe voor mij) apart in elkaar kwa stats....denk je om maar wat te noemen knappe kniebeschermers te hebben (lvlgaat je dps omhoog, maar knalt je health enorm omlaag...of visa versa...ben nog niks tegen gekomen wat alles een beetje opkrikt, het blijft kiezen health of dps.
filmpje is waarschijnlijker makkelijker om te kijken dan voor mij om het uit te leggen, niet in de laatste plaats omdat ik er ook niet allemaal kaas van heb gegeten.
Tip : zet je turret ergens bovenop (truck, container) zodat andere spelers er onder door lopen ipv er voorlangs.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:41:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik hoop dus dat men goed de logs doorspit met betrekking tot dit soort bugs, want ik heb het niet kunnen vastleggen en weet ook helemaal niet hoe en waar ik een bugreport kan insturen. Ik vond het op zich wel komisch dat mijn respawn precies stond op de plek waar ik steeds weer door de vloer zakte...kon dus talloze malen mezelf dood zien vallen terwijl de teamgenoten verder aan het vechten waren.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:33:
[...]
Mooi om te lezen, heb eigenlijk dezelfde ervaring met de game. Sfeertje is helemaal mijn ding.
mbt t door de grond zakken, zelf niet eerder meegemaakt. Wel dat ik ergens vast kom te zitten als een teamm8 een deur opent terwijl ik naast de deur sta
Verwijderd
Doe ik zo bie zo al want zo heeft turret meer bereik.justifire schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:02:
[...]
Tip : zet je turret ergens bovenop (truck, container) zodat andere spelers er onder door lopen ipv er voorlangs.
Rogues / Manhunt killenkibber schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:46:
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Ik ben ook destiny gewend en vind het schieten in the division ook nog niet zo fijn. Zeker als ik in dekking schiet en er komt een granaat in de buurt, probeer dan snel weg te komen, maar blijf altijd hangen en kom dus niet makkelijk weg.Twammo schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:53:
Gisteren de eerste uurtjes in de Beta doorgebracht maar is niet wat ik er van had verwacht. Ik speel sinds afgelopen september eigenlijk alleen maar Destiny en ik had wat meer overeenkomsten verwacht. Vooral het schieten vind ik niet lekker gaan.
Ben denk ik meer een first person shooter-fan terwijl ik wel erg kan genieten van RPG's zoals The Witcher en Dragon Age. Meer mensen die dit hebben?
Zal wel mijn onkunde zijn. Destiny schiet ook wel erg fijn, ongeëvenaard vind ik zelfs.
Kwestie van wennen, ga deze wel aanschaffen, want dit is verder wel helemaal mijn ding
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Iemand een idee hoelang zo'n maintenance duurt? Beetje but dat ze het overdag doen op een zaterdag...heb ik weekend kan ik niks
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Thanks, wilde dit net vragenhimlims_ schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:37:
op de stream melden ze dat er wekelijks onderhoud is aan de servers
onderhoud tot 13u vandaag, daarna up

ik ben nu net begonnen (allereerste kennismaking), als mensen willen joinen zijn ze welkom! Heb een headset.
psn: jagermeistertim
Ooh zo, ja daar kijk ik verder ook niet naar, content vind ik eigenlijk best prima, de missie in het verlaten metro traject heb ik best even over gedaan en verder zijn er best was kleine Side missions te doen, de demo geeft mij in ieder geval een prima indruk.sww89 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:16:
[...]
De discussie hierboven was onder andere dat deze beta qua content tegen zou vallen, saai en eentonig ervan uitgaande dat de final versie ook zo zal zijn. Dat van de beta mag dan wel zo zijn, ieder zijn mening, maar dat zegt in principe niet alles over de versie die we over 16 dagen voorgeschoteld krijgen. Daar kunnen wij niks over zeggen nu.
Maar ik vermaak mij op dit moment wel met het spel en we kunnen nooit allemaal tevreden zijnEn het zou zomaar kunnen zijn dat we uiteindelijk toch wel teleurgesteld raken in het spel en dan is het Ubisofties zoveelste flop.
Zoals ik al zei, pure marketing deze demo.himlims_ schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:44:
[...]
was onaangekondigd, en dan gooien ze er straks 24u extra game tijd bij; weer in de headlines bij alle game nieuws paginas op maandag
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 20-02-2016 13:15 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor mensen die samen willen spelen, join Teamspeak: ts4.ddns.net
@Semisane, Dat filmpje maakt het al wat duidelijker
Op zich kan ik daar wel aan wennen, 1 agent puur dps gericht bouwen maar low(er) health, en een andere agent puur tank...heel veel health en armor maar medium dps. Jack of all trades is eigenlijk wat ik gewend ben (WoW, Destiny) Trouwens in Destiny hoefde je alleen je subclass te veranderen ipv je gear...werkt perfect, alleen die game is sinds TTK zwaar aan het doodbloeden, dlc's maken het oude kapot...bedoel Vault, Crota, Prison? Zonde van je tijd als nieuweling, maybe een keer voor de ervaring maar verder is er geen reet van waarde te halen. De tijd van de ultieme en coolste loadout (fatebringer, blackhammer/icebreaker, Gjalla/hunger)is vervangen door lelijke kutwapens, de jacht naar gjalla in wekelijkse nightfalls (nu ook steeds dezelfde, oude zitten ook niet meer in de rolatie) exotic chest cp in de vault, crota, prison of elders kistjes DAT was leuk!
Maar goed weer even ontopic;
Ga zo veer even spelen, op de ergenissen na die ik eerder noemde (oa. copy paste van straatjes en auto's, npc's) is er toch iets in die game wat mij trekt (buiten loot, waar ik zoiezo gek op ben)....het sfeertje ! En natuurlijk het samen spelen.
Maar goed weer even ontopic;
Ga zo veer even spelen, op de ergenissen na die ik eerder noemde (oa. copy paste van straatjes en auto's, npc's) is er toch iets in die game wat mij trekt (buiten loot, waar ik zoiezo gek op ben)....het sfeertje ! En natuurlijk het samen spelen.
Heeft iemand ook het probleem dat hij Paul Rhodes niet kan vinden? Heb de missie volbracht maar hij is nergens te vinden in de Tech Wing.
Verwijderd
Trap op en dan moet je even naar (ik geloof) dat uitroepteken bij de hoek van de tafel. Krijg je een kleine cut-scene.Khallouki schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:33:
Heeft iemand ook het probleem dat hij Paul Rhodes niet kan vinden? Heb de missie volbracht maar hij is nergens te vinden in de Tech Wing.
Ah! Ja daar is iets waar ik me wel een beetje aan erger
Hey,
Niet vergeten dat het geen demo maar een beta is! Wezenlijk verschil in de "gaming terminologie". Wilde je er maar even op wijzen, we leren hier allemaal bij!
Haha ja laten we net doen alsof het echt een beta is. Dat is geestigSjoepap schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:54:
[...]
Hey,
Niet vergeten dat het geen demo maar een beta is! Wezenlijk verschil in de "gaming terminologie". Wilde je er maar even op wijzen, we leren hier allemaal bij!
Tsja, tegenwoordig denken mensen dat de hedendaagse BETA te vergelijken is met de oude Demo's. Zal wel komen door al die betaalde alpha's. (Grappig, wij betalen om het werk van de ontwikkelaar te doen? Zouden geld toe moeten krijgen..)SoulsOnFire schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:58:
Mensen die vinden dat het nu te weinig contect geeft... Begrijpen jullie het doel van een BETA niet? Dit is geen DEMO. Het doel is om bugs te vinden, zaken te tweaken, servers te testen,.. en ons ondertussen de kans te geven om GRATIS al een gevoel te hebben over hoe het spel werkt.
Demo is niks anders dan een uitgekleede promotie-versie van een spel. Beta is een (zo goed als laatste) testfase van het spel. Van een beta mag je, voor test-doeleinden, dus best verwachten dat er geen functionaliteit ontbreekt.
Wow, wat is het grafisch verschil tussen de xbone en ps4 groot..
co2301 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:17:
En het verschil tussen PC en console is nog groter!co2301 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:17:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Haha, je had me bijna! Ik was hier al de definitie van 'beta' en 'demo' mooi voor jou aan het neertypen toen ik plots van enkele gebruikers hier de hint kreeg dat het hier om het 'trolling' fenomeen hier gaat. Ik ben zelf niet zo een frequente forumgebruiker, vandaar dat ik het niet direct door had, excuses.Donstil schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:05:
[...]
Haha ja laten we net doen alsof het echt een beta is. Dat is geestig
Was er bijna ingetrapt! Haha
Kijk ik snap het fenomeen Alpha en Beta natuurlijk best het gaat erom dat de huidige manier van "beta" testen gewoon ingezet wordt als Demo en marketing plan door de developers.Sjoepap schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:51:
[...]
Haha, je had me bijna! Ik was hier al de definitie van 'beta' en 'demo' mooi voor jou aan het neertypen toen ik plots van enkele gebruikers hier de hint kreeg dat het hier om het 'trolling' fenomeen hier gaat. Ik ben zelf niet zo een frequente forumgebruiker, vandaar dat ik het niet direct door had, excuses.
Was er bijna ingetrapt! Haha!
Dat heeft niets met trollen te maken, ja we kunnen natuurlijk als makke schapen achter een developer aan lopen en ze op hun blauwe ogen geloven, we kunnen ook logisch nadenken en dan terug redeneren dat 2 weken voor release code niet meer in beta kan zijn. Games zijn allang gedrukt enz.
Zo ook deze game, is allemaal al lang af (De final staat al geïnstalleerd op menig Xbox One) en er worden enkel nog wat zaken getweaked die in een day One patch komen. De code zelf is allang uit beta.
[ Voor 58% gewijzigd door Donstil op 20-02-2016 15:22 ]
Soms als je iets loot dan krijg je niets maar verschijnt er wel een grijze cirkel op de grond met een rugzak icoontje er in. Ook zichtbaar als een grijze stip op de minimap. Weet iemand wat daar het idee van is?
Edit: Al gevonden.
Kennelijk iets wat in een pouch gaat (tab in inventory) die al vol is...
Edit: Al gevonden.
[ Voor 18% gewijzigd door Joop op 20-02-2016 15:29 ]
Dat is echt enorm inderdaad !co2301 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:17:

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik krijg het idee dat The Division op consoles voornamelijk op de specs van de xbone is afgesteld. Het verschil is dus niet echt super groot, je zal in de praktijk gewoon merken dat die iets stabieler draait op de PS4 en hier en daar wat betere textures weergeeft. Ik las ook dat veel mensen op de Xbox aan het klagen waren over dips in de DarkZone, ik heb die klachten over de PS4 versie nog niet gezien.co2301 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:17:
Maar goed dit mag niemand echt meer verbazen in 2016, het is ondertussen toch wel common knowledge dat de PS4 iets van 40% krachtiger is dan de XB1.
w00h00 de bolletjes muts eindelijk gevonden

Blijft toffe ervaring. Nieuwe missie zag er ook nice uit
En zo jammer die rode borders in straten etc. Dat het maar snel 8 maart is
Blijft toffe ervaring. Nieuwe missie zag er ook nice uit
De veronderstelling is er dat, zoals bij elke game, je zowel bij open als closed beta telkens opnieuw moet beginnen.MsG schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:32:
Moet je weer helemaal opnieuw als je de closed beta ook al hebt gespeeld?
Ikzelf heb gisteren ook goede ervaringen gehad. De misses Single Player uitspelen was niet zo mijn ding. Vanaf ik een vriend erbij kon nemen en samen de missies doen was het echt fantastisch.
Nadien ook in DZ rogues hunten, NPC's knallen, zelf rogue worden & dan nog overleven ook!
The thrill was so real
learning every day.
Hoe is het eigenlijk met server gedeelte geregeld? Ik zat met een kameraad in een server, eerst zo'n 15 man afgeschoten en constant rogue. Op een geven moment was er niemand meer over en waren we in deze hele map (niet zo groot natuurlijk) in ons eentje. Maar hoe swap je dan naar andere wereld? Want ik zag dat mensen die ik ken nog wel enemy's hadden?
Er is niet een optie oid, moet je dan alles herstarten?
Er is niet een optie oid, moet je dan alles herstarten?
...en zo was ik weer 3 uur verder, goed teken voor een beta lijkt mij 
Toch heb ik nog wat onduidelijkheden, hoe zit het nou met die Dark Zone (kom daar niet meer uit nu, maar moest erheen voor een missie) is de Dark Zone het gedeelte van de stad waar het echt een zooitje is door heersende gangs, en buiten de Dark Zone de rest van de stad een wat meer door de politie gecontroleerde zone ? Ook de pictogrammen in de Dark Zone, fotocamera's...zijn dat missies? staat er niet bij ofzo.
