uit eerder filmpje begreep ik iets vergelijkbaars; men zou via 'base of operations' een chopper kunnen pakken naar andere zone/instance/DLC etc. maw; de effectieve speelruimte is groter dan tot nu toe op iedere kaart te zien was. er vanuit gegaan dat die uitspraak op waarheid berust. Ben benieuwd, map in fallout 4 is heel behoorlijkVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:05:
[...]
het verbaasd mij wel dat de map de zelfde grootte heeft als die van fallout 4, ik had ook gedacht dat die wel groter zou zijn (van fallout dan). maar met zeer weinig open stukken in The Division denk ik dat het gevoel nog groter word bij The Division. Daar naast komt er nog DLC met waarschijnlijk nieuwe zones, en hebben ze ook al aangegeven dat er stukken van het verhaal zich buiten de standaard zones afspelen. Dus wat mij betreft alleen maar beter! En het zal toch nooit overcrowded aanvoelen, gezien het een stad is, wat dat betreft denk ik dat het gevoel bij The Division groter zal zijn dan bij Fallout.
Dat verhaal met de chopper had ik op een andere manier gehoord. Aangezien tot nu toe alle filmpjes, de Alpha en Beta begonnen op level 4 of hoger is de speculatie dat je de eerste 4 levels behaald buiten manhatten, omdat je (zoals een ieder hier waarschijnlijk zelf heeft ervaren) je wordt ingevlogen met een chopper.. Waar kom je vandaag en waar komen die 4 levels vandaan is dan dus de vraag...himlims_ schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:19:
[...]
uit eerder filmpje begreep ik iets vergelijkbaars; men zou via 'base of operations' een chopper kunnen pakken naar andere zone/instance/DLC etc. maw; de effectieve speelruimte is groter dan tot nu toe op iedere kaart te zien was. er vanuit gegaan dat die uitspraak op waarheid berust. Ben benieuwd, map in fallout 4 is heel behoorlijk
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
Zeker als je je indenkt dat net als in Fallout je ook nog heel erg veel vertical travel hebt. Je kan over gebouwen heen, door ze heen en onder ze door (vaak dan), en daar veel vinden. Daarbij denk ik dat het riool systeem en de subways ook nog bijzonder veel potentie hebben. Vond dat de sewers in de beta als behoorlijk groot waren, en dan nog kon je niet overal komen. Wat betreft de metro systemen, denk dat daar nog wel veel verhaal zich zal afspelen, gezien die bij elke rampscenario (die ik kan bedenken) een sleutelrol hebben, als basis voor iets (resistance, vijanden o.i.d.) of als veldhospitaal of wat dan ook.himlims_ schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:19:
[...]
uit eerder filmpje begreep ik iets vergelijkbaars; men zou via 'base of operations' een chopper kunnen pakken naar andere zone/instance/DLC etc. maw; de effectieve speelruimte is groter dan tot nu toe op iedere kaart te zien was. er vanuit gegaan dat die uitspraak op waarheid berust. Ben benieuwd, map in fallout 4 is heel behoorlijk
Die 4 levels heb je omdat je een uberawesome supersoldaat bent, die beginnen nooit op 1melantrix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:21:
[...]
Dat verhaal met de chopper had ik op een andere manier gehoord. Aangezien tot nu toe alle filmpjes, de Alpha en Beta begonnen op level 4 of hoger is de speculatie dat je de eerste 4 levels behaald buiten manhatten, omdat je (zoals een ieder hier waarschijnlijk zelf heeft ervaren) je wordt ingevlogen met een chopper.. Waar kom je vandaag en waar komen die 4 levels vandaan is dan dus de vraag...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 10:24 ]
In The Division zijn de metro's blijkbaar gebruikt als mortuarium, missies vinden daar ook plaats. Blijkbaar o.a. voor de Tech Wing.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:22:
[...]
Zeker als je je indenkt dat net als in Fallout je ook nog heel erg veel vertical travel hebt. Je kan over gebouwen heen, door ze heen en onder ze door (vaak dan), en daar veel vinden. Daarbij denk ik dat het riool systeem en de subways ook nog bijzonder veel potentie hebben. Vond dat de sewers in de beta als behoorlijk groot waren, en dan nog kon je niet overal komen. Wat betreft de metro systemen, denk dat daar nog wel veel verhaal zich zal afspelen, gezien die bij elke rampscenario (die ik kan bedenken) een sleutelrol hebben, als basis voor iets (resistance, vijanden o.i.d.) of als veldhospitaal of wat dan ook.
http://thedivision.wikia.com/wiki/Subway_Morgue
Ben ook benieuwd naar dat grote gebouw/bios/theater wat in de beta zat maar niet toegankelijk was. Zat bovenin bij de poort naar de DZ.
Was dus helaas afgeschermd met die rode muur
Was dus helaas afgeschermd met die rode muur
Dan weet ik wel waar ik veel te vinden ben.Mavors schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:25:
[...]
In The Division zijn de metro's blijkbaar gebruikt als mortuarium, missies vinden daar ook plaats. Blijkbaar o.a. voor de Tech Wing.
http://thedivision.wikia.com/wiki/Subway_Morgue
Tech4Life!
Is er eigenlijk al een goede lijst te vinden met alle wapens?
tune in on rogue radio; https://soundcloud.com/thedivisiongame
@Xecuter nl; bij mijn weten is er nog geen (volledige) wapenlijst beschikbaar gestelt. maar houdt rekening met vergelijkbare settting als BF / CoD
@Xecuter nl; bij mijn weten is er nog geen (volledige) wapenlijst beschikbaar gestelt. maar houdt rekening met vergelijkbare settting als BF / CoD
Verwijderd
Heb wel ergens een lijst gezien met alle Beta-wapens, maar een volledige weaponlist vd endgame niet.Xecuter NL schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:40:
Is er eigenlijk al een goede lijst te vinden met alle wapens?
btw welke wapens waren favo bij jullie? Heb van alles uitgeprobeerd in de Beta, maar speelde uiteindelijk t liefste met de de "Converted SMG" en de "M4 Police rifle".
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 13:02 ]
Ik ben ook zeer te spreken over die M4 Police Rifle, wilde ook graag een goede sniper proberen maar heb die niet kunnen vinden. weet wel dat ze er zijn aangezien mensen in mijn 'party' er ook 1 hadden.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:59:
[...]
Heb wel ergens een lijst gezien met alle Beta-wapens, maar een volledige weaponlist vd endgame niet.
btw welke wapens waren favo bij jullie? Heb van alles uitgeprobeerd in de Beta, maar speelde uiteindelijk t liefste met de de "Converted SMG" en de "M4 Police rifle".
M44 knalde lekker door crits op headshots en dan max dmg/dps armor ... 6000-8000+ dmg per hitDigitalError schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:06:
[...]
Ik ben ook zeer te spreken over die M4 Police Rifle, wilde ook graag een goede sniper proberen maar heb die niet kunnen vinden. weet wel dat ze er zijn aangezien mensen in mijn 'party' er ook 1 hadden.
die gele autorifle welk bij de darkzone te krijgen was natuurlijk
Die M1A classic vond ik met demper echt heerlijk spelen en klinken. DMR's schier ik sowieso het liefsts mee, ook met BF4. Mijn loadout was een M4 assault met de M1A DMR en de 1911 als sidearm. Die MP5 blijft nog altijd 1 van de koelste wapens met demper qua looks.
Ik heb ook een hoop wapens niet gezien overigens en shotguns niet eens gebruikt...
Ik heb ook een hoop wapens niet gezien overigens en shotguns niet eens gebruikt...
Verwijderd
SCAR H en een of andere bullpup SMG, vooral de SCAR was fijn, iets lagere RoF waardoor ik niet als een malloot door mijn ammo ging, en een 3.4 scope er op (en silencer, front grip en etended mag). Dat ding was zeg maar een combinatie van de M4 Police en de MA1 sniper (of M1A geen idee). Erg precies, en lekker veel damage.
Verwijderd
je bedoelt die cadeuses of zoiets. Die vond ik teveel recoil hebben ook met de nodige mods erop. Hoop dat er een open beta komt want dan wil ik de SASG-12 uitproberen. Lijkt me handig om als tweede wapen een shotty te hebben om ze te finishen.
Lijkt mij juist wel tof om een sniper als wapen te hebben. Daarnaast een M4 of MP5 voor het geval ze dichterbij komen.
Weet nog niet voor welke skills en perks ik ga.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
Denk dat een sniper alleen handig is als je er ook goed mee om kunt gaan close range. Meeste gevechten zijn volgens mij ook close range. Bovendien heeft de tegenstander als je ze van veraf wilt killen plenty mogelijkheden om zich te healen.Ktenolix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:40:
Lijkt mij juist wel tof om een sniper als wapen te hebben. Daarnaast een M4 of MP5 voor het geval ze dichterbij komen.Weet nog niet voor welke skills en perks ik ga.
Ik vond die shotgun die standaard 5 kogels heeft echt lekker om erbij te hebben. Een paarse magazine van +20% fire rate en ammo capacity erbij en dan is het een leuk ding 
Als main wapen had ik een converted SMG, maar die vond ik te inaccuraat en de range was best laag dus toch vooral terug gevallen op de M4 alleen had die weer lagere DPS.
Heb ook even de M1A sniper gebruikt, maar had er een met vrij lage DPS. Des ondanks deed hij het nog best aardig in de darkzone doordat ik de fire rate had verhoogd.
In de Alpha vooral veel met de SCAR-H gespeeld, omdat die 3.6k dps deed en headshots maken vrij makkelijk was. Alleen voor PvP in de darkzone was deze niet zo ideaal.
Als main wapen had ik een converted SMG, maar die vond ik te inaccuraat en de range was best laag dus toch vooral terug gevallen op de M4 alleen had die weer lagere DPS.
Heb ook even de M1A sniper gebruikt, maar had er een met vrij lage DPS. Des ondanks deed hij het nog best aardig in de darkzone doordat ik de fire rate had verhoogd.
In de Alpha vooral veel met de SCAR-H gespeeld, omdat die 3.6k dps deed en headshots maken vrij makkelijk was. Alleen voor PvP in de darkzone was deze niet zo ideaal.
Verwijderd
Mijn wapens hadden eigenlijk allemaal wel meer dan 4000 dps (extended magazine mod zorgde voor 1000 extra dps).
casidus is een closerange assault, lag ook meer bij smg dan assault qua gameplay. Casidus was gewoon spray-n-pray bij 15-20meter tot target. vervolgens switch naar handgun (+100% dmg bij hp < 30%) is instant finisher.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:34:
je bedoelt die cadeuses of zoiets. Die vond ik teveel recoil hebben ook met de nodige mods erop. Hoop dat er een open beta komt want dan wil ik de SASG-12 uitproberen. Lijkt me handig om als tweede wapen een shotty te hebben om ze te finishen.
meer info; http://thedivision.wikia.com/wiki/Category:Weapons
ps: welke gegevens/data dienen terug te komen in de TS? van het weekend even vullen
16 tot 21 februari: Open beta (gerucht gebaseerd op de facebook pagina van Xbox Italië)himlims_ schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:18:
[...]
ps: welke gegevens/data dienen terug te komen in de TS? van het weekend even vullen
8 maart: Release
Is er eigenlijk al een poll of iets beschikbaar. Wel benieuwd wat iedereen gaat doen met de game ivm aanschaf:
- pre-order
- wel halen maar niet op release (wacht wat reviews af)
- Wacht wat vrienden gaan doen met de game
- Slaat the division over.

Zelf zit ik bij optie 2
- pre-order
Zelf zit ik bij optie 2
Verwijderd
Optie 1, gezien dat het een nieuw team is binnen ubicrap die dit heeft ontwikkeld, heb ik er redelijk vertrouwen in, en ook vooral het feit dat er betas worden gedaan stemt mij goed. Dus een benefit of the doubt. Pre-order.
Optie 1, ik ben gewoon veel te hyped om dit niet te preorderenPaulus07 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:58:
Is er eigenlijk al een poll of iets beschikbaar. Wel benieuwd wat iedereen gaat doen met de game ivm aanschaf:
- pre-order
Zelf zit ik bij optie 2
Optie 2 voor mij, maar het kriebelt wel enorm om naar optie 1 te gaan... zit een beetje in een zwart gat na de beta, weet gewoon niet wat ik nu moet spelen
Ik wil pre-orderen, maar ik probeer mezelf te forceren om reviews af te wachten.
Vrienden gaan het niet spelen, dus daar twijfel ik ook een beetje aan.
Vrienden gaan het niet spelen, dus daar twijfel ik ook een beetje aan.
Verwijderd
- pre-order gold, genoeg gamekennissen die de game ook gepre-orderd hebben dus kan niet wachten totdat t 8 maart is. Baal ervan dat t een schrikkeljaar is
- Pre-order gold edition 
2 x zelfs...meteen voor mijn broer gekocht
2 x zelfs...meteen voor mijn broer gekocht
Zeer interessant interview:http://time.com/4205964/the-division-preview/
Voor degene die twijfelen om te pre-orderen, je kan 20% korting krijgen bij uplay door 100 uplay Points in te leveren. Dan is het relatief goedkoop en rechtstreeks bij uplay zelf, dus geen gezeik met Keys die t niet doen oid
Voor degene die twijfelen om te pre-orderen, je kan 20% korting krijgen bij uplay door 100 uplay Points in te leveren. Dan is het relatief goedkoop en rechtstreeks bij uplay zelf, dus geen gezeik met Keys die t niet doen oid
I can only drop this here, enjoy!
Ik had wel het een en ander gespot maar niet zoveel! zit best wat detail in de game dan
Zelf trouwens de game 2 keer in de preorder gegooit (beide de gold edition) voor de PC en de X1
Zelf trouwens de game 2 keer in de preorder gegooit (beide de gold edition) voor de PC en de X1
Voor €37,95 is de PS4/One versie in de ING rentepuntenwinkel wel heel aantrekkelijk. PC is €32,95. Er is dan geen pre-order mogelijkheid dus dat wordt wachten op voorraad. Emailreminder is wel mogelijk.
Geeft nog even de tijd om na te denken over aanschaf
Sowieso pre-order inderdaad! Heb ook al veel vrienden die de pre-order na de beta hebben laten staan.
Zoals velen ben ook ik gewoon aangenaam verrast geweest door de mate van lol die we hadden tijdens de beta. Heb urenlang gelachen, gehuild, geschreeuwd en bovenal gewoon veel plezier gehad. Alleen dat is voor mij voldoende om de pre order te plaatsen. Daar gaat het toch om uiteindelijk?
Zoals velen ben ook ik gewoon aangenaam verrast geweest door de mate van lol die we hadden tijdens de beta. Heb urenlang gelachen, gehuild, geschreeuwd en bovenal gewoon veel plezier gehad. Alleen dat is voor mij voldoende om de pre order te plaatsen. Daar gaat het toch om uiteindelijk?
Ik wou er inderdaad net naartoe gaan linken... https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6576363#107853sww89 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:50:
Voor €37,95 is de PS4/One versie in de ING rentepuntenwinkel wel heel aantrekkelijk. PC is €32,95. Er is dan geen pre-order mogelijkheid dus dat wordt wachten op voorraad. Emailreminder is wel mogelijk.
Denk dat ik daar op ga wachten. ik heb al jarenlang rentepunten staan en doe er al jarenlang niks mee
Kan je de season pass ook los kopen? Of is dat die 89e release?
Waar hebben jullie de gold edition ge preorderd? PS4..
Heb al een paar maandjes de sleeper-agent editie als pre-order staan voor de pc
. Nu nog kijken met wie ik samen kan spelen, aangezien mijn vrienden of op de ps4 zitten of dit soort spelletjes niet spelen.
Verwijderd
koop alles in de ps store. Hou niet van schijfjesFrank1973 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:00:
Waar hebben jullie de gold edition ge preorderd? PS4..
Ik heb hem voor € 36,- uit de Argentijnse Xbox store.sww89 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:50:
Hou je de rente punten nog in je zak voor de toekomst ook
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5HkgWpSc0S4]
Ik weet niet waarom ik dit heb gedaan.
Ben nog niet overtuigd over dit spel.
Ik moet wel zeggen na dat ik de closed beta had gespeeld, wou ik wel meer spelen.
Het rogue concept is goed, maar mag minder gevoelig zijn.
En soms ''out of no where'' zonder een kogel te lossen was je ineens rogue.
Wat ik ook grappig vond, soms zie je op je map dat een vriend het spel ook aan het spelen is.
Het eerste dat je denkt is die person vinden ingame, maar 9 kansen van de 10 zat hij op een andere server.
Wat ze ook mogen doen is de namen verwijderen van iedereen ingame (alleen voice chat niet) behalve je teammates in je groep.
Om samen te spelen moeilijker te maken als je groep groter is dan 4 man.
Ik weet niet waarom ik dit heb gedaan.
Ben nog niet overtuigd over dit spel.
Ik moet wel zeggen na dat ik de closed beta had gespeeld, wou ik wel meer spelen.
Het rogue concept is goed, maar mag minder gevoelig zijn.
En soms ''out of no where'' zonder een kogel te lossen was je ineens rogue.
Wat ik ook grappig vond, soms zie je op je map dat een vriend het spel ook aan het spelen is.
Het eerste dat je denkt is die person vinden ingame, maar 9 kansen van de 10 zat hij op een andere server.
Wat ze ook mogen doen is de namen verwijderen van iedereen ingame (alleen voice chat niet) behalve je teammates in je groep.
Om samen te spelen moeilijker te maken als je groep groter is dan 4 man.
Het is een capture van de PS4
Er is al veel gezegd over de graphics, maar ik vind het er persoonlijk prima uitzien. Ben erg benieuwd naar het verhaal en de hoeveelheid content in de full game. Heb mijn pre-order geupgrade naar Gold. Ga me prima vermaken met deze game.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
wow zitten mooie stukjes tussen beste is dat ze nauwelijks opvallen; voelt en kijkt natuurlijk daar zit wel kracht van engine.
Het grote probleem is dat als iedere cheater met gemak een nieuwe account aan kan maken, er in hoog tempo gecheat kan worden. Dan kan je wel snel bannen, ze komen altijd terug.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:29:
[...]
Waarom denk je dat er nu momenteel geen anti-cheat te vinden is?
Deze gasten leggen uit dat Ubisoft alles in de beta hebben kunnen monitoren, wat ikzelf ook het meest logische vind.
Hadden ze nu al anti-cheat voor de beta ingeschakeld, dan hadden reverse engineers al aan de gang kunnen gaan hoe deze te kraken.
Na de beta gaat dat wat moeilijker voor de valsspelers.
Een tweede argument is dat als je valsspelers tijdens de beta even hun ding laat doen, je op launch day al voordat men begint met spelen, weet welke persoon een valsspeler is. Er is gewoon een database met figuren die al hebben valsgespeeld. Die zet je direct in de spelersgroep die strenger in de gaten wordt gehouden. Maken zij dan een overtreding, dan zijn ze er direct bij. Je moet je voorstellen dat dit spelers zijn die al een gele kaart hebben gekregen en daarna direct met 2x geel eruit moeten, waar een normale speler die nooit eerder vals heeft gespeeld nog het voordeel van de twijfel zal hebben in diverse situaties.
Als dan de server-side anti-cheat op dag 1 aangaat, dan zijn heel veel valsspelertjes direct hun investering in het spel kwijt zodra ze online komen en vals gaan spelen. Vooral zonde als ze in de beta dachten ermee weg te komen en dan op launch day direct erbij zijn.
Ooh cool, dan zit het dus wel snor met de Console versies.The_Bash schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:50:
[...]
Het is een capture van de PS4
Er is al veel gezegd over de graphics, maar ik vind het er persoonlijk prima uitzien. Ben erg benieuwd naar het verhaal en de hoeveelheid content in de full game. Heb mijn pre-order geupgrade naar Gold. Ga me prima vermaken met deze game.
Ik vond de Beta er ook prima uit zien en met vlagen zelfs erg mooi.
Ondanks dat de Console versies maar op 900p draaien heb ik daar niets van gemerkt in ieder geval.
Als ik de game nu koop, kan ik dan de beta spelen? Zag de gold package rond 40-50 euro op allkeyshop
Nope. beta was vorig weekend en is dus nu closed. HelaasBjorn89 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 14:09:
Als ik de game nu koop, kan ik dan de beta spelen? Zag de gold package rond 40-50 euro op allkeyshop
Er gaat een gerucht rond dat rond 21 februari een open beta gehouden gaat worden, maar dat is absoluut niet confirmed en is dus afwachten. áls het waar is dan is het open en heb je dus geen preorder nodig
@Boagriuz: het hele gerucht is net gebaseerd op die xbox screenshot. Behalve dat is er geen enkel andere bron en moeten we afwachten of het inderdaad bevestigd wordt of niet.
Jep, fingers crossed!Sjoepap schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 14:19:
@Boagriuz: het hele gerucht is net gebaseerd op die xbox screenshot. Behalve dat is er geen enkel andere bron en moeten we afwachten of het inderdaad bevestigd wordt of niet.
Sowieso een leuk kanaal om te volgen van Marco, goede uitgebreide video's!
open beta zal nice zijn. Gaat de ps4 weer aan
en ook als test denk de pc. Beetje vergelijken wat mooier is en wat mijn htpc kan draaien 
Maar gok dat ik toch voor de ps4 versie zal gaan.
De ps4 beta zag er nice uit. niks mis mee. Vooral de kleine dingen als in die video. Wat ik zelf ook nice vond wat bijvoorbeeld ook in battlefront zit is met mist/rook etc en belichting. In de beta was er mist waar lantaarnpaal doorhene scheen. En ipv vroeger een hele bak licht viel het nu door de rook/mist heen. zeker nice effect
Maar gok dat ik toch voor de ps4 versie zal gaan.
De ps4 beta zag er nice uit. niks mis mee. Vooral de kleine dingen als in die video. Wat ik zelf ook nice vond wat bijvoorbeeld ook in battlefront zit is met mist/rook etc en belichting. In de beta was er mist waar lantaarnpaal doorhene scheen. En ipv vroeger een hele bak licht viel het nu door de rook/mist heen. zeker nice effect
Thanks, dan hoef ik daar geen extra geld aan uit te gevenmelantrix schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 14:10:
[...]
Nope. beta was vorig weekend en is dus nu closed. Helaas
Er gaat een gerucht rond dat rond 21 februari een open beta gehouden gaat worden, maar dat is absoluut niet confirmed en is dus afwachten. áls het waar is dan is het open en heb je dus geen preorder nodig
Wel jammer, dacht dat de beta hele maand liep tot release
PS4 + Xone draait gewoon op 1080pDonstil schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:39:
[...]
Ooh cool, dan zit het dus wel snor met de Console versies.
Ik vond de Beta er ook prima uit zien en met vlagen zelfs erg mooi.
Ondanks dat de Console versies maar op 900p draaien heb ik daar niets van gemerkt in ieder geval.
http://www.playstationlif...x-one-according-analysis/
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2016 16:40 ]
Er was een weekje of wat geleden juist weer een bericht dat ze alle twee op 900p draaien.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:36:
[...]
PS4 + Xone draait gewoon op 1080p
http://www.playstationlif...x-one-according-analysis/
Wie moeten we nou geloven
Die artikel dat de consoles op 900p zouden moeten draaien heb ik niet gezien. Ik zie alleen niet in waarom de Xone en PS4 niet op 1080p zouden kunnen draaien.
Verwijderd
En dat bericht was voordat de beta uitkwam, dus geloof lekker waar je in wilt geloven.... van mijn part geloof je nog in Sinterklaas en de Paashaas.Donstil schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:50:
[...]
Er was een weekje of wat geleden juist weer een bericht dat ze alle twee op 900p draaien.
Wie moeten we nou geloven
Nou nou dat mag wel wat minder. We hebben niet geknikkerd vroeger.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:00:
[...]
dus geloof lekker waar je in wilt geloven.... van mijn part geloof je nog in Sinterklaas en de Paashaas.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 06-02-2016 17:33 ]
Xbox One alpha liep wel op 900p maar de beta was duidelijk 1080p. En dus ook voor retail. Net als de PS4 best een prima prestatie voor een dergelijke gameVerwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:00:
Die artikel dat de consoles op 900p zouden moeten draaien heb ik niet gezien. Ik zie alleen niet in waarom de Xone en PS4 niet op 1080p zouden kunnen draaien.
Gelukkig dat deze glitch nadat de beta afgelopen was is geupload.
[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 20:26 ]
Schijnbaar is de PC versie gedegradeerd naar console versies qua graphics en bevestigd. Waarom blijft ubisoft dit soort kutzooi flikken?
Eerst Watch Dogs, nu The Division.
http://www.designntrend.c...s-downgrade-game-poll.htm
Twijfel of ik hem ga kopen nu, niet vanwege de graphics maar vanwege de shit die Ubisoft steeds uithaalt.
Je weet als je een console koopt, dat je een verouderd stuk hardware koopt, waarom zou dat het limiet moeten zijn.... games als far cry pushte de grenzen juist.
Het is al helemaal wonderbaarlijk omdat de engine voor de PC was geschreven. Voelt aan alsof ze mij forceren een minder krachtige console te kopen over de PC
Twijfel of ik hem ga kopen nu, niet vanwege de graphics maar vanwege de shit die Ubisoft steeds uithaalt.
Je weet als je een console koopt, dat je een verouderd stuk hardware koopt, waarom zou dat het limiet moeten zijn.... games als far cry pushte de grenzen juist.
Het is al helemaal wonderbaarlijk omdat de engine voor de PC was geschreven. Voelt aan alsof ze mij forceren een minder krachtige console te kopen over de PC

[ Voor 28% gewijzigd door Bjorn89 op 07-02-2016 16:07 ]
Los van het feit of dit daadwerkelijk waar is, Ubisoft is niet de enige die dat doet hoor. Het is gewoon hoe publishers hiernaar kijken.. Console moet gelijk zijn aan pc, ook al kan de pc het makkelijk trekken.Bjorn89 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:04:
Schijnbaar is de PC versie gedegradeerd naar console versies qua graphics en bevestigd. Waarom blijft ubisoft dit soort kutzooi flikken?
Of dat nu ook echt het geval is met the division? Ik denk zelf van niet. Als ik kijk naar hoe het spel eruit ziet en wat het allemaal kan, denk ik dat ze hun best hebben gedaan om eruit te trekken wat eruit te trekken valt. Maar dat is mijn humble opinion
zullen vast wel pc mods komen (voordeel van pc). maar zullen meer publishers zijn die het doen. console markt is denk groter met afzet dan de pc markt.
Had de PS4 versie gepreordered, net toch maar een mailtje gestuurd om dit te cancelen zodat ik de Gold-versie kan bestellen. Zin in!
Nou dat weet ik wel zeker. Games maar zeker dit soort games verkopen gewoon veel en veel meer op de Consoles.Paulus07 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:43: console markt is denk groter met afzet dan de pc markt.
Jezelf daar op toespitsen als developer is dus gewoon heel slim.
En Ubisoft vind het vreemd dat hun PC Games gepirate worden... koekoekBjorn89 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:04:
denk met 'zekerheid' te zeggen; er komen geen mods voor 'the division' dat hebben ontwikkelaars en uitgever diverse malen benadrukt: http://www.ign.com/articl...ort-for-the-divison-on-pcPaulus07 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:43:
zullen vast wel pc mods komen (voordeel van pc). maar zullen meer publishers zijn die het doen. console markt is denk groter met afzet dan de pc markt.
soms wel, soms niet. maar denk wel dat jouw stelling voor meer en deel van de markt op gaat. daarin tegen kent pc vaak een langere levensduur en goedkopere aanschafprijs.Donstil schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:31:
Nou dat weet ik wel zeker. Games maar zeker dit soort games verkopen gewoon veel en veel meer op de Consoles.
Jezelf daar op toespitsen als developer is dus gewoon heel slim.
semi-offtopic: nog suggesties voor inhoud van de TS?
Het spel ziet er nu al zeer dope uit. En velen malen beter dan de Consoles dus wat zeur je nou? Ik heb ze allebei naast mekaar gehouden en het verschil is belachelijk groot. Consoles kunnen de game nauwlijks op 30fps draaien, nu krijgt de game op consoles zelfs een optie om de grafische settings te _Verlagen_ als je altijd 30fps wilt..... PC kan je lekker dik op ultra 1440p/4k gamen met graphics die op dit moment imo de mooiste zijn die er in een game zitten...of mjah, gedeelde plek met tomb raider.Bjorn89 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:04:
Die beelden van de E3 gaan de meeste mensen niet draaien, durf te wedden dat 90% van de gamers zou klagen over performance of waarom ze een 980ti in sli opstelling nodig zouden hebben om de game te draaien. Devs kunnen de meest vetste game neerzetten met graphics waar iedereen van gaat kwijlen maar feit is dat de meeste gamers een 970gtx high-end vinden...nou met een 970 kan je division op ultra (wat er overigens super vet uitziet) op 1080p nauwlijks op 60fps draaien. tussen de 45-55fps. Dus tjah, heeft geen nut om een game te releasen en moeite in te steken waar een klein percentage wat aan heeft. Doen ze het wel, gaat iedereen klagen dat zijn kaart het niet kan draaien. En wat ze nu hebben is gewoon dik. Beta zag er gelikt uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpiefox op 07-02-2016 19:42 ]
The first casualty in war is always the truth...
Ja precies, natuurlijk zijn er wel RTS games, of Citybuilders die echt puur en alleen naar de Pc komen of games als StarCraft enz.himlims_ schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:51:
soms wel, soms niet. maar denk wel dat jouw stelling voor meer en deel van de markt op gaat. daarin tegen kent pc vaak een langere levensduur en goedkopere aanschafprijs.
Maar de hele line-up van Ubisoft lijkt me nu vooral gericht op Console gamers en dan is de PC markt een leuke extra bijkomstigheid.
Ik kan zo 1.2.3. geen verkoop cijfers vinden maar ben wel benieuwd hoeveel % van de verkopen van bv GTA5 of FarCry 4 en 3 er daadwerkelijk naar de PC zijn gegaan.
Eens. Grafisch is ie toch al best indrukwekkend, maar er is op een gegeven moment een afweging tussen welke devices je hem wilt laten draaien en welke niet. Zeker gezien er ook MP in zit, wil je niet dat mensen daar voordeel uit halen.Jumpiefox schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:40:
[...]
Het spel ziet er nu al zeer dope uit. En velen malen beter dan de Consoles dus wat zeur je nou? Ik heb ze allebei naast mekaar gehouden en het verschil is belachelijk groot. Consoles kunnen de game nauwlijks op 30fps draaien, nu krijgt de game op consoles zelfs een optie om de grafische settings te _Verlagen_ als je altijd 30fps wilt..... PC kan je lekker dik op ultra 1440p/4k gamen met graphics die op dit moment imo de mooiste zijn die er in een game zitten...of mjah, gedeelde plek met tomb raider.
Die beelden van de E3 gaan de meeste mensen niet draaien, durf te wedden dat 90% van de gamers zou klagen over performance of waarom ze een 980ti in sli opstelling nodig zouden hebben om de game te draaien. Devs kunnen de meest vetste game neerzetten met graphics waar iedereen van gaat kwijlen maar feit is dat de meeste gamers een 970gtx high-end vinden...nou met een 970 kan je division op ultra (wat er overigens super vet uitziet) op 1080p nauwlijks op 60fps draaien. tussen de 45-55fps. Dus tjah, heeft geen nut om een game te releasen en moeite in te steken waar een klein percentage wat aan heeft. Doen ze het wel, gaat iedereen klagen dat zijn kaart het niet kan draaien. En wat ze nu hebben is gewoon dik. Beta zag er gelikt uit.
Wie heeft er ook al zo weinig geduld als mij?
Was het maar al zo ver.. -.- hekel aan wachten!
Was het maar al zo ver.. -.- hekel aan wachten!
Missen jullie het punt niet? Ubisoft downgrade het grafische aspect zodat de kloof tussen console en PC niet zo groot zou zijn. Dat van de PC gamers maar een klein percentage de game op volle glorie zou kunnen draaien maakt niet uit. Tevens komt het omdat ubisoft dit vaker geeft gedaan. Mooie beelden beloven maar dan de boel voor PC gamers actief saboteren duur te downgraden.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
tja zo werkt marketing. Dingen er mooier uit laten zien/verkopen dan ze in werkelijkheid zijn.
Met de 1e E3 beelden kon je er al vanuit gaan dat games er de komende jaren zo nog niet zouden gaan uitzien. Die stap was te groot.
Met de 1e E3 beelden kon je er al vanuit gaan dat games er de komende jaren zo nog niet zouden gaan uitzien. Die stap was te groot.
Nou die screenshots van een Tweaker hier met alle instellingen gemaximaliseerd op zijn 980ti zagen er toch wel erg goed uit.
Dat zat helemaal niet zover van de E3 demo vandaan zo leek het.
Je hebt er dan wel een pc voor nodig die 5x zoveel kost als een Xbox One maar goed je krijgt er wel wat voor terug.
Dat zat helemaal niet zover van de E3 demo vandaan zo leek het.
Je hebt er dan wel een pc voor nodig die 5x zoveel kost als een Xbox One maar goed je krijgt er wel wat voor terug.
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 07-02-2016 23:12 ]
Je leest het verkeerd. Ja het gaat achteruit, maar met een logische reden. Je kunt maar tot op een bepaald niveau een game achteruit schroeven op textures, detail en effecten. Op een gegeven moment bereik je een punt waarbij je een game ook echt minder mooi moet maken om betere performance te hebben op minder heldhaftige systemen. En kijk maar eens wat er op Steam zoal populair is Dat zijn niet de i7 met SLI systemen. Tegenwoordig zitten er ook veel laptops bij. En wat gaat een Ubisoft dan doen? Juist, ook zorgen dat het daar op draait, zodat de groep mensen die de game überhaupt kunnen draaien, groter wordt.'MrVegeta schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:56:
Missen jullie het punt niet? Ubisoft downgrade het grafische aspect zodat de kloof tussen console en PC niet zo groot zou zijn. Dat van de PC gamers maar een klein percentage de game op volle glorie zou kunnen draaien maakt niet uit. Tevens komt het omdat Ubisoft dit vaker geeft gedaan. Mooie beelden beloven maar dan de boel voor PC gamers actief saboteren duur te downgraden.
En kijk nou, consoles zitten daar ook nog ergens tussen. Warempel, hebben ze het dan gedaan voor de consoles, of toch ook omdat er veel laptops en pcs zijn met gelijkwaardige performance?
Verder gaat het over een quote van vorig jaar waarbij het nu ineens naar voren komt? Vreemd verhaal imo en klinkt eerder als hoax.
ben ik nu de enige die vind dat the division er prachtig uitzag in de beta? Heb geen killer gpu (970gtx) maar alles draaide zeer vlot op high en zag er prachtig uit (en merkbaar mooier/vloeiender dan op console).
Dus ik denk niet dat Massive de pc versie opzettelijk lelijker maakt om gelijke tred met consoles te houden...
Dus ik denk niet dat Massive de pc versie opzettelijk lelijker maakt om gelijke tred met consoles te houden...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Op zich wel een leuke feature gevonden op de website.
Aangezien het virus in de game zich verspreid heeft via bankbiljetten op Black Friday.
Aangezien het virus in de game zich verspreid heeft via bankbiljetten op Black Friday.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Leuk gedaan!Ktenolix schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:54:
Op zich wel een leuke feature gevonden op de website.
Daar gaat het niet om, het feit dat developers features cutten vanwege marketing. Je kan het hele systeem ook gewoon dynamischer maken qua graphics op schaal niveau.Sjoepap schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:18:
ben ik nu de enige die vind dat the division er prachtig uitzag in de beta? Heb geen killer gpu (970gtx) maar alles draaide zeer vlot op high en zag er prachtig uit (en merkbaar mooier/vloeiender dan op console).
Puur de vrijheid ontnemen om die keuze te kunnen maken ook al zou het op 5 fps zijn.
De pc is veel opener dan de Console, aangezien ik dit cutten al bij een paar games heb gezien.
(Skyrim civil battle bv), dragon age origins morrigans quest) etc etc
Content die eruit is gehaald(later door modders terug)
Nu ook weer bij XCOM 2.....
ben gewoon eerlijk als bedrijf.
I7 5820k @ 4.20GHz hier.himlims_ schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:09:
[...]
idem; dus vraag me af of de geforce 970 wel de juiste kaart is voor deze game. kan ook instelling vout zijn of cpu belemmering (weet niet)
EVGA 970 GTX SLI
1440p.
CPU gebruik ging af en toe zo hoog als 55%.
FPS rond de 55-60 meestal.
Absoluut geen stutter en drops zoals in de video.
Een 970 is het minimum zou ik zeggen (Voor 1080p)
ik wil graag de division gold editie kopen voor de pc. neem aan dat dat vaak een digital key download is.
Welke site is betrouwbaar en hanteert een nette prijs?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Zie de TS gameplanet is goedkoop: 65euro voor de goldNickrsd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:17:
ik wil graag de division gold editie kopen voor de pc. neem aan dat dat vaak een digital key download is.
Mijn complimenten voor de update van de TS! ziet er nice uit!himlims_ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:28:
[...]
Zie de TS gameplanet is goedkoop: 65euro voor de gold
Wat ik nog zou toevoegen is het volgende:
- Linkjes naar o.a. de youtube kanaal/playlist van Arekkz. Geeft vrij snel een goed inhoudelijk beeld van de mechanics van the Division en hoe het allemaal werkt zonder (al te veel) spoilers.
- Een linkje/benoemen dat je via uplay 20% korting kan krijgen als je 100 uplay points inlevert, dit is vooral nice voor mensen die iets minder gemakkelijk geld uitgeven aan de grijze mark
Goed bezig heren!
gameplanet staat gelist bij de officiele / approved retailers: https://support.ubi.com/e...r-list/kA030000000ekN9CAImelantrix schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:34:
- Een linkje/benoemen dat je via uplay 20% korting kan krijgen als je 100 uplay points inlevert, dit is vooral nice voor mensen die iets minder gemakkelijk geld uitgeven aan de grijze mark
zelfs na inwisseling 100punten bij uplay, is gameplanet goedkoopste legitieme optie.
rest vd suggesties zal ik deze dagen toevoegen
[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 08-02-2016 14:38 ]
Ah oke, dan heb ik niks gezegd, al vind ik het wel gaaf dat je met uplay points korting kan krijgen. (naar mijn idee het enige echte grote voordeel van uplay, maar dat is verder off topichimlims_ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:37:
[...]
gameplanet staat gelist bij de officiele / approved retailers: https://support.ubi.com/e...r-list/kA030000000ekN9CAI
zelfs na inwisseling 100punten bij uplay, is gameplanet goedkoopste legitieme optie.
rest vd suggesties zal ik deze dagen toevoegen
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de kortingsvoucher krijgt? Ik heb gisteren 100 Uplay punten ingeleverd maar nog niks ontvangen?melantrix schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:34:
[...]
Help

Dat duurt inderdaad even, ik was zo ongeduldig om gelijk een support ticket aan te maken en er over te tweeten (Naar eigen ervaring vaak genoeg ondervonden dat Ubisoft dan wel snelle support heeft).R3M1 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:40:
[...]
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de kortingsvoucher krijgt? Ik heb gisteren 100 Uplay punten ingeleverd maar nog niks ontvangen?
Help
Volgens mij werkt het zo: Je lokale ubisoft office krijgt het verzoek om te controleren of je 100 uplay points kloppen (ofzoiets, iig controle/verwerkingstijd) en vervolgens een code genereren voor je. Nu hebben wij zoveel pech dat de NLe ubi office vage openingstijden hebben (iets van 2 uur 's middags tot 5 uur 's middags ofzo). Wanneer je tweet erover however, krijg je vaak gewoon van iemand ergens op de wereld antwoord, omdat die dan specifiek naar jouw ticket gaat kijken et voila je hebt een code
Oftewel, gewoon support ticket openen, dat is het snelst
had m na 48uur nogsteeds niet; ticket aangemaakt, vanochtend pas code ontvangenR3M1 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:40:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de kortingsvoucher krijgt? Ik heb gisteren 100 Uplay punten ingeleverd maar nog niks ontvangen?
Help
Ik had al van de naam gehoord via vrienden en zag op PS dat er de Beta aan het spelen waren.. Na dan toch even youtube/reddit te checken lijkt deze game echt fantastisch! Ik zie wel regelmatig haters maar denk dat dit dan eerder over de kwaliteit op de pc gaat? ik ben iig een console-gamer geworden.
Nu ken ik echt weinig van dit type spellen (CS:S, BF, CoD, fifa fan).
Ik zag dat je bij de pre-order een extra krijgt.. Lijkt dit zo goed dat je het er best wel bij neemt of kan je perfect zonder en dan ook gewoon wachten tot er enkele streams uitkomen om te zien of het echt wel de moeite is?
Ik zag dat je bij de pre-order een extra krijgt.. Lijkt dit zo goed dat je het er best wel bij neemt of kan je perfect zonder en dan ook gewoon wachten tot er enkele streams uitkomen om te zien of het echt wel de moeite is?
learning every day.
het is sowieso geen CS/BF/CoD (dat zijn fps, met 'realistische' ttk), the division is een tpsrpg game waarin je kunt schieten. spelers/npc's hebben health, armor skills etc. dus headshot betekend niet automatisch een kill.SoulsOnFire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:06:
preorder bonus is cosmetische (crap) totaal niet van invloed op spel, ik zou eerder bekijken of een seasonpass de moeite is. maar wat dat precies inhoudelijk voor meerwaarde biedt is beperkt duidelijk.
http://www.allkeyshop.com...on-cd-key-compare-prices/ altijd fijne vergelijking site qua cd key kostenNickrsd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:17:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst