Toch maar naar Batavia geweest ondanks de wind en 60km later ... :
De prijs raad je nooit maar het was die 60km waard

. Spanje Confederations shirt was dezelfde prijs
(maar in het echt is ie nog lelijker dan op de foto
), evenals nog twee Chelsea uit/ derde shirts van vorig seizoen en het Oekraine uitshirt maar die had ik al. Achteraf bedacht ik me nog dat ik een keer had gezegd dat als ze goedkoop waren dat ik nog een paar Oekraine zou nemen
(Konoplyanka, Yarmolenko, Shevchenko, Koblenko). Binnenkort maar weer checken of er nog in de goede maat over zijn want veel waren er daarvan niet iig
(wel in L en XL; L'tje kan ook nog wel). In totaal waren er iig heel veel nog, van Chelsea zelfs een Techfit in maatje 11 ertussen (= XL-XXL).
AC Milaan thuisshirt 2012-13 hing er ook nog trouwens maar dat vind ik helemaal niks, een leuk kindershirt

.
Bij Nike die van Barcelona vorig seizoen nu 15 euro (al dan niet nog -20%), helaas alleen in XL anders had ik er een voor Catorce meegenomen
(hoopte zelf het uitshirt nog aan te treffen
).
Galatasaray en PSG 2012-13 thuis hingen er nu ook; PSG stond 55 euro op (denk -20% nog; stond een bordje bij dat rek) en Galatasaray mischien 25 euro aangezien ie naast die Celtic hing die nog steeds 25 was
(dezelfde die ik afgelopen zomer al voor die prijs had meegenomen).
edit: Galatasaray kon ook het huidige shirt zijn zie ik; lijken allemaal op elkaar ^^
[
Voor 33% gewijzigd door
apis29 op 27-04-2014 11:00
]