Voor zover ik dus begrijp is de dark zone de enige plek waar het echte chaos is, en zelfs spelers elkaar te lijf kunnen gaan, maar is dit ook de enige plek waar je random spelers tegenkomt of is dit straks op meerdere plekken ala destiny?
oja, elke vrachtwagen is ook herzelfde....zelfde graffiti erop, dat vind ik wel cheap hoor... maar goed ik koop de game wel want verder is het echt een sfeervolle game, denk ook dat het super word op de wat hogere lvls. Ik zag ook een restock timer bij de vendors, goed teken! Maar hoe zit het verder met missies? Komen er dagelijks/wekelijks nieuwe bij met leuke rewards of is klaar, klaar?
Toch heb ik nog wat onduidelijkheden, hoe zit het nou met die Dark Zone (kom daar niet meer uit nu, maar moest erheen voor een missie) is de Dark Zone het gedeelte van de stad waar het echt een zooitje is door heersende gangs, en buiten de Dark Zone de rest van de stad een wat meer door de politie gecontroleerde zone ? Ook de pictogrammen in de Dark Zone, fotocamera's...zijn dat missies? staat er niet bij ofzo.
Voor zover ik dus begrijp is de dark zone de enige plek waar het echte chaos is, en zelfs spelers elkaar te lijf kunnen gaan, maar is dit ook de enige plek waar je random spelers tegenkomt of is dit straks op meerdere plekken ala destiny?
oja, elke vrachtwagen is ook herzelfde....zelfde graffiti erop, dat vind ik wel cheap hoor... maar goed ik koop de game wel want verder is het echt een sfeervolle game, denk ook dat het super word op de wat hogere lvls. Ik zag ook een restock timer bij de vendors, goed teken! Maar hoe zit het verder met missies? Komen er dagelijks/wekelijks nieuwe bij met leuke rewards of is klaar, klaar?
Als je gewoon het forum even terugleest kan je serieus alle antwoorden op je vragen vinden...Bontes schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:38:
Darkzone is PvP: je kunt dus 'echte' mensen neerknallen. Daarnaast nog wat zaken zoals een eigen level en currency.Bontes schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:38:
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Darkzone is pvp maar ook pve tegelijk ! Als ik naar die camera icoontjes op de map loop is er iets gaande met npc's...die droppen de loot. Spelers die daar zijn, en loot van die npc's hebben opgepikt kun je neerknallen en vervolgens beroven van die loot. Mits je op tijd je handel aan de heli hangt, zit het in je stash.
Deed het net, gelukkig geen moordzuchtige medespelers en allemaal wachten op de heli
Maar soms word je verrot geschoten haha.
Tof spel!
Ps dat van de missies kan ik niet terug vinden, of wat betreft replayability...dagelijks of wekelijks nieuwe missies, of what you see is what you get en klaar is klaar....darkzone als eindstation. Maar goed zie et wel
goed weekend
Deed het net, gelukkig geen moordzuchtige medespelers en allemaal wachten op de heli
Tof spel!
Ps dat van de missies kan ik niet terug vinden, of wat betreft replayability...dagelijks of wekelijks nieuwe missies, of what you see is what you get en klaar is klaar....darkzone als eindstation. Maar goed zie et wel
Verwijderd
Gisteravond 3 successvolle darkzone extractions maar ik kon die spullen daarna niet in mijn inventory vinden... iemand anders daar last van? (Ps4)
Je moet eerst naar de Base of Operations, je basis.Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:09:
Gisteravond 3 successvolle darkzone extractions maar ik kon die spullen daarna niet in mijn inventory vinden... iemand anders daar last van? (Ps4)
Daar moet je naar je Stash en de items uit de tab 'Extracted' halen, pas daarna kan je er iets mee.
PSN: Redrafted
Net wel een leuke tijd gehad in the Darkzone, eindelijk eens niet van die groepjes die schieten op alles wat beweegt maar duidelijke teamplay. Zelfs mijn eerste extraction kunnen voltooien.
Wel moet er nog wat getweaked worden aan de Turrent in de DarkZone, Ik was in een vuurgevecht met de "Computer" in de DarkZone en plaatste een Turrent, half minuutje later komen er vier andere online gasten aan die mij begonnen te helpen. Waarop die turrent zich omdraait en dood leuk die gasten kapot begint te knallen
Ik zag hier bij de closed beta al mooiere dingen voorbij komen.
Wel moet er nog wat getweaked worden aan de Turrent in de DarkZone, Ik was in een vuurgevecht met de "Computer" in de DarkZone en plaatste een Turrent, half minuutje later komen er vier andere online gasten aan die mij begonnen te helpen. Waarop die turrent zich omdraait en dood leuk die gasten kapot begint te knallen
De Pc ziet er in dit filmpje eigenlijk best wel beroerd uit, dat lijken mij geen max settings.MrVegeta schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:49:
[...]
En het verschil tussen PC en console is nog groter!
Er is zeker verschil tussen de Consoles maar groot? Nee dat niet.
Verwijderd
Nice, thanks!Xerox schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:29:
[...]
Je moet eerst naar de Base of Operations, je basis.
Daar moet je naar je Stash en de items uit de tab 'Extracted' halen, pas daarna kan je er iets mee.
Ben gestopt met het beta spel.
Bij het gevecht met meerdere mannen, trok mijn pc het niet.
Besturing voelt raar aan, schiet niet lekker weg. Wel probeert de tegenstander je te flanken.
En gooit best veel gas/granaten naar je toe.
De bewoners die daar rondzwerven zien er niet heel mooi uit.
Kan ook zijn dat ik dity type spel niet echt speel.
Qua grootte van de map, ziet er wel groot uit... zal wel een grote klus worden om alles te vinden aan voorwerpen enzo.
Bij het gevecht met meerdere mannen, trok mijn pc het niet.
Besturing voelt raar aan, schiet niet lekker weg. Wel probeert de tegenstander je te flanken.
En gooit best veel gas/granaten naar je toe.
De bewoners die daar rondzwerven zien er niet heel mooi uit.
Kan ook zijn dat ik dity type spel niet echt speel.
Qua grootte van de map, ziet er wel groot uit... zal wel een grote klus worden om alles te vinden aan voorwerpen enzo.
Nou, ik heb ook eindelijk weer even tijd om te reageren. Gisteren bij een maat thuis gelanned en de hele middag de Bèta gespeeld. Ik vindt het wederom een tof spel. Zijn me een paar dingen opgevallen:
1. De turret kan je nu iig even niet gebruiken in de dark zone. Heb elke X als ik dat ding neerzet problemen gehad doordat ik oppeens rogue ging.
2.npc's zeggen heel vaak t zelfde (Alex anyone). Hoop dat dat wel wat uitgebreid is in de full release
3. Heel wat meer npc's in de Dz tegengekomen. Dat ligt overigens aan je server instance. Ik kon vrijwel op elke landmark (zo'n blauw gebied met fotocamera als icoon) npc's vinden. Kan zijn dat er mensen je voor waren en dat ze nog niet gerespawned waren..
4. Wat is het ongelofelijk satisfactory om een cleaner op te blazen met z'n gas tank:D
5. De netvoeding van t spel zit volgens mij erg goed in elkaar. Ik had een crash van mn spel terwijl we bezig waren met MSG op hard. Ik starte t spel opnieuw op en kwam gelijk in de goede groep terecht op t zelfde punt als dat we waren gebleven. Erg netjes gedaan. (sowieso het hele seamless vind een ik top ervaring)
6. Ik hoop dat je wat meer immersion krijgt in fill release. Heb van de dialoog e.d. Weinig meegekregen in de missies vanwege coop spel, ik hoop dat t verhaal voornamelijk in cutscenes wordt verteld want een gesprek terwijl je aan t vechten bent is niet goed te volgen.
7.wat een beeldschone gamen
8.Darkzone is vet, heel wat vetteoot gevonden met leuke gevechten.
Kortom ik ga mr prima vermaken met t spel
Over die eeuwige demo-beta discussie: ik wil voordat ik jullie terug stuur naar de pagina's aan posts die je kan terug lezen over deze discussie het volgende nog meegeven.
Het is een Bèta. Het argument van 16 dagen tot release gaat niet op. Vroeger wel, want toen moest alles op discs gedrukt worden etc. Daarnaast zijn er verschillende builds. Je hebt de full game build en de Bèta build. Buggies e.d. Geven ze deels aan de Bèta build maar gaat voornamelijk in de full release build (of dat nou via dat one patch is of niet). Vandaar dat de content een stuk anders is dan in full release.
Krijg sowieso de indruk dat er best veel server side geregeld is en dat je dat dus ook wat meer on the fly kan regelen.
Maar goed, . Van af hier geen discussie hier neer over oke? Wil je hier wel over discussiëren. Oid dan start je maar een discussie topic hierover of je stuurt me een dm.
1. De turret kan je nu iig even niet gebruiken in de dark zone. Heb elke X als ik dat ding neerzet problemen gehad doordat ik oppeens rogue ging.
2.npc's zeggen heel vaak t zelfde (Alex anyone). Hoop dat dat wel wat uitgebreid is in de full release
3. Heel wat meer npc's in de Dz tegengekomen. Dat ligt overigens aan je server instance. Ik kon vrijwel op elke landmark (zo'n blauw gebied met fotocamera als icoon) npc's vinden. Kan zijn dat er mensen je voor waren en dat ze nog niet gerespawned waren..
4. Wat is het ongelofelijk satisfactory om een cleaner op te blazen met z'n gas tank:D
5. De netvoeding van t spel zit volgens mij erg goed in elkaar. Ik had een crash van mn spel terwijl we bezig waren met MSG op hard. Ik starte t spel opnieuw op en kwam gelijk in de goede groep terecht op t zelfde punt als dat we waren gebleven. Erg netjes gedaan. (sowieso het hele seamless vind een ik top ervaring)
6. Ik hoop dat je wat meer immersion krijgt in fill release. Heb van de dialoog e.d. Weinig meegekregen in de missies vanwege coop spel, ik hoop dat t verhaal voornamelijk in cutscenes wordt verteld want een gesprek terwijl je aan t vechten bent is niet goed te volgen.
7.wat een beeldschone gamen
8.Darkzone is vet, heel wat vetteoot gevonden met leuke gevechten.
Kortom ik ga mr prima vermaken met t spel
Over die eeuwige demo-beta discussie: ik wil voordat ik jullie terug stuur naar de pagina's aan posts die je kan terug lezen over deze discussie het volgende nog meegeven.
Het is een Bèta. Het argument van 16 dagen tot release gaat niet op. Vroeger wel, want toen moest alles op discs gedrukt worden etc. Daarnaast zijn er verschillende builds. Je hebt de full game build en de Bèta build. Buggies e.d. Geven ze deels aan de Bèta build maar gaat voornamelijk in de full release build (of dat nou via dat one patch is of niet). Vandaar dat de content een stuk anders is dan in full release.
Krijg sowieso de indruk dat er best veel server side geregeld is en dat je dat dus ook wat meer on the fly kan regelen.
Maar goed, . Van af hier geen discussie hier neer over oke? Wil je hier wel over discussiëren. Oid dan start je maar een discussie topic hierover of je stuurt me een dm.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Mijn guy, alles op max met 50-70fps. Heb ook die beanie gevonden en zojuist even die annilator ofzo gekocht voor 7k. Nu nog ff meer points voor purple gear.
Ben benieuwd over 2 weken wat er allemaal bij gaat komen.
Het respawnen kan nog wel wat beter naar mij idee. Ik had een darkzone key gevonden bij een NPC dus dacht ik ga die chest verderop even open maken. Sta ik daar aan het eind van een doodlopende steeg bij de chest en zie ik opeens een rood waarschuwingsteken op de grond, 2 seconden later staan er 9 npc's om me heen.... Nee, dat red ik niet solo....melantrix schreef op zondag 21 februari 2016 @ 07:17:
Maar voor het geval dat ik al zeker 25h in de closed beta had, had ik niet gedacht dat ik er nu alweer 15h in de open beta zou hebben zitten

Omdat ik gister deze "Discussie" aanhaalde voel ik me een beetje aangesproken.melantrix schreef op zondag 21 februari 2016 @ 07:17:
Of het een beta is of niet.
Hij wordt door de developers gewoon ingezet als marketing middel en daardoor wordt het een demo in mijn ogen.
Maar goed die mening heb ik en daar veranderd niet zoveel meer aan. Is ook niet echt belangrijk meer natuurlijk.
Wat me dan stoort zijn gewoon random forum gebruikers die een beetje de mod gaan lopen uithangen en andere gebruikers vertellen wat ze wel of niet mogen zeggen.
Wie ben jij om ons/mij te vertellen dat we het daar nu niet meer over mogen hebben? Gister was er ook al iemand die op een bepaald toontje zei dat het nu klaar moest zijn met berichten daarover.
Je kunt drie dingen doen ik dit geval.
1. Solliciteren als Mod en na acceptatie het hier aanpakken.
2. Een mod contacten en hopen dat ze je mening delen
3. Gewoon lekker je mond houden en niet reageren op berichten die je niet aanstaan.
Ik snap je frustratie. GoT heeft eenmaal veel gebruikers die elkaar aanspreken op hun gedrag...Donstil schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:43:
[...]
Omdat ik gister deze "Discussie" aanhaalde voel ik me een beetje aangesproken.
Hij wordt door de developers gewoon ingezet als marketing middel en daardoor wordt het een demo in mijn ogen.
Maar goed die mening heb ik en daar veranderd niet zoveel meer aan. Is ook niet echt belangrijk meer natuurlijk.
Wat me dan stoort zijn gewoon random forum gebruikers die een beetje de mod gaan lopen uithangen en andere gebruikers gaan vertellen wat ze wel of niet mogen zeggen.
Wie ben jij om ons/mij te vertellen dat we het daar nu niet meer over mogen hebben? Gister was er ook al iemand die op een bepaald toontje zei dat het nu klaar moest zijn met berichten daarover.
3. Gewoon lekker je mond houden en niet reageren op berichten die je niet aanstaan.
Aan de andere kant snap ik het ook wel aangezien ik ook geen zin heb om 2 pagina's door te scrollen over ervaringen met videokaarten en hoeveel FPS er allemaal gehaald wordt. En ook niet over ellelange discussies over of het nu wel of geen demo is....
Het forum van FOK! is een mooi voorbeeld van hoe snel iets een teringzooi kan worden...
Tot wanneer duurt de beta nog in NL tijd? staat op de site tot 21-2 (vandaag), maar tot hoe laat?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ja precies het gezever over al die pc componenten en het zielige geblaat over de zogename PCmasterrace voegt ook helemaal niets toe. Ik scrol daar echter gewoon overheen, ik ga de gebruikers daar niet op aanspreken, dat is mijn rol niet namelijk.Wootism schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:52:
[...]
Ik snap je frustratie. GoT heeft eenmaal veel gebruikers die elkaar aanspreken op hun gedrag...
Aan de andere kant snap ik het ook wel aangezien ik ook geen zin heb om 2 pagina's door te scrollen over ervaringen met videokaarten en hoeveel FPS er allemaal gehaald wordt. En ook niet over ellelange discussies over of het nu wel of geen demo is....
Het forum van FOK! is een mooi voorbeeld van hoe snel iets een teringzooi kan worden...
Door scrollen of een mod raadplegen is helaas de enige mogelijkheid. Iemand die je niet persoonlijk kent aanspreken op zijn berichten is er daar niet een van en levert nu al drie extra berichten op waardoor het eigenlijk alleen maar averechts werkt

deze ook sneaky dick move: zo op de laatste sec. voor extract,
loot opgehangen maar voordat van extraction weg kon rennen was alweer dood - still, worth it
offtopic:
//edit my 2ct; demo/beta, jah ze noemen het een beta en er worden ongetwijfeld zaken getest en opschalen van servers. maar in praktijk worden er nauwelijks 'demos' gereleased (beetje indie, en een uitzondering her en der) Beta is gewoon een synoniem voor demo geworden. Net als DLC een synoniem voor addon/patch is. En niet iedereen hoeft met elkaar eens te zijn, dat is mooie van discussie forums
//edit my 2ct; demo/beta, jah ze noemen het een beta en er worden ongetwijfeld zaken getest en opschalen van servers. maar in praktijk worden er nauwelijks 'demos' gereleased (beetje indie, en een uitzondering her en der) Beta is gewoon een synoniem voor demo geworden. Net als DLC een synoniem voor addon/patch is. En niet iedereen hoeft met elkaar eens te zijn, dat is mooie van discussie forums
[ Voor 60% gewijzigd door himlims_ op 21-02-2016 11:56 ]
morgen middag 1 uurHenkie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:57:
Tot wanneer duurt de beta nog in NL tijd? staat op de site tot 21-2 (vandaag), maar tot hoe laat?
Vanochtend was ik even bang dat er weer server maintenance zou zijn. Gelukkig was dit anders.
Mooi potje in de DZ gehad, met behoorlijk frustrerende momenten. Had een bag vol met blauwe loot, wordt ik aangevallen door een rogue (die ik dood wist te krijgen), maar vervolgens spawnden er een hoop NPC's dat mijn einde betekende.
Ligt het aan mij of zijn die NPC's een stuk sterker geworden?
Ligt het aan mij of zijn die NPC's een stuk sterker geworden?
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Volgens mij zijn ze een stuk sterker geworden.
Ben al regelmatig KIA door die gasten, in de Closed Beta geen last van gehad...
Ben al regelmatig KIA door die gasten, in de Closed Beta geen last van gehad...
Gevoel heb ik ook dat de NPC sterker is geworden, vind het een vermakelijke Beta.
Na dit weekend begint het wachten helaas
Ps heb een aantal van jullie op de Playstation toegevoegd, bij de release denk ik wel hulp nodig van jullie
Ps heb een aantal van jullie op de Playstation toegevoegd, bij de release denk ik wel hulp nodig van jullie
Top! Heb je je hier ook al aangemeld?Origins schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:52:
Gevoel heb ik ook dat de NPC sterker is geworden, vind het een vermakelijke Beta.
Yes gedaan!
Vraag me een ding af, als speler begin je iedere keer met lvl 4 (speel al sinds de closed Alpha ) zal dit ook in de volledige game zou zijn? of begint het vanaf 0.
Op het eind zie je de pc sttings, staan nog diverse dingen uit en ik vind het verschil tussen de consoles ook niet zo groot, ik vermoed als je vol aan het spelen bent je het verschil haast niet ziet.Donstil schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 23:41:
Net wel een leuke tijd gehad in the Darkzone, eindelijk eens niet van die groepjes die schieten op alles wat beweegt maar duidelijke teamplay. Zelfs mijn eerste extraction kunnen voltooien.
[...]
De Pc ziet er in dit filmpje eigenlijk best wel beroerd uit, dat lijken mij geen max settings.
[...]
Er is zeker verschil tussen de Consoles maar groot? Nee dat niet.
Voor mij geen division, heb een geheugen probleem tijdens het laden, een tekort aan geheugen.
core i5 4670k, gtx670 met custom firmware en 8gb ram
arggg had ik 3 blauwe wapens gevonden in de DZ helemaal achterin. extraction gedaan, weg wapens. komen nergens terug
Verwijderd
kijk eens in je Base of Operations, Stash en dan Extraction...Paulus07 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:05:
arggg had ik 3 blauwe wapens gevonden in de DZ helemaal achterin. extraction gedaan, weg wapens. komen nergens terug
denk dat je ze daar terug vind
Nope. ook daar zijn ze niet te vinden. Na de extraction was het gele zakje wel weg, maar kreeg daar ook gene melding of niks. Normaal krijg je dan nog te zien wat je had etc.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:07:
[...]
kijk eens in je Base of Operations, Stash en dan Extraction...
denk dat je ze daar terug vind
Heel die hoek zitten uitmoorden in me uppie voor niks -_-
@Sc0rpi0n je headset staat nog aan 😂 we can hear you on the other side 😂💞
Division talents uitgelegd:
Positief verrast door de beta. Vind de sfeer werkelijk geweldig in de game. Grafisch ook erg indrukwekkend ondanks de downgrade. Als ik bij dit soort games liever het hele stuk loop dan fast travel is dat een goed teken voor mij persoonlijk. Als je alles gaat lopen valt af en toe wel het vele copy pasten op. (Zoals eerder gezegd.) De enige echte zorg die ik heb is of er genoeg te doen gaat zijn in de releaseversie. Het roguesysteem wordt overigens ook misbruikt. Mensen gaan met opzet in je line of fire staan zodat je rogue wordt. Ben redelijk voorzichtig geworden in de DZ.
Dan even wat hardwaregeleuter. (Sorry voor degenen die dit irritant vinden, vooral met Ubisoft ben ik geneigd hier op te letten gezien de negatieve ervaringen in het verleden) Game draait soepel op een 6700K en GTX 980. Rond de 50-60fps op 1080p zonder die ene supersampling optie. Opvallend is echter dat in het laadscherm de CPU naar 100% schiet en dat een vriend van me met een i7 920 op 4GHZ (+ GTX 980) vrijwel exact dezelfde framerates haalt. De 920 heeft er meer usage voor nodig dan mijn 6700K maar vond het alsnog opvallend. In andere games is het verschil tussen de 6700 en 920 namelijk veel groter (heb ze beide). De game is duidelijk een liefhebber van GPU's.
Dan even wat hardwaregeleuter. (Sorry voor degenen die dit irritant vinden, vooral met Ubisoft ben ik geneigd hier op te letten gezien de negatieve ervaringen in het verleden) Game draait soepel op een 6700K en GTX 980. Rond de 50-60fps op 1080p zonder die ene supersampling optie. Opvallend is echter dat in het laadscherm de CPU naar 100% schiet en dat een vriend van me met een i7 920 op 4GHZ (+ GTX 980) vrijwel exact dezelfde framerates haalt. De 920 heeft er meer usage voor nodig dan mijn 6700K maar vond het alsnog opvallend. In andere games is het verschil tussen de 6700 en 920 namelijk veel groter (heb ze beide). De game is duidelijk een liefhebber van GPU's.
[ Voor 6% gewijzigd door Tom. C op 21-02-2016 15:59 ]
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Dit dusTom. C schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:49:
Positief verrast door de beta. Vind de sfeer werkelijk geweldig in de game. Grafisch ook erg indrukwekkend ondanks de downgrade. Als ik bij dit soort games liever het hele stuk loop dan fast travel is dat een goed teken voor mij persoonlijk. Als je alles gaat lopen valt af en toe wel het vele copy pasten op. (Zoals eerder gezegd.) De enige echte zorg die ik heb is of er genoeg te doen gaat zijn in de releaseversie. Het roguesysteem wordt overigens ook misbruikt. Mensen gaan met opzet in je line of fire staan zodat je rogue wordt. Ben redelijk voorzichtig geworden in de DZ.
Speel het nu de afgelopen dagen met m'n halve destiny clan (en vele andere die destiny spelen via tweakers ook al gezien) en we vermaken ons prima op de ps4.
Hoop inderdaad dat er in de final release wat meer te beleven is. Farmen in DZ gaat vervelen na verloop van tijd (het is natuurlijk nog een beta). Vind de focus op rpg ook leuk, je bent continue bezig met betere gear.
Al met al ga ik me wel vermaken hiermee gok ik zo
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
de Darkzone is alleen "leuk" in een fireteam van 4.. ik hoop dat er in de full release ook betere loot te behalen valt in PvE. ik twijfel nog. vermaak me nu wel, maar of er ook een langere tijd leuke dingen blijven is mij de vraag.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Misschien is deze vraag hier al gesteld. Hoe maak je je stash leeg?(stash is full 30/30)
Ik krijg telkens ik de DZ binnen wil gaan het bericht dat deze vol zit. En kan ook niet extracted als ik DZ ben. Alle hulp is welkom.
Ik krijg telkens ik de DZ binnen wil gaan het bericht dat deze vol zit. En kan ook niet extracted als ik DZ ben. Alle hulp is welkom.
In je base of operations naar je stash gaan en daar je extracted items in je inventory gooienVerwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:49:
Misschien is deze vraag hier al gesteld. Hoe maak je je stash leeg?(stash is full 30/30)
Nou weet je, je kan mij er wel op aanvallen maar ik luister naar wat hier gevraagd wordt. Als hier door verschillende mensen wordt aangegeven dat de discussie over demo-beta al genoeg gehouden is dan ga ik daar in mee. Tenzij ik t er niet mee eens ben, zie hardware discussie.Donstil schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:43:
[...]
Omdat ik gister deze "Discussie" aanhaalde voel ik me een beetje aangesproken.
Wat me dan stoort zijn gewoon random forum gebruikers die een beetje de mod gaan lopen uithangen en andere gebruikers vertellen wat ze wel of niet mogen zeggen.
Ik vind zelf dat je prima een forum kan modereren met elkaar. Een moderne hoeft echt niet ingeschakeld worden voor een discussie die uit de hand loopt, en als dat wel gebeurd prima. Ik zou zelf als moderne gek worden als ik voor iedere discussie ingeschakeld moet worden waarbij ze niet eens proberen er met elkaar uit te komen
Aangezien ik dat jou blijkbaar niet mag vertellen en je gewoon doorgaat doe ik dat ook maar
De Developers gebruiken de Bèta helemaal niet als demo en promotie. Kijk alle Streams, berichten etc maar na, altijd staat er duidelijk/wordt er duidelijk genoemd dat t en Bèta is en dat ze hun servers e.d. aan t testen zijn. Ubisoft gebruikt als publisher wel de Bèta als promotie maar je kan niet zeggen dat t een demo is, eenvoudigweg omdat de Developers de Bèta als Bèta gebruiken. Tis pas een demo als de Developers op dit moment niks doen met de gegevens van de Bèta. Dat zie je bij andere spellen, dan nemen ze vakantie een paar weken voor de release om de drukte vanaf release metaal te trekken, en dat gebeurd hier niet. Ze zijn druk bezig met t spel nog verder verbeteren etc.
En dat is mijn mening. Jouw toon staat me ook niet aan trouwens. Ik ben gewoon een mede forum gebruiker die de sfeer hier prima wilt houden. Bij meerdere signalen ga ik daar op in. Als je dat niet aanstaat dan lees je daar maar over heen ofzo.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Neem je eigen advies ten hartemelantrix schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:53:
[...]
Nou weet je, je kan mij er wel op aanvallen maar ik luister naar wat hier gevraagd wordt. Als hier door verschillende mensen wordt aangegeven dat de discussie over demo-beta al genoeg gehouden is dan ga ik daar in mee. Tenzij ik t er niet mee eens ben, zie hardware discussie.
Ik vind zelf dat je prima een forum kan modereren met elkaar. Een moderne hoeft echt niet ingeschakeld worden voor een discussie die uit de hand loopt, en als dat wel gebeurd prima. Ik zou zelf als moderne gek worden als ik voor iedere discussie ingeschakeld moet worden waarbij ze niet eens proberen er met elkaar uit te komen
Aangezien ik dat jou blijkbaar niet mag vertellen en je gewoon doorgaat doe ik dat ook maar![]()
De Developers gebruiken de Bèta helemaal niet als demo en promotie. Kijk alle Streams, berichten etc maar na, altijd staat er duidelijk/wordt er duidelijk genoemd dat t en Bèta is en dat ze hun servers e.d. aan t testen zijn. Ubisoft gebruikt als publisher wel de Bèta als promotie maar je kan niet zeggen dat t een demo is, eenvoudigweg omdat de Developers de Bèta als Bèta gebruiken. Tis pas een demo als de Developers op dit moment niks doen met de gegevens van de Bèta. Dat zie je bij andere spellen, dan nemen ze vakantie een paar weken voor de release om de drukte vanaf release metaal te trekken, en dat gebeurd hier niet. Ze zijn druk bezig met t spel nog verder verbeteren etc.
En dat is mijn mening. Jouw toon staat me ook niet aan trouwens. Ik ben gewoon een mede forum gebruiker die de sfeer hier prima wilt houden. Bij meerdere signalen ga ik daar op in. Als je dat niet aanstaat dan lees je daar maar over heen ofzo.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik heb sinds gisteren één GROOT nadeel gevonden aan The Division.... En dat is dat het zoooo ontzettend veel tijd kost.
Gisteren de beta gestart om 21:00 en voor ik het wist was het 03:30...
De lange stukken lopen in de DZ begonnen mij op een gegeven moment wel te irriteren, laat staan als dat gebied in de uiteindelijke versie 3x zo groot wordt. :-/
Gisteren de beta gestart om 21:00 en voor ik het wist was het 03:30...
De lange stukken lopen in de DZ begonnen mij op een gegeven moment wel te irriteren, laat staan als dat gebied in de uiteindelijke versie 3x zo groot wordt. :-/
Verwijderd
???,maar mijn stash is leeg? Sorry hoor, maar het is natuurlijk allemaal nieuw voor mij.DigitalError schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:53:
[...]
In je base of operations naar je stash gaan en daar je extracted items in je inventory gooien
Ook het meest rechtse tabblad als je de stash open maakt? Je krijgt er dan drie te zien en moet even op de meest rechtse klikkenVerwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:06:
[...]
???,maar mijn stash is leeg? Sorry hoor, maar het is natuurlijk allemaal nieuw voor mij.
Edit:
Erg leuke game verder. Speel m op de pc. Welmwat haperingen in de DZ, waarbij het beeld een seconde stil staat. In een gevecht dikke bah...
Ontzettemd veel detail overal gestopt zeg, kleine dingentjes, die het maken dat de stad niet kill of leeg of afgerafeld aanvoelt. En dit is dan slecht een minimstukje.
Voor degene die t lange lopen irri vinden, je weet dat je kan fasttravelen?
Nu wachten tot t spel uitkomt, gaan heel wat uren inzitten en vast oorlog met mn meisje haha
[ Voor 42% gewijzigd door RavenLord op 21-02-2016 16:21 ]
psn: splettervlek
In de darkzone krijg je blauwe/groene items die je kan looten. Je kunt er 6 meenemen, en die moet je op extraction points naar je basis sturen. Dan komt het in je stash en kun je ze gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:06:
[...]
???,maar mijn stash is leeg? Sorry hoor, maar het is natuurlijk allemaal nieuw voor mij.
Buiten ze darkzone komen ze in je inventory, en kan je ze gelijk gebruiken.
Verwijderd
Thx mate voor de hulp.rolandos582 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:22:
[...]
In de darkzone krijg je blauwe/groene items die je kan looten. Je kunt er 6 meenemen, en die moet je op extraction points naar je basis sturen. Dan komt het in je stash en kun je ze gebruiken.
Buiten ze darkzone komen ze in je inventory, en kan je ze gelijk gebruiken.
No problemo.
Zelf heb ik de http://www.amazon.com/Tom...&sr=8-2&keywords=division besteld.
The division gold versie digital download. Goede ervaring met amazon, snelle levering en 24/7 service. Bovendien kreeg ik 20% korting en kan ik gewoon full refunden als ik de game niks vind.

Verwijderd
Nice! Je kan me altijd een vriendverzoek sturen via Uplay, mocht je zin hebben in een gamepotje.rolandos582 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:57:
[...]
No problemo.
Zelf heb ik de http://www.amazon.com/Tom...&sr=8-2&keywords=division besteld.
The division gold versie digital download. Goede ervaring met amazon, snelle levering en 24/7 service. Bovendien kreeg ik 20% korting en kan ik gewoon full refunden als ik de game niks vind.
Ben atm op werk, vanavond om 12 ben ik weer. Speel tot uurtje of 7/8. Meestal standaard met een duitse vriend van mij. Allebei level 8, dz 12. Gewoon beetje npc killen voor blues en coins voor purples.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:03:
[...]
Nice! Je kan me altijd een vriendverzoek sturen via Uplay, mocht je zin hebben in een gamepotje.
En uiteraard lekker rogue gaan. Cause yolo.

16gb, maar game gebruik nooit meer dan 4gb hierNLsandman schreef op zondag 21 februari 2016 @ 13:43:
[...]
core i5 4670k, gtx670 met custom firmware en 8gb ram
Vanavond nog mensen zin om de DZ in te gaan? Op de ps4?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Hier gaat de ps4 zo aan. eerst ff de laatste video kijken van MarcoStyle 
[ Voor 29% gewijzigd door Paulus07 op 21-02-2016 18:37 ]
i7 920 + HD7960 3GB + 6gig ram
Voor mij maakt het (even heel zwart/wit) geen drol uit of ik nu ultra speel of low. In more sophisticated omgevingen kakt de framerate gewoonweg in naar 40-30 fps bij een gpu gebruik van 60% en cpu gebruik van 60-80%.
Optimalisatie issue? Zijn er andere die dit ervaren?
Het zou fijn zijn als het mogelijk is om gewoon om een standaard setting minimaal 60 fps te draaien. En met mijn huidige specs moet dat toch gewoon mogelijk zijn?
Voor mij maakt het (even heel zwart/wit) geen drol uit of ik nu ultra speel of low. In more sophisticated omgevingen kakt de framerate gewoonweg in naar 40-30 fps bij een gpu gebruik van 60% en cpu gebruik van 60-80%.
Het zou fijn zijn als het mogelijk is om gewoon om een standaard setting minimaal 60 fps te draaien. En met mijn huidige specs moet dat toch gewoon mogelijk zijn?
Naja het is al een wat ouder beestje natuurlijk maar het moet wel te doen zijn. Gewoon 1080p?IngamerX schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:40:
i7 920 + HD7960 3GB + 6gig ram
Als je minimaal instelt, opniew opstart zou je verschil moeten zien. En dan ultra > opnieuw opstarten ook.
In volle actie op 1440p haal ik ook 50-70fps.
heb me ook solo prima weten te vermaken, zeker nu alle loot wel gevonden is, rest er weinig anders te doen dan rogue en trollen. Vanmiddag 1e keer een manhunt overleeft ... lullig 700DZHenkie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:47:
de Darkzone is alleen "leuk" in een fireteam van 4.. ik hoop dat er in de full release ook betere loot te behalen valt in PvE. ik twijfel nog. vermaak me nu wel, maar of er ook een langere tijd leuke dingen blijven is mij de vraag.

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 21-02-2016 20:23 ]
Wellicht al 50 keer gevraagd maar ik kan the division beta niet vinden op steam.
Hmm, wordt ook wel tijd voor een nieuwe machine hoor. Ik wacht nog even op de corsair bulldog.rolandos582 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:18:
[...]
Naja het is al een wat ouder beestje natuurlijk maar het moet wel te doen zijn. Gewoon 1080p?
Als je minimaal instelt, opniew opstart zou je verschil moeten zien. En dan ultra > opnieuw opstarten ook.
In volle actie op 1440p haal ik ook 50-70fps.
Cosmetics 
Niet in de DZRavenLord schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:17:
[...]
Voor degene die t lange lopen irri vinden, je weet dat je kan fasttravelen?
Vind het spel eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Ik heb de Beta geprobeerd maar ik ben na de medic mission naar de subway mission gegaan. Vind het erg eentonig en er zijn in mijn ogen te weinig checkpoints.
Ik ga het dus maar laten voor wat het is. Voor een Beta draait het wel goed qua performance moet zeggen.
Ik ga het dus maar laten voor wat het is. Voor een Beta draait het wel goed qua performance moet zeggen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Haha gelukkig kan dat altijd nog. Maar zolang het werkt is het toch prima?IngamerX schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:08:
[...]
Hmm, wordt ook wel tijd voor een nieuwe machine hoor. Ik wacht nog even op de corsair bulldog.
Het is naar mijn mening gewoon naïef om echt te denken dat dit puur en alleen een beta product is.melantrix schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:53:
[...]
Nou weet je, je kan mij er wel op aanvallen maar ik luister naar wat hier gevraagd wordt. Als hier door verschillende mensen wordt aangegeven dat de discussie over demo-beta al genoeg gehouden is dan ga ik daar in mee. Tenzij ik t er niet mee eens ben, zie hardware discussie.
Aangezien ik dat jou blijkbaar niet mag vertellen en je gewoon doorgaat doe ik dat ook maar![]()
Als dit echt niets met marketing en het zijn van een Demo te maken had gehad dan was het wel weer een gesloten beta geweest.
Deze beta is open omdat ze hem puur als marketing tool willen gebruiken. Buiten wat tweaks aan de servers gaat er niets meer veranderen. De game is al final en al gedrukt.
Verder is mij aanspreken op de beta/demo situatie vanuit jou niet nodig, ik heb niets met jou van doen verder, natuurlijk mag jij het vervelend vinden maar dan lees je er maar overeen. Net zoals je zelf al aanhaalt en net zoals ik doe met al dat gezever rond pc hardware en framerates enz.
Maar goed jou onterecht corrigerende berichtje levert nu al meer vervulling op dan mijn bericht over de demo.
Het is een spel van Ubisoft... dus staat het niet op Steam, maar op Uplay...SideShow schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:01:
Wellicht al 50 keer gevraagd maar ik kan the division beta niet vinden op steam.
Stresstest is het enige goede woord voor deze open beta/demo/blabla.
PSN: Kidjuh
Klopt, en het komt er gewoonweg op neer dat het gewoon beide is.Donstil schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:12:
[...]
Deze beta is open omdat ze hem puur als marketing tool willen gebruiken. Buiten wat tweaks aan de servers gaat er niets meer veranderen. De game is al final en al gedrukt.
Zowel een beta als stress/cheat/whatever servertest, als zowel een demo om te laten zien hoe tof het allemaal wel niet is. Hoppa iedereen happy
De mensen die zich scharen achter "het is toch maar een beta en het wordt allemaal beter" zullen waarschijnlijk teleurgesteld zijn in het uiteindelijke product.
Vanavond voor het eerst een aantal keren zelf rogue gegaan. Man man man wat vet zeg! De spanning was op sommige momenten erg hoog, vooral als je door 4 à 6 man achterna wordt gezeten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst