Ik denk dat je met een iPad hier niet uit gaat komen.
Dit is gewoon één van dé manco's van iOS. Ik heb er zelf geen last van, aangezien ik het juist wel prettig vind dat ik er geen omkijken naar heb.
De manier om bestanden te gebruiken op een iPad is via een app die daar mee om kan gaan die gelinkt is met je cloudopslag. De vraag is dus misschien, waar kan jij al je gegevens voor een schappelijk bedrag stallen dat linkt met een goede app.
Wij gebruiken op werk bijvoorbeeld box.com, daarvoor hebben we allemaal enterprise accounts met 25GB. De box app is vervolgens weer prima in staat om de documenten te ontsluiten.
Ik zou dus kijken naar cloudopslag met een mooie app erbij. Je hebt dan gelijk heel veel opties, volgens mij zijn de bekende: DropBox, Google Drive, OneDrive (microsoft), Box.com
Vaak heb je dan iets van 5-10GB gratis opslag, meer betekent betalen
EDIT:
Lees net je oude berichten terug en je geeft aan dat cloudopslag waarschijnlijk lang duurt, maar dat lijkt me niet zo erg, 11GB uploaden op een beetje gemiddelde verbinding duurt niet zo lang toch? Gewoon je laptop een nachtje aan laten staan (waarschijnlijk is het binnen een paar uur geregeld, maar dan heb je er in ieder geval geen last van).
De hoeveelheid opslag blijft dan een probleem, maar een google account geeft volgens mij al 15GB, dus dat gaat net. Vervolgens moet je dan wel een app gebruiken die lokale opslag toe staat, om er voor te zorgen dat je onderweg er altijd bij kan en niet afhankelijk van een internet verbinding bent
[
Voor 27% gewijzigd door
Smobbo op 21-07-2014 16:51
. Reden: extra informatie nav z'n oude berichten ]