Is dat op Ultra met alles aan? Volgens mij niet hoor...de 970gtx zie je rustig richting 35fps Dippen in ultra op de lange straten etc.Paulus07 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:20:
mijn kaart staat nog net in het lijstje erbij
[afbeelding]
Edit: My bad, zie nu dat het om HQ gaat en niet Ultra..moet je nagaan.
Nee nee dat zie je verkeerd, PC gamers verwachten tegenwoordig dat ze met en semi-mid range kaart a la 970GTX 3jaar lang alles op 1080P ultra kunnen spelen, zoniet dan is de game niet goed optimized, maakt niet uit dat de graphics leip goed zijn en de ladder voor elke game hoger zetten. ;p /sarcasme.Martinspire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:32:
[...]
En dan nog mensen die zich druk lopen te maken over mogelijke downgrade. Dit had niet veel minder moeten zijn imo
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpiefox op 08-02-2016 20:29 ]
The first casualty in war is always the truth...
Geen idee. Kwam de fbeelding tegen in de 1e post van dit topic. Vond het wel geinig dat mijn simpele gpu er helemaal onderaan bij hangtJumpiefox schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:28:
[...]
Is dat op Ultra met alles aan? Volgens mij niet hoor...de 970gtx zie je rustig richting 35fps Dippen in ultra op de lange straten etc.
[...]
Nee nee dat zie je verkeerd, PC gamers verwachten tegenwoordig dat ze met en semi-mid range kaart a la 970GTX 3jaar lang alles op 1080P ultra kunnen spelen, zoniet dan is de game niet goed optimized, maakt niet uit dat de graphics leip goed zijn en de ladder voor elke game hoger zetten. ;p /sarcasme.
Verder geen idee hoe het op pc speelt'draait etc. Heb de beta op de ps4 gespeeld. Mijn htpc vat denk spontaan vlam als ik huidige games wil draaien
http://sfx.thelazy.net/games/preset/5117/
Naar beneden scrollen en dan de screenshots bekijken. Met de slider kan je naar rechts/links om het verschil duidelijker te zien tussen SweetFX aan en uit.
Vind het met de mod er echt super vet uit zien. Helemaal hyped voor de game.
[ Voor 36% gewijzigd door Ktenolix op 08-02-2016 20:47 ]
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Zoveel verschil is dat toch ook weer niet? Hoogstens een filter wat wegvalt waardoor alles ook nog wat scherper oogtJumpiefox schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:41:
ps: moet je dit zien!
http://sfx.thelazy.net/games/preset/5117/
Naar beneden scrollen en dan de screenshots bekijken. Met de slider kan je naar rechts/links om het verschil duidelijker te zien tussen SweetFX aan en uit.
Vind het met de mod er echt super vet uit zien. Helemaal hyped voor de game.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 08-02-2016 20:51 ]
Vind de after foto's duidelijk "Scherper/mooier". Toch wel dope dat je dat gewoon kan aanpassen met een klein truukje. Alle beetjes helpen om de ervaring nog meeslepender te maken. De before screenshots lijken soms een beetje te vaag/"dode kleuren" de after veel " levendiger".Martinspire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:51:
[...]
Zoveel verschil is dat toch ook weer niet? Hoogstens een filter wat wegvalt waardoor alles ook nog wat scherper oogt
Ik snap het, het ziet er iets prettiger uit, maar het is niet alsof er inhoudelijk nou echt wat veranderdJumpiefox schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:53:
[...]
Vind de after foto's duidelijk "Scherper/mooier". Toch wel dope dat je dat gewoon kan aanpassen met een klein truukje. Alle beetjes helpen om de ervaring nog meeslepender te maken. De before screenshots lijken soms een beetje te vaag/"dode kleuren" de after veel " levendiger".
Nu nog wachten tot 8 maart
Alright so I was in Sweden yesterday touring the offices of Mojang with a group of people before flying out from Arlanda airport (I'm heavily involved in the Minecraft server world) when I found out that one of the guys touring with me was from Massive who are apparently also located in Sweden.
I mentioned that I had played the beta and I had really liked it, and I started prying him for information on any destiny like raids that The Division had. Guy (edit: personal information deleted at everyone's request) was completely fine telling me about how there would only be one raid at first, and that it wouldn't open until 2 weeks after launch (he said its to give players a chance to progress through the story and get to 30).
There's a normal mode and then a harder move. The normal mode is playable at 27, and the harder mode at 30 for people with good equipment.
You unlock the ability to perform the raid by completing two story lines, one having to do with a woman that got inmates off the island and another who's the right hand man of "King John" who's the main baddy and in charge of the actual Rikers island. You kill the woman at an earlier level and then the right hand man at a later level, after which you'll be able to do the raid with a total of 8 people. When you do the mission you get helicoptered to the Island with your 8 person group.
He didn't want to tell me what the actual raid was like, but he said it would be "fun, engaging, and require strategy"
https://www.reddit.com/r/...ns_raid_is_rikers_island/
ligt in lijn met eerdere uitspraken en suggestieve antwoorden
igm/dev uitleg
Oke dat klinkt echt vet! Alleen wel een beetje lullig om zo achter je info te komen, dit is gewoon een op een gesprek dat off the record is. Los van t feit dat die massive kerel überhaupt z'n mond haf moeten houden.himlims_ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:41:
The Division's Raid is Rikers Island
Alright so I was in Sweden yesterday touring the offices of Mojang with a group of people before flying out from Arlanda airport (I'm heavily involved in the Minecraft server world) when I found out that one of the guys touring with me was from Massive who are apparently also located in Sweden.
I mentioned that I had played the beta and I had really liked it, and I started prying him for information on any destiny like raids that The Division had. Guy (edit: personal information deleted at everyone's request) was completely fine telling me about how there would only be one raid at first, and that it wouldn't open until 2 weeks after launch (he said its to give players a chance to progress through the story and get to 30).
There's a normal mode and then a harder move. The normal mode is playable at 27, and the harder mode at 30 for people with good equipment.
You unlock the ability to perform the raid by completing two story lines, one having to do with a woman that got inmates off the island and another who's the right hand man of "King John" who's the main baddy and in charge of the actual Rikers island. You kill the woman at an earlier level and then the right hand man at a later level, after which you'll be able to do the raid with a total of 8 people. When you do the mission you get helicoptered to the Island with your 8 person group.
He didn't want to tell me what the actual raid was like, but he said it would be "fun, engaging, and require strategy"
igm/dev uitleg
[video]
Afijn, wel chill dat we daar dan nu wat meer info over hebben xD
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
De Reddit post is inmiddels verwijderd...himlims_ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:41:
[i]The Division's Raid is Rikers Island
Verhaal
igm/dev uitleg
[video]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ehckkn1ZICY&feature=youtu.be]
Fantastisch!
learning every day.
Misschien spoiler quote gebruiken?himlims_ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:41:
[i]The Division's Raid is Rikers Island
[ Voor 65% gewijzigd door Lavidz op 09-02-2016 13:32 ]
PSN: Lavidz
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Is dat nodig? Het gaat hier om een gerucht dat er gedeeld wordt, also dat door mij gequote wordt
Ik vind het prima hoor, maar dan geef je gelijk ook wel heel veel waarde aan het gerucht
Ik heb nog geen bevestiging gezien.The_Bash schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:05:
Is er al iets bevestigd over een open beta volgende week? Als het gerucht waar is verwacht je één dezer dagen een aankondiging!
We wachten rustig af...
https://twitter.com/UbiMiiSTY/status/697106729172148227
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
nope:Bunta schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:46:
De grote vraag is.......... (Tromgeroffel......) Is de oude savegame van de Closed Beta beschikbaar!?!? Wel leuk dat je een reward krijgt die je in de Retail versie kan claimen!
Laat ik nou net de beta hebben verwijderdWill my progress from Closed Beta still be there?
This is not likely, you will normally have to restart. Your Open Beta progress will also not carry over to the main game.
Shit..... Dan maar ff snel die extra story doen voor de reward en weer snel naar een andere game nu het nog kan haha. Division gaat mijn backlog nog groter maken denk ik.melantrix schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:03:
[...]
nope:
[...]
Laat ik nou net de beta hebben verwijderd
Ik heb de beta nog wel maar wat maakt het uit, download je hem toch gewoon nog een keer, of heb je een bandbreedte limiet?
Is toch gewoon te her downloaden uit de geschiedenis? Op de One wel namelijk.
Het de final al geïnstalleerd staan op de One maar download tegen die tijd de Beta er nog wel even naast.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha nee maakt praktisch geen drol uit. Maar ik heb letterlijk gisteren gedacht, meh ik download liever het complete spel opnieuw ipv dat je afhankelijk bent van een patch oid (heb ik problemen mee gehad met beta van r6:siege en het uiteindelijke spel). Als ik dus een dag langer gewacht had kon ik hem laten staanBunta schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:08:
[...]
Shit..... Dan maar ff snel die extra story doen voor de reward en weer snel naar een andere game nu het nog kan haha. Division gaat mijn backlog nog groter maken denk ik.
Ik heb de beta nog wel maar wat maakt het uit, download je hem toch gewoon nog een keer, of heb je een bandbreedte limiet?
Nee dat kan helaas nietDonstil schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:09:
[...]
Is toch gewoon te her downloaden uit de geschiedenis? Op de One wel namelijk.
Het de final al geïnstalleerd staan op de One maar download tegen die tijd de Beta er nog wel even naast.
[ Voor 24% gewijzigd door Melantrix op 09-02-2016 19:12 ]
This is not likely, you will normally have to restart. Your Open Beta progress will also not carry over to the main game.
Dit is trouwens wel een beetje een open antwoord, wat is de bron eigenlijk? Zie het probleem trouwens niet om de originele save te behouden, dat je save niet mee gaat van Beta naar Retail begrijp ik wel maar twee bèta's zo kort of elkaar?
http://forums.ubi.com/sho...8?p=11361664#post11361664Bunta schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:14:
Will my progress from Closed Beta still be there?
Dit is trouwens wel een beetje een open antwoord, wat is de bron eigenlijk? Zie het probleem trouwens niet om de originele save te behouden, dat je save niet mee gaat van Beta naar Retail begrijp ik wel maar twee bèta's zo kort of elkaar?
Mensen die de closed beta gespeeld hebben krijgen tijdens de open beta een extra missie beschikbaar om te doen + een exclusive reward at game launch.Bunta schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:14:
Will my progress from Closed Beta still be there?
Edit: Mensen die de open beta spelen kunnen een nieuwe missie doen + krijgen een exclusive reward at game launch.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2016 19:58 ]
Volgens mij is dat niet alleen voor closed beta spelers maar is er gewoon uberhaupt een nieuwe missie te spelen..Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:48:
[...]
Mensen die de closed beta gespeeld hebben krijgen tijdens de open beta een extra missie beschikbaar om te doen + een exclusive award reward at game launch.
Je heb inderdaad gelijkmelantrix schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:49:
[...]
Volgens mij is dat niet alleen voor closed beta spelers maar is er gewoon uberhaupt een nieuwe missie te spelen..
Mijn One heeft de final game al Ge pre-load namelijk, dus er komt of een grote Day One patch. Of het is gewoon een marketing/demo dingetje.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Een open beta is vaak een stress test voor de servers, en een laatste mogelijkheid voor mensen om te kijken of de game wat voor hun is of niet. Het kan ook meehelpen op marketinggebied als het natuurlijk wel goed verloopt.Donstil schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:30:
Ik ben benieuwd wat de bèta's nog gaan aanpassen aan de client kant van de game op consoles.
Mijn One heeft de final game al Ge pre-load namelijk, dus er komt of een grote Day One patch. Of het is gewoon een marketing/demo dingetje.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
https://www.reddit.com/r/...tory_for_the_beta_on_ps4/
http://m.imgur.com/a/sOfKg
edit:
Een hele nette lijst met fixes zeg! Had niet verwacht dat er zoveel gefixed zou worden in zo'n korte tijd.
Een hele belangrijke fix vind ik dit: "Changed the rogue level 5 timer to not being updated"
Op eerste gezicht niet per se belangrijk maar ik haal hier twee dingen uit: de Developers luisteren nar daar de community, dit is een veel gehoorde request,. En ze zijn er niet vies van om t te veranderen terwijl het in hun opzicht wel een game changing feature is.
Het is in mijn ogen nu een stuk makkelijker om rogue lvl5 te overleven en het is dus best rewarding om rogue te worden!
Ik ben tevreden
[ Voor 79% gewijzigd door Melantrix op 10-02-2016 07:45 ]
Never mind, antwoord gevonden eerder in de thread.
[ Voor 16% gewijzigd door quelake op 10-02-2016 07:56 ]
TOM CLANCY’S THE DIVISION SLEEPER AGENT EDITION INHOUD
Fysieke content
- Tom Clancy’s The Division game.
- De Agent Watch Replica: volledig functionerend horloge met lichtjes als de ingame SHD-horloges.
- De Agent Armband, een handige manier om jouw meest waardevolle spullen mee te nemen.
- Een Art Book van hoge kwaliteit met concept arts die de game inspireerden.
- “Save What Remains” Poster.
- Exclusieve Collector’s Box.
Digitale content
- Season Pass bevat een jaar lang grote uitbreidingen en exclusieve voordelen.
Jammer dat het zoveel kost. Ik was erg benieuwd naar de Agent Watch. Wellicht is dat een simpel ding, maar het zag er wel vet uit.Paulus07 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:08:
ook wel geinig. maar niet voor 128 euro
TOM CLANCY’S THE DIVISION SLEEPER AGENT EDITION INHOUD
Fysieke content
- Tom Clancy’s The Division game.
- De Agent Watch Replica: volledig functionerend horloge met lichtjes als de ingame SHD-horloges.
- De Agent Armband, een handige manier om jouw meest waardevolle spullen mee te nemen.
- Een Art Book van hoge kwaliteit met concept arts die de game inspireerden.
- “Save What Remains” Poster.
- Exclusieve Collector’s Box.
Digitale content
- Season Pass bevat een jaar lang grote uitbreidingen en exclusieve voordelen.
Is gewoon een simpel G-Shock horloge:Ktenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:24:
[...]
Jammer dat het zoveel kost. Ik was erg benieuwd naar de Agent Watch. Wellicht is dat een simpel ding, maar het zag er wel vet uit.
YouTube: [UNBOXING] Agent Watch Replica - L'orologio di The Division
Oh lol, ik had net op het tweakers artikel de patch notes geplaatst. Ik zie dat je het hier ook hebt gepost.melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:25:
Patch notes van de ps4: (ik neem aan een update van de closed Bèta game)
edit:
Een hele nette lijst met fixes zeg! Had niet verwacht dat er zoveel gefixed zou worden in zo'n korte tijd.
Een hele belangrijke fix vind ik dit: "Changed the rogue level 5 timer to not being updated"
Op eerste gezicht niet per se belangrijk maar ik haal hier twee dingen uit: de Developers luisteren nar daar de community, dit is een veel gehoorde request,. En ze zijn er niet vies van om t te veranderen terwijl het in hun opzicht wel een game changing feature is.
Het is in mijn ogen nu een stuk makkelijker om rogue lvl5 te overleven en het is dus best rewarding om rogue te worden!
Ik ben tevreden
Er zitten zeker goede patches tussen! Naast jouw genoemde, vindt ik onderstaande ook top:
- Adjusted player movement speed while running with a grenade in hand
- Refresh rate on Dark Zone chests has been greatly reduced
- The Health Bar for Agents in the Dark Zone now only turns red when they actually become Rogue
- Cheat Detection and Prevention additions and updates
Ik kan niet wachten! Het lijkt erop alsof de devs daadwerkelijk naar de community luisteren.
Haha, ik zag dat je het inderdaad net gepost hadKtenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:35:
[...]
Oh lol, ik had net op het tweakers artikel de patch notes geplaatst. Ik zie dat je het hier ook hebt gepost.
Er zitten zeker goede patches tussen! Naast jouw genoemde, vindt ik onderstaande ook top:
- Adjusted player movement speed while running with a grenade in hand
- Refresh rate on Dark Zone chests has been greatly reduced
- The Health Bar for Agents in the Dark Zone now only turns red when they actually become Rogue
- Cheat Detection and Prevention additions and updates
Ik kan niet wachten! Het lijkt erop alsof de devs daadwerkelijk naar de community luisteren.
Refresh rate on Dark Zone chests has been greatly reduced
Hier schrok ik wel even van, ik dacht dat de tijd tussen die chests nog langer geworden was
Ik heb in de CB vaak geprobeerd om zo'n chest te openen, altijd zonder resultaat (soms terwijl de npc's wel gespawned waren). Wellicht dat deze fix de respawn-tijd van de npc's wat gelijk getrokken is met de refresh rate van de chests.melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:38:
[...]
Haha, ik zag dat je het inderdaad net gepost had![]()
Hier schrok ik wel even van, ik dacht dat de tijd tussen die chests nog langer geworden wasmaar de tijd is reduced waardoor het een stuk minder lang duurt voordat een chest geopend kan worden, beetje vaag verwoord vind ik.
Ja dit had ik dus ookKtenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:41:
[...]
Ik heb in de CB vaak geprobeerd om zo'n chest te openen, altijd zonder resultaat (soms terwijl de npc's wel gespawned waren). Wellicht dat deze fix de respawn-tijd van de npc's wat gelijk getrokken is met de refresh rate van de chests.

Serieus, hulde voor de Developers, ik vind het knap om in 2 weken tijd bovenstaande allemaal gefixed te krijgen
Ik denk dat je het nog steeds op 2 manieren kan bekijken:melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:38:
[...]
Haha, ik zag dat je het inderdaad net gepost had![]()
Hier schrok ik wel even van, ik dacht dat de tijd tussen die chests nog langer geworden wasmaar de tijd is reduced waardoor het een stuk minder lang duurt voordat een chest geopend kan worden, beetje vaag verwoord vind ik.
- De 'verversing' van de kisten is teruggedraaid (= minder kisten)
- De 'verversingstijd' van de kisten is teruggedraaid (= meer kisten)
Zelf heb ik in de eerste bèta 3 a 4 sleutels bemachtigd, maar nooit een kist open kunnen maken, dus ik zou gebaat zijn bij de 2e optie.
Ik hoop dat ze ook de gigantische wall-hack van rogues wat terugbrengen. Volgens mij kon je rogues van heel ver nog spotten. Lijkt me juist realistischer als je ze alleen maar door muren/objecten kunt zien als je je pulse gebruikt.
Het is zeker op twee manieren te lezen. Maar als ik kijk wat de community vraagt en hoe goed de developers naar andere dingen luisteren, lijkt het me niet dat ze dan bij dit punt zeggen, rekt je kan lekker nóg langer gaan wachtenMacchill schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:49:
[...]
Ik denk dat je het nog steeds op 2 manieren kan bekijken:
- De 'verversing' van de kisten is teruggedraaid (= minder kisten)
- De 'verversingstijd' van de kisten is teruggedraaid (= meer kisten)
Zelf heb ik in de eerste bèta 3 a 4 sleutels bemachtigd, maar nooit een kist open kunnen maken, dus ik zou gebaat zijn bij de 2e optie.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Staat er ook bij: 1 mission erbij, en 1 skill: turret neerzetten.MrVegeta schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:05:
Ben benieuwd of er meer content is. Las dat er een nieuwe story mission zou zijn, hoop eigenlijk meer dat er nieuwe skills kunnen worden vrijgespeeld.
Een greep uit de patch notes:MrVegeta schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:05:
Ben benieuwd of er meer content is. Las dat er een nieuwe story mission zou zijn, hoop eigenlijk meer dat er nieuwe skills kunnen worden vrijgespeeld.
Dus ja, er is meer content. Naast dit is het aantal npc's in de DarkZone opgeschroefd.New Mission Available to play, Subway Morgue::Unlock an additional Wing in the Base of Operations:
- Encounter a new faction: The Cleaners
- Explore a Mass Grave while trying to restore power to the city.
- Rescue the missing Engineer, Paul Rhodes
- The first upgrade to the Tech Wing is now available
- A new Skill can now be unlocked: The Deployable Turret
Dit is trouwen ook mooi! Ik hoopte alleen wel dat dat ook in de PvE area zou gebeuren, die vind ik tijdens de CB nog vrij leeg dus hoopte dat dat met OB anders zou zijn, maar ja nu maar (af)wachten op de full release..Ktenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:08:
[...]
Dus ja, er is meer content. Naast dit is het aantal npc's in de DarkZone opgeschroefd.
[ Voor 5% gewijzigd door Melantrix op 10-02-2016 10:14 ]
Eens. PvE area mag ook wat opgeschroefd worden. Buiten dat vond ik het ook storend dat zowat elke civilian van je schrikt en maar over een erg beknopt vocabulaire beschikt.melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:13:
[...]
Dit is trouwen ook mooi! Ik hoopte alleen wel dat dat ook in de PvE area zou gebeuren, die vind ik tijdens de CB nog vrij leeg dus hoopte dat dat met OB anders zou zijn, maar ja nu maar (af)wachten op de full release..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Belangrijke change inderdaad, maar zo'n beta is ook een mooi moment om het te proberen. Als het niet werkt, zetten ze het weer terug maar nu is het gewoon de reactie afwachten van de community.melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:25:
Patch notes van de ps4: (ik neem aan een update van de closed Bèta game)
edit:
Ik ben tevreden
De beta zal niet de laatste versie hebben gedraaid, maar het is fijn dat ze hem bijwerken. Krijg ook wel het idee dat ze toch wat meer tijd/aandacht konden besteden aan het gelijktrekken van alle versies. Is namelijk vrij complex om dat goed te doen (gezien zo'n alpha/beta eerder het verificatie-stadium in gaat).melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:47:
[...]
Ja dit had ik dus ookDat vond ik echt een groot nadeel omdat ik daar alleen rondliep. Had je eindelijk veilig zo'n chest bereikt en die gasten gekilled, was er niks
Dat is dus nu gefixed
Serieus, hulde voor de Developers, ik vind het knap om in 2 weken tijd bovenstaande allemaal gefixed te krijgen
Wat me wel nog zorgen baart is dat er voor veel missies in de beta toch nog veel fixes nodig waren. Hoop niet dat de overige missies zoveel fouten bevatten
Ja inderdaad, dat beknopte vocabulaire werd ik op een gegeven moment echt gek van. In de BoO was 1 soldaat die het had over "enemies outside" oid en dat in 1 minuut 5x herhaalde. Doordat ik bezig was met mijn inventory enz. hoorde ik dat een paar minuten lang. Was blij dat ik weer naar buiten konKtenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:21:
[...]
Eens. PvE area mag ook wat opgeschroefd worden. Buiten dat vond ik het ook storend dat zowat elke civilian van je schrikt en maar over een erg beknopt vocabulaire beschikt.
Die vele fixes zijn niet perse alleen voor de missies in de beta he, dat is gewoon van overall game. Ze zijn natuurlijk op de achtergrond keihard aan het testen en bugfixen van missies die wij niet te spelen krijgenMartinspire schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:41:
[...]
Wat me wel nog zorgen baart is dat er voor veel missies in de beta toch nog veel fixes nodig waren. Hoop niet dat de overige missies zoveel fouten bevatten
Ja dit is inderdaad ook iets belangrijks. Menu is nog onoverzichtelijk en het 'previewen' van de character is imo lelijk geimplementeerd. Je ziet hem ten eerste niet duidelijk en ten tweede is de belichting afhankelijk van de omgeving, dat komt natuurlijk door hoe de menu is geimplementeerd..Ktenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:03:
Ze mogen van mij ook best het 'Appearance' menu een makeover geven. Inklapbare categorieën (aangezien de lijst aardig groot kan worden) en een voorbeeld voordat je het equipped misschien (of anders een mark-as-favorite functionaliteit).
Als ze nou voor mijn part een kast of kamer in de BoO plaatsen waar je kan gaan staan en een mooie preview van je character krijgt. Beetje ala GTA waar je in de spiegel je personage dan *goed* te zien krijgt. Zou al een flinke verbetering zijn.
Precies! Erg hinderlijk. Ik was in de tunnels en wilde een ander vest aan doen, maar ik zag niks doordat het te donker was.melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:20:
[...]
Ja dit is inderdaad ook iets belangrijks. Menu is nog onoverzichtelijk en het 'previewen' van de character is imo lelijk geimplementeerd. Je ziet hem ten eerste niet duidelijk en ten tweede is de belichting afhankelijk van de omgeving, dat komt natuurlijk door hoe de menu is geimplementeerd..
...
Het draaien van je character zou dan ook wel handig zijn.
Klopt, het pas wel mooi in het augmented reality idee. Daarom mijn idee om er iets voor te fixen in de BoO. Het is in principe cosmetic, dus het is niet per se nodig on the fly aan te passen, en als je dat wilt kan dat wel, alleen iets minder praktisch dan bijv een dressing room in de BoO.Ktenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:26:
[...]
Precies! Erg hinderlijk. Ik was in de tunnels en wilde een ander vest aan doen, maar ik zag niks doordat het te donker was.
Het draaien van je character zou dan ook wel handig zijn.Ik denk alleen niet dat dat erin komt, aangezien het hele menu een soort live-overlay is.
Desondanks merk ik dat ik door mijn vorige ervaringen met Ubisoft nog steeds sceptisch blijf wat betreft het eindresultaat

Maar tot de open beta blijf ik lekker in de hype-train zitten
Zie hier: ook hier wordt er nog over gesproken, en dat zal de komende jaren nog wel blijven hangen. Ook bij de officiele reviewers zal het ongetwijfeld weleens ter sprake komen.
Laten we hopen dat ze hier lering uit getrokken hebben.
Repost
-----
Deze reddit post bevat trouwens links naar streams voor de beta straks.
[ Voor 35% gewijzigd door Ktenolix op 10-02-2016 14:48 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hazmat gear setNickrsd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:57:
Hè wat is eigenlijk het verschil tussen de hazman en nationaal guard gear set..? Ik heb nu een preorder gedaan en krijg de nationaal guard gear set.. Terwijl ik zag als je preorder de hazman set kreeg (oranje achtige)
http://thedivision.wikia.com/wiki/Hazmat_Gear_Set
National Guard gear set
http://thedivision.wikia.com/wiki/National_Guard_Gear_Set
National Guard krijg je alleen bij een preorder van Gold of Sleeper Agent Edition.
[ Voor 5% gewijzigd door Ktenolix op 10-02-2016 15:07 ]
Verwijderd
Ja, dat lees ik dus ook overal. Echter in de PS store zie ik nergens vermelding van de hazmat set. Weet iemand toevallig of ondanks de ontbrekende vermelding deze wel onderdeel van de pre-order is?Ktenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:03:
Hazmat krijg je bij een preorder van elk type (Standaard, Gold of Sleeper Agent).
National Guard krijg je alleen bij een preorder van Gold of Sleeper Agent Edition.
Dat klopt. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat het een 'standaard' game is, in tegenstelling tot de andere edities. Op de officiele site (onderaan bij "ONTGRENDEL JOUW PRE-ORDER CONTENT") staat dat je de Hazmat gear kunt unlocken met je pre-order code. Dat verklaart waarom dat niet bij de game zelf zit in de PS Store.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:15:
[...]
Ja, dat lees ik dus ook overal. Echter in de PS store zie ik nergens vermelding van de hazmat set. Weet iemand toevallig of ondanks de ontbrekende vermelding deze wel onderdeel van de pre-order is?
Ik begreep het als dat je ze allebei kreeg wanneer je bijv de Gold edition pre-orederedVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:15:
[...]
Ja, dat lees ik dus ook overal. Echter in de PS store zie ik nergens vermelding van de hazmat set. Weet iemand toevallig of ondanks de ontbrekende vermelding deze wel onderdeel van de pre-order is?
Echter zelf had ik bij de game vanaf release 0 problemen alleen later bij de drukkere tuinen met veel personen in beeld.
Watchdogs daarentegen kon ik niet eens opstarten op de ps4
Jep, Gold edition en hoger is voor beide sets.melantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:21:
[...]
Ik begreep het als dat je ze allebei kreeg wanneer je bijv de Gold edition pre-oredered
Gold edition is toch het hoogste wat je kan halen?Ktenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:35:
[...]
Jep, Gold edition en hoger is voor beide sets.Zie mijn vorige post overigens.
Nope, je hebt ook nog de Sleeper agent editionVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:40:
[...]
Gold edition is toch het hoogste wat je kan halen?
Owja, dat is die met die mooie agent horloge erinmelantrix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:44:
[...]
Nope, je hebt ook nog de Sleeper agent edition
Helemaal vergeten
Zal waarschijnlijk wel even de open beta checken, maar wegens meestal te weinig tijd duik ik wel in de volledige game wanneer die live gaat.
zie [Multi] The DivisionKtenolix schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:04:
Hier is trouwens een handige skill/perk calculator.
Ah, die had je dus al.
Rest van de video zitten ook weer goeie tussen
[ Voor 6% gewijzigd door Paulus07 op 10-02-2016 21:44 ]
- Map / Zones
- Enemies / Combat / Communication
- Base of Operations / Important Contacts
- Mega-Map / Intel
- Factions
Hier is trouwens nog een Press Events filmpje, waarin ze ook wat vertellen over het boek "New York Collapse".
Verder zie je op 5:55 al een achievement voorbij komen:
I am the LAW!
Kill 20 Rogue Agents.
------
Marco test recoil van alle wapens in de beta.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cRh9d5Kh6ZE&feature=iv&src_vid=dbLWeOgoDmQ&annotation_id=annotation_794954947]
[ Voor 37% gewijzigd door Ktenolix op 11-02-2016 08:14 ]
Erg interessant!Ktenolix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 06:27:
"Survival guide" (misschien handig voor TS?)------
Mag zeker opgenomen worden in de TS.
Tof om te zien dat de communities en fan-sites ook steeds harder groeien.
Alpha reward - weapon skin (XO only):

Closed Beta reward - cap:

Open Beta reward - jacket (nog niet bevestigd):

Kennelijk maken deze items deel uit van een "New York Shortbows" set, wat aannemelijker maakt dat de jacket de reward zal zijn voor deelname aan de Open Beta.
Deze rewards kun je claimen door naar de "Rewards Claim Vendor" te gaan in je BoO. Hiervoor moet je het waarschijnlijk unlocken via de Ubisoft Club zodra het spel uitkomt:

Onder 'more info' staat dat het beschikbaar is bij release.
(bron)
[ Voor 114% gewijzigd door Ktenolix op 11-02-2016 10:53 ]
De pet en weapon skin is geen speculatie, dat is zelf al aangekondigd door Ubisoft als beloning. Daarom is het nog aanneemlijker dat de jacket als beloning voor de Open Beta geldt.Ktenolix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:18:
Ik zie dat Arekkz meer info heeft over het item dat je krijgt als beloning voor het deelnemen aan de Closed Beta:
[afbeelding]
Daarnaast speculeert hij over de items die je krijgt voor deelname aan zowel de Alpha als de Open Beta:
[afbeelding]
De wapenskin zou volgens hem een beloning zijn voor deelname aan de Alpha. Het vest met hetzelfde kleurschema als de pet en wapen zou dan een beloning zijn voor deelname aan de Open Beta.
Dit is echter pure speculatie, maar enigszins aannemelijk.
Bron:
[video]
Ah thanks! Ik wist niet dat de weapon skin ook bevestigd was. Ik heb m'n post aangepast.melantrix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:31:
[...]
De pet en weapon skin is geen speculatie, dat is zelf al aangekondigd door Ubisoft als beloning. Daarom is het nog aanneemlijker dat de jacket als beloning voor de Open Beta geldt.
Oei, dat is wel heel erg voor de controller gemaakt, was dit in de pc beta ook zo? Vrijwel allemaal rechte verticale of diagonale recoil patronen die kinderlijk eenvoudig te compenseren zijn met de muis. Ik ben erg benieuwd naar de open beta, maar deze recoil patronen in combinatie met bullet sponges lijken de PvP combat niet heel erg aantrekkelijk te maken.Ktenolix schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 06:27:
Marco test recoil van alle wapens in de beta.
[video]
Wat voor recoil-patronen had je graag gezien dan?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Oei, dat is wel heel erg voor de controller gemaakt, was dit in de pc beta ook zo? Vrijwel allemaal rechte verticale of diagonale recoil patronen die kinderlijk eenvoudig te compenseren zijn met de muis. Ik ben erg benieuwd naar de open beta, maar deze recoil patronen in combinatie met bullet sponges lijken de PvP combat niet heel erg aantrekkelijk te maken.
edit: Ah, waarschijnlijk een T-patroon o.i.d.
[ Voor 4% gewijzigd door Wootism op 11-02-2016 11:33 ]
Ik denk dat dat hetzelfde werkt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:17:
[...]
Oei, dat is wel heel erg voor de controller gemaakt, was dit in de pc beta ook zo? Vrijwel allemaal rechte verticale of diagonale recoil patronen die kinderlijk eenvoudig te compenseren zijn met de muis. Ik ben erg benieuwd naar de open beta, maar deze recoil patronen in combinatie met bullet sponges lijken de PvP combat niet heel erg aantrekkelijk te maken.
In de onderstaande video krijg je wat meer info omtrent de PC versie. Naast andere zaken is onder andere de HUD is customisable voor PC, en The Division ondersteund multi-monitor setup.
In elk geval geen recoil waarbij je met één constante en vloeiende beweging je crosshair in full-auto op hetzelfde punt kan houden en zo op alle afstanden full-auto kan blijven rossen. Full-auto moet naar mijn idee nooit in ALLE gevallen beter zijn dan bursten/tappen.Wootism schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:27:
[...]
Wat voor recoil-patronen had je graag gezien dan?
Bovendien wil ik graag meer unieke patronen tussen wapens. Denk aan grotere verticale sprongen tussen de initiële kogels en de latere, of meer horizontale sprongen.
Het hoeft niet persé zoals CSGO te worden, ik wil ook geen Battlefield random spread onzin of CoD lasers, maar een beetje uitdaging mag er wel inzitten van mij.
Eigenlijk wil ik het liefst gewoon vuurgevechten zoals die beroemde scene in Heat.
[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-02-2016 11:45 ]
Valt reuze mee...de recoil van sommige wapens is gewoon absurd hoog als je niet zelf in burst schiet. Muis ingedrukt houden en een beetje downforce op je muis om te compenseren werkt bij lange na niet zo goed. Probeer het zelf maar @ open beta. De hitboxen zijn ook 1 van de kleinste die ik in een game heb mee gemaakt, een headshot kan gewoon letterlijk missen als je er een millimeter naast zit. Vond het allemaal we lekker spelen niet makkelijk.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:17:
[...]
[ Voor 78% gewijzigd door Ktenolix op 15-02-2016 07:18 ]
Naar mijn idee is het wel realistisch neer gezet. Dat is natuurlijk ook het doel met een Tom Clancy titel, zo realistisch mogelijk binnen de context van het spel. (dus even TTK weggelaten omdat het RPG isA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:44:
[...]
In elk geval geen recoil waarbij je met één constante en vloeiende beweging je crosshair in full-auto op hetzelfde punt kan houden en zo op alle afstanden full-auto kan blijven rossen. Full-auto moet naar mijn idee nooit in ALLE gevallen beter zijn dan bursten/tappen.
Bovendien wil ik graag meer unieke patronen tussen wapens. Denk aan grotere verticale sprongen tussen de initiële kogels en de latere, of meer horizontale sprongen.
Het hoeft niet persé zoals CSGO te worden, ik wil ook geen Battlefield random spread onzin of CoD lasers, maar een beetje uitdaging mag er wel inzitten van mij.
Eigenlijk wil ik het liefst gewoon vuurgevechten zoals die beroemde scene in Heat.
Maar de recoil pattern is naar mijn indruk wel realistisch en zoals het hoort. En inderdaad, het is in-game een stuk moeilijker dan het in dat filmpje lijkt om te compenseren.
Overigens wat ook wel gezegd mag worden: Marco, ik weet niet of je uberhaupt hier actief bent of dit leest oid, maar
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst