20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Dat begrijp ik, maar ik ga liever op zoek naar een oplossing om terug te gaan naar iOS 6.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:17:
Als je wilt dat er werkelijk iets mee gedaan wordt, dan moet je die bugs direct bij Apple melden. Er zijn hier wel mensen die precies weten hoe dat moet.
Het weer op 'my location' werkt zich regelmatig niet bij. De app vraagt geeneens meer toegang tot location services (icoontje verschijnt niet in bovenste balk) en ook na het echt afsluiten van de app via multitasking werkt het niet. Pas na een reboot van het toestel gaat het weer goed.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Maar als je omhoog swiped dan verwerp je toch de notificatie. Of bedoel je wat anders?Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:05:
Ook de melding die boven in je scherm verschijnt is een te groot vlak, en te donker vlak. Ik kan niet én de balk laten verschijnen en bv. terug drukken.
Whole lot of stars ***
de mail-app heeft toch ook een brief als logo?Rudios schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:00:
Wel typisch dat ze alle icons een modern uiterlijk geven en dan op de proppen komen met een facetime icon waar een oude videocamera te zien is, had dit dan ook even gemoderniseerd.

Het gaat erom dat jet icoon er uitziet in de stijl van ios 7, niet dat het er modern uit moet zien.
Ik merk enkel een slowdown bij het opkomen van de toetsenbord. Voor de rest werkt het gewoon soepel vind ik.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Is er nog een manier om uit een backup op een andere manier wat dingen terug te halen? (notes, foto's)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dat is een hele mooie, gelijk maar even toegepast!ThinkPadd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:31:
Om jezelf nog een beetje privacy te geven: Four privacy settings you should enable in iOS 7 immediately
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
Bij mij doet gelijk de gmail app het niet meer..chickpoint schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:09:
[...]
Dat is een hele mooie, gelijk maar even toegepast!
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Mijn dank is groot!ThinkPadd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:31:
Om jezelf nog een beetje privacy te geven: Four privacy settings you should enable in iOS 7 immediately
Is dit een IOS7 probleem en hoe kun je terug naar IOS6? Ook Wifi moet ik steeds opnieuw verbinden terwijl ik daar in IOS 6 geen last van had.
http://www.icopybot.com/itunes-backup-manager.htmTijgert schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:56:
Blijkt dat de backup die ik maakte alvorens te upgraden naar iOS7 corrupt is geraakt.
Is er nog een manier om uit een backup op een andere manier wat dingen terug te halen? (notes, foto's)
Waarschijnlijk is 't dat ook, bij settings -> general -> text size.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:05:
Nu een dag de GM op mijn iPhone staan. Ik kan er niet goed aan wennen. Ik zie veel schoonheidsfoutjes en bugs, waarvan ik het niet vind kunnen dat een bedrijf als Apple dat lanceert.
Ik stoor me er bijvoorbeeld aan dat het lettertype in het berichtencentrum veel te groot is waardoor er te weinig meldingen van bv. WhatsApp in kunnen staan in één duidelijk overzicht. Het zou fijn zijn als dat aan te passen was.
Daarom kun je die melding tegenwoordig wegswipen.Ook de melding die boven in je scherm verschijnt is een te groot vlak, en te donker vlak. Ik kan niet én de balk laten verschijnen en bv. terug drukken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
maar ik ben op zoek naar een applicatie die per app kan laten zien hoeveel data er verbruikt is / per periode.
Het gaat om het feit dat de iPhone 4S van m'n schoonzusje snachts tientallen MB's synct, waardoor de Vodafone-rekeningen torenhoog zijn. Vodafone blijft tot het trieste aan toe voet bij stuk houden, dus ik wil het verder uitzoeken. Bij Android >4.0 kun je het zien bij 'data usage', maar wat is een goede (gratis) iOS app?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daar kan je namelijk standaard zien wat data verbruikt plus ook alle "cellular usage" uitzetten...
(dit onder Settings - Cellular)
Wel eens in ander topic over gehad:

[ Voor 31% gewijzigd door Tha BasZ op 25-09-2013 13:43 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Op iPad zal je het dus niet vinden(als deze geen cellular ondersteund) op iphone wel.... (Nederlands Instellingen > Mobiel Netwerk helemaal onderaan)
Net een verse install gedaan zonder icloud backup en het is nog steeds hetzelfde. Ook merk ik tijdens het gamen dat het laggy'er loopt dan in ios6. Jammer.blubbers schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:32:
Hey jongens, heb ook ios 7 op mn iphone 5 geistalleerd via DFU modus. Wel een icloud backup terug gezet. Nu vindt ik dat als je de homeknop of lock knop indrukt dat het een anderhalve seconde duurt vooraleer je beeld krijgt. Ik vindt dit wel jammer. Is dit normaal of moet het beeld meteen komen als je een knop bediend?
Nee, dat is waarschijnlijk de functie 'ververs op achtergrond'? Zet die maar eens uit. Je kan daar ook zien welke app juist de locatievoorziening inschakelt.zynex schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:59:
Ik heb het idee dat mijn batterij een stuk sneller leeg gaat met IOS 7. Tevens viel het me op dat mijn gps/locatiedienst (dat pijltje naast de batterij) even aangaat als ik mijn Iphone 5 unlock. Dit gaat vervolgens na een paar seconde weer uit (soms duurt dit een minuut), maar het gebeurt elke keer opnieuw. En aangezien ik vaak met het openbaar vervoer reis en ik dan elke 5minuten wel weer lock/unlock zou dit slecht kunnen zijn voor mijn batterij. Was dit in IOS 6 ook al zo en is het me toen niet opgevallen of is dit iets van ios 7?
Dat was het inderdaad bedankt.blubbers schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:17:
[...]
Nee, dat is waarschijnlijk de functie 'ververs op achtergrond'? Zet die maar eens uit. Je kan daar ook zien welke app juist de locatievoorziening inschakelt.
Even een sidenote. IOS 7 op een Ipad 3 is toch een stuk trager dan verwacht. Het valt wel gewoon fatsoenlijk te gebruiken, maar je ziet redelijk vaak vertragingen en dingen als het instellen van een andere achtergrond duurt gewoon 10 seconde.
1- bij het terugzetten van de backup (die ik een half uur eerder had gemaakt van haar toestel in iTunes) werden haar apps terug gezet, maar ook een hele zooi apps die op mijn account staan. Die heb ik gewoon weer verwijderd van haar iPhone toen, en verder geen aandacht aan gegeven. Ik dacht, iTunes zal wel in de war zijn.
2- de hele afgelopen week gaat app updates goed op haar toestel, tot gisteravond. Vraagt hij om het wachtwoord in te typen van mijn iTunes account. Die van haar staat ingesteld op het toestel en werkte dus goed tot gisteravond. De twee apps die updates vragen, zijn twee apps van haarzelf. Niet van mijn account.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat haar toestel weer volledig op haar eigen account draait?
[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-09-2013 08:12 ]
Uitloggen bij de App Store via Instellingen > iTunes en App Store?BeQuietAndDrive schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:11:
Vraagje over IOS7. Ik had de iPhone van mijn vriendin hersteld naar IOS7 via iTunes, waarbij ik de stappen heb gevolgd zoals eerder in dit forum al werden aangegeven (dank). Twee gekke dingen:
1- bij het terugzetten van de backup (die ik een half uur eerder had gemaakt van haar toestel in iTunes) werden haar apps terug gezet, maar ook een hele zooi apps die op mijn account staan. Die heb ik gewoon weer verwijderd van haar iPhone toen, en verder geen aandacht aan gegeven. Ik dacht, iTunes zal wel in de war zijn.
2- de hele afgelopen week gaat app updates goed op haar toestel, tot gisteravond. Vraagt hij om het wachtwoord in te typen van mijn iTunes account. Die van haar staat ingesteld op het toestel en werkte dus goed tot gisteravond. De twee apps die updates vragen, zijn twee apps van haarzelf. Niet van mijn account.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat haar toestel weer volledig op haar eigen account draait?
Thanks, had ik even moeten vermelden, maar dat had ik al gedaan, uitgelogd en weer ingelogd. Dit stond (en staat) al op haar eigen account overigens, dus die instelling was al correct eigenlijk.MarcoC schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:22:
[...]
Uitloggen bij de App Store via Instellingen > iTunes en App Store?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
https://discussions.apple.com/thread/5337529
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Bij mij is het vaak de weather app, daarnaast heb ik die settings aangezet die wat eerder in dit topic staan waardoor je ook een GPS icon in de status balk ziet wanneer het 'system' om de locatiedata vraagt. Hierdoor zie ik het icoontje nog veel vaker verschijnen en 9 van de 10 keer gebruikt ie dan GPS data voor wifi netwerken....blubbers schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:17:
[...]
Nee, dat is waarschijnlijk de functie 'ververs op achtergrond'? Zet die maar eens uit. Je kan daar ook zien welke app juist de locatievoorziening inschakelt.
Heb het nu maar uit gezet, kan me niet voorstellen dat het gebruik van GPS voor Wifi essentieel is.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat kan ik wel eens proberen, hopelijk blijft dan wel haar data binnen die apps bewaard (de Appie app heeft zij bijvoorbeeld allerlei recepten in opgeslagen en zo). Misschien dat dat kan via iCloud?BillSpaarbank schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:15:
En als je de 2 apps verwijderd van de iPhone en opnieuw installeert onder haar account?
Ik heb 1 gmail account ingesteld en de iCloudagenda staat uit. Ik maak een afspraak en even later is hij weg. Soms verdwijnt het gelijk en soms een uur later. Is dit een Gmail issue? Onder iOS 6 nooit problemen gehad.
Verwijderd
Ik heb eergisteren een afspraak in mijn agenda gezet via Google Calender en die zie ik inderdaad in de iPhone-agenda niet terug. Dat terwijl ik in de tussentijd wel meermaals een wifiverbinding heb gehad. Of synchroniseert de app gewoon niet automatisch?BillSpaarbank schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:38:
Is er echt niemand anders die problemen heeft met het verdwijnen van Agendaitems in de standaard iOS kalender?
Ik heb 1 gmail account ingesteld en de iCloudagenda staat uit. Ik maak een afspraak en even later is hij weg. Soms verdwijnt het gelijk en soms een uur later. Is dit een Gmail issue? Onder iOS 6 nooit problemen gehad.
Wanneer gaan die meldingen weg, na een week?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Iemand een idee wat die 'E' inhoudt achter Tennis Court?
Bij mij blijven ze er gewoon in staan (iPad 2)kevinl schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:56:
Kwestie van aan en uit zetten van apparaat

Waarom zou je trouwens die update meldingen weg willen hebben? Wat maakt het uit dat ze blijven staan?
Explicit, oftewel er zitten woordjes in die Amerikanen niet zo leuk vindenCyBeR schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:57:
[afbeelding]
Iemand een idee wat die 'E' inhoudt achter Tennis Court?
Hmm dat zou kunnen ja.TranceSetter schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:02:
Betekent die "E" niet gewoon explicit?
Ah, even de lyrics opgezocht en inderdaad, het woord fuck komt er welgeteld een keer in voor

Je wel even een NSFW melding bij je post kunnen zettenCyBeR schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:04:
[...]
Hmm dat zou kunnen ja.
Ah, even de lyrics opgezocht en inderdaad, het woord fuck komt er welgeteld een keer in voor
Dat zou hij wel moeten doen. Althans onder iOS 6 nooit problemen mee gehad.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:33:
[...]
Ik heb eergisteren een afspraak in mijn agenda gezet via Google Calender en die zie ik inderdaad in de iPhone-agenda niet terug. Dat terwijl ik in de tussentijd wel meermaals een wifiverbinding heb gehad. Of synchroniseert de app gewoon niet automatisch?
In mijn geval maak ik de items op de iPhone zelf aan en zie ze soms gelijk verdwijnen.
Dan heb ik gewoon weer een schone lijst, net zoals in iOS6 het geval was.TranceSetter schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:02:
Waarom zou je trouwens die update meldingen weg willen hebben? Wat maakt het uit dat ze blijven staan?
Werkt bij mij goed icm Gmail. Maak je gebruik van ActiveSync Exchange? Ik namelijk niet en heb m'n Gmail account als een 'normale' Gmail account gekoppeld.BillSpaarbank schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:16:
[...]
Je wel even een NSFW melding bij je post kunnen zetten
[...]
Dat zou hij wel moeten doen. Althans onder iOS 6 nooit problemen mee gehad.
In mijn geval maak ik de items op de iPhone zelf aan en zie ze soms gelijk verdwijnen.
Ik heb het precies zo gedaan. Nu log ik altijd in met bha******@gmail.com terwijl mijn account b.ha*****@gmail.com is. Ik begreep altijd dat de . in het mailadres niet uitmaakt bij gmail en dat je ook in kan loggen met b.h.a.*.*.*.*.*@gmail.com.XyritZz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:29:
[...]
Werkt bij mij goed icm Gmail. Maak je gebruik van ActiveSync Exchange? Ik namelijk niet en heb m'n Gmail account als een 'normale' Gmail account gekoppeld.
Misschien kan ik dat nog proberen. Om het account als b.ha****** te configureren.
Maar onder iOS 6 werkte dit altijd prima. Gebruik nu tijdelijk Calanmob. Die werkt wel goed omdat hij op een andere manier synct. Easy Calendar gaat net zo fout als de default app overigens.
[ Voor 13% gewijzigd door BillSpaarbank op 26-09-2013 15:44 ]
Hebben jullie hier ook last van?
GG Apple. FY!!!1!
Dan raad ik je toch echt aan om een fresh install te doen van iOS 7.dylanvana schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:54:
De accuduur is wel erg slecht bij mijn iPhone 4S. Ik moet tussen de 2 a 3 keer per dag opladen. Vannacht gaan slapen met circa 70% accu en toen ik wakker werd was mijn telefoon uit
GG Apple. FY!!!1!
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Ik heb deze tips opgevolgd en ik moet zeggen het scheelt aanzienlijk!dylanvana schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:54:
De accuduur is wel erg slecht bij mijn iPhone 4S. Ik moet tussen de 2 a 3 keer per dag opladen. Vannacht gaan slapen met circa 70% accu en toen ik wakker werd was mijn telefoon uit
GG Apple. FY!!!1!
http://www.iphoneclub.nl/...-met-je-batterij-te-doen/
Zijn dingen die ik met Beta 1 al meteen had uitgezet.chickpoint schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:27:
[...]
Ik heb deze tips opgevolgd en ik moet zeggen het scheelt aanzienlijk!
http://www.iphoneclub.nl/...-met-je-batterij-te-doen/
Ik snap niet hoe mensen zoveel problemen ermee kunnen hebben, ik heb vaak ~20 uur gebruik en 1 dag en 10 uur standby en dan heb ik nog batterij over zelfs met twee e-mailadressen op push.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kan makkelijk als je 15 uur muziek luistert idd. Het is onmogelijk als je 20 uur het scherm aan hebt.Famous schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:35:
[...]
Zijn dingen die ik met Beta 1 al meteen had uitgezet.
Ik snap niet hoe mensen zoveel problemen ermee kunnen hebben, ik heb vaak ~20 uur gebruik en 1 dag en 10 uur standby en dan heb ik nog batterij over zelfs met twee e-mailadressen op push.
[ Voor 5% gewijzigd door MarcoC op 26-09-2013 16:50 ]
doet het trouwens ook als ik geen muziek op heb, de ene x wel andere x kan ik drukken wat ik wil maar hij reageert er gewoon totaal niet op.
ohja, en ik heb standaard in mn berichtencentrum "de wekker gaat af om 6:30", staat er zaterdag en zondag vrolijk nog in, terwijl de wekker dan toch echt uit staat/op andere tijd.
[ Voor 23% gewijzigd door Richard89 op 26-09-2013 16:56 ]
Verwijderd
< dit stukje webruimte is te huur >

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
x
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
x
Apple rules.Jaspur schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:53:
Haha, wtf. Minimaal 846 mb ruimte vereist voor een update van 21mb?
De volgende iPhone wordt sowieso een 32GB. Alleen maar door deze irritante eisen aan de updates. Hebben ze toch goed bedacht bij Apple
x
Jup, mijne wordt ook sowieso 32Gb al dat gezeik. Je zou maar een 8Gb iPhone 4 hebben, heb je 2 games paar foto's en wat muziek kan je meteen niet meer updaten...Jaspur schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:37:
[...]
De volgende iPhone wordt sowieso een 32GB. Alleen maar door deze irritante eisen aan de updates. Hebben ze toch goed bedacht bij Apple
En let even op dat je niet dubbelpost
[ Voor 23% gewijzigd door BtM909 op 26-09-2013 21:55 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Als je 16GB tot de nok vol heb zitten, vraag ik me sowieso af wat je met een 16GB versie doet....Jaspur schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:37:
[...]
Ik heb altijd (4S en 5) een 32GB versie gehad, maar ben overgestapt op een 16GB, omdat ik die 32GB toch nooit gebruikte. Ik heb nu met al mijn apps en troep die die apps maken, nog 4GB over. Ruim voldoende.
Bij eerdere bèta's zag je de bliksemschicht als animatie bij het opladen en als afbeelding (statisch) als ie vol zat, maar nu blijft het gewoon een plaatje.
Rechts naast de batterij.RnB schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:27:
Hoe zie je nu eigenlijk wanneer je idevice aan het opladen is of dat ie gewoon aan het net hangt?
Bij eerdere bèta's zag je de bliksemschicht als animatie bij het opladen en als afbeelding (statisch) als ie vol zat, maar nu blijft het gewoon een plaatje.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Je ziet nu een bliksemschicht naast de batterij, maar die blijft er staan wanneer ie klaar is met laden (althans, dat neem ik aan als ie een tijdje op 100% staat).

Impstoker schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:02:
100% zou wel eens kunnnen betekenen dattie vol is inderdaad.

Jullie zijn blijkbaar niet zo oplettend als dat ik ben, zucht.
Als ie net van 99% naar 100% springt, is ie nog niet helemaal vol. Waarom ie dan op 100% staat? Geen idee. Maar je kon het op iOS6 nog goed zien aan het icoontje. Soms stond ie nog een minuut of 5 op 100% met een bliksemschicht (lees: nog aan het opladen) en sprong ie daarna op een stekkertje (lees: klaar met opladen, aan het net hangend).
Dat verschil is op iOS7 naar mijn weten dus niet te zien, maar misschien kijk ik niet goed?
De reden dat ik dit vraag, is omdat je iPhone pas je usage en standby tijden gaat meten wanneer ie daadwerkelijk tot 100% is opgeladen. Ik heb van de week die tijden niet kunnen zien, omdat ie blijkbaar nog niet helemaal vol zat (terwijl ie toch op 100% stond).
[ Voor 30% gewijzigd door RnB op 27-09-2013 09:11 ]
iOS 7.0.2 hier (Nederlandse iPhone 5 is iPhone5,2) downloaden en je iPhone via iTunes shift+updaten.Jaspur schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:33:
Hmm, hij vindt de update niet. Komt dat omdat ik de GM er nog op heb staan? Hoe te updaten?
Als je in safari wat in de adres/zoek balk tikt werkt de touch niet goed rondom de balk.
Selecteren gaat niet goed, kruisje reageert niet en annuleren ook niet goed. Dan moet je switchen tussen apps en dan gaat het wel goed. Ik kan nog niet echt een vinger er achter krijgen maar ik heb het echt vaak... gister avond wilde ik wat links kopiëren naar whatsapp, dat was echt een drama. Het menutje kwam maar niet te voorschijn met selecteren etc.
En soms wil je wat typen maar bedenk je je zelf moet je alsnog op 'ga' tikken omdat 'annuleren' het niet doet.
Ik heb ook de BETA erop, maar krijg het niet voor elkaar om hem nu naar de gewone iOS 7 te updaten.Ultimation schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:55:
Dus voor iedereen die nog op de beta zit (GM of eerder).
1. Download iOS 6.1.3 (voor alles < iPhone 5) en iOS 6.1.4 voor de iPhone 5. (hier de ISPW voor 6.1.3: http://appldnld.apple.com...6.1.3_10B329_Restore.ipsw)
2. Restore via iTunes.
3. Update via iTunes of OTA.
Op dit moment heb ik 7.0 (11A4449d). (iPhone 5)
Ik heb geprobeerd naar 6.1.4. te gaan, maar dan geeft iTunes aan dat de iPhone niet geschikt is voor deze versie. Ik heb de CDMA en GSM versie geprobeerd.
Edit: Ik zie nu pas de post hierboven aangezien ik eerst ging zoeken. Zal dat even proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Gait op 27-09-2013 11:39 ]
Verwijderd
Als jij een manier vind om terug te rollen naar iOS 6: graag!Gait schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:38:
[...]
Ik heb ook de BETA erop, maar krijg het niet voor elkaar om hem nu naar de gewone iOS 7 te updaten.
Op dit moment heb ik 7.0 (11A4449d). (iPhone 5)
Ik heb geprobeerd naar 6.1.4. te gaan, maar dan geeft iTunes aan dat de iPhone niet geschikt is voor deze versie. Ik heb de CDMA en GSM versie geprobeerd.
Edit: Ik zie nu pas de post hierboven aangezien ik eerst ging zoeken. Zal dat even proberen.
via dfu mode geprobeert om hem te herstellen echter pakt hij mijn iphone niet meer in itunes. dus ik ben screwed. weet iemand hier een oplossing voor?
Hoelang heb je gewacht tijdens het Apple logo opstartscherm?sleafers schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:03:
sinds vannochtend de nieuwe ios er op geinstalleerd. echter krijg ik mijn iphone niet meer opgestart. blijft bij het apple teken hangen.
via dfu mode geprobeert om hem te herstellen echter pakt hij mijn iphone niet meer in itunes. dus ik ben screwed. weet iemand hier een oplossing voor?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
daarna ben ik overgegaan naar mijn actie van dfu mode.
Ik kon gewoon van de GM beta versie updaten hoorVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:39:
[...]
Als jij een manier vind om terug te rollen naar iOS 6: graag!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Alleen nu zijn al mijn contactnamen ( dus niet de telnr's maar enkel de namen) verdwenen....
Erg vreemd.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Maak geen gebruik van icloud..
Edit:
Sinds ik icloud weer aan heb gezet (vanochtend uitgezet ivm irritante 'storage is full' melding die elke keer verschijnt) heb ik m'n contanten weer terug :-/
Dus Icloud uit betekend contacten kwijt...
[ Voor 33% gewijzigd door Lasteraar op 28-09-2013 12:50 ]
Hoe verzin je het!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Vandaag aan t pakken voor een werkreis. Even van de gelegenheid om al mijn nep-kabels even te testen.rinkel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:07:
[...]
Daar waren al een aantal posts over.
Bij mij werken die nep-kabels dus perfect, ondanks dat ik een melding krijg.
Ik heb slechts 1 type kabel geprobeerd (5cm) zal nog eens een cheap-ass kabel van dealextreme proberen zo.
Net een el-cheapo kabeltje van dealextreme geprobeerd, werkt gewoon, ondanks de melding.
Ik heb echter niet de allergoedkoopste kabels gekocht, dus niet die van 0,90 dollar maar die van 2,90 5,00 dollar.
Edit
Om precies te zijn deze:
185734, 100cm - $5,00 3,50 nu
Ik denk dat ik mazzel had met de kabels die ik gebruikte, die deden het allemaal (stuk of 3) maar de rest dus niet.
Net dus 6 kabels weggegooid. Ben wel een beetje klaar met die nepkabels.
Ondertussen, na anderhalve week IOS7, begint er een 'fuck you, apple' gevoel te ontstaan: IOS7 op een iPhone 4S... accuduur is dramatisch en onvoorspelbaar.
Donderdagavond opgeladen tot 100%, vrijdagochtend zat 'ie op 90% - enkel een nachtje niets doen, prima. Vrijdagavond iets van 65% - geen enkele reden om te laden, normaal gesproken - en zaterdagochtend verslapen omdat de accu leeg was.
Gisteren overdag dus toch maar de tip hier uitgevoerd: iPhone in restore-mode, vanuit iTunes IOS7 opnieuw geinstalleerd en de backup teruggezet. Hielp dat? Nou, nee: gisteravond opgeladen naar 100% - zit 'ie nu al op 23%, na een nachtje niets doen. 34 minuten gebruik, 9 uur standby.
Dus echt onvoorspelbaar, soms is het verbruik normaal, soms idioot veel. Alle batterijbesparende tips (background refreshuit en zo) wel gevolgd, maar helpen doet het niet.
Nou vermoed ik dat ik een app heb die - zelfs na handmatig afsluiten - gewoon 'iets' laat doordraaien dat de accu leegtrekt. Ik zal eens een paar dagen 's-avonds een reboot doen en alles afsluiten, kijken of dat effect heeft.
Dat Apple het maar snel mag verhelpen, want acceptabel is dit niet.
[/frustratiemode]
Tijdens de upgrade naar iOS 7 heb ik ook mijn telefoon laten configureren als new device. Maar ik heb diverse games op mijn telefoon waarvan ik de voortgang niet wil verliezen.
Dan ontkom je toch niet aan het terugplaatsen van een backup? En voor zover ik het kon zien, heb je niet de mogelijkheid om selectief data terug te plaatsen. En na het terugplaatsen staat alles weer zoals voorheen, inclusief alle apps en instellingen. Ook lijkt er geen verschil tussen een iTunes en een iCloud backup, behalve dat bij die laatste alle apps opnieuw gedownload worden en je dat proces niet kan onderbreken.
Overigens heeft dat geen problemen gegeven en is de accuduur ongeveer hetzelfde als onder iOS 6 (hier ook met een iPhone 4S).
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroen O op 29-09-2013 10:00 ]
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Ontwikkelaars moeten dit implementeren in hun app, anders werkt het niet.Oscar Mopperkont schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:36:
Ik dacht dat iOS7 multitasking zou brengen, maar nog steeds moet ik toch echt bij Good, Whatsapp en Facebook het programma ingaan voordat hij nieuwe berichten daadwerkelijk naar binnentrekt. Is dat iets wat je ergens apart moet aanzetten ofzo? Het voelt namelijk wel heel ouderwets aan als je net van BB10 komt. Daar draait alles gewoon lekker in achtergrond door en worden berichten voor alle programma's gewoon naar binnen gepusht.
Probeer 'm eens helemaal op te gebruiken: dat wil zeggen, net zo lang gebruiken totdat hij vanzelf uitvalt. Ik had met m'n iPhone 5 hetzelfde probleem, mijn accuduur was ineens belabberd. Dit een keer gedaan, en hij is nu weer de oude!vanaalten schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:03:
[frustratiemode]
Ondertussen, na anderhalve week IOS7, begint er een 'fuck you, apple' gevoel te ontstaan: IOS7 op een iPhone 4S... accuduur is dramatisch en onvoorspelbaar.
Donderdagavond opgeladen tot 100%, vrijdagochtend zat 'ie op 90% - enkel een nachtje niets doen, prima. Vrijdagavond iets van 65% - geen enkele reden om te laden, normaal gesproken - en zaterdagochtend verslapen omdat de accu leeg was.
Gisteren overdag dus toch maar de tip hier uitgevoerd: iPhone in restore-mode, vanuit iTunes IOS7 opnieuw geinstalleerd en de backup teruggezet. Hielp dat? Nou, nee: gisteravond opgeladen naar 100% - zit 'ie nu al op 23%, na een nachtje niets doen. 34 minuten gebruik, 9 uur standby.
Dus echt onvoorspelbaar, soms is het verbruik normaal, soms idioot veel. Alle batterijbesparende tips (background refreshuit en zo) wel gevolgd, maar helpen doet het niet.
Nou vermoed ik dat ik een app heb die - zelfs na handmatig afsluiten - gewoon 'iets' laat doordraaien dat de accu leegtrekt. Ik zal eens een paar dagen 's-avonds een reboot doen en alles afsluiten, kijken of dat effect heeft.
Dat Apple het maar snel mag verhelpen, want acceptabel is dit niet.
[/frustratiemode]
Tja, dat heb ik gisterochtend dus onbewust gedaan - alarm ging niet af omdat de accu helemaal leeg was. Nou heb ik wel daarna een complete restore gedaan, maar toch.SublimnAll schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:30:
Probeer 'm eens helemaal op te gebruiken: dat wil zeggen, net zo lang gebruiken totdat hij vanzelf uitvalt. Ik had met m'n iPhone 5 hetzelfde probleem, mijn accuduur was ineens belabberd. Dit een keer gedaan, en hij is nu weer de oude!
Ik heb hem al via itunes gezocht en kan hem gewoon niet vinden.
Dus kort: hoe verwijder ik dat nummer.
Hij staat ook niet bij aankopen in itunes.

[ Voor 32% gewijzigd door Nabje op 29-09-2013 12:58 ]