Gamespot, Gameasia, Twitch en GM hebben allemaal een logopedist nodig.
dat wijf heeft echt gewoon geen tieten... 
Okay, nu weer on topic..
de 60 fps is wel wat goed is, maar 2016 is nog een beetje ver...
Okay, nu weer on topic..
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Al dat gejuich voor 60 fps
Flickr PSN ID= cheironnl
Tja, je moet toch zoiets hebben: oeh, me wants! Dat je er dan x maanden op kan wachten boeit de developpers niet. Zodra je maar het idee 'must buy' hebt is het goedPuDy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:54:
Krijgen we nu alleen nog maar teasers te zien?
Bijna afgelopen, gok ik zo.
2014 toch?Vinand schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:55:
dat wijf heeft echt gewoon geen tieten...
Okay, nu weer on topic..
499!!!! WTF DENKEN ZE WEL NIET
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
499 dollar in europe. oftewel: 499 euro.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
499 euro. November 
Tijd om maar te beginnen met sparen om zo genoeg geld te hebben om toch ook nog wat games te kopen
Tijd om maar te beginnen met sparen om zo genoeg geld te hebben om toch ook nog wat games te kopen
[ Voor 71% gewijzigd door Metian op 10-06-2013 19:57 ]
Rupsen, Rapsen.
500dollar in de US en 500euro in de Eu...lekker dan
The first casualty in war is always the truth...
499? Sorry, dan wacht ik nog even... Net te veel naar mijn mening.
lol dollar = euro,
Heeft hij nog gezegd dat hij 499 pond ging kosten? wat een rip voor hen.
499? Piss OFF
[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 10-06-2013 19:57 ]
Hij zei Euro.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
haha, ja hoor daar is weer de fuck-you-europe pricing.
Hij herstelde naar 429 pond.SmokingCrop schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:57:
lol dollar = euro,
Nee 420pond ofzo zei hij? of 430?SmokingCrop schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:57:
lol dollar = euro,
499 lijkt me een redelijke prijs.
Tomorrow is not today!
Dat weet ik, maar ik ben een beetje modern military shooter moe..Asgaro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:52:
[...]
Dat is het ook...
Maar Battlefield moet het hebben van de epische MP, niet van de SP.
Zie SP als een soort tutorial voor het echte werk in MP
Ik heb zelf bf3 gespeeld, maar ik kon niet echt aan de controls wennen (pc), wat te clunky voor mij.
Nee, dat was een verspreking: 429 sterling pound, 499 dollar, 499 euro.SmokingCrop schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:57:
420 pond in uk haalde ik eruit
[ Voor 36% gewijzigd door heggico op 10-06-2013 19:58 ]
De respawn game is exclusive?!
Flickr PSN ID= cheironnl
Tja, die prijs verwacht ik ook voor de PS4. Ik had wel verwacht dat MS lager ging zitten qua prijs...
Voor 1 jaar ofzo.cheiron schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:58:
De respawn game is exclusive?!
[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 19:58 ]
PSN id: NL_SToRM
Titan Fall?
500US dollars is gewoon 380euro, dat scheelt gewoon ff 120euro, wat een naai streek.
499 dollar zonder belasting, leren jullie nooit wat op tweakers? 499 euro is dus zeer redelijk te doen!
Ik weet niet waarom iedereen zou boos is maar 499 war eigenlijk gewoon te verwachten...
Inderdaad. 380 is te doen, 500 is naaierijJumpiefox schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:58:
500US dollars is gewoon 380euro, dat scheelt gewoon ff 120euro, wat een naai streek.
Ryzen 3600 - GTX1060
Wat ziet dit er trouwens crappy uit zeg...
Vind de graphics hiervan nou niet echt bijzonder te noemen, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld een BF4...
500€ zal de PS4 ook wel zijn.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Enigste wat Sony nu hoeft te doen, is het onder de 400 houden en deze E3 niet verkloten.
Was al te verwachten dat het dollar =/= euro zou gaan worden. Niks nieuws meer tegenwoordig kwa wisselkoers.
Rupsen, Rapsen.
ah
dat is ook een 505 euro
en 500 dollar = 376 euro.. wat een ripke
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2013 20:00 ]
429 pond = 503 euro
[ Voor 21% gewijzigd door Polycom op 10-06-2013 20:00 ]
Hoogtepunt was killer instinct denk ik... Enigste game waarvoor ik het zou willen kopen alleen dan ZEKER niet voor 499 laat staan alle DRM eromheen wat ik nog wel zou kunnen accepteren.
wat een teleurstelling. niks next gen imo. gewoon een opgepoetste 360 met choppy graphics . ik sla over
PS4?z0rk0l schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:59:
wat een teleurstelling. niks next gen imo. gewoon een opgepoetste 360 met choppy graphics . ik sla over
Dit.RRCreations schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:59:
499 dollar zonder belasting, leren jullie nooit wat op tweakers? 499 euro is dus zeer redelijk te doen!
Mensen zijn pro in niet verder kijken dan hun neus lang is
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
En weer stuk scripted gameplay 
Maar overall, erg interessant
Maar overall, erg interessant
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zie nu pas die kerel, damn... loop ik zo achter...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik denk dat iedereen van Sony meteen de kroeg in duikt zo.
F5Donnie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:00:
Ik zie nu pas die kerel, damn... loop ik zo achter...
Ze hebben 90 minuten lang games laten zien, waarvan een hoop compleet nieuw en sommige "baanbrekend" waren, en nog zijn sommige niet tevreden.. Zeuren om te zeuren heet zoietsChrisLNFF schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:00:
Samenvatting tot nu toe: Meh.
Killer instict kwam toch ff als een verassing voor mij! Nerd goose bumpss haha, dat spel heb ik zoveeeeeeel gespeel op de N64. Als een gek combo's chainen. En dan bam uit het niets 15jaar later een nieuwe game.Vinand schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:59:
Hoogtepunt was killer instinct denk ik... Enigste game waarvoor ik het zou willen kopen alleen dan ZEKER niet voor 499 laat staan alle DRM eromheen wat ik nog wel zou kunnen accepteren.
Ik dacht dat de Respawn game multiplatform zou zijn. Jammer zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Ziet er niet echt super uit of zo
"Titanfall, exclusive on Nintendo Gamecube". Wordt nou niet echt warm van deze graphics.
Ah, wist niet dat de US exc btw was. Dan is het verschil niet zo heel groot.Razr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:01:
499 dollar = ~380 euro + 21% BTW = 460 euro. Dus een verschil van 39 euro met US? Valt mee toch.
Is gewoon call of duty zoals sommige devs daar het wilden..
in die demo's loopt en kijkten ze zo langzaam. volgens mij is dat gewoon de crappy fps verbloemen
Baanbrekend? Wat dan?FabianNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:01:
[...]
Ze hebben 90 minuten lang games laten zien, waarvan een hoop compleet nieuw en sommige "baanbrekend" waren, en nog zijn sommige niet tevreden.. Zeuren om te zeuren heet zoiets
Hmm, Titanfall = MAG meets Dust514?
Als het 128 man gaat worden, i'm in
Als het 128 man gaat worden, i'm in
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ingame vind ik het nog meevallen, die "trailer" was wel redelijk slecht te noemen...
Als de PS4 onder de 300 euro gaat kosten koop ik die misschien ook, anders alleen de Xbone voor mij.
Tomorrow is not today!
Je ziet duidelijk de elementen van CoD erin.
Hmm... deze game had ik hoge verwachtingen van.
Ik vind 499 euro toch meevallen, die prijs verwacht ik bij de PS4 ook.
Ik vind 499 euro toch meevallen, die prijs verwacht ik bij de PS4 ook.
[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 20:04 ]
Oh what the hell. Dit is mutiplayer footage?
Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:02:
Als de PS4 onder de 300 euro gaat kosten koop ik die misschien ook, anders alleen de Xbone voor mij.

Ligt het nou aan mij of reageerde het publiek over het algemeen erg mat?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lijkt me wel een dope game eerlijk gezegd, niet zo super kwa graphics maar gameplay ziet er tof uit
Onder de 300? Kan je wel vergetenSpacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:02:

Ha, wat denk je zelf? Minimaal 450, maar eigenlijk kunnen ze meer vragen dan microsoft door betere hardware.Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:02:
lol.. je weet toch dat de ps4 betere hardware heeft dan de XboxOne hé?Spacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:02:
Die zal echt niet 300 euro kosten..
Ryse en BF4 zagen er erg goed uit! QB en FM4 zijn ook wel toppertjes. Aankondiging van een nieuwe Halo en Killer Instict. Verder nog een hoop "sneak previews" van exclusives... Veel meer dan dit mag je niet verwachten in mijn ogen. Vind MS het goed gegaan hebben!
Benieuwd naar wat Sony te bieden heeft!
weer van die zwevende mechs.. een mech hoort zwaar aan te voelen / lopen.. zucht
Titanfall ziet er dus ook bagger uit in verhouding tot bf4. Maar Killer Instinct was wel weer baas!
Lijkt op een evolutie van COD die COD goed kan gebruiken. 😄
Titanfall is een beetje te arcade, naar mijn zin.
Niet veel wat mij aanspreekt, maar wel een goede conference met veel games.
De enige exclusive so far waarvoor ik echt warm liep was Ryse. Titanfall ziet er ook wel dope uit & killer instinct maar voor de rest niks supers.
MSG + Bf4 waren echt top! maar die komen ook op de PC+ps4, dus nog maar ff afwachten waar sony straks mee komt aanzetten.
MSG + Bf4 waren echt top! maar die komen ook op de PC+ps4, dus nog maar ff afwachten waar sony straks mee komt aanzetten.
BF4 en DR3 vond ik wel erg vet. De rest.. meh
Killer Instinct vond ik geweldig op de SNES en N64 maar ik verwacht gewoon een street fighter kloon (zo ziet het er i.i.g uit)
Killer Instinct vond ik geweldig op de SNES en N64 maar ik verwacht gewoon een street fighter kloon (zo ziet het er i.i.g uit)
Persconferentie valt best wel tegen. Krijgt een 6 van mij. Geen game waar ik echt warm van werd. Zelfs BF4 niet omdat die 17 minuten gameplay trailer een beter level was.
Activision had Zampella en West nooit moeten wegsturen, hun durven nog risico's te nemen, zoals ze eerst met CoD 4 deden wat Activision eigenlijk niet eens wou...AmonTobin schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:04:
Lijkt op een evolutie van COD die COD goed kan gebruiken. 😄
Nog geen reden gezien om een xbox te kopen. Jammer, want ik tik nu de 25.000 gamescore aan en had graag doorgegaan met mijn account.
Killer instinct en quantum break waren voor mij de toppers
Niet als je daarop nog Live Gold moeten betalenSpacey23 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:57:
499 lijkt me een redelijke prijs.
Microsoft heeft mij dus niet weten te overtuigen deze generatie. Als de prijs een flinke daling krijgt in de toekomst, en halo 5 uitkomt, dan ga ik er waarschijnlijk eentje aanschaffen.
Zeikwijf, was gewoon een heel strak persconferentie!
Ryse deed me een beetje denken aan Viking: Battle for Asgard.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Eerlijk is eerlijk, ik was ook wel onder de indruk over hoe snel de Kinect 2.0 is, als dat echt was en niet scripted, hats off 2 the devs! (De voice commands)
Ryse was het enige spel wat voor,mij graphisch het next gen gevoel geeft...en MGS5 tot op zekere hoogte..
Forza, Titanfall en Ryse zien er ook erg netjes uitikookhier schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:06:
Killer instinct en quantum break waren voor mij de toppers
Nu Sony geen GT heeft, ben ik benieuwd hoe die club racing gaat worden (gok arcade).
Quantum Break vond ik de enige titel die me tot nu toe enorm aansprak.
Ryse zal ik kopen, net als FIFA 14 haha. Verder quantum break en battlefield 4. Die laatste alleen wel op de pc.
Tomorrow is not today!
Quantum Break lijkt me wel nice, verder spraken de games mij persoonlijk niet heel erg aan. Een nieuwe halo is altijd wel tof, maar daar wil ik wat meer voor zien voordat ik er warm van wordt. Ryse was overigens echt de tegenvaller van de presentatie voor mij... Echt gewoon 90% QTE's?
en dan ben ik normaal gesproken echt geen QTE hater, maar dit vond ik echt overdreven.
Metal Gear Solid zag er ook nog wel een tof spel uit