• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Wootism schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Yup, ze noemen het "Console".

:D
:+ :+ :+

wijze woorden

Laten we het weer over The Division hebben?

De DZ chests hebben blijkbaar een respawn-tijd van een uur (voorheen 24h). Daarnaast krijg je nog maar 300 DZ credits (ipv 1000).

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:43:
Laten we het weer over The Division hebben?

De DZ chests hebben blijkbaar een respawn-tijd van een uur (voorheen 24h). Daarnaast krijg je nog maar 300 DZ credits (ipv 1000).
Effectief ga je er dan heel wat credits op voorruit :+ Heb iig op streams al gezien dat chests nu inderdaad ook duidelijker laten zien welk level er nodig is en of er een key nodig is. Maakt het een stuk duidelijker en beter in mijn optiek. Die vorige chests waren te vaag.

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:51:
[...]

Effectief ga je er dan heel wat credits op voorruit :+ Heb iig op streams al gezien dat chests nu inderdaad ook duidelijker laten zien welk level er nodig is en of er een key nodig is. Maakt het een stuk duidelijker en beter in mijn optiek. Die vorige chests waren te vaag.
Dat was toen ook al hoor, maar op een bepaald moment reactiveerden ze gewoon niet meer.

En idd, qua credits is dat best fijn die verandering.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2016 14:10 ]

jantje 2 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:51:
[...]

Inderdaad, ik heb een aantal keer een chest voor me gehad en kreeg gewoon 0 feedback. Wist niet of er toevallig ergens 1 enemy was (iig niet te zien met scans), of dat ik te weinig key's had of dat t te snel achter elkaar was (dat was uiteindelijk dus het geval aangezien het 24 uur refresh was) Dit lijkt me een stuk beter!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Serieus? Kijk ff een aantal posts terug. bravehendrik heeft exact dezelfde filmpjes gepost.

Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:40:
[...]

Serieus? Kijk ff een aantal posts terug. Melantrix heeft exact dezelfde filmpjes gepost.
lol, thanks voor de kudo's maar ik was net te laat. :+ BraveHendrik was degene die er met de eer er vandoor mag gaan _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:41:
[...]

lol, thanks voor de kudo's maar ik was net te laat. :+ BraveHendrik was degene die er met de eer er vandoor mag gaan _/-\o_
Ik heb de kudos weer aan hendrik gedaan :+

• Paulus07
  • Niet online
sorry :P

Zit op het werk dus kan niet heel het topic bij houden :P
Paulus07 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:54:
sorry :P

Zit op het werk dus kan niet heel het topic bij houden :P
Dat is op zich ook geen probleem hoor. Het komt wel vaker voor dat een filmpje meer dan één keer gepost wordt. Echter zit er vaker wat meer tijd tussen dan een repost op dezelfde dag. ;) Volgende keer ff wat posts terug lezen. Filmpjes worden actief gepost hier, dus de kans is erg groot dat het al een keer voorbij gekomen is. Vooral omdat we allemaal niks te doen hebben, dat zal straks met de release wel anders zijn. :+

Iedereen reddit/irc/youtube harken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:57:
[...]

Dat is op zich ook geen probleem hoor. Het komt wel vaker voor dat een filmpje meer dan één keer gepost wordt. Echter zit er vaker wat meer tijd tussen dan een repost op dezelfde dag. ;) Volgende keer ff wat posts terug lezen. Filmpjes worden actief gepost hier, dus de kans is erg groot dat het al een keer voorbij gekomen is. Vooral omdat we allemaal niks te doen hebben, dat zal straks met de release wel anders zijn. :+
Ja had al 2 pagina's terug gekeken maar zag daar nog niks terugkomen. Dus dacht dat ze nog niet gepost waren :P

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Paulus07 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:13:
[...]

Ja had al 2 pagina's terug gekeken maar zag daar nog niks terugkomen. Dus dacht dat ze nog niet gepost waren :P
Ze zijn ook zo lekker streng hier.... je wordt meteen op je vingers getikt als je in je enthousiasme perongeluk dubbele info post. :P
Wootism schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:22:
[...]

Ze zijn ook zo lekker streng hier.... je wordt meteen op je vingers getikt als je in je enthousiasme perongeluk dubbele info post. :P
Naja, komt doordat er hier de afgelopen twee dagen heel veel hetzelfde wordt gepost (of dat nou content is of vragen die een paar post daarboven gepost zijn). Is ook niet erg dat er een keer wat dubbel gepost wordt. maar het was nu wel een druppel teveel zeg maar ;)

En zo streng zijn we niet hoor :+

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:45:
[...]

Naja, komt doordat er hier de afgelopen twee dagen heel veel hetzelfde wordt gepost (of dat nou content is of vragen die een paar post daarboven gepost zijn). Is ook niet erg dat er een keer wat dubbel gepost wordt. maar het was nu wel een druppel teveel zeg maar ;)

En zo streng zijn we niet hoor :+
Is ook wel begrijpelijk. Maar er is ook zo weinig om over te praten op dit moment :-(

Moet zeggen dat het hier opvallend stil is vanuit de XBone gebruikers en hun open beta ervaringen...

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ik zou ook niet gaan zitten posten als ik aan het spelen was :+

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

DigitalError schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:54:
ik zou ook niet gaan zitten posten als ik aan het spelen was :+
Ja.... daar heb je een goed punt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wootism op 18-02-2016 15:59 ]

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 13:22

Bozznl

GT: The Bozzz88

Wootism schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:49:
[...]

Is ook wel begrijpelijk. Maar er is ook zo weinig om over te praten op dit moment :-(

Moet zeggen dat het hier opvallend stil is vanuit de XBone gebruikers en hun open beta ervaringen...
Nou bij deze... hij is nog steeds geweldig :). Loopt iets soepeler (met name in de darkzone) net iets minder framedrops, verder het lijkt iets scherper te zijn maar dat kan ook aan mij liggen (visual settings staan hetzelfde tov closed beta). Ook merk ik dat er inderdaad meer NPC's aanwezig zijn. Helaas paar uurtjes kunnen proberen en nu weer aan het werk :(.

Bozznl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:05:
[...]

Nou bij deze... hij is nog steeds geweldig :). Loopt iets soepeler (met name in de darkzone) net iets minder framedrops, verder het lijkt iets scherper te zijn maar dat kan ook aan mij liggen (visual settings staan hetzelfde tov closed beta). Ook merk ik dat er inderdaad meer NPC's aanwezig zijn. Helaas paar uurtjes kunnen proberen en nu weer aan het werk :(.
Gelukkig! goed om te horen! Ik was namelijk bang dat meer npc's zou betekenen dat performance ook zou zakken. Immers meer AI = Meer CPU gebruik. Ben benieuwd hoe het bij mij op mn pc draait!

Verwijderd

Iemand t volgende al kunnen uitproberen of dit inmiddels gefixed is?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2016 16:38 ]

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Heb net even de LiveStream van MarcoStyle gecheckt, en daar was hij vrolijk over het water aan het lopen. Dus denk het niet :P
Wootism schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:41:
[...]

Heb net even de LiveStream van MarcoStyle gecheckt, en daar was hij vrolijk over het water aan het lopen. Dus denk het niet :P
Vraag is dan natuurlijk of de open beta wel een nieuwe(re)/fixed build is t.o.v. de closed beta..

Ik heb net een half uur naar de officiële stream gekeken hoe hamish en drie dames een groep maakten samen om een missie te gaan doen. Wat zijn die dames irritant zeg. Ze kunnen enkel schreeuwen en giechelen. Lijkt meer op populair gedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:20:
is er inmiddels al iets bekend/zichtbaar van het anti-cheat systeem?
dat is de enige bedenking die ik heb bij deze game
#Pcmasterrace

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

:P
Voor mij was het eeuwige gecheat op PC één van de belangrijkste redenen om over te stappen op console.

[ Voor 26% gewijzigd door Wootism op 18-02-2016 17:46 ]

zijn er tweakers aan het streamen:?

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Denk die beta op de one weer even spelen. Maar ik krijg een error, meer mensen last van? "Account is temporarily unavailable"

Jammer..

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe high end wapens:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NJu7LpH.jpg

Liberator
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5PrhwWZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/saNbfxq.jpg

Pakhan
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AkqWpRe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aTI1PdU.jpg

RawChild schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:37:
Denk die beta op de one weer even spelen. Maar ik krijg een error, meer mensen last van? "Account is temporarily unavailable"

Jammer..
Er zijn meer mensen die er last van hebben. Dit is van het officiële Division twitch kanaal :+
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/4sblbm689/Screenshot_20160218_205115.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou net even de nieuwe missie zitten spelen en moet zeggen dat het ons prima beviel.

Valt me ook op dat de vijanden niet meer van die vlees zakken zijn. Ze kunnen soms best wat kogels hebben maar gericht schieten loont wel degelijk, al geregeld vijanden gewoon met 1 schot kunnen doden.

Verder is de balans ook wel prima, niet makkelijk maar ook niet te moeilijk. Schieten is fijn, coveren is tof, de game is door zijn weer effecten erg mooi en gevarieerd.

Ik had persoonlijk het idee dat de One versie er iets beter uit leek te zien. Geen idee of er jog zoveel progressie gemaakt is tussen de twee bèta's maar leek op te vallen.

Ik heb geen spijt van de pre-order in ieder geval. Hier ga ik veel plezier aan beleven :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Best beta ever !
Ook nog best een flink verschil met de closed beta.
De stad leeft veel meer, meer npc's, meer beestjes, meer (side-)missions, speelveld is groter en meer collectables te ontdekken.
Ook de DZ is flink verbeterd, kan nu gewoon goed dzfunds verdienen zonder andere spelers om te hoeven leggen.
Allemaal stukken beter gebalanceerd.
Ook de rogue status werkt nu veel beter en is veel duidelijker aangegeven wie vriend of vijand is.
Turret skill is een bazending, perfect voor crowdcontrol of om een groep rogues op afstand te houden.
Enigste nadeel wat ik kon vinden is dat die turret nog wel eens rogue wil gaan terwijl dat niet de intentie was, goed opletten wie er in de straat loopt dus voordat je dat ding neerzet !
Superveel zin in de release, kom maar op !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Klinkt goed! Nu ff een nachtdienstje.. Ff slapen en morgen middag op pc de beta is spelen! Blij dat ik de gold editie heb besteld.. Geen spijt van

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor de feedback! Nu sta ik nog meer te popelen om vanmiddag aan de slag te gaan. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Leuke community dit zeg.. Even in een paar regels zorgen dat ik wéér veel te hyped ben om te kunnen functioneren 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Subway Morgue

Easter egg Teenage mutant ninja turtles
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 06:33:
Leuke community dit zeg.. Even in een paar regels zorgen dat ik wéér veel The hyped ben om te kunnen functioneren 8)7
Ik moet je wel waarschuwen dat ik filmpjes heb die er voor gaan zorgen dat de hype train door je huis gaat rijden 8)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2016 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren tijdens de stream al een klein deel van de nieuwe missie gezien, maar heb de stream toen bewust uitgezet. Ik wil het straks zelf allemaal beleven, zonder dat ik weet wat ik kan verwachten. :)
Ook een deel omdat ik niet kan verdragen hoe noob de spelers in het officiële twitch kanaal zijn. Ze weten soms echt niet wat ze doen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ktenolix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:39:
Ik heb gisteren tijdens de stream al een klein deel van de nieuwe missie gezien, maar heb de stream toen bewust uitgezet. Ik wil het straks zelf allemaal beleven, zonder dat ik weet wat ik kan verwachten. :)
Ook een deel omdat ik niet kan verdragen hoe noob de spelers in het officiële twitch kanaal zijn. Ze weten soms echt niet wat ze doen. :')
Zit de laatste tijd niet meer op Twitch, precies ook wat jij nu zegt.
Vooral de vrouwelijke "gamers" zijn dat betreft héél erg, wat hun doen kan je geen gamen noemen...
Twerken voor de camera, extra veel decolleté laten zien, lekker flirten met de "kijkers" :F
Everything for the money :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:44:
[...]

Zit de laatste tijd niet meer op Twitch, precies ook wat jij nu zegt.
Vooral de vrouwelijke "gamers" zijn dat betreft héél erg, wat hun doen kan je geen gamen noemen...
Twerken voor de camera, extra veel decolleté laten zien, lekker flirten met de "kijkers" :F
Everything for the money :')
Ik kan ook wel gaan twerken voor de camera, of bewust mijn broek wat lager doen, maar ik ben bang dat ik er dan geen geld voor krijg. ;( Cruel world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 13:22

Bozznl

Ktenolix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:46:
[...]

Ik kan ook wel gaan twerken voor de camera, of bewust mijn broek wat lager doen, maar ik ben bang dat ik er dan geen geld voor krijg. ;( Cruel world.
.
Je kan ook geld toe geven natuurlijk ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:01:
Easter egg Teenage mutant ninja turtles
[video]
Die TMT easter egg had MarcoStyle 2 weken geleden al in zijn filmpje zitten!
Moet zeggen dat die gast ook best hard werkt om er toffe compilaties uit te knallen _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Wootism op 19-02-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wootism schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:53:
[...]

Die TMT easter egg had MarcoStyle 2 weken geleden al in zijn filmpje zitten!
Moet zeggen dat die gast ook best hard werkt om er toffe compilaties uit te knallen _/-\o_

[video]
Inderdaad :)
Op 3:25 loopt Marco naar de pizza toe met de nunchaku's ernaast.
Thanks voor het (re)posten van Marco's filmpje met alle easter eggs erin d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19
Gisteren aantal uur de beta gedaan op de One, ik heb toch een beetje mixed feelings (ik heb de closed niet gespeeld).

Vond de stad erg leeg, kwam af en toe wel wat bad guys tegen, maar dat stelde ook allemaal weinig voor. Het killen daarvan was imo te makkelijk, je rent er echt door heen. En al dat rennen.. ik heb zitten zoeken, maar fast travel kan niet?

De 2 main missies die ik kon doen waren wel tof, alleen het matchmaken werkte echt voor geen meter, continue disconnects van m'n partymembers (het is natuurlijk een beta, dus ik verwachtte wel wat bugs).

En dan de DZ, wordt amper wat uitgelegd, je gaat naar binnen en zoek het maar uit. Ik kwam daar amper NPC's tegen, gisteren tussen 21:00 en 22:00 had ik misschien max 10-15 man in de DZ met mij. Wordt dat nog meer?

Ik ben bang dat je heel snel door je content heen bent, en dat het uiteindelijk alleen maar fraggen wordt in de DZ (ook leuk, maar voor hoe lang?).

Zijn er mensen die deze mening met mij delen, of zien jullie het anders? Vanavond maar op de ps4 verder met een aantal vrienden, dan zal het waarschijnlijk een stuk vetter zijn. Ik snap dat de beta waarschijnlijk wat uitgekleed is, maar na 2-3 jaar hype op de e3 etc. vind ik dit nu toch wel een beetje een domper.. :'( :'(

[ Voor 4% gewijzigd door co2301 op 19-02-2016 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:51:
Ik heb net een half uur naar de officiële stream gekeken hoe hamish en drie dames een groep maakten samen om een missie te gaan doen. Wat zijn die dames irritant zeg. Ze kunnen enkel schreeuwen en giechelen. Lijkt meer op populair gedrag.
Ik heb gisteren ook naar hen gekeken en vond hen in vergelijking met andere streamers wel nog amusant. Ik kijk uitzonderlijk streams maar kijk dan ook liever naar 4 noobs die vanalles proberen uitzoeken en vooral ook de domme dingen doen. Na een 2-tal uren DZ te zien toch maar beslist om de rest te houden voor mezelf.

Pre-order heb ik achterwege gelaten nadat BO3 me vorige week alweer teleurgesteld heeft na dat ik DLC kocht. Zo lastig om niet op de hype-train te springen. |:(

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
co2301 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:02:
Gisteren aantal uur de beta gedaan op de One, ik heb toch een beetje mixed feelings (ik heb de closed niet gespeeld).

Vond de stad erg leeg, kwam af en toe wel wat bad guys tegen, maar dat stelde ook allemaal weinig voor. Het killen daarvan was imo te makkelijk, je rent er echt door heen. En al dat rennen.. ik heb zitten zoeken, maar fast travel kan niet?

De 2 main missies die ik kon waren wel tof, alleen het matchmaken werkte echt voor geen meter, continue disconnects van m'n partymembers (het is natuurlijk een beta, dus ik verwachtte wel wat bugs).

En dan de DZ, wordt amper wat uitgelegd, je gaat naar binnen en zoek het maar uit. Ik kwam daar amper NPC's tegen, gisteren tussen 21:00 en 22:00 had ik misschien max 10-15 man in de DZ met mij. Wordt dat nog meer?

Ik ben bang dat je heel snel door je content heen bent, en dat het uiteindelijk alleen maar fraggen wordt in de DZ (ook leuk, maar voor hoe lang?).

Zijn er mensen die deze mening met mij delen, of zien jullie het anders? Vanavond maar op de ps4 verder met een aantal vrienden, dan zal het waarschijnlijk een stuk vetter zijn. Ik snap dat de beta waarschijnlijk wat uitgekleed is, maar na 2-3 jaar hype op de e3 etc. vind ik dit nu toch wel een beetje een domper.. :'( :'(
Om enkele antwoorden te geven op je ervaringen:

De content in de beta is niet geheel representatief voor het volledige spel. Vergeleken met de Closed Beta is het aantal NPC's bijvoorbeeld al opgeschroefd, maar er is aangegeven dat ze bewust de content teruggeschroefd hebben. Daarnaast is het ook voor het verhaallijn deels de bedoeling dat de stad 'leeg' is. Echter weten we pas meer over de verhaallijn bij de release.

Fast travel is wel degelijk mogelijk. Je kunt tot nu toe (volgens mij) alleen fast travelen naar de Base of Operations, of naar een vriend in je groep. Wellicht dat er in de volledige game een fast travel mogelijk is naar de Dark Zone gate. :)

Matchmaking in de Closed Beta was volgens mij wat beter (heb het zelf niet gebruikt overigens). Dit is ook de eerste keer dat iedereen toegang heeft tot de beta, dus meer mensen die deelnemen aan matchmaking. :) De beta is daar uitstekend testmateriaal voor.

Er is bewust gekozen om weinig uitleg te geven over de menu-indeling, crafting, etc. omdat het allemaal erg veel is. Een zware tutorial in het begin van het spel zou daarom veel te verwarrend zijn. Het aantal spelers in de DZ zou wel rond dat aantal blijven, ja. :) (ook in de DZ wordt de content straks opgeschroefd).

We weten nog vrij weinig over de verhaallijn, hoe groot is het, hoe uitgebreid is het. Alles is straks een verrassing. Laten we hopen dat we aangenaam verrast worden met een mooi en goed verhaal en bijbehorende missies. :)

Ik heb het al een keer eerder genoemd, maar kijk uit met je verwachtingen van de beta. Het spel wordt inderdaad erg gehyped, maar laat je niet teleurstellen door de content van de beta. Het is geen demo om mensen naar het spel te trekken, maar een beta om de developers inzicht te geven in server/game-stabiliteit etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Server maintenance vandaag van 10:00 tot ±13:00:
Agents,

The servers will shut down for a scheduled maintenance on Friday, February 19 at 10:00 CET, 04:00 AM EST, 01:00 AM PST.
Estimated downtime is approximately 3 hours. Please follow this thread for any updates as the maintenance progresses.

Thanks for your patience during this downtime.
The Division Team
(bron)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ktenolix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:14:
[...]

De content in de beta is niet geheel representatief voor het volledige spel. Vergeleken met de Closed Beta is het aantal NPC's bijvoorbeeld al opgeschroefd, maar er is aangegeven dat ze bewust de content teruggeschroefd hebben. Daarnaast is het ook voor het verhaallijn deels de bedoeling dat de stad 'leeg' is. Echter weten we pas meer over de verhaallijn bij de release.

Fast travel is wel degelijk mogelijk. Je kunt tot nu toe (volgens mij) alleen fast travelen naar de Base of Operations, of naar een vriend in je groep. Wellicht dat er in de volledige game een fast travel mogelijk is naar de Dark Zone gate. :)

Matchmaking in de Closed Beta was volgens mij wat beter (heb het zelf niet gebruikt overigens). Dit is ook de eerste keer dat iedereen toegang heeft tot de beta, dus meer mensen die deelnemen aan matchmaking. :) De beta is daar uitstekend testmateriaal voor.

Er is bewust gekozen om weinig uitleg te geven over de menu-indeling, crafting, etc. omdat het allemaal erg veel is. Een zware tutorial in het begin van het spel zou daarom veel te verwarrend zijn. Het aantal spelers in de DZ zou wel rond dat aantal blijven, ja. :) (ook in de DZ wordt de content straks opgeschroefd).

We weten nog vrij weinig over de verhaallijn, hoe groot is het, hoe uitgebreid is het. Alles is straks een verrassing. Laten we hopen dat we aangenaam verrast worden met een mooi en goed verhaal en bijbehorende missies. :)

Ik heb het al een keer eerder genoemd, maar kijk uit met je verwachtingen van de beta. Het spel wordt inderdaad erg gehyped, maar laat je niet teleurstellen door de content van de beta. Het is geen demo om mensen naar het spel te trekken, maar een beta om de developers inzicht te geven in server/game-stabiliteit etc. :)
In aanvulling hierop:

NPC's in de darkzone is opgeschroeft, volgens mij niet in de gehele OB. Daarnaast is het inderdaad niet representatief voor de full game.

Als ik o.a. hier kijk: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/tweet_video/CaUey3jUsAAMmwj
Zie ik aardig veel content met hoge density. En vrijwel alle missies die op de map staan is 'bewaakt' teminste, dat idee krijg ik uit de beta. Dus ik verwacht een hogere populatie npc's in de full game.

De darkzone heeft in die zin niet echt uitleg nodig. Het is gewoon hetzelfde als de rest van de stad. Je explored om loot te krijgen. Daar kom je dan in tegenstelling tot de PvE area ook andere mensen bij tegen. Die kunnen je helpen, niks doen, of je doden voor je loot. De rest van de mechanics die daar van belang zijn (zoals chests of extractions) worden d.m.v. pop ups uitgelegd. Zoals Ktenolix uitlegt hebben ze geen tutorial omdat er te veel is om uit te leggen. Daarom hebben ze gekozen om alles uit te leggen wanneer dat van belang is. Goed kijken naar de notifications dus.

En inderdaad, dit is geen full game maar een beta. Ze zullen dus specifieke dingen testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ktenolix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:14:
[...]

Dank voor je antwoord. De marketing van de division is echt gigantisch, maar ik heb volgens mij niet eerder vernomen dat de beta erg 'uitgekleed' zou zijn. Dit stelt me wel wat meer gerust.

Wat betreft fast travelen, het lukte me wel voordat ik de game startte (dus dat kleine kamp als je net die heli uitkomt), maar naar de base of operations bij (/ naar) je wings kon het niet. Naar teammies lukte het idd wel.

Ik denk dat dit met een groepje vrienden wel een stuk vermakelijker is, even de beta op de ps4 vanavond afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:49:
[...]

Dank voor je antwoord. De marketing van de division is echt gigantisch, maar ik heb volgens mij niet eerder vernomen dat de beta erg 'uitgekleed' zou zijn. Dit stelt me wel wat meer gerust.

Wat betreft fast travelen, het lukte me wel voordat ik de game startte (dus dat kleine kamp als je net die heli uitkomt), maar naar de base of operations bij (/ naar) je wings kon het niet. Naar teammies lukte het idd wel.

Ik denk dat dit met een groepje vrienden wel een stuk vermakelijker is, even de beta op de ps4 vanavond afwachten :)
Je moet natuurlijk wel eerst de BoO unlocken. Volgens mij kan je ook fast travelen naar missies (maar volgens mij ook pas als je het al een 1x hebt gespeeld, but not sure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:51:
[...]

Je moet natuurlijk wel eerst de BoO unlocken. Volgens mij kan je ook fast travelen naar missies (maar volgens mij ook pas als je het al een 1x hebt gespeeld, but not sure)
Heb de 2 main story missies die daar mogelijk zijn, beide completed.

Toen ik bijv. uit darkzone kwam, wou ik naar m'n stash toe. Dus ik probeerde om te fast travelen naar BoO, maar zonder succes, kon alleen waypoint setten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:54:
[...]

Heb de 2 main story missies die daar mogelijk zijn, beide completed.

Toen ik bijv. uit darkzone kwam, wou ik naar m'n stash toe. Dus ik probeerde om te fast travelen naar BoO, maar zonder succes, kon alleen waypoint setten..
Hm dat is vreemd. Ik kon dat wel gewoon in de CB. Als je op je map kijkt en je BoO selecteerd krijg je links een aantal opties te zien, waaronder fast travel..

Weet trouwens niet welke lvl je was toen je in DZ was? Vanaf max level (8) krijg je een andere darkzone instance. Dus als je 4-7 level was kan het zijn dat de DZ zo 'leeg' was met mensen omdat de rest al vrij snel 8 is. (ik zie dit zojuist op de developers stream, die zijn level 7 en is vrij alleen in de DZ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

als je in die airlock van de DZ bent kan je nog niet fast travellen, omdat je daar ook nog steeds je contaminated loot bij je kan hebben, pas als je echt de airlock uit bent kan je fat travel gebruiken.

Verder is het duidelijk dat het drukker is, het was een stuk lastiger om te matchmaken met vrienden.

Tevens is de NPC time to kill omlaag geschroefd, veel minder kogels nodig per mob.

Turret is aardig, maar vind hem erg underwhelming, mogelijk met de perks dat hij wel beter wordt, die perks van de tripmine zijn wel erg nice, die gebruikte ik in de closed beta eigenlijk niet, maar nu gebruik ik hem heel vaak

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:00:
[...]

Hm dat is vreemd. Ik kon dat wel gewoon in de CB. Als je op je map kijkt en je BoO selecteerd krijg je links een aantal opties te zien, waaronder fast travel..

Weet trouwens niet welke lvl je was toen je in DZ was? Vanaf max level (8) krijg je een andere darkzone instance. Dus als je 4-7 level was kan het zijn dat de DZ zo 'leeg' was met mensen omdat de rest al vrij snel 8 is. (ik zie dit zojuist op de developers stream, die zijn level 7 en is vrij alleen in de DZ)
ten tijden van world-of-warcraft; was lvl cap op 60. wij hadden een guild gemaakt de fifty-niners >:) dat ga ik met the division ook doen; 1 lvl 29 karakter om te rapen in de DZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
w00h00 het is vrijdag. Alleen denk pas laat thuis vanavond voor de ps4 beta :( maarja. morgen toch weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
Ik heb de beta gisteren binnen gehaald. Ik vroeg me echter af wat de speeltijd zo'n beetje is om alle content (missies) te doorlopen aangezien ik alleen morgen avond en zondag wat tijd heb. waar moet ik zo'n beetje aan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Physx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:17:
Ik heb de beta gisteren binnen gehaald. Ik vroeg me echter af wat de speeltijd zo'n beetje is om alle content (missies) te doorlopen aangezien ik alleen morgen avond en zondag wat tijd heb. waar moet ik zo'n beetje aan denken?
Met de huidige PVE content ben je in een uurtje of 2-3 max wel klaar joh. Darkzone gaat de meeste tijd in zitten, maar dat is gewoon meer voor de lol.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siempievk
  • Laatst online: 26-07-2022
co2301 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:02:

De 2 main missies die ik kon doen waren wel tof, alleen het matchmaken werkte echt voor geen meter, continue disconnects van m'n partymembers (het is natuurlijk een beta, dus ik verwachtte wel wat bugs).

Ik merk bij een enkele mensen, dat het enige commentaar op het spel is dat het zo rustig is in de stad. Ik begrijp daar niets van, want volgens mij is dat nou juist het gene wat The Division zo tof maakt! Een verlaten stad met gevaar om elke hoek :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siempievk schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:29:
[...]

Ik merk bij een enkele mensen, dat het enige commentaar op het spel is dat het zo rustig is in de stad. Ik begrijp daar niets van, want volgens mij is dat nou juist het gene wat The Division zo tof maakt! Een verlaten stad met gevaar om elke hoek :).
Het zou ook niet geheel in het verhaal passen als elke straat vol zat met NPC's. :)

Ik ben gelukkig vandaag vroeg vrij, dus vanmiddag kan ik mooi aan de bak en mijn Pom Pom Beanie van de CB terugzoeken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Physx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:17:
Maakt dat dan uit ? Alle voortgang wordt toch verwijderd, dus gewoon doen waar je zin in hebt. Of als je nog niet zeker weet of je het wilt kopen genoeg dingen doen zodat je een keuze kan maken (en uitstellen is ook een keuze ;)). Rushen door de missies in de beta geeft je namelijk niet de echte speel ervaring en voor je voortgang hoef je het ook niet te doen.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
[...]

Nja het is tof, maar als je een paar minuten rond rent en vervolgens alleen ergens 'tools' vind, tja..

Exploreren is leuk bij een game als tomb raider, maar dit is een bekende stad, met eigenlijk geen 'verrassingen' of ontdekkingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:32:
[...]

Nja het is tof, maar als je een paar minuten rond rent en vervolgens alleen ergens 'tools' vind, tja..

Exploreren is leuk bij een game als tomb raider, maar dit is een bekende stad, met eigenlijk geen 'verrassingen' of ontdekkingen..
Dat zie je verkeerd. Er zijn verschillende types intel te vinden in de stad. Dit geeft wat meer informatie over wat er zich allemaal af heeft gespeeld. Bovendien zijn hier en daar chests die loot geven en random encounters die je tegen kan komen. Het exploreren wordt wel beloond. Zeker straks in het volledige spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:31:
[...]

Het zou ook niet geheel in het verhaal passen als elke straat vol zat met NPC's. :)

Ik ben gelukkig vandaag vroeg vrij, dus vanmiddag kan ik mooi aan de bak en mijn Pom Pom Beanie van de CB terugzoeken! :D
Waar ligt die muts? kon hem in de CB niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:39:
[...]

Helaas is de drop gewoon compleet random. :) Ik vond hem ergens in een kledingkast in een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte41
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 11:48
Misschien een rare vraag, Maar komt er een mogelijkheid om wapens te "ruilen/verkopen"?
Dat lijkt mij wel erg vet namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:39:
[...]

had pompon van zon inwoner; ik wil item-x krijg jij item-y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jelte41 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:40:
Misschien een rare vraag, Maar komt er een mogelijkheid om wapens te "ruilen/verkopen"?
(zie hieronder) Het zit er niet in vanaf release.
In ieder geval is er geen bevestiging dat het wel mogelijk gaat worden. :) Het zou wel een uitstekende toevoeging zijn aan het spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Ktenolix op 19-02-2016 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trading is confirmed niet in de game @ launch. Maar wel iets waar ze naar aan het kijken zijn. Heeft te maken met balancing e.d. dat je niet een vet goede wapen krijgt early game etc.
Jumpiefox schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:42:
[...]

Niet met spelers, je kan alleen zooi aan npc's verkopen. Maar in de volledige game kan je gear volgens mij ook dismantelen en nieuwe wapens/mods mee craften.
Klopt, er zijn wel vendors in o.a. de BoO waar je spullen kan verkopen en wapens en gear kan kopen. Maar met mede spelers/teamgenoten niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Melantrix op 19-02-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Niet met spelers, je kan alleen zooi aan npc's verkopen. Maar in de volledige game kan je gear volgens mij ook dismantelen en nieuwe wapens/mods mee craften.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
oke dan heeft mijn OB een extra missie: search for the Pom Pom Beanie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
AcXeller schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:32:
[...]

Maakt dat dan uit ? Alle voortgang wordt toch verwijderd, dus gewoon doen waar je zin in hebt. Of als je nog niet zeker weet of je het wilt kopen genoeg dingen doen zodat je een keuze kan maken (en uitstellen is ook een keuze ;)). Rushen door de missies in de beta geeft je namelijk niet de echte speel ervaring en voor je voortgang hoef je het ook niet te doen.
Nee maakt op zich niet uit idd. Maar anders weet ik of ik mijn vriendin nog meer plannen laat maken of dat ik haar iets afrem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Physx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:49:
[...]

Nee maakt op zich niet uit idd. Maar anders weet ik of ik mijn vriendin nog meer plannen laat maken of dat ik haar iets afremmen :P
Sowieso afremmen.

ONCE A SLEEPER AGENT IS ACTIVATED, THERE IS NO MORE 'TIME-OFF'

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24
[...]

In de basis is dat wel zo, maar je ziet elke vorm van gevaar al van meters afstand (radar, red indicator) en dit zijn er veelal maar 2-3 max, enkele keer 4. 1 granaat en we lopen weer verder in ghost town.

Buiten de missies (sub, encounter, of wat dan ook), loop je verder maar beetje doelloos tussen de punten door de stad, radar in de gaten houden voor lootboxjes en dat was het dan. (al snel leer je de buurt kennen en weet je de ruimtes waar je wel in kan of op het dak kan)

Ik zie dan liever ook gewoon een gebied dat is ingenomen door baddies, waar je veel hogere spawn hebt van mobs en je gewoon niet te lang kan blijven voordat je dood bent. DZ is meteen de overtreffende versie, ik was nog geen 100 meter uit de basis en werd al neergemaaid door die dak-kampers (die locatie mogen ze echt fixen of geef mij de mogelijkheid granaten te gooien op een trap).

Maarja, wat er nog niet is, kan misschien nog komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat ' overrun' door NPC's lijkt me wel leuk; beetje probleem van nu vind ik het aantal mobs/encounters. Van mij mogen die groepen tenminste 2x zo groot zijn: Dat geeft beetje uitdaging, nu is het easy picking one by one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:54:
[...]

In de basis is dat wel zo, maar je ziet elke vorm van gevaar al van meters afstand (radar, red indicator) en dit zijn er veelal maar 2-3 max, enkele keer 4. 1 granaat en we lopen weer verder in ghost town.

Buiten de missies (sub, encounter, of wat dan ook), loop je verder maar beetje doelloos tussen de punten door de stad, radar in de gaten houden voor lootboxjes en dat was het dan. (al snel leer je de buurt kennen en weet je de ruimtes waar je wel in kan of op het dak kan)

Ik zie dan liever ook gewoon een gebied dat is ingenomen door baddies, waar je veel hogere spawn hebt van mobs en je gewoon niet te lang kan blijven voordat je dood bent. DZ is meteen de overtreffende versie, ik was nog geen 100 meter uit de basis en werd al neergemaaid door die dak-kampers (die locatie mogen ze echt fixen of geef mij de mogelijkheid granaten te gooien op een trap).

Maarja, wat er nog niet is, kan misschien nog komen.
Die locatie is gefixed iig voor de Beta. De touw naar dat dak is verwijderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:02:

Die locatie is gefixed iig voor de Beta. De touw naar dat dak is verwijderd ;)
Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde dak? Rechts in een steegje zit een trap naar een dak, dat is de enige ingang. Op het dak heb je dan nog wat extra beschutting waarachter je kan schuilen en granaten komen dus niet ver genoeg.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
En er zijn nu best wel wat meer mobs :) Ze spawnen in wat grotere groepen en het lijkt erop alsof ze ook wat vaker spawnen.. Ze zijn in ieder geval een stuk gevaarlijker geworden.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:03:
[...]

Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde dak? Rechts in een steegje zit een trap naar een dak, dat is de enige ingang. Op het dak heb je dan nog wat extra beschutting waarachter je kan schuilen en granaten komen dus niet ver genoeg.
Eh nee dat denk ik dan ook idd.

Het dak waar jij het over hebt ken ik niet, maar weet wel dat er 2 - 3 ingangen zijn voor de DZ, dus weet niet welke jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
melantrix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:10:
[...]

Eh nee dat denk ik dan ook idd.

Het dak waar jij het over hebt ken ik niet, maar weet wel dat er 2 - 3 ingangen zijn voor de DZ, dus weet niet welke jij gebruikt?
Geen idee, de gene meest dichtbij je basis zegmaar. Zal vanavond eens filmpje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Geen idee, de gene meest dichtbij je basis zegmaar. Zal vanavond eens filmpje maken.
Ben benieuwd.. Je kan sowieso naar het noorden gaan, daar kom je op een plein dat lijkt op zoiets als TimeSquare,(is het volgesn mij niet mar is een grote plein met een echo bij een uitgebrande auto) Is op t randje van de OB map. Iig heb je daar ook een ingang voor de DZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ktenolix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:38:
[...]

Dat zie je verkeerd. Er zijn verschillende types intel te vinden in de stad. Dit geeft wat meer informatie over wat er zich allemaal af heeft gespeeld. Bovendien zijn hier en daar chests die loot geven en random encounters die je tegen kan komen. Het exploreren wordt wel beloond. Zeker straks in het volledige spel. ;)
Wat ik bedoel (wat ook een aantal posts boven mij gezegd werd). Je loopt nu wat rond en je kijkt eigenlijk alleen maar naar je rader..

Waarschijnlijk zal er idd in de volle game veel meer zitten, maar in de beta raak je er snel op uitgekeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie hier een overzicht op reddit over de DZ chests, waar ze zitten, wat voor types het zijn, wat de refresh-tijden zijn en wat de rewards zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Hier even wat kritiek op de nieuwe missie (en daarbij ook de andere 2):
spoiler:
Ik vind het nogal inspiratieloze missies eigenlijk. Er zit wel wat context achter, maar eigenlijk maakt dat helemaal niet uit. Vooral dat er wat bad guys spawnen, je die afschiet en dan verder gaat naar een ander gebied waar ook weer wat spawnt, voelt nogal herhalend aan. Been there, done that. Nou komt het misschien omdat de klik nog ontbreekt door het missen van de eerste paar missies (je bent immers level 4). Maar alsnog vind ik het vrij zwak overkomen en hoop dat ze wel wat meer variatie gaan bieden en vooral wat minder opzichtig maken hoe de game in elkaar steekt.

Daarnaast begon ik als level 5 aan die missie, maar ik walste er eigenlijk vrij makkelijk doorheen. Ben alleen dood gegaan doordat ik een enemy achter me mistte en omdat ik elders iets te lang buiten cover bleef zitten, maar verder ging het vrij easy (en ja, hij stond wel op normal, maar zo makkelijk had ik ook niet gedacht).
Zowel die nigga met zn scheve gun, als die gasten met hun flamethrower vind ik eigenlijk maar vrij saaie tegenstanders. Tactiek is ook niet nodig, gezien het nergens echt moeilijk wordt.
De omgeving ziet er dan wel weer mooi uit, maar is ook vrij inwisselbaar op sommige momenten. En verder ga je er naar mijn mening echt veel te snel doorheen. Heel groot restaurant in dat stadion. Zitten er iets van 12 enemies in (6 bij begin en 6 na spawn), in vele hallen ook maar een stuk of 3 tot 6. Meer wordt misschien weer ongeloofwaardig, maar moeilijk wordt het nergens.

Op zich wil ik hem nog best coop doen (heb de meeste missies vooral alleen gedaan), maar ben bang dat het dan niet alleen veel te makkelijk wordt, maar ook dat je dan veel minder mee krijgt van het verhaal omdat er altijd wel weer iemand doorheen lult en de game nergens even stopt om dingen duidelijk uit te leggen.

En dat is toch wel een beetje wat me bij blijft van de alpha en de 2 beta's, het voelt allemaal vrij inspiratieloos aan. Mooie setting, maar ze halen er niet bepaald alles uit en de uitdaging is ook ver te zoeken (naast de verkapte moeilijkheidsgraden waar jouw damage minder wordt, hun damage hoger en er misschien wat meer figuren rondlopen om je af te schieten. Dat noem ik kunstmatige moeilijkheidsgraad.

En tuurlijk kunnen we de DZ in gaan, maar dat trekt me gewoon weinig. Rogue gaan en een beetje trollen nog het meest, maar ook omdat ik denk dat ik niet altijd met 4 man of iets online ben en dan maak je op de lange termijn gewoon veel minder kans. Ben sowieso wel meer van het verhaal, maar hoop dat ze toch wat origineler uit de hoek gaan komen in de full game.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte41
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 11:48
Ktenolix schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:42:
[...]

(zie hieronder) Het zit er niet in vanaf release.
In ieder geval is er geen bevestiging dat het wel mogelijk gaat worden. :) Het zou wel een uitstekende toevoeging zijn aan het spel.
Ja dat lijkt mij ook.. Echt een goed element. Want ik ga veel met mijn broer spelen en daar delen we vaak de cash en wapen of uitrusting.

Nou zag ik ook iemand die zei dat ze dat niet doen om te voorkomen meteen "beste" wapens te krijgen. Maar dat is toch algemeen met een rpg achtige game? er zitten ook level restricties op dus lijkt me niet een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:54:
Hier even wat kritiek op de nieuwe missie (en daarbij ook de andere 2):
*spoiler tekst*
Ik had snel een party hiervoor gevonden, ik was zelf net 5, andere 2 waren lvl 4.

spoiler:
Werkelijk geen enkele keer achter een muurtje gezeten, 3 man gunblazing doorlopen en links en rechts wat granaten gooien, klaar. Ik snap werkelijk niet waar hele 'bulletsponge' gezeur vandaan komt, krap halve klip headshots was al genoeg, wat neerkwam om 1-2 bullets de man.

Nog zoiets doms bij dat restaurant, je kan dus niet over die hekken springen naar die stoelen en direct restaurant inlopen, je _moet_ naar achteren lopen en weer terug

En inderdaad, het voelt inspiratieloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:03:
[...]

Ik had snel een party hiervoor gevonden, ik was zelf net 5, andere 2 waren lvl 4.

spoiler:
Werkelijk geen enkele keer achter een muurtje gezeten, 3 man gunblazing doorlopen en links en rechts wat granaten gooien, klaar. Ik snap werkelijk niet waar hele 'bulletsponge' gezeur vandaan komt, krap halve klip headshots was al genoeg, wat neerkwam om 1-2 bullets de man.

Nog zoiets doms bij dat restaurant, je kan dus niet over die hekken springen naar die stoelen en direct restaurant inlopen, je _moet_ naar achteren lopen en weer terug

En inderdaad, het voelt inspiratieloos.
Mja dan gaat het al snel ja en dat merkte ik ook wel. Al had ik zelf wel wat meer kogels nodig, maar dat kwam vooral door de spray van de M4 en M416. En ik vraag me echt af waar je straks al die perks, gadgets en upgrades voor nodig hebt als je er al zo makkelijk doorheen gaat.

Overigens denk ik ook dat het wat inspiratieloos aanvoelt omdat ik nu al 4x de intro heb doorlopen :+
Maar de nieuwe missie was nou ook niet echt top notch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:54:
...

Op zich wil ik hem nog best coop doen (heb de meeste missies vooral alleen gedaan), maar ben bang dat het dan niet alleen veel te makkelijk wordt, maar ook dat je dan veel minder mee krijgt van het verhaal omdat er altijd wel weer iemand doorheen lult en de game nergens even stopt om dingen duidelijk uit te leggen.
Moeilijkheidsgraad schaalt mee met aantal personen. Die missie zal dus moeilijker zijn met 4 man. Wat ik zelf ervaarde is dat het niet lineair meeschaalt.. In mijn eentje deed ik een missie met gemak terwijl we met 4 man soms echt moeite hadden om er door heen te komen. Maar goed, dan heb je natuurlijk nog wel dat verhaal probleem idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:09:
[...]

Mja dan gaat het al snel ja en dat merkte ik ook wel. Al had ik zelf wel wat meer kogels nodig, maar dat kwam vooral door de spray van de M4 en M416. En ik vraag me echt af waar je straks al die perks, gadgets en upgrades voor nodig hebt als je er al zo makkelijk doorheen gaat.

Overigens denk ik ook dat het wat inspiratieloos aanvoelt omdat ik nu al 4x de intro heb doorlopen :+
Ik had gelukkig 2 wapens gevonden die iets beter waren (MP5 lookalike?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:09:
[...]

Hier hetzelfde, ik en een vriend zijn eigenlijk meteen naar de Base of Operations gerushed en daarna meteen die nieuwe missie gedaan na wat encounters.

Hetzelfde geld voor die stadion missie, het is gewoon super makkelijk op de normal difficulty. Heb de nieuwe nog niet op hard geprobeerd, maar de stadion missie was echt een stuk lastiger op hard.

En inderdaad was de missie een beetje inspiratie loos.
spoiler:
Snap ook echt niet wat die gast daar deed.

De boss fight was wel weer wat lastiger, doet veel damage met zn flamethrower. Maar na 1x wipen wisten we waar hij spawnde en was het makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Welke PS4 spelers hebben zin om straks om 13.00 uur samen vanaf het begin te spelen?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik hoop dat deze low lvl missies bij het introductie deel zitten van de game. Zodat je later op lvl 20+ op hard het wel echt een uitdaging gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:35
The_Bash schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:40:
Welke PS4 spelers hebben zin om straks om 13.00 uur samen vanaf het begin te spelen?
*steekt hand op*

geen ervaring met closed beta though..

PSN is Henkiepenkie56

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Ik kan nu niet spelen op PC. Hij geeft aan in Uplay dat deze binnenkort beschikbaar is. Is dat puur omdat het onderhoud tot 13.00uur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:51:
Ik kan nu niet spelen op PC. Hij geeft aan in Uplay dat deze binnenkort beschikbaar is. Is dat puur omdat het onderhoud tot 13.00uur is?
Ja, het onderhoud is begonnen om 10:00 en duurt ongeveer 3 uur. Vanmiddag kun je gewoon spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

beebie121 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:51:
Nee, die 10AM CET die eerder in dit topic stond klopte niet. PC en PS4 is vanaf 13:00 vanmiddag onze tijd.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ereaser schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:15:
[...]

Hier hetzelfde, ik en een vriend zijn eigenlijk meteen naar de Base of Operations gerushed en daarna meteen die nieuwe missie gedaan na wat encounters.

Hetzelfde geld voor die stadion missie, het is gewoon super makkelijk op de normal difficulty. Heb de nieuwe nog niet op hard geprobeerd, maar de stadion missie was echt een stuk lastiger op hard.

En inderdaad was de missie een beetje inspiratie loos.
spoiler:
Snap ook echt niet wat die gast daar deed.
spoiler:
Van wat ik begreep was ie daarheen gegaan om zelf de power aan te sluiten, maar kwam ie dus die Cleaners tegen. En hij had zichzelf opgesloten om niet gepakt te worden. Maar echt briljant is het niet nee.
De boss fight was wel weer wat lastiger, doet veel damage met zn flamethrower. Maar na 1x wipen wisten we waar hij spawnde en was het makkelijk.
Bij mij
spoiler:
bleef die boss bij de lift hangen en kon ik hem van afstand makkelijk afschieten. Sowieso kon je daar makkelijk rondjes lopen.
Maar de random spawns eromheen vond ik ook wel wat makkelijk gevonden. Het voelde totaal niet spannend aan.

Overigens had ik de vorige 2 alphas/betas ook dat ik er gewoon niet goed in kan komen. Deels doordat je er gewoon in wordt gegooid. En deels omdat het verhaal zich niet echt goed weet te ontvouwen. Teveel via radio. En dan nog zo'n hoofdrolspeler die zn muil houdt. Ik had het bij de alpha al als feedback ingestuurd dat ik liever heb dat ie gewoon wat zegt, maar dat was natuurlijk al een onmogelijke feedback-issue.
Maar zoals gezegd, het is wel voor mij de reden dat ik er beter in kom als de hoofdpersoon praat zoals in Tomb Raider, Batman, of Uncharted.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:13
Henkie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:
[...]

*steekt hand op*

geen ervaring met closed beta though..

PSN is Henkiepenkie56
En ik doe mee!
PSN is Redrafted

PSN: Redrafted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Mocht er nog geen algemeen Teamspeak kanaal zijn voor The Division, wil ik ts4.ddns.net aanbieden. Hier zitten ook veel Rainbow Six spelers.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
PS4 is live :)
Pagina: 1 ... 22 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst