Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor degene die het interessant vinden (en momenteel niet zelf kunnen spelen). developer stream is (as usual) online met nu Reflection developer studio, zijne en co-developer voor the Division en hebben o.a. de Subway Morgue mission designed.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
ok ik ben in de game. alleen mijn beeld is te groot voor mn beeldscherm. ik moet resolutie etc nog aanpassen. Maar hoe/waar kan ik dat doen?
ESC hept niet en kom ik in het menu voor abilities etc.
Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:15:
ok ik ben in de game. alleen mijn beeld is te groot voor mn beeldscherm. ik moet resolutie etc nog aanpassen. Maar hoe/waar kan ik dat doen?
ESC hept niet en kom ik in het menu voor abilities etc.
Weet iemand dat?
Dat ís de menu. Je moet daar even rondkijken voor de knop settings. Mooie aan the division is dat alles ingame is, inclusief menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:18:
[...]

Dat ís de menu. Je moet daar even rondkijken voor de knop settings. Mooie aan the division is dat alles ingame is, inclusief menu.
Op de PS4 zat de settings rechts onderin. Daarna moet je dan denk visuals submenu hebben.

Voorbeeld gevonden online:

Afbeeldingslocatie: http://www.brokenjoysticks.net/wp-content/uploads/2016/02/Division_Menu-600x338.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Paulus07 op 19-02-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:18:
[...]

ok heel dom misschien van mij. alleen doordat ik dus niet het hele scherm zie zie ik geen settings ofzo.
Dat menu is dan met ESC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:21:
[...]

ok heel dom misschien van mij. alleen doordat ik dus niet het hele scherm zie zie ik geen settings ofzo.
Dat menu is dan met ESC?
Ik weet zo niet uit mijn hoofd welke knop je in de hoofd menu brengt. Je hebt een menu met een stuk of 9 a 12 blokken. Elke blok is een submenu waar skills 1 van is. Settings is ook 1 zo'n blok. Bij mij was dat volgens mij esc maar kan zijn dat dat veranderd is? Je kan ook je resolutie via Nvidia control panel pushen? Kan vast ook wel bij ATI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
beebie121 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:21:
[...]

Dat menu is dan met ESC?
Op PC kan je volgens mij nog eventueel ALT+ENTER gebruiken. Dan wordt je game ipv fullscreen een framed window. (lang geleden dat ik op pc heb gegamed :P)

Misschien zie je dan wel het menu of eventueel met wat scrollen (mits dat werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Uuhm game staat klaar maar boot niet? Uplay en Steam account zijn gelinkt vanwege eerdere games. Steam geeft 5 seconden aan "Running" maar er gebeurd niks, iemand ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaAresX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:25:
Uuhm game staat klaar maar boot niet? Uplay en Steam account zijn gelinkt vanwege eerdere games. Steam geeft 5 seconden aan "Running" maar er gebeurd niks, iemand ook last van?
Misschien even steam en uplay herstarten (dus helemaal afsluiten en opnieuw opstarten). Ik hoorde zoiets op de stream, maar weet niet zeker voor welke issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ok die alt + enter werkte zeer goed. Moet alleen nog ff 144hz refresh in kunnen stellen.
Heel veel opties werken niet maar ik denk dat dat aan de beta ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:25:
[...]

Misschien even steam en uplay herstarten (dus helemaal afsluiten en opnieuw opstarten). Ik hoorde zoiets op de stream, maar weet niet zeker voor welke issue.
Heeft niet geholpen, pc opnieuw opgestart - Nvidia drivers geupdate, nog steeds zelfde verhaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaAresX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:36:
[...]

Heeft niet geholpen, pc opnieuw opgestart - Nvidia drivers geupdate, nog steeds zelfde verhaal :(
Oplossing: http://tweakers.net/product/324445/sony-playstation-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Net de beta weer even gespeeld. Nu ik er een aantal uur in heb zitten kom ik tot de conclusie dat de game me gestolen kan worden. Het is eigenlijk best wel saai. De shootouts zijn saai, het PvP gebeuren is saai. Ik denk dat je echt van RPG's en levelen en looten moet houden om deze game leuk te vinden. Want als het op schiet aktie aankomt zijn er heel veel games die leuker zijn

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 20:29
Robolokotobo schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:50:
Net de beta weer even gespeeld. Nu ik er een aantal uur in heb zitten kom ik tot de conclusie dat de game me gestolen kan worden. Het is eigenlijk best wel saai. De shootouts zijn saai, het PvP gebeuren is saai. Ik denk dat je echt van RPG's en levelen en looten moet houden om deze game leuk te vinden. Want als het op schiet aktie aankomt zijn er heel veel games die leuker zijn
Het
is
geen
shooter

Dat is vanaf het begin al aangegeven. Dit is echt een RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Waarom staat deze topic dan in het categorie 'Shooters' en niet in 'Role Playing Games'? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
MuddyMagical schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Het
is
geen
shooter

Het is geen echte RPG, het is een lootershooter..
Het is volgens mij heel simpel: vond je Destiny leuk, dan is dit je ding. Zo niet, stay away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
MuddyMagical schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Het
is
geen
shooter

Ja dat is waar. Ik had alleen meer van de aktie verwacht. Waar ik bijvoorbeeld niks aan vind is dat je je geweer leeg moet schieten voordat een vijand neer gaat. Maar ook de animaties en de sfeer in de game zijn niet mijn ding

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
Mijn game start op in een te hoge resolutie en kan daardoor niet verder. Hij gaat dan weer terug naar windows en draait dan op de achtergrond door. Als ik hem wil openen dan gaat het scherm naar zwart en ga ik weer terug naar windows met de game minimized onderin.

alt + enter werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
invine schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:58:
Mijn game start op in een te hoge resolutie en kan daardoor niet verder. Hij gaat dan weer terug naar windows en draait dan op de achtergrond door. Als ik hem wil openen dan gaat het scherm naar zwart en ga ik weer terug naar windows met de game minimized onderin.

alt + enter werkt niet
Resolutie manual goed zetten via Nvidia control panel of Geforce experience. Kan vast ook bij ATI maar geen idee waar dat precies moet ;)
shoombak schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Het is geen echte RPG, het is een lootershooter..
Het is volgens mij heel simpel: vond je Destiny leuk, dan is dit je ding. Zo niet, stay away.
Het is wel een écht rpg. Vanaf het begin is het spel ontworpen als RPG en pas later is het shooting element er in gekomen. Ja, het is een lootershooter, maar in de basis is het een echte rpg.

Verder is het heel uniek, ik zou het ook niet zo vergelijken met Destiny, dat is scifi en niet realistisch e.d ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Melantrix op 19-02-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
invine schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:58:

alt + enter werkt niet
Even via de Ini file de resolutie wijzigen.
https://www.reddit.com/r/...ini_file_contents_leaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ik ga zo voor het eerst spelen, als er mensen zijn die samen willen spelen, voeg me toe op psn!

[ Voor 3% gewijzigd door TTHEEBO1 op 19-02-2016 14:15 . Reden: Typo ]

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:05:
[...]

Resolutie manual goed zetten via Nvidia control panel of Geforce experience. Kan vast ook bij ATI maar geen idee waar dat precies moet ;)

[...]

Het is wel een écht rpg. Vanaf het begin is het spel ontworpen als RPG en pas later is het shooting element er in gekomen. Ja, het is een lootershooter, maar in de basis is het een echte rpg.

Verder is het heel uniek, ik zou het ook niet zo vergelijken met Destiny, dat is scifi en niet realistisch e.d ;)
Heb het op een andere manier gedaan maar hij doet het :) Thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor degene die benieuwd is naar de refresh rate van de DZ chests.
https://www.reddit.com/r/...uch_does_greatly_reduced/

Ik weet alleen niet hoe die dat precies heeft gedaan. Als hij rond heeft gelopen tussen chests lijkt me dat het best mogelijk is dat bij de chests die 2 uur er over doen er net 1 tussendoor zo'n chest heeft geopend.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:58
Behoorlijk zwaar spel wel, 1e die binnen een 5 minuten m'n gpu vast laat lopen, tot nu toe deed alleen unigine heaven op max dat.

Factory overclocks... 50MHz lager geklokt draait perfect.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
zijn er nog mensen die Coop willen doen ? op de PS4?

voeg me anders toe: BennjiWeerdinge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:05:
Tuurlijk kan dat wel, je kan ook gewoon op features vergelijken, dungeons, skins, mods, upgrades, hoef je helemaal niet naar het thema te kijken. De graphics/settings zijn het schilletje om de hele engine/mechanics.

En ik zet de game gewoon naast Destiny, Borderlands of Defiance, maar dan zonder enige diepgang in content :P (nodes, instance, deathzone.. mwah :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:15:
[...]

Tuurlijk kan dat wel, je kan ook gewoon op features vergelijken, dungeons, skins, mods, upgrades, hoef je helemaal niet naar het thema te kijken. De graphics/settings zijn het schilletje om de hele engine/mechanics.

En ik zet de game gewoon naast Destiny, Borderlands of Defiance, maar dan zonder enige diepgang in content :P (nodes, instance, deathzone.. mwah :P).
Ik heb zelf geen destiny o.i.d. gespeeld, maar ik hoor constant om me heen roepen op verschillende podcasts en youtube content dat je dat niet kan vergelijken. Juist omdat de interne mechanics duidelijk anders zijn. Daarnaast is in dit geval het schilletje ook van belang. Als je tegen aliens speelt is het ttk/meatshield verhouding flink anders dan tegen humans. Gewoon omdat als je tegen human speelt je het kwetsbare van 1 shot 1 kill wil hebben, ook al is het een RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:20:
[...]

Gewoon omdat als je tegen human speelt je het kwetsbare van 1 shot 1 kill wil hebben, ook al is het een RPG.
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Zou ook niet leuk zijn om te spelen. Zelfs CoD is niet 1 shot 1 kill. Je gaat dan meer naar rainbow six siege

Een RPG mag best hierin wat afwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Physx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:27:
[...]

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Zou ook niet leuk zijn om te spelen. Zelfs CoD is niet 1 shot 1 kill. Je gaat dan meer naar rainbow six siege

Een RPG mag best hierin wat afwijken
Naja 1 shot 1 kill is misschien wat overdreven, maar meerdere magazijnen nodig hebben voor 1 persoon is niet realistisch.

Voor de goede orde, ik ben het er mee eens dat een RPG hier van mag afwijken, maar het toont juist aan dat The Division geen shooter is maar een RPG. En dat het ook afwijkt van andere shooter RPG's door de realistische setting. Mijn punt is dat je door deze realistische setting veel eerder last hebt van een meatshield idee dan bij bijv destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:20:
Ik heb zelf geen destiny o.i.d. gespeeld, maar ik hoor constant om me heen roepen op verschillende podcasts en youtube content dat je dat niet kan vergelijken. Juist omdat de interne mechanics duidelijk anders zijn. Daarnaast is in dit geval het schilletje ook van belang. Als je tegen aliens speelt is het ttk/meatshield verhouding flink anders dan tegen humans. Gewoon omdat als je tegen human speelt je het kwetsbare van 1 shot 1 kill wil hebben, ook al is het een RPG.
In de basis weinig anders, die mini-bosses in instances hebben opeens ook 'shields' en daarna pas health, er zijn ook gewoon body shots, headshots, bullet-drop (dmg), bloom en recoil. En Destiny bekijk ik meer vanuit het 'online' aspect (je bent solo of in party-instanced), Defiance of Firefall is bv een echte open world shooter waar iedereen op dezelfde map zit.

Als ze enkel de escape voor de ttk als term 'RPG' gebruiken, vind ik het gewoon zwak. Het is een TPS in de basis, waar in tegenstelling tot bv GTA (buiten armor, al is dat gewoon fixed values) zij in deze game RPG elementen gebruiken. Als je dit als 'echte' RPG neerzet, is de skilltree gewoon karig en simpel, zijn de stats vrij simpel (dps op een wapen.. nee) en hou je enkel de interactie met de 'wereld' over die een meer Quest/NPC/reward systeem gebruikt.

Of ze moeten hogere lvls de ttk aanzienlijk opschroeven, maar het voelt nu gewoon nog als een GTA/APB/MAG ttk, te kort en te simpel voor een RPG.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:46:
Als ze enkel de escape voor de ttk als term 'RPG' gebruiken, vind ik het gewoon zwak. Het is een TPS in de basis, waar in tegenstelling tot bv GTA (buiten armor, al is dat gewoon fixed values) zij in deze game RPG elementen gebruiken. Als je dit als 'echte' RPG neerzet, is de skilltree gewoon karig en simpel, zijn de stats vrij simpel (dps op een wapen.. nee) en hou je enkel de interactie met de 'wereld' over die een meer Quest/NPC/reward systeem gebruikt.

Of ze moeten hogere lvls de ttk aanzienlijk opschroeven, maar het voelt nu gewoon nog als een GTA/APB/MAG ttk, te kort en te simpel voor een RPG.
of aantal mobs verdubbelen wat je tegen je krijgt, of hun stamina/dmg omhoog gooien - man dit is echt kinderspel :X

kijkt dit een beetje? http://www.twitch.tv/rootgamer_com/

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 19-02-2016 17:00 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik draai 25 fps op medium dus op mijn PC wordt het m niet haha, PS4 versie loopt wel goed soepel :). Positief verrast door het spel, dat mag ook weleens gezegd worden!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Zijn er meer mensen die de PC versie niet kunnen downloaden?

ik heb een Uplay account aangemaakt en Uplay geïnstalleerd, maar als ik de download link op de Ubisoft site aanklik opent Uplay wel, maar gebeurt er niks.. Geen download, niks..

EDIT: Ook in Uplay via de shop bij gratis spellen kan ik 'm niet vinden.. :?

[ Voor 14% gewijzigd door -DUS- op 19-02-2016 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
-DUS- schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:36:
Zijn er meer mensen die de PC versie niet kunnen downloaden?

ik heb een Uplay account aangemaakt en Uplay geïnstalleerd, maar als ik de download link op de Ubisoft site aanklik opent Uplay wel, maar gebeurt er niks.. Geen download, niks..

EDIT: Ook in Uplay via de shop bij gratis spellen kan ik 'm niet vinden.. :?
Ik heb m via Steam gedownload :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
aDutchCow schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:39:
[...]

Och verrek... Lol.. Laat ik dat ook maar doen dan ;) Ik dacht dat het alleen via Uplay kon.

Thanks _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompompompom! :D
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/j3juac85t/IMG_20160219_173719.jpg

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
Werkt nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Ook maar eens een poging wagen met die beta op de PC.

Dat ik het niet gaat kopen staat al vast maar weekendje ff spelen lijkt me wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: https://youtu.be/lSai7kXiMSA]
[YouTube: https://youtu.be/5xUMo_TVBUk]
ziet er naar uit dat data clientside geregeld is :F

//edit; zelf nog niemand tegen gekomen met dit soort ongein

[ Voor 37% gewijzigd door himlims_ op 19-02-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zo, thuis, weekend vieren :D eerst ff eten en dan de ps4 aan :D op jacht naar de bolletjes muts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:17:
zo, thuis, weekend vieren :D eerst ff eten en dan de ps4 aan :D op jacht naar de bolletjes muts :P
Ik raad je aan om veel in huizen te zoeken in kledingkasten. Daar krijg je altijd een cosmetische item. Daarna willen burgers in nood ook weleens zulke items droppen als je ze helpt. Ik kreeg mijn pompom beanie ook van een burger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:15:
[video]
[video]
ziet er naar uit dat data clientside geregeld is :F

//edit; zelf nog niemand tegen gekomen met dit soort ongein
Dat dat clientside geregeld is was al bekend. De developers gaven aan dat het bij de release niet meer mogelijk zou zijn. Ik ga er dan van uit dat ze hun anti-cheat dan pas aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Vermakelijk, maar niet mind blowing.
Het doet me teveel denken aan Watch Dogs qua graphics.. maar ook qua hype.

Ook dit is een mening naar smaak..

De optimalisatie zit wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Nog mensen plekje in fireteam voor me? Ben al lvl8

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een teleurstelling had de closed beta al gespeelt, er is niks verandert nergens npc's die spawnen niks te doen meer dead zone dan dark zone.
Ik voorspel weinig goeds als zo slecht op release day wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:30

Tortelli

mixing gas and haulin ass

CMSTRR schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:42:
Vermakelijk, maar niet mind blowing.
Het doet me teveel denken aan Watch Dogs qua graphics.. maar ook qua hype.

Ook dit is een mening naar smaak..

De optimalisatie zit wel snor.
Game net 15 minuten gespeeld, graphics zijn niet sterk imo en de game draait erg zwaar (natuurlijk is het open wereld ;)).

Geen fan van rpg achtige games, kortom voor mij gaat dit hem niet worden. Terug naar Rainbow Six en Tomb Raider voorlopig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Iemand die wil gamen? Add Mr_Rolandos
Level 7, darkzone level 4. Kan wel wat backup gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:02
aDutchCow schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:39:
[...]

Oh dat had ik eerder moeten weten. Nu op 12/26 op Uplay. Gaat overigens wel steady met 14.7 MB/s (118 Mbit). Uplay heeft zijn zaakjes dus goed voor elkaar.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte41
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 11:48
rolandos582 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:31:
Ja ik doe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
rolandos582 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:31:
PS4? zelfde levels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Net die beta gespeeld met 2 vrienden. Alleen kan iemand mij misschien opheldering geven.

Gaat die dark zone nog iets anders zijn? Het is zoeken naar mobs om loot te krijgen. Vervolgens ga je naar extraction point om te knokken voor die helikopter want iedereen wil loot strealen en dan dus Rogue gaan.

Komt een beetje saai over. Ook de encounters was er weinig anders dan een paar rennende mobs en een paar schietende. Niet veel variatie. Blijft dit zo of wordt het tactisch uitdagender? De end game (dark zone) lijkt me leuk voor 1 uur maar daarna is het constant hetzelfde zonder het gevoel dat je een punt hebt waar je iets hebt bereikt (bv einde van een raid in destiny).

Heb de closed beta niet gespeeld, maar het komt wat saai en als een long grind game over. Maar misschien is er nog wel ergens een uitdaging zoals de raids bij destiny of in wow. Of is this it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen stelen juist meer loot omdat nauwelijks NPC's spawnen wat nogal lame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:19:
[...]

Met de huidige PVE content ben je in een uurtje of 2-3 max wel klaar joh. Darkzone gaat de meeste tijd in zitten, maar dat is gewoon meer voor de lol.
Merk wel dat PVE best leuk vind om solo te spelen, jammer dat maar 1 missie op hard kan. Met name die turret is dan erg fijn.

Het kunnen switchen van skills en wapens is leuk; maar wordt pas echt praktisch wanneer je zelf loadouts/classes kunt aanmaken.

Tot nu toe meer 'te doen' dan in closed beta, maar de ttk is wel na beneden gezet. Nu zonder moeite 3 poppetjes met 1 clip :( voelt nu meer aan als shooter met rpg elementen, dan rpg met shooter elementen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou niet teveel waarde hechten aan wat je wel (of juist niet) te zien krijgt qua content. De encounters kunnen inderdaad schaars zijn, maar de developers hebben aangegeven dat dit bij release anders zou zijn. Wacht daar eerst op voordat je vroegtijdige conclusies gaat trekken.

Ik vind het soms ook wat leeg, maar ik weet dat de sfeer van het spel me enorm aanspreekt. Er zijn nog zaken die verbeterd kunnen worden, maar daar is de beta ook voor. Mocht je goede suggesties hebben, meld dat dan ook gewoon op de forums van ubisoft. Oh ja, het is geen demo hè ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Heb de beta een uurtje of 3 gespeeld. Het is wel leuk, maar de beta mist te weinig inhoud om er een goed beeld van te krijgen, vind ik. Bovendien lijkt het vrij simpel als je de hoofdmissies doet; met een pistool is het vrij eenvoudig te klaren.

En ik ben er achter dat mijn HD5850 het spel wel draait, op medium settings zelfs grotendeels tegen de 30 FPS. Viel me erg mee. Ziet er zelfs dan grafisch nog mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zonet eventjes beta gespeeld op Playstation 4. Wel leuk spelletje. Leuke sfeer hangt er wel. Alleen in het begin is het wel uitvogelen hoe alles werkt en wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heel de avond elk gebouw leegroven, mensen op straat helpen etc. Nog geen bolletjes muts gevonden :( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Vandaag even flink gespeeld, alleen de darkzone nog overgeslagen. Best een vermakelijke game maar het voelt allemaal erg "on rails", de missies zijn niet veel meer dan volg het pad, schiet wave(s) kapot, herhaal. Geen alternatieve routes, alleen duiken en schieten. 1/5e van de thugs heet Alex, en het zijn allemaal domme idioten en ondanks dat er npcs op straat lopen mist het gevoel van een levende (ja iets met ziekte enzo maar je weet best wat ik bedoel) wereld.
Er valt nog een hoop te sleutelen aan deze game en voelt voor mij als wederom een game met veel hype maar weinig inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Pff kom op zeg, we hebben het hier over een beta.
Een beta word gebruikt om te testen of alles goed functioneerd, that's it.
Verwacht niet dat je al aan de final release bezig bent |:(
Zo zit hier geen verhaal in, de helft van de character abilities zijn nog uitgeschakeld, hoger dan blauwe gear dropt er niet, wapens bouwen en modificeren werkt nog niet, etc, etc.....
Vermaak me er prima mee en dat word straks alleen nog maar meer en beter :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
justifire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:35:
Pff kom op zeg, we hebben het hier over een beta.
Een beta word gebruikt om te testen of alles goed functioneerd, that's it.
Verwacht niet dat je al aan de final release bezig bent |:(
Zo zit hier geen verhaal in, de helft van de character abilities zijn nog uitgeschakeld, hoger dan blauwe gear dropt er niet, wapens bouwen en modificeren werkt nog niet, etc, etc.....
Vermaak me er prima mee en dat word straks alleen nog maar meer en beter :)
Dat zou inderdaad een goed argument zijn ware het niet dat het spel al over 16 dagen uitkomt. Pak het dan aan zoals Blizzard met Overwatch. Wat we nu te zien krijgen is een spel wat zowel technisch als qua content (naar mijn mening hoogst waarschijnlijk, geëxtrapoleerd vanaf wat we nu zien qua mapgrootte) nog minimaal een jaar aan development nodig heeft. Het voelt ook aan als een consoleport qua alles.

Dit spel krijgt van mij een dikke nope, ik sla hem vrolijk over.
Ik laat me graag verrassen, maar de reviews moeten wel heel goed zijn en daarnaast zal ik eerst het spel moeten proberen via iemand anders account voordat ik het überhaupt nog een kans geef.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Ik weet dat het de beta is, dus het is allemaal nog erg beknopt, maar wat speelt het al lekker weg. Ik heb mij niet laten leiden door de hype en vooraf weinig bekeken, maar de sfeer zit er al goed in. Details zijn soms om van te smullen. Vooralsnog wandel ik door de game om niets te missen :) Ik ben benieuwd wat te fullgame allemaal heeft te bieden. In ieder geval meer binding met je karakter, omdat je dan echt kan gaan personaliseren. Ik denk dat hier iets moois neergezet gaat worden en wat is er nou leuker dan lekker knallen met je vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb de open beta ook eventjes 2 uurtjes gespeeld.. heb er mixed feelings bij.. helaach..
heb wel de gold edition besteld paar dagen terug in de hypetrain. Dus maak er maar het beste van..
en neem er de tijd voor om heerlijk door de stad te struinen en hopende dat de final game echt nog een stuk "levendiger" is als de beta, zoals men aangeeft dat het zal zijn.

Zal me er zeker mee vermaken, maar hoelang..
Hoop dat er wel wat diversiteit is met wapens, daar kick ik op.. de closed beta heb ik ook helemaal gespeeld met de m4 vant begin, en een sniper.

ik snap dat er geen 100+ wapens in zitten...

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:42

swv

Ik vind de beta een leuke tryout. Ik bedoel toen ik vroeger demo's speelde was ook maar 5% van de content beschikbaar. Genoeg om te oordelen of het smaakt naar meer. Natuurlijk is het goed om bij de final versie het totale plaatje te beoordelen door ervaringen van anderen. Het is nogal wiedes dat er nu nog veel content ontbreekt. Natuurlijk heeft Ubisoft een wat slechtere reputatie gekregen. Maar een Watchdogs 2.0 (niet letterlijk :p bedoelt) zal er niet meer komen toch? Ubisoft games preorder ik dan ook niet meer. 60 euro zou ik er ook niet aan uit geven maar er zijn gelukkig goedkopere kanalen te vinden. Waar ik vooral benieuwd naar ben is of de gameplay na 20 uurtjes spelen ook nog bevalt. Co-op gaat hier thuis in ieder geval voor de nodige vermaak zorgen merk ik al.

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 20-02-2016 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
pica schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:17:
[...]

Dat zou inderdaad een goed argument zijn ware het niet dat het spel al over 16 dagen uitkomt. Pak het dan aan zoals Blizzard met Overwatch. Wat we nu te zien krijgen is een spel wat zowel technisch als qua content (naar mijn mening hoogst waarschijnlijk, geëxtrapoleerd vanaf wat we nu zien qua mapgrootte) nog minimaal een jaar aan development nodig heeft. Het voelt ook aan als een consoleport qua alles.
Dit is dus ook precies wat ik dacht. Ik heb de open beta vanmiddag gespeeld en vond de graphics zeker tegenvallen. En dat voor een game die over twee weken uitkomt. Ik hoor van een vriend dat de graphics er in de closed beta er nog beter uitzagen dan die van de open beta van vandaag? Heb ik niet kunnen vergelijken aangezien ik geen gratis key kon bemachtigen.

De game op zich speelt lekker, RPG elementen zijn leuk uitgewerkt, gear en wapens looten, je wapens customizen e.d. Ik vond het PVE-gedeelte wel erg makkelijk, ik lootte al vrij vroeg ergens een grijs aka thrash loot M1A1 sniper rifle en daarmee was het een feest om headshots mee te maken. Of de gastanks van de vlammenwerpermannetjes in brand mee te schieten :D Dus vermaakt heb ik me zeker, maar ik ga de game niet voor de volle pond kopen, ik scoor wel weer ergens een coupon.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Hebben jullie solo gespeeld of met voicecoms
, met een team is het veel leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Met een team natuurlijk :) Leuk dat je alleen ook uit de voeten kan, maar dat moet je eigenlijk niet willen, dan laat je een hoop liggen. The Division moet je met een vast groepje vrienden spelen, echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

MaTr1x schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 01:12:
[...]

Dit is dus ook precies wat ik dacht. Ik heb de open beta vanmiddag gespeeld en vond de graphics zeker tegenvallen. En dat voor een game die over twee weken uitkomt. Ik hoor van een vriend dat de graphics er in de closed beta er nog beter uitzagen dan die van de open beta van vandaag? Heb ik niet kunnen vergelijken aangezien ik geen gratis key kon bemachtigen.
Ik snap dat constante gezeur over die graphics niet zo....
Toen ik gisteren de bèta opstartte (PS4) stond ik weer met verbazing te kijken hoe ontzettend gedetailleerd alles eruit zag! Nog mooier als dat ik mij kon herinneren in de closed bèta. :)

Een spel met slechte graphics is het absoluut niet.
Daarnaast denk ik dat de algemene gameplay ook een stuk belangrijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pica schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:17:
[...]

Dit spel krijgt van mij een dikke nope, ik sla hem vrolijk over.
Ik laat me graag verrassen, maar de reviews moeten wel heel goed zijn en daarnaast zal ik eerst het spel moeten proberen via iemand anders account voordat ik het überhaupt nog een kans geef.
Het spel is prima qua content terug te schroeven voor de beta. Dat het geen goed argument is, omdat het nog twee weken tot de release is vind ik geen goed argument.

Tussen de Closed en Open beta zat ook weinig tijd, maar hebben de developers ook een hoop gefixed, a.d.h.v. de feedback van ons. Daar gaat het ook om.

Straks in het volledige spel zijn er meer vijandige factions (dus meer types) en zal de hoeveelheid ook verhoogd worden. De map zal groter zijn. Er zal meer te doen zijn. Ik blijf veel mensen zien hameren op het 'weinig variëteit/content' deel. Wacht nou maar tot de full release.

Verder is het niet echt een console port. Naar mijn weten is het wel degelijk afzonderlijk ontwikkeld. Ik speel zelf niet op pc, maar volgens mij zag dat er gewoon uitstekend uit?

Dat de Closed Beta er beter uitzag dan de open beta is ook niet waar. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 15:46
Gister de open beta gespeeld voor een paar uurtjes. Mooie graphics, goed sfeertje en opzich redelijk vermakelijke missies. Vond de npcs er nogal eentonig uitzien maar dat verandert waarschijnlijk wel.

De demo had ook een erge Diablo 3 beta sfeer qua content, toen kon je tot de Skeleton king en niet verder. De indruk van het volle spel was daarna erg indrukwekkend dus is wel positief.

De dark zone vond ik heel erg matig, beetje rond sprinten in een lege zone met wat andere mensen die in een groep op random momenten rogue gaan in de hoop dat je loot hebt. Weinig npcs om te killen voor de loot, en kisten hier en daar waar je meteen een super hoge dark zone rang voor nodig hebt. Dusss dark zone laten we nog even liggen die heeft wat meer development nodig.

Ben zeer te spreken over de division, ga hem denk ik wel kopen als standaard versie. Kwam er trouwens net achter dat ik 20% korting krijg als ik mijn uplay punten ofzo gebruik. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Mensen die vinden dat het nu te weinig contect geeft... Begrijpen jullie het doel van een BETA niet? Dit is geen DEMO. Het doel is om bugs te vinden, zaken te tweaken, servers te testen,.. en ons ondertussen de kans te geven om GRATIS al een gevoel te hebben over hoe het spel werkt.

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
SoulsOnFire schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:58:
Mensen die vinden dat het nu te weinig contect geeft... Begrijpen jullie het doel van een BETA niet? Dit is geen DEMO. Het doel is om bugs te vinden, zaken te tweaken, servers te testen,.. en ons ondertussen de kans te geven om GRATIS al een gevoel te hebben over hoe het spel werkt.
Inderdaad. Als je alleen al uitzoomt op die map _/-\o_
Gister na de beta maar preorder geplaatst O-)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 01-09 06:01
Het viel mij op in de open beta dat het bewegen soepel gaat, de overgang van joggen naar rennen bijvoorbeeld maar ook het beklimmen van trappen gaat erg vloeiend. Geen houterige animaties en problemen dat je precies op dat ene plekje moet staan voordat er wat gebeurt.
Grafisch is het zeker acceptabel en het loopt vlekkeloos, dus al met al zeer positief verrast.

Wat betreft content zit er genoeg in denk ik, wel zal het net zoals elke RPG na een tijdje hetzelfde aanvoelen. Maar dat hoort er bij, Dark Zone ben ik niet in geweest; zou deze game kopen voor de single player ervaring. Maar wie weet.. later nog is proberen.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond eerste ervaring met dit spel en ik moet zeggen dat ik de sfeer geweldig vind. De lege wereld past wel bij deze game (zal bij de release wellicht drukker zijn).

De encounters waren een beetje eentonig, met name omdat Alex best wel vaak dood ging. Ik mag hopen dat de bad-guys iets meer te zeggen krijgen in de release. Loot was prima verder, genoeg kistjes, rugzakjes en drops.

Voornamelijk solo gespeeld ten eerst om het spel te leren kennen op mijn eigen tempo en ik moet zeggen dat dat prima te spelen was. Zelfs de darkzone, wat ik dan wel weer spannend vond omdat je als solo speler best kwetsbaar ben (lees: ik ben redelijk vaak dood gegaan :D ).

De tweede reden voor solo was eigenlijk omdat, toen ik via het matchmaking systeem, in een groepje de Market Squaregarden missie voor de tweede keer deed, de missie erg matig inlaadde. Met als gevolg dat ik ergens in de catacomben van het station viel (dwars door de vloeren heen) en daar continue dood viel bij de respawn. Nou weet ik niet of dat een bug was of dat mijn connectie zuigt (tot nu toe nog nooit problemen gehad) maar goed dat werkte dus niet zo heel lekker. ;)

Verder vond ik op de ps4 de graphics er prima uitzien, mooie sfeer (zoals al gezegd) weinig problemen er mee. Geluid stond wel erg zacht, maar dat kan aan de headphones liggen, enkel ik kon het ook niet echt harder zetten (alle softmatige schuivers voor audio stonden al op max). Nog niet achter hoe de proxy-chat werkt en ook in groepsverband leek de voicechat het niet te doen, maar ook dat kan aan die fokking headphone liggen.

Daarnaast bevalt het me wel dat niet alle loot mee telt voor de stats, heb al redelijk wat drops voor cosmetische kleding en geeft best toffe mogelijkheden. :)

Ik snap overigens de discussie BETA/Demo niet zo (of beter de kritiek aan gebrek aan content), het is namelijk overduidelijk dat allerlei content gelocked is (sterker nog, in deze beta wordt je er continue aan herinnerd dat zaken zijn gelocked voor deze beta).

Er gaat dus nog heel wat bijkomen qua rpg-achtige mechanics en content. En het hele bullet-sponge verhaal vond ik best meevallen (dat schijnt wel aangepast te zijn sinds de CB), maar het is niet iets waar ik me aan stoor, omdat het een vrij duidelijke keuze is voor een rpg-mechanic, maar voor liefhebbers van shooters kan het wel vreemd zijn ja. :)

Wel een positieve indruk dus deze eerste kennismaking...vanavond wat meer met groepjes hoop ik (sta al in de tweaker ps4 groep en anders gewoon matchmaking) en dan hopen dat ik wat minder door de vloeren heen zak. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Gisteren de eerste uurtjes in de Beta doorgebracht maar is niet wat ik er van had verwacht. Ik speel sinds afgelopen september eigenlijk alleen maar Destiny en ik had wat meer overeenkomsten verwacht. Vooral het schieten vind ik niet lekker gaan.

Ben denk ik meer een first person shooter-fan terwijl ik wel erg kan genieten van RPG's zoals The Witcher en Dragon Age. Meer mensen die dit hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Twammo op 20-02-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SoulsOnFire schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:58:
Dit is absoluut wel een demo, een "beta" zo dicht voor release is niet meer dan een marketing middel.

Natuurlijk zullen ze nog wat kleine dingen fixen maar dat gaan geen grote game elementen meer veranderen. Eerder spul voor een day One patch. De final game is namelijk al af, mijn Xbox heeft hem twee weken geleden al volledig geïnstalleerd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
van 10u tot 13u server onderhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 01-09 06:01
Daar kwam ik zojuist achter ja, bam weg m'n game. Maar toch nog even een half uurtje de Dark Zone kunnen proberen. Best cool wel eigenlijk, ben alleen benieuwd of dit balanced blijft. Gewoon wat rondlopen in een deel van de stad waar er groepjes vijanden zijn en af en toe een team van echte spelers. Ook hier beter dan verwacht.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
He gadver. Alle platformen?

Ik ben net vroeg wakker en wilde de game weer even induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Servers niet beschikbaar op de ps4 net nadat ik 5 minuten bezig was. Jammer laten nog is proberen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ahh vandaar dat ik net een server error kreeg op PS4.
Donstil schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Dit is absoluut wel een demo, een "beta" zo dicht voor release is niet meer dan een marketing middel.

Natuurlijk zullen ze nog wat kleine dingen fixen maar dat gaan geen grote game elementen meer veranderen. Eerder spul voor een day One patch. De final game is namelijk al af, mijn Xbox heeft hem twee weken geleden al volledig geïnstalleerd.
Het zal ongetwijfeld ook een marketingmiddel zijn, maar ik geloof niet dat ze hiermee content willen verklappen/vrijgeven. Dat zou wat zijn, dan kan je als je je even kwaad maakt het spel uitspelen/je personage flink levelen in het betaweekend en dan wil je het spel straks niet meer kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Precies wat we gewend zijn van Bugisoft. Ik hoop niet dat deze game hetzelfde lot ondergaat als Rainbow Six Siege.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Zucht. Die discussie heeft vaker plaatsgevonden hier en dat gaan we niet nog eens doen. Dus kappen met het 'het is geen beta, maar een demo' verhaal.

Fuck. Ik dacht lekker de ochtend ff kunnen gamen, vriendin weg, ik alle tijd, gaan die servers ineens offline voor maintenance. Waar slaat dat nou weer op? Dus elke dag van het mogelijk spelen van de beta ben je al 3 uur kwijt? Helaas valt dat bij ons dan in de ochtend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
Donstil schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:12:
[...]

He gadver. Alle platformen?

Ik ben net vroeg wakker en wilde de game weer even induiken.
Precies dit dus haha, afwachten dan maar.

Na een dag googlen en dingen proberen eindelijk mijn spel werkend gekregen. Bleek dat een .dll file corrupt was in mijn OS. Hoe ik het voor elkaar krijg heb ik geen idee van. Anyway, Windows kon deze niet fixen dus moest reinstallen. Nu doet het spel het eindelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maintenance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
persoonlijk vind ik het aantal mobs in de DZ best minimaal, dit hebben wij gisteren gedaan:

zorg dat je iets aan loot hebt; roep heli op, beetje mazzel komen er mobs

veeg ze van de kaart, maar hang je loot niet op

schiet een 2e flair, wacht of er wel/geen mobs komen, en ga dan door naar volgend extractie punt

op die manier best aardig wat credits en xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:11
himlims_ schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:14:
persoonlijk vind ik het aantal mobs in de DZ best minimaal, dit hebben wij gisteren gedaan:

zorg dat je iets aan loot hebt; roep heli op, beetje mazzel komen er mobs

veeg ze van de kaart, maar hang je loot niet op

schiet een 2e flair, wacht of er wel/geen mobs komen, en ga dan door naar volgend extractie punt

op die manier best aardig wat credits en xp
Ja, zo raakte ik gisteren ook mijn loot kwijt :)
Wel slim...

Erg vermakelijke game, wacht nog even met aanschaffen tot ik weet hoe het zit met crossfire support.
Nu krijg ik dat nog niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ach de beta wordt vast weer met een dag verlengd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ktenolix schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:13:
[...]

Zucht. Die discussie heeft vaker plaatsgevonden hier en dat gaan we niet nog eens doen. Dus kappen met het 'het is geen beta, maar een demo' verhaal.
Haha omdat jij het zegt zeker :+ .
sww89 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:12:
Het zal ongetwijfeld ook een marketingmiddel zijn, maar ik geloof niet dat ze hiermee content willen verklappen/vrijgeven. Dat zou wat zijn, dan kan je als je je even kwaad maakt het spel uitspelen/je personage flink levelen in het betaweekend en dan wil je het spel straks niet meer kopen :+
Hoe bedoel je "uitspelen"? Je speelt een demo toch altijd uit omdat er beperktere content aanwezig is, juist om een voorproefje op de hele game te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
voor de pc spelers; ik zou die ReShade FX erbij zetten nu servers toch down zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Had me twijfels bij deze game, heb gisteren een uurtje kunnen spelen maar vind het wel lekker weg spelen. Het draait soepel en ziet er ook erg goed uit (gtx970, mag ook wel :) ), heb zelf destiny gespeeld en vind het qua speelstijl er veel van weg hebben.

Ben bang dat ik deze toch ga aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Gister 3 uurtjes gespeeld. Een leuk blauw wapen gevonden.

En ja.. heb ook maar een pre-order geplaatst :)

VOoral het co-op gedeellte lijkt me erg leuk. Nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:26:

Hoe bedoel je "uitspelen"? Je speelt een demo toch altijd uit omdat er beperktere content aanwezig is, juist om een voorproefje op de hele game te krijgen?
De discussie hierboven was onder andere dat deze beta qua content tegen zou vallen, saai en eentonig ervan uitgaande dat de final versie ook zo zal zijn. Dat van de beta mag dan wel zo zijn, ieder zijn mening, maar dat zegt in principe niet alles over de versie die we over 16 dagen voorgeschoteld krijgen. Daar kunnen wij niks over zeggen nu.

Maar ik vermaak mij op dit moment wel met het spel en we kunnen nooit allemaal tevreden zijn ;) En het zou zomaar kunnen zijn dat we uiteindelijk toch wel teleurgesteld raken in het spel en dan is het Ubisofties zoveelste flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Pfft. wil ik ff lekker division knallen.. is er fucking maintenance.

Hoe plan je dat in godsnaam als bedrijf, nog geen 24u nadat je een beta open gooit? manmanman.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Henkie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:18:

Hoe plan je dat in godsnaam als bedrijf, nog geen 24u nadat je een beta open gooit? manmanman.
Niks nieuws. Was met de closed ook zo. Als je pech hebt, dan is dat morgen weer zo.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:18:

Als de maintenance betekend dat ik straks niet meer door 4 vloeren van de Garden val, dan vind ik het prima eigenlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Moet je weer helemaal opnieuw als je de closed beta ook al hebt gespeeld?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1 ... 23 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst