Dan heb jij gewoon vol bereik, wees blij.
Ik heb het toch gezegd
Dus, gisteren iOS7 via OTA, volledig opgeladen en dit is het resultaat (de iPhone is daarnet aan de laptop aangesloten, dat duurde iets van 1 a 2 minuten voor de sync, want hij wou Skype via AppStore niet installeren, ik bleef maar op dat vervloekte wolkje klikken en er gebeurde niks).
Netjes.
En hier is de lijst van mijn apps die wel of niet werken:
Werkt wel:
Whatsapp
Facebook
Yahoo Weer
Gmail
Tweakers App
NOS
AD
TuneIn Radio
NPO Gemist
Google Maps
Reclamefolder
Youtube Capture
SoundHound
Speedtest
Quick Scan (QR reader)
Zedge
9292
My Vodafone
Flow Free
Minecraft
Jetpack Joyride
Temple Run
Werkt NIET:
Online TV van Telfort (crash bij laden)
Google Vertalen (crash bij laden)
Skype (crash bij aanmelden, haalt steeds alles binnen ook na uitzetten, iDevice moet opnieuw gestart worden om van de meldingen af te komen)
Werkende apps met bugs:
Youtube, als je uit de landscape komt dan strekt de hele app uit maar blijft de bovenbalk in de weg zitten, storend maar de app werkt gewoon.
@UltraSub, als ze die animatie met een fractie van een halve seconde versnellen zou dat geweldig zijn, een kennis heeft dat bij zijn gejailbreakte iPhone 4 met iOS7 Beta 3 vorige week gedaan, en het zag er nog steeds vet mooi uit, maar het was veel fijner dat het sneller ging unlocken.
P.S. voordat mensen gaan zeiken hoe hij gejailbreakt is, iOS 6.1.3 en iOS 7 (beta 1,2,3 (4?)) kun je tethered jailbreaken, heb je veel aan als de iPhone ineens uitvalt... (en als je untethered wilt, dan kan dat alleen vanaf iOS 6 t/m 6.1.2 natuurlijk)
[
Voor 6% gewijzigd door
Mizgala28 op 30-07-2013 11:23
]