heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Dat Italië shirtapis29 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:42:
Ik kwam nog deze braziliaanse online winkel tegen die er redelijk officieel uitziet en internationaal verzendt:
Fut Fanatics (nog even bij iemand nachecken of ie die winkel kent) .
Italie Uit 2014![]()
[afbeelding]
Racing Club nieuwe shirt (Argentinie), niet slecht, maar ook niks verrassends verder qua ontwerp natuurlijk, uitvoering is wel aardig ...
[afbeelding]

Ja die van Dortmund zag ik ook toevallig
Is dat officiële bedrukking, want die is best wel mooi inderdaad. Ik zou hem dan wel graag met Özil willenapis29 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:42:
[...]
En dan .... Wel een stuk beter dan die witte Premier League stijl erop ... (imo; niet mijn shirt maar vind dit wel mooie bedrukking die ze nu hebben voor in de CL en League Cup)
[afbeelding]
Haha, zo'n shirt voor je verjaardag is altijd leuk, maar wel jammer dat je hem hebt laten liggen, misschien kun je er ook bedrukking op zetten ?Terryb47 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:17:
[...]
ik vind em stiekum toch mooihad em vorig jaar voor m'n verjaardag gehad. maar heb em volgens mij daarna nooit meer aangehad. moet maar eens m'n shirtjes opgraven voor een foto binnenkort.
Jep deze gebruiken ze in de Champions League en League Cup (alleen in de CL mag dat kanon er niet op). Zal eens kijken of ik die ergens tegenkom, in het wit heb ik die wel gezien ...Mosin schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:53:
Is dat officiële bedrukking, want die is best wel mooi inderdaad. Ik zou hem dan wel graag met Özil willen

Eindelijk ook zelf m'n shirtjes binnen
(ARG voor met die zilveren Messi bedrukking die ik al had; UKR nog kijken ... Victoria Koblenko ofzo

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 11-01-2014 16:19 ]
Lol, wat een onzin, dat dat kanon er niet op mag in de CL. Ik vind, dat kanon typisch Arsenal!apis29 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Jep deze gebruiken ze in de Champions League en League Cup (alleen in de CL mag dat kanon er niet op). Zal eens kijken of ik die ergens tegenkom, in het wit heb ik die wel gezien ...
[afbeelding]
Eindelijk ook zelf m'n shirtjes binnen. Waren in een schoenendoos opgestuurd van meer dan 200 gram leeg, zo kwam ie boven de 500 gram grens en kostte het ook nog daadwerkelijk 9 euro en 5 cent aan verzendkosten (was ook nog aangetekend), een power seller met bijna 13000 feedbacks nog wel
. Geen idee waarom er vertraging was maar nadat ik woensdag een update van 'nog steeds niet ontvangen' had gegeven ging ie vlgns mij donderdag informeren en ineens zat er beweging in.
(ARG voor met die zilveren Messi bedrukking die ik al had; UKR nog kijken ... Victoria Koblenko ofzo![]()
)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Als je ooit eens van die bedrukking tegen komt, dan ben ik er wel eens benieuwd naar!
Dat eerste argentinië shirt is wel grappig en die tweede is erg mooi met die details
Hahaha het zou wat zijn met Koblenko achterop
Lijkt me toch een pracht shirt om te hebben als fan van Duitsland. Zo'n shirt van Ballack in excellent status heb ik graag. Ik had liever een 2008 met Ballack gezien, maar helaas. Ik ga wel eens kijken of ik die mag
[ Voor 47% gewijzigd door Mosin op 12-01-2014 06:11 ]
Ik houd mij voorlopig stil, ga pas als ik richting de zomer mijn bachelor heb afgerond mijzelf trakteren op een nieuw Barcelona shirt
Ik vind, dit wel een beetje raar:

Op de front staat 13, maar niet op dat shirt van CFS. Het zal wel komen, omdat dat alleen voor spelers versies bedoeld was ?
Ja, dan zou je tegen die tijd wel het nieuwe Barca kit kunnen kopen, maar de huidige zullen we in de aanbieding gaan. Beide thuis en uit shirts zijn wel leuk
Zelf wil ik graag deze, die staat er nu net op:
http://www.classicfootbal...away-shirt-eto-o-9-m.html
Liever nog met Ronaldinho of Larsson er op, maar Eto'o zou ik ook graag nog willen. We zien het tzt wel wat er op CFS staat, heb geen haast
Er zal mischien een setje voor gebruikt zijn voor op het gouden Bayern shirt. Daar zit geen klein nummer bij voor op de voorkantMosin schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:31:
Inderdaad! Ik wil hem heel erg graag!
Ik vind, dit wel een beetje raar:
[afbeelding]
Op de front staat 13, maar niet op dat shirt van CFS. Het zal wel komen, omdat dat alleen voor spelers versies bedoeld was ?
Ja, dan zou je tegen die tijd wel het nieuwe Barca kit kunnen kopen, maar de huidige zullen we in de aanbieding gaan. Beide thuis en uit shirts zijn wel leuk
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 12-01-2014 17:06 ]
Shirt uit het stadion zelf zijn altijd leuk. Het is gewoon net even wat meer, dan uit de plaatselijke sport zaakCatorce schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:54:
Thuis heb ik al sinds begin seizoen (cadeau van zus die in Barcelona was, dus bij stadion gehaald), #8 A. Iniesta achterop
Zelf wil ik graag deze, die staat er nu net op:
http://www.classicfootbal...away-shirt-eto-o-9-m.html
Liever nog met Ronaldinho of Larsson er op, maar Eto'o zou ik ook graag nog willen. We zien het tzt wel wat er op CFS staat, heb geen haast
Ik vind, dat niet zo'n mooi shirt. Barca heeft over het algemeen wel leuke, maar die vind ik wel tegenvallen.
Als het dat is, best wel jammerapis29 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:38:
[...]
Er zal mischien een setje voor gebruikt zijn voor op het gouden Bayern shirt. Daar zit geen klein nummer bij voor op de voorkant.
ja dat Argentinie shirt wordt puur gemaakt door de bedrukking. Vlgns mij had Griekenland zelfs precies hetzelfde shirt
. Oekraine was ik eigenlijk voor en tijdens het EK al uit: Yarmolenko op het gele thuisshirt en Konoplyanka op het blauwe uitshirt. Tenminste als ik Shevchenko voor het WK 2006 shirt ga nemen, vind de prijs te hoog van die bedrukking. Eigenlijk heb ik niks met Yarmolenko ook al zit ie bij Kiev en gaat ie mischien eindelijk naar Liverpool dus was weer naar Shevchenko aan het neigen. Als ik er nog een goedkoop scoor komt er zeker een met Koblenko
![]()
Hetzelfde shirt, vind ik altijd zo jammer, maar dat is bekend bij Adidas.
Ik vind het toch erg zonde van dat Ballack shirt. Als ik iets wil hebben moet het geen half werk zijn, maar goed en anders niet. M,n keuze wordt daardoor weer eens lekker lastig
Ik zag, dat er ook nog een gesigneerd Makaay shirt was van Bayern München en misschien is dat wel een leuke. Daar zit tenminste nog iets van waarde aan
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 12-01-2014 19:52 ]
Eventueel wil ik in de zomer nog een aankoop doen, dat wordt dan het Weidenfeller shirt, dat gedragen is door hem tegen Bayern München in de super cup 2012. Ik heb de wedstrijd live gezien, dus dat is wel extra bijzonder. Het liefste heb ik hem nu, maar in de zomer heb ik natuurlijk wat extra werk
http://www.classicfootbal...fabregas-15-l-133507.html
Excuses voor het niet bewerken van m,n vorige berichten

[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 16-01-2014 14:39 ]

Ziet er leuk uit! Die verschillende tonen rood vind ik best gedurfd, maar het heeft wel wat.
http://www.footyheadlines...-15-2015-Kits-Jersey.html
[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 16-01-2014 17:06 ]
Nu weet ik wel gelijk hoe de kraag van het Duitsland uit tenue eruit ziet. De kraag zie je op het eerste shirt.

Italie:
OK maar dan ook echt OK,
http://www.footyheadlines...4-world-cup-home-kit.html
Lijkt net of sommige shirts een beetje inspiratie loos worden. Een patroon erin is volgens mij niet veel werk en geld extra, maar dan heb je wel iets dat 10x beter is.
Ik heb onlangs via een vriend een shirtje besteld via http://www.quanqiu-trade.com/. Ik betaalde 25 euro voor een barcashirt (dit seizoen) incl broekje en bedrukking van Messi. Ik wist dat het namaak was, maar het zag er echt uit, wat het na ontvangst ook deed. Echter slaap ik ook in voetbalshirts, dus kwam er al snel achter dat de kwaliteit van het stof echt super laag was, het ''dri-fit'' staat er echt voor jan joker op:P. Maar als je puur voor de kijk shirts zoekt, dan is het dus prima. Shirts zijn voorzien van echt uitziende neppe echtheidsbadges en alles.
Ik kijk zelf nu regelmatig op plutosport, voetbalshop en subsidesports naar de outlet, en als er wat leuks tussen zit rond de 20-25 euro koop ik het.
Ik zag zelf dit shirt: http://www.classicfootbal...shirt-bnib/category/1036/
Is dat Classicfootbalshirts.co.uk betrouwbaar? En zijn dit orginele shirts of namaak?
[ Voor 13% gewijzigd door Momentumlol op 16-01-2014 19:34 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Ik zou ook geregeld kijken bij kitbag en sportsdirect, Brits, maar soms leuke aanbiedingen, SD is een van de beste als het op sales aankomt.
Het is wel eens voorgekomen dat er bij de tweedehands shirts namaak tussen zaten waar gewoon niet goed genoeg op gecontroleerd was bij het aannemen en het is ook niet altijd zo bij die tweedehands dat wat je ziet ook degene is die je krijgt maar dat zijn vast de uitzonderingen waar je over te horen krijgt ipv waar het wel gewoon goed ging ...
Viel bij nader inzien toch nog mee: die van Griekenland was van 2008 en een ander templateMosin schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:02:
Als het dat is, best wel jammer
Hetzelfde shirt, vind ik altijd zo jammer, maar dat is bekend bij Adidas.

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 16-01-2014 20:32 ]
Nee dat was geen grap:P ik had nog nooit van die site gehoord. Hoe zijn de levertijden ongeveer vanuit de UK? weekje of 2?iPodKiller schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:16:
Is dat een grap?Classicfootballshirts = uitstekende service.
Ik zou ook geregeld kijken bij kitbag en sportsdirect, Brits, maar soms leuke aanbiedingen, SD is een van de beste als het op sales aankomt.
En thanks voor de 2 andere sites. Ik ga ze bekijken.
EDIT: Ik kijk nu op sportsdirect! wat een prijzen!
[ Voor 8% gewijzigd door Momentumlol op 16-01-2014 20:25 ]
Een goede invulling scheelt inderdaad al een hoop, maar zoveel goede invullingen zijn er niet.apis29 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:17:
[...]
Viel bij nader inzien toch nog mee: die van Griekenland was van 2008 en een ander template. Persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee met zelfde templates voor verschillende landen zolang de invulling maar goed is. Zelfde templates bestaat al tientallen jaren en bij alle merken (Ned 88 = USSR 88 = Dld 88 = vast nog wel een ander land)
[afbeelding]
Een mooi shirt met details en patronen vind je niet zo heel erg snel. Het logo kan ook al een deel goed maken. Pak als voorbeeld het 2010 uit en thuis shirt van Duitsland die perfect was/is. Nu had ik liever een logo gezien met de sterren recht er boven zonder een soort van omhulsel erom heen, maar wel met de jaar tallen erin van gewonnen prijzen.
Een beetje zoals dit dus:

@Hierboven
ClassicFootballShirts is echt een prima site. Dacht er eerst ook vrij negatief over, maar toen een shirt voorbij kwam, waar ik al een jaar naar op zoek was, heb ik toch maar een gokje gewaagt en dat pakte beter uit dan ik verwachtte!
Het contact is goed en de betaling was goed geregeld. Ik had het overgemaakt, maar via Paypal is het handiger.
Mijn shirt was binnen 1 week hier thuis, dus de verzending is ook nog eens top geregeld
Ik spaar al een aantal jaren shirts, maar alleen van plaatsen/landen waar ik ben geweest. Het begon ooit met een t-shirt uit Mallorca, maar nu heb ik al een aardige collectie. Naast de afgelopen 4 EK/WK van het Ned. Elftal ook shirts uit:
-Zanzibar, Peru, Jamaica, Istanbul, Milaan, Madrid, Valencia, etc.
Basement Bios ---- Exo-S
Yup, een voetbalshirttopic;) Topic was in de zomer aangemaakt, dus is niet zo erg hoor als je het nooit is opgevallen.Mystikal schreef op zondag 19 januari 2014 @ 08:54:
Wow, een voetbalshirttopic. Meer dan 11 jaar op tweakers en het is me nooit opgevallen...
Ik spaar al een aantal jaren shirts, maar alleen van plaatsen/landen waar ik ben geweest. Het begon ooit met een t-shirt uit Mallorca, maar nu heb ik al een aardige collectie. Naast de afgelopen 4 EK/WK van het Ned. Elftal ook shirts uit:
Yup, de domeinen daar komen allemaal uit hetzelfde voorraad als ik het goed begrijp. Wel duur soms bij subside, maar wel authentiek. Zou eerst even op sportsdirect.com kijken voor je de hoofdprijs voor een shirtje gaat betalen.Neefdave schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:15:
Kan ik er van uit gaan dat alle shirts op subside sports echte exemplaren zijn ongeacht of je de .nl of .de site neemt? Heb al een aantal mooie shirts gezien!
Zo lang bestaat het topic nog niet, maar in ieder geval welkom!Mystikal schreef op zondag 19 januari 2014 @ 08:54:
Wow, een voetbalshirttopic. Meer dan 11 jaar op tweakers en het is me nooit opgevallen...
De hoofdprijs moet je nooit betalen voor een shirt. Ik heb namelijk een Bayern 13/14 tenue voor 80 euro gekocht en vervolgens zie je bedrukte shirts met patch van Duitsland en Bayern die, maar een tientje duurder zijn of zelfs goedkoper. Altijd even goed zoeken dus! Pas op wat je koopt in een Intersport bijvoorbeeld, als ik daar iets koop is het meestal in de aanbieding.
Three very special Match Worns just landed from a former Polish international, he swapped well!

Er staat gewoon serieus een Match Worn Ballack 2008 shirt bij
Subside sports is origineel, ik heb er al een aantal keren shirts besteld. Kan soms wel een aantal dagen duren voor je het shirt hebt, ligt er namelijk aan van welk filiaal hij moet komen.Neefdave schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:15:
Kan ik er van uit gaan dat alle shirts op subside sports echte exemplaren zijn ongeacht of je de .nl of .de site neemt? Heb al een aantal mooie shirts gezien!
Ja, dat is hogere school verzamelenMosin schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:53:
Ik kijk op facebook en m,n bek valt opeens open door dit plaatje met de tekst:
Three very special Match Worns just landed from a former Polish international, he swapped well!
[afbeelding]
Er staat gewoon serieus een Match Worn Ballack 2008 shirt bij![]()
![]()
![]()
(Ik zie overigens dat ze nu te koop staan die Ballack en Podolski voor resp. £999,99 en £799,99. Een schijntje vergeleken met die £2499,99 van Ronaldo die al verkocht lijkt te zijn

Leuk magazijn bij Classic
Ik zie dat ze dat Benfica shirt hebben voor 20 pond die ook bij de Adidas Backstage was; ook een longsleeve versie zie ik

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 20-01-2014 21:53 ]
Ja, dat is ook wel weer waar. Ik heb wel redelijk wat contacten in de voetbalwereld (via via) Mijn gym leraar kan gratis naar Barca-Real in een vipboxapis29 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:24:
[...]
Ja, dat is hogere school verzamelen. Zo hebben sommigen gewoon contacten (en/of geld teveel) waardoor ze (o.a.) zoiets in de kast hebt hangen (uit de verzameling van een kroaat):
(Ik zie overigens dat ze nu te koop staan die Ballack en Podolski voor resp. £999,99 en £799,99. Een schijntje vergeleken met die £2499,99 van Ronaldo die al verkocht lijkt te zijn. Aardig wat geld voor slechts een groepsfase CL shirt ...)
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk magazijn bij Classic(een indonesische verzamelaar woonachtig in Engeland kwam op bezoek)
Ik zie dat ze dat Benfica shirt hebben voor 20 pond die ook bij de Adidas Backstage was; ook een longsleeve versie zie ik.
[afbeelding]
In ieder geval droom ik van dat Ballack shirt. Zou echt een diamant in m,n verzameling zijn
Ik zag laatst een plaatje van dat magazijn, toch best groot hoor
http://www.adidas.nl/here...ntic-polo/G90256_420.html
Alleen in L, laatste exemplaar.
Zit helaas dit keer weinig leuks tussen bij de 50% sale.
Moet sowieso nog een shirt hebben, duuuusss
Als ik Bayer fan was, had ik deze gelijk gekocht! Heerlijk wit met bruine accenten!
[ Voor 43% gewijzigd door iPodKiller op 21-01-2014 22:32 ]
Nu aliPodKiller schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:31:
En besteld? Want die is inmiddels niet meer op voorraad![]()
Als ik Bayer fan was, had ik deze gelijk gekocht! Heerlijk wit met bruine accenten!
Dacht laat ik morgen maar eens even kijken of ik hem kan bestellen, maar dat kan ik nu door m,n neus boren, haha.
Heeft iemand trouwens een idee waar redelijk goedkope speler gedragen shirts worden verkocht (zal wel geen winkel voor zijn), want ik zou er graag een willen en ik heb er wel wat voor over.
Ik ga waarschijnlijk naar Gladbach-Bayern (helaas geen kaarten
[ Voor 40% gewijzigd door Mosin op 21-01-2014 23:04 ]
Meestal zijn spelergedragen shirts niet te betalen voor me:P
[ Voor 17% gewijzigd door Momentumlol op 21-01-2014 23:52 ]
Je kan deze sites in de gaten houden: http://www.trikot.cc/category/matchworn/ en http://www.sport-auktion.de/Mosin schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:01:
Heeft iemand trouwens een idee waar redelijk goedkope speler gedragen shirts worden verkocht (zal wel geen winkel voor zijn), want ik zou er graag een willen en ik heb er wel wat voor over.
Paar jaar geleden wist ik nog wel van een duitse winkel/verkoper maar kom er niet op nu (op de naam). Veel staan op eBay dus met een beetje geluk is er een keer weinig belangstelling. Zag net een afgelopen veiling van een Lahm matchworn van de club wk die voor 'maar' €571 eruit ging http://www.ebay.de/itm/PH...nc&_trksid=p2047675.l2557 Eentje van een nietszeggende competitie wedstrijd zal dan vast voor aardig wat minder eruit gaan, laat staan van een minder grote naam.
Bij ijshockey is het wel makkelijk
[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 22-01-2014 20:58 ]
Daar staan wel een aantal mooie bij, maar wat ik altijd zo verschrikkelijk vind is dat er bijna nooit een foto van die betreffende wedstrijd erbij wordt gezet. Zo kan ik namelijk ook van alles verkopen. Maar goed, er zijn natuurlijk kenmerken zoals de bedrukking enzo.
Ja, dat is wel grappig, maar als het juist zoals bij ijshockey in de belangstelling komt en er bieden een paar rijke lui mee, dan kun je het vergeten denk ik.
[ Voor 76% gewijzigd door Mosin op 25-01-2014 13:45 ]
Eindelijk van gekomenapis29 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:13:
Deze is wel interessant denk ik, toevallig viel me dat de laatste keer op http://link.marktplaats.nl/756106665 http://link.marktplaats.nl/770545250
Er staat "Made in Thailand" maar het viel me op dat er ook foto's zijn waarbij "Made in Vietnam" in staat ... ff kijken morgen als ik in de stad ben wat er daar in staat.
Nee helaasMomentumlol schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:20:
Iemand nog nieuwe shirtjes binnen gekregen de laatste tijd?

[ Voor 5% gewijzigd door Momentumlol op 04-02-2014 21:48 ]

hahaha die megamok heb ik nog ergens in de schuur liggen, die is serieus echt groot.Momentumlol schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:56:
Was slechts 4 pond! Niets van te zeggen die prijzen daar bij sportsdirect. Dat houdt het verzamelen betaalbaar. Heb meteen ook maar een mooie trui erbij besteld voor 8 pond, anders zijn die 5 pond verzendkosten ook zo zonde. Ohja en de Sportsdirect Magazine (Kijken wat ze nog meer hebben haha) met gratis megamok (slechts 1 pond).
Toevallig moest ik aan dit shit denken, van de wedstrijd tegen Bayern. Ik vind het shirt wel wat hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 28-01-2014 18:15 ]
Ik wil nog graag een keer een shirt uit de russische league en uit een Scandinavische league (Zweden heb ik al: IF Djurgardens), maar eigenlijk komt alleen het shirt van Spartak Moskou telkens op me pad, en van deense shirts eigenlijk niks.Mosin schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:29:
Het valt me wel op, dat ze voor Barca niet bang zijn om er een fel kleurtje aan mee te geven. Ik vind het opzich wel wat hebben. Dat oranje (kanarie) shirt van 12/13 vind ik ook wel mooi.
Toevallig moest ik aan dit shit denken, van de wedstrijd tegen Bayern. Ik vind het shirt wel wat hebben.
[afbeelding]
het shirt van Lokomotiv valt me beter in de smaak, maar is eigenlijk nooit ergens in de uitverkoop:

[ Voor 19% gewijzigd door Momentumlol op 29-01-2014 19:40 ]
Zenit. St.Petersburg zou je ook vaak tegen moeten komen. Deense clubs zie ik meestal FC Kopenhagen en Bröndby, die van Kopenhagen is wel een aanradertje op duitse ebay (moet ik ook nog werk van maken). Noorwegen zag ik laatst nog die van Rosenborg voor weinig.Momentumlol schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:37:
[...]
Ik wil nog graag een keer een shirt uit de russische league en uit een Scandinavische league (Zweden heb ik al: IF Djurgardens), maar eigenlijk komt alleen het shirt van Spartak Moskou telkens op me pad, en van deense shirts eigenlijk niks.
het shirt van Lokomotiv valt me beter in de smaak, maar is eigenlijk nooit ergens in de uitverkoop:
[afbeelding]
Zoiets probeer ik ook als verzameling te hebben, uit elke meerdere competities van een favoriete/mooie club een mooi shirt (en niet de eerste de beste zoals toen ik begon

Over roze gesproken ... :

en deze van ervoor die ik toevallig net op ebay zag

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 29-01-2014 21:46 ]
Vlgns mij was dit overigens het shirt wat ik een keer ben tegengekomen maar dan zonder sponsor waardoor er een leeg blauw vlak overblijft

Zie nu toevallig die zwart-roze in een webwinkel maar dan ook weer sponsorloos. Zou leuk zijn als dit huidige thuisshirt hieronder ook sponsorloos te koop is. Vond het in eerste instantie te weinig strepen/te brede maar zo in deze video is het nog wel ok; nog een keer kijkend kan ie er nog mee door juist vanwege de shirtsponsoring, zonder sponsor wordt ie wel heel kaal zo met maar 3 blauwe strepen

Eigenlijk net zo fout als dat mogelijke Barca shirt van volgend jaar waar een illustratie van was met als middenbaan rood

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 30-01-2014 21:02 ]
Er hing van alle clubs wel iets Bayern, Real, Chelsea, Ajax en Barca.
Ik ging, dus bij de italiaanse shirts kijken en het grappig is, dat er een zakje aan zat met een italiaanse vlag in de vorm van een patch. Die kreeg je dus mee om er waarschijnlijk op te zetten, maar er hing een shirt bij, dat me vreemd liet kijken, maar toch wel onverwachts. Er hing dus een hele oude Barca shirt gloedje nieuw bij en dat was deze:

Ik vind het wel grappig, want het is niet eens een verkeerd shirt, alleen hij kostte wel mooi 85 knaken en dat had ik er niet voor over..
Weer een paar jaar hiervoor was het NL en Brazilie shirt van 1998 opnieuw uitgebracht (Portugal ook geloof ik) en toen die van NL voor een leuk prijsje op eBay vanuit Engeland gehaald.
Maar wel grappig dat die daar zomaar in de winkel hangt; al is het ook weer geen verrassing dat ie er nog steeds hangt voor zo'n prijs
Die italiaanse vlag patch is de scudetto patch de de kampioen van afgelopen seizoen mag dragen
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 02-02-2014 21:21 ]
Ja het was een Juve shirt, hahaapis29 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:18:
Die zijn een jaar of wat geleden vorig jaar opnieuw uitgebracht. Ik vond dat echt niks eerst, helemaal dat ding op de mouw. Maar nu ze de laatste jaren steeds vaker shirts met grote kleurvakken hebben i.p.v. de traditionele(re) dunne strepen ziet het er niet meer zo afwijkend uit.
Weer een paar jaar hiervoor was het NL en Brazilie shirt van 1998 opnieuw uitgebracht (Portugal ook geloof ik) en toen die van NL voor een leuk prijsje op eBay vanuit Engeland gehaald.
Maar wel grappig dat die daar zomaar in de winkel hangt; al is het ook weer geen verrassing dat ie er nog steeds hangt voor zo'n prijs! (op één van de engelse sites een stuk goedkoper gezien maar nog steeds geen écht koopje iirc)
Die italiaanse vlag patch is de scudetto patch de de kampioen van afgelopen seizoen mag dragen. Zal wel een juventus shirt geweest zijn
?
Persoonlijk vind ik dat wel een legendarisch shirt. Lekker strak en geen gezeik erop. Beter, dan 7/10 shirts die je nu hebt.Catorce schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:01:
Die heb ik inderdaad vorig jaar nieuw gekocht, kon hem destijds voor een euro of 35 niet laten liggen. Apis, weet jij waarom die nieuw werd uitgebracht?
Er hingen trouwens ook nog die shirts van Zenit. Blauw met wit, maar het was allemaal 80/85 euro. De enigste goedkope waren de Duitsland 13/14 shirt voor 60 euro..
In ieder geval ga ik daar vaker langs als ik in Maastricht ben. Er hingen, ook alle 3 de real shirts waarbij ik de Oranje en voornamelijk de blauwe wel aardig vind
Een blauwe met Ronaldo erop zou ik niet verkeerd vinden. De bedrukking is in mijn ogen erg mooi, vaak is dat bij Real een soort WK2010 achtige bedrukking als jullie me dan snappen. In een soort van afrikaanse (?) stijl en dat vind ik wel mooi!
Kwam vandaag langs de outlets in Lelystad: Adidas is weer goed bezig! Die blauwe Oekraine die ik laatst binnen had kost daar iirc €58 (op adidas.nl €40). De gele viel m'n oog meteen op, als ie net als op adidas.nl €32 was had ik 'em waarschijnlijk meegenomen maar hij moest natuurlijk €56 kosten

Verder nog steeds een stuk of 15 Chelsea thuisshirts van vorig jaar voor nog steeds €58
Blijkbaar veel voorraad van de Oekraine shirts bij Adidas, hingen er echt een stuk of 30. Niet verbazend dan ook dat ie makkelijk op eBay al voor weinig te krijgen was
Nike: niks nieuws sinds de zomer

Puma: standaard weer helemaal niks
Kappa: niet gekeken maar hangen er toch nooit voor een echt leuke prijs
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 04-02-2014 20:56 ]
edit: dat was trouwens dit shirt

Toch vind ik de Nike en Adidas shirts het fijnst dragen. De pasvorm van Puma en Lotto is meestal wat strakker, minder goed om in te chillen dus:p
[ Voor 21% gewijzigd door Momentumlol op 04-02-2014 21:47 ]
Adidas is vaak al weer wat gladdere stof
Ik vind het materiaal van de Niks shirt vrij apart en die van Adidas vind ik fijner, maar dat neemt niet weg, dat die van Nike inderdaad fijn zitten!Momentumlol schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 01:02:
De stof van nike voelt meestak wel wat ademender aan, vind ik altijd wel fijn. Ook bevalt me van die shirts dat er eigenlijk standaard wat van de club achter op de kraag staat. Ik heb nike shirts van oa. celtic, psg, fc twente (2x) van nike, en die zitten echt super.
Adidas is vaak al weer wat gladdere stof
Hebben! Kom helaas de komende weken totaal niet in de buurt van Lelystadapis29 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:48:Barca thuis en uit 2012/13 nu €24 (€30 -20% kassa korting).
De strepen die door lopen en met patches ertussen. Ik vind, dat mooier dan bij Nike shirts.
Zag vanmiddag het Duitsland uit 12/13 shirt. Ik heb zelf de versie met korte mouwen, maar met lange mouwen is het toch net dat beetje wat het afmaakt. Ik denk altijd zo: meer shirt voor soms dezelfde prijs
Schalke: http://www.subsidesports....12-2013-lange-mouwen.html
Rosenborg: http://www.subsidesports....2012-2013-longsleeve.html (28 eur maar!)
Chelsea: http://www.subsidesports....12-2013-lange-mouwen.html
Liverpool: http://www.subsidesports....pool-thuis-shirt-l-s.html
Barca:http://www.subsidesports.nl/nl/speciale-aanbiedingen/sale-football-shirts/barcelona-thuisshirt-2012-2013-lange-mouwen.html
Inter Milan AUTHENTIEKE SPELERSVERSIE!!: http://www.subsidesports....sversie-lange-mouwen.html
Spurs: http://www.subsidesports....enham-thuis-shirt-ls.html
EN nog veel meer:P
Die van Chelsea zou ik op kitbag halen. Daar heb je namelijk dat derde shirt met patches en naam allemaal bij elkaar voor 52 euro, dat is ook een koopje voor een complete lange mouw.
Ik heb die hele sportsdirect discussie niet echt gevolgd, maar het is allemaal echt spul wat ze daar verkopen ? Ik zie namelijk een hele hoop leuke dingen!
[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 08-02-2014 20:45 ]
grappig dat ik dit shirt hier tegenkom,ben niet zo superveel op de hoogte van de huidige voetbalshirts maar in mijn ''jonge'' jaren heb ik er toch wel wat verzameld,zodus ook deze,met Rivaldo op de rugMosin schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:05:
Ik ben dit weekend in Maastricht geweest en ik kwam opeens in een grappig winkeltje dat shirts verkocht.
Er hing van alle clubs wel iets Bayern, Real, Chelsea, Ajax en Barca.
Ik ging, dus bij de italiaanse shirts kijken en het grappig is, dat er een zakje aan zat met een italiaanse vlag in de vorm van een patch. Die kreeg je dus mee om er waarschijnlijk op te zetten, maar er hing een shirt bij, dat me vreemd liet kijken, maar toch wel onverwachts. Er hing dus een hele oude Barca shirt gloedje nieuw bij en dat was deze:
[afbeelding]
Ik vind het wel grappig, want het is niet eens een verkeerd shirt, alleen hij kostte wel mooi 85 knaken en dat had ik er niet voor over..
is dit eigenlijk nog wel wat waard voor de ''verzamelaar''?
http://www.classicfootbal...gsearch/result/?q=rivaldo
Ik zeg, stuur een mail met een foto en kijk hoeveel hun ervoor willen geven. Ik denk 50-60 euro?

heb deze gemakkelijk een jaar of +-20 geleden gekocht/gekregen,was toen toch wel een man van rond de 8 jaar
nu weet ik eindelijk ook eens dat het dus het uit shirt was en geen speciaal benefiet shirt ofzo
Lijkt me toch een mooie om te hebben met bedrukking!Slammed_a4 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:07:
[...]
grappig dat ik dit shirt hier tegenkom,ben niet zo superveel op de hoogte van de huidige voetbalshirts maar in mijn ''jonge'' jaren heb ik er toch wel wat verzameld,zodus ook deze,met Rivaldo op de rug![]()
is dit eigenlijk nog wel wat waard voor de ''verzamelaar''?
Dat shirtje is echt wel mooi hoor. Ik vind hem niet verkeerd!Slammed_a4 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:18:
dank voor de snelle reactie man...nu ik de naam classicfootball zag dacht ik gelijk aan even googlen naar oude shirts die ik nog heb,deze heb ik al enorm lang:
[afbeelding]
heb deze gemakkelijk een jaar of +-20 geleden gekocht/gekregen,was toen toch wel een man van rond de 8 jaar
nu weet ik eindelijk ook eens dat het dus het uit shirt was en geen speciaal benefiet shirt ofzo
http://www.subsidesports.de/de/
Maar €43 - 20% is niet slecht was niet slecht geweest ...
Op de UK site is ie ook geldig; zag net een Rosenborg uitshirt voor 20 pond voorbij flashen voor de geinteresseerden (excl. korting natuurlijk nog). Schalke longsleeve voor 49 pond, alleen weer geen M of L

Deze is wel aardig voor 6 pond
[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 13-02-2014 21:58 ]

Volgens mij loopt het nog een uurtje deze actie? Op de UK site staat tot midday vandaag, op de DE site staat niks denk ik ...
Nog snel ff een Neymar Barca shirt voor mn neefje's verjaardag bestellen
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 14-02-2014 12:11 ]
UK actie (deportivo20) is dus idd tot 1300u. hier en DE (vidal20) gewoon de hele dag nog ...
Ienemiene ...
http://www.subsidesports....13-2014-neymar-jr-11.html
http://www.subsidesports....-2013-2014-neymar-11.html
[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 14-02-2014 12:44 ]
Wel veel Braziliaanse clubs nu en een mooie Racing Club Argentinie 110 jaar; ook Benfica met Eusebio bedrukking (wel fanstyle) maar ook volle prijs nog ...
Binnen 10 minuten heb ik nog niks besloten dus de UK site valt af

Goede vraag die simpel op te lossen is door iets in je mandje te doen en de code toe te passenMosin schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 18:22:
Is de actie nog bezig?, anders loop ik weer iets moois mis en daar heb ik wel een handje van weg om leuke acties te missen
Ik had het uitshirt van Rusland op het oog met bedrukking maar hij is 10 euro goedkoper op de UK site en aan de andere kant is de bedrukking bij de Duitse site weer goedkoper (10 euro vs 15 pond

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 14-02-2014 21:54 ]
Chelsea? Ik dacht dat je wel beter wistMosin schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:24:
Helaas niet geprofiteerd, maar ik zie dat op Kitbag nu iets van korting is. Misschien, dat ik vandaag dan de Chelsea third kit 12/13 pak met lange mouwen, patches en bedrukking.
Jaaa, dan maar ArsenaliPodKiller schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:37:
[...]
Chelsea? Ik dacht dat je wel beter wist
Naja, eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom. Als Bayern fan zijnde moet je zoiets eigenlijk niet in je huis willen hebben.. maar goed, ik vind hem wel mooi moet ik zeggen.
Kom, laat me je helpen:Mosin schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:46:
[...]
Jaaa, dan maar Arsenal
Naja, eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom. Als Bayern fan zijnde moet je zoiets eigenlijk niet in je huis willen hebben.. maar goed, ik vind hem wel mooi moet ik zeggen.
http://arsenaldirect.arse...ntic-gs-polo/invt/542386o
http://arsenaldirect.arse...ntic-gs-polo/invt/542386r
Mooie nette polo's.
Vind hem netjes, maar niks bijzonders.
http://www.footyheadlines...e-04-14-15-kit-infos.html
[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 19-02-2014 14:46 ]
Newcastle 13/14 uit en thuis zijn 19,79 euro bij SD:Momentumlol schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:33:
Iemand nog superkoopjes gezien? Ik heb nog 13,50 euro in het voetbalshirtspotje zitten wat op moet![]()
http://www.sportsdirect.c...4-377323?colcode=37732340
Niet mijn club, maar 20 euro is wel een koopje imho.
Barca uit 13/14 35,99 ook in alle maten:
http://www.sportsdirect.c...4-377351?colcode=37735113
Inter uit 13/14 XL en XXL 27,-
http://www.sportsdirect.c...4-377406?colcode=37740638
Werder bremen thuis 13/14 27,- M XL XXL
http://www.sportsdirect.c...4-377437?colcode=37743715
[ Voor 32% gewijzigd door iPodKiller op 19-02-2014 18:49 ]

http://www.footyheadlines...ay-14-15-kits-leaked.html
Template van dat witte shirt staat ook niet mis, mits je de juiste kleuren gebruikt. Doet me denken aan die derde kit van porto.
[ Voor 17% gewijzigd door iPodKiller op 20-02-2014 12:17 ]
Waar ga je in godsnaam nog een perfect bedrukte Özil 2010 thuis shirt tegen komen.
Iemand trouwens nog enig idee, waar het Champions League shirt van Dortmund 12/13 te krijgen is ? Zou het shirt wel met Götze erop willen hebben!
Oke, ik zoek dus naar CL trikot Dortmund 12-13 en ik kom serieus op een (verkrachte?) CFS site..
Shirt is daar degelijk te koop met CL patches en Götze erop, dus ideaal, maar ik vraag me af wat ik daarvan moet denken..
http://www.usfootballshop...sey-1213-detail-1244.html
[ Voor 60% gewijzigd door Mosin op 21-02-2014 19:25 ]

En tevens dit jasje:

Zo moeilijk is dat niet als je voor een FC Köln gaat. Subside.de kan je, naast eBay, op kijken maar zo te zien zijn het allemaal huidige voor de volle prijs dus: eBay(.de) bijv. http://www.ebay.de/itm/ER...D5%26sd%3D380845027316%26 maar deze heeft in eerste instantie geen buitenlandse verzending. Fortuna Düsseldorf is ook goed te vinden en Kaiserslautern zal ook v ast wel. Wil zelf op zich nog wel een Dynamo DresdenMomentumlol schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:37:
Prachtig nurnberg shirt! ik ben zelf nog op zoek naar een shirt uit de 2. bundesliga, maar ik kan niet echt vinden waar die aangeboden worden. Mag ook van oudere seizoenen zijn (zoals 10-11, 09-10) iemand ideeen?
Ik wilde nog classicfootballshirts zeggen maar dat zijn weer belachelijke prijzen zie ik ...
Kwam dit nog tegen: Engeland 2014-16 shirt/WK shirt ...

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 22-02-2014 18:40 ]