Acties:
  • 0 Henk 'm!
semi offtopic; dit is m toch? 'de font' https://www.myfonts.com/fonts/northernblock/borda/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pc6bJKr.jpg?1

ik doe t er voor

[ Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 13-02-2016 22:14 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is volgens mij een van de gebruikte fonts. Lijkt op het font voor 'level up' bericht op het scherm dacht ik.

Het font hier 'Encounter completed' lijkt erop:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/UKFCK8tKKbE/maxresdefault.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Ktenolix op 13-02-2016 22:10 ]

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
himlims_ schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:41:
[...]

gooi die heel even dicht aub; heb bijna formpje > xml > jpeg klaar voor registratie en overzicht in ts zonder externe sheet
Is de spelerslijst er al? Kan ik een paar namen toevoegen aan mijn PSN lijst. :9
De hele dag naar deze pagina van Ktenolix staren wordt ook een beetje saai. :O

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bash schreef op zondag 14 februari 2016 @ 09:50:
[...]

Is de spelerslijst er al? Kan ik een paar namen toevoegen aan mijn PSN lijst. :9
* Ktenolix wou dat het al 8 maart was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

had nieuwe pc gekocht (division :P) gaf wat problemen, inmiddels live. Maken we vandaag rond DMétje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Jammer dat het nog zolang duurt hè! Heb lang niet zo naar een game uitgekeken.. Ook voor dit spel een nieuwe pc gekocht. Dit weekend kan ik maar 1 dag (zondag) de beta spelen, best balen...

Elke x kijk ik deze thread, of er weer iets nieuws is over de game of een filmpje! Haha

[ Voor 19% gewijzigd door Nickrsd op 14-02-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wat voor pc's hebben jullie nu draaien? Heb zelf hier maar een i5 4460 in de htpc zitten met een simpele gtx750. Dus voor mij zal pc geen optie zijn zonder er en bak geld voor neer te gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Paulus07 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:25:
Wat voor pc's hebben jullie nu draaien? Heb zelf hier maar een i5 4460 in de htpc zitten met een simpele gtx750. Dus voor mij zal pc geen optie zijn zonder er en bak geld voor neer te gooien :P
schijnbaar mag je hier niet over praten wat je allemaal hebt..
maar ik heb pas geleden een i5 6600k met 970 gtx en 16 gb werkgeheugen aangeschaft voor the division.

toch moet ik toegeven dat ik hem op high gfx goed kan draaien steady 60 fps.. maar ultra zakt tie wel in naar de 45/55 fps.

hoogstwaarschijnlijk wordt het nog wel getweaked of komen er betere drivers, want ik wil hem wel op 1080p ultra kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:01:
[...]

schijnbaar mag je hier niet over praten wat je allemaal hebt..
maar ik heb pas geleden een i5 6600k met 970 gtx en 16 gb werkgeheugen aangeschaft voor the division.

toch moet ik toegeven dat ik hem op high gfx goed kan draaien steady 60 fps.. maar ultra zakt tie wel in naar de 45/55 fps.

hoogstwaarschijnlijk wordt het nog wel getweaked of komen er betere drivers, want ik wil hem wel op 1080p ultra kunnen spelen.
heb dezelfde hardware gekocht; maar je had kunnen weten dat je een 980ti nodig hebt voor ultra. en die meerprijs van 300euro vind ik dat niet waard. zal vast nog wel eea geoptimaliseerd gaan worden. althans dat hoop ik :) had de indruk dat vooral de schaduws veel invloed hebben op prestatie, zet die 1 stapje terug geeft dat al redelijke fps boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een van de beste die ik gezien heb, duidelijk en volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
himlims_ schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:40:
[...]
heb dezelfde hardware gekocht; maar je had kunnen weten dat je een 980ti nodig hebt voor ultra. en die meerprijs van 300euro vind ik dat niet waard. zal vast nog wel eea geoptimaliseerd gaan worden. althans dat hoop ik :) had de indruk dat vooral de schaduws veel invloed hebben op prestatie, zet die 1 stapje terug geeft dat al redelijke fps boost
Zijn beide dure kaarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

* himlims_ *zucht* .....

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/annie.ludo/BD/sized2_spreuken-handdoek.JPG

heeft me nu wel (te) veel tijd gekost |:(

Hier maar vullen dan?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FfzFVsHqMUMA1G9En6ZjuhBz/full.gifSpeler registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, bravehendrik heeft al een ps4 community aangemaakt? Had dat ff eerder in de TS gezet dan :+ dan kan ik mijne weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:08:
Oh, bravehendrik heeft al een ps4 community aangemaakt? Had dat ff eerder in de TS gezet dan :+ dan kan ik mijne weggooien.
is al aantal keer langs geweest, bravehendrik kan zelf ts wijzigen. hoe/wat/waar playstation :?

niet geheel on-topic, maar wel beetje in lijn met sfeer en achtergrond van the-divison; http://www.vice.com/en_ca/video/infected-are-we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
himlims_ schreef op zondag 14 februari 2016 @ 16:41:
[...]

[video]

een van de beste die ik gezien heb, duidelijk en volledig.
Dit is inderdaad en van de meest uitgebreide filmpjes hierover tot nu toe
Ktenolix schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:08:
Dat dit niet eerder in de TS gezet is, is mijn schuld >:)
Weet niet of je de PS4 Community al gevonden hebt, maar anders stuur je mij maar een friend request.

Abonnementskosten vallen gelukkig nog mee, €1,50 per maand.
Dit wordt dan ook automatisch naar mijn rekening gecrediteerd 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 07:13:
[...]

Dit is inderdaad en van de meest uitgebreide filmpjes hierover tot nu toe

[...]

Dat dit niet eerder in de TS gezet is, is mijn schuld >:)
Weet niet of je de PS4 Community al gevonden hebt, maar anders stuur je mij maar een friend request.
Abonnementskosten vallen gelukkig nog mee, €1,50 per maand.
Dit wordt dan ook automatisch naar mijn rekening gecrediteerd 8)
Kan ik bij jou ook mijn annuleringskosten verrekenen? :+
himlims_ schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:11:
[...]

is al aantal keer langs geweest, bravehendrik kan zelf ts wijzigen. hoe/wat/waar playstation :?

niet geheel on-topic, maar wel beetje in lijn met sfeer en achtergrond van the-divison; http://www.vice.com/en_ca/video/infected-are-we
Hier deel 2 en 3:
http://www.vice.com/en_ca/video/infected-part-2
http://www.vice.com/en_ca/video/infected-part-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Info over de open beta

Ktenolix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 07:37:
[...]

Kan ik bij jou ook mijn annuleringskosten verrekenen? :+
Jazeker, hier komt alleen nog €15,- administratiekosten overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:23:
Info over de open beta

[video]

[...]

Jazeker, hier komt alleen nog €15,- administratiekosten overheen :P
Of je speelt het spel gewoon op je eigen manier met je eigen beleving... zonde om de "verrassing" er een beetje uit te halen voor veel mensen die de beta nog niet hebben gespeeld.

En iedereen doet het toch op zijn of haar eigen manier, Ik had bijvoorbeeld mijn prioriteit op alle side missions eerst gedaan, want, zo speel ik liever (en ervaring uit veel andere games geeft me het gevoel van het potentiel verdwijnen van side missions als je verder gaat met de main story).

Dus.... speel hoe je wil spelen! Zolang je je maar vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:43:
[...]

Of je speelt het spel gewoon op je eigen manier met je eigen beleving... zonde om de "verrassing" er een beetje uit te halen voor veel mensen die de beta nog niet hebben gespeeld.

En iedereen doet het toch op zijn of haar eigen manier, Ik had bijvoorbeeld mijn prioriteit op alle side missions eerst gedaan, want, zo speel ik liever (en ervaring uit veel andere games geeft me het gevoel van het potentiel verdwijnen van side missions als je verder gaat met de main story).

wat ik uit interview begreep zijn side-missies een belangrijk onderdeel van het (ondersteunen) van verhaal. Soms wordt dit ook gedaan dmv film fragmenten die je vind of krijgt. Die momenten kun je terug kijken op voor jou geschikt moment.

stel [..] je bent met je bad-ass homies aan het roamen door NY, bezig met (side)missies. na tijdje stoppen je homies, en ben je alleen. je kunt dan die cut-scenes terug kijken, of moment opnieuw spelen. :9~ op die manier kun je prima de single-player ervaring beleven, ookal ben je met een party.

was namelijk van plan de pve in solo te doen; ivm. beste beleving van verhaal / singleplayer [..] maar dat hoeft helemaal niet.

man man, wat duurt dat wachten toch lang.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I05uip9.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3uOcSAO.jpg
download
bron

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 15-02-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:56:
[...]

man man, wat duurt dat wachten toch lang.
Over 15 uur duurt het nog maar exact drie weken!!! :)

:'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:43:
[...]

Dat is het allerbelangrijkste dat je het op je eigen manier speelt en uiteraard er plezier aan hebt.
Ik weet niet waar je nu specifiek op doelt, maar als het een "verrassing" voor mensen moet blijven die de bèta nog niet gespeeld hebben, is er ook de keus om niet op filmpjes en linkjes te klikken...
Verder heb ik nooit uitgespreken gedaan of ernaar gerefereerd dat er net zoals in de filmpjes gespeeld moet worden, lijkt me verder ook onnodig om dat erbij te zetten toch?
De filmpjes die ik post zijn puur voor de mensen die het wel leuk vinden om ernaar te kijken en ook nog eens wat informatie eruit willen halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:59:
[...]

Over 15 uur duurt het nog maar exact drie weken!!! :)

:'( :'( :'(
3 hele lange weken :P gelukkig dit weekend de beta als voorgerecht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Ik neem aan dat de open beta op pc ook gewoon via steam te spelen zal zijn? Heeft er iemand een idee vanaf wanneer we terug kunnen preloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Sjoepap schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:46:
Ik neem aan dat de open beta op pc ook gewoon via steam te spelen zal zijn? Heeft er iemand een idee vanaf wanneer we terug kunnen preloaden?
Vanaf 16 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
ik ga dit weekend de beta spelen en afhankelijk hiervan ga ik het spel pre-orderen of niet.
Ik ben heel benieuwd hoe een mmofps is. Heb dit nog nooit gespeeld.

Jullie hebben me hier aardig gehypt gemaakt hahahaha

als ik hem pre-order zal ik me op de lijst van spelers zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*48 uur van te voren. Voor Xbone is dat 16 februari en PS4 & PC 17 februari.
beebie121 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:56:
ik ga dit weekend de beta spelen en afhankelijk hiervan ga ik het spel pre-orderen of niet.

Voor alle duidelijkheid, het is geen mmofps. Het is een shooter rpg. FPS is het sowieso niet, vanwege het damage model. Aangezien je je character helemaal aanpast en daar stats aan verbonden is is het een RPG.

MMO is het ook niet, omdat je met 'maar' 24 man op de server zit in de DarkZone (24 man is volgens mij unconfirmed maar het is iig een stuk minder dan MMO ;) )

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beebie121 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:56:

het is geen mmoftp: het is geen massive multiplayer online, en het is geen first person shooter

game is een ORPGTPS, online rol playing game third person shooter

[...] klein verschil :+

neemt niet weg dat het een smakelijke titel gaat worden; ga er denk ik met dezelfde insteek in. Eindelijk een RPG met shooter elementen :P beetje zoals planetside maar dan meer op RPG gericht ipv shieten _/-\o_

schijnbaar is het aantal aciviteiten wat je kan doen in de open-beta vergroot, en is er een skill meer beschikbaar.

mijn eerste game ervaring van the-division was niet heel positief; die feel en waardering duurde even om te groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:09:
[...]
mijn eerste game ervaring van the-division was niet heel positief; die feel en waardering duurde even om te groeien.
Ik merk bij veel youtube reviews dat dat het geval lijkt te zijn. Nou ben ik geen gamer die alles speelt wat los en vast zit maar tom clancy spellen hebben wel een sfeer waar ik de voorkeur aan geef. Maar het lijkt er wel op dat best een hoop mensen problemen hebben met het bulletsponge gebeuren, ik kan me dat best voorstellen maar om dan een beta meteen af te branden.

Ik zag zelfs iemand die het logischer zou vinden als het zombies of aliens waren omdat het dan geloofwaardiger is dat ze zoveel schoten kunnen hebben 8)7. En die persoon hoopte dan ook dat er later nog een leuke verrassing zou zijn in de tegenstanders omdat hij het wel erg jammer zou vinden als het alleen maar mensen zijn waar je tegen vecht........

Wat dat betreft ben ik echt blij dat de naam tom clancy er op zit want ik mag hopen dat aliens en zombies ver ver weg blijven uit dit spel. Ik ben juist blij met normale tegenstanders in een geloofwaardige setting. En wat bulletsponge betreft, vroeger had je niet anders en het geeft je imo vaak meer voldoening.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
hahahaha man man ik lig hier in een deuk om de afkortingen die me om de oren worden gegooid hahaha
Het lijkt mij juist super cool om een shooter met rpg elementen te gaan doen :)
Op zich is dat natuurlijk een nieuw soort spel volgens mij.
Of in ieder geval kan deze game het genre een boost geven om groot te worden, net zoals WoW dat heeft gedaan voor mmo's.

Next thing is een DOTA achtige shooter :) waarbij je door lanes loopt zoals LoL en die van blizzard :)

ik heb in ieder geval veel zin in de beta aangezien ik de vorige niet mee kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AcXeller schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:35:
Ik merk bij veel youtube reviews dat dat het geval lijkt te zijn. Nou ben ik geen gamer die alles speelt wat los en vast zit maar tom clancy spellen hebben wel een sfeer waar ik de voorkeur aan geef. Maar het lijkt er wel op dat best een hoop mensen problemen hebben met het bulletsponge gebeuren, ik kan me dat best voorstellen maar om dan een beta meteen af te branden.
valt mee; het is immers een RPG, maar met voldoende damage kun je zeker met een sniper 1 shotten. en met assault een burst van 3-4 kogels is meestal voldoende. maar inderdaad, headshots resulteren niet in een instant kill. Neemt niet weg dat de game helemaal draait om de headshots; meer dmg en crits
Ik zag zelfs iemand die het logischer zou vinden als het zombies of aliens waren omdat het dan geloofwaardiger is dat ze zoveel schoten kunnen hebben 8)7. En die persoon hoopte dan ook dat er later nog een leuke verrassing zou zijn in de tegenstanders omdat hij het wel erg jammer zou vinden als het alleen maar mensen zijn waar je tegen vecht........
bedoel je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AcXeller schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:35:
[...]

Wat dat betreft ben ik echt blij dat de naam tom clancy er op zit want ik mag hopen dat aliens en zombies ver ver weg blijven uit dit spel. Ik ben juist blij met normale tegenstanders in een geloofwaardige setting. En wat bulletsponge betreft, vroeger had je niet anders en het geeft je imo vaak meer voldoening.
Inderdaad, ik ben blij dat er éindelijk een rpg is in realistische setting. Heb al tijdje interesse gehad om RPG te spelen, maar dat dan wel in een geloofwaardige setting. Fantasy e.d. trekt mij gewoon absoluut niet dus dit was echt een geweldige uitkomt.
Zelf wel FPS gewend dus ik ben benieuwd hoe ik in het uiteindelijke spel de bulletsponges ga ervaren, maar ik ben dan nog wel zo dat ik daarover heen kan kijken. Gaat me vooral om het verhaal en avontuur dat je gaat beleven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:05:
[...]

*48 uur van te voren. Voor Xbone is dat 16 februari en PS4 & PC 17 februari.

[...]
Oh hier staar de 16e voor alle platforms?
http://blog.ubi.com/announcing-the-division-open-beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh inderdaad! Ik had het verkeerd gelezen, thanks! Ik zat nog met het CB systeem in mn gedachten denk ik 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Melantrix op 15-02-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope, deze
[video]https://www.youtube.com/watch?v=1XpjabKUZuo"[/video]

[ Voor 3% gewijzigd door AcXeller op 15-02-2016 13:11 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
vraagje. Ik speel dus op de ps4, en mijn ubi account is dan ook mijn psn gekoppeld etc.

Als ik straks de beta op de pc installeer (gewoon als test misschien) kan ik dan mijn mijn psn gegevens inloggen bij ubi en zo de pc variant testen?

Als ik weer via omwegen bij ubi moet gaan inloggen dan gaat vrijdag enkel de ps4 aan en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:09:
[...]

het is geen mmoftp: het is geen massive multiplayer online, en het is geen first person shooter

game is een ORPGTPS, online rol playing game third person shooter
Je vergeet 'Cover Based'. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:25:
vraagje. Ik speel dus op de ps4, en mijn ubi account is dan ook mijn psn gekoppeld etc.

Als ik straks de beta op de pc installeer (gewoon als test misschien) kan ik dan mijn mijn psn gegevens inloggen bij ubi en zo de pc variant testen?

Als ik weer via omwegen bij ubi moet gaan inloggen dan gaat vrijdag enkel de ps4 aan en klaar :P
Volgens mij moet je gewoon met het UPlay account dat gekoppeld is met je PSN ID inloggen op de PC versie van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.division.zone/uploads/2016/02/ubi-workshop-tom-clancys-the-division-gear-collection-5.jpg

gezien er weinig nieuws te melden is, kunnen we gaan lullen over mutsen en tshirts :+

http://store.ubiworkshop....ys-universe/the-division/

jacket is wel gaaf, maar niet 130euro gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:37:
[afbeelding]

gezien er weinig nieuws te melden is, kunnen we gaan lullen over mutsen en tshirts :+

Niet (meer) in mijn maat verkrijgbaar. })

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:29:
[...]

Volgens mij moet je gewoon met het UPlay account dat gekoppeld is met je PSN ID inloggen op de PC versie van de beta.
Ah k. Achja vrijdag eens testen. Niet te lang want wil de game gewoon spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:14:
[...]

Ah k. Achja vrijdag eens testen. Niet te lang want wil de game gewoon spelen :P
Helaas, beta e.d. is account én platform gebonden. Als je beta op pc en ps4 wilt proberen moet je voor beide apart inloggen/spelen. Progress e.d. is dus ook gescheiden. Met CB was het zo dat je dan ook voor beide een beta key nodig had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:30:
[...]

Helaas, beta e.d. is account én platform gebonden. Als je beta op pc en ps4 wilt proberen moet je voor beide apart inloggen/spelen. Progress e.d. is dus ook gescheiden. Met CB was het zo dat je dan ook voor beide een beta key nodig had ;)
Uiteindelijk ga ik hem toch voor de ps4 halen (shops blijven ook steeds 25 cent zakken in de prijs zag ik :P )
Geen zin en geld om de pc te gaan verbouwen om echt een grafisch verschil te krijgen tussen pc en ps4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
beebie121 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:40:
Next thing is een DOTA achtige shooter :) waarbij je door lanes loopt zoals LoL en die van blizzard :)
Smite? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:37:
[afbeelding]

Die hoodie zou ik best willen hebben, is ook niet significant duurder dan een andere -niet game related- hoodie. Chill als je 's avonds Division aan het spelen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:45:
[...]

Die hoodie zou ik best willen hebben, is ook niet significant duurder dan een andere -niet game related- hoodie. Chill als je 's avonds Division aan het spelen bent :P
offtopic:
dit soort producten 'maak' ik zelf via http://www.zazzle.nl/
niet altijd de goedkoopste, maar kwalitatief goed spul. zeker de geborduurde logo's icm hoodie (60euro?) doe ik nu ruim +3jaar mee

echt tijd dat de beta begint, of game uit komt ... wanneer we het over textiel gaan hebben :F :+

FYI; hebben jullie de 'parkour' optie gebruikt? hierdoor hoef je niet te 'springen' om over objecten heen te gaan; dat gebeurd dan automatisch. vond het wel een plezierige functie. (functie kun je aan/uit zetten bij opties)

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 15-02-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:48:
[...]

offtopic:
niet altijd de goedkoopste, maar kwalitatief goed spul. zeker de geborduurde logo's icm hoodie (60euro?) doe ik nu ruim +3jaar mee

echt tijd dat de beta begint, of game uit komt ... wanneer we het over textiel gaan hebben :F :+

FYI; hebben jullie de 'parkour' optie gebruikt? hierdoor hoef je niet te 'springen' om over objecten heen te gaan; dat gebeurd dan automatisch. vond het wel een plezierige functie. (functie kun je aan/uit zetten bij opties)
Sweet, zal thuis ff naar de site kijken. Zo'n hoodie lijkt me wel vet. :)

------------

Volgens mij was 'parkour mode' nog niet voor XO en PS4. Wellicht komende beta. :)
Wordt tijd dat het weekend is!! Ik heb niks te doen op de PS4 nu (als in, ik WIL niks anders doen :'()

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:48:
[...]

offtopic:

Ik had het even aangezet en grotendeels was het wel chill.. MAAAR (en dit is ook de reden dat ik hem uit heb gezet, vond het té irritant) Wanneer je bijv een brandtrap afrende en je kwam ver genoeg omlaag dat je naar beneden kon *kiezen* te springen dan deed hij dat ook gewoon gelijk. Ansich niet irritant dat je zo sneller beneden staat maar wel dat er een significante deel health vanaf gaat door fall damage. En ook wel een paar keer gehad dat ik ergens achter wou schuilen maar vervolgens er over heen vaulte, recht voor de loop van ennemies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:56:
[...]

Sweet, zal thuis ff naar de site kijken. Zo'n hoodie lijkt me wel vet. :)

------------

Volgens mij was 'parkour mode' nog niet voor XO en PS4. Wellicht komende beta. :)
Wordt tijd dat het weekend is!! Ik heb niks te doen op de PS4 nu (als in, ik WIL niks anders doen :'()
zelfde hier. heb nog wel genoeg liggen voor ps4 (batman, battlefront, just cause 3, rayman legends) maar vaak geen zin in en toe aan weer wat nieuws. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Same here...gister GTA V weer eens aangegooid omdat ik naarstig op zoek ben naar alternatieve invulling van mijn game verslaving...maar na 15 minuten de ps4 maar weer uitgezet. Zelfs The Witcher 3 kan me niet meer boeien! Ik. Wil. The. Division. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat filmpje is 2 dagen oud indien een film/clip ouder dan 24uur is, ga er maar vanuit dat in dit topic terug te vinden is (niet zo lullig bedoeld)

neemt niet weg dat het leuk nieuws is :) ze gaan echt voor de RPG ervaring, zullen meer van dat soort raids en pve events komen :P :P ben benieuwd of er straks ook een ranking komt voor speedruns

de doktor run (beta) hebben we met t.net clubje rond de 7min. doorlopen, record staat op 6minuut nog wat. dus we waren close

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 15-02-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:47:
[...]

dat filmpje is 2 dagen oud
indien een film/clip ouder dan 24uur is, ga er maar vanuit dat in dit topic terug te vinden is

neemt niet weg dat het leuk nieuws is :) ze gaan echt voor de RPG ervaring, zullen meer van dat soort raids en pve events komen :P :P ben benieuwd of er straks ook een ranking komt voor speedruns

de doktor run (beta) hebben we met t.net clubje rond de 7min. doorlopen, record staat op 6minuut nog wat. dus we waren close
Let op

Dit is gebaseerd op een en al gerucht. Er was 1 post op reddit waarin iemand dit gepost had, waarin genoemd werd dat hij een Massive employee had gesproken die dit aan hem verteld had.

Zoals Arekkz ook in zijn video uitlegt, het klinkt aannemelijk maar 1 (in mijn ogen grote) flaw in het verhaal is het feit dat het op Rikers island plaatsvind. Dat past helemaal niet in de setting omdat de prisoners daar van ontsnapt zijn en nu een HQ in Hells Kitchen in NY hebben. Dus waarom zou je dan een Raid op Rikers Island moeten hebben? Klopt gewoon niet :+

Nogmaals, het klinkt leuk maar ik ga ervan uit dat het een gerucht is, lijkt mij echt niet waarschijnlijk een massive employee bij een random (niet nader te noemen) game event een random persoon dit verteld, helemaal niet als je kijkt naar hoe geheimzinnig ze over de end game doen en hoe gemotiveerd het hele team is. Dan lijkt het mij niet dat een random employee dan maar dat oppeens verteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:47:
[...]
Snap daarom ook niet waarom dit topic onder het subforum shooters staat :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwacht van wel, waar rook is, is vuur; op de officiele twich heeft ontwikkelaar zich 2x verlult, interview (zie ts) wordt er over gesproken door DE man van massive, sugestieve toespelingen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen raids zijn. Maar... inderdaad er is officieel niets bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ik weet niet of het al een keer gedeeld is, maar ik werd getriggered door dat raid verhaal op Riker Island en ging eens kijken op google maps. Is een hele dikke potentiele 'arena' of afgesloten map voor een dergelijke raid. Toen ging ik nog eens wat verder kijken en is toch wel echt lachen dat je door het 'echte' NY loopt met de game.

Map en doe dan maar eens streetview. Aan de ene kant de trappen naar je HQ en de andere kant de ingang naar Madison Square Garden waar je de doc redt.

Ik vind mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:24:
Verwacht van wel, waar rook is, is vuur; op de officiele twich heeft ontwikkelaar zich 2x verlult, interview (zie ts) wordt er over gesproken door DE man van massive, sugestieve toespelingen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen raids zijn. Maar... inderdaad er is officieel niets bevestigd.
Nee sorry ik heb denk ik me verkeer verwoord. Ik geloof zeker dat er raids zullen zijn, aangezien daar genoeg ander 'bewijs' voor is. maar deze specifieke raid vind ik ergens beetje ver gezocht. Ben wel heel benieuwd hoe de raids er daadwerkelijk uit gaan zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ben benieuwd wat ze gaan doen. Zal mijn eerst echt RPG gaan worden die ik speel. Dus geen idee wat ik nog voor verrassingen ga tegenkomen. Zal ook wel flink verdwalen in alle menu's etc. Als ik in de beta al zag wat er allemaal in zat (afgeschermd) + nog al die opties in het HQ.

Gaat me flink wat uren kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:31:
Ben benieuwd wat ze gaan doen. Zal mijn eerst echt RPG gaan worden die ik speel. Dus geen idee wat ik nog voor verrassingen ga tegenkomen. Zal ook wel flink verdwalen in alle menu's etc. Als ik in de beta al zag wat er allemaal in zat (afgeschermd) + nog al die opties in het HQ.

Gaat me flink wat uren kosten :P
Haha same here, zoals hierboven gezegd: eerste rpg die me interesseerd (en hoe :+ ). Ben heel benieuwd naar álle elementen, ik volg vrij intensief alle filmpjes e.d. en verbaas me telkens weer hoeveel er wel niet in zit, hoeveel alles met elkaar te maken heeft etc etc.

8 maart, waar blijf je :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:24:
Ik weet niet of het al een keer gedeeld is, maar ik werd getriggered door dat raid verhaal op Riker Island en ging eens kijken op google maps. Is een hele dikke potentiele 'arena' of afgesloten map voor een dergelijke raid. Toen ging ik nog eens wat verder kijken en is toch wel echt lachen dat je door het 'echte' NY loopt met de game.

Map en doe dan maar eens streetview. Aan de ene kant de trappen naar je HQ en de andere kant de ingang naar Madison Square Garden waar je de doc redt.

Ik vind mooi.
Ik hoorde ook van een paar gasten op Reddit dat het angstaanjagend was hoe realistisch het was nagebouwd. Ze wonen zelf in NY en wisten gelijk waar ze waren etc.

andersom ook, iemand was voor het eerst in NY nadat hij de beta had gespeeld en wist ook goed de weg te vinden :+ Complimenten voor de Devs daarvoor _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:38:
[...]

Ik hoorde ook van een paar gasten op Reddit dat het angstaanjagend was hoe realistisch het was nagebouwd. Ze wonen zelf in NY en wisten gelijk waar ze waren etc.

andersom ook, iemand was voor het eerst in NY nadat hij de beta had gespeeld en wist ook goed de weg te vinden :+ Complimenten voor de Devs daarvoor _/-\o_
Dat lijkt me ook erg gaaf om te beleven :)

Zie hier trouwens een goede mapping van de ingame map op NY:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Utzx6VL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:11

RawChild

PSN: Rawchild

Dit spel heeft veel raakvlakken met Destiny. Destiny is momenteel eigenlijk dood. Er kwam genoeg content, maar nu al een tijdje vrij weinig. Maar het meest jammere aan destiny vind ik dat je veel en veel te snel max level bent. Je hebt dan niet meteen alle beste wapens en zo. Maar ik vind het te weinig om dagelijks voor terug te komen. cod daarentegen kan je nog blijven levelen.
Ik vraag me dan ook enorm af hoe lang dit leuk blijft en hoe ze spelers blijven bezig houden.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RawChild schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:52:
Dit spel heeft veel raakvlakken met Destiny. Destiny is momenteel eigenlijk dood. Er kwam genoeg content, maar nu al een tijdje vrij weinig. Maar het meest jammere aan destiny vind ik dat je veel en veel te snel max level bent. Je hebt dan niet meteen alle beste wapens en zo. Maar ik vind het te weinig om dagelijks voor terug te komen. cod daarentegen kan je nog blijven levelen.
Ik vraag me dan ook enorm af hoe lang dit leuk blijft en hoe ze spelers blijven bezig houden.
Je moet Level echt degelijk anders zien dan in Cod. In Cod krijg je na level 20 oid nog 30 levels waarbij je vrijwel niks verdiend, maar alleen de cijfer voor/achter je naam omhoog gaat en ben je generaal 30 sterren ipv 29 :+

RPG's draaien om je character verbeteren en daar speel je voor. Je speelt niet om level 30 te halen, maar je speelt om de beste gear te behalen. Je level zorgt er alleen voor dat je niet op level 1 (dus aan het begin van het spel wanneer je nog 0 snapt) met geluk oppeens de beste wapen krijgt en je overpowered bent. Het is een mechanisme om balancing goed te krijgen.

Ander onderwerp:
Ik heb zojuist mijn AgentOrigins key geactiveerd in uplay. Het lijkt er op met succes.. Ik voerde mijn code en en activeerde het maar kreeg vervolgens niks te zien. Toen ik het weer probeerde kreeg ik de melding: Deze code is al geactiveerd op dit account *O* Nu hopen dat ie het ook daadwerkelijk gaat doen en dat ik niet na launch te horen krijg dat ie toch alleen voor NA is -O-

Nog een ander onderwerp :+

Ik heb even gespeeld met rainmeter en heb mijn eigen Countdown timer in elkaar geflanst. Met custom Fonts e.d. Geinspireerd door de countdown website die hier gedeeld werd door Ktenolix.
Doe ermee wat je wilt ;)
https://drive.google.com/...pWSRgSG66TQXhMY0FBcXdyUVE

[ Voor 23% gewijzigd door Melantrix op 15-02-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:10:
[...]

Je moet Level echt degelijk anders zien dan in Cod. In Cod krijg je na level 20 oid nog 30 levels waarbij je vrijwel niks verdiend, maar alleen de cijfer voor/achter je naam omhoog gaat en ben je generaal 30 sterren ipv 29 :+

RPG's draaien om je character verbeteren en daar speel je voor. Je speelt niet om level 30 te halen, maar je speelt om de beste gear te behalen. Je level zorgt er alleen voor dat je niet op level 1 (dus aan het begin van het spel wanneer je nog 0 snapt) met geluk oppeens de beste wapen krijgt en je overpowered bent. Het is een mechanisme om balancing goed te krijgen.

Ander onderwerp:
Ik heb zojuist mijn AgentOrigins key geactiveerd in uplay. Het lijkt er op met succes.. Ik voerde mijn code en en activeerde het maar kreeg vervolgens niks te zien. Toen ik het weer probeerde kreeg ik de melding: Deze code is al geactiveerd op dit account *O* Nu hopen dat ie het ook daadwerkelijk gaat doen en dat ik niet na launch te horen krijg dat ie toch alleen voor NA is -O-
Ik meen me te herinneren dat je direct via uplay gepreordered hebt, klopt dat? Via bol en gamemania krijg je de bonus content van de agent origins actie gewoon. :) Daar kwam ik later achter.

Ik wil ff zeker weten dat ik de content heb, maar anders heb ik nog 2 keys. (is dan wel PS4 denk ik? Ik heb wel aangegeven dat het voor dat platform was) Die keys zijn dan voor andere geïnteresseerden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:18:
[...]

Ik meen me te herinneren dat je direct via uplay gepreordered hebt, klopt dat? Via bol en gamemania krijg je de bonus content van de agent origins actie gewoon. :) Daar kwam ik later achter. Ik wil ff zeker weten dat ik de content heb, maar anders heb ik nog 2 keys. (is dan wel PS4 denk ik? Ik heb wel aangegeven dat het voor dat platform was)
Ja ik heb via uplay gepreordered, dan krijg ik ook de hunters pack :D Maar bedankt iig, ik heb sowieso geen ps4 oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Ja ik heb via uplay gepreordered, dan krijg ik ook de hunters pack :D Maar bedankt iig, ik heb sowieso geen ps4 oid ;)
Jelly! ;( hunter outfit leek mij ook wel vet. Blijf het belachelijk vinden dat wij (zonder AO actie) dat niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:10:
[...]
Ik heb even gespeeld met rainmeter en heb mijn eigen Countdown timer in elkaar geflanst. Met custom Fonts e.d. Geinspireerd door de countdown website die hier gedeeld werd door Ktenolix.
Doe ermee wat je wilt ;)
https://drive.google.com/...pWSRgSG66TQXhMY0FBcXdyUVE
was dat jouw post op reddit? had m hier ook al gedeeld. :Y) puik werk. mijn 'hyptrain photoshop' komt volgende week pas
This is a co-op open world RPG shooter with a unique Dark Zone PvEvP experience (that is insanely fun if you haven't experienced it yourself). These type of games are not aimed at the hardcore end game player looking for hundreds of hours of gameplay. On the contrary, it is intended to be casual and appeal to a broad console player base (I know the game is on PC too). Don't be surprised if there is no secret end game providing endless replayability, and don't expect $40 worth of DLC to keep you playing 40 hours a week for a year. I am expecting The Division to be amazing for what it is, but I fear another Destiny community response a few months from now when everyone is burnt out.
bron

Opzich denk ik wel dat hij daar een punt heeft, maar goed, er is DLC en komen microtransacties (puur cosmetisch). Game heeft een vermogen gekost om te ontwikkelen en aan marketing. Daarlangst staat de 'de toekomst' van Ubisoft's ter discussie ;)' ze moeten wel slagen en zijn er bij gebaat dat er wel nodige content komt.

[ Voor 45% gewijzigd door himlims_ op 15-02-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Rainmeter runs on Windows XP through Windows 10." ;(

* Ktenolix zit op een Macbook Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:39:
[...]

was dat jouw post op reddit? had m hier ook al gedeeld. :Y) puik werk. mijn 'hyptrain photoshop' komt volgende week pas

[...]
bron

Opzich denk ik wel dat hij daar een punt heeft, maar goed, er is DLC en komen microtransacties (puur cosmetisch). Game heeft een vermogen gekost om te ontwikkelen en aan marketing. Daarlangst staat de 'de toekomst' van Ubisoft's ter discussie ;)' ze moeten wel slagen en zijn er bij gebaat dat er wel nodige content komt.
Nee? Maar deze is ook een countdown timer, niet zo'n fancy launcher :P
Mijne ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XwRUqcX.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
melantrix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:32:
[...]

Nee? Maar deze is ook een countdown timer, niet zo'n fancy launcher :P
Mijne ziet er zo uit:
[afbeelding]
De jouwe staat stil man :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoe kan ik op de ps4 de community vinden die in de 1e post staat? Zoeken in users geeft geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn countdown ook maar wat meer in de 'Division' sfeer gemaakt. :+

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/4p9pe7geb/Screen_Shot_2016_02_15_at_20_40_35.png

[ Voor 11% gewijzigd door Ktenolix op 15-02-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:42:
Ik heb mijn countdown ook maar wat meer in de 'Division' sfeer gemaakt. :+

[afbeelding]
Donders, die is ook vet! Ik zie een 3.0 versie aankomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Paulus07 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:00:
Hoe kan ik op de ps4 de community vinden die in de 1e post staat? Zoeken in users geeft geen resultaat
Als je op PSN de users "Bravehendrik" en "Ktenolix" zoekt, dan zie je automatisch aan welke community ze gelinkt zijn.
Op dit moment zijn er twee Tweakers communities als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XElRqVg.png

TUUUUT TUUUT *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Om even samen te vatten:

The Division : Open Beta

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/xlo46kkij/Screen_Shot_2016_02_16_at_07_27_03.png
Waarom
We zullen een publieke Beta test van The Division houden die belangrijke modi en activiteiten uit de game bevat, vooraleer de game beschikbaar is in de winkels.
Wanneer
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/ggevlk4o9/Screen_Shot_2016_02_16_at_07_30_25.png
Vanaf 10:00 CET.
Tot 13:00 CET.
Hoe
De Open Beta is gratis en open voor iedereen. Je hebt geen code nodig om deel te nemen. Ga gewoon naar de shop van je platform, download en speel:
  • XBOX ONE: Ga naar Games en zoek op Tom Clancy's The Division Open Beta
  • PS4: Ga naar de Playstation Store en zoek op Tom Clancy's The Division Open Beta
  • UPLAY PC: Lanceer Uplay PC, de Open Beta van The Division vind je terug in je lijst met gratis games.
Preloaden
Officieel was het mogelijk om vanaf 16 februari te preloaden, maar voor alle platforms is de client al te downloaden.
Closed beta update
Mocht je je Closed Beta client nog geïnstalleerd hebben, dan is er een update beschikbaar om de client gereed te maken voor open beta.
Wat kan ik doen
Er zijn twee wings vrij te spelen (Medical en Technical), alsmede vijf skills:
Medical:
  • Pulse
  • First Aid
Technical:
  • Sticky bomb
  • Auto Turret
Security:
  • Riot Shield
Om de twee wings vrij te spelen (en te upgrade) zijn er bijbehorende missies die voltooid moeten worden. Daarnaast zijn er wat side-missions om te doen, alsmede random encounters.

Verder kun je samen of moederziel alleen de Dark Zone verkennen. T.o.v. de closed beta zijn het aantal NPC's opgeschroeft en zijn er talloze andere verbeteringen doorgevoerd. Zie hier de changelog van de CB.
Samen of alleen
Zowel het PvE als het PvP aspect is samen of alleen te spelen. Er zit echter wel een verschil tussen beide. Iedere spelen krijgt zijn eigen instantie van de PvE wereld. Je zult daar dus geen andere spelers tegenkomen. Binnen de PvP wereld (Dark Zone) wordt je samen met een tal andere spelers binnen een level bracket samen in een instantie van de wereld gezet.

Mocht je PvE samen willen spelen met iemand, dan kun je deze persoon uitnodigen of joinen. (XO/PS4 hier is wel een PS+ of XBL abonnement voor nodig! (alleen spelen vereist alleen een internetconnectie)).
Wat krijg ik
Hoogstwaarschijnlijk krijg je de volgende jacket als beloning voor deelname aan de Open Beta (let wel: nog niet bevestigd!)
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/g6xqcmkq9/Screen_Shot_2016_02_11_at_10_38_42.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind zijn stem echt zoo irritant :+

Maar hij heeft die reactie over zombie verkeerd begrepen. Was tijdens interview en de Creative director zei in feite:" iedereen kan een zombie spel maken dus dat gaan wij niet doen. Daarnaast, wij hebben een spel met alle voordelen van zombie games maar dan zonder zombies"
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:48:
Om even samen te vatten:

[afbeelding]
Waarom
We zullen een publieke Beta test van The Division houden die belangrijke modi en activiteiten uit de game bevat, vooraleer de game beschikbaar is in de winkels.
Wanneer
[afbeelding]
Vanaf 13:00 (zowel 18/02 als 19/02).
Tot (nog onbekend).
Hoe
De Open Beta is gratis en open voor iedereen. Je hebt geen code nodig om deel te nemen. Ga gewoon naar de shop van je platform, download en speel:
  • XBOX ONE: Ga naar Games en zoek op Tom Clancy's The Division Open Beta
  • PS4: Ga naar de Playstation Store en zoek op Tom Clancy's The Division Open Beta
  • UPLAY PC: Lanceer Uplay PC, de Open Beta van The Division vind je terug in je lijst met gratis games.
Preloaden
Officieel was het mogelijk om vanaf 16 februari te preloaden, maar op de PS4 en XBOX ONE is de client al te downloaden. Via Uplay (PC) geloof ik ook al.
Closed beta update
Mocht je je Closed Beta client nog geïnstalleerd hebben, dan is er een update beschikbaar om de client gereed te maken voor open beta.
Wat kan ik doen
Er zijn twee wings vrij te spelen (Medical en Technical), alsmede vijf skills:
Medical:
  • Pulse
  • First Aid
Technical:
  • Sticky bomb
  • Auto Turret
Security:
  • Riot Shield
Om de twee wings vrij te spelen (en te upgrade) zijn er bijbehorende missies die voltooid moeten worden. Daarnaast zijn er wat side-missions om te doen, alsmede random encounters.

Verder kun je samen of moederziel alleen de Dark Zone verkennen. T.o.v. de closed beta zijn het aantal NPC's opgeschroeft en zijn er talloze andere verbeteringen doorgevoerd. Zie hier de changelog van de CB.
Samen of alleen
Zowel het PvE als het PvP aspect is samen of alleen te spelen. Er zit echter wel een verschil tussen beide. Iedere spelen krijgt zijn eigen instantie van de PvE wereld. Je zult daar dus geen andere spelers tegenkomen. Binnen de PvP wereld (Dark Zone) wordt je samen met een tal andere spelers binnen een level bracket samen in een instantie van de wereld gezet.

Mocht je PvE samen willen spelen met iemand, dan kun je deze persoon uitnodigen of joinen. (XO/PS4 hier is wel een PS+ of XBL abonnement voor nodig! (alleen spelen vereist alleen een internetconnectie)).
Wat krijg ik
Hoogstwaarschijnlijk krijg je de volgende jacket als beloning voor deelname aan de Open Beta (let wel: nog niet bevestigd!)
[afbeelding]
Op de pc is hij gegarandeerd te preloaded, zie m'n screenshot hierboven ;)

Verder nette post! Kuddo's

[ Voor 76% gewijzigd door Melantrix op 16-02-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:49:
[...]

Maar hij heeft die reactie over zombie verkeerd begrepen. Was tijdens interview en de Creative director zei in feite:" iedereen kan een zombie spel maken dus dat gaan wij niet doen. Daarnaast, wij hebben een spel met alle voordelen van zombie games maar dan zonder zombies"
Dat wilde ik ook nog aankaarten inderdaad. Ik las hier volgens mij dat iemand bang was dat er zombies en alienshizzle in kwamen te zitten of dat het in een filmpje naar voren kwam. Maar ze hebben het gelukkig realistisch gehouden.

Wel ben ik benieuwd hoe ze gaan uitleggen (als je het gaan uitleggen) dat je als division agents (dat een geheime organisatie zou moeten zijn) ten eerste aan zoveel skills komt. Aangezien je een 'Sleeper agent' bent, dat alleen opgetrommeld wordt als dit soort gevalletjes zich voordoen. Voor de rest van de tijd ben je papa en een kantoorsnurkert. :) Ten tweede, hoezo moet je zo goed als tegen andere division agents strijden in de Dark Zone? Lijkt mij toch dat we allemaal goede vriendjes zijn en onder dezelfde banner strijden?

Mocht er nog op- of aanmerkingen zijn wat betreft mijn Open Beta summary post, laat het even weten. Kan iemand de footer-post hieronder aanpassen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:00:
Wootism schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:34:
[...]

Als je op PSN de users "Bravehendrik" en "Ktenolix" zoekt, dan zie je automatisch aan welke community ze gelinkt zijn.
Op dit moment zijn er twee Tweakers communities als ik het goed heb.
Die communities worden vanmiddag samengevoegd. Voeg mij of bravehendrik toe op PSN en je kunt bij je vriendenoverzicht ook de 'communities van vrienden' bekijken. Daar zou onze mooie community te zien moeten zijn. :) Mocht je er niet uitkomen, laat me het even weten dan stuur ik gewoon een invite zodra ik je friendrequest heb. :)

Hier wat informatie omtrent de nieuwe beschikbare missie om de Tech Wing te unlocken:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/t20fs7l4j/Screen_Shot_2016_02_16_at_08_09_29.png

[ Voor 23% gewijzigd door Ktenolix op 16-02-2016 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:49:
[...]

[...]

Op de pc is hij gegarandeerd te preloaded, zie m'n screenshot hierboven ;)

Verder nette post! Kuddo's
Hij heeft inderdaad de reactie van de zombies verkeerd begrepen :D
Ik zal hem gelijk een DM sturen dat er een andere mic moet komen en zal tevens vermelden dat hij het m.b.t. de zombies verkeersd geïnterpreteerd heeft ;)
Verder zonder gekheid, ik zal afwachtender met ziijn posts zijn qua betrouwbaarheid,dit is namelijk niet de eerste keer dat Open World Games dingen mis interpreteert.
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:06:
[...]

[...]

Die communities worden vanmiddag samengevoegd. Voeg mij of bravehendrik toe op PSN en je kunt bij je vriendenoverzicht ook de 'communities van vrienden' bekijken. Daar zou onze mooie community te zien moeten zijn. :) Mocht je er niet uitkomen, laat me het even weten dan stuur ik gewoon een invite zodra ik je friendrequest heb. :)
Een mooie besluit van ons beiden om de community's samen te voegen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:25:
[...]

Het is zonde om 'divided' Division communities te hebben.

:7

[ Voor 43% gewijzigd door Ktenolix op 16-02-2016 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:25:
[...]

Hij heeft inderdaad de reactie van de zombies verkeerd begrepen :D
Ik zal hem gelijk een DM sturen dat er een andere mic moet komen en zal tevens vermelden dat hij het m.b.t. de zombies verkeersd geïnterpreteerd heeft ;)
Verder zonder gekheid, ik zal afwachtender met ziijn posts zijn qua betrouwbaarheid,dit is namelijk niet de eerste keer dat Open World Games dingen mis interpreteert.

[...]

Naja wil ook niet al zijn filmpjes overboord gooien, maar wat je zegt hij heeft wel vaker wat dingen fout geinterpreteerd enzo. In dat opzicht is de content van Arekkz, Boomslangg en 'onze' MarcoStyle wel vaak goed gefundeerd en onderzocht.
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:59:
[...]

Dat wilde ik ook nog aankaarten inderdaad. Ik las hier volgens mij dat iemand bang was dat er zombies en alienshizzle in kwamen te zitten of dat het in een filmpje naar voren kwam. Maar ze hebben het gelukkig realistisch gehouden.

Wel ben ik benieuwd hoe ze gaan uitleggen (als je het gaan uitleggen) dat je als division agents (dat een geheime organisatie zou moeten zijn) ten eerste aan zoveel skills komt. Aangezien je een 'Sleeper agent' bent, dat alleen opgetrommeld wordt als dit soort gevalletjes zich voordoen. Voor de rest van de tijd ben je papa en een kantoorsnurkert. :) Ten tweede, hoezo moet je zo goed als tegen andere division agents strijden in de Dark Zone? Lijkt mij toch dat we allemaal goede vriendjes zijn en onder dezelfde banner strijden?

Mocht er nog op- of aanmerkingen zijn wat betreft mijn Open Beta summary post, laat het even weten. Kan iemand de footer-post hieronder aanpassen?
Die sleeper agents zijn wel elite he, dus die krijgen ipv vakantie die hard training :9 Dat verklaart dus gelijk dat ze aan skills en equipment komen (zie je ook in Agent Origins filmpjes, hun gear is gestashed ergens en dat moeten ze eerst ophalen voordat ze daadwerkelijk aan de slag kunnen).

Division agents, hoe elite ook zijn mensen en mensen willen de beste loot. Als ze dus iemand zien lopen met een wapen die hun leven kan redden kan er bij iedereen wel een schroefje losser gaan zitten en de loot afpakken. Vandaar dat je ook Rogue gaat, dat zegt Isaac ook als dat gebeurd: "Warning, a member of your squad disavowed the Division" oftewel, is tegen de normen en waarden van the division ingegaan.

Footerpost kan zover ik het begrepen heb alleen Moderators aanpassen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:56:
[...]

Die sleeper agents zijn wel elite he, dus die krijgen ipv vakantie die hard training :9 Dat verklaart dus gelijk dat ze aan skills en equipment komen (zie je ook in Agent Origins filmpjes, hun gear is gestashed ergens en dat moeten ze eerst ophalen voordat ze daadwerkelijk aan de slag kunnen).

Division agents, hoe elite ook zijn mensen en mensen willen de beste loot. Als ze dus iemand zien lopen met een wapen die hun leven kan redden kan er bij iedereen wel een schroefje losser gaan zitten en de loot afpakken. Vandaar dat je ook Rogue gaat, dat zegt Isaac ook als dat gebeurd: "Warning, a member of your squad disavowed the Division" oftewel, is tegen de normen en waarden van the division ingegaan.

Footerpost kan zover ik het begrepen heb alleen Moderators aanpassen ;(
Daar heb je wel een punt. Al betwijfel ik of je met een training hier en daar al zo tactisch te werk kunt gaan (met andere agents samenwerken). Tenzij ze regelmatig een intensieve training hebben oid. :) Toch blijf ik heel erg benieuwd hoe de verhaallijn gaat lopen. Ik denk dat ik bij release op m'n gemakje alle missies ga doen. :) In de beta kwam ik geregeld 'echoes' en andere intel tegen, dat een beetje een beeld gaf hoe het allemaal verlopen is.

Kan de TS owner dat niet aanpassen? Wie moet ik anders daarvoor een schop geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:27:
[...]

Het is zonde om 'divided' Division communities te hebben.

:7
hmmm kan via de PS app geen communities vinden. Wel gebruikers. domme app... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:07:
[...]

hmmm kan via de PS app geen communities vinden. Wel gebruikers. domme app... :P
Klopt, via de app is er -nog- geen mogelijkheid om communities te zoeken/joinen. Je moet toch echt de PS4 op gaan starten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:10:
[...]

Klopt, via de app is er -nog- geen mogelijkheid om communities te zoeken/joinen. Je moet toch echt de PS4 op gaan starten. :p
Vanavond. nu eerst werken 8)7 :o

Ze hebben zelfs een IMDB pagina :P

IMDB: Tom Clancy's the Division: Agent Origins (2016)

Afbeeldingslocatie: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BNjk3MzE1NzIyOF5BMl5BanBnXkFtZTgwNTEwMDc3NzE@._V1_UY268_CR9,0,182,268_AL_.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Paulus07 op 16-02-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Om even samen te vatten:
Samen of alleen

Binnen de beta kon je binnen de PvE scannen naar andere spelers en deze opzoeken. Dit is er dus uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootism schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:03:
[...]

Binnen de beta kon je binnen de PvE scannen naar andere spelers en deze opzoeken. Dit is er dus uitgehaald?
Ik heb dit zelf niet geprobeerd, maar join je dan niet gewoon hun instance van de wereld en daarbij hun 'groep'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Binnen de HUBs kom je sowieso mensen tegen (behalve de BoO omdat dat weer een persoonlijke base is). Friends zie je op de map lopen en kun je instant joinen.

Daarnaast kun je matchmaken als je public zit.

Of je ook non friends kunt scannen en joinen heb ik eigenlijk niet meer gezien dus dat kan ik je niet vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:07:
[...]

Daar heb je wel een punt. Al betwijfel ik of je met een training hier en daar al zo tactisch te werk kunt gaan (met andere agents samenwerken). Tenzij ze regelmatig een intensieve training hebben oid. :) Toch blijf ik heel erg benieuwd hoe de verhaallijn gaat lopen. Ik denk dat ik bij release op m'n gemakje alle missies ga doen. :) In de beta kwam ik geregeld 'echoes' en andere intel tegen, dat een beetje een beeld gaf hoe het allemaal verlopen is.

Kan de TS owner dat niet aanpassen? Wie moet ik anders daarvoor een schop geven :P
DM?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:08:
Binnen de HUBs kom je sowieso mensen tegen (behalve de BoO omdat dat weer een persoonlijke base is). Friends zie je op de map lopen en kun je instant joinen.

Daarnaast kun je matchmaken als je public zit.

Of je ook non friends kunt scannen en joinen heb ik eigenlijk niet meer gezien dus dat kan ik je niet vertellen :)
Dat klopt. :) Dus totdat je die (non-)friends joined zit je in je eigen instance. Je ziet ze inderdaad wel op de map (dit blijft overigens in de BoO, ook al ben je je friends gejoined, aangezien die voor jou specifiek is).

Het mooie is dat de overgang van de HUB naar je eigen wereld instance seamless is. Als ik me goed herinner loop je door die plastic flappen zo je eigen instance in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:07:
[...]

Tja dat ligt eraan inderdaad hoe vaak ze getrained zijn. Aan de andere kant, kan zijn dat ze military background hebben? Heb je er genoeg van in de US :9 Ik zie het zelf als de mensen die fysiek fit zijn, en tactisch goed onderlegd zijn oid. Je bent niet voor niets elite agent :+

Ik ga echt alles uit t verhaal slepen, waarschijnlijk tot treurens toe van m'n vrienden, but i don't care :*) Dan eventueel maar solo sommige dingen doen. Vind het verhaal/setting gewoon veel te vet :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er is een interview gepost met de Creative Director van The Division.
Enkele highlights:
Most of the action, as far as we currently know, takes place in a chunk of Manhattan from Central Park down to Union Square. When asked if we’ll see anything else – Ellis Island? The Bronx? – Gerighty demures: "This is what we wanted to focus on - there may be some surprises.";
--
"In the alpha and beta, the area of the Dark Zone was very small, it was a little bit more dense in terms of encounters than I expect the final version to be. We won’t have all the spawn camping issues that we had in the beta because it’s a much wider space.”
--
He is also keen to point out that there’s going to be more to the Dark Zone than an anarchic and formless battle for loot. As in Destiny’s Crucible, it is going to be a place with a calendar of events and activities. “This isn’t the company line, so I don’t know if this is going to be frowned on,” says Gerighty. “But for me, the Dark Zone is the jewel in our game, this is almost a social experiment. We’re definitely going to keep supporting it with events and special, very precise calendar moments and things like that. It’s going to be part of a continued push, post-launch.”
--
How much further? "Would I be happy with flying dragons? Absolutely,” says Gerighty – and it seems fairly obvious he’s joking. However, the real-world military alternative to some sort of powerful flying beast could be a helicopter attack maybe? “We’ve done a lot of things we haven’t shown yet that are cool with different types of exotic enemies, bosses, things like that,” is all he’ll say.
--
So how about loot? Finding interesting new weapons and gear is going to be super important for the longevity of the game – as we’ve seen on Destiny. In the beta, people were picking up knee pads, jackets and basic weapons. There has to be more to this. There has to be rare, even unique stuff out there? “That’s a big part of the end game logic,” says Gerighty. “The Dark Zone is all about that special stuff that you can’t get outside. But there are unique elements located outside of the Dark Zone: they’re not necessarily more powerful - they’re just unique.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/...ta_available_to_download/

^-- volgens post op reddit is de xbone versie reeds te (pre)loaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Dan zal PS4 morgen toch ook wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siempievk schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:42:
[...]

Dan zal PS4 morgen toch ook wel kunnen?
Op alle platforms is de beta client al te (pre)loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ktenolix schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:07:
[...]

Ik heb dit zelf niet geprobeerd, maar join je dan niet gewoon hun instance van de wereld en daarbij hun 'groep'?
Je hoeft ze in principe niet te joinen.
Na een scan gemaakt te hebben zie je spelers verschijnen op de map waar je vervolgens naartoe kan lopen.
Maar je kan ze inderdaad ook joinen. Zonder het maken van die map-scan ben ik echter nog nooit andere spelers tegengekomen, dus daar zal de truuk wel inzitten.

Desondanks knap hoe ze je persoonlijke instance over laten lopen in een multiplayer gedeelte _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Om even samen te vatten:

[afbeelding]
Waarom
Wanneer
[afbeelding]
Vanaf 13:00 (zowel 18/02 als 19/02).
Waar komt die tijd van 13.00 vandaan? Ik kan deze tijd nergens vinden (of ik kijk er weer eens overheen). Bij de vorige beta was dat inderdaad het geval en werd dat ook duidelijk gecommuniceerd, maar deze komt voot mij uit de lucht vallen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 19 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst