ik ben ingeent... want... division agent...
Nou ja laat ze toch, dit is alles wat ze hebbennickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:20:
Is dit het FPS piemelmeettopic geworden?
#PcMasterRace
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
wow. toxic and salty. GGVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:21:
[...]
Sorry dat je zo'n kleine hebt dat je niet kan meedoen.
Performance is nu eenmaal iets waar PC Master Race zich ook met bezighoudt.... Now sshhhh
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
OK, beweren dat ik hier sta te liegen vindt ik wat ver gaan... De ene PC is de andere niet, zelfs een verschil in Moederbord zou een 5-10% snelheids verschil kunnen veroorzaken. Maar goed laten we er maar over ophouden. Niemand die hier op zit te wachten.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:02:
[...]
Met alle respect, dit is een leugen.
Ik draai ook een i7 6700k i.c.m GTX 980 TI (OCed) en draai een steady 50-55fps op 1440p met ultra settings.
Kijk ook eens naar volgende benchmark: http://www.pcgameshardwar...cials/Benchmarks-1186853/
Onmogelijk dat jij met dezelfde setup een constante 60fps haalt met af en toe een dipje. Ik denk dat je bedoelt constant een dipje met af en toe 60 fps.
Verwijderd
C:\Program Files\IkkrijgeenhardePvanmijnPC\Flood.exeVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:21:
[...]
Sorry dat je zo'n kleine hebt dat je niet kan meedoen.
Performance is nu eenmaal iets waar PC Master Race zich ook met bezighoudt.... Now sshhhh
In dat geval zal ik wel aardig hoog staannickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:20:
Is dit het FPS piemelmeettopic geworden?
Maar boeit me niet want PS4
Daar is tenminste wel een gold edition voor
[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 02-03-2016 13:07 ]
Voor de XBOX One is de gold edition er ook. 'Slechts' 99 dollar. Maar oke, ik heb me behoorlijk vermaakt met de alpha en 2x beta, dus dat geld heb ik er wel voor over. Nog een weekjetha_crazy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:07:
[...]
In dat geval zal ik wel aardig hoog staan![]()
Verwijderd
Ik vind het gewoon echt heel maf dat jij een constante 60fps haalt, terwijl ik heel wat heb opgezocht over beta performance met onze setup en geen enkele haalt een constante 60 fps. Allemaal halen ze een 50-55 fps; met een grote meerderheid eerder tegen de 50 fps.uray schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:03:
[...]
OK, beweren dat ik hier sta te liegen vindt ik wat ver gaan... De ene PC is de andere niet, zelfs een verschil in Moederbord zou een 5-10% snelheids verschil kunnen veroorzaken. Maar goed laten we er maar over ophouden. Niemand die hier op zit te wachten.
Als jij dit effectief wel haalt; chapeau; maar je begrijpt wel dat ik dit moeilijk te geloven vindt.
Anyways, mijn MB is een Asus Maximus Ranger VII wat een uitstekend MB is.
5-10% performance winst puur door keuze van MB is ook niet waar hé. Een 2-3 fps (= 5% van 60 fps) kan dit misschien schelen, maar meer niet hoor
Soit, ik hou er ook over op want blijkbaar wordt het niet geapprecieerd om over dergelijke zaken te praten.
Maar je koopt toch niet in de Nederlandse Xbox Store?Just smile schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:11:
[...]
Voor de XBOX One is de gold edition er ook. 'Slechts' 99 dollar. Maar oke, ik heb me behoorlijk vermaakt met de alpha en 2x beta, dus dat geld heb ik er wel voor over. Nog een weekje!
Ik heb 36,- betaald voor de normale versie via Argentinië, de Gold was er iets van 55,- (Nu wel spijt van, was nog voor de laatste demo ronde)
Edit: nu zelfs 31,- en 40,- voor de Gold versie.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 02-03-2016 13:22 ]
Namens een aantal lurkers het verzoek om voor de performancegeile tweakers een apart topic te maken voor the division. Ik heb zowel een PS4 als een goede game PC en andermans fps zal me aan m'n reet roesten. Ik wil kwaliteits Division nieuws en discussie..
PSN: Kjujay
Same here.Just smile schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:11:
[...]
Voor de XBOX One is de gold edition er ook. 'Slechts' 99 dollar. Maar oke, ik heb me behoorlijk vermaakt met de alpha en 2x beta, dus dat geld heb ik er wel voor over. Nog een weekje!
Wel de fysieke versie voor wie weet
Verwijderd
Ja maar iemand heeft een Asus Maximus Ranger VII!!!! Klinkt als een Romeinse P-film?Kju schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:14:
Namens een aantal lurkers het verzoek om voor de performancegeile tweakers een apart topic te maken voor the division. Ik heb zowel een PS4 als een goede game PC en andermans fps zal me aan m'n reet roesten. Ik wil kwaliteits Division nieuws en discussie..
Voor de PS4 spelers die nog op zoek zijn naar een "koopje", de gold edition kost in de Brazil PSN omgerekend net geen €65,- Leuk prijsje toch?
Iemand al nieuws over hoe laat we los gaan op 8 maart?
[knip]
[knip]
[ Voor 125% gewijzigd door dusty op 02-03-2016 21:55 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
[knip]
[ Voor 97% gewijzigd door dusty op 02-03-2016 21:55 ]
Ik kan helaas niet met jou spelen, maar ik heb de hele dag vrij geplanned. Ben benieuwd wanneer ik hem kan preloaden..nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:19:
Voor de PS4 spelers die nog op zoek zijn naar een "koopje", de gold edition kost in de Brazil PSN omgerekend net geen €65,- Leuk prijsje toch?
Al iets bekend over een day1 patch?..het is wel ubisoft he.. geen zin om na het installeren weer te wachten.
Ik heb hem besteld in de Amerikaanse XBOX store. Dus uiteindelijk 82 euro kwijt voor de Gold editie. Normaal ben ik niet van die season pass, maar ook ik trap er een keer inDonstil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:13:
[...]
Maar je koopt toch niet in de Nederlandse Xbox Store?
Ik heb 36,- betaald voor de normale versie via Argentinië, de Gold was er iets van 55,- (Nu wel spijt van, was nog voor de laatste demo ronde)
Gold edition is er óók voor de pc hoortha_crazy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:07:
[...]
In dat geval zal ik wel aardig hoog staan![]()
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Niet bij Bol.com
Ik zie dat de gold in Argentinië nu 40,xx kost.Just smile schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:22:
[...]
Ik heb hem besteld in de Amerikaanse XBOX store. Dus uiteindelijk 82 euro kwijt voor de Gold editie. Normaal ben ik niet van die season pass, maar ook ik trap er een keer in. Ach, voor de uren die ik er (verwacht) in te steken heb ik het er wel voor over.
Ik ga even Chatten met Microsoft om mijn normale order te annuleren
We blijven Hollanders he....
[ Voor 9% gewijzigd door uray op 02-03-2016 13:25 ]
Wel bij Uplay, dus hij is er wel gewoon. Dat bol.com hem niet wil aanbieden is een keuze van hun.nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:23:
[...]
Niet bij Bol.comNaaa naa naa naaa naaaaaa.
![]()
![]()
kunnen we aub dit gazanik over fps en console vs pc gewoon afkappen? Topic sfeer wordt hier niet bepaald beter op. En dat zeg ik als PC gamer die best geintereseerd is in FPS discussies, maar dit gaat wel echt over een dorre drol
blijf het zeggen; koop via officiele retailer (lijst in TS)
er staan namelijk diverse verhalen op internet van mensen die game; Farcry Primal gekocht hebben via g2a en andere grijze aanbieders; hun account is key geblokkeerd. Als dat risico je 2,50 waard is ... be my guest
^--- betreft PC/Uplay
//edit; bron ... eoa topic op reddit/r/division, ... ga dat niet met 5 minuten terug vinden

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2016 13:38 ]
Verwijderd
Het wordt mogelijk om het spel te pre-loaden en ook zullen de servers dinsdag meteen online zijn!! Ik zou dus zeker verlof nemen dinsdag!
Dat geld voor de PC versie neem ik aan?himlims_ schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:35:
[...]
er staan namelijk diverse verhalen op internet van mensen die game; Farcry Primal gekocht hebben via g2a en andere grijze aanbieders; hun account is geblokkeerd. Als dat risico je 2,50 waard is ... be my guest
Wat de console eigenaren doen is via de console in de officiële store kopen, alleen dan van een andere regio.
Ten eerste scheelt dat op de One dus bijna 60,- op de Gold versie en ten tweede heb ik daar nog nooit iemand voor geband zien/horen worden. (Maar ik kan het mis hebben natuurlijk)
Hele account ja?! Ik heb (volgens mij destijds met watchdogs) gehad dat mijn key gerevoked was, mailtje naar mn retailer en kreeg een nieuwe, daarna geen problemen gehad.himlims_ schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:35:
[...]
er staan namelijk diverse verhalen op internet van mensen die game; Farcry Primal gekocht hebben via g2a en andere grijze aanbieders; hun account is geblokkeerd. Als dat risico je 2,50 waard is ... be my guest
Los daarvan heb ik het dit keer helemaal goed aangepakt door gewoon bij uplay zelf te kopen, geen tussenkomst meer en dus geen gezeik daarmee
bron?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:37:
Het wordt mogelijk om het spel te pre-loaden en ook zullen de servers dinsdag meteen online zijn!! Ik zou dus zeker verlof nemen dinsdag!
[ Voor 15% gewijzigd door Melantrix op 02-03-2016 13:38 ]
knip
[ Voor 92% gewijzigd door Melantrix op 02-03-2016 13:38 ]
Dat is inderdaad een prima prijs. Misschien toch overwegen om ook een brazil account aan het maken. Ik haal meestal alles uit de us maar de dollarkoers is niet zo gunstig meer als vroeger. Tegoed koop je via offgamers of werkt bij brazilie store de nl cc wel?nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:19:
Heeft iemand al een bericht gehad van ING hoe dat zit met die Pre-order via de rentenpuntenwinkel? 37,95 voor de PS4 versie: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6576363#107852
Er staat namelijk bij:
"Pre-order
Op 8 maart wordt Tom Clancy's The Division gereleased. Laat nu uw e-mailadres achter en ontvang een e-mail wanneer het deze game op voorraad is in de Rentepuntenwinkel.
Ontvang gratis extra content!
Wanneer u deze game op 8 maart in de Rentepuntenwinkel bestelt, ontvangt u gratis extra content die u kunt downloaden, genaamd de Hazmat Gear Set. U ontvangt na uw bestelling binnen enkele werkdagen een e-mail met daarin een key-code en de instructies om deze content te downloaden. "
Lijkt me niet dat ze op de 8e gaan leveren namelijk?
Er staat namelijk bij:
"Pre-order
Op 8 maart wordt Tom Clancy's The Division gereleased. Laat nu uw e-mailadres achter en ontvang een e-mail wanneer het deze game op voorraad is in de Rentepuntenwinkel.
Ontvang gratis extra content!
Wanneer u deze game op 8 maart in de Rentepuntenwinkel bestelt, ontvangt u gratis extra content die u kunt downloaden, genaamd de Hazmat Gear Set. U ontvangt na uw bestelling binnen enkele werkdagen een e-mail met daarin een key-code en de instructies om deze content te downloaden. "
Tegoed inderdaad via offgamers, per Br$100 dus je moet dan wel Br$300 aanschaffen waardoor er iets meer dan 30 lijft staan. Voor mij geen probleem omdat ik toch van plan ben vaker daar te gaan kopen, ik zie de Braziliaanse valuta voorlopig niet opkrabbelen.KookSpook schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:42:
[...]
Dat is inderdaad een prima prijs. Misschien toch overwegen om ook een brazil account aan het maken. Ik haal meestal alles uit de us maar de dollarkoers is niet zo gunstig meer als vroeger. Tegoed koop je via offgamers of werkt bij brazilie store de nl cc wel?
Verwijderd
Check vanavond om 6 uur blog.ubi.com
Daar zal alles over het preloaden en de servers op verteld worden
telefoon 020 22 888 88clockw1ze schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:44:
Heeft iemand al een bericht gehad van ING hoe dat zit met die Pre-order via de rentenpuntenwinkel? 37,95 voor de PS4 versie: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6576363#107852
Klinkt goed ja. Alleen krijgen we dan geen portugese of spaanse taal versies?nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:48:
[...]
Tegoed inderdaad via offgamers, per Br$100 dus je moet dan wel Br$300 aanschaffen waardoor er iets meer dan 30 lijft staan. Voor mij geen probleem omdat ik toch van plan ben vaker daar te gaan kopen, ik zie de Braziliaanse valuta voorlopig niet opkrabbelen.
Ik zal hem in de gaten houden.. Klinkt als een inside sourceVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:52:
[...]
Check vanavond om 6 uur blog.ubi.com
Daar zal alles over het preloaden en de servers op verteld worden
Klopt ik doe het al een tijdje zonder problemen.Donstil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:37:
[...]
Dat geld voor de PC versie neem ik aan?
Wat de console eigenaren doen is via de console in de officiële store kopen, alleen dan van een andere regio.
Ten eerste scheelt dat op de One dus bijna 60,- op de Gold versie en ten tweede heb ik daar nog nooit iemand voor geband zien/horen worden. (Maar ik kan het mis hebben natuurlijk)
Daarnaast gebruik ik ipv al dat tegoed (waar je altijd wat van over houd, nu een credit card en vpn).
- kijk op digitalgameprices.com
- PPTP vpn instellen in router van betreffende land
- Land van xbox.com wijzigen naar het andere land..
- Naar game browsen
- CC toevoegen bij het bestellen met een adres en tel nummer in dat betreffende land.
Klaar.. 43 euro voor gold edition in argentinie store. Alle games zijn rego vrij en je krijgt m gewoon binnen in de taal waar je xbox etc op staat.
Zal (denk ik?) ook voor PS4 op zelfde manier kunnen?
[ Voor 4% gewijzigd door Bozznl op 02-03-2016 13:59 ]
GT: The Bozzz88
Ga er niet van uit. En anders moet ik maar snel Spaans Portugees leren.KookSpook schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:56:
[...]
Klinkt goed ja. Alleen krijgen we dan geen portugese of spaanse taal versies?
Er wordt in de Brazil PSN store nergens over language gerept.

Net gebeld.. Kan hem pas dinsdag bestellen en dan gaan ze binnen 5 werkdagen leveren

Dan toch maar dinsdag naar de mediamarkt met mn Mediamarkt kadobon+VVVBon denk ik...
Same here, zal er wel liggen als ik thuis ben.Paulus07 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:00:
Ik zie hem dinsdag wel op de mat verschijnen door pieter post
Dinsdag bewust geen vrij genomen, zal er wel pas om 3 uur zijn ofzo.
Dan thuiskomen, disc erin, installeren, eten scoren en gaan tot een uur of 3 's nachts
Verwijderd
Kan iemand mij nog wat meer uitleg geven over hoe ik de beste FPS krijg met welke hardware en instellingen enz ?
Nee want de game is er nog nietVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:15:
Kan iemand mij nog wat meer uitleg geven over hoe ik de beste FPS krijg met welke hardware en instellingen enz ?
En anders, een I7 pakken, de snelste, die overlocken met stikstof.
4x Titan pakken of 4x FuryX (voor de echte krachtpatsers, 8 stuks pakken)
128GB ddr4 ram om de game + os op in te laden.
En gaan!
ps. vergeet je 2KW voeding niet
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 02-03-2016 14:17 ]
Nvidia control laten optimaliseren.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:15:
Nou klaar met die FPS kolder.
Ben er zelf ook wel een beetje klaar mee :-)
En ontopic.
De game heeft ook een nederlandse interface + ondertitels.
Hoop wel dat je zelf kan kiezen, hekel aan tenenkrommend nederlands in games

Ach, ik heb em via g2play gekocht en heb daar al denk een spel of 8 gekocht en nog nooit problemen mee gehad..himlims_ schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:35:
[...]
er staan namelijk diverse verhalen op internet van mensen die game; Farcry Primal gekocht hebben via g2a en andere grijze aanbieders; hun account is key geblokkeerd. Als dat risico je 2,50 waard is ... be my guest
^--- betreft PC/Uplay
//edit; bron ... eoa topic op reddit/r/division, ... ga dat niet met 5 minuten terug vinden
Maar terug naar On topic
Dat wil niet zeggen dat het zonder risico is. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Iedereen is uiteraard vrij om het spel te kopen op welke manier dan ook.Defqonwolf schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:28:
[...]
Ach, ik heb em via g2play gekocht en heb daar al denk een spel of 8 gekocht en nog nooit problemen mee gehad..
Maar terug naar On topic
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Nee heb je gelijk in, ik zie het wel. Anders terug vorderen heb em met CC gekocht en euro extra betaald voor die bescherming..Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:30:
[...]
Dat wil niet zeggen dat het zonder risico is. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Iedereen is uiteraard vrij om het spel te kopen op welke manier dan ook.
Verwijderd
Inderdaad had ook reeds een 20-tal games gekocht via g2play vooraleer "het mis ging". Toen ik m'n key kreeg bleek deze reeds in gebruik te zijn..Ktenolix schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:30:
[...]
Dat wil niet zeggen dat het zonder risico is. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Iedereen is uiteraard vrij om het spel te kopen op welke manier dan ook.
G2Play heeft wel heel keurig m'n geld terug gegeven. Als in-store credits wel te verstaan, maar dit was omdat ik hier met akkoord ging aangezien ik toch af en toe een game koop via de site en na deze ene misser zou ik er niet plots met stoppen.
Wel koop ik hier geen games meer die ik op dag 1 onmiddellijk wil spelen. Met Battlefront zaten m'n maten al lekker allies te slachten terwijl ik nog op m'n key aan het wachten was
Zonde van het geld dat ze dat blijven doen voor het Nederlands...tha_crazy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:20:
En ontopic.
[afbeelding]
Zie kinderen nu niet echt snel the Division spelen
ook zat g2play/a/kinguin keys; maar die worden op steam gebruikt. Uplay/ubisoft gaat schijnbaar toch anders om met hun keys/klantenVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:36:
[...]
Inderdaad had ook reeds een 20-tal games gekocht via g2play vooraleer "het mis ging". Toen ik m'n key kreeg bleek deze reeds in gebruik te zijn..
Zou wel balen zijn als hij hem in het portugees installeert 😱. Ik twijfel. Ik ga zo maar een cross post maken in het ps4 topic of er mensen ervaring hebben in de brazil psn store met taal die hij installeertnickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:03:
[...]
Ga er niet van uit. En anders moet ik maar snel Spaans Portugees leren.
Er wordt in de Brazil PSN store nergens over language gerept.
Verwijderd
ALEX ES MUERTO!KookSpook schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Zou wel balen zijn als hij hem in het portugees installeert 😱. Ik twijfel. Ik ga zo maar een cross post maken in het ps4 topic of er mensen ervaring hebben in de brazil psn store met taal die hij installeert
bij ps3 was het afankelijk van gekozen systeemtaal; niet van locatieKookSpook schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Zou wel balen zijn als hij hem in het portugees installeert 😱. Ik twijfel. Ik ga zo maar een cross post maken in het ps4 topic of er mensen ervaring hebben in de brazil psn store met taal die hij installeert
Dat ook. En het is niet meer van deze tijd om geen multi language te leveren, ik geloof nooit dat dit alleen Portugees is. Maar maakt voor mij niet meer uit, ik heb toch al betaald.himlims_ schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:47:
[...]
bij ps3 was het afankelijk van gekozen systeemtaal; niet van locatie
[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 02-03-2016 14:50 ]
Verwijderd
Sorry m8, verkeerde topic. Dit is t pricewatch - Division topic.....Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:15:
http://tweakers.net/product/331360/tom-clancys-the-division/
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 15:17 ]
Zelf ook besteld bij g2play en meerdere games. Nooit problemen gehad en wat ik hoor is dat ze nooit moeilijk doen over geld terug storten.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:36:
[...]
Inderdaad had ook reeds een 20-tal games gekocht via g2play vooraleer "het mis ging". Toen ik m'n key kreeg bleek deze reeds in gebruik te zijn..
G2Play heeft wel heel keurig m'n geld terug gegeven. Als in-store credits wel te verstaan, maar dit was omdat ik hier met akkoord ging aangezien ik toch af en toe een game koop via de site en na deze ene misser zou ik er niet plots met stoppen.
Wel koop ik hier geen games meer die ik op dag 1 onmiddellijk wil spelen. Met Battlefront zaten m'n maten al lekker allies te slachten terwijl ik nog op m'n key aan het wachten was
Ja daarom heb ik ook al gelezen/gehoord dus maakt voor mij ook niet uitxeple schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:28:
[...]
Zelf ook besteld bij g2play en meerdere games. Nooit problemen gehad en wat ik hoor is dat ze nooit moeilijk doen over geld terug storten.
Iemand ervaring met MediaMarkt? Daar is het nu het goedkoopst, maar heb nog nooit gepreordered bij hen.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
IStealYourGun schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:05:
Iemand ervaring met MediaMarkt? Daar is het nu het goedkoopst, maar heb nog nooit gepreordered bij hen.
zie topic warningOok is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF)
Het gaat hier toch niet om een webshop en al helemaal niet om verzendervaring?
Verwijderd
Een filmpje dat een paar van de indrukwekkende murals uit The Division laat zien.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MA00Tf6QUks]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MA00Tf6QUks]
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 17:23 ]
IStealYourGun schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:05:
zo interpreteer ik hem wel. Het gaat hier niet misschien om daadwerkelijk een preorder bij een letterlijke webwinkel en wanneer hij dan wel niet binnen zou zijn. Maar de vraag is (let wel, zo interpreteer ik hem dus) Heeft iemand ervaring met het preorderen bij Mediamarkt en heb ik hem dan op dag 1 binnen?djmelvee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:04:
[...]
Dat vind ik het zelfde als bovenstaande webshop vragen, en daarom reageerde ik zo. correct me if i'm wrong
[ Voor 10% gewijzigd door Melantrix op 02-03-2016 17:13 ]
Ben je ook van het type "Wat mag de Kat niet in de Magnetron? Maar dat stond er niet bij!"djmelvee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:04:
[...]
Met een beetje eigen inbreng is wel op te maken dat de mods hier ook fysieke winkels mee bedoelen.
Volgens mij was deze nog niet gepost, goed in elkaar gezet.
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep1 : The Collapse
ut=life
Verwijderd
Er zijn (al) 3 afleveringen van. Moet het zelf nog kijken, maar zag het net ook voorbij komen.-Mach!- schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:02:
Volgens mij was deze nog niet gepost, goed in elkaar gezet.
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep2 : Man Vs Chaos
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep3 : Rise Of The Factions
EDIT: Ik keek even even op de ubi blog en dat artikel over de server staat er inderdaad op!
http://blog.ubi.com/the-d...-to-expect-on-launch-day/
Als ik het goed begrijp is 00:01AM AEDT gelijk aan 14:01 CET op 7 Maart! Dus dan kunnen we eerder aan de slag met The Division dan verwacht!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 18:16 ]
Mocht iemand nog een nieuwe gpu willen, gratis division erbij. 
https://www.cdromland.nl/...ontent=The+Division+actie
Ik vraag me dan altijd af, hoe zit het nu als je een 970 besteld, de code voor division gebruikt en RMA stuurt, mag dat eigenlijk?
https://www.cdromland.nl/...ontent=The+Division+actie
Ik vraag me dan altijd af, hoe zit het nu als je een 970 besteld, de code voor division gebruikt en RMA stuurt, mag dat eigenlijk?
[ Voor 18% gewijzigd door rolandos582 op 02-03-2016 18:15 ]
Verwijderd
Dat is maandag 7 maart voor de mensen die een key krijgen. Mensen die bij een webshop of winkel hebben gekocht moeten dus wachten tot dinsdag?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:04:
[...]
Er zijn (al) 3 afleveringen van. Moet het zelf nog kijken, maar zag het net ook voorbij komen.
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep2 : Man Vs Chaos
YouTube: Tom Clancy’s The Division - Into Chaos Ep3 : Rise Of The Factions
EDIT: Ik keek even even op de ubi blog en dat artikel over de server staat er inderdaad op!
Als ik het goed begrijp is 00:01AM AEDT gelijk aan 14:01 CET op 7 Maart! Dus dan kunnen we eerder aan
de slag met The Division dan verwacht!
Verwijderd
Vaak leveren webshops wel een dag eerder, maar als je pech hebt dan krijg je 'm inderdaad pas op de 8ste, hetzelfde geldt meestal voor gewone winkels (dat ze 'm pas op de 8ste in de winkel leggen). Mensen met de digitale versie zouden iig op 7 maart al aan de slag moeten kunnen. Het enige wat roet in het eten zou kunnen gooien is als zo'n digitale store zoals bijv. bij PSN niet op tijd de authorisatie geeft om de game te kunnen gebruiken, ik ga er eigenlijk wel van uit dat dit allemaal goed gecommuniceerd zal zijn intern.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:32:
[...]
Dat is 7 mandag 7 maart voor de mensen die een key krijgen. Mensen die bij een webshop of winkel hebben gekocht moeten dus wachten tot dinsdag?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 18:36 ]
Verwijderd
De post komt tegenwoordig niet meer op maandag dus een webshop zou dan de game al op vrijdag moeten versturen wil je ook op maandag kunnen spelen.
Verwijderd
Dat is waar, volgens mij kwam MGSV ook op een dinsdag uit en die had ik toen op een zaterdag al binnen. Maar goed het blijft een beetje een kwestie van geluk hebben.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:36:
De post komt tegenwoordig niet meer op maandag dus een webshop zou dan de game al op vrijdag moeten versturen wil je ook op maandag kunnen spelen.
eh nee.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:36:
zijn brievenbus pakjes die met de pakkettenman meegaan
Sommige shops vereisen zelfs handtekening ontvangst
Verwijderd
Oh ja, pakketjes worden wel op maandag bezorgd toch?looyenss schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:38:
[...]
eh nee.
zijn brievenbus pakjes die met de pakkettenman meegaan
Sommige shops vereisen zelfs handtekening ontvangst
Verwijderd
Ik hoop het voor de mensen die de game via een webshop hebben gekocht.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:38:
[...]
Dat is waar, volgens mij kwam MGSV ook op een dinsdag uit en die had ik toen op een zaterdag al binnen. Maar goed het blijft een beetje een kwestie van geluk hebben.
Maar dit is wel de reden waarom ik altijd bij de uitgever van een game zelf bestel.
Verwijderd
Pakjes die zaterdag niet kunnen worden afgeleverd worden vaak maandag voor een tweede poging aangeboden. Volgens mij gebruikt alleen coolblue maandag als bezorg dag. Andere webshops niet.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:39:
[...]
Oh ja, pakketjes worden wel op maandag bezorgd toch?
Zijn er steeds meer die ook op maandag leveren. Coolblue was wel de eerste.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:41:
[...]
Pakjes die zaterdag niet kunnen worden afgeleverd worden vaak maandag voor een tweede poging aangeboden. Volgens mij gebruikt alleen coolblue maandag als bezorg dag. Andere webshops niet.
Servers zijn Maandag 7 maart 14:00 live in Nederland (https://twitter.com/Arekkz/status/705079418197250048)
Servers zijn Maandag 7 maart 14:00 live in Nederland (https://twitter.com/Arekkz/status/705079418197250048)
Verwijderd
genaaid met physical copy op dit moment... aangezien die dus niet geleverd worden op maandag... morgen bellen met GM kijken wat ze kunnen doen
dit is dus, genaaid worden met een physical copy...
Daar voel je dan tenminste nog wat van. Digitaal genaaid worden is ook maar zo gevoelloos.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:51:
genaaid met physical copy op dit moment... aangezien die dus niet geleverd worden op maandag... morgen bellen met GM kijken wat ze kunnen doendit is dus, genaaid worden met een physical copy...
Waar ik erg benieuwd naar ben is of we maandagavond dus al op ps4 kunnen spelen. Of dát psn deze pas echt 00:01 vrij geeft.
Verwijderd
digitale download voor PS4 is March 6 at 00:01AM local time on PlayStation 4nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:54:
[...]
Daar voel je dan tenminste nog wat van. Digitaal genaaid worden is ook maar zo gevoelloos.
Waar ik erg benieuwd naar ben is of we maandagavond dus al op ps4 kunnen spelen. Of dát psn deze pas echt 00:01 vrij geeft.
dus dat is op zondag ochtend (net na middernacht) en dan kan je dus spelen op de 7de..
de CE kan ik pas ophalen op de 8ste... heb dus dan een ruime achterstand...
https://gyazo.com/ca97f941188b396c327837dfe44da9db
Preloaden op de PC kan dus dit weekend. Voor zondagavond starten, dus kan ik gegarandeerd om 00:00 los op dinsdag!
Preloaden op de PC kan dus dit weekend. Voor zondagavond starten, dus kan ik gegarandeerd om 00:00 los op dinsdag!
Verwijderd
je bedoelt om 14:00 op maandag?rolandos582 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:58:
https://gyazo.com/ca97f941188b396c327837dfe44da9db
Verwijderd
Ik ben er bang voor dat het pas om 00:01 wordt vrij gegeven.nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:54:
[...]
Daar voel je dan tenminste nog wat van. Digitaal genaaid worden is ook maar zo gevoelloos.
Mijn PS4 geeft bij de countdown helaas 5 dagen en 5 uur aan, dus ben echt bang dat het middernacht zal zijn.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:57:
[...]
digitale download voor PS4 is March 6 at 00:01AM local time on PlayStation 4
dus dat is op zondag ochtend (net na middernacht) en dan kan je dus spelen op de 7de..
de CE kan ik pas ophalen op de 8ste... heb dus dan een ruime achterstand...
Ik ben heel erg geneigd om dit spel te kopen.. alleen de beta niet kunnen spelen door brak internet dat weekend. Kan iemand mij een beetje vertellen hoe de gameplay aanvoelt ? Misschien in vergelijking met andere spellen.. ik word van filmpjes nog niet heel veel wijzer, maar het kan zijn dat ik een verkeerde heb gezien. Filmpjes zijn dus ook welkom .
Verwijderd
Is al 2 keer gedeeld, maar vooruit nog een keertje - http://blog.ubi.com/the-d...-to-expect-on-launch-day/
Verwijderd
Since it’s impossible for us to populate the servers in a way that would adequately replicate playing The Division on launch day, reviewers will start playing the game along with everyone else when it’s released on March 8 – after the servers go live officially at 00:01AM Australian Eastern Daylight Time (AEDT).
en dan de rekensom doen van AEDT naar NL tijd, dan zit er ong. 8 uur verschil tussen...
vandaar mijn annoyance met GM op het moment, en dat ik de physical CE wss ga droppen en voor een digitale versie ga
en dan de rekensom doen van AEDT naar NL tijd, dan zit er ong. 8 uur verschil tussen...
vandaar mijn annoyance met GM op het moment, en dat ik de physical CE wss ga droppen en voor een digitale versie ga
Verwijderd
Maar dan speel je dus nog steeds pas om middernacht, of ze moeten het in de tussentijd aanpassen.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:01:
Since it’s impossible for us to populate the servers in a way that would adequately replicate playing The Division on launch day, reviewers will start playing the game along with everyone else when it’s released on March 8 – after the servers go live officially at 00:01AM Australian Eastern Daylight Time (AEDT).
Verwijderd
nee, AEDT = Australie, dit is de tijd dat de server voor iedereen open gaat.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:02:
[...]
Maar dan speel je dus nog steeds pas om middernacht, of ze moeten het in de tussentijd aanpassen.
Verwijderd
Dat had ik in mijn eerste post over de server release al gepost. Het punt is dat de digitale (PS4) versie pas om 00:01AM CET unlockt op de 8ste.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:03:
[...]
nee, AEDT = Australie, dit is de tijd dat de server voor iedereen open gaat.
Ben ik ook bang voor. Nu maar hopen dat ze de timer nog aan gaan passen hiervoor.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:05:
[...]
Dat had ik in mijn eerste post over de server release al gepost. Het punt is dat de digitale versie pas om 00:01AM CET unlockt op de 8ste.
Verwijderd
Dat staat nergens..Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:05:
[...]
Dat had ik in mijn eerste post over de server release al gepost. Het punt is dat de digitale (PS4) versie pas om 00:01AM CET unlockt op de 8ste.
and March 6 at 00:01AM local time on PlayStation 4 – except Japan where it will be available on March 8 at 00:01AM EST.
Dat is maart 6, geen 8 maart...
Dat gaat alleen om het preloaden. De timer van ps4 geeft echt 8 maart 00:01 local time aan.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:06:
[...]
Dat staat nergens..
and March 6 at 00:01AM local time on PlayStation 4 – except Japan where it will be available on March 8 at 00:01AM EST.
On mijn geval dus pas 04:01 NL tijd omdat brazil nog 4 uur achter loopt.
Verwijderd
Ik hoop het ook.nickvanozzie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:06:
[...]
Ben ik ook bang voor. Nu maar hopen dat ze de timer nog aan gaan passen hiervoor.
Dat is slechts de pre-load helaas. Mijn PS4 geeft heel duidelijk aan dat de unlock pas over 5 dagen en 5 uur is.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:06:
[...]
Dat staat nergens..
Daar staat preload 3 maart, 9am PT > 18:00 GMT+1. Dus vanaf dan kan ik preloaden.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:01:
[...]
Is al 2 keer gedeeld, maar vooruit nog een keertje - http://blog.ubi.com/the-d...-to-expect-on-launch-day/
Servers gaan live om 12:01 EST > 06:00 GMT +1?
Verwijderd
hrm... ben dan ben ik benieuwd... ik ga morgen schelden op GM, en evt mijn pre-order daar cancellen... loop flink te balen als ik genaaid wordt op deze manier door Game Mania...Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:07:
[...]
Ik hoop het ook.
[...]
Dat is slechts de pre-load helaas. Mijn PS4 geeft heel duidelijk aan dat de unlock pas over 5 dagen en 5 uur is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst