• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Ik ben hier aldoor wezen koekeloeren. En ik begin aardig hyped te worden..
Nu vraag ik me af, als je in the red zone bent met een par vrienden en je hebt een tas met loot en die extract je d.m.v. de heli. Krijg jij dan alleen de loot of ook je teammaten?
beebie121 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:57:
Nu vraag ik me af, als je in the red zone bent met een par vrienden en je hebt een tas met loot en die extract je d.m.v. de heli. Krijg jij dan alleen de loot of ook je teammaten?
Alleen jij. ;) Iedereen heeft zijn eigen tas met loot dat ge-extract moet worden.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
beebie121 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:57:
Alleen de personen die hun loot succesvol met de heli extracten krijgen de spullen. Je teammates krijgen ook andere drops dan jij krijgt, hoewel ik dacht dat een darkzone chest dan weer wel je hele team spullen geeft (zelf nog geen chest kunnen openen) als ze in de buurt zijn. Ik gok er op dat daarna iedereen weer individueel zijn loot zal moeten extracten.

Mijn YouTube kanaal

Ktenolix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:00:
[...]

Alleen jij. ;) Iedereen heeft zijn eigen tas met loot dat ge-extract moet worden.
Dat is inderdaad een belangrijk punt dat je voor jezelf duidelijk moet hebben..

In PvE is loot wat je ziet instanced, dus iedereen krijgt zelf loot, en je ziet ook alleen loot in je eigen game. Dus stel jij ziet een High-End weapon gedroped worden, kan je lekker rustig aan doen want alleen jij kan hem oppakken.

In PvP is loot shared, wat wil zeggen dat als er een wapen ligt, dat door 1 persoon is op te pakken, en iedereen hetzelfde ziet. Zie je dus een High-End weapon, moet je snel zijn om het op te pakken.
Wil je de sfeer behouden met je squad is het handig om te overleggen of bijv iemand een speciefiek item wil hebben oid :+
1 uitzondering is de DZ chest. Als je daar met je squad bij elkaar in de buurt van staat en het opent krijgt iedereen een item. Volgens mij verschilt het wel met wie wat krigjt, maar het is daar dus niet zo dat als 1 van de squadleden sneller is hij de chest content krijgt.

Voor de duidelijkheid: NPC's in de darkzone droppen loot, als ik het goed begrijp, voor ieder speler afzonderelijk (dus volgens PvE concept). Kan ook nog verschil in zitten als je alleen of in een groep speelt, maar dat is een kwestie van uitproberen in o.a. OB :9

[ Voor 23% gewijzigd door Melantrix op 11-02-2016 13:25 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• AcXeller
  • Niet online
melantrix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:05:
[...]

In PvP is loot shared, wat wil zeggen dat als er een wapen ligt, dat door 1 persoon is op te pakken, en iedereen hetzelfde ziet. Zie je dus een High-End weapon, moet je snel zijn om het op te pakken.
Wil je de sfeer behouden met je squad is het handig om te overleggen of bijv iemand een speciefiek item wil hebben oid :+
Weet je dat zeker ? Ik heb namelijk een paar keer wat laten liggen in de DZ (wapens en mods) toen ik wat AI had opgeruimd echter bleef dat aanwezig totdat ik de DZ uitging. En ben daar toch echt een tijdje actief geweest.

Mijn YouTube kanaal

AcXeller schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:19:
[...]

Weet je dat zeker ? Ik heb namelijk een paar keer wat laten liggen in de DZ (wapens en mods) toen ik wat AI had opgeruimd echter bleef dat aanwezig totdat ik de DZ uitging. En ben daar toch echt een tijdje actief geweest.
Kan het dan niet gewoon zijn dat niemand dat in tussentijd opgepakt heeft?

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
Loot van neergeschoten AI is wel persoonsgebonden. Loot van een andere speler is eenmalig/door 1 speler op te pakken

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
AcXeller schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:19:
[...]

Loot van NPC's en loot uit kisten zijn inderdaad alleen door jezelf te zien en op te pakken, totdat je ze werkelijk oppakt. Dan is het weer af te pakken door anderen.

PSN ID: Beest41

Generally and in contrast to the PvE Zone (Items: Loot Sharing), the loot in the Dark Zone is shared amongst players in your group, following the principle of “First come, first served”.
Was je toevallig alleen? ;)

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Ktenolix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:50:
Ik heb een spreadsheet gemaakt om de tweakers te groeperen die het spel spelen. :)
Ik heb mezelf er al in staan, aangezien ik toch al gepreorderd heb. :+
Lijkt me inderdaad handig om een centrale lijst te hebben waar je alle (serieuze) GOT spelers kan terugvinden.
Werd tijdens de beta al vaak geconfronteerd met het feit dat je echt geluk moet hebben met je teammates...

Het lijkt me echt geniaal om met een sterk team en duidelijke onderlinge communicatie campagnes uit te voeren en The Dark Zone onveilig te maken O+

Die communicatie is natuurlijk cruciaal om onderstaande acties uit te voeren _/-\o_
(vanaf 2:12)

YouTube: Tom Clancy’s The Division - Know your Skills [EUROPE]

• SCARfaceE
Vaak getest in beta. Loot dat er voor mij lag, lag er niet voor de rest van mijn groep en vice versa.

• AcXeller
  • Niet online
Toen wel, maar vaak genoeg niet. Maar ik denk dat het dus aan de AI kills ligt. Die zullen dus persoonlijk zijn en PVP kills niet ook al is het allebei in de DZ. Nog wel een leuke test voor de open beta.

Trouwens ook wel sneaky in PVE, vrienden waren de ziekenhuis missie aan het doen en ik joinde lekker laat en heb geen kogel afgevuurd maar kon dus wel een berg loot oppakken op het dak (waarschijnlijk alles wat is gedropped sinds ik joinde).

[ Voor 25% gewijzigd door AcXeller op 11-02-2016 12:37 ]

Mijn YouTube kanaal

AcXeller schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:32:
[...]

Toen wel, maar vaak genoeg niet. Maar ik denk dat het dus aan de AI kills ligt. Die zullen dus persoonlijk zijn en PVP kills niet ook al is het allebei in de DZ. Nog wel een leuke test voor de open beta.

Trouwens ook wel sneaky in PVE, vrienden waren de ziekenhuis missie aan het doen en ik joinde lekker laat en heb geen kogel afgevuurd maar kon dus wel een berg loot oppakken op het dak (waarschijnlijk alles wat is gedropped sinds ik joinde).
Klopt inderdaad, staat er beetje onduidelijk maar PvP is echt player vs player en niet dark zone zeg maar. Is ook wel logisch anders heb je manieren om goede loot te dupliceren. :+

Ktenolix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:50:
Ik heb een spreadsheet gemaakt om de tweakers te groeperen die het spel spelen. :)
Ik heb mezelf er al in staan, aangezien ik toch al gepreorderd heb. :+
gooi die heel even dicht aub; heb bijna formpje > xml > jpeg klaar voor registratie en overzicht in ts zonder externe sheet

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

himlims_ schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:41:
[...]

gooi die heel even dicht aub; heb bijna formpje > xml > jpeg klaar voor registratie en overzicht in ts zonder externe sheet
Done. ;)

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Weet niet of dit al voorbij is gekomen.

https://www.reddit.com/r/...division_agent_gear_sets/

Code werkte bij mij in ieder geval.
Nu afwachten :)

Verwijderd

Topicstarter
(Meer) info over de open beta

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Neophytez schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:03:

You are not eligible for this promotion! Please visit support.ubi.com if you have any questions.

Schijnt alleen voor US te zijn ? Volgens mij is dit al eens eerder voorbij gekomen als ik me goed kan herinneren.

• Neophytez
Je moet even een US vpn gebruiken zoals beschreven staat in de comments.

*Open VPN with US IP
*Cookies free browers, or icognito mode and click the on link link
*Chose PC ( actually i will play it on PS4, dont know if it works tho, and aparently chosing PS4 does the annoying error) and click Next
*INSTEAD loging in, create a US account on that same screen. (you dont even need a valid email, you will see the code on the screen).
*Write "AGENTORIGINS".
*There you have your Code.
*At this very moment you can close VPN, it is no longer needed. Open Uplay program on your pc.
*Log in with your EU account, and under the Games menu, make sure you have the "my games" open and you will see "activate Product". Click there.
*Enter the Code that you got from the Ubisoft website done previously.
*For me nothing happen after i do this, but try to "activate it again", you will see a nice message, saying " This CD Key or Activation Code is already active on this account. Please visit you Games library to acess your games"

Was bij mij overigens voor de pc versie.

[ Voor 87% gewijzigd door Neophytez op 11-02-2016 16:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Groot gerucht!

Dit werkt inderdaad met een US VPN.
Ik heb het overigens voor de PS4 gedaan, dat werkt ook. Dan krijg je na het invoeren van de 'Agent Origins' Code een PS Store code. Deze kun je, pas als het spel uit is, via de PS Store redeemen.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Neophytez schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:03:

Nice, heb hem ook via OpenUS VPN :)

Verwijderd

Topicstarter

• SCARfaceE
Heeft veel weg van Destiny, als ze het goed uitwerken helemaal d:)b d:)b .

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Closed beta Statistics: http://i.imgur.com/duEB9pS.jpg (lange afbeelding :P )

7,1 miljard autodeuren gesloten :D en 15 miljard kogels geschoten onder andere :P

https://www.reddit.com/r/...ore_than_7_billion_doors/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
falcon123 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:06:
Closed beta Statistics: http://i.imgur.com/duEB9pS.jpg (lange afbeelding :P )

7,1 miljard autodeuren gesloten :D en 15 miljard kogels geschoten onder andere :P

https://www.reddit.com/r/...ore_than_7_billion_doors/
Haha, wat gaaf dat ze dat bijhouden en publiceren. :)

------

PS4 The Division Tweakers Community

[ Voor 65% gewijzigd door Ktenolix op 15-02-2016 07:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
SCARfaceE schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:03:
[...]

Heeft veel weg van Destiny, als ze het goed uitwerken helemaal d:)b d:)b .
Laten we het hopen :)

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Heb je toegevoegd Kteno

PSN: Kidjuh

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Huh. Zet net de ps4 aan. Ondertussen wat anders aan het doen. Kom ik terug: update file division beta installed.
Paulus07 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 21:39:
Huh. Zet net de ps4 aan. Ondertussen wat anders aan het doen. Kom ik terug: update file division beta installed.
Dat had ik ook. Kennelijk is de update file voor de Closed Beta Client al te downloaden.

Verwijderd

psn id Zer0K3wL1337 ben ook van plan beta dit keer weer te spelen.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Yep update alweer binnen..

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Maar eens de beta spelen, ben nu toch wel nieuwsgierig naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Ereaser schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:48:
[...]

Nice, heb hem ook via OpenUS VPN :)
Ik heb hem ook een tijdje terug via vpn voor de ps4 gehaald. Alleen ben ik bang dat dit een ps store code is voor de us store. Als je division in de eu koopt zal die niet werken. Aangezien hij als dlc zal worden aangezien. US dlc op EU game werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KookSpook schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 07:37:
[...]

Ik heb hem ook een tijdje terug via vpn voor de ps4 gehaald. Alleen ben ik bang dat dit een ps store code is voor de us store. Als je division in de eu koopt zal die niet werken. Aangezien hij als dlc zal worden aangezien. US dlc op EU game werkt helaas niet.
Dat is helaas wel waar. In de PSN Community is daar al een aantal keren naar gevraagd, maar:
All DLC is region-locked & can only be used in the same region it was purchased or with the same region as the account or game.
Stel je hebt een US PSN account en je koopt daar een The Division US voor, dan werkt het wel.

Jammer dat ze deze gear sets regio-gebonden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 07:51:
[...]

Dat is helaas wel waar. In de PSN Community is daar al een aantal keren naar gevraagd, maar:

[...]

Stel je hebt een US PSN account en je koopt daar een The Division US voor, dan werkt het wel.

Jammer dat ze deze gear sets regio-gebonden maken.
Dat is balen :/ Ik had die code bemachtigd want wil die gear sets wel hebben.. Misschien is het toch anders op de PC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is m.i. ook belachelijk dat ze het niet beschikbaar maken voor alle regio's. Ik wil ook politieagentje spelen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:47:
Het is m.i. ook belachelijk dat ze het niet beschikbaar maken voor alle regio's. Ik wil ook politieagentje spelen! :(
Ik heb echt Haat aan regio locked shit. Ik snáp gewoon niet waarom, ik kán er gewoon niet bij met mn kop waarom het áltijd US betreft. Ze krijgen letterlijk met elke game alle content en de rest van de wereld heeft het te doen met minder.

Begrijp me goed, ik vind niet dat ik recht ergens op heb hoor, maar waarom áltijd die scheiding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:47:
Het is hier wel beschikbaar, maar helaas enkel als preorder bonus bij specifieke winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:58:
[...]

Het is hier wel beschikbaar, maar helaas enkel als preorder bonus bij specifieke winkels.
Is dat zo, waar dan?
melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:52:
[...]

Ik heb echt Haat aan regio locked shit. Ik snáp gewoon niet waarom, ik kán er gewoon niet bij met mn kop waarom het áltijd US betreft. Ze krijgen letterlijk met elke game alle content en de rest van de wereld heeft het te doen met minder.

Begrijp me goed, ik vind niet dat ik recht ergens op heb hoor, maar waarom áltijd die scheiding :?
Same here. Ik snap dat enkele games console-exclusive zijn, daar heb ik ook geen problemen mee.
Echter slaat dit gewoon nergens op. Het is niet moeilijk om die content voor iedereen beschikbaar te maken. Vaak gaat het om enkel cosmetische items, maar nu zitten er ook wapens bij (wat waarschijnlijk niet veel anders is dan een vergelijkbaar wapen met een ander uiterlijk/skin).

[ Voor 64% gewijzigd door Ktenolix op 12-02-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamemania bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
En bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat mijn pre-order bij Bol.com hetzelfde bevat (zie hier). Ik meen me te herinneren dat dit eerder genoemd is in dit forum, dat bol.com het onterecht als bonus content heeft staan. Met andere woorden dat de 4 extra sets daadwerkelijk US only zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ktenolix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:05:
[...]

Ik zie dat mijn pre-order bij Bol.com hetzelfde bevat (zie hier). Ik meen me te herinneren dat dit eerder genoemd is in dit forum, dat bol.com het onterecht als bonus content heeft staan. Met andere woorden dat de 4 extra sets daadwerkelijk US only zijn.
Lijkt me persoonlijk stug, dit wordt overigens ook als reden aangegeven waarom wij worden uitgesloten voor de Agent Origins aktie.

EDIT: Als ik bijv. ook de plaatjes bekijk op bol.com, dan zie ik gewoon Nederlandse tekst staan op de DLC previews. Het lijkt me dan ook dat dit rechtstreeks van Ubisoft afkomt. Kan me nogmaals ook niet echt voorstellen dat Bol.com dit uit zijn duim zuigt. Ik denk dus dat je jezelf gewoon kunt verheugen op een potje Cops & Rogues op 8 maart. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:06:
[...]

Lijkt me persoonlijk stug, dit wordt overigens ook als reden aangegeven waarom wij worden uitgesloten voor de Agent Origins aktie.

EDIT: Als ik bijv. ook de plaatjes bekijk op bol.com, dan zie ik gewoon Nederlandse tekst staan op de DLC previews. Het lijkt me dan ook dat dit rechtstreeks van Ubisoft afkomt. Kan me nogmaals ook niet echt voorstellen dat Bol.com dit uit zijn duim zuigt. Ik denk dus dat je jezelf gewoon kunt verheugen op een potje Cops & Rogues op 8 maart. ;)
Ik weet even niet meer precies de reden waaorm daar aan werd getwijfeld, maar dat werd het wel ja. Wat ik overigens ook vreemd vind is dat 1 code bij de US toegang geeft tot 4 outfits, en de bonus bij Bol.com 3. (Hazmat suit is global pre-order bonus en hoort niet bij Agent Origins).

Ik ga mijn code gewoon uitproberen, ik heb het bij Uplay zelf gepreordered voor 20% korting, dus krijg die bonus bij Bol.com niet :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb even terug gezocht; het ging over deze post van himlims_.
Daar ging het dus over het feit dat de Gold Edition voor de PC van bol.com gehaald is:
bol.com: Wij hebben navraag gedaan bij de verantwoordelijke afdeling. De gold edition komt naar verwachting niet uit voor de PC. Ubisoft heeft deze gecanceled. Mocht deze onverhoopt toch beschikbaar komen dan zal deze op de website te vinden zijn. Onze excuses.
Als ik nu op hun website kijk, zie ik dat je de volgende sets bij een pre-order krijgt (van elk type):
- Paramedic set
- Policeman set
- Fireman set
- Hazmat set
- National Guard set (Gold+ only)

Er wordt echter niet gesproken over de Hunter set, die via de Agent Origins actie wel te verkrijgen is:
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/ndh1vnlt7/hunter.png

[ Voor 4% gewijzigd door Ktenolix op 12-02-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:13:
[...]

Ik weet even niet meer precies de reden waaorm daar aan werd getwijfeld, maar dat werd het wel ja. Wat ik overigens ook vreemd vind is dat 1 code bij de US toegang geeft tot 4 outfits, en de bonus bij Bol.com 3. (Hazmat suit is global pre-order bonus en hoort niet bij Agent Origins).

Ik ga mijn code gewoon uitproberen, ik heb het bij Uplay zelf gepreordered voor 20% korting, dus krijg die bonus bij Bol.com niet :|
Het zijn gewoon weer marketing deals met de importeur en diverse ketens, en als consument word je er vaak niet beter van. De prijzen zijn hier over het algemeen al hoger maar als dan ook nog blijkt dat content ergens anders gratis is en hier alleen een subset bij een preorder bij bepaalde winkels te koop is dan voel ik me nou niet bepaald netjes behandeld. Krijg vaak het idee dat ze denken dat de kopers geen internet hebben of zo....

Aan de andere kant hebben zij bergen met statistieken en kennelijk loont het toch om dit soort gedrag te doen.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:13:
[...]

Ik meen me te herinneren dat bijv. bij MGSV er ook een verschil was tussen hoe in NA en in de EU de DLC codes werden afgehandeld. Heeft mogelijk iets te maken met de wijze waarop ze codes toewijzen aan content. Ik kan me iig voorstellen dat er in NL meer ruimte is voor verschillende codes gezien de kleinere userbase. EDIT: nvm, ik zie dat ik je post verkeerd heb gelezen.
Ktenolix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:21:
Ik heb even terug gezocht; het ging over deze post van himlims_.
Daar ging het dus over het feit dat de Gold Edition voor de PC van bol.com gehaald is:

[...]

Als ik nu op hun website kijk, zie ik dat je de volgende sets bij een pre-order krijgt (van elk type):
- Paramedic set
- Policeman set
- Fireman set
- Hazmat set
- National Guard set (Gold+ only)

Er wordt echter niet gesproken over de Hunter set, die via de Agent Origins actie wel te verkrijgen is:
[afbeelding]
Er zit inderdaad geen Hunter set bij, ik weet niet zo goed waarom dat is.

Hier kan je overigens een overzicht zien van verschillen tussen een paar internationale versies van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Ik meen me te herinneren dat bijv. bij MGSV er ook een verschil was tussen hoe in NA en in de EU de DLC codes werden afgehandeld. Heeft mogelijk iets te maken met de wijze waarop ze codes toewijzen aan content. Ik kan me iig voorstellen dat er in NL meer ruimte is voor verschillende codes gezien de kleinere userbase.

[...]

Er zit inderdaad geen Hunter set bij, ik weet niet zo goed waarom dat is.

Hier kan je overigens een overzicht zien van verschillen tussen een paar internationale versies van de game.
Dat verschil zit dus wel in meerder gamed en ik vind het persoonlijk echt ontzetten lelijk.
Het is inderdaad alsof ze denken dat we geen internet hebben en dat we daar niet achter zouden komen. Maar goed end rant here. Ik heb een US code en ik ga kijken of hij het wel doen in uplay op de PC en dan zien we wel verder. Kan ook zijn dat we die dingen ook gewoon met uplay points kunnen kopen ofzo.
Dat zou dan wel weer jammer zijn omdat het dan wél wat kost ipv dat je het gratis kan bemachtigen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:31:
[...]

Dat verschil zit dus wel in meerder gamed en ik vind het persoonlijk echt ontzetten lelijk.
Het is inderdaad alsof ze denken dat we geen internet hebben en dat we daar niet achter zouden komen. Maar goed end rant here. Ik heb een US code en ik ga kijken of hij het wel doen in uplay op de PC en dan zien we wel verder. Kan ook zijn dat we die dingen ook gewoon met uplay points kunnen kopen ofzo.
Dat zou dan wel weer jammer zijn omdat het dan wél wat kost ipv dat je het gratis kan bemachtigen :X
Het is dat ik niet op de PC speel, anders had ik graag willen doen alsof je een politiepakje aan had en ik het boefje was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
melantrix schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:44:
[...]

Dat duurt inderdaad even, ik was zo ongeduldig om gelijk een support ticket aan te maken en er over te tweeten (Naar eigen ervaring vaak genoeg ondervonden dat Ubisoft dan wel snelle support heeft).

Volgens mij werkt het zo: Je lokale ubisoft office krijgt het verzoek om te controleren of je 100 uplay points kloppen (ofzoiets, iig controle/verwerkingstijd) en vervolgens een code genereren voor je. Nu hebben wij zoveel pech dat de NLe ubi office vage openingstijden hebben (iets van 2 uur 's middags tot 5 uur 's middags ofzo). Wanneer je tweet erover however, krijg je vaak gewoon van iemand ergens op de wereld antwoord, omdat die dan specifiek naar jouw ticket gaat kijken et voila je hebt een code >:)

Oftewel, gewoon support ticket openen, dat is het snelst ;)
Yep - de Twitter route en via de support site heeft mij een kortingscode opgeleverd :)

Alleen, deze code is 10-posities, als ik de code in de playstation store wil redeem'en dan zegt deze dat de code 12 posities lang moet zijn. Dus ik denk dan maar tijdens aankoop, maar als ik de pre-order bestelling in ga dan zie ik geen optie tot waar ik de code kan invoeren ... bij het laatste scherm staat het betaaloverzicht, als ik klik op OK dan heb ik de game zonder korting gekocht ...

Heeft iemand al via playstation store the pre-order geplaatst inclusief de ubisoft kortingscode?

Confused 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
KookSpook schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 07:37:
[...]

Heb ik geen last van aangezien ik hem op de Xbox One (regio vrij) ga spelen.
De game zelf koop ik waarschijnlijk in de Braziliaanse store, €65 voor de Gold Edition :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R3M1 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:43:
[...]

Yep - de Twitter route en via de support site heeft mij een kortingscode opgeleverd :)

Alleen, deze code is 10-posities, als ik de code in de playstation store wil redeem'en dan zegt deze dat de code 12 posities lang moet zijn. Dus ik denk dan maar tijdens aankoop, maar als ik de pre-order bestelling in ga dan zie ik geen optie tot waar ik de code kan invoeren ... bij het laatste scherm staat het betaaloverzicht, als ik klik op OK dan heb ik de game zonder korting gekocht ...

Heeft iemand al via playstation store the pre-order geplaatst inclusief de ubisoft kortingscode?

Confused 8)7
Werkt die 20% kortingscode dan ook voor ps4? ik dacht dat dat gewoon een uplay code was. Misschien de game via uplay dan proberen te kopen ipv de psn store? (Ik heb zelf 0 verstand van consoles dus meer dan dit kan ik je niet helpen xD)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier een versimpeld overzicht van de Dark zones en interessante locaties (WIP):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2rAnuVT.pngz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ktenolix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:13:
[...]

Haha, wat gaaf dat ze dat bijhouden en publiceren. :)

------

Ik heb trouwens alvast een PS4 The Division Tweakers Community gemaakt:
[afbeelding]

Ik heb geen idee hoe ik vanaf de PC erbij kom, dus als je de community wilt joinen, zie hier een tutorial. Je kunt mij ook altijd toevoegen op PSN.
gister aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik wil dit spel samen met een maatje gaan spelen op de pc. Alleen hoe zit het als je wat verscheelt kwa levels..? Ik denk dat ik een stuk meer tijd heb voor gamen dan m'n maatje.. Als hij lvl 12 of en ik bijvoorbeeld 20.. Kan je dan nog samenspelen?? Daar vind ik niet veel over..

Miss weten jullie meer!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:03:
Ik wil dit spel samen met een maatje gaan spelen op de pc. Alleen hoe zit het als je wat verscheelt kwa levels..? Ik denk dat ik een stuk meer tijd heb voor gamen dan m'n maatje.. Als hij lvl 12 of en ik bijvoorbeeld 20.. Kan je dan nog samenspelen?? Daar vind ik niet veel over..

Miss weten jullie meer!?
Zorgen dat je maatje squad leader is, dan kunnen jullie gewoon samen spelen buiten de DZ. Echter zal je waarschijnlijk nooit andere missies kunnen gaan spelen dan de "laagste" in je squad en grote kans dat jij die missies al gedaan hebt. Dark Zone kan een probleem worden omdat je dan in een andere bracket terecht komt en de melding "DZ mismatch" krijgt, dit was in de beta al te merken (lvl8 werd gescheiden van alles daar onder).

En misschien is het mogelijk om met twee karakters te gaan spelen, één die je actief gebruikt en één voor samen met je maatje, maar dit weet ik niet zeker...

grrrr.... edit is te laat :p

[ Voor 9% gewijzigd door AcXeller op 12-02-2016 11:13 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miss weten jullie meer!?
In aanvulling op:
AcXeller schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:09:
[...]

Zorgen dat je maatje squad leader is, dan kunnen jullie gewoon samen spelen buiten de DZ. Echter zal je waarschijnlijk nooit andere missies kunnen gaan spelen dan de "laagste" in je squad en grote kans dat jij die missies al gedaan hebt. Dark Zone kan een probleem worden omdat je dan in een andere bracket terecht komt en de melding "DZ mismatch" krijgt, dit was in de beta al te merken (lvl8 werd gescheiden van alles daar onder).
Je kan meerdere personages aanmaken. Als je er een aanmaakt waarmee je altijd speelt met die vriend, heb je het probleem in de DZ niet, omdat je dan gelijke level blijft. Je blijft natuurlijk wel het probleem houden dat je dezelfde missies over moet doen, maar dat is denk ik niet echt een probleem (hoge replay)
voordeel is ook dat je loot kan delen tussen personages in je stash, dus je kan ook wapens e.d. delen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AcXeller schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:09:
[...]

Het probleem met de "DZ mismatch" is opgelost volgens de patchnotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:13:
[...]

Huh, dat lijkt me wel vreemd. Het is volgens mij gewoon designed dat er zekere brackets zijn qua levels. Zou anders oneerlijk zijn dat je een lvl 8 speler matched met bijv lvl 20.. (in full release dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:13:
[...]

Welke patch notes doel je op? Ik zie dat niet terug komen in de Open beta patchnotes.

Edit:
Ik zie het wel in de Closed beta patch notes:
Changed Dark Zone brackets level range
  • Depending on your level, you will now be matched with level 4-7 players and enemies, or level 8 players and enemies
Het staat er niet duidelijk hoe de matching precies gaat werken in full release. Ik denk deze patch alleen voor de beta relevant is, aangezien je daar nog een level cap hebt van level 8.

Het is overigens inderdaad wel aannemelijk dat er een bepaalde brackets zijn qua levels. Hoe het exact in elkaar steekt komen we later achter. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Ktenolix op 12-02-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Huh, dat lijkt me wel vreemd. Het is volgens mij gewoon designed dat er zekere brackets zijn qua levels. Zou anders oneerlijk zijn dat je een lvl 8 speler matched met bijv lvl 20.. (in full release dan)
Zit even in de patchnotes te snuffen en kan het inderdaad niet vinden.
Ik ben het met je eens dat het oneerlijk zou zijn, aan de andere kant is dit wel weer een belemmering als je The Division bijv. alleen met vrienden speelt die meer spelen dan jezelf.

Hier een linkje wat ik net op een forum gelezen hebt en wat je moet doen:

http://forums.ubi.com/sho...377620-DZ-Mismatch-Forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Je kan trouwens prima van DZ instance wisselen, ik was lvl 7 en 2 team mates waren lvl 8. We gingen de DZ in en ik kwam in een andere instance terrecht, via het start menu kun je dan gewoon switchen. Je bent dan alleen wel in het nadeel.

We hebben niet geprobeerd of zij ook mij konden joinen, maar ik ga er vanuit dat je niet in een lagere bracket kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
Moet je met de open beta weer opnieuw beginnen of kun je verder met je closed beta personage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:27:
Je kan trouwens prima van DZ instance wisselen, ik was lvl 7 en 2 team mates waren lvl 8. We gingen de DZ in en ik kwam in een andere instance terrecht, via het start menu kun je dan gewoon switchen. Je bent dan alleen wel in het nadeel.

We hebben niet geprobeerd of zij ook mij konden joinen, maar ik ga er vanuit dat je niet in een lagere bracket kan.
Dat is wel een mooie oplossing! Tis inderdaad wel een risico, maar dat is je eigen keuze. Als dat in full release zo werkt is t alleen maar mooi.

Ben steeds meer onder de indruk van de design choices die de developers hebben gemaakt, ik ben er wel tevreden mee in iedergeval 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nivali schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:32:
Moet je met de open beta weer opnieuw beginnen of kun je verder met je closed beta personage?
Er is een data wipe geweest na de Closed Beta. Dus je zult opnieuw moeten beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R3M1 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:43:
[...]

Confused 8)7
Die code is enkel voor de Uplay Shop
Helaas niet voor bijv. digitale downloads in andere winkels, anders had ik het ook wel geweten. ;)

Miss weten jullie meer!?
Je hebt bij group managment de optie om als lager gerankte speler de DZ van de hoger gerankte speler te joinen, niet per se aan te raden maar de optie is er wel. Voor de non-DZ content zal je gewoon met elkaar kunnen spelen mits de standaard missie vereiste dat toelaat, maar mogelijk is er ook wel een workaround voor een dergelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Ereaser schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:27:

Wij hebben wel geprobeerd, en je kan inderdaad niet in een lagere bracket spelen. (een lvl 8 kan dus niet naar lvl 7). Dit was ten minste zo in de beta, verwacht niet dat dat gaat veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:54:
[...]

Werkt die 20% kortingscode dan ook voor ps4? ik dacht dat dat gewoon een uplay code was. Misschien de game via uplay dan proberen te kopen ipv de psn store? (Ik heb zelf 0 verstand van consoles dus meer dan dit kan ik je niet helpen xD)
Het werkt alleen op de ubisoft website - je kan de ps4 disk kopen met 20% korting - thanks :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gehehe nice. Wel lang nog 3 weken wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Komt er geen PS4 Gold edition in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

clockw1ze schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:16:
Komt er geen PS4 Gold edition in Europa?
PSN store staat die voor 99 euri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Frank1973 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:17:
[...]

PSN store staat die voor 99 euri..
Bedoel in de winkels... Heb nog een stapel VVV Bonnen op te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ik had deze gevonden en draai dat nu thuis Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pvqs0cU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05
Je "Seconds" bounced een pixel... ;)

wel leuk trouwens...

[ Voor 56% gewijzigd door uray op 12-02-2016 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
clockw1ze schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:18:
[...]

Bedoel in de winkels... Heb nog een stapel VVV Bonnen op te maken >:)
Ik heb hem bij Bol besteld. Maar zag hem nu niet meer staan. Anders de uplay store zelf. Alleen zie ik bij de uplay store niet vermeld dat je die 4 uitrustingen erbij krijgt als bij bol.
Uplay store kan je mogelijk wel nog 20% korting bon gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:49:
[...]

Heb ik geen last van aangezien ik hem op de Xbox One (regio vrij) ga spelen.
De game zelf koop ik waarschijnlijk in de Braziliaanse store, €65 voor de Gold Edition :D
Kijk in de TS bij links; staan geauthoriseerde retailers. Via officieel kanaal 65euro voor gold. Dat is vele male betrouwbaarder dan obscure en grijze sites. Maar goed, niet mijn portomonais.

TS update laat even op zich wachten ivm technical difficulties met nieuwe game pc

https://uk.gamesplanet.co...3&query=the+division+gold

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 12-02-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
himlims_ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Kijk in de TS bij links; staan geauthoriseerde retailers. Via officieel kanaal 65euro voor gold. Dat is vele male betrouwbaarder dan obscure en grijze sites. Maar goed, niet mijn portomonais.

TS update laat even op zich wachten ivm technical difficulties met nieuwe game pc
Via welke shop kan je hem voor €65,- krijgen dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Wootism op 12-02-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Gamesplanet. Heb je .de . Fr en .uk..

Betalen via cc of Paypal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
himlims_ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Is gewoon in de digitale store van MS zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
The Humble Bundle heeft als 75 of meer betaald ook The Division als pre-order erbij + een shitload aan andere Ubisoft games.

https://www.humblebundle.com/ (nog 4 dagen op moment van schrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Laatst online: 11-09 14:32
Ik heb net the gold edition pre-ordered, maar als ik inlog met mijn account om de Hazmat gear te activeren (zie onder instructies van GamesPlanet) krijg ik dat ik mijn "beta" al redeemed heb (ik heb de closed beta gespeeld omdat ik een key van iemand heb gekregen)

How do I receive my pre-order ULC Hazmat gear DLC?

Please note, that the Beta is already over and this process is just to activate the preorder bonus.

Go to the following website: www.thedivisiongame.com/beta
Log in with your existing Uplay account or register with a new account
Select the platform on which you want to play
Redeem the preorder code from your Gamesplanet Account to secure your preorder bonus
At release, you will receive your Hazmat gear set unlock code by email
Your order will be accessible as soon as the product has been released. You'll get a notification prior to release.

[ Voor 4% gewijzigd door xenonNn op 12-02-2016 16:58 ]

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Nickrsd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:35:
Gamesplanet. Heb je .de . Fr en .uk..

Betalen via cc of Paypal..
Aha ik zie het.
Heb ik alleen weinig aan met m'n PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 20:49
xenonNn schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:51:
Ik heb net the gold edition pre-ordered, maar als ik inlog met mijn account om de Hazmat gear te activeren (zie onder instructies van GamesPlanet) krijg ik dat ik mijn "beta" al redeemed heb (ik heb de closed beta gespeeld omdat ik een key van iemand heb gekregen)

Please note, that the Beta is already over and this process is just to activate the preorder bonus.

Redeem the preorder code from your Gamesplanet Account to secure your preorder bonus
Your order will be accessible as soon as the product has been released. You'll get a notification prior to release.
De volgende beta is de open beta, en ik lees overal dat iedereen die in de beta zat de Hazmat set krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Maar stelt die pre order gear nou veel voor?? Leuk zo bag met een extra optie erop.. Ik neem dat dat niet even sterk is als de end game gear..?

En dat wapen, die za toch ook niet het sterkste zijn.. Anders hoef je weinig te zoeken naar betere gear in de game..

[ Voor 31% gewijzigd door Nickrsd op 12-02-2016 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:19:
Maar stelt die pre order gear nou veel voor?? Leuk zo bag met een extra optie erop.. Ik neem dat dat niet even sterk is als de end game gear..?

En dat wapen, die za toch ook niet het sterkste zijn.. Anders hoef je weinig te zoeken naar betere gear in de game..
Ga daar maar niet van uit. Meestal is zo'n wapen vergelijkbaar met een redelijk tot goed wapen. De rest is gewoon cosmetisch, dus alleen voor het uiterlijk. Zou toch te gek voor woorden zijn als je preorder bonusitem beter is dan bijvoorbeeld een hoog level specialized wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik neem aan dat je dat wapen meteen kunt kiezen die p416 als ik het goed heb.. Miss dat hij dan tot lvl 6/8 ofzo mee kan gaan.. Maar daarna ga je toch wel "betere" items vinden magk hopen ja..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:19:
alleen van invloed op de lengte van je e-penis
gun wordt snel vervangen; skin, jackje is 'tijdloos'

begin er nu wel echt zin in te krijgen

^- kaart laat toch wel veel missies zien :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/61386990.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 13-02-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Choo Choo! Get your tickets ready!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een game :D is het al maart? :P

Met de pre-orders trouwens. Moet er dan echt specifiek iets bij vermeld staan dat je gear etc erbij krijgt? Want ben dit in de gaten aan het houden: pricewatch: Tom Clancy's The Division, PlayStation 4

Maar sommige shops melden niks.

[ Voor 69% gewijzigd door Paulus07 op 13-02-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Meer mensen die vanuit de PSN store zelf hebben gepreordered? zo ja hoe krijgen wij de preorder bonus ? heb nog niets ontvangen vanuit sony oid.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijk even naar de TS. Daar staat wat je sowieso per speleditie krijgt als je preordered.

Kort gezegd is het volgens mij:

Standard: Hazmat gear
Gold: Hazmat + national guard set + season pass
Sleeper Agent: Hazmat + national guard set + season pass + goodies.

De Police/ambulance/firefighter gear sets zijn voor zover ik weet alleen via bepaalde shops te verkrijgen (o.a. Bol/GameMania).

Ik denk dat je, zodra het spel uit is, je de codes voor de bonus content ontvangt via de PS Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Paulus07 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:25:
lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een game :D is het al maart? :P

Met de pre-orders trouwens. Moet er dan echt specifiek iets bij vermeld staan dat je gear etc erbij krijgt? Want ben dit in de gaten aan het houden: pricewatch: Tom Clancy's The Division, PlayStation 4

Maar sommige shops melden niks.
Zou het niet gewoon weer zo zijn dat de eerste batch disc versie's gewoon een voucher heeft voor de zogenaamde "Pre-order content".

Ik heb dit al geregeld mee gemaakt namelijk, reserveer je een game niet (Heb ik nu wel gedaan voor de Division btw), loop je langs een winkel in het eerste weekend na release en zit al de zogenaamd exclusieve content er gewoon bij

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat je heel wat doen om geen outfitje te krijgen bij launch, een item dat je naar paar uur/dagen al vervangen hebt en alleen maar overbodige inventory space inneemt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSlayer schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:27:
Meer mensen die vanuit de PSN store zelf hebben gepreordered? zo ja hoe krijgen wij de preorder bonus ? heb nog niets ontvangen vanuit sony oid.
Als het goed is krijg je dit wanneer de game daadwerkelijk gedownload wordt op jouw systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
himlims_ schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:21:
ik denk dat je heel wat doen om geen outfitje te krijgen bij launch, een item dat je naar paar uur/dagen al vervangen hebt en alleen maar overbodige inventory space inneemt :+
Haha precies dat idd, boeit eigenlijk totaal niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 20:49
xenonNn schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:51:

Inmiddels zelf ook daar ge-preordered en het zelfde probleem.
Verwacht dus inderdaad dat iedereen de set krijgt.

Gevonden!:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yeqcpb3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 14:17:
[...]

Haha precies dat idd, boeit eigenlijk totaal niet.
Kleren en camo neemt geen space in ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 18 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst