Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:48:
[...]

Volgens mij ben jij zo een grote fanboy, dat je het niet eens doorhebt. Ik vind de line-up van Sony eerlijk gezegd nu al beter. Tel daarbij de betere hardware op en Sony gaat er echt dik overheen walsen, denk ik zomaar. Wat ik al zei; alleen Quantum Break vind ik interessant. Maar om daar nou 500 pegels voor neer te tellen, nope.

@Japie; tja, dat wil nog niet zeggen dat je weet hoe het er in de top van een consolebouwer aan toegaat.
Sorry hoor. Maar om een post te beginnen met iemand te verwijten dat hij een fanboy is.... Kijk eens aub in de spiegel. Ik kan er met mijn pet niet bij hoe je dit kunt posten als je je eigen posts gaat bekijken :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Volgens mij ben jij zo een grote fanboy, dat je het niet eens doorhebt. Ik vind de line-up van Sony eerlijk gezegd nu al beter. Tel daarbij de betere hardware op en Sony gaat er echt dik overheen walsen, denk ik zomaar. Wat ik al zei; alleen Quantum Break vind ik interessant. Maar om daar nou 500 pegels voor neer te tellen, nope.
De PS4 lineup van Sony? Hoeveel games zijn daar nu van bekend? De kans is groot dat die een groot gedeelte over de console zelf gaan praten, dus zoveel games gaan die ook niet laten zien. En dan komt daar nog de Vita en PSN bij.

Maar je zit zoals gewoonlijk weer mij uit te maken voor Fanboy terwijl je zelf net zo (zoniet meer) aan het bashen bent.

Ik vond het geen slechte presentatie nee en ik denk dat ze toch aardig wat mooie games hebben getoond. Ik weet niet wat jij voor verwachtingen hebt voor de volgende generatie, maar ga er niet vanuit dat Sony nu games gaat laten zien die 10x mooier, 10x sneller en 10x groter zijn dan deze games ;)

MGS5 lijkt er vrijwel hetzelfde uit te zien als op de Sony presentatie, dus wat dat betreft zitten ze er niet ver vanaf. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om de 1st party titels. Ik denk dat EA en Ubi straks ook hele gave dingen laten zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

nioz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:50:
Ik ben benieuwd wat EA gaat laten zien in hun presentatie, ik heb echt geen idee. Iemand die een beetje op de hoogte is van de spellen die daar verwacht worden?

@alle (XBone) haters:
prima als je de XBone niet zo interessant vindt, maar als je echt niets, maar dan ook niets goeds over het apparaat of de games te zeggen hebt, misschien moet je je dan afvragen of je niet beter ergens anders je tijd aan kan besteden? Uitspraken als "ze zijn echt xboned, lol" etc voegen echt niets toe. Leg dan in ieder geval uit waarom je het niet interessant vindt, of wat je dan had verwacht. En probeer je ook te realiseren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.
Alle EA Sports games, Battlefield 4 en Dragon Age 3. Mirrors Edge 2 verwachten ze daar ook te zien.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:39

ikookhier

>hijdiehieris<

Thief live op PS4 op GT :9

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
[...]

@Japie; tja, dat wil nog niet zeggen dat je weet hoe het er in de top van een consolebouwer aan toegaat.
Heb gewoon een PS3 die stof ligt te happen.
Jackal131 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:49:
[...]

Huh??? Japanse rotzooi???
Noem een iets. Ik neem aan dat je van die anime rotzooi bedoeld (nog nooit gespeeld)
Onder andere die anime ja, dat ligt mij totaal niet. Ik ben benieuwd waar Sony mee komt, want een nieuwe Killzone of Infamous zit ik niet op te wachten. Uncharted mag van mij wel weer, want dat is gewoon een absolute topper!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:51:
[...]
Ik denk dat EA en Ubi straks ook hele gave dingen laten zien.
Ohhhh Yeaahhh

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04-10 15:32
Jumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:30:
[...]

Dat is ook de vergelijking die ik maakte hehe. De consoles vergelijken met een PC doe ik al niet meer, heb thuis ook een beest staan maar ja, dat kost al gauw 1000+ euro dus een beetje oneerlijk vergelijken.
;) met een GTX650 van 80-100 euro, werkt dat prima zolang je AA uitlaat. Toch stuk beter, dat was volgens mij in het verleden wel anders. Ook met dik 60fps, dus daar zit het verschil hem ook niet in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:02

McBoom

Broem

FM5 op GT nu :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:50:
[...]

Sorry hoor. Maar om een post te beginnen met iemand te verwijten dat hij een fanboy is.... Kijk eens aub in de spiegel. Ik kan er met mijn pet niet bij hoe je dit kunt posten als je je eigen posts gaat bekijken :).
+3. bram1984 vertegenwoordigd Sony volgens mij :P

En waarom in godsnaam die strijd welke console beter moet zijn, zo zielig en zonde van je tijd om daar je energie aan te verspillen. Geniet gewoon van de goede games die op beide platformen uitkomen. Wacht tot een van de consoles in prijs daalt en haal hem alsnog in huis of koop hem 2e hands.

Ben zeer benieuwd naar de PS4 conference dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aandelen koers gingen dalen tijdens de presentatie:)

http://www.beurs.nl/microsoft-corp-koers

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 10-06-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Bij Rise waren het geen QTE werd verteld door de developer. De gevechten in de game duren ook langer dan dat er in de demo getoond werden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat niet tijdens elke presentatie, ongeacht wat ze zien? Vind dat een hele slechte graadmeter.

Forza 5 ziet er trouwens erg mooi uit. Idd meer gameplay footage bij Gametrailers nu. Grafisch gewoon erg mooi. Die omgevingen zijn echt zoveel mooier nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

En die flinke stijging vanaf half acht telt niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 17:33
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:57:
[...]

Is dat niet tijdens elke presentatie, ongeacht wat ze zien? Vind dat een hele slechte graadmeter.
Zeer slechte graad meter zelfs. De xbox divisie is er een van de vele bij MS. Daarnaast gaat de koers zelfs omhoog vanaf het begin de presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:51:
[...]

De PS4 lineup van Sony? Hoeveel games zijn daar nu van bekend? De kans is groot dat die een groot gedeelte over de console zelf gaan praten, dus zoveel games gaan die ook niet laten zien. En dan komt daar nog de Vita en PSN bij.

Maar je zit zoals gewoonlijk weer mij uit te maken voor Fanboy terwijl je zelf net zo (zoniet meer) aan het bashen bent.

Ik vond het geen slechte presentatie nee en ik denk dat ze toch aardig wat mooie games hebben getoond. Ik weet niet wat jij voor verwachtingen hebt voor de volgende generatie, maar ga er niet vanuit dat Sony nu games gaat laten zien die 10x mooier, 10x sneller en 10x groter zijn dan deze games ;)

MGS5 lijkt er vrijwel hetzelfde uit te zien als op de Sony presentatie, dus wat dat betreft zitten ze er niet ver vanaf. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om de 1st party titels. Ik denk dat EA en Ubi straks ook hele gave dingen laten zien.
Kijk nou eens wie ik quote, beste Martin.

En hoeveel games zijn daar inderdaad van bekend, kun je nagaan. Je kunt nu niet bepaald zeggen dat MS de zaken heeft omgedraaid, of wel soms? Sony moet het wel erg zwaar gaan verkloten, willen ze dit niet met de complete hand in de neus gaan winnen.
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:53:
[...]

Heb gewoon een PS3 die stof ligt te happen.
En ik een 360, what's your point? Indien Sony een vergelijkbare conferentie neerzet, zal ik echt niet twijfelen om ook daarover mijn ongezouten mening te geven. :)

Ga jij lekker 500 euries neertellen + je live abo'tje voor deze matige (in mijn optiek) line-up, MS lacht zich wel krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 18:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

gewoon in die livestream van GT? waarom laten ze daar nu PS4 gameplay zien? :P maar damn net gemist :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Nieuwe KZ4 gameplay nu op Gametrailers

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Yep zo dadelijk KZ4 gameplay op GT. Hopelijk kan die wel bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Jackal131 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:59:
Mooi tijd voor een pauze dus ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 23:03
McBoom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:57:
Bij Rise waren het geen QTE werd verteld door de developer.
Dat kunnen ze wel vertellen, maar dan moeten ze geen QTE gevechten laten zien aan miljoenen mensen die deze streams bekijken.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:52

Polycom

Poes van goud

http://kotaku.com/the-tra...rence-was-awful-512330167

Oh oh.. de 3 vrouwelijke gamers die op het internet zitten kijken zijn wakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Avioto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:01:
[...]

Dat kunnen ze wel vertellen, maar dan moeten ze geen QTE gevechten laten zien aan miljoenen mensen die deze streams bekijken.
Het waren geen QTE. Mag je wel vinden, maar het was niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou werd er niet warm of koud van de X1 maar wel wat leuke games gezien The WItcher 3 :9~ Bf4 :9~
En die nieuwe Titanfall is wat eigenlijk de nieuwe CoD had moeten zijn .
Maar die Sunset game 8)7 Forza 5 was wel redelijk .
En bij Killer Instinct had ik zoiets van 8 jaar te laat maar goed

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:59:
Ga jij lekker 500 euries neertellen + je live abo'tje voor deze matige (in mijn optiek) line-up, MS lacht zich wel krom.
Ik ga in november lekker 500 euro neertellen + mijn live abo verlengen voor deze top (in mijn optiek) line-up, ik lach me krom.

Laat mensen nu eens in hun waarde mensen, iedereen heeft een eigen voorkeur en mening. Daarover discusieren is prima, maar elkaar meningen door de strot duwen word niemand gelukkig van.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:03:
Laat mensen nu eens in hun waarde mensen, iedereen heeft een eigen voorkeur en mening. Daarover discusieren is prima, maar elkaar meningen door de strot duwen word niemand gelukkig van.
Je kent hem nog zeker niet zo goed hier op het forum? :P

Trouwens, hoe krijgt T.net het voor elkaar om de tijd na de conference nog steeds meer Apple berichten in de nieuwslist te hebben dan MS/xbox berichten? :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2013 21:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:03:
[...]

Je kent hem nog zeker niet zo goed hier op het forum? :P
te goed misschien wel....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:52

Polycom

Poes van goud

McBoom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:02:
[...]

ehhh,, quick-time events zijn toch momenten in een game waarin een knop op het beeldscherm/tv te zien is en je daar dan op moet drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
McBoom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:02:
[...]

Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden xD
Veel duidelijker dan dit word het niet kerel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Precies het is maat net wat voor games je speelt, ik speel amper FPS Shooters tjah dan gaat de helft van zo'n presentatie aan mij voorbij omdat het me niet interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
Jackal131 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:59:
Lagt het bij jou ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er bij de EA show van dadelijk nog onbekende dingen die ze kunnen laten zien?

Uiteraard hebben ze de sportgames, battlefield en mogelijk Mirrors Edge, maar wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Hier wordt ook met droge ogen 500 euro neergeteld voor The One neergeteld zodra hij in de winkel ligt. Forza 5 is voor mij een must-buy en mijn vriendin vond Quantum Break wel wat (die-hard Alan Wake speelster :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:04:
Zijn er bij de EA show van dadelijk nog onbekende dingen die ze kunnen laten zien?

Uiteraard hebben ze de sportgames, battlefield en mogelijk Mirrors Edge, maar wat nog meer?
Dragon Age III

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chaoss schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:04:
Precies het is maat net wat voor games je speelt, ik speel amper FPS Shooters tjah dan gaat de helft van zo'n presentatie aan mij voorbij omdat het me niet interesseert.
Daar heb je aardig punt, echt een 'adventure' of sandbox game zat er niet tussen, maar daar hoeven de exclusives ook niet speciaal voor te zijn (FF13, GTA5 etc).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Dat is de PS4 die lagt :P

Zonder gekheid, ja die link van Gametrailers is niet vloeiend!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 11:10
Ze kunnen goed Engels, die Hollanders :P

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone nu dus op Gametrailers:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html

Ben benieuwd. Mooie set trouwens ook daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Helaas, geen gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is die nieuwe Xbox al ergens gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:07:
Is die nieuwe Xbox al ergens gespot?
Het zal wel even duren voordat al die pre-orders weer aangepast zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Geen Killzone Shadow Fall mutiplayer gameplay tijdens Sony conferentie

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 12-10 17:59
EricNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:10:
Geen Killzone Shadow Fall mutiplayer gameplay tijdens Sony conferentie
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

PuDy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:04:
[...]

ehhh,, quick-time events zijn toch momenten in een game waarin een knop op het beeldscherm/tv te zien is en je daar dan op moet drukken?
Ja, om vervolgens een vast patroontje af te werken, maar dat is hier niet zo. Is letterlijk zo door de developer gezegd.

Vanaf ongeveer 2:25 wordt het uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Kerel van Guerilla op gametrailers net :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:06:
Killzone nu dus op Gametrailers:

Ben benieuwd. Mooie set trouwens ook daar.
die stream heeft hier geen geluid? en die interface heeft geen volume/mute knopje... vaagheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik had geen last van lag.

Ik wordt helemaal ziek van al die reclames op GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Werd zojuist bevestigd door een gozer van Guerilla zelf bij Gametrailers. Er zal wel MP Gameplay komen van de nieuwe Killzone op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 12-10 17:59
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:11:
[...]

Kerel van Guerilla op gametrailers net :)
Oh, ok. Heb die nu pas aanstaan.

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainwormNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik weet niet of jullie het nog weten, maar toen de PS2 bijvoorbeeld uit kwam ging hij voor 800 euro over de toonbank. Met de huidige economie is 499 nog best redelijk. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat die PS4 veel maar dan ook veel meer gaat kosten aangezien Sony een achterbaks bedrijf is. De PS3 was ook 599 euro toen hij uit kwam.
De 360 was 399 toen hij uit kwam.
Dus niet zeuren over die prijs en gewoon kopen dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ojee troll spotted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De PS2 voor 800 euro?? Ik weet toch wel vrij zeker dat ik er 1149 gulden voor betaald heb.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 17:35
RainwormNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:12:
aangezien Sony een achterbaks bedrijf is. De PS3 was ook 599 euro toen hij uit kwam.
M$ kun je hier gewoon bijzetten hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik weet niet of jullie het nog weten, maar toen de PS2 bijvoorbeeld uit kwam ging hij voor 800 euro over de toonbank. Met de huidige economie is 499 nog best redelijk. En als ik heel eerlijk ben denk ik dat die PS4 veel maar dan ook veel meer gaat kosten aangezien Sony een achterbaks bedrijf is. De PS3 was ook 599 euro toen hij uit kwam.
Ik moet daar nog mogelijk een racestuur bij op tellen, als Xbox wéér geen G25 gaat ondersteunen. Ik ga er vanuit dat de PS4 ondersteuning (of iig richting racegames) zal blijven geven op de oudere racestuurtjes, zodat ik die kan blijven gebruiken.

Andere kant, kinect komt out of de box mee, ik verwacht de Move weer gewoon een losse kit te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SToRM666 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:13:
De PS2 voor 800 euro?? Ik weet toch wel vrij zeker dat ik er 1149 gulden voor betaald heb.
met inflatie is dat ongeveer 800 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
De PS4 gaat meer kosten? Mogen hopen van niet toch! Hij heeft geen Kinect ingebouwd, dus waarom zou hij veel duurder moeten zijn? De hardware is iets beter, maar dat weegt niet op tegen Kinect.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
McBoom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:11:
[...]

Ja, om vervolgens een vast patroontje af te werken, maar dat is hier niet zo. Is letterlijk zo door de developer gezegd.

Vanaf ongeveer 2:25 wordt het uitgelegd.
Je kan het noemen wat je wil, maar dit is overduidelijk QTE.
Niet alles geloven wat developers zeggen, is gewoon marketing praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:15:
[...]

Mja we zullen zien. Maar dit zou toch een Kinect game worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
Knack op GT nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:15:
[...]

De PS4 gaat meer kosten? Mogen hopen van niet toch! Hij heeft geen Kinect ingebouwd, dus waarom zou hij veel duurder moeten zijn? De hardware is iets beter, maar dat weegt niet op tegen Kinect.
Bij Sony krijg je er een PS Eye bij, die moet ook betaald worden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BF4 in 1080P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:15:
Ik denk dat Sony er iets onder gaat zitten, andere kant moet je niet vergeten dat XBL ook geld kost, Sony heeft enkel PS+ wat niet echt een premium service is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het er niet echt als een PS4 game uitzien. Omgevingen zijn redelijk standaard en items verdwijnen snel van de grond. Al lijkt het me wel een aardige platformen, maar ik denk dat ik toch wat meer Ratchet&Clank had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Avioto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:15:
[...]

Mooi om te weten dat je het beter weet dan de mensen die het spel maken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:17:
[...]

PS Eye? Is dat zoiets als Kinect of gewoon een webcam? Ik zal zelf wel even Googlen wat het is :)

Edit: Zoals Kinect dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Sydney08 op 10-06-2013 21:20 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat Knack vind ik ook echt niet boeiend nee. Wat Martin zegt: alles verdwijnt wel heel snel van de grond. Je zou toch denken dat zo een apparaat daar wel iets op kan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Is de X1 presentatie nog ergens terug te zien ? Ben er net even uit geweest voor Apple's Keynote.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:21:
Is de X1 presentatie nog ergens terug te zien ? Ben er net even uit geweest voor Apple's Keynote.
Bij gametrailers kun je volgens mij gewoon terugkijken als je de liveuitzending opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Destianto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:21:

Gewoon even terug gaan naar het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Bedankt martinspire en McBoom, blijft een avond vol entertainment zo ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Semi-sarcastisch reageren op een sarcastische reactie maakt het voor mij moeilijk om te bepalen wat je nu daadwerkelijk bedoeld.
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:16:
[...]

Mja we zullen zien. Maar dit zou toch een Kinect game worden?
Blijkbaar zijn ze van gedachten veranderd. Misschien is Kinect gewoon een optie :)

[ Voor 35% gewijzigd door Gropah op 10-06-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:17:
[...]

Ik denk dat de basis uitvoering van de PS4 geleverd gaat worden zonder Ps eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:07
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:19:
Dat Knack vind ik ook echt niet boeiend nee. Wat Martin zegt: alles verdwijnt wel heel snel van de grond. Je zou toch denken dat zo een apparaat daar wel iets op kan verzinnen.
Je weet dat Knack een en ander 'opzuigt' om extra abilities te krijgen en sterker te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Check die demo. Alles wordt onzichtbaar en verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Avioto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:24:
[...]

Blijkbaar zijn ze van gedachten veranderd. Misschien is Kinect gewoon een optie :)
Game is van kinect only naar kincet enhanced gegaan.

En inderdaad developers kunnen kletsen wat ze willen, maar in dat filmpje zag je duidelijk flink wat QTE.

[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 10-06-2013 23:55 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reactie was niet echt nodig

[ Voor 85% gewijzigd door Gropah op 10-06-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ook deze reactie was niet nodig en niet handig

[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 10-06-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Chaoss schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:25:
[...]

Ik denk dat de basis uitvoering van de PS4 geleverd gaat worden zonder Ps eye
Volgens mij (maar corrigeer me vooral als dat niet zo is) had Sony al aangekondigd dat PS Eye standaard bij de PS4 geleverd gaat worden :)
Edit: kleine google toch verteld me wat anders. I stand corrected :)
Edit2: Of toch niet, verwarrende berichten op het interwebz :p
Avioto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:24:
Ryse zou een Kinect-enhanced game worden is volgens mij paar dagen terug bekend gemaakt :)

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 10-06-2013 21:35 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
*snip*

[ Voor 96% gewijzigd door Gropah op 10-06-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QTE of niet, het zag er voor een casualgame niet verkeerd uit. Maar zullen we het weer over de presentatie zelf hebben? Of over die van EA straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip*

[ Voor 95% gewijzigd door Gropah op 10-06-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:39:
QTE of niet, het zag er voor een casualgame niet verkeerd uit. Maar zullen we het weer over de presentatie zelf hebben? Of over die van EA straks?
Ja sorry, ik irriteer me hier gewoon aan :P
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:31:
[...]
Ryse zou een Kinect-enhanced game worden is volgens mij paar dagen terug bekend gemaakt :)
Wat houd dat in? Dat je met controller én kinect kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:39:
Lijkt me een goed idee :) Benieuwd naar wat EA te melden heeft. Nieteens voor de Fifa/BF4, maar ik hoop op een aankondiging van Mirror's Edge 2 :)
Avioto schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:40:
[...]

Wat houd dat in? Dat je met controller én kinect kan spelen?
Speelbaar met controller, en wat extras via Kinect (voice commands enzo).

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 10-06-2013 21:42 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo EA. Eens kijken hoeveel baggergames die uit hun hoge hoed toveren. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Heb ik Michael Pachter nou goed begrepen? Titan Fall zou eigenlijk helemaal geen exclusive worden voor de X1.
Volgens mij zei hij net dat MS Respawn betaald heeft om de produktie voor de PS4 stop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeror schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:42:
Zo EA. Eens kijken hoeveel baggergames die uit hun hoge hoed toveren. :+
Deeltje 14 van NFS, Fifa, BNA, Madden, NFL.. same ol' same ol' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Jackal131 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:43:
Heb ik Michael Pachter nou goed begrepen? Titan Fall zou eigenlijk helemaal geen exclusive worden voor de X1.
Volgens mij zei hij net dat MS Respawn betaald heeft om de produktie voor de PS4 stop te zetten.
En dit verbaast je want ? Ms heeft zon gigantische shitload aan geld, dit is niets nieuws ;)
Wat hij zei is dat ie denkt dat ze wel 60 mil hebben betaald voor exclusiviteit.
Naja vond heel die game toch al veelste cod gevoel hebben dus blij dat sony niet nutteloos geld verspilt aan zulke zwakke games.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Fifa! Fifa! Fifa!
Alhoewl het nog steeds een voetbalspelletje blijft hoop ik toch wat in-game footage te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:45:
[...]

En dit verbaast je want ? Ms heeft zon gigantische shitload aan geld, dit is niets nieuws ;)
Wat hij zei is dat ie denkt dat ze wel 60 mil hebben betaald voor exclusiviteit.
Naja vond heel die game toch al veelste cod gevoel hebben dus blij dat sony niet nutteloos geld verspilt aan zulke zwakke games.
Op zich verbaast het me niet, maar ik zou verwachten dat je de exclusiviteits deal al voor de produktie zou regelen. Nu moesten ze mensen naar huis sturen omdat een heel produktieteam ineens niets meer te doen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Toch wel grappig als je nu de demo van Ryse vergelijkt met de huidige gameplay demo van Castlevania op de PS3. Oftewel: Ryse zag er SICK uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
EricNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:49:
Toch wel grappig als je nu de demo van Ryse vergelijkt met de huidige gameplay demo van Castlevania op de PS3. Oftewel: Ryse zag er SICK uit!
Valt mij ook op dat de graphics op de PS4 erg tegenvallen tot nu toe. Nog niks spannends gezien helaas. Hopelijk straks tijdens hun presentatie.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:51:
[...]

Valt mij ook op dat de graphics op de PS4 erg tegenvallen tot nu toe. Nog niks spannends gezien helaas. Hopelijk straks tijdens hun presentatie.
Als je nu naar Gametrailers zit te kijken: Dit is PS3 gameplay. Niet PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

EA moet met Fifa eens een andere richting op. Bijvoorbeeld FIFA Space Soccer ofzo. Zodat je net zoiets als die jeugd anime galactik football of Inazuma Eleven gaat krijgen. En dan ook met special moves enzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 10-06-2013 21:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
EricNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:52:
[...]

Als je nu naar Gametrailers zit te kijken: Dit is PS3 gameplay. Niet PS4.
Oke haha, ik schrok al zeg. Maar nu kunnen we wel duidelijk zien dat er een enorme vooruitgang geboekt is qua graphics.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04-10 15:32
Zeror schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:52:
EA moet met Fifa eens een andere richting op. Bijvoorbeeld FIFA Space Soccer ofzo. Zodat je net zoiets als die jeugd anime galactik football gaat krijgen.
Ze moesten van FIFA weer eens een vrij spel maken. Niet dat politieke correcte gedoe. Sindsdien ben ik er ook mee gestopt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:53:
[...]

Oke haha, ik schrok al zeg. Maar nu kunnen we wel duidelijk zien dat er een enorme vooruitgang geboekt is qua graphics.
Hahaha ja als dat PS4 gameplay was, dan was mijn keuze bij deze gemaakt. Het was meer even om het verschil tussen current en next gen aan te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Zal wel even balen zijn als ik fifa te zien krijg.. PC krijgt die graphics update niet :(

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik zag iets van Dragon Age voor bij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Well here goes EA...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
iemand goeie stream voor EA?
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste