dat word dus een ps4, niet echt iets gezien waarvan ik nou dacht: dat moet ik echt hebben!
heel de presentatie vond ik eigenlijk vrij slapjes.
[ Voor 21% gewijzigd door nFo op 10-06-2013 20:09 ]
West is allang pleitte. Toch blijf ik sceptisch over respawn entertainment. Ze mogen zichzelf eerst nog bewijzen. Ook al zijn het voornamelijk ex-infinity ward developers. Maar titanfall zag er wel leuk uit, dit lijkt me echt zo'n verslavende online shooter.iPodKiller schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:05:
[...]
Activision had Zampella en West nooit moeten wegsturen, hun durven nog risico's te nemen, zoals ze eerst met CoD 4 deden wat Activision eigenlijk niet eens wou...
100% scriptedJumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:07:
Eerlijk is eerlijk, ik was ook wel onder de indruk over hoe snel de Kinect 2.0 is, als dat echt was en niet scripted, hats off 2 the devs! (De voice commands)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Idd, vooral de +1000 ZILLION POINTS viel me direct op.iPodKiller schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:02:
Je ziet duidelijk de elementen van CoD erin.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Flickr PSN ID= cheironnl
Maarja, wat hebben die als line-up exclusives? Gros van hun huidige exclusives speelde ik toch al nietDigitalError schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:08:
dat word dus een ps4, niet echt iets gezien waarvan ik nou dacht: dat moet ik echt hebben!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat verwacht je meer bij de ps4 dan? Ik kan niks bedenken eigenlijk. Je krijgt weer veel Japanse troep en een rot controllerDigitalError schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:08:
Tomorrow is not today!
strakke persconferentie my A$$. Gewoon meh, niks bijzonders/speciaals. en 499 euro + nog een Xbox live abboRRCreations schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:07:
Zeikwijf, was gewoon een heel strak persconferentie!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Yeah super dope! Msg & BF4 ben blij dat die twee geen exclusives zijn hehe anders had ik sowieso een xbox moeten halenJackal131 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:09:
MSG zag er erg strak uit
The first casualty in war is always the truth...
[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:12 ]
PSN id: NL_SToRM
Idd.. altijd alle punten en levels en shit..Asgaro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:09:
[...]
Idd, vooral de +1000 ZILLION POINTS viel me direct op.
Waarom geven ze die meldingen niet subtiel weer zoals in Battlefield, maar altijd direct in your face in groot lettertype?
Toch kijk ik er naar uit, de setting is zo epic.
Deze kwam toch ook naar PC, niet? Of was dat slecht een rumour?
Het zag er in mijn ogen echt veeeeeel mooier en strakker uit, en dan ook nog eens 60fps op een console. Dikke vooruitgang gewoon dan toch.thorgal21 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Vond Battlefield 4 tegenvallen, zelfde gameplay als BF3 bekant.
Ik kijk de samenvatting wel, neem aan dat ze binnenkort toch op een site wel alles naast elkaar gaan zetten, anders wel een berg youtube reviews.S.J_84 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Ik zit nu te bedenken of ik tot 3 uur vanacht op wil blijven, ik hoef er niet vroeg uit morgen maar dan nog
The witcher 3, MSG en Bf4 zagen er heerlijk uit.
Hoe kun je Titanfall nu "bagger" noemen?Vinand schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:04:
Titanfall ziet er dus ook bagger uit in verhouding tot bf4. Maar Killer Instinct was wel weer baas!
[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2013 20:12 ]
Dat is de verstandige keuze inderdaad haha, dan maar even geduld en nacht is zo voorbij.SToRM666 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Ik kijk morgenvroeg wel naar Sony, van 3 tot 5 of 6 kijken gaat me wat te ver
[ Voor 80% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:14 ]
Zie het zo : Waarom een goede game helemaal omgooien? Als ze alles bug free houden, de graphics updates zoals je ziet en nieuwe features erin gooit dan vind ik het prima. Het gaat tenslotte om de MP, wat we hopelijk zo dadelijk gaan zien.thorgal21 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Vond Battlefield 4 tegenvallen, zelfde gameplay als BF3 bekant.
Omdat het mijn mening is, en daarnaast vergeleek ik het met Battlefield, daar zat toch een behoorlijk verschil in de graphics. Ik heb misschien iets teveel verwacht van next gen.Asgaro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:12:
[...]
Hoe kun je Titanfall nu "bagger" noemen?
No offence, ik ben zelf een Battlefield fan van het eerste uur, maar Titanfall zag er goed uit. Dat noem ik innovatie.
Battlefield - als je toch wilt vergelijken - bouwt gewoon lichtjes verder op BF1942.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De nadruk op alleen games beviel mij erg goed, stukken beter als de pr show paar weken terug.uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
Jeetje, wat een negatieve reacties weer.
Anderhalve uur games, amper kinect, en nog zeiken. Jeetje, zoek een andere hobby, want volgens mij vinden de meeste van jullie gamen gewoon niet leuk?
Haha echt hè. Op de dag van release staat deze console sowieso in mijn woonkamer!uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
Anderhalve uur games, amper kinect, en nog zeiken. Jeetje, zoek een andere hobby, want volgens mij vinden de meeste van jullie gamen gewoon niet leuk?
Tomorrow is not today!
Anderhalf uur games, maar heb jij nu echt zoveel bijzonders gezien? Als je bij 70% had gezegd dat het 360 games zijn, had ik het geloofd.uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
Denk dat de meeste gewoon te gepaisoneerd zijn over gamen, en verwachtingen erg hoog zijn. En we zijn verwenduchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:18 ]
Verwijderd
Dat is toch altijd zo? Mensen maken er een hobby van, en ze lezen bepaalde reacties op bepaalde sites en creëren daardoor een bepaald beeld waar ze niet van af komen. Het zag er gewoon gaaf uit, maar het haalt niet bij de hedendaagse computer graphics nee. Dat deden vorige consoles ook niet.uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dit ja. Goede nieuwe IP's met echte next gen graphics. Ik heb ze nagenoeg niet gezien. Alleen Ryse ziet er mooi uit. En dan ook nog die achterlijke prijs er bovenop. Ik mag toch hopen dat Sony daar minimaal € 50,- onder gaat zitten.SToRM666 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:17:
Ik zat eigenlijk wel op meer echt klappers te wachten, dus titels die ze hadden afgpikt van Sony of exclusief hadden.
[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:20 ]
Nee, of het niveau en de originaliteit van games gaan gewoon keihard achteruit, dat kan ook he?mingooski schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:17:
[...]
Denk dat de meeste gewoon te gepaisoneerd zijn over gamen, en verwachtingen erg hoog zijn. En we zijn verwend
Vinden mensen 499 nu echt zo'n bizarre prijs? Ik geloof echt niet dat Sony veel goedkoper gaat zijn hoorbram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
[...]
En dan ook nog die achterlijke prijs er bovenop. Ik mag toch hopen dat Sony daar minimaal € 50,- onder gaat zitten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Denk dat Sony weer een stuk duurder zal zijn. De games waren ook altijd rond de 10 euro duurder.BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
[...]
Vinden mensen 499 nu echt zo'n bizarre prijs? Ik geloof echt niet dat Sony veel goedkoper gaat zijn hoor
Tomorrow is not today!
Hear Hear, punt is dat de massa in beeld +2937459234 points wilt zien, en vervolgens de hele map met van alles en nog wat van de kaart wilt vagen!nioz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Ik vind het met name jammer dat alle shooters tegenwoordig zo 'druk' zijn. Dat heeft uiteraard niet direct iets met de microsoft presentatie te maken en is meer een algemeen 'probleem', maar het viel wel weer op met titanfall, bf4 en de nieuwe insomniac shooter.
Ik heb wel weer zin in iets eenvoudigers ala cod2 of counter strike. Ik hoef geen perks, combo's en drukke user interfaces waar steeds overal scores opspringen etc.
Zal wel 70 euro ofzo zijn. Net zoals altijd.SmokingCrop schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Wat zijn de adviesprijzen eigenlijk voor de next gen spellen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja, ik vind dat echt te duur. Dan wacht ik wel tot de eerste prijsverlaging.BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
[...]
Vinden mensen 499 nu echt zo'n bizarre prijs? Ik geloof echt niet dat Sony veel goedkoper gaat zijn hoor
Ik heb al vanaf het begin 499 euro voorspeld voor de PS4. Duurder verwacht ik echt niet. Qua hardware lijken de 2 vrij veel op elkaar en de PS4 zit zelfs nog eenvoudiger in elkaar. De PS4 heeft dan wel het duurdere RAM geheugen, maar ik denk dat de Kinect camera de kosten ook wat omhoog gedreven heeft.Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
Denk dat Sony weer een stuk duurder zal zijn. De games waren ook altijd rond de 10 euro duurder.
[ Voor 78% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:23 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
60 euro in de winkel dus, en op releasedag 45/50 bij de Mediamarkt. Dat verwacht ik althans.
Jij laat de PS4 in de winkel liggen voor 499? Kan het me niet voorstellen....bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:21:
[...]
Ja, ik vind dat echt te duur. Dan wacht ik wel tot de eerste prijsverlaging.
Fleximex schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
Ben benieuwd of de Sony nu gaat anticiperen op de prijs en dus in deze 7 uur snel nog iets aanpast of juist nu de prijs gaat bedenken & dat ze die nog niet hadden.
[ Voor 27% gewijzigd door BM op 10-06-2013 20:23 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik vond vooral dat er niets vernieuwends was.. Dat sequels niet heel vernieuwd zijn begrijp ik wel..iPodKiller schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
[...]
Nee, of het niveau en de originaliteit van games gaan gewoon keihard achteruit, dat kan ook he?
Zijn het nieuwe titels? Dan zijn het meestal bagger games. Zijn het AAA titels? Dan zijn het meestal sequels.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Gamen is top, maar ik ben kieskeurig qua gamegenres. Dus ja er zat heus wel wat naar mijn gading bij (QB TW3) maar voor de rest kon het mij niet zo bekoren. Maar dat doet niks af aan het feit dat het een prima pressconference wasuchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:
Lag je om maar ik denk ook dat die nu in overleg zittenw at ze gaan doen, er heeft nog nooit zoveel van een E3 afgehangen als deze. Uiteraard gaan ze niet nu een prijs zitten bedenken ze zulle een aantal (2-3) prijzen op paier hebben staan. Als ze slim zijn knallen ze de PS4 nu voor 399,- of 449,- op de markt.BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:22:
![]()
![]()
![]()
keep dreaming. Die hele presentatie van Sony staat al dagen, zo niet weken vast. Die gaan echt niks meer aanpassen.
[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 10-06-2013 20:26 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik zal 'm in dat geval niet op releasedate gaat halen, tenzij Uncharted 4 een launchtitel is.BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:22:
[...]
60 euro in de winkel dus, en op releasedag 45/50 bij de Mediamarkt. Dat verwacht ik althans.
[...]
Jij laat de PS4 in de winkel liggen voor 499? Kan het me niet voorstellen....
PSN: Finally_Chris
Viel me ook erg tegen. Had liever een leuke hack&slash game. Dit is gewoon click button to destroy everything.PuDy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Ik kan niet wachten om quick-time combo's te maken in Ryse.
Steam/XBL: Avioto
Precies mijn gedachte.. En niet een spel, maar bijna alle shooters zijn zo.. Vanaf cod4 zijn er weinig goede shooters meer geweest (dus ook cod4 vond ik persoonlijk niet leuk).nioz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Ik vind het met name jammer dat alle shooters tegenwoordig zo 'druk' zijn. Dat heeft uiteraard niet direct iets met de microsoft presentatie te maken en is meer een algemeen 'probleem', maar het viel wel weer op met titanfall, bf4 en de nieuwe insomniac shooter.
Ik heb wel weer zin in iets eenvoudigers ala cod2 of counter strike. Ik hoef geen perks, combo's en drukke user interfaces waar steeds overal scores opspringen etc.
[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 10-06-2013 20:26 ]
Xbox
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpiefox op 10-06-2013 20:26 ]
Thanks! Die werkt.Donnie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:22:
Is er nog steeds hoor: http://www.twitch.tv/blammomedia/popout
Valt vies tegen hoor, als je BF3 op PC neemt met redelijke hoge setting. Zit er echt niet zoveel verschil tussen. Valt me tegen. 1 op 1 vergelijking met PS3/xbox360 is het wel leuke vooruitgang.Jumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
[...]
Het zag er in mijn ogen echt veeeeeel mooier en strakker uit, en dan ook nog eens 60fps op een console. Dikke vooruitgang gewoon dan toch.
Dat zouden ze vast wel willen, net als dat MS de X1 ook wel voor 250 op de markt wil zetten. Het ding heeft echter gewoon een vaste kostprijs, en daar kunnen ze niet (veel) onder gaan zitten. 50 euro verlies per console EXTRA is gewoon gigantisch veel geld op het eind. Denk dat Sony nu al wel een prijs in gedachten heeft waar ze 'm voor op de markt gaan brengen, dat laten ze niet meer van MS afhangen.Chaoss schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:24:
[...]
Lag je om maar ik denk ook dat die nu in overleg zittenw at ze gaan doen, er heeft nog nooit zoveel van een E3 afgehangen als deze. Uiteraard gaan ze niet nu een prijs zitten bedenken ze zulle een aantal (2-3) prijzen op paier hebben staan. Als ze slim zijn knallen ze de PS4 nu voor 399,- of 449,- op de markt.
Xbox
Tot dat moment was het goed, maar inderdaad het vechten is niet zo geweldig.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
Die combat is wel erg nep zeg. Ze staan gewoon een beetje stil die poppetjes.
+1uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:29:
Mijn telefoon kost al 150 euro meer dan de xbox1... En die telefoon gaat wellicht max 2 jaar mee?... Wat een onzin gedoe over de prijs zeg...
Quantum Break, Dead Rising 3, Forza 5, Sunset Overdrive, Halo 5 en Titanfall zijn al games waarvoor ik een xbox1 wil kopen... En ongetwijfeld zal er dan ook een PS4 komen als ze hun exclusives blijven voortzetten.
Echt, het lijkt of mensen gewoon een merk als hobby hebben in plaats van gewoon gamen...
Tomorrow is not today!
Dat is ook de vergelijking die ik maakte hehe. De consoles vergelijken met een PC doe ik al niet meer, heb thuis ook een beest staan maar ja, dat kost al gauw 1000+ euro dus een beetje oneerlijk vergelijken.Practics schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
[...]
Valt vies tegen hoor, als je BF3 op PC neemt met redelijke hoge setting. Zit er echt niet zoveel verschil tussen. Valt me tegen. 1 op 1 vergelijking met PS3/xbox360 is het wel leuke vooruitgang.
Wees gewoon blij dat de X1 goeie games krijgt. Dat zorgt er alleen maar voor dat Sony ook met meer/betere games komt. En vice versa. Concurrentie! Ik wil Sony en MS elkaar zien opjagen, daar word ik als gamer namelijk alleen maar beter vanuchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:29:
Echt, het lijkt of mensen gewoon een merk zeuren als hobby hebben in plaats van gewoon gamen...
Xbox
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat heb je mis. Het hele concurrentie verhaal heeft al lang geen voordelen meer voor de gamer. Als je ziet dat Microsoft met zakken geld naar uitgevers gooit om exclusives te krijgen, en om mappacks voor COD of BF een maand eerder op XBL te hebben, dan is dat geld wat niet in kwaliteit wordt geïnvesteerd maar alleen maar in exclusiviteit om mensen over te winnen naar je platform.BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:31:
[...]
Wees gewoon blij dat de X1 goeie games krijgt. Dat zorgt er alleen maar voor dat Sony ook met meer/betere games komt. En vice versa. Concurrentie! Ik wil Sony en MS elkaar zien opjagen, daar word ik als gamer namelijk alleen maar beter van
Waarom zie ik iedereen MSG typen?Jumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:34:
Thief op de ps4 zag er ook echt goed uit, khoud wel van stealthy games! Thief - MSG - Splinter cell, that's good stuff.
Omdat Metal Gear Solid ubber vet is....
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 10-06-2013 20:38 ]
Sommige mensen hier krijgen blijkbaar wel een xboner van die X1v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:35:
Ms is xboned met hun xbone. Wat matige games zeg. Niets speciaals op mgs bf4 en the wircher na en gelukkig zijn die ook op ps4 en pc.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 10-06-2013 20:40 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 99% gewijzigd door japie06 op 10-06-2013 20:43 ]
True, misschien wel, maar het lijkt hier soms wel alsof de Sony fans de Xbox geen goeie games wensen, en andersom. Gun elkaar wat licht in de ogen, en respecteer elkaars mening en voorkeurenGtoniser schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:36:
[...]
Dat heb je mis. Het hele concurrentie verhaal heeft al lang geen voordelen meer voor de gamer. Als je ziet dat Microsoft met zakken geld naar uitgevers gooit om exclusives te krijgen, en om mappacks voor COD of BF een maand eerder op XBL te hebben, dan is dat geld wat niet in kwaliteit wordt geïnvesteerd maar alleen maar in exclusiviteit om mensen over te winnen naar je platform.
Het gros van de games was toch ook gewoon exclusive?De hele presentatie was in iedere alinea wel het woord "exclusive" te horen, echt om misselijk van te worden.
Xbox
Waarom denken tweakers altijd dat ze het wel weten hoe het in een bedrijf te werk gaat. De prijs van een gameconsole een enorm belangrijk aspect. Die gaan ze echt niet even zomaar met $50 verlagen. Over de prijs hebben ze al maanden geleden vergaderd en vastgesteld.Chaoss schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:24:
Lag je om maar ik denk ook dat die nu in overleg zittenw at ze gaan doen, er heeft nog nooit zoveel van een E3 afgehangen als deze. Uiteraard gaan ze niet nu een prijs zitten bedenken ze zulle een aantal (2-3) prijzen op paier hebben staan. Als ze slim zijn knallen ze de PS4 nu voor 399,- of 449,- op de markt.
En vergeten dat er boven de 499 dollar in Amerika nog belasting bovenop komtuchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:42:
Ja, vind het wel grappig dat sommigen hier denken dat ze on the fly even de prijs van een console aan gaan passen
Xbox
Ik verwacht juist veel minder van Sony. Kijk alleen al naar die lange lijst met Exclusives voor de X1, dat zijn echt mooie vette games. Bij de ps4 verwacht ik veel Japanse rotzooi om eerlijk te zijn.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:44:
Een "verassing" Martin? Ga je iets in de fik steken?
Maar serieus, ik zie dat je nog steeds geen slecht woord voor de X1 over hebt. Ik kan hier nu niet echt enthousiast van worden. Als Sony iets dergelijks gaat neerzetten, ben ik toch wel teleurgesteld in de next gens.
Tomorrow is not today!
En wat doe jij? Precies hetzelfde.japie06 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:42:
[...]
Waarom denken tweakers altijd dat ze het wel weten hoe het in een bedrijf te werk gaat. De prijs van een gameconsole een enorm belangrijk aspect. Die gaan ze echt niet even zomaar met $50 verlagen. Over de prijs hebben ze al maanden geleden vergaderd en vastgesteld.
Stel dat er 10 miljoen consoles worden verkocht voor dat er een prijsverlaging wordt ingevoerd. Dan heb je het al over 500 miljoen dollar aan omzet verschil. Ga er maar van uit dat die prijs keihard vast staat.
Ik zit in tegenstelling tot veel tweakers niet in de IT, maar in de financiële wereld.
Volgens mij ben jij zo een grote fanboy, dat je het niet eens doorhebt. Ik vind de line-up van Sony eerlijk gezegd nu al beter. Tel daarbij de betere hardware op en Sony gaat er echt dik overheen walsen, denk ik zomaar. Wat ik al zei; alleen Quantum Break vind ik interessant. Maar om daar nou 500 pegels voor neer te tellen, nope.Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:45:
[...]
Ik verwacht juist veel minder van Sony. Kijk alleen al naar die lange lijst met Exclusives voor de X1, dat zijn echt mooie vette games. Bij de ps4 verwacht ik veel Japanse rotzooi om eerlijk te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 10-06-2013 20:49 ]
Huh??? Japanse rotzooi???Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:45:
[...]
Ik verwacht juist veel minder van Sony. Kijk alleen al naar die lange lijst met Exclusives voor de X1, dat zijn echt mooie vette games. Bij de ps4 verwacht ik veel Japanse rotzooi om eerlijk te zijn.
Niemand hier weet hoe het bij Sony en MS intern gaat, maar denken dat Sony in 6 uur tijd op basis van een presentatie van MS de hele prijsstelling van de PS4 op de kop gaat zetten is... kortzichtig. Misschien is ie goedkoper, maar dan niet omdat MS net hun prijs bekend heeft gemaakt
Dat kan toch? Al jaren spreken de games van MS me meer aan dat die van Sony. Iedereen heeft zo z'n voorkeur. Als die games je niet liggen kan ik me voorstellen dat je deze persco niet zo boeiend vond, en je wellicht bij Sony beter op je plek zit. Iedereen zo z'n keuze. Maar goed dat er keuze is danbram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:44:
Maar serieus, ik zie dat je nog steeds geen slecht woord voor de X1 over hebt. Ik kan hier nu niet echt enthousiast van worden.
Xbox
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq