PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
woop woop bf4
[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2013 22:03 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
die happerde hier (Upc 120mbit)
Via gametrailers loopt die soepel
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Edit: NVM,. Plants vs Zombies.
[ Voor 39% gewijzigd door EricNL op 10-06-2013 22:04 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 10-06-2013 22:04 ]
ora et labora
Inderdaad. geniale troll btwSmokingCrop schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:05:
kvind deze conference al beter dan de microsoft one, hehe
Ryzen 3600 - GTX1060
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Flickr PSN ID= cheironnl
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
zeg wat je wilt, ik vind het hilarisch xDcheiron schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:07:
Slecht idee voor een game dit.
maar lekker cartoon achtig
ora et labora
Jammer als dat waar is, komt namelijk kinderachtig overv8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:07:
Hoppa vinger in de pap van ms bij ea. Niet melden dat ie ook voor ps4 komt. Tenzij exclusive maar dan had ms het al zelf aangekondigd.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Volgens mij zei hij anders wel gewoon X1 eerst en dan PS4?v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:07:
Hoppa vinger in de pap van ms bij ea. Niet melden dat ie ook voor ps4 komt. Tenzij exclusive maar dan had ms het al zelf aangekondigd.
Nouja, het ziet er niet uit als een game die je gaat missen. Vind hem echter wel geinig. Niet iets om verslaafd aan te raken, maar toch niet onaardig.
[ Voor 9% gewijzigd door Axelfoley007 op 10-06-2013 22:09 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik verstond eerst X1, dan X360Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Volgens mij zei hij anders wel gewoon X1 eerst en dan PS4?
Nouja, het ziet er niet uit als een game die je gaat missen. Vind hem echter wel geinig. Niet iets om verslaafd aan te raken, maar toch niet onaardig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zeker bijna 10min lang...
[ Voor 21% gewijzigd door FabianNL op 10-06-2013 22:10 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bij de aankondiging van de X1 werd al gezegd dat EA en MS een nauwe samenwerking zouden hebben met betrekking tot de X1, dus dat verbaast me niks.. Maar dit spel zal ik niet missen op een PS4v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:07:
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ok kan, ik zat niet echt op te letten.
Vind het wel geinig eruit zien. Een game die niet zo serieus is en zichzelf ook niet serieus neemt.
Meiden moet je wat anders mee doen.....Joosie200 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:11:
Als ie op de 360 komt haal ik hem gewoon voor de fun.. krijg je meiden ook mee aan het gamen
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Misschien draait ie wel alleen met DirectX ofzo. Maar dit was te verwachten.giganielsie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:11:
Weer geen Ps4!!!
tuurlijk miscrosoft komt niet verder in gekleurde tegeltjes, en ea heeft grafischie awsomenass als bf3 en asasins creedDaanieyel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:11:
De show (lichteffecten en alles) is echt véél mooier dan die van Microsoft.
ora et labora
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
giganielsie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:11:
Weer geen Ps4!!!
Lol het was allang bekend dat dit een xbox exclusive was...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
hahah inderdaadcheiron schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:12:
Er staat nog een microfoon aan van iemand?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha, inderdaad... Geluid en E3 is tot nu toe een goede combi!cheiron schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:12:
Ik hoor ook mensen er door heen praten.cheiron schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:12:
7 MB/s mag wel wat voorang krijgen
LIjkt mij echt supergrappig als je een EA executive hoort praten over iets als "dit is echt een slecht filmpje"
Flickr PSN ID= cheironnl
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik denk niet dat mensen deze opmerking zal begrijpen, maar voor wie het wel begrijpt: NASL SOUNDGUY IN ACTION!!!
[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2013 22:15 ]
We hebben nog niks van de PS4 gezien, misschien bestaat hij niet eens en willen ze gewoon Microsoft tegenwerkeniSpaceman schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:14:
Lag en geluiden? Haha, hadden ze de PS4 maar moeten gebruiken
Tomorrow is not today!
Op Twitch.TV is het vooral erg veel compressie... Tot nu toe wel de snelste/beste welke ik zo snel kon vinden.baronruud schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:15:
Stream staat op HD, maar dat is ie echt nie!
PS. Nog steeds zit iemand er af en toe doorheen te praten!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Flickr PSN ID= cheironnl
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
[ Voor 70% gewijzigd door Joosie200 op 10-06-2013 22:17 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Hopelijk gaat het wat beter met die van Ubisoft en Sony !