Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Soms heeft ie gelijk. Soms niet. Het is echt zijn eigen mening. In een RPG is het normaal dat je met een basis wapen je clip leeg schiet.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hij heeft wel een punt vind ik. Het probleem van een realistische setting is dat ze niet hele toffe loot kunnen verzinnen. Zet in deze setting maar eens een legend lasersword of een plasmarifle met explosies. Het zijn nu alleen procenten die je pakt met kleine visuele aanpassingen.NinjaTrek2891 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:49:
[...]
Soms heeft ie gelijk. Soms niet. Het is echt zijn eigen mening. In een RPG is het normaal dat je met een basis wapen je clip leeg schiet.
Zelfde verhaal met de enemies, want die moeten ook bij de setting passen. Als sp vind ik Borderlands echt veel leuker tot nu toe, maar ik zie het wel als er wat reviews zijn van de volledige game ipv deze demo/beta.
Als het spel bol staat van de content dan en 3 vrienden ook tot aankoop over willen gaan dan ga ik er voor, maar het zal wel een skip worden. Ben bang dat dit snel saai wordt.
Te weinig content...te vaak rond rennen en helemaal niks te doen.
The first casualty in war is always the truth...
En wat een wereld hebben ze gebouwd...! Echt prachtig! Goed gevuld, mooie belichting, ik ben er echt door verrast...
Maar wat is de wereld leeg! Hier en daar wat enemies en een andere speler en that's it...
Als ik de wereld bekijk doet het me denken aan TLOU. Maar ik mis hier duidelijk het verhaal. Beetje een basis opbouwen en verder?
Heb iig gespeeld tot normaal level 6 en DZ-level 7. Keertje succesvol rogue gegaan en wat loot geexfiltreerd.
Op dit moment laat ik m iig gaan en wacht rustig de reviews af.
Snap alleen de DZ nog niet echt. je verzameld dingen, maar loop nog steeds met de standaard wapen rond inclscope en demper. Maar kan nog steeds kills maken. Vraag me af waarom ik dan vanalles aan het looten ben
die dingen die je verzameld zijn 'besmet' en dien je via helicopter uit de DZ te laten transporteren. dit door je door een flair af te schieten op een extraction-zone, wachten op de heli. en vervolgens dat gele tasje op je rug aan het touw hangen. die items kun je dan in je hoofdkwartier ophalenPaulus07 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:40:
net met een groepje gespeeld. tot de game besloot te crashen
Snap alleen de DZ nog niet echt. je verzameld dingen, maar loop nog steeds met de standaard wapen rond inclscope en demper. Maar kan nog steeds kills maken. Vraag me af waarom ik dan vanalles aan het looten ben
Klopt. maar nog steeds loop ik rond met het default wapen wat goed werkt tegen vijandenhimlims_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:47:
[...]
die dingen die je verzameld zijn 'besmet' en dien je via helicopter uit de DZ te laten transporteren. dit door je door een flair af te schieten op een extraction-zone, wachten op de heli. en vervolgens dat gele tasje op je rug aan het touw hangen. die items kun je dan in je hoofdkwartier ophalen
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Nou dat zag er anders ook behoorlijk "too good to be true" uit. Het kan haast niet anders of daar gaat ook nog de bekende Ubisoft downgrade overheen.NinjaTrek2891 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:56:
Ik denk dat voor de mensen die meer van realisme houden beter kunnen wachten op Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Zag er verder ook niet bijzonder realistisch uit ofz, in hoeverre dat überhaupt kan met vier huurlingen die een hele basis uitroeien natuurlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Op ten duur zal iedereen een beter wapen krijgenPaulus07 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:40:
net met een groepje gespeeld. tot de game besloot te crashen
Je loot niet alleen weapons en mods. Je loot ook parts voor mods die je wilt maken
Het blijft idd Ubischoft.Donstil schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:59:
[...]
Nou dat zag er anders ook behoorlijk "too good to be true" uit. Het kan haast niet anders of daar gaat ook nog de bekende Ubisoft downgrade overheen.
Zag er verder ook niet bijzonder realistisch uit ofz, in hoeverre dat überhaupt kan met vier huurlingen die een hele basis uitroeien natuurlijk.
Maar ik ben er van overtuigd dat de release game meer content gaat hebben. Ook voor DZ. Ik ben alleen benieuwd naar de cycles voor nieuw content. Ik wil met mijn season pass er niet achter komen dat ik steeds mini content packages binnen haalt
Beetje off-topic maar aangezien we het toch over Tom Clancy hebben wil ik graag weer een vette Splinter Cell game hebbenNinjaTrek2891 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:56:
Ik denk dat voor de mensen die meer van realisme houden beter kunnen wachten op Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
[ Voor 17% gewijzigd door Nfear op 01-02-2016 23:39 ]
http://www.eurogamer.net/...g-an-open-beta-this-month
De DZ was ook wel leuk om te spelen, heb een aantal keer toch wat spannende momenten beleefd. Jammer genoeg ook vaak 'per ongeluk' rogue gegaan, toen een speler in mijn line-of-fire kwam terwijl ik op een andere rogue schoot. Toch leek er weinig te doen in de DZ. Met name de contaminated areas waren altijd leeg, er stond wel een DZ chest die je kennelijk met een key of bepaalde rank open kon maken, maar hij was nooit te openen (ik had de DZ key op zak). NPC area's waren ook vrijwel altijd leeg. Wellicht dat dat te maken heeft met de hoeveelheid mensen in een relatief kleine DZ area (hoewel er volgens mij maar 10 ofzo tegelijk in een DZ zit?).
Ik ben er vrij zeker van dat ik hem ga kopen. Ik twijfel alleen nog of ik een preorder plaats (en dan ook nog welke versie) of dat ik gewoon ga wachten tot ±2 weken na de release. Mits dat mij lukt.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Het ziet er allemaal heel mooi uit jaSqueakyClean schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:24:
Zo, na een paar uur kan ii ook m'n mening geven...
En wat een wereld hebben ze gebouwd...! Echt prachtig! Goed gevuld, mooie belichting, ik ben er echt door verrast...
Maar wat is de wereld leeg! Hier en daar wat enemies en een andere speler en that's it...
Als ik de wereld bekijk doet het me denken aan TLOU. Maar ik mis hier duidelijk het verhaal. Beetje een basis opbouwen en verder?
Heb iig gespeeld tot normaal level 6 en DZ-level 7. Keertje succesvol rogue gegaan en wat loot geexfiltreerd.
Op dit moment laat ik m iig gaan en wacht rustig de reviews af.
Het verhaal is nog top secret
Vooral het roque gaan moet je met een groep doen die veel met elkaar communiceert
Wat mij is opgevallen dat als je roque bent je ten alle tijden bij je groep moet blijven.
Er wordt zo op je gejaagd, dat als er maar 1 of 2 personen van je groep een andere kant opgaat je vaak ten dode bent opgeschreven.
Dit heb ik ook gehoord ja, heb hooguit 1 keer een darkzone kist kunnen openen.Rpower18 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:56:
Ik lees regelmatig dat er weinig te doen is etc, heb nu niet zo snel een bron bij de hand, maar ik heb begrepen dat ze voor de beta alles omlaag hebben geschaald. Dus minder AI MOB's, minder vaak kistjes openen etc etc. Dus ik neem aan dat bij de full release de wereld veel voller zal zijn dan nu!
Zal even googelen en kijken of ik wat kan vinden hierover.
Dat is wel goed om te horen.Rpower18 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:56:
Ik lees regelmatig dat er weinig te doen is etc, heb nu niet zo snel een bron bij de hand, maar ik heb begrepen dat ze voor de beta alles omlaag hebben geschaald. Dus minder AI MOB's, minder vaak kistjes openen etc etc. Dus ik neem aan dat bij de full release de wereld veel voller zal zijn dan nu!
Ik vind het vooral vet om door de straten te patrouilleren met een squad. Je loopt er wel stoer bij.
Weet iemand hoe uitgebreid die character customisation is bij het aanmaken van een nieuwe char? Bij de beta kon ik alleen 'randomize' doen geloof ik.
AlstjeblieftKtenolix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:08:
[...]
Dat is wel goed om te horen.![]()
Ik vind het vooral vet om door de straten te patrouilleren met een squad. Je loopt er wel stoer bij.![]()
Weet iemand hoe uitgebreid die character customisation is bij het aanmaken van een nieuwe char? Bij de beta kon ik alleen 'randomize' doen geloof ik.
Ja inderdaad heb ik ook gezien. Denk dat ik hem zoiezo 2 weken na release ofzo ga kopen om even af te wachten wat de reacties zijn.Rpower18 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:56:
Heb al 1 van mijn vrienden overgehaald het ook te kopen en 2 anderen twijfelen nog dus hopelijk gaan die em ook kopen
dat is gisteren 'bevestigd' op de stream, althans, die gast verlulde zich door '2nd beta' te roepen, halve wege woordje beta ging hand naar de mond ... volgens mij was niet de bedoeling dat zij dit kenbaar maakten.Sjoepap schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 04:39:
er gaan geruchten dat er een open beta zou zijn later deze maand
http://www.eurogamer.net/...g-an-open-beta-this-month
Gisteren aantal leuke momenten gehad waarvan ik achteraf zo iets heb; dat is uniek en maakt deze game. Zal in server waar gelukkig niet veel gebruik gemaakt werd van de glidges... en dan speelt het best gaaf.
Wat moment dat party van 4 manhunt boven op dat gebouw met die touwtjes zit (N/E) op de grond iederen granaten gooien en 100% gefocused wat er daarboven gebeurde.
Een van de poppetjes op de grond zag dit als een kans; en besloot het vuur op ons te openen. Hierdoor verschoof onze aandacht. Vervolgens kwamen de poppetjes op het dak, die op de grond helpen (die was inmiddels ook rogue gegaan) machtige gameplay krijg je dan.
Het is wel vele rennen, heel veel rennen; zet parkour modus aan bij de controls
Benieuwd of het dan ook dezelfde beta is of met wat andere elementen er in.
Ik denk dat het zelfde content is als de closed beta.Paulus07 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:06:
Als er een open beta komt is het wel mooi vergelijken en nog een keer twijfelen voor aanschaf
Benieuwd of het dan ook dezelfde beta is of met wat andere elementen er in.
Maar is wel cool dan kunnen vrienden van me het ook proberen en kijken of ze het wat vinden
Ik hoop op meer content, en verwacht dat ook wel een beetje eigenlijk.Defqonwolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:08:
[...]
Ik denk dat het zelfde content is als de closed beta.
Maar is wel cool dan kunnen vrienden van me het ook proberen en kijken of ze het wat vinden
Maar met de huidige kan je je ook prima vermaken.
Gister voor t eerst een manhunt gehad, wilde out of bounds rennen (beta glitch) maar kon de uitgang niet meer vinden.
Daarvoor zaten we verscholen in een parkeer garage, was ook wel erg gaaf om dan zo all out tegen een team te gaan.
Hmm ja aan de ene kant zal het ook wel aangezien er in een Open Beta meer mensen spelen dan een Closed Beta.tha_crazy schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:49:
[...]
Ik hoop op meer content, en verwacht dat ook wel een beetje eigenlijk.
Maar met de huidige kan je je ook prima vermaken.
Gister voor t eerst een manhunt gehad, wilde out of bounds rennen (beta glitch) maar kon de uitgang niet meer vinden.
Daarvoor zaten we verscholen in een parkeer garage, was ook wel erg gaaf om dan zo all out tegen een team te gaan.
Laten we het hopen indd
Kwam er gisteren achter dat je 2 chars kon maken in de Beta
Ja dat was al bekend bij mij, maar was zo lekker bezig met 1 char dat t me niet veel boeideDefqonwolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:54:
[...]
Hmm ja aan de ene kant zal het ook wel aangezien er in een Open Beta meer mensen spelen dan een Closed Beta.
Laten we het hopen indd
Ik hoop wel dat bijvoorbeeld Tech ook in de Open beta zit, ik wil m'n turret
ieder karakter geeft nieuwe random kleding; die dump je in je stash (shared over al je karakters) maak weer nieuw poppetje aan, nieuwe kleding --> stash etc.Defqonwolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:54:
[...]
Hmm ja aan de ene kant zal het ook wel aangezien er in een Open Beta meer mensen spelen dan een Closed Beta.
Laten we het hopen indd
Shit, dit had ik eerder moeten weten.himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:59:
[...]
ieder karakter geeft nieuwe random kleding; die dump je in je stash (shared over al je karakters) maak weer nieuw poppetje aan, nieuwe kleding --> stash etc.
Ja ik ook maar had alle missions enzo gedaan (vriend van me ook een deel) dus dacht begin gisteren nieuwe, mja toen maar samen met wat vrienden Bo3 gaan spelentha_crazy schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:56:
[...]
Ja dat was al bekend bij mij, maar was zo lekker bezig met 1 char dat t me niet veel boeide
Ik hoop wel dat bijvoorbeeld Tech ook in de Open beta zit, ik wil m'n turret
Oh wist ik niet eens dat stash shared was.. das wel chillhimlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:59:
[...]
ieder karakter geeft nieuwe random kleding; die dump je in je stash (shared over al je karakters) maak weer nieuw poppetje aan, nieuwe kleding --> stash etc.
Je kan via de achterkant van dat gebouw ook naar boven klimmen, je moet dan alleen wel door een area die niet beschikbaar is. Aan de linker kant zit dan een deur opening waarin je je timer kan resetten.himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:55:
[...]
Wat moment dat party van 4 manhunt boven op dat gebouw met die touwtjes zit (N/E) op de grond iederen granaten gooien en 100% gefocused wat er daarboven gebeurde.
Het handigste is om met meerdere mensen aan het touw te gaan hangen, want dan clip je door elkaar heen en ben je allemaal tegelijk boven
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
jah daar ga je niets van zien; beta / game nog niet live. maar dat soort dingen komen zo nu en dan in beeld te staan. kunt momenteel niets unlocken/creditsverdienen etc. icm uplayBunta schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:46:
Gisteren bij het inloggen kreeg ik drie keer het Action Unlocked bericht, in de Ubisoft Club pagina is echter nog niets te zien. Iemand anders dit ook al gehad en misschien wel wat te zien heeft gehad in zijn of haar Ubisoft Club pagina?
Niet helemaal waar. Uplay heeft vaak ook dat soort acties voor Beta's. Is meer een placeholder voor een reward omdat je hebt meegedaan aan de beta. Je zal er geen points voor krijgen denk ik, maar eerder een skin oid.himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:50:
[...]
jah daar ga je niets van zien; beta / game nog niet live. maar dat soort dingen komen zo nu en dan in beeld te staan. kunt momenteel niets unlocken/creditsverdienen etc. icm uplay
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik heb zelf een dubbel gevoel.Ricmaniac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:13:
Is het wat jullie verwacht hadden dat het zou zijn ? of was er nog te veel dicht in de beta? ik heb helaas geen mogelijkheid gehad te kunnen spelen. ben benieuwd of het ze beloftes waar maakt of niet
Het was enorm gaaf om éindelijk het spel te kunnen spelen na zo'n lange tijd wachten, en ik kan alleen maar zeggen dat ze een geweldige prestatie hebben neergezet qua grapics en sfeer. (Nee het is niet e3 2013 stijl, maar het is wel echt beeldschoon). Sfeer vind ik zelf ook enorm gaaf en mooi.
Waar het dubbele gevoel vandaan komt is het feit dat echt heel veel dicht zat en je vrij weinig kon doen verder. De devs hadden aangegeven dat ze flink wat random encounters enzo hebben weggehaald voor de beta en dat merk je. De wereld was wel vrij leeg qua happening. Er liepen wel wat mensen over straat (zoveel als ik me kan voorstellen in die setting) maar je moest echt lang rondlopen voordat je NPC tegenkwam waartegen je kon vechten. In die zin gebeurde er dus weinig. Dark Zone is ook vet, maar ik vraag me ook af hoelang dat vet blijft. Het feit dat er gehacked/gecheat werd hielp niet, maar goed dat terzijde.
Dark zone was wel wat voller vanwege de PvP aspect, maar ik zou meer NPC's en lootchests willen, dat zou het spel een stuk eventvoller maken.
Al met al een goede beta, ik heb kunnen zien of mn computer het trekt, de devs hebben hun systemen kunnen checken en ik heb me voor een beta wel redelijk kunnen vermaken. Had het beter gekund? Jazeker, maar daar ga ik pas over klagen als het niet zo is in de full release
Het beeld ziet er prachtig uit, gister in een sneeuw storm gezeten en kon niet eens zien waar ik aan het lopen was en vervolgens zie je over lampen en zwaailichten door de sneeuw. Leuk detail dat ook de kleding onder gesneeuwd raakt
Daar bij vind ik wel dat teveel mensen de Beta als een volledige game beschouwen die af zou moeten zijn. Het is geen "demo" maar een "Beta\stress test"
Je begint ook op level 4 en niet 1, je loopt het begin deel zo door naar je Hub.
Oke, moest ook even 3x inloggen om het spel te spelen maar verder ook geen problemen tegen gekomen. Wel hier en daar wat props of NPC's die verdwijnen als je er langs loopt of op schiet.
Ga ik de 2e Beta spelen. Nee denk het niet want paar dagen later komt de game toch al uit. Dan heb je het begin al zo vaak gespeeld dat het niet meer leuk is om de begin levels te doen.
Ik vond vroeger een CoD nog wel leuk, maar ben op een bepaald moment afgehaakt (steeds futuristischer en campaign leek je steeds sneller doorheen te zijn). Multiplayer vond ik weinig aan door gebrek aan skills... ik was snel dood door al die 16-jarigen met meer tijd/skills. The Division lijkt ook erg gericht te zijn op multiplayer. Valt er na de beta al iets over single player te zeggen?
Dit heeft niet zoveel met CoD te maken, het is meer als Destiny.Tom schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:04:
De beta heb ik gemist.
Ik vond vroeger een CoD nog wel leuk, maar ben op een bepaald moment afgehaakt (steeds futuristischer en campaign leek je steeds sneller doorheen te zijn). Multiplayer vond ik weinig aan door gebrek aan skills... ik was snel dood door al die 16-jarigen met meer tijd/skills. The Division lijkt ook erg gericht te zijn op multiplayer. Valt er na de beta al iets over single player te zeggen?
cod en division zijn wel compleet andere game; jah je kunt schietenTom schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:04:
De beta heb ik gemist.
maar COD is een FPS, division is een TPS met RPG-elementen
denk dat deze game minder leeftijd gevoellig is dan de gemiddelde FPS (met games als UnrealTournament kom ik ook niet meer mee - iets met leeftijd :x)
En hopelijk wat random events.Rpower18 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:56:
Die kistjes vond ik nou ook niet echt leuk geïmplementeerd, vooral omdat ze op je map zichtbaar worden zodra je binnen een straal van 10 meter komt.
Verder vind ik de vijanden niet bepaald bijzonder. Ze zijn zo onzettend algemeen/gewoon. Beetje figuren als in Fallout zouden wat meer "kleur" geven aan het geheel.
Maar wat me vooral interesseert is het verhaal. Een weaponized virus geeft toch ruimte voor een leuke invulling, zoals zombies. Mij lijkt het best wel tof als in de DZ ook zombies zouden rondlopen. Het zou de DZ iig. een stuk gevaarlijker maken.
Daarom is de beta voor mij ook geen succes. De wereld vind ik prachtig, maar is leeg. Ik mis een persoonlijkheid.
Verwijderd
De grootste focus binnen deze beta was pvp in de Dark Zone. Daar heb je weinig speciale events/missies voor nodig, en ook weinig NPC's in de DZZalaroth schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:43:
Wat is de reden dat ze alles omlaag geschaald hebben dan? Dat heb ik gemist.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik hoop echt dat er meer gaat komen bij launch, anders is dit net als EA's Battlefield games gewoon empty promises en 100 euro voor een compleet spel (5 DLC's etc...)
Juist dat zou 'getest' moeten worden lijkt mij. Daarom vraag ik me af waarom het omlaag geschroefd is. Dit soort aantallen heeft drastische gevolgen op de gameplay.
[ Voor 67% gewijzigd door Zalaroth op 02-02-2016 12:46 ]
Ja, dat zeg ik dus ook. Voor PVP heb je geen extra stuff in de DZ nodig, behalve een paar extraction points, wat loot en players die elkaar lopen te fucken.Zalaroth schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:44:
In de DZ zou het aantal ook omlaag geschaald zijn hoor.
Dat is de vraag nog maar. Devs zeggen veel, maar ik zal nooit blindelings vertrouwen op mensen die onder Ubisoft of EA werken. Kijk maar naar de reacties op het missen van anticheat, 'ja dat zijn mensen die exploits gebruiken, dat zijn geen cheats hoor' of iets in die richting. Kom op man, het spel komt over een maand uit...UTADDICT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:57:
Eens, vind het ook veel te beperkt voor een test. De uitleg was meer voor de mensen die maar blijven zeggen dat ze denken dat er te weinig content in de game zit. Dat is dus niet zo, maar wel in de Beta.
Misschien wel om een hakkelende framerate te verbergen. Ja ik ben een beetje negatief geworden met open world games op de huidige generatie consoles dan wel consoleports, maar een mooie vrij lege wereld vraagt natuurlijk minder van de systemen.Zalaroth schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:44:
In de DZ zou het aantal ook omlaag geschaald zijn hoor. Mag ik ook wel hopen, je kan zo weg rennen zonder obstakels etc.
Juist dat zou 'getest' moeten worden lijkt mij. Daarom vraag ik me af waarom het omlaag geschroefd is. Dit soort aantallen heeft drastische gevolgen op de gameplay.
En dat het van Ubisoft komt helpt bij mij ook niet echt mee dus ik wacht de user reviews wel af.
Dergelijke quote's van DEV's worden altijd op geheel eigen wijze geïnterpreteerd, meestal na een super nare ervaring met iemand die van dergelijke middelen gebruikmaakt. Misschien bedoelde de DEV wel dat het geen ingame cheats zijn, maar hacks van de client, en dus aan clientside. Wij vinden dat hetzelfde, misschien een DEV niet. Zie je hoe vaak ik misschien gebruik; precies, allemaal dus pure speculatie en zeker niet iets om nu al over te gaan vingerwijzen.kevz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:59:
[...]
Dat is de vraag nog maar. Devs zeggen veel, maar ik zal nooit blindelings vertrouwen op mensen die onder Ubisoft of EA werken. Kijk maar naar de reacties op het missen van anticheat, 'ja dat zijn mensen die exploits gebruiken, dat zijn geen cheats hoor' of iets in die richting. Kom op man, het spel komt over een maand uit...
Ik spring dus liever niet op de Reddit-ish bandwagon die allemaal schreewen dat Ubi/EA geen reet geeft om cheaters en dat ook bij de full game zo zal zijn. Waarom? We weten het gewoon niet. Uiteraard gaan ze er wat aan doen anders is het spel binnen een maand dood, ik begrijp gewoon niet dat iedereen denkt dat dat alleen slecht voor de gamer is, wat dacht je van die studio's zelf?
Begin ook mijn twijfels te krijgen of er inderdaad echt zoveel NPC bijkomen. Dat gaat ook wat met de performance doen, en dát is dus niet getest..
Klinkt in mijn oren alsof het met opzet verborgen is.
Gaan geruchten over een Open Beta, wellicht dat ze daar een andere insteek kiezen.Zalaroth schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:04:
Precies. Daarom was ik benieuwd naar de reden.
Begin ook mijn twijfels te krijgen of er inderdaad echt zoveel NPC bijkomen. Dat gaat ook wat met de performance doen, en dát is dus niet getest..
Klinkt in mijn oren alsof het met opzet verborgen is.
Hoop het!UTADDICT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:05:
[...]
Gaan geruchten over een Open Beta, wellicht dat ze daar een andere insteek kiezen.
Krijg nu wel een "Ubisoft heeft iets te verbergen" gevoel nu ik hierover nadenk. Toch maar eerst (eindresultaat)zien dan kopen in dit geval.
Ik verwacht dat de game bij launch grotendeels exact 't zelfde zal zijn. Gevoelig voor cheats, misschien meer Ai (maar ook minder FPS) en die Ai die totaal niet verbeterd is. Ze blijven rondlopen als debielen, ze mogen best wel een IQ puntje of 30 erbij krijgen van mij, dat zal PvE direct een stuk leuker maken
En dit baseer je op.... 3 meetings die je hebt gehad bij Ubisoft waar je meteen het eindproduct hebt gezien? Of je jarenlange ervaring als developer van Division?kevz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:12:
The Division is zeker een game die je niet wil preorderen, dat kan ik je wel vertellen
Ik verwacht dat de game bij launch grotendeels exact 't zelfde zal zijn. Gevoelig voor cheats, misschien meer Ai (maar ook minder FPS) en die Ai die totaal niet verbeterd is. Ze blijven rondlopen als debielen, ze mogen best wel een IQ puntje of 30 erbij krijgen van mij, dat zal PvE direct een stuk leuker maken
Rotopmerking, ik snap, maar verwachtingen die zo negatief zijn hebben echt geen enkele basis.. Ubisoft heeft veel verkloot, maar de kans dat ze het nu goed of een beetje goed doen is net zo groot als je aan het speculeren bent.
Dat je The Division niet moet pre-orderen klopt wel, maar dat klopt voor elke titel, hoe goed hij er ook uit ziet.UTADDICT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:13:
[...]
En dit baseer je op.... 3 meetings die je hebt gehad bij Ubisoft waar je meteen het eindproduct hebt gezien? Of je jarenlange ervaring als developer van Division?
![]()
Rotopmerking, ik snap, maar verwachtingen die zo negatief zijn hebben echt geen enkele basis.. Ubisoft heeft veel verkloot, maar de kans dat ze het nu goed of een beetje goed doen is net zo groot als je aan het speculeren bent.
Pre-orders zijn anti-consumer.
Eens, even afwachten tot de eerste reacties na lancering binnen zijn is altijd slim. Er zitten ook geen daadwerkelijke benefits (behalve een pakje) aan een pre-order, dus daar kan je niet verkeerd gaan.unfor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:15:
[...]
Dat je The Division niet moet pre-orderen klopt wel, maar dat klopt voor elke titel, hoe goed hij er ook uit ziet.
En sowieso, preorderen is haast altijd een slecht idee, of je moet veel vertrouwen in een indie team hebben, dat kan nog wel eens goed uitpakken.
Maar preorderen bij een triple A bedrijf die specialiseert in cash cows maken? Beter te voorzichtig zijn dan anders, vooral na de beta gezien te hebben _één_ enkele maand voor release.
Qua pre-orders ben ik het helemaal met je eens hoor. Ik reageerde op je verwachtingen ;-)kevz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:20:
Van mij mag je best het spel preorderen hoor UTADDICT, maar aan je username te zien ga je je na een weekje wel vervelen als er niet snel meer te doen zal zijn
En sowieso, preorderen is haast altijd een slecht idee, of je moet veel vertrouwen in een indie team hebben, dat kan nog wel eens goed uitpakken.
Maar preorderen bij een triple A bedrijf die specialiseert in cash cows maken? Beter te voorzichtig zijn dan anders, vooral na de beta gezien te hebben _één_ enkele maand voor release.
Mwah het is gewoon een simpel feit dat je Ubisoft niet in het veilige pre-order rijtje mag zetten. Ze hebben met de laatste AC weer wat goeds neer gezet (schijnt), maar ze hebben er wel een paar keer een potje van gemaakt.UTADDICT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:13:
[...]
En dit baseer je op.... 3 meetings die je hebt gehad bij Ubisoft waar je meteen het eindproduct hebt gezien? Of je jarenlange ervaring als developer van Division?
![]()
Dat ze nu vlak voor de release een beta/demo geven met een vrij lege wereld is genoeg reden om niet blind te vertrouwen op het eindproduct. De open beta zal vooral het stres testen van de servers zijn dus ik verwacht eigenlijk geen extra content aangezien er dan 2 factoren veranderen sinds de laatste test die problemen kunnen geven.
Of je nou pre-ordered of later koopt, boeiend. Je kan pas een oordeel geven over een game als je hem zelf hebt gespeeld. En een beta kan echt niet de hele ervaring afgeven lijkt mij.unfor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:15:
[...]
Dat je The Division niet moet pre-orderen klopt wel, maar dat klopt voor elke titel, hoe goed hij er ook uit ziet.
En de gameplay lijkt mij altijd nog belangrijker dan de graphics.
wat ik me wel afvraag is de hoeveel diversiteit van wapens.. de gehele beta heb ik gespeeld met de m4, en naar een tijd een police m4. ook had ik een snipert als secondary. ik hoop dat er veel wapens inzitten die ook wat divers zijn.. en niet zo van een m4, police m4, army m4, bla bla bla..
maar hoop dat ik daar in loop van de tijd wat meer info over krijg..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Heb je dat gele DZ wapen niet gehad (High-end). Dat ding rockte echt alles en iedereen.Nickrsd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:27:
ik vond de beta een leuke kennismaking met the division.. mijn ervaring was positief.. ik zie wel veel potentie in het spel. Net als hierboven vermeld wordt ben ik erg benieuwd naar het verhaal en wat voor spin-offs ze erop kunnen maken. wie weet een mooie implementatie van een virus/zombies.. of wat dan ook.
wat ik me wel afvraag is de hoeveel diversiteit van wapens.. de gehele beta heb ik gespeeld met de m4, en naar een tijd een police m4. ook had ik een snipert als secondary. ik hoop dat er veel wapens inzitten die ook wat divers zijn.. en niet zo van een m4, police m4, army m4, bla bla bla..
maar hoop dat ik daar in loop van de tijd wat meer info over krijg..
Nu zal je het ongetwijfeld niet met mij eens zijn, maar ik heb de beta niet gespeeld, en alleen meegekeken bij pro gamers op twitch.tv. Ik kan daar meer dan genoeg informatie uit halen hoe het spel speelt, wat er te doen is, en welke richting het op gaat. Ik durf zelfs te stellen dat ik weet hoe de netcode aanvoelt simpelweg door goed op te letten en te weten hoe een bepaalde speler speelt, maar ja, client based 'netcode' maakt 't dat het lekker aanvoelt hahabaronruud schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:25:
[...]
Of je nou pre-ordered of later koopt, boeiend. Je kan pas een oordeel geven over een game als je hem zelf hebt gespeeld. En een beta kan echt niet de hele ervaring afgeven lijkt mij.
En de gameplay lijkt mij altijd nog belangrijker dan de graphics.
Het punt is dat er met 1 maand voor release te gaan, er zeer weinig gaat veranderen. Je kan de beta dus bijna aannemen als volledig product. Ja, ik ben heel kritisch, maar ik ben dat geworden door de achterbakse gaming industrie van tegenwoordig. Tot nu toe heeft Ubisoft mensen meer laten zien hoe mooi hun spelletje is, en hoe het MMO achtige systeem werkt, en dat er maar weinig gameplay variatie in zit.
Ja da MMO achtige systeem met weinig gameplay variatie.. waar heb ik dat eerder gezien? Ohja World of Warcraft misschien?kevz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:33:
[...]
Nu zal je het ongetwijfeld niet met mij eens zijn, maar ik heb de beta niet gespeeld, en alleen meegekeken bij pro gamers op twitch.tv. Ik kan daar meer dan genoeg informatie uit halen hoe het spel speelt, wat er te doen is, en welke richting het op gaat. Ik durf zelfs te stellen dat ik weet hoe de netcode aanvoelt simpelweg door goed op te letten en te weten hoe een bepaalde speler speelt, maar ja, client based 'netcode' maakt 't dat het lekker aanvoelt haha
Het punt is dat er met 1 maand voor release te gaan, er zeer weinig gaat veranderen. Je kan de beta dus bijna aannemen als volledig product. Ja, ik ben heel kritisch, maar ik ben dat geworden door de achterbakse gaming industrie van tegenwoordig. Tot nu toe heeft Ubisoft mensen meer laten zien hoe mooi hun spelletje is, en hoe het MMO achtige systeem werkt, en dat er maar weinig gameplay variatie in zit.
Elke mmo heeft weinig gameplay.. Is puur gear/wapens verzamelen en grinden..
[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 02-02-2016 13:36 ]
Ik pre order altijd 1 dag van te voren (als ik al pre order). Dan kan ik in ieder geval de hele of een groot deel van de download al binnen halen en op dag 1 meteen beginnen met spelen.unfor schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:15:
[...]
Juist. En wat je vergeet te vertellen, is dat je met WoW PvE tenminste nog gecoordineerd aan de slag moet met meerdere mensen, wat het juist leuk maakte om te doen. Iets wat ik in The Division totaal niet heb gezien. Slechte Ai wat het gewoon geen uitdaging maakt. En speel je met meerdere mensen? Dan komen er gewoon 2x zoveel van die domme Ai'tjes op je af...Defqonwolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:35:
[...]
Ja da MMO achtige systeem met weinig gameplay variatie.. waar heb ik dat eerder gezien? Ohja World of Warcraft misschien?
Elke mmo heeft weinig gameplay.. Is puur gear/wapens verzamelen en grinden..
The Division heeft echt enorm veel potentieel, maar wat de beta heeft laten zien, is dat het bij potentieel blijft. De graphics zijn mooi, het geluid klinkt goed, het gear/mmo systeem ziet er ook best goed uit, en zelfs de manier van gear extracten in PvP zones is leuk gedaan. MAAAAAAAR, daarmee word het geen success, dat is het probleem zoals ik het zie. PvE mag best wel even een factor 5x interessanter gemaakt worden, en PvP lijkt er op dat het een groeps gankfest gaat worden, gezien je daar solo gewoon niks op kan brengen (iedereen kan je zien wat je ook doet)
Veel potentieel, maar nog niet DE game die ik wil spelen.
alleen close-range is het spray en prayUTADDICT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:28:
[...]
Heb je dat gele DZ wapen niet gehad (High-end). Dat ding rockte echt alles en iedereen.
Doe mij die RPK-74 maar

menig (niet)rogue die het heeft afgelegd tegen dat ding. Ook de lmg-86 is een beest.
Kan iemand zijn ervaring delen omtrent de geforce 970 icm deze game?
Enige punt waar ik mee achter blijf, is dat het heel erg leeg was en ik kan me goed voorstellen dat zoiets lag aan het feit dat het een beta was.
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Ja heb je wel gelijk in. Maar moeten eerst nog afwachten wat de final game wordt he. Wie weet laten ze express veel content eruit om spelers te verrassen? of toch een beetje geheimzinnig te blijven?kevz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:41:
[...]
Juist. En wat je vergeet te vertellen, is dat je met WoW PvE tenminste nog gecoordineerd aan de slag moet met meerdere mensen, wat het juist leuk maakte om te doen. Iets wat ik in The Division totaal niet heb gezien. Slechte Ai wat het gewoon geen uitdaging maakt. En speel je met meerdere mensen? Dan komen er gewoon 2x zoveel van die domme Ai'tjes op je af...
The Division heeft echt enorm veel potentieel, maar wat de beta heeft laten zien, is dat het bij potentieel blijft. De graphics zijn mooi, het geluid klinkt goed, het gear/mmo systeem ziet er ook best goed uit, en zelfs de manier van gear extracten in PvP zones is leuk gedaan. MAAAAAAAR, daarmee word het geen success, dat is het probleem zoals ik het zie. PvE mag best wel even een factor 5x interessanter gemaakt worden, en PvP lijkt er op dat het een groeps gankfest gaat worden, gezien je daar solo gewoon niks op kan brengen (iedereen kan je zien wat je ook doet)
Veel potentieel, maar nog niet DE game die ik wil spelen.
Ik heb de game icm met I7-2600k en 8GB en GTX 970 gespeeld. Op Ultra settings ( preset ) zat ik ongeveer tussen de 45-50 FPS. Op High settings( preset ) was het eigenlijk constant 60 fps.himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:42:
[...]
alleen close-range is het spray en praymaar dat legt ie af tegen een mp7
Doe mij die RPK-74 maarzelfde dmg, maar 2x zo veel ammo en +30% dmg bij afstand >30meter
menig (niet)rogue die het heeft afgelegd tegen dat ding. Ook de lmg-86 is een beest.
Je kan er van uit gaan dat dat niet het geval is. Dit soort enorm grote bedrijven hebben geen tijd om leuke verassingen aan de man te brengen. Ik heb 't in ieder geval nog nooit gezien buiten indie teams om die sowieso hun games jaren lang ondersteunen.Defqonwolf schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:44:
[...]
Ja heb je wel gelijk in. Maar moeten eerst nog afwachten wat de final game wordt he. Wie weet laten ze express veel content eruit om spelers te verrassen? of toch een beetje geheimzinnig te blijven?
Nee das waar..kevz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:47:
[...]
Je kan er van uit gaan dat dat niet het geval is. Dit soort enorm grote bedrijven hebben geen tijd om leuke verassingen aan de man te brengen. Ik heb 't in ieder geval nog nooit gezien buiten indie teams om die sowieso hun games jaren lang ondersteunen.
Ik wacht in ieder geval tot hij uit is en dan kijk ik ff streams om te zien wat er anders is en dan ga ik beslissen of ik em wel of niet koop
Ik was ontzettend hyped over deze game toen ik het voor het eerst zag. Nadat het tig keer uitgesteld was, zakte dat bij mij af. Na het spelen van deze beta kreeg ik dat gevoel van toen deels terug. Het spel lijkt me wel erg tof, maar dat is meer het gevoel wat ik bij dit spel krijg.
We zullen gewoon moeten afwachten wat maart ons brengt. Voorlopige conclusies trekken heeft helemaal geen zin.
Ik vind dat je daar dan Juist wat van kunt zeggen. als hun aangeven dat ze een beta doen als stress test bijvoorbeeld puur om te kijken of servers het aankunnen etc. dan verwacht je niet te veel maar je wil juist dat zo'n beta mensen overhaalt om de game te kopen. dan moet je ervoor zorgen dat het allemaal smooth is en leuk om te spelen.Ktenolix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:55:
Ik vind niet dat je ergens van uit kunt gaan. Je weet niet of deze beta representatief is wat content betreft, of dat er bewust een groot deel achterwege is gelaten.
Ja daarom zeg ik ook dat ik gewoon ga wachten tot hij uit is en dan ga kijken hoe en wat voor ik em koop..Ktenolix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:55:
Ik vind niet dat je ergens van uit kunt gaan. Je weet niet of deze beta representatief is wat content betreft, of dat er bewust een groot deel achterwege is gelaten. Iedereen loopt maar wat te roepen, voordat ze het volledige spel gezien of gespeeld hebben.
Ik was ontzettend hyped over deze game toen ik het voor het eerst zag. Nadat het tig keer uitgesteld was, zakte dat bij mij af. Na het spelen van deze beta kreeg ik dat gevoel van toen deels terug. Het spel lijkt me wel erg tof, maar dat is meer het gevoel wat ik bij dit spel krijg.
We zullen gewoon moeten afwachten wat maart ons brengt. Voorlopige conclusies trekken heeft helemaal geen zin.
Zelfde als een vriend waarmee ik samen game al van te voren zegt van dat 3rd person vind ik niks. Terwijl hij nog geen 3rd persons heeft gespeeld zegt hij zelf. Andere vriend had ook zo een vooroordeel, hij ging even op mijn pc de beta spelen en hij vind het juist super vet..
Ik heb een i5-6500, gtx970 en 16gb ram. Heb het op ultra gezet, met nvidia gameworks elementen aan (ultra is neit per definitie hbao+ e.d.) ik zat strak tussen 30 en 40fps. vrijwel geen drop gehad en speelde lekker. Ik weet alelen niet zeker of ik het ook zo ga spelen met full release, daarvoor wacht ik op de Nvidia guide die perfect uitlegt wat flink wat verschil maakt qua graphics en performancehimlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:42:
[...]
Wat meer OT. Ik hoorde zojusit op de post-beta stream van de developers dat de beta puur uit de elementen bestond die ze wouden testen, niks meer. Wees je daar alsjeblieft van bewust als je zo loopt te haten op de beta die is uitgekleed etc etc
Maar dan heb ik het gevoel, hou je niet veel over. Zonder quests random rondlopen in de stad is het gewoon een dooie boel, je radar blijven checken voor wat lootboxes etc, maar de random encounters zijn mij veel te weinig.Ktenolix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:00:
Ik heb volgens mij ook ergens gelezen dat in ieder geval de PvE gedeelde goed gestript was om weinig tot niks van de storyline prijs te geven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is een beta he? Het is zoals hierboven al een paar keer is aangegeven gedaan om de verhaal niet prijs te geven en specifieke dingen te testen. Je vergeet dat een beta geen demo is. Een beta is bedoeld voor de developers om zo goed mogelijk te testen, niet om de community een voorproefje te geven van een spel. Dat is een demoSinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:03:
[...]
Maar dan heb ik het gevoel, hou je niet veel over. Zonder quests random rondlopen in de stad is het gewoon een dooie boel, je radar blijven checken voor wat lootboxes etc, maar de random encounters zijn mij veel te weinig.
Volgens mij is dat de taak van een demo. Een beta is toch juist bedoeld om bepaalde aspecten van een spel te testen.Ricmaniac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:58:
[...]
Ik vind dat je daar dan Juist wat van kunt zeggen. als hun aangeven dat ze een beta doen als stress test bijvoorbeeld puur om te kijken of servers het aankunnen etc. dan verwacht je niet te veel maar je wil juist dat zo'n beta mensen overhaalt om de game te kopen. dan moet je ervoor zorgen dat het allemaal smooth is en leuk om te spelen.
En dit is gewoon meer een demo en paar last minute bug fixes met wat stresstest erbij. Verwacht nog wel flinke buglijsten die kort na release gefixed gaan worden.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Nee, jij wilt dat de beta jou overhaalt om het spel te spelen. Dat willen de developers helemaal niet, die willen het spel testen. Dat is hun voornaamste doel. Als er dan mensen zijn die daardoor overgehaald worden is dat alleen maar mooi meegenomen.Ricmaniac schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:58:
[...]
Ik vind dat je daar dan Juist wat van kunt zeggen. als hun aangeven dat ze een beta doen als stress test bijvoorbeeld puur om te kijken of servers het aankunnen etc. dan verwacht je niet te veel maar je wil juist dat zo'n beta mensen overhaalt om de game te kopen. dan moet je ervoor zorgen dat het allemaal smooth is en leuk om te spelen.
Beta is ten allen tijden géén demo.
eh ja, want ze hebben duidelijk gezegd dat ze specifieke onderdelen willen testen. Als je dan een wereld vol met quests in een beta released verdeel je de hele community die allerlei andere dingen gaat doen. Als je vervolgens een community in een wereld zet met maar 1 te doen, gaat iedereen dat doen. Reken maar dat dat een beter stresstest is dan een volle wereld.kevz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:12:
Nee, want je gaat beta stress testen door 3 kwart van het spel uit te zetten onder het mom we willen het verhaal niet spoilen
Echter ben ik het met de volgende reddit post roerend eens, met de kanttekening dan dat de Beta test het uiteindelijke product representeert. -> https://www.reddit.com/r/...seen_too_many_great_mmos/
Maar feit blijft dat het spel "veel potentie heeft"
Nu aan de Dev's om het er ook uit tehalen, zo niet, dan is het spel nu al ten dode opgeschreven.
Just my 2 cents...
Waarom denken zoveel mensen toch dat dit een demo is?
stel je voor dat ze modding zouden toestaan op deze game(engine) dat zou wat zijnuray schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:17:
Maar feit blijft dat het spel "veel potentie heeft"
Nu aan de Dev's om het er ook uit tehalen, zo niet, dan is het spel nu al ten dode opgeschreven.
Just my 2 cents...
ik had echt op een world-of-warcraft gerekend, maar dan met knallen - en dat is het net niet (verre van, want is geen MMO)
die andere ubisoft titel; wildlands, lijkt beetje op the division, alleen dan in andere setting en echte wapen dmg

tot die tijd [..] ga ik the division spelen, er is toch beperkt aanbod momenteel
Omdat een beta tegenwoordig gebruikt wordt als lokkertje misschien? Product testen kan tegenwoordig prima na de releaseKtenolix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:17:
Een beta is niet voor de consument om overgehaald te worden om het spel te kopen, het is bedoeld voor de ontwikkelaar om zijn product te testen.
Waarom denken zoveel mensen toch dat dit een demo is?
Dan luister je naar mijn idee echt niet naar wat de developers zeggen. Er is echt telkens gezegd dat het hier om een test gaat, een beta, geen demo etc etc. Dat iedereen zo hyped om een beta raakt is gewoon puur omdat ze het dan kunnen spelen voor release. Dat doet de community dus zelf en niet de developers. Het is gewoon een verhaal van je eigen verwachtingen veeeeeeeel te hoog leggen voor zoiets als een stresstest.shoombak schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:20:
[...]
Omdat een beta tegenwoordig gebruikt wordt als lokkertje misschien? Product testen kan tegenwoordig prima na de release
Ik vergeet niets, de ene beta is de ander niet, 1 beta geeft de hele game vrij en de ander een marginaal klein stukje. Ik heb meer dan genoeg bèta's gedaan om voor behoorlijk wat games op voorhand al aardige conclusie te maken wat de inhoud gaat worden en daar zat ik niet vaak ver vandaan.melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:07:
[...]
Het is een beta he? Het is zoals hierboven al een paar keer is aangegeven gedaan om de verhaal niet prijs te geven en specifieke dingen te testen. Je vergeet dat een beta geen demo is. Een beta is bedoeld voor de developers om zo goed mogelijk te testen, niet om de community een voorproefje te geven van een spel. Dat is een demo
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dat is prima, als jij op basis van een beta dat wilt doen. Maar je kan gewoon niet roepen dat een beta per definitie meer content moet hebben. Het is aan de developer om te bepalen wat ze willen testen en hoe, en je hebt geluk als je dan mee mag doen in die beta. Als jij vervolgens op basis daarvan een oordeel wil vellen moet je dat lekker doen, maar ga het niet verkondigen alsof je het hele spel hebt gespeeld.SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:22:
[...]
Ik vergeet niets, de ene beta is de ander niet, 1 beta geeft de hele game vrij en de ander een marginaal klein stukje. Ik heb meer dan genoeg bèta's gedaan om voor behoorlijk wat games op voorhand al aardige conclusie te maken wat de inhoud gaat worden en daar zat ik niet vaak ver vandaan.
Dit is overigens geen persoonlijke aanval ofzo, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het een beta is en geen demo
Denk dat de mensen die blijven volhouden dat het niks wordt gewoon over je Beta en Geen Demo heen lezen ofzo.melantrix schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:25:
[...]
En dat is prima, als jij op basis van een beta dat wilt doen. Maar je kan gewoon niet roepen dat een beta per definitie meer content moet hebben. Het is aan de developer om te bepalen wat ze willen testen en hoe, en je hebt geluk als je dan mee mag doen in die beta. Als jij vervolgens op basis daarvan een oordeel wil vellen moet je dat lekker doen, maar ga het niet verkondigen alsof je het hele spel hebt gespeeld.
Dit is overigens geen persoonlijke aanval ofzo, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het een beta is en geen demo![]()
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst