Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik werk bij een grote retailer. Het regent klachten omtrent iOS 7: accuduur iPhone 4, 4S en 5, trage besturing met iPhone 4 en 4S. Mensen vinden het er niet uit zien en niet makkelijker werken en willen het liefst terug.

Gisteren zelfs twee klanten gehad die nu de overstap hebben gemaakt van Apple naar Samsung. Tot een maand terug was dat erg onwaarschijnlijk. Apple-gebruikers bleven trouw, Samsung-gebruikers wilden wel eens naar Apple.

Ik merk dat ook ik steeds meer anti-iOS 7 word: onder andere door standbytijd, onhandige werking, traag systeem op nota bene een iPhone 5 (de animaties onder andere). Dan heb ik het nog niet over de vervelende bugs in de muziek-app.

Ik wacht met smart op iOS 7.1 en anders maar eens naar een mooie HTC One of Windows Phone gaan kijken.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 22:51
Wat let mensen om over te stappen naar Samsung? Alsof ze een soort van straf uitroepen. Ga dan lekker! Het is een vrij land hoor. Wat bedoelen mensen trouwens met onhandige werking? Ik merk zelf dat ik niet veel veranderd vind in de werking. Je klikt op een applicatie en hij opent en je gebruikt de home button om terug te gaan naar het startscherm......

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:04

PBP

De overstap van mensen naar Samsung is toch al tijden aan de gang. Die toestellen zijn een stuk goedkoper. Maar dan zit je wel met die touchwiz crap. De werking voor mij met iOS7 is grotendeels hetzelfde gebleven, het is alleen even wennen aan de nieuwe vormgeving maar daar ben ik inmiddels ook tevreden over (op een paar icoontjes na :P).

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

carpebios schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:13:
Wat let mensen om over te stappen naar Samsung? Alsof ze een soort van straf uitroepen. Ga dan lekker! Het is een vrij land hoor. Wat bedoelen mensen trouwens met onhandige werking? Ik merk zelf dat ik niet veel veranderd vind in de werking. Je klikt op een applicatie en hij opent en je gebruikt de home button om terug te gaan naar het startscherm......
Weinig aan toe te voegen. Bij elke iOS upgrade heb je altijd wel een hoop verhalen. Er zijn ook een hoop mensen die geen problemen mee hebben.
Als je het niet goed vindt dan kan je inderdaad overstappen. Of simpelweg niet upgraden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Japie.G schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 08:54:
Heb in dit topic een aantal keer gemeld dat Find my Friends niet meer werkte. Sinds de 7.02 update werkt ook deze app weer naar behoren. Bijzonder, maar het is toch echt zo!
Ik had er geen problemen mee met de GM of de 7.02.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

THE_BASE schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:09:
Ik merk dat ook ik steeds meer anti-iOS 7 word: onder andere door standbytijd, onhandige werking, traag systeem op nota bene een iPhone 5 (de animaties onder andere). Dan heb ik het nog niet over de vervelende bugs in de muziek-app.
Onhandige werking? Het werkt nagenoeg hetzelfde. De verschillen in werking hadden net zo goed in de stap van iOS 5 naar iOS 6 kunnen zitten. Het enige verschil met iOS 6 naar iOS 7 is het vernieuwde uiterlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-11 12:01
Nabje schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:51:
k heb steeds een nummer dat maar niet verwijderd wilt worden uit mijn iphone.
Ik heb hem al via itunes gezocht en kan hem gewoon niet vinden.
Dus kort: hoe verwijder ik dat nummer.
Hij staat ook niet bij aankopen in itunes.
Als je je telefoon aansluit op je computer en iTunes opent, klik je in iTunes op je iPhone en vervolgens heb je een knopje "Op deze iPhone". Dan verschijnt alles wat er op je telefoon is geplaatst aan muziek. Kan je hem daar niet vinden?

Overigens raar dat je onder iOS 7 geen nummers meer direct van de je telefoon kan verwijderen. Onder iOS 6 kon dat wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen O op 29-09-2013 13:56 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Nabje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 03:08
Jeroen O schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:55:
[...]

Als je je telefoon aansluit op je computer en iTunes opent, klik je in iTunes op je iPhone en vervolgens heb je een knopje "Op deze iPhone". Dan verschijnt alles wat er op je telefoon is geplaatst aan muziek. Kan je hem daar niet vinden?

Overigens raar dat je onder iOS 7 geen nummers meer direct van de je telefoon kan verwijderen. Onder iOS 6 kon dat wel.
Nee ze zijn niet te zien.

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb een Iphone 4 van 3 jaar oud, IO7.02 werkt er prima op geen enkel probleem.
Het is wel wat trager geworden, maar het is niet zo traag dat ik me er op ga ergeren.

Dus mijn conclusie is werkt prima

Vulliw

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Vind er wel veel handige dingen in zitten, maar er zijn ook handige dingen verdwenen. Animaties kosten onnodig veel tijd, waar ik met iOS6 op een iPhone 5 nooit het gevoel had van, "schiet nou eens op" heb ik dat gevoel met iOS7 voor het eerst in jaren weer. En dan nog al die visuele bugs... Het zit er echt nog vol mee. Het geeft je toch nog wel een beetje een beta gevoel, iets wat bij iOS6 en de vorige versies ook wel aanwezig was, maar in een stuk mindere mate.
Jammer..

Enkel alle animaties al met een factor 5 verkorten zou al een heel verschil maken wat mij betreft.

[ Voor 33% gewijzigd door wesleytjuh op 29-09-2013 14:21 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-11 13:41
Heb overigens met de GM al een aantal keer een random-reboot gekregen, zonder duidelijke aanleiding. In de beta-versies had ik echter nergens last van.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:57

Rudios

Lost in space?

Ik werk bij een grote retailer. Het regent klachten omtrent iOS 7: accuduur iPhone 4, 4S en 5, trage besturing met iPhone 4 en 4S. Mensen vinden het er niet uit zien en niet makkelijker werken en willen het liefst terug.

Gisteren zelfs twee klanten gehad die nu de overstap hebben gemaakt van Apple naar Samsung. Tot een maand terug was dat erg onwaarschijnlijk. Apple-gebruikers bleven trouw, Samsung-gebruikers wilden wel eens naar Apple.

Ik wacht met smart op iOS 7.1 en anders maar eens naar een mooie HTC One of Windows Phone gaan kijken.
Dat zijn dan tientallen mensen sinds iOS7 die bij jouw zijn geweest, en die andere honderdduizenden heb je niet gehoord, omdat die waarschijnlijk wel gewoon tevreden zijn, net zoals ik overigens. Ik vind het design 10x beter en moderner, heb totaal geen batterij problemen en de animaties heb ik geen last van. Wel zie ik uiteraard wel wat verbeterpunten, zoals een veel te groot lettertype op het lockscreen en notificatiescherm, ook te veel ruimte daartussen waardoor er weinig oppas. Verder hoor je mij niet klagen.

Whole lot of stars ***

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:15

Ik kan er niet over meepraten iOS7 werkt hier prima op mijn iPhone 5. Alles voelt moderner verder. En tja smaken verschillen. Android zal voor die klanten net zo wennen worden en daar zijn de dingen toch een stuk onlogischer qua instellen. Maar goed ieder zijn ding.

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 20:39

Denk dat iedereen iOS7 toch anders ervaart dan. Ik vind het echt een prima systeem met veel goede nieuwe functies, met name het control center en vanuit het lockscreen beschikbare 'Today' zijn heel nuttig. Het design is er ook echt op vooruit gegaan, iOS6 vind ik al ouderwets, en het met gestures bijvoorbeeld naar de vorige pagina kunnen gaan is heel handig. Mijn accuduur is er zeker niet op achteruit gegaan, misschien zelfs erop vooruit gegaan (iPhone 5). Minpuntjes zijn de trage animaties, hopelijk wordt dat gefixt, en de standaard Calender app die ik echt waardeloos vind.

Ik heb wel een aantal functies uitgezet, bijvoorbeeld het aantal apps dat mag refreshen op de achtergrond beperkt, Airdrop standaard uitstaan en heb een foto als achtergrond die niet dynamisch is. Het is ook veel makkelijker om nu als je de deur uit gaat wifi uit te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 29-09-2013 17:46 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
Ik heb een ipod 4
Bij het updaten blijft hij zeggen : u heeft de nieuwste versie (6.1.3)

Hoe kan ik ios7 op de ipod krijgen ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet, 5G en nieuwer.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

driel24 schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:14:
Ik heb een ipod 4
Bij het updaten blijft hij zeggen : u heeft de nieuwste versie (6.1.3)

Hoe kan ik ios7 op de ipod krijgen ?
niet, omdat die niet wordt ondersteund

39

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:33
Fietsbel schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:17:
[...]

niet, omdat die niet wordt ondersteund
8)7

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:25
CyBeR schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:37:
[...]
Het enige verschil met iOS 6 naar iOS 7 is het vernieuwde uiterlijk.
Ik vind niet dat alleen het uiterlijk is veranderd. Apple heeft wel degelijk dingen om zeep geholpen.
iOS 7 Breaks Audiobook Chapters, Scrubber

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:08
Ik ben heel benieuwd naar iOS7. Heb sinds afgelopen deze december geen iPhone meer (had een 3GS). Zit nu met een Samsung met Android en wil gillend terug naar de iPhone. Dat gaat hopelijk snel gebeuren, wil een 5S. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• THE_BASE
  • Niet online
Rudios schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:24:
[...]

Dat zijn dan tientallen mensen sinds iOS7 die bij jouw zijn geweest, en die andere honderdduizenden heb je niet gehoord, omdat die waarschijnlijk wel gewoon tevreden zijn, net zoals ik overigens. Ik vind het design 10x beter en moderner, heb totaal geen batterij problemen en de animaties heb ik geen last van. Wel zie ik uiteraard wel wat verbeterpunten, zoals een veel te groot lettertype op het lockscreen en notificatiescherm, ook te veel ruimte daartussen waardoor er weinig oppas. Verder hoor je mij niet klagen.
Deze mening deel ik exact: trage animaties, groot lettertype. Ik hou van wat kleiner en strakker.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Verwijderd

Ik heb sinds kort een soort van twee driehoekjes naast het percentage van de batterij, waar komt het vandaan?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:55:
Ik heb sinds kort een soort van twee driehoekjes naast het percentage van de batterij, waar komt het vandaan?
Screenshot nodig.

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:55:
Toevallig Bluetooth aanstaan? ;)

Verwijderd

Maite schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:29:
[...]

Toevallig Bluetooth aanstaan? ;)
Ja inderdaad raar, ik gebruik het nooit, heb niks om tebleu toothe en heb het zeker weten uitgezet na de upgrade naar 7

Ik heb nog een probleem als ik het scherm horizontaal leg dan valt de tekst op de onderste balk waar safari en mail staat weg, is dat mormaal? Als ik hem volledig draag met de home button naar rechts dan is het opgelost raar.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 22:56 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

THE_BASE schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:14:
[...]

Deze mening deel ik exact: trage animaties, groot lettertype. Ik hou van wat kleiner en strakker.
Het grappige is dat juist het lettertype groter was gemaakt, omdat bij de eerste béta's er teveel klachten waren omdat het lettertype te klein was.

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:36
Jeroen O schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:55:
[...]
Dat kan nog steeds :? , gewoon swipen en dan staat er verwijder.
Het kan alleen per track, niet per artiest of album.

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 13:36
Famous schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:00:
[...]

Nee, 3G kan gewoon niet meer uitgezet worden.
Waar 3G stond staat nu 4G, zet ik de switch off dan heb ik nog wel gewoon 3G verbinding. Leuke is dat er hier (Arnhem) geen 4G dekking is en dus helemaal niets aan die knop heb. Ondertussen slurpt 3G wel me batterij leeg.

Zit er zelfs aan te denken om dit issuu ff hard te maken bij Vodafone gezien ze hebben aangegeven er (momenteel) niets tegen te doen. Dan stap ik liever over naar Android.
Niet vervelend bedoeld, maar waarom heb je eigenlijk een smartphone als je je 3G 90% van de tijd uit wil zetten? Dat is volgens mij echt je telefoon kreupel maken en proberen in het verleden te leven. Zorg voor een ok abonnement waar je een beetje data kan gebruiken zodat je ook van apps op je telefoon kan genieten ipv. als een zuinige Hollander maximaal het minimale te gebruiken.

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:46
Het gaat hem vooral om het batterijverbruik, dat is met 3G wat hoger.
Zelf heb ik daar geen problemen mee. Op kantoor aan de lader/laptop, in de auto aan de lader. In het wild kan ie eventueel aan een externe batterij.

Als je vaak in het wild bent, oftewel zonder 230v in de buurt, denk eens aan een externe batterij.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:47:
[...]

Ja inderdaad raar, ik gebruik het nooit, heb niks om tebleu toothe en heb het zeker weten uitgezet na de upgrade naar 7

[...]
Ik had dit ook, het bluetooth icoon zit direct onder de 'slide down to close' knop van het control center en dus kun je dit eenvoudig per ongeluk aan zetten.

Edit: De update naar iOS 7.0.2 schakelt bluetooth in, waarschijnlijk een kleine bug in de installer maar dus een tweede mogelijke oorzaak voor het plots ingeschakeld hebben van bluetooth.

[ Voor 18% gewijzigd door XyritZz op 30-09-2013 09:18 ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:43
Is het mogelijk om de kalender weergave in het notificatiescherm aan te passen?
Ik wil graag de afspraken onder elkaar zien i.p.v. dat ik de gehele dag door moet scrollen. Sterker nog, dat kan niet eens, want hij scrolt maar tot 15.00 uur (vanaf dit moment) en ik weet dat ik om 18.00 uur een afspraak heb staan.

Daarnaast zou ik het weer uit willen zetten in het notificatie scherm. Dat zie ik wel als ik naar buiten kijk. Dit kan door de 'dagweergave' uit te zetten, maar daarmee schakel ik dus ook de kalender notificaties uit blijkbaar.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50

Verandering is altijd eng. Verder totaal nietszeggend verhaaltje.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:00
MarcoC schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:55:
[...]

Verandering is altijd eng. Verder totaal nietszeggend verhaaltje.
lol.. vind jij..

• MarcoC
Dat lijkt me logisch aangezien ik het bericht geschreven heb.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:00
Precies, en dat wilde ik nog even aanstippen. :)

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02:25
Vandaag weer een grappig foutje gevonden in de calendar.app. Als de maand langer is dan 5 regels (zoals deze maand het geval is) en je op vandaag drukt. Dan valt vandaag buiten beeld en word niet getoond (deze staat op de 6e regel).

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-11 09:18

Ypho

Allround Nerd

Ik heb iets vreemds met iOS7 bij de muziek app. Als ik muziek aanzet is er niets aan de hand. Maar na een minuut gaat de iPhone in standby, nog niets mis mee. Maar als ik deze opstart, en de muziek app opent weer, stokt de muziek, of begint deze weer aan het begin (dit heb ik vooral als ik bijvoorbeeld halverwege het nummer ben gestart of hier naartoe heb "doorgespoeld").

Eerst dacht ik dat het aan de muziek lag (MP3tjes van 2 uur (livesets)), maar vanmorgen had ik dit ook met gewone nummers van een paar minuten.

Heeft iemand dit probleem ook, of wellicht een idee voor een oplossing? Ik draai iOS7 op een iPhone 4 (16GB)

/edit: Met iOS 6.1.3 had ik dit niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 30-09-2013 10:56 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Jeroen O
SidewalkSuper schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:10:
[...]

Dat kan nog steeds :? , gewoon swipen en dan staat er verwijder.
Het kan alleen per track, niet per artiest of album.
Je hebt gelijk.

Bij mij ging het niet, maar nu blijkt dat je van rechts naar links moet swipen in plaats van van links naar rechts. 8)7

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik snap niet waarom zoveel mensen dat zeggen. Je moest altijd van rechts naar links :?

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Meer mensen last van het batterij lek in iOS 7.0.2? Ben terug gegaan naar de 7.0. Wat een verschil Vanmorgen onder 7.02 mijn telefoon nog geen 30 minuten gebruik en ik zat al op 89 procent.
Nu hetzelfde onder 7.0 en nog geen 2 procent eraf. Met een iPhone 5.

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnMartijn op 30-09-2013 12:57 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 15:57

Grin

Ride si sapis.

Mobiele data == Edge/GPRS?
Dus in de oude situatie kon je er voor kiezen om GEEN 3G te hebben maar WEL Edge/GPRS?
Begrijp ik 't goed?

If so, dan is dat idd een scenario waar geen rekening mee is gehouden: jammer/foei @ VF!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Jeroen O
Mobiele data is het hebben van een internetverbinding. Dit staat los van het type verbinding (GPRS, EDGE, 3G of LTE). Schakel je dat uit, dan heb je helemaal geen mobiel internet meer, maar kan je nog wel bellen via een 3G verbinding.

In de oude situatie kon je ervoor kiezen om specifiek 3G uit te schakelen, waardoor alles (bellen en internet) via een 2G verbinding (GPRS of EDGE) ging.

Deze 3G schakelaar hebben ze nu weggehaald en vervangen voor een LTE schakelaar. Je telefoon forceren naar een 2G netwerk (voor data en spraak) is dus niet meer mogelijk (bij Vodafone).

Ik heb de indruk dat veel mensen denken dat 3G gelijk staat aan mobiel internet, maar dat is dus niet zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroen O op 30-09-2013 13:43 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Grin schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:13:
Mobiele data == Edge/GPRS?
Dus in de oude situatie kon je er voor kiezen om GEEN 3G te hebben maar WEL Edge/GPRS?
Begrijp ik 't goed?

If so, dan is dat idd een scenario waar geen rekening mee is gehouden: jammer/foei @ VF!
Correct. Er waren twee schuifjes: Cellular data en Enable 3G. Die twee zijn 1 optie geworden in iOS7.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Jeroen O
BtM909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:51:
[...]

Die twee zijn 1 optie geworden in iOS7.
Dus niet. Als je mobiele data uitschakelt, heb je nog steeds een 3G verbinding. Die twee staan los van elkaar.

Dat je nog een 3G verbinding hebt, kan je in de Field test app zien.

[ Voor 55% gewijzigd door Jeroen O op 30-09-2013 13:58 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Jeroen O schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:57:
[...]

Dus niet. Als je mobiele data uitschakelt, heb je nog steeds een 3G verbinding. Die twee staan los van elkaar.

WTF? Dat meen je niet?

Dat zou gewoon super gaar zijn!
Ik wil mijn 3G kunnen uitschakelen, anders sjees je zo door je evt. databundel!!1111oneoneone
Niet dat ik een strikte bundel heb, maar het gaat om het idee.

Dat zou wel een epic fail zijn van VF!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jeroen O schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:57:
[...]

Fuck, ik heb gewoon printscreens gezocht ipv gekeken op m'n telefoon. Het zijn nog steeds twee schuifjes idd, mea culpa!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Impstoker schreef op maandag 30 september 2013 @ 07:19:
[...]

Niet vervelend bedoeld, maar waarom heb je eigenlijk een smartphone als je je 3G 90% van de tijd uit wil zetten? Dat is volgens mij echt je telefoon kreupel maken en proberen in het verleden te leven. Zorg voor een ok abonnement waar je een beetje data kan gebruiken zodat je ook van apps op je telefoon kan genieten ipv. als een zuinige Hollander maximaal het minimale te gebruiken.
Ik ben een zuinige Hollander omdat ik 3G uit wil zetten?
Ik prefer gewoon liever dat ik een volle dag met mijn batterij doe en als je je telefoon 7:00 van de lader haalt en 1:00 weer erin doet lukt dat niet altijd met 3G aan.

En ik heb 11Gig aan data wat ik elke maand kan besteden dus een "ok abonnement" zit ook wel goed ;)

Het gaat me echt alleen om de batterij duur die nu gewoon flink verminderd is.
Onderweg gebruik ik veel Whatsapp wat voorheen via G ging gaat het nu via 3G. Voordat Vodafone de Carrier update had gedaan deed ik twee dagen met iOs 7 (vanaf beta 3) nu ben ik blij als ik de hele dag rond kom. Zie hieronder een SC van mijn gebruik (die loopt tot vandaag). Zoals je kan zien gebruikte ik bijna geen internet uit mijn abonnement dus 3G heb ik ook bijna niet nodig. Werd alleen aangezet als ik iets moest opzoeken op Facebook/Twitter opstarten.
Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/8950/l866.png

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 30-09-2013 14:18 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Jeroen O
Grin schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:11:
[...]

WTF? Dat meen je niet?

Dat zou gewoon super gaar zijn!
Ik wil mijn 3G kunnen uitschakelen, anders sjees je zo door je evt. databundel!!1111oneoneone
Niet dat ik een strikte bundel heb, maar het gaat om het idee.

Dat zou wel een epic fail zijn van VF!
Nogmaals "3G" is niet hetzelfde als "Mobiele data".

Als je mobiele data uitschakelt, kan je niet meer mobiel internetten, maar je hebt nog wel een 3G verbinding om te kunnen bellen. Lees mijn vorige posts eens goed. Daar staat het uitgelegd.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Jeroen O schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:35:
[...]

Nogmaals "3G" is niet hetzelfde als "Mobiele data".

Als je mobiele data uitschakelt, kan je niet meer mobiel internetten, maar je hebt nog wel een 3G verbinding om te kunnen bellen. Lees mijn vorige posts eens goed. Daar staat het uitgelegd.
Ik snap 'm nu.
Dit is toch van de zotten!
Ik ga vandaag even langs de VF shop @ Groningen.
3G moet uitgeschakeld kunnen worden, het is een energievreter van de bovenste plank!

• Famous

Famous

R 400+

Grin schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:39:
[...]

Ik snap 'm nu.
Dit is toch van de zotten!
Ik ga vandaag even langs de VF shop @ Groningen.
3G moet uitgeschakeld kunnen worden, het is een energievreter van de bovenste plank!
Ben benieuwd wat ze zeggen.
Op het forum zeggen ze gewoon; "tja.. het is even niet anders en een update zit er niet aan te komen."

Kan je laten weten wat ze zeggen in de winkel?

• Jeroen O
Naar aanleiding van al het bovenstaande heb ik ook een vraagje aan de mensen die Vodafone hebben en een wat oudere telefoon:

Verdwijnt de 3G schakelaar ook als je een toestel hebt wat niet geschikt is voor LTE, dus op een iPhone 4 of 4S?
Of is de 3G schakelaar op deze toestellen nog beschikbaar?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37

JB

Cédric roelt!

Jeroen O schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:43:
Naar aanleiding van al het bovenstaande heb ik ook een vraagje aan de mensen die Vodafone hebben en een wat oudere telefoon:

Verdwijnt de 3G schakelaar ook als je een toestel hebt wat niet geschikt is voor LTE, dus op een iPhone 4 of 4S?
Of is de 3G schakelaar op deze toestellen nog beschikbaar?
Nope die is gewoon softwarematig weg bij iOS 7

Mijn boefje is liev!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
JB schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:52:
[...]

Nope die is gewoon softwarematig weg bij iOS 7
Zelf ondervonden dat niet 3G geschikte toestellen, of iPhone5 op KPN netwerk bijvoorbeeld.. de 3G schakelaar daadwerkelijk wel hebben.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Jeroen O
Klopt, ik heb de 3G schakelaar ook nog gewoon (onder iOS 7 op een iPhone 4S bij T-Mobile).

Maar het ging mij er even om wat er straks gaat gebeuren als T-Mobile ook een carrier update verstrekt om LTE toegankelijk te maken.

Of ik dan ook de 3G schakelaar kwijt ben ondanks dat mijn telefoon geen LTE ondersteunt. Maar zo te lezen gaat dat dus wel goed.

• JB

JB

Cédric roelt!

crazylegs schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:53:
[...]

Zelf ondervonden dat niet 3G geschikte toestellen, of iPhone5 op KPN netwerk bijvoorbeeld.. de 3G schakelaar daadwerkelijk wel hebben.
Hmm my bad, dacht dat die gewoon overal weg is bij iOS 7.

Mijn boefje is liev!

• Famous

Famous

R 400+

Momenteel iemand via het "Webcare" aangesproken dat er geen keuze meer is.
Krijg je als reactie terug "Je kunt het toestel instellen op GMS/2G" wat moet ik daar nou weer mee 8)7.

Als ze er niets aan gaan doen waardoor 3G (als switch) weer terug komt gaan we toch even klagen in de fysieke winkel.

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JB schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:07:
[...]

Hmm my bad, dacht dat die gewoon overal weg is bij iOS 7.
Ter info: bij mijn iPhone 4 kwam, na de update naar IOS7, een melding dat er een carrier update was ( exacte benaming is mij even ontschoten ). Deze heb ik ook gewoon laten lopen. Nou heb ik KPN als provider maar de 3G toggle is er nog gewoon in Instellingen > Mobiel netwerk.

In de iPhone kan men als provider, in het mobiel netwerk onderdeel, het e.e.a veranderen. In het verleden deed T-Mobile dat ook met de persoonlijke hotspot funktie, KPN sim kaart erin en de persoonlijke hotspot funktie was beschikbaar, T-Mobile sim kaart in het zelfde toestel en de persoonlijke hotspot funktie was weg.

• JB

JB

Cédric roelt!

Postjuh schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:49:
[...]

Ter info: bij mijn iPhone 4 kwam, na de update naar IOS7, een melding dat er een carrier update was ( exacte benaming is mij even ontschoten ). Deze heb ik ook gewoon laten lopen. Nou heb ik KPN als provider maar de 3G toggle is er nog gewoon in Instellingen > Mobiel netwerk.

In de iPhone kan men als provider, in het mobiel netwerk onderdeel, het e.e.a veranderen. In het verleden deed T-Mobile dat ook met de persoonlijke hotspot funktie, KPN sim kaart erin en de persoonlijke hotspot funktie was beschikbaar, T-Mobile sim kaart in het zelfde toestel en de persoonlijke hotspot funktie was weg.
Veroorzaakt die carrierupdate dit niet dan? Klinkt logisch eigenlijk. Die heb ik ook gehad op mijn 5 (Vodafone).

Mijn boefje is liev!

• Famous

Famous

R 400+

Ze blijven nu beweren dat het ligt aan Apple en Vodafone en niets mee te maken heeft. Toch gek gezien klanten van KPN wel een 3G switch hebben staan.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Famous schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:49:
Ze blijven nu beweren dat het ligt aan Apple en Vodafone en niets mee te maken heeft. Toch gek gezien klanten van KPN wel een 3G switch hebben staan.
Als iedereen die hier een probleem mee heeft nou even in het Vodafone forum reageert, dan zetten ze er misschien vaart achter....

http://forum.vodafone.nl/...etten-in-IOS-7/td-p/93736

• Famous

Famous

R 400+

Bart1983 schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:51:
[...]

Als iedereen die hier een probleem mee heeft nou even in het Vodafone forum reageert, dan zetten ze er misschien vaart achter....

http://forum.vodafone.nl/...etten-in-IOS-7/td-p/93736
Ik had hem ook al gezien maar ik weet niet of je daar nog op kan reageren.
Weinig zin om voor zoiets een account aan te maken want je merkt meteen al aan de laatste reactie dat ze er niets mee doen.

Dan ga ik liever naar de winkel om daar mijn klacht neer te leggen.

• Jeroen O
Nou, het is natuurlijk wel de vraag of het technisch mogelijk is om zowel een 3G als een LTE switch aan te bieden. Als dat niet mogelijk is, dan ligt dat uiteraard aan Apple en niet aan Vodafone.

Als je op google zoekt naar afbeeldingen, dan zie je dat bij andere providers (o.a. AT&T) ook alleen maar een LTE switch aanwezig is en geen 3G switch.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Jeroen O schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:09:
Nou, het is natuurlijk wel de vraag of het technisch mogelijk is om zowel een 3G als een LTE switch aan te bieden. Als dat niet mogelijk is, dan ligt dat uiteraard aan Apple en niet aan Vodafone.

Als je op google zoekt naar afbeeldingen, dan zie je dat bij andere providers (o.a. AT&T) ook alleen maar een LTE switch aanwezig is en geen 3G switch.
In dat geval zou het inderdaad een probleem van Apple kunnen zijn. Ik heb een sterk vermoeden dat het merendeel van de gebruikers van de switch dit doet om de batterij te sparen.

Wat dat betreft zou het logischer zijn om een optie "Use fast internet" te hebben ipv aparte switches voor 3G/4G.

Persoonlijk geef ik er niet zoveel om, zette 3G nooit uit en m'n batterij haalt het gedurende de dag met gemak. (Eind van de dag aan de lader met nog 70% over gemiddeld).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik heb even een account aangemaakt @ VF forum en hoop toch stellig dat ze het probleem snel oplossen! Echt bezopen deze actie!
http://forum.vodafone.nl/...550/highlight/false#M5824

Hopelijk gaan er meer tweakers klagen op dit forum, dit kan gewoon echt niet!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Famous schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:53:
[...]

Dan ga ik liever naar de winkel om daar mijn klacht neer te leggen.
Jij denkt serieus dat je daar meer bereikt?

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13

Mach

[END]Avengers

Interessante feature/bug (ontdekt door een vriend).

Onder iOS6 syncte de mail-app standaard 50 mailtjes per inbox (bij imap)
Onder iOS7 synct de mail-app standaard alle mails per inbox (bij imap).

Er lijkt geen optie te zijn om het aantal te syncen mails te regelen, dus wordt het datagebruik van de mailapp steeds groter en groter.

Ben benieuwd of dat bedoeld is door Apple

DUGG

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Weet je dat zeker? Want dan zou mijn iPhone echt uit moeten puilen qua storage en dat doet 'ie niet.

Het was me wel opgevallen dat ik tegenwoordig verdacht rap door oude mail heen kan zoeken…

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13

Mach

[END]Avengers

CyBeR schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:45:
Weet je dat zeker? Want dan zou mijn iPhone echt uit moeten puilen qua storage en dat doet 'ie niet.

Het was me wel opgevallen dat ik tegenwoordig verdacht rap door oude mail heen kan zoeken…
Ik weet het nog niet 100% zeker, maar mijn mailapp gebruikt nu zo'n 250 mb qua ruimte. Heb wel begrepen dat het ex attachments is, dus alleen de mailtjes zelf.

Kan het alleen niet vergelijken met iOS6 omdat ik geen idee heb hoe groot de mailapp toen was.

DUGG

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Wachtwoord iPhone ook in iOS 7.0.2 te omzeilen
Ja hoor 8)7

Dat hele IOS7 bevalt me ook maar niks, nog een maandje met mijn 4S en dan mag ik wat nieuws uitzoeken, het gaat zeker geen Apple worden na een paar generatie iPhone's...

[ Voor 10% gewijzigd door Bierkameel op 30-09-2013 23:07 ]

• Famous

Famous

R 400+

Bierkameel schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:06:
Wachtwoord iPhone ook in iOS 7.0.2 te omzeilen
Ja hoor 8)7

Dat hele IOS7 bevalt me ook maar niks, nog een maandje met mijn 4S en dan mag ik wat nieuws uitzoeken, het gaat zeker geen Apple worden na een paar generatie iPhone's...
Ik begin ook zeker te twijfelen.
Deed ik hiervoor al en vorig jaar toch maar voor de S3 gegaan al had ik die met twee maanden omgeruild voor een 5. Nu neig ik toch ook wel weer naar Android toe..

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11 17:18
Mij valt het op dat het weer in het notificatie center soms héél laat is met updaten. Daarnet stond het weer van gisteren er nog op. Pas na een half uur terug kijken dat ie een update kreeg. Heb nu app verversen op achtergrond voor het weer eens ingeschakeld. Ben benieuwd.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:06
blubbers schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 07:59:
Mij valt het op dat het weer in het notificatie center soms héél laat is met updaten. Daarnet stond het weer van gisteren er nog op. Pas na een half uur terug kijken dat ie een update kreeg. Heb nu app verversen op achtergrond voor het weer eens ingeschakeld. Ben benieuwd.
Niet alleen het weer is traag met updaten, ook normale applicatie notificaties gaan langzaam.

Mijn grootste ergernis is de music.app. Erg onoverzichtelijk ivm iOS6.
Crashed om de haverklap, en de sync met iTunes (bijvoorbeeld playcount) werkt wederom niet.

Verwijderd

Domino schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:57:
[...]

Niet alleen het weer is traag met updaten, ook normale applicatie notificaties gaan langzaam.

Mijn grootste ergernis is de music.app. Erg onoverzichtelijk ivm iOS6.
Crashed om de haverklap, en de sync met iTunes (bijvoorbeeld playcount) werkt wederom niet.
Same here. Hoop echt dat Apple met iOS 7.1 opschiet en met heel veel bugfixes gaat komen. Om mij heen hoor ik weinig enthousiaste mensen met geupdate iPhones.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:49
Alle berichten over de 3G / 4G switcher zijn afgesplitst naar [iOS 7] Geen 3G switch, alleen 4G switcher?.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:32
Bij notificatiescherm gemist krijg ik een gemiste oproep niet weg. Iemand enig idee hoe ik dit alsnog weg kan krijgen? Swipen werkt niet en belgeschiedenis verwijderen ook niet incl gemist. Of is dit een bug?

Herstart did the trick

[ Voor 7% gewijzigd door Untouchablezz20 op 01-10-2013 22:37 ]

• Famous

Famous

R 400+

Als je wat muziek wil doorspoelen in het "pull-up" menu (even de naam kwijt), blijft hij even hangen en speelt twee keer het zelfde stukje af á twee secondes. Ik heb het met meerdere nummers getest maar hij blijft het doen. Zelf ondervind im het probleem bij iPhone 5.

Meer mensen hier last van? Zoja, vind ik het echt een slappe bug van Apple.

• Richub
  • Laatst online: 22:31
Vandaag kreeg ik een veelzeggende reactie van een collega nadat hij 'n kwartier IOS7 op mijn iPad 3 had zitten testen: "Sjonge, eerst liep jouw iPad duidelijk soepeler dan mijn Galaxy Note tab, nu is dat verschil eigenlijk compleet verdwenen..."

Ik heb zelf deze ervaring ook, maar verwacht dat Apple nog met een goede performance fix gaat komen. Waar ik voorheen totaal geen lag ervaarde bij IOS6 merk ik die lag nu wel. Niet genoeg lag om last van te hebben bij het gebruik, maar wel duidelijk merkbaar.

Verder ben ik een keer tegen een bug opgelopen: Het scherm kantelen werkte toen niet meer, hij hing toen vast in portrait mode. Pas na een herstart was dit opgelost. Sindsdien is dit geen tweede keer voorgekomen.

• Famous

Famous

R 400+

Richub schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 02:32:
Vandaag kreeg ik een veelzeggende reactie van een collega nadat hij 'n kwartier IOS7 op mijn iPad 3 had zitten testen: "Sjonge, eerst liep jouw iPad duidelijk soepeler dan mijn Galaxy Note tab, nu is dat verschil eigenlijk compleet verdwenen..."

Ik heb zelf deze ervaring ook, maar verwacht dat Apple nog met een goede performance fix gaat komen. Waar ik voorheen totaal geen lag ervaarde bij IOS6 merk ik die lag nu wel. Niet genoeg lag om last van te hebben bij het gebruik, maar wel duidelijk merkbaar.

Verder ben ik een keer tegen een bug opgelopen: Het scherm kantelen werkte toen niet meer, hij hing toen vast in portrait mode. Pas na een herstart was dit opgelost. Sindsdien is dit geen tweede keer voorgekomen.
Het niet vloeiend lopend heeft ook met de animaties te maken. De animaties duren wat langer en lijken hierdoor sloom terwijl dit echter wel soepel gaat. Dit is dan ook een veel voorkomende klacht bij mensen die naar iOS 7 zijn geüpdatet

Ik las op iCulture het gerucht dat ze iOS 7.03 wellicht volgende week uitbrengen met bug fixes. Intern én partners zouden die al in handen hebben. Die week erop zouden de nieuwe iPad(s) worden aangekondigd welke misschien zelfs 7.1 zouden bevatte.

wordt tijd dat Tweakers het forum in de app verwerkt of een mooie responsive website maken :+

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:08
Richub schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 02:32:

'Hoop' ja. Bij elke IOS-update wordt een ouder device trager. Dit was zo bij de 3Gs, 4 en nu dus ook bij de iPad 2 en 3.

Mijn 3Gs was bij de launch echt super snappy, na update naar 5 en 6 was het echt een dramatisch apparaat. Idem voor de iPhone 4 op IOS 7.

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-11 16:37
het vreemde is dat ik totaal geen negatieve effecten heb zoals hierboven beschreven, zowel op mijn ipad mini als mij iphone 5.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:06
joppe113 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:26:
het vreemde is dat ik totaal geen negatieve effecten heb zoals hierboven beschreven, zowel op mijn ipad mini als mij iphone 5.
Lees veel verschillende ervaringen icm iOS7. Denk dat het vooral perceptie van de gebruiker is.
Ik merk dat iOS7 gewoon minder sneller lijkt door allerlei animaties.

Op zich werkt het OS wel goed, maar het bied nog niet dezelfde gepolijste 'user experience' als iOS6.
Tevens zitten er nog de nodige bugs in, apps crashen meer als onder het oude OS.

Natuurlijk komt dat allemaal wel goed als Apple updates gaat uitbrengen en de apps zelf een update krijgen, maar nu loopt het allemaal nog net niet soepel.

• JB

JB

Cédric roelt!

STIMPPYYY schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:35:
[...]

'Hoop' ja. Bij elke IOS-update wordt een ouder device trager. Dit was zo bij de 3Gs, 4 en nu dus ook bij de iPad 2 en 3.

Mijn 3Gs was bij de launch echt super snappy, na update naar 5 en 6 was het echt een dramatisch apparaat. Idem voor de iPhone 4 op IOS 7.
Dat klopt maar ik vind de iPad 3 toch wel een uitzondering, die was net uit en ze knallen er meteen een 4 overheen met snellere CPU en lightning connector. Ze dienen er nu voor te zorgen dat die iPad 3 ook soepel loopt. Ik kan niet zeggen dat het zo is, wanneer ik het scherm unlock hapert de animatie ook af en toe en de toetsaanslagen reageren ook lang niet altijd "meteen" zoals voorheen. Ik mag hopen dat de updates voor iOS 7 dit snel gaan verhelpen. Daar is de iPad 3 te duur voor geweest.

Mijn boefje is liev!

• Hoedje
JB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:03:
[...]
Dat klopt maar ik vind de iPad 3 toch wel een uitzondering, die was net uit en ze knallen er meteen een 4 overheen met snellere CPU en lightning connector. Ze dienen er nu voor te zorgen dat die iPad 3 ook soepel loopt. Ik kan niet zeggen dat het zo is, wanneer ik het scherm unlock hapert de animatie ook af en toe en de toetsaanslagen reageren ook lang niet altijd "meteen" zoals voorheen. Ik mag hopen dat de updates voor iOS 7 dit snel gaan verhelpen. Daar is de iPad 3 te duur voor geweest.
Sowieso is de iPad 3 snel zat voor iOS 7. Bij mij werkt het gelukkig ook prima. Sterker nog de browser is gevoelsmatig sneller dan onder iOS 6.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoedje schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:17:
[...]

Sowieso is de iPad 3 snel zat voor iOS 7. Bij mij werkt het gelukkig ook prima. Sterker nog de browser is gevoelsmatig sneller dan onder iOS 6.
OTA update? Ik kan die ervaring helaas niet delen. Ik heb mijn iPhone 5 via DFU geupdate en restore gedaan met iTunes maar op mijn iPad doe ik niet veel meer dan surfen en mailen dus daar de makkelijke OTA update gedaan omdat er toch niet veel dingen op staan, maar misschien is het toch nodig om met een schone lei te beginnen.

Mijn boefje is liev!

• Famous

Famous

R 400+

STIMPPYYY schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:35:
[...]

Dit is op zich logisch.
De devices worden steeds krachtiger en sneller waardoor ze er meer uit kunnen halen. Dit gebeurd ook met iOS 7 en ze hebben toch nog voor de iPhone 4 (of ouder) Parralax eruit gehaald terwijl die telefoon toch al vier jaar oud is. Bij Android zeggen ze naar één, twee jaar ;w (mijn ervaring, kan nu wel anders zijn).

En als bugjes eruit gehaald worden ga ik ervan uit dat dit ook invloed heeft op de soepelheid.

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:54
Domino schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:45:
[...]

Lees veel verschillende ervaringen icm iOS7. Denk dat het vooral perceptie van de gebruiker is.
Ik merk dat iOS7 gewoon minder sneller lijkt door allerlei animaties.

Op zich werkt het OS wel goed, maar het bied nog niet dezelfde gepolijste 'user experience' als iOS6.
Tevens zitten er nog de nodige bugs in, apps crashen meer als onder het oude OS.

Natuurlijk komt dat allemaal wel goed als Apple updates gaat uitbrengen en de apps zelf een update krijgen, maar nu loopt het allemaal nog net niet soepel.
De mensen komen van IOS6 een redelijk perfect werkend systeem en dan kom je terecht in IOS7. Een besturingssysteem waar nog werk aan is. Lijkt me dus normaal dat er mensen niet geheel tevreden zijn.
Zo'n dingen kosten nu eenmaal tijd. Binnen dit en enkele maanden zal IOS7 gewoon even betrouwbaar en soepel lopen aan IOS6.

Bij elke update van android of windows heb je deze problemen nu eenmaal ook.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Afbeeldingslocatie: http://blog.ittybittyapps.com/images/posts/lifting-the-lid-on-ios-7s-uipicker/UIDatePickeriOS7.png

Lifting the lid on the iOS 7 UIPicker
Als dit soort simpele dingen al zoveel redenders heeft....
iOS7 is absoluut over de kop gegaan, niet alleen qua uiterlijk maar ook qua aantal te renderen items!

[ Voor 84% gewijzigd door Grin op 02-10-2013 11:47 ]

• Hoedje
JB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:19:
[...]
OTA update? Ik kan die ervaring helaas niet delen. Ik heb mijn iPhone 5 via DFU geupdate en restore gedaan met iTunes maar op mijn iPad doe ik niet veel meer dan surfen en mailen dus daar de makkelijke OTA update gedaan omdat er toch niet veel dingen op staan, maar misschien is het toch nodig om met een schone lei te beginnen.
Yup, OTA update. Alleen heb ik wel een Reset Settings moeten doen, voordat het soepel liep.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb IOS7 op een 4S en merk af en toe gewoon dat die minimaliseer animaties schokkerig gaan.
Verder ben ik eigenlijk alleen positief over dat swipe up ding waardoor ik alle settings krijg, waar nu ook de zaklamp inzit, erg handig want dat scheelt weer een app.

• Famous

Famous

R 400+

Bierkameel schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:07:
Ik heb IOS7 op een 4S en merk af en toe gewoon dat die minimaliseer animaties schokkerig gaan.
Verder ben ik eigenlijk alleen positief over dat swipe up ding waardoor ik alle settings krijg, waar nu ook de zaklamp inzit, erg handig want dat scheelt weer een app.
Zelf ben ik ook erg blij met het bedieningspaneel, maar er mochten toch zeker wel meer opties in!
Als je dit vergelijkt met Android, doe mij Android maar dan :+ .

Wat ik vooral mis, G, 3G switch en de GPS knop. Vooral het internet was makkelijk geweest. Dit was ook altijd de voornaamste reden om hem te jailbreaken.

• JB

JB

Cédric roelt!

Enige waar ik nog echt niet aan kan wennen is de nieuwe Agenda :(

Mijn boefje is liev!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 15:49
JB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:16:
Ik kan je de app Week Cal aanraden!

• Famous

Famous

R 400+

JB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:16:
Dat dus, gelukkig gebruik ik hem nog maar amper.
Voorheen was dit wel anders.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Vinden er nog meer mensen de iOS7 video player volledig ruk vergeleken met de vorige versie?
- De search bar is korter.
- De search bar is veel minfder nauwkeurig en meer schokkerig.
- Video's geven geen 'Time Left' meer aan.
- Video's geven niet meer aan of ze nieuw zijn of reeds bekeken.

Ik baal hier wel van...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 09:17
Wel jammer dat de Veelbezochte Locaties niet worden overgezet bij een herstel..
Heb net namelijk via de Expres weg een nieuwe iPhone 5 gekregen en hoopte dat Alles overgezet zou worden, maar deze dingen dus helaas niet.

Wel jammer, want hij wist precies wanneer ik waar vaak naar toe ging..

Achja, dan maar weer wat maanden alles opnieuw er in krijgen ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Famous

Famous

R 400+

Kuhr89 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:46:
Heb net namelijk via de Expres weg een nieuwe iPhone 5 gekregen en hoopte dat Alles overgezet zou worden, maar deze dingen dus helaas niet.

Kon je die optie niet aanvinken bij iCloud?

• MarcoC
Kuhr89 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:46:

Via iCloud of via iTunes gerestored? Via iTunes werden ze bij mij ook niet overgezet.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Tjommer schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:23:
[...]

Ik kan je de app Week Cal aanraden!
Heb je daar toevallig een linkje naar, want ik kom een hoop Week / Cal apps tegen, maar niet degene die jij noemt :)

• Famous

Famous

R 400+

BtM909 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:06:
[...]

Heb je daar toevallig een linkje naar, want ik kom een hoop Week / Cal apps tegen, maar niet degene die jij noemt :)
Ik denk dat hij deze bedoeld: https://itunes.apple.com/...?l=en&mt=8&ign-mpt=uo%3D2

Pagina: 1 ... 31 ... 44 Laatste