Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja precies dat ja, overigens staat daar ook "Seasonpass owners also receive a set of exclusive skins" Misschien verwijst dat wel naar de AgentOrigins skins e.d.?

Ik ben benieuwd, waarschijnlijk weten we het sowieso pas 8 maart..
Ereaser schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:36:
[...]

Top :D dan kan ik mijn Agent Origins code aan een vriend geven :)
Om écht zeker te zijn (tenzij je dus op xbone zit) kan je natuurlijk ook gewoon nog een code aanvragen :9

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:47:
Om écht zeker te zijn (tenzij je dus op xbone zit) kan je natuurlijk ook gewoon nog een code aanvragen :9
Ik zit op Xbox One :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:47:
[...]

Ja precies dat ja, overigens staat daar ook "Seasonpass owners also receive a set of exclusive skins" Misschien verwijst dat wel naar de AgentOrigins skins e.d.?
Mogelijk, maar dan vind ik het raar dat de AO actie er is of dat bol.com en gamemania de sets mogen aanbieden bij een preorder. Ik ga er van uit dat season pass inhoud hetzelfde is voor elke regio.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:51:
[...]

Mogelijk, maar dan vind ik het raar dat de AO actie er is of dat bol.com en gamemania de sets mogen aanbieden bij een preorder. Ik ga er van uit dat season pass inhoud hetzelfde is voor elke regio.
Dat klopt, maar ik volgens mij kon je ook bijv bij Assassin's creed pre order bonussen krijgen d.m.v. seasonpass te kopen. Seasonpass is volgens mij een middel om écht alle content te krijgen terwijl pre-order meer een optie is om een deel van de content te krijgen.
Ach, ik vind het wel postief klinken, maar zeker weten we het pas 9 maart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Dat klopt, maar ik volgens mij kon je ook bijv bij Assassin's creed pre order bonussen krijgen d.m.v. seasonpass te kopen. Seasonpass is volgens mij een middel om écht alle content te krijgen terwijl pre-order meer een optie is om een deel van de content te krijgen.
Ach, ik vind het wel postief klinken, maar zeker weten we het pas 9 maart ;)
Inderdaad. Ben in ieder geval blij dat ik Gold heb gepreordered. De season pass was voor mij ook de reden om voor gold te gaan ipv standard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:57:
[...]

Inderdaad. Ben in ieder geval blij dat ik Gold heb gepreordered. De season pass was voor mij ook de reden om voor gold te gaan ipv standard. :)
Inderdaad, SeasonPass is naar mijn idee bij een RPG geen weggegooid geld, lijkt me jammer dat je op een gegeven moment minder content krijgt omdat je geen pass hebt. En met deze game wil ik allllezzzz :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranarick
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09-2021
En de sawed off shotgun bij de gold edition :D maar hoop wel dat we alle packs krijgen met seasonpass/gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let op:
TOM CLANCY’S THE DIVISION SLEEPER AGENT EDITION INHOUD
Fysieke content
- Tom Clancy’s The Division game.
- De Agent Watch Replica: volledig functionerend horloge met lichtjes als de ingame SHD-horloges.
- De Agent Armband, een handige manier om jouw meest waardevolle spullen mee te nemen.
- Een Art Book van hoge kwaliteit met concept arts die de game inspireerden.
- “Save What Remains” Poster.
- Exclusieve Collector’s Box.

Digitale content
- Season Pass bevat een jaar lang grote uitbreidingen en exclusieve voordelen.
http://www.wehkamp.nl/spe...P_644458/#extraInformatie (en vele andere)

ik krijg het YT filmpje niet meer gevonden (veel gezien O-) ) ze willen dus een soort mmorpg ervaring (geen mmo, is te klein en geen monthly subscription) maar ik zal niet verbaast zijn wanneer er volgend jaar wederom een season pass aangeschaft dient te worden :X is mijn verwachting, geen officiele uitspraken of berichten die dat ondersteunen. of wat jullie?

AcXeller heeft topic achtergrond aangepast, kijkt stuk rustiger _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 17-02-2016 17:08 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranarick
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09-2021
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:00:
Let op:

[...]

ik krijg het YT filmpje niet meer gevonden (veel gezien O-) ) ze willen dus een soort mmorpg ervaring (geen mmo, is te klein en geen monthly subscription) maar ik zal niet verbaast zijn wanneer er volgend jaar wederom een season pass aangeschaft dient te worden :X is mijn verwachting, geen officiele uitspraken of berichten die dat ondersteunen. of wat jullie?
Als er dan goede content wordt toegevoegd heb ik daar geen problemen mee (denk aan andere delen van de stad erbij of iets in die richting dus meer als expansion dan kleine dlc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gewoon een vraagje. Destiny was destijds opgezet als een 10 jaren plan met updates, dlc etc (geen idee of dat nog steeds is en goed gaat want speel die game niet).

Zou zoiets ook werken voor the division? Dus nieuwe missies, gebieden, steden etc etc.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Paulus07 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:06:
Gewoon een vraagje. Destiny was destijds opgezet als een 10 jaren plan met updates, dlc etc (geen idee of dat nog steeds is en goed gaat want speel die game niet).

Zou zoiets ook werken voor the division? Dus nieuwe missies, gebieden, steden etc etc.

Denk het wel. Het verhaal weten we nog niet heel veel van, maar ze kunnen makkelijk het virus laten verspreiden naar andere steden (als dat niet al gebeurd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:00:
Let op:

[...]

AcXeller heeft topic achtergrond aangepast, kijkt stuk rustiger _/-\o_
Meh, klopt helemaal wat je zegt hoor, maar dat staat bij elke season pass van ubisoft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:06:

Dat 10 jaren plan wordt vaak aangehaald met het idee dat dit om 1 spel zou draaien, een soort van WoW idee met uitbreidingen. Maar dit 10 jaren plan heeft altijd uit meerdere games bestaan in het geval van Destiny. Gezien het feit dat Destiny 2 laatst min of meer is aangekondigd lijken ze voorlopig dus iig door te gaan met dit plan.

Ik zou ook zoiets voor The Division verwachten, 2-3 jaar support voor 1 game en dan een The Division 2 met mogelijke player character continuity.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: https://youtu.be/aN0-hartAJc]

Dikke promo en marketing filmpje maar belangrijk detail: "New content first on xbox one" en in de Tweet die ik hiervan zag is t 1 maand eerder..

[ Voor 10% gewijzigd door Melantrix op 17-02-2016 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:28:
[...]

Sorry, moet nog steeds werken voor mijn centen dus kan niet 24/7 het forum in de gaten houden :+
Zie dat enkele post hierboven al word vermeld dat er 7 outfifts bij de season pass zitten, dat zullen dus de 7 outfits zijn die ik gisteren klaar zag staan.
(Xbox One -> The Division Beta -> menu-knop -> manage game -> tadaaa *O* )
Zitten die in het "Chemicus pack"? Dat is het enige wat ik zie staan namelijk.

Zowel bij mijn pre-order installatie als bij de beta

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:41:
[...]

Zitten die in het "Chemicus pack"? Dat is het enige wat ik zie staan namelijk.

Zowel bij mijn pre-order installatie als bij de beta
Nee dat is enkel de Nederlandse benaming voor de hazmat gear.

EDIT: Één van de redenen waarom deze game een must-have is voor mij, wat een aandacht voor detail!
http://www.ign.com/articl...e-details-of-the-division

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
justifire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:28:
[...]

Sorry, moet nog steeds werken voor mijn centen dus kan niet 24/7 het forum in de gaten houden :+
Zie dat enkele post hierboven al word vermeld dat er 7 outfifts bij de season pass zitten, dat zullen dus de 7 outfits zijn die ik gisteren klaar zag staan.
(Xbox One -> The Division Beta -> menu-knop -> manage game -> tadaaa *O* )
Zag ze bij mij ook staan, had die agentorigins outfits niet verwacht eigenlijk. Mijn code zal dan ook netjes weggegeven worden.
http://1drv.ms/1opLNfW
Voor de beeldvorming; mijn preorder is via argentinie gegaan en als ik mij niet vergis die van justifire via brazilie.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Bunta schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:42:
[...]

Zag ze bij mij ook staan, had die agentorigins outfits niet verwacht eigenlijk. Mijn code zal dan ook netjes weggegeven worden.

Voor de beeldvorming; mijn preorder is via argentinie gegaan en als ik mij niet vergis die van justifire via brazilie.
NL versie doet het ook nu netjes met 7 :) Alleen raar dat ik inmiddels 3 installaties in mijn apps heb staan, normaal, beta en alpha, maar ga ik naar manage game, krijg ik bij elke de 'season pass' te zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
SinergyX schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:50:
[...]

NL versie doet het ook nu netjes met 7 :) Alleen raar dat ik inmiddels 3 installaties in mijn apps heb staan, normaal, beta en alpha, maar ga ik naar manage game, krijg ik bij elke de 'season pass' te zien.
Vraag mij wel af waarom er eerst alleen de twee reguliere skins bij de pre-order kreeg. AGENTORIGINS was USA only maar staan er nu wel bij, ach mij hoor je niet klagen want ik kan brandweertje spelen. Gamemania en BOL stunten met de extra outfits? Benieuwd of anderen ook deze outfits hebben. Met anderen bedoel mensen buiten onderstaand lijstje:

- Argentijnse Store
- Braziliaanse Store
- AGENTORIGINS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:19:
[...]

Vraag mij wel af waarom er eerst alleen de twee reguliere skins bij de pre-order kreeg. AGENTORIGINS was USA only maar staan er nu wel bij, ach mij hoor je niet klagen want ik kan brandweertje spelen. Gamemania en BOL stunten met de extra outfits? Benieuwd of anderen ook deze outfits hebben. Met anderen bedoel mensen buiten onderstaand lijstje:

- Argentijnse Store
- Braziliaanse Store
- AGENTORIGINS
Kennelijk bevat de season pass alle outfits. Voor de xbox is dit al bevestigd. Tot nu toe zijn bol en gamemania de enige twee die police/firefighter/paramedic outfits aanbieden bij een preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:31:
[...]

Kennelijk bevat de season pass alle outfits. Voor de xbox is dit al bevestigd. Tot nu toe zijn bol en gamemania de enige twee die police/firefighter/paramedic outfits aanbieden bij een preorder.
Bij Gamemania heb je geen keuze voor de Gold edition, bij Bol echter wel en die sturen je alsnog de codes per mail wanneer je de Gold versie haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:58:
[video]

Dikke promo en marketing filmpje maar belangrijk detail: "New content first on xbox one" en in de Tweet die ik hiervan zag is t 1 maand eerder..
Ja hier ben ik dus bang voor.... ;(
Die flinke zak geld die Microsoft naar Ubisoft heeft gegooid heeft hoogstwaarschijnlijk ook invloed op de uitrol van alle DLC... en dat heeft geen voordeel voor PC en PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb de game voor de pc via gamesplanet besteld, het betreft een digitale key denk ik..

Want ik krijg een mailtje omdat ik een key krijg als de release er is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Uit verveling net maar battlefront gestart op ps4. Nu alweer klaar mee :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
High res pics van de verschillende gear sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Is de season pass straks ook los te verkrijgen? Ik ben aan het overwegen om de game via de ING te kopen: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6576363#107853 aangezien ik al jaren met die rentepunten zit en er nog nooit iets mee gedaan heb :p. Ik wil wel graag de season pass, maar die wil ik dan los kopen maar kom nergens prijzen tegen van een losse season pass..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Wootism schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:58:
[...]

Die flinke zak geld die Microsoft naar Ubisoft heeft gegooid heeft hoogstwaarschijnlijk ook invloed op de uitrol van alle DLC... en dat heeft geen voordeel voor PC en PS4.
Ach het hoort er tegenwoordig bij, Sony had/heeft het met Destiny. Vond bij Destiny alleen jammer dat de PS spelers Stikes extra kregen. Het lijkt er voorlopig op dat bij The Division ieder platform gewoon alles krijgt alleen dan met een timed release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tof. De politie uitvoering en dat Oranje ding zijn het tofst naar mijn idee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kibber schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:38:
Is de season pass straks ook los te verkrijgen? Ik ben aan het overwegen om de game via de ING te kopen: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6576363#107853 aangezien ik al jaren met die rentepunten zit en er nog nooit iets mee gedaan heb :p. Ik wil wel graag de season pass, maar die wil ik dan los kopen maar kom nergens prijzen tegen van een losse season pass..
$40 op de US PSN store geloof ik. Dacht 'm ergens anders ook gezien te hebben, dus dat zal vast wel goed komen tzt.
De beanie van de survivor set heeft een SHD logo, ook best tof.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootism schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:58:
[...]

Tja, dit vind ik beter dan wat bij siege het geval is. Season pass owners krijgen nieuwe operators op elk platform 1 week eerder. Dus dan kan je ingame de nieuwe operators al wel tegenkomen maar niet spelen. Dan heb ik liever dat 1 compleet platform in zijn geheel toegang krijgt tot de content en de andere platformen daarna volgen. In die zin heb je er wel voordeel van: PC/PS4 zal dan iets meer gebalanceerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:03:
[...]

Tja, dit vind ik beter dan wat bij siege het geval is. Season pass owners krijgen nieuwe operators op elk platform 1 week eerder. Dus dan kan je ingame de nieuwe operators al wel tegenkomen maar niet spelen. Dan heb ik liever dat 1 compleet platform in zijn geheel toegang krijgt tot de content en de andere platformen daarna volgen. In die zin heb je er wel voordeel van: PC/PS4 zal dan iets meer gebalanceerd zijn :)
Ja is trouwens ook zo, aangezien het niet cross-platform is maakt het ook niks uit.
Zou wel naaien zijn als ze de Xbox-spelers een week voor het aflopen van de season-pass nog een flinke DLC zouden geven en de rest van de platformen zouden laten betalen :P Maar zo wreed is Ubisoft ook weer niet, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier wordt uitlegt welke outfits je met de seasonpas krijgt (skip naar 4:18)

melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:58:
[video]

[video]
Ik heb tot zover nog geen officiële bericht van Ubisoft zelf gezien dat Xbox de content 1 maand eerder krijgt en zal dit voor zover met een korreltje zout nemen.

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Verwijderd

Topicstarter
Info over the darkzone

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2016 06:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pro tips van Ubisoft zelf

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben heel benieuwd morgen, hoelaat mogen wij gaan spelen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:28:
Ben heel benieuwd morgen, hoelaat mogen wij gaan spelen?
  • Start time for Xbox One players: Thursday, February 18 – 9am GMT / 10am CET / 1am PST / 4am EST.
  • Start time for PS4 and PC players: Friday, February 19 – 9am GMT / 10am CET / 1am PST / 4am EST.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de mensen die op het werk de streams willen bekijken:

Official Beta streaming

Andere streams
Zie hier een compleet overzicht.

Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:15:
Voor de mensen die op het werk de streams willen bekijken:

Official Beta streaming

Andere streams
Zie hier een compleet overzicht.
zou zeker http://www.twitch.tv/rootgamer_com kijken 8) die gast is goed ;)

Official stream van The Division is ook erg goed, vooral als er developers spelen. Die gasten geven vaak inzicht in hoe iets gemaakt is, waarom etc. Erg leerzaam

melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:37:
[...]

Official stream van The Division is ook erg goed, vooral als er developers spelen. Die gasten geven vaak inzicht in hoe iets gemaakt is, waarom etc. Erg leerzaam
i know, ik heb vorige beta met Hamish Bode en nog ubisoft gast in hun party gezeten op Twitch met zn 3e in de DZ. Was best leuk, tot ze mij eruit kickte omdat de officiele gasten van de party er waren. Deze keer zelf streamen, ISP gisteren geupgrade naar 150mbit

himlims_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:49:
[...]

i know, ik heb vorige beta met Hamish Bode en nog ubisoft gast in hun party gezeten op Twitch met zn 3e in de DZ. Was best leuk, tot ze mij eruit kickte omdat de officiele gasten van de party er waren. Deze keer zelf streamen, ISP gisteren geupgrade naar 150mbit
Ga je via Twitch streamen? Als je het hele weekend door streamed, zet ik je in de lijst. :+

himlims_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:49:
[...]

HAha super vet! moet je eens de stream terug kijken, volgens mij hebben ze de complete beta stream online staan namelijk.

Developer stream is nu live. Hamish Bode zegt: "Biggest beta Ubisoft has ever done!"

Ben benieuwd wat ons allemaal te wachten staat :D

[ Voor 12% gewijzigd door Melantrix op 18-02-2016 09:22 ]

* Ktenolix heeft stiekem de developer stream aanstaan op het werk :+

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:34

tha_crazy

Mafketel

Wie gaan er morgenavond mee op de PS4 lekker mee knallen vanaf een uurtje of 7?
co-op is veel leuker :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tha_crazy schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:26:
Zoek even de PS4 community op voor The Division. Vanuit daar zijn er vast mensen die morgenavond spelen. Voeg mij of bravehendrik toe op PSN zodat je de community kunt zien bij Friends > Communities.

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
Weet er iemand wanneer het juist start morgen voor de pc ? vanaf 00:01 of ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
willemvh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:28:
Serieus 6 posts boven je |:(

PSN: Kidjuh

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

willemvh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:28:
Staat een paar posts boven je :)

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
kibber schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:38:
Goeie tip! Heb zoveel van die punten en gebruik ze nooit haha. €37,95 voor de PS4 versie en dan later een keer de seasonpass kopen +- €40. Geen slechte deal denk ik zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht je een vraag hebben omtrent de beta o.i.d., zoek even op dit forum. Hoogstwaarschijnlijk is je vraag al beantwoord. Er zijn al een aantal 'summary' posts geweest over de beta, loot, bonus content etc.

De vraag hoe laat de beta begint is al meerdere malen voorbij gekomen.

[ Voor 41% gewijzigd door Ktenolix op 18-02-2016 09:36 ]

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Mochten er mensen zijn die zaterdag samen willen spelen op PC voeg me maar toe op Uplay.
Naam = Dopiej
Haha, 300k duiven gedood, 5.2kk honden gedood in de CB. :')

[ Voor 26% gewijzigd door Ktenolix op 18-02-2016 09:47 ]

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:46:
Haha, 300k duiven gedood, 5.2kk honden gedood in de CB. :')
Leuk inderdaad dat ze die cijfers bijhouden!
Ik ben zelf die '5O' npc niet tegengekomen, maar bizar dat hij verantwoordelijk is voor dood van 85% van de spelers buiten de DZ die de confrontatie aangingen. :o

[ Voor 4% gewijzigd door Wootism op 18-02-2016 10:01 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Waarom is iedereen zo hyped over de open beta? De meesten hebben de closed beta toch ook al gedaan? En daar zijn ook al streams van beschikbaar. Het is niet alsof de veranderingen zo episch zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:06:
Waarom is iedereen zo hyped over de open beta? De meesten hebben de closed beta toch ook al gedaan? En daar zijn ook al streams van beschikbaar. Het is niet alsof de veranderingen zo episch zijn.
Er is een extra campaign missie en een extra wing in de base of operations

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Niet iedereen heeft closed beta kunnen spelen
plus er is een extra wing beschikbaar in de open beta dus een extra ability (de turret)

Benieuwd naar de verbeteringen en dit keer samen met wat vrienden die dus niet in de closed beta zaten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welcome!

Afbeeldingslocatie: https://41.media.tumblr.com/f4bca4406128ea02ac5137faeb207e8a/tumblr_inline_ns9qyfdaYv1tytsbv_540.jpg

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
tha_crazy schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:26:
Ik doe waarschijnlijk wel weer mee vin!

Verwijderd

Anderen hebben de kans wel gehad, maar niet genoeg tijd, of zoals ik hebben anderen ook nog gewoon dingen die ze graag willen doen.

En wat betreft filmpjes over de beta..... Als je de keuze hebt om een F1 wagen te besturen of het op TV te kijken, ga ik voor het besturen ;)

• Paulus07
  • Niet online
De bastard is nu al aan het spelen :P

http://www.twitch.tv/marcostylenl

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Paulus07
  • Niet online
Heb hier gewoon beeld hoor :)

• Nickrsd

Nickrsd

haha die gast weer, die stem. wist niet dat dat zo'n jong ventje was:P

[ Voor 6% gewijzigd door Nickrsd op 18-02-2016 10:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
- Omdat je nu met al je vrienden kunt spelen, ook al heb je geen key;
- Omdat je de Closed Beta niet hebt kunnen spelen;
- Omdat er meer te doen is t.o.v. Closed Beta;
- Omdat er een aantal zaken gefixed zijn die je wilt uitproberen;
- Omdat je niet kunt wachten tot 8 maart;
- Omdat je de sfeer weer wilt proeven;
- Omdat je al lang droog staat;

Zo een greep uit enkele redenen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:34:
[...]

- Omdat je nu met al je vrienden kunt spelen, ook al heb je geen key;
- Omdat je de Closed Beta niet hebt kunnen spelen;
- Omdat er meer te doen is t.o.v. Closed Beta;
- Omdat er een aantal zaken gefixed zijn die je wilt uitproberen;
- Omdat je niet kunt wachten tot 8 maart;
- Omdat je de sfeer weer wilt proeven;
- Omdat je al lang droog staat;

Zo een greep uit enkele redenen. :p
je mist nog:

- Omdat het kan

:P
stelletje division addicts... we hebben onze daily dosis nodig

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:13:
Anderen hebben de kans wel gehad, maar niet genoeg tijd, of zoals ik hebben anderen ook nog gewoon dingen die ze graag willen doen.

En wat betreft filmpjes over de beta..... Als je de keuze hebt om een F1 wagen te besturen of het op TV te kijken, ga ik voor het besturen ;)
Nou volgens mij zitten er geen formule 1 auto's in de beta, tenminste ik heb ze nog niet gezien :)
Maar speciaal voor jou omdat je van bestuurbare auto's houdt ;) (kon helaas geen bestuurbare formule 1 vinden)

Afbeeldingslocatie: https://top10perfect.com/wp-content/uploads/2015/07/B0007O8W4K.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2016 10:58 ]

Paulus07 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:36:
[...]

je mist nog:

- Omdat het kan

:P
Is die vraag serieus? Het is The Division, hoe kan je niet hyped voor de beta zijn? Na de CB heb ik niks anders met volle plezier kunnen spelen, dus dit weekend eindelijk weer met 100% plezier gamen :+

Wat hebben we het eigenlijk toch ook moeilijk met z'n allen. :p

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:07:
ben gewoon weer toe aan een leuke game op de ps4 :P
Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:07:
het 'the devision'-shotcut op bureaublad starten hopen op ander resultaat :F :+

• Nickrsd

Nickrsd

Al die grote verwachtingen van die kindertjes.. <+:)

en dan valt de beta dit weekend zo hard tegen he... :X 8)7 8)7 :F

[ Voor 29% gewijzigd door Nickrsd op 18-02-2016 11:24 ]

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Nickrsd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:23:

Heb de closed beta gespeeld, dus ik weet wat ik kan verwachten. Het kan dus niet tegenvallen.

Ik wil gewoon weer ff spelen!! *O* oOo *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Je hebt wel een punt; hypen van game, kan de ervaring van de gamer (zijn verwachting) niet waar maken
en dat resulteert vaker dan eens in teleurstelling.

Nu weet ik wat ik krijg, en wat te verwachten, dus zon teleurstelling blijft uit. Maar dat gaat zeker niet voor iedereen op.

Het is wel een 'dingetje' wat je tegenwoordig vaker ziet; hype en draagvlak creeen voor iets wat er nog niet is.

Battlefield Hardline is zon voorbeeld; op papier allemaal heel gaaf, in prakijk een grote teleurstelling

Verwijderd

Topicstarter

Wat mij altijd zo tegen valt zijn die negatieve reacties d:)b
Jackal131 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:26:
[...]

Heb de closed beta gespeeld, dus ik weet wat ik kan verwachten. Het kan dus niet tegenvallen.

Ik wil gewoon weer ff spelen!! *O* oOo *O*
Ik heb ook de closed beta gespeeld en vind het spel tot nu toe gewoon super.
Is altijd afwachten hoe een spel uiteindelijk gaat worden, maar verwacht dit eerlijk gezegd niet, puur omdat ik persoonlijk de beta al lekker vond spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of het tegenvalt of niet hangt ook sterk af van wat jij ervan verwacht. Houdt er rekening mee dat dit geen demo is, maar een beta. Dit is dus voor de developers om bepaalde aspecten van de game te monitoren. Zie de mail van Ubisoft:
The purpose of sharing this Beta version of our game is to collect relevant feedback that will help improve our final product.
Ga er niet vanuit dat de beta uitgebreid is qua content. Je kunt bijvoorbeeld nog niet craften en de encounters zijn wat teruggeschroefd (al is het meer dan in de Closed Beta).

Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:30:
Of het tegenvalt of niet hangt ook sterk af van wat jij ervan verwacht. Houdt er rekening mee dat dit geen demo is, maar een beta. Dit is dus voor de developers om bepaalde aspecten van de game te monitoren. Zie de mail van Ubisoft:

[...]

Ga er niet vanuit dat de beta uitgebreid is qua content. Je kunt bijvoorbeeld nog niet craften en de encounters zijn wat teruggeschroefd (al is het meer dan in de Closed Beta).
En ga niet zeiken dat het een demo is omdat het nog 2 weken is voor release. Dit is geen demo, dit is een beta omdat de developers bezig zijn met bugfixes maar vooral balancing e.d. Je kan proeven hoe het uiteindelijke spel is, meer dan dat niet.

• Jackal131
melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:34:
[...]

En ga niet zeiken dat het een demo is omdat het nog 2 weken is voor release. Dit is geen demo, dit is een beta omdat de developers bezig zijn met bugfixes maar vooral balancing e.d. Je kan proeven hoe het uiteindelijke spel is, meer dan dat niet.
Bij de closed beta dacht ik inderdaad ook dat het een demo zou zijn, maar als je dan de patchnotes zag nadien dan bleek het weldegelijk om een beta te gaan. Ook vanuit de open beta verwacht ik wel weer een uitgebreide patch.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
melantrix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:34:
[...]

Iedereen die het een demo gaat noemen krijgt te maken met mijn mattenklopper!
Afbeeldingslocatie: http://dilka.xcdn.nl/artlarge/mattenklopper-rotan-74-cm/article/00006184_1.jpg

de demo op xbone is live :+

• siempievk
  • Laatst online: 26-07-2022
Is er al meer duidelijk over de "nieuwe" missie? Of is het er nog te vroeg voor?
siempievk schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:43:
Is er al meer duidelijk over de "nieuwe" missie? Of is het er nog te vroeg voor?
Subway Morgue :)

Verwijderd

Het is gewoon een open demo, geen echte beta. Reden: het is gewoon te kort op de releasedate om nog noemenswaardige changes te maken aan de code, dit is voor hun meer een capaciteitscheck van de servers en het anticheat systeem.

Daarnaast werkt het ook meer als demo omdat velen dit gebruiken om hun beslissing te maken om de game wel of niet te kopen, grotendeels is het een marketingstuntje om een open beta te geven, en zal het de verkoop zeker wel ten goede komen.

Desalniettemin, ik kijk er wel naar uit om weer lekker te spelen :)

• siempievk
hahah ja die ken ik, maar ik was benieuwd naar de meningen van spelers.
siempievk schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:46:
[...]

hahah ja die ken ik, maar ik was benieuwd naar de meningen van spelers.
Volgens mij zijn er hier niet veel Xbox spelers actief, maar je zou de officiële stream kunnen volgen. Volgens mij gingen ze daar net de missie spelen.

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:46:
Het is gewoon een open demo, geen echte beta. Reden: het is gewoon te kort op de releasedate om nog noemenswaardige changes te maken aan de code, dit is voor hun meer een capaciteitscheck van de servers en het anticheat systeem.

Daarnaast werkt het ook meer als demo omdat velen dit gebruiken om hun beslissing te maken om de game wel of niet te kopen, grotendeels is het een marketingstuntje om een open beta te geven, en zal het de verkoop zeker wel ten goede komen.

Laten we deze discussie niet nog eens starten. :)

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:46:

En die reden houdt geen stand. Dat werd ook gezegd voor de CB en als je alleen al kijkt naar hoeveel bugs e.d. zijn gefixed houdt dat al geen stand. Daarnaast zei ik ook dat het voornamelijk balancing is, dat is inclusief of de servers het houden en de anticheat klopt.

Dat veel mensen het gebruiken als een demo wil niet zeggen dat het een demo is. Dat Ubisoft het gebruikt om mensen over te halen om te spelen geloof ik graag. Maar massive's eerste prio is het testen van het spel en daarom staan zij daar ook vrij in om content in de beta toe te voegen wat zij goed dunken, niet wat de gamers graag willen ontvangen. Die moeten gewoon wachten op 8 maar.
Ktenolix schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Laten we deze discussie niet nog eens starten. :)
/me hé shit, trap ik er toch weer in :+

[ Voor 8% gewijzigd door Melantrix op 18-02-2016 11:53 ]

• Paulus07
  • Niet online
Hmmm zit me te bedenken als ik de ps4 versie ga spelen met de tweakers hier, waar heb ik ook alweer die mic die standaard bij de ps4 neer gedumpt.............. :P

Verwijderd

Topicstarter
Paulus07 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:52:
Hmmm zit me te bedenken als ik de ps4 versie ga spelen met de tweakers hier, waar heb ik ook alweer die mic die standaard bij de ps4 neer gedumpt.............. :P
Je kan anders ook een mic die je normaal gesproken voor je telefoon gebruikt gebruiken, mocht je je originele mic van je PS4 niet meer kunnen vinden.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:54:
[...]

Je kan anders ook een mic die je normaal gesproken voor je telefoon gebruikt gebruiken, mocht je je originele mic van je PS4 niet meer kunnen vinden.
Die van de iPhone werkt daar in ieder geval niet mee. Krijg je een constante piep vanuit je Mic.

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:54:
[...]

kreeg ik er niet bij met de one plus 2 :P

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Paulus07 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:04:
[...]

kreeg ik er niet bij met de one plus 2 :P
Ja, balen is dat hè? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het schijnt dat in deze beta een aantal speciale missies te voltooien zijn, waarvoor je een reward kunt krijgen:
Each day you will be given a special mission to complete during your adventures. A reward will be given to every Agent for the combined effort and the Agent who performs the best will receive a unique reward! Be sure to check these daily briefs for your mission!

...

Today, your objective is to reach out and help as many civilians as possible. Helping a civilian will not only reward you with a unique token of thanks from that civilian, but you will also receive a gift from us for your combined community efforts. The agent who goes above and beyond and assists the most civilians will receive a special reward, so definitely be on the lookout.
(brommer)

• Paulus07
  • Niet online
Niet echt. kan ook prima bellen zonder zo'n ding. Koptelefoon op voor muziek en klaar :)
Of ik koop een keer een extra kabeltje voor mijn audio technica ath-m50x. Zag op ebay dat er verloop stekkertjes voor zijn :)
is er inmiddels al iets bekend/zichtbaar van het anti-cheat systeem?
dat is de enige bedenking die ik heb bij deze game

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

himlims_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:20:
Yup, ze noemen het "Console".

:D

• siempievk
himlims_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:20:
Na de eerste beta is al aangegeven dat ze de data niet meer op de client gaan opslaan, maar op server niveau.

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Wootism schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:01:
[...]

Die van de iPhone werkt daar in ieder geval niet mee. Krijg je een constante piep vanuit je Mic.
Idd vreselijk irritant die zoom, vooral als je het zegt tegen de mensen die die Mic gebruiken. "No way man I'm using my iPhone Mic it's great" 8)7

• Jackal131
Wootism schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Yup, ze noemen het "Console".

:D
_O-

Pagina: 1 ... 21 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst