Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
dat word dus een ps4, niet echt iets gezien waarvan ik nou dacht: dat moet ik echt hebben!
heel de presentatie vond ik eigenlijk vrij slapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

It don't impress me much..

Quantum Break was wel vet, nieuwe ip...
En Metal gear solid...

De rest ?

[ Voor 21% gewijzigd door nFo op 10-06-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:39
Ryse had teveel QTE. Het zag er wel mooi uit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
iPodKiller schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:05:
[...]

Activision had Zampella en West nooit moeten wegsturen, hun durven nog risico's te nemen, zoals ze eerst met CoD 4 deden wat Activision eigenlijk niet eens wou...
West is allang pleitte. Toch blijf ik sceptisch over respawn entertainment. Ze mogen zichzelf eerst nog bewijzen. Ook al zijn het voornamelijk ex-infinity ward developers. Maar titanfall zag er wel leuk uit, dit lijkt me echt zo'n verslavende online shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:07:
Eerlijk is eerlijk, ik was ook wel onder de indruk over hoe snel de Kinect 2.0 is, als dat echt was en niet scripted, hats off 2 the devs! (De voice commands)
100% scripted :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
iPodKiller schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:02:
Je ziet duidelijk de elementen van CoD erin.
Idd, vooral de +1000 ZILLION POINTS viel me direct op.

Waarom geven ze die meldingen niet subtiel weer zoals in Battlefield, maar altijd direct in your face in groot lettertype?

Toch kijk ik er naar uit, de setting is zo epic.
Deze kwam toch ook naar PC, niet? Of was dat slecht een rumour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
MSG zag er erg strak uit

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:46
Ik vond het een hele aardige persconferentie, met lekker de focus op games. Quantum Break, BF4 sprongen er voor mij uit. Ryse deed mij echt heel weinig, op de graphics na.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DigitalError schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:08:
dat word dus een ps4, niet echt iets gezien waarvan ik nou dacht: dat moet ik echt hebben!
Maarja, wat hebben die als line-up exclusives? Gros van hun huidige exclusives speelde ik toch al niet :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
DigitalError schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:08:
Wat verwacht je meer bij de ps4 dan? Ik kan niks bedenken eigenlijk. Je krijgt weer veel Japanse troep en een rot controller :-(

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

RRCreations schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:07:
Zeikwijf, was gewoon een heel strak persconferentie!
strakke persconferentie my A$$. Gewoon meh, niks bijzonders/speciaals. en 499 euro + nog een Xbox live abbo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Tijd voor een potje fifa. Ik ben wel weer terug voor EA. Ben er nou niet echt warm van gelopen op MGS en BF4 na.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het enige vernieuwende vond ik dat cloud AI gebeuren van Forza, voor de rest matige presentatie met vooral veel dezelfde gameplay als op de 360.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
And now we wait for Battlefield 4...

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 12-10 14:11

Jumpiefox

Hoi ?

Yeah super dope! Msg & BF4 ben blij dat die twee geen exclusives zijn hehe anders had ik sowieso een xbox moeten halen :+ Tot nu toe nog geen game die me over de streep kan halen van MS zijn kant, kijken wat sony vanacht te bieden heeft.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik zit nu te bedenken of ik tot 3 uur vanacht op wil blijven, ik hoef er niet vroeg uit morgen maar dan nog :)

The witcher 3, MSG en Bf4 zagen er heerlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Vond Battlefield 4 tegenvallen, zelfde gameplay als BF3 bekant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik kijk morgenvroeg wel naar Sony, van 3 tot 5 of 6 kijken gaat me wat te ver :P

Hmmm... ik had de Gamekings nabeschouwing wel willen zien, maar die stream ligt er compleet uit.

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:12 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Asgaro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:09:
[...]

Idd, vooral de +1000 ZILLION POINTS viel me direct op.

Waarom geven ze die meldingen niet subtiel weer zoals in Battlefield, maar altijd direct in your face in groot lettertype?

Toch kijk ik er naar uit, de setting is zo epic.
Deze kwam toch ook naar PC, niet? Of was dat slecht een rumour?
Idd.. altijd alle punten en levels en shit..
Bij sommige spellen snap ik het nog wel, maar tegenwoordig heeft elk spel het..
Dat planetside / bf4 dat hebben, ok.. Maar waarom ELK spel??

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

thorgal21 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Het zag er in mijn ogen echt veeeeeel mooier en strakker uit, en dan ook nog eens 60fps op een console. Dikke vooruitgang gewoon dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

S.J_84 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Ik zit nu te bedenken of ik tot 3 uur vanacht op wil blijven, ik hoef er niet vroeg uit morgen maar dan nog :)

The witcher 3, MSG en Bf4 zagen er heerlijk uit.
Ik kijk de samenvatting wel, neem aan dat ze binnenkort toch op een site wel alles naast elkaar gaan zetten, anders wel een berg youtube reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Vinand schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:04:
Titanfall ziet er dus ook bagger uit in verhouding tot bf4. Maar Killer Instinct was wel weer baas! :)
Hoe kun je Titanfall nu "bagger" noemen?

No offence, ik ben zelf een Battlefield fan van het eerste uur, maar Titanfall zag er goed uit. Dat noem ik innovatie.
Battlefield - als je toch wilt vergelijken - bouwt gewoon lichtjes verder op BF1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:01
60fps en 1080p gaat echt niet gebeuren....
Bij de Xbox dan... ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DeBaroN op 10-06-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
SToRM666 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Ik kijk morgenvroeg wel naar Sony, van 3 tot 5 of 6 kijken gaat me wat te ver :P
Dat is de verstandige keuze inderdaad haha, dan maar even geduld en nacht is zo voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Afbeeldingslocatie: http://i2.melfstatic.nl/posts/1358112023215.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Tja, shooters boeien mij sowieso niet zo heel veel. Heel af en toe eentje tussendoor is nog ok, dus heel misschien dat ik Killzone wel koop :P
Halo vond ik ook nog wel leuk om te spelen.

[ Voor 80% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

thorgal21 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
Zie het zo : Waarom een goede game helemaal omgooien? Als ze alles bug free houden, de graphics updates zoals je ziet en nieuwe features erin gooit dan vind ik het prima. Het gaat tenslotte om de MP, wat we hopelijk zo dadelijk gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Asgaro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:12:
[...]

Hoe kun je Titanfall nu "bagger" noemen?

No offence, ik ben zelf een Battlefield fan van het eerste uur, maar Titanfall zag er goed uit. Dat noem ik innovatie.
Battlefield - als je toch wilt vergelijken - bouwt gewoon lichtjes verder op BF1942.
Omdat het mijn mening is, en daarnaast vergeleek ik het met Battlefield, daar zat toch een behoorlijk verschil in de graphics. Ik heb misschien iets teveel verwacht van next gen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Watchdogs is toch al gelekt, dus verwacht daar vanacht geen nieuwe dingen van helaas... maar hoop het wel ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Wel jammer dat ze trouwens van de points afstappen naar echt geld. Nu kan je niet meer zo makkelijk online goedkopere points kopen en wellicht ook niet meer Gold.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jeetje, wat een negatieve reacties weer.

Anderhalve uur games, amper kinect, en nog zeiken. Jeetje, zoek een andere hobby, want volgens mij vinden de meeste van jullie gamen gewoon niet leuk? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-10 13:12
HALO 5 *O* *O* <3

[ Voor 53% gewijzigd door MarkH NL op 10-06-2013 20:15 ]

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:14:

Anderhalve uur games, amper kinect, en nog zeiken. Jeetje, zoek een andere hobby, want volgens mij vinden de meeste van jullie gamen gewoon niet leuk? :)
De nadruk op alleen games beviel mij erg goed, stukken beter als de pr show paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08

Haha echt hè. Op de dag van release staat deze console sowieso in mijn woonkamer!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Anderhalf uur games, maar heb jij nu echt zoveel bijzonders gezien? Als je bij 70% had gezegd dat het 360 games zijn, had ik het geloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Er was niks mis met de presentatie, maar denk dat velen gewoon er niet super warm van werden dat kan toch? De meeste kunnen maar 2 a 3 games opnoemen die ze echt boeide. Misschien teveel verwacht hehe. Alleen maar games is leuk ,maar als 80% niet boeiend is tjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 20:07

Denk dat de meeste gewoon te gepaisoneerd zijn over gamen, en verwachtingen erg hoog zijn. En we zijn verwend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zat eigenlijk wel op meer echte klappers te wachten, dus titels die ze hadden afgepikt van Sony of exclusief hadden (net zoals toendertijd met de 360).

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch altijd zo? Mensen maken er een hobby van, en ze lezen bepaalde reacties op bepaalde sites en creëren daardoor een bepaald beeld waar ze niet van af komen. Het zag er gewoon gaaf uit, maar het haalt niet bij de hedendaagse computer graphics nee. Dat deden vorige consoles ook niet.

Titanfall was gaaf, een halve futuristische, klim en ren shooter. Geweldig. Halo is ook nog steeds een favoriet.
Het gaat ook steeds meer naar de open roam werelden, zolang ze niet langdradig en saai worden: laat maar komen. (Natuurlijk niet alleen maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ryse is beschikbaar vanaf de launch van de X1!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Ik kan niet wachten om quick-time combo's te maken in Ryse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SToRM666 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:17:
Ik zat eigenlijk wel op meer echt klappers te wachten, dus titels die ze hadden afgpikt van Sony of exclusief hadden.
Dit ja. Goede nieuwe IP's met echte next gen graphics. Ik heb ze nagenoeg niet gezien. Alleen Ryse ziet er mooi uit. En dan ook nog die achterlijke prijs er bovenop. Ik mag toch hopen dat Sony daar minimaal € 50,- onder gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vond behoorlijk wat games grafisch indrukwekkend hoor, maar ik heb niets gezien waarvan ik dacht dat de PS4 dat niet gaat kunnen. Ik ben trouwens wel erg te spreken over de next-gen graphics tot nu toe :)

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik vind het met name jammer dat alle shooters tegenwoordig zo 'druk' zijn. Dat heeft uiteraard niet direct iets met de microsoft presentatie te maken en is meer een algemeen 'probleem', maar het viel wel weer op met titanfall, bf4 en de nieuwe insomniac shooter.
Ik heb wel weer zin in iets eenvoudigers ala cod2 of counter strike. Ik hoef geen perks, combo's en drukke user interfaces waar steeds overal scores opspringen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Wat zijn de adviesprijzen eigenlijk voor de next gen spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

mingooski schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:17:
[...]

Denk dat de meeste gewoon te gepaisoneerd zijn over gamen, en verwachtingen erg hoog zijn. En we zijn verwend :)
Nee, of het niveau en de originaliteit van games gaan gewoon keihard achteruit, dat kan ook he?

Zijn het nieuwe titels? Dan zijn het meestal bagger games. Zijn het AAA titels? Dan zijn het meestal sequels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:50

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
[...]
En dan ook nog die achterlijke prijs er bovenop. Ik mag toch hopen dat Sony daar minimaal € 50,- onder gaat zitten.
Vinden mensen 499 nu echt zo'n bizarre prijs? Ik geloof echt niet dat Sony veel goedkoper gaat zijn hoor :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
Ben benieuwd of de Sony nu gaat anticiperen op de prijs en dus in deze 7 uur snel nog iets aanpast of juist nu de prijs gaat bedenken & dat ze die nog niet hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
[...]

Vinden mensen 499 nu echt zo'n bizarre prijs? Ik geloof echt niet dat Sony veel goedkoper gaat zijn hoor :?
Denk dat Sony weer een stuk duurder zal zijn. De games waren ook altijd rond de 10 euro duurder.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:36
nioz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Ik vind het met name jammer dat alle shooters tegenwoordig zo 'druk' zijn. Dat heeft uiteraard niet direct iets met de microsoft presentatie te maken en is meer een algemeen 'probleem', maar het viel wel weer op met titanfall, bf4 en de nieuwe insomniac shooter.
Ik heb wel weer zin in iets eenvoudigers ala cod2 of counter strike. Ik hoef geen perks, combo's en drukke user interfaces waar steeds overal scores opspringen etc.
Hear Hear, punt is dat de massa in beeld +2937459234 points wilt zien, en vervolgens de hele map met van alles en nog wat van de kaart wilt vagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

SmokingCrop schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Wat zijn de adviesprijzen eigenlijk voor de next gen spellen?
Zal wel 70 euro ofzo zijn. Net zoals altijd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
[...]

Ja, ik vind dat echt te duur. Dan wacht ik wel tot de eerste prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De gamekings livestream is volgens twitter om 20u30 terug trouwens ;)
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
Denk dat Sony weer een stuk duurder zal zijn. De games waren ook altijd rond de 10 euro duurder.
Ik heb al vanaf het begin 499 euro voorspeld voor de PS4. Duurder verwacht ik echt niet. Qua hardware lijken de 2 vrij veel op elkaar en de PS4 zit zelfs nog eenvoudiger in elkaar. De PS4 heeft dan wel het duurdere RAM geheugen, maar ik denk dat de Kinect camera de kosten ook wat omhoog gedreven heeft.

[ Voor 78% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zeror schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
[...]

Zal wel 70 euro ofzo zijn. Net zoals altijd.
60 euro in de winkel dus, en op releasedag 45/50 bij de Mediamarkt. Dat verwacht ik althans.
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:21:
[...]

Ja, ik vind dat echt te duur. Dan wacht ik wel tot de eerste prijsverlaging.
Jij laat de PS4 in de winkel liggen voor 499? Kan het me niet voorstellen....
Fleximex schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:20:
Ben benieuwd of de Sony nu gaat anticiperen op de prijs en dus in deze 7 uur snel nog iets aanpast of juist nu de prijs gaat bedenken & dat ze die nog niet hadden.
_O- _O- _O-

keep dreaming. Die hele presentatie van Sony staat al dagen, zo niet weken vast. Die gaan echt niks meer aanpassen.

[ Voor 27% gewijzigd door BM op 10-06-2013 20:23 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Zometeen PS4 Thief gameplay op gametrailers.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
iPodKiller schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
[...]

Nee, of het niveau en de originaliteit van games gaan gewoon keihard achteruit, dat kan ook he?

Zijn het nieuwe titels? Dan zijn het meestal bagger games. Zijn het AAA titels? Dan zijn het meestal sequels.
Ik vond vooral dat er niets vernieuwends was.. Dat sequels niet heel vernieuwd zijn begrijp ik wel..

Niet alleen over de xbox one hoor, maar ik vind dat er al veel te lang weinig vernieuwends meer is en weinig goede spellen zijn... Voornamelijk in de shooter wereld dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het gaat inmiddels al weer wat beter, maar voor de zekerheid nog even:

Het Microsoft event is weer voorbij dus probeer de slowchat weer wat te matigen s.v.p. Bedankt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gamen is top, maar ik ben kieskeurig qua gamegenres. Dus ja er zat heus wel wat naar mijn gading bij (QB TW3) maar voor de rest kon het mij niet zo bekoren. Maar dat doet niks af aan het feit dat het een prima pressconference was :) Ze hebben woord gehouden: it's all about games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vond het overigens wel opmerkelijk dat Microsoft toch een rijs heeft genoemd. 499,- had ik ook wel verwacht aangezien de huidige kinect los al 150,- kost en de Kinect van de One is vele malen geavanceerder zal dus geen goedkop apparaatje zijn.

Ben benieuwd of Sany naar aanleiding hiervan ook een prijs gaat noemen en wat die dan doen, de PS3 wordt standaard zonder PSEye geleverd en dat apparaatje is sowieso goedkoper dan een kinect ik ik zou zeggen dat ze onder die prijs kunnen duiken.
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:22:

_O- _O- _O-

keep dreaming. Die hele presentatie van Sony staat al dagen, zo niet weken vast. Die gaan echt niks meer aanpassen.
Lag je om maar ik denk ook dat die nu in overleg zittenw at ze gaan doen, er heeft nog nooit zoveel van een E3 afgehangen als deze. Uiteraard gaan ze niet nu een prijs zitten bedenken ze zulle een aantal (2-3) prijzen op paier hebben staan. Als ze slim zijn knallen ze de PS4 nu voor 399,- of 449,- op de markt.

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 10-06-2013 20:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Wat is het nut van een Xbox 360 redesign introduceren die lijkt op de Xbox One? Is toch alleen maar verwarrend voor de gemiddelde consument lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:22:
[...]

60 euro in de winkel dus, en op releasedag 45/50 bij de Mediamarkt. Dat verwacht ik althans.

[...]

Jij laat de PS4 in de winkel liggen voor 499? Kan het me niet voorstellen....
Ik zal 'm in dat geval niet op releasedate gaat halen, tenzij Uncharted 4 een launchtitel is. :P

Ik vraag me echter wel af of het nou zo slim is van MS om de prijs al bekend te maken. Als Sony nu zegt "kom jongens, we gaan er gewoon € 50,- onder zitten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

De nieuwe opzet van XLG vind ik een goede stap. Ryse zag er mooi uit maar lijkt mij niet zo heel leuk. Forza spreekt mij altijd wel aan maar QB vond ik niet boeiend. Het Halo filmpje was wel episch.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 11-10 23:03
PuDy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Ik kan niet wachten om quick-time combo's te maken in Ryse.
Viel me ook erg tegen. Had liever een leuke hack&slash game. Dit is gewoon click button to destroy everything.

Alleen Titanfall, Below, Dead Rising en MGS vond ik er wel aardig uitzien.
Maar de conferentie viel me wel wat tegen.
Ze hebben wel veel goed gemaakt door alleen maar over games te praten, vooral een open wereld Dead Rising is een erg goede zet :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
nioz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:19:
Precies mijn gedachte.. En niet een spel, maar bijna alle shooters zijn zo.. Vanaf cod4 zijn er weinig goede shooters meer geweest (dus ook cod4 vond ik persoonlijk niet leuk).
Al vind ik planetside 2 wel heel cool.. En cs:go ook :P

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 10-06-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Een 'simpele' shooter ala Cod4 (wel perks, maar beperkt) zou ik zeer verwelkomen :)

Erg benieuwd trouwens hoe MS het nieuwe XBL beleid op de X1 gaat doorzetten. Gratis games voor de 360 is makkelijk, voor de X1 word dat lasting, die heeft geen oude game :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Hoor ik dat nou goed? Playstation 4 gameplay??? nu op de stream. van Thief via Spike tv.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpiefox op 10-06-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Thief ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die combat is wel erg nep zeg. Ze staan gewoon een beetje stil die poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 04-10 15:32
Jumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:11:
[...]

Het zag er in mijn ogen echt veeeeeel mooier en strakker uit, en dan ook nog eens 60fps op een console. Dikke vooruitgang gewoon dan toch.
Valt vies tegen hoor, als je BF3 op PC neemt met redelijke hoge setting. Zit er echt niet zoveel verschil tussen. Valt me tegen. 1 op 1 vergelijking met PS3/xbox360 is het wel leuke vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Chaoss schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:24:
[...]
Lag je om maar ik denk ook dat die nu in overleg zittenw at ze gaan doen, er heeft nog nooit zoveel van een E3 afgehangen als deze. Uiteraard gaan ze niet nu een prijs zitten bedenken ze zulle een aantal (2-3) prijzen op paier hebben staan. Als ze slim zijn knallen ze de PS4 nu voor 399,- of 449,- op de markt.
Dat zouden ze vast wel willen, net als dat MS de X1 ook wel voor 250 op de markt wil zetten. Het ding heeft echter gewoon een vaste kostprijs, en daar kunnen ze niet (veel) onder gaan zitten. 50 euro verlies per console EXTRA is gewoon gigantisch veel geld op het eind. Denk dat Sony nu al wel een prijs in gedachten heeft waar ze 'm voor op de markt gaan brengen, dat laten ze niet meer van MS afhangen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mijn telefoon kost al 150 euro meer dan de xbox1... En die telefoon gaat wellicht max 2 jaar mee?... Wat een onzin gedoe over de prijs zeg...

Quantum Break, Dead Rising 3, Forza 5, Sunset Overdrive, Halo 5 en Titanfall zijn al games waarvoor ik een xbox1 wil kopen... En ongetwijfeld zal er dan ook een PS4 komen als ze hun exclusives blijven voortzetten.

Echt, het lijkt of mensen gewoon een merk als hobby hebben in plaats van gewoon gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
Die combat is wel erg nep zeg. Ze staan gewoon een beetje stil die poppetjes.
Tot dat moment was het goed, maar inderdaad het vechten is niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:29:
Mijn telefoon kost al 150 euro meer dan de xbox1... En die telefoon gaat wellicht max 2 jaar mee?... Wat een onzin gedoe over de prijs zeg...

Quantum Break, Dead Rising 3, Forza 5, Sunset Overdrive, Halo 5 en Titanfall zijn al games waarvoor ik een xbox1 wil kopen... En ongetwijfeld zal er dan ook een PS4 komen als ze hun exclusives blijven voortzetten.

Echt, het lijkt of mensen gewoon een merk als hobby hebben in plaats van gewoon gamen...
+1

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Practics schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
[...]

Valt vies tegen hoor, als je BF3 op PC neemt met redelijke hoge setting. Zit er echt niet zoveel verschil tussen. Valt me tegen. 1 op 1 vergelijking met PS3/xbox360 is het wel leuke vooruitgang.
Dat is ook de vergelijking die ik maakte hehe. De consoles vergelijken met een PC doe ik al niet meer, heb thuis ook een beest staan maar ja, dat kost al gauw 1000+ euro dus een beetje oneerlijk vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:29:
Echt, het lijkt of mensen gewoon een merk zeuren als hobby hebben in plaats van gewoon gamen...
Wees gewoon blij dat de X1 goeie games krijgt. Dat zorgt er alleen maar voor dat Sony ook met meer/betere games komt. En vice versa. Concurrentie! Ik wil Sony en MS elkaar zien opjagen, daar word ik als gamer namelijk alleen maar beter van :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Thief op de ps4 zag er ook echt goed uit, khoud wel van stealthy games! Thief - MSG - Splinter cell, that's good stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ms is xboned met hun xbone. Wat matige games zeg. Niets speciaals op mgs bf4 en the wircher na en gelukkig zijn die ook op ps4 en pc. Echt 0 reden om een xbone te halen en zeker niet voor 500 euro. De prijs is natuurlijk zo hoog door die verplichte kinect en daarom alleen al haal ik hem niet.
Forza xag er leuk uit maar echt hellemaal niets maar dan ook niets speciaals aan. Die ai is leuk maar dus verplicht online erdoor. Nee ik was al meer ps4 maae zwlfs zonder de sony show gezien te hebben weet ik dat ik een ps4 haal ;) De ms exclusives zijn wel echt zeer mager dit keer.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:59
BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:31:
[...]

Wees gewoon blij dat de X1 goeie games krijgt. Dat zorgt er alleen maar voor dat Sony ook met meer/betere games komt. En vice versa. Concurrentie! Ik wil Sony en MS elkaar zien opjagen, daar word ik als gamer namelijk alleen maar beter van :)
Dat heb je mis. Het hele concurrentie verhaal heeft al lang geen voordelen meer voor de gamer. Als je ziet dat Microsoft met zakken geld naar uitgevers gooit om exclusives te krijgen, en om mappacks voor COD of BF een maand eerder op XBL te hebben, dan is dat geld wat niet in kwaliteit wordt geïnvesteerd maar alleen maar in exclusiviteit om mensen over te winnen naar je platform.
De hele presentatie was in iedere alinea wel het woord "exclusive" te horen, echt om misselijk van te worden.

De grootste benadeelde gamers zijn de PC gamers. Niemand gaat studios betalen om exclusief voor de PC te ontwikkelen, dus de games waar het meeste geld in zit zullen meer een meer exclusief voor consoles worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Jumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:34:
Thief op de ps4 zag er ook echt goed uit, khoud wel van stealthy games! Thief - MSG - Splinter cell, that's good stuff.
Waarom zie ik iedereen MSG typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

HammerNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:36:
[...]

Waarom zie ik iedereen MSG typen?
Omdat Metal Gear Solid ubber vet is....
oh wacht... :P

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 10-06-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik niet alle games ga halen die gepresenteerd werden, heeft Microsoft in ieder geval een echte games-presentatie gegeven. Vorig jaar was er nog veel met Kinect, nieuwe dash en smartglass, maar dat hebben ze nu dus laten vallen.

De meeste games zijn vooral voor de hardcore gamer zijn en op Stack en Ryse na. Daar was vorig jaar aardig wat commentaar op en dat was nu wel mooi dus. Ik denk dat ze met aardige verassingen begonnen. Er zat niet echt een watchdogs verassing in, maar ik vind het wel mooi in elkaar zitten en het zag er allemaal erg nice uit. Zoals ik al eerder aangehaald had is het natuurlijk een nieuwe generatie, maar verbeteringen in graphics zijn lastiger te herkennen naarmate games al veel gedetailleerder worden. Ik denk niet dat Sony nou zoveel meer zal laten zien als Killzone.
Qua gameplay zagen de meeste games er wel prima uit en ik vond BF4 natuurlijk wel weer gaaf, maar we zullen straks zien wat er nog meer gaat komen bij EA.

Om 22.00 begint EA trouwens, dus die willen we ook niet missen en vannacht om 0.00 hebben we Ubisoft. Dan Sony nog om 3.00.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:35:
Ms is xboned met hun xbone. Wat matige games zeg. Niets speciaals op mgs bf4 en the wircher na en gelukkig zijn die ook op ps4 en pc.
Sommige mensen hier krijgen blijkbaar wel een xboner van die X1 :+

Ikzelf vind opzicht de X1 wel vet, maar zolang ik de PS4 nog niet in actie gezien heb, ga ik nog geen oordeel vellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 10-06-2013 20:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:26
knip

[ Voor 99% gewijzigd door japie06 op 10-06-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gtoniser schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:36:
[...]

Dat heb je mis. Het hele concurrentie verhaal heeft al lang geen voordelen meer voor de gamer. Als je ziet dat Microsoft met zakken geld naar uitgevers gooit om exclusives te krijgen, en om mappacks voor COD of BF een maand eerder op XBL te hebben, dan is dat geld wat niet in kwaliteit wordt geïnvesteerd maar alleen maar in exclusiviteit om mensen over te winnen naar je platform.
True, misschien wel, maar het lijkt hier soms wel alsof de Sony fans de Xbox geen goeie games wensen, en andersom. Gun elkaar wat licht in de ogen, en respecteer elkaars mening en voorkeuren :)
De hele presentatie was in iedere alinea wel het woord "exclusive" te horen, echt om misselijk van te worden.
Het gros van de games was toch ook gewoon exclusive? :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ja, vind het wel grappig dat sommigen hier denken dat ze on the fly even de prijs van een console aan gaan passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Chaoss schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:24:
Waarom denken tweakers altijd dat ze het wel weten hoe het in een bedrijf te werk gaat. De prijs van een gameconsole een enorm belangrijk aspect. Die gaan ze echt niet even zomaar met $50 verlagen. Over de prijs hebben ze al maanden geleden vergaderd en vastgesteld.
Stel dat er 10 miljoen consoles worden verkocht voor dat er een prijsverlaging wordt ingevoerd. Dan heb je het al over 500 miljoen dollar aan omzet verschil. Ga er maar van uit dat die prijs keihard vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:42:
Ja, vind het wel grappig dat sommigen hier denken dat ze on the fly even de prijs van een console aan gaan passen :)
En vergeten dat er boven de 499 dollar in Amerika nog belasting bovenop komt ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Een "verassing" Martin? Ga je iets in de fik steken? :p

Maar serieus, ik zie dat je nog steeds geen slecht woord voor de X1 over hebt. Ik kan hier nu niet echt enthousiast van worden. Als Sony iets dergelijks gaat neerzetten, ben ik toch wel teleurgesteld in de next gens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 09:39
Toch jammer dat ze je niet de keuze geven. 1 pakket met kinect en 1 zonder. Kun je 'm iig iets goedkoper in de winkel zetten en gamers zoals ik, die totaal niet op kinect zitten te wachten, hebben het gevoel een keuze te kunnen maken. Nu zou ik betalen voor een product wat ik niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:44:
Een "verassing" Martin? Ga je iets in de fik steken? :p

Maar serieus, ik zie dat je nog steeds geen slecht woord voor de X1 over hebt. Ik kan hier nu niet echt enthousiast van worden. Als Sony iets dergelijks gaat neerzetten, ben ik toch wel teleurgesteld in de next gens.
Ik verwacht juist veel minder van Sony. Kijk alleen al naar die lange lijst met Exclusives voor de X1, dat zijn echt mooie vette games. Bij de ps4 verwacht ik veel Japanse rotzooi om eerlijk te zijn.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
japie06 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:42:
[...]

Waarom denken tweakers altijd dat ze het wel weten hoe het in een bedrijf te werk gaat. De prijs van een gameconsole een enorm belangrijk aspect. Die gaan ze echt niet even zomaar met $50 verlagen. Over de prijs hebben ze al maanden geleden vergaderd en vastgesteld.
Stel dat er 10 miljoen consoles worden verkocht voor dat er een prijsverlaging wordt ingevoerd. Dan heb je het al over 500 miljoen dollar aan omzet verschil. Ga er maar van uit dat die prijs keihard vast staat.
En wat doe jij? Precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vond het een hele nette presentatie. Games, games en nog eens games. Heel weinig Kinect, viel me ook niet tegen. En mensen die zeggen dat het grafisch niet veel beter is als een 360 zijn echt stekeblind of keken de stream op 240p. Dit soort beelden krijg je echt never nooit niet op een 360 getoverd. hogere framerate, de omgevingen zijn veel levendiger en er werd ook scheutig met particles gestrooid.

Zaten een aantal erg interessante games tussen. Titanfall gameplay vond ik heel tof, BF4 zag er schitterend uit (ongeveer 45 fps meer als BF3 op mijn 360 :P )

Mijn voorkeur gaat nog wel altijd uit naar de PS4 maar die X1 komt vast nog wel een keertje in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:45:
[...]

Ik zit in tegenstelling tot veel tweakers niet in de IT, maar in de financiële wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:45:
[...]

Ik verwacht juist veel minder van Sony. Kijk alleen al naar die lange lijst met Exclusives voor de X1, dat zijn echt mooie vette games. Bij de ps4 verwacht ik veel Japanse rotzooi om eerlijk te zijn.
Volgens mij ben jij zo een grote fanboy, dat je het niet eens doorhebt. Ik vind de line-up van Sony eerlijk gezegd nu al beter. Tel daarbij de betere hardware op en Sony gaat er echt dik overheen walsen, denk ik zomaar. Wat ik al zei; alleen Quantum Break vind ik interessant. Maar om daar nou 500 pegels voor neer te tellen, nope.

@Japie; tja, dat wil nog niet zeggen dat je weet hoe het er in de top van een consolebouwer aan toegaat.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 10-06-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:45:
[...]

Huh??? Japanse rotzooi???
Noem een iets. Ik neem aan dat je van die anime rotzooi bedoeld (nog nooit gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:45:
[...]

Niemand hier weet hoe het bij Sony en MS intern gaat, maar denken dat Sony in 6 uur tijd op basis van een presentatie van MS de hele prijsstelling van de PS4 op de kop gaat zetten is... kortzichtig. Misschien is ie goedkoper, maar dan niet omdat MS net hun prijs bekend heeft gemaakt :)
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:44:
Maar serieus, ik zie dat je nog steeds geen slecht woord voor de X1 over hebt. Ik kan hier nu niet echt enthousiast van worden.
Dat kan toch? Al jaren spreken de games van MS me meer aan dat die van Sony. Iedereen heeft zo z'n voorkeur. Als die games je niet liggen kan ik me voorstellen dat je deze persco niet zo boeiend vond, en je wellicht bij Sony beter op je plek zit. Iedereen zo z'n keuze. Maar goed dat er keuze is dan ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik ben benieuwd wat EA gaat laten zien in hun presentatie, ik heb echt geen idee. Iemand die een beetje op de hoogte is van de spellen die daar verwacht worden?

@alle (XBone) haters:
prima als je de XBone niet zo interessant vindt, maar als je echt niets, maar dan ook niets goeds over het apparaat of de games te zeggen hebt, misschien moet je je dan afvragen of je niet beter ergens anders je tijd aan kan besteden? Uitspraken als "ze zijn echt xboned, lol" etc voegen echt niets toe. Leg dan in ieder geval uit waarom je het niet interessant vindt, of wat je dan had verwacht. En probeer je ook te realiseren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.
Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste