Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Waar komt die tijd van 13.00 vandaan? Ik kan deze tijd nergens vinden (of ik kijk er weer eens overheen). Bij de vorige beta was dat inderdaad het geval en werd dat ook duidelijk gecommuniceerd, maar deze komt voot mij uit de lucht vallen.
Ik heb gisteravond de beta client opgestart op de PS4, daar werd 13:00 gemeld. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Hoe kan ik de beta vinden in de PlayStation store?
Wat ik ook zoek, ik krijg het spel niet te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren werd de beta gedownload, van het weekend me pc geupgrade/gepimpt http://imgur.com/a/TVz8u <<behold the glory :P ben er helemaal klaar voor. Tussen de luiers verschonen en boodschappen doen wordt het een weekendje vol destiny Division.

Ben er ook echt van overtuigd dat ze nog heel wat voor ons in petto hebben mbt Endgame content, denk dat ze zich gewoon lekker stil houden en dan bam..verassing.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jumpiefox schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:18:
Gisteren werd de beta gedownload, van het weekend me pc geupgrade/gepimpt http://imgur.com/a/TVz8u <<behold the glory :P ben er helemaal klaar voor. Tussen de luiers verschonen en boodschappen doen wordt het een weekendje vol destiny.

Ben er ook echt van overtuigd dat ze nog heel wat voor ons in petto hebben mbt Endgame content, denk dat ze zich gewoon lekker stil houden en dan bam..verassing.
Mag nog wel wat meer oranje in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
Dit is geen pagina van de game, dit is een 30 minuten short action movie over het verhaal van de game! Heb hem al gezien en hij is best gaaf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:18:
Gisteren werd de beta gedownload, van het weekend me pc geupgrade/gepimpt http://imgur.com/a/TVz8u <<behold the glory :P ben er helemaal klaar voor. Tussen de luiers verschonen en boodschappen doen wordt het een weekendje vol destiny.

Destiny? Volgens mij zit je in het verkeerde topic :+

Maar ziet er nice uit!

Ben er ook wel verzekerd van dat er heel wat ons te wachten staat. Ik heb er wel vertrouwen in iig

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis_k schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:13:
Hoe kan ik de beta vinden in de PlayStation store?
Wat ik ook zoek, ik krijg het spel niet te zien
Ik heb eergisteren een update binnen gekregen voor de Closed Beta client om deze om te zetten voor de Open Beta. Volgens mij wordt de PSN store niet à la minute geupdate. Je zou vanavond nog eens kunnen proberen.

[ Voor 29% gewijzigd door Ktenolix op 16-02-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:11:
[...]

Ik heb gisteravond de beta client opgestart op de PS4, daar werd 13:00 gemeld. :)
De Community manager zegt 10am Paris time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Xbox One.. lijkt mij? Dan is het gelijk aan de Closed Beta dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
nee hij zegt:
"Server opening times will likely be the same ones as we had for Closed Beta, which was 10am Paris time if I recall correctly"

en de vorige keer was 13.00 CET (=paris time), dus hij heeft het mis en met woorden als "likely" er ook nog bij, is dit geen betrouwbare bron :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:29
Xecuter NL schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:59:
[...]

nee hij zegt:
"Server opening times will likely be the same ones as we had for Closed Beta, which was 10am Paris time if I recall correctly"

en de vorige keer was 13.00 CET (=paris time), dus hij heeft het mis en met woorden als "likely" er ook nog bij, is dit geen betrouwbare bron :+
Hij zegt ook op de tweede pagina
Keep in mind guys, what I said on the previous page was my personal opinion, BY NO MEANS IS IT FACT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Xecuter NL schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:59:
[...]

nee hij zegt:

Even opgezocht en met de closed beta was het ook voor Xbox 10:00 en voor de rest 13:00. Wist niet dat hier verschil tussen zat qua tijd buiten de dag extra om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:03:
[...]

Even opgezocht en met de closed beta was het ook voor Xbox 10:00 en voor de rest 13:00. Wist niet dat hier verschil tussen zat qua tijd buiten de dag extra om.
Het zou inderdaad kunnen dat het voor de Open Beta dezelfde tijden aangehouden worden, aangezien de beta op de PS4 meldde dat het om 13:00 beschikbaar was. Het is aannemelijk dat voor de XO dan 10:00 aangehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://twitter.com/james176/status/699544808109514752
Dit is alles wat kan ik kan vinden over tijden. All we can do is wait for iiiiit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:26:
[...]

Destiny? Volgens mij zit je in het verkeerde topic :+

Maar ziet er nice uit!

Ben er ook wel verzekerd van dat er heel wat ons te wachten staat. Ik heb er wel vertrouwen in iig
Division idd :+ tjah, jaar lang niks anders gespeeld dan Destiny bijna. Ligt makkelijk op de tong dan :P

Ben wel echt benieuwd naar de raid-achtige content die er gaat komen. Ze kunnen echt zoveel kanten op. Voorlopig maar genieten van de Darkzone en de nieuwe missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:18:
https://twitter.com/james176/status/699544808109514752
Dit is alles wat kan ik kan vinden over tijden. All we can do is wait for iiiiit :9
Ah check, voor de Xbox zo te zien. Ik zal m'n beta-post aanpassen. :)
PS4 is vooralsnog 13:00 CET. Ik zie namelijk hetzelfde scherm, maar dan met andere tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ereaser schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:03:
[...]

Ah ja, juist, die xbox bestaat ook nog natuurlijk 8)

My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een video over de Dark Zone chests (verschillende types):

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:36:
Hier nog een video over de Dark Zone chests (verschillende types):
[video]
wanneer je in party zit; en iedereen staat om de kist wanneer die geopend wordt; krijgt iedereen 1000dz + xp

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:37:
[...]

wanneer je in party zit; en iedereen staat om de kist wanneer die geopend wordt; krijgt iedereen 1000dz + xp
Jup, belangrijk is wel dat je -volgens mij- binnen een bepaalde straal van de chest af moet zitten. Bovendien is de loot instanced. :)

Hij heeft het er ook over dat de chests in de CB glitched waren, waardoor ze niet meer respawnden. Dat verklaart waarom ik er nooit eentje open kreeg, ook al had ik een DZ key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:45:
[...]

Jup, belangrijk is wel dat je -volgens mij- binnen een bepaalde straal van de chest af moet zitten. Bovendien is de loot instanced. :)

Hij heeft het er ook over dat de chests in de CB glitched waren, waardoor ze niet meer respawnden. Dat verklaart waarom ik er nooit eentje open kreeg, ook al had ik een DZ key.
Niet bugged, respawn time was enorm hoog. (dus duurde enorm lang voordat er weer 1 spawnde) Is nu ook gefixed als je kijkt naar de patch notes, respawn time has been significantly reduces = er spawnen een stuk meer oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:01:
[...]

Niet bugged, respawn time was enorm hoog. (dus duurde enorm lang voordat er weer 1 spawnde) Is nu ook gefixed als je kijkt naar de patch notes, respawn time has been significantly reduces = er spawnen een stuk meer oOo
Klopt, die wijziging is ook meer dan welkom! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Given the huge amount of stuff still to be revealed, and the differing reactions to the beta, what did the four-day test actually show? “It was genuinely back-end testing of the stability of the servers, that was the number one goal,” says Gerighty. “Obviously there are different goals from the publisher side, from marketing, but for [the development team], we managed three times the amount of concurrency than we were aiming for. It looked good, it was stable, there was very little queuing. There were issues we picked up on; another purpose of a beta is, okay, what are people going to find and exploit? All of those things were part of the experience. It’s been really useful for us. You never know how something experimental like the Dark Zone is going to work.”
Uit dat interview dat hier vanochtend gepost was, las ik bovenstaande, en dat beschrijft heel goed (vind ik) wat de bèta precies inhield en wat het doel precies was.

En nog wat kijkvoer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Melantrix op 16-02-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
*kijkt op de klok* shit pas dinsdag...... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice, had hem ook gezien. :)

Recap:
Loot types
Private
  • Alle loot in PvE zone;
  • Alle loot dat door NPCs gedropped wordt in de Dark Zone;
  • Alle chest loot
Public
  • Loot dat gedropped wordt door een speler in de Dark Zone (en je kunt zien);
Dark Zone contaminated loot drop system
Stel je hebt een contaminated bag size van 9 items, dan wordt, als je gekilled wordt, een deel van je items private en een deel public gedropped. Het wordt op basis van je Rogue rank bepaald:
Neutral
  • 3 public items
  • 6 private items
Rogue rank 0
  • 4 public items
  • 5 private items
Rogue rank 1
  • 5 public items
  • 4 private items
Rogue rank 2
  • 6 public items
  • 3 private items
Rogue rank 3
  • 7 public items
  • 2 private items
Rogue rank 4
  • 8 public items
  • 1 private items
Rogue rank 5
  • 9 public items
De private items kun je weer terugvinden na respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19
Op de ps4 vind ik de beta nog niet in de store. Op de xbox al wel :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Fuck you Ubisoft. Waarom moet je nou de Hype nog groter maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
co2301 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:03:
Op de ps4 vind ik de beta nog niet in de store. Op de xbox al wel :p
Op de Xbox heb ik zelfs al twee weken de Final geïnstalleerd staan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:51:
[video]

Erg tof _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:51:
[video]

yesterday .... 8 march never seemed so far away

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Ktenolix huilt
:'( kut ubi! Vervroeg die release gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Donstil schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:06:
[...]

Op de Xbox heb ik zelfs al twee weken de Final geïnstalleerd staan.
Tja eh, leuk zo'n preorder..

Ps4 beta blijft nog onvindbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/cUA5h7k.png

Weer met inspiratie van Ktenolix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:43:
[...]

Tja eh, leuk zo'n preorder..

Ps4 beta blijft nog onvindbaar :/
Geen zorgen. Waarschijnlijk wordt de PS Store vanavond geupdate en kun je morgen preloaden. Vrijdag is de beta pas dus tijd zat. :)
Haha, mooi hoor :+

[ Voor 29% gewijzigd door Ktenolix op 16-02-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:49:
[...]

Geen zorgen. Waarschijnlijk wordt de PS Store vanavond geupdate en kun je morgen preloaden. Vrijdag is de beta pas dus tijd zat. :)

[...]

Haha, mooi hoor :+
Ja waarschijnlijk wel, echter zijn die download snelheden zo verrot van de store, dat ik het ergste verwacht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
co2301 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:56:
[...]

Ja waarschijnlijk wel, echter zijn die download snelheden zo verrot van de store, dat ik het ergste verwacht..
Dat is inderdaad vervelend. Je weet dat je via de app een download aan kunt zetten? Mits je dit aan hebt gezet bij Power management van je ps4 geloof ik. Zo kun je morgen, tijdens het werk bijvoorbeeld, toch de beta preloaden. Zo heb ik het vorige keer ook gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:59:
[...]

Dat is inderdaad vervelend. Je weet dat je via de app een download aan kunt zetten? Mits je dit aan hebt gezet bij Power management van je ps4 geloof ik. Zo kun je morgen, tijdens het werk bijvoorbeeld, toch de beta preloaden. Zo heb ik het vorige keer ook gedaan. :)
Yes, dat ben ik nu ook van plan. Thanks tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om nog meer in de stemming te komen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dit is best wel cool, The Division spelen met je ogen via eyetracking:

http://www.ign.com/articl...=56c351137d71e9756500000e

https://www.reddit.com/r/..._you_play_with_your_eyes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Check net The Division beta, zie ik dat ik 7 pre-order outfits klaar heb staan :)
Brazil ftw ! *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
justifire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 00:03:
Check net The Division beta, zie ik dat ik 7 pre-order outfits klaar heb staan :)
Brazil ftw ! *O*
Waar zie je dat?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De PS4 beta is vanaf nu te downloaden. Kennelijk hebben ze vannacht pas de PS Store geupdate. :)

Marco praat met Luetin over de hype over The Division, hoe onterecht sommige opmerkingen zijn m.b.t. de game (bullet sponge bijvoorbeeld).
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TCK-vkdJ2B4]

[ Voor 31% gewijzigd door Ktenolix op 17-02-2016 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Typisch Ubis(ch)oft om weer de hele community te belazeren door ons zo lang te laten wachten op de release!

Just kidding ;) ik tel de dagen af naar release en zit nog steeds op de hypetrein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoepap schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 07:53:
Typisch Ubis(ch)oft om weer de hele community te belazeren door ons zo lang te laten wachten op de release!

Just kidding ;) ik tel de dagen af naar release en zit nog steeds op de hypetrein!
doel je hiermee op het feit dat xbone dlc/content een maand eerder krijgt dan de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Is het al mogelijk om de beta te pre loaden op de PC? Zit te wachten tot de 8e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaAresX schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:54:
Is het al mogelijk om de beta te pre loaden op de PC? Zit te wachten tot de 8e!
Als je even terug had gelezen, had je het al geweten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 07:27:
De PS4 beta is vanaf nu te downloaden. Kennelijk hebben ze vannacht pas de PS Store geupdate. :)

Marco praat met Luetin over de hype over The Division, hoe onterecht sommige opmerkingen zijn m.b.t. de game (bullet sponge bijvoorbeeld).
[video]
Moest gelijk al lachen toen Marco en Luetin over de graphics en bulletsponge begonnen :7
Wat er hier gezegd wordt is dat er gewoon teveel van de game verwacht wordt omdat mensen al helemaal gehyped zijn. Mensen klagen o.a. over de graphics dat er geen reflectie in de ramen te zien is, als je vervolgens de trailers van de E3 terug kijkt zie je dat er hier ook geen reflectie te zien is.

Luetin snapt verder de frustratie over de bulletsponging, namelijk dat mensen wegrennen en zich vervolgens snel healen en weer terug het gevecht aangaan. Wat hij vervolgens zegt, en wat veel mensen snel vergeten is dat het een RPG is. Had de game geen RPG gamestyle dan zou het ook niet werken hoe het designed is, waar ik volkomen mee eens ben.

Verder kan men gewoon niet van een grote publisher verwachten dat o.a. de graphics alleen voor PC geoptimaliseerd wordt. Een grote meerderheid van de gamers speelt namelijk op consoles, wat voorlopig ook niet zal veranderen. Dat betreft zijn de graphics van de pc niet lelijk en is prima geoptimaliseerd hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte41
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 11:48
worden er nog teams gevormd worden zodat we ,als ze er komen, raids kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 07:27:
[video]
opzich hebben ze wel een punt, hype kan of killed sommmige games; titanfall is daar een voorbeeld van (waar ik overigens niets van snap - GOTY voor mij)

ene kant wil een uitgever zo veel mogelijk aandacht en pre-orders binnen harken, daar staat weer tegenover als de verwachting te hoog is van de gamer, die ook weer niet tevrede is met aangekocht product.

Heb me aardig ingelezen, en denk te weten wat ik in huis haal. Maar kan snappen wanneer je minder fanatiek bent met ieder bericht te lezen en enkel afgaat op de e3 trailer je teleurgesteld kunt zijn. Het bulletsponge verhaal vind ik reuze meevallen, zeker in party, vallen NPC's met 1/2 bursts neer. Headshots zelfs sneller.
Jelte41 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:11:
worden er nog teams gevormd worden zodat we ,als ze er komen, raids kunnen doen?
officieel is dit niet bevestigd (verwacht wel dat raids komen - of dat vanaf dag 1 is [....])

voeg je toe aan de GoT/T.net spelerslijst, terug te vinden in de TS

weet iemand of "Tom Clancy's The Division: New York Collapse" ergens te koop is voor 8 maart?

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 17-02-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte41
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:12:
[...]

officieel is dit niet bevestigd (verwacht wel dat raids komen - of dat vanaf dag 1 is [....])

Al gedaan dus dat moet goed komen! Kan echt niet wachten... :P ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:05:
[...]

Moest gelijk al lachen toen Marco en Luetin over de graphics en bulletsponge begonnen :7
Wat er hier gezegd wordt is dat er gewoon teveel van de game verwacht wordt omdat mensen al helemaal gehyped zijn. Mensen klagen o.a. over de graphics dat er geen reflectie in de ramen te zien is, als je vervolgens de trailers van de E3 terug kijkt zie je dat er hier ook geen reflectie te zien is.

Luetin snapt verder de frustratie over de bulletsponging, namelijk dat mensen wegrennen en zich vervolgens snel healen en weer terug het gevecht aangaan. Wat hij vervolgens zegt, en wat veel mensen snel vergeten is dat het een RPG is. Had de game geen RPG gamestyle dan zou het ook niet werken hoe het designed is, waar ik volkomen mee eens ben.

Verder kan men gewoon niet van een grote publisher verwachten dat o.a. de graphics alleen voor PC geoptimaliseerd wordt. Een grote meerderheid van de gamers speelt namelijk op consoles, wat voorlopig ook niet zal veranderen. Dat betreft zijn de graphics van de pc niet lelijk en is prima geoptimaliseerd hiervoor.
Het is ten onrechte van de developers naar mijn mening. Uit de laatste berichten (en patch notes) lijkt dat de developers zeker een goede mentaliteit hebben en daadwerkelijk naar de community luisteren.
Ubisoft is grotendeels de party to blame, aangezien ze bij de eerste trailer een erg hoge verwachting geschept hebben van de game. Daarbij komt het feit dat ze met eerder games (Watch Dogs, AC: Unity) behoorlijk de mist in zijn gegaan en daarbij de spelers goed gebackstabbed hebben. Ik snap ook wel dat dat de meeste mensen al negatief beïnvloed. Ikzelf was ook sceptisch in den beginne, toen ik zag dat Ubisoft de publisher was.

Dat veel mensen de 'bulletsponge' niet snappen, komt misschien ook wel doordat het heel lang onduidelijk was wat voor type spel het zou worden. Had het nou meer weg van een RPG, of toch meer een shooter? Het past goed bij RPG namelijk, maar als je shooters als CoD of BF gewend bent, snap ik dat je de bulletsponge maar niks vindt.

Ik ben nog steeds aangenaam verrast door de laatste ontwikkelingen en zit zowat voorin de hype-train. Zo erg zelfs dat ik een preorder geplaatst heb (wat ik zelden doe).
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:12:weet iemand of "Tom Clancy's The Division: New York Collapse" ergens te koop is voor 8 maart?
Volgens de officiele pagina (en amazon) is het vanaf 8 maart pas beschikbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Ktenolix op 17-02-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knip blijkbaar halverwege per ongeluk gepost :F

[ Voor 98% gewijzigd door Melantrix op 17-02-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:18:
[...]
Ubisoft is grotendeels de party to blame, aangezien ze bij de eerste trailer een erg hoge verwachting geschept hebben van de game.
[...]
Aan de andere kant, is het slim wat Ubisoft gedaan heeft, deze wil natuurlijk dat er zoveel mogelijk (pre)orders gedaan wordt.
[...]
Ik ben nog steeds aangenaam verrast door de laatste ontwikkelingen en zit zowat voorin de hype-train. Zo erg zelfs dat ik een preorder geplaatst heb (wat ik zelden doe).
[...]
Goed om te horen dat je verrast bent door de laatste ontwikkelingen :)
Het zou me niks verbazen dat dit één van de beste, zo niet de beste game van 2016 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte41
[...]

Het is ten onrechte van de developers naar mijn mening. Uit de laatste berichten (en patch notes) lijkt dat de developers zeker een goede mentaliteit hebben en daadwerkelijk naar de community luisteren.
Ubisoft is grotendeels de party to blame, aangezien ze bij de eerste trailer een erg hoge verwachting geschept hebben van de game. Daarbij komt het feit dat ze met eerder games (Watch Dogs, AC: Unity) behoorlijk de mist in zijn gegaan en daarbij de spelers goed gebackstabbed hebben. Ik snap ook wel dat dat de meeste mensen al negatief beïnvloed. Ikzelf was ook sceptisch in den beginne, toen ik zag dat Ubisoft de publisher was.

Dat veel mensen de 'bulletsponge' niet snappen, komt misschien ook wel doordat het heel lang onduidelijk was wat voor type spel het zou worden. Had het nou meer weg van een RPG, of toch meer een shooter? Het past goed bij RPG namelijk, maar als je shooters als CoD of BF gewend bent, snap ik dat je de bulletsponge maar niks vindt.

[...]

Ja precies. Heb echt nog nooit een game eerder gekocht dan wanneer die uitkomt. Dit keer dus wel. Dit voornamelijk omdat de closed beta echt vet was, En nu dus al mijn vriend aanmoedig het spel te spelen :)

Ik hoop echt dat het word zoals ik het heb ervaren... Nu afwachten op de open beta. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelte41 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:29:
[...]

Ja precies. Heb echt nog nooit een game eerder gekocht dan wanneer die uitkomt. Dit keer dus wel. Dit voornamelijk omdat de closed beta echt vet was, En nu dus iedereen die ik spreek het spel te spelen :)

Ik hoop echt dat het word zoals ik het heb ervaren... Nu afwachten op de open beta. :D
Als je er van uit gaat dat de beta qua content nog helemaal niet rijk gevuld was, hadden jij en ik niet veel nodig om dat laatste zetje te geven om te preorderen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:12:
[...]

opzich hebben ze wel een punt, hype kan of killed sommmige games; titanfall is daar een voorbeeld van (waar ik overigens niets van snap - GOTY voor mij)

ene kant wil een uitgever zo veel mogelijk aandacht en pre-orders binnen harken, daar staat weer tegenover als de verwachting te hoog is van de gamer, die ook weer niet tevrede is met aangekocht product.

Heb me aardig ingelezen, en denk te weten wat ik in huis haal. Maar kan snappen wanneer je minder fanatiek bent met ieder bericht te lezen en enkel afgaat op de e3 trailer je teleurgesteld kunt zijn. Het bulletsponge verhaal vind ik reuze meevallen, zeker in party, vallen NPC's met 1/2 bursts neer. Headshots zelfs sneller.

[...]

weet iemand of "Tom Clancy's The Division: New York Collapse" ergens te koop is voor 8 maart?
[...]

[...]

Beter kan ik het niet zeggen. The division is een RPG en voor een RPG meot je je eigenlijk wel ff inlezen, en al helemaal met the Division omdat het spel zo complex in elkaar zit qua stats e.d. Als je je daar niet in verdiept kan je aardig verdwaald en verloren voelen als je het spel gaat spelen. Denk ook niet dat je het dan naar volle potentie speelt. The developers hebben heeeel hard hun best gedaan om spoilers uit de wereld te houden en dat is ze aardig gelukt, dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn.

Juist doordat ik me zo voorbereid op het spel weet ik wat ik in huis haal en kan ik nu al zeggen dat ik enorm ga genieten van dit spel. Maakt niet uit of er bugs zijn oid, ik ga ervan genieten. Dat zeg ik niet als fanboy oid, maar meer uit ervaring. Ik heb maar een paar games gehad waar ik hyped voor was van te voren, en heb daar elke keer flink van genoten ondank vele bugs. (denk o.a. Watch Dogs en AC:Unity) Watchdogs heb ik kapot gespeeld en AC:Unity heb ik relatief veel coop gespeeld. Bij mij persoonlijk gaat het met dit spel (en de voorgenoemde ook) meer om de ervaring, avontuur en verhaal dat je beleeft ipv actual gameplay. Als ze hetzelfde verhaald hadden verteld met een real time strategy game had ik het waarschijnlijk ook gehaald :+ Oke, dat is misschien iet wat overfdreven :9

Over het feit dat het spel RPG is:
Developers hebben een paar keer verteld dat ze éérst besloten hadden dat het een RPG zou worden en tóen pas de setting e.d. Het zal zeker wennen worden dat het een RPG is, maar wat ik ervan begrijp is het RPG systeem zo goed designed juist vanwege het feit dat het als eerste en RPG game was.

En vergeet niet dat Ubisoft niet Massive is. Ubisoft kan nog steeds flink wat roet in het eten gooien, maar wat ik zie in de afgelopen jaar van Ubisoft denk ik dat ze wel geleerd hebben van hun fout door zich teveel te bemoeien met de developers. Als ik kijk naar Siege en wat ik meekrijg van The Division zie ik dat ze de Developers een stuk meer hun gang laten gaan. Dat is ook de enige reden dat Siege er mee weg is gekomen dat de seasonpass zo 'slecht' is. Je wint er niks mee, het is puur om de dev's te steunen. Dat zou Ubisoft een jaar geleden echt niet toegestaan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er is 1 major flaw ..... cheaters/hackers op de PC.
Als ze dat vanaf dag 1 niet onder de knie weten te houden is deze game sneller dood dan GTA5 online. En dat is wel het onderdeel waar ik me meest 'zorgen' over maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heb in het verleden nooit een RPG gespeeld. Shooters etc wel (wel afgehaakt na cod2 met die reeks :P )
Games als borderlands spraken me nooit aan met al die cijfertjes in beeld tijdens het knallen.

Bij alle video's, demo's etc van de division had ik er ook nog steeds niks mee. Terwijl de setting en sfeer me wel aansprak.

Na het spelen van de closed beta was ik helemaal verkocht. Sfeer en omgeving etc, dikke prima.
Het shooter gedeelte, werkte goed en lekker. Niet gestoord aan die cijfertjes in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:34:
er is 1 major flaw ..... cheaters/hackers op de PC.
Als ze dat vanaf dag 1 niet onder de knie weten te houden is deze game sneller dood dan GTA5 online. En dat is wel het onderdeel waar ik me meest 'zorgen' over maak.
Dat klopt inderdaad. Al denk ik wel dat ze op dit moment daar goede stappen in maken. Ze hebben flink wat data verzamelend op basis van de Closed beta. Maar dat gaan we zien in open beta, staat wat meer anti-cheat aan als ik het goed had gelezen
Paulus07 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:35:
Heb in het verleden nooit een RPG gespeeld. Shooters etc wel (wel afgehaakt na cod2 met die reeks :P )
Games als borderlands spraken me nooit aan met al die cijfertjes in beeld tijdens het knallen.

Bij alle video's, demo's etc van de division had ik er ook nog steeds niks mee. Terwijl de setting en sfeer me wel aansprak.

Na het spelen van de closed beta was ik helemaal verkocht. Sfeer en omgeving etc, dikke prima.
Het shooter gedeelte, werkte goed en lekker. Niet gestoord aan die cijfertjes in beeld :)
kan je uitzetten he, in UI instellingen :*)

[ Voor 36% gewijzigd door Melantrix op 17-02-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:36:
[...]

Dat klopt inderdaad. Al denk ik wel dat ze op dit moment daar goede stappen in maken. Ze hebben flink wat data verzamelend op basis van de Closed beta. Maar dat gaan we zien in open beta, staat wat meer anti-cheat aan als ik het goed had gelezen
Klopt:
Cheat Detection and Prevention additions and updates.
Ik weet niet of ze dan hun volledige anti-cheat draaiend hebben, of dat de bekende cheats niet meer mogelijk zijn en ze de monitoring hebben opgeschroefd.

Volgens mij was het argument dat het bij de CB niet aanstond, dat de devs er mogelijk voor gekozen hebben om dat pas bij release te doen, zodat cheaters niet nu al de anti-cheat kunnen onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:41:
[...]

Klopt:

[...]

Ik weet niet of ze dan hun volledige anti-cheat draaiend hebben, of dat de bekende cheats niet meer mogelijk zijn en ze de monitoring hebben opgeschroefd.

Volgens mij was het argument dat het bij de CB niet aanstond, dat de devs er mogelijk voor gekozen hebben om dat pas bij release te doen, zodat cheaters niet nu al de anti-cheat kunnen onderzoeken.
Klopt inderdaad, ik was daarom ook wel beetje verrast dat het nu wel aanstond. Maar waarschijnlijk is dat de grootste game breaking cheats en gaan ze nu weer intensief monitoren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:36:
[...]

[...]

kan je uitzetten he, in UI instellingen :*)
Klopt. in de closed beta heb ik wel de auto hid HUD actief gezet zodat die netjes wegviel. Was wel een fijne optie en lekker mooi rustig beeld. Contrast wat omhoog. Lekker groot beeld op de tv. hoppa, je zit in de wereld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
All agents be advised

The New York Operational area has suffered a catastrophic failure of command and control!!

So someone needs to get the beer, because we're totally out!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:43:
[...]

Klopt. in de closed beta heb ik wel de auto hid HUD actief gezet zodat die netjes wegviel. Was wel een fijne optie en lekker mooi rustig beeld. Contrast wat omhoog. Lekker groot beeld op de tv. hoppa, je zit in de wereld _/-\o_
Die customizable HUD is alleen voor PC geloof ik? Ik zal dit weekend ff kijken wat er op de PS4 allemaal mogelijk is qua customizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte41
Dat is voor mij echt het belangerijkste punt. Hacker/cheater zijn echt ... Heb geprobeer COD:MW2 een keertje online te doen dit was niet echt een succes... Dus ik hoop echt dat ze hier hard tegen optreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Die customizable HUD is alleen voor PC geloof ik? Ik zal dit weekend ff kijken wat er op de PS4 allemaal mogelijk is qua customizen. :)
Ja je kan op de PC echt losgaan op de UI, maar naar wat ik begreep waren de basic dingen wel aanwezig op consoles. Maar ben benieuwd wat je bevindingen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7VS3b2j.jpg
^- gold pre-order bonus crap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd, volgens mij is dit de Gold edition bonus crap:
  • - Hazmat (preorder)
  • - National guard (gold)
  • - Firefighter (bol.com/gamemania/agent origins)
  • - Police (bol.com/gamemania/agent origins)
  • - Paramedic (bol.com/gamemania/agent origins)
Daarnaast heb je nog de Hunter gear (agent origins), maar deze lijkt me nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
misschien is het de beta reward crap dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Brazil ftw ! *O*
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Ergens een guide? wil ook wel 7outfitjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:35:
misschien is het de beta reward crap dan?
Is niet aannemelijk, aangezien je hier kunt zien wat de voorgaande rewards zijn (voor alpha/closed beta) en wat de mogelijke reward is voor de open beta.
Stel dat het wel zo is, dan krijg je het kennelijk al voor het downloaden van de open beta client? Dat is makkelijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Vreemd, volgens mij is dit de Gold edition bonus crap:
  • - Hazmat (preorder)
  • - National guard (gold)
  • - Firefighter (bol.com/gamemania/agent origins)
  • - Police (bol.com/gamemania/agent origins)
  • - Paramedic (bol.com/gamemania/agent origins)
Daarnaast heb je nog de Hunter gear (agent origins), maar deze lijkt me nieuw?
Dat is het ook, ik heb die Survivor nog niet gezien.
Misschien krijg je die ook bij het boek? Aangezien dat een survival guide is en ik in een interview heb gelezen dat dat boek een hele nauwe connectie heeft met het spel. Boek gaat namelijk niet alleen over het spel, maar ze hebben het verhaal van het boek ook geimplementeerd in de game met side content e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims heb jij dat boek gepreordered dan? :)

Ik zie dat de russische Exclusive Edition wel de set bevat:
4 gear set packs
  • Survival kit
  • NY Firefighter pack
  • NY Police pack
  • NY Paramedic pack

[ Voor 76% gewijzigd door Ktenolix op 17-02-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:43:
himlims heb jij dat boek gepreordered dan? :)

Ik zie dat de russische Exclusive Edition wel de set bevat:

[...]
:Y een boek gepre-orderd :F ... ik weet het, had gehoopt dat voor 8 maart in de pakketjeskoker te mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:07:
[...]

:Y een boek gepre-orderd :F ... ik weet het, had gehoopt dat voor 8 maart in de pakketjeskoker te mogen ontvangen
Dat wil ik eigenlijk ook, maar ik ben eind maart jarig en aangezien ik nooit weet wat ik zou willen hebben of dat het veel te duur is, is dat boek wel ideaal.. choices.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Ik zie door de bomen het bos niet meer...welke editie en van waar kan ik nou het beste bestellen als ik veel/alle outfits wil hebben? Vooral die survivor outfit ziet er cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brazil ftw ! *O*
Jumpiefox schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:10:
Ik zie door de bomen het bos niet meer...welke editie en van waar kan ik nou het beste bestellen als ik veel/alle outfits wil hebben? Vooral die survivor outfit ziet er cool uit.
hierboven schrijft iemand dat hij alle 7 outfits zou hebben klaar staan (geen idee wat dat inhou)

helaas heeft die auteur niet meer gereageerd op de quotes

heb de mijne gekocht via; http://gamesplanet.com/ (goedkoop en officiele retailer) maar hoe dat zit met de additionele pre-order reward ... geen idee, boeit me namelijk niets. heb zon vermoeden dat bijna iedereen wel van die pre-order outfitjes krijgt ..... je moet best veel moeite doen wil je namelijk niets ontvangen :+

koop wel wat is leuk vind via micro-transacties :+

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 17-02-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:10:
Je kan hier zien welke editie wat bevat.

Wat ik heb gedaan, en dat is mijn advies ook. gold edition pre-orderen en vervolgens via vpn AgentOrigins code bemachtigen. (Staat beschreven in de topic, gewoon ff zoeken). Dan heb je gegarandeerd 2 outfits en met agenorigins -als het werkt, not confirmed yet- krijg je er nog 4 bij, namelijk firefighter, police, hunter en paramedic.

Dan heb je zover ik weet de meeste outfits en grootste kans dat je het ook krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zelf houd ik deze 2 pagina's in de gaten:

pricewatch: Tom Clancy's The Division, PlayStation 4

http://www.budgetgaming.n...96s+the+division_PS4.html

De 2 bovenste shops zijn nu telkens iets ana het zakken in de prijs :P
goedkoopste staat nu weer op 53,75 :P

De extra pakjes.... geen idee wat er wel of niet bijkomt maar daar maak ik me zelf niet zo druk om. Toch alleen een visueel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Multi] The Division
onderdeel; legitieme verkoopkanalen (officiele ubisoft lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Is het al 8 maart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ik zit nu te wachten tot het vrijdagavond is :P en dan komende maandag weer ene lange zit tot 8 maart. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat de tijd van jouw server wel goed? bij mij kloppen de uren namelijk niet..
Ik heb op mijn bureaublad die rainmeter staan er daar is het
2 weken, 5 dagen, 10 uur, 45 min en 40 seconden..

Lijkt op GMT time oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:15:
[...]

Staat de tijd van jouw server wel goed? bij mij kloppen de uren namelijk niet..
Ik heb op mijn bureaublad die rainmeter staan er daar is het
2 weken, 5 dagen, 10 uur, 45 min en 40 seconden..

Lijkt op GMT time oid
Die van mij stond op GMT inderdaad. :) nu op GMT+1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:20:
[...]

Je kan hier zien welke editie wat bevat.

Wat ik heb gedaan, en dat is mijn advies ook. gold edition pre-orderen en vervolgens via vpn AgentOrigins code bemachtigen. (Staat beschreven in de topic, gewoon ff zoeken). Dan heb je gegarandeerd 2 outfits en met agenorigins -als het werkt, not confirmed yet- krijg je er nog 4 bij, namelijk firefighter, police, hunter en paramedic.

Dan heb je zover ik weet de meeste outfits en grootste kans dat je het ook krijgt.
Dit heb ik ook gedaan :) .
Hopelijk werkt het !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Bonus content & hoe ze te verkrijgen

Om onduidelijkheden uit de weg te ruimen, staat hieronder elk (tot nu toe bekend) bonus content item weergegeven en daarbij hoe je deze kunt bemachtigen. Mochten er op- of aanmerkingen zijn, stuur me dan even een DM.

Preorder items
Hazmat gear
Hazmat
Bevat:
  • Hazmat outfit
  • Hazmat Go-Bag (with increased Health Skills)
  • POF P416 Assault Rifle (+ Skin)
Hoe:
  • Preorder The Division (elke editie).

National Guard set
National Guard
Bevat:
  • National Guard outfit
  • Go Bag (with increased Armor Perk)
Hoe:
  • Preorder The Division Gold Edition.

Speciale acties
Firefighter set
Firefighter
Bevat:
  • Firefighter Pants
  • Firefighter Jacket
  • Black Cap
  • Go-Bag with increased burn damage resilience
  • Super 90 Shotgun
Hoe:
  • Preorder bij bol.com of GameMania.
  • Agent Origins actie (US only).
Paramedic set
Paramedic
Bevat:
  • Paramedic Pants
  • Paramedic Jacket
  • Paramedic Cap
  • Go-Bag with increased healing
Hoe:
Police set
Police
Bevat:
  • Cargo Pants
  • Police Jacket
  • Black Police Beanie
  • Go-Bag with increased ammo capacity
  • M870 Shotgun
Hoe:
Hunter set
Hunter
Bevat:
  • Hunter pants (?)
  • Hunter jacket (?)
  • Hunter cap (?)
  • Hunter bag (?)
  • Hunter shotgun (?)
Hoe:
Survivor set
Survivor
Bevat:
  • Survivor pants (?)
  • Survivor jacket (?)
  • Survivor cap (?)
  • Survivor Go bag (increases inventory capacity)
  • AK47
Hoe:
  • Preorder in rusland :p
  • Preorder 'The Division: New York Collapse' ? (niet bevestigd)
Alpha/beta rewards
Alpha : wapen skin
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/s0m8bwgt9/Screen_Shot_2016_02_11_at_10_19_16.png
Closed beta : cap
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/f5xqxhul5/Screen_Shot_2016_02_11_at_10_15_25.png
Open beta : jacket (unconfirmed)
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/g6xqcmkq9/Screen_Shot_2016_02_11_at_10_38_42.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik vraag me af of deze ook via micro-transacties beschikbaar zullen komen.
Carrefour is op 100m voor €55. (Deze doen geen pre-orders meer sinds kort.)
Game Mania is 10km verder voor €65-69?

Lijkt me nutteloos om €10-15 extra te geven aan kosmetische items (met lichte voordelen) terwijl ik deze of misschien betere zaken voor die prijs kan kopen in de store.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, het schijnt dat je een sawn-off shotgun kunt gebruiken als secondary:
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/WNGciNfzUqDAs/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:06:
Ik vraag me af of deze ook via micro-transacties beschikbaar zullen komen.
Carrefour is op 100m voor €55. (Deze doen geen pre-orders meer sinds kort.)
Game Mania is 10km verder voor €65-69?

Lijkt me nutteloos om €10-15 extra te geven aan kosmetische items (met lichte voordelen) terwijl ik deze of misschien betere zaken voor die prijs kan kopen in de store.
Tja het is maar net waar je inderdaad je geld aan uit wilt geven en wat je het spel waard vind. Persoonlijk ben ik voor gold gegaan vanwege de season pass, in feite kan me de cosmetic items niet veel schelen, niet zoveel iig om er extra geld aan uit te geven. Daar in tegen ben ik wel een hollander, dus wat gratis is ga ik natuurlijk wel proberen te bemachtigen (AgentOrigins e.d.) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:19:
Nice, het schijnt dat je een sawn-off shotgun kunt gebruiken als secondary:
[afbeelding]
Klopt idd, maar die shotgun is volgens mij wel een bonus en/of pre-orded item. Ik kan nu even geen bron opzoeken helaas. haat aan werk filter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Net de gold edition gepreorderd bij bol :) Leuke prijs, plus ik kon daar een shitload aan airmiles inleveren hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://charlieintel.com/2...softs-most-ambitious-yet/

Zo'n beetje elke outfit zit in de season pass *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou heel mooi zijn, maar totdat ik zoiets ook bij een ander platform vermeld zie word ik nog niet enthousiast. Het zou zomaar kunnen zijn dat dit een teken van good will is naar MS in verband met hun marketing/DLC deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt erg goed! _O_ Nu ff wachten totdat we zeker weten dat dit ook voor ps4/pc geldt, dan pas ik m'n bonus content post aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:14:
[...]

[...]

hierboven schrijft iemand dat hij alle 7 outfits zou hebben klaar staan (geen idee wat dat inhou)

helaas heeft die auteur niet meer gereageerd op de quotes
Sorry, moet nog steeds werken voor mijn centen dus kan niet 24/7 het forum in de gaten houden :+
Zie dat enkele post hierboven al word vermeld dat er 7 outfifts bij de season pass zitten, dat zullen dus de 7 outfits zijn die ik gisteren klaar zag staan.
(Xbox One -> The Division Beta -> menu-knop -> manage game -> tadaaa *O* )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Klopt idd, maar die shotgun is volgens mij wel een bonus en/of pre-orded item. Ik kan nu even geen bron opzoeken helaas. haat aan werk filter :(
Season pass bonus :)
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/gyovdqk1p/Pics_Art_02_17_04_26_59.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Ktenolix op 17-02-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:28:
[...]

Sorry, moet nog steeds werken voor mijn centen dus kan niet 24/7 het forum in de gaten houden :+
Zie dat enkele post hierboven al word vermeld dat er 7 outfifts bij de season pass zitten, dat zullen dus de 7 outfits zijn die ik gisteren klaar zag staan.
(Xbox One -> The Division Beta -> menu-knop -> manage game -> tadaaa *O* )
Top :D dan kan ik mijn Agent Origins code aan een vriend geven :)
Pagina: 1 ... 20 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst