Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Volgens mij heeft de beta/demo discussie nu wel lang genoeg geduurd. Zullen we overgaan op een ander onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk inderdaad dat we tot aan de release discussies erover kunnen houden.

Hebben jullie niks positiefs te melden over dit spel? :+

Ik ben zelf erg gecharmeerd van het feit dat items dat je armor geeft en items die je uiterlijk bepalen gescheiden zijn. Je kunt lekker zelf bepalen hoe je eruit komt te zien, zonder dat dat consequenties heeft voor je stats.

[ Voor 45% gewijzigd door Ktenolix op 02-02-2016 14:29 ]

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:27:
Ik denk inderdaad dat we tot aan de release discussies erover kunnen houden.

Hebben jullie niks positiefs te melden over dit spel? :+

Ik ben zelf erg gecharmeerd van het feit dat items dat je armor geeft en items die je uiterlijk bepalen gescheiden zijn. Je kunt lekker zelf bepalen hoe je eruit komt te zien, zonder dat dat consequenties heeft voor je stats.
Lol, trol much? Ik loop hier juist prositief te zijn over het spel 8)7

Tip van flip, houdt de stream van the Division in de gaten, na de Alpha hadden ze een stream met wat ze hadden geleerd en gefixed hadden enzo. Zal vast ook komen van de beta 8)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Lol, trol much? Ik loop hier juist prositief te zijn over het spel 8)7

Tip van flip, houdt de stream van the Division in de gaten, na de Alpha hadden ze een stream met wat ze hadden geleerd en gefixed hadden enzo. Zal vast ook komen van de beta 8)
I know ;)

Ik weet niet of repost, maar:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t_19CumE3Ks]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:25:
[...]

En dat is prima, als jij op basis van een beta dat wilt doen. Maar je kan gewoon niet roepen dat een beta per definitie meer content moet hebben. Het is aan de developer om te bepalen wat ze willen testen en hoe, en je hebt geluk als je dan mee mag doen in die beta. Als jij vervolgens op basis daarvan een oordeel wil vellen moet je dat lekker doen, maar ga het niet verkondigen alsof je het hele spel hebt gespeeld.

Dit is overigens geen persoonlijke aanval ofzo, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het een beta is en geen demo :+
Welke verkondiging? De game-inhoud verhaal-technisch en 'niet demo' manier verdedigen slaat nergens op, welke 'verhaal technische' limitatie zit er precies in hidden-walls (vuilniszakken), 4-verdieping appartement met 4 kamers waar er 'magic' maar echt 1 deur open kan? Brandtrappen op ~30cm springafstand waar je niet op kan maar fixed om moet lopen, ramen die je niet in inslaan en doorheen kan kruipen. Dát noem ik een dooie boel, als je uitsluitend rond kan lopen.

Nee, dan zullen enkel mijn verwachtingen van de game veel te hoog liggen, heb genoeg bèta's gedaan om verschil van demo's nog wel te kunnen zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:41:
[...]

Welke verkondiging? De game-inhoud verhaal-technisch en 'niet demo' manier verdedigen slaat nergens op, welke 'verhaal technische' limitatie zit er precies in hidden-walls (vuilniszakken), 4-verdieping appartement met 4 kamers waar er 'magic' maar echt 1 deur open kan? Brandtrappen op ~30cm springafstand waar je niet op kan maar fixed om moet lopen, ramen die je niet in inslaan en doorheen kan kruipen. Dát noem ik een dooie boel, als je uitsluitend rond kan lopen.

Nee, dan zullen enkel mijn verwachtingen van de game veel te hoog liggen, heb genoeg bèta's gedaan om verschil van demo's nog wel te kunnen zien.
No offense, maar dit is de eerste post die dit aanhaalt, en dat zijn punten waar ik nog ergens kan snappen dat je t tegen vindt vallen, want ja dat is inderdaad hoe de developers het spel designen. Het is mij niet zozeer opgevallen of gaan irriteren maar als dat jouw irritatie punt is dan zou ik zeggen, laat het spel lekker links liggen ;)

maar als je roept dat het spel slecht gevuld is, dat er weinig random encounters zijn etc, dan roep ik harder terug dat het een beta is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:44:
[...]

No offense, maar dit is de eerste post die dit aanhaalt, en dat zijn punten waar ik nog ergens kan snappen dat je t tegen vindt vallen, want ja dat is inderdaad hoe de developers het spel designen. Het is mij niet zozeer opgevallen of gaan irriteren maar als dat jouw irritatie punt is dan zou ik zeggen, laat het spel lekker links liggen ;)

maar als je roept dat het spel slecht gevuld is, dat er weinig random encounters zijn etc, dan roep ik harder terug dat het een beta is :+
Oh geen probleem hoor, de game zal ik wel gaan spelen en zal m'n aandeel lol er wel uithalen. Maar zo perfect en mooi en geweldig de game door sommige wordt neergezet, nou nee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het voelt wat leeg/dood aan > is ook wel de sfeer van het verhaal en game

maar ik miste vooral de achtergrond muziek; wanneer die aanwezig zou zijn geweest het al eea goed had gemaakt op de beleving.

demo/beta, maar net welk labeltje je erop plakt :+

ze heben het azure platform wat kunnen testen met opschalen enzo

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:07:
[...]

Het is een beta he? Het is zoals hierboven al een paar keer is aangegeven gedaan om de verhaal niet prijs te geven en specifieke dingen te testen. Je vergeet dat een beta geen demo is. Een beta is bedoeld voor de developers om zo goed mogelijk te testen, niet om de community een voorproefje te geven van een spel. Dat is een demo ;)
Je game testen doe je niet 1 maand van te voren.
Dit is een demo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Dit is een demo.
Ik ga niet weer een discussie opstarten. Lees het voorgaande maar en noem het lekker wat je wilt. Als je maar weet dat het geen demo is maar een beta :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:51:
[...]

Ik ga niet weer een discussie opstarten. Lees het voorgaande maar en noem het lekker wat je wilt. Als je maar weet dat het geen demo is maar een beta :+ O-)
Ik blijf het als een demo zien, net als alle andere "beta's" zo kort voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
unfor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:51:
[...]

Ik blijf het als een demo zien, net als alle andere "beta's" zo kort voor release.
Zo lang jij dat zo ziet lekker blijven doen dan.
Heb ondertussen inderdaad een andere kijk erop gekregen door nog wat info door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

unfor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:51:
[...]

Ok man, dan maken we voor jou een uitzondering en mag je het een demo noemen. Dan kunnen we nu verder weer inhoudelijk een discussie voeren over de spelelementen.

Zoals; extractie wanneer je Rogue bent. Ik lees overal dat iedereen graag wil dat je een soort black-market chopper kan oproepen, maar is het niet veel leuker dat je naast loot stelen ook een extraction moet 'stelen' wanneer je Rogue bent?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
UTADDICT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:54:
[...]

Ok man, dan maken we voor jou een uitzondering en mag je het een demo noemen. Dan kunnen we nu verder weer inhoudelijk een discussie voeren over de spelelementen.

Zoals; extractie wanneer je Rogue bent. Ik lees overal dat iedereen graag wil dat je een soort black-market chopper kan oproepen, maar is het niet veel leuker dat je naast loot stelen ook een extraction moet 'stelen' wanneer je Rogue bent?
Hmm ja dat klinkt wel leuk, alleen gaan dan niet de hogere levels met betere wapens de 'noobs' zitten campen op extraction points om hun gear/extraction te pakken just for the fun of it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:54:
[...]

Hoe zie je dat 'stelen' voor je? Dat je een bestaande extraction kaapt? Dat is opsich wel leuk, maar dan krijg je alleen maar meer attack van rogues

Als ze zelf eentje moeten oproepen van de black market zorg je ervoor dat ze meer op defense moeten gaan, wat volgens mij het idee ervan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 15:03
Ja, dat hele "Rogue" gebeuren heeft nog wel wat "Balancing" nodig... Het is nu te makkelijk Loot inclusief Chopper te Hijacken. Je bent als niet Rogue speler momenteel zwaar in het nadeel... JaJa, ik weet het: het is een BETA... ;)

geen DEMO... O-)

[ Voor 4% gewijzigd door uray op 02-02-2016 15:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Ik lees veel dingen die je gewoon als feedback moet geven naar Ubisoft. Daar is een pagina voor. Alleen weet ik de link niet zo. Via uplay kan je er makkelijk komen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

unfor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Dit is een demo.
Nee. Dit is stress testen en metrics verzamelen. Enige wat er gebeurt. De rest is niet interessant.

En over dat DZ gezemel (en dan bedoel ik generiek, niet alleen hier). Ik vind het momenteel heel goed. Deze reddit tread verwoord het wel heel goed vind ik: https://www.reddit.com/r/..._dark_zone_because_youre/
It is AMAZING to me how scared some of you are, the suggestions I've read this morning for "fixing" the DZ are straight up bitch-mode.
  • "I should be able to kill someone back who killed me, but I shouldn't go rogue because of it!"
  • "There should be a 'reputation' system so that I know who a 'bad' player is!"
  • "If someone kills me and takes my loot I should be able to track them until they extract it!
  • "There should be a revenge system so I can kill people who kill me!"
  • "It's unfair that people in a group have an advantage!"
It's SUPPOSED to be tense, it's SUPPOSED to be cold and unfair - guess what? Sometimes you get jumped, unfairly, and you get your shit jacked, and there isn't a thing you can do about it. That's the risk of being in the DZ. Quit trying to put the baby-bumpers on an excellent idea.
Stay out of the DZ if you can't handle it.
Ik kan het er niet meer mee eens zijn. Dit is de eerste keer dat ik PvP in zo'n soort spel gewoon leuk vind. De keuze die je hebt (meedoen of niet), de consequenties die erbij horen en de benefits die je krijgt als je meedoet. Heerlijk, echt by far het leukste aan het spel. I'm hooked!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yaz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:28:
Ik kan het er niet meer mee eens zijn. Dit is de eerste keer dat ik PvP in zo'n soort spel gewoon leuk vind. De keuze die je hebt (meedoen of niet), de consequenties die erbij horen en de benefits die je krijgt als je meedoet. Heerlijk, echt by far het leukste aan het spel. I'm hooked!
Ik zet toch m'n geld op de 3rde groep, de cheaters :P Ik hoop dat ze daar vanaf dag 1 mee bezig gaan, GTA heeft het tot heden ook nog steeds niet onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10

Yaz

SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:33:
[...]

Ik zet toch m'n geld op de 3rde groep, de cheaters :P Ik hoop dat ze daar vanaf dag 1 mee bezig gaan, GTA heeft het tot heden ook nog steeds niet onder controle.
Daar maak ik me het minst druk om. Ik had vandaag het "geluk" om onzichtbaar te zijn voor iedereen. Leuk voor welgeteld 2 minuten. Er zit geen fun in. Tuurlijk zijn er mensen die dit langer volhouden maar ik vermoed dat vele dit snel zat zijn en wat anders gaan doen. Maar cheaters zullen hoog op de lijst staan en deze specifieke bug zal al helemaal snel opgelost worden.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Nieuwe locatie "The Underground", WEL SPOILER.

http://www.psx-sense.nl/2...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Daar maak ik me het minst druk om. Ik had vandaag het "geluk" om onzichtbaar te zijn voor iedereen. Leuk voor welgeteld 2 minuten. Er zit geen fun in. Tuurlijk zijn er mensen die dit langer volhouden maar ik vermoed dat vele dit snel zat zijn en wat anders gaan doen. Maar cheaters zullen hoog op de lijst staan en deze specifieke bug zal al helemaal snel opgelost worden.
Dat is voor mij persoonlijk echt het enige wat ik niet leuk vond aan de DZ, de cheaters. heb een paar keer gehad dat ik mooie loot had en vervolgens uit het niets met 1 shot gekilled was. dat waren geen leuke momenten. Voor de rest helemaal eens met je eerdere post. Het is juist het risico wat de kracht van de DZ is.

Ik heb leuke momenten gehad met random andere kerels (ik was single in dz) en heb gewoon paar keer met een groep aangehaakt, wat grappige momenten opleverde. Gewoon mee lopen en ze helpen, krijg je vanzelf een groeps uitnodiging 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
code:
1
[video]https://youtu.be/nvwh6JN-rsU[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:39:
[...]

Dat is voor mij persoonlijk echt het enige wat ik niet leuk vond aan de DZ, de cheaters. heb een paar keer gehad dat ik mooie loot had en vervolgens uit het niets met 1 shot gekilled was. dat waren geen leuke momenten. Voor de rest helemaal eens met je eerdere post. Het is juist het risico wat de kracht van de DZ is.

Ik heb leuke momenten gehad met random andere kerels (ik was single in dz) en heb gewoon paar keer met een groep aangehaakt, wat grappige momenten opleverde. Gewoon mee lopen en ze helpen, krijg je vanzelf een groeps uitnodiging 8)
Ja had ik ook, in 1 keer pop dood en 2 seconde later zie je 2 gasten op je lijk gewarped worden..
Maar dat samenwerken is echt leuk inderdaad.. ook al ben je alleen kan je altijd nog wel groepje vinden om samen mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kijk - nu lijkt het wat te worden; ik wil mobs - veeeel mobs - dat het moeilijk en lastig wordt, continue van cover naar cover moet ivm granaten. geflankt wordt; omdat er zo veel mobs zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:52:
[...]

kijk - nu lijkt het wat te worden; ik wil mobs - veeeel mobs - dat het moeilijk en lastig wordt, continue van cover naar cover moet ivm granaten. geflankt wordt; omdat er zo veel mobs zijn :P
Ja inderdaad, ziet er al veel beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:52:
[...]

Dat hadden wij al bij de 1e story missie op hard met 3 man. Constant werden er granaten gegooid en de enemy pushte in het stadion goed door, waardoor we steeds onderweg waren.
Later nog een keer alleen op hard gedaan voor de XP maar toen was het echt een eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[...]

Ik praat niet over simpele bugs als clipping of onzichtbaar worden, praat over de harde tools voor auto aim, no-reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

feit is dat de game momenteel (bijna alles) clientside laat bepalen; ofwel rete gevoellig voor misbruik.

ubisoft zegt met anti-cheat te komen (fairplay??) maar dat is bij iedere game op pc platform zelfde gejank; kudt cheaters. Ik snap echt niet waarom dit keer op keer op keer weer mogelijk is.

Games als Fifa16 / Justcause 3 zijn niet gekraakt of te kragen (na aantal maanden!!) dus men kan een systeem maken wat solide is.

Waarom steekt men diezelfde energie niet in een solide anti-cheat systeem? (cracked game gaat men voelen, cheaters boeit de meeste uitgevers / ontwikkelaars helemaal geen ene fck)

Als je kon programmeren zou ik me daarop richten; gat in de markt wanneer je dat weet op te lossen bij PC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:23:
[...]

feit is dat de game momenteel (bijna alles) clientside laat bepalen; ofwel rete gevoellig voor misbruik.

ubisoft zegt met anti-cheat te komen (fairplay??) maar dat is bij iedere game op pc platform zelfde gejank; kudt cheaters. Ik snap echt niet waarom dit keer op keer op keer weer mogelijk is.

Games als Fifa16 / Justcause 3 zijn niet gekraakt of te kragen (na aantal maanden!!) dus men kan een systeem maken wat solide is.

Waarom steekt men diezelfde energie niet in een solide anti-cheat systeem? (cracked game gaat men voelen, cheaters boeit de meeste uitgevers / ontwikkelaars helemaal geen ene fck)

Als je kon programmeren zou ik me daarop richten; gat in de markt wanneer je dat weet op te lossen bij PC :+
Punkbuster anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:48:
[...]

code:
1
[video]https://youtu.be/nvwh6JN-rsU[/]

[video]
Super nice :D

1 ding wat me opviel tijdens de beta, en nu weer in t filmpje is dat de voice acting helemaal niet uitgebreid is. Ik stond in de Base of Operations en hoorde echt constant dezelfde zin van een npc die naast me stond te 'praten' met iemand anders. Net in t filmpje weer: NPC die bevrijdt werd zei twee keer achter elkaar 'i thought i was going to die' oid.

Dat zou 1 ding zijn die mij echt mateloos kan gaan irriteren, dus ik hoop dat dat wel verbeterd wordt.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[..] zullen we die maar even overslaan? http://www.mpgh.net/forum/151-punkbuster/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
[...]

Wat is überhaupt de lol van cheaten op een multiplayer? Maar dit gaan zo aanpakken door meer gegevens serverbase op te slaan ipv client.

[ Voor 13% gewijzigd door siempievk op 02-02-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:59
Bedoelde je dat sarcastisch? Want Punkbuster is troep, altijd al geweest :P
siempievk schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:49:
[...]
Wat is überhaupt de lol van cheaten op een multiplayer? Maar dit gaan zo aanpakken door meer gegevens serverbase op te slaan ipv client.
Dat is moeilijk uit te leggen gezien bijna alle mensen hier normaal en down to earth zijn, waar cheaters vaak mentale problemen hebben. Aan de ene kant heb ik wel inlevingsvermogen voor de mensen die met een slechte hand kaarten het leven in gaan, en aan de andere kant... Cheaters, zucht.

[ Voor 55% gewijzigd door kevz op 02-02-2016 17:20 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik vind het een vermakelijke game hoor! elke game heeft zo zn charme.. deze heeft dat ook zeker!
alleen jammer dat de wereld in de... bemo deta demo beta (troll) beetje leeg is, leger als wat de game zal zijn.. dat snap ik niet, mij lijkt het dat je wel wil pronken met je game, althans wat je hier boven leest maakt me wel beetje zorgen.. wat als de wereld straks ineens flink gevuld is, is het dan geen stutter fest?
daar ben ik dan wel benieuwd naar..

Tuurlijk is er herhaling in de game. maar dat is bij elke game zo, kom op..
alleen ben je hooked eraan of niet.

en de Darkzone was een hele leuk ervaring.. samen met 1 maatje heb ik de beta gespeeld. en dat was fun
samen gingen we elke x de DZ in, en binnen no-time hadden we een groepje van 4.. elke x weer..

ene keer waren we echt rogue hunters.. andere weer de laffe herders die de loot aan het jatten was, een flinke manhunt was het gevolg :D

[ Voor 23% gewijzigd door Nickrsd op 02-02-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
Yaz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:28:
[...]

Nee. Dit is stress testen en metrics verzamelen. Enige wat er gebeurt. De rest is niet interessant.

En over dat DZ gezemel (en dan bedoel ik generiek, niet alleen hier). Ik vind het momenteel heel goed. Deze reddit tread verwoord het wel heel goed vind ik: https://www.reddit.com/r/..._dark_zone_because_youre/

[...]

Wauw, veel kabaal van mensen die liever in de Dark Zone geen PvP doen. Ik vind juist dat mensen die rogue spelen vaak benadeeld zijn. Althans, het enige wat me écht dwars zit is die timer. Zodra die 'manhunt' begint kost elke kogel die je afschiet - en volgens sommige ontvangt - je timer en kun je opnieuw beginnen.

Het kán zijn dat die timer meevalt in het volledige spel omdat het gebied van de beta maar 1/3 van de DZ is, maar vijf minuten overleven met een grote marker boven je hoofd - zonder te schieten - is te veel van het goede. In principe moet je óf vijf minuten als een dorpsgek door de DZ heen gaan rennen, of ergens gaan campen en hopen dat mensen het op gaan geven.

Wat ik liever zou zien is een soort systeem zoals dat van EVE Online, hoe verder je de DZ in duikt, hoe minder toezicht er is op mensen die rogue zijn. Zo kun je de beste loot in DZ 7 krijgen, maar loop je daar het allergrootste risico omdat je óf niet ziet wie rogues zijn of alleen rogues kan zien in je 'line of sight'. Oftewel, geen overgrote mooie peil meer en geen death messages.

De DZ is juist zo spannend omdat er mensen zijn die rogue spelen, maar het lijkt erop dat een te groot deel mensen alleen maar PvP leuk vinden als het zonder al te veel consequenties is, dus gaan ze alleen maar rogues aanvallen maar poepen ze in hun broek om het zelf te doen. Daar moet ook wat tegenover staan, dunkt me.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm nu niks te gamen deze avond..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Paulus07 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:33:
hmmm nu niks te gamen deze avond..... :P
Dat probleem heb ik dus nu ook haha iemand nog een game die er op lijkt? 3rd person ofzo? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Mvandenberg91 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:22:
[...]

Dat probleem heb ik dus nu ook haha iemand nog een game die er op lijkt? 3rd person ofzo? :*)
Rainbow Six Las Vegas 1 & 2? Vond ze destijds wel de moeite waard.

Ik zal ook even moeten wennen om vanavond niet te spelen. Spel bevalt me prima.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mvandenberg91 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:22:
[...]

http://www.socomsource.com/ _/-\o_
mijn favoriete gears-of-war is/komt naar de pc

interview over 'end-game' en waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn omtrent loadout/missies/gratis updates etc.

[ Voor 39% gewijzigd door himlims_ op 02-02-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

#Pcmasterrace :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Tja, welk game designer of wat dan ook gaat een (toch wel) multiplayer game clientside maken ...
Je vraagt dan om cheats, triest genoeg |:(

[ Voor 18% gewijzigd door JinShepard op 02-02-2016 22:41 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hieronder wordt uitleg gegeven waarom Ubisoft alles client trusted heeft laten maken in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:11:
Hieronder wordt uitleg gegeven waarom Ubisoft alles client trusted heeft laten maken in de beta.

[video]
#Pcmasterrace O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:11:

[video]
Dit zijn geen gasten van Ubi toch? Ze speculeren gewoon maar wat. Of ze hebben gelijk en Ubi zet een server side check aan tijdens de release of Ubi is wakker geschud en gaat er mee bezig. In het 2de geval heeft de beta zijn werk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Utoka schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:57:
[...]

Dit zijn geen gasten van Ubi toch? Ze speculeren gewoon maar wat. Of ze hebben gelijk en Ubi zet een server side check aan tijdens de release of Ubi is wakker geschud en gaat er mee bezig. In het 2de geval heeft de beta zijn werk gedaan.
Waarom denk je dat er nu momenteel geen anti-cheat te vinden is?
Deze gasten leggen uit dat Ubisoft alles in de beta hebben kunnen monitoren, wat ikzelf ook het meest logische vind.
Hadden ze nu al anti-cheat voor de beta ingeschakeld, dan hadden reverse engineers al aan de gang kunnen gaan hoe deze te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Als dat zo is, is het enigszins slim te noemen. Ben benieuwd! Gelukkig krijgen nu ook op sites als Reddit na een aantal updates van DEV's de wat positievere reviews en comments de overhand, hype is altijd leuker als we nog een maand moeten overbruggen dan een groot tranendal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:29:
[...]

Waarom denk je dat er nu momenteel geen anti-cheat te vinden is?
Deze gasten leggen uit dat Ubisoft alles in de beta hebben kunnen monitoren, wat ikzelf ook het meest logische vind.
Hadden ze nu al anti-cheat voor de beta ingeschakeld, dan hadden reverse engineers al aan de gang kunnen gaan hoe deze te kraken.
En je denkt dat die 4 dagen beta cheat-makers enigszins tegenhouden? Kleine vertraging, maar zal toch wel komen. Grote kans dat het gewoon een FP, GG of PB gaat worden, daar hebben ze al genoeg ervaring mee, als is het maar voor een radar en aimbot.

Division gaat geen uitzondering worden voor wat altijd al probleem is geweest op PC, zelfs de recordhouder R* heeft nog geen oplossing voor deze mensen, daar zal je als PC speler helaas gewoon wat rekening mee moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:03:
[...]

En je denkt dat die 4 dagen beta cheat-makers enigszins tegenhouden? Kleine vertraging, maar zal toch wel komen. Grote kans dat het gewoon een FP, GG of PB gaat worden, daar hebben ze al genoeg ervaring mee, als is het maar voor een radar en aimbot.

Division gaat geen uitzondering worden voor wat altijd al probleem is geweest op PC, zelfs de recordhouder R* heeft nog geen oplossing voor deze mensen, daar zal je als PC speler helaas gewoon wat rekening mee moeten houden.
Eens, al snap ik dan niet waarom iedereen op dit moment voor cheating zozeer naar Ubi aan het kijken is, wanneer we eigenlijk weten dat dit al jaren door developers niet echt goed op te lossen is (en ook niet gaat zijn).

Ook als je minder client-side doet valt het nog moeilijk tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Weet iemand of het idee van een The Division app van de baan is? Tijdens de E3 werd er vertelt dat mensen vanaf een tablet of smartphone deel konden nemen aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:13
Die app is inderdaad geannuleerd. Voor gameplay/disbalance redenen dacht ik.

[ Voor 39% gewijzigd door Zalaroth op 03-02-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

De meeste game apps zijn gewoon waardeloos, voegen niks toen en worden niet gebruikt. Maar je ze wel nuttig dan gaat het al snel naar verplicht toe of zo. Gewoon slim om niet te ontwikkelen.

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 03-02-2016 12:41 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
The Chosen One schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:40:
De meeste game apps zijn gewoon waardeloos, voegen niks toen en worden niet gebruikt. Maar je ze wel nuttig dan gaat het al snel naar verplicht toe of zo. Gewoon slim om niet te ontwikkelen.
Denk dat er inderdaad maar handje vol is geweest die daadwerkelijk nut had, weet dat Forza Horizon die plattegrond had (incl navigatie), Titanfall had dacht ik loadout opties, verder kan ik er zo 123 niet een bedenken (AC:S was flut :P).

Jammer ergens, de link met apps en een game had best iets moois kunnen zijn (zoals natural selection, RTS met FPS), al was het maar voor extra toegevoegde informatie, wat je vaak op PC via add-ons ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siempievk schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:08:
Weet iemand of het idee van een The Division app van de baan is? Tijdens de E3 werd er vertelt dat mensen vanaf een tablet of smartphone deel konden nemen aan het spel.
er is support voor 2e scherm [..] whatever that means

het fancy tablet support om zo ingame als drone te verblijven in de E3 trailer te zien was is volledig van de baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
himlims_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:57:
[...]

er is support voor 2e scherm [..] whatever that means

het fancy tablet support om zo ingame als drone te verblijven in de E3 trailer te zien was is volledig van de baan
Toch hoop ik op een fallout achtige app als second screen te gebruiken, dat is de beste ervaring tot nu toe, hoewel ik ook zeer content was met de companion app van Destiny.

Als ze daar een combi van weten te maken: map toegankelijkheid als 2nd screen, inventory management, mission overview en community / clan interactie, dan helemaal perfect wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:39:
[...]
http://www.socomsource.com/ _/-\o_
mijn favoriete gears-of-war is/komt naar de pc
Zie ik daar nou gewoon Crossroads, Desert Glory, Frostfire and so on?! _/-\o_
Mijn hele schooltijd verkloot op SOCOM (PS2/PS3)..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kon je in de game trouwens ook ipv lopen en rennen gebukt kruipen? Beetje rondsneaken zeg maar. Kon er op de ps4 niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Paulus07 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:39:
Kon je in de game trouwens ook ipv lopen en rennen gebukt kruipen? Beetje rondsneaken zeg maar. Kon er op de ps4 niks over vinden.
nee was niet mogelijk. Je kon alleen lopen, rennnen of cover zoeken tegen objects in de wereld. Je kon niet zelf crouchen of pronen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Wie gaat er mee nu de darkzone (on)veilig maken..?
Edit: shit het is afgelopen.. Mis de division nu al. Leuk spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:05:
Wie gaat er mee nu de darkzone (on)veilig maken..?
Edit: shit het is afgelopen.. Mis de division nu al. Leuk spel!
Pas maar op dat je Team Roque niet tegen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je allemaal kunt doen in dit spel om het leven makkelijker te maken. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fWSWPaTtFVQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
mis the division in de avond uurtjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg er steeds meer zin in! Gelukkig duurt het niet lang meer. :+

Toch per ongeluk de Gold Edition gepreordered. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zit hier ook nog te twijfelen voor de aanschaf. Maar wacht in het begin nog wat reviews af en een iets lagere prijs voor de ps4 variant :)

Kans is wel groot dat ik hem ga halen. Maar niet op day1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe lekker (hoog) draait deze game op een geforce 970?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=icI9HImqTd4]

zie je dikke framedrops en stuttering (laatste vind ik zo freaking irritant)

wil nieuwe pc aanschaffen om deze game op max te beleven.

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Holy fuck. Krijg koppijn van dat filmpje, die drops.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:42:
Holy fuck. Krijg koppijn van dat filmpje, die drops.
idem; dus vraag me af of de geforce 970 wel de juiste kaart is voor deze game. kan ook instelling vout zijn of cpu belemmering (weet niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
Mijn gtx970 kan het prima aan op high, full hd, tussen 50 en 60 fps.
Dus gtx970 is best wel ok kaart voor deze game.

Niet op ultra of in 4k natuurlijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind dat filmpje twijfelachtig, ik heb even kort op hogere settings gedraaid en mijn geval zakte gewoon de FPS is, maar absoluut niet stuttering tussen ~50 en ~0 fps zoals in zijn filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
himlims_ schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:59:
hoe lekker (hoog) draait deze game op een geforce 970?

[video]

zie je dikke framedrops en stuttering (laatste vind ik zo freaking irritant)

wil nieuwe pc aanschaffen om deze game op max te beleven.
Ik heb een 7- 2600k met een GTX 970 en als ik preset Ultra speel haal ik gewoon tussen de 45-60 fps zonder enige stuttering zoals in het filmpje te zien is. Meeste is wel in de darkzone geweest en dit is vooral singeplayer gameplay wat je ziet. Misschien dat dat wat uitmaakt.

Maar op preset High draait het overal 60 fps zonder drops of happeringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

himlims_ schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:09:
[...]

idem; dus vraag me af of de geforce 970 wel de juiste kaart is voor deze game. kan ook instelling vout zijn of cpu belemmering (weet niet)
Ik heb zelf een R9290X met een i5 4670 en 12gb ram en heb zelf op 1900x1200 alles op ultra geen last gehad van FPS drops.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:09:
[...]

Het is hoogstwaarschijnlijk zijn cpu. Ik heb zelf de 970 en had als op ultra staan op 1080p. Geen problemen gehad, zat tussen 40-50 fps. Niet hoger, niet lager en al helemaal geen stuttering. Heb zelf de fx6200 gehad en die gaf bij oa Siege ook 100% cpu aan. In dit filmpje ook dus ik zou voor een i5 met 970 gaan, is dik voldoende:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoepap schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:11:
Mijn gtx970 kan het prima aan op high, full hd, tussen 50 en 60 fps.
Dus gtx970 is best wel ok kaart voor deze game.

Niet op ultra of in 4k natuurlijk ..
Ik heb ook een GTX 970 en draai de game best prima op 4K, ja je moet hier en daar wat tweaken met clocks en settings maar ik heb een stabiele 50FPS in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik heb een i5 6600k met 970gtx.

Had settings op high/very high.. En steady 60 fps.. Heel soms een dropje naar 55.

Zeker geen stutter of stotter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:07:
[...]

Ik heb ook een GTX 970 en draai de game best prima op 4K, ja je moet hier en daar wat tweaken met clocks en settings maar ik heb een stabiele 50FPS in de game
aha, interessant. Was naar jouw gevoel 4k op "lagere" settings mooier dan full hd op ultra settings?
Ik speelde the division beta op mijn 4k tv in full hd weliswaar (via nvidia shield tv), heb in 4k resolutie echter niet getest, dacht dat je daar een monster pc voor nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoepap schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:37:
[...]

aha, interessant. Was naar jouw gevoel 4k op "lagere" settings mooier dan full hd op ultra settings?
Ik speelde the division beta op mijn 4k tv in full hd weliswaar (via nvidia shield tv), heb in 4k resolutie echter niet getest, dacht dat je daar een monster pc voor nodig had.
Ik draai met:
Intel i5 6400K
Gigabyte GA-B150M-D3H
16 GB Crucial Ballistix Sport
en de game op mijn M.2 Samsung SSD
de graka is een Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD

Met die setup en wat kleine clockaanpassingen in mijn bios vooral voor de cpu heb ik verder alles op ultra kunnen draaien in de game met 4K resolutie, niet lager gekomen dan 45fps en dat was op drukke stukken in de game (darkzone groot gevecht in die sportwinkel).

Dus ik heb niet eens lagere settings geprobeert, vond dit prima spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Voor de pc gamers. Hebben jullie hem met keybord/muis gespeeld of met controller?

Speel zelf nu veel meer op de ps4 en ben dat weer gewend na jaren spelen. En mijn huidige htpc met i5 draait nog wel redelijk wat maar ultra settings niet meer en blaas ik denk alles op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 03-09 10:02
Extra info over de Season Pass

http://tomclancy-thedivis...-the-division-season-pass
access to special monthly benefits including exclusive content drops and special events
:F

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

IS toch logisch?

De base game, zal vast genoeg content hebben + activiteiten die je daarnaast nog kan doen. Als je meer wilt, wat velen vaak willen dan moet je betalen. Zie destiny bijvoorbeeld, die game is zo content starved dat het niet leuk is. Ik betaal met alle plezier elke maand 10euro als ik vette content krijg, soort van mini dlc's. Dat het met zo een season pass gaat is alleen voordeliger voor mij. Vooral voor RPG games heb je gewoon constant nieuwe content nodig, anders verveel je je dood.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Na het bèta weekend ben ik nu flink gehyped voor The Divsion. Al ben ik er vrij wel zeker van dat ik hem niet op ultra settings kan draaien. Nou ben ik op zoek naar een website waar ik het spel/key kan kopen, weet iemand bij welke website deze het goedkoopst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik wil hem ook halen, denk meteen ook maar met seasonpass zodat je wat extra drops/events of wat heb..

beta was voor mij een hele leuke ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jumpiefox schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:21:
[...]

IS toch logisch?

De base game, zal vast genoeg content hebben + activiteiten die je daarnaast nog kan doen. Als je meer wilt, wat velen vaak willen dan moet je betalen. Zie destiny bijvoorbeeld, die game is zo content starved dat het niet leuk is. Ik betaal met alle plezier elke maand 10euro als ik vette content krijg, soort van mini dlc's. Dat het met zo een season pass gaat is alleen voordeliger voor mij. Vooral voor RPG games heb je gewoon constant nieuwe content nodig, anders verveel je je dood.
Persoonlijk vind ik het linkje interessanter dan dat gepraat over videokaarten, fps drops etc, wat verder dus niks met de gameplay van The Division te maken heeft.
Misschien een idee om een slowchat aan te maken zodat zulke dingen daar besproken kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Countdown tot release: http://division.gamercountdown.com/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 07:12:
[...]

Persoonlijk vind ik het linkje interessanter dan dat gepraat over videokaarten, fps drops etc, wat verder dus niks met de gameplay van The Division te maken heeft.
Misschien een idee om een slowchat aan te maken zodat zulke dingen daar besproken kunnen worden.
Dit meen je niet, alweer dit? :'(

Los van t feit van wat ik ervan vindt. Het spel is nog niet eens uit. Hoe wil je dan inhoudelijk op gameplay ingaan behalve de info te delen die massive mondjesmaat loslaat? Lees gewoon wat je wilt en lees niet wat je niet wilt :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
melantrix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:14:
[...]

Los van t feit van wat ik ervan vindt. Het spel is nog niet eens uit. Hoe wil je dan inhoudelijk op gameplay ingaan behalve de info te delen die massive mondjesmaat loslaat? Lees gewoon wat je wilt en lees niet wat je niet wilt :F
Dit meen ik wel, waar "alweer dit" op slaat vraag ik me dan ook af... 8)7
Blijkbaar wordt er inderdaad de dingen die niet gezien willen worden niet gelezen, er staat namelijk heel duidelijk bij de quick reply aangegeven dat het niet de bedoeling is om hier te slowchatten, dus bijvoorbeeld een post te plaatsen met enkel: "ik heb een key". Waarom mag er dan wel onderscheidt gemaakt worden met "ik heb een i5 6600k met 970gtx"? Omdat je toevallig op de PC speelt? Vandaar mijn voorstel om een slowchat te maken, dan hoeven andere mensen die dit niet willen zien te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:30:
[...]

Blijkbaar wordt er inderdaad de dingen die niet gezien willen worden niet gelezen, er staat namelijk heel duidelijk bij de quick reply aangegeven dat het niet de bedoeling is om hier te slowchatten, dus bijvoorbeeld een post te plaatsen met enkel: "ik heb een key". Waarom mag er dan wel onderscheidt gemaakt worden met "ik heb een i5 6600k met 970gtx"? Omdat je toevallig op de PC speelt? Vandaar mijn voorstel om een slowchat te maken, dan hoeven andere mensen die dit niet willen zien te lezen.
If memory serves me right hebben we deze discussie ook gevoerd bij de topic van Siege, zo niet mijn excuses..

Het onderscheidt zich doordat iemand vraagt wat de performance was van mensen met die videokaart. Misschien is dat geen relevante vraag voor jou aangezien je op de ps4 speelt maar voor pc spelers is dat wel relevant. En aangezien t een multi topic is mag dat hier gewoon gevraagd worden omdat dat inhoudelijk op de performance van de game in gaat. Als je dat soort berichten niet wilt zien zou ik zeggen. Maak lekker een ps4 only topic aan bespreek daar wat jij wilt.

We hebben net de Bèta gehad, ja dan vind ik t wel logisch om over performance te mogen praten. Vragen of vertellen dat je een Bèta key wil/hebt is iets totaal anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
melantrix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:14:
[...]

Ik vind het zelf ook een beetje jammer dat als ik 10 nieuwe berichten in dit topic zie dat er dan 1 half over the division gaat en de andere 9 een showcase is van fps en pc onderdelen. De linkjes en filmpjes die hier worden gepost zijn wel interessant. Topic hoeft toch geen 40 posts per dag te hebben. Liever 5 goede dan 40 over pc hardware.

@melantrix laatste bericht: maak dan maar een "The Division hardware" topic aan ofzo maar denk dat dit voor 60% van de mensen niet interessant is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:30:
[...]

aardig on-topic discussie; betreft prestatie van hardware bij game met hoogstaande engine. Maar begrijp waar je vandaan komt, toch is dit een tweakers discussie forum. En daarbij hoort uitwisselen van ervaringen ook. Bespreken van beste hardware is een onderwerp in deze. Het geneuzel over *O* key binnen of -O- vriendin is thuis kan niet gamen zijn dat in mindere mate :+

Omtrent the division is bijna alles al doorgenomen en besproken wat bekend is. Zo nu en dan verschijnt er nog een blog van ubisoft en/of de 'gesponserde' YouTubers stellen nieuw materiaal beschikbaar. Dat wordt hier meestal wel snel gedeeld.

En 'onze' marco heeft weer een nieuwe impressie over de map grootte gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/11dwMwJ.jpg
^- is de launch map met daarover de beta zone, hieruit zou blijken dat we 22% van de map gezien hebben

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 05-02-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:43:
[...]

Ik vind het zelf ook een beetje jammer dat als ik 10 nieuwe berichten in dit topic zie dat er dan 1 half over the division gaat en de andere 9 een showcase is van fps en pc onderdelen. De linkjes en filmpjes die hier worden gepost zijn wel interessant. Topic hoeft toch geen 40 posts per dag te hebben. Liever 5 goede dan 40 over pc hardware.

@melantrix laatste bericht: maak dan maar een "The Division hardware" topic aan ofzo maar denk dat dit voor 60% van de mensen niet interessant is.
Nee ik ga niet weer een nieuwe topic aanmaken omdat mensen dat maar prettig vinden. Bij Siege heb ik dat gedaan en werden we ook uit de slow Chat gegooid.

Ik ben het er gewoon niet mee eens, prima dat t forum niet dicht moet slippen met specs enzo, maar na een Bèta de performance bespreken op basis van hardware vind ik gewoon on topic.

En nu houd ik er iig over op, jij vind wat jij wilt en ik vind wat ik wil. Maar als we zo doorgaan komen er 40 berichten bij hierover, en ik vind de filmpjes en performance besprekingen een stuk interessanter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Men zou straks het topic kunnen splitsen naar PC en consoles eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Echt bijzonder dat het meer dan 8 minuten gaat duren om de hele map over te steken. Vandaar de fast travel functionaliteit natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:58
Er is een degelijk verschil tussen: "Ik heb een GTX 970 en i5-4690K" en een inhoudelijke discussie over de performance van The Division op verschillende hardware. Optimalisatie en ports zijn toch een belangrijk deel van de ontwikkeling van een spel, ongeacht welke richting die port op gaat.

Het is komkommertijd qua informatie over het spel, performance (ongeacht welk platform dat is) is absoluut niet onderdanig aan speculatie over map-size en andere vormen van koffiedik-kijken. Als iemand duidelijk specs defineert, inhoudelijk verteld wat voor issues hij ziet (zoals het filmpje van Himlims geloof ik) en/of hulp vraagt met betrekking tot de Division is op een forum als Tweakers absoluut niet misplaatst naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:45:
[...]

En 'onze' marco heeft weer een nieuwe impressie over de map grootte gemaakt
[video]

[afbeelding]
^- is de launch map met daarover de beta zone, hieruit zou blijken dat we 22% van de map gezien hebben
Onderstaande geeft ook aan dat we lang niet alle content hebben gezien 8)7

https://pbs.twimg.com/tweet_video/CaUey3jUsAAMmwj.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
melantrix schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:41:
[...]

If memory serves me right hebben we deze discussie ook gevoerd bij de topic van Siege, zo niet mijn excuses..

Het onderscheidt zich doordat iemand vraagt wat de performance was van mensen met die videokaart. Misschien is dat geen relevante vraag voor jou aangezien je op de ps4 speelt maar voor pc spelers is dat wel relevant. En aangezien t een multi topic is mag dat hier gewoon gevraagd worden omdat dat inhoudelijk op de performance van de game in gaat. Als je dat soort berichten niet wilt zien zou ik zeggen. Maak lekker een ps4 only topic aan bespreek daar wat jij wilt.

We hebben net de Bèta gehad, ja dan vind ik t wel logisch om over performance te mogen praten. Vragen of vertellen dat je een Bèta key wil/hebt is iets totaal anders.
Dan weet je meer dan mij, heb naar mijn idee nooit een discussie met jou hierover gehad.
Heb verder geen problemen met mensen die specifiek om performances vragen over een bepaalde videokaart, het werd op een gegeven moment ik heb deze videokaart, ik heb die videokaart. Uiteindelijk ging het niet meer over die specifieke videokaart, waar in eerste instantie om gevraagd werd, vandaar mijn reactie. Het klopt dat dit een multi topic is, alleen vind ik dat dit geen slowchat moet worden.
Verder vind ik dat je wel heel makkelijk bent met het vermelden dat ik dan maar een "PS4 only" topic aan moet maken, maar als iemand vermeld dat je een "The Division hardware" topic aan moet maken je je gelijk verdedigd door nee te zeggen. Waarom verwacht je dit wel van iemand anders, maar geldt dit niet voor jou?

Conclusie: De quick reply geldt blijkbaar niet voor PC aanhang en zal voortaan de specs van mijn PS4 ook met jullie delen, ongeacht het gewaardeerd wordt of niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Conclusie: De quick reply geldt blijkbaar niet voor PC aanhang en zal voortaan de specs van mijn PS4 ook met jullie delen, ongeacht het gewaardeerd wordt of niet :)
zullen we hier een steep onder zetten?

^- streep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Dan weet je meer dan mij, heb naar mijn idee nooit een discussie met jou hierover gehad.
Heb verder geen problemen met mensen die specifiek om performances vragen over een bepaalde videokaart, het werd op een gegeven moment ik heb deze videokaart, ik heb die videokaart. Uiteindelijk ging het niet meer over die specifieke videokaart, waar in eerste instantie om gevraagd werd, vandaar mijn reactie. Het klopt dat dit een multi topic is, alleen vind ik dat dit geen slowchat moet worden.
Verder vind ik dat je wel heel makkelijk bent met het vermelden dat ik dan maar een "PS4 only" topic aan moet maken, maar als iemand vermeld dat je een "The Division hardware" topic aan moet maken je je gelijk verdedigd door nee te zeggen. Waarom verwacht je dit wel van iemand anders, maar geldt dit niet voor jou?

/me negeert de streep eventjes

Even om wat duidelijkheid te hebben, gaat dit nu om mijn post waar ik duidelijk in aangeef op aanvraag van een ander en als quote wat mijn specs zijn en dat ik op 4K met die specs geen problemen ondervind?

En verders, jouw PS4 setup is inderdaad niet boeiend omdat elke game op elke PS4 het zelfde zal draaien, dus dat is een non-punt.

*ontopic*

het verbaasd mij wel dat de map de zelfde grootte heeft als die van fallout 4, ik had ook gedacht dat die wel groter zou zijn (van fallout dan). maar met zeer weinig open stukken in The Division denk ik dat het gevoel nog groter word bij The Division. Daar naast komt er nog DLC met waarschijnlijk nieuwe zones, en hebben ze ook al aangegeven dat er stukken van het verhaal zich buiten de standaard zones afspelen. Dus wat mij betreft alleen maar beter! En het zal toch nooit overcrowded aanvoelen, gezien het een stad is, wat dat betreft denk ik dat het gevoel bij The Division groter zal zijn dan bij Fallout.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:05:
[...]

/me negeert de streep eventjes

Even om wat duidelijkheid te hebben, gaat dit nu om mijn post waar ik duidelijk in aangeef op aanvraag van een ander en als quote wat mijn specs zijn en dat ik op 4K met die specs geen problemen ondervind?

En verders, jouw PS4 setup is inderdaad niet boeiend omdat elke game op elke PS4 het zelfde zal draaien, dus dat is een non-punt.
Voor alle duidelijkheid, dit gaat niet om jouw post.
In ieder geval wederom de bevestiging dat er iets genegeerd wordt, terwijl er net iets duidelijk gevraagd is. ;)
Pagina: 1 ... 15 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